Ljudska prava| Region| Život

Poslednji stadijum šaranja

Jelica Greganović RSS / 24.09.2015. u 11:40

07_620x0.jpg 

Kad bi neko samo mogao da mi objasni koji stanje ludila je trenutno na delu, ja bih mu jako bila zahvalna. U svom novinarskom veku sam se nagledala, naslušala i načitala takvih političkih bisera da bi me prepričavanje istih odmah odvelo na duži boravak u instituciji za mentalno uravnotežavanje. I sve razumem, i predizborne kampanje prljave i još prljavije, verbalna napumpavanja...sve ono što Vladimir Vojnovič sažima u rečenicu kojom bih ja politiku opisala kao disciplinu u kojoj se »govori ono što se ne misli i misli ono što se ne govori«. Dakle, sve ja to razumem, ali ovo šta se po granicama dešava, e to mi stvarno jasno nije.

Prvo je Hrvatska zatvorila granicu za kamione, zato što je navodno Srbija zatrpava sirijskim izbeglicama. Kakve veze imaju kamioni iz bela sveta i roba u njima sa izbeglicama, to ne shvatam. I šta je trebalo Srbija da uradi da bi granicu otvorili? Da juri izbeglice po kukurizima i šumama, jer oni granicu ne prelaze tamo gde zakoni zapovedaju. Da ih pošalje u Mađarsku, kao što je Hrvatska rekla? Na bodljikave žice sa žiletima kojih se ja ni u samicu zatvorena ne bih dosetila? Ili da ih vrati u kandidatkinju EU, Makedoniju koja je zbog njih vojsku na granicu pustila? Ili možda u Grčku, koja je članica EU i preko koje su, sa sve malopre pomenutom kandidatkinjom, te izbeglice u Srbiju i stigle? Zašto nije Hrvatska zatvorila granice za makedonske, grčke, turske kamione? Uostalom preko tih zemalja izbeglice i stižu. Zašto je zatvorila za sve? I koji je uopšte faktor Srbija da raspoređuje izbeglice po drugim zemljama?

Onda su kamiondžije blokirale granicu i za putnike. To donekle mogu da razumem, jer krepavaju na granici već danima, nemaju ni da jedu, ni da piju, niti benzina da im rade klime za robu, topi se, trune, mre roba...Pri čemu ne znaju šta čekaju, da l da Srbija pregrupiše izbeglice i uradi ono što ni EU još nije uspela čestito i čvrsto da se dogovori, pa da ih lepo sortirane šalje po drugim zemljama? Šta?

Juče su se granični prelazi, oni manji, malo otvarali pa zatvarali, dragi bog nije mogao da uvati mustru ludila koje je bilo na delu. I koga god da pozoveš, niko ne zna tačno ni šta se dešava, ni šta će da usledi.

Danas se osvanjava sa merama protiv mera i merama protiv mera protiv mera. Hrvatska roba ne može u Srbiju, a srpski pasoši ne mogu u Hrvatsku. Onda srpski pasoši mogu, ali ne mogu srpske registracije. Sada ne mogu ni srpski pasoši, ni srpske registracije. Ali ako se ide avionom, onda srpski pasoši nisu problem, a ni registracija aviona. A, bezvizni režim je na delu. I postojeći sporazumi, evropski i međunarodni zakoni, i svi prateći ugovorni i zakonski momenti. Što u ovom slučaju nema veze. Zato što nešto što je bezveze ne može da ima vezu sa razumom.

Kamiondžije počinju štrajk glađu. Iz Grčke, članice EU, preko Makedonije kandidatkinje stižu izbeglice i dalje. Hrvatska će opozvati svoje mere i mere protiv mera protiv Srbije kada Mađarska otvori Horgoš za izbeglice. Ali još uvek nije zatvorila svoju granicu za kamione koji stižu iz Mađarske. Kao što nije zabranila ni ulaz onima koji imaju mađarske pasoše i mađarske registarske tablice na automobilima, kao što nije zabranila ni za grčke, ni za makedonske. Niti za turske...Al to sam već jednom rekla. Džabe.

Očito je samo da nastavak cirkusa na granicama sledi. Kao i humor loš do nepodnošljivosti.



Komentari (349)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:53 24.09.2015

Taj nastavak cirkusa...

...me brine više nego uzroci.
Očajan sam.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:01 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Ja se samo nadam da je uzrok predizborna kampanja. To će da prođe.
sima2000 sima2000 12:58 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Ja se samo nadam da je uzrok predizborna kampanja. To će da prođe.


To sa njihove strane. A sa naše strane, uzrok je Beograd na vodi. Dok se mi zabavljamo i glođemo ustaško/ćetničku kosku, za to vreme ekipa odabranih presipa stotine miliona evrića iz državnih u privatne džepove.
freehand freehand 13:00 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

sima2000
Ja se samo nadam da je uzrok predizborna kampanja. To će da prođe.


To sa njihove strane. A sa naše strane, uzrok je Beograd na vodi. Dok se mi zabavljamo i glođemo ustaško/ćetničku kosku, za to vreme ekipa odabranih presipa stotine miliona evrića iz državnih u privatne džepove.

Ja opet moram da pitam: gde je i kako se vidi ta "četnička" koska?
I zašto bi odgovor na direktnu (političku, ekonomsku, diplomatsku) agresiju prema Srbiji bio čitan kao bilo kakvo zamazivanje očiju?
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:02 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Dok se mi zabavljamo

U, jaka zabava...kako ja da odem da vidim decu u Ljubljani? Sa srpskim tablicama, uprkos slovenačkim pasošima?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:09 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Jelica Greganović
kako ja da odem da vidim decu u Ljubljani? Sa srpskim tablicama, uprkos slovenačkim pasošima?


Kroz kukuruze kod Bapske, zajedno sa azilantima, a kola ostavi u Bg. Ne bi bilo loše da se umotaš u kakvu maramu.

Eventualna kolateralna korist - nekoliko izveštaja sa lica mesta.
sima2000 sima2000 13:10 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Ja opet moram da pitam: gde je i kako se vidi ta "četnička" koska?
I zašto bi odgovor na direktnu (političku, ekonomsku, diplomatsku) agresiju prema Srbiji bio čitan kao bilo kakvo zamazivanje očiju?


Ne radi se ovde o odgovoru na agresiju nego o svesnom i ciljanom pravljenju atmosfere cirkusa sa sve ultimatumima, ponoćnim konferencijama za štampu i naslovnim stranicama državnih glasila, a na štetu sopstvenih građana i u svoju ličnu korist (da se ne bi pričalo o Beogradu na vodi)

Ako sutra bude polupana jedna Ideina prodavnica (a sve vodi ka tome), da li će to biti adekvatan odgovor na hrvatsku agresiju?
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:23 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Kroz kukuruze kod Bapske,

Ja se jesam zbabala, ali baš toliko ne...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:31 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Ne sumnjam.
Ali šta da se radi, to je jedini "prelaz" koji Milanvić nije uspeo da zatvori.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:42 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Ali šta da se radi, to je jedini "prelaz" koji Milanvić nije uspeo da zatvori.

Pa jes, zatvoreni su svi prelazi sem onih koje koriste begunci.
nowhereman nowhereman 13:42 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...


Ja opet moram da pitam: gde je i kako se vidi ta "četnička" koska?


Držim da izraz "četnička koska" nije prikladan.

Naime, dok se jedna strana vladajuće koalicije drži kokarde, kao svog simbola, druga se ne odriče slavne zvezde petokrake. Ne radi se, dakle, ni o kakvoj "idejnoj" koaliciji i savezu.

Šta drži zajedno dva roga u vreći? - To je pitanje za milion dolara, evra ili jena.

Zalažem se, dakle, za upotrebu termina "koska", bez ideoloških atributa.

Koska je bačena.


naginata_83 naginata_83 14:10 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Dok se mi zabavljamo i glođemo ustaško/ćetničku kosku, za to vreme ekipa odabranih presipa stotine miliona evrića iz državnih u privatne džepove.

Ili još bolje presipaju se hiljade izbeglica iz Grčke preko Makedonije u Srbiji a Srbiji postaje i više nego jasno šta se dešava ako se protivis pravljenju Srbije slepim crevom na migrantskom putu. Zar se nije danas EU dogovorila o kontroli spoljnih granica radi sprečavanja novog priliva? Zar ne govore oni o kvotama za 120.000 iako je protutnjalo mnogo više? I opet civilizovani ni ruke ne uprljaju. Samo mi balkanska bagra glodjemo tuđe koske...
emsiemsi emsiemsi 14:44 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

sima2000
Ja opet moram da pitam: gde je i kako se vidi ta "četnička" koska?
I zašto bi odgovor na direktnu (političku, ekonomsku, diplomatsku) agresiju prema Srbiji bio čitan kao bilo kakvo zamazivanje očiju?


Ne radi se ovde o odgovoru na agresiju nego o svesnom i ciljanom pravljenju atmosfere cirkusa sa sve ultimatumima, ponoćnim konferencijama za štampu i naslovnim stranicama državnih glasila, a na štetu sopstvenih građana i u svoju ličnu korist (da se ne bi pričalo o Beogradu na vodi)

Ako sutra bude polupana jedna Ideina prodavnica (a sve vodi ka tome), da li će to biti adekvatan odgovor na hrvatsku agresiju?

Зајебаваш !
Форсираш без везе мантру о симетричној српској / хрватској кривици - ко комуњаре после другог светског рата. Срби су за штошта криви, за ово нису.
grmfrm grmfrm 14:49 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Ja se samo nadam da je uzrok predizborna kampanja. To će da prođe.


Није бојим се.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:14 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Није бојим се.

I ja se bojim...i kao građanin EU neću moći da uđem u EU, sem peške.
predatortz predatortz 17:15 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Jelica Greganović
Није бојим се.

I ja se bojim...i kao građanin EU neću moći da uđem u EU, sem peške.


Šetnja je zdrava - gledaj na to sa vedrije strane.
Kad si preživela klimadžije, ovo je za tebe sitnica!
isidora.k isidora.k 20:15 24.09.2015

Re: Taj nastavak cirkusa...




Preskočiću da li je Milanović izgubljen u svome svetu ili posle političih peona uvek smirenog Vučića, postao "uličar" ili "primitivac" ili "idiot" .....ili "Kim Džong Un" kako kaže ministar Ivica Dačić ... .

Srpski "Mad Max" pušten iz kućice ?




Istorijski događaj, sa leva na desno: direktor policije Veljović, ministar policije Stefanović i ministar zdravlja Lončar - čovek neobičnog poverenja premijera Vučića.

Šta misli 99% Hrvata, a šta 99 % Srba ?




Zašto Palma ne može da ćuti ?

Ceo dan slušam prazne priče od nekih pametnjakovića kako treba da sednemo i da razgovaramo.( uvređeno dete)




Ko su pametnjakovići Zoran Babić, Ivica Dačić, Siniša Mali .... ? (pesimističan selfi)

Pa nemoj da ste naivni, pa sve će ovo na kraju da plate Srbi i Hrvati, neće sigurno da plati EU štetu koja je ovde nastala. Prema tome, hajde, pamet u glavu, da rešimo probleme.


Nisam naivna da ne vidim ko nije pametan Ivice Dačiću , a samo da pitam da li je moguće da se premijer i ministar policije, bez političkih ako ne i zakonskih posledica, druži sa belosvetskim narkobosom "El Čapom" ?
8c_competizione 8c_competizione 21:34 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Jelica Greganović
Dok se mi zabavljamo

U, jaka zabava...kako ja da odem da vidim decu u Ljubljani? Sa srpskim tablicama, uprkos slovenačkim pasošima?


pravi se Englez(kinja)
8c_competizione 8c_competizione 21:35 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Eventualna kolateralna korist - nekoliko izveštaja sa lica mesta.


ili podmetnuta noga od koleginice reporterke
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:35 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Šetnja je zdrava - gledaj na to sa vedrije strane.

Jes zdrava na zdrave daljine, Ljubljana mi nekako predaleko za šetanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:36 24.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

pravi se Englez(kinja)

Džabe mi pravljenje sa srpskim tablicama.
tyson tyson 14:05 25.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Naime, dok se jedna strana vladajuće koalicije drži kokarde, kao svog simbola, druga se ne odriče slavne zvezde petokrake

A trebalo je:

"Naime, dok se jedna strana vladajuće koalicije drži slavne kokarde, kao svog simbola, druga se ne odriče slavne zvezde petokrake"
nowhereman nowhereman 22:28 26.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

tyson
A trebalo je:
"Naime, dok se jedna strana vladajuće koalicije drži slavne kokarde, kao svog simbola...


Ta strana se, istovremeno, pridržava i za one zvezdice na plavom pozadini, koje su simboli čudne tvorevine pod imenom Evorpska unija.

Čudno je, stoga - tj. nije u evropskom duhu - da se ta strana nije potrudila da sa imena svog učitelja i duhovnog oca Draže Mihailovića spere ljagu i odagna svaku sumnju da je bio kvisling i ratni zločinac.

Naime, Viši sud u Beogradu (sud, koji to ime ne zaslužuje) doneo je nekakvu sramnu presudu o nekakvoj "rehabilitaciji" i istovremno izdao jedno trapavo, neuko saopštenje u kojem stoji doslovno ovako:

"Sudsko veće... nije bilo nadležno da se bavi utvrđivanjem činjenica i izvođenjem zaključaka o tome da li je Dragoljub Mihailović ratni zločinac ili ne, odnosno da li je učinio krivična dela koja su mu stavljena na teret".

Pošto je, dakle, sasvim neizvesno - a to tvrdi sam Viši sud, niko drugi - da li je Draža Mihailović ratni zločinac i kvisling (ili to, eventualno, nije), tu se ne radi ni o kakvoj "rehabilitaciji". Radi se o ujudrumi i skandalu. Nije moguć rehabilitovati nekog za koga postoji sumnja da je bio to što se tvrdi - izdajnik, saradnik okupatora i naredbodavac gnusnih zločina. Samo kada se i ako se utvrdi i dokaže da je takva sumnja neopravdana, samo tada ima smisla govoriti o "rehabilitiaciji".

Osim, naravno, u očima dr Šešelja, kuma mu mr Draškovića i specijalnog višeg savetnika četničkog vojvode - Olivera Antića.

Dakle, kokarda i dalje nema nikakav sjaj, niti je moguće prištivati joj pridev "slavna".

tyson tyson 23:07 27.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Dakle, kokarda i dalje nema nikakav sjaj, niti je moguće prištivati joj pridev "slavna".

Slavna je.


nowhereman nowhereman 02:14 28.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...


Slavna je.


Slava joj.


tyson tyson 14:18 28.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

Slava joj.

Večna.


predatortz predatortz 15:30 28.09.2015

Re: Taj nastavka cirkusa...

tyson
Slava joj.

Večna.




Slave je oni koji znaju šta znači, od kad datira i ko ju je sve nosio. Ostali - od volje im k'o šokcu post, kako je to moja baba mudro govorila.
nowhereman nowhereman 12:08 24.09.2015

Bratstvo - jedinstvo


Hrvatska sledi pro-fašističku taktiku Mađarske, nastojeći da se od izbeglica odbrani zatvaranjem ulaza u zemlji i podizanjem graničnog "živog zida", koji će činiti vojska i policija.

Srbija, za odmazdu, postupa glupo i na svoju štetu - zatvarajući tu istu granicu sa svoje strane.

Hrvatska i Srbija su ujedinjene u jednom - u želji da obnove međusobni sukob star više od 20 godina. Na obostranu štetu.

Polički ološ koji vodi obe zemlje nastoji da na tome nešto ućari.







Jelica Greganović Jelica Greganović 12:16 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Al što zatvaranjem ulaza za robu i to svu robu?
freehand freehand 12:20 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Srbija, za odmazdu, postupa glupo i na svoju štetu - zatvarajući tu istu granicu sa svoje strane.

Hrvatska i Srbija su ujedinjene u jednom - u želji da obnove međusobni sukob star više od 20 godina. Na obostranu štetu.

Polički ološ koji vodi obe zemlje nastoji da na tome nešto ućari.

A šta inače rade civilizovane, suverene zemlje u slučaju direktnog ataka na svoj suverenitet i interese?
I kako se to može porediti ponašanje i način komunikacije hrvatskog predsednika vlade sa bilo kime u Srbiji na bilo kojoj zvaničnoj funkciji?
nowhereman nowhereman 12:21 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Al što zatvaranjem ulaza za robu i to svu robu?


Pa, rekoh: "glupo i na svoju štetu".

Vučić i mali mu od palube Dačić nadaju se, doduše, nekakvoj "kolateralnoj koristi", ali toga vajde biti neće.

Ni Hrvati nikakve hasne tu neće imati.

Samo štete.


nowhereman nowhereman 12:27 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


A šta inače rade civilizovane, suverene zemlje u slučaju direktnog ataka na svoj suverenitet i interese?


Civilizovane zemlje postupaju civilizovano. Ako jesu to - civilizovane. A ako to nisu...

Što se tiče tzv. interesa, baci pogled:

Ekonomska šteta se meri desetinama miliona evra


I kako se to može porediti ponašanje i način komunikacije hrvatskog predsednika vlade sa bilo kime u Srbiji na bilo kojoj zvaničnoj funkciji?


Uh, nemoj. Sačekaj - još će biti zapaljenih zastava u glavnim gradovima.


looping looping 12:30 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

nowhereman

A šta inače rade civilizovane, suverene zemlje u slučaju direktnog ataka na svoj suverenitet i interese?


Civilizovane zemlje postupaju civilizovano. Ako jesu to - civilizovane. Ako to nisu...

Što se tiče tzv. interesa, baci pogled:

Ekonomska šteta se meri desetinama miliona evra


I kako se to može porediti ponašanje i način komunikacije hrvatskog predsednika vlade sa bilo kime u Srbiji na bilo kojoj zvaničnoj funkciji?


Uh, nemoj. Sačekaj - još će biti zapaljenih zastava u glavnim gradovima.



Pa šta bi ti preporučio? Da Srbija ne zatvara granicu i da samo Srbija ima štetu?
freehand freehand 12:32 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Civilizovane zemlje postupaju civilizovano. Ako jesu to - civilizovane. Ako to nisu...

To nije odgovor, to je fraza. Još jednom: šta bi, na primer, Belgija ili Švajcarska učinile na postupke Hrvatske?

Uh, nemoj. Sačekaj - još će biti zapaljenih zastava u glavnim gradovima.

Opet, da ne pričamo u relacijama budućnosti i vizija. Govorim o ponašanju i izrečenom, a tako gledajući srpska se vlast u odnosu na hrvatsku ponaša neuporedivo bolje i staloženije, da ne govorim nivou komunikacije.
cane cane 12:35 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Polički ološ koji vodi obe zemlje nastoji da na tome nešto ućari.


naprosto, u ovoj situaciji kada postoji jedan potpuno jasan krivac, da ne kazemo debil, tvoj komentar predstavlja bedno podmetanje.

sta uostalom ocekivati od nekog ko se predstavlja kao 'nowhereman'... i nesto cupka levo desno...

nowhereman nowhereman 12:37 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Pa šta bi ti preporučio? Da Srbija ne zatvara granicu i da samo Srbija ima štetu?


Čekaj - upravo sam naveo tekst, u kojem stoji da Srbija ima štete, i to debele! Šteta se meri "milionima evra", tako stoji.

Pitanje je, sasvim konkretno, da li srpski odgovor na hrvatske mere (koje nimalo ne odobravam) - krizu stišava ili je zaoštrava?

Ako tu ima nekakvog srpskog interesa, onda se on nalazi u džepovima jedne srpske političke stranke.


maksa83 maksa83 12:39 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

I kako se to može porediti ponašanje i način komunikacije hrvatskog predsednika vlade sa bilo kime u Srbiji na bilo kojoj zvaničnoj funkciji?

Može, Toma bi recimo tako (i možda još gore) lupetao sa te pozicije, ali njega je u ovoj situaciji pametno sklonilo uz "sedi tamo, peci rakiju, i ni reč da nisi rekao, ješčuo?".
cane cane 12:39 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Pitanje je, sasvim konkretno, da li srpski odgovor na hrvatske mere (koje nimalo ne odobravam) - krizu stišava ili je zaoštrava?


sta bi bio tvoj konkretan odgovor, da si na mestu vucica, na ovu situaciju?
looping looping 12:40 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

nowhereman

Pa šta bi ti preporučio? Da Srbija ne zatvara granicu i da samo Srbija ima štetu?


Čekaj - upravo sam naveo tekst, u kojem stoji da Srbija ima štete, i to debele! Šteta se meri "milionima evra", tako stoji.

Pitanje je, sasvim konkretno, da li srpski odgovor na hrvatske mere (koje nimalo ne odobravam) - krizu stišava ili je zaoštrava?

Ako tu ima nekakvog srpskog interesa, onda se on nalazi u džepovima jedne srpske političke stranke.

Kako se kriza stišava? Da im se izvinemo što su zatvorili granicu?
Šta ima tu da se zaoštrava sa Hrvatskom vlašću? Na kojoj ti planeti živiš?
nowhereman nowhereman 12:42 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


To nije odgovor, to je fraza.


Tu bih se sa tobom složio, jer upravo vidimo na delu kako civilizacija baca pod noge civilizovanost.

Šta je "civilizovano", to ostaje otvoreno pitanje, do daljeg.


Još jednom: šta bi, na primer, Belgija ili Švajcarska učinile na postupke Hrvatske?


Hipotetičko pitanje.

Ne znam šta bi učinile.

Treba imati na umu, pritom, da Belgija i Švajcarska nemaju sa Hrvatskom dugu istoriju međusobnog ponižavanja.

Verujem da postoje i odogovornija i mudrija politika od ove koju Srbija vodi.

freehand freehand 12:43 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

maksa83
I kako se to može porediti ponašanje i način komunikacije hrvatskog predsednika vlade sa bilo kime u Srbiji na bilo kojoj zvaničnoj funkciji?

Može, Toma bi recimo tako (i možda još gore) lupetao sa te pozicije, ali njega je u ovoj situaciji pametno sklonilo uz "sedi tamo, peci rakiju, i ni reč da nisi rekao, ješčuo?".

Nisam siguran samo da li mi ovo oponireš potpuno se slažući sa mnom?
cane cane 12:43 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Verujem da postoje i odogovornija i mudrija politika od ove koju Srbija vodi.


na primer?

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:44 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Pitanje je, sasvim konkretno, da li srpski odgovor na hrvatske mere (koje nimalo ne odobravam) - krizu stišava ili je zaoštrava?

Šta je tvoj predlog za stišavanje krize kada Hrvatska zatvori granicu za kamione iz Srbije?
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:45 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Verujem da postoje i odogovornija i mudrija politika od ove koju Srbija vodi.

To uopšte nije sporno, uvek i svuda postoji mudrija i odgovornija politika. Da li imaš neku verziju iste ili..?
maksa83 maksa83 12:45 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Šta je "civilizovano", to ostaje otvoreno pitanje, do daljeg.

Uopšte nije otvoreno, nema tu mesta za mistifikacije. "Šaraj malo" nije civilizovano u ophođenju dve susedne države, dok je "najbolje bi bilo da smirimo strasti i nađemo optimalno rešenje" civilizovano, čemu tu sad mućenje i uvođenje kvantne mehanike.

Verujem da postoje i odogovornija i mudrija politika od ove koju Srbija vodi.

Veruju i deca u Deda Mraza, al' ipak sve to naprave u nekoj Kini i dovezu brodovima.

looping looping 12:45 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

nowhereman

To nije odgovor, to je fraza.


Tu bih se sa tobom složio, jer upravo vidimo na delu kako civilizacija baca pod noge civilizovanost.

Šta je "civilizovano", to ostaje otvoreno pitanje, do daljeg.


oš jednom: šta bi, na primer, Belgija ili Švajcarska učinile na postupke Hrvatske?


Hipotetipko pitanje.

Ne znam šta bi učinile.

Treba imati na umu, pritom, da Belgija i Švajcarska nemaju sa Hrvatskom dugu istoriju međusobnog ponižavanja.

Verujem da postoje i odogovornija i mudrija politika od ove koju Srbija vodi.


Ti znaš samo da Srbija ne bi trebalo da radi ništa. Ne znaš šta je to mudrija politika i ne znaš šta bi bilo ko u bilo kojoj situaciji trebalo da radi. Niti te zanima. A vrtiš ga u krug.
To se zove trolovanje.
maksa83 maksa83 12:47 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Nisam siguran samo da li mi ovo oponireš potpuno se slažući sa mnom?

Ako insistiraš na tim kategorijama recimo da "oponiram" - mi imamo budalu (na zvaničnoj poziciji) koja može da kaže onakve stvari i ne trepne, samo je trenutno držimo u podrumu (bring out the Gimp, Pulp Fiction), što je dobro.
nowhereman nowhereman 12:49 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


sta uostalom ocekivati od nekog ko se predstavlja kao 'nowhereman'... i nesto cupka levo desno...


Svakako ne očekivati isto što i od "caneta", koji svoje ime piše malim slovom.


sta bi bio tvoj konkretan odgovor, da si na mestu vucica, na ovu situaciju?


Na mestu "vucica" - dao bih istog časa ostavku. Jer, slutim da će "vucic" uskoro otići na konsultacije kod tate Šešelja.


freehand freehand 12:51 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

maksa83
Nisam siguran samo da li mi ovo oponireš potpuno se slažući sa mnom?

Ako insistiraš na tim kategorijama ecimo da "oponiram" - mi imamo budalu (na zvaničnoj poziciji) koja može da kaže onakve stvari i ne trepne, samo je trenutno držimo u podrumu (bring out the Gimp, Pulp Fiction), što je dobro.

Pa rekoh i Nowhereman-u u komentaru na koji si se nadovezao: ovde nije reč o potencijalu - tu smo snažni i presnažni, već o onome što se realno dešavalo i dešava. A Tomislav Nikolić (mada na njega više niko i ne obraća pažnju) nije se oglasio na ovu temu.
Oni koji jesu, sa zvaničnih pozicija, i kad su bili oštri bili su pristojni, ne prelazeći granice pristojnosti i razumnog političkog govora. Dapače, više sam nego prijatno iznenađen.
maksa83 maksa83 12:51 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Na mestu "vucica" - dao bih istog časa ostavku. Jer, slutim da će "vucic" uskoro otići na konsultacije kod tate Šešelja.

Mićo pa i tebe drma neki virus, što ne reče odmah, padni mi na grudi...
nowhereman nowhereman 13:01 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Šta je tvoj predlog za stišavanje krize kada Hrvatska zatvori granicu za kamione iz Srbije?


Da li moj odgovor treba da glasi: "da zatvori granicu za kamione iz Hrvatske"?

Ne, naravno, jer to ne bi bilo dovoljno. Mi bismo morali da njima učinimo nešto mnogo strašnije i gore od onoga što su oni nama.

Kamenovanje hrvatske ambasade? (Slabo je to.) Utvrđivanje etničke pripadnosti i proterivanje (ono malo) Hrvata iz Srbije?

Ima li neko bolju ideju?


To uopšte nije sporno, uvek i svuda postoji mudrija i odgovornija politika. Da li imaš neku verziju iste ili..?


Neko je konstatovao da je odluka Hrvatske "nelegalna", kao i da je protivna nekim važećim dokumentima, ugovorima koje je Srbija potpisala sa samom Hrvatskom, kao i Evropskom unijom (koje je Hrvatska članica).

Trebalo bi insistirati na poštovanju dogovorenog i potpisanog. To bi bilo odgovorno.


cane cane 13:02 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Svakako ne očekivati isto što i od "caneta", koji svoje ime piše malim slovom.


sta se to uopste ocekuje od 'caneta', ako smem da znam. vidim da ti leze nedorecene fraze. nisi ti nikakav 'nowhere man', ti si vise si 'nothing (to) say'...

podsecas me svojevremeno na predizborne plakate u rs - kada su rasini posteri na prvim posleratnim izborima bili svuda, a dok ga jos nisu jurili za hag i na kojima je na engleskom pisalo (pitam se kome je kampanja bila namenjena...):

'he means peace'...

dok se neko nije setio da precrta tu frazu, i napise 'he means... nothing'




cane, naravno, mi nije ime pa ne znam zasto bih ga pisao velikim slovom. tj. ime mi je koliko je i tebi 'nowhere man'.

Na mestu "vucica" - dao bih istog časa ostavku. Jer, slutim da će "vucic" uskoro otići na konsultacije kod tate Šešelja.


zato sto je hrvatska zabranila srpskim kamionima da ulaze na njenu teritoriju?

odlican odgovor, nema sta.


cane cane 13:04 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Da li moj odgovor treba da glasi: "da zatvori granicu za kamione iz Hrvatske"?

Ne, naravno, jer to ne bi bilo dovoljno. Mi bismo morali da njima učinimo nešto mnogo strašnije i gore od onoga što su oni nama.

Kamenovanje hrvatske ambasade? (Slabo je to.) Utvrđivanje etničke pripadnosti i proterivanje (ono malo) Hrvata iz Srbije?

Ima li neko bolju ideju?


ma genije, samo kazi koja je tvoja ideja. sta bi ti uradio bolje od vucica u ovoj situaciji?

nowhereman nowhereman 13:07 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Šta je "civilizovano", to ostaje otvoreno pitanje, do daljeg.

maksa83
Uopšte nije otvoreno, nema tu mesta za mistifikacije. "Šaraj malo" nije civilizovano u ophođenju dve susedne države, dok je "najbolje bi bilo da smirimo strasti i nađemo optimalno rešenje" civilizovano, čemu tu sad mućenje i uvođenje kvantne mehanike.


Izvini, da li neko od ovde prisutnih praktikuje to tvoje "smirimo strasti i nađemo optimalno rešenje"? Ko?

Ako ne, onda bih samo konstatovao da oni koji jedno govore, drugo misle, a treće rade - a rade na svoju i štetu suseda - da oni "mute".

O civilizovanosti i kvantnoj mehanici, nekom drugom prilikom.

jkt2010 jkt2010 13:12 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

maksa83
Na mestu "vucica" - dao bih istog časa ostavku. Jer, slutim da će "vucic" uskoro otići na konsultacije kod tate Šešelja.

Mićo pa i tebe drma neki virus, što ne reče odmah, padni mi na grudi...

Nije ko tvoj; Ovaj njegov udara u glavu.
nowhereman nowhereman 13:19 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


sta se to uopste ocekuje od 'caneta'


Ovaj cane ne zna "š". Ne zna ni "č"


'podsecas me svojevremeno na predizborne plakate u rs - kada su rasini posteri na prvim posleratnim izborima bili svuda, a dok ga jos nisu jurili za hag, na kojima je na engleskom pisalo (pitam se kome je kampanja bila namenjena...)


Dovođenje u vezu "rasinih postera" i "rs" sa mojom malenkošću je van pameti.

Prepametni cane bi hteo da me uvredi, al' ne ide mu, eto.

'he means peace'


Ovaj cane parla engleski.

odlican odgovor, nema sta.


Kada je postavljeno pitanje "šta bi uradio na mestu Vučića" - shvatio sam ga doslovno, tj. šta bih uradio da sam ja Vučić lično.

Dakle, da sam ja Vučić, glavom, imenom i prezimenom: setio bih se svih svojih političkih grehova, koje sam činio i koje sada činim - i dao bih ostavku. Odgovorno.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:24 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

do daljeg

Izvinjavam se na preosetljivosti, ali ovo mi već krati živce po vestima...do daljNJeg, moliću fino.
nowhereman nowhereman 13:30 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


do daljNJeg, moliću fino.




Čitaj, kako je napisano:

"до даљег или до даљњег"

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:42 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

To se zove trolovanje.

Nije trolovanje, nego spinovanje.
nowhereman nowhereman 13:53 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Nije trolovanje, nego spinovanje.


Spinovanje - do daljeg ili daljNJeg?


looping looping 14:02 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

nowhereman

Nije trolovanje, nego spinovanje.


Spinovanje - do daljeg ili daljNJeg?



Kaže se do daljnjeg (zato što tako kažu svi koje znam) a lepo ja kažem da ti troluješ. A i spinuješ. Ono kao, rekao bi nešto ali nemaš šta, samo bi jednostrano kritikovao.
да̏љӣ, -а, -е 1. комп. од далек; супр. ближи. 2. који се надовезује на нешто, који долази иза чега, следећи, будући, идући. — Аустријска катана [је] мирно почивала . . . размишљајући о свом даљем путу [кроз Босну]. Мул. Још дуго време моћи [ће] послужити као извор даљим проучавањима нашега језика. Бел. Предају људе надлежним војним властима ради даљега прогона. Јонке. 3. (у именичкој служби) мн. они који далеко станују. — Долазе ли даљи са села у механу. Дом.
Изр. без даљега герм. без одлагања; др даљег засада.

да̀љнӣ, -а, -б = даљњи 1. далек, удаљен. — Африке даљне то су зверови. Јакш. Ђ. Да поменемо само даљне госте а који се потрудише да му на весеље дођу. Глиш. За прошлост даљну и будућност блиску они [умрли] су подстрек једне вечне теме. Панд. 2. в. даљи (2). — Закључивањем ствара даљне комбинације. Баз.
blogovatelj blogovatelj 14:14 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Da im se izvinemo što su zatvorili granicu?


Kaže se izvinimo.
Zato jer se izvinemo npr. kada skačemo u vis preko letvice.
looping looping 14:19 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Da im se izvinemo što su zatvorili granicu?


Kaže se izvinimo.
Zato jer se izvinemo npr. kada skačemo u vis preko letvice.

I to!
nowhereman nowhereman 14:23 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Kaže se do daljnjeg (zato što tako kažu svi koje znam) a lepo ja kažem da ti troluješ.


Ako već o pitanjima pravopisa raspravljamo, onda bi trebalo da to - "do daljeg" stavljamo pod navodnike. Kao i da zarez (,) stavljamo tamo gde je to potrebno.

Tvrdim da troluju i spinuju - oni koji mi zameraju nepoznavanje srpskog pravopisa. Pokušavaju da skrenu tok rasparave.

Ko ovde spinuje i troluje, neka presudi Ivan Klajn. Njemu verujem.


Inače, u tvom citatu lepo stoji:

looping
да̏љӣ, -а, -е 1. комп. од далек; супр. ближи. 2. који се надовезује на нешто, који долази иза чега, следећи, будући, идући. — Аустријска катана [је] мирно почивала . . . размишљајући о свом даљем путу [кроз Босну]. Мул. Још дуго време моћи [ће] послужити као извор даљим проучавањима нашега језика. Бел. Предају људе надлежним војним властима ради даљега прогона. Јонке. 3. (у именичкој служби) мн. они који далеко станују. — Долазе ли даљи са села у механу. Дом.
Изр. без даљега герм. без одлагања; др даљег засада.


Dakle, ispravno je "do daljeg", u značenju "zasada".

Hvala na pomoći.



nowhereman nowhereman 14:28 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Ono kao, rekao bi nešto ali nemaš šta, samo bi jednostrano kritikovao.


Ono, kao, ti bi, ono, hteo, da kritikuješ, ali, ono, kao, nešto.


cane cane 14:40 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Ovaj cane parla engleski.


duvaj ga, cupkalo.
grmfrm grmfrm 14:52 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Na mestu "vucica" - dao bih istog časa ostavku. Jer, slutim da će "vucic" uskoro otići na konsultacije kod tate Šešelja.


Ајде, а зашто мајке ти?
nowhereman nowhereman 14:59 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Ајде, а зашто мајке ти?


I posle svega - on voli njega.


Jelica Greganović Jelica Greganović 17:16 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Čitaj, kako je napisano:

"до даљег или до даљњег"


Čitam:

Šta je "civilizovano", to ostaje otvoreno pitanje, do daljeg.
nowhereman nowhereman 17:44 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Čitam:


Lepo je što čitate moje komentare, ali bih Vam ipak preporučio i Ivana Klajna. Njegova knjiga "Rečnik jezičkih nedoumica" pruža izvesne odgovore.

Do daljeg.


Jelica Greganović Jelica Greganović 17:55 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Lepo je što čitate moje komentare, ali bih Vam ipak preporučio i Ivana Klajna. Njegova knjiga "Rečnik jezičkih nedoumica" pruža izvesne odgovore.

Hvala, izvinjavam se onda. Verujem da si u pravu, al meni će to i dalje bosti uvo. Što je uostalom moj problem.
looping looping 18:43 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Ko ovde spinuje i troluje, neka presudi Ivan Klajn. Njemu verujem.

Ma ne troluješ ti sa pravopisom već sa temom bloga. Sve negiraš a nemaš nikakvo rešenje.

PS. Baš me briga za tvoje ili bilo čije znanje pravopisa. Neka piše ko kako hoće.
Hvala na pomoći.

Nema na čemu. Zato sam to i izbacio.
looping looping 18:44 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

nowhereman

Ono kao, rekao bi nešto ali nemaš šta, samo bi jednostrano kritikovao.


Ono, kao, ti bi, ono, hteo, da kritikuješ, ali, ono, kao, nešto.



Tačno tako izgleda prepiska sa tobom! Sad ti je sve jasno.
nowhereman nowhereman 18:54 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Ma ne troluješ ti sa pravopisom već sa temom bloga.


Raspravu o pravopisu pokrenula je domaćica ovog bloga, niko drugi. A onda mi pripisala i "spinovanje".


Sve negiraš a nemaš nikakvo rešenje.


Negiram, jer se ne slažem. Moje pravo.

A to što ti vidiš kao "rešenje" - to nije rešenje.


looping looping 19:20 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Negiram, jer se ne slažem. Moje pravo.

A to što ti vidiš kao "rešenje" - to nije rešenje.

Pa u redu je što se ne slažeš ali to je na nivou malog deteta.
Ja ne volim kapitalizam, komunizam, demokratiju... i eto.
Ako hoćeš da te neko shvati ozbiljno ne možeš sve da negiraš a da nemaš neki predlog.

Evo ti definicije takve osobe na Vukajliji: ---> Link.

A evo ti moje mišljenje.

cane cane 19:50 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Raspravu o pravopisu pokrenula je domaćica ovog bloga, niko drugi. A onda mi pripisala i "spinovanje".


ne, nego si ti pokrenuo, cupkalo

Svakako ne očekivati isto što i od "caneta", koji svoje ime piše malim slovom.

nowhereman nowhereman 20:11 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Raspravu o pravopisu pokrenula je domaćica ovog bloga, niko drugi. A onda mi pripisala i "spinovanje".


cane
ne, nego si ti pokrenuo, cupkalo


Aha - onda baci pogled, analfabeto:

Jelica Greganović
Izvinjavam se na preosetljivosti, ali ovo mi već krati živce po vestima...do daljNJeg, moliću fino.


I to - ovde.

Biće da je ovo trolovanje.


nowhereman nowhereman 20:18 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Hvala na pomoći.

looping
Nema na čemu. Zato sam to i izbacio.


Iskreno, ne verujem ti.

Čini mi se da si "iskopao" nešto što ti se učinilo jako zgodno da me "pokopaš", ali sam nisi pročitao to što si pronašao... Pa si, kako se kaže, sam sebi skočio u usta.

Dešava se.


Pa u redu je što se ne slažeš ali to je na nivou malog deteta.
Ja ne volim kapitalizam, komunizam, demokratiju... i eto.
Ako hoćeš da te neko shvati ozbiljno ne možeš sve da negiraš a da nemaš neki predlog.

Evo ti definicije takve osobe na Vukajliji: ---> Link.


Mala deca čitaju Vukajliju.

Ciao.


nowhereman nowhereman 20:21 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Jelica Greganović
Hvala, izvinjavam se onda.


Molim. Prihvatam.

looping looping 22:12 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Čini mi se da si "iskopao" nešto što ti se učinilo jako zgodno da me "pokopaš", ali sam nisi pročitao to što si pronašao... Pa si, kako se kaže, sam sebi skočio u usta.

Meni je cilj da tebe pokopam? U pravopisu?
Tema bloga me ne zanima?

O tuge!

PS.
I dalje tvrdim da mi je pravilnije "do daljnjeg" i sigurno ću se tako izražavati do kraja života.
Izvinjavam se Klajnu.
nowhereman nowhereman 22:26 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


looping
Meni je cilj da tebe pokopam? U pravopisu?


Napisao si, tamo gore, ovo:

looping
Kaže se do daljnjeg (zato što tako kažu svi koje znam) a lepo ja kažem da ti troluješ. A i spinuješ. Ono kao, rekao bi nešto ali nemaš šta, samo bi jednostrano kritikovao.
да̏љӣ, -а, -е 1. комп. од далек; супр. ближи. 2. који се надовезује на нешто, који долази иза чега, следећи, будући, идући. — Аустријска катана [је] мирно почивала . . . размишљајући о свом даљем путу [кроз Босну]. Мул. Још дуго време моћи [ће] послужити као извор даљим проучавањима нашега језика. Бел. Предају људе надлежним војним властима ради даљега прогона. Јонке. 3. (у именичкој служби) мн. они који далеко станују. — Долазе ли даљи са села у механу. Дом.
Изр. без даљега герм. без одлагања; др даљег засада.

да̀љнӣ, -а, -б = даљњи 1. далек, удаљен. — Африке даљне то су зверови. Јакш. Ђ. Да поменемо само даљне госте а који се потрудише да му на весеље дођу. Глиш. За прошлост даљну и будућност блиску они [умрли] су подстрек једне вечне теме. Панд. 2. в. даљи (2). — Закључивањем ствара даљне комбинације. Баз.


Samo toliko.

Sada tvrdiš da te pravopis "ne zanima" i da te ne interesuje kako ko piše. To je malko bezveze, zar ne?


looping looping 22:35 24.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Samo toliko.

Sada tvrdiš da te pravopis "ne zanima" i da te ne interesuje kako ko piše. To je malko bezveze, zar ne?

Držim se "pravopisa" koji meni odgovara. A dao sam ti municiju da budeš u pravu. Šta je tu bezveze? Nismo valjda svi iskompleksirani da moramo da budemo u pravu?

PS.
Verujem da te sve to malo zbunjuje.
tyson tyson 15:07 25.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Da im se izvinemo što su zatvorili granicu?

Nemoj akobogaznaš; ima nas koji smo u godinama, možemo da se ušinemo!


tyson tyson 15:12 25.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Da li moj odgovor treba da glasi: "da zatvori granicu za kamione iz Hrvatske"?

Ne, naravno, jer to ne bi bilo dovoljno. Mi bismo morali da njima učinimo nešto mnogo strašnije i gore od onoga što su oni nama.

Pa zatvorili smo granicu za kamione iz Hrvatske I šaljemo im hiljade izbeglica i migranata na dnevnoj bazi

Malo li je?

satinelle satinelle 16:22 25.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Pa zatvorili smo granicu za kamione iz Hrvatske


Pa nismo samo za kamione, vec i za zeleznicki i recni saobracaj. Zabranjeno je svim carinskim upravama na teritoriji RS da carine robu HR porekla. Dajte ljudi, budite precizni. Nemate pojma koliko se to odrazava na privredu Srbije.

Ja se s ovim Nowhereman-om ne slazem uopste, samo mislim da je izostala prava politicka ideja i spremnost da se situacija u kojoj smo se nasli resi na pametniji nacin.

Ako smo vec toliko porasli, trce da nam otvaraju poglavlja u EU, cestitaju Srbiji na humanosti i snalazenju pri prijemu migranata, valjda se orao, tako osnazen i bitan moze suzdrzati da ne silji onu stvar na tudjoj grbaci, privredi Srbije, zarad par politickih poena!
nowhereman nowhereman 22:44 26.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo


Ja se s ovim Nowhereman-om ne slazem uopste, samo mislim da je izostala prava politicka ideja i spremnost da se situacija u kojoj smo se nasli resi na pametniji nacin.


A vidiš, ja se sa tobom slažem... Odn. čini mi se da si ponovio upravo ono što sam i ja, nešto ranije, rekao. Čudna stvar!

Sva sreća, pa su dva premijera u međuvremenu pronašli "ideju" i kako-tako ukinuli besmislenu blokadu.


satinelle satinelle 18:48 27.09.2015

Re: Bratstvo - jedinstvo

Čudna stvar!


Ok, super ako isto mislimo.
sima2000 sima2000 12:45 24.09.2015

službeni glasnici



A onda su se u cirkus uključili režimski mediji.

Sad samo čekamo da neko baci kamen u IDEA izlog.
Pa će onda oni da spale neku kuću povratnika.

Stoka..
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:47 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Koliko ja vidim, obe naslovne strane podležu pod govor mržnje i potreban, predviđen tretman istog. Obaška lične uvrede.
looping looping 12:48 24.09.2015

Re: službeni glasnici

sima2000


A onda su se u cirkus uključili režimski mediji.

Sad samo čekamo da neko baci kamen u IDEA izlog.
Pa će onda oni da spale neku kuću povratnika.

Stoka..

Država ima puno zakonsko pravo da zatvori ovaj Informer i Kurir posle ovakvih naslovnih strana. Ali onda će neko da kritikuje državu za gušenje medija.
sima2000 sima2000 12:52 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Država ima puno zakonsko pravo da zatvori ovaj Informer i Kurir posle ovakvih naslovnih strana. Ali onda će neko da kritikuje državu za gušenje medija.


Kako to misliš da država zatvori svoje zvanične novine? Pa država ih je i napravila da bi pisali ono što im se kaže..
svarog svarog 12:53 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Makso jel vidiš ti ovaj naslov sa strane u Informeru:Mladi Keba prelazi u katolike?!

Komentar?
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:53 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Ko je Mladi Keba?
predatortz predatortz 12:54 24.09.2015

Re: službeni glasnici

svarog
Makso jel vidiš ti ovaj naslov sa strane u Informeru:Mladi Keba prelazi u katolike?!

Komentar?


Matori Keba će opet da tuži sudu, kao onomad kad je na sudu dokazao da nije Ciganin.
maksa83 maksa83 12:55 24.09.2015

Re: službeni glasnici

svarog
Makso jel vidiš ti ovaj naslov sa strane u Informeru:Mladi Keba prelazi u katolike?!

Komentar?

Lažu bre k'o ... Informer.

Što je više kleveta i laži, Keba nam je miliji i Draži!
svarog svarog 12:56 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Uh izgleda da je ljubav prema Kebi slepa
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:04 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Da l bi mogli malo da završimo o Kebama? Hvala unapred.
maksa83 maksa83 13:05 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Uh izgleda da je ljubav prema Kebi slepa

Okej, možda treba prvo da te iskalibrišem na moj sistem vrednosti - u njemu naime te institucionalne podele i transferi među registrovanim pripadnicima Kulta Zombi Ješe igraju ulogu koliko i ... ne znam, promena marke automobila - ne dodiruje me. Da su rekli "Kebin sin zbog Severine prešao sa iOSa na Android" pa da dignem obrvu, ovako, neka brate, bitno da se deca vole.

maksa83 maksa83 13:06 24.09.2015

Re: službeni glasnici

Da l bi mogli malo da završimo o Kebama? Hvala unapred.

Svarog je prvi počeo i pomenuo me poimence, imam pravo na repliku.

Jebote, nout tu self - da ne komentarišem na blogovima gde gazda sa prutićem insistira na držanju teme.

Ć.
antioksidant antioksidant 13:08 24.09.2015

Re: službeni glasnici

gde gazda sa prutićem insistira na držanju teme.

ovo je potpuno u temi. u pitanju je mešoviti brak (ili mešovito predbračno stanje) građana srbije i gradjanke hrvatske. ova situacija svakako utiče na njihove odnose i nadam se najboljem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana