Ekonomija| Gradjanske inicijative| Na današnji dan| Politika

Haiku support to Greek people

Nebojša Milenković RSS / 04.07.2015. u 23:00

le-fmi-valide-une-aide-de-4-6-milliards-de-dollars-pour-la-grece.jpg

Greece is a very beautiful country -
and Germany, it is known,
no islands...

 

Grčka je veoma lepa zemlja -
a Nemačka, poznato je,
nema ostrva...

 


Atačmenti



Komentari (930)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 06:47 06.07.2015

Re: Lepo...


šta da radim kada ga ja, ma koliko se on pravio švabov i ma koliko bio ukakan - ipak(možda i samo da ga nerviram) tretiram kao nekog svog.

Ta kako da nije naš nego ne sluša bre!
urbana_gerila urbana_gerila 09:16 06.07.2015

Re: Lepo...

mariopan

šta da radim kada ga ja, ma koliko se on pravio švabov i ma koliko bio ukakan - ipak(možda i samo da ga nerviram) tretiram kao nekog svog.

Ta kako da nije naš nego ne sluša bre!


mladoSludoS
anonymous anonymous 18:31 06.07.2015

Re: Нехотице, извињавам се...

Kako glasi augmentativ ?

anonymous


Dajem ti preporuku .

qqriq qqriq 20:10 05.07.2015

pao evro

skočio dolar!

alselone alselone 20:23 05.07.2015

Re: pao evro

pao evro
skočio dolar!


Ah, ne. Mladi alseone je prva zrtva grckog glasanja. Putujem u USA a dnevnice mi u evrima. Ajde Nemci, sise, hocu ko pre par godina, 1.8 odnos. Ne posustajte sad.
princi princi 20:25 05.07.2015

Re: pao evro

Auuu, uništiše te.
alselone alselone 20:34 05.07.2015

Re: pao evro

Auuu, uništiše te.


Vidi sa cim ja radim poslednjih godina:


Nekad lepo dodjes ko covek sa 200 evra u neki autlet, 300 dolara, napunim onaj svercerski kofer. Kako sad dalje, pitam ja vas, kako placati stejk 30 evra? Kuda ide ovaj svet?! Uaaaaaa Grci!
princi princi 20:43 05.07.2015

Re: pao evro

Ovde samo mjuza pomaže...
nsarski nsarski 21:05 05.07.2015

Re: pao evro

Ajde Nemci, sise, hocu ko pre par godina, 1.8 odnos.

Jbg., ne preteruj. Nikad nije bio 1.8. Dobacio je do oko 1.5, ali je pocetkom ove godine pao i ispod 1.05. Sada je blizu, al' meni, izvini, bas povolji.
Dok jednom ne smrkne...itd.
alselone alselone 21:11 05.07.2015

Re: pao evro

Jbg., ne preteruj. Nikad nije bio 1.8. Dobacio je do oko 1.5, ali je pocetkom ove godine pao i ispod 1.05. Sada je blizu, al' meni, izvini, bas povolji.


Da, tebi je obrnuto. :)
Bio je skoro 1.6 kada sam ja krenuo da putujem, negde 2008, sad izguglah, nikad nije bio 1.8. Nije ni 1.6 za bacanje.
blogovatelj blogovatelj 21:12 05.07.2015

Re: pao evro

Ah, ne. Mladi alseone je prva zrtva grckog glasanja. Putujem u USA a dnevnice mi u evrima. Ajde Nemci, sise, hocu ko pre par godina, 1.8 odnos. Ne posustajte sad.


Pa se ti samo raduj pobedi Sirize
princi princi 21:17 05.07.2015

Re: pao evro

Jaooo, Kanađanin, tiću, molim te. Sine, ove scene iz Atine kao iz nekog Kustinog filma, :). Kusta da je pametan, odmah da se sliže sa Ciprasom i dobije kintu za Grka Zorbu 2. A Bregović da napravi veliki koncert "Ajmo Cigani!"
princi princi 21:33 05.07.2015

Re: pao evro

Sine, petarde po Hampsteadu, Grcite slave. Sinoć Ameri, danas Grci, samo nek je veselo.
glockenspiel glockenspiel 21:54 05.07.2015

Re: pao evro

alselone
Auuu, uništiše te.


Vidi sa cim ja radim poslednjih godina:


Nekad lepo dodjes ko covek sa 200 evra u neki autlet, 300 dolara, napunim onaj svercerski kofer. Kako sad dalje, pitam ja vas, kako placati stejk 30 evra? Kuda ide ovaj svet?! Uaaaaaa Grci!


Pa promijeni firmu.
blogovatelj blogovatelj 22:10 05.07.2015

Re: pao evro

Jaooo, Kanađanin, tiću, molim te. Sine, ove scene iz Atine kao iz nekog Kustinog filma, :). Kusta da je pametan, odmah da se sliže sa Ciprasom i dobije kintu za Grka Zorbu 2. A Bregović da napravi veliki koncert "Ajmo Cigani!"


Nisam gledao scene sem onog deke što plače pred bankom, ali ti verujem na reč.
A što da timću?
mariopan mariopan 22:13 05.07.2015

Re: pao evro

Uaaaaaa Grci!


Kako sada da kupiš Partenon?
alselone alselone 22:16 05.07.2015

Re: pao evro

Kako sada da kupiš Partenon?


Ne znam. Makar Mikonos da izvucem, ako nista drugo.
princi princi 05:42 06.07.2015

Re: pao evro

A što da timću?

Pa jbt, CAD pao skoro do 2CAD za funti. A bio 1.5 do maltene pre godinu dana.
qqriq qqriq 08:28 06.07.2015

Re: pao evro

Nikad nije bio 1.8. Dobacio je do oko 1.5, ali je pocetkom ove godine pao i ispod 1.05. Sada je blizu, al' meni, izvini, bas povolji.



Isto Takodje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:58 06.07.2015

Re: pao evro

alselone
Auuu, uništiše te.


Vidi sa cim ja radim poslednjih godina:


Nekad lepo dodjes ko covek sa 200 evra u neki autlet, 300 dolara, napunim onaj svercerski kofer. Kako sad dalje, pitam ja vas, kako placati stejk 30 evra? Kuda ide ovaj svet?! Uaaaaaa Grci!


Srce mi se cepa . Pa ništa, bate, za sirotinju će uvek imati da se pazari u Walmartu ili onim familly dolar radnjama (mogu i u family euro da ih prekrste, to bi bio dobar marketinški potez).

qqriq qqriq 20:17 05.07.2015

dok mi ovde

Vučić tihuje, a gosti u specijalnoj emisiji b92 mrače li mrače.
Grci srećni a naši očajni.Pogrešno računali or what?
ivana23 ivana23 20:57 05.07.2015

Re: dok mi ovde

qqriq
Vučić tihuje, a gosti u specijalnoj emisiji b92 mrače li mrače.
Grci srećni a naši očajni.Pogrešno računali or what?


milojep milojep 20:55 05.07.2015

OXI

Sve čestitke grčkom narodu na odbijanju pogani oličenih u tkz kreditorima!

svi oni koji bi Grcima na savest da prebace toliko zaduživanje kod bankarskih lihvara u godinama koje su prethodile, nek se zapitaju a zašto ta vajna EU nije izregulisala i kreditne kamate na normalnim nivoima(koje je moguće podneti) na isti način na koji bi da sada izregulišu (čitaj smanje) plate,penzije i štošta drugo...
Nemačkoj (kao najvećem kreditoru) nije smetalo to što je njihova industrija ubila sve manje industrije zemalja kao Grčka! Nije im smetalo što su Grci kupovali nova nemačka vozila na po par godina itd

Danas je valjda normalno da Grk prima pet puta manju platu ili penziju od Nemca, a sutra će isto tako valjda biti normalno da grčko dete jede pet puta manje od nemačkog?!
EU smradovi ako već prosipate priču o zajedništvu i nekakvim višim vrednostima, podelite i vašu industriju siromašnijim zemljama, izjednačite plate u javnom sektoru na nivou cele EU i iz iste kase...

Grci, još jednom, svaka vam čast na šamaru belosvetskoj lihvarskoj bagri!





qqriq qqriq 21:19 05.07.2015

Re: OXI

Grci, još jednom, svaka vam čast na šamaru belosvetskoj lihvarskoj bagri!




Sad videla da se i Kluni razvodi od one Amal!
Istorija u čistoj formi



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 05.07.2015

Re: OXI

milojep
EU smradovi ako već prosipate priču o zajedništvu i nekakvim višim vrednostima, podelite i vašu industriju siromašnijim zemljama...

Evo, sad će, kad svi vi koji ovako humano propovedate razdelite svoja imanja, kuće, novac siromašnijim stanovnicima sveta i prvim komšijama, a vrata svojih stanova otvorite za izbeglice, uboge i bolesne, pa makar se stiskali u kuhinji.
emsiemsi emsiemsi 21:47 05.07.2015

Re: OXI

Predrag Brajovic
milojep
EU smradovi ako već prosipate priču o zajedništvu i nekakvim višim vrednostima, podelite i vašu industriju siromašnijim zemljama...

Evo, sad će, kad svi vi koji ovako humano propovedate razdelite svoja imanja, kuće, novac siromašnijim stanovnicima sveta, a vrata svojih stanova otvorite za izbeglice, uboge i bolesne, pa makar se stiskali u kuhinji.

Неки већ јесмо - и преживели смо !
milojep milojep 21:53 05.07.2015

Re: OXI

Predrag Brajovic
milojep
EU smradovi ako već prosipate priču o zajedništvu i nekakvim višim vrednostima, podelite i vašu industriju siromašnijim zemljama...

Evo, sad će, kad svi vi koji ovako humano propovedate razdelite svoja imanja, kuće, novac siromašnijim stanovnicima sveta, a vrata svojih stanova otvorite za izbeglice, uboge i bolesne, pa makar se stiskali u kuhinji.


Ja ne idem okolo i bombardujem što stvarno što sa svakojakim verbalnim i drugim sranjima pa to još predstavljam kao human i civilizacijski čin.

Mašiš poentu Brajoviću kao i uvek uglavnom.
Oni koji krše elementarna ljudska prava su najmanje pozvani da pričaju o humanosti na isti način po kome je suludo da kredite daju oni koji te pare prave štampanjem.
petronijevic001 petronijevic001 22:01 05.07.2015

Re: OXI

milojep
Sve čestitke grčkom narodu na odbijanju pogani oličenih u tkz kreditorima!

svi oni koji bi Grcima na savest da prebace toliko zaduživanje kod bankarskih lihvara u godinama koje su prethodile, nek se zapitaju a zašto ta vajna EU nije izregulisala i kreditne kamate na normalnim nivoima(koje je moguće podneti) na isti način na koji bi da sada izregulišu (čitaj smanje) plate,penzije i štošta drugo...
Nemačkoj (kao najvećem kreditoru) nije smetalo to što je njihova industrija ubila sve manje industrije zemalja kao Grčka! Nije im smetalo što su Grci kupovali nova nemačka vozila na po par godina itd

Danas je valjda normalno da Grk prima pet puta manju platu ili penziju od Nemca, a sutra će isto tako valjda biti normalno da grčko dete jede pet puta manje od nemačkog?!
EU smradovi ako već prosipate priču o zajedništvu i nekakvim višim vrednostima, podelite i vašu industriju siromašnijim zemljama, izjednačite plate u javnom sektoru na nivou cele EU i iz iste kase...

Grci, još jednom, svaka vam čast na šamaru belosvetskoj lihvarskoj bagri!


Много гадни ти Немци и банкари-дали кредите да Грци купују кола, нису мислили како ће Грци да врате те дугове, прави нацизам нема шта.Немци и кредитори су морали да одбију да дају кредите Грцима, и да престану да извозе возила и другу индустријску робу у Грчку, Немци су морали да брину о грчкој индустрији итд.

Једини проблем је у томе, што је ЕУ и заједничко тржиште, на коме неко профитира а неко пропада.
Повериоци неће да пристану на "поделу рада" по којој они дају паре а Грчка неће(не може) да их враћа.Циљ кредитора је да оствари профит кроз камату, а уколико је реч о бескаматном кредиту , онда је реч о бестеретном послу, некој врсти поклона.

Такође, циљ немачке привреде (и сваке друге привреде) је да сузбије конкуренцију где год је то могуће и да грчко тржиште преплаве својим производима, уколико је то могуће.

Све је то рационално понашање, а сви су се понашали реционално сем грчких власти у протеклих 15-так година.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 05.07.2015

Re: OXI

Све је то рационално понашање,


Nije racionalno ponašanje kad neko pozajmi pare onome ko ne može da ih vrati.
To se zove loša investicija i to nije racionalno ponašanje.
Od kad je sveta, veka i pozajmica, postoje nenaplative pozajmice.
blogovatelj blogovatelj 22:12 05.07.2015

Re: OXI

Mašiš poentu Brajoviću kao i uvek uglavnom.


Uvek, ili uglavnom?
petronijevic001 petronijevic001 22:13 05.07.2015

Re: OXI

hoochie coochie man
Све је то рационално понашање,


Nije racionalno ponašanje kad neko pozajmi pare onome ko ne može da ih vrati.
To se zove loša investicija i to nije racionalno ponašanje.
Od kad je sveta, veka i pozajmica, postoje nenaplative pozajmice.


Постоје ненаплатива потраживања, али само када дужник нема никакве имовине која би се могла уновчити.
Држава увек има неку имовину, а поред тога државе имају и сталне приходе које наплаћују.

mariopan mariopan 22:24 05.07.2015

Re: OXI

petronijevic001
hoochie coochie man
Све је то рационално понашање,


Nije racionalno ponašanje kad neko pozajmi pare onome ko ne može da ih vrati.
To se zove loša investicija i to nije racionalno ponašanje.
Od kad je sveta, veka i pozajmica, postoje nenaplative pozajmice.


Постоје ненаплатива потраживања, али само када дужник нема никакве имовине која би се могла уновчити.
Држава увек има неку имовину, а поред тога државе имају и сталне приходе које наплаћују.


Nenaplativi su i krediti uzeti pod okolnostima koje nisu zakonite ( korupcijom, tajno, bez znanja parlamenta i naroda i potrošeni na štetu tog naroda) ti krediti se poništavaju pred međunarodnim sudom.

Da nije ovolika presija na Sirizu da ne bi te kredite i nezakonite radnje oko njih obelodanili, jer čisto sumnjam da ih nije bilo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 05.07.2015

Re: OXI

али само када дужник нема никакве имовине која би се могла уновчити.


Opet greška, opet se države porede sa privrednim subjektima.

Da je nemačka banka dala kredit nekoj grčkoj firmi, onda bi logika, imaš nešto što se može unovčiti, prodaj to pa vrati dug, a ako posle toga prestaneš da postojiš, nema veze, funkcionisala.

Ali kad države duguju ta logika ne važi, jer ne postoji opcija likvidacije, ne postoji opcija prestanka postojanja.
Ne može se prodati sve što se može unovčiti, a šta je to što nije na prodaju odlučuje sama država dužnik.

Ovde su na klackalici, na jednoj strani demokratija i suverenost država, a na drugoj odnos poverilac dužnik.

Šta je od to dvoj evažnije, šta treba žrtvovati ako se dospe u situaciju da se nešto mora žrtvovati?
Da li treba žrtvovati demokratuiju i državu zbog interesa neke banke?
milojep milojep 22:26 05.07.2015

Re: OXI

Једини проблем је у томе, што је ЕУ и заједничко тржиште, на коме неко профитира а неко пропада.


Problem je što u startu nisu svi bili isti! Ti sada kažeš da je EU tržište u kome neko profitira a neko propada! Jel to bila ideja vodilja za ulazak u EU, ili je priča bila malo drugačija a o opštoj dobrobiti!

Повериоци неће да пристану на "поделу рада" по којој они дају паре а Грчка неће(не може) да их враћа.Циљ кредитора је да оствари профит кроз камату, а уколико је реч о бескаматном кредиту , онда је реч о бестеретном послу, некој врсти поклона.


Ako je glavni kreditor Nemčaka zar ne misliš da je njen osnovni i po meni dovoljan cilj proširiti tržište svojoj industriji i uposliti je. Gde ti tu vidiš poklon Grcima ako su oni to tržište? Misliš da je glavna i jedina zarada na kamati?


Такође, циљ немачке привреде (и сваке друге привреде) је да сузбије конкуренцију где год је то могуће и да грчко тржиште преплаве својим производима, уколико је то могуће.


Malo mi para uši to 'cilj nemačke privrede'! Mislim to na nacionalnom nivou...
Inače izgleda da nisu suzbili samo konkurenciju već i samo tržište!
I opet postavljam pitanje, da li je to cilj EU? Regionalni i nacionalni privredni monopoli?


Све је то рационално понашање, а сви су се понашали реционално сем грчких власти у протеклих 15-так година.


I što kaže HCM gde je racionalnost da zemlji koja je dužna 100 milijardi koje ne može da vrati ti daješ još 200 milijardi? Da ne ulazim u probleme glavnica i kamata na kamate što bi bilo još gore...
milojep milojep 22:33 05.07.2015

Re: OXI

blogovatelj
Mašiš poentu Brajoviću kao i uvek uglavnom.


Uvek, ili uglavnom?


Na nekom konačnom broju slučajeva Brajović će uglavnom mašiti poentu!
Bilo koji broj konačnih slučajeva uvek će sadržati uglavnom promašene poente!

Zato je rečeno uvek uglavnom.
petronijevic001 petronijevic001 22:59 05.07.2015

Re: OXI

milojep

Problem je što u startu nisu svi bili isti! Ti sada kažeš da je EU tržište u kome neko profitira a neko propada! Jel to bila ideja vodilja za ulazak u EU, ili je priča bila malo drugačija a o opštoj dobrobiti!

"Идеја водиља" ЕУ је заједничко тржиште, царинска унија, заједничка монета(за чланице Еуро-зоне), заједничка спољна трговина.

Нормално је да некима то много више одговара(развијене привреде) а да некима то уопште не одговара(мање развијене привреде).Слабији ће бити подређен јачем, то је тржиште.Неке земље ће изгубити своју индустрију и пољопривреду и постаће тржиште за робу јачих европских привреда.

О томе треба мислити пре уласка у ЕУ.

Општа добробит не постоји, када је у питању ЕУ или било који други наднационални пројекат.Неки ће од тога имати користи а неки штету.

milojep

Ako je glavni kreditor Nemčaka zar ne misliš da je njen osnovni i po meni dovoljan cilj proširiti tržište svojoj industriji i uposliti je. Gde ti tu vidiš poklon Grcima ako su oni to tržište? Misliš da je glavna i jedina zarada na kamati?

У капитализму нема поклона.Грчка је постала тржиште за страну робу, али се и та страна роба мора плаћати, а дугови се морају сервисирати.То може да уради преко повећаног извоза, продаје државне имовине или преко смањења пензија, плата, соц.давања.
milojep


I opet postavljam pitanje, da li je to cilj EU? Regionalni i nacionalni privredni monopoli?


ЕУ није држава па да има неку јединствену политику.Постоје државе-чланице ЕУ које воде своју политику.

Можда неки имају илузије да "старе чланице" ЕУ имају неке хуманитарне разлоге за учешће у ЕУ, и да они желе да издржавају било кога и финансирају нереалну потрошњу сиромашнијих чланица.Циљ Немачке(или било које друге чланице ЕУ) је да прошири тржишта за своју робу, и да оствари што већу корист за своју привреду и капитал.

Ко нема довољно јаку привреду не треба да се хвата у то коло, јер ће постати бедна и дезиндустријализована периферија развијеног дела ЕУ.


anonymous anonymous 23:52 05.07.2015

Re: OXI


Grci, još jednom, svaka vam čast na šamaru belosvetskoj lihvarskoj bagri!




anonymous anonymous 06:18 06.07.2015

Re: OXI

Oni koji krše elementarna ljudska prava su najmanje pozvani da pričaju o humanosti na isti način po kome je suludo da kredite daju oni koji te pare prave štampanjem.



anonymous anonymous 07:14 06.07.2015

Re: OXI

Da li treba žrtvovati demokratuiju i državu zbog interesa neke banke?


Povodom tvog pitanja odličan tekst na koji pažnju skreće Vedrana Rudan.

Evo jednog citata iz teksta U bankarskom ropstvu :

"Tиjeкoм свoг нeдaвнoг бoрaвкa у Хрвaтскoj, нoбeлoвaц Џозeф Стиглиc изниo je, мeђутим, зaпрeпaшћуjући пoдaтaк. Koja зeмљa имa нajвeћи дуг у Eурoпи?

Њемaчкa, и тo двoструкo вeћи oд свoг брутo дoмaћeг прoизвoдa!

Kaкo je и зaштo oн нaстao?
Oдгoвoр мoжe бити сaмo jeдaн: збoг изнимнo вeликих трoшкoвa уjeдињeњa нeкaдaшњe двиje Њемaчкe.

Пa ипaк, нajвeћи дужник нajвишe инсистирa дa сe сви дугoви мoрajу врaћaти. Зaр тo ниje нaoпaкa, пa и aпсурднa лoгикa?

Ниje, aли сaмo пoд jeднoм прeтпoстaвкoм. Дa oтплaћуjући свoje сви други нa нeки нaчин oтплaћуjу и њeмaчкe дугoвe. "


U bankarskom ropstvu L I N K


Vedrana Rudan
[b][/b]
mariopan mariopan 21:40 05.07.2015

..

OXI 61,57%

NAI 38,43%

tasadebeli tasadebeli 21:42 05.07.2015

Мариопан!

Само да ти кажем, у праву си 100% за оно што си ми рекла данас!

Шта год да се деси, Грци су победници.

И то зато што су својом бројношћу којом су се одазвали на овај референдум, без обзира да ли су гласали за или против, у ствари рекли:

Нећемо да се о нашој судбини одлучује у неким разговорима у четири ока иза тапацираних кабинетских врата неке бриселске канцеларије! Нећемо да којекакви комесари имају последњу реч о судбини наше земље и народа! Хоћемо да и ми кажемо шта мислимо о томе! Хоћемо да и ми будемо питани јер о нашој судбини се ради!

Зато су Грци победници... И нису овај пут победили само за себе, него и за све нас.

И управо то је оно што највише смета "демократској и цивилизованој" Еуропи...
omega68 omega68 21:54 05.07.2015

Re: Мариопан!

Jebeš Evropu, reče naša prijateljica Nuland.
Greška.
Jebeš EU
tasadebeli tasadebeli 22:07 05.07.2015

Re: Мариопан!

omega68
Jebeš Evropu, reče naša prijateljica Nuland.
Greška.
Jebeš EU




nsarski nsarski 22:11 05.07.2015

Re: Мариопан!

И управо то је оно што највише смета "демократској и цивилизованој" Еуропи...


Spinmajsteri se obicno pozivaju na "domino teoriju" - jedan slucaj ce biti los primer za ostale. I TO je upravo ono sto njima smeta.

Tako u Vijetnamu:
President Dwight D. Eisenhower coins one of the most famous Cold War phrases when he suggests the fall of French Indochina to the communists could create a “domino” effect in Southeast Asia. The so-called “domino theory” dominated U.S. thinking about Vietnam for the next decade.


Tako u Cileu: "I don't see why we need to stand by and watch a country go communist due to the irresponsibility of its people. The issues are much too important for the Chilean voters to be left to decide for themselves."

-- Henry Kissinger, Secretary of State under Richard Nixon, about Chile
prior to the CIA overthrow of the democratically elected government of
socialist President Salvadore Allende in 1973

Tako na Kubi: a bad example [be set] for other countries and other [American] investments elsewhere. ... and his Secretary of State, Henry Kissinger...

Tako u Turskoj povodom invazije na Irak, 2003., kada je ogromna vecina glasala da ne ustupi tursku teritoriju za napade: Mr. Wolfowitz singled out the Turkish military for criticism, saying it had lacked leadership at a critical foreign policy moment.

"I think for whatever reason, they did not play the strong leadership role that we would have expected," Mr. Wolfowitz said in the interview, held on Monday in Washington.

The Turkish public strongly opposed the war, fearing that the military action against a Muslim neighbor would destabilize the region.

Tako u Grckoj: The wave of protests indicates a new beginning... And it scares the dominant forces in Europe. Because Syriza virus can spread and in their communities."





tasadebeli tasadebeli 22:37 05.07.2015

Re: Мариопан!

nsarski

Spinmajsteri se obicno pozivaju na "domino teoriju" - jedan slucaj ce biti los primer za ostale. I TO je upravo ono sto njima smeta.



Мислиш да ће се јавно позивати на домино теорију да би оправдали било какво чињење (или нечињење) у овом грчком случају?

То би било прилично неинтелигентно с њихове стране.

Можда ће о томе шушкати иза затворених врата, али не верујем да ће излазити у медије са тиме... Исувише је незадовољних по Јужној Европи да би им још и путем медија махали таквим идејама пред носом.

Осим ако све не испинују до бесвести дајући тако подлогу за још пар корака ка Великом брату...

Шта га знам...
mariopan mariopan 22:44 05.07.2015

Re: Мариопан!

tasadebeli
Само да ти кажем, у праву си 100% за оно што си ми рекла данас!

Шта год да се деси, Грци су победници.

И то зато што су својом бројношћу којом су се одазвали на овај референдум, без обзира да ли су гласали за или против, у ствари рекли:

Нећемо да се о нашој судбини одлучује у неким разговорима у четири ока иза тапацираних кабинетских врата неке бриселске канцеларије! Нећемо да којекакви комесари имају последњу реч о судбини наше земље и народа! Хоћемо да и ми кажемо шта мислимо о томе! Хоћемо да и ми будемо питани јер о нашој судбини се ради!

Зато су Грци победници... И нису овај пут победили само за себе, него и за све нас.

И управо то је оно што највише смета "демократској и цивилизованој" Еуропи...

Baš tako, i tako je jednostavno.

Zato ne znam kako nešto tako jednostavno neko ne može da razume?

Taso
mariopan mariopan 22:45 05.07.2015

Re: Мариопан!

omega68
Jebeš Evropu, reče naša prijateljica Nuland.
Greška.
Jebeš EU

nsarski nsarski 23:01 05.07.2015

Re: Мариопан!

Мислиш да ће се јавно позивати на домино теорију да би оправдали било какво чињење (или нечињење) у овом грчком случају?

Pa vec su taj "argument" potezali. Evo na CNN A Greek tragedy: How the debt crisis spread like a virus in 'Contagion'

Mislim, Grcka sama po sebi nije mnogo bitna, ali tu su Spanija, Italija, Portugalija...da li je moguce da su svi oni fiskalno neodgovorni i "lenji" kao Grci? Island neodgovoran?
tasadebeli tasadebeli 23:07 05.07.2015

Re: Мариопан!

nsarski

Pa vec su taj "argument" potezali. Evo na CNN



Не могу да верујем...

Стално једно те исти концепт. Додуше, успева им када се довољно пута понови по медијима.

То само говори какви смо ми, у ствари, "пилићи" у просеку гледано...
nsarski nsarski 23:24 05.07.2015

Re: Мариопан!

То само говори какви смо ми, у ствари, "пилићи" у просеку гледано...

Ipak, u duhu naslova, evo jedan haiku:

Grčka se krčka
Srbija se brčka,
Leto je u jeku.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:50 05.07.2015

Re: Мариопан!

Po prvim reakcijama izgleda da će Grčka biti pokazni primer ostalima:
Cipras spalio poslednji most sa Evropom

Naravno, uopšte ne sumnjam da mangupi bez kravata umeće i da promene priču, i tako ostanu politički živi, i da nekakav mali ustupak prikažu kao pobedu nad NATOM -- pardon: EUom.
princi princi 00:18 06.07.2015

Re: Мариопан!

Island neodgovoran?

Sine, Vikinzi najgori.

A sve vreme se radi o bankarima-lihvarima koji su Grke smatrali za još jednu gomilu suckera koje će nasamariti. Svugde kad uđeš da uložiš neke pare uvek slušaš onu mantru o investiciji koja ti može vratiti neki % ali koju možeš i izgubiti, ako investicija krene loše. Deklamovanje te mantre je ušlo u sve propise SEC, FSA, koga sve ne. E pa, ništa, francuski i nemački bankari samo treba da kusaju čorbu koju su sami napravili. I izgleda da je u tome najveći problem.
tasadebeli tasadebeli 05:49 06.07.2015

Re: Мариопан!

nsarski



Ја, ја, ево и првих званичних спинова...


(Мартин Шулц, председник европског парламента):"On je kazao da se demokratska volja grčkih glašača mora poštovati, ali i volja glasača osamanast članice evrozone koji podržavaju program štednje."

Гласачи 18 чланица еврозоне који подржавају програм штедње?

Занимљиво...

Само Грци имају референдумску потврду да су против таквог програма штедње, а ја нисам сигуран, после слика и вести са улица европских градова, да Шулц и европски парламент уопште имају легитимитет за овакве изјаве...

Легалитет можда имају, али легитимитет... Нешто ми не изгледа тако.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:12 09.07.2015

Re: Мариопан!

Po prvim reakcijama izgleda da će Grčka biti pokazni primer ostalima:
Cipras spalio poslednji most sa Evropom

Grčka, kako god da se sve završi, već sada jeste pokazni primer
- to jest primer koji bi trebao da pokaže da li je drugačiji
(hajde da ne budem patetičan pa kažem pravedniji) svet danas moguć
ivana23 ivana23 22:00 05.07.2015

***

Neka uzmu pelcer:



>fotka je link<
alselone alselone 22:13 05.07.2015

Re: ***

Neka uzmu pelcer:


Bio sam u Kitu, glavnom gradu Ekvadora, dva puta, 2011. i 2015. i moze se primetiti napredak. Grad je uredjeniji i cistiji, aerodrom je sredjen, prilazni putevi, putevi po gradu a sto je najvaznije, ljudi veruju da ce biti bolje (sto nije bas cesto po svetu poslednjih godina).

Za vrapca zanimljivost, Kito je na 2800 m nadmorske visine. Kada sam dosao prvi put, posle par sati pocne glava da me boli, krknem neki kafetin, ne prolazi, krknem jos jedan, ne prolazi, vec se zabrinuo. Sidjem dole da pitam ima lekar blizu, za nedajboze, pa mi objasnise o cemu se radi. Rekli su mi ako glava ne prodje za jos jedan dan da cu morati silaiti dole, izvan grada. Sva sreca pa prosla.
nsarski nsarski 22:24 05.07.2015

Re: ***

Kada sam dosao prvi put, posle par sati pocne glava da me boli, krknem neki kafetin, ne prolazi, krknem jos jedan, ne prolazi, vec se zabrinuo.

Caj od lisca koke - to pomaze. A i Papa ga pije kad je tamo.In his upcoming visit to the Andean nation, Pope Francis told government officials that he plans to chew the leaf, which locals consider sacred.

This content was originally published by teleSUR at the following address:
. If you intend to use it, please cite the source and provide a link to the original article. www.teleSURtv.net/english
vcucko vcucko 22:27 05.07.2015

Re: ***

alselone
Neka uzmu pelcer:


Za vrapca zanimljivost, Kito je na 2800 m nadmorske visine. Kada sam dosao prvi put, posle par sati pocne glava da me boli, krknem neki kafetin, ne prolazi, krknem jos jedan, ne prolazi, vec se zabrinuo. Sidjem dole da pitam ima lekar blizu, za nedajboze, pa mi objasnise o cemu se radi. Rekli su mi ako glava ne prodje za jos jedan dan da cu morati silaiti dole, izvan grada. Sva sreca pa prosla.


Jesi li probao Nimulid? Ako ni to (indijsko) čudo ne pomaže, onda verovatno samo da siđeš. Ili list koke (jbg, kažu da tamo bez toga teško može da se bitiše).
alselone alselone 22:36 05.07.2015

Re: ***

Nisam probao koku a ni idijsko cudo ali sam probao aloe veru u nekim cajevima, ili jos bolje receno napicima. To je neko cudo koje ti smuckaju u koje ide gel od aloe i neki caj. Dovedu te kod tog tipa koji pravi te cajeve, to je obicno neka mala buvara radnjica ili prosto na bajsu navarena konstrukcija (kao sto kod nas idu semenkari). On te pita - za sta ti treba. Ja gledam tad, nista me nije mucilo, aj nesto malo zeludac na promenu vode i klime. Ja reko - varenje, zeludac. Napravi mi tu neku smesu, popijem jednu odvratnu solju, ima teksturu kao slinac, brale - preporodio mi se ceo trakt za varenje. Nisam imao pojma da moze tako dobro da bude. :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:47 05.07.2015

Re: ***

alselone


Za vrapca zanimljivost, Kito je na 2800 m nadmorske visine. Kada sam dosao prvi put, posle par sati pocne glava da me boli, krknem neki kafetin, ne prolazi, krknem jos jedan, ne prolazi, vec se zabrinuo. Sidjem dole da pitam ima lekar blizu, za nedajboze, pa mi objasnise o cemu se radi. Rekli su mi ako glava ne prodje za jos jedan dan da cu morati silaiti dole, izvan grada. Sva sreca pa prosla.


Pa 2800 i nije neka naročita visina, u principu trebalo bi brzo da se adaptiraš, što se kako razumem i desilo. Problem je što si odjednom došao na tu visinu, pa još ti ravničar

Da si prvo bio na nekih 1500, pa sledeći dan na recimo na 2300, tih 2800 ne bi ni osetio. Idealno bi bilo da te visinske razlike prelaziš pešaka, tada bi adaptacija bila (skoro) savršena.

No kažem ti, 2800 je visina za koju iole zdravom čoveku ne treba neka posebna priprema, kao što je bilo u tvom slučaju - jedan dan te bolela glava (strašna stvar) i posle bilo sve OK.

Neki ozbiljniji problemi, bar statistički, nastaju na 3500 pa naviše.
tasadebeli tasadebeli 22:53 05.07.2015

Re: ***

alselone

Napravi mi tu neku smesu, popijem jednu odvratnu solju, ima teksturu kao slinac, brale - preporodio mi se ceo trakt za varenje. Nisam imao pojma da moze tako dobro da bude. :)



Црни Алселоне, па ти сад изгледаш као Колоколо!



alselone alselone 22:53 05.07.2015

Re: ***

Da, nije bilo nista strasno. Jedino je bio problem sto sam sleteo tamo a nisam se popeo. Nego mi je zanimljivo bilo da im je glavni grad tako visoko. Ekvador je super drzava za ljude koji vole prirodu. Ima Amazon, Ande, pacificku obalu i najbolje od svega - Galapagos.
alselone alselone 23:01 05.07.2015

Re: ***

tasadebeli
alselone

Napravi mi tu neku smesu, popijem jednu odvratnu solju, ima teksturu kao slinac, brale - preporodio mi se ceo trakt za varenje. Nisam imao pojma da moze tako dobro da bude. :)



Црни Алселоне, па ти сад изгледаш као Колоколо!





Znam samo za fudbalski klub Kolokolo. Kakvo je ovo cudoviste?
tasadebeli tasadebeli 23:13 05.07.2015

Re: ***

alselone

Znam samo za fudbalski klub Kolokolo. Kakvo je ovo cudoviste?



Колоколо

и

Коло-Коло
vcucko vcucko 23:15 05.07.2015

Re: ***

alselone
Da, nije bilo nista strasno. Jedino je bio problem sto sam sleteo tamo a nisam se popeo. Nego mi je zanimljivo bilo da im je glavni grad tako visoko. Ekvador je super drzava za ljude koji vole prirodu. Ima Amazon, Ande, pacificku obalu i najbolje od svega - Galapagos.


Cela pacifička obala Južne Amerike je na taj fazon. Kolumbija, Čile isto: veliki grad na visini, a dole na moru eventualno samo luka, čisto za komunikaciju. Kažu da je dole tek strava, kombinacija vrućina/vlaga je takva da živi ko mora. Ovi gore su navikli na razređen vazduh (zato i žvaću koku ), ostalo manje-više normalno.

Uostalom, da ne rabe neku pobrljavku, zar bi im najpoznatiji narodni običaj bio vađenje srca kamenim šiljkom. Fascinantan deo sveta.
vcucko vcucko 23:17 05.07.2015

Re: ***

tasadebeli
alselone

Znam samo za fudbalski klub Kolokolo. Kakvo je ovo cudoviste?



Колоколо

и

Коло-Коло


Pa klub je i nazvan po čudovištu. Nemaju svi na svetu sreću da navijaju za FK Partizan (ili one druge). Moraju neki i za aždaje.
skyspoter skyspoter 00:09 06.07.2015

Re: ***

Jesi li probao Nimulid?


Probala na Tibetu. Vise sam imala side effect of nimulida nego od high altitude. Tibetanci preporucuju ginger tea.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:20 06.07.2015

Re: ***

alselone
Da, nije bilo nista strasno. Jedino je bio problem sto sam sleteo tamo a nisam se popeo. Nego mi je zanimljivo bilo da im je glavni grad tako visoko. Ekvador je super drzava za ljude koji vole prirodu. Ima Amazon, Ande, pacificku obalu i najbolje od svega - Galapagos.


Ej, moja gospoja je isto bila u Ekvadoru, alpinističkim poslovima, to jest popela se na Kotopaksi, pre nekoliko godina. Kaže da je mnogo lepo, mislim, na planinu (vulkan).

Inače, to sa visinskom bolešću je dosta misteriozno, i treba biti oprezan. Zavisi od čoveka do čoveka, i nema pravila, štaviše, isti čovek može danas da se popne na Everest bez problema a sutra da ga smlati visinska bolest na Mont Blanc-u. I tu jedino pomaže da se spustiš u niziju, ili tačnije, da te spuste, jer kad krene, često ne znaš za sebe. I zavisi šta radiš, da li rmbačiš, ili se izležavaš na ležaljki. Glavobolje su česte pojave i ne znače da imaš altitude sickness. Mene, na primer, redovno boli glava kad predjem 3500m, iako već 15 godina živim na 1600m nadmorske visine. Ali to je sve, ubiju je jedan ili dva ibuprofena.
docsumann docsumann 04:59 06.07.2015

Re: ***


alselone alselone 07:28 06.07.2015

Re: ***

Колоколо


Fala Tasivoje.
alselone alselone 07:30 06.07.2015

Re: ***

Ej, moja gospoja je isto bila u Ekvadoru, alpinističkim poslovima, to jest popela se na Kotopaksi, pre nekoliko godina. Kaže da je mnogo lepo, mislim, na planinu (vulkan).


Super je Ekvador. Isao sam na Galapagos ove godine, kacio sam onomad ko alibicile neke slike ptica. Ono je tek perverzija, potpuno drugi svet.
tasadebeli tasadebeli 19:15 06.07.2015

Re: ***

alselone
Колоколо


Fala Tasivoje.



То ти ка'ем, сунце му жарко! Када је та фармација у питању, немој, бре, да пијеш све и свашта по белом свету!

Користи само српско и домаћe као и сви ми остали овде на блогу.




Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:35 05.07.2015

Masa je krenula da se pali i žari...

urbana_gerila urbana_gerila 22:53 05.07.2015

Re: Masa je krenula da se pali i žari...

Nebojša Milenković








facijalna ekspresija grčkog čira na dvanaestopalačnom crevu.
urbana_gerila urbana_gerila 23:30 05.07.2015

Re: OPA!

https://www.youtube.com/watch?v=UhDgpXWkFHE


vcucko vcucko 23:32 05.07.2015

Re: OPA!

Domazet
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UhDgpXWkFHE[/youtube]


Lepo, ali taj snimak je iz Kanade od pre 4 godine. Cenim da se po Grčkoj mnogo temperamentnije slavi.
Domazet Domazet 23:33 05.07.2015

Re: OPA!

Ne znam sto me zeza Youtube?? Mora da ga je kupio Goldman Sax
Domazet Domazet 23:35 05.07.2015

Burazeru(?)...

vcucko
Domazet
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UhDgpXWkFHE[/youtube]


Lepo, ali taj snimak je iz Kanade od pre 4 godine. Cenim da se po Grčkoj mnogo temperamentnije slavi.

...ko u Otavi moze da izadje na ulicu i ovako slavi tome niko ne moze nista. Cak ni IMF
urbana_gerila urbana_gerila 23:42 05.07.2015

Re: OPA!

Domazet
Ne znam sto me zeza Youtube?? Mora da ga je kupio Goldman Sax


samo izbaciš "s" iz "https" - i šljaka.
urbana_gerila urbana_gerila 23:44 05.07.2015

Re: Burazeru(?)...

Domazet
vcucko
Domazet
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UhDgpXWkFHE[/youtube]


Lepo, ali taj snimak je iz Kanade od pre 4 godine. Cenim da se po Grčkoj mnogo temperamentnije slavi.

...ko u Otavi moze da izadje na ulicu i ovako slavi tome niko ne moze nista. Cak ni IMF


saće se pojavi onaj baksuz brajović sa grafikonom koliko ovakvo ponašanje na ulici utiče na sigurnost saobraćaja.
vcucko vcucko 23:46 05.07.2015

Re: Burazeru(?)...

urbana_gerila
Domazet
vcucko
Domazet
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UhDgpXWkFHE[/youtube]


Lepo, ali taj snimak je iz Kanade od pre 4 godine. Cenim da se po Grčkoj mnogo temperamentnije slavi.

...ko u Otavi moze da izadje na ulicu i ovako slavi tome niko ne moze nista. Cak ni IMF


saće se pojavi onaj baksuz brajović sa grafikonom koliko ovakvo ponašanje na ulici utiče na sigurnost saobraćaja.


Ništa, navuku reflektujuće narandžaste prsluke i teraj dalje.
Mislim, ko je još Balkancu doakao?
urbana_gerila urbana_gerila 23:51 05.07.2015

Re: Burazeru(?)...

vcucko
urbana_gerila
Domazet
vcucko
Domazet
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UhDgpXWkFHE[/youtube]


Lepo, ali taj snimak je iz Kanade od pre 4 godine. Cenim da se po Grčkoj mnogo temperamentnije slavi.

...ko u Otavi moze da izadje na ulicu i ovako slavi tome niko ne moze nista. Cak ni IMF


saće se pojavi onaj baksuz brajović sa grafikonom koliko ovakvo ponašanje na ulici utiče na sigurnost saobraćaja.


Ništa, navuku reflektujuće nerandžaste prsluke i teraj dalje.
Mislim, ko je još Balkancu doakao?



ma, ne prizivaj ga, bre, nisi svestan šta sve taj ima u svom tabelarniku.
Domazet Domazet 23:52 05.07.2015

Re: OPA!

urbana_gerila
Domazet
Ne znam sto me zeza Youtube?? Mora da ga je kupio Goldman Sax


samo izbaciš "s" iz "https" - i šljaka.

Пробао али ми изгледало исто?
urbana_gerila urbana_gerila 00:02 06.07.2015

Re: OPA!

Domazet
urbana_gerila
Domazet
Ne znam sto me zeza Youtube?? Mora da ga je kupio Goldman Sax


samo izbaciš "s" iz "https" - i šljaka.

Пробао али ми изгледало исто?


probaj kod sebe u inicijalnom komentaru:

čekiraš "izmeni" ispod komentara, prekopiraš samo adresu klipa, otvoriš you tube ikonicu, nalepiš adresu u prozorčetu, obrišeš "s", stisneš "ok", i
voila
anonymous anonymous 06:08 06.07.2015

Re: Burazeru(?)...

saće se pojavi onaj baksuz brajović sa grafikonom koliko ovakvo ponašanje na ulici utiče na sigurnost saobraćaja.



mariopan mariopan 07:22 06.07.2015

Re: Burazeru(?)...

urbana_gerila
Domazet
vcucko
Domazet
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UhDgpXWkFHE[/youtube]


Lepo, ali taj snimak je iz Kanade od pre 4 godine. Cenim da se po Grčkoj mnogo temperamentnije slavi.

...ko u Otavi moze da izadje na ulicu i ovako slavi tome niko ne moze nista. Cak ni IMF


saće se pojavi onaj baksuz brajović sa grafikonom koliko ovakvo ponašanje na ulici utiče na sigurnost saobraćaja.

... al što će da se nasekira što su porazbijali onoliko tanjira!

...štetočine jedne.
Domazet Domazet 23:51 05.07.2015

!

А сада сасвим озбиљно. Јасно је мени да је оно Дужан к'о Грчка много старије од Голдман Сакса. Не мислим да су Грци невини...

Али такође знам да Голдмановцима не требају људи који знају да се радују, њима требају слуђени, задужени, преуморни и обезнађени. Они неће Мариопан, они хоће да клонирају Брајовића на милионе...

И пропиштаће Грци мајчино млеко. Али ми то њихово радовање даје наду. И зато ОПА!
ivana23 ivana23 23:58 05.07.2015

Re: !

И зато ОПА!


urbana_gerila urbana_gerila 00:10 06.07.2015

Re: !

Domazet
А сада сасвим озбиљно. Јасно је мени да је оно Дужан к'о Грчка много старије од Голдман Сакса. Не мислим да су Грци невини...

Али такође знам да Голдмановцима не требају људи који знају да се радују, њима требају слуђени, задужени, преуморни и обезнађени. Они неће Мариопан, они хоће да клонирају Брајовића на милионе...

И пропиштаће Грци мајчино млеко. Али ми то њихово радовање даје наду. И зато ОПА!


ma, već sam ukazivao na simboliku bitke kod termopila, ali - za sve poput njega tu nema ničeg osim uzaludnog stradanja...
skyspoter skyspoter 00:15 06.07.2015

Re: !

Live a Day the Greek Way!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:38 06.07.2015

Re: !

Када је енглески професор Стив Кин из Лондона (или одакле већ) серињао и саветовао Грке шта да ураде и како да гласају на референдуму, луди Насим Талеб је овако то прокоментарисао:


RULE SKIN IN THE GAME, у преводу на српски -- заговарати да неко себе изложи ризику банкрота/губитка морално је само ако ће тај банкрот/губитак изложити сличном ризику и оног који га заговара
princi princi 05:52 06.07.2015

Re: !

Sine, ovaj Taleb nekad k'o Nataša Bekvalac. Voli da priča i kada nema šta da kaže.
anonymous anonymous 06:07 06.07.2015

Re: !


Они неће Мариопан, они хоће да клонирају Брајовића на милионе...




........
mariopan mariopan 07:31 06.07.2015

Re: !

Domazet
А сада сасвим озбиљно. Јасно је мени да је оно Дужан к'о Грчка много старије од Голдман Сакса. Не мислим да су Грци невини...

Али такође знам да Голдмановцима не требају људи који знају да се радују, њима требају слуђени, задужени, преуморни и обезнађени. Они неће Мариопан, они хоће да клонирају Брајовића на милионе...

И пропиштаће Грци мајчино млеко. Али ми то њихово радовање даје наду. И зато ОПА!


(suze mi pošle na onaj video)

Tačno tako, propištaće i znaju da hoće.

Kaže mi ćerka sinoć da danas počinje prvi dan tih muka i oni ga čekaju spremni, rešeni da istraju.
Nisu juče glasali maloumni i onesvešćeni pa da ne znaju šta su uradili.
Šta su izabrali - to će i da kusaju. Kada je cilj tako veliki onda i te muke znaju zašto trpeti.

Ne znam kada to život nije bio samo jedna muka. Bio im je i do sada takav samo su ove muke sami izabrali a one su im bile nametnute, u tome je sva razlika.
tess tess 07:45 06.07.2015

Re: !

anonymous
Oни неће Мариопан, они хоће да клонирају Брајовића на милионе... ........

Šta si se ti natovario na Brajovića?- kao da mu nisu dovoljni freehand i princi, 24 sata dnevno.

Ili ti je slatko biti dio ekipe i šikaniranja?- pitam.
qqriq qqriq 08:40 06.07.2015

Re: !

Live a Day the Greek Way!


anonymous anonymous 18:21 06.07.2015

Re: !


Šta si se ti natovario na Brajovića?- kao da mu nisu dovoljni freehand i princi, 24 sata dnevno.


Vidiš Tess,

Ja sam razloge već iscrpno objasnio na jednom ranijem blogu.
Još jednom... I sam sebi često postavljam pitanje granica....

Ali te granice prvi prelazi Brajo....
Njegova, kako i sama kažeš dvadesetčetvoro - satna prisutnost na blogovima, skribomanija o svemu i svačemu, svesno pišanje uz vetar, guranje prsta u oko i sipanje kiseline na ljutu ranu, provocira da mu se odgovori....

Kada se neko vrlo jasno distancira od svog naroda, (i ne samo svog ) neopravdano ga stigmatizuje i očigledno se poistovećuje sa agresorom, nasilnikom , zločincem - na koga sva intelektualna svetska javnost ukazuje , a sklanjanjući pogled sa stvarnih žrtava - to traži i zahteva odgovor.

Beskompromisan.

U ime svih onih koji nisu u stanju ili mogućnosti da mu odgovore.

Nemam ništa lično u odnosu na Brajovića, samo mislim da svesno bira pogrešnu stranu.

A zlo je vrlo transparentno. U eri smo vodolije.

Ps.
Svaki put apelujem na inteligenciju i preporučujem literaturu .

Ovog puta - to je knjiga " Demonizacija Srba " Emil Vlajki



blogovatelj blogovatelj 19:25 06.07.2015

Re: !

Kada se neko vrlo jasno distancira od svog naroda, (i ne samo svog ) neopravdano ga stigmatizuje i očigledno se poistovećuje sa agresorom, nasilnikom , zločincem - na koga sva intelektualna svetska javnost ukazuje , a sklanjanjući pogled sa stvarnih žrtava - to traži i zahteva odgovor.


A zlo je vrlo transparentno. U eri smo vodolije.


Alo, alselone, o ovome ti pricam.
Jel vidis na primer sta ova stoka pise?
Jebi ga, moram da ga zovem stokom.
Ko god ima viziju kako drugi treba da misle, za mene je stoka.
On ce nekome da prica sta njegov narod misli?! Majmuncina. Izvinte me, ali moram, ovo su tacno one stvari od kojih mi je fitilj okracao.
I opet da dodam, ljigavo mi je, potpuno ljigavo, lezanje pred skupstinom, ali ovakva goveda me samo sve vise i vise prisiljavaju da i sam pozelim da zalegnem tamo.
angie01 angie01 19:33 06.07.2015

Re: !

Kada se neko vrlo jasno distancira od svog naroda, (i ne samo svog ) neopravdano ga stigmatizuje i očigledno se poistovećuje sa agresorom, nasilnikom , zločincem - na koga sva intelektualna svetska javnost ukazuje , a sklanjanjući pogled sa stvarnih žrtava - to traži i zahteva odgovor.


dakleM, ovo je smesno- ma kako se ne slagali ti, ja ili bilo ko drugi sa necim sto Brajovic pise,...



Ili ti je slatko biti dio ekipe i šikaniranja?


ups, pa nisam primetila a si gadljiva na pritrcavanje grupnom pljuvanju,...a pri tome, ne mislim da je anonimus u tom fazonu...ono, ajd i ja da dosolim....kao ti kada se pojavis na kraju grupnog tretmana da das zakljucak slobodnim stilom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana