Mediji| Politika| Život

DS, po prvi put među Srbima

Nebojsa Krstic RSS / 02.11.2015. u 21:03

 

 

Pred prve višestranačke izbore u Srbiji, 1990. godine, tamo negde krajem septembra i početkom oktobra behu po prvi put utvrđena pravila predstavljanja stranaka na Radio televiziji Beograd koja će kasnije menjati imena i nadimke.

Od opozicionih stranaka prvi se predstavio SPO. Vuk Drašković je bio znojav, kosmat i dekoncentrisan dok je odgovarao na rutinska pitanja voditelja. Šešelj je, za razliku od njega, bio ogromno iznenađenje. Došao je u studio direktno iz zatvora u kome je bio ne sećam se tačno zašto. Bio je osuđen na par meseci Padinske Skele i to je bio povod da njegovi aktivisti dele letke u podzemnom prolazu na Terazijama. Na njima je bila Šešeljeva slika i natpis: "Dr Vojislav Šešelj, borac za ljudska prava". Moja majka je došla kući noseći letak i rekla: "Bože, šta rade ovom čoveku!"

Borac za ljudska prava u tom je trenutku bio predsednik Srpskog četničkog pokreta, i kao takav sedeo je u studiju krotak, fin, obrijan i uredan i bez želje da se žali na svoje tamničke dane, obrazlagao je program svog pokreta pobravši instant simpatije ogromnog broja ljudi koji su očekivali čudovište sa dve glave.

Tih dana smo se sa Zoranom Đinđićem, dogovorili da za predstavljanje DS-a napravili desetominutni film kojim bi emisija počela. Radili smo ga u AVC-u koji je bio lociran u zgradi Doma pionira u Takovskoj. Bilo je veče, bili smo tu Tucko, Srđan Šaper i ja, montažer je bio Zoran Ćorković Ćora, ispred DS bili su Zoran, Marko Janković i još jedan, ne sećam se tačno ko.

Srđan je režirao. Prvo je od nekud izvukao snimak izvođenja Bramsove Mađarske igre u izvođenju Berlinske filharmonije. Gudači su mahali gudalima sa specijalnim energetskim nabojem. Onda je nakalemio na njih nekog srpskog seljaka sa šajkačom koji ide u šumu, po snegu, da nabere badnjak.

Meni je kombinacija Bramsa, badnjaka i nemačkih violinista bila fenomenalna. To sam glasno izgovarao. Marko Janković me je čudno gledao. Dobro smo se znali. Idoli su gostovali u njegovoj kultnoj emisiji "Od doručka do ručka" na radiju Studio B. Bilo je to važno gostovanje. nekad je i radio bio moćan medij.

Onda smo u emisiju umontirali nešto što je trebalo da bude "mina", snimak incidenta koji se desio mesed dva ranije, kada je policija napala grupu demonstranata iz DS ispred Takovske 10 kojom je prilikom i Borislav Pekić zaradio nekoliko udaraca pendrekom po leđima. To je neko snimio, a snimak nikada nije bio emitovan. Bio sam, naravno, prisutan na tom događaju. Stajao sam odmah iza Đinđića kada se advokat Ninković popeo na žardinjeru ispred glavnog ulaza u Televiziju s namerom da se obrati skupu od par stotina ljudi. Zoran je imao minđušu i mali perčin na potiljku. Onda je neko krenuo da urla. Policajci su jurnuli u trk ka nama, odozgo, od Glavne pošte, pa smo mi bežali nizbrdo. Tu sam naučio da kad se trči u gomili sigurno će ti neko nagaziti na cipelu i smaknuće ti je. Onda ti moraš da zastaneš da je obuješ, a tu će na tebe natrčati onaj iza i srušiće te ili zgaziti. Zato u takvim slučajevima pojedinac mora hitro da se usami hvatajući bokove, džepove prostora između parkiranih vozila, ulaze u zgrade, bilo šta samo da izađe iz reke koja trči.

E, snimak tog događaja ušao je u predstavljanje DS, sve sa policijskim pozivima na juriš i Bramsom u pozadini.

Potom su umontiravane scene sa Skupština DS, mahom iz Doma omladine. Zoran je sugerisao Srđanu da stavi više kadrova sa Mićunom, a manje sa Koštunicom i Čavoškim. Marko Janković je sugerisao da bude više Vojislava i Čavoškog. Izgovarao je njegovo ime sa akcentom na čavo.

Sutradan uveće desi se i to prvo predstavljanje DS na RTB. Bude naša Mađarska igra, seljak na skijama, Pekićev pendrek, ČAVO-ški i sve redom. Potom desetak najviđenijih demokrata za stolom frontalno postavljenim prema kameri, Mićunović, Đinđić, Koštunica, Mile Perišić, Rade Stojanovič. Ivan Vujačić...

Kad se emisija završila Srđan i ja se nađemo u gradu, i nekako nam se veče nije otvorilo, neka fjaka je vladala i mi, kao, ajde da svratimo u Klub književnika, da vidimo šta ima.

Puna kafana, ona prva prostorija dupke puna, uđemo u onu drugu, levo, takođe bez praznog stola, kad na dnu sale, u čelu astala, licem prema nama, ustaje Mićun raširenih ruku. Srđan i ja, zbunjeni, zgledamo se, ne razumevajući sta se zbiva, a onda tek shvatimo da smo upravo mi ti koji su izazvali oduševljenje predsednika DS. Cela kafana se utišala i gleda u nas. Tačno se videlo da se ljudi pitaju što li su ova dva tipa izazvali ovakvu pažnju čuvenih opozicionara. Pozove nas Mićun za sto i mi se pridružimo društvu koje je posle emisije na televiziji nastavilo druženje.

Emisija koju smo montirali bila je jako lepo primljenja, dopala se se svima za stolom, pa su nas gledali osmehujući se.

To je veče bitno uticalo da se Srđanov i moj renome u Klubu književnika bitno poravi i da u nekim delikatnim trenucima u budućnosti lakše dođemo do stola, što jeste zanimljiva, ali je neka sasvim druga priča.

 

 

 



Komentari (214)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:14 03.11.2015

Re: Distanca

mračnjački desničar kagebeovskog tipa.

Ovo verovatno umeš da objasniš.


Naravno da umem. U svom mračnjaštvu desnica i levica se ne razlikuju. Kagebeovski tip je varijacija kojoj se Koštunica priklonio poslednjih deset godina.
freehand freehand 13:16 03.11.2015

Re: Distanca

Ok, zajednički cilj je dolazak na vlast, pa ćemo da progutamo knedlu i idemo zajedno, a šta posle?

Pa posle ćemo da vidimo, a naravno da ćemo pokušati sve da otvarimo maksimum iz vog programa i obećanja. Nekad nećemo da uspemo zato što smo slabi, nekad nam okolnosti ne idu na ruku, nekad se ispostavi da među nama ima previše baraba i koristoljubivih gnjida. A nekad ćemo u nečemu i uspeti. I to važi za sve stranke i sve političke organizacije.
Pa niko, jer to i onako nema veze.

Tebi nema veze, ja znam ljude kojima to itekako ima veze.
A to je suština ovog spora, to tvoje - svi su isti, svi su ljudi u politici lažovi i lopovi. Nisu, kao što nisu ni u sportu, ni u poslu, ni u umetnosti.
Svuda ima šmiranata, prevaranata, dobrih, iskrenih, lažova. To je šire od države i politike.
Da li su se ti koji su se u hipu postdevetomartovskih pokušaja sablažnjavali dodatno sablažnjavali prilikom onog otužnog teatralnog skidanja zvezde sa gradske skupštine? I ne mislim da pričam o tome da li zvezdu jeste ili nije trebalo skinuti, nego o načinu.

Zašto bi se sablaznili? To je trebalo da bude simbolično obeležavanje velike pobede i istorijske prekretnice. Koliko god se ni meni sve to zajedno nije dopalo.
A način? Popeo se Lambri pa skinuo.
Doduše, posle se i on prilično razočarao.
freehand freehand 13:19 03.11.2015

Re: Distanca

Nebojsa Krstic
mračnjački desničar kagebeovskog tipa.

Ovo verovatno umeš da objasniš.


Naravno da umem. U svom mračnjaštvu desnica i levica se ne razlikuju. Kagebeovski tip je varijacija kojoj se Koštunica priklonio poslednjih deset godina.

Ne znam što si onda pomenuo baš desnicu, ako je kgb deo levice?
Inače, što se mračnjaštva tiče nije ih malo koji bi ga, i to huverovskog levičarskog tipa, pripisali pokojnom Mikiju Rakiću.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:29 03.11.2015

Re: Distanca

Inače, što se mračnjaštva tiče nije ih malo koji bi ga, i to huverovskog levičarskog tipa, pripisali pokojnom Mikiju Rakiću.


Razne neznalice govore razne stvari o kojima nemaju pojma.
freehand freehand 13:32 03.11.2015

Re: Distanca

Nebojsa Krstic
Inače, što se mračnjaštva tiče nije ih malo koji bi ga, i to huverovskog levičarskog tipa, pripisali pokojnom Mikiju Rakiću.


Razne neznalice govore razne stvari o kojima nemaju pojma.

svarog svarog 13:33 03.11.2015

Re: Distanca


Da li su se ti koji su se u hipu postdevetomartovskih pokušaja sablažnjavali dodatno sablažnjavali prilikom onog otužnog teatralnog skidanja zvezde sa gradske skupštine?


U al cepidlačiš. Šta bi tek rekao za rumunsku opoziciju Čaušeskuu, sve sam ubica i zločinac ili bar podržavaoci ubistva?
Ako je negde komplet DOS ostao ideološki dosledan to je u skidanju te petokrake
zaharaga zaharaga 13:36 03.11.2015

Re: Distanca

Predrag Brajovic
Сећам се неког снимка где притрчаваш Тадићу с леђа ..."


Ej, polako, u pravilniku pise da je zabranjen pornografski sadrzaj.
reanimator reanimator 13:37 03.11.2015

Re: Distanca

Pa posle ćemo da vidimo, a naravno da ćemo pokušati sve da otvarimo maksimum iz vog programa i obećanja

Kakav maksimum iz obećanja? Mislim, ili jesi ili nisi kralj, šta ima da se izvlači maksimum? (odmah da kažem, odustajem od daljeg insistiranja na primeru monarhija/republika..i mene počinje da smara)
A to je suština ovog spora, to tvoje - svi su isti, svi su ljudi u politici lažovi i lopovi. Nisu, kao što nisu ni u sportu, ni u poslu, ni u umetnosti.

Ne, suština je da ti misliš da postoji ideologija, a ja mislim da je nema. Do ovog "svi,svi,svi" smo došli tako što malo meandriramo od glavne teme, pa bistrimo razloge zašto je nema, gde Krstić misli da plaćamo danak neiskustvu, a ja mislim da dozvoljavamo da bitange zloupotrebljavaju priču o ideologiji zbog pljačke.
Čak se i jedna tako ozbiljna tema kao što je državno uređenje svodi na nivo opredeljivanja za levi ili desni Twix.
reanimator reanimator 13:38 03.11.2015

Re: Distanca

Ako je negde komplet DOS ostao ideološki dosledan to je u skidanju te petokrake

Nije DOS, nego koalicija Zajedno, al' da ne cepidlačim
Za Rumunsku opoziciju, tj na ze opoziciju, nego za način rušenja Čaušeskua bih rekao sve najgore.
svarog svarog 13:56 03.11.2015

Re: Distanca

reanimator
Ako je negde komplet DOS ostao ideološki dosledan to je u skidanju te petokrake

Nije DOS, nego koalicija Zajedno, al' da ne cepidlačim
Za Rumunsku opoziciju, tj na ze opoziciju, nego za način rušenja Čaušeskua bih rekao sve najgore.


Pa da, ali ti načinom skidanja petokrake obrazlažeš kako je opozicija promenila ideologiju.
A i koju ideologiju su oni napustili?

Napuštanje socijalizma - ispunili bar formalno
Uvođenje demokratije - formalno ispunjeno
Tržišna ekonomija - formalno ispunjeno

Zašto nije suštinski ostvareno, verujem da ni narod u velikoj većini nije želeo, odnosno nije želeo da se uradi ono što dovodi do ovih principa

I nećemo krasti - nije ideologija
freehand freehand 13:59 03.11.2015

Re: Distanca

Do ovog "svi,svi,svi" smo došli tako što malo meandriramo od glavne teme, pa bistrimo razloge zašto je nema, gde Krstić misli da plaćamo danak neiskustvu, a ja mislim da dozvoljavamo da bitange zloupotrebljavaju priču o ideologiji zbog pljačke.

Joše jedno dvadeset komentara i doći ćemo do toga da se, u stvari, slažemo.
Jer bitangi definitivno ima, i bitange zloupotrebljavaju kad god i gde god mogu. Samo niti su svi u politici bitange, niti svi zloupotrebljavaju. Rekoh da znam priličan broj ljudi koji imaju jasno profilisana poltička opredeljenja i drže ih se čvrsto, na funkciji i u opziciji. "Prilično" u ovom slučaju znači troje-četvoro, što je za mene kao nekog ko se odavno ne kreće po toj sceni ozbiljna brojka.
Državno uređenje nikad zaista nije dolazlo u pitanje, a koliko se sećam jedino je prilično jasna (deklarativna) saglasnost postjala kad se govorilo o redosledu poteza: dakle - referendum republika ili monarhija da se nadoknadi korak izgubljen presecanjem od strane komunista, izbori za ustavotvornu skupštinu, demokratski ustav, demokratski izbori, pa sve ostalo.
Tako je to, nekako, u ono vreme bilo na (deklarativnoj) agendi.
tyson tyson 14:13 03.11.2015

Re: Distanca

U nekom trenutku, tih 90. godina, u nekom od mnogobrojnih protesta zatekli smo se ispred Skupštine u Srpskih vladara. I Pekić inicira da se sedne na sred kolovoza. Mnogi posedaše.

13.jun 1990. Tu sam negde i ja među onima koji su posedali na kolovoz

Eh, mladosti...


reanimator reanimator 14:17 03.11.2015

Re: Distanca

Pa da, ali ti načinom skidanja petokrake obrazlažeš kako je opozicija promenila ideologiju.
A i koju ideologiju su oni napustili?

Nisam to uopšte napisao u tom kontekstu, nego na temu podilaženja ukusu koalicionih partnera i zgražavanju članstva.
Napuštanje socijalizma - ispunili bar formalno
Uvođenje demokratije - formalno ispunjeno
Tržišna ekonomija - formalno ispunjeno

Ovo nisam baš shvatio..kako je opozicija napustila socijalizam, uvela demokratiju..? Ako pod napuštanjem socijalizma misliš na pomenuto skidanje zvezde sa gradske skupštine, zvezda je sa zastave skinuta u Skupštini Srbije 1991, a tada negde su bili i prvi izbori.
disident79 disident79 14:33 03.11.2015

Re: Distanca

Reainimatorov stav da su lideri opozicije bili licemerni po pitanju koalicija stranaka različitih programa državnog uređenja(republikanski i monarhistički) su neargumetnovani.
Ono za šta se opozicja 90tih, zajedno sa naradom, borila i izborila jesu slobodni i demokratski izbori. Mi ih imamo od 2000. To je bila toliko važan uslov za demokratiju da svi drugi bez njega ne mogu da se ostvare. Pa kako ćemo glasati o bilo čemu, pa i o državnom uređenju (monarhija ili republika), ako je izborni rezultat pod senkom sumnje.
Druga stvar je stavljanje vojske, policije, i specijalnih jedinica pod civilnu kontrolu. Danas u Srbiji vojni(policijski) udar nije opcija o kojoj bilo ko priča, a 90tih... Điniđić je ovu stvar platio glavom. Dakle tek od 2004. je ovo ispunjeno.
Bezbednosne službe su bile sledeće. Ovo je zastalo sa dolaskom Vučića.
Čeka nas sudstvo. Čeka nas razdvajanje izvršne i zakonodavne vlasti. Čeka nas izgradnja stabilnih institucija(među njima i političkih partija i organizacija). Nažalost mi smo tek na početku demokratskog uređenja društva, i volja za radom na tome nam nije baš najjača. Jer demokratija zahteva uključivanje, dok je apsolutizam tako primamljiv što se tiče sopstvenog ulaganja.
Da ne zaboravim. Po meni bi trebalo u jednom trenutku organizovati referendum u Srbiji o pitanju monarhije. Pre svega zato što je ukinuta nedemokratskim procesom u prošlosti. Možda za 10-15 godina kad se tom pitanju može pristupiti sa manje strasti, i kad egzistencijalni problemi budu daleko manji.

Beleška na margini:
Izuzetna priča blogera Krstića, kao i komentari direktnih vinovnika događaja. Mene lično ohrabruje na aktivnost.
reanimator reanimator 14:48 03.11.2015

Re: Distanca

Reainimatorov stav da su lideri opozicije bili licemerni po pitanju koalicija stranaka različitih programa državnog uređenja(republikanski i monarhistički) su neargumetnovani.

Nije reanimatorov stav (š'o je ovo dobro, od sada o sebi strogo u trećem licu) o licemerju po pitanju koalicija neargumentovan, jer te koalicije jesu bile neprincipijelne, nego ti biraš da im tolerišeš licemerje, jer je po tebi bilo u službi višeg cilja. Što opet pokazuje praktičnost u pristupu, a ne ideologiju.
Btw, tolerisao sam im i ja i uredno glasao za njih na svim izborima posle dvehiljadite.
grmfrm grmfrm 15:04 03.11.2015

Re: Distanca

Tragedija je da se tada desio "Perfect Storm" na unutrasnjem i spoljnom planu kome ti ljudi nisu definitivno bil dorasli.


Odlicno receno pitanje. Sta bi bilo sa Srbijom tokom ratova 90-ih da su oni bili na Slobinom mestu?
disident79 disident79 15:23 03.11.2015

Re: Distanca

nego ti biraš da im tolerišeš licemerje, jer je po tebi bilo u službi višeg cilja


Nije samo viši cilj, već ZAJEDNIČKI deo ideološkog programa - slobodni izbori.
Pa kako da ostvariš svoj ideološki cilj, ako nemaš elementarne uslove za to?
A onda ako se udružiš radi ostvarivanja elementarnih uslova onda si licemeran.
Ova logika nije valjana. Prejudicira krivicu za svakog ko zastupa bilo koji stav.
svarog svarog 15:24 03.11.2015

Re: Distanca

Ovo nisam baš shvatio..kako je opozicija napustila socijalizam, uvela demokratiju..?


Pa kad su došli na vlast ukinuli su (bar formalno i delimično) komandnu privredu, započeli privatizaciju itd. Slobodni izbori... Ma šta da ti pričam kad sve znaš
disident79 disident79 15:24 03.11.2015

Re: Distanca

Sta bi bilo sa Srbijom tokom ratova 90-ih da su oni bili na Slobinom mestu?

Ratova ne bi bilo, odnosno blo bi ih manje srazmerno godini dolaska na vlast.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:31 03.11.2015

Re: Distanca

tyson
U nekom trenutku, tih 90. godina, u nekom od mnogobrojnih protesta zatekli smo se ispred Skupštine u Srpskih vladara. I Pekić inicira da se sedne na sred kolovoza. Mnogi posedaše.

13.jun 1990. Tu sam negde i ja među onima koji su posedali na kolovoz
Eh, mladosti...

Аууу...
Па сви смо, изгледа, били тамо?!
И кол'ко нас је онда било, има нас и сада :)
reanimator reanimator 15:48 03.11.2015

Re: Distanca

Nije samo viši cilj, već ZAJEDNIČKI deo ideološkog programa - slobodni izbori.
Pa kako da ostvariš svoj ideološki cilj, ako nemaš elementarne uslove za to?

Moram da priznam da ovo ne razumem. Ako npr DS izađe sama na izbore, onda će da izgubi, jer izbori nisu slobodni. A ako DS izađe zajedno sa SPO, onda će izbori da budu slobodniji, nego da je izašla sama?
disident79 disident79 15:58 03.11.2015

Re: Distanca

Izbori neće biti slobodni dok ne padne Miloševićev režim koji krade na izborima.
reanimator reanimator 16:03 03.11.2015

Re: Distanca

Izbori neće biti slobodni dok ne padne Miloševićev režim koji krade na izborima.

Sine, ako je tako onda na neslobodne izbore ne izlaziš, nego sporvodiš revoluciju. Ništa neće na takvim izborima da ti pomogne koalicije, ni principijelna, ni licemerna.
disident79 disident79 16:06 03.11.2015

Re: Distanca

Sine, ako je tako onda na neslobodne izbore ne izlaziš, nego sporvodiš revoluciju.

Pa odlucili su se za kombinaciju.
hainsam hainsam 16:58 03.11.2015

Re: Distanca

Predrag Brajovic
Узгред, мислим да си ти у томе био прилично добар, у том реалном сагледавању света. Трезвен. Сећам се неког снимка где притрчаваш Тадићу с леђа и шапућеш му шта да говори. И ја помислим: "Сва срећа да је овај овде.."


Ti to prepričavaš kao vic cinično ili si ozbiljan? Iako debelo zabludelo potpuno si u duhu teksta bloga koji je ceo Srđan ovo, Čora ono, Pera loži, Marko zanosi a Krle se "oduševljava" a onda: "MI (kao) montiramo".


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:02 03.11.2015

Re: Distanca

hainsam

Потпуно сам озбиљан. Стојим иза својих речи, чак и властитим именом и презименом. То је, барем, очигледно.

hainsam hainsam 17:08 03.11.2015

Re: Distanca

disident79
Izbori neće biti slobodni dok ne padne Miloševićev režim koji krade na izborima.


Ako su se u prethodnih 15 godina uz sva zaklinjanja i Preambule u Kosovo, iz glasanja izbacivali svi šiptari koji žive na Kosovo Je Srbija, to je matematički veća krađa nego sve Slobine krađe zajedno.
hainsam hainsam 17:09 03.11.2015

Re: Distanca

Predrag Brajovic

Потпуно сам озбиљан. Стојим иза својих речи, чак и властитим именом и презименом. То је, барем, очигледно.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:29 03.11.2015

Re: Distanca

hainsam
Predrag Brajovic

Потпуно сам озбиљан. Стојим иза својих речи, чак и властитим именом и презименом. То је, барем, очигледно.



Узгред буди речено, употреба имена и презимена је лековита: у начелу, смањују количину глупости, квазидуховитости и изречених увреда... Доказано.
grmfrm grmfrm 17:52 03.11.2015

Re: Distanca

Ratova ne bi bilo, odnosno blo bi ih manje srazmerno godini dolaska na vlast.


Ne, bas bi bilo isto.
Milan Novković Milan Novković 17:53 03.11.2015

Re: Distanca

Узгред буди речено, употреба имена и презимена је лековита: у начелу, смањују количину глупости, квазидуховитости и изречених увреда... Доказано.

Speak for yourself
st.jepan st.jepan 18:03 03.11.2015

Re: Distanca

disident79
Sta bi bilo sa Srbijom tokom ratova 90-ih da su oni bili na Slobinom mestu?

Ratova ne bi bilo, odnosno blo bi ih manje srazmerno godini dolaska na vlast.

Naprotiv!
Da je na vlast došao recimo Vuk Drašković, bog'me bi malo ko ostao živ.
I ovde, i onde.
reanimator reanimator 18:11 03.11.2015

Re: Distanca

Pa odlucili su se za kombinaciju.

Šok bombe na biračkom mestu? Ili glasanje po bunkerima? :) Uozbilji se disident, sve si u pravu što pišeš, osim što misliš da je tako moralo.
freehand freehand 18:34 03.11.2015

Re: Distanca

reanimator
Izbori neće biti slobodni dok ne padne Miloševićev režim koji krade na izborima.

Sine, ako je tako onda na neslobodne izbore ne izlaziš, nego sporvodiš revoluciju. Ništa neće na takvim izborima da ti pomogne koalicije, ni principijelna, ni licemerna.

Sine, ja sam mislio da su ovde neki drugi nosioci revolucionarno iskre koji golih prsiju jurišaju na kordone i barikade, kad ono... Znači - ništa između, samo Sloboda ili smrt?
Možda si propustio da je tu bilo raznih demonstracija, raznih sudara s akordonima, raznih protesta, ali bilo je.
Sad, verovatno tvom mladalačkom zanosu i borbenom žaru ništa bez pušaka i bombi nije dovoljno, ali nekako se izguralo.
milisav68 milisav68 20:21 03.11.2015

Re: Distanca

st.jepan
disident79
Sta bi bilo sa Srbijom tokom ratova 90-ih da su oni bili na Slobinom mestu?

Ratova ne bi bilo, odnosno blo bi ih manje srazmerno godini dolaska na vlast.

Naprotiv!
Da je na vlast došao recimo Vuk Drašković, bog'me bi malo ko ostao živ.
I ovde, i onde.

Heh, pa nije on ni predviđen da dođe na vlast, nego da se "prebroje" monarhisti (za svaki slučaj).
predatortz predatortz 20:24 03.11.2015

Re: Distanca


Heh, pa nije on ni predviđen da dođe na vlast, nego da se "prebroje" monarhisti (za svaki slučaj)


Dva najuspelija projekta SDB se zovu Vuк Drašković i Vojislav Šešelj. Mada, ni časnog starinu Mićuna ne bih potcenio.
reanimator reanimator 20:26 03.11.2015

Re: Distanca

Možda si propustio da je tu bilo raznih demonstracija, raznih sudara s akordonima, raznih protesta, ali bilo je.

Što sa licemernom koalicijom, npr DS - SPO ima kakve veze?
Čovek konkretno gore napisao da izbori nisu bili slobodni, pa su se zato pravile koalicije, otprilike s' kim se dovatiš, samo da rušimo sistem. Učestvovanjem na istim tim nameštenim izborima.
reanimator reanimator 20:27 03.11.2015

Re: Distanca

Mada, ni časnog starinu Mićuna ne bih potcenio.

Ja mislim da bi se časni Mićun uvredio kad bi ga optužio da je projekat DBa. Ono, ja projekat, ja koji sam učestvovao u stvaranju...
predatortz predatortz 20:30 03.11.2015

Re: Distanca

reanimator
Mada, ni časnog starinu Mićuna ne bih potcenio.

Ja mislim da bi se časni Mićun uvredio kad bi ga optužio da je projekat DBa. Ono, ja projekat, ja koji sam učestvovao u stvaranju...


Tačno je da mu pripadaju velike zasluge za ovo što danas imamo. Demokratiju! Mislim ovaj tip demokratije...
reanimator reanimator 20:33 03.11.2015

Re: Distanca

Tačno je da mu pripadaju velike zasluge za ovo što danas imamo. Demokratiju! Mislim ovaj tip demokratije...

Ajmo sad na pivo, da me ne ponese atmosfera, pa dam šlagvort za priče o jahanju popova. Mislim, ne volim čoveka, ali ne baš toliko :)
predatortz predatortz 20:37 03.11.2015

Re: Distanca

Ajmo sad na pivo, da me ne ponese atmosfera, pa dam šlagvort za priče o jahanju popova.


Neka jaše koga god hoće, ali među četiri zida!
freehand freehand 20:40 03.11.2015

Re: Distanca

Što sa licemernom koalicijom, npr DS - SPO ima kakve veze?

Takve da je pokušavala da promeni vlast i na ulici. Možda ne dovoljno revolucionarno za tvoj ukus, ali ipak.
Čovek konkretno gore napisao da izbori nisu bili slobodni, pa su se zato pravile koalicije, otprilike s' kim se dovatiš, samo da rušimo sistem.

Postaje zamoran način na koji izvćeš i prepakuješ tuđe reči u smisao koji ti odgovara. Možeš ti to i bez tih iskrivljenih parafraza sa umetnutim smislom.
Učestvovanjem na istim tim nameštenim izborima.

Probali su i da bojkotuju, ali teško da je tebi i to ugađalo. U svakom slučaju, kad presaberem ovo što si do sada napisao ispada da su svi u politici koristoljubivi nitkovi; da su svi licemeri zato što su išli u koalicije; da su svi u stvari debeovski projekat.
Ostaje samo to prvo lice jednine čisto i neukaljano.
A opet, malo li je?
reanimator reanimator 21:06 03.11.2015

Re: Distanca

freehand

...

E, aj olabavimo malo sa ovim nadpevavanjem?
Ne zato što nemam šta više da kažem, ni zato što si neprekidno ničim izazvano sarkastičan, nego ono..ja kad udjem na neki blog, pa vidim da se neka dvojica ili mini grupa ceo božiji dan razvlače oko iste stvari, ja prvo pomislim kako su teški smarači. Pa eto, da ne dajemo ljudima povod da nas etiketiraju, jer, je l' da, mi nismo smarači
tyson tyson 21:14 03.11.2015

Re: Distanca

Naprotiv!
Da je na vlast došao recimo Vuk Drašković, bog'me bi malo ko ostao živ.
I ovde, i onde.

1993.

zilikaka zilikaka 21:22 03.11.2015

Re: Distanca

Ja mislim da bi se časni Mićun uvredio kad bi ga optužio da je projekat DBa. Ono, ja projekat, ja koji sam učestvovao u stvaranju...


Ne volim da politišem, al samo da se upišem u klub.

Ono, u početku mi je samo nešto govorilo da spada u ljude kojima ne treba verovati.
Posle sam na osnovu primera iz lokala skapirala obrazac.
Mislim da je njegov vasksr posle ubistva Đinđića bio vrlo bitan za dalji "razvoj" DS.
milisav68 milisav68 21:50 03.11.2015

Re: Distanca

zilikaka
Ja mislim da bi se časni Mićun uvredio kad bi ga optužio da je projekat DBa. Ono, ja projekat, ja koji sam učestvovao u stvaranju...


Ne volim da politišem, al samo da se upišem u klub.

Ono, u početku mi je samo nešto govorilo da spada u ljude kojima ne treba verovati.
Posle sam na osnovu primera iz lokala skapirala obrazac.
Mislim da je njegov vasksr posle ubistva Đinđića bio vrlo bitan za dalji "razvoj" DS.

Pa ko će, ako neće on - da pokaže pravac.
tyson tyson 21:54 03.11.2015

Re: Distanca

E, aj olabavimo malo sa ovim nadpevavanjem?
Ne zato što nemam šta više da kažem, ni zato što si neprekidno ničim izazvano sarkastičan, nego ono..ja kad udjem na neki blog, pa vidim da se neka dvojica ili mini grupa ceo božiji dan razvlače oko iste stvari, ja prvo pomislim kako su teški smarači. Pa eto, da ne dajemo ljudima povod da nas etiketiraju, jer, je l' da, mi nismo smarači

st.jepan st.jepan 21:55 03.11.2015

Re: Distanca

tyson
Naprotiv!
Da je na vlast došao recimo Vuk Drašković, bog'me bi malo ko ostao živ.
I ovde, i onde.

1993.


Odslušo.
Znam to.
Znam i drugo.
Čovek je, brate, neuravotežen, impulsivan, nepredvidiv.
Samoraspaljivi kolerik.
Strašno povodljiv.
Ovo je bilo pošto ga je u rad uzela Vesna Pešić.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:55 03.11.2015

Re: Distanca

Ok, koristim priliku da se javno izvinim svakom anonimnom pojedincu koji je nekada bio član partije i iz iste dobrovoljno istupio kada je shvatio da se partija odriče svoje ideologije, a kojeg sam ovom prilikom pomeo u naletu ludačke generalizacije.

takav ne postoji. nemaš tu kome da se izvinjavaš.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:12 03.11.2015

Re: Distanca

Čak se i jedna tako ozbiljna tema kao što je državno uređenje svodi na nivo opredeljivanja za levi ili desni Twix.

disident79 disident79 23:40 03.11.2015

Re: Distanca

osim što misliš da je tako moralo.

Moralo ne moralo, tako je bilo, i tako danas jeste. Prošlost se ne da menjati.
Uvek može bolje.
Ne znam samo zašto je ljudima tako teško da kažu šta je uspeh, a šta neuspeh.
Dovoljno je pomenuti samo Ivana Stambolića, pa reći da je 5. oktobar bio suštinski pomak napred za Srbiju. 5. oktobra ne bi bilo da nije bilo uspeha na lokalnim izborima 1996/7, i protesta koji su tu pobedu odbranili.
Što se tiče izborne krađe, ona je bila najmanja u velikim urbanim sredinama, a najveća sa manipulcijom glasova na KiM. Da bi kontrolisao izbore potrebna je srtanačka infrastuktura, iskusni ljudi na kutijama na svakom izbornom mestu, zapisnici itd. Za to treba vremena i para.
A počelo je kao što je u ovom blogu napisano, iz kafane(pa makar to bio i Klub književnika) i entuzijazma mladih umetnika, intelektualaca. Protiv sebe su imali svu infrastukturu i iskustvo Komunističke partije(SPS postao vlasnik sve imovine), ogromne materijalne resurse(Vlast je bila u rukama SPS od samog početka), obaveštajne i instrumente sile. Zato je SPO u početku i bio uspešniji jer se oslanjao na "reakcionarne" organizacije iz prošlosti.
Kada se pogleda sa ove distance, prosto je neverovatno da su se upustili u tu neravnopravnu borbu. Moram da priznam da mi smeta tako lako etiketiranje tih ljudi kao koristoljubivih, licemernih, nesposobnih, odnosno da im je ključni motiv za bavljenje politikom bio koristoljublje.
blogovatelj blogovatelj 04:06 04.11.2015

Re: Distanca

И кол'ко нас је онда било, има нас и сада :)


Ja nisam. Ja sam se motao po mračnim klubovima Novog Sada i Kragujevca.
Ponekad jesam išao i na mitinge, kad je bilo šanse da se glavonja skine sa vlasti.
Jesu devedesete bile nenormalne. I danas se naježim kad malo duže o njima razmišljam.
Ali se bar znao neki red. Bili smo mi i bili su oni. A ne kao ovo danas, sve neki interneti, Fejsbuci i modne blogerke.
blogovatelj blogovatelj 04:27 04.11.2015

Re: Distanca

1993.


Kako bre 1993. kad u devetoj sekundi videa piše da je 23. 04. 1994?
emsiemsi emsiemsi 06:50 04.11.2015

Re: Distanca

reanimator
freehand

...

E, aj olabavimo malo sa ovim nadpevavanjem?
Ne zato što nemam šta više da kažem, ni zato što si neprekidno ničim izazvano sarkastičan, nego ono..ja kad udjem na neki blog, pa vidim da se neka dvojica ili mini grupa ceo božiji dan razvlače oko iste stvari, ja prvo pomislim kako su teški smarači. Pa eto, da ne dajemo ljudima povod da nas etiketiraju, jer, je l' da, mi nismo smarači

Оно у што можеш да будеш сигуран је - да је један од њих Фрихенд.
Тај човек има невероватну кондицију.
princi princi 07:17 04.11.2015

Re: Distanca

Ne znam da li je kondicija prava reč. Pre bih rekao gonoreja od čoveka.
freehand freehand 08:23 04.11.2015

Re: Distanca

princi
Ne znam da li je kondicija prava reč. Pre bih rekao gonoreja od čoveka.

Sine - lu lu. Preskočiš pa posle problemi: vređaš, prostačiš, kočijašiš, lupaš a onda oni nastupi griže savesti pa pokora. Evo i sad probijaju bolna iskustva afterdžim znojavih avantura.
Sine, izbegni to.
alselone alselone 08:43 04.11.2015

Re: Distanca

razmišlja outside the box


Kakav je ovo izgovor postao za lupetanje gluposti u poslednje vreme.

- Ajde ne lupaj gluposti.
- Ali ja razmisljam outside the box.
- Mrs nazad u box.
alselone alselone 09:05 04.11.2015

Re: Distanca

Urban Dictionary.

The term "douchebag" generally refers to a male with a certain combination of obnoxious characteristics related to attitude, social ineptitude, public behavior, or outward presentation.

Though the common douchebag thinks he is accepted by the people around him, most of his peers dislike him. He has an inflated sense of self-worth, compounded by a lack of social grace and self-awareness. He behaves inappropriately in public, yet is completely ignorant to how pathetic he appears to others.

Someone who has surpassed the levels of jerk and asshole, however not yet reached fucker or motherfucker.
grmfrm grmfrm 09:10 04.11.2015

Re: Distanca


Ja se slažem, Ništa nije Pekić bio potrošen jer je to za njega bila avantura ekstrovertnosti krajnje netipična za njegov dotadašnji životni habitus. I mislim da mu je prijala.

U nekom trenutku, tih 90. godina, u nekom od mnogobrojnih protesta zatekli smo se ispred Skupštine u Srpskih vladara. I Pekić inicira da se sedne na sred kolovoza. Mnogi posedaše. Gledao sam ga sa strane, kao obožavalac naravno, i uočavao sam da su mu ti gestovi neka vrsta iskupljenja za unutrašnji egzil kome je bio podvrgnut životom u Londonu. Ipak je on bio političko biće prvog reda, tako da su mu te male stvari, pa i Rakovica, na određeni način upotpunile poslednje godine života.


Krle nemaš pojma koliko ti zavidim sto si uživo bio pored tog coveka.
Evo bas citam Hodočašće Arsenija Njegovana ovih dana.
Da li ima šanse da napišeš jedan blog o njemu pošto je za nas enigma.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:20 04.11.2015

Re: Distanca

tyson
Naprotiv!
Da je na vlast došao recimo Vuk Drašković, bog'me bi malo ko ostao živ.
I ovde, i onde.

1993.
Vuče Draškoviћу

Мене језа обузе кад видех ко су то били "српски интелектуалци" са снимка
freehand freehand 09:35 04.11.2015

Re: Distanca

Evo bas citam Hodočašće Arsenija Njegovana ovih dana.

Ostalo je negde u podsvesti da mi lebdi pitanje da li je Pekić "Hodočašće" pisao oslanjajući se na prave ulice i kuće. Ako jeste i ako je dovoljno samo pronaći nazive ulice iz vremena u kome se priča odvija fantastčna bi avantura bila uzeti knjigu kao bedeker i obići te lokacije danas. Videti šta je od tih kuća ostalo, kako izgledaju, šta je na jihovom mestu izgrađeno i zakopati se u arhivama tražeći fotografije tih kuća iz različitih perioda.
Nadnaravna je, inače, strast sa kojom se Pekić gnjurao u ono o čemu je pisao. Vazda sam imao ubeđenje da je za "Besnilo" prikupio znanje medicine dostatno diplome, za "Hodočašće" i građevine i arhitekture.
grmfrm grmfrm 10:59 04.11.2015

Re: Distanca


Ostalo je negde u podsvesti da mi lebdi pitanje da li je Pekić "Hodočašće" pisao oslanjajući se na prave ulice i kuće. Ako jeste i ako je dovoljno samo pronaći nazive ulice iz vremena u kome se priča odvija fantastčna bi avantura bila uzeti knjigu kao bedeker i obići te lokacije danas. Videti šta je od tih kuća ostalo, kako izgledaju, šta je na jihovom mestu izgrađeno i zakopati se u arhivama tražeći fotografije tih kuća iz različitih perioda.
Nadnaravna je, inače, strast sa kojom se Pekić gnjurao u ono o čemu je pisao. Vazda sam imao ubeđenje da je za "Besnilo" prikupio znanje medicine dostatno diplome, za "Hodočašće" i građevine i arhitekture.


Da znaš to je i meni palo na pamet. Knjigu pod ruku i u privatni obilazak. Da je više pameti bila bi to sjajna turistička priča.

Ali meni je fascinantno kako te Pekic udubi u svaku pricu i rasparča ti vijuge. Kada čitas svaku knjigu od njega kao da je drugi pisac pisao.
Nikad neću zaboraviti sa kojom strašću sam čitao Atlantidu prvi put. Svaka stranica, svako slovo reči je bio novi horizont.

Ima jedna njegova knjiga kojoj ne znam kako da priđem i danas. To je Kako upokojiti vampira. Ili nedovoljno znam ili još nisam zreo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:07 04.11.2015

Re: Distanca

Eh, mladosti...

... a danas grammar nazi na blogu
freehand freehand 11:46 04.11.2015

Re: Distanca

Da znaš to je i meni palo na pamet. Knjigu pod ruku i u privatni obilazak. Da je više pameti bila bi to sjajna turistička priča.

Nije to za turiste, to je za posvećenike. Ali rekoh, prvo je pitanje da li su ulice i adrese izmišljene, drugo šta od tih lokacija, ako su realne ili je moguće naći ključ po kome ih je majstor šifrovao - i danas realno postoji.
Ima jedna njegova knjiga kojoj ne znam kako da priđem i danas. To je Kako upokojiti vampira. Ili nedovoljno znam ili još nisam zreo.

Pazi šta činiš danas, jer će ti se dela svakako vratiti sutra. U svest i podsvest. :)
tyson tyson 12:14 04.11.2015

Re: Distanca

Kako bre 1993. kad u devetoj sekundi videa piše da je 23. 04. 1994?

Jebiga, kaže Vuk, a ja mu verujem


tyson tyson 12:16 04.11.2015

Re: Distanca

... a danas grammar nazi na blogu

Ma pusti; nadrkani deda, najgora kombinacija (dok ne dođu godine kad prostata i guzni mišići skroz otkažu )


zilikaka zilikaka 18:20 04.11.2015

Re: Distanca

zaharaga

Ne znam zašto me ovaj nik podseća na hurmašice.
emsiemsi emsiemsi 15:46 06.11.2015

Re: Distanca

princi
Ne znam da li je kondicija prava reč. Pre bih rekao gonoreja od čoveka.

Јел то боље или горе од пицајзли !?
mrdax mrdax 21:37 07.11.2015

Re: Distanca

tyson
Naprotiv!
Da je na vlast došao recimo Vuk Drašković, bog'me bi malo ko ostao živ.
I ovde, i onde.

1993.



Dosta je umeren bio. @1:04 "... bese to zapravo prljavi podrum inteligencije, kao temelj za prljavi rat...
tyson tyson 18:06 08.11.2015

Re: Distanca

Dosta je umeren bio

Vaistinu.


glockenspiel glockenspiel 23:59 02.11.2015

Lijep Blog

Lijepo sjecanje na dane kada je sve jos moglo biti drugojacije da su postojali ljudi koji su bili sposobni da sprijece tragediju.

i još jedan, ne sećam se tačno ko.


Milorad Vucelic?
tyson tyson 00:08 03.11.2015

1990.

Bilo je veče, bio je tu Tucko, Srđan Šaper i ja, montažer je bio Zoran Ćorković Ćora, ispred DS bili su Zoran, Marko Janković i još jedan, ne sećam se tačno ko.

Ako je tu bio Marko Janković onda su sve šanse da je taj koga se ne sećaš bio pokojni Vukajlo; on i Marko su bili nerazdvojni


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:10 03.11.2015

Re: 1990.

Ako je tu bio Marko Janković onda su sve šanse da je taj koga se ne sećaš bio pokojni Vukajlo; on i Marko su bili nerazdvojni

To je moguće.
freehand freehand 00:13 03.11.2015

Re: 1990.

tyson
Bilo je veče, bio je tu Tucko, Srđan Šaper i ja, montažer je bio Zoran Ćorković Ćora, ispred DS bili su Zoran, Marko Janković i još jedan, ne sećam se tačno ko.

Ako je tu bio Marko Janković onda su sve šanse da je taj koga se ne sećaš bio pokojni Vukajlo; on i Marko su bili nerazdvojni



S tim što Vukajlo koga pomenuh odavno nije (fizički) živ, a Marko janković se pravi da (političkiu) jeste.
tyson tyson 02:55 03.11.2015

Tempi passati

Marko Janković je sugerisao da bude više Vojislava i Čavoškog. Izgovarao je njegovo ime sa akcentom na čavo.

Onako kako je Milan Božić izgovarao, "vojvođanski"?
Sećamo ga se Srbotopije sa pokojnog radija B92.


uros_vozdovac uros_vozdovac 04:38 03.11.2015

Sećam se čak i

ko je autor snimka, ime sam zaboravio, ali da zabeležimo prezime, jedan momak Knežević...

A u tom incidentu stradao je Ljubiša Mitić kad su mu pendrekom slomili ključnu kost. A lepo je po glavi dobio i Paja Kićevac

Lepo sećanje :)
tyson tyson 14:27 03.11.2015

Re: Sećam se čak i

ko je autor snimka, ime sam zaboravio, ali da zabeležimo prezime, jedan momak Knežević...

Dušan? Brat mu Miloš?


anonymous anonymous 05:35 03.11.2015

Сведок ...или странка ....


.... у поступку ...?

Srđan je režirao. Prvo je od nekud izvukao snimak izvođenja Bramsove Mađarske igre u izvođenju Berlinske filharmonije. Gudači su mahali gudalima sa specijalnim energetskim nabojem. Onda je nakalemio na njih nekog srpskog seljaka sa šajkačom koji ide u šumu, po snegu, da nabere badnjak


Potom su umontiravane scene sa Skupština DS, mahom iz Doma omladine. Zoran je sugerisao Srđanu da stavi više kadrova sa Mićunom, a manje sa Koštunicom i Čavoškim. Marko Janković je sugerisao da bude više Vojislava i Čavoškog. Izgovarao je njegovo ime sa akcentom na čavo.


To je veče bitno uticalo da se Srđanov i moj renome u Klubu književnika bitno poravi i da u nekim delikatnim trenucima u budućnosti lakše dođemo do stola


.... а онда је ....почела гозба ....

anonymous anonymous 05:52 03.11.2015

Re: Сведок ...или странка ....


....
Lionsgate Lionsgate 15:23 03.11.2015

~~~~

Tragicno je da je 25 godina posle DS najjaca opoziciona partija sa manjim (?) % glasaca nego u to doba. Neko ko je te 90-te imao 25 godina a imao je mozga u glavi verovatno nije cekao da mu prodje zivot u rusenju Milosevica, ista situacija je bila i 95 i 2000-te, nije mnogo bolje ni 2010 a bogami ni 2015-te, samo su drugi likovi na vrhu neuspelog eksperimenta znanog kao drzava Srbija... jednostavno, bolji i pametniji deo srpskog naroda zivi negde drugde i ne glasa u Srbiji te ih zabole i za DS i za SNS, SPS ili neku drugu skracenicu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:36 03.11.2015

Re: ~~~~

Lionsgate
Tragicno je da je 25 godina posle DS najjaca opoziciona partija sa manjim (?) % glasaca nego u to doba. Neko ko je te 90-te imao 25 godina a imao je mozga u glavi verovatno nije cekao da mu prodje zivot u rusenju Milosevica, ista situacija je bila i 95 i 2000-te, nije mnogo bolje ni 2010 a bogami ni 2015-te, samo su drugi likovi na vrhu neuspelog eksperimenta znanog kao drzava Srbija... jednostavno, bolji i pametniji deo srpskog naroda zivi negde drugde i ne glasa u Srbiji te ih zabole i za DS i za SNS, SPS ili neku drugu skracenicu.

Страшан и велики проблем јесте тај пад квалитета Србије, у смислу "људског материјала" али и норми друштва. Промена смера се не назире. То је оно што не охрабрује.
freehand freehand 15:40 03.11.2015

Re: ~~~~

jednostavno, bolji i pametniji deo srpskog naroda zivi negde drugde i ne glasa u Srbiji te ih zabole i za DS i za SNS, SPS ili neku drugu skracenicu.

Ali ne propušta priliku da svoj viši kvalitet i veću pamet na ovaj način istakne među ostatkom u matici. Da se bolje vidi, a nekako i u svojim očima odskoći.
Slika sa mercedseom kao ilustracija bi bila nekako još atraktivnija i izmamila bi još više zavidnih uzdaha.
emsiemsi emsiemsi 15:48 03.11.2015

Re: ~~~~

Lionsgate
Tragicno je da je 25 godina posle DS najjaca opoziciona partija sa manjim (?) % glasaca nego u to doba. Neko ko je te 90-te imao 25 godina a imao je mozga u glavi verovatno nije cekao da mu prodje zivot u rusenju Milosevica, ista situacija je bila i 95 i 2000-te, nije mnogo bolje ni 2010 a bogami ni 2015-te, samo su drugi likovi na vrhu neuspelog eksperimenta znanog kao drzava Srbija... jednostavno, bolji i pametniji deo srpskog naroda zivi negde drugde i ne glasa u Srbiji te ih zabole i za DS i za SNS, SPS ili neku drugu skracenicu.

Шта да се ради !?
Ми који смо дрљавији, лошији и глупљи смо и даље у Србији - такви какви смо.
Док је нас оваквих какви јесмо - они који су бољи и паметнији од нас, како ти рече, ће имати где да се врате.
Ја им желим добродошлицу, као и све најбоље тамо где су сада.
Наши смо !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:59 03.11.2015

Re: ~~~~

Ali ne propušta priliku da svoj viši kvalitet i veću pamet na ovaj način istakne među ostatkom u matici. Da se bolje vidi, a nekako i u svojim očima odskoći.

Оваква врста озлојеђености, на Лајонову констатацију, нас који смо остали овде, па испадамо некакав "шкарт", истоветан је одраз оног инфантилног приступа који је српску опозицију водио у она смутна, прва вишепартијска времена. (Зар ми нисмо они најлепши и најбољи? -- Нисте.)

Просто, то је чињеница.
Барселона из које оду Меси. Ћави, лРоналдо није истоветна као она с њима.
То нама, као колективу, умањује потенцијал и несуђену вредност, али нама, као поједнцима, не може да смета, не утиче на нашу вредност.
То је, просто, ствар реалног сагледавања света око себе.

И ја бих, искрено, заиста јако волео да су Плеки, ГВучко, Милан Новко, princi, GCross, МаркоДе, АнаВид, Тајсон, ОутофБејрут, ЈКТ, Лајон и остали остали овде. То су све врхунски и остварени професионалци у својим областима.

Србија би с њима била боља.
freehand freehand 17:29 03.11.2015

Re: ~~~~

Оваква врста озлојеђености,на Лајонову констатацију, нас који смо остали овде, па испадамо некакав "шкарт", истоветан је одраз оног инфантилног приступа који је српску опозицију водио у она смутна, прва вишепартијска времена.

Zar se nismo dogovorili da se zaobilazimo, Brajoviću?
Inače, ozlojeđenost uz (standardno) praziluk izvire iz onoga što je u tom komentaru napisano. Siguran sam da Mesi u komnunikaciji sa zemljacima u Argentini nikad ne bi napisao tako nešto. A bogami ni Milan Novković. Jer i pristojnost i skromnbost spadaju u kvalitete "boljih".
To ko je otišao, ko je ostao - svako ponaosob uređuje život kako mu odgovara.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:35 03.11.2015

Re: ~~~~

Zar se nismo dogovorili da se zaobilazimo, Brajoviću?

Ne, nismo, nego da se ne smaramo besmislenim komentarima.
Smisleni su uvek dobrodošli.
Pa čak i od tebe.
Lionsgate Lionsgate 09:25 04.11.2015

Re: ~~~~

И ја бих, искрено, заиста јако волео да су Плеки, ГВучко, Милан Новко,princi, GCross, МаркоДе, АнаВид, Тајсон, ОутофБејрут, ЈКТ, Лајон и остали остали овде.


Mala ispravka, Lionsgate je ovde, u Zemunu

Ne gledam ko je sa bloga ovde ili napolju, gledam ljude iz svoga zivota koji su 92-93-ce pobegli od mobilizacija, koji su 97-me otisli posle neuspesnih studentskih demonstracija, 99-te pobeglih od bombardovanja i svih onih koji su se posle 5.oktobra razocarali divljom tranzicijom i urusavanjem svega normalnog u Srbiji iselili za boljim zivotom... to je reka ljudi, generacije, odlazili su razni ljudi koje sam poznavao, najbolji studenti medicine u generaciji, vunderkindi sa elektotehnike, staticari, doktoranti na Dzemsu Dzojsu i fuzzy logicu, fizicari sa instituta u Vinci, a odlazili su i zavarivaci, tesari i medicinske sestre koje sam poznavao. Kad razmislim, mozda je broj tih kojih znam napolju veci od onih sa kojima danas imam kontakt u Srbiji. Susreti nekadasnjih maturanata gimnazije se svode na pricu ko je gde u belom svetu

Srbiji ima ogromnu rupu u stanovnistvu, nedostaje veliki broj onih koji su u punoj zivotnoj snazi i koji su bili najbolji u svojim generacijama po raznim oblastima ali pitanje je da li bi Srbija sa njima bila bolja, sistem bi verovatno i njih slomio i uvukao u ovdasnje blato. U tom pravcu je i to sto se desilo i sa DS-om kroz 2 i po decenije, od istaknutih intelektualaca u vrhu stranke i obecavajucih mladih narastaja 90-te ( recimo, Krle je sa 30-tak bio lekar koji je mozda nesto mogao i da uradi u struci) DS se danas pretvorio u stranku u cijem su vrhu Pajtic, Jesic i Sutanovac a ko im je obicno clanstvo niko nema pojma. Stranka izneverenih nada i promasenih ciljeva.

Uzgred, od kad cveta ljubav izmedju Braje i Freeja? Propustio sam veliku ljubavnu pricu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:28 04.11.2015

Re: ~~~~

Lionsgate
Uzgred, od kad cveta ljubav izmedju Braje i Freeja? Propustio sam veliku ljubavnu pricu?

О, не. Ја сам социјална проститутка, па све могу да изнесем.

inco inco 10:30 04.11.2015

Re: ~~~~

Lionsgate
DS se danas pretvorio u stranku u cijem su vrhu Pajtic, Jesic i Sutanovac a ko im je obicno clanstvo niko nema pojma. Stranka izneverenih nada i promasenih ciljeva.


Ne običavam da citiram Tarzaniju al' su spot-on kad opisuju prosečnog člana DS (a la Sladža Štikla):

tarzanija.com
Aktuelna vlast ti je baš gadna, al ti bi i dalje nekako negde da se uvališ u kancelariju i mažeš pekmez na krofnu ceo dan. Računaš ova stoka će izgubiti sledeće izbore, pa ne mogu oni valjda vladati 15 godina, ali zapravo mogu. Čak i ako ih neko uskoro sruši, to neće biti Pajtara na izborima, nego horda pobesnele sirotinje predvođena Štimcem. Od članova SNS-a gori ste po tome što se vi sad zaista ložite da spasavate zemlju, i to po principu malo pauza za kafu, malo smrt muriji, malo prodaj državnu firmu za kutiju Jafe. Zapravo, nakon 10 godina pljačke, muljanja, korupcije, stranačkog zapošljavanja i nepotizma, jedini način da DS sačuva kredibilitet je da se svi zajedno spakujete u jednu kutiju punu govana, pošaljete se u Svazilend i zauvek jebeno nestanete.




Šta stranka u koju si učlanjen govori o tebi?
octopus octopus 16:28 03.11.2015

bez ljutnje molim...

Sećam se čak i
ko je autor snimka, ime sam zaboravio, ali da zabeležimo prezime, jedan momak Knežević...

A u tom incidentu stradao je Ljubiša Mitić kad su mu pendrekom slomili ključnu kost. A lepo je po glavi dobio i Paja Kićevac

Lepo sećanje :)

Pitam se da li bi sećanje bilo manje lepo da je Uroš_Voždovac dobio pendrekom po leđima, pored pomenutih?
mlatisa mlatisa 16:32 03.11.2015

Nije po prvi put

DS je po drugi put među Srbima (bilo ga je i pre WW2), a i proveo se kao u odgovarajućoj pripovetci.
Kuleas Kuleas 18:01 03.11.2015

DS - prvi i jedini put

Član sam DS (bio),zvanično od 4.09 1990 godine (verujem da pojedina dečurlija ovde,tkz. blogeri,su tada 'pohađali' predškolske ustanove diljem Srbije,i da im je reč 'opozicija' delovala nekako mistično,i uzvišeno istovremeno.Pojedinci bi se možda i ukakili u gaće na pomen,Vuka,recimo) . Nezvanično,član sam postao sredinom januara 1990. godine,kada sam u Pošti uplatio izvesni novac na račun tada tek (ponovo)osnovane DS.Iako je priznanica o uplati trebalo da bude i dokaz o članstvu,to se nije desilo,te sam septembra iste godine ponovio postupak.Ponosno,priznajem.Manje ponosno,februara 2002. sam napustio DS.Zaista,u lokalu,to više nikakve veze sa DS-om nije imalo.Onda sam shvatio da to nije samo na lokalu.Ne mogu da se setim da li je Krstić tada imao veze sa DS-om.Možda i nije.Kao ni mnogi.
G.Cross G.Cross 12:35 04.11.2015

Snaga Ulice

U Rumuniji se vec neko vreme vodio krivicni postupak protiv Premijera Ponte zbog korupcije.
Predsednik drzave mu je trazio da da ostavku i on odbio.

Potpredsednik vlade i Ministar Policije je bio pod velikim pritiskom jer je pre par nadelja jedan policajac iz njegove pratenje sa motorom upao u rupu i poginuo. Zvanicna povorka je vodila Ministra kuci da spava.
Opet su svi trazili da da ostavku.
Opet nista.

Preko vikenda je bio pozar u nocnom klubu u kome je poginulo preko 30 ljudi i stotine dobilo teske povrede.
Nocni klub je dobio od opstine dozvolu za funcionisanje a nije imao potrebnu potvrdu od vatrogasaca.

Juce je na ulice Bukuresta izaslo oko 50.000 ljudi i trazilo ostavke.

Jutros su ostavke dali:

- Predsednik Opstine
- Ministar Policije ( u stvari cela vlada)
- Predsednik Vlade.





EDIT: Sad citam da su protestvovali i ispred Patrijarsije jer je Patrijarh izjavio da mladima nije mesto u klubovima nego u crkvi. Patrijarh nije dao ostavku
severine severine 22:03 04.11.2015

Trčati u gomili

Veoma zanimljivo opisano. Dobar savet kako trčati u gomili. Kad pođe po zlu, bolje se snaći sam.
tyson tyson 22:05 04.11.2015

Re: Trčati u gomili

severine
Veoma zanimljivo opisano. Dobar savet kako trčati u gomili. Kad pođe po zlu, bolje se snaći sam.

Dobrodošao na blog!


antioksidant antioksidant 08:29 05.11.2015

Re: Trčati u gomili

tyson
severine
Veoma zanimljivo opisano. Dobar savet kako trčati u gomili. Kad pođe po zlu, bolje se snaći sam.

Dobrodošao na blog!



Сагласан !
predatortz predatortz 08:34 05.11.2015

Re: Trčati u gomili

antioksidant
tyson
severine
Veoma zanimljivo opisano. Dobar savet kako trčati u gomili. Kad pođe po zlu, bolje se snaći sam.

Dobrodošao na blog!



Сагласан !


Pričaš gluposti!
G.Cross G.Cross 08:38 05.11.2015

Re: Trčati u gomili

predatortz
antioksidant
tyson
severine
Veoma zanimljivo opisano. Dobar savet kako trčati u gomili. Kad pođe po zlu, bolje se snaći sam.

Dobrodošao na blog!



Сагласан !


Pričaš gluposti!


Nema veze, nasi smo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:23 05.11.2015

Re: Trčati u gomili

G.Cross
predatortz
antioksidant
tyson
severine
Veoma zanimljivo opisano. Dobar savet kako trčati u gomili. Kad pođe po zlu, bolje se snaći sam.

Dobrodošao na blog!



Сагласан !


Pričaš gluposti!


Nema veze, nasi smo.

Sine, kakvi bolidi.
reanimator reanimator 10:52 05.11.2015

Re: Trčati u gomili

Predrag Brajovic

G.Cross

predatortz

antioksidant

tyson

Sine, kakvi bolidi.

Bašibozuk i kalakurcija!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana