Politika

Predsednički kandidati (kompletiran spisak)

marco_de.manccini RSS / 25.09.2015. u 19:27

Један бивши и један садашњи гувернер су однедавно и бивши председнички кандидати.

Рик Пери, бивши гувернер Тексаса, ослањао се на стратегију да четвртастим наочарима маскира своје неславно издање "ух, заборавио сам који сам оно владин сектор планирао да елиминишем првог дана чим постанем Председник, чекајте, чекајте, ма на вр' језика ми је ... хммм ... УУУПС!" од пре четири године, али је изгледа ипак био препознат.

Скот Вокер, садашњи гувернер Висконсина, представио је свој крах, од једног од водећих кандидата до подршке од око пола процента, као лидерску вештину којом отвара пут конзервативцима. Нисам сигуран како ово функционише, али вероватно боље од његовог плана како изаћи на крај с ИСИС-ом. Наиме, кад је на питање "шта с ИСИС-ом?" одговорио да су га "жестоке борбе око синдиката и пензија учитељица у Висконсину одлично припремиле за све међународне изазове", постало је јасно да би најважнији део његовог пакленог плана био да парламент Висконсина изгласа ИСИС-ово укидање. Мада, ваљда би мало помогао и зид који је планирао да изгради према Канади.

Не треба да очајавају они који мисле да су гувернери најбољи кандидати, јер су бар водили федералну државу, ако баш нису целу нацију -- на лагеру је бар још седам гувернера, ништа мање очаравајућих и способних од Перија и Вокера.

Крис Кристи, садашњи гувернер Њу Џерсија, имао је нешто боље шансе пре него што су његов друг из средње школе и слични заслужни грађани које је лично поставио на одговорна места, из чисте злобе, баш првог дана школе, малом месташцу уз Хадсон затворили за сабраћај све осим једне траке преко моста за Њу Јорк. Грех тог месташца, плаћен повишеним притиском хиљада недужних мештана и вишесатним кашњењем на посао неколико дана заредом, био је што његов градоначелник, мали Србин, како га је из милоште звао један од Кристијевих саобраћајних осветника, није дао подршку Кристију приликом избора за гувернера. Кад је све изашло на видело испоставиће се да је мали Србин у ствари пореклом мали Хрват, а да сада већ бивши друг из средње школе, и већ бивши командир казненог одреда наранџастих саобраћајних конуса, Кристију и није био стварно неки друг јер "забога, ја, Кристи, био сам популарна фаца у школи, а тај, тај, како-се-зваше, ма био је нико и ништа, нисмо се ми ни нешто много дружили, немам појма ни како је добио тај посао". Цела ствар испочетка личи на пубертетлијско будалесање, али је управо ових дана ланчана реакција започета затварањем моста срушила и ЦЕО-а авионске компаније Јунајтед, по промету четврте највеће у свету.

Џеб Буш, бивши гувернер Флориде, ни крив ни дужан, проглашен је за веома способног јер је имао срећу да буде гувернер у време економске експанзије базиране на вртоглавом расту цена некретнина и још већу срећу да му мандат заврши пре колапса изазваног шупљом позадином те и такве екпанзије. На питање коју би жену волео да види на новчаници од 10 долара одговорио је "Маргарет Тачер" (етовамгана Канађани и ваша краљица Елизабета). Џеб је помало сличан свом старијем брату Џорџу -- некохерентан је при изражавању и има практично неограничену финансијску подршку. Текућа председничка кампања показује да Џеб ипак није Џорџ -- недостају му Џорџов шарм и Џорџова интелигенција.

Џон Касич, садашњи гувернер Охаја, сматра се умереним републиканским крилом. Изволите погађајте због чега тачно је добио ову погрду од својих колега: (1) успешно је увео законе који отежавају гласање, (2) јавно је иступао против геј венчања и против аутоматског држављанства за рођене у САД, (3) потписао је писмо руководсвту Ирана у којем их опомиње да ништа што преговарају с Обамом неће важити, (4) цео његов први гувернерски кабинет, 22 људи, био је састављен од белаца, (5) дозволио је да Охајо прихвати новац из федералних фондовова везаних за "Обамино" здравствено осигурање (Обамакер).

Мајк Хакаби, бивши гувернер Аркансоа, има разрађен систем: књига - телевизијски шоу - кампања за председника, и тако укруг. У књизи рекламира кандидата, на телевизији писца, у кампањи телевизијског политичког коментатора, а у свим инстанцама своју експертизу у пржењу веверица и непресушну веру у Створитеља. Некадашњи потрчко у бизнису телевангелиста (то су они фини људи који преко телевизије и радија продају Бога, може и на рате) је схватио да све то може и на велико.

Џорџ Патаки, бивши гувернер Њу Јорка, последњи је пут био на некој озбиљној функцији пре десетак година (не, делегат у УН 2007. се не рачуна). Искусно је прескочио председничке изборе 2008. и 2012, а од осталих значајних потеза треба поменути и да је успешно одолео позиву Републиканске комисије за сенаторске кампање да се кандидује за сенатора 2010. Управо кад су га сви коначно заборавили (Рик Пери, ето, тако се то ради, а не тамо неке коцкасте наочаре), он је решио да ипак постане Председник. Мислим да је пресудну улогу одиграо његов доктор који му је саветовао да испуни време неким хобијем.

Џејсон Гилмор, садањши гувернер Јужне Каролине, је човек чије се шансе најбоље могу описати чињеницом да нисте приметили ниједну од три грешака у овој реченици -- нити је Џејсон, нити је садашњи, нити је из Јужне Каролине. Нисам сигуран ни да је јавио укућанима где се то смуца данима у последње време -- ал' ће да се изненаде кад буде изабран!

Боби Џиндал, садашњи гувернер Луизијане, освануо је 2012, одмах по реизбору Обаме, на насловници Тајма као најозбиљнији кандидат за најозбиљнијег кандидата Републиканске партије на наредним председничким изборима. Следеће године је изјавио да "Републиканска партија треба да престане да буде глупа партија", али је у међувремену увидео своју грешку и ове године je предложио да се, уместо тога, укине Врховни суд.

Ето, тиме се завршава листа гувернера, прелазимо на сенаторе и остале.

Тед Круз, садашњи сенатор из Тексаса, рођен је у Канади, а пореклом је са Кубе, те је, природно, у најтврдокорнијем анти-имиграционом крилу своје партије. Школован на Принстону и Харварду, он је анти-елита, а као сенатор у партији која контролише оба дома у парламенту он је, погађате већ, анти-Вашингтон. Укратко, Тед Круз је против свега што представља тако да ће на изборима сигурно гласати против себе. Његова самопромоција и натезање око буџета прошле годиње коштали су америчку привреду 24 милијарде долара. Непрекидно позирање и млаћење празне сламе 21 сат и 19 минута (да, баш толико) док те снимају камере -- непроценљиво!

Марко Рубио, садашњи сенатор из Флориде, такође је пореклом са Кубе и, мора му се признати, то подноси много боље од Теда Круза. Има добар углед у конзервативнијем делу партије, а ни естаблишмент се не мршти на њега. Многи би радо на крају кампање видели комбинацију Буш-Рубио, али се сматра да је проблем што обојица долазе из Флориде.

Линдзи Грејем, садашњи сенатор из Јужне Каролине (јесте Јужна Каролина, озбиљан сам овај пут), много воли реч Бенгази. На његову иницијативу је Бенгази, али и поред тога што је комисија Бенгази, он то није прихватио и изјавио је да Бенгази. Тако је једна изгледна Бенгази отишла у Бенгази.

Рик Санторум, бивши сенатор из Пенсилваније, скупља лепе џемперчиће и за ту слабост се искупљује бескомпромисним анти-геј ставовима. Даље, не само да је против абортуса већ је и против контрацепције, јер "забога, то би онда одједном постало уживање!". Тврди да је Врховни суд погрешио 1965, кад је одлучио да држава нема права да претражује спаваће собе ожењених парова у потрази за доказима о контрацепцији.

Ранд Пол, садашњи сенатор из Кентакија, неубедљива је копија свог оца, Рона Пола. Са Роном се човек слагао или није, али му је морао признати конзистентност, упорност, отвореност и занимљив карактер. Ранд нема ама баш ништа од тога -- калкулант на ситно и его на крупно.

Карли Фиорина, бивша ЦЕО Хјулит-Пакарда, истиче радо као своје квалификације политичко аутсајдерство и искуство у бизнису, а оба елемента у овом периоду кампање имају добру прођу. Својевремено је успела да, једним потезом, у пар дана, подигне на берзи вредност својој компанији за око 3 милијарде долара -- то су били дани непосредно после њеног изнуђеног напуштања компаније. Њен стил руковођена је укључивао притисак на хиљаде запослених да потпишу изјаве о добровољном одрицању од дела плате, да би их касније ипак отпустила. За ближе сараднике резервисани су били откази преко телефона у 5 ујутру -- Стаљину се смешка брк тамо негде.

Бен Карсон, неурохирург у пензији, чувен по изузетно комплексној 20-сатној операцији одвајања мозгова сијамских близанаца, сматра да је нови владин програм здравственог осигурања (Обамакер) нешто најгоре што је задесило Америку од робовласништва. Ц-ц-ц, докторе, занемарили сте бар једну катастрофу у међувремену, такође бар толико велику као робовласништво -- увођење социјалног осигурања 1935.

Ето, то је отприлике ситуација с кандидатима из Републиканске партије. Додуше, има и онај кловн, али њега ћу прескочити -- дигнитет осталих кандидата ми не дозвољава да га дискутујем у истом тексту.

Дакле, да пређемо на кандидате Демократске партије.

Хилари Клинтон, бивши државни секретар и сенатор из Њу Јорка, тренутно је у чуду око прашине која се дигла због њеног заобилажења званичних заштићених комуникацијских канала и искључивог коришћења своje hotmail адресе за дописивање око државних тајни. Ако је изаберу, очекује се да првог дана бомбардује Београд, због још увек живог сећања на снајперску ватру с којом се херојски изборила 1996, по завршетку рата, на тузланском аеродрому док су јој домаћини даривали цвеће и док је њена ћерка мирно стајала до ње. Потом ће највероватније бомбардовавати и Ницу, без разлога, 'нако, јер су је саветници поучили да је неопходно да с времена на време покаже спонтаност, и она је одлучила до то увек буде у 4 поподне.

Џо Бајден, садашњи Подпредседник, ужива подршку од око 20 процената иако званично није ни кандидат. Ако у неком тренутку објави кандидатуру овај проценат ће експлодирати, да би се затим, одмах чим Џо изусти нешто, потпуно срозао.

Берни Сандерс, садашњи сенатор Вермонта, води кампању као да је кандидат за Председника Норвешке и у овом тренутку је ближи истовременој титули Мис света и Нобеловој награди за мир него Белој кући.

Има ту и још неколико бивших гувернера и сенатора, Џим Веб, Линколн Чеифи, и Мартон О'Мали, али о њима се може рећи исто што је речено и о Џиму Гилмору. Пошто се управо питате "ко сад беше па тај Џим Гилмор" у томе и јесте поента.

На крају, као и увек, кандидати ће бити они с највише намакнутих пара, а то су Буш и Клинтон. Свечано се обавезујем да ћу у том случају уписати неку од сестара Кардашијан у листић, која год од њих још увек није била Председник.

Јер ипак је одговоран посао у питању. 

.



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 19:29 25.09.2015

Prvi!



Edit:
Текућа председничка кампања показује да Џеб ипак није Џорџ -- недостају му Џорџов шарм и Џорџова интелигенција.

U brate...heavy priča...
jinks jinks 21:06 25.09.2015

Re: Prvi!

U brate...heavy priča...


Da li se već sada mogu izdvojiti neki od kojih bi se realno i moglo očekivati da na kraju postanu kandidati Demokrata i Republikanaca.

Koliko je sadašnji potpredsednik, na primer, viđen za mesto kandidata, a koliko gdja Klinton.
anonymous anonymous 19:34 25.09.2015

.. вер ју кам фром ...




marco_de.manccini marco_de.manccini 19:35 25.09.2015

Re: .. вер ју кам фром ...

I'm anonymous.
anonymous anonymous 19:47 25.09.2015

Re: .. вер ју кам фром ...


anonymous anonymous 19:53 25.09.2015

...ни .....а нити ......











... а нити иједна друга династија ...!!!!!




ЗАТО ШТО МЕ СЕ ТИЧЕ ..... !!!!


anonymous anonymous 19:08 26.09.2015

Re: ...ни .....а нити ......



....кренуло је навијање ..... за једне или друге ....

... А нико да се запита :


Како то да данас после 226 година поново династије владају , а нико се против тога не буни ? ? ?

Како то да они владају и управљају мојим животом , а ја се о томе ништа не питам ???

" Демократија " у данашњем глобализованом , међузависном свету у којој само припадници једне нације бирају владаре који управљају целим светом није никаква демократија.

... као што то није била ни онда када су политичка права била ускраћивена женама, робовима, странцима,црнцима ... или ограничавана имовинским цензусом ...


Побуни се .....

.... а не навијај ....




anonymous anonymous 20:47 26.09.2015

Re: ...ни .....а нити ......

qqriq qqriq 20:11 25.09.2015

bajden

je шлаг на торти i jagoda na vrhu, sačekaću.
docsumann docsumann 12:10 26.09.2015

Re: bajden

qqriq
je шлаг на торти i jagoda na vrhu, sačekaću.


k'o šlag na desetku
Milan Novković Milan Novković 21:04 25.09.2015

Idiocracy ...

... postaje norma.

U napadu su političari i pseudoelita i nadajmo se da se igra na dva gola
blogovatelj blogovatelj 21:14 25.09.2015

Kakava je svrha zida?

Мада, ваљда би мало помогао и зид који је планирао да изгради према Канади.


Da spreči ilegalnu imigraciju? Šverc rakije?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:23 25.09.2015

Re: Kakava je svrha zida?

Да будемо прецизни, никада није рекао да је чврсто решен да изгради зид, али је у контексту разговора о заштити од тероризма рекао да је легитмно разгледати и ту опцију.
maksa83 maksa83 21:24 25.09.2015

Re: Kakava je svrha zida?

Da spreči ilegalnu imigraciju? Šverc rakije?

Džasmina Bibera?
princi princi 21:32 25.09.2015

Re: Kakava je svrha zida?

maksa83
Da spreči ilegalnu imigraciju? Šverc rakije?

Džasmina Bibera?

Smej se ti, smej, ali pola Toronta su ti Muslije, a Amere od istih hvata zent samo tako. Prisustvovao sam par puta racial profilingu na granici, onako 'ladno: pusti belce a nagaravljene u kolibicu na celodnevno ček(ir)anje.

Nego kažu da je cilj čitavog ovog republikanskog ludila (mislim da se jedino tako može nazvati) da se "zaštiti" jedini pravi izbirljivi kandidat: Mario Rubio. Navodno Latinosi će listom glasati za njega, sad ga niko ne napada u tim debatama, i taktika je, valjda, da se što manje blamira i izleće s glupostima (što, pretpostavljam, nije lako).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:13 25.09.2015

Re: Kakava je svrha zida?

Кад већ спомињете ове награвљене, ево где су добродошли/добродошле -- код Неђа и Новице:

tyson tyson 01:01 26.09.2015

Re: Kakava je svrha zida?

Nego kažu da je cilj čitavog ovog republikanskog ludila (mislim da se jedino tako može nazvati) da se "zaštiti" jedini pravi izbirljivi kandidat: Mario Rubio

Marco.

Ne znam, meni je on takođe tragikomičan; loš glumac, tek još jedan od gomile istih, na isti kalup pravljenih.

Još je on mlad da bi bio ozbiljno shvaćen i izabran, i to je i njemu jasno. On danas trči za neku buduću kampanju.


docsumann docsumann 12:24 26.09.2015

Re: Kakava je svrha zida?

Кад већ спомињете ове награвљене, ево где су добродошли/добродошле -- код Неђа и Новице:


jedna crnjak anegdota.

moj kolega išao u Plav na redovni meč šahvskog prvenstva CG. nakon meče, svratiše, on ekipa i šahovski prijatelji, u jedan ugostiteljski objekat da popiju po piće.
a u lokalu lokalna družina muslimanske vjeroispovjesti naručuje sve jednu te istu pjesmu uz posvetu za Ibra, Aliju i Meha koji nije tu. i to tako traje li traje, ne može ni jedna druga pjesma doć' na red.
na deseto izvođenje pomenute numere... uz primjedbu da Meho nije tu, ovaj moj kolega koji je umeđuvremenu dobro poteg'o, a inače je klasični naĆos, dobaci - normalno da nije tu kad ga nose Drina i Sava...

veći incident izbjegnut pukom srećom što je bilo dosta šahista u lokalu, koji su kako se isapostavilo normalniji ljudi, ali su morali trenutno napustit lokal.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:30 26.09.2015

Re: Kakava je svrha zida?

što je bilo dosta šahista u lokalu, koji su kao se isapostavilo normalniji ljudi

Ili su jednostavno manje skloni fizičkom naprezanju koje bi podrazumevala kafanska tuča.
G.Cross G.Cross 21:43 25.09.2015

Ah Ramo, Ramo

Od kada je to vazno ko je predsednik USA ? I zasto?

Osim u smislu rijaliti soua.
bene_geserit bene_geserit 03:41 26.09.2015

Re: Ah Ramo, Ramo

Pa kada Hilari bude izabrana, i krene da pravi sranja po Kosovu i Republici Srspskoj, videces zbog cega je vazno.

Sto naravno nece smetati domacinu bloga da navija za nju (protiv koji god republikanski kandidat da bude, nebitno).
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:16 26.09.2015

Re: Ah Ramo, Ramo

uh, jedva čekam da se probudi domaćin da vidim šta će da ti kaže na ovo - navijanje za Klintonku.

moj idealni kandidat nažalost neće da se kandiduje - Warren.
noćna mora Wall Strita i još nekih "zaštićenih grupa" (bar ja volim tako da mislim o njoj)

jedan primer (nadam se da je available in your country)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:39 26.09.2015

Re: Ah Ramo, Ramo

Sto naravno nece smetati domacinu bloga da navija za nju

Их, Бене, статива, ја бих пре изабрао тебе за Председника него њу.
bene_geserit bene_geserit 23:16 26.09.2015

Re: Ah Ramo, Ramo

marco_de.manccini
Их, Бене, статива, ја бих пре изабрао тебе за Председника него њу.

Poverovacu ti cim mi kazes kada si poslednji put navijao za republikanskog kandidata u odnosu na demokratskog. Ako si ikad.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:02 27.09.2015

Re: Ah Ramo, Ramo

Бре, никад од тебе Председник, каже се "хвала, оправдаћу ваше поверење", а не "е, не може да гласаш за мене!"
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:57 25.09.2015

.

Ovo kao onaj skeč u cirkusu kad dvaes i pet klovnova izađu iz fiće. Ni Džon Stjuart nije više mog'o da izdrži. Živo me zanima kako će onaj mali da ga zameni... još par dana nove sezone, taman još pešes kandidata da iskoče.
Unfuckable Unfuckable 01:14 26.09.2015

Re: .

Ovo kao onaj skeč u cirkusu kad dvaes i pet klovnova izađu iz fiće


baš, baš!!!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:51 26.09.2015

Re: .

milenče
Živo me zanima kako će onaj mali da ga zameni... još par dana nove sezone, taman još pešes kandidata da iskoče.


super je Trevor, jedva čekam ponedeljak.
jesi li videla ovo - Trevor Noah

Unfuckable Unfuckable 02:12 26.09.2015

Re: bibisi pederi

trevore, šabane sad kad ti dođe fuki sa voša raja tebra ekipa msm gotovo

http://prntscr.com/8kj67e
princi princi 07:12 26.09.2015

Re: bibisi pederi

A pa'i ovu boNbu: Patti Smith antisemita. Pa onda još ovo.
Sine, kako posle ovoga na miru motati maru...
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:20 26.09.2015

Re: .

Ni Džon Stjuart nije više mog'o da izdrži.

Negde sam pročitao članak, kako je sa dolaskom Obame i Džon Stjuart izgubio smisao - jer je nestala opozicionarska oštrica.. samo Obamahvalospevi.
princi princi 09:28 26.09.2015

Re: .

stefan.hauzer
Ni Džon Stjuart nije više mog'o da izdrži.

Negde sam čitao članak, kako je sa dolaskom Obame i Džon Stjuart izgubio smisao - jer je nestala opozicionarska oštrica.. samo Obamahvalospevi.

Problem JS je valjda što je odrastao/ostario sa svojom publikom. Kad je počeo glavna publika su mu bili late 20somethings, a sad su mu u ranim 40-im.

Inače, Bobama ga je par puta zvao u vezi saveta oko kampanje, smart je bio Beri, znao je ko glasa za njega.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:38 26.09.2015

Re: .

nego, šta mene živo zanima - kako će izgledati Bil Klinton, kao prvi gospodin u Beloj Kući. Sve poznato .. a ovaj put služiš samo za preuređivanje dekora u sobama/ iako mi deluje savršen za tu ulogu.
princi princi 09:42 26.09.2015

Re: .

stefan.hauzer
nego, šta mene živo zanima - kako će izgledati Bil Klinton, kao prvi gospodin u Beloj Kući. Sve poznato .. a ovaj put služiš samo za preuređivanje dekora u sobama/ iako mi deluje savršen za tu ulogu.

Ma, on će raditi isto što je radio kad je bio i Prezident. Ići će okolo i zvekati interne.

Ne, možeš o Klintonu pričati šta oćeš ali ogromna je njegova harizma u anglosaksonskom svetu: i u UK i u USA. Prošli put je on bukvalno spasao Obamu od propasti. Onaj govor na Demokratskoj konvenciji je potpuno preokrenuo dinamku izbora. Gledao sam ga kad je dolazio na konferencije laburista, još dok je Bler bio glavni badža: kad uđe u konferencijsku salu kao sam bog da je ušao. Rokenrol zvezda. Ovi oko njega izgledaju kao đačići. Obično je Kevin Spejsi išao uz njega (oni su veliki drugari) i kad ga vidiš pored Klintona prosto ne znaš ko je Hollywood star.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:10 26.09.2015

Re: .

jesi li videla ovo - Trevor Noah

Ovo je stvarno odlično (doduše se ne vidi jer BBC Worldwide blocked it in my country on copyright grounds, ali izedeš mi gaće, BBC, širok je internet). Još dečko doš'o u UK da priča fore o kolonizaciji, sviđa mi se. Prvo nisam mogla da zamislim kako će TN, kao malo pao sa marsa u Daily Show, da se šora sa O'Rajlijem, Migan Keli i takvima, ali ima potencijala. Mada mislim da će prvo da ga ignorišu neko vreme da bi mu se eventualno obratili sa nipodaštavanjam, ali biće zanimljivo. A i stiže kad je plodno tle za komediju sa ovolikim republikanskim kandidatima, mislim, vidi samo ovaj Markov spisak. Impresivno, ček i bez Trampa, a on bi sam mog'o da obezbedi sirovinu za celu sezonu DS.
A gde su Lindzi Grejem, Ted Kruz...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:25 26.09.2015

Re: .

Negde sam pročitao članak, kako je sa dolaskom Obame i Džon Stjuart izgubio smisao - jer je nestala opozicionarska oštrica.. samo Obamahvalospevi.

Ali nije se on toliko bavio Obamom. Meni se čini da JS sam po sebi uopšte nije toliko bitan, Daily Show ima mnogo pisaca. Džon Oliver je odličan bio onih par meseci. Krivo mi je što on ne preuzima DS. Gledam ja i onu njegovu emisiju. Iako su mu sve fore sa sličnim mehanizmom, teme su odlične.

Da ga izreklamiram malo
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:49 26.09.2015

Re: .

Da ga izreklamiram malo




vidi se, kako u poslednje vreme, ne dolaziš često; John Oliver je faca. Epizoda sa referendumom u Škotskoj, u sve udžbenike! Već smo ga izreklamirali više puta, na različitim mestima:)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:18 26.09.2015

Re: .

Već smo ga izreklamirali više puta, na različitim mestima:)

:) Neće da škodi još jednom- moja omiljena epizoda:

Net Neutrality
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:45 26.09.2015

Re: .

Net Neutrality

kraj mi je najbolje smišljena završnica neke epizode (pazisad) ikad!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:20 26.09.2015

Re: bibisi pederi

Unf
trevore, šabane sad kad ti dođe fuki sa voša raja tebra ekipa msm gotovo


žao mi je al vidim da se Milenica snašla in the dark web. probaj i ti ako ti nije teško
mesan mesan 15:14 26.09.2015

Re: .

dobrosavljevic_m
jesi li videla ovo - Trevor Noah

Ovo je stvarno odlično


Neko sa Balkana bi mogao da se proslavi poput njega, na tu foru proživljenog ludila. Možda se čeka neko sa potrebnom radnom etikom:

Zabavni video intervju
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:39 26.09.2015

Re: .

Zabavni video intervju

Jao Džeri, Džeri... trebalo mu je 3 minuta i 50 sekundi da dođe do toga da je Trevorova majka half Jewish.
mesan mesan 17:04 26.09.2015

Re: .

dobrosavljevic_m
Zabavni video intervju

Jao Džeri, Džeri... trebalo mu je 3 minuta i 50 sekundi da dođe do toga da je Trevorova majka half Jewish.


Eh, taj jevrejski complaining i cinizam pokreće svet komedije
Svideo mi se dokumentarac na tu temu: When Jews were funny

Džeri to baš i ne potencira, mislim da ga ovde opravdano nazivaju "purest observational comic": Talking funny, HBO (Gervais, Seinfeld, Rock, Louis CK) (Inače, Chris Rock-ov humor me smara, ali njegova epizoda kod Džerija je baš fina.)

Unfuckable Unfuckable 21:24 26.09.2015

Re: bibisi pedere

ao mi je al vidim da se Milenica snašla in the dark web. probaj i ti ako ti nije teško


dosta mi je što se mučim u životu, ne mogu i na webu
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:05 27.09.2015

Re: .

A gde su Lindzi Grejem

Линдзијева добра страна, бар колико ја пратим, јесте што се не меша никоме у кревет.
tasadebeli tasadebeli 08:30 26.09.2015

Плејаут

Беара - Станковић, Црнковић - Чајковски, Хорват, Бошков - Огњанов, Митић, Вукас, Бобек, Зебец.

А може и: Оља Петровић - Јеликић, Јовановић - Кери, Муслин, Богићевић - Пижон Петровић, Николић, Савић, Филиповић, Милосављевић.



docsumann docsumann 13:30 26.09.2015

Re: Плејаут


AMERIKA



šta ćeš tamo?
pa tamo je ovo obećana zemlja
od tamo svi bježe
i nemaju kud
jer niko neće da ih primi
kad saznaju odakle su
i šta se sve o njima priča

a ti bi baš tamo

pa idi, kad si zapeo
samo, molim te, nemoj da mi pišeš
da ne pomisle ljudi
da imam tamo kakvu rodbinu
tasadebeli tasadebeli 15:11 26.09.2015

Re: Плејаут

docsumann

AMERIKA



šta ćeš tamo?
pa tamo je ovo obećana zemlja
od tamo svi bježe
i nemaju kud
jer niko neće da ih primi
kad saznaju odakle su
i šta se sve o njima priča

a ti bi baš tamo

pa idi, kad si zapeo
samo, molim te, nemoj da mi pišeš
da ne pomisle ljudi
da imam tamo kakvu rodbinu



Одакле је ово, Докс?

Твој урадак или цитат?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:30 26.09.2015

Re: Плејаут

tasadebeli
Твој урадак или цитат?

Аутор није потписан испод песме, што значи да је потписан изнад ње.
docsumann docsumann 15:41 26.09.2015

Re: Плејаут


Braja "odgonetnuo"
tasadebeli tasadebeli 15:57 26.09.2015

Re: Плејаут

Predrag Brajovic
tasadebeli
Твој урадак или цитат?

Аутор није потписан испод песме, што значи да је потписан изнад ње.




docsuman


Braja "odgonetnuo"



Хвала обојици, недоумица решена.

Па лепа ти песма, Докс... Права предизборна.



docsumann docsumann 16:39 26.09.2015

Re: Плејаут

Права предизборна.



G.Cross G.Cross 21:40 26.09.2015

Re: Плејаут

tasadebeli
Беара - Станковић, Црнковић - Чајковски, Хорват, Бошков - Огњанов, Митић, Вукас, Бобек, Зебец.

А може и: Оља Петровић - Јеликић, Јовановић - Кери, Муслин, Богићевић - Пижон Петровић, Николић, Савић, Филиповић, Милосављевић.





A moze i :

Dujkovic- DJoric, Jeftic - Pavlovic, Dojcinovski, Klenkovski - Antonijevic, Ostojic, Lazarevic , Acimovic i Djajic
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:16 26.09.2015

.

slobodno napiši Kasić, naši smo
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:14 26.09.2015

проширен списак

Комплетирах их некако, мада, пресело ми је док сам стигао до краја.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:56 26.09.2015

Re: проширен списак

dobro je što nisam pročitala blog juče, sad mogu od jednom da pročitam sve
niccolo niccolo 17:09 26.09.2015

Re: проширен списак

Свечано се обавезујем да ћу у том случају уписати неку од сестара Кардашијан у листић, која год од њих још увек није била Председник.

Onu najmlađu. Ili onu do najmlađe, nikad ne znam koja je koja...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:15 26.09.2015

Re: проширен списак

Onu najmlađu

Еjџисто!
niccolo niccolo 17:18 26.09.2015

Re: проширен списак

Na mladima svet ostaje.
maksa83 maksa83 17:29 26.09.2015

Re: проширен списак

marco_de.manccini
Onu najmlađu

Еjџисто!


Samo da vam kažem da je to čovek (advokat tačnije) koji je jednom Megan Fox nazvao - milf. O čemu mi ovde pričamo onda... U normalnim državama bi mu pretresli računar i monitorisali Internet saobraćaj.
niccolo niccolo 17:54 26.09.2015

Re: проширен списак

Samo da vam kažem da je to čovek (advokat tačnije) koji je jednom Megan Fox nazvao - milf

Molim vas...Jel Megan Fox majka? Dabome da jeste...I rest my case...
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:13 26.09.2015

Re: проширен списак

aaa, ta Megan Fox, ja se zbunio i prvo pomislio da pričate o Megyn sa Fox.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:26 26.09.2015

Re: проширен списак

koja god bila zvati je milf nije cool! @niccolo wassup bro?
niccolo niccolo 18:31 26.09.2015

Re: проширен списак

Ne sećam se više, sigurno je bilo u naučne svrhe, kad smo jednom raspravljali o scope-u milf definicije.
maksa83 maksa83 18:36 26.09.2015

Re: проширен списак

Ne sećam se više, sigurno je bilo u naučne svrhe, kad smo jednom raspravljali o scope-u milf definicije.

Nismo, nismo, ti si rekao da je Megan Fox milf a mi smo pokazivali prstom na tebe i smejali se k'o Erol Flin u Robinu Hudu - Ha!-Hahahaaa!, nikakve nauke tu nije bilo.
niccolo niccolo 18:38 26.09.2015

Re: проширен списак

Tužibabo!
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:41 26.09.2015

Re: проширен списак

niccolo
Ne sećam se više, sigurno je bilo u naučne svrhe, kad smo jednom raspravljali o scope-u milf definicije.

tako ispada i mirka vasiljević - milf
niccolo niccolo 21:39 26.09.2015

Re: проширен списак

stefan.hauzer
niccolo
Ne sećam se više, sigurno je bilo u naučne svrhe, kad smo jednom raspravljali o scope-u milf definicije.

tako ispada i mirka vasiljević - milf

B'ate, ako fituje u definiciju, ja tu ne mogu ništa. Definicije su definicije...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:48 26.09.2015

Re: проширен списак

sigurno je bilo u naučne svrhe, kad smo jednom raspravljali o scope-u

За потребе дeпозиције.

П.С. Постоји ли то по правним системима доле?
niccolo niccolo 21:55 26.09.2015

Re: проширен списак

Depozicija? Ne...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:58 26.09.2015

Re: проширен списак

Uh, pa to je najzabavniji deo celog postupka, malo mi, malo oni, dok se ne dogovrimo o definicijama, a ko ubedi sudiju u svoje definicije zavrsio je posao, posle kroz ono u sudnici ne mora ni da se ide.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:11 26.09.2015

former HP employee on Carly

I said when Carly was mentioned as a possible running mate with John McCain, he's a war hero and former POW. I think he's suffered enough already.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:32 26.09.2015

.

da, tvoj imenjak rubio - nema šanse. iako je najbolji kandidat, on je istovremeno i republikanac i kubanac i katolik. čoveče, u ovom komentaru sebi zvučim kao milojep:)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:57 26.09.2015

Re: .

the thirsty man

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:09 26.09.2015

Re: .

u ovom komentaru sebi zvučim kao milojep

Moram da priznam da sam oko ovih izbora zatekla sebe do kolena u rasizmu: očekivala sam, ne znam zašto, da će Bobi Džindal da bude drugačiji od ostalih republikanaca samo zato što je Indijac. Kad on natače svoj kačketić sa propelerom i odleteeeeee...
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:08 26.09.2015

Re: .

oko ovih izbora zatekla sebe do kolena u rasizmu


ne znam, uhvatio sam sebe kako navijam za Trump(et)a! Ubeđen sam da su SAD postavljenje na takvog autopilota - da bi mogao da ih vozi i potpuni pajac:)


marco_de.manccini marco_de.manccini 20:32 26.09.2015

Re: .

Kad ozbiljno pogledas stavove koje zastupa Rubio vidis da nema nikakve razlike s ostalima, tu je negde a neretko i konzervativniji od vecine. Ono sto ga vadi je da pritom ne izgleda kao nadrndani take-the-country-back WASP, prvo jer i nije WASP, a drugo sto je baby face.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:46 26.09.2015

Re: .

a drugo sto je baby face

Pa nek mu se smeju što se uredno hidrira, njegova koža mu je zahvalna
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:15 26.09.2015

Re: .

ne znam, uhvatio sam sebe kako navijam za Trump(et)a! Ubeđen sam da su SAD postavljenje na takvog autopilota - da bi mogao da ih vozi i potpuni pajac:)

Enter Kardashian.
qqriq qqriq 21:13 26.09.2015

testamentarno

“Would you be able to become president today?,” Oprah Winfrey asks.

“Absolutely not,” Jimmy Carter said immediately. “There’s no way now for you to get the Democratic or Republican nomination without being able to raise $200 or $300 million dollars or more, and I would not be inclined to do that, and I would not be capable of doing it.”

pa (još) kaže:

"We've become, now, an oligarchy instead of a democracy. I think that's been the worst damage to the basic moral and ethical standards to the American political system that I've ever seen in my life."
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:09 26.09.2015

Re: testamentarno

emsiemsi emsiemsi 08:45 27.09.2015

Re: testamentarno

qqriq
“Would you be able to become president today?,” Oprah Winfrey asks.

“Absolutely not,” Jimmy Carter said immediately. “There’s no way now for you to get the Democratic or Republican nomination without being able to raise $200 or $300 million dollars or more, and I would not be inclined to do that, and I would not be capable of doing it.”

pa (još) kaže:

"We've become, now, an oligarchy instead of a democracy. I think that's been the worst damage to the basic moral and ethical standards to the American political system that I've ever seen in my life."

Ма да !
Све му верујем, јер док је он био Председник - све је 'пуцало' од морала.
alselone alselone 23:33 26.09.2015

...

Domazet Domazet 01:30 27.09.2015

Ja sigurno...

...hocu. A i porodica. 4 glasa ukupno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:28 27.09.2015

Re: Ja sigurno...

Ево, да додам како ја разумем Бернија.

Берни, као и некада Надер, нема никакве шансе, али, као и Надер, користи своју кандидатуру као средство да би прогурао неке своје теме у политички фокус -- сасвим легитимно.

Разлика је што је то Надер радио као кандидате треће партије, а Берни то ради унутар Демократске партије. Питање је зашто Берни то ради тако кад је, на пример, на сенаторску позицију дошао као независан кандидат?

Кад је Надер био кандидат треће партије у општим изборима демократски кандидат је морао да се директно бори за Надерове гласаче, морао је да се бар мало прилагођава и помера према Надеровим ставовима и то је остављало простор према републиканском кандидату.

Чини ми се да Берни жели да минимизује могућу "штету", остаће у кампањи за демократског кандидата док може и причаће о темама које сматра важним док може, и тако ће бар мало померати Демократску партију у правцу који жели. Хилари (или Бајден) не морају да се превише штрецају око његових гласача, и не морају да се "надгорњавају" с Бернијем да би добили њихову наклоност -- потребно им је 51 процената и сигурно ће их имати. Кад Берни изгуби кандидатуру повући ће се и оставити своје гласаче кандидату Демократске партије који ће онда "неоштећен" ући на изборе. Дакле, некаква и-вук-и-овце стратегија.
alselone alselone 07:40 27.09.2015

Re: Ja sigurno...

Ja sigurno...
...hocu. A i porodica. 4 glasa ukupno.


Neki dan na imguru najbolja definicija/slogan (za) Bernija.

Bernie Sanders 2016. He can see through the bullshit.
Domazet Domazet 02:07 27.09.2015

Kandidati

Prolog

Tu pre neku nedelju, par dana pred drugu predsednicku debatu, odgledao sam deo ovoga. Bila je subota, slucajno sam naleteo na seriju i krenuo da gledam. Do nedelje negde oko 6 ujutru. Odlicna serija, ume BBC da napravi odlican prikaz epohe. Ako je dovoljno daleko od sadasnjice. A HBO im nije smetao. Bio sam potpuno fasciniran, narocito sa dva lika, sa Ciceronom i sa Markom Antonijem. Ciceron je pretstavljen potpuno drrugacije od onoga sto sam ja mislio da znam o njemu. Umesto filozofa i cuvenog govornika Cicero je predstavljenka apsolutno proracunat, podmukao, sebican, ambiciozan spletkaros, brutalan taman koliko i najbrutalniji varvari tog vremena samo ne fizikalan u svojoj brutalnosti. Uz otezavajucu okolnost da je jako pametan. Marko Antonije je prikazan kao ambiciozna sirovina, prilicno primitivni zenskaros, spreman na kojesta zarad sopstvene koristi ali ipak sa nekom idejom sta je dobro za Rim. O Kaliguli nije bilo reci, bar ne u epizodama koje sam ja odgledao.

Troipocasovni prvi (i poslednji) cin
Mislim da je bilo 17 kandidata. Donald Tramp. Karli Fiorina, Kris Kristi......Tri i nesto sata neverovatnog izliva paranoje. Paranoja u svakom odgovoru, paranoja u svakom komentaru...Paranoja. Preciznije, Imperijalna paranoja. I nista vise.
U svemu tome, Donald Tramp, primitivna verzija Silvija Berluskonija!, je jedini bio genuine...

Epilog
Donald Tramp me je podsetio na odbojnu verziju Marka Antonija. Sto se tice ostalih, na koga me oni podsecaju, stalno sam se kolebao izmedju Cicerona i Kaligule. Izmedju iskrenih paranoika poput Kaligule i glumljenih paranoika poput Cicerona koji paranoju koriste kao sredstvo vladanja masom. Krajni rexzultat je sledeci, Kris Kristi je poneo titulu Cicerona a Marko Rubio Kaligule. I jedan i drugi za dlaku.

Epilog epiloga
Najveci Ciceron na danasnjoj americkoj politickoj sceni nije ucestvovao u debati. Da bi NJU culi moracemo da sacekamo debatu demokratskih predsednickih kandidata.

Ja glasam za Bernija u primaries. On nece proci. I ja, na Freejev uzas, posle toga necu vise glasati...Osim ako se Papa ne prijavi kao kandidat Demokrata. Tada cu glasati za Bernija u Primaries pa onda u 'pravim' izborima za Njegovu Svetost Don Jorge Mario Bergoglio-a
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 03:12 27.09.2015

Re: Kandidati

U svemu tome, Donald Tramp, primitivna verzija Silvija Berluskonija!, je jedini bio genuine...



The Trump emoji

da za Bernija svakako glasam i ja kad vec nece Warren da se kandiduje.

marco_de.manccini marco_de.manccini 03:43 27.09.2015

Re: Kandidati

Ма Берни вам је некаква безалкохолна верзија Надера.
docsumann docsumann 08:16 27.09.2015

Re: Kandidati


ko god da učestvuje DPS pobjeđuje
emsiemsi emsiemsi 08:50 27.09.2015

Re: Kandidati

Domazet

...

Ja glasam za Bernija u primaries. On nece proci. I ja, na Freejev uzas, posle toga necu vise glasati...Osim ako se Papa ne prijavi kao kandidat Demokrata. Tada cu glasati za Bernija u Primaries pa onda u 'pravim' izborima za Njegovu Svetost Don Jorge Mario Bergoglio-a

Ја за Папу не бих могао никада да гласам.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:27 27.09.2015

Re: Kandidati

Ма Берни вам је некаква безалкохолна верзија Надера.


što lepo ne kažeš; normalnija verzija Nadera. Ralf je lujka.. ali ga volim. I to baš onako, izistinski, kao zaljubljena šiparica. Samo ne ide da čovek bude idealista i političar, ne danas i ne u Americi. Eto, Bernie je već polako počeo da ublažava svoje stavove - odličan tekst.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:50 27.09.2015

Re: Kandidati

Да, али
When those conducting the survey removed Biden from the field, Clinton's lead over Sanders increased -- she led him 53 percent to 38 percent.


Жалим случај, Клинтонка то добија глатко, а шта ће после бити ...

"I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.

I fear something terrible has happened.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:50 27.09.2015

Re: Kandidati

normalnija verzija Nadera

Мени су сва она пребацивању Надеру да је коштао Гора победе мало неумесна. Победе у хипотетичким изборима се не рачунају.

Овде је Родос, овде скочи!
omega68 omega68 11:36 27.09.2015

Картер

Bivši američki predsjednik Jimmy Carter komentirao je u intervjuu kako SAD više nije demokracija već oligarhija - tvrdi kako danas svakom potencijalnom predsjedničkom kandidatu treba najmanje 200 milijuna USD ako želi imati ikakve šanse da bi postao predsjednikom.

"Nema šanse da danas dobijete demokratsku ili republikansku nominaciju bez da uspijete skupiti 200 ili 300 milijuna USD, ili čak i više. Ja danas ne bih bio u stanju postati predsjednikom", rekao je Carter.

"Sada smo postali oligarhija umjesto demokracije i smatram da je to najveća šteta osnovnom moralu i etičkim standardima američkom političkom sistemu koju sam ikada vidio za vrijeme svog života", poručio je bivši predsjednik Jimmy Carter.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:51 27.09.2015

Re: Картер

Баш те брига...
Нема везе што је пет коментара горе постављена та иста Картерова изјава. Ти ниси од оних што би да понуђено у расправи и читају. Ти си од оних што би да кажу. Од оних који ионако читају само оно што се поклапа с оним што би да кажу.

Тако да уопште нема везе шта негде пише.
Досадно.
omega68 omega68 12:03 27.09.2015

Re: Картер

Ти си од оних

Има, тицо, и за тебе
На обали грчког острва Лезбос — међу напуштеним стварима које су избеглице, пристигле на ово острво оставиле за собом — репортер британског ТВ канала Скај њуз, Џонатан Семјуелс, пронашао је и књижицу написану на арапском под насловом „Емигрантски водич“.
Водич садржи мапу са погодним местима за пристајање пловила, као и црвеном бојом обележена места за „задржавање/пријем/ прегледе“.

Издавач водича је организација под називом W2eu ( Добродошли у ЕУ), која оперише у систему Фонда за отворено друштво америчког милијардера Џорџа Сороша. Репортери Скај њуза контактирали су једну од подружница ове организације у Аустрији.
W2еу подржава вас који долазите у Европу у борби за бољи живот“, стоји на веб-сајту ове Сорошеве установе, преноси ТВ Скај њуз
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:40 27.09.2015

Re: Картер

omega68
Има, тицо, и за тебе.

Сва срећа!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana