Na današnji dan| Nauka| Planeta| Religija| Život

svedok terorističkog napada u Jerusalimu

Srđan Fuchs RSS / 22.06.2015. u 17:55

упозоравам да је овај мрежни унос испуњен сценама насиља те да није препоручив за нежне људе. 

 

juče u Jerusalimu sam bio svedok terorističkog napada. napad je izgledao ovako:

ja sedim i ćakulam laganeze, vamo tamo, ovo je taj i taj deo grada, poznat iz rimljanske, vizantijske i ranoarapske kulture i duhovnosti, tu se dešavaju ti i ti istorijski događaji, u tom momentu, kroz prozor prvoklasnog autobusa iz XXI veka, vidim scenu u kojoj dečko Arapin pritrčava dečku Jevrejinu, vojniku iz Pogranične Garde, jedne od formacija Izraelskih odbrambenih snaga, koji mirno hoda ulicom u naseljenoj gradskoj četvrti grada na putu na svoju smenu u bazi, i počinje da mu mučki, s leđa, zabada bodež u vrat. izraelski dečko prvobitno gubi snagu, dok džihadista počinje da mu otima mašinku. izraelski dečko, iako proboden više puta u predelu vratnih arterija, iako gubi snagu padajući na jedno koleno i održavajući se o svoju pušku, drži svoju pušku i počinje da se bori, iako je napadnut s leđa. razumevanja radi, scena se odigrava u pretežno Arapima naseljenoj i prometnoj četvrti grada. ulicom hodaju civili, majke s bebama, mi turisti, svakodnevni obični svet. 
 
odjedared, dečko Izraelac, kao Spartanac počinje da se otima i brani svoju pušku. u Ničeanskom Zagrljaju, Pekićevskom Besnilu uništenja Humanosti na Planeti zemlji, dečko Izraelac uspeva da upuca Džihadistu u stomak. u tom momentu, obojica padaju na zemlju, u zagrljaju, dečko Izraelac baca telo Džihadiste u stranu, i puca mu u noge i u predeo ramena i potpazušja, sa zemlje, smrtno ranjen i sam.
 
dečko Džihadista leži na zemlji, a dečko Izraelac odnekud pronalazi Spartansku Snagu da ustane sa zemlje, iako proboden u predelu vrata, leđa i stomaka i sтomaka i saam, gleda okolo sebe da li ima još terorista prisutnih na sceni hijenoznog zločina, nakon što je ispalio više od deset hitaca u metu, zatim ponovo pada na zemlju. svuk sirena, haos AD... autobus pod mojom komandom se udаljava sa scene.... 
 
интересантно да је непријатељска пропаганда објавила да је израелски војник хотимично упуцао недужног цивила. то није Истина. Истина је да је дечко, упркос нападу неизрецивог Зла џихадизма, остао присебан те да ниједан метак, иако под претњом Смрти, није успалио неконтролисано у правцу арапских, јеврејских или иностраних цивила, укључујући мајке с бебама, који су пролазили кроз сцену Насиља.
 
mi, Vojvođani, se molimo za mir Sveta i da viši principi Humanosti spase ove momke iz duboke kome u kojoj se nalaze, između života i smrti, Arapina da odvoje iz podle i pogane Indoktrinacije, a dečka Izraelca da spase i i iskažu mu svu zahvalnost za čas kada je brinuo o svakoj pojedinoj stavci interesa Mira Univerzalnog Čovečanstva*, iako je bio sa Neizrecivim Zlom za vratom.
 
замислите Свет без страха
Свет у коме ћемо живети без мржње
Свет Будућности
Свет у којем ћемо живети обадвоје
изградићемо Свет Љубави
Свет Будућности
на истом месту 
 
можда ће неко рећи да сам Сањар 
 
 
 
 
 
 
 
 

 * Universal Mankind, a term coined by Nicholas Berdiaeff.



Komentari (158)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 15:30 23.06.2015

Re: ...

Појасни (ово ми је немушто) !

Друже, писао више пута о оним замишљеним реалностима које заправо постоје само и ислључиво у нашим главама. Нације, државе, корпорације, религије, новац (тј његова вредност), наука, све то спада у те ствари.
emsiemsi emsiemsi 16:58 23.06.2015

Re: ...

princi
Појасни (ово ми је немушто) !

Друже, писао више пута о оним замишљеним реалностима које заправо постоје само и ислључиво у нашим главама. Нације, државе, корпорације, религије, новац (тј његова вредност), наука, све то спада у те ствари.

Ааааа, да, тај рад.
Предлажем ти да мало редефинишеш концепт -- јер је, управо оно што је у нашим главама замишљено, најреалнија могућа реалност. Усудио бих се рећи (чак) да је то и једина реалност, да све остало остаје у имагинарној равни, док не добије своје опредмеђење у нашим главама.
Зезам се. Чудновато је да не видиш да је све то што си побројао реална реалност, толико реална да егзистира без нас обојице, једнако реална као (нпр. да наведем само понешто из арсенала којега се ти грозиш) нож, пушка, топ, војска итд.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:39 24.06.2015

Re: ...

nikvet pn

Одувек се питам и вагам да ли су те религијске историјске знаменитости вредне толике проливене крви? Или су вредне управо због тога ?


nema veze ovo s tim, ovo je jedan socijalni ekstrem, nastao indoktrinacijom vrlo siromašnih ljudi, koje, verovatno - nemam dokaza osim intuicije - guraju u taj sumrak svesti izuzetno bogati ljudi, da bi manipulisali njima i kontrolisali i dalje svoj biznis - u rangu stotine milijardi dolara. na nekim većim stupnjevima vredi trilijarde, mi smo samo malo mace u toj piramidi.
jkt2010 jkt2010 07:36 25.06.2015

Re: ...

emsiemsi
реална реалност

Još pre 2500 godina je Buda provalio da ta tvoja realna realnost ne postoji, tj koju god realnu stvar uhvatiš da posmatraš vidiš da je u pitanju samo conditioned reality.
emsiemsi emsiemsi 08:13 25.06.2015

Re: ...

jkt2010
emsiemsi
реална реалност

Još pre 2500 godina je Buda provalio da ta tvoja realna realnost ne postoji, tj koju god realnu stvar uhvatiš da posmatraš vidiš da je u pitanju samo conditioned reality.

То ти кажем !
angie01 angie01 14:37 23.06.2015

,

kakva besmislena smrt dvojice mladica ciji je zivot tek poceo,

Srki, cuvaj se.
predatortz predatortz 18:17 23.06.2015

Re: ,

angie01
kakva besmislena smrt dvojice mladica ciji je zivot tek poceo,

Srki, cuvaj se.


Bojim se da će ovakvih scena uskoro da bude i na našim ulicama. Slažem se, Anđo:

Besmislen kraj za oba momka!

Ideologija je jaka stvar, mladi su oduvek bili plodno tlo za indoktrinaciju. Znam kako je to imati dvadesetak, verovati u nešto i biti spreman na sve.
gordita gordita 21:59 23.06.2015

Re: ,

predatortz
angie01
kakva besmislena smrt dvojice mladica ciji je zivot tek poceo,

Srki, cuvaj se.


Bojim se da će ovakvih scena uskoro da bude i na našim ulicama. Slažem se, Anđo:

Besmislen kraj za oba momka!

Ideologija je jaka stvar, mladi su oduvek bili plodno tlo za indoktrinaciju. Znam kako je to imati dvadesetak, verovati u nešto i biti spreman na sve.



Ne mogu da poverujem a pribojavam se.


http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/570038/Srpkinja-koja-je-sa-muzem-mudzahedinom-ratovala-u-Siriji-proterana-iz-BiH


Mislio si na tako nešto?








predatortz predatortz 22:09 23.06.2015

Re: ,

Mislio si na tako nešto?


Mislio sam na to da su moja deca nedavno gledala kako nose ranjene policajce u Zvorniku, a sve se to događalo na stotinak metara od parkića u kom se redovno igraju.

Edit:

Novinari Blica uporno pokazuju svoju neobrazovanost. Anita Šaćiri možda jeste iz Smedereva, ali definitivno nije Srpkinja.
gordita gordita 08:13 24.06.2015

Re: ,

predatortz


Novinari Blica uporno pokazuju svoju neobrazovanost. Anita Šaćiri možda jeste iz Smedereva, ali definitivno nije Srpkinja.



Da, pitam se čemu to? Da skrenu pažnju sa suštine?
misha.m misha.m 08:46 24.06.2015

Re: ,

predatortz
Edit:
Novinari Blica uporno pokazuju svoju neobrazovanost. Anita Šaćiri možda jeste iz Smedereva, ali definitivno nije Srpkinja.

Predatore, moram da reagujem - srednju školu sam završio sa Ibraimi Merdžanom, koji je bio Srbin, muslimanske veroispovesti - Goranac.
Zašto bismo naciju vezivali za prezime, religiju?
U Smederevu u "Malom Krivaku" generacijama živi puno Roma, muslimana, koji su Smederevci. Zašto da ih ne smatramo Srbima? Oni mogu biti turskog, albanskog ili nekog drugog porekla, ali cenim da su posle stotinak godina zaslužili pravo da budu i Srbi.

Sa druge strane u Albaniji žive ljudi i katoličke i pravoslavne i muslimanske religije, pa se svi smatraju Albancima.

P.S. Smajlije sam stavljao da ovaj odgovor ne bude shvaćen kao zlonameran, a za A.Š. ne mogu da budem siguran da li je iz navedene grupe, piše da su živeli na Papazovcu, koji je naseljavan 70-tih i 80-tih.
predatortz predatortz 08:53 24.06.2015

Re: ,

U Smederevu u "Malom Krivaku" generacijama živi puno Roma, muslimana, koji su Smederevci. Zašto da ih ne smatramo Srbima?


Zato što nisu etnički Srbi, zato što možda ne žele da ih smatramo Srbima.

Sa druge strane u Albaniji žive ljudi i katoličke i pravoslavne i muslimanske religije, pa se svi smatraju Albancima.


Sad ti mešaš nacionalnu i versku pripadnost. I u Nemačkoj žive katolici i protestanti, ali su etnički Nemci.

Oni mogu biti turskog, albanskog ili nekog drugog porekla, ali cenim da su posle stotinak godina zaslužili pravo da budu i Srbi.


Oni su srpski državljani. Svaki pokušaj da ih smatramo Srbima je čista asimilacija.
misha.m misha.m 10:02 24.06.2015

Re: ,

Rekao bih da smo se razumeli
Cenim da je i ova priča izašla kao posledica neprecizno interpretirane vesti od naših novinara koji se ne trude da razmisle o onome što pišu nego samo copy-paste-uju ono što našu na drugim portalima.
U mom, verovatno i u pasošu A.Š. nema nacionalne odrednice, već stoji samo državljanstvo, pa je verovatno tako navedeno "srpkinja"
Reagovao sam samo zato što se kod nas etnička pripadnost najčešće vezuje za religiju, što smatram pogrešnim. Kao primer sam naveo Gorance, ali mislim da ima i drugih.
Ono - nisi Srbin ako nisi pravoslavac, ako nemaš "-ić" i slične zablude.
Sad ti mešaš nacionalnu i versku pripadnost. I u Nemačkoj žive katolici i protestanti, ali su etnički Nemci.

Ovo ne smatram pogrešnim - isti slučaj kao i sa Albanijom - različite vere - ista nacija.
Ne bih da više trolujem po ovom blogu. Sama tema je dovoljno teška da bismo odvlačili pažnju sa nje.
vcucko vcucko 10:53 24.06.2015

Re: ,

Ove nesporazume je lako rešiti i rešeni su odavno. Problem je što se u Srbiji ljute kad se pomene naziv "Srbijenac/Srbijanka", samo ne razumem zašto. Tu nema nikakvih loših namera i konotacija, u pitanju je samo geografska odrednica.

Izvorno, reč "Srbijanac/ka" označavala je muškarca/ženu iz nečega što se u SFRJ kolokvijalno nazivalo "Uža S(rbija)". Još uže i određenije, sa prostora između reka: Drine-Save-Dunava sa jedne, Zapadne i Velike Morave sa druge (uglavnom bez tzv. južne pruge i pretežno vlaških krajeva na istoku). Apsolutno pogrešno je poistovećivanje Srbijanac = Šumadinac, to je tek netačno. Ljudi sa Debelog brda i Tare su 110% Srbijanci ali nisu Šumadinci. Danas se ovaj naziv upotrebljava uopšteno za sve stanovnike Republike Srbije; ne zove se zemlja Republika Srb, nego Srbija. Problem je izgleda što ova logična definicija uvodi neke nove znamenite Srbijance, bez obzira šta oni mislili o tome, npr. Nenad Čanak ili Mufty Zukorlić. Oni su Srbijanci jer su državljani Srbije i tačka, baš me briga šta misle.

Srbi je naziv za etničke pripadnike srpskog naroda, ma u kojoj državi/na kom kontinentu živeli. Realno, i ma u koju bogomolju išli, ali to je samo naknadna pamet. Čak, u duhu našeg jezika, i fudbaler Michael Ballack je Srbin, samo sa prefiksom Lužički

Ponavljam, ne vidim razloga za ljutnju kad se pomenu Srbijanci. Ko vidi, molim da obrazloži. Hvala!
predatortz predatortz 10:56 24.06.2015

Re: ,

Ove nesporazume je lako rešiti i rešeni su odavno. Problem je što se u Srbiji ljute kad se pomene naziv "Srbijenac/Srbijanka", samo ne razumem zašto. Tu nema nikakvih loših namera i konotacija, u pitanju je samo geografska odrednica.


Vodio raspravu na ovu temu pre neki dan.
Slažem se da su u ovakvim slučajevima geografske odrednice mnogo merodavnije od nacionalnih.
emsiemsi emsiemsi 14:53 24.06.2015

Re: ,

vcucko
Ove nesporazume je lako rešiti i rešeni su odavno. Problem je što se u Srbiji ljute kad se pomene naziv "Srbijenac/Srbijanka", samo ne razumem zašto. Tu nema nikakvih loših namera i konotacija, u pitanju je samo geografska odrednica.

Izvorno, reč "Srbijanac/ka" označavala je muškarca/ženu iz nečega što se u SFRJ kolokvijalno nazivalo "Uža S(rbija)". Još uže i određenije, sa prostora između reka: Drine-Save-Dunava sa jedne, Zapadne i Velike Morave sa druge (uglavnom bez tzv. južne pruge i pretežno vlaških krajeva na istoku). Apsolutno pogrešno je poistovećivanje Srbijanac = Šumadinac, to je tek netačno. Ljudi sa Debelog brda i Tare su 110% Srbijanci ali nisu Šumadinci. Danas se ovaj naziv upotrebljava uopšteno za sve stanovnike Republike Srbije; ne zove se zemlja Republika Srb, nego Srbija. Problem je izgleda što ova logična definicija uvodi neke nove znamenite Srbijance, bez obzira šta oni mislili o tome, npr. Nenad Čanak ili Mufty Zukorlić. Oni su Srbijanci jer su državljani Srbije i tačka, baš me briga šta misle.

Srbi je naziv za etničke pripadnike srpskog naroda, ma u kojoj državi/na kom kontinentu živeli. Realno, i ma u koju bogomolju išli, ali to je samo naknadna pamet. Čak, u duhu našeg jezika, i fudbaler Michael Ballack je Srbin, samo sa prefiksom Lužički

Ponavljam, ne vidim razloga za ljutnju kad se pomenu Srbijanci. Ko vidi, molim da obrazloži. Hvala!

Није ти јасно зато што немаш у виду контекст --- тај исказ, тј. Србијанац, је креиран од стране наших непријатеља (не мислиш ваљда да нам Хрвати желе добро сталним форсирањем тога израза), како би фрагментирали и расцепкали српски национални корпус (у смислу, ето, прави Срби су ону у Србији, тј. Србијанци, а ови остали и не морају да буду Срби ... то ћемо да средимо у наредним итерацијама, покатоличимо и слично, итеде), а не због тога да би нас завичајно разликовали --- за то су могли да користе термине, Шумадинац, Лала, Крајишник, Ерцеговац, Озренац, Славонац, Кордунаш, Личанин, Далматинац и слично.
predatortz predatortz 15:00 24.06.2015

Re: ,

тај исказ, тј. Србијанац, је креиран од стране наших непријатеља (не мислиш ваљда да нам Хрвати желе добро сталним форсирањем тога израза), како би фрагментирали и расцепкали српски национални корпус (у смислу, ето, прави Срби су ону у Србији, тј. Србијанци, а ови остали и не морају да буду Срби ..


Lupaš!

Svaki Srbin iz Bosne će reći Srbijanac za Srbina iz Srbije. Čisto kao geografsu odrednicu. Kao što ću za svog kuma, čistokrvnog Srbendu iz Bileće, reći da je Hercegovac. Za mene moja žena često kaže da sam zadrti Majevičanac, a ja za nju da je svilena Podrinjka...
rade.radumilo rade.radumilo 15:12 24.06.2015

Re: ,

Svaki Srbin iz Bosne ...


Misliš Bosanac?
predatortz predatortz 15:17 24.06.2015

Re: ,

rade.radumilo
Svaki Srbin iz Bosne ...


Misliš Bosanac?


Da. Geografski gledano. Ja, zaista, nemam problem sa tom terminologijom. Bosna je srpska država. Odnosno Srbi čine oko 33% njenog stanovništva. Zbog čega bih se ja odricao od Bosne i prava na nju davao nekim drugim?
rade.radumilo rade.radumilo 15:25 24.06.2015

Re: ,

Zašto da ih ne smatramo Srbima?


Zato što Srbi nikako da izađu na kraj sa svojom nacionalističkom šizofrenijom i definišu pojam nacije. To uglavnom dovodi do sledećih bizarnih situacija:
1. Onima koji se izjašnjavaju kao Srbi, ali nisu "čiste krvi" ne priznaje se pravo opredeljenja, već im se "stručno" odmerava koliko nisu Srbi.
2. Onima koji se izjašnjavaju drugačije, ne priznaje se pravo opredeljenja, već im se prišiva Srpstvo ukoliko imaju makar i jednog Srbina u liniji predaka do, otprilike, vremena Vizantije.
Nije ovo nikakva specijalnost Srpskih nacionalista, naprotiv. Uobičajeno desničarsko mrsomuđenje, koje međutim može za posledicu imati uništene karijere ili još gore živote ukoliko mu se dopusti da se institucionalizuje.
vcucko vcucko 17:57 24.06.2015

Re: ,

Vidi, u ovom kontekstu nije važno zašto Hrvati prave tu razliku; isključivo govorim o nesporazumima u srpsko - srpskoj komunikaciji. Bespotrebno kao i svaki nesporazum, kao da ih i inače nema dovoljno. A rešava rasprave kakva je prethodila mom upisu, tipa da li je Amela Šaćiri Srpkinja ili nije

Inače, mene su kao đaka-prvaka, tamo negde u Savkinom zenitu, izveli pred tablu sa još nekolicinom kao magarca jer sam u pismenom zadatku umesto "Prvi svibanj" napisao "Prvi maj" - da ne pričam da sam se uvek i po svaku cenu držao stare dobre grčke reči "hiljada", nije bilo načina da me nateraju da izgovorim onu reč na "T". Mislim, meni sigurno ne treba da objašnjavaš te stvari ab ovo, ja sam se s tim rodio i živeo (dok se moglo). Trudim se i uglavnom uspevam da o tome razmišljam na sledeći način: Rvacka = Burkina Faso = druga država. Svako dobro i da se lepo družimo!
emsiemsi emsiemsi 18:52 24.06.2015

Re: ,

predatortz
тај исказ, тј. Србијанац, је креиран од стране наших непријатеља (не мислиш ваљда да нам Хрвати желе добро сталним форсирањем тога израза), како би фрагментирали и расцепкали српски национални корпус (у смислу, ето, прави Срби су ону у Србији, тј. Србијанци, а ови остали и не морају да буду Срби ..


Lupaš!

Svaki Srbin iz Bosne će reći Srbijanac za Srbina iz Srbije. Čisto kao geografsu odrednicu. Kao što ću za svog kuma, čistokrvnog Srbendu iz Bileće, reći da je Hercegovac. Za mene moja žena često kaže da sam zadrti Majevičanac, a ja za nju da je svilena Podrinjka...

Ни ти ниси крив што не видиш шири контекст !
predatortz predatortz 18:55 24.06.2015

Re: ,


Ни ти ниси крив што не видиш шири контекст !


Emsi, vodiš polemiku sa dva čoveka koja su odrasla među Muslimanima i Hrvatima. I tvrdiš da vidiš širi kontekst, odnosno da bolje od nas znaš šta su njihovi planovi spram nas. Ne misliš li da je to malo pretenciozno?
emsiemsi emsiemsi 18:56 24.06.2015

Re: ,

vcucko
Vidi, u ovom kontekstu nije važno zašto Hrvati prave tu razliku; isključivo govorim o nesporazumima u srpsko - srpskoj komunikaciji. Bespotrebno kao i svaki nesporazum, kao da ih i inače nema dovoljno. A rešava rasprave kakva je prethodila mom upisu, tipa da li je Amela Šaćiri Srpkinja ili nije

Inače, mene su kao đaka-prvaka, tamo negde u Savkinom zenitu, izveli pred tablu sa još nekolicinom kao magarca jer sam u pismenom zadatku umesto "Prvi svibanj" napisao "Prvi maj" - da ne pričam da sam se uvek i po svaku cenu držao stare dobre grčke reči "hiljada", nije bilo načina da me nateraju da izgovorim onu reč na "T". Mislim, meni sigurno ne treba da objašnjavaš te stvari ab ovo, ja sam se s tim rodio i živeo (dok se moglo). Trudim se i uglavnom uspevam da o tome razmišljam na sledeći način: Rvacka = Burkina Faso = druga država. Svako dobro i da se lepo družimo!

Нема то много везе како ти видиш и шта си ти писао у време маспока.
Када ти напишеш Србијанац, гураш прст у око већини Срба који живе у Србији, јер се они не осећају Србијанцима, него Србима.
emsiemsi emsiemsi 18:58 24.06.2015

Re: ,

predatortz

Ни ти ниси крив што не видиш шири контекст !


Emsi, vodiš polemiku sa dva čoveka koja su odrasla među Muslimanima i Hrvatima. I tvrdiš da vidiš širi kontekst, odnosno da bolje od nas znaš šta su njihovi planovi spram nas. Ne misliš li da je to malo pretenciozno?

Не сматрам ја да си ти мање вредан где год да си одрастао.
О поменутим плановима њих према вама - нама, те о свести о њиховим плановима, виђено је деведесетих.
Било, не поновило се.
predatortz predatortz 19:05 24.06.2015

Re: ,

Када ти напишеш Србијанац, гураш прст у око већини Срба који живе у Србији, јер се они не осећају Србијанцима, него Србима.


E, vidiš, to mi Srbi van Srbije ne razumemo.
Srbijanac ste i ti, i Rasim Ljajić, i Jusufspahić, i Pal Šandor, i Zukorlić...
No mi jako dobro znamo ko je od vas Srbin, a ko ne.
Vi ste nas, kolektivno, smatrali Bosancima i živeli na stereotipima o Muji i Hasi.
Ja sam bio iskreno zgranut kad mi je u vojsci jedan bizgov iz Jagodine rekao:

Idi svom Fikretu Abdiću!

Za mene je bilo otkrovenje da postoji mlad, obrazovan čovek, koji po mom imenu i prezimenu ne može da provali da ja nemam nikakve veze sa Abdićem.

E, takvi su se vređali na pojam Srbijanac...
milisav68 milisav68 19:26 24.06.2015

Re: ,

predatortz
Vodio raspravu na ovu temu pre neki dan.


vcucko vcucko 19:33 24.06.2015

Re: ,

Srđan Fuchs


Slažem se. Nego, da se vratimo na temu i dopusti jedno direktno pitanje (kao domaćinu i israeli resident-u).

Vezano uz moj prvi upis na ovoj temi (o juniorskom EP u Beogradu), molim te za mišljenje: da li su oni bizgovi iz Mosada što su šušili-bušili po hotelu to svesno odradili tako i koštali me par sedih i, cenim, u krajnjem zbiru jedno mesec dana života? Nije da nisam imao gorih situacija, ali drugo je kad ti ime stoji na međunarodnim biltenima koji kruže ko zna gde kao odovorno lice za nešto, a to krene u q., ako razumeš šta hoću da kažem.

Pozdrav!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:52 24.06.2015

Re: ,

šta ti se dešava, jesi na nekoj hemiji?
emsiemsi emsiemsi 20:19 24.06.2015

Re: ,

predatortz
Када ти напишеш Србијанац, гураш прст у око већини Срба који живе у Србији, јер се они не осећају Србијанцима, него Србима.


E, vidiš, to mi Srbi van Srbije ne razumemo.
Srbijanac ste i ti, i Rasim Ljajić, i Jusufspahić, i Pal Šandor, i Zukorlić...
No mi jako dobro znamo ko je od vas Srbin, a ko ne.
Vi ste nas, kolektivno, smatrali Bosancima i živeli na stereotipima o Muji i Hasi.
Ja sam bio iskreno zgranut kad mi je u vojsci jedan bizgov iz Jagodine rekao:

Idi svom Fikretu Abdiću!

Za mene je bilo otkrovenje da postoji mlad, obrazovan čovek, koji po mom imenu i prezimenu ne može da provali da ja nemam nikakve veze sa Abdićem.

E, takvi su se vređali na pojam Srbijanac...

Ја сам Србин !
То што сам Србин, не сматрам предношћу нити хендикепом.
Тебе сматрам Србином, као што сам увек и сматрао (и све Србе где год живели). Не сматрам то нити твојом предношћу, али нити хендикепом.
Остали о овоме - како год их воља.
Успут --- није лако бити Србин, јер да би био Србин, мораш да будеш човек.
Goran Vučković Goran Vučković 20:27 24.06.2015

Re: ,

Успут --- није лако бити Србин, јер да би био Србин, мораш да будеш човек.

Ček zar ne reče neko da treba da budemo ljudi iako smo Srbi?
emsiemsi emsiemsi 20:50 24.06.2015

Re: ,

Goran Vučković
Успут --- није лако бити Србин, јер да би био Србин, мораш да будеш човек.

Ček zar ne reče neko da treba da budemo ljudi iako smo Srbi?

Сагласан !
angie01 angie01 21:09 24.06.2015

Re: ,

Srks, mnogo slatke bebice.
predatortz predatortz 21:11 24.06.2015

Re: ,

angie01
Srks, mnogo slatke bebice.


Na majku, verovatno...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:00 25.06.2015

Re: ,

predatortz
angie01
Srks, mnogo slatke bebice.


Na majku, verovatno...



haha... u stvari su savršeni preplet ljubavi, Filip je lep na mene iz mladosti, ali ima maminu na dušu (libdem smarač, kao Princi ), a Anita je na mamu ali ima moju plahovitu narav, buduća padobranka i feministkinja... :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:04 25.06.2015

Re: ,

vcucko


Slažem se. Nego, da se vratimo na temu i dopusti jedno direktno pitanje (kao domaćinu i israeli resident-u).

Vezano uz moj prvi upis na ovoj temi (o juniorskom EP u Beogradu), molim te za mišljenje: da li su oni bizgovi iz Mosada što su šušili-bušili po hotelu to svesno odradili tako i koštali me par sedih i, cenim, u krajnjem zbiru jedno mesec dana života? Nije da nisam imao gorih situacija, ali drugo je kad ti ime stoji na međunarodnim biltenima koji kruže ko zna gde kao odovorno lice za nešto, a to krene u q., ako razumeš šta hoću da kažem.

Pozdrav!


ma nou, nisu to mosads, obični čuvari, takve su procedure, ponekad preterane, od Olimpijade Minhen. mosads su invisibles (and invincibles).
tyson tyson 23:12 26.06.2015

Re: ,

ma nou, nisu to mosads, obični čuvari, takve su procedure, ponekad preterane, od Olimpijade Minhen. mosads su invisibles (and invincibles).

Za bezbednost sportista u inostranstvu nadležan je Šin bet, iliti Šabak (שירות הביטחון הכללי‎‎). Ista služba, t.j. njeno odeljenje za obezbeđenje, zadužena je za avione El Ala i izraelske ambasade u svetu. Ne radi se baš o "običnim čuvarima".


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:04 27.06.2015

malo vlada mit o Mosadu?možda je i bolje.

tyson
ma nou, nisu to mosads, obični čuvari, takve su procedure, ponekad preterane, od Olimpijade Minhen. mosads su invisibles (and invincibles).

Za bezbednost sportista u inostranstvu nadležan je Šin bet, iliti Šabak (שירות הביטחון הכללי‎‎). Ista služba, t.j. njeno odeljenje za obezbeđenje, zadužena je za avione El Ala i izraelske ambasade u svetu. Ne radi se baš o "običnim čuvarima".




otkud je šinbet ista služba kao mosad, koji je pod min. spoljnih poslova (uglavnom iz redova IDF-a), a ovi su uglavnom mupovci svi?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:31 27.06.2015

Re: ,

predatortz
Када ти напишеш Србијанац, гураш прст у око већини Срба који живе у Србији, јер се они не осећају Србијанцима, него Србима.


E, vidiš, to mi Srbi van Srbije ne razumemo.
Srbijanac ste i ti, i Rasim Ljajić, i Jusufspahić, i Pal Šandor, i Zukorlić...
No mi jako dobro znamo ko je od vas Srbin, a ko ne.
Vi ste nas, kolektivno, smatrali Bosancima i živeli na stereotipima o Muji i Hasi.
Ja sam bio iskreno zgranut kad mi je u vojsci jedan bizgov iz Jagodine rekao:

Idi svom Fikretu Abdiću!

Za mene je bilo otkrovenje da postoji mlad, obrazovan čovek, koji po mom imenu i prezimenu ne može da provali da ja nemam nikakve veze sa Abdićem.

E, takvi su se vređali na pojam Srbijanac...


u Bačkoj isto, seljaci u bačkim selima kažu za prekodunavce - Srbijanci. ima tu nešto i od rivaliteta iz habsburško-osmanlijskih dana, a posebno iz Prvog rata... meni je deda, Srbijanac, solunsko siroče, pričao, kako su oni bili kivni na prekodrinske i prekodunavske Srbe pošto su se ovi tukli na strani neprijatelja, i da je dugo u Srbiji vladala tiha netrpeljivost prema njima, zato što su kao, Srbi Srbijanci podneli žrtvu dok su Srbi Indijanci bili opušteni tokom Velikog Rata. naša posla, kao da Srbinu treba mnogo razloga da ne toleriše nekog svog iz bilo kog razloga? evo, ja vas mrzim još otkad je Borac BL dobio Zvezdu u finalu Maršala i ostavio Piksija s trofejom manje!
gavrilo1 gavrilo1 14:43 23.06.2015

crva nije ni bilo

Zamisljam svet bez bed i gud gajz.
adriana adriana 15:34 26.06.2015

Re: crva nije ni bilo

Zamisljam svet bez bed i gud gajz.


Ovo je novo :)
Obično se zamišlja bez loših, a ti bi i dobre ukin'o.

(pozdravljam ideju)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:04 26.06.2015

Re: crva nije ni bilo

a world with no guys, just girls, but oh Lord, please let me be the last guy!
gordita gordita 21:51 24.06.2015

Transformacija (?)



Počela sam da gledam film, Prošlost traje zauvek. Na početku su izgovorene reči, ne mogu da podnesem o tome da pričam.



gordita gordita 22:59 26.06.2015

Muk mukli


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=06&dd=26&nav_category=78&nav_id=1008902


Islamisti na internetu slave "krvavi petak"

Tri fatalna teroristička napada za nekoliko sati dogodila su se na tri kontinenta i odnela na desetine života. Džihadisti na društvenim mrežama slave napade.



U jutarnjim časovima dogodio se teroristički napad u Francuskoj, kada je napadnuta fabrika gasa u blizini Liona. Jedna osoba je ubijena, a njena glava je pronađena okačena na kapiji fabrike.

Nakon događaja u Francuskoj, teroristi su napali i turistički kompleks u Tunisu, u blizini grada Sus. Najmanje 37 osoba je ubijeno, a među njima su britanski, nemački i belgijski turisti, čiji identitet još nije objavljen.

U Kuvajtu se dogodio teroristički napad kada je bombaš samoubica ušao u džamiju u kojoj je nalazilo oko 2.000 ljudi. Najmanje 25 osoba je poginulo, a više od 200 ranjeno.



Serija?




alselone alselone 00:21 27.06.2015

Re: Muk mukli

U Kuvajtu se dogodio teroristički napad kada je bombaš samoubica ušao u džamiju u kojoj je nalazilo oko 2.000 ljudi. Najmanje 25 osoba je poginulo, a više od 200 ranjeno


U cemu je fora, sto svoje pobi?
mirelarado mirelarado 00:26 27.06.2015

Re: Muk mukli

alselone
U Kuvajtu se dogodio teroristički napad kada je bombaš samoubica ušao u džamiju u kojoj je nalazilo oko 2.000 ljudi. Najmanje 25 osoba je poginulo, a više od 200 ranjeno


U cemu je fora, sto svoje pobi?


Сунити и шиити не сматрају се међусобно својима. Напротив.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:10 27.06.2015

Re: Muk mukli

Nakon događaja u Francuskoj, teroristi su napali i turistički kompleks u Tunisu, u blizini grada Sus. Najmanje 37 osoba je ubijeno, a među njima su britanski, nemački i belgijski turisti, čiji identitet još nije objavljen.


da. vidite razlike između Izraela i Tunisa, što u Izraelu nikada ne bi došlo da toga da terorista dođe do plaže, naoružan. zato je ova scena kojoj sam ja prisustvovao scena čistog herojstva, a ne zla kako to pokušavaju da mi spočitaju umišljeni liberali sa zakrvavljenim očima, marksisti-titoisti sa rodbinskim vezama u udbi i tviter-liberalke.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:13 27.06.2015

Re: Muk mukli

jednostavno, za nekoliko godina kada se sve smiri a pod uslovom da ne završimo pod olovnom pečurkom umesto plavetnog neba a susret sa normalnim i nemutiranim ljudskim bićem nam bude predstavljao iluziju punu čežnje,i ako svet bude okej i uđemo u dugi period mira i razvoja, ja bih na sednici u njujorku predložio na glasanje svim narodima da se Muslimanima ukine obaveza da poste ramazanski post, pošto ih to čini nervoznima, i šiite i sunite.
jkt2010 jkt2010 08:43 27.06.2015

Re: Muk mukli

Srđan Fuchs
ja bih na sednici u njujorku predložio na glasanje svim narodima da se Muslimanima ukine obaveza da poste ramazanski post, pošto ih to čini nervoznima, i šiite i sunite.

A oni će da predlože da se Jevrejima ukine obaveza da žive u Izraelu i da im se omogući da se vrnu odakle su i došli.
gordita gordita 13:37 27.06.2015

Re: Muk mukli

jkt2010
Srđan Fuchs
ja bih na sednici u njujorku predložio na glasanje svim narodima da se Muslimanima ukine obaveza da poste ramazanski post, pošto ih to čini nervoznima, i šiite i sunite.



A oni će da predlože da se Jevrejima ukine obaveza da žive u Izraelu i da im se omogući da se vrnu odakle su i došli.



Gde nađe, obaveza da žive u Izraelu???
Ako si hteo da iziritiraš, uspeo si. Tako si shvatio? Blago tebi...

gordita gordita 13:41 27.06.2015

Re: Muk mukli

Srđan Fuchs
da se Muslimanima ukine obaveza da poste ramazanski post, pošto ih to čini nervoznima, i šiite i sunite.




Ja mislim da ih nešto drugo pokreće. Organizuje pa pokreće. Zato jer su najavljivali događaje davno pre Ramazana.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:08 27.06.2015

Re: Muk mukli

gordita



Gde nađe, obaveza da žive u Izraelu???
Ako si hteo da iziritiraš, uspeo si. Tako si shvatio? Blago tebi...




svašta kao na vašaru, da nam ukinu obavezu da živimo? pa niko ne mora da živi u Izraelu ako ne želi, mi smo demokratija. ne mora čak ni da bude tamo da bi obrtao kapital u njemu. što se love tiče, potpuno liberalna sredina. to ne zna šta da mi prigovori, pa kao ajd' da odvali nešto.

nego, ne znam šta pokreće ID. uglavnom, jako su napaljeni klinci na to sada, daje im osećaj kolektivne moći, a ID meme-kretizuje u suštinu pravoslavnu poruku pravovernog Islama, počev od Hidžre na ovamo. nije mi jasno samo na koji način uspevaju da preveslaju jugoslovenske marksiste na svoju vodenicu?
zilikaka zilikaka 22:14 27.06.2015

Re: Muk mukli

da. vidite razlike između Izraela i Tunisa, što u Izraelu nikada ne bi došlo da toga da terorista dođe do plaže,


Zato što je Izrael decenijama izložen terorističkim napadima raznih vrsta.

Ako već povlačimo paralelu, šta misliš, daleko bilo, da li bi sutra neko mogao da dođe na Adu ili Štrand sa dugim cevima i napravi nešto slično?

Mislim da oboje znamo odgovor.

Tamo gde se tako nešto ne očekuje, nema ozbiljnog obezbeđenja.

Sad, da li će se i koliko Tunižani opametiti - ne znam, ali mi je potpuno jasno da do juče nikom nije padalo na pamet da uvodi naoružano obezbeđenje po plažama i hotelima.
Jednostavno, takve stvari stvari se nisu nikad pre dešavale.


...kad već povlačim paralele, treba se setiti i Norveške 2011.
Tek tamo nikom nije padalo na pamet da uvodi obezbeđenja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:51 28.06.2015

Re: Muk mukli

zilikaka
da. vidite razlike između Izraela i Tunisa, što u Izraelu nikada ne bi došlo da toga da terorista dođe do plaže,


Zato što je Izrael decenijama izložen terorističkim napadima raznih vrsta.

Ako već povlačimo paralelu, šta misliš, daleko bilo, da li bi sutra neko mogao da dođe na Adu ili Štrand sa dugim cevima i napravi nešto slično?

Mislim da oboje znamo odgovor.

Tamo gde se tako nešto ne očekuje, nema ozbiljnog obezbeđenja.

Sad, da li će se i koliko Tunižani opametiti - ne znam, ali mi je potpuno jasno da do juče nikom nije padalo na pamet da uvodi naoružano obezbeđenje po plažama i hotelima.
Jednostavno, takve stvari stvari se nisu nikad pre dešavale.


to nije rešivo oružjem, iako ono svakako pomaže. globalna džihadizacija islama je posledice lošeg i oholog američkog vođenja sveta, gde svetu nije data nikakva ekonomska nada, i onda mladi ljudi bivaju veoma lako regrutovani za određene političke ciljeve, gde ih bez po muke indoktriniraju. dotle se slažem sa jugoslovenskim marksistima, delimično samo. da taj politički sistem nema elemenata da se nasilno širi kroz svet, ne bi se širio. taj politički sistem ima nasilnih političkih elemenata koji kombinuju verski nacionalizam s nasilnom interpretacijom marksizma. međutim, to opravdavanje bezumnog nasilja od strane naših lelemuda i mudkinja, i to tuđim rukama, da bi se svrgnuo režim koji im ne odgovora, to mi je podjednaka ideološka zaslepljenost prvoj. uzmite vi puške u ruke pa idite svojim rukama i svrgavajte zli kapitalizam, gospodo salonski lelemudi protiv kapitalizma!

izrael, u svakom slučaju, je ogrubeo od ovih godina izloženosti krvavoj pretnji po život. nema šta nije urađeno, a pritom, niko ne zatvara džamije za propovedi (što Tunis namerava da uradi), ili zabranjuje rad političkim organizacijama (Hamas je zabranjen u Kraljevini Jordan). zato, sa svim našim unutardruštvenjskim sranjima, forever Isra and never fake European liberalism.

ps. ovo sa Srbijom, kada naši građani budu počeli da se vraćaju sa ID fronta, ne znam kako će se rešavati.
jkt2010 jkt2010 09:11 28.06.2015

Re: Muk mukli

gordita
jkt2010
Srđan Fuchs
ja bih na sednici u njujorku predložio na glasanje svim narodima da se Muslimanima ukine obaveza da poste ramazanski post, pošto ih to čini nervoznima, i šiite i sunite.

A oni će da predlože da se Jevrejima ukine obaveza da žive u Izraelu i da im se omogući da se vrnu odakle su i došli.

Gde nađe, obaveza da žive u Izraelu???
Ako si hteo da iziritiraš, uspeo si. Tako si shvatio? Blago tebi...

Uzeto iz knjige ideja iz koje je i ideja da UN ukinu "obavezu" ramazanskog posta za muslimane.
Da se prekrstim, pre nego mi Fuks ukine obavezu da se krstim na gluposti...
vcucko vcucko 11:23 28.06.2015

Re: Muk mukli

U Eilatu sediš na plaži u Izraelu i imaš pogled na tri "prijateljske" države. Odmah iza žice je Jordan (i luka Akaba preko puta), brda posle Akabe su već u Saudi Arabiji, a desno je Taba koja je u Egiptu (doduše, nekad je Izrael i to držao pa vratio valjda sredinom osamdesetih). Noćno kupanje je (bilo - da se razumemo, davno sam bio) strogo zabranjeno. Razlog? Noću preventivno biju minama po zalivu, da se ne bi zapatili neki džihad - ronioci. Urbana legenda je govorila da povremeno more izbaci nekog iz obližnjeg hipi - naselja (šta zna oduzeti hipi šta su noć i dan). Ne znam, nisam video. "Nindža-kornjače" pod punom opremom opušteno patroliraju plažom, BOV prođe puteljkom uz istu. Opet, nisu mi jasni ovi što idu da se kupaju po Egiptu, Tunisu itd. - svaka čast, ali ako mogu da biram, biram Eilat, ipak mi uliva više poverenja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:07 29.06.2015

Re: Muk mukli

vcucko
U Eilatu sediš na plaži u Izraelu i imaš pogled na tri "prijateljske" države. Odmah iza žice je Jordan (i luka Akaba preko puta), brda posle Akabe su već u Saudi Arabiji, a desno je Taba koja je u Egiptu (doduše, nekad je Izrael i to držao pa vratio valjda sredinom osamdesetih). Noćno kupanje je (bilo - da se razumemo, davno sam bio) strogo zabranjeno. Razlog? Noću preventivno biju minama po zalivu, da se ne bi zapatili neki džihad - ronioci. Urbana legenda je govorila da povremeno more izbaci nekog iz obližnjeg hipi - naselja (šta zna oduzeti hipi šta su noć i dan). Ne znam, nisam video. "Nindža-kornjače" pod punom opremom opušteno patroliraju plažom, BOV prođe puteljkom uz istu. Opet, nisu mi jasni ovi što idu da se kupaju po Egiptu, Tunisu itd. - svaka čast, ali ako mogu da biram, biram Eilat, ipak mi uliva više poverenja.


ma nou Matori, ovo je slika od pre Hrista, odavno je to raščišćeno, i ganja-crew gospodari, čak je u blizini i velika, state-run, farma medicinske gandže. s Jordanom i Egiptom je puni mir, dok je Saudija stara kuravela, malo ovako, malo onako, red pragmatizma, red džihada. odnos kurvanjstva na međudržavnom nivou je otprilike kao Srbija-Hrvatska, dok je Jordan Bosna, samo 45 godina kasnije, ima zlih emocija, ali ne prelaze ni u šta drugo. Egipat je Albanija i tu je odnos više tricky. videćemo, ja mislim da će Izraelci, u post-netanjahuovskoj eri, uspeti da nađu modus te da će Palestinci pristati na denacifikovanu demilitarizovanu državnost, i pominje se taj horizont 2020.

ps. inače, probali smo da ponudimo Ejlat Kontikiju, tamo neke 2011. kada su raščistile nindže, međutim Mićko, vamo tamo, pokojni Jat se naobećavao, mene zovu Izraelci oduševljeno, ej Srki imaćeš pune ruke posla... ja samo uzdahnuo, ej momci, stare su to komunjare, nepreduzimljive, nema ništa od toga... Drug Mićko je nedugo zatim i tapnuo Kontiki. inače, moje jordanske i egipatske kolege kapiraju koliki je mir potencijal, i zato jesmo najmiroljubivija grana privrede.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:46 29.06.2015

Re: Muk mukli

jkt2010

Uzeto iz knjige ideja iz koje je i ideja da UN ukinu "obavezu" ramazanskog posta za muslimane. Da se prekrstim, pre nego mi Fuks ukine obavezu da se krstim na gluposti...


ma ne brini, drugar, ta feature je rezervisana samo za Filipovica koji je obicna ljoberska partitokratska bambina*, ljude od integriteta ja ne diram. eto, pomisao da sam starog nekrsta uspeo da nagnam da se prekrsti, vec me ispunjava zadovoljstvom. ne moras strepeti od ukidanja obaveze, to je samo preporuka, ne znaci da Ujedinjeni Narodi imaju i prihvatiti tu preporuku. donese se zakon koji kaze, od danas, deco, niste pod obavezom da postite, mozete ako volite, ali niste obavezni. zato je Islam toliko i usplahiren jer zna da se blizi trenutak kada nece vise igrati toliku ulogu u zivotima svojih gradjana. mada, sta misliti za kulturu, koja, kada joj posaljes jedan prvoklasni srbijanski brend, Otpor, i jednog Ivana Marovica da ih pita, deco, znate li sta je to Demokratija?

znamo, ciko, to je - dzihad, jeee! dzihadisti maleni, mi svo vojska prava, svakog dana rastemo ko zelena trava. smrt globalizmu, a meme-Islam narodu, i mene ce moja mati dzihadistom zvati, hejhej!

ps. *a inace, oslobodio sam i Bambinu, hteo sam da vidim sta o temi mislite i vi, ozbiljniji malo ljudi, sta misle partijske bambine, mogu da se uverim u reallife-u na svakom koraku, tako da me to shizenje smara.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana