Eksperimenti u blogovanju| Politika

ODLIČAN (5) II

kukusigameni RSS / 05.10.2015. u 10:32

Pošto su se javljali ljudi sa zamerkom da teško prate komentarisanje na Uroševom blogu, otvorio sam ovaj blog.

Blog se zove ODLIČAN (5), a danas je 5. oktobar.

Dakle, sve petice.

 

 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:34 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

ma, da Porno Montenegro. pa to je javna tajna. kurvarluk na veliko.

Porno Montenegro.
predatortz predatortz 21:35 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

"Ne napadaju oni Srbiju zbog Miloševića, oni napadaju Miloševića zbog Srbije."
Ja o ovome sve češće razmišljam.


Izgleda da je Vučko naučio lekciju koja Slobi nije išla u glavu.
Kako će taj njegov nauk da se odrazi na Srbiju - videćemo...
docsumann docsumann 21:44 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

freehand
ma, da Porno Montenegro. pa to je javna tajna. kurvarluk na veliko.

Porno Montenegro.


jah
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:53 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

recimo Dubai, isti kurac.

Да.
Имао сам прилике и њих да видим, наше Дубаи гастарбајтерке. Прелепе. Но, нису им ове из Порта ни за мрву устапале.

Бродоградилиште... Ти говориш о годишњем обрту од 20-25 М евра. У томе су и плате и остали трошкови, у тој суми, не профит. Но, САМО ТИВАТ ОД ПМ-А има чисти профит (повећање општинских прихода) 5 милиона годишње. Кад се ПМ умрежи са свим осталим -- хотели, гориво, ремонти, чуварине -- мислим да је његов нето ефекат далеко већи од бродоградилишта. То ми се чини на прву руку. Особито кад има се зна да Тиват сад има највећу просечну плату у ЦГ (601€ у 2104. наспрам 460€ у 2009), да Порто запошљава 1000 људи, а само општина Тиват 4380.

Мислим да моћ туризма и његова способност умрежавања делатности надамашује ефекте једног бродоградилишта. Груба рачуница: само повећање тиватских плата плус новозапослени у Порту дају нето ефекат од 17 М € (увећане плате свих у тиватској општини плус плате оних у ПМу за шест месеци плус 5М € споменутих општинских дажбина).

Дакле, мени делује да је ово по далеко заједницу боље. Но, можда грешим...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:55 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

niccolo
Predrag Brajovic
niccolo
Младе девојке, згодне, лепе, 50% њих силоконски дорађене у пределу груди, али 50% такве какве јесу -- баш згодне каквим их је природа лепо обликовала.

Pics or it didn't happen

Од тих 10 које сам видео за њих пет никад не би помислио да су то што јесу.

U kom smislu?

Изгледају као праве студенткиње!
docsumann docsumann 22:02 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

Дакле, мени делује да је ово по далеко заједницу боље. Но, можда грешим...


moguće da si u pravu.

samo mi je podatak o 1000 zaposlenih nerealan. moja saznanja su da ih je daleko manje.
takođe koliko mi je poznato osoblje Hotel Ridžensija čine stranci, kao još nekih specijalizovanih službi i PM-u.

EDIT: znam dosta ljudi iz Tivta koji su radili ili još rade u Bijeloj. njihova svjediočenja se baš ne poklapaju sa ovim tvojim što se tiče zapošljavanja lokalnog stanovništva.
freehand freehand 22:07 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

moguće da si u pravu.

Da je ogoljeni državni kriminal i korupcija na najvišim pozicijama blagodet za državu?
Nije moguće.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:08 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

Али, види, сад, код вас, долази -- због те добијeне инерције -- и вероватно најпознатији 5 star ланац хотела...
EDIT: znam dosta ljudi iz Tivta koji su radili ili još rade u Bijeloj. njihova svjediočenja se baš ne poklapaju sa ovim tvojim što se tiče zapošljavanja lokalnog stanovništva

Оно су подаци из линкованог чланка. А буџет општине је јавна ствар. И број запослених. И просечна плата.
docsumann docsumann 22:13 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

ok, evo pronašao.

broj zaposlenih u PM - 300 radnika, i to većina privremeno. LINK

e, da,m znam i da im plate nisu nisu bogznakakve (oko 400-500 eura) s obzirom na zahtjeve poslodavaca (prekovremeni i sl.)


moja poenta mislim da i dalje drži vodu, a to je da su za samu lokalnu zajednicu Bijela, a i bivši Arsenal daleko više značili konkretno, tj. za porodične budžete.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:25 05.10.2015

Re: U medjuvremenu

Број запослених сам ја преузео са истог портала. Нето новчани ефекти су неспорни. Они су индиректни -- нису постигнути тиме што је ПМ велики послодавац, већ што општина узима свој део у таксама од обрта у ПМу, и што је, због инфраструктуре свих врста, повећан број запослених и њихове плате у општини. Пази -- Тиват општина са највећом платом у ЦГ, да ти је то неко причао пре 5 година...

Туризам и угоститељство су радно екстензивне области, и запошљавају више људи по јединци обрта него индустрија ремонта бродова.

Узгред буди речено, ја сам овде ђавољи адвокат: показујем логику која иде у корист оваквих инвестиција.
blogovatelj blogovatelj 01:00 06.10.2015

Re: U medjuvremenu

Ti, bože mi oprosti, ko neki softver - reaguješ na ključne reči!


Takva vrsta softvera zove se bot.
kukusigameni kukusigameni 09:09 06.10.2015

Re: U medjuvremenu

Sve ću vas banujem.
predatortz predatortz 09:12 06.10.2015

Re: U medjuvremenu

kukusigameni
Sve ću vas banujem.


I mi ćemo tebe! Na izborima...
alselone alselone 09:13 06.10.2015

Re: U medjuvremenu

I mi ćemo tebe! Na izborima...


prc.
kukusigameni kukusigameni 09:21 06.10.2015

Re: U medjuvremenu

predatortz
kukusigameni
Sve ću vas banujem.


I mi ćemo tebe! Na izborima...


Pa dobro. Onda ću da vam pišem o ostrvima u Dalmaciji i još nekim munjama.
alselone alselone 09:30 06.10.2015

Re: U medjuvremenu

Onda ću da vam pišem o ostrvima u Dalmaciji i još nekim munjama.



LINK
kukusigameni kukusigameni 09:32 06.10.2015

Re: U medjuvremenu

alselone
Onda ću da vam pišem o ostrvima u Dalmaciji i još nekim munjama.



LINK




I da se registruje da klikćem po linkovima
Jukie Jukie 15:52 05.10.2015

Osnovna škola

Interesuje me koje promene nameravate da uvedete u osnovnoškolsko obrazovanje.

Nadam se da ćete detaljno da odgovorite po stavkama (1-50+).
"Pa... neka sva deca imaju besplatan softver" me neće izvući do glasačkog mesta.

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:56 05.10.2015

Re: Osnovna škola

Jukie
Interesuje me koje promene nameravate da uvedete u osnovnoškolsko obrazovanje.

Nadam se da ćete detaljno da odgovorite po stavkama (1-50+).
"Pa... neka sva deca imaju besplatan softver" me neće izvući do glasačkog mesta.



To je cool stanovište. mene bi tako nešto ne izvulko na glasačko mestu nego... aj da ne lajem :)

Vidi Jukie, ako svaki predmet maši suštinu koliko je maši informatika, džaba krečimo. Poukidamo sve pa iznova. Doduše ja samo za informatiku mogu da kvalifikovano govorim, i založim svoj obraz. Verujem da prijatelji iz stranke koji se bave prosvetom misle slično i odgovorno kao i ja, ali svakako izvestiću.
predatortz predatortz 09:23 06.10.2015

Re: Osnovna škola

Interesuje me koje promene nameravate da uvedete u osnovnoškolsko obrazovanje.


Imaš na sajtu. LINK

Mislim da nadahnutom reformatoru, piscu programa reformi, ne bi škodilo malo obnavljanje osnova srpskog jezika.
kukusigameni kukusigameni 09:26 06.10.2015

Re: Osnovna škola

predatortz
Interesuje me koje promene nameravate da uvedete u osnovnoškolsko obrazovanje.


Imaš na sajtu. LINK

Mislim da nadahnutom reformatoru, piscu programa reformi, ne bi škodilo malo obnavljanje osnova srpskog jezika.


Pazi kad sad kažu da je pravilno "srpskogA jezka".

Taj program na sajtu je trenutno u reviziji. Tako da će biti značajnih promena.
predatortz predatortz 09:32 06.10.2015

Re: Osnovna škola


Pazi kad sad kažu da je pravilno "srpskogA jezka".


I mene zbunjuje ovaj novorijek. U moje vreme si bio na žurci, nikako na žurki. Sad vidim da je 'na žurki' pravilno, a da sam ja učen naopako. Dočim neki jezikoslovci, očigledno zbunjeni kao i ja, kažu da je pravilno i jedno i drugo.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:34 06.10.2015

Re: Osnovna škola

predatortz

Pazi kad sad kažu da je pravilno "srpskogA jezka".


I mene zbunjuje ovaj novorijek. U moje vreme si bio na žurci, nikako na žurki. Sad vidim da je 'na žurki' pravilno, a da sam ja učen naopako. Dočim neki jezikoslovci, očigledno zbunjeni kao i ja, kažu da je pravilno i jedno i drugo.


U moje vreme je ići na žurki/žurci kako god bio sjajan provod :)
kukusigameni kukusigameni 09:36 06.10.2015

Re: Osnovna škola

uros_vozdovac
U moje vreme je ići na žurki/žurci kako god bio sjajan provod :)

Pa i sad je samo te niko ne zove.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:45 06.10.2015

Re: Osnovna škola

kukusigameni
uros_vozdovac
U moje vreme je ići na žurki/žurci kako god bio sjajan provod :)

Pa i sad je samo te niko ne zove.


Vala ni sam sebe ne bi zvao danas :)
maksa83 maksa83 09:47 06.10.2015

Re: Osnovna škola

Pa i sad je samo te niko ne zove.

Da čoveče, više nema svadbi, ko je hteo da se ženiudaje oženioudao se, ko je hteo da se umnoži umnožio se, tako da krštenja isto nešto nema, ostale još sa'rane i SNS mitinzi. Na sa'rane odeš iz poštovanja a na SNS miting samo ako imaš neki ozbiljan grip da kašlješ u gomili.
kukusigameni kukusigameni 09:48 06.10.2015

Re: Osnovna škola

da kašlješ u gomili.

I onda te pitaju...
reanimator reanimator 10:01 06.10.2015

Re: Osnovna škola

a na SNS miting samo ako imaš neki ozbiljan grip da kašlješ u gomili.

predatortz predatortz 10:03 06.10.2015

Re: Osnovna škola

a na SNS miting samo ako imaš neki ozbiljan grip da kašlješ u gomili.


Maksa je kriv što nam premijer izgleda anemično, apatično i antipatično!
kukusigameni kukusigameni 10:05 06.10.2015

Re: Osnovna škola

predatortz
a na SNS miting samo ako imaš neki ozbiljan grip da kašlješ u gomili.


Maksa je kriv što nam premijer izgleda anemično, apatično i antipatično!


Maksa na mitingu SNS-a.

maksa83 maksa83 10:09 06.10.2015

Re: Osnovna škola

Maksa na mitingu SNS-a.

Jok, popnem se na binu, izljubim tri puta sa Babićem i onda kašljem kroz megafon.
urbana_gerila urbana_gerila 10:50 06.10.2015

Re: Osnovna škola

kukusigameni
Pazi kad sad kažu da je pravilno "srpskogA jezka".


gde kažu?
kukusigameni kukusigameni 10:53 06.10.2015

Re: Osnovna škola

urbana_gerila
kukusigameni
Pazi kad sad kažu da je pravilno "srpskogA jezka".


gde kažu?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:55 06.10.2015

Re: Osnovna škola

Ne kažu, sigurno.
urbana_gerila urbana_gerila 10:56 06.10.2015

Re: Osnovna škola

kukusigameni
urbana_gerila
kukusigameni
Pazi kad sad kažu da je pravilno "srpskogA jezka".


gde kažu?




bio sam neprecizan: gde kažu da nije pravilno - srpskog?
(prašćaj, brate omega - srBskog)
urbana_gerila urbana_gerila 11:03 06.10.2015

Re: Osnovna škola

predatortz
I mene zbunjuje ovaj novorijek. U moje vreme si bio na žurci, nikako na žurki. Sad vidim da je 'na žurki' pravilno, a da sam ja učen naopako. Dočim neki jezikoslovci, očigledno zbunjeni kao i ja, kažu da je pravilno i jedno i drugo.



dršse gibanice, nisam, nimalo, ni u kakvom zbunu dok kuckam kako je - pravilno i jedno i drugo.
a_olmos a_olmos 14:27 10.10.2015

Re: Osnovna škola

Ipak jesi – pravilno je samo žurki.

To je eksplicitno navedeno u rečinku Pravopisa MS iz 2010. (tj. aktuelnom), a i u onom iz 1994, sa pozivanjem na tačku 31b, odnosno 86b. U tačkama, doduše, reč žurka nije navedena, ali se kaže da do jednačenja ne dolazi kod „nekih reči sa jednosložnom osnovom, pogotovo ako su stranog porekla“.

Nažalost, trenutno nemam pri ruci Pravopis iz 1960, ali ne bi me iznenadilo da i u njemu stoji kao pravilno samo žurki.
urbana_gerila urbana_gerila 22:14 10.10.2015

Re: Osnovna škola

a_olmos
Ipak jesi – pravilno je samo žurki.

To je eksplicitno navedeno u rečinku Pravopisa MS iz 2010. (tj. aktuelnom), a i u onom iz 1994, sa pozivanjem na tačku 31b, odnosno 86b. U tačkama, doduše, reč žurka nije navedena, ali se kaže da do jednačenja ne dolazi kod „nekih reči sa jednosložnom osnovom, pogotovo ako su stranog porekla“.

Nažalost, trenutno nemam pri ruci Pravopis iz 1960, ali ne bi me iznenadilo da i u njemu stoji kao pravilno samo žurki.


moj gibaničar se, bar, ne trti u ono u šta nije siguran, osim kada ga ponese zanos glede mihailovića.

i, šta kažeš - eksplicitno je navedeno, iako, ipak, nije navedeno.

lokativ jednine imenice žurka je - (na, o) žurki ili (na, o) žurci.
gramatika i pravopis pokušavaju da dvojstva svedu na što je moguće manji broj, ali - još uvek je pravilno i jedno i drugo.
a_olmos a_olmos 01:48 11.10.2015

Re: Osnovna škola

Eksplicitno je navedeno u rečniku Pravopisa (da, da, taj rečnik jeste deo Pravopisa i samim tim normativan), u tačkama ne, ali tačke pružaju implicitno objašnjenje. A gde to piše da je
lokativ jednine imenice žurka je - (na, o) žurki ili (na, o) žurci.

?
urbana_gerila urbana_gerila 07:59 11.10.2015

Re: Osnovna škola

a_olmos
Eksplicitno je navedeno u rečniku Pravopisa (da, da, taj rečnik jeste deo Pravopisa i samim tim normativan), u tačkama ne, ali tačke pružaju implicitno objašnjenje. A gde to piše da je
lokativ jednine imenice žurka je - (na, o) žurki ili (na, o) žurci.

?


sada, već, ozbiljno počinjem da sumnjam da ti uopšte znaš značenje termina eksplicitno - u rečniku uz pravopis dati su dativ jednine i genitiv množine koji i nije sporan, pa klajn u svom rečniku jezičkih nedoumica navodi samo dativ jednine.
da te je ovo o čemu polemišemo stvarno zanimalo(premda, a zašto bi, jbt?), pronašao bi i pojašnjenje autora pravopisa koji kažu da: u pravopisnom rečniku predočavamo onaj lik koji po našoj oceni ima upotrebnu vrednost, a da varijantu kojoj ne pridajemo upotrebni značaj(iako je normativno priznajemo) navodimo u zagradi, ili sa verbalnom ogradom, ili je i ne navodimo, nego samo upućujemo na tačku u tekstu gde su predočene dubletne mogućnosti.

sledeći ovu instrukciju, dolazi se do tačke 31, kategorija b, pod 2 - gde ovo što ja tvrdim, implicitno, piše.


potom, ne i manje važno, pozivam se i na običajne norme koje, kako kažu i sami autori pravopisa - treba uvažavati ne manje nego pisane.


da sam na tvom mestu, i da nemam gerilicu ekstremno nepopustljivu glede dozvole da imam devojku čak i kada je svrha isključivo edukativna - ja bih spojio lepo sa korisnim i skratio neku finu brucoškinju sa filološkog...
a_olmos a_olmos 14:57 11.10.2015

Re: Osnovna škola


Ha-ha-ha-ha

E baš ti hvala na savetu! Mada ne vidim razlog da se razgovor o pravopisu spušta na taj (jadni-lični) nivo, ali tvoja stvar.

Po kojoj logici se, molim te kaži mi, u dativu odstupa od jednačenja a u lokativu ne? Aj mi daj još jedan primer neke reči gde je tako.

I plus – zašto bi žurka spadala u 32 b 2? Ja bih rekla da ide u 32 b 8 – reči stranog porekla.
urbana_gerila urbana_gerila 15:59 11.10.2015

Re: Osnovna škola

a_olmos

Ha-ha-ha-ha

E baš ti hvala na savetu! Mada ne vidim razlog da se razgovor o pravopisu spušta na taj (jadni-lični) nivo, ali tvoja stvar.

Po kojoj logici se, molim te kaži mi, u dativu odstupa od jednačenja a u lokativu ne? Aj mi daj još jedan primer neke reči gde je tako.

I plus – zašto bi žurka spadala u 32 b 2? Ja bih rekla da ide u 32 b 8 – reči stranog porekla.


ups, izvini, ne bih uspeo da objasnim iz kog razloga sam pomislio da si muškarac.
no, ovo su moderna vremena - sloboda izbora brucoša/brucoškinje je samo tvoja stvar.

logika, sledstveno tome i primer koji tražiš, je, opet, stvar tvoje pogrešne percepcije - nigde nisam napisao da dativ jednine nije, takođe, to dvojstvo, nego je primer koji je naveo predatortz bio glede lokativa.

poenta 31 b 8(pogrešila si broj tačke) je, kako kažu autori pravopisa, u - izbegavanju udaljavanja od osnovnog lika reči kao i u ličnom osećanju za pravilnost.
u tvrđenju koje navodim nema udaljavanja od osnovnog lika reči, nema odstupanja od ličnog osećaja za pravilnost, i što je najvažnije postoji i običajna norma koju navodi i sam predatortz, no - 31 b 2 to konkretizuje kao primer dvojstva, pa sam je zbog toga i naveo.

a_olmos a_olmos 16:23 11.10.2015

Re: Osnovna škola


Ajd malo da spustimo loptu, pošto ovo svakako jeste zanimljiv primer i predmet sporenja naširoko. :)

Problem sa Pravopisom i jeste to što mnoge stvari ostaju kao predmet tumačenja (Tumačenja! Mislim, ludi ljudi. Kao da je ne znam šta u pitanju pa mora da se tumači. Ali ajde...), pa onda ako nešto već ima navedeno, kao što je ova žurka u rečniku, mislim da bi trebalo da se držimo toga. Jer ako krene tumačenje svega nestade i ovo malo sistema što se kao uspostavilo. :)

E sad, oko te običajne norme. Da li kojim slučajem imaš Pravopis iz 1960? Jako me zanima šta tamo stoji na ovu temu.
urbana_gerila urbana_gerila 16:37 11.10.2015

Re: Osnovna škola

a_olmos

Ajd malo da spustimo loptu, pošto ovo svakako jeste zanimljiv primer i predmet sporenja naširoko. :)

Problem sa Pravopisom i jeste to što mnoge stvari ostaju kao predmet tumačenja (Tumačenja! Mislim, ludi ljudi. Kao da je ne znam šta u pitanju pa mora da se tumači. Ali ajde...), pa onda ako nešto već ima navedeno, kao što je ova žurka u rečniku, mislim da bi trebalo da se držimo toga. Jer ako krene tumačenje svega nestade i ovo malo sistema što se kao uspostavilo. :)

E sad, oko te običajne norme. Da li kojim slučajem imaš Pravopis iz 1960? Jako me zanima šta tamo stoji na ovu temu.


ih, kada bi samo znala šta ja sve imam.

a, pre nego krenem da pogledam utakmicu, predlažem ti da prihvatiš ono što kažu i sami autori pravopisa - jednostavni su samo oni priručnici koji ostavljaju mnogo praznina i nedorečenosti.
a_olmos a_olmos 23:46 11.10.2015

Re: Osnovna škola


Zanimljiv je tvoj pristup Pravopisu (knjizi) – ono što je konkretno navedeno – kao što je žurka u rečniku – ne uzimaš zdravo za gotovo već tražiš dodatna značenja, ali zato opšta mesta iz predgovora vidiš kao božju reč.

Očigledno je da nećemo jedno drugo ubediti, pa možemo da završimo sa ovom temom (a i iz obzira prema ostalima kojima kvarimo političke priče).
svarog svarog 15:54 05.10.2015

Drago mi je

kada vidim koliko ljudi ovde se oštro protivi subvencijama

(ovo je zakasneli komentar na pisanija sa drugog bloga pošto kada sam sve pročitao skontao sam da ste se preselili)



anonymous anonymous 23:29 05.10.2015

Priznajem .....


....da sam u odnosu na prisutne ....amater u trolovanju ...

angie01 angie01 14:17 06.10.2015

bogtemazo, kuku,

al si se uozbiljio, ne moze se s tobom vise divaniti, samo zvanicna prepiska.:)
zilikaka zilikaka 16:48 06.10.2015

samo za tvoje oči

U ime starih dana, ovu pesmu posvećujem dragom kolegi

Rešio sam da ne sedim više
Učiniću nešto, da se piše
Te objavih preko interneta
Milimetar pomeriću sveta
Znam kako ću ali ne znam šta ću
Ja u NOVOJ nadjoh sebi braću
Svi se drže , a i ja sa njima
Izdržaće, nema da se klima
I dok s mukom branim vinograde
Milo gledam u partijke mlade
kukusigameni kukusigameni 18:32 06.10.2015

Re: samo za tvoje oči

zilikaka
U ime starih dana, ovu pesmu posvećujem dragom kolegi

Rešio sam da ne sedim više
Učiniću nešto, da se piše
Te objavih preko interneta
Milimetar pomeriću sveta
Znam kako ću ali ne znam šta ću
Ja u NOVOJ nadjoh sebi braću
Svi se drže , a i ja sa njima
Izdržaće, nema da se klima
I dok s mukom branim vinograde
Milo gledam u partijke mlade





Kako bre da ne sedim više? Ja se nadao da političari sede.
zilikaka zilikaka 19:01 06.10.2015

Re: samo za tvoje oči

Pa to onako, umetnički, da se nsglasi da je to sve počelo iz dobrih namera....
mirelarado mirelarado 20:58 06.10.2015

Мах-мах : )

Само да махнем петорки (а посебно тројици које сам упознала).

Немојте да губите елан због гунђања нас циника, разочараних у могућност поштеног политичког деловања и стремљења ка остварењу идеала. Ако дође до неког позитивног помака, то се неће десити захваљујући оваквима каква сам ја, већ онима који су као ви.
kukusigameni kukusigameni 21:05 06.10.2015

Re: Мах-мах : )

mirelarado


Ti si jedno veliko
docsumann docsumann 00:27 07.10.2015

Re: Мах-мах : )

kukusigameni
mirelarado


Ti si jedno veliko


kitovo srce



maketa srca plavog kita
kukusigameni kukusigameni 07:37 07.10.2015

Re: Мах-мах : )

docsumann
kukusigameni
mirelarado


Ti si jedno veliko


kitovo srce



maketa srca plavog kita


Zaključujem: plavi kit je vaterpolista.
zilikaka zilikaka 21:00 06.10.2015

protivotrov je pronadjen

Ko sledeći objavi partijski blog, ima odma od mene pesmu da dobije.
Garant ga zakucavam za dalje
kukusigameni kukusigameni 11:58 10.10.2015

blog

Evo, za one koje ne mrzi da otvaraju linkove, jedan zanimljiv blog drugara iz NOVE.

Opozicija i desnica---LINK


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana