Astronomija

gabrijela spanic i pitanja

antioksidant RSS / 30.09.2015. u 11:51

vucic je skorije pominjao kako je neki americki investitor kome je svastika ministar u vladi srbije hteo da reketira srbiju a da on to nije dao.

svastika je kori, sestra joj je lidija a investicija je oko nekih vetroparkova po vojvodini gde se prvo daju pa oduzimaju dozvole.

juce je javnost obavestena da je procureo snimak razgovora  izmedju lidije i bojana (novi lik u sapunici a u stvari je predsednik opozicione stranke (u republici) i na vlasti u vojvodini gde se ona zalila kako joj je kum premijera srbije trazio 2 miliona eura u gotovini da dobije te dozvole.

 malopre je bojan rekao da je snimak autentican.

 pitanje je - ko je snimao lidiju i bojana i koji sud je dao nalog?

 

(drago mi je sto se i bojan fokusira na vazniji deo afere)

 



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 11:51 30.09.2015

негативни коментар

niccolo niccolo 11:54 30.09.2015

Odlično pitanje

pitanje je - ko je snimao lidiju i bojana i koji sud je dao nalog?
predatortz predatortz 11:56 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

niccolo
pitanje je - ko je snimao lidiju i bojana i koji sud je dao nalog?


Nećemo se, valjda, držati zakona kao pijan plota?
highshalfbooze highshalfbooze 12:12 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

Može biti da je odlično pitanje. Hajde da ga proširimo.
Koji sud je dao naloge za one silne klipove na You Tube, pogotovo gde su učesnici maloletna lica? Koji sud daje naloge za skrivene kamere, dokumentarne filmove? Koji sud daje nalog za snimanje na javnom mestu? Koji sud daje nalog za snimanje tuđe imovine i lica u njima?
antioksidant antioksidant 12:17 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

highshalfbooze
Može biti da je odlično pitanje. Hajde da ga proširimo.
Koji sud je dao naloge za one silne klipove na You Tube, pogotovo gde su učesnici maloletna lica? Koji sud daje naloge za skrivene kamere, dokumentarne filmove? Koji sud daje nalog za snimanje na javnom mestu? Koji sud daje nalog za snimanje tuđe imovine i lica u njima?

nema to veze sa nalogom sudom vec sa davanjem saglasnosti od strane snimanih.
niccolo niccolo 12:22 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

A i ne radi se o snimanju kamerom, već o snimanju razgovora mobilnim telefonima.
highshalfbooze highshalfbooze 12:36 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

nema to veze sa nalogom sudom vec sa davanjem saglasnosti od strane snimanih.


Upravo o tome i pričam.

A i ne radi se o snimanju kamerom, već o snimanju razgovora mobilnim telefonima.


Mi ne znamo da li je snimano telefonom ili nečim drugim i šta je snimmano i iz kojih razloga. Verovatno si mislio na praćenje i prisluškivanje, ali je to sasvim druga stvar. A i da ne mešamo snimanje i objavljivanje.
niccolo niccolo 12:37 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

Pajtić je potvrdio autentičnost tog razgovora i naveo da je on vođen preko mobilnih telefona pre više od godinu dana.
highshalfbooze highshalfbooze 12:42 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

A, neko im je prisluškivao mobilne. Koliko znam svaka partija je kupila prisluškivače telefonskih razgovora.
A nekako im je zgodno došla ta situacija da ne može da se koristi kao dokaz na sudu. Ali zato može na sudu partije.
antioksidant antioksidant 12:55 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

Mi ne znamo da li je snimano telefonom ili nečim drugim i šta je snimmano i iz kojih razloga.

ok, pokusavam da te razumem ovde. ti impliciras da se bojan i lidija dali saglasnost da budu snimani? (bar jedno od njih)
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:25 30.09.2015

Re: Odlično pitanje

ti impliciras da se bojan i lidija dali saglasnost da budu snimani? (bar jedno od njih)

Ael su tražili saglasnost Banane i Koferčeta?

Saglasnost (nalog) je trebalo da da sud na osnovu opravdanog zahteva.
Ribozom Ribozom 11:57 30.09.2015

daleko je ovo otislo

Sve me stra' da ce Vucic vladati sve dok se ne zavrsi beograd na vodi. Sto bi rek'o ucesnik jednog rijalitija: 'Do poslednjeg srbina'.
tyson tyson 12:32 30.09.2015

Bednici


Vidim, B92 koji uredno prenosi tvitove i fejsbuk statuse kao vesti, i koji pomno iz dana u dan prati ko se s kim rukovao u zgradi Ujedinjenih nacija na Hadsonu, baš se raspisao o ovom slučaju...



predatortz predatortz 12:41 30.09.2015

Re: Bednici

tyson

Vidim, B92 koji uredno prenosi tvitove i fejsbuk statuse kao vesti, i koji pomno iz dana u dan prati ko se s kim rukovao u zgradi Ujedinjenih nacija na Hadsonu, baš se raspisao o ovom slučaju...





Pošteno, ovo i nije neka vest.
Em svi političari traže reket za realizaciju nekog posla, em u Srbiji svako svakog prisluškuje...
svarog svarog 13:03 30.09.2015

Re: Bednici

E onda je sve ok, svi nazad na radne zadatke

Verovatno se i drugde dešavaju slične stvari (i reket i prisluškivanje), ali ozbiljnost države i društva se testira na tome kako se reaguje kada se to otkrije ili dospe u javnost
predatortz predatortz 13:08 30.09.2015

Re: Bednici

ali ozbiljnost države i društva se testira na tome kako se reaguje kada se to otkrije ili dospe u javnost


Ozbiljnost?
Pa kod nas padne helikopter, izginu ljudi, premijer kaže ja sam kriv! - to je to...

Koja, bre, ozbiljnost?!

Za ozbiljnu državu potreban je ozbiljan pritisak javnosti. Naša javnost je zauzeta. Gleda 'Farmu' i 'Parove'.
antioksidant antioksidant 13:20 30.09.2015

Re: Bednici

Naša javnost je zauzeta. Gleda 'Farmu' i 'Parove'.

tvituje
svarog svarog 13:21 30.09.2015

Re: Bednici

predatortz
ali ozbiljnost države i društva se testira na tome kako se reaguje kada se to otkrije ili dospe u javnost


Ozbiljnost?
Pa kod nas padne helikopter, izginu ljudi, premijer kaže ja sam kriv! - to je to...

Koja, bre, ozbiljnost?!

Za ozbiljnu državu potreban je ozbiljan pritisak javnosti. Naša javnost je zauzeta. Gleda 'Farmu' i 'Parove'.


Pa nisam ja ni rekao da je ozbiljna već da će se neozbiljnost pokazati zabašurivanjem ove afere, a ne samom aferom.

boldovano - Ovo je izgleda lajtmotiv kod nas, ali ja ne vidim nikakvu vezu. Da narod ne gleda parove gledao bi nešto drugo. kao što nema veze ono što Bećkovićka nešto krivi tviteraše (ko su bre uopšte tviteraši? likovi pričaju viceve i izvaljuju fore u 140 karaktera i onda se neko (ili oni sami) istripuju kako su neki aktivisti, savest naroda, sama javnost šta li?)
tyson tyson 13:21 30.09.2015

Re: Bednici

Pošteno, ovo i nije neka vest.

E jes' vala baš. Ali je za razliku od toga vest kad Danska vrati porodicu u Srbiju (neuspešne azilante, državljane Srbije, jedne od hiljada poslednjih godina - ništa od toga se slučajno ne saopštava u "vesti", ili da se Obama rukovao sa Raulom Kastrom, ili da se Obama rukovao sa iranskim ministrom Džavadom, i stotine sličnih besmislica, ne-vesti i tabloidnih besmislica namerno napisanih tako da ne pruže osnovne informacije ali da ako ikako može privuku pažnju budala.

Zanimljiv kriterijum. Siguran sam da su i u B92 rezonovali kao ti - "pa, ovo i nije neka vest u Srbiji..."

Ne daj bože da sami nešto dodatno istraže.




predatortz predatortz 13:26 30.09.2015

Re: Bednici


Zanimljiv kriterijum. Siguran sam da su i u B92 rezonovali kao ti - "pa, ovo i nije neka vest u Srbiji..."

Ne daj bože da sami nešto dodatno istraže.


Vraćamo se na priču o cut & paste novinarstvu. Neka agencija objavi nebulozu i naredna 24 sata je čitamo na svim portalima u regionu. Sa istim slovnim, pravopisnim, stilskim i ostalim greškama.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:36 30.09.2015

Re: Bednici

Naša javnost je zauzeta. Gleda 'Farmu' i 'Parove'.


Mislim, da je ovo već izlizan argument. Ovih dana se sve svelo, da kad se pojavi neki problem, odmah se spominju rijalitiji kao uzrok.

Problem je definitivno dublji od ovoga, a rekao bih i strašniji; s obzirom da je ova nacija izgubila volju i unutrašnji bunt i tako se poput nekog utopljenika, prepustila struji, pa ako je odvede na obalu... odvede je. I sad imaš generacije iz devedesetih, koji misle da su vodile svoju borbu i da što su se bunile, bunile su se... a njihova deca su naučena, da ako žele bolje moraju da pale sa strane ili da se učlane u partiju i tako.. strašna je ravnodušnost izgubljenog naroda.


p.s. Domaćine, samo post-pank, samo ženski bendovi
svarog svarog 13:43 30.09.2015

Re: Bednici

Problem je definitivno dublji od ovoga, a rekao bih i strašniji; s obzirom da je ova nacija izgubila volju i unutrašnji bunt i tako se poput nekog utopljenika, prepustila struji, pa ako je odvede na obalu... odvede je. I sad imaš generacije iz devedesetih, koji misle da su vodile svoju borbu i da što su se bunile, bunile su se... a njihova deca su naučena, da ako žele bolje moraju da pale sa strane ili da se učlane u partiju i tako.. strašna je ravnodušnost izgubljenog naroda.


Tako je uvek bilo. Bunt izbija kda dogori do nokata, a sada, iako se mantra kako nikad gore nije bilo, je daleko od toga. Nismo mi još na nivou da se masovno izlazi na ulice zato što je bazilika zatrpana, što je javno preduzeće uništeno ili pokradeni pašnjaci prve klase, nego zbog gladi
grmfrm grmfrm 13:46 30.09.2015

Re: Bednici

tvituje


I pise blogove
petargli petargli 13:56 30.09.2015

Re: Bednici

stefan.hauzer
Problem je definitivno dublji od ovoga, a rekao bih i strašniji; s obzirom da je ova nacija izgubila volju i unutrašnji bunt i tako se poput nekog utopljenika, prepustila struji, pa ako je odvede na obalu... odvede je. I sad imaš generacije iz devedesetih, koji misle da su vodile svoju borbu i da što su se bunile, bunile su se... a njihova deca su naučena, da ako žele bolje moraju da pale sa strane ili da se učlane u partiju i tako.. strašna je ravnodušnost izgubljenog naroda.

Nacija je izgubila volju i unutrasnji bunt u post-peto-oktobarskoj Srbiji, sto je posledica revolucije koja to i nije bila, nego najobicniji drzavni udar organizovan i finansiran spolja. Narod je tu bio ikebana, kao ikebana i prosao ...

Nego, pocela NFL, niko da napise tekst (tu ubrajam i sebe), upropastise nas rijalitiji,
svarog svarog 14:03 30.09.2015

Re: Bednici

Nego, pocela NFL


I Big Ben odmah na pauzu zbog povrede
petargli petargli 14:09 30.09.2015

Re: Bednici

svarog

I Big Ben odmah na pauzu zbog povrede

Nema srece, nikako ... Taman kada se zalecio od povreda i prosle godine odigrao mozda najbolju sezonu u karijeri, dogodi se nova povreda. Kazu, izmedju 4 i 6 nedelja ce da bude van stroja. Bice zanimljivo kako ce Stilersi da izgledaju sa Vikom kao kvoterbekom. Covek ima 9 zivota! :)
svarog svarog 14:22 30.09.2015

Re: Bednici

Ma kakav Vik. On je nekad bio popularan kada se pojavila ta generacija QB trkača a kao paser je kiksara. Sad ovako mator i izubijan teško možeozbiljno da trči, a ni od bacanja nema ništa. I još dolaze rejvensi sad u četvrtak, pih
tyson tyson 15:23 30.09.2015

Re: Bednici

Nacija je izgubila volju i unutrasnji bunt u post-peto-oktobarskoj Srbiji, sto je posledica revolucije koja to i nije bila, nego najobicniji drzavni udar organizovan i finansiran spolja

Državni udar je bio pokušaj da se falsifikuju rezultati izbora i tako zadrži vlast, a "peti oktobar" je bio bunt protiv državnog udara.


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:57 30.09.2015

Re: Bednici

Nego, pocela NFL, niko da napise tekst (tu ubrajam i sebe), upropastise nas rijalitiji,


Biće, biće, samo da uhvatim slobodnog vremena. Priznajem, sam sam kriv za odlaganje teksta o početku sezone, da ću morati da napišem jedan o sredini sezone i koji timovi su razočarenje, a koji iznenađenje.


Trenutno, Atlanta je vredna gledanja. Hulio Džons, igra na nestvarnom nivou, kao i super iznenađujući Devonta Frimen. Način na koji je razbio obaranje(tekl) i odvalio Šon Lija, ja nisam video u životu. Bukvalno je pregazio, jednog od najboljih obarača u ligi.
Sepulturero Sepulturero 20:29 30.09.2015

Re: Bednici

tyson
Nacija je izgubila volju i unutrasnji bunt u post-peto-oktobarskoj Srbiji, sto je posledica revolucije koja to i nije bila, nego najobicniji drzavni udar organizovan i finansiran spolja

Državni udar je bio pokušaj da se falsifikuju rezultati izbora i tako zadrži vlast, a "peti oktobar" je bio bunt protiv državnog udara.




Ако је тако, зашто су онда спалили гласачке листиће и, успут, Скупштину?
tyson tyson 20:33 30.09.2015

Re: Bednici

Ако је тако, зашто су онда спалили гласачке листиће и, успут, Скупштину?

Koja je uopšte tvoja tvrdnja, prvo to da razjasnimo?


cane cane 22:15 30.09.2015

Re: Bednici

Državni udar je bio uspeo pokušaj da se falsifikuju rezultati izbora i tako osvoji vlast vlast, a "peti oktobar" je sredstvo tog državnog udara.


fixed that for you.

freehand freehand 22:20 30.09.2015

Re: Bednici

Za ozbiljnu državu potreban je ozbiljan pritisak javnosti. Naša javnost je zauzeta. Gleda 'Farmu' i 'Parove'.

A ozbiljan pritisak javnosti se vrši na sledeći način:
Pošteno, ovo i nije neka vest.
Em svi političari traže reket za realizaciju nekog posla, em u Srbiji svako svakog prisluškuje...

Relativizuješ stvar na svi su isti mod pa onda polako.
predatortz predatortz 22:24 30.09.2015

Re: Bednici


Relativizuješ stvar na svi su isti mod pa onda polako.


A nisu? Neki su bili bez afera, bez zloupotreba službi?
Nešto takve nisam primetio...
freehand freehand 22:26 30.09.2015

Re: Bednici

predatortz

Relativizuješ stvar na svi su isti mod pa onda polako.


A nisu? Neki su bili bez afera, bez zloupotreba službi?
Nešto takve nisam primetio...

I kako misliš da takvim stavom gradiš ozbiljnu državu? Ako misliš?
predatortz predatortz 22:28 30.09.2015

Re: Bednici

freehand
predatortz

Relativizuješ stvar na svi su isti mod pa onda polako.


A nisu? Neki su bili bez afera, bez zloupotreba službi?
Nešto takve nisam primetio...

I kako misliš da takvim stavom gradiš ozbiljnu državu? Ako misliš?


Ne mislim. Gledam svoja posla. Imam 45, od država u kojima sam živeo ništa nisam dobio, niti išta očekujem. Što uradim sam - uradio sam.
freehand freehand 22:35 30.09.2015

Re: Bednici

predatortz
freehand
predatortz

Relativizuješ stvar na svi su isti mod pa onda polako.


A nisu? Neki su bili bez afera, bez zloupotreba službi?
Nešto takve nisam primetio...

I kako misliš da takvim stavom gradiš ozbiljnu državu? Ako misliš?


Ne mislim. Gledam svoja posla. Imam 45, od država u kojima sam živeo ništa nisam dobio, niti išta očekujem. Što uradim sam - uradio sam.

Aha, zauzet si.
Za ozbiljnu državu potreban je ozbiljan pritisak javnosti. Naša javnost je zauzeta. Gleda 'Farmu' i 'Parove'.

al voliš da komenter'šeš.
predatortz predatortz 22:38 30.09.2015

Re: Bednici


Aha, zauzet si.


Prilično.


al voliš da komenter'šeš.


Volim. Je li to neki greh?

Uzgred, Bosanac nikad ne bi rekao komentEr'šeš.
Mislim, ako je bila namera da ukažeš na to odakle sam...
tyson tyson 22:45 30.09.2015

Re: Bednici

fixed that for you.

pazi da te ne protera tolika kafa.


freehand freehand 22:47 30.09.2015

Re: Bednici

Uzgred, Bosanac nikad ne bi rekao komentEr'šeš.
Mislim, ako je bila namera da ukažeš na to odakle sam...

Jok, to se zna i irelevantno je.
Kao moja tašta kad lupi, ja kažem - nije tako, a ona kaže - znam al samo komentar'šem.
Nego taj pristup kritikovanja gledalaca Farme sa visoka a onda je svejedno jer Svi su isti...
Nema veze. Komentar'ši ti ako voliš, šta ću ja sad tu. Krade komšija pa kradem, eto, i ja.

Uzgred, Bosanac nikad ne bi rekao komentEr'šeš

Uzgred, pametan Bosanac zna šta je lapsus calami i ne komentar'še ga.
predatortz predatortz 22:52 30.09.2015

Re: Bednici

Nema veze. Komentar'ši ti ako voliš,


Ovo me je baš ganulo! Sad kad imam tvoju dozvolu, mnogo mi je lakše.

Smanji malo sa bezobrazlucima.
Da neću možda tebi da se ispovedam šta sve radim, na koji način se trudim da promenim neke stvari? Odakle ti znaš da ja to, u okviru mojih mogućnosti i sposobnosti, ne činim?

Da, s visine gledam na sve gledaoce Farme. I?
freehand freehand 23:05 30.09.2015

Re: Bednici

Da, s visine gledam na sve gledaoce Farme. I?

I ništa. Grešiš. To su ti istomišljenici.
cane cane 23:13 30.09.2015

Re: Bednici

pazi da te ne protera tolika kafa.


nece, vec me je fuchs savetovao.

petargli petargli 00:53 01.10.2015

Re: Bednici

Trenutno, Atlanta je vredna gledanja. Hulio Džons, igra na nestvarnom nivou, kao i super iznenađujući Devonta Frimen. Način na koji je razbio obaranje(tekl) i odvalio Šon Lija, ja nisam video u životu. Bukvalno je pregazio, jednog od najboljih obarača u ligi.

Gledao sam Atlantu samo kad je igrala protiv Giants, i jedva su se provukli, a Hulio je u toj utakmici imao "unbelievable" hvatanje. Izgleda da su uhvatili ritam od tada i guraju dobro. Mene su iznenadili Riders, izgleda da su sklopili kockice sa Cooper, Murray i Carr u napadu, a i odbrana im dobra na celu sa Khalil Mack.
blogovatelj blogovatelj 03:50 01.10.2015

Re: Bednici

Mislim, da je ovo već izlizan argument. Ovih dana se sve svelo, da kad se pojavi neki problem, odmah se spominju rijalitiji kao uzrok.


Istina.
Ti programi nikako ne mogu biti uzrok. Oni su posledica.

Problem je definitivno dublji od ovoga, a rekao bih i strašniji; s obzirom da je ova nacija izgubila volju i unutrašnji bunt i tako se poput nekog utopljenika, prepustila struji, pa ako je odvede na obalu... odvede je.


Do ovoga dolazi manje više u svakoj državi koja ima slobodne izbore. Štos je što je više onih koji podržavaju vladu od onih koji bi da joj vide leđa. Naši večiti blogoopozicionari, a i šire, imaju problem - kako skupiti dovoljno ljudi za demonstracije koje bi imale većeg odjeka u javnosti. Plus, kao šlag na tortu, Vučić održava dobre diplomatske odnose i sa istokom i sa zapadom, niko ga od spoljnih faktora ne kudi, pa tako ni zavračani fašisti, a ni drugosrbijanci, ne mogu računati na pomoć stranog faktora u dizanju pobune.
I brod plovi, teško i sa mukom, ali plovi.
predatortz predatortz 07:19 01.10.2015

Re: Bednici

freehand
Da, s visine gledam na sve gledaoce Farme. I?

I ništa. Grešiš. To su ti istomišljenici.


Pre će biti da su tvoji. Oni smaraju ljude zluradošću, trpaju nos u tuđe živote, vređaju...

Meni su takvi dosadni, ne trošim se na njih.
freehand freehand 08:01 01.10.2015

Re: Bednici

predatortz
freehand
Da, s visine gledam na sve gledaoce Farme. I?

I ništa. Grešiš. To su ti istomišljenici.


Pre će biti da su tvoji. Oni smaraju ljude zluradošću, trpaju nos u tuđe živote, vređaju...

Meni su takvi dosadni, ne trošim se na njih.

Ma kakav privatni život, baš me briga za privatni život tvoj ili bilo kog drugog blogera (u ovim raspravama). Niti me interesuje niti ga pominjem.
Ovde je drugo nešto u pitanju: na situaciju/aferu u kojoj imamo bar dva krivična dela sa ogromnom težinom - krupnu korupciju na najvišem nivou i neovlašćeno prisluškivanje građana - ti imaš dva odgovora: ionako su svi političari korumpirani, i ionako svako svakog priswluškuje.
Što je koliko glupo i sramotno, toliko i opasno po društvo.
O tome govorim, i to ne zato što si ti napisao, no zato što je u pitanju široko raširen stav i (ne)mišljenje a zaključak bi, valjda, trebalo da bude - šta ćemo mi tu kad je ionako sve to uvek isto. A to je krajnje opasan pristup i način razmišljanja.
predatortz predatortz 08:17 01.10.2015

Re: Bednici

Ovde je drugo nešto u pitanju: na situaciju/aferu u kojoj imamo bar dva teška krivična dela sa ogromnom težinom - krupnu korupciju na najvišem nivou i neovlašćeno prisluškivanje građana - ti imaš dva odgovora: ionako su svi političari korumpirani, i ionako svako svakog priswluškuje.


Da, upravo tako sam reagovao.
Tipična reakcija razočaranog čoveka/glasača, koji iskreno smatra da u Srbiji trenutno ne postoji politička opcija kojoj bi poklonio svoj glas.

Ne postoji, jer su svi koji su u ponudi bar jednom bili na vlasti, svi su pravili neprirodne koalicije, svi su ispraćeni uz gomilu afera od kojih ni jedna nije dovedena do kraja.

Da stranački štabovi imaju opremu za prisluškivanje, često bolju od one koju imaju MUP i BIA, nažalost nije nikakva tajna.
Da bolje organizovane kriminalne grupa imaju istu takvu opremu, i to se zna...

Zar treba da me začudi što tu opremu, kad je već imaju, koriste? Da se iznenadim, frapiram?
Podržao bih Pajtića ukoliko bi on zatražio pomoć od građana da se stvar istera na čistac. Podržao bih, iako mi je prilično antipatičan. No, ne verujem da će on tu podršku ikad tražiti. Jednostavno će trgovati...
freehand freehand 08:25 01.10.2015

Re: Bednici

Da, upravo tako sam reagovao.
Tipična reakcija razočaranog čoveka/glasača, koji iskreno smatra da u Srbiji trenutno ne postoji politička opcija kojoj bi poklonio svoj glas.

Zar treba da me začudi što tu opremu, kad je već imaju, koriste? Da se iznenadim, frapiram?
Podržao bih Pajtića ukoliko bi on zatražio pomoć od građana da se stvar istera na čistac. Podržao bih, iako mi je prilično antipatičan. No, ne verujem da će on tu podršku ikad tražiti. Jednostavno će trgovati...

I ovo je još jedan kliše koji danas u Srbiji nema smisla: naime, reč je o stavu/mišljenju koji diktira da se sve gleda kroz nekakav izbor i pitanje za koga glasai.
Nekakav izmišljeni stalni izborni proces koji realno ne postoji.
A reč je o tome da se pobedi letargija i državni organi i institucije nateraju da rade svoj posao. Bez obzira na političku partiju/grupaciju koja trenutno vlada.
To o čemu pričaš, da su svi bili na vlaswti i svako na svoj način uprskao - to je konstanta svih društava sa demokratijom starom bar tri izborna ciklusa.
Gleda se danas, Predatorz i reaguje na lopove, kriminalce, mobing, samovolju, uskraćivanje i kršenje prava. Svakog dana, bez obzira o kome je reč, i traži se i koristi svaki način da se reaguje i stvari poprave.
Svako koliko mu to moć dozvoljava, naravno.
alselone alselone 08:28 01.10.2015

Re: Bednici

Tipična reakcija razočaranog čoveka/glasača, koji iskreno smatra da u Srbiji trenutno ne postoji politička opcija kojoj bi poklonio svoj glas.

Ne postoji, jer su svi koji su u ponudi bar jednom bili na vlasti, svi su pravili neprirodne koalicije, svi su ispraćeni uz gomilu afera od kojih ni jedna nije dovedena do kraja.

Da stranački štabovi imaju opremu za prisluškivanje, često bolju od one koju imaju MUP i BIA, nažalost nije nikakva tajna.
Da bolje organizovane kriminalne grupa imaju istu takvu opremu, i to se zna...


Au, sad si najebo.
predatortz predatortz 08:32 01.10.2015

Re: Bednici

Gleda se danas, Predatorz i reaguje na lopove, kriminalce, mobing, samovolju, uskraćivanje i kršenje prava.


Ko god je Predatoru pokušao da uskrati bilo koje pravo, nije se sjajno proveo. Predator je spreman do Strazbura da se ganja, ukoliko je to potrebno. Pisao sam jednom kako sam postrojavao balavicu u MUP-u koja mi je rekla da izađem i čekam, a ja došao u naznačeno vreme da ( posle deset godina čekanja ) podignem rešenje o prijemu u državljanstvo Srbije.

Nije reč o individualnoj reakciji, ja ću uvek iskoristiti svoj fajterski temperament, mrgudnu facu i fizionomiju Dinarca. O takve, ako ćemo pravo, najmanje kurac i otiru. Stvar je u nepostojanju građanske svesti, podaničkom mentalitetu kod većine građana Srbije, stvar je u viskiju, kafi i kinti koja se nosi svugde i što većina to ne želi da menja jer smatra da je tako lakše.

E, tu krivu Drinu da ispravljam - od toga sam digao ruke!
antioksidant antioksidant 08:33 01.10.2015

Re: Bednici

stvar je u viskiju, kafi i kinti koja se nosi svugde

ne svugde, samo gde nema prijateljske, partijske ili zemljacke veze
naginata_83 naginata_83 08:35 01.10.2015

Re: Bednici

Ne mislim. Gledam svoja posla. Imam 45, od država u kojima sam živeo ništa nisam dobio, niti išta očekujem. Što uradim sam - uradio sam.

Problem je samo u tome sto ti mozes da ignorises "drzavna posla" ali oni tebe nece. Cak i kad pobegnes negde na kraj sveta opet nisi skroz pobegao iz celjusti. Proganjaju te sto birokratijom sto gomilom unesrecenih rodjaka i prijatelja koji vape za pomoc.

Lakse je negde povuci liniju i bagri i olosu nanu naninu... Kad vidis koliko je to mala grupa olosa koja svima radi o glavi vec 30 godina tek ti pripadne muka...
Samo eto nikako da nam prekipi... na sve smo oguglali.. tako i ovo
freehand freehand 08:39 01.10.2015

Re: Bednici

Stvar je u nepostojanju građanske svesti, podaničkom mentalitetu kod većine građana Srbije, stvar je u viskiju, kafi i kinti koja se nosi svugde i što većina to ne želi da menja jer smatra da je tako lakše.

Pa da. O tome je reč. I o tome da postoji sumnja (sad već i osnovana ako je Pajtić zaista potvrdio autentičnost razgovora) da najviši državni službenici muljaju angro. A za to ne može i ne sme biti nikakvo opravdanje to što je bilo ko bilo kada u prošlosti radio isto ili slično. Naročito ne može da bude razlog za to luzersko šta ću ja tu kad je to tako.
I tek ne sa takvim stavom paradirati. Nije dostojno pametnog i svesnog čoveka, Predatorz.
predatortz predatortz 08:41 01.10.2015

Re: Bednici

antioksidant
stvar je u viskiju, kafi i kinti koja se nosi svugde

ne svugde, samo gde nema prijateljske, partijske ili zemljacke veze


Ma i zemljacima nosiš, ni zemljaci više ne rade za dž.

Evo ti primer kako to partije rade:

Moj brat od strica, diplomirani mašinac, godinama je bio bez posla tamo u RS. Skontao da ga, bez neke knjižice u džepu, neće dugo ni imati. Od kriminalnih klanova u ponudi, izabere Dodikov i postene prvi levičar u porodici - dakle proda dušu đavolu .
Tri godine su ga pustili da vodi 'omladinu', lepi plakate, zamera se narodu u kraju koji je poslovično SDS-ovski, hoda po selima i ubeđuje narod, bruka se i blamira...
Onda su mu dali radno mesto 'inženjera za investicije u radnoj jedinici' koje je godinama bilo upražnjeno, a za koje niko živ nije ni znao da postoji u sistematizaciji osim par onih bitangi koje o tome odlučuju.
Sam kaže, da su mu rekli da da 5k evrića i da ga ne cimaju i blamiraju, uzajmio bi i ostao čistijeg obraza nego što je sad.
antioksidant antioksidant 08:43 01.10.2015

Re: Bednici

izabere Dodikov i postene prvi levičar u porodici

dodik je levičar :)
predatortz predatortz 08:48 01.10.2015

Re: Bednici

antioksidant
izabere Dodikov i postene prvi levičar u porodici

dodik je levičar :)


Zvanično, sopcijalemokrata. Neguje antifašističku tradiciju NOR-a, obeležava Dan ustanka, omladina mu partijska čisti i održava partizanska groblja... Ovaj moj baksuz čistio ono na Vukosavcima gde je naš deda roknuo Štab majevičkog partizanskog odreda ( kad umro nije, koliko sam ga podjebavao! ). Često sprovodi populističke mere...

SDS u RS predstavlja konzervativnu struju.
predatortz predatortz 08:51 01.10.2015

Re: Bednici


Pa da. O tome je reč. I o tome da postoji sumnja (sad već i osnovana ako je Pajtić zaista potvrdio autentičnost razgovora) da najviši državni službenici muljaju angro.


Neka Pajtić tuži tog kuma premijerovog, pa ako sudovi ne budu postupali po tužbi neka traži podršku naroda.

No, ne verujem da će. Boji se kontratužbi...

Osim toga, kakav je čovek taj Pajtić? Mislim, kada mi ono što on zna već duže, saznajemo iz stenograma prisluškivanog razgovora? Što to nije podelio sa narodom? Što nije pisao tužbu sudovima? Kakvu nam to on poruku šalje?
freehand freehand 08:57 01.10.2015

Re: Bednici

predatortz

Pa da. O tome je reč. I o tome da postoji sumnja (sad već i osnovana ako je Pajtić zaista potvrdio autentičnost razgovora) da najviši državni službenici muljaju angro.


Neka Pajtić tuži tog kuma premijerovog, pa ako sudovi ne budu postupali po tužbi neka traži podršku naroda.

No, ne verujem da će. Boji se kontratužbi...

Osim toga, kakav je čovek taj Pajtić? Mislim, kada mi ono što on zna već duže, saznajemo iz stenograma prisluškivanog razgovora? Što to nije podelio sa narodom? Što nije pisao tužbu sudovima? Kakvu nam to on poruku šalje?

Ti opet o političkim simpatijama i antipatijama i o Pajtiću. Nije o tome reč.
Suština je da na osnovu ovoga policija i tužilac moraju da psotupe po službenoj dužnosti, a da ti kao građanin od njih to moraš (da, kao svestan građanin moraš) da zahtevaš bez obzira na Pajtićevu kakvoću, na to šta će on uraditi, i za koga ćeš glasati.
A ne da relativizuješ i razvodnjavaš čitavu situaciju. Zbog sebe, svoje porodice i sopstvenog društva, ne zbog nekakvih imaginarnih fantazija..
predatortz predatortz 09:09 01.10.2015

Re: Bednici

Ti opet o političkim simpatijama i antipatijama i o Pajtiću. Nije o tome reč.


Grešiš. Pričam o čoveku koji je znao za postojanje krivičnog dela a nije to prijavio. Koji je njegov nivo građanske svesti? Sad, kad je razgovor procureo u javnost, on se , s pravom, poziva na to da ne smeju da ga prisluškuju. U tom delu sam saglasan sa njim. Nisam u onom delu o obavezi građanina, bio on lider neke stranke ili ne, da kriminal prijavi. On to nije učinio. Kakvu poruku nam šalje? Sličnu ovoj mojoj, zar ne?
freehand freehand 09:14 01.10.2015

Re: Bednici

predatortz
Ti opet o političkim simpatijama i antipatijama i o Pajtiću. Nije o tome reč.


Grešiš. Pričam o čoveku koji je znao za postojanje krivičnog dela a nije to prijavio. Koji je njegov nivo građanske svesti? Sad, kad je razgovor procureo u javnost, on se , s pravom, poziva na to da ne smeju da ga prisluškuju. U tom delu sam saglasan sa njim. Nisam u onom delu o obavezi građanina, bio on lider neke stranke ili ne, da kriminal prijavi. On to nije učinio. Kakvu poruku nam šalje? Sličnu ovoj mojoj, zar ne?

Ok, odustajem. Drž se ti Pajtića i sve je ok. Svi su isti, da ne talasamo kad će ionako da se krade i prisluškuje. Svako čuva svoj novčanik, stavlja duple brave i rezu na vrata i podeli dece pištolje a ženi i tašti pumparice i zabole ga baš da se on sekira.
Samo to kod baba Sinđe, u realnom životu to je opasna nesvest i garantovan luzera.
antioksidant antioksidant 09:18 01.10.2015

Re: Bednici

Pričam o čoveku koji je znao za postojanje krivičnog dela a nije to prijavio

чисто мало да зачиним
па и ти горе помињеш да "сви знају" да све странке прислушкују. то су кривична дела а ниси их пријавио. зашто - немаш довољно доказа за пријаву. тако је и овај разговор на нивоу трачева (ко је шта чуо). лидија наравно у разговору (али приватном разговору) каже да јој је кум тражио новац.
сад кад је то јавно полиција има неко сазнање на основу ког може проверавати да ли је таквог захтева било или не.

Svako ima neku tajnu:
šu - šu - šu...
Neko lepu i beskrajnu,
neko tužnu ili smešnu,
neko zlu.

Neko svoju tajnu slaže.
Neko odmah mami kaže.
Neko svoju tajnu ne bi
ispričao ni u snu.
Neko šapne samo tebi...
kao drugu - šu - šu - šu...


.........
.........
Miroslav Antić
predatortz predatortz 09:18 01.10.2015

Re: Bednici

freehand
predatortz
Ti opet o političkim simpatijama i antipatijama i o Pajtiću. Nije o tome reč.


Grešiš. Pričam o čoveku koji je znao za postojanje krivičnog dela a nije to prijavio. Koji je njegov nivo građanske svesti? Sad, kad je razgovor procureo u javnost, on se , s pravom, poziva na to da ne smeju da ga prisluškuju. U tom delu sam saglasan sa njim. Nisam u onom delu o obavezi građanina, bio on lider neke stranke ili ne, da kriminal prijavi. On to nije učinio. Kakvu poruku nam šalje? Sličnu ovoj mojoj, zar ne?

Ok, odustajem. Drž se ti Pajtića i sve je ok. Svi su isti, da ne talasamo kad će ionako da se krade i prisluškuje. Svako čuva svoj novčanik, stavlja duple brave i rezu na vrata i podeli dece pištolje a ženi i tašti pumparice i zabole ga baš da se on sekira.
Samo to kod baba Sinđe, u realnom životu to je opasna nesvest i garantovan luzera.


Ok, evo predlog:

Pokreni neku građansku inicijativu povodom ovog slučaja i reci gde treba da dođem da stavim potpis i upišem JMBG.

Ni tvoji, ni moji komentari na ovom mestu nikog zabrinuti neće.
predatortz predatortz 09:35 01.10.2015

Re: Bednici

чисто мало да зачиним
па и ти горе помињеш да "сви знају" да све странке прислушкују. то су кривична дела а ниси их пријавио. зашто - немаш довољно доказа за пријаву


Odlično pitanje. Tačno, nemam dovoljno dokaza.

Ali, evo, blogokolega tvrdi isto:

“Mi smo zemlja u kojoj su uvoz i distribucija opreme za praćenje i prisluškivanje totalno liberalizovani i bez kontrole. Svako na internetu može da kupi sasvim “solidnu” opremu u tu svrhu. U tom kontekstu mogućnost da se prisluškivanjem, pored službi ovlašćenih za to, bave i “službe” koje rade za tajkune, kriminalce, političke stranke ili ko zna koga zapravo je realnost”, rekao je Rodoljub Šabić, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti za “Kurir”.

To potkrepljuje moju teoriju, po kojoj svi sve znaju ali ih boli patka. I sad, ti, ja, Free, treba da se isturimo za njihove guzice i upadnemo u bitku u kojoj nemamo nikakve šanse...
urbana_gerila urbana_gerila 09:36 01.10.2015

Re: Bednici

freehand
a da ti kao građanin od njih to moraš (da, kao svestan građanin moraš) da zahtevaš bez obzira na Pajtićevu kakvoću, na to šta će on uraditi, i za koga ćeš glasati.


to što si nadobudni blogosmarač je tvoja stvar, meni lično si na polzu - umišljeni lumeni motivišu me na smeh, a smeh je zdrav...

no, nešto drugo me interesuje - jesi li ti obavio svoju građansku dužnost i od policije i tužioca zahtevao da obave svoju dužnost?
ili je, poput blogera freehanda, i građanin f - samo sklon nekontrolisanoj dijareji?
freehand freehand 09:49 01.10.2015

Re: Bednici

urbana_gerila
freehand
a da ti kao građanin od njih to moraš (da, kao svestan građanin moraš) da zahtevaš bez obzira na Pajtićevu kakvoću, na to šta će on uraditi, i za koga ćeš glasati.


to što si nadobudni blogosmarač je tvoja stvar, meni lično si na polzu - umišljeni lumeni motivišu me na smeh, a smeh je zdrav...

no, nešto drugo me interesuje - jesi li ti obavio svoju građansku dužnost i od policije i tužioca zahtevao da obave svoju dužnost?
ili je, poput blogera freehanda, i građanin f - samo sklon nekontrolisanoj dijareji?

Iš.
urbana_gerila urbana_gerila 10:04 01.10.2015

Re: Bednici

freehand
urbana_gerila
freehand
a da ti kao građanin od njih to moraš (da, kao svestan građanin moraš) da zahtevaš bez obzira na Pajtićevu kakvoću, na to šta će on uraditi, i za koga ćeš glasati.


to što si nadobudni blogosmarač je tvoja stvar, meni lično si na polzu - umišljeni lumeni motivišu me na smeh, a smeh je zdrav...

no, nešto drugo me interesuje - jesi li ti obavio svoju građansku dužnost i od policije i tužioca zahtevao da obave svoju dužnost?
ili je, poput blogera freehanda, i građanin f - samo sklon nekontrolisanoj dijareji?

Iš.





samo ti laskaju da si žuti džukac, no, iskreno, i ja sam bio u zabludi da imaš tu jednu vijugu više od kokoške i da nećeš srati po dvorištu.
zilikaka zilikaka 10:48 01.10.2015

Re: Bednici

cane
pazi da te ne protera tolika kafa.


nece, vec me je fuchs savetovao.


Ako nedajbože ipak zatreba, nije zgoreg probati i sa zeolitom.

Ima sve detaljno kod Rea na blogu.
bladerunner92 bladerunner92 11:54 01.10.2015

Re: Bednici

Ima sve detaljno kod Rea na blogu.


e a ja kod Rea ostavila samo neke klipove ali ne i muziku. A posto ste mnogo skrenuli s puta ovde i postali ste mi svi ozbiljni malo muzike za dobro raspolozenje (ima i klovnova obecavam da je zabavno )




cane cane 13:00 01.10.2015

Re: Bednici

Ovde je drugo nešto u pitanju: na situaciju/aferu u kojoj imamo bar dva teška krivična dela sa ogromnom težinom - krupnu korupciju na najvišem nivou i neovlašćeno prisluškivanje građana


a sta je sa trecim - neprijavljivanje krivicnog dela?

cane cane 13:01 01.10.2015

Re: Bednici

Podržao bih Pajtića ukoliko bi on zatražio pomoć od građana da se stvar istera na čistac. Podržao bih, iako mi je prilično antipatičan. No, ne verujem da će on tu podršku ikad tražiti. Jednostavno će trgovati...


i ja bih ga podrzao, da je prijavio krivicno delo cim je saznao za njega.

cane cane 13:04 01.10.2015

Re: Bednici

Grešiš. Pričam o čoveku koji je znao za postojanje krivičnog dela a nije to prijavio.



ok vidim sad da si i ti vec pokrenuo isto pitanje, koje tako bode oci u ovoj prici.

cane cane 13:05 01.10.2015

Re: Bednici

каже да јој је кум тражио новац.
сад кад је то јавно полиција има неко сазнање на основу ког може проверавати да ли је таквог захтева било или не.


cekaj, jel on u tom razgovoru bar savetovao lidiji da prijavi to delo?

i pitanje svih pitanja - kakve veze on ima sa tom lidijom, whoever she is, da ona nalazi za shodno da od svih institucija, njemu to saopsti?


petargli petargli 13:09 01.10.2015

Re: Bednici

cekaj, jel on u tom razgovoru bar savetovao lidiji da prijavi to delo?

ma jok, savetovao je da uzme taksi i odveze se do bodruma ...


i pitanje svih pitanja - kakve veze on ima sa tom lidijom, whoever she is, da ona nalazi za shodno da od svih institucija, njemu to saopsti?

procuo se kao zastitnik, rekla joj neda ... izgleda da imamo jos jednog supermena, supermena u senci!
svarog svarog 13:21 01.10.2015

Re: Bednici

Haha potpuno ste izdominirali. Nije važan tenis nije važno prisluškivanje nego kako to ovaj nije prijavio nešto što mu je u privatnom razgovoru rečeno i da se podseti na aferu od pre 10 godina
predatortz predatortz 13:22 01.10.2015

Re: Bednici

i da se podseti na aferu od pre 10 godina


Koja je, takođe, bila ozbiljno krivično delo koje nikad nije isterano na čistac.
cane cane 13:27 01.10.2015

Re: Bednici

svarog
Haha potpuno ste izdominirali. Nije važan tenis nije važno prisluškivanje nego kako to ovaj nije prijavio nešto što mu je u privatnom razgovoru rečeno i da se podseti na aferu od pre 10 godina

Nije važan tenis nije važno prisluškivanje nego kako to ovaj nije prijavio nešto što mu je u privatnom razgovoru rečeno i da se podseti na aferu od pre 10 godina


Ma da, nije vazna afera od pre 10 godina, ali od pre 10 meseci jeste...
petargli petargli 13:35 01.10.2015

Re: Bednici

Nije važan tenis nije važno prisluškivanje

Sto bi rekao Krle (parafraziram), cim cujem reci prisluskivanje i tenis dobijem nagon da se uhvatim za ...
antioksidant antioksidant 13:42 01.10.2015

Re: Bednici

svarog
Haha potpuno ste izdominirali. Nije važan tenis nije važno prisluškivanje nego kako to ovaj nije prijavio nešto što mu je u privatnom razgovoru rečeno i da se podseti na aferu od pre 10 godina

zasluzili su majonez u sendvic danas zbog spina :)
cane cane 13:54 01.10.2015

Re: Bednici

zbog spina :)



ovog?





petargli petargli 13:58 01.10.2015

Re: Bednici

zasluzili su majonez u sendvic danas zbog spina :)

:))))))))))))))))))) (copyright by Brajovic)

drago mi je kad se covek podseti starih dana i agitovanja, znaci davali su majonez tada?
tyson tyson 22:22 01.10.2015

Re: Bednici

i pitanje svih pitanja - kakve veze on ima sa tom lidijom, whoever she is, da ona nalazi za shodno da od svih institucija, njemu to saopsti?

Nije nikakvo pitanje svih pitanja; predsednik je vojvođanske vlade u kojoj je trebalo da se ostvari ta kapitalna investicija - podizanje vetro-parka.

Vrlo dobro pokušavaš da skreneš temu na sporedne koloseke, respekt.




cane cane 09:52 02.10.2015

Re: Bednici

Nije nikakvo pitanje svih pitanja; predsednik je vojvođanske vlade u kojoj je trebalo da se ostvari ta kapitalna investicija - podizanje vetro-parka.

Vrlo dobro pokušavaš da skreneš temu na sporedne koloseke, respekt.


u vladi je trebalo da se ostvari nekakva investicija?

ako tako i posmatramo, u vladi vojvodine ali ne i vladi srbije?

supruga se obraca predsedniku pokrajinske vlade oko nekakve investicije?

ne obraca se investitor vladi srbije, da ne kazemo policiji (ako ima saznanja o korupciji), nego njegova supruga predsedniku pokrajinske vlade?

sto nije rekla sestri?

stvarno ne znam ko spinuje...

tyson tyson 10:27 02.10.2015

Re: Bednici

stvarno ne znam ko spinuje...

Ja znam: ti spinuješ...




cane cane 11:46 02.10.2015

Re: Bednici

Ja znam: ti spinuješ...


if you say so, yourself...

tyson tyson 17:15 02.10.2015

Re: Bednici

if you say so, yourself...


I do...




disident79 disident79 17:07 30.09.2015

Koodinator sluzbi bezbednosti

Ko je koordinator službi bezbednosti u Srbiji?(BIA, VBA, VOA)

Evo nekih vesti koje na tu temu izbacuje google

9. Januar 2015 Aleksandar Vučić: Neću ostati koordinator službi bezbednosti

17. februar 2015 Vučić i dalje koordinator tajnih službi

2. maj 2015 Vučić ne može da ostane koordinator bezbednosnih službi


tyson tyson 18:24 30.09.2015

Re: Koodinator sluzbi bezbednosti

Ko je koordinator službi bezbednosti u Srbiji?(BIA, VBA, VOA)

Stavi tu vest od 17. februara na replay i eto ti odgovora.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:01 30.09.2015

:)))

malopre je bojan rekao da je snimak autentican.

E da me nešto nasmeje ovog opako posranog dana!
Reglularna procedura bi bila da procuriš snimke protivnika kako nečastivo dejstvuje i tako ga kompromituješ, ali procureti sopstvene snimke... U svakom slučaju je kompromitovan onaj koji je usnimljen.
anonymous anonymous 19:21 30.09.2015

Re: :)))

dobrosavljevic_m
malopre je bojan rekao da je snimak autentican.

E da me nešto nasmeje ovog opako posranog dana!
Reglularna procedura bi bila da procuriš snimke protivnika kako nečastivo dejstvuje i tako ga kompromituješ, ali procureti sopstvene snimke... U svakom slučaju je kompromitovan onaj koji je usnimljen.



Изем ти логику......





Овде није уснимљен риалити, него реприза .....


....препричавање нечега што се наводно догодило....
tadejus tadejus 09:49 01.10.2015

Re: :)))

dobrosavljevic_m
malopre je bojan rekao da je snimak autentican.E da me nešto nasmeje ovog opako posranog dana!Reglularna procedura bi bila da procuriš snimke protivnika kako nečastivo dejstvuje i tako ga kompromituješ, ali procureti sopstvene snimke... U svakom slučaju je kompromitovan onaj koji je usnimljen.


nemoj tako, on je u sopstvenim snimcima primjetio sramnu korumpiranost protivničkih igrača..
da je primjetio svoju pa da i kažeš da nije u redu..
a ovako.. stvar je posve regularna
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:35 01.10.2015

a kad se Italian Job

pojavio svi su se zezali, i veselo ignorisali.

Kad smo vrištali za FinSpy - isto.

Taj Pajtić npr, u zenitu moći njega i DS-a reč nije rekao.

I tako u krug.
petargli petargli 13:03 01.10.2015

Bojan Pajtic

i afera Bodrum ...

Aferim!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana