Društvo| In memoriam| Na današnji dan| Politika| Region

Srebrenica danas...

Nebojša Milenković RSS / 11.07.2015. u 22:42

v185690.jpgSrebrenica danas - ili kako da, zahvaljujući budalama, odete kao Vučić a vratite se kao žrtva!



Komentari (267)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:42 11.07.2015

...

Ma koliko nepotreban i glup - napad na Aleksandra Vučića predstavlja napad na Aleksandra Vučića, obezbedivši mu, u političkom smislu, titulu (globalne) zvezde dana (ne samo današnjeg već i mnogih koji slede). I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare...
jedan_covek jedan_covek 22:48 11.07.2015

Re: ...

Upravo tako - za političku karijeru Aleksandra Vučića ova današnja glupost mu lepo dođe "ko sekira u med"... a sad se lepo spremite za svakodnevne analize i podvarijante u narednim mesecima...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:55 11.07.2015

Re: ...

za političku karijeru Aleksandra Vučića ova današnja glupost mu lepo dođe "ko sekira u med"
- Tako nekako...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 11.07.2015

Re: ...

I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare...


Ok, nije.
Nego da li su ovo uradili neki kreteni ili Bošnajci?
U Srebrenici su muslimane pobili Srbi, a ovde?
grmfrm grmfrm 09:16 12.07.2015

Re: ...

Ma koliko nepotreban i glup - napad na Aleksandra Vučića predstavlja napad na Aleksandra Vučića, obezbedivši mu, u političkom smislu, titulu (globalne) zvezde dana (ne samo današnjeg već i mnogih koji slede). I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare


A ti da si covek ne bi ni napisao ovu glupost.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:57 12.07.2015

Re: ...

A ti da si covek ne bi ni napisao ovu glupost.


A ti bi, čoveče, za početak mogao da se potpišeš - pošto mi ovo "čovek grmfrm" zvuči isuviše apstraktno da bih te mogao uzeti ozbiljno kad su ovakve diskusije u pitanju.
Spiridon Spiridon 13:26 12.07.2015

Re: ...

Ma koliko nepotreban i glup - napad na Aleksandra Vučića predstavlja napad na Aleksandra Vučića, obezbedivši mu, u političkom smislu, titulu (globalne) zvezde dana (ne samo današnjeg već i mnogih koji slede). I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare...


Naravno. Ako narod u Srbiji moze da ga trpi poslednjih 20-tak godina, oni ne moraju.

predatortz predatortz 09:50 13.07.2015

Re: ...

Nebojša Milenković
Ma koliko nepotreban i glup - napad na Aleksandra Vučića predstavlja napad na Aleksandra Vučića, obezbedivši mu, u političkom smislu, titulu (globalne) zvezde dana (ne samo današnjeg već i mnogih koji slede). I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare...


Grešiš!
Napad na zvaničnika neke države je napad na tu državu. Meni u Potočarima nisu napali Aleksandra Vučića, nego predsednika vlade.
Tako rezonuju ljudi i narodi koji imaju dostojanstvo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:28 13.07.2015

Re: ...

predatortz
Nebojša Milenković
Ma koliko nepotreban i glup - napad na Aleksandra Vučića predstavlja napad na Aleksandra Vučića, obezbedivši mu, u političkom smislu, titulu (globalne) zvezde dana (ne samo današnjeg već i mnogih koji slede). I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare...


Grešiš!
Napad na zvaničnika neke države je napad na tu državu. Meni u Potočarima nisu napali Aleksandra Vučića, nego predsednika vlade.
Tako rezonuju ljudi i narodi koji imaju dostojanstvo.

Да.
Није он тамо ишао приватно, на журку, већ на позив, као представник Србије.
Парадокс: Соња Бисерко је похвалила Вучићево држање и накнадну реакцију као најприкладнију.
princi princi 10:32 13.07.2015

Re: ...

predatortz
Nebojša Milenković
Ma koliko nepotreban i glup - napad na Aleksandra Vučića predstavlja napad na Aleksandra Vučića, obezbedivši mu, u političkom smislu, titulu (globalne) zvezde dana (ne samo današnjeg već i mnogih koji slede). I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare...


Grešiš!
Napad na zvaničnika neke države je napad na tu državu. Meni u Potočarima nisu napali Aleksandra Vučića, nego predsednika vlade.
Tako rezonuju ljudi i narodi koji imaju dostojanstvo.


Јеби га, Миленковићев премијер није Вучић него Абрахам Линколн.
Hansel Hansel 10:36 13.07.2015

Re: ...

predatortz
Napad na zvaničnika neke države je napad na tu državu. Meni u Potočarima nisu napali Aleksandra Vučića, nego predsednika vlade.
Tako rezonuju ljudi i narodi koji imaju dostojanstvo.

И, шта ће сада ти "људи и народ(и)"? Да узврате првом приликом? Како се брани то повређено (такво) достојанство? Објавом рата? (Као нпр. пре 101 годину?)

Право да ти кажем, на мене од каменовања много поразније делује моменат када тај "мој представник" бежи. Показао је заправо колики је аматер, осим ако све то унапред није (опет уврнуто) укалкулисао. А ако је укалкулисао, и ако он сâм тако третира своје и достојанство државе коју представља, шта остаје мени?

Да не говорим да је суштинско достојанство српског народа суштински ужасно окрњено прљавим понашањем у ратовима деведесетих, а да не говорим о суодговорности за њихово избијање. Немамо ми достојанство од тих момената, ни унутрашње ни спољно, то је очигледно на сваком кораку. Ово у Поточарима је само последица и -- епизода.
princi princi 10:40 13.07.2015

Re: ...

Право да ти кажем, на мене од каменовања много поразније делује моменат када тај "мој представник" бежи. Показао је заправо колики је аматер, осим ако све то унапред није (опет уврнуто) укалкулисао. А ако је укалкулисао, и ако он сâм тако третира своје и достојанство државе коју представља, шта остаје мени?

Шта је требало да ради? Да разбија главом камење?
predatortz predatortz 10:49 13.07.2015

Re: ...


Naravno. Ako narod u Srbiji moze da ga trpi poslednjih 20-tak godina, oni ne moraju.


A mi smo trebali da ubijemo Klintona pre neki dan? Mislim, mogli smo - nije da nismo, a nismo dužni ni da trpimo njegovo prisustvo...
Jebala te logika!
Hansel Hansel 10:50 13.07.2015

Re: ...

princi
Шта је требало да ради? Да разбија главом камење?

Можда да прво прокљувимо да ли је то укалкулисао или није. Без тог одговора, ми овде као да се свађамо око бачене кости, а немамо појма који је мотив тог бацања ("кости" ).

Predrag Brajovic
Да.
Није он тамо ишао приватно, на журку, већ на позив, као представник Србије.
Парадокс: Соња Бисерко је похвалила Вучићево држање и накнадну реакцију као најприкладнију.

Е, ако је она рекла...

А Весна Пусић је рекла да долазак Вучића показује колико се Србија променила за 20 година. Да ли је тај одлазак у симболичкој равни требало да има управо такво значење? Србија је била онаква, а сада је оваква? Није тачно ни једно ни друго.

И, да, Весна Пусић је пре неколико година рекла, када је Тадић ишао у Хрватску, да то тако бива -- "злочине раде једни, а испричавају се други".

Но, кад се подвуче црта, да ли је можда Вучић могао да оде у Поточаре неки дан раније? Да ли би то било прикладније за све и да ли би тиме био постигнут (ваљда) примарни циљ?
Hansel Hansel 10:56 13.07.2015

Re: ...

predatortz
A mi smo trebali da ubijemo Klintona pre neki dan?

За почетак, Клинтон није дошао код нас и није дошао на комеморацију жртвама бомбардовања.

Сваки такав долазак без, макар, речи "погрешио сам" јесте лицемерје и цинизам, нарочито у очима породица жртава.

Но, у Поточарима међу масом која је гађала Вучића чланова породица жртава вероватно није било. А увек се нађе неко ко мисли да треба да их заступа и ко "зна" како да их заступа.
princi princi 10:59 13.07.2015

Re: ...

Можда да прво прокљувимо да ли је то укалкулисао или није. Без тог одговора, ми овде као да се свађамо око бачене кости, а немамо појма који је мотив тог бацања ("кости" ).

Стварно не разумем шта хоћеш да кажеш. Неко баца камење на Вучића, а он треба нешто да калкулише? Искрено, мислим да је Муслимане зајебао што је отишао у Сребреницу, као што их је зајебао и изјавом после инцидента. Они су очекивали много усплахиренију реакцију.
predatortz predatortz 11:03 13.07.2015

Re: ...

За почетак, Клинтон није дошао код нас и није дошао на комеморацију жртвама бомбардовања.


Da, ja imam taj problem sa nepreciznošću budući da živim i u Srbiji i u RS. Trenutno pišem iz RS.

Dakle, i nas u RS je bombardovao Klinton. Pre neki dan je došao u RS i nije nam uputio izvinjenje, rekao je da je ponosan na to.
Trebali smo ga gađati kamenjem, cipelama i flašama?
Ima i kod nas ludaka koji tako rezonuju, ali ih držimo pod kontrolom.
Hansel Hansel 11:16 13.07.2015

Re: ...

А, па нипошто, нисам то рекао. Само сам хтео да кажем да бих могао да разумем падање мрака на очи онима који се идентификују са жртвом а убица (или онај кога они виде као убицу/саучесника) дође на сахрану. Не знам ништа о онима који су гађали Вучића, па даље не могу ни да размишљам колико је то гађање било с предумишљајем и с каквим предумишљајем.

princi
Можда да прво прокљувимо да ли је то укалкулисао или није. Без тог одговора, ми овде као да се свађамо око бачене кости, а немамо појма који је мотив тог бацања ("кости" ).

Стварно не разумем шта хоћеш да кажеш. Неко баца камење на Вучића, а он треба нешто да калкулише? Искрено, мислим да је Муслимане зајебао што је отишао у Сребреницу, као што их је зајебао и изјавом после инцидента. Они су очекивали много усплахиренију реакцију.

Па, то -- питам да ли је можда управо то укалкулисао. Имао је информације да ситуација безбедносно није чиста (не знамо колико прецизне), одлучио је да оде, десило се ово и на неки (опет уврнути) начин излази као морални победник (да ли и Србија)? Да ли се рачунало с тим да "међународна заједница" "воли" жртве? Не знам. Али, ако јесте, бесмислено је што се ми овде гложимо да ли је или није повређено колективно достојанство... Тј., ако то питање остаје, можда треба да се упитамо није ли за то суодговоран и онај ко је одлучио да се томе изложи.
princi princi 11:23 13.07.2015

Re: ...

Имао је информације да ситуација безбедносно није чиста (не знамо колико прецизне), одлучио је да оде, десило се ово и на неки (опет уврнути) начин излази као морални победник (да ли и Србија)? Да ли се рачунало с тим да "међународна заједница" "воли" жртве? Не знам. Али, ако јесте, бесмислено је што се ми овде гложимо да ли је или није повређено колективно достојанство... Тј., ако то питање остаје, можда треба да се упитамо није ли за то суодговоран и онај ко је одлучио да се томе изложи.

Чекај, испада да и ти мислиш да је све ово био део игре. Ако је тако, онда је Вучић ово мајсторски одиграо: показао другу страну као безумне насилнике којима није ни до каквог помена мртвима, а још мање до помирења. И при свему томе рекао како у сваком народу има манијака (имплицирајући да је и сама Сребреница не дело Срба, него манијака). Избио им све адуте из руку.
urbana_gerila urbana_gerila 11:26 13.07.2015

Re: ...

Hansel
Право да ти кажем, на мене од каменовања много поразније делује моменат када тај "мој представник" бежи. Показао је заправо колики је аматер, осим ако све то унапред није (опет уврнуто) укалкулисао. А ако је укалкулисао, и ако он сâм тако третира своје и достојанство државе коју представља, шта остаје мени?


oduvek me je fasciniralo samodivljenje idiota dok plasiraju svoje nebuloze.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:29 13.07.2015

Re: ...

Извини, Ханселе, не умем ништа да ти одговорим, ти за мене увек имаш превише флуидно мишљење, па се не сналазим.

Иначе, Вучко је, заиста, испао цар, кад је и једна Соња Бисерко морала да га хвали, а она најчешће говори оно што напољу мисле.
Hansel Hansel 12:00 13.07.2015

Re: ...

urbana_gerila
oduvek me je fasciniralo samodivljenje idiota dok plasiraju svoje nebuloze.

Фасцинира те Вучић или неко други? Иначе, и мене фасцинира препотенција која све што не разуме проглашава небулозама. А шта су власници те препотенције, нека виде сами са собом.
princi
Чекај, испада да и ти мислиш да је све ово био део игре. Ако је тако, онда је Вучић ово мајсторски одиграо: показао другу страну као безумне насилнике којима није ни до каквог помена мртвима, а још мање до помирења. И при свему томе рекао како у сваком народу има манијака (имплицирајући да је и сама Сребреница не дело Срба, него манијака). Избио им све адуте из руку.

Мислим да је врло могуће. А ако је реално, бесмислено је онда да причамо о повређеном достојанству. А и ако није рачунао (вероватноћа 0,01%, бар по мом мишљењу), и ако је резултат овакав какав кажеш да јесте, онда је опет расправа у том смеру беспредметна.
Predrag Brajovic
Извини, Ханселе, не умем ништа да ти одговорим, ти за мене увек имаш превише флуидно мишљење, па се не сналазим.

Прилично дивергентно, да. У томе је већи део мојих проблема. Али, нађе се ту и покоје решење.

А Соња Бисерко (мислим) и Наташа Кандић (сигурно) су своје рекле и пре оних избора, сећаш се...
princi princi 12:11 13.07.2015

Re: ...

Мислим да је врло могуће. А ако је реално, бесмислено је онда да причамо о повређеном достојанству. А и ако није рачунао (вероватноћа 0,01%, бар по мом мишљењу), и ако је резултат овакав какав кажеш да јесте, онда је опет расправа у том смеру беспредметна.

Стварно уопште не разумем шта ти пишеш, а понекад ми се чини да не разумеш ни ти сам. Ако је нечије достојанство повређено онда је то достојанство оних очева и мајки чија су деца побијена и чија је трагедија злоупотребљена за прљаве политичке игре. При томе мислим да се Вучић тиме окоростио на најлукавији начин, и да је од ових Орићеваца, Изетбеговићеваца, Кандићке, Бисерке и ине направио магарце.
qqriq qqriq 12:46 13.07.2015

Re: ...

При томе мислим да се Вучић тиме окоростио на најлукавији начин, и да је од ових Орићеваца, Изетбеговићеваца, Кандићке, Бисерке и ине направио магарце.


Pretere ga.
Hteo da ga obasja jaci reflektor.
Vucic nije lukav.
Hansel Hansel 13:14 13.07.2015

Re: ...

princi
Стварно уопште не разумем шта ти пишеш, а понекад ми се чини да не разумеш ни ти сам. Ако је нечије достојанство повређено онда је то достојанство оних очева и мајки чија су деца побијена и чија је трагедија злоупотребљена за прљаве политичке игре.

Ти си сада увео у дискусију то достојанство. Претходно се причало о повређеном достојанству државе и њених грађана и ја сам коментарисао тај аспект. Да потпуно огољено напишем: беспредметно је да се обичан грађанин осећа пониженим због напада на Вучића ако је овај ишао у Сребреницу свестан да се напад на њега може догодити или пак да ће се сигурно догодити, а ако је имао укалкулисану политичку добит -- онда нарочито. А у том случају једино може да нас буде срамота што он игра на тај начин. Али, има и контра томе, на једном реалистичком нивоу разматрања: "свет" изгледа тако и функционише, као да је свима битна само површина а не и суштина. (Ма, шта "као".) У таквој игри, с таквим правилима, он је заиста (можда) своју улогу одиграо одлично. Шта ко од нас приватно мисли о таквим играма и улогама, друга је ствар.
angie01 angie01 13:37 13.07.2015

Re: ...

meni je nasilje bilo koje vrste odvratno i nedopustivo, nisam devdesteih bila za rat, zlobu, radikale i sve izmisljene za taj prljavi nepotrebni pokolj, rusenje i pljacku ratne formacije sastavljene od sumnjivih likova koji su se krili iza patriJotizma, te niko zlocin nije izvrsio u moje ime, jer sam, kao i mnogi bila taoc politike zemlje u kojoj zivim...kao i sada uostalom sto je neko ko je u toj prljavstini devdesetih aktivno ucestvovao, uspeo, znamo vec kako i zbog koga, da zauzme poziciju na celu drzave i predstavlja je i u ovakvim situacijama.

s jedne strane je i posteno da oni koji su devedeste napravili, treba za iste da se izvinjavaju, ali ne u moje ime, jer ja cu svoju sucut izraziti citsa srca i duse i sa iskrenim zaljenjem nekog ko je srecom imao manje posledice od tog loudila, za razliku od drugih nevinih, koji su na tako bezuman nacin igubili zivote.

Politicko mesetarenje u ovoj igri posle 20 godina, mi je takodje gadno, to sto se desilo neodobravam, ali je cirkus sa av, koji je posle medijski napravljen trebalo izbeci, jer ovako izgleda da je nemili dogadjaj iskorscen opet za licnu promociju, opet zrtve nisu dobile adekvatnu sucut, niti je zlocin stavljen na mesto posle koga je moguce pregovarati o pomirenju i buducnosti.
predatortz predatortz 15:03 13.07.2015

Re: ...

er ja cu svoju sucut izraziti citsa srca i duse

opet zrtve nisu dobile adekvatnu sucut,


To sa sućuti u Srbiji, piše vam neko, diktira?

Uzgred, nije se Vučko samolinčovao da skrene pažnju na sebe. Linč su organizovali oni koji su organizovali i manifestaciju. Oni su skrenuli 'sućut' sa žrtava na Vučka.
freehand freehand 15:59 13.07.2015

Re: ...

Ти си сада увео у дискусију то достојанство. Претходно се причало о повређеном достојанству државе и њених грађана и ја сам коментарисао тај аспект. Да потпуно огољено напишем: беспредметно је да се обичан грађанин осећа пониженим због напада на Вучића ако је овај ишао у Сребреницу свестан да се напад на њега може догодити или пак да ће се сигурно догодити, а ако је имао укалкулисану политичку добит -- онда нарочито. А у том случају једино може да нас буде срамота што он игра на тај начин

Vučić je u Srebrenicu otišao pod ogromnim pritiskom sopstvenih reči, Angele Merkel, drugih zvaničnika EU i SAD, kao i onih u Srbiji što imaju tapiju na evropejstvo i evropske vrednosti. I nije imao nikakav izbor.
Što se, pak, napada tiče - njega po osnovama koje pominješ može da napadne bilo ko bilo gde, a da se pozove na njegove reči i postupke iz nedavne prošlosti. Ali ovo što se dogodilo toliko je van njegove jurisdikcije i moći da samo plitak ili zloban um može da mu za to pripiše bilo kakvu odgovornost.
I još jedna stvar: negde si u komentaru pomenuo da je pobegaosa lica mesta. Ne, nije pobegao, čak je i zastao u jednom momentu da razgovara. Udaljen je sa mesta događaja kako se to radi sa svim krunisanim i nekrunisanim a štićenim glavama tamo gde postoje profesionalci koji se o njihovoj bezbvednosti brinu. Tu nema bih-ne bih i hoću-neću. Tu se gura, baca, nosi, samo da se udalji od neposredne opasnosti.
Pitaj Angie ako meni ne veruješ, ona između ostalog vlada i tom tematikom.
urbana_gerila urbana_gerila 16:05 13.07.2015

Re: ...

angie01
ali je cirkus sa av, koji je posle medijski napravljen trebalo izbeci


da su vučiću u potočarima, recimo, servirali kahvu bez rahatlokuma, da su mu uvalili pivu, i to mlaku, umesto vina, da je poslužena samo janjetina - bio bi to ne samo razlog za obraćanje medijima, već i diplomatski skandal par excellence koji iziskuje najoštriji demarš.

linčovanje premijera susedne države koga su pozvali na dženazu je takorekuć rutina, tradicionalni običaj koji se neguje među komšijama, i insistiranje na medijskom pokrivanju nečega što ne interesuje ikoga osim tih koji bi da na tome zarade neke političke poene je - ne cirkus, već seoski vašar!
predatortz predatortz 16:08 13.07.2015

Re: ...

I još jedna stvar: negde si u komentaru pomenuo da je pobegaosa lica mesta. Ne, nije pobegao, čak je i zastao u jednom momentu da razgovara. Udaljen je sa mesta događaja kako se to radi sa svim krunisanim i nekrunisanim a štićenim glavama tamo gde postoje profesionalci koji se o njihovoj bezbvednosti brinu.


Štićeno lice može da bude i krunisana glava, ali kada se radi o njegovoj bezbednosti, osobito u incidentnoj situaciji, povinuje se odluci nadležnih za njegovo obezbeđenje. Termin 'pobegao' je ciničan i suvišan. Da nije 'pobegao', poginuo bi.

Uzgred, Vučić je tražio da ga obezbeđuju, pored njegovih pratilaca, pripadnici MUP Rep.Srpske. Tom zahtevu delegacije Srbije nije udovoljeno. Pripadnicima MUP RS nije dozvoljen ulazak u Memorijalni centar. Unutrašnjost su obezbeđivali pripadnici Direkcije za upravljenje policijskim telima BiH, amateri u odnosu na ostale službe i pripadnici privatne agencije Sekuritas, koju vodi čovek blizak Bakiru Izetbegoviću. I jedni i drugi su pasivno posmatrali linč. Da nije bilo pripadnika premijerovog obezbeđenja, verovatno bi Vučić bio ubijen.
freehand freehand 16:13 13.07.2015

Re: ...

Štićeno lice može da bude i krunisana glava, ali kada se radi o njegovoj bezbednosti, osobito u incidentnoj situaciji, povinuje se odluci nadležnih za njegovo obezbeđenje. Termin 'pobegao' je ciničan i suvišan. Da nije 'pobegao', poginuo b

Ček, zar nisam upravo to rekao?
predatortz predatortz 16:14 13.07.2015

Re: ...

freehand
Štićeno lice može da bude i krunisana glava, ali kada se radi o njegovoj bezbednosti, osobito u incidentnoj situaciji, povinuje se odluci nadležnih za njegovo obezbeđenje. Termin 'pobegao' je ciničan i suvišan. Da nije 'pobegao', poginuo b

Ček, zar nisam upravo to rekao?


Jesi, samo se slažem sa tobom. Citirao sam te da se pozovem na ono što si rekao i izrazim slaganje.
urbana_gerila urbana_gerila 16:29 13.07.2015

Re: ...

predatortz
I još jedna stvar: negde si u komentaru pomenuo da je pobegaosa lica mesta. Ne, nije pobegao, čak je i zastao u jednom momentu da razgovara. Udaljen je sa mesta događaja kako se to radi sa svim krunisanim i nekrunisanim a štićenim glavama tamo gde postoje profesionalci koji se o njihovoj bezbvednosti brinu.


Štićeno lice može da bude i krunisana glava, ali kada se radi o njegovoj bezbednosti, osobito u incidentnoj situaciji, povinuje se odluci nadležnih za njegovo obezbeđenje. Termin 'pobegao' je ciničan i suvišan. Da nije 'pobegao', poginuo bi.

Uzgred, Vučić je tražio da ga obezbeđuju, pored njegovih pratilaca, pripadnici MUP Rep.Srpske. Tom zahtevu delegacije Srbije nije udovoljeno. Pripadnicima MUP RS nije dozvoljen ulazak u Memorijalni centar. Unutrašnjost su obezbeđivali pripadnici Direkcije za upravljenje policijskim telima BiH, amateri u odnosu na ostale službe i pripadnici privatne agencije Sekuritas, koju vodi čovek blizak Bakiru Izetbegoviću. I jedni i drugi su pasivno posmatrali linč. Da nije bilo pripadnika premijerovog obezbeđenja, verovatno bi Vučić bio ubijen.


sam čin izvlačenja izvršen je skoro perfektno u uslovima u kojima se dešavao, kasnilo se malo sa otvaranjem pancirnih torbi ali je brzina prolaska kroz neprijateljski nastrojenu masu bila skoro optimalna, a vrlo je važno, bar sam ja to tako video na snimku, što je premijerovo obezbeđenje u tako eksplozivnoj situaciji koristilo isključivo fizičku snagu.

da li je do toga smelo da dođe - drugo je pitanje.
mislim da je ovo poslednji put da je vučić sam odlučivao o pitanjima vezanim za rizike njegove bezbednosti.
freehand freehand 16:37 13.07.2015

Re: ...

predatortz
freehand
Štićeno lice može da bude i krunisana glava, ali kada se radi o njegovoj bezbednosti, osobito u incidentnoj situaciji, povinuje se odluci nadležnih za njegovo obezbeđenje. Termin 'pobegao' je ciničan i suvišan. Da nije 'pobegao', poginuo b

Ček, zar nisam upravo to rekao?


Jesi, samo se slažem sa tobom. Citirao sam te da se pozovem na ono što si rekao i izrazim slaganje.

Ok, rekoh - da nije opet neki nesporazum.
angie01 angie01 16:44 13.07.2015

Re: ...

To sa sućuti u Srbiji, piše vam neko, diktira?


sto bi neko pisao i diktirao, mogu da napisem kako hocu, vidim, razumelo se-sto je valjda cilj u komunikaciji, a to sto se nekome ne svidja, bas me briga.
alselone alselone 18:24 13.07.2015

Re: ...

a to sto se nekome ne svidja, bas me briga.


nije do svidjanja, nego do smeha. mislim - ti stvarno koristis rec "sucut"?
blogovatelj blogovatelj 18:32 13.07.2015

Re: ...

sam čin izvlačenja izvršen je skoro perfektno u uslovima u kojima se dešavao, kasnilo se malo sa otvaranjem pancirnih torbi ali je brzina prolaska kroz neprijateljski nastrojenu masu bila skoro optimalna, a vrlo je važno, bar sam ja to tako video na snimku, što je premijerovo obezbeđenje u tako eksplozivnoj situaciji koristilo isključivo fizičku snagu.

da li je do toga smelo da dođe - drugo je pitanje.
mislim da je ovo poslednji put da je vučić sam odlučivao o pitanjima vezanim za rizike njegove bezbednosti.


Brale, pa ti si DB-ovac na zadatku ovde?! A ovamo daje sebi imena urbana gerila i antioksidans?
Jesu vam na kursevima davali i da duvate i šmrčete?
urbana_gerila urbana_gerila 19:04 13.07.2015

Re: ...

blogovatelj
Jesu vam na kursevima davali i da duvate


jok, brale, nama duvaju takvi poput tebe.
angie01 angie01 19:25 13.07.2015

Re: ...

nije do svidjanja, nego do smeha. mislim - ti stvarno koristis rec "sucut"?


pa smej se, sta cu ti ja,...koristim ja razne reci koje nisu cistokrvne, rodjena sam i odrasla u YU i tada su se svi ovi novo jezici zvali srpsko-hrvatski i reci tog jezika mi nisu ni strane ni smesne, strano i smesno mi je ovo danasnje insistiranje na razlikama i cistoti.
blogovatelj blogovatelj 19:28 13.07.2015

Re: ...

strano i smesno mi je ovo danasnje insistiranje na razlikama i cistoti.


Kao na primer kada neko insistira da nebeograđani ne treba da žive u Beogradu. To si mislila?
angie01 angie01 19:41 13.07.2015

Re: ...

To si mislila?


niko od tebe ni ne ocekije da razumes receno.
alselone alselone 22:20 13.07.2015

Re: ...

pa smej se, sta cu ti ja,...koristim ja razne reci koje nisu cistokrvne, rodjena sam i odrasla u YU i tada su se svi ovi novo jezici zvali srpsko-hrvatski i reci tog jezika mi nisu ni strane ni smesne, strano i smesno mi je ovo danasnje insistiranje na razlikama i cistoti.


Meni je to posebno zanimljivo kada neko promeni sredinu i nastavi da prica jednako i posle 20, 30, 40 godina.
angie01 angie01 22:33 13.07.2015

Re: ...

Meni je to posebno zanimljivo kada neko promeni sredinu i nastavi da prica jednako i posle 20, 30, 40 godina.


pa ja nisam promenila sredinu, samo su se promenile granice i teznje.

ne treba mi prevod za hrvatski, bosanski, crnogorski, pa ni makedonski i slovenacki, a citam i koristim i cirilicu i latinicu- pretpostavljam da je tu moj greh.


freehand freehand 22:36 13.07.2015

Re: ...

ne reba mi prevod za Hrvatski, Bosanski, Crnogorski, pa ni Makedonski i Slovenacki, a citam i koristim i cirilicu i latinicu- pretpostavljam da je tu moj greh.

Ćirilicom i latinicom, na svakom od ovih jezika njihovi se nazivi pišu malim slovom.
angie01 angie01 22:43 13.07.2015

Re: ...

njihovi se nazivi pišu malim slovom.[/quot]

u pravu si!
ozdrljic ozdrljic 22:47 13.07.2015

Re: ...

Bravo, i ja mislim tako...osim toga, trebalo bi ih navesti(i navoditi) i po Abecedi. Prvi bi bijo,recimo, azerbajdzanski, zatim, bosanski pa crnogorski i tako dalje i tako blize.
pozdrav, gospodin Pupan
Hansel Hansel 23:46 13.07.2015

Re: ...

freehand
Ali ovo što se dogodilo toliko je van njegove jurisdikcije i moći da samo plitak ili zloban um može da mu za to pripiše bilo kakvu odgovornost.

А ко му је приписао? Ако си мислио на мене, нека сам и плитак и злобан, али нисам то написао. Само сам написао да је могао или да не иде кад су већ безбедносне процене биле лоше или да оде раније.
Ne, nije pobegao, čak je i zastao u jednom momentu da razgovara. Udaljen je sa mesta događaja kako se to radi sa svim krunisanim i nekrunisanim a štićenim glavama tamo gde postoje profesionalci koji se o njihovoj bezbvednosti brinu.

Ма, добро, командовано је повлачење... то је јасно. Нисам ни рекао да је требало да остане, што неко рече, да главом разбија камење, рекао сам само да је мени та сцена бежања (мислим да сам тако написао, јер тако ми је изгледала, као слика, без улажења у анализу) била много више понижавајућа од сцене када га гађају.
freehand freehand 00:00 14.07.2015

Re: ...

А ко му је приписао? Ако си мислио на мене, нека сам и плитак и злобан, али нисам то написао. Само сам написао да је могао или да не иде кад су већ безбедносне процене биле лоше или да оде раније.

Valjda sam bio jasan. Da sam mislio direktno na tebe apostrofirao bih te, ne sumnjaj. Još jednom: Vučić na sve moguće načine pokušava da se protne između Scile i Haribde, i da ovu našu orahovu ljusku nekako prikači uz evropski (klimavi) brod. Sirene dozivaju sa svih strana a sa broda ga veslima i čakljama guraju. a on zna da nema luksuz da se inati. Srebrenica je samo jedna lopatica iz kante govana koju kusa svakodnevno. Kamenovanje i linč nisu bili baš u toj agendi.
Ali kad sam pominjao moć i jurisdikciju mislio sam na budaletine koje su krenule sa pričom da je iz Srbije organizovan taj napad. I pogrešio sam: to ne može da smisli plitak ili zloban um, nego debil.
Toliko je realno.


Ма, добро, командовано је повлачење... то је јасно. Нисам ни рекао да је требало да остане, што неко рече, да главом разбија камење, рекао сам само да је мени та сцена бежања (мислим да сам тако написао, јер тако ми је изгледала, као слика, без улажења у анализу) била много више понижавајућа од сцене када га гађају.

Nije on komandovao ništa. U takvim situacijama štićeno lice vrlo retko - ako ikada - komanduje. Dok se ne izvuče iz direktne opasnosti komanduje šef obezbeđenja.
A šta je više a šta manje omalovažavajuće u situaciji neposredne životne ugroženosti malograđanski je komentar, adekvatan evroviziji ali ne i ovakvoj situaciji.
I ne vređaj se, nego razmisli malo i o tome šta gledaš i šta pišeš.
blogovatelj blogovatelj 00:47 14.07.2015

Re: ...

ne reba mi prevod za Hrvatski, Bosanski, Crnogorski, pa ni Makedonski i Slovenacki, a citam i koristim i cirilicu i latinicu- pretpostavljam da je tu moj greh.


Bože sačuvaj. Ovo samo govori da si poliglota.
blogovatelj blogovatelj 00:51 14.07.2015

Re: ...

niko od tebe ni ne ocekije da razumes receno.


Pojasni nama glupima. I mi smo ljudi.
cane cane 00:53 14.07.2015

Re: ...

Naravno. Ako narod u Srbiji moze da ga trpi poslednjih 20-tak godina, oni ne moraju.


dakle nije trebalo da ide, nepozvan?
cane cane 00:56 14.07.2015

Re: ...

A mi smo trebali da ubijemo Klintona pre neki dan? Mislim, mogli smo - nije da nismo, a nismo dužni ni da trpimo njegovo prisustvo...
Jebala te logika!


vazno da njega trpe tamo gde jeste...

cane cane 01:04 14.07.2015

Re: ...

nije do svidjanja, nego do smeha. mislim - ti stvarno koristis rec "sucut"?


ne samo sucut, i njeznik vrlo cesto upotrebljava.

urbana_gerila urbana_gerila 01:07 14.07.2015

Re: ...

blogovatelj
niko od tebe ni ne ocekije da razumes receno.


Pojasni nama glupima. I mi smo ljudi.


ti, dokazano, ne samo da si glup, već si i - etalon za glupost.
no, izgleda da si se multiplikovao - budući da o sebi govoriš u množini.
prosta deoba?
qqriq qqriq 07:01 14.07.2015

Re: ...

Prvi bi bijo


jel bi bijo?
alselone alselone 07:12 14.07.2015

Re: ...

pa ja nisam promenila sredinu, samo su se promenile granice i teznje.


Zivis u Hrvatskoj? Ja sam mislio da si u Srbiji, ili opet pricas nerazumljivo...

jkt2010 jkt2010 08:08 14.07.2015

Re: ...

Hansel
рекао сам само да је мени та сцена бежања била много више понижавајућа од сцене када га гађају.

To ti i pričaju, nije uvređen i ponižen neki tamo građanin Vučić nego država čiji je on premijer i narod koji ga je birao. Eto vidiš, čak i ti lično se osećaš poniženo...
blogovatelj blogovatelj 20:23 14.07.2015

Re: ...

мени та сцена бежања (мислим да сам тако написао, јер тако ми је изгледала, као слика, без улажења у анализу) била много више понижавајућа од сцене када га гађају.


Нешто си побркао. То је све једна иста сцена.
ozdrljic ozdrljic 20:44 14.07.2015

Re: ...

jel bi bijo?
Cuj ti, nje. Bijo il' ne bijo,.. reci ti meni tetko kukuriku: hocel' to biti
nesto izmedju onog varu...faku..ama onog Faruka i vas? Ako ne bude, ja bi bijo spreman da ga zamjenim. Cijeli svijet bi presao da vas nadjem. Ako ste
zainteresovana, ovako kako sam ja, javite sto brze. Dolazim odmah, samo dok
opravim amlaser. Javite, samo javite. Ljep pozdrav vas Pupan, gospodin Pupan. Cmok
blogovatelj blogovatelj 01:03 15.07.2015

Re: ...

jel bi bijo?


Na Blogu B92 smo imali sve sem jarana džibera koji misli da je šaljiv, plus ima izražen švalerski nagon. Sad imamo i to. Presrećan sam.
AlexDunja AlexDunja 22:44 11.07.2015

i ju, nisam znala

stvarno mu polomili naočare?
sram ih bilo
blogovatelj blogovatelj 23:03 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Kako te nije sramota?
zilikaka zilikaka 23:03 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

AlexDunja
stvarno mu polomili naočare?sram ih bilo

Na stranu to što je lik AV o kojem svako (pa i ja) može da misli šta hoće.
Čisto racionalno, tehnički gledano, on je tamo otišao kao premijer susedne zemlje.
To sve što se desilo pokazuje u najmanju ruku koliko je organizator loše, diletanski odradio svoj posao.

Dozvoliti da bilo ko od državnika može da dođe u takvu situaciju.

A ništa bolje nije ni sa naše strane.
Ne znam bre, al da je neko od obezbeđenja otišo dan ranije da vidi i dogovori se, video bi da je predviđeno da se on bukvalno provlači kroz masu, a da domaće obezbeđenje praktično i ne postoji.

...i na kraju vrhunac to pojavljivanje bez naočara!
Beš čoveka koji nosi naočare jer mu zaista trebaju, a nema kod sebe rezervne.

Ukupno gledano, ja takve ih ne bih pustila ugalj da mi tovare, a da im dam da sami to organizuju.
AlexDunja AlexDunja 23:12 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

zilikaka
AlexDunja
stvarno mu polomili naočare?sram ih bilo

Na stranu to što je lik AV o kojem svako (pa i ja) može da misli šta hoće.
Čisto racionalno tehnički gledano on je tamo otišao kao premijer susedne zemlje.
To sve što se desilo pokazuje u najmanju ruku koliko je organizator loše, diletanski odradio svoj posao.

Dozvoliti da bilo ko od državnika može da dođe u takvu situaciju.

A ništa bolje nije ni sa naše strane.
Ne znam bre, al da je neko od obezbeđenja otišo dan ranije da vidi i dogovori se, video bi da je predviđeno da se on bukvalno provlači kroz masu, a da domaće obezbeđenje praktično i ne postoji.

...i na kraju vrhunac to pojavljivanje bez naočara!
Beš čoveka koji nosi naočare jer mu zaista trebaju, a nema kod sebe rezervne.

Ukupno gledano, ja takve ih ne bih pustila ugalj da mi tovare, a da im dam da sami to organizuju.

sve stoji, ali iskreno, baš me zabole za vučićeve
naočare, i za poene koje je nameračio da stekne,
i za propuste u obezbeđenju
i za budalaštinu koja se trenutno događa u srbiji,
napali ga, jbt!
pa šta
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

i ju, nisam znala
stvarno mu polomili naočare?
sram ih bilo


To pokušavaš da budeš duhovita?
Pa što jebote kad znaš da ti to ne umeš?
Uvek ispadne ovako.
hazar hazar 23:18 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

napali ga, jbt!
pa šta

Nemojte da ste smešni. Aleksandar Vučić je premijer Srbije. Napad na njega je sve samo ne "pa šta".
AlexDunja AlexDunja 23:21 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Kako te nije sramota?

a kako njega nije sramota
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:23 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

a kako njega nije sramota


A to je osveta za nešto od pre?
Nešto poput onoga kad se Mladić svetio Turcima?
AlexDunja AlexDunja 23:27 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Uvek ispadne ovako.

kako?
vučić celog života pretio muslimanima,
nije nešto sam svojeručno radio,
al nije da nije agitovo, nije da nije regrutovo,
i polomili mu naočare, jbt, koja odmazda,
turci kad se svete, otkidaju
freehand freehand 23:32 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

i polomili mu naočare, jbt, koja odmazda,
turci kad se svete, otkidaju

Postoje svedočenja da je i Mladić hteo samo naočari, pa mu se omaklo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

kako?

Glupo.

vučić celog života pretio muslimanima,
nije nešto sam svojeručno radio,
al nije da nije agitovo, nije da nije regrutovo


Pa kažem ti ja, što pokušavaš nešto što ne umeš.

Sad, pokušaj da tebi neko objasni da se ovde ne radi o nekom tamo Aci Vučiću nego o premijeru Srbije, bi bio uzaludan.

A ovo što se desilo ni mene posebno ne uzbuđuje, možda čak naprotiv.
Moralo se desiti nešto ovako, i ja mislim da će se dešavati i gore stvari, jer su oni, muslimani, od Srebrenice odavno počeli da prave vašar.
A vašar ko vašar, ako nema novih atrakcija postaje dosadan.

Ne razumem samo ljude čije rođake tamo sahranjuju. Ne razumem što dopuštaju da se kosti njihivih najbližih koriste na ovakav način.
Sahrana zahteva dostojanstvo a tamo odavno nema dostojanstva.
No na njima je da odluče.

Što se Srbije i Srba tiče ovo može da bude čak i korisno.
Veoma teško je prikriti pravo stanje stvari, pravo raspoloženje i pravu politiku.
Pokušava, vidim, Sonja Biserko, pokušavaju neki iz Sarajeva, pokušavaš i ti, ali optuživati bilo koga osim muslimana za ovo, pokušavati da se kaže zaslužio je, je mnogo providno. A samo tako i može da bude.
Jer sve ovo je jasno kao dan, pa vi koji pokušavate da crno proglasuite belim ste na teškim mukama.
blogovatelj blogovatelj 23:40 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

kako?
vučić celog života pretio muslimanima,
nije nešto sam svojeručno radio,
al nije da nije agitovo, nije da nije regrutovo,
i polomili mu naočare, jbt, koja odmazda,
turci kad se svete, otkidaju


Ovako priča bezmozgašica.
A ovako čovek koji ima razum. Klik
AlexDunja AlexDunja 23:42 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Nešto poput onoga kad se Mladić svetio Turcima?

mladić lično učestvovao na boju na kosovu?
da mu priznamo

izvini, ovo je vučić lično u vreme rata u bosni,
nije osveta turcima iz 14. veka, ma kako to bilo bolesno,
ja zaista ne kapiram vaš ko god da ste majndset
vas koji možete da branite tu budalaštinu
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

mladić lično učestvovao na boju na kosovu?
da mu priznamo


A ovi što su napali Vučića lično bili pred Vučićevim bajonetima?
Ili oni mogu da se svete za svoju naciju a Mladić ne?

E Dunjice, dunjice :)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:47 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Reč je, sada ozbiljno, o strašnom i nedopustivom propustu BiH službi bezbednosti
koje su o bezbednosti gosta kao što je Vučić svakako trebale posebno da
vode računa - uostalom, kao narod kojem su ubili premijera u dvorištu Vlade
mi bi bar dobro morali znati u kojoj meri bezbednosni propusti mogu da
budu opasni...
U tom kontekstu, narravno, podrazumeva se i pitanje: gde su bile i šta su
radile srpske službe?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

U tom kontekstu, narravno, podrazumeva se i pitanje: gde su bile i šta su
radile srpske službe?!


E to je zanimnjivo pitanje.

Sinoć je Stefanović rekao da postoje informacije o spremanju nečega, da je Vučić o tome obavešten, ali da je na Vučiću da odluči.

Da je ovo normlna vlada to bi bila potvrda da su naše službe solidno radile i saznale prave informacije.

Ali, pošto je ovo ipak Vučićeva vlada, pošto je ministar policije neki Slina, teško je odbaciti mogućnost da je Vučić Stefanoviću naložio da to kaže kako bi opet on ispao neustrašivi Vučić koji sme i u smetove, i u poplave, pa evo, i među opasne, a sve za dobro Srbije.
freehand freehand 23:55 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Nebojša Milenković
Reč je, sada ozbiljno, o strašnom i nedopustivom propustu BiH službi bezbednosti
koje su o bezbednosti gosta kao što je Vučić svakako trebale posebno da
vode računa - uostalom, kao narod kojem su ubili premijera u dvorištu Vlade
mi bi bar dobro morali znati u kojoj meri bezbednosni propusti mogu da
budu opasni...
U tom kontekstu, narravno, podrazumeva se i pitanje: gde su bile i šta su
radile srpske službe?!

To je mesto koje je iz raznih razloga izuzetno teško bezbednosno "zaključati". A srpske službe bezbednosti, sem procene koja je Vučiću bila predočena i dobro poznata i onoga što je na licu mesta činila - u stranoj državi i sa svom negativnom hipotekom koju Srbija vuče a koja je poslednjih nedelja i dana još rezolucijama i histerijom dodatno multiplikovana - nije ni mogla ništa više i bolje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:59 11.07.2015

Re: i ju, nisam znala

blogovatelj


A ovako čovek koji ima razum


Naser je Srebrenica, Srebrenica je Naser.
AlexDunja AlexDunja 00:03 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

A ovi što su napali Vučića lično bili pred Vučićevim bajonetima?
Ili oni mogu da se svete za svoju naciju a Mladić ne?

elaborirali smo da vučićevih bajoneta bilo nije,
mladić je naredio i izveo najveći zločin posle drugog svetskog rata,
nemoj da se šališ sa tim,
možeš u svako doba da se šališ sa vučićem, on je smejurija,
mladić je ozniljan zločinac, tu nema šale
blogovatelj blogovatelj 00:04 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Naser je Srebrenica, Srebrenica je Naser.


Ne dozvoljavaš mogućnost da jedna ista osoba jednom kaže nešto pametno, a drugi put nešto glupo?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:04 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

najveći zločin posle drugog svetskog rata,


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:06 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

mladić je naredio i izveo najveći zločin posle drugog svetskog rata,
nemoj da se šališ sa tim,


Ne šalim se samo kažem da ako se nekome daje pravo na osvetu onda se mora dati svima?

Mladić se svetio, ovi se svete, pa što ti ove razumeš a Mladića ne?

Ne voliš Srbe, voliš muslimane, ovi mlađi, lepši?
Šta je u pitanju?
zilikaka zilikaka 00:07 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Sinoć je Stefanović rekao da postoje informacije o spremanju nečega, da je Vučić o tome obavešten, ali da je na Vučiću da odluči.

Da je ovo normlna vlada to bi bila potvrda da su naše službe solidno radile i saznale prave informacije.

Da je ovo normalna država, premijer ne bi smeo da odlučuje na taj način.
Može da podnese ostavku i ode pod svojim JMBG gde i kad hoće, al ne i da se stavlja iznad onih koji moraju da rade posao kako se radi.

Ovako, ako je dozvoljeno da se samo AV pita, ispada da on može sutra i svom pilotu da otme komande, a i da je sreća što nemamo nuklearku,, jer bi moglo da mu padne na pamet da otera osoblje sa komandnog pulta da bi on upravljao.

Ja sam čak toliki pesimista da mislim da u širem krugu obezbeđenja imamo ljude postavljene po istom sistemu kao i one silne starlete u MIP.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:08 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

blogovatelj
Naser je Srebrenica, Srebrenica je Naser.


Ne dozvoljavaš mogućnost da jedna ista osoba jednom kaže nešto pametno, a drugi put nešto glupo?


dozvoljavam naravno, čak se i Vučiću ponekad omakne ponešto pametno, što ne bi i ovom lepotanu, da ne kažem dilberu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:09 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

ako je dozvoljeno da se samo AV pita


Jok i nije:)
Ma sve si ti u pravu, to je, takva je Vučićeva vlast.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:12 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Ja sam čak toliki pesimista da mislim da u širem krugu obezbeđenja imamo ljude postavljene po istom sistemu kao i one silne starlete u MIP.


Bojim se da tvoj pesimizam nije bez osnova,
blogovatelj blogovatelj 00:16 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

dozvoljavam naravno, čak se i Vučiću ponekad omakne ponešto pametno, što ne bi i ovom lepotanu, da ne kažem dilberu.


Dakle, usaglasili smo se.
Unfuckable Unfuckable 01:06 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

napali ga, jbt!
pa šta


kakav god bio, on je premijer moje zemlje i ne može niko da ga propušta kroz "toplog zeca"
a upravo to se desilo tamo

i ne seri više, leba ti
49 41 49 41 03:43 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

zilikaka
AlexDunja
stvarno mu polomili naočare?sram ih bilo

Na stranu to što je lik AV o kojem svako (pa i ja) može da misli šta hoće.
Čisto racionalno, tehnički gledano, on je tamo otišao kao premijer susedne zemlje.
To sve što se desilo pokazuje u najmanju ruku koliko je organizator loše, diletanski odradio svoj posao.

Dozvoliti da bilo ko od državnika može da dođe u takvu situaciju.

A ništa bolje nije ni sa naše strane.
Ne znam bre, al da je neko od obezbeđenja otišo dan ranije da vidi i dogovori se, video bi da je predviđeno da se on bukvalno provlači kroz masu, a da domaće obezbeđenje praktično i ne postoji.

Obezbedjenje, kao Obamino u Kostariki. Narucili k...ve u hotelu pa im mnogo skupo da plate sto su "klatili".
Radilo se to i pre, sa mnogim prethodnicima, pa se zataskavalo.

Kurvanje u Hotelu - zakonski zabranjeno, kao i u drzavi.
Nasao se "mangup - Manager Hotela" nije mogao da slusa svadju oko para, ...

Okrenuo hot line i objasnio o cemu se i o kome radi.

Drz povuci potegni ko je j...; ko nije - ko je platio ko nije hteo da plati.
Elem posle silnog natezanja, sta zakon kaze; sta samoupravni akti mars svih 16 sa glavnim sefom obezbedjenja - NOSITE UGALJ!

TUDUM?!?




...i na kraju vrhunac to pojavljivanje bez naočara!
Beš čoveka koji nosi naočare jer mu zaista trebaju, a nema kod sebe rezervne.

Ukupno gledano, ja takve ih ne bih pustila ugalj da mi tovare, a da im dam da sami to organizuju.

mariopan mariopan 04:30 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

AlexDunja
stvarno mu polomili naočare?
sram ih bilo

Neeee, ranjen je u naočare.

To je komentar jednog bota.
urbana_gerila urbana_gerila 06:37 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

AlexDunja
mladić je naredio i izveo najveći zločin posle drugog svetskog rata,


nisi sa razumevanjem pratila na času, mantra je: najveći zločin posle drugog svetskog rata - u evropi.
zbog boljeg perceptivnog kapaciteta je jelena milić tvoj, a ne ti njen, mentor, njoj je uspelo da to zapamti - jer ako se mnogo šara može ispod tepiha da izviri, recimo, 500 000 stradale iračke dece za koju je madlen olbrajt, veliki humanista i filantrop koja je juče posetila mesto i svog zločina, javno kazala da su bila opravdana žrtva potrebna da se obori diktator... koji im nije dao naftu za dž...

----------

to što se 1995. desilo u srebrenici je strašan zločin, ne sme se ni negirati ni tražiti opravdanje ni zaboraviti: zbog ljudskosti, zbog pijeteta prema stradalima i saosećanja sa njihovim porodicama, zbog nas samih i naše dece - da se ne bi ponovilo, nikome.
moja namera nije bila da u narativ o tom zločinu unesem bilo kakvo "ali", ne sme ga biti ako smo ljudi, već da ukažem da dušebrižnici koji empatiju osećaju jedino prema svom buđelaru - neće doprineti ni katarzi ni pomirenju, naprotiv.

alselone alselone 06:42 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

napali ga, jbt!
pa šta


gospodjo, vi ste bolid.
urbana_gerila urbana_gerila 06:48 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

AlexDunja
i polomili mu naočare, jbt, koja odmazda,


ma, namerno je otišao da provocira ne bi li mu ih slomili - pa da od socijalnog isposluje nove.
princi princi 06:53 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

A ovako čovek koji ima razum. Klik

Naprotiv, meni je ovo baš vrlo cinična izjava jer implicira da se srpskim žrtvama poklanja samo za kaznu.
blogovatelj blogovatelj 08:07 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Naprotiv, meni je ovo baš vrlo cinična izjava jer implicira da se srpskim žrtvama poklanja samo za kaznu.


Neka ode i neka se pokloni ma ko iz njihovog plemena pa je neka vajda, do sada niko tamo nije bio.
Ka normalnosti jedino mogu da stignu malim koracima, a to su ti mali koraci.
Hansel Hansel 09:05 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

zilikaka
Da je ovo normalna država, premijer ne bi smeo da odlučuje na taj način.
Može da podnese ostavku i ode pod svojim JMBG gde i kad hoće, al ne i da se stavlja iznad onih koji moraju da rade posao kako se radi.

Паралела је болна, али морам да кажем... на неки свој уврнути начин и с неким другим мотивима, АВ и у овоме копира покојног премијера, бар по ономе што смо слушали (да је Ђинђић игнорисао неке безбедносне процене, али ваљда само у Србији).
Hansel Hansel 09:12 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

zilikaka
...i na kraju vrhunac to pojavljivanje bez naočara!
Beš čoveka koji nosi naočare jer mu zaista trebaju, a nema kod sebe rezervne.

Ukupno gledano, ja takve ih ne bih pustila ugalj da mi tovare, a da im dam da sami to organizuju.

Смео бих да се кладим да је имао резервне наочаре.

А ако си ти у праву, слажем се са закључком. Додуше, ја таквима ништа и нисам дао, а верујем ни ти.
grmfrm grmfrm 09:17 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

A ovako čovek koji ima razum. Klik


Bullshit. Sve unapred pripremljeno.
grmfrm grmfrm 09:27 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

sve stoji, ali iskreno, baš me zabole za vučićeve
naočare, i za poene koje je nameračio da stekne,
i za propuste u obezbeđenju
i za budalaštinu koja se trenutno događa u srbiji,
napali ga, jbt!
pa šta


Jesi ti kreten samo slucajno?
alselone alselone 09:28 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Sve unapred pripremljeno.


Ne znam sto je ovo vecinsko misljenje. Sta, kod muslimana nema huligana i budala?! Ako vec ima onda su potkupljeni. Molim vas.

Da se desilo obrnuto i kod nas siguran sam da bi najmanje dvoje ljudi tvrdilo da je to kolektivna osobina naseg naroda. Jedno od tih dvoje pise u stihovima i odvratno relativizuje napad na premijera drzave. Da jeste, AlexDunja je.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana