Društvo

Србија

Predrag Brajovic RSS / 23.10.2015. u 18:51

 са твитер налога: ‏@DraganGulic, regionalni put Negotin-Zaječar, autor fotografije Milija Dragić

IzbZ9WO.jpg



Komentari (465)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Domazet Domazet 19:37 24.10.2015

Zaboravlja samo da...

Milan Novković
zapravo malo drugačija vrsta "radija"

Da, "dole" je sve drugačije

Ray Kurzweil, potpuno opičen lik, kažu da ima 20 doktorata, direktor inženjeringa pri Gugletu sada, kaže, između ostalog:

- Za 10-15 godina će početi da nam se prosečni životni vek produžava za jednu godinu svakih godinu dana

- Za 20 godina nam ulaze prvi nano-bots u krv

- A sa svim tim 3D štampanje je paradigm shift

...spomene pravu sitnicu. Tj. cenu. Ako je health commodity sto onda i life span ne bi bio commodity. Ovo pod uslovom da se Finci ne usprotive, razume se!


maksa83 maksa83 19:37 24.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

Nevezano sa svim ovim, nego sa hibridnim kolima, jа se poslednjih nekoliko dana bacio u kupovinu Priusa

Mene je sad malo sramota, pošto je Tesla minimum koji mi ovde od tebe očekujemo i to ovaj aktuelni a ne onaj jeftini što će možda da bude a možda neće.

(Naravno, dok god se to ne kosi sa dotokom doznaka, nećeš valjda preko naših leđa kola da kupuješ.)
emsiemsi emsiemsi 19:40 24.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

maksa83
Nevezano sa svim ovim, nego sa hibridnim kolima, jа se poslednjih nekoliko dana bacio u kupovinu Priusa

Mene je sad malo sramota, pošto je Tesla minimum koji mi ovde od tebe očekujemo.

(Naravno, dok god se to ne kosi sa dotokom doznaka, nećeš valjda preko naših leđa kola da kupuješ.)

Тесла је Тесла, али дознаке су дознаке !
Мора се знати ред.
Domazet Domazet 19:54 24.10.2015

hajde, hajde...

maksa83
Nevezano sa svim ovim, nego sa hibridnim kolima, jа se poslednjih nekoliko dana bacio u kupovinu Priusa

Mene je sad malo sramota, pošto je Tesla minimum koji mi ovde od tebe očekujemo i to ovaj aktuelni a ne onaj jeftini što će možda da bude a možda neće.

(Naravno, dok god se to ne kosi sa dotokom doznaka, nećeš valjda preko naših leđa kola da kupuješ.)

...lakse malo. Opste je poznato da je zavist odlican motivator, ima Pajic nacisto da se uobrazi i da se prebaci u Motivational Speakers.

maksa83 maksa83 20:09 24.10.2015

Re: hajde, hajde...

...lakse malo. Opste je poznato da je zavist odlican motivator, ima Pajic nacisto da se uobrazi i da se prebaci u Motivational Speakers.

Čoveče klavijaturista isti Bogdan Diklić... (tu bi ga verovatno izgovorili Dik-lik, i onda belaj)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:23 24.10.2015

Re: hajde, hajde...

Пајићу, Макса је у праву -- шта ће Србин него Теслу! Где ти је тај патриотизам?
Domazet Domazet 20:40 24.10.2015

Ma 'ladno bi to islo.....

maksa83
...lakse malo. Opste je poznato da je zavist odlican motivator, ima Pajic nacisto da se uobrazi i da se prebaci u Motivational Speakers.

Čoveče klavijaturista isti Bogdan Diklić... (tu bi ga verovatno izgovorili Dik-lik, i onda belaj)

...pod uslovom da Bogdan svira u ruskom punk bendu.

Milan Novković Milan Novković 21:03 24.10.2015

Re: Zaboravlja samo da...

Tj. cenu. Ako je health commodity sto onda i life span ne bi bio commodity.

Da, deo ljudske jednačine koji je do sada bio zajednički mnogim ciklusima - gramzivost, pa komoditizacija onoga što je do tog trenutka bio predmet gramzivosti, da bi se našao novi predmet, i tako u krug.

Kao što su nekad holandske lale bile preskupe, npr, pa sada više nisu, pa će ono što sada mnogima slupa živote jednog dana biti jeftin commodity.

Šta će gramzivi grabiti za sto godina ja ne znam, možda će ova čudna civilizacijska petlja da se istopi u drugim petljama i možda više neće biti gramzivih koji iskaču izvan osnovnih statističkih parametara, kako višak vrednosti i njegova distribucija pređu neke pragove.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:11 24.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

emsiemsi
maksa83
Nevezano sa svim ovim, nego sa hibridnim kolima, jа se poslednjih nekoliko dana bacio u kupovinu Priusa

Mene je sad malo sramota, pošto je Tesla minimum koji mi ovde od tebe očekujemo.

(Naravno, dok god se to ne kosi sa dotokom doznaka, nećeš valjda preko naših leđa kola da kupuješ.)

Тесла је Тесла, али дознаке су дознаке !
Мора се знати ред.


Da, vi, naši, ste meni uvek najvažniji.

Baška što mislim da je idotski danas kupiti: a) novi automobil i b) spizditi više od, ajde da kažem jedne mesečne do i po plate na automobil i c) kupiti ga na kredit, mada može na kreditnu karticu ako daju 1yr 0% APR pa ga otplatiš pre nego što krene interes. (ovo sam sve inače jednom uradio, i dosta je glupiranja za ovog života). Tako da Tesla, koliko god ja bio istinski patriota, čikaški srpski četnik, voleo Elon Maska (inače čist Srbin, čistiji od De Nirove ćerke Drine) i njegove proizvode, ne bih mogao da kupim takav automobil.
tyson tyson 23:37 24.10.2015

Re: Ponižavajuća situacija? Really?

Па, онда. зашто не бисмо имали те системе код нас или се за њих залагали...

Zato što koštaju puno para, kojih u Srbiji trenutno nema (za dugoročnu održivost takvog sistema).

blogovatelj blogovatelj 23:44 24.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

Mada imaju Priusa na stoku puno, pa se ne oseti.


U Kaizen firmi ne postoji stok. Nema magacin, sve ide odmah i sada, pravi se ono što se plati, kad se plati.
Za dve godine rada u Tojoti ne znam da je i jedan auto pravljen unapred.
freehand freehand 23:45 24.10.2015

Re: Прича ми јуче...

srdjan.pajic

nekakve tvoje lične boleštine, što radiš već ko zna koji put, koliki idiot moraš da budeš da ne kapiraš razliku izmedju toga kad nečiji pas ujede nekog prolaznika,

Taman toliki i još malo veći idiot da u raspravi na internetu nepoznatom čoveku pominješ boleštinu. Budale traži na svom genealoškom stablu, a žutu štampu si sam pominjao kao izvor svojih saznanja.
Balama koje ti cure od slasdostrašća kad pomeneš neku glupost koja se u Srbiji desila ili se nije desila ali bi voleo da jeste - ne znam poreklo.
tyson tyson 23:51 24.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

- Za 10-15 godina će početi da nam se prosečni životni vek produžava za jednu godinu svakih godinu dana

E, samo nam još to fali...

Što ne puste ljude da umru onda kada je Majka Priroda udesila da umremo?

Pa posle kažu "stari stanovništvo", u bogatim delovima sveta; pa ne stari zbog malog broja dece, već zbog sve većeg broja staraca koji žive po 90+ godina. A assisted death tek stidljivo ulazi u zakonodavstva.


maksa83 maksa83 23:59 24.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

Što ne puste ljude da umru onda kada je Majka Priroda udesila da umremo?

Majka Priroda je udesila i da kad se posečeš pa se to zaprlja pa ti uniđu neke bakterije pa se baš razmnože pa ti onda malo umreš, al' ti ipak verovatno nećeš odbiti antibiotik kad te nešto sustigne, il' nekog tvog za kog odgovaraš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:47 25.10.2015

Re: Прича ми јуче...

freehand
srdjan.pajic

nekakve tvoje lične boleštine, što radiš već ko zna koji put, koliki idiot moraš da budeš da ne kapiraš razliku izmedju toga kad nečiji pas ujede nekog prolaznika,

Taman toliki i još malo veći idiot da u raspravi na internetu nepoznatom čoveku pominješ boleštinu. Budale traži na svom genealoškom stablu, a žutu štampu si sam pominjao kao izvor svojih saznanja.
Balama koje ti cure od slasdostrašća kad pomeneš neku glupost koja se u Srbiji desila ili se nije desila ali bi voleo da jeste - ne znam poreklo.


Nema nikakvog sladostrašća, ni bala, Frihende, osim u tvojim ušima i očima, a bogami i u ustima. Samo sam na to hteo da ti ukažem, a ti sad kako hoćeš.

Vidi, cenim da smo završili sa ovim uzajamnim čašćavanjem, predlažem da stanemo ovde. Ustvari je mnogo lako da izbegneš da se ubuduće ovoliko deranžiraš: samo zaobidješ moj komentar i to je to, ubedjen sam da ti nije preterano bitno šta ja mislim o bilo čemu. To i ja radim sa većinom tvojih kometara, s razlogom, i mislio sam da si primetio. Ali dobro, možda je trebalo da kažem.
emsiemsi emsiemsi 06:13 25.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

blogovatelj
Mada imaju Priusa na stoku puno, pa se ne oseti.


U Kaizen firmi ne postoji stok. Nema magacin, sve ide odmah i sada, pravi se ono što se plati, kad se plati.
Za dve godine rada u Tojoti ne znam da je i jedan auto pravljen unapred.

Да.
Каизен је лепа парадигма организације производње (или било чега).
Један мој другар покушава да уведе у својој фирми.
Мени се највише допада магистрална мисао - да свако, на сваком месту, у сваком тренутку, треба да настоји да буде што бољи (ууу, рекох, јбт, па овај Јапанац као да је преписао од мене - исти ја).
freehand freehand 07:45 25.10.2015

Re: Прича ми јуче...

Nema nikakvog sladostrašća, ni bala, Frihende, osim u tvojim ušima i očima, a bogami i u ustima. Samo sam na to hteo da ti ukažem, a ti sad kako hoćeš.

Dobro, nema. Objektivno u Srbiji nema ničeg normalnog, kamoli lepog i pozitivnog, i slučajno si ti tu vazda oran da se pridružiš kad se po njoj opljune.
Vidi, cenim da smo završili sa ovim uzajamnim čašćavanjem, predlažem da stanemo ovde. Ustvari je mnogo lako da izbegneš da se ubuduće ovoliko deranžiraš: samo zaobidješ moj komentar i to je to, ubedjen sam da ti nije preterano bitno šta ja mislim o bilo čemu. To i ja radim sa većinom tvojih kometara, s razlogom, i mislio sam da si primetio. Ali dobro, možda je trebalo da kažem.

Dobra ti je to ideja, drži se toga. I nemoj da zaboraviš da Frihenda pominješ u svojim komentarima svako malo, koliko god da tvoj predsednik partije voli istom metodom da se služi.
alselone alselone 07:48 25.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

Baška što mislim da je idotski danas kupiti: a) novi automobil


Preterujes Pajke. Naprotiv, optimalno je uvek voziti novi automobil. Frka je kupiti ga samo prvi put. Kasnije ga menjas na 5 godina, prodajes i kupujes novi za cenu polovnog. Sa novim imas neuporedivo vise poverenja u voznju, mozes da se zaputis sa zenom i djecom gde hoces bez bojazni da ces ostati na putu. Sa novim nemas zajebancije sa majstorima itd. Novi je jedino neisplativ ako planiras da ga prodas brzo jer mu cena opada nelinearno. Ali ako planiras da ga prodas kad krene da se raspada, nema bojeg auta od novog. Danasnji automobili mogu da se voze cirka 10 godina do prvog ozbiljnog kvara samo ako ga normalno odrzavas. Moze i 15 da izvuce i da ga opet prodas.
Jukie Jukie 10:22 25.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

princi
Pored toga što mi nije baš najjasniji smisao biorazgradivog stenta.

Mislim da ćelije lepo pravilno rastu oko neke mreže i onda kada se stent rastopi one ostanu u pravilnom obliku.
Jednom sam video neku rukotvorinu kada se naduvani balon oblepi kanapima pa se izduva a nama ostane konstrukcija od kanapa u obliku balona sa šupljinama kako smo već napravili.
I u jednoj epizodi Star Trek oni odu da uzmu neki mineral i onda ustanove da su uleteli u telo nekog ogromnog svemirskog organizma i iščupali mu npr. tireoidnu žlezdu bez koje će da umre, to su vratili ali ostala je rupa u telu. Rupa ne može da zaraste jer su ćelije po ivicama suviše daleko jedne od drugih pa ne znaju u kom pravcu da rastu. Onda su oni svojim brodom leteli uz ivicu i ćelije su krenule da rastu da popune tu malu rupu između broda i postojeće ćelije, i mic po mic popunili su celu rupu i spasili stvorenje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:17 25.10.2015

Re: Прича ми јуче...

Objektivno u Srbiji nema ničeg normalnog, kamoli lepog i pozitivnog


Objektivno, to od mene nikad nisi mogao da čuješ. I ja nisam video da iko ovde pljuje po Srbiji, nego ljudi pričaju o konkretnim problemima i sranjima koja vide i dožive, koja ih nerviraju na ovaj ili onaj način. Sad što si ti preosetljiv na to, i što ispada da sve u Srbiji poistovećuješ sa tim nekim sranjima, to je, kako da ti kažem, samo tvoj problem.

I nemoj da zaboraviš da Frihenda pominješ u svojim komentarima svako malo, koliko god da tvoj predsednik partije voli istom metodom da se služi.


Ne znam šta ti ovo znači, ali bi verovatno i ti mogao da uradiš isto.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 25.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

alselone
Baška što mislim da je idotski danas kupiti: a) novi automobil


Preterujes Pajke.


Naravno da preterujem, i od svih loših opcija, kupovina novog automobila svakih 5 godina je najmanje loša, ako možeš da si je priuštiš, dakle da kupiš u kešu. Ali je loša, svejedno, i mene nervira ta navlaka, da ako hoćeš da budeš logičan i optimalan, onda to moraš da radiš. Iako ti se ne kupuje automobil, uopšte, i ne petlja ti se sa dilerima koji su poseban ljudski soj, ono, dno. I ako nisi naložen na kola kao što ja nisam, onda ti je to sve teško smaranje.

Eeeee, gde je pećinsko doba, gde je hunter-gatherer lajfstajl...
freehand freehand 20:26 25.10.2015

Re: Прича ми јуче...

Objektivno, to od mene nikad nisi mogao da čuješ. I ja nisam video da iko ovde pljuje po Srbiji, nego ljudi pričaju o konkretnim problemima i sranjima koja vide i dožive, koja ih nerviraju na ovaj ili onaj način. Sad što si ti preosetljiv na to, i što ispada da sve u Srbiji poistovećuješ sa tim nekim sranjima, to je, kako da ti kažem, samo tvoj problem.

E, super je Kolorado čoveče, glavni si baja, dogodine možeš ko kum Žoržo da doteraš kadilaka da ti kumovi iz Borče nose na ramenima kroz rit do kuće a ti da im pričaš kakvi su seljaci i kako je tebi lepo u Ameriki i da ih karaš po osnovu doznačivanja.
Ne uzbuđuj se ništa.
tyson tyson 00:05 27.10.2015

Re: Nista mi nije jasno...

Majka Priroda je udesila i da kad se posečeš pa se to zaprlja pa ti uniđu neke bakterije pa se baš razmnože pa ti onda malo umreš, al' ti ipak verovatno nećeš odbiti antibiotik kad te nešto sustigne, il' nekog tvog za kog odgovaraš.

To su ekstremi, da ne preterujemo.

Ali držati neke izlapele starce koji, u najmanju ruku, nisu u stanju da se brinnu o sebi pošto-poto što duže u životu zbog tog nekog kulta života je, ako mene pitaš, besmislica.

Bolje je da farmaceutska industrija uloži napor u nalaženje leka za bolesti tipa raka ili karijesa, nego što rasteže ljudima život preko neke razumne granice.


petargli petargli 19:06 23.10.2015

Zapupela

jesen!
alselone alselone 19:19 23.10.2015

MIslim, sve po nama Srbima

Eno srusili su i Popcorntime.

STA NAM RADE!?
martin_krpan martin_krpan 19:27 23.10.2015

"text" uff...

alselone alselone 19:31 23.10.2015

Re: "text" uff...

Jesi došao da se naslađuješ?
martin_krpan martin_krpan 19:35 23.10.2015

Re: "text" uff...

alselone
Jesi došao da se naslađuješ?


Jesam.
alselone alselone 19:36 23.10.2015

Re: "text" uff...

Jesam.


Leči se, ne valja ti to.
martin_krpan martin_krpan 19:41 23.10.2015

Re: "text" uff...

alselone
Jesam.


Leči se, ne valja ti to.


Hvala ti brate što brata svog čuvaš i izvodiš na pravi put.
emsiemsi emsiemsi 19:42 23.10.2015

Re: "text" uff...

martin_krpan
alselone
Jesam.


Leči se, ne valja ti to.


Hvala ti brate što brata svog čuvaš i izvodiš na pravi put.

И треба !
Па ко ће кога, ако неће свој свога.
Највећа обавеза свакога човека је да буде добар човек. Ако сам не може, ред је да му неко помогне.
alselone alselone 19:44 23.10.2015

Re: "text" uff...

Hvala ti brate što brata svog čuvaš i izvodiš na pravi put.


Sevap je moj glupi brate, sevap je budali pomoci.
martin_krpan martin_krpan 19:51 23.10.2015

Re: "text" uff...

emsiemsi
martin_krpan
alselone
Jesam.


Leči se, ne valja ti to.


Hvala ti brate što brata svog čuvaš i izvodiš na pravi put.

И треба !
Па ко ће кога, ако неће свој свога.
Највећа обавеза свакога човека је да буде добар човек. Ако сам не може, ред је да му неко помогне.


To ti kažem, vrijeme je da probudimo sabornost i bratsku ljubav u nama a Alselone je sigurno čovjek koji dovoljno ljubavi i za druge ima. Predlažem da ovo bude blog o hvaljenju blogo-kolega, jer mislim da smo do sada imali kontinuitet mizantropije na ovom mjestu. Evo, ti napravi panegirik za princija, ono kako je pametan, racan, i sl. (ako već nisi) a ja ću preuzeti Alselonea i freehanda.
alselone alselone 19:52 23.10.2015

Re: "text" uff...

ja ću preuzeti Alselonea


Preuzmi ga slobodno.
emsiemsi emsiemsi 19:57 23.10.2015

Re: "text" uff...

martin_krpan
emsiemsi
martin_krpan
alselone
Jesam.


Leči se, ne valja ti to.


Hvala ti brate što brata svog čuvaš i izvodiš na pravi put.

И треба !
Па ко ће кога, ако неће свој свога.
Највећа обавеза свакога човека је да буде добар човек. Ако сам не може, ред је да му неко помогне.


To ti kažem, vrijeme je da probudimo sabornost i bratsku ljubav u nama a Alselone je sigurno čovjek koji dovoljno ljubavi i za druge ima. Predlažem da ovo bude blog o hvaljenju blogo-kolega, jer mislim da smo do sada imali kontinuitet mizantropije na ovom mjestu. Evo, ti napravi panegirik za princija, ono kako je pametan, racan, i sl. (ako već nisi) a ja ću preuzeti Alselonea i freehanda.

Ниси добро схватио !
Добар човек је суприм категорија.
Бити паметан није пресудно.
Успут - уколико се опустиш, и упорно радиш на себи, није искључено да ћеш и ти израсти у доброг човека. Но, то и није баш тако лако, али буди упоран, видећеш - исплати се.
martin_krpan martin_krpan 19:59 23.10.2015

Re: "text" uff...

alselone
ja ću preuzeti Alselonea


Preuzmi ga slobodno.


Preuzeo. Muški.

Edit: Nego, kad me vodiš kod Dan Tane na odrezak? Brada?
martin_krpan martin_krpan 20:00 23.10.2015

Re: "text" uff...

emsiemsi
martin_krpan
emsiemsi
martin_krpan
alselone
Jesam.


Leči se, ne valja ti to.


Hvala ti brate što brata svog čuvaš i izvodiš na pravi put.

И треба !
Па ко ће кога, ако неће свој свога.
Највећа обавеза свакога човека је да буде добар човек. Ако сам не може, ред је да му неко помогне.


To ti kažem, vrijeme je da probudimo sabornost i bratsku ljubav u nama a Alselone je sigurno čovjek koji dovoljno ljubavi i za druge ima. Predlažem da ovo bude blog o hvaljenju blogo-kolega, jer mislim da smo do sada imali kontinuitet mizantropije na ovom mjestu. Evo, ti napravi panegirik za princija, ono kako je pametan, racan, i sl. (ako već nisi) a ja ću preuzeti Alselonea i freehanda.

Ниси добро схватио !
Добар човек је суприм категорија.
Бити паметан није пресудно.
Успут - уколико се опустиш, и упорно радиш на себи, није искључено да ћеш и ти израсти у доброг човека. Но, то и није баш тако лако, али буди упоран, видећеш - исплати се.



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:34 23.10.2015

Nisam sigurna

da je na slici Srbija. Nema đubreta pored puta.
alselone alselone 19:36 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

Nema đubreta pored puta.


Zamjeo ga vetar.
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 19:37 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

Nema đubreta pored puta.


i PVC-a po drveću ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

dobrosavljevic_m
da je na slici Srbija. Nema đubreta pored puta.


E, ja mislim da jeste, i to negde gore na severu, zakleo bih se da sam prošao baš ovakvim putem kad sam išao kod moje bačvanske rodbine, pre par meseci. I sam sam se iznenadio da nema djubreta, pošto sam isto tuda prošao pre dve godine, i svuda je bilo krša, djubreta, da umreš, a izmedju dva susedna sela, na ničijoj teritoriji, ono, divlja deponija uz sam put. Pitao sam moje tamo, kažu da tako povremeno počiste, ali onda posle nekog vremena opet nikne djubre.
alselone alselone 19:45 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

bačvanske rodbine, pre par meseci


I nisi pozvao na pice, kafu, nesto? Ju, ju, ju, necu ti se sledeci put javiti kad ne budem dolazio u Fort Collins.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

alselone
bačvanske rodbine, pre par meseci


I nisi pozvao na pice, kafu, nesto? Ju, ju, ju, necu ti se sledeci put javiti kad ne budem dolazio u Fort Collins.


Nisam, ne pamtim više kome sam šta odbrusio na blogu, pa da posle moram da se izvinjavam, ili da se bijem (to jest da me biju).

Zezam se, alse, kratko sam bio, kao i uvek, rodbina velika, a osetljiva, treba to sve obići svaki put, da se neko smrtno ne uvredi, šta posle da radim?
alselone alselone 19:50 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

šta posle da radim?


Odperjas sve smarace i sednes negde da resavas diferencijalne jednacine na miru.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:00 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

E, ja mislim da jeste, i to negde gore na severu,

Može biti da na severu nema đubreta, ali Brajović gore reče da je slika iz istočnijeh krajeva. Ali moram da istaknem da se situacija popravlja: jedan šporet smederevac je godinama stajao visoko na kosini pored autoputa u blizini Niša i skoro je sklonjen. Mada se možda skotrljao i pao, ali uzdržaću se od zajedljivih drugosrbijanskih nagađanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

ali uzdržaću se od zajedljivih drugosrbijanskih nagađanja.


E, to ti je pametno, inače će da te optuže i da podržavaš još nedoneti memorandum SANU o Kosovu i šire.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:14 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

do jaja su ti memorandumi koje operativa na Banjici donosi, paraliza mozga. ne znam u čemu je tajna, znaju da će trajati. odvratno, najodvratniji režim u zemlji od Miloševića naovamo, a opet druga opcija oskrnavljeni DS. treba treća opcija, srpski podemos, ali to je teško napraviti jer je Cosa Nostra na venama keša, pobiće nas sve, ili decu, ako im se suprotstavimo. to je realnost.

ps. do u see do solution for us?
niccolo niccolo 20:18 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

šta posle da radim?

Stvarno, zamisli da se naljute na tebe i prestanu da ti traže doznake.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

niccolo
šta posle da radim?

Stvarno, zamisli da se naljute na tebe i prestanu da ti traže doznake.


Bez toga bih se već nekako snašao, i prolagodio, ali zamisli da nema više žute bačvanske supice od morke, sa molskim šargarepama, pa nasuo s makom...da se besim odma.
niccolo niccolo 21:02 23.10.2015

Re: Nisam sigurna

srdjan.pajic
niccolo
šta posle da radim?

Stvarno, zamisli da se naljute na tebe i prestanu da ti traže doznake.


Bez toga bih se već nekako snašao, i prolagodio, ali zamisli da nema više žute bačvanske supice od morke, sa molskim šargarepama, pa nasuo s makom...da se besim odma.

To jeste.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:31 24.10.2015

Re: Nisam sigurna

Mislim da je red da Srki promeni ime u: Srđan Pajić Doznaka
blogovatelj blogovatelj 23:51 24.10.2015

Re: Nisam sigurna

sa molskim šargarepama


Postoje molske šargarepe?!
A durske?
cassiopeia cassiopeia 08:49 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

blogovatelj
sa molskim šargarepama


Postoje molske šargarepe?!
A durske?


Ako si se zezao, nemoj da čitaš dalje

Misli na mesto Mol u Banatu.
blogovatelj blogovatelj 08:55 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Misli na mesto Mol u Banatu.


A oni imaju čuvene neke šaNgarepe? Nisam to znao, a znam podosta o Vojvodini, veruj mi.
blogovatelj blogovatelj 08:58 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Mislim da je red da Srki promeni ime u: Srđan Pajić Doznaka


Srđan Pajić je srpskim bezbedonosnim strukturama poznat i pod imenom Srki Doznaka. Jedan je od značajnijih američkih lobista i finansijera opozicionih političkih snaga na Balkanu, onih kojima je cilj da smanje uticaj Rusije u regionu.
cassiopeia cassiopeia 09:05 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

blogovatelj
Misli na mesto Mol u Banatu.


A oni imaju čuvene neke šaNgarepe? Nisam to znao, a znam podosta o Vojvodini, veruj mi.


Ne znam ni ja ništa o tim šaNgarepama. Nikad čula.

Valjda će Pajić da se javi, da objasni :)


emsiemsi emsiemsi 09:11 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

cassiopeia
blogovatelj
sa molskim šargarepama


Postoje molske šargarepe?!
A durske?


Ako si se zezao, nemoj da čitaš dalje

Misli na mesto Mol u Banatu.

Погоди га ти ко прстом у ду.. !
Мол је, да простиш, у Бачкој --- Бечеј, Мол, Ада, Сента ... или тако некако.
cassiopeia cassiopeia 09:28 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

emsiemsi

Погоди га ти ко прстом у ду.. !
Мол је, да простиш, у Бачкој --- Бечеј, Мол, Ада, Сента ... или тако некако.


Što si suFtilan <_<

Banat, Bačka...sve ti to isto

maksa83 maksa83 09:50 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Banat, Bačka...sve ti to isto

Auuu, dobro nisi ubacila i Srem, očas posla bi ti se stvorio tu neki Sremac sa brisom (*) da ti objasni.
Banaćani i Bačvani će samo da odmahnu rukom i kažu "ta mani je". Sremci bi to pretvorili u "tamani je".

(*) Brisa - perorez kojim su tradicionalno naoružani Sremci (k'o Sikhi sa onim krivim noževima) i lako ga potežu.
cassiopeia cassiopeia 10:05 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

maksa83
Banat, Bačka...sve ti to isto

Auuu, dobro nisi ubacila i Srem, očas posla bi ti se stvorio tu neki Sremac sa brisom (*) da ti objasni.
Banaćani i Bačvani će samo da odmahnu rukom i kažu "ta mani je". Sremci bi to pretvorili u "tamani je".

(*) Brisa - perorez kojim su tradicionalno naoružani Sremci (k'o Sikhi sa onim krivim noževima) i lako ga potežu.


Što ti je intuicija! Kliknuh na objavi i setim se Zili. Rekoh, sad si ga ugasila! Kad ono, Sremci su opasniji.
freehand freehand 10:09 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

maksa83
Banat, Bačka...sve ti to isto Auuu, dobro nisi ubacila i Srem, očas posla bi ti se stvorio tu neki Sremac sa brisom (*) da ti objasni.Banaćani i Bačvani će samo da odmahnu rukom i kažu "ta mani je". Sremci bi to pretvorili u "tamani je".(*) Brisa - perorez kojim su tradicionalno naoružani Sremci (k'o Sikhi sa onim krivim noževima) i lako ga potežu.

Kanda si mslo pomešao Lale sa Sremcima. Brisa je omiljeni lalinski gedćet "sve u jedan".
maksa83 maksa83 10:22 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Kanda si mslo pomešao Lale sa Sremcima. Brisa je omiljeni lalinski gedćet "sve u jedan".

Veruj mi, znam taj mentalitet (zapravo zabavne stereotipe) jako dobro i ko je kakav. Sremci su nadrkani, skloni svađi i "laki na brisu". Tako bar kažu moji Bačvani koji su odrasli na toj surovoj granici sa Mordo... ovaj, Sremom. A tako kažu i sami Sremci koje je moja majka u Hitnoj Pomoći u Rumi krpila kad se isponapijaju i međusobno izbodu tim istim brisama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:25 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Бриса -- и Банат...

Оригинални назив ТВ филма Погледај ме, невернице, за коју је сценарио писао мајстор српског језика и пажљиви бирач речи -- Мирослав Јосић Вишњић, јесте Грађани села Селеуша. У ТВ драми оружје убиства јесте "бриса", ако се добро сећам, и ту је означавало повећи нож. А село Селеуш је у јужном Банату, крај Алибунара.
maksa83 maksa83 10:30 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

У ТВ драми оружје убиства јесте "бриса", ако се добро сећам, и ту је означавало повећи нож.

Brisa je reklo bi se generičko prečansko ime za naoštren komad metala kojim nešto (ili još bolje - nekog) možeš da isečeš ako te nužda natera. Prema onome što znam obično je tzv. folder knife, odn. ono što mi pokrivamo širokim imenom "perorez".

Švajcarski nož

Odande (andrlajn moj):

Uopšte uzevši, džepni nož koji se sklapa ("ćakija" ) imao je već stečenu popularnost kod evropskih naroda. Francuzi, Španci i Italijani imaju dugu tradiciju, na primer; Sremci takođe: njihova "brisa udovica" ("brisa" je tepanje za britvu) i dan-danas je popularna za seckanje kobasica, lubenica, hleba, harmonike i kafanskih protivnika ("Moj si i Bogin!" ).
cassiopeia cassiopeia 10:33 25.10.2015

Re: Nisam sigurna


Погледај ме, невернице


Je li u tom filmu bila scena kad lome nekom prste čekićem?
emsiemsi emsiemsi 11:18 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

maksa83
Kanda si mslo pomešao Lale sa Sremcima. Brisa je omiljeni lalinski gedćet "sve u jedan".

Veruj mi, znam taj mentalitet (zapravo zabavne stereotipe) jako dobro i ko je kakav. Sremci su nadrkani, skloni svađi i "laki na brisu".
...

Јебо те патак --- па ти си овде описао Фрихенда и Кркана.
maksa83 maksa83 11:34 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Јебо те патак --- па ти си овде описао Фрихенда и Кркана.

Ne znam za frihenda, ali Krkar je takav i u 3D. Jedan moj drugar putovao sa njim relativno skoro kolima u Mađarsku, i na granici šverceri napravili neku gužvu, krenuli da blokiraju i uleću preko reda. Krkar izađe iz kola i pravo među njih i krene da se dere i postrojava ih. I ovi se, umesto da ga složno nalupaju, začudo upristojili. inače krkar kao blog92 persona mu je potpuno nepoznat.
freehand freehand 11:48 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

maksa83
Kanda si mslo pomešao Lale sa Sremcima. Brisa je omiljeni lalinski gedćet "sve u jedan".Veruj mi, znam taj mentalitet (zapravo zabavne stereotipe) jako dobro i ko je kakav. Sremci su nadrkani, skloni svađi i "laki na brisu". Tako bar kažu moji Bačvani koji su odrasli na toj surovoj granici sa Mordo... ovaj, Sremom. A tako kažu i sami Sremci koje je moja majka u Hitnoj Pomoći u Rumi krpila kad se isponapijaju i međusobno izbodu tim istim brisama.

Pa to može da bude istina ako ih Lale opisuju. Onda je u redu pominjanje brise.
maksa83 maksa83 11:58 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Pa to može da bude istina ako ih Lale opisuju. Onda je u redu pominjanje brise.

Ma to su ti lokalni stereotipi najbolje opisani u onom vicu:

Šjeo Crnogorac ispred kuće (u selu pored Vrbasa, gde drugde), izvadio gusle i krenuo da peva i gusla o Kosovkom Boju. Sede pored Bačvanin, Sremac i Lala, i Bačvanina sve to dotaklo duboko, plače, idu suze, na to skače Sremac, vadi brisu i grli ga: "šta je bilo braćela? ko te rastužio? Daj da mu sudimo ja i brisa!", na šta Lala kaže poluzatvorenih očiju: "ta mante ljudi, možda sve to baš i nije bilo tako...".
alselone alselone 12:57 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

U Backoj je "brica".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:59 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

cassiopeia

Погледај ме, невернице

Je li u tom filmu bila scena kad lome nekom prste čekićem?

Не.
Филм јe must see:

cassiopeia cassiopeia 14:33 25.10.2015

Re: Nisam sigurna

Predrag Brajovic

Не.
Филм јe must see:



Onda da pogledam. Hvala ti!

tyson tyson 00:24 27.10.2015

Re: Nisam sigurna

(*) Brisa - perorez kojim su tradicionalno naoružani Sremci (k'o Sikhi sa onim krivim noževima) i lako ga potežu.

Ni malo slučajno, jedna od najpopularnijih (najvećih?) on-line prodavnica materijala za noževe, iz Finske, zove se Brisa.


tyson tyson 00:52 27.10.2015

Re: Nisam sigurna

Švajcarski nož

Bokte, ovo kao da sam ja pisao.

Model koji preporučujem: Huntsman.


freehand freehand 19:40 23.10.2015

Engleska

alselone alselone 20:01 23.10.2015

Re: Engleska

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:26 23.10.2015

Re: Engleska

trebaš da dođeš u Izraelišku malo, da vidiš kako rade puteve ljudi koji vole svoju zemlju. jebi ga, valjda ću te podneti nekako kada sam iskulirao sve Ustaše i Mudžahedine i Srbomrsce i Ekavicomrsce koji su prošli ovudi, skrivani iza lažnih imena.

ps. inače, mogu da ti sredim preko mipa ako uletiš kod Bokija-Srkija, ili nešto, u državnu priču. mogu i ako si neki ozbiljna medija, pa da prođiramo, i kod moje palestinske, grčke i kod izraelske bratije.
inco inco 22:53 23.10.2015

Re: Engleska

Srđan Fuchs
trebaš da dođeš u Izraelišku malo, da vidiš kako rade puteve ljudi koji vole svoju zemlju. jebi ga, valjda ću te podneti nekako kada sam iskulirao sve Ustaše i Mudžahedine i Srbomrsce i Ekavicomrsce koji su prošli ovudi, skrivani iza lažnih imena.


Đaba putevi kad se vozi gore nego na Balkanu, a Italijani su izmislili kulturu vožnje spram Izraelaca... I istina, putevi jesu prilično dobri, dok se ne zađe u gradske ulice (da ne grešim dušu, iskustvo imam samo sa Tel Avivom i Zihron Jakovom, mada koleza kaže da je Jerusalim još gori) gde pored kratera i loših zakrpa nekad ne može ni da se prođe jerbo parkira kako ko gde stigne, pogotovo sveže doseljena 'merička braća koja moraju da vozaju četvorotočkašku lađu a ulice projektovane za Jarisa i Sida. Rupu još i mož' zaobići ali 'ajd ti zaobiđi Ford Expedition u ulici širine 3m...

Usput, i susedni Egipat ima odlične puteve između gradova (mada nisu toliko revnosni da ih čiste od peščanih oluja) pa opet tamo ne bih vozao ni da mi debelo plate... Nije sve u kvalitetu regionalnih i autoputeva...
inco inco 19:41 23.10.2015

Relativizacija...

Nisam baš sklon da relativizujem ono što ne valja u Srbiji (a fala bogu ima toliko toga što ne valja) poređenjem sa drugim državama (ako se Srbija državom da nazvati) al' što se puteva tiče mislim da su još i najmanji problem.

Viđao sam, čuj viđao - vozio po gorim putevima, tj. zakrpama po Austriji, a tek Češku i Slovačku da ne pominjem.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:33 23.10.2015

Re: Relativizacija...

vozio po gorim putevima, tj. zakrpama

Ja umem da cenim dobru ravnu zakrpu. Bolje i tako nego da ti krene kamen iz bubrega dok se mućkaš. Mislim, nekad ne znam da l' se vozim kolima ili sam kauboj na rodeu, majka mu stara.
blogov_kolac blogov_kolac 20:44 23.10.2015

Re: Relativizacija...

...
freehand freehand 19:44 23.10.2015

SAD

alselone alselone 19:54 23.10.2015

Re: SAD



emsiemsi emsiemsi 19:58 23.10.2015

Re: SAD

alselone



Дилетанти - нигде ни једног пилона !
alselone alselone 20:00 23.10.2015

Re: SAD

Дилетанти - нигде ни једног пилона !


Neznalice, a i verovatno su i njima Kinezi pravili.
freehand freehand 19:48 23.10.2015

Francuska

alselone alselone 19:57 23.10.2015

Re: FRancuska

alselone alselone 19:49 23.10.2015

Gospode boze ovaj planira

Da gugla slike rupa po svetu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

alselone
Da gugla slike rupa po svetu.


Jok, bre, to je sve iz arhive, unapred spremljeno. Glavni Arhivator Djordje.

EDIT, dobro ajde da ne drkamo frikija, ovde kod nas u vukojebini na tim putevima i petljama rade konstantno. Ono, za 15+ godina koliko živim ovde, nije mi se desilo da od Boldera do Denvera (to je 40km) prodjem autoputem a da negde nešto nisu radili i popravljali. Jedino što šljakaju uvek noću, pa ne smetaju u toku dana. Sad, ili čobani ne znaju da naprave put da traje, kao Mrka što zna, ili to stvarno mora stalno da se cinculira i održava, da bi koliko toliko trajalo, jebem li ga. Dobro, ajde, ovde je malo i klima zajebanija, hladno zimi, vruće leti, a i saobraćaj je daleko gušći nego bilo gde u tom delu Evrope, iako je zabit u pitanju, pa se možda brže sve aka, stvarno ne znam.



alselone alselone 19:59 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Jok, bre, to je sve iz arhive, unapred spremljeno. Glavni Arhivator Djordje.



Ne, brate, ako nadjes tri slike sa po rupom, to znaci da su i oni u istim govnima. Isto ti je to sve, Amerika, Francuska, Engleska i Srbija. Svi muku muce sa putevima. Eno zvali Tadica da im da Mrkin broj, da poresava malo one guzve u Kaliforniji i Teksasu. Cestitaju za onih 30 kilometara sto smo napravili za 10 godina, pa pitaju da li moze i kod njih malo da se zakrpi i sredi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:05 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Alse, molim te, ja idem sad u šetnju, pa ne mogu da guglam, ali hajde nađi koliko koja zemlja ima kilometara puta po površinskoj jedinici, to je referentan podatak. Mislim da idu kilometri puta na 100 kilometara kvadratnih.

Mrka nam se nane nanine...
freehand freehand 20:09 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Predrag Brajovic
Alse, molim te, ja idem sad u šetnju, pa ne mogu da guglam, ali hajde nađi koliko koja zemlja ima kilometara puta po površinskoj jedinici, to je referentan podatak. Mislim da idu kilometri puta na 100 kilometara kvadratnih.

Mrka nam se nane nanine...

A baš si to hteo da kažeš, a ne samo da bljucneš po Srbiji, pa ti nikako neka tabela nije bila pri ruci?
alselone alselone 20:13 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Mislim da idu kilometri puta na 100 kilometara kvadratnih.


Nasao. Taj podatak se zove Road density. I sad, ima tu vise mera, per capita, per 100 km2 itd.

Na km2 su naravno prve male zemlje tip Monako, Malta itd. Mnogo zemalja nase velicine u Evropi, pa cak i iz istocnog bloka, je daleko iznad nas.

LINK
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:15 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

freehand
Predrag Brajovic
Alse, molim te, ja idem sad u šetnju, pa ne mogu da guglam, ali hajde nađi koliko koja zemlja ima kilometara puta po površinskoj jedinici, to je referentan podatak. Mislim da idu kilometri puta na 100 kilometara kvadratnih.

Mrka nam se nane nanine...

A baš si to hteo da kažeš, a ne samo da bljucneš po Srbiji, pa ti nikako neka tabela nije bila pri ruci?

Ja Srbiju volim, pa me nije stid da je vidim golu.
freehand freehand 20:18 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic
Alse, molim te, ja idem sad u šetnju, pa ne mogu da guglam, ali hajde nađi koliko koja zemlja ima kilometara puta po površinskoj jedinici, to je referentan podatak. Mislim da idu kilometri puta na 100 kilometara kvadratnih.

Mrka nam se nane nanine...

A baš si to hteo da kažeš, a ne samo da bljucneš po Srbiji, pa ti nikako neka tabela nije bila pri ruci?

Ja Srbiju volim, pa me nije stid da je vidim golu.

To iz šetnje truješ patetikom?
niccolo niccolo 20:36 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

LINK

Da pomenem da ih na Islandu nema mnogo, ali su dobri.
alselone alselone 20:40 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Da pomenem da ih na Islandu nema mnogo, ali su dobri.


Ja sam se vozio kolima izmedju Lago Agrio-a i Coca-e u sred Amazona u Ekvadoru. Oba grada su u sred bozije matere, nigde niceg nema osim sumetine, i oba grada su mala. Put izmedju njih je pista.
freehand freehand 20:42 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

niccolo
LINK

Da pomenem da ih na Islandu nema mnogo, ali su dobri.

Ne znam kakve veze ima gustina putne mreže sa kvalitetom puteva, ali sem ko je iznad Srbije valja pogledati i ko je ispod. Pa i po tom parametru.
niccolo niccolo 20:43 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Coca-e

Imaju grad koji se zove Koka?
blogov_kolac blogov_kolac 20:49 23.10.2015

Re: Gospode boze ovaj planira

Da je Zapad truo i pred propascu, pa to znaju vec i vrapci na grani (istina ne i oni preko grane, koji su direktno izlozeni njihovoj propagandi i indoktrinaciji), i hvala freehand-u sto nas je argumentovano podsetio ovoga puta na tragicno stanje putne infrastrukture u USA, UK i FRA...

Ali zamislite samo, cak i u bratskoj Kini moze da se naleti na poneku gresku u kvalitetu izvodjenju radova, kvalitetu upotrebljenog materijala, ili preterivanja prilikom kraduckanja - e to je vec pravi shock i razlog za nevericu, tako da neopreznoj dami moze u rupu da upadne stikla, a neopreznom vozacu kamiona sa duplom prikolicom da upadne kamion sa duplom prikolicom!



A put iz uvodnog teksta na ovom blogu je takav kakav je, ali nas je, i sto je najvaznije, od asvalta je!
Jos uvek postojeci problem po nasim pasivnim krajevima su drumovi na kojima se jos mogu uociti autenticni tragovi od oranja Kraljevica Marka koje niko nije od tada sanirao, a kamoli asvaltirao.



Ali da ne bude sve previse crno i pesimisticki, treba napomenuti da je zadnjih godina u samom srcu Srbije izgradjen iznenadjujuce kvalitetan autoput koji nas sada spaja sa susednom Albanijom. Tolko je dobro uradjen da bi covek na trenutak pomislio da to mozda i nije Srbija (cak je licno i predsednik SANU pre neki dan bio podlegao takvim razmisljanjima!)...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana