Društvo| Ljudska prava| Politika

Oliver Ivanović!

Nebojša Milenković RSS / 20.08.2015. u 20:47

Oliver-Ivanovic-750x485.19661.jpg

 Kada je bio potreban državi Srbiji i njenoj politici (šta god to značilo) na KiM Oliver Ivanović je bio uz tu politiku (ma koliko ista bila konfuzna i neučinkovita), otuda je licemerje zvanične Srbije koja je danas potpuno imuna ili nemušto angažovana oko njegove sudbine više nego loša poruka svima koji na istom tom Kosovu i danas, uprkos realnosti, još uvek veruju u Srbiju.

Zvanična Srbija otuda bi odmah morala da insistira da se, ukoliko za to postoje dokazi, protiv Olivera Ivanovića pokrene istraga - u suprotnom Srbija bi morala zahtevati da hrabar i pošten čovek Ivanović bude pušten da se brani sa slobode.

Atačmenti



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

abraham_linkoln abraham_linkoln 21:54 20.08.2015

Stid

Preporuka + ako sam dobro shvatio - autor je želeo da kaže:
Srbijo - sram te bilo!

A glavni problem je upravo u tome što ovde već dugo
nikoga ni za šta nije stid.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:13 20.08.2015

Re: Stid

ako sam dobro shvatio - autor je želeo da kaže:
Srbijo - sram te bilo!


- Odlično ste shvatili!
qqriq qqriq 14:32 21.08.2015

Re: Stid



- Odlično ste shvatili!


Trebalo je relevantniji blog da napišeš, samo se o životu radi, ovako liči na pamflet.
Razumem tvoju dobru i najbolju volju, ali nema odjeka kad je ponuda škrta, nedorečena.
angie01 angie01 15:42 21.08.2015

Re: Stid

ako sam dobro shvatio - autor je želeo da kaže:
Srbijo - sram te bilo!


...samo sto takva adresa ne postoji!
st.jepan st.jepan 23:21 20.08.2015

...

Zvanična Srbija otuda bi odmah morala da insistira

Srbija bi morala zahtevati


Srbija da insistira, Srbija da zahteva?
Možda i da najoštrije pripreti?

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:42 20.08.2015

Re: ...

st.jepan
Zvanična Srbija otuda bi odmah morala da insistira

Srbija bi morala zahtevati


Srbija da insistira, Srbija da zahteva?
Možda i da najoštrije pripreti?



Ne se brigaš, pronaći će već Krle zbog čega je ovo u stvari još jedan veličanstven Vučićev potez, još jedan kamen na putu ka Nobelu za mir.
qqriq qqriq 09:40 21.08.2015

selakovic

rekao pre nekoliko dana: Šta očekujete da uradimo?
Pa genije.
Najgori ministar van svake sumnje.

Pre više godina intervjuisala sam Injaritua posle svetske premijere "Babela", povodom scene kada Amerika šalje avion po Breda i Kejt negde u zabit Maroka, on mi je, Injaritu, rekao: "Šta mislite, kad bi Meksiko ili Srbija poslale avion po svoje gradjane?"

Jbt, em ga obožavam kao reditelja ("Pasje ljubavi"-masterpiece ), em dobro izgleda, em ljubazan i komunikativan i pametan, em nikada ( a od svega rečenog ) nisam zaboravila baš tu rečenicu. Jer je rekao Čistu Istinu!

I gledam koliko godina već Amerika insistira na rasvetljavanju ubistva svojih gradjana, braće Bitići iz jula 1999, pa Vučić užurbano puni fasciklu da je nosi Bajdenu u septembru, mada koliki je baksuz..

Hoću reći čemu Oliver Ivanović da se nada?
Pitanju Nikole Selakovića "Šta očekujete da uradimo?"
To je ladno rekao nekom novinaru, dakle srpskoj javnosti.

Ako te/vas niko ne zarezuje pet para, pa pravi mesto drugom. Pusti belosvetske pohvale reformama - to golo pljačkanje sopstvenog naroda koji stoji pored kanti i čeka novu kesu.

Bojim se da je Oliver ne samo puko sa zdravljem, on je izgubio svaku nadu jer nema nikog da ga štiti u zemlji koja sebe zove državom.
vcucko vcucko 10:08 21.08.2015

Re: selakovic

qqriq
rekao pre nekoliko dana: Šta očekujete da uradimo?
Pa genije.
Najgori ministar van svake sumnje.

Pre više godina intervjuisala sam Injaritua posle svestske premijere "Babela", povodom scene kada Amerika šalje avion po Breda i Kejt negde u zabit Maroka, on mi je, Injaritu, rekao: "Šta mislite, kad bi Meksiko ili Srbija poslale avion po svoje gradjane?"



Srbija zaista šalje avione po svoje građane koji su svojom voljom i za svoje pare, često i protivno službeno iznetim savetima zvaničnika što Srbije što međunarodnih institucija, krenuli grlom u jagode da se osoljavaju i čvare na mestima gde bukte sukobi i tako to. Da se razumemo, ne pada mi na pamet da kritikujem evakuaciju recimo 150 Srb državljana po bilo kom osnovu, to ni moj, priznajem, pomalo aspergerovski um ne može da ospori. Samo konstatujem da je tako.

Po pitanju Ivanovića, to samo pokazuje koliko se Srbija trenutno pita na Kosmetu (ovoliko! što bi rek'o Mija u Maratoncima), što opet više zavisi od odnosa snaga u svetu nego od vlasti u Bg. Iskreno, od balkanskog rata u kome su vraćeni, ne vidim da je ijedna srpska vlast realno znala šta bi sa KiM pa ni ova nije izuzetak.

Nego, kad su pomenuti Bitići: u filmu "Kazablanka" jasno se kaže da Rik ne sme da se vrati u Ameriku jer je učestvovao u tuđem (španskom građanskom) ratu, što je po tamošnjim zakonima zabranjeno. Pretpostavljam da se u SAD takvi zakoni ne menjaju često, a ovi su dobrovoljno osvanuli (i omrkli, ali da ne mračim) u UCK uniformama. Znači da bi g. ambasador jedino mogao da izrazi žaljenje što ih je neko overio pre nego su SAD-vlasti stigle da ih apse? Ili možda grešim.
qqriq qqriq 11:28 21.08.2015

Re: selakovic

150 Srb državljana


veliki broj, nisu smeli da zanemare, a i efekat se računa.

Ivanović je ostavljen na cedilu.

Ili možda grešim.


Grešiš.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:01 21.08.2015

Re: selakovic

Srbija zaista šalje avione po svoje građane


Ипак, само је једна операција Ентебе!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:30 21.08.2015

Re: selakovic

Šta očekujete da uradimo?


Pa šta Srbija treba da uradi, a za šta nije imala razloga i pre Ivanovićevog hapšenja?

Šta se to zapravo sad dešava, nekome se krše ljudska prava na Kosovu.
To baš iznenađuje, posebno jer se radi o Srbinu kome se krše ljudska prava, jer se prava Srba tu inače veoma poštuju.

Razumem zabrinutost i zainteresovanost za ovaj slučaj, ali ne razumem zašto te zabrinutosti i zainteresovanosti nije bilo do sad a bilo je i ima i drastičnijih slučajeva kad je Srbija nekako trebala da reaguje, a nije.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:21 21.08.2015

Re: selakovic

Razumem zabrinutost i zainteresovanost za ovaj slučaj, ali ne razumem zašto te zabrinutosti i zainteresovanosti nije bilo do sad a bilo je i ima i drastičnijih slučajeva kad je Srbija nekako trebala da reaguje, a nije.

A da li zato što nije reagovala do sada - ni sad ništa ne treba da učini?!
Baš kao što ni ne čini...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 21.08.2015

Re: selakovic

A da li zato što nije reagovala do sada - ni sad ništa ne treba da učini?!


Ne, nego mi je nečinjenje sasvim očekivano, ne iznenađuje, a neočekivane su mi reakcije na to nečinjenje.
To me iznenadilo, ne znam da se radi o promeni generalnog stava o tome kako Srbija treba da se odnosi prema Kosovu, ili se radi o nekoj posebnoj zainteresovanosti za slučaj Olivera Ivanovića.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:36 21.08.2015

Re: selakovic

Ne, nego mi je nečinjenje sasvim očekivano, ne iznenađuje, a neočekivane su mi reakcije na to nečinjenje.
To me iznenadilo, ne znam da se radi o promeni generalnog stava o tome kako Srbija treba da se odnosi prema Kosovu, ili se radi o nekoj posebnoj zainteresovanosti za slučaj Olivera Ivanovića.


Pridružujem se se čuđenju!
qqriq qqriq 10:13 23.08.2015

Re: selakovic


A da li zato što nije reagovala do sada - ni sad ništa ne treba da učini?!
Baš kao što ni ne čini...


Meni je posebno zanimljiva upadljiva ravnodušnost blogosfere
, kao da ljudi misle da TU sigurno mora da ima nečeg, ko uostalom tačno zna šta je Oliver Ivanovic radio/klao 1999, pusti bogati, ne bi Euleks tek tako, iz čista mira i pravde radi, pustio da čovek trune u zatvoru - pritvoru, a malo se i manekenisao pa nervira enivej, pa sad i njegova supruga - portparol, elem all that shit, dosadno bre i nekako baš daleko a toliko drugog around.............

qqriq qqriq 10:13 23.08.2015

Re: selakovic

..
Spiridon Spiridon 10:20 21.08.2015

blog koji pogadja

u sredu

bravo

abraham_linkoln abraham_linkoln 13:44 21.08.2015

Re: blog koji pogadja

blog koji pogadja
u sredu

bravo


Saglasan - sjajno je da je neko pokrenuo i ovu temu
a srazmerno mali broj komentara pokazuje u kojoj meri smo
postali neosetljivi i ravnodušni za patnje i nedaće drugog...

Ne znam šta je "patriotama" na vlasti potrebno da se dogodi
gospodinu Ivanoviću da bi shvatili da država Srbija treba da
reaguje... Tako da ja ipak umesto "bravo", biram: tužno +
strašno + poražavajuće
tyson tyson 15:01 21.08.2015

Usluga za uslugu

Ne znam šta je "patriotama" na vlasti potrebno da se dogodi
gospodinu Ivanoviću da bi shvatili da država Srbija treba da
reaguje...

Njima odgovara da Ivanović bude odstranjen sa kosovske političke scene, zato i ne reaguju. Da ne idemo dalje u razrađivanju teorija.


qqriq qqriq 11:39 21.08.2015

Malo komentara!

Toliko o ljudskosti, o Kosovu, o vladavini prava, o ugrozenom zivotu, o srpskom fakin pravosudju, o srpskoj fakin vlasti, o nama koji to mirno posmatramo.
Umorni. Umorni. Umorni.

Olivere, ako vidite ovaj blog, ili vidi neko Vama blizak, najblizi, drzite se!
Ne dajte (se) skotovima.........
Samo bi se radovali da Vas nema.

Kraja Kraja 16:34 21.08.2015

...hm...

"Šta mislite, kad bi Meksiko ili Srbija poslale avion po svoje gradjane?"


...ume srbija i siroko da se otvori kada se gradjanin zove miladin kovacevic...

...jedna od stvari koju nikada necu moci da im oprostim...
...ne toliko zbog para, koliko zbog tajnosti u kojoj su to uradili i nevidjenog besa po otkrivanju zloupotrebe budzetskog novca u privatne - burazerskje svrhe...
qqriq qqriq 17:18 21.08.2015

Re: ...hm...

..ume srbija i siroko da se otvori kada se gradjanin zove miladin kovacevic...


Bravo!
Nezaboravna bruka. Plus skupa šteta. Plus kretenizam u svim pravcima.
Kraja Kraja 16:38 21.08.2015

...e sad...

...odvojen komentar...
...kakvom su brzinom sklonili onog tabadziju sa barikada koji je btw pokrao neke desetine kamiona i bavio se svim mogucim mutnim (citaj mlatio novac) radnjama po severu kosova...
...znaci, moze srbija, kad hoce...

...oliver im smeta, to je jasno...
qqriq qqriq 17:18 21.08.2015

Re: ...e sad...

...znaci, moze srbija, kad hoce...

...oliver im smeta, to je jasno...


liči.
Kraja Kraja 16:41 21.08.2015

...ima jos...



...ovo mi se gadi da komentarisem...
...sem da moze srbija, kad hoce...
qqriq qqriq 17:40 21.08.2015

Re: ...ima jos...

...ima jos...




ono kad slika vredi hiljadu reči.

irvington irvington 14:20 25.08.2015

Re: ...ima jos...

Нажалост, они који су Богданова послали да прекине утакмицу у Ђенови никада нису одговарали за ту свињарију. Напротив, награђени су високим државним функцијама.
qqriq qqriq 17:36 21.08.2015

samo

za krkara:

komentarisala bih ja kod casnog gospon sabica, al me trajno banovao, poludi čim vidi moj komentar vezan za njegovu platu i, posebno, za glasovite akcije skupe estradne mustre zvane e moj saša.
elem, primer koji je gospon sabic izneo vredan jeste komentara iz više razloga, jedan je da se upravo radi o urušenom pravosudju.

moja prijateljica ima predmet vezan za dete, malo dete, koji vene na dnu fioke pune 4 godine, tako da može jedino da piskara nikoli selakoviću ubi se i slično.
eeee, malo dete koje raste, poraste, dok tamo neke čike/tete treba da vide......
pa pljunem ti našu posvećenost EU.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:25 21.08.2015

Re: samo

Ne razumem kakve veze Šabić ima sa temom - uzgred, mislite li da Šabić, ili Saša Janković, sami sebi određuju platu?!

Inače da ne bude da sam advokat Šabića - javni funkcioneri ne bi trebali da imaju problem da podatke o svojim zaradama učine javno dostupnim.
qqriq qqriq 22:06 21.08.2015

Re: samo

Ne razumem kakve veze


Baš nikakve, osim što sam danas oko podne napisala ovde
Malo komentara!.
a onda, vrativši se na komp tri sata kasnije, videla da je krkar slično - malo komentara - zamerio na Šabićevom blogu.
uostalom, naslov mog komentara na koji reaguješ je samo za krkara

nema šta da mislim, znam ko odredjuje plate povereniku i ombudsmanu.
oni nikada ne bi uzeli toliko.
qqriq qqriq 09:48 24.08.2015

da ostavim buket

invictus_maximus invictus_maximus 18:40 24.08.2015

Oliver u Briselu

Kako komentarišete najavu da bi o slučaju Olivera Ivanovića moglo da se pregovara u Briselu?
qqriq qqriq 18:49 24.08.2015

Re: Oliver u Briselu

Ti danas postao bloger da to pitas.
Aj prvo ti, kako ti komentarises?
tyson tyson 00:41 25.08.2015

Bez buketa


Danas mu produžili pritvor za još dva meseca.


qqriq qqriq 07:57 25.08.2015

Re: Bez buketa

buket si video?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana