Društvo| Ekonomija| Mediji

PRIČA O KLIKERIMA

tsunade RSS / 10.11.2015. u 10:36

 

 

Pre oko godinu dana pala mi je na pamet ideja da formiram video blog koji će se baviti ekonomskim temama. 

 Konkurisala sam za grant američkog demokratskog komiteta i prošla sam na konkursu.

Razmišljajući o tome kome ću se, zajedno sa jednom grupom vama poznatih blogera, obraćati, imala sam, izmedju ostalog, na umu i društvo koje se ovde redovno okuplja. Na moju radost i zabavu :) 

Volela bih da vas imam na svojoj stranici, u svom klubu polemičara "klikeraša". Neke od vas bih volela da "ugostim" pošto bolje od mene kažete ono što bih i ja rekla, samo da sam malo pametnija ;).  

No, posebnu bih dobrodošlicu poželela onima sa kojima se tradicionalno ne slažem (a to su radikalni levičari, etatisti, sirizičari, zagovornici državnog intervencionizma, socijalizma, komunizma i tome slično). Živim za dobar fajt :)

Razgovor sa svima vama, začin je životu. Osim kad prevrši granice dobrog ukusa. I mislim da u ovom našem haosu, može da pomogne da razumemo blatište u kojem smo se zatekli i da steknemo neku ideju kako da se iz njega vadimo. 

Well, sajt je počeo sa radom. Možete ga pogledati na

www.klikeri.rs

Dobrodošli! 

 edit: ubacila sam i filmčić koji objašnjava glavnu ideju.  

 



Komentari (265)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:38 10.11.2015

Srećno

I ispravi naslov
reanimator reanimator 10:41 10.11.2015

Re: Srećno

predatortz
I ispravi naslov

Nemoj još. Sačekaj da svi sa bloga izguglaju, pa onda moša, ovo, ono..
tsunade tsunade 10:41 10.11.2015

Re: Srećno

ispravila. hvala :)
predatortz predatortz 10:42 10.11.2015

Re: Srećno

tsunade
ispravila. hvala :)


Nema na čemu! Mi, klikeraši, tome i služimo...
tsunade tsunade 10:43 10.11.2015

Re: Srećno

To što si rekao, muzika je za moje uši...

Moramo se brendirati :)
angie01 angie01 11:03 10.11.2015

Re: Srećno

Sačekaj da svi sa bloga izguglaju, pa onda moša, ovo, ono.


...ja bas rek'o,...opet neke nove reci za neke izmisljenje vazne stvari,...pa nisam ni guglala, isla na poverenje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:52 10.11.2015

.

formiram video blog


Opa, vlog i odmah po levičarima:


Venga jaleo, jaleo
Suena la ametralladora
y Franco se va a paseo.






tsunade tsunade 10:54 10.11.2015

Re: .

bez rukavica i mimikrije... ali pazi, biće tu raznih profila pa i levičarskih...

melodija je divna. srećom ne razumem ništa (sem reči komunista) koju po difoltu brišem s memorijske kartice
jinks jinks 12:18 10.11.2015

Re: .

(sem reči komunista)

Teško je reći ko je više i dublje štete napravio kroz istoriju - komunisti ili neoliberali. Odnosno, izgleda da su po mnogo čemu ove dve ideologije ustvari poprilično i slične.

Naime, kako je posleratna "reakcija" :) imala običaj da kaže "svoje ne dam, tuđe dizam to se zove komunizam", tako bi i sada jednako moglo da se kaže "svoje ne dam tuđe dizam to se zove neoliberalizam".
tsunade tsunade 13:38 10.11.2015

Re: .

ne znam koga smatraš neoliberalima danas u srbiji?

mislim da u pravom smislu, tu političku i ideološku grupaciju nismo ni imali.

ako izuzmemo LIBEK kao grupu mladih, okupljenih oko te i sl. ideja.
svarog svarog 13:59 10.11.2015

Re: .

"neoliberalizam" je jedna prilino neodređen i širok pojam u koji uglavnom levičari trpaju sve što im se ne sviđa
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:20 10.11.2015

Re: .

Meni se čini, da ako sam levičar po ubeđenju, ne moram da zastupam i levičarske ideje po difoltu. Kao što ne mislim, da neki pojam mora da ima svoju jasnu odrednicu, jer lično ubeđenje ne može da stane pod definiciju ili makar ne bi trebalo... sve ostalo mi nekako deluje pogrešno.


jinks jinks 14:28 10.11.2015

Re: .

ne znam koga smatraš neoliberalima danas u srbiji?

Što reče svarog, neoliberalizam je širok pojam, u kome se, kao između ostalog i u drugim masovnim ideologijama, prepoznaju mnogi, najčešće iz najužih ličnih interesa.

Sad ne znam da li su oni stvarno neoliberali ili nisu, ali od mnogih (na primer LDP ili DJBR) mogle su, uključujući i ovde na blogu, da se čuju mantre o tome kako neoliberalizam predstavlja najbolje društvo koje je ikada u istoriji postojalo, po mnogo čemu.

Sad opet, sa Zapada, na kome verovatno stvarno i postoje "pravi" neoliberali, mogu se čuti potpuno drugačije priče ... da se radi o veoma destruktivnom i nehumanom sistemu, kako na kraće tako i na duže staze.

svarog
"neoliberalizam" je jedna prilino neodređen i širok pojam u koji uglavnom levičari trpaju sve što im se ne sviđa

Kako onda objašnjavate da neretko upravo bivši levičari postaju zagriženi neoliberali, na primer kod nas.

p.s.

Takođe, ne bih se složio da kod nas nije postojao neoliberalizam. Naime, ukoliko predstavlja građenje države isključivo u službi privatnih interesa (odnosno privatne države), onda on kod nas u manjoj ili većoj meri vlada još od početka devedesetih, sa povremenim smenama privatnih protagonista, ako i uopšte.
tsunade tsunade 14:34 10.11.2015

Re: .

Meni se čini, da ako sam levičar po ubeđenju, ne moram da zastupam i levičarske ideje po difoltu.


e pa mislim da si jedan od retkih koji ne prate taj difolt.
inače i ja mislim da ako vučem pomalo desno kad govorimo o ekonomiji, ne znači da sam apriori protiv socijalne pravde i za to da crknu siromašni.
svarog svarog 14:39 10.11.2015

Re: .

Što reče svarog neoliberalizam je širok pojam, u kome se, kao između ostalog i u mnogim drugim masovnim ideologijama prepoznaju mnogi, najčešće iz najužih ličnih interesa.


Ja nikada nisam čuo, niti pročitao da je sebe neko nazvao neliberalom. To je uglavnom pogrdan naziv koji drugi koriste za nekoga. Na primer, neoliberalom se zove i neko ko zastupa privatizaciju javnog preduzeća, ali i državni službenici koji pljačkaju javno preduzeće (što je default stanje) i koji su naravno protiv privatizacije.
Levičari su naravno za onu mitsku vrstu časnih i poštenih direktora i naravno vlasti, naravno sve dok se nekako ne privuku blizu JP sise
svarog svarog 14:44 10.11.2015

Re: .

Meni se čini, da ako sam levičar po ubeđenju, ne moram da zastupam i levičarske ideje po difoltu.


Retko ko upada u kalup kada bi iskazivao stavove o konkretnim pitanjima, ali ovako kad se priča o apstraktnim pojmovima hoće da se zovu ovima ili onima.
Mislim da bi u tom slučaju najdominantnije ubeđenje bilo neko nacionalno socijalističko (politički-nacionalno, ekonomski-socijalizam). Ali to kako se ljudi izjašnjavaju opet uglavnom nisu spremni da potkrepe svojim novčanikom. Velika većina bi bila bila za neku diskriminaciju stranih/zaštitu ili stimulaciju domaćih proizvoda, ali u prodavnici nisu spremni da plate više ili uzmu slabiji kvalitet domaćeg proizvoda naspram uvoznog
docsumann docsumann 14:47 10.11.2015

Re: .

tsunade
Meni se čini, da ako sam levičar po ubeđenju, ne moram da zastupam i levičarske ideje po difoltu.


e pa mislim da si jedan od retkih koji ne prate taj difolt.


ima nas još.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:12 10.11.2015

Re: .

ovako kad se priča o apstraktnim pojmovima hoće da se zovu ovima ili onima.

Rekao bih da je to ljudska potreba za nalaženjem svog čopora. Lakše je u gomili, iako se zaboravlja, kako su se u gomili mnogi slomili:)


emsiemsi emsiemsi 15:17 10.11.2015

Re: .

docsumann
tsunade
Meni se čini, da ako sam levičar po ubeđenju, ne moram da zastupam i levičarske ideje po difoltu.


e pa mislim da si jedan od retkih koji ne prate taj difolt.


ima nas još.


Сагласан !
Успут --- о чему се ради на овом блогу !?
tsunade tsunade 15:30 10.11.2015

Re: .

Успут --- о чему се ради на овом блогу !?




pa brate.... link, filmić, sve na tacni a ti hoćeš preko leba da ti umesim pogaču
tsunade tsunade 15:33 10.11.2015

Re: .

Lakše je u gomili,


ja nemam niša protiv gomile i čopora kad je neki, za moje pojmove pozitivan aktivizam u pitanju. mislim da grupa, ili čopor učinkovitije deluje nego pojedinac sam na vetrometini... e, stašno je kad je čopor destruktivan i agresivan.

a inače, mislim da smo mi koji blogujemo i vrtimo se na mrežama rodjeni, ono u duši aktivisti... većina nas bar... što nije loša stvar.
emsiemsi emsiemsi 15:40 10.11.2015

Re: .

tsunade
Успут --- о чему се ради на овом блогу !?




pa brate.... link, filmić, sve na tacni a ti hoćeš preko leba da ti umesim pogaču

Подржавам - на невиђено (ако ћеш да имаш какав бенефит од тих америчких империјалистичких парица, чак иако будеш морала да за то нешто и одрадиш - није греда, пошто има толико (бес)корисних идиота који раде бесплатно).
blogovatelj blogovatelj 15:51 10.11.2015

Re: .

e pa mislim da si jedan od retkih koji ne prate taj difolt.


ima nas još.


Godinama pričaju ima nas malo, a sve nas je više!
1, 2, 3, 4, izgubljeni!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:14 10.11.2015

Re: .

stefan.hauzer
Meni se čini, da ako sam levičar po ubeđenju, ne moram da zastupam i levičarske ideje po difoltu. Kao što ne mislim, da neki pojam mora da ima svoju jasnu odrednicu, jer lično ubeđenje ne može da stane pod definiciju ili makar ne bi trebalo... sve ostalo mi nekako deluje pogrešno.


јебеш Амере, живела Анархија!

него... је л' сећате Доксу и ти Клајбера?



Човече, како нас је пресекао тај Motherfucking War?!
ко зна где би еволуирала Сцена да није било stinky warmongersa?!
docsumann docsumann 16:21 10.11.2015

Re: .

него... је л' сећате Доксу и ти Клајбера?


skoro pa zaborlavljeni ... jbg, godine prolaze


tsunade tsunade 16:31 10.11.2015

Re: .

Подржавам - на невиђено (ако ћеш да имаш какав бенефит од тих америчких империјалистичких парица, чак иако будеш морала да за то нешто и одрадиш - није греда, пошто има толико (бес)корисних идиота који раде бесплатно).


našla sam način da uposlim grupicu korisnih ljudi. ima tu raznih profila, montažera, snimatelja, grafičara pa i blogera. hvala na podršci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:02 10.11.2015

фак америка!

docsumann


skoro pa zaboravljeni ... jbg, godine prolaze




he! sada si me dirnuo u bit bitija> basista iz FMU, i gitarista iz sireg drustva Mrava, i moji neki indijanci smo svirali jedno prolece zajedno... secam se, bas negde u to doba, kada smo izlazili s Demije, da sam pomislio, jebem ti Sunce, stepenice Akademije vode samo u dva smera - u slavu ili u Smrt..., a i stvarno se tako i odigralo, bukvalno u 1:1 odmeru, Emigracija = 1 (unutrasnja, ili zapravo), Dop = 1.



/тролов, sorry US, ponelo me malo.


stefan.hauzer stefan.hauzer 18:34 10.11.2015

Re: фак америка!

dečaci, ostalo je još samo da se okupimo i složno zapevamo: disiz d storiii...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:54 10.11.2015

Re: фак америка!

moje malo dete definitivno voli Tvoj zvuk, bro, kaze, o не готова је музика... него, када смо код Полис сканка, направили смо невиђени систем инкодирања који ниједна Мурија не може да провали... ако желите курс, јавите...

пс. палим, превише сам либералан постао за Вавилон.
docsumann docsumann 01:10 11.11.2015

Re: фак америка!

него, када смо код Полис сканка, направили смо невиђени систем инкодирања који ниједна Мурија не може да провали... ако желите курс, јавите...



naginata_83 naginata_83 11:19 11.11.2015

Re: .

Sad ne znam da li su oni stvarno neoliberali ili nisu, ali od mnogih (na primer LDP ili DJBR) mogle su, uključujući i ovde na blogu, da se čuju mantre o tome kako neoliberalizam predstavlja najbolje društvo koje je ikada u istoriji postojalo, po mnogo čemu.

Sad opet, sa Zapada, na kome verovatno stvarno i postoje "pravi" neoliberali, mogu se čuti potpuno drugačije priče ... da se radi o veoma destruktivnom i nehumanom sistemu, kako na kraće tako i na duže staze.


Mislim da si pomesao loncice: neoliberali u Srbiji su npr. Mali i Vucic, u sustini desnica i oni koji osiguravaju da su interesi krupnog globalizovanog kapitala zadovoljeni pre svega (eto BGD na Vodi kao primera sinergije neoliberalnog projekta i domace korupcije, onda vrhunska poslusnost pred MMF itd.) dok su demokratija i interesi celog drustva sekundarni. DJB su liberali, koji naginju na levo (mada je to levo samo u odnosu na klasicni/neoliberalni kapitalizam) jer se zalazu sa trzisnu ekonomiju, pravnu drzavu sa jakim institucijama (da osigura fer trzisnu utakmicu) ali i socijalnu zastitu koja treba da bude jedna od funkcija drzave (sto je protivno neoliberalizmu)

A sta su neoliberali i zasto su Mali recimo i Vucic proponenti takvog sistema u Srbiji (koja sama nije neoliberalna vec obicna neuredjena vetrometina trenutno na udaru upravo neoliberalizma bez ikakvog zaklona u vidu domacih institucija) po meni odlicno opisuje ova definicija:

The neoliberal project is to turn the "nation-state" into a "market-state," one with the primary agenda of facilitating global capital accumulation unburdened from any legal regulations aimed at assuring welfare of citizens. In summary, neoliberalism seeks unbridled accumulation of capital through a rollback of the state, and limits its functions to minimal security and maintenance of law, fiscal and monetary discipline, flexible labor markets, and liberalization of trade and capital flows.


Sustina je da je neoliberalizam nadnacionalni (globalisticki) poredak koji se izrodio iz leberalizma onog trenutka kada se trzisna ekonomija otela spregama pravne drzave putem multinacionalnih korporacija. Trziste tim putem stvoreno nikako nije slobodno jer ista pravila ne vaze za sve a startna prednost se tesko ili nikako ne sustize tako da je rezultat svet izrazite nejednakosti u kakvom zivimo (i koji nam tek preti sa ovim TISA, TTIP, TPP koji su primer instrumenata neoliberalizma). Vrlo malo razvijenih zemalja na svetu su to postale kao neoliberalne (a one koje jesu odlikuje velika socijalna nejednakost npr. Cile, Argentina, Juzna Afrika), dok su vecina uspesnih drustava to postala zahvaljujuci modernom liberalizmu sa primesama socijaldemokratije (sve one u vreme svog eksponencijalnog rasta se nisu libile subvencionisanja, trzisnih barijera za uvoz i slicno sto je veliki neoliberalni no-no). Mada je pitanje koliko dugo ce odoleti pritiscima krupnog kapitala i medjunarodnih finansijskih institucija koje su pod njegovom kontrolom.

Za zemlju kao sto je Srbija je ta razlika vrlo bitna. Mi kao i bilo koja zemlja nase velicine posledice neoliberalizma ne mozemo da izbegnemo (ko i svi drugi) ali ako dozvolimo da nama upravljaju iskljucivo neoliberalni interesi, onda smo manje vise ugasili. S druge strane ako se povedemo principima liberalizma (pogotovo onog oblika koji je po WW2 zapadne zemlje ucinio prosperitetnim) pa izgradimo jake institucije koje ce da obezbede fer i slobodnu trzisnu utakmicu i pri tom osiguramo sociajnu zastitu za najugrozenije, onda moze biti neke nade i za nas. Nasa trenutna zaostalost se moze pretvoriti u komparativnu prednost jer imamo dosta prostora za rast, imamo i nekih skolovanih ljudi sa iskustvima i znanjem iz naprednog sveta, pa ako bi Srbija bila iole upristojena verovatno bi se mnogi i vratili...imamo i jeftiniju radnu snagu ako hocete. I kao takva uredjenija i prosperitetnija drzava mogli bi zajedno sa ostalim razvijenim drustvima da razmisljamo o zastiti od neoliberalizma... Tu pomaze samo jaka internacionalna levica nikakvo nacionalno durenje u prazno.

jinks jinks 13:19 11.11.2015

Re: .

naginata_83

Nisam ni iznosio sud o tome za koga mislim da jeste ili nije neoliberal, već sam konstatovao šta sam imao prilike da čujem i pročitam.

DJB su se, na primer, doslovno zalagali za neoliberalizam, a ne liberalizam. I uprkos naknadnim pričama o državi kao arbitru i socijalnim merama (koje ne da u startu uopšte nisu ni postojale, već su debelo bile kritikovane upravo sa neoliberalnih stanovišta) i dalje, bar meni, deluje da su mnogo bliže čistom neolibu nego nekom fluidnom libu.

p.s.

Na kraju krajeva, možda je neoliberalizam samo logična naredna faza liberalizma. Što naravno ne znači da liberalizam u nekoj formi ne može da postoji zajedno sa različitim regulatornim dejstvima države.

naginata_83 naginata_83 13:33 11.11.2015

Re: .


Na kraju krajeva, možda je neoliberalizam samo logična naredna faza liberalizma. Što naravno ne znači da liberalizam u nekoj formi ne može da postoji zajedno sa različitim regulatornim dejstvima države.



To je tacno. Samo sto mi tek treba da udjemo u fazu liberalizma. A u ovom trenutku svaki pokusaj uredjivanja drzave, jacanja institucija, uvodjenje socijalne zastite nije predmet interesa neoliberalizma. Njih interesuje samo uklanjanje barijera krupnom kapitalu. Svaki nacionalni oblik uredjenja koji taj preduslov ispunjava moze da posluzi.

Srbija neke aspekte neoliberalizma ne moze da izbegne (ko i svi drugi.. npr. dugove koje je vec navukla, trzisnu liberalizaciju itd.) ali moze bar da se iznutra uredi i stabilizuje. Tu nam trenutno moze pomoci jedino jake institucije i trzisna ekonomija sa primesom socijalne zastite.

PS. za DJB ne znam iz prve ruke ali sve ono sto sam cula i procitala od njih se uklapa sa onim sto ja pripisujem modernom liberalizmu. Od neolib nema tu nista osim sto im je jasno da se sa medjunarodnim finansijskim institucijama nije lasno kaciti
zemljanin zemljanin 12:10 10.11.2015

napred

eto da podržim trud i ideju ... mada mi apsolutno nije jasan ovaj deo
Konkurisala sam za grant američkog demokratskog komiteta i prošla sam na konkursu.


ako se radi o blogu, finansije su zanemarljive pa pretpostavljam da se ide i van net sfere ... ili je to neka fensi stvarčica sa kojojm nisam u dobrim odnosima ... nekako sam opredeljenja da prvo "overim" sponzore pa posle ostatak ... nema veze sa amerikom nego onako generalno
tsunade tsunade 12:21 10.11.2015

Re: napred

kao što si mogla i da vidiš na www.klikeri.rs reč je o video blogu. produkcija video bloga, onako kako sam je ja zamislila, košta (ne malo za naše prilike)... troškovi se odnose na video produkciju. zato sam konkurisala.

nikad nisam krila sponzore. konkurišem tamo gde ne moram da se stidim. znam da mnogi misle da bih trebalo, ako konkurišem kod amerikanaca, ali ne osećam to moralno opterećenje.

video blogovi na www.klikeri.rs će, kako za sad stvari stoje, početi da se prikazuju u jednom trenutku i na RTS-u i na ANEM mreži. tako da, u pravu si... stvar će otići i van net sfere ali rasprava ostaje na netu.



zemljanin zemljanin 12:31 10.11.2015

Re: napred

ok, jasno je da takav sponzor otvara vrata i bez oklevanja bih uradio isto ... biznis je biznis

pošao sam od pogrešne startne pretpostavke da je u pitanju čisto blogovanje ili vlogovanje, pa tu novac nije tog reda veličine da se potežu ino sponzori.
tyson tyson 15:58 10.11.2015

Re: napred

ako konkurišem kod amerikanaca

Podržavam stav; nego, šta mu dođe taj "američki demokratski komitet", nikad čuo...? Možda je malo glupo pitanje, ali - jesi li sigurna da se to tako zove...? Vidim da si na vlogu u sekciji 'prijatelji', gde su obično partneri i sponzori, linkovala samo ambasadu.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:18 10.11.2015

Re: napred

tyson
ako konkurišem kod amerikanaca

Podržavam stav; nego, šta mu dođe taj "američki demokratski komitet", nikad čuo...? Možda je malo glupo pitanje, ali - jesi li sigurna da se to tako zove...? Vidim da si na vlogu u sekciji 'prijatelji', gde su obično partneri i sponzori, linkovala samo ambasadu.




да није то онај пројекат Амбасаде Ју Ес да се приближе Народу кроз Блогосферу, нагазио сам на тако нешто на Фејсу, али је смор, пошто када год ја могу да кењам демокрацки, њихови модератори не шљакају.
tsunade tsunade 16:36 10.11.2015

Re: napred

Podržavam stav; nego, šta mu dođe taj "američki demokratski komitet", nikad čuo...? Možda je malo glupo pitanje, ali - jesi li sigurna da se to tako zove...? Vidim da si na vlogu u sekciji 'prijatelji', gde su obično partneri i sponzori, linkovala samo ambasadu.


da. zove se u stvari democracy commission... oni su raspisali small grants competition, zapravo konkurs... procedura prijave i predaje projekata je išla preko američke ambasade u bg. značka američke ambasade je moja ugovorna obaveza prema donatorima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:03 10.11.2015

Re: napred

tsunade
Podržavam stav; nego, šta mu dođe taj "američki demokratski komitet", nikad čuo...? Možda je malo glupo pitanje, ali - jesi li sigurna da se to tako zove...? Vidim da si na vlogu u sekciji 'prijatelji', gde su obično partneri i sponzori, linkovala samo ambasadu.


da. zove se u stvari democracy commission... oni su raspisali small grants competition, zapravo konkurs... procedura prijave i predaje projekata je išla preko američke ambasade u bg. značka američke ambasade je moja ugovorna obaveza prema donatorima.


Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo .
Aj, nek je sa srećom!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:05 10.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
tsunade
Podržavam stav; nego, šta mu dođe taj "američki demokratski komitet", nikad čuo...? Možda je malo glupo pitanje, ali - jesi li sigurna da se to tako zove...? Vidim da si na vlogu u sekciji 'prijatelji', gde su obično partneri i sponzori, linkovala samo ambasadu.


da. zove se u stvari democracy commission... oni su raspisali small grants competition, zapravo konkurs... procedura prijave i predaje projekata je išla preko američke ambasade u bg. značka američke ambasade je moja ugovorna obaveza prema donatorima.


Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo .
Aj, nek je sa srećom!

Тебра, скроз си издоминир'о у дознакама!
Риспект!

tyson tyson 18:13 10.11.2015

Re: napred

zove se u stvari democracy commission

Sad je jasnije Hvala!


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:18 10.11.2015

Re: napred

Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo


Uh, dobro da se javi...umal' da se registrujem tamo.
Sad kad vidim od čijih para se to radi.....
:))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:24 10.11.2015

Re: napred

hoochie coochie man


Uh, dobro da se javi...umal' da se registrujem tamo.
Sad kad vidim od čijih para se to radi.....
:))


Srbija je barem bezbrizna s ove strane, posto ni nema s cime da placa porez.






mariopan mariopan 18:29 10.11.2015

Re: napred

tsunade
kao što si mogla i da vidiš na www.klikeri.rs reč je o video blogu. produkcija video bloga, onako kako sam je ja zamislila, košta (ne malo za naše prilike)... troškovi se odnose na video produkciju. zato sam konkurisala.

nikad nisam krila sponzore. konkurišem tamo gde ne moram da se stidim. znam da mnogi misle da bih trebalo, ako konkurišem kod amerikanaca, ali ne osećam to moralno opterećenje.

video blogovi na www.klikeri.rs će, kako za sad stvari stoje, početi da se prikazuju u jednom trenutku i na RTS-u i na ANEM mreži. tako da, u pravu si... stvar će otići i van net sfere ali rasprava ostaje na netu.






Sviđa mi se tvoja ideja, šta radiš i kako razmišljaš.
Ti bar nešto korisno radiš.

Ja samo kritikujem i kukam.

Čekam da neko pametan ozbiljnije razmotri i analizira spregu politike i kriminala (korupcije) u ekonomiji Sbije, i svu štetu koja je tako nastala (ako je to uopšte moguće), nešto slično onom što je opisala Loreta Napoleoni u knjizi "Ološ ekonomija" ?

Dok ne raspletemo to vrzino kolo i ne razdvojimo žito od kukolja o kakvoj ćemo ekonomiji pričati?

To ti je br 1. na mom spisku za vađenje iz blata.

Razdvojiti politiku od ekonomije, očistiti je od kriminala i korupcije (posao za sudove i policiju). Verujem da će to vratiti ugled poštenom radu da bi taj pošten rad mogao da se isplati svima koji žele da rade. Oštrim kaznama udariti po džepu sve koji muljaju pa će svi brzo da nauče da se muljanje ne isplati.

Tako ćemo dobiti RED.

br. 2. RADITI.

br 3. DISCIPLINA I STROGOĆA ZA SVE

Nemam više predloga.

Uopšte nije važno kako će se zvati politički sistem koji bi to omogućio. Kome je to važno?
Samo političarima koji bi želeli da postanu Kalif umesto Kalifa?


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 10.11.2015

Re: napred

hoochie coochie man
Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo


Uh, dobro da se javi...umal' da se registrujem tamo.
Sad kad vidim od čijih para se to radi.....
:))


Pretpostavljam da ovo znači "hvala, Srki" na tvom jeziku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:53 10.11.2015

Re: napred

Pretpostavljam da ovo znači "hvala, Srki" na tvom jeziku.




Sto preporuka bih, da mogu, kiknuo na ovaj komentar.


Dobro, hajd kad si baš navalio, uplaćuj, trpeću to tebi za ljubav.
tsunade tsunade 22:50 10.11.2015

Re: napred

Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo .
Aj, nek je sa srećom!


neka bog poživi američkog poreskog obveznika
tsunade tsunade 22:51 10.11.2015

Re: napred

Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo .
Aj, nek je sa srećom!


neka bog poživi američkog poreskog obveznika
tsunade tsunade 22:51 10.11.2015

Re: napred

Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo .
Aj, nek je sa srećom!


neka bog poživi američkog poreskog obveznika
zilikaka zilikaka 22:53 10.11.2015

Re: napred


neka bog poživi američkog poreskog obveznika
neka bog poživi američkog poreskog obveznika
neka bog poživi američkog poreskog obveznika

Nek je on nama živ i zdrav, al ne mora baš triput.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:26 10.11.2015

Re: napred

to je postmoderno srpstvo, triput, da ne čuje urok.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:56 11.11.2015

Re: napred

zilikaka

neka bog poživi američkog poreskog obveznika
neka bog poživi američkog poreskog obveznika
neka bog poživi američkog poreskog obveznika

Nek je on nama živ i zdrav, al ne mora baš triput.


Hvala, hvala, sestre i braćo:

princi princi 07:17 11.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
tsunade
Podržavam stav; nego, šta mu dođe taj "američki demokratski komitet", nikad čuo...? Možda je malo glupo pitanje, ali - jesi li sigurna da se to tako zove...? Vidim da si na vlogu u sekciji 'prijatelji', gde su obično partneri i sponzori, linkovala samo ambasadu.


da. zove se u stvari democracy commission... oni su raspisali small grants competition, zapravo konkurs... procedura prijave i predaje projekata je išla preko američke ambasade u bg. značka američke ambasade je moja ugovorna obaveza prema donatorima.


Znači, hvala i nama, američkim poreskim obveznicima, koji finansiramo (i) ovo .
Aj, nek je sa srećom!


Ne američkim nego kineskim poreznicima (oni vam drže sav dug i finansiraju vam državu). Da je ovo finansirano od strane američkih poreznika ne bi mogao ni jedan kliker da se kupi.
emsiemsi emsiemsi 07:19 11.11.2015

Re: napred

zilikaka

neka bog poživi američkog poreskog obveznika
neka bog poživi američkog poreskog obveznika
neka bog poživi američkog poreskog obveznika

Nek je on nama živ i zdrav, al ne mora baš triput.

Трипут је трипут !
emsiemsi emsiemsi 07:22 11.11.2015

Re: napred

mariopan

...

Tako ćemo dobiti RED.

br. 2. RADITI.

br 3. DISCIPLINA I STROGOĆA ZA SVE

Nemam više predloga.

...


Мариопан, човече Божји (тј. женска главо), ти скоро к'о Усташе --- ред, рад и стега.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:58 11.11.2015

Re: napred

princi


Ne američkim nego kineskim poreznicima (oni vam drže sav dug i finansiraju


Jel bas sav dug?

A i da nije nas, ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce za bilo kakvo opste dobro? Znas kad bi tsunade dobila kintu za njen vlog od kineske ambasade?

milisav68 milisav68 08:44 11.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
A i da nije nas, ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce za bilo kakvo opste dobro?



princi princi 08:47 11.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
princi


Ne američkim nego kineskim poreznicima (oni vam drže sav dug i finansiraju


Jel bas sav dug?

A i da nije nas, ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce za bilo kakvo opste dobro? Znas kad bi tsunade dobila kintu za njen vlog od kineske ambasade?


Ma, sve ok, nego samo fakata radi... taj demokratski kongres za širenje sloboda i istine u svetu mu tu više dođe kao distributivni centar.

I nije sav; nešto je i kod onih šeika što seku glave po Bliskom Istoku, a nešto, boga mi, i kod Vlade. Uglavnom, nemoj da brineš, to nećeš isplaćivati ti, nego tvoji unuci. Ti verovatno više nećeš biti ni živ kad dođe na naplatu.
tsunade tsunade 09:08 11.11.2015

Re: napred

Razdvojiti politiku od ekonomije, očistiti je od kriminala i korupcije (posao za sudove i policiju). Verujem da će to vratiti ugled poštenom radu da bi taj pošten rad mogao da se isplati svima koji žele da rade. Oštrim kaznama udariti po džepu sve koji muljaju pa će svi brzo da nauče da se muljanje ne isplati.


princi princi 09:19 11.11.2015

Re: napred

Razdvojiti politiku od ekonomije

Ali to je nemoguće. Ekonomija je po definiciji nauka o racionalnoj alokaciji ograničenih resursa. A to šta je "racionalno" i koji su resursi i za koga "ograničeni" odlučuje isključivo i jedino politika i ideologija.
blogovatelj blogovatelj 09:27 11.11.2015

Re: napred

ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce


Toliko dobro poznaješ prilike na dalekom istoku da brkaš kinesku državu i japansku valutu. Pravi si Amer, elementarne veze sa geografijom nemaš
tsunade tsunade 09:28 11.11.2015

Re: napred

Ali to je nemoguće. Ekonomija je po definiciji nauka o racionalnoj alokaciji ograničenih resursa. A to šta je "racionalno" i koji su resursi i za koga "ograničeni" odlučuje isključivo i jedino politika i ideologija.


mislim da je mariopan imala u glavi prozaičnije odnose koji se svode tras lova, tras zakon koji me štiti, deo na stolu, deo ispod stola, provizija na kajmanska ostrva pa odatle u bugarske stanvoe....a ti srbine kopaj po kontejneru budjav leba.
mariopan mariopan 10:19 11.11.2015

Re: napred

emsiemsi
mariopan

...

Tako ćemo dobiti RED.

br. 2. RADITI.

br 3. DISCIPLINA I STROGOĆA ZA SVE

Nemam više predloga.

...


Мариопан, човече Божји (тј. женска главо), ти скоро к'о Усташе --- ред, рад и стега.

Šta ti smeta u redu, radu i disciplini? Hm?

tsunade tsunade 10:25 11.11.2015

Re: napred

Nek je on nama živ i zdrav, al ne mora baš triput.


sam kompjuter umnožava kad govorim takve stvari

izbrisano

princi princi 10:27 11.11.2015

Re: napred

tsunade
Ali to je nemoguće. Ekonomija je po definiciji nauka o racionalnoj alokaciji ograničenih resursa. A to šta je "racionalno" i koji su resursi i za koga "ograničeni" odlučuje isključivo i jedino politika i ideologija.


mislim da je mariopan imala u glavi prozaičnije odnose koji se svode tras lova, tras zakon koji me štiti, deo na stolu, deo ispod stola, provizija na kajmanska ostrva pa odatle u bugarske stanvoe....a ti srbine kopaj po kontejneru budjav leba.

Pa cak i u tom smislu, politika i ideologija su ti koji odredjuju sta je legalno, sta kriminalno, da li je za ekonomiju i progres drustva bolje da vecini bude bolje ili pre svega najsposobnijima, najpametnijima (tj sta je prece, sloboda ili jednakost), kako raspodeliti prihode, profite, ciji je kapital, ko njime treba da upravlja, drustvo ili preduzetni pojedinci... sve su to duboko politicka pitanja. Ekonomija tu sluzi pre svega kao sredstvo, prakticno kao opravdavanje vec donesenih odluka i formiranih slika o svetu i drustvu, rekao bih.
princi princi 10:29 11.11.2015

Re: napred

blogovatelj
ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce


Toliko dobro poznaješ prilike na dalekom istoku da brkaš kinesku državu i japansku valutu. Pravi si Amer, elementarne veze sa geografijom nemaš

Jen, juan, sve ti to isto. Kazu da mnogi obicni Ameri, bez zajebancije, imaju problema da se snalaze sa stranim valutama. 1 funta njemu je isto kao 1 dolar, uopste ne razumeju koncept currency ratea. Dobro, jbg, nenaviknuto.
mariopan mariopan 10:31 11.11.2015

Re: napred

princi
Razdvojiti politiku od ekonomije

Ali to je nemoguće. Ekonomija je po definiciji nauka o racionalnoj alokaciji ograničenih resursa. A to šta je "racionalno" i koji su resursi i za koga "ograničeni" odlučuje isključivo i jedino politika i ideologija.

Znam da je nemoguće ali sam mislila na pokvarenu politiku gde se milionski poslovi završavaju na tajnim sastancima sa uticajnim političarima ( o tome ovih dana kuka i piše jedan vlasnik tabloida, ko je koga više zavrnuo u takvim poslovima, ja čitam tu žalopojku i dođe mi samo da bijem, sve njih redom)

edit

Moram da dodam da bi bilo jasnije, ja sve vreme govorim o kriminalu u politici i ekonomiji jer mi to najviše smeta. Ne govorim o normalnoj ekonomiji ni politici koja brine o svim građanima jer to ne vidim u Srbiji.
tsunade tsunade 10:36 11.11.2015

Re: napred

triput, da ne čuje urok.


ma da. nije ti to loš zaključak. al ipak ne polazi mi za rukom da obrišem višak...
mariopan mariopan 10:37 11.11.2015

Re: napred

princi
tsunade
Ali to je nemoguće. Ekonomija je po definiciji nauka o racionalnoj alokaciji ograničenih resursa. A to šta je "racionalno" i koji su resursi i za koga "ograničeni" odlučuje isključivo i jedino politika i ideologija.


mislim da je mariopan imala u glavi prozaičnije odnose koji se svode tras lova, tras zakon koji me štiti, deo na stolu, deo ispod stola, provizija na kajmanska ostrva pa odatle u bugarske stanvoe....a ti srbine kopaj po kontejneru budjav leba.

Pa cak i u tom smislu, politika i ideologija su ti koji odredjuju sta je legalno, sta kriminalno, da li je za ekonomiju i progres drustva bolje da vecini bude bolje ili pre svega najsposobnijima, najpametnijima (tj sta je prece, sloboda ili jednakost), kako raspodeliti prihode, profite, ciji je kapital, ko njime treba da upravlja, drustvo ili preduzetni pojedinci... sve su to duboko politicka pitanja. Ekonomija tu sluzi pre svega kao sredstvo, prakticno kao opravdavanje vec donesenih odluka i formiranih slika o svetu i drustvu, rekao bih.

Tako je.
E, to treba da rade pošteni(ji) političari a ne ova gologuzija što se samoprozvala političarem a sve redom mafija.Politike se i latili da bi muljali a ne da bi radili to što kažeš. Zato ja na prvo mesto stavljam oslobađanje ekonomije od njih i uvođenje strogih zakona za kršenje tih pravila koja bi uvela red.
cassiopeia cassiopeia 11:05 11.11.2015

Re: napred

mariopan
E, to treba da rade pošteni(ji) političari a ne ova gologuzija što se samoprozvala političarem a sve redom mafija.Politike se i latili da bi muljali a ne da bi radili to što kažeš.


Možda su se oni samoprozvali, ali mi smo ti koji smo ih birali i potvrdili. Hajde da smo to uradili jednom, ni po jada, mi to potvrdili više puta.

Što je najgore, zakona u nas ne fali, nedostaje njihovo sprovođenje i ne gledanje kroz prste.
mariopan mariopan 11:20 11.11.2015

Re: napred

cassiopeia
mariopan
E, to treba da rade pošteni(ji) političari a ne ova gologuzija što se samoprozvala političarem a sve redom mafija.Politike se i latili da bi muljali a ne da bi radili to što kažeš.


Možda su se oni samoprozvali, ali mi smo ti koji smo ih birali i potvrdili. Hajde da smo to uradili jednom, ni po jada, mi to potvrdili više puta.

Što je najgore, zakona u nas ne fali, nedostaje njihovo sprovođenje i ne gledanje kroz prste.

Slažem se, šta drugo.

cassiopeia cassiopeia 11:33 11.11.2015

Re: napred

mariopan
Slažem se, šta drugo.


Samo mogu da ti dam cvetić
Hoću reći, naša moć je da uređujemo svoj kutak i kad dođe vreme damo deo te moći nekom da uređuje sistem na način koji je nama blizak i značajan. E, sad još da izaberemo tog nekog, a da nas ne za...be da izvineš na izrazu :)
G.Cross G.Cross 11:34 11.11.2015

Re: napred

.
mariopan mariopan 13:22 11.11.2015

Re: napred

cassiopeia
mariopan
Slažem se, šta drugo.


Samo mogu da ti dam cvetić
Hoću reći, naša moć je da uređujemo svoj kutak i kad dođe vreme damo deo te moći nekom da uređuje sistem na način koji je nama blizak i značajan. E, sad još da izaberemo tog nekog, a da nas ne za...be da izvineš na izrazu :)

princi princi 13:39 11.11.2015

Re: napred

cassiopeia
mariopan
Slažem se, šta drugo.


Samo mogu da ti dam cvetić
Hoću reći, naša moć je da uređujemo svoj kutak i kad dođe vreme damo deo te moći nekom da uređuje sistem na način koji je nama blizak i značajan. E, sad još da izaberemo tog nekog, a da nas ne za...be da izvineš na izrazu :)

Pa da, to ti je nekako politika skoro po definiciji. Vas par bliskih, sestara i brace po cveticu, se nadjete, organizujete i probate da ubedite u svoju verziju sveta sve one za koje nemate cvetice (bar ne u ovom trenutku). Onda posle dodju izbori, prebroje se glasovi i... voila, pobednik pise istoriju (i uredjuje ekonomiju). Magic!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:01 11.11.2015

Re: napred

Шта је сад ово -- покрет Деце цвећа rides again?!


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 11.11.2015

Re: napred

princi
srdjan.pajic
princi


Ne američkim nego kineskim poreznicima (oni vam drže sav dug i finansiraju


Jel bas sav dug?

A i da nije nas, ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce za bilo kakvo opste dobro? Znas kad bi tsunade dobila kintu za njen vlog od kineske ambasade?


Ma, sve ok, nego samo fakata radi...


Smanji, cigo, kinezi su vlasnici 7% duga, mislim, kad smo već kod fakata. Japanci isto toliko. A, eto, i Vlada tako dobija šansu da pomogne mir u svetu i razne akcije humanitarnog tipa umesto samo da otima teritorije i bogati se na grbači ruskog radnika i seljaka.

I ne radi se ovde o kongresu, nego o onom ko zaradjuje i daje pare za sve te fine akcije i pomoć, a to smo valjda mi, poreski obveznici, ajde da uključim i kineze i ruse koji su u prilici da nam se pridruže, makar i u manjem procentu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:03 11.11.2015

Re: napred

princi
blogovatelj
ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce


Toliko dobro poznaješ prilike na dalekom istoku da brkaš kinesku državu i japansku valutu. Pravi si Amer, elementarne veze sa geografijom nemaš

Jen, juan, sve ti to isto. Kazu da mnogi obicni Ameri, bez zajebancije, imaju problema da se snalaze sa stranim valutama. 1 funta njemu je isto kao 1 dolar, uopste ne razumeju koncept currency ratea. Dobro, jbg, nenaviknuto.


Nema obicnih Amera koji ne razumeju koncept currency rate-a, jer se to uči u osnovnoj školi, baš kao bilo gde u svetu, tako da opet lupaš, princi. Ima mnogo onih koji ne znaju kako se zovu valute više od nekoliko država i koliki je trenutni exchange rate. Ali svejedno, to im ne smeta da od svog poreza, ako ga plaćaju, pomažu kojekakve države, programe, organizacije. Tako da ti ne bi rep otpao da im i ti odaš priznanje, ma koliko ti mrsko bilo .
princi princi 17:32 11.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
princi
srdjan.pajic
princi


Ne američkim nego kineskim poreznicima (oni vam drže sav dug i finansiraju


Jel bas sav dug?

A i da nije nas, ko bi kinezima mogao pisljivi jen da izvuce za bilo kakvo opste dobro? Znas kad bi tsunade dobila kintu za njen vlog od kineske ambasade?


Ma, sve ok, nego samo fakata radi...


Smanji, cigo, kinezi su vlasnici 7% duga, mislim, kad smo već kod fakata. Japanci isto toliko. A, eto, i Vlada tako dobija šansu da pomogne mir u svetu i razne akcije humanitarnog tipa umesto samo da otima teritorije i bogati se na grbači ruskog radnika i seljaka.

I ne radi se ovde o kongresu, nego o onom ko zaradjuje i daje pare za sve te fine akcije i pomoć, a to smo valjda mi, poreski obveznici, ajde da uključim i kineze i ruse koji su u prilici da nam se pridruže, makar i u manjem procentu.


Jbt, koja si ti krlja... Da, vlasnici su 7% ukupnog duga, ali ove aktivnosti se ne finansiraju iz GDP-ja nego iz budzeta, koji ja, bar za 2015., 10% u deficita. A, jbt, sad mu treba objasnjavati pojmove budzeta, budzetskog deficita, trgovinskog deficita, GDP-ja... Ma, vazi, sefe, sve ste super.
tyson tyson 20:25 11.11.2015

Re: napred

Znas kad bi tsunade dobila kintu za njen vlog od kineske ambasade?

Može po know-how kod Vuka Jeremića.


tsunade tsunade 21:02 11.11.2015

Re: napred

Može po know-how kod Vuka Jeremića


veće slute i budale u politici i većeg mahera za fundraising i support raising svet nije video
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 11.11.2015

Re: napred

princi

Jbt, koja si ti krlja... Da, vlasnici su 7% ukupnog duga, ali ove aktivnosti se ne finansiraju iz GDP-ja nego iz budzeta, koji ja, bar za 2015., 10% u deficita. A, jbt, sad mu treba objasnjavati pojmove budzeta, budzetskog deficita, trgovinskog deficita, GDP-ja... Ma, vazi, sefe, sve ste super.


Samo ti mlataraj rukama i naduvavaj se kao fugu ribica. Sam si napisao da je sav dug u rukama kineza, pa je to spalo na 7%, dobro, mala greška koju nijedan taksista ili vlasnik tezge na buvljaku ne bi primetio. Ne znam otkud GDP u celoj priči, ali naravno da sva ova lova ide iz federalnog budžeta, zlobnici bi rekli da je zato i u deficitu što se finansiraju kojekakve gluposti, ali bolje je da te ne pitam odakle se puni taj budžet, ko zna šta ćemo da saznamo.
princi princi 12:36 12.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
princi

Jbt, koja si ti krlja... Da, vlasnici su 7% ukupnog duga, ali ove aktivnosti se ne finansiraju iz GDP-ja nego iz budzeta, koji ja, bar za 2015., 10% u deficita. A, jbt, sad mu treba objasnjavati pojmove budzeta, budzetskog deficita, trgovinskog deficita, GDP-ja... Ma, vazi, sefe, sve ste super.


Samo ti mlataraj rukama i naduvavaj se kao fugu ribica. Sam si napisao da je sav dug u rukama kineza, pa je to spalo na 7%, dobro, mala greška koju nijedan taksista ili vlasnik tezge na buvljaku ne bi primetio. Ne znam otkud GDP u celoj priči, ali naravno da sva ova lova ide iz federalnog budžeta, zlobnici bi rekli da je zato i u deficitu što se finansiraju kojekakve gluposti, ali bolje je da te ne pitam odakle se puni taj budžet, ko zna šta ćemo da saznamo.


:)))))), jbt, vas sve k'o u kasarni da drze. Ono, povecerje, dnevnik u pola 8, komesari, casna Titova pionirska, danas smo prodali toliko i toliko kubika ajfonova, retail sector odvalio za 2%, veselo... Ajmo sad, sklekove, poskoke i trk oko kruga. Paicu, brukas nas pred zenom, mislice da su svi ex-Srbi takve budale.

Jel ti palo mozda na pamet zasto vam je federalna putna mreza u tako ocajnom stanju (po nekim procenama, ni 20 triliona dolara ne bi moglo da okrpi i zakrpi sve rupe i sredi sve mostove), zasto pola drzave Misisipi ni ne zna da postoji internet, a ima se para za sirenje demokratije u svetu? I ne znam da li si jos uvek skapirao koncept 10% budzetskog deficita? Tih 10% budzetskog deficita znaci da nesto finansiras s parama koje nemas. Kako finansiras? Pa tako sto izdas nove obveznice koje neko kupi, tj neko ti direktno pozajmi pare. Capito?
mariopan mariopan 18:56 12.11.2015

Re: napred

princi
cassiopeia
mariopan
Slažem se, šta drugo.


Samo mogu da ti dam cvetić
Hoću reći, naša moć je da uređujemo svoj kutak i kad dođe vreme damo deo te moći nekom da uređuje sistem na način koji je nama blizak i značajan. E, sad još da izaberemo tog nekog, a da nas ne za...be da izvineš na izrazu :)

Pa da, to ti je nekako politika skoro po definiciji. Vas par bliskih, sestara i brace po cveticu, se nadjete, organizujete i probate da ubedite u svoju verziju sveta sve one za koje nemate cvetice (bar ne u ovom trenutku). Onda posle dodju izbori, prebroje se glasovi i... voila, pobednik pise istoriju (i uredjuje ekonomiju). Magic!



Daj ne budi ljubomoran evo i tebi cvetić.
tyson tyson 03:04 13.11.2015

Re: napred

veće slute

Ma, jel' si ti to iz Kraljeva, kojim slučajem?!


blogovatelj blogovatelj 03:39 13.11.2015

Re: napred

Ma, jel' si ti to iz Kraljeva, kojim slučajem?!


I u Kragujevcu se koristi izraz sluta.
tsunade tsunade 09:26 13.11.2015

Re: napred

ne nisam.

moja majka je iz belog potoka, tu kraj beograda. moj pokojni otac je rodjen u laktašima (da da, dodik nam je neki daljnji rodjak). ja sam pola zivota zivela na dorćolu, gde su me, zvog zauzetosti moje samohrane majke uglavnom podizale dve čudne bake, širato vilma i katarina tar, drugu polovinu života provela sam na novom beogradu, gde i sad živim.

to je ukratko background.

al kragujevac je u mom srcu.

u kraljevu, na moju veliku žalost, nikad nisam bila. ali nije preko sveta. eto mene uskoro.
anonymous anonymous 00:46 14.11.2015

Re: napred

tyson
veće slute

Ma, jel' si ti to iz Kraljeva, kojim slučajem?!





.....откуд знаш ....?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 14.11.2015

Re: napred

:)))))), jbt, vas sve k'o u kasarni da drze. Ono, povecerje, dnevnik u pola 8, komesari, casna Titova pionirska, danas smo prodali toliko i toliko kubika ajfonova, retail sector odvalio za 2%, veselo... Ajmo sad, sklekove, poskoke i trk oko kruga. Paicu, brukas nas pred zenom, mislice da su svi ex-Srbi takve budale.


Princi, a da ti malo oladiš kapislu? Opet te je obuzeo neki jed, pa ne prestaješ da pričaš gluposti i bljuješ otrov pravo iz jetre. Kao što Kina "drži sav naš dug", pa ispadne da se radi o celih 7%, tako i 10% budžetskog deficita ne znači da sve pomenute zajebacije ne finasiramo mi, američki poreski obveznici, od kojih dođe 90% love u buždetu, nego oni koji su nam pozajmili 10%.

Kapiram, zaleteo si se, valjda da bi mene nervirao, a samo si ispao glup, zato je bolje da ćutiš, ili priznaš da sam u pravu, i kao i drugi kažeš: hvala Srki što daješ pare za vlogove po svetu, umesto za popravke puteva i uvođenje struje, tekuće vode i interneta po Misisipiju.
emsiemsi emsiemsi 20:22 14.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
:)))))), jbt, vas sve k'o u kasarni da drze. Ono, povecerje, dnevnik u pola 8, komesari, casna Titova pionirska, danas smo prodali toliko i toliko kubika ajfonova, retail sector odvalio za 2%, veselo... Ajmo sad, sklekove, poskoke i trk oko kruga. Paicu, brukas nas pred zenom, mislice da su svi ex-Srbi takve budale.


Princi, a da ti malo oladiš kapislu? Opet te je obuzeo neki jed, pa ne prestaješ da pričaš gluposti i bljuješ otrov pravo iz jetre. Kao što Kina "drži sav naš dug", pa ispadne da se radi o celih 7%, tako i 10% budžetskog deficita ne znači da sve pomenute zajebacije ne finasiramo mi, američki poreski obveznici, od kojih dođe 90% love u buždetu, nego oni koji su nam pozajmili 10%.

Kapiram, zaleteo si se, valjda da bi mene nervirao, a samo si ispao glup, zato je bolje da ćutiš, ili priznaš da sam u pravu, i kao i drugi kažeš: hvala Srki što daješ pare za vlogove po svetu, umesto za popravke puteva i uvođenje struje, tekuće vode i interneta po Misisipiju.

Него шта !
То што Србин може бити Американац, то не може нико.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:39 14.11.2015

Re: napred

emsiemsi

Него шта !
То што Србин може бити Американац, то не може нико.


Jebi ga, Čarli, ja nisam mogao da izabrem zemlju u kojoj ću da se rodim, kao što sam mogao da izaberem zemlju u kojoj ću da živim i kojoj ću da plaćam porez. I sad ispada da, em je zemlja sranje, em džabe plaćam porez, tako da nemam pravo da se ponosim time što deo te love ode na vlogove, umesto samo na nosače aviona i dronove.
emsiemsi emsiemsi 10:25 15.11.2015

Re: napred

srdjan.pajic
emsiemsi

Него шта !
То што Србин може бити Американац, то не може нико.


Jebi ga, Čarli, ja nisam mogao da izabrem zemlju u kojoj ću da se rodim, kao što sam mogao da izaberem zemlju u kojoj ću da živim i kojoj ću da plaćam porez. I sad ispada da, em je zemlja sranje, em džabe plaćam porez, tako da nemam pravo da se ponosim time što deo te love ode na vlogove, umesto samo na nosače aviona i dronove.

Поздрављам избор !
Успут - није лако бити Србин, а тек у Америци.
tsunade tsunade 20:04 15.11.2015

Re: napred

I sad ispada da, em je zemlja sranje, em džabe plaćam porez, tako da nemam pravo da se ponosim time što deo te love ode na vlogove, umesto samo na nosače aviona i dronove.


ovaj incko mi podrio savest i izazvao njenu grižnju... al kad srdjan objasni, ispadne da je moj vlog doprinos čovečanstvu.
milisav68 milisav68 20:20 15.11.2015

Re: napred

tsunade
I sad ispada da, em je zemlja sranje, em džabe plaćam porez, tako da nemam pravo da se ponosim time što deo te love ode na vlogove, umesto samo na nosače aviona i dronove.


ovaj incko mi podrio savest i izazvao njenu grižnju... al kad srdjan objasni, ispadne da je moj vlog doprinos čovečanstvu.

Pa problem je u procentima (koliko ide za nosače, a koliko za vlogove)*.

*Ne obraćaj pažnju na ovo, to je za Pajića.

Teme su ti odlične, prilozi takođe, samo malo navigacija i preglednost da se popravi.

Švrljao sam po sajtu, i kada sam pokušao da se vratim na početnu (onako kako si linkovala sa ovog bloga) i nikako mi nije uspevalo.

I ne sviđa mi se ono - link za prethodne komentare - umesto da bude podeljeno po stranicama, pa kad otvorim stranicu sa komentarima da vidim odmah "gde sam stao".
tsunade tsunade 20:25 15.11.2015

Re: napred

samo malo navigacija i preglednost da se popravi.... Švrljao sam po sajtu, i kada sam pokušao da se vratim na početnu (onako kako si linkovala sa ovog bloga) i nikako mi nije uspevalo. Švrljao sam po sajtu, i kada sam pokušao da se vratim na početnu (onako kako si linkovala sa ovog bloga) i nikako mi nije uspevalo.


hvala ti milisave pozabaviću se ovim problemima koliko sutra.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:30 16.11.2015

Re: napred

tsunade
I sad ispada da, em je zemlja sranje, em džabe plaćam porez, tako da nemam pravo da se ponosim time što deo te love ode na vlogove, umesto samo na nosače aviona i dronove.


ovaj incko mi podrio savest i izazvao njenu grižnju... al kad srdjan objasni, ispadne da je moj vlog doprinos čovečanstvu.


. Nadam se da sve što napišem ovde gledaš sa odredjenom dozom humora, jer sa mnom se nikad ne zna koliko sam ozbiljan a koliko se zajebavam. Evo, i milisav mi je odao priznanje, iako su u pitanju nekakvi procenti, ali meni je i toliko dovoljno. Volim, bratesestro, kad me tapšu po ramenu i kažu, to, Srki, care (ok, ne insistiram na "care" ) i to za konkretnu stvar, a ne neku palamudjevinu.

Sad samo da uklavirim gde je princi čuo za ovu putnu mrežu, znam da to ovde jako koriste političari da se pokenjaju jedni po drugima, mislim tako je odkad ja ovde živim. Za one koje to živo interesuje, ako na primer planiraju da emigriraju ovde (dobrodošli, neće se pokajati!) ili da im deca emigriraju: ne moraju mnogo da se sekiraju, ono što sam ja mogao da vidim po okolnim državama, bar ovaj zapadni i jugozapadni deo od Kalifornije do Kanzasa, putevi koji se prave i održavaju iz federalnog budžeta, a to su uglavnom interstejt džade, su jebe kevu dobri. Obično su propast oni koje održavaju savezne države, jer su hronično bez love, ili je klima zajebana, kao ovde kod mene na primer, pa putevi brzo propadnu, a i verorovatno su se malo zaneli finansiranjem vlogova i drugih zajebancija u lokalu (kojih ima, još kako).
emsiemsi emsiemsi 13:06 10.11.2015

Колики ће бити мој део ?!

Где сам ја ту !?
st.jepan st.jepan 13:46 10.11.2015

Možda

Možda bi OVO mogla da ti bude jedna od tema.

Nešto slično predlagao sam negde na ovom blogu, neznajući da koncept odavcno postoji, da je već ponegde isprobavan, te da u Finskoj i Švajcarskoj samo što nije realizovan.

Mislim da ga je i Saša Radulović pominjao.
tsunade tsunade 13:56 10.11.2015

Re: Možda

možeš li molim te da ponovo linkuješ, ne reaguje mi OVO na miša

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana