Sport

Treća četvrtina

niccolo RSS / 15.09.2015. u 10:04

I najboljim igračima pauza je potrebna. Nakon što je briljirao u prve dve četvrtine i održao pažnju blogera na ovogodišnji Eurobasket, bilo je neophodno da neko zameni NNNa u pisanju bloga koji će se pozabaviti četvrtfinalnim mečevima ovog prvenstva. I eto tako mene, koji ću pokušati da ga dostojno zamenim, uglavnom nabacujući kojekakve statističke podatke (naime, sad kad smo poveli potrebno je da umrtvimo igru i smorimo protivnika da tako smoren ne bi pokušao preokret - stoga statistika ;) ).

 

 

Dakle, prvi meč četvrtfinala (danas od 18.30 po našem vremenu) je verovatno i najatraktivniji par četvrtfinala, Španija - Grčka. 

 

Španci su ekipa koja daje najviše poena po utakmici, 88, što je čak 11 više od Grčke. S druge strane, Grčka je bolja po procentu šuta iz igre, 51,5% prema 49,7%. Ni jedni ni drugi ne skaču nešto posebno, tu su 9. (Španija) odnosno 12. (Grčka), pri čemu Grci u napadu skoče 10,2 puta, a Španci 9,8. Ali su zato i jedni i drugi odlični u asistencijama, Grci su drugi sa 22,5 asistencije po utakmici, a Španci četvrti sa 21,8. Ni jedni ni drugi nisu naročiti kradljivci lopti, ali zato ih ni ne gube mnogo (zanimljivo je pomenuti da su najgori gubitnici lopti BIH, pa Hrvatska). Kada statistiku prebacimo u igrače, igraće Gasol, najbolji strelac na prvenstvu (koga objektivno ovaj meč deli od titule MVP Eurobasketa – ako Španija izgubi onda ipak nije realno da njihov igrač bude MVP. Ako prođe u najgorem slučaju igraju za treće mesto, onda bi već mogao da bude) protiv Spanulisa, najboljeg grčkog igrača. Da su njih dvojica vođe vidi se i iz toga što provode najviše minuta na parketu u svojim timovima, Gasol 28,5, a Spanulis 26. Možda će nekome biti zanimljivo to da Grci imaju čak četiri igrača koji po utakmici ubacuju više od deset poena. To su Kufos (11), Spanulis (10,8), Burusis i Printezis (po 10,7). Kod Španaca sa više od deset su Gasol (23), Mirotić (13,5) i Rodrigez (10). Realno, bilo koja prognoza (u slučaju da bude kako bih prognozirao) bi samo značilo da me kenja, a ne da sam vrhunski stručnjak za košarku, tako da ostavljam svakome od vas da se opredeli kako mu drago.

 

Drugi meč četvrtfinala (danas od 21.00 po našem vremenu) igraće domaćin Francuska protiv Letonije.

 

Francuzi daju 80,5 poena po utakmici, što je više od 10 poena više od letonskih 70,2. Oni su bolji i po procentu šuta iz igre, 47,8% prema 43,6%. Francuzi više i skaču od Letonaca, po tome su inače prvi sa 41 skokom po utakmici (Letonija ima 35,8), od čega je 11,8 skokova u napadu, a bogami više i kradu (i to tome su prvi - 7,2). Letoniji na ruku idu asistencije, 18,3 letonskih prema 17,8 francuskih, kao i greške - oni gube 12,7 lopti po meču, a Francuska 13,3. Najzad, i jedni i drugi su solidni blokeri, Francuzi imaju 4 blokade po meču, a Letonija 3,3. I Francuzi imaju tri igrača sa po više od deset poena po meču, to su De Kolo (12,2), Parker (1,2) i Lovrenj (10,7). Parker i De Kolo su i igrači koji provode najviše vremena na terenu (25 odnosno 24,7), dok Lovrenj sa Goberom deli prvo mesto po broju skokova po meču – 6,7. U Letoniji samo Bertrans daje više od 10 – 10,3, po čemu su najslabiji od četvrtfinalista (svi ostali imaju bar po tri igrača, a Grčka i Italija po četiri). Ovo je meč koji bi morala da dobije Francuska, sve osim toga (tj. pobeda Letonaca, kao jedino što osim pobede Francuske može da se desi) bi bilo veliko iznenađenje.

 

Sutrašnji program počinje mečom između Srbije i Češke (od 18.30 po našem vremenu).

 

Zadovoljstvo mi je napisati da Srbija po utakmici ubacuje čak 12,8 poena više od Češke (87,8 - 75), da smo najbolji na prvenstvu po procentu šuta iz igre (51,9%, Češka ima 45,7%), kao i da imamo 38,7 skokova po meču (Češka 37,3) - od toga je 9,7 skokovi u napadu i po tome je Češka bolja, oni imaju 10,8. Takođe smo prvi po broju asistencija, 25,2 (Češka ima 22,3), dok su Česi bolji jedino po broju ukradenih lopti - 5,7 prema naših 5,3. Mi takođe pravimo nešto malo manje grešaka po meču (11,5:11,7), a delimo protivnicima i više banana (2,3:2,2). Najbolji češki igrači su Veseli, Satoranski i Šlib. Veseli ubacije 16,8 poena za 27,5 minuta u igri (plus ima i 9 skokova po meču), Satoranski 3,2 za 33,5 minuta (a doda 8,8 puta za isto vreme, te je drugi skakač ekipe sa 6 skokova), dok Šlib daje 11,8 poena i provodi 29,7 minuta na parketu. Kod nas najviše vremena u igri provodi Teodosić - 27,2. Za to vreme ubaci 12,5 poena i asistira 7,3 puta. Najviše poena daje Bjelica, koji ima i najviše skokova (14,8 poena i 6,7 skokova). On takođe provodi najviše vremena na parketu, 25,8. Treći naš igrač sa više od deset poena po meču je Raduljica, koji daje 14,2 poena za samo 17,3 minuta. Dakle, gledajući statistiku u ovom meču smo mi favoriti, a očekujem da se to pokaže i na terenu sutra, iako su Česi odlično delovali protiv luzerskih komšija.

 

Četvrtfinale se završava sutrašnjim duelom između Italije i Litvanije (od 21.00 po našem vremenu).

 

I Italija ima skoro 12 poena po utakmici više od svog protivnika. Oni daju prosečno 86, a Litvanija 74,2. Bolji su i u procentu šuta, 45,5% prema 42,2%. Litvanija skače malo više, te ima 37,5 skokova po meču, dok Italijani skoče 36,2 puta. Od toga je 11,8 skokova u napadu (Italija ima 9,7). Bolji su i po broju krađa, 5,7 prema 3,5. Opet, Italija doda loptu 19 puta po meču, a Litvanija 18,2 puta, a Italija je bolja i po broju izgubljenih lopti - Litvanci imaju visokih 13,8 grešaka po meču. Po broju blokada su identični - lupe tri banane po meču. Pomenuo sam gore da Italijani imaju četiri igrača koji daju više od deset poena po meču, to su praktično ona jedina četvorica koja tamo nešto igraju – Galinari (18,5 za 29,3 minuta po meču), Đentile (17,8 za 33 minuta), Belineli (16,8 za 31,4 minuta) i Barnjani (12,7 za 20,8). Kod Litavanaca bolji od ostalih su Valančiunas (15,4 poena za 25,8 minuta), Mačiulis (14,7 za 30,8) i Jankunas (11,5 za 25,7). Najviše vremena na paketu provodi Kalnietis, 32,5. Mislim da bi ovo trebalo da dobiju Italijani.

 

Toliko. Kao što vidite u svakom meču jedna od ekipa daje barem 10 poena više od svog današnjeg/sutrašnjeg protivnika. Ostaje da vidimo da li će to značiti i pobedu efikasnijeg tima ili ovi košgeterski skromniji imaju nekog keca u rukavu.

 



Komentari (323)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milutin Milošević Milutin Milošević 10:08 15.09.2015

Leteća izmena na terenu

da neko zameni NNNa u pisanju bloga


Brano, sportska redakcijo Bloga!
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:10 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

prvi meč četvrtfinala (danas od 18.30 po našem vremenu) je verovatno i najatraktivniji par četvrtfinala, Španija - Grčka
Po mom mišljenju, ovo je trebalo da bude meč za bronzanu medalju

gledajući statistiku u ovom meču smo mi favoriti

Ovde moram da dodam da je naša statistika odrađena u mečevima sa mnogo jačim protivnicima nego što su ih imali Česi. No, ništa to ne vredi dok se ne izađe na teren.

Takođe, voleo bih da Šilb odigra isto onako loše kao što je igrao u Zvezdi
niccolo niccolo 10:13 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Odlično, baš sam hteo tebe nešto da pitam, a zaboravih tokom USO - šta je sa Kukuruzom, nisam je nešto video?
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:14 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Zajebavaš, zajebavaš.

Propadoše sve moje ljubimice, od Skijavone preko Gergeš do Kukuruze.
niccolo niccolo 10:15 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Ne zajebavam, stvarno je nisam video i pitao se gde je.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:17 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Takođe, voleo bih da Šilb odigra isto onako loše kao što je igrao u Zvezdi

Po meni, Šilb uopšte nije bio loš/ ali je bio preskup za ono što je pružao. Te sezone, dok je igrao u Zvezdi, i Bobi je bio značajno produktivniji; onaj lob pas za njega, što Demarkus Nelson nikako nije mogao da nauči.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:17 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Izgleda da je počela da se druži sa Anom.
niccolo niccolo 10:18 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Po mom mišljenju, ovo je trebalo da bude meč za bronzanu medalju

To da, mislim da je Marco lepo primetio da Grci za nagradu što su bili prvi u grupi u četvrtfinalu idu na Špance...jbg selavi.

Ovde moram da dodam da je naša statistika odrađena u mečevima sa mnogo jačim protivnicima nego što su ih imali Česi.

I to je tačno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:19 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Ovde moram da dodam da je naša statistika odrađena u mečevima sa mnogo jačim protivnicima nego što su ih imali Česi.

Čekaj, pa tek su Grci igrali sa teškim amaterima. Oni su bili prvi u grupi, u kojoj su bili Hrvati, Slovenci, Finci, Bosanci i Ruje - sve amaterske ekipe i teška kaubojština. U osmini finala otišli na Belgijance, solidna ekipa, dobili Litvance - ali težak prosek. Njima je prvi ozbiljan tim Španija i pitanje je koliko su Grci zaista dobri. Deluje da jesu, ali da vidimo... isto tako je bilo na SP, pa kad su naleteli na nas - bili su oduvani.
niccolo niccolo 13:21 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

u kojoj su bili Hrvati, Slovenci, Finci, Bosanci i Ruje

Ovih zadnjih 3 su bili u A. U C su bili Džordžijci, Holanđani i Makedonci.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:22 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

niccolo
u kojoj su bili Hrvati, Slovenci, Finci, Bosanci i Ruje

Ovih zadnjih 3 su bili u A. U C su bili Džordžijci, Holanđani i Makedonci.

Da jebote, totalno sam zamenio grupe - ali isti đavo. I think, I've made my poitn:)
niccolo niccolo 13:23 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Što bi rekao Krkar, nije šija nego sunit.
Kazezoze Kazezoze 14:05 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

niccolo
Što bi rekao Krkar, nije šija nego sunit.

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:14 15.09.2015

Re: Leteća izmena na terenu

Čekaj, pa tek su Grci igrali sa teškim amaterima

Kako god. Ja sam se usredsredio na Čehe i nas.
svarog svarog 10:50 15.09.2015

Grupa smrti

je opravdala reputaciju jer su tri od osam ekipa u 1/4 finalu i sve tri su favoriti. Ali, grupa koju sam nazvao najsmešnijom u istoriji takmičenja (grupa D) dala je još tri predstavnika. Ispade da su Grci i Francuzi imali najlakši posao u prvoj fazi
niccolo niccolo 11:27 15.09.2015

Re: Grupa smrti

Ali, grupa koju sam nazvao najsmešnijom u istoriji takmičenja (grupa D) dala je još tri predstavnika.

To je zato što Hrvati imaju gubitnički mentalitet, inače bi bilo 2:2 iz te dve grupe...
svarog svarog 11:30 15.09.2015

Re: Grupa smrti

Eh šbbkbb
NNN NNN 11:47 15.09.2015

Re: Grupa smrti

Ali, grupa koju sam nazvao najsmešnijom u istoriji takmičenja (grupa D) dala je još tri predstavnika.

zato neće imati ni jednog u polufinalu
blogov_kolac blogov_kolac 00:02 16.09.2015

Re: Grupa smrti

Nikad, ili jako retko se dogodi da u takmicenjima ovakvog formata (4 grupe daju po 4 ucesnika 1/8 finala) da u 1/4 finala bas sve bude hirurski precizno raspodeljeno na po 2 ucesnika, i uvek neka istrci sa 3 jer u principu pravi favoriti su samo tamo gde se ukrstaju 1. i 4. iz grupa, dok bi susreti 2. i 3. po nekoj logici uglavnom morali biti neizvesni. Ali kada je u poludirigovanom zrebu moguce da se formira takva grupa da nikakvo iznenadjenje ne bude ako iz nje otpadne domacin grupe predvodjen jednim Novickim i sjajnim NBA plejmejkerom, i da se apsolutno niko ne iznenadi ako 3 ekipe iz nje dodju do POLUFINALA, onda se treba ozbiljno pozabaviti retardiranoscu onih koji su uopste formirali kriterijume po kojima je takva disproporcija u preraspodeli kvaliteta bila uopste moguca. Pa mogli su ladno da zamene Island sa Francuzima i nasu grupu nazovu "prvenstvo Evrope", a ostalih 18 timova neka igra za ono posledne 7. mesto sto vodi na kvalifikacioni turnir za Rio. Jedino sto me sprecava da potpuno zasluzeno jos vise go*nima polivam FIBA Europe zbog ovog skandala je cinjenica da smo na kraju iz svega najbolje upravo mi prosli, a i zato sto je zahvaljujuci jednakoj kombinaciji moronizma, nekompetentnosti i slepila FIFA/UEFA omogucila nasoj fudbalskoj reprezentaciji da se za SP-2018 kvalifikacije nadje u "GRUPA SMRDI" gde sve zemlje zajedno jedva imaju 20 miliona stanovnika predvodjene velikim Velsom kao nosiocem grupe, a samo je Austrija bila nekakav faktor u evropskom fudbalu, ali pre vise od 80 godina!

Sto se tice zavrsnice prvenstva jako me brine nase polufinale protiv Italije. Posle proslogodisnjeg SP srebra i impresivnih igara u dosadasnjem delu prvenstva (ukljucujuci tu i odvaljivanje iste te Italije u grupi), bojim se da nasi igraci ne budu u svojim glavama vec u finalu. Italijani vec duze vreme imaju 3 kvalitetna NBA igraca, ali ovoga puta su em sva trojica tu, em prvi put lice na tim a ne samo na skup pojedinaca, em njihov najbolji ne-NBA igrac Djentile igra u zivotnoj formi, tako da protiv sebe necemo samo imati NBA trio-fantastiko, nego jednu izvanrednu startnu petorku, mozda cak najjacu u njihovoj istoriji! Odigrali su lose protiv Turaka, otaljavali su posao protiv Islanda, a protiv nas jesu bili ponizeni ali su najveci svetski kalkulanti tu realno i kalkulisali, jer im je svejedno bilo prvi ili treci u grupi i predali su se jos u prvom poluvremenu cim smo mi malo ozbiljnije poveli (plus Belineli nije igrao). Ali njihova pobeda protiv Spanije u grupi najbolje svedoci o punom potencijalu kada ih hoce sut. Podsecam da smo mi na proslogodisnjem SP bili takodje u "grupi smrti" i tek kao 4.plasirani usli u nokaut fazu, a onda do finala sa USA gazili sve redom ukljucujuci i dva tima koji su nas dobili u grupi (FRA & BRA), pa se plasim da Zabari ovog puta "iz senke" ne urade slicno.
blogov_kolac blogov_kolac 22:16 16.09.2015

Re: Grupa smrti

Drago mi je sto igramo protiv Litvanije a ne Italije, jer u istocnoevropskom "el classico" zbog dugogodisnjeg rivalstva iskljucujem mogucnost da mozemo izgubiti samo zato jer smo ih potcenili i u glavama vec bili u finalu, a od cega sam stvarno strahovao u slucaju scenarija da se ukrstimo sa Italijanima. Zhabari su svoju priliku propustili u zadnjoj minuti regularnog dela kada su prvo imali peh da im najbolji izvodjac slobodnih bacanja Galinari ne moze izvesti svoja dva bacanja zbog krvarenja, a igrac koji ga je zamenio promasio je jedno, a u poslednjem napadu za pobedu, Djentile koji ovde igra turnir zivota odigrao je krajnje neinteligentno pa se otislo u produzetke gde su se Italijani prosto raspali u zadnja dva minuta.

Litvanija jeste delovala impresivno pobedivsi odlicnu Italiju, ali realno ne samo prekosutra protiv nas, nego ni u sledecih pet godina (ukljucujuci prijateljske) tesko da ce opet ponoviti procenat suta za tri poena od preko 60% (11/18), a pod reketom NBA Jonas Valanciunas ma koliko bio pojedinacno bolji i od nasih centara sigurno nece moci kao veceras da izigrava terminatora i ostvari slican 26-15 dabl-dabl uz samo dva promasaja iz igre (11-13)! Smatram nas favoritima, a ima i neke vise pravde da u polufinalu igraju cetri nacije koje su najvise dominirale evropskom kosarkom u XXI veku ESP/SRB/FRA/LIT (uz Grcku, a pomena vredni su jos samo Novicki, Rusija i Turska).
NNN NNN 11:46 15.09.2015

"nezahvalno je prognozirati"

Da se javnem, meni su u prvoj utakmici Grci favoriti, a možda čak čak i za finale,
Oni (pored nas) imaju najdužu klupu, lepo je izbalansirana ekipa, na svim pozicijama imaju bar dva dobra igrača, mogu da igraju sve varijane i napred i nazad,
a šta god da se desi, Spanulis može da poludi na kraju.
Dakle Grci su skroz ozbiljna ekipa!

Što se tiče Španaca oni imaju super petorku, ali pošto im "druga petorka" ne učestvuje na EP, klupa im je tanka, a uz to im je izgleda i Fernandez povređen, tako da su im šanse znatno umanjene, tj. treba da računaju da Gasol opet ubaci 30+ poena, da Mirotić i Ljuj sipaju, a Rodrigez izmišlja asistencije...

Dakle izgleda da Grci dobijaju, ali...
svi se sećamo leta 2006.
Grci su u polufinalu SP odigrali jednu od najboljih utamica u istoriji (FIBA košarke) i pobedili Amere 101:95, a u finalu ih je čekala Španija bez povređenog Gasola,
u 9 od 10 utakmica bi Grci lagano dobili, ali igra se samo jedna
i Grci su bili potpuno pregoreli, odigrali su ubedljivo najgoru utamicu u svojoj istoriji
(ako bismo računali od Periklovog zlatnog doba) i pukli 47:70
(svaka ozbiljnija srednjoškolska ekipa bi odigrala smislenije).
niccolo niccolo 11:58 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

"nezahvalno je prognozirati"

Danas svi igraju basket...

lepo je izbalansirana ekipa

Ovo sam hteo da napišem u tekstu, ali je nekako ispalo - za razliku od Italijana kojima su ona četvorica sve i svja, a ostali uglavnom služe popunjavanju broja igrača, svi Grci su tu negde. I ja sam bliži tome da bi Grčka trebalo da dobije, ali sa Španjolcima se nikada ne zna...
svarog svarog 12:06 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Odveć je mator Gasol da bi mogao celu utakmicu, a onaj klinac što ga menja na 5 nije dorastao ovakvom meču i ovakvom protivniku. Očekujem da će dosta minuta igrati Rejes (među top 3 najiritantnijih igrača ikada) na C, a Mirotić na PF. Opet Španci bi možda i imali šanse da Serhi Rodrigez igra kao pre godinu-dve, ali sa sadašnjom formom teško. Dajem Španiji hendikep +8
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:26 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Odveć je mator Gasol da bi mogao celu utakmicu

Pa ne znam, 34 nije matoro. Gasol ima još rezerve u sebi i to pokazuje na ovom prvenstvu, pitanje je samo - da li Ribas ili San Emeterio mogu da odigraju iznad svojih mogućnosti i zamene Rudija.
svarog svarog 12:48 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Pa ne znam, 34 nije matoro


Kako nije. Eno Rođa 34. pa mu se svi dive kako može da igra onako dobro

San Emeterio
- ovaj je toliko loš na turniru, bar ono što sam ja gledao, da ne bih u njega baš polagao puno nade
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:59 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Kako nije. Eno Rođa 34. pa mu se svi dive kako može da igra onako dobro

Ne znam, meni nije. Dirk Novicki je u tim godinama igrao svoju najbolju košarku, a i Federer igra svoj najbolji tenis, Pejton Mening je najbolju sezonu imao s 36 ... meni se čini, kako se samo naši igrači osećaju matoro kad preguraju tridesetu / pa se tako Danilović povuče sa 30, a Krstić se oseća star za reprezentaciju...

+ ovo leto u NBA najtraženiji igrači u ligi su bili tridesetogodišnjaci Lamarkus Oldridž, Mark Gasol.. prošle godine Lebron, Melo i sam Gasol...

++ kada je Dalas igrao za titulu: Novicki je bio lider tima, a Peđa Stojaković isluženi veteran (iako su isto godište). Ovo samo primećujem kako naši igrači brzo omatore.
niccolo niccolo 13:03 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

kako se samo naši igrači osećaju matoro kad preguraju tridesetu

A Pele?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:07 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

A Pele?

Pa nemamo za džabe nadimak - evropski Brazilci
niccolo niccolo 13:14 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

niccolo niccolo 13:22 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

a Peđa Stojaković

Mislim da je kod njega to imalo veze s povredom leđa ili koju već povredu je imao. Ne tvrdim da bi bez povrede bio lider nekog tima tada, ali jeste bio sjeban...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:26 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Mislim da je kod njega to imalo veze s povredom leđa ili koju već povredu je imao. Ne tvrdim da bi bez povrede bio lider nekog tima tada, ali jeste bio sjeban..


Da, njegova leđa su skroz neupotrebljiva. Zato sam i stavio isluženi veteran... ali, opet, navodio sam vodu na svoju vodenicu:)
antioksidant antioksidant 13:41 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Spanulis može da poludi na kraju

spanulis uvek poludi na kraju ali je pitanje da li ce to biti dovoljno
antioksidant antioksidant 13:44 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

stefan.hauzer
Mislim da je kod njega to imalo veze s povredom leđa ili koju već povredu je imao. Ne tvrdim da bi bez povrede bio lider nekog tima tada, ali jeste bio sjeban..


Da, njegova leđa su skroz neupotrebljiva. Zato sam i stavio isluženi veteran... ali, opet, navodio sam vodu na svoju vodenicu:)

a ovo oko trajanja igraca ima sasvim mnogo veze sa sistemom treninga u mladjim kategorijama kad su preopterecenja skoro pa pravilo (da bi se sto pre dostigao rezultat).
svarog svarog 13:48 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Ovo samo primećujem kako naši igrači brzo omatore.


Reći ću samo Mileta Lisica i Mijajlo Grušanović, da ne spominjem Jasnu Šekarić. Nemoj da si tako oštar prema našim sportašima
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:57 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Reći ću samo Mileta Lisica i Mijajlo Grušanović

Velike face! Tu je i Milenko Topić, ali oni su uvek bili samo lokalne face. Naravno, uvek postoji izuzetak od pravila...

antioksidant

a ovo oko trajanja igraca ima sasvim mnogo veze sa sistemom treninga u mladjim kategorijama kad su preopterecenja skoro pa pravilo (da bi se sto pre dostigao rezultat).


NNN NNN 14:01 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

San Emeterio

Ovog je Denda danima zvao "San Emetrio"
NNN NNN 14:03 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Novicki je bio lider tima, a Peđa Stojaković isluženi veteran (iako su isto godište)

nemačka medicina je najbolja,
a Peđa je stariji godinu dana.
niccolo niccolo 14:58 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

da ne spominjem Jasnu Šekarić

Žena se inače opet plasirala na OI i to je učinila među prvima od strelaca (u streljaštvu inače nije sistem viza, već kvota. Kvota pripada savezu, koji može da odluči kom sportisti će da je dodeli).
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:18 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

najbolju sezonu imao s 36

Eh, kako sam ja razvaljivao u tim godinama. Mislim, ako se dobro sećam
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:20 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Kvota pripada savezu, koji može da odluči kom sportisti će da je dodeli

Pa su tako Jasni dodelili kvotu za OI u Londonu umesto jedne perspektivne devojke koja je takođe ispunila normu.
niccolo niccolo 17:00 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Sećam se toga, bila je određena frka oko toga u javnosti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:03 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Eh, kako sam ja razvaljivao u tim godinama. Mislim, ako se dobro sećam

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:05 15.09.2015

Re: "nezahvalno je prognozirati"

Milutin Milošević
Kvota pripada savezu, koji može da odluči kom sportisti će da je dodeli

Pa su tako Jasni dodelili kvotu za OI u Londonu umesto jedne perspektivne devojke koja je takođe ispunila normu.

Da, kada u nekim sportovima ima gomila ljudi sa normom, a postoji određena kvota, normalno bi bilo: da odluči neko izborno takmičenje, pa nek najbolji idu / tako u Amerikama:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:24 15.09.2015

.

Jebote, večeras Liga Šampiona ..da nisam slučajno zalutao na Arenu, ne bih ni znao:)
niccolo niccolo 17:31 15.09.2015

Re: .

Da bre, čoveče, Siti protiv mog Juvea (koji ne može dobije u ligi ništa, sad su u subotu uzeli prvi bod i to iz nekog penala pred sam kraj utakmice)...Mislim, prenose i druge utakmice, na svakoj od arena po jedna valjda ima.
NNN NNN 19:11 15.09.2015

Re: .

meni najzanimljivije PSG - Malme (Ibra protiv svojih )
niccolo niccolo 17:28 15.09.2015

Španija - Grčka

počinje meč upravo.
niccolo niccolo 18:10 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

na poluvremenu 39:32.

Edit: Aj još malo statistike - šut iz igre Španaca 50%, 46% za tri poena. Grci imaju 44%, 22% za trojke. Grci imaju 21 skok, a Španija 12. Izjednačeni su po broju asistencija, 11. Grci više greše, 7 prema 3 španske greške. Gasol 14 poena, Mirotić 12, Printezis 9, Ljulj 8, Antentokunbo 7.
niccolo niccolo 18:45 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

na kraju treće četvrtine 55:57.
niccolo niccolo 19:17 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

krajnji rezultat 73:71. Grci se raspali u četvrtoj, dali ukupno 14 poena, od toga 8 u poslednjem minutu. Na kraju su još šutirali trojku za pobedu (doduše s pola terena).
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:22 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

Odličan šut za tri poena i Pau Gasol su izvukli Špance! Umalo da bude tragičar, Denda nema pojma šta priča - koje namerno promašeno slobodno? Videlo se da je na kraju, totalno bio sjeban oko tog promašenog bacanja. Trenutno najbolji igrač turnira.
niccolo niccolo 19:25 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

Odličan šut za tri poena i Pau Gasol su izvukli Špance!

Plus skok u napadu u četvrtoj i to što Grci nisu prvih 9 minuta mogli ništa da pogode.
NNN NNN 19:29 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

Grci više od 5 minuta nis mogli da daju koš,
Kaletes ih vratio,
bila bi fora da je ušla trojka s pola,
ovako Španci (provlakači) imaju šansu da se revanširaju Francuzima za poraz na domaćem terenu prošle godine.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:31 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

i to što Grci nisu prvih 9 minuta mogli ništa da pogode.

pa ne može Spanulisa čitav život da sere
niccolo niccolo 19:38 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

Jeste odigrao lošije od potrebnog za pobedu u ovoj utakmici. Onaj Nigerijac ih je držao, imao čovek 17 skokova. Plus Kalates. Ali ni Borusisa i Kufosa nije bilo nigde.
NNN NNN 19:50 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

ne može Spanulisa čitav život da sere

iako se ispromašivao bio najbolji u +/- statistici u Grčkoj (+9 sa njim na terenu)
niccolo niccolo 19:53 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

A kod Španaca Klaver
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:56 15.09.2015

Re: Španija - Grčka

Španci (provlakači) imaju šansu da se revanširaju Francuzima za poraz na domaćem terenu prošle godine.

Uz sve pohvale za igru Francuza u drugom poluvremenu i pokude za provlačenje Španaca, ovo vrlo lako može da se desi.
antioksidant antioksidant 08:00 16.09.2015

Re: Španija - Grčka

Denda nema pojma šta priča

[to je tacno na koji nacin novost? :)
niccolo niccolo 19:51 15.09.2015

Moram da istrolujem

Sad sam pogledao teniski kalendar za sledeću godinu, avgust će da bude paklen. Prvo krajem jula ide Rodžers kup u Torontu, pa od 8.8 do 14.8 Rio, odmah sutradan Sinsinati i na kraju od 29.8 USO.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:55 15.09.2015

Re: Moram da istrolujem

ništa od Sinsija i sledeće godine:)
niccolo niccolo 20:01 15.09.2015

Re: Moram da istrolujem

Ja zbog toga baš i gledao - kakva bi frajerska fora bila u istoj godini uzeti golden slem i kompletirati sve masterse...
niccolo niccolo 20:01 15.09.2015

Francuska - Letonija

upravo počeo meč.
niccolo niccolo 20:20 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

Za one koji gledaju Ligu šampiona da pomenem da je posle prve četvrtine na basketu 21:25.

Za one koji gledaju basket da pomenem da trenutno Galatasaraj gubi od ATM 0:2, dok PSŽ i Real vode protiv Malmea odnosno Šaktjora sa po 1:0
niccolo niccolo 20:43 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

Za one koji gledaju Ligu šampiona da pomenem da je na poluvremenu na basketu 40:38.

Za one koji gledaju basket da pomenem da je do poluvremena do promene rezultata došlo i na mečevima PSV - Jedinstvo 1:1 i Volfsburg - CSKA 1:0.
zilikaka zilikaka 20:57 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

niccolo
Za one koji gledaju Ligu šampiona da pomenem da je na poluvremenu na basketu 40:38.Za one koji gledaju basket da pomenem da je do poluvremena do promene rezultata došlo i na mečevima PSV - Jedinstvo 1:1 i Volfsburg - CSKA 1:0.


Za one koji gledaju bilo šta od navedenog, da pomenem da će sutra oko 8h temperatura biti 20 ali da se oko 15h penje već na preko 30 stepeni.

Msm, od ove informacije još i možete neke koristi da imate.

niccolo niccolo 21:18 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

Na kraju treće četvrtine 56:45.

U LŠ više promena rezultata...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:29 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

Gradski dominira u Premijer ligi, ali ga redovno šibaju u Evropi.
niccolo niccolo 21:35 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

stefan.hauzer
Gradski dominira u Premijer ligi, ali ga redovno šibaju u Evropi.

Jbg, red da i mi nekog bijemo ove sezone...A Letonci izgleda ostali u svlačionici posle poluvremena.
niccolo niccolo 21:48 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

Konačan rezultat 84:70.

Prvi polufinalni par Španija - Francuska.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:58 15.09.2015

Re: Francuska - Letonija

Letonci izgleda ostali u svlačionici posle poluvremena.

To kao da je bio plan neke kladionice
tyson tyson 01:35 16.09.2015

Ispravka

Gradski dominira u Premijer ligi

Građanski.


stefan.hauzer stefan.hauzer 07:06 16.09.2015

Re: Ispravka

:)) mi iz južnobačkog okruga, smo malo lenji na jeziku
hogubadagri hogubadagri 02:19 16.09.2015

hmmmm

Steta za Grke nadao sam se da mogu do pobede, za malo. Fra rutinski nisam ocekivao da ce Lat ovoliko izdrzati ali sve u svemu bila je ocigledna razlika u kvalitetu. Sutra nasi polu lagano protiv Ceha, Italijani verovatno jedva protiv Litvanaca.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:54 16.09.2015

.

koje zatišje, pred tekmu. gde je tripl n? gde je nikolo? raspadam se ovde bez stručne analize - sad kad rts, ponovo uvali vlade đurovića..

hajde, ljudi, ovde tastature se lome!
NNN NNN 17:51 16.09.2015

Re: .

21:21 prva četvrtina,
Česi imaju nešto više sreće,
sudije jedu govna,
ali mogu da nam puše!
(instant stručna analiza)
Raduljica će da krene da ih unosi,
Veselog ćemo da šaljemo na bacanja,
a ova pederčine možda i svirnu neki faul kako treba.
NNN NNN 18:18 16.09.2015

Re: .

45:42 poluvreme
objektivno je trebalo da bude veća razlika,
ali stvari polako dolaze na svoje mesto
(čekamo Bjeli da malo živne u napadu, nemam zamerki ni na koga)
predatortz predatortz 19:12 16.09.2015

Re: .

NNN
45:42 poluvreme
objektivno je trebalo da bude veća razlika,
ali stvari polako dolaze na svoje mesto
(čekamo Bjeli da malo živne u napadu, nemam zamerki ni na koga)


87:72 , 2:40 do kraja
tek sad se malo lakše diše!
NNN NNN 19:30 16.09.2015

Re: .

To je to,
ovo je realna razlika,
u 4. četvrtini se iznivelisalo,
nekoliko ničijih lopti su pripale nama,
njima je poneka iskočila,
pogodili smo i neke teške šuteve
i puno se odlepili
(do tada nam je nekoliko lopti iskočilo iz koša,
oni su dali par trojki preko ruke + jednu Bjelica),
sudijski kriterujum se drastično popravio posle 1. četvrtine.

Tek od polufinala očekujem nešto gušću utakmicu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:04 16.09.2015

Re: .

Erceg sve bolji.
Nego, mene totalno fascinira Marko Simonović!
niccolo niccolo 20:27 16.09.2015

Re: .

Nego, mene totalno fascinira Marko Simonović!

Čime tačno?

Da iskoristim priliku da se izvinim što nisam bio nazočan tokom tekme, smarao me neki prijatelj da gledamo zajedno negde u gradu, pa me mrzelo da se logujem.

Moram da kažem da me opasno nervira silovanje trojki u prvim minutama meča, ovo je već drugi za redom gde su naši uzeli da gađaju trojke. Oni su krenuli nervozno i grešili, da smo sigurnim dvojkama krenuli da im odmah trpamo koš, ne bi ni bilo previše neizvesno, cenim. Pošto nismo koristili, oni su stekli određenu dozu sigurnosti i poveli 7 (ili koliko već) razlike. Čim smo krenuli na ulaze, asistencije i slično stigli smo ih i onda se više realno nije postavljalo pitanje pobednika (ako se uopšte ikada i postavljalo).

p.s. Ako neko ne zna, konačan rezultat je bio 89:75.

p.p.s. A sad Italija - Litvanija
NNN NNN 21:08 16.09.2015

Re: .

Nego, mene totalno fascinira Marko Simonović!


Čime tačno?


Time što će na kraju da podigne pehar
niccolo niccolo 21:34 16.09.2015

Re: .

Produžetak, 79:79. Divlji napadi na samom kraju...
niccolo niccolo 21:48 16.09.2015

Re: .

Protivnik Srbije u polufinalu je Litvanija. Dobili Italiju posle dodatnih 5 minuta, konačan rezultat 95:85.
NNN NNN 21:57 16.09.2015

Re: .

Litvanci su aktuelni evropski vicešampioni (i 4. sa SP),
ustvari polufinalni parovi su vrlo slični prošlom EP,
sa značajnom razlikom,
mi umesto Hrvatske i imamo realnu šansu za medalju.
niccolo niccolo 22:01 16.09.2015

Re: .

Litvanci su aktuelni evropski vicešampioni (i 4. sa SP)

Da, da...mada nisu ni danas nešto oduševili. Ali biće dobra tekma svakako.
NNN NNN 22:55 16.09.2015

Re: .

Da, očekujem pravu košarku.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:33 16.09.2015

Re: .

Mene već cimali prijatelji Litvanci. Rekao sam im da nisu imali sreće da igraju protiv nas
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:23 17.09.2015

Re: .

Čime tačno?

najstariji u timu (on i erceg) i njegov zadatak je da uđe na dva-tri minuta i odigra odbranu i on se polomi za tih par minuta i to trčkara i loži se kao neki klinac. čoveče, koji je to ratnički um.
niccolo niccolo 09:49 17.09.2015

Re: .

Nego, jel ume neko da mi objasni koju ideju je imao Đentile u zadnjem napadu "regularnog" dela, šta je on hteo da uradi s loptom?
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:24 17.09.2015

Re: .

njegov zadatak je da uđe na dva-tri minuta i odigra odbranu

Sale je rekao da Šilb nije dao nijedan koš kada ga je on čuvao.
niccolo niccolo 09:52 17.09.2015

Danas

I danas ima svašta nešto na prvenstvu:

Od 16:00 Grčka - Letonija

Pa od 18:30 Češka - Italija

i na kraju od 21:00 Španija - Francuska


p.s. Zanimljivo da se izgleda ne igra meč za 5 mesto, već samo meč za 7. (to će da bude sutra, pre našeg meča)
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:08 17.09.2015

Re: Danas

p.s. Zanimljivo da se izgleda ne igra meč za 5 mesto, već samo meč za 7. (to će da bude sutra, pre našeg meča)

Valjda, zato što je utakmica za 7. mesto - možda i najvažnija, posle polufinalnih i borbe za zlato, jer onaj ko izgubi .. gubi mogućnost kvalifikovanja za OI.
niccolo niccolo 10:18 17.09.2015

Re: Danas

To svakako, ali kako to da se ne igra tekma za peto?
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:23 17.09.2015

Re: Danas

Možda će igrati u nedelju, pre utakmice za treće i finala.
niccolo niccolo 10:32 17.09.2015

Re: Danas

Nema uopšte tog meča u scheduleu...
niccolo niccolo 10:44 17.09.2015

Re: Danas

Ja ću još malo da smaram statistikom, pre svega timskom.

Poeni po meču:

1. Serbia 88.0

3. Spain 85.9
4. France 81.0

7. Lithuania 77.1

Procenat šuta iz igre:

1. Serbia 52.1

3. Spain 48.7
4. France 47.5

13. Lithuania 44.3

Šut za 3 poena:

4. Spain 37.9
5. Lithuania 37.1

12. France 33.6

16. Serbia 32.2

Skokovi:

1. France 41.0

4. Serbia 37.9
5. Lithuania 37.4

9. Spain 35.9

Skokovi u napadu:

4. France 12.3

9. Lithuania 10.9

14. Spain 9.9

17. Serbia 9.3

Asistencije:

1. Serbia 25.3

4. Spain 21.1

7. Lithuania 19.6

11. France 17.9

Ukradene lopte:

1. France 7.3

6. Serbia 5.6

9. Lithuania 5.0

17. Spain 4.1

Izgubljene lopte:

8. Lithuania 13.6

12. France 13.1

20. Serbia 11.4

Blokade:

1. France 4.0

5. Spain 3.1

8. Lithuania 2.7

14. Serbia 2.3

Procenat šuta iz igre protivnika:

2. France 40.4

4. Serbia 41.2

12. Lithuania 44.3

15. Spain 44.9
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:21 17.09.2015

Re: Danas

utakmica za 7. mesto

Ovu će igrati Letonci i Česi. Ako bude one za peto mesto, učestvovaće Grci i Italijani koji su danas pobedili gorepomenute u eliminacionim mečevima i obezbedili kvalifikacije za Olimpijske igre.
niccolo niccolo 19:24 17.09.2015

Re: Danas

tnx, ja baš krenuo da napišem :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:41 17.09.2015

Re: Danas

Nema uopšte tog meča u scheduleu...


Spanulis se oprostio od reprezentacije

Pouzdan znak da nema utakmice za peto mesto

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana