Munze konza

JJ Beba RSS / 13.03.2008. u 18:30

Zemun- kičma režima

Približavaju se izbori - redovni, vanredni, mali,  veliki. Od 2000te skoro svi su bili istorijski, presudni, referendumski. Muka mi je više od svega - od izbora, od upropaštenih života,  od slušanja raznih budalaština, populizma, trućanja.

Obećala sam da ću da pišem o Zemunu i kao ljuti beogradski nacionalsta, tvrdo jezgro centar,  to ispunjavam :)))) 

O Zemunu  želim da pišem ne zato što sam tamo provela najlepeše trenutke van mog atara i zato što su mi tamo neki dragi ljudi, vec zato što mi se čini da je Zemun  pastorče Beograda i da se njime  niko ne bavi i da niko o njemu  ne piše. Ja lično  Zemun smatram  važnim ne samo zabog tih dana koje sam pominjala već je  po meni Zemun od krucijalnog ili,  kako bi ove mudonje rekle, od  strateškog značaja za naše društvo i državu. Prvo zato što je munze konza a onda  zato što je tamo sedište "Otadžbinske uprave srpske radikalne stranke."
Po meni, ako strateški postavimo stvar - da Zemun  oslobodimo od radikala i potisnemo ih na margine grada, pobedicemo tu neman koja nas razvaljuje vec tolike godine.

Nameravam da napišem seriju blogova o Zemunu i da vam pokažem šta su mu uradili

Kad razmišljam o svemu što nam se događa već godinama, a što je ovih dana dostiglo jednu od svojih kulminacija, uvek sebi postavim to pitanje koje nas valjda sve muči - zbog čega je sve to ovako kako nam je sada i gde se dela ona velika energija i nada iz jeseni 2000. godine?
Odgovor na  to  po meni  treba potražiti na izvoru,  tamo gde je bilo i gde je još uvek  sedište SRS politike i idelogoje -  u Zemunu. I pored uznemirujućih upozorenja krajem devedesetih,  pitanje Zemuna je potpuno potcenjeno u intelektualnim i političkim krugovima srbijanske i beogradske elite .Neki od odgovora leže  i u odnosu novih vlasti prema počiniocima raznih nedela koja su učinjena tokom devedesetih. Niko za njih nije odgovarao, nije bilo lustracije, u najboljem slučaju pojedinci su prepušteni međunarodnom pravosuđu. Posledica ove abolicije je  da se političko klatno u Srbiji polako vraća i preti da nas  vrati u stanje iz perioda pre 2000te. Da je to tako potvrđuju i rezultati ovih poslednjih  predsedničkih izbora. Ako se  to klatno potpuno  vrati  pitam se da li će onda I “Milosevic biti bolji” jer su tada  radikali ipak bili "na lancu"  i ako sada  budu skroz pušteni pitam se  da li će  npr Koraks   moći da crta ovako kao   sada?
Dakle, centar vladajuće politike i deologije devedesth je bio  Zemun,  sedište SRS koja se 1996.god na tadašnjim izborima instalirara upravo tu. Tokom prvog mandata do 2000. godine počinjene su brojne nezakonitosti, uzurpacije opštinske i gradske imovine, nasilja nad građanima i njihovom imovinom. Iz Zemuna je u celu Srbiju emitovana poruka o “radikalskom čudu”, a  u Zemunu su za vreme radikalske vlasti instalirane i kriminalne organizacije u Surčinu i Šilerovoj ulici.
Dugačak je i raznovrsan  spisak primera koji nam govore da je Zemun postao  utvrđenje iz kojeg se emituje konzervativna reakcija  i  ogroman je broj dokaza koji svedoče  o tome da je  Zemun bio kičma, da ne kažem peti pršljen,  režima Slobodana Miloševica  i da je to ostao do danas.

zgrada Magistrata
zgrada Magistrata

Tokom vladavine DOS u Zemunu 2000-2004. radikali  su sačuvani u svojoj “Otadžbinskoj upravi” zgradi Magistrata čijih su 2.150 kvm platili unapred za trideset godina po ceni od 50 jura  mesečno (1,75 din po kvm) i ne samo da nisu kažnjeni ni po jednoj krivičnoj prijavi, nego su očito pojedinci iz tadašnje vlasti  tokom svog mandata dali svoj doprinos smovolji i bezakonju. Takav stav prema njima posle 5. oktobra doveo  je do toga da su se radikali u jesen 2004. godine vratili na vlast u ovoj opštini  iako su u septembru 2000. godine od 70 odbornika imali samo 4!!  Razlog tome je taj da je na te izbore u sptembru 2004 god izašlo manje od 30% birača!  

Za vreme DOS vladavine, a kasnije ponovnim dolaskom  radikala na vlast,  nije ništa uradeno na poboljšanju uslova života gradana Zemuna. Zemunska gimnazija koja ove godine slavi 150 godina postojanja nema kanalizaciju; Zemun nije mostom povezan sa Beogradom; Donji grad u Zemunu koji broji 50 000 stanovnika ima samo 2 pošte sa neviđenim redovima kad stignu penzije, a mesto na zemunskom groblju dobija se u Beogradu. Kada je moj drug Raša Livada zimus  umro porodica nije mogla da ga sahrani jer mesta za njega u Zemunu iz Beograda nije bilo.

Ono što ja kao građanka i stanovnica  ovog grada i kao  deo biračkog tela vidim kao mogući udarac pošasti zvane SRS i  što predlažem onima koji imaju uši da čuju i koji žele da osvoje vlast u Zemunu  i oteraju radikale na obod grada,   (npr LDP )  je da kao predizbnorni program na lokalnim izborima ponude , a ako  osvoje vlas i ostvare obećano, da  Batajnica  dobije  status opštine, koja je sada na nivou mesne kancelarije a koja vuče nevideno glasova za radikale na teritoriji opštine Zemun. Dajmo radikalima da pobede u Batajnici koja im je i tako najveće glasačko uporište i oslobodimo Zemun radikla. Ja to vidim i kao prvi korak u početku  oslobadjanja cele Srbije.

zemunci javite se

nastavice se


 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Torpedo Torpedo 01:23 14.03.2008

Re: lido

inače tu su nekada bile parcele PKBa a onda se neko iz PKBa dosetio da proda državnu, nacionaliovanu zemlju i da zgrne kintu.

Pre par meseci pohapsili ekipu, "zemljisnu mafiju", 7-8 ljudi, iz PKB-a i geodetske sluzbe, ostetili drzavu za par destina mil.eurica. Mislim da su ladno prodali 200Ha zemlje i strpali u svoje (samo?) dzepove... a hektar tamo ide i preko 300-400 hiljada pa racunajte.
JJ Beba JJ Beba 01:37 14.03.2008

Re: lido

Torpedo
inače tu su nekada bile parcele PKBa a onda se neko iz PKBa dosetio da proda državnu, nacionaliovanu zemlju i da zgrne kintu.Pre par meseci pohapsili ekipu, "zemljisnu mafiju", 7-8 ljudi, iz PKB-a i geodetske sluzbe, ostetili drzavu za par destina mil.eurica. Mislim da su ladno prodali 200Ha zemlje i strpali u svoje (samo?) dzepove... a hektar tamo ide i preko 300-400 hiljada pa racunajte.

tadašnja opština zemun je raspisla javni konkurs za prodaju placeva u naselju "Plavi hporizonti" po ceni od 100 dinara po kvadratu. Njive " Voćarskih plnataža" PKBa su ipsrcelisali i podelili na placeve različitih veličina, tako de je plac od 6 ari vredeo oko 11. 000 DEM u dinarskoj protvi vrednosti. svako ko je uplatio kintu i doneo izbegličku legitimaviju postao je "vlasnik" građevinskog zemljišta. ali nijedan ugovor nie imao pečat nadležnog sud a...uprkos svemu vlasnici su počeli da grade... tako je sve počelo
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:56 14.03.2008

Re: lido

U Batajnici radi amatersko pozoriste koje ima odlican reportoar i glumce, a rade u atomskom sklonistu, i imaju 50 mesta.

ne bih vala u batajnicu pa nikad ne videla pozorišta.
još da prođem pored masovne.... da ne mračim...
MilutinM MilutinM 08:34 14.03.2008

Re: lido

Ne tako davno je u Surčinu bilo izuzetno kvalitetno kulturno - umetničko društvo sa dobrim amaterskim pozorištem
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:34 13.03.2008

moja osnovna škola



u svim partizanskim filmovima moja škola je bila štab gestapoa:)))
Torpedo Torpedo 21:52 13.03.2008

Re: moja osnovna škola

Exitus Letalis


u svim partizanskim filmovima moja škola je bila štab gestapoa:)))


Mileticka...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:38 13.03.2008

Hvala Bebo,

samo da se javnem, ja sam doduše negde od 6. razr. osnovne škole živela baš na granici Zemuna i Novog Bgd. Službeno, poštanski i to, opština Zemun. Nedostaje mi Zemun i žao mi ga. Šta su mu sve za svog vakta napravili Borgovi. Odneli čak i kadice, kamene, još austro-ugarske sa pijace...zafalilo im.
JJ Beba JJ Beba 23:09 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Hvala Bebo

nema našta :))
kad niko neće mora beogradska centrašica da zalegne za braću zemunce.
mada bih volela da na sad ovim izborima zemunci stvarno uzmu stvari u svoje ruke, da naprave neki građanski momenat , da se ujedine sve partije i da zajdeno zguze te radikle jednom
niko neće ništa da im učini ako se sami ne pobrinu za sebe i svoj grad
MilutinM MilutinM 23:13 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Moja prva osnovna. Nažalost, samo prva tri razreda, ali i dan danas kada prodjem imam poseban osećaj i pokazujem je svima
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:13 13.03.2008

Re: moja osnovna škola

Torpedo
Exitus Letalis


u svim partizanskim filmovima moja škola je bila štab gestapoa:)))


Mileticka...

ta:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:16 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

kad niko neće mora beogradska centrašica da zalegne za braću zemunce.

niko ovde ni za šta ne zaleže jj.
evo ovo gde sad živim (co2) još zadužbina, u totalnom raspadu.
prokišnjava, otpada, truli...
pa znaš...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:19 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Slažem se Bebo, pravo da ti kažem muka mi je od ulaska u Zemun, kada mi se s' desna zavijori radikalski barjak, lepo mi presedne.
JJ Beba JJ Beba 23:27 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Jelica Greganović
Slažem se Bebo, pravo da ti kažem muka mi je od ulaska u Zemun, kada mi se s' desna zavijori radikalski barjak, lepo mi presedne.

pa zato - Bataja opšina, na izbore i svi za jevropu
:))
JJ Beba JJ Beba 23:28 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

niko ovde ni za šta ne zaleže jj.

e hebiga Eksel, kad me se sve tiče
nikolla90 nikolla90 23:35 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Dočekasmo i Blog o Zemunu!

Da, radikali su definitivno najveće (ne i jedino) zlo ovde. Magistrat je iznajmljen na 30 godina za 8,5 miliona dinara iliti 100 demona mesečno za zgradu spomenik kulture od 2200 kvadrata u centru Zemuna.. BRUKA!

Inače, što se radikalskog divljanja tiče, osim miliona bespravno podignutih objekata, porodice Barbalić, silovanog Magistrata, loženja izbeglica i mafijaških klanova, Zemun su obeležili i davanjem statusa počasnog građanina ljudima kao što su Žan-Mari le Pen ili SS oficir Franc Šenhuber, dok su sirijski teroristički okrug Rif-Damask i neki palestinski okrug pobratimljeni sa gradom. Da ne pominjemo to što je Sadamov advokat dočekivan kao mesija..

evo par super sličica Zemuna:















































JJ Beba JJ Beba 23:57 13.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Inače, što se radikalskog divljanja tiče, osim miliona bespravno podignutih objekata, porodice Barbalić, silovanog Magistrata, loženja izbeglica i mafijaških klanova, Zemun su obeležili i davanjem statusa počasnog građanina ljudima kao što su Žan-Mari le Pen ili SS oficir Franc Šenhuber, dok su sirijski teroristički okrug Rif-Damask i neki palestinski okrug pobratimljeni sa gradom. Da ne pominjemo to što je Sadamov advokat dočekivan kao mesija..

a gde je još Zavičajni muzej, Lido, pa Zemunikum...nije Šilerova slučajno nikla tamo...

2004. SRS se vratila u zemun a svakim novi izbornim ciklusom koliko znam broj glasača SRS se povećava.
milim da je došlo vreme da se to zaustavi, da se otvore i pravno zatvore sve afre, da se zemunu da ono mesto koje mu u građanskom svetu pripada
nikolla90 nikolla90 00:26 14.03.2008

Re: Hvala Bebo,

JJ Beba
I
a gde je još Zavičajni muzej, Lido, pa Zemunikum...nije Šilerova slučajno nikla tamo...

2004. SRS se vratila u zemun a svakim novi izbornim ciklusom koliko znam broj glasača SRS se povećava.
milim da je došlo vreme da se to zaustavi, da se otvore i pravno zatvore sve afre, da se zemunu da ono mesto koje mu u građanskom svetu pripada


Moglo bi do sutra da se nabraja, temeljima Zemunikuma su vrlo verovatno uništeni ostaci Taurunuma..

Inače, dok je pokušaj demokratske vlasti postojao u Zemunu, Magistrat je oduzet radikalima ali Vrhovni sud nije mislio tako i dok se sve rešilo, radikali su ponovo osvojili vlast i preuzeli Poslovni prostor koji je zvanično podneo tužbu i tu tužbu, naravno, povukli.. tuga..
JJ Beba JJ Beba 00:51 14.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Inače, dok je pokušaj demokratske vlasti postojao u Zemunu, Magistrat je oduzet radikalima ali Vrhovni sud nije mislio tako i dok se sve rešilo, radikali su ponovo osvojili vlast i preuzeli Poslovni prostor koji je zvanično podneo tužbu i tu tužbu, naravno, povukli.. tuga..

pa da radikali su se vratili na vlast i naravno povukli tužbu u sporu k oji je započela vlast DOSa.
tomislav Nikolić je izbacio sudske izvršitlje koji su pokušali da isele radikale i tom prilikom sud. izvršiteljima ni policija nije asisitrirala kako je inače po zakonu.
inače zgrada magistrata je pod zaštitom spomenika kulture i adaptirana je o trošku opštine, a po gubitkiu izbora 2000te godine sav inventar u ovom objektu radikli su poklonili sami sebi odlukom izvršnog pdbora. U međuvremnu sud je ponoštio ugovor o zakupu jer je suprotan zakonu o kolturnim dobrima koji izričito zabranjuje uopttrebom ovakvih objekata suprono nameni. kasnije sud je usvojo zahtev radikal za reviziku postupka i ceo postupak vratio na početak, došlo je do novih izbora, radikli su poedili....
Torpedo Torpedo 01:35 14.03.2008

Re: Hvala Bebo,

a gde je još Zavičajni muzej, Lido, pa Zemunikum...nije Šilerova slučajno nikla tamo...


hajdemo malo istinitih podataka:
-zavicajni muzej se adaptira koliko me secanje sluzi jos od sredine osamdestih, mislim da je 1989-1990 definitivno zatvoren za posete...
-o mafijasima tj onoj mafiji iz Surcina, ta mafija postoji jos iz osamdesetih, tad su obijali prodavnice, krali kokoske po selu, a vec 1990-te su se "proculi" kao pozajmljivaci automobila. Rat 1991 ih je samo dodatno gurnuo u tom pravcu. Znaci, tim "biznisom" se Ljubisa Cume Buga i ekipa bavila jos pre pojave SRS na politickoj sceni. Kao "segrti" kod Cumeta su radili kasniji Zemunci. Sem radikala na vlasti (mada su oni mogli da kupe bilo koju opstinsku vlast u to vreme, sef im i sad ima kucu na Kosutnjaku inace) pogodovao im je i polozaj, blizina autoputeva, aerodroma...
JJ Beba JJ Beba 01:55 14.03.2008

Re: Hvala Bebo,

zavicajni muzej se adaptira koliko me secanje sluzi jos od sredine osamdestih, mislim da je 1989-1990 definitivno zatvoren za posete...

ponovo je počela rekonstrukcija u avgustu 2002. god sa rokom trajanja radova od 65 dana ali se rekontstrukcija neviđeno "odužila" . U međuvremenu postavka je bila neobezbeđena, eksponati na meti pljačkaša. U decembru 2007. ugrada je pokrivena skelama jer je na red došla fasada. Pojma niko ne zna šta će biti sa Zavičajnim muzejom- da li će biti obnovljena muzejska postavka, koja će biti koncepcija
ma ludilo čoveče, koga je u beogradu briga za Zavičajni muzej u Zemunu.... važno je da je isti radi u sklopu Muzeja garda Beograda...
JJ Beba JJ Beba 02:36 14.03.2008

Re: Hvala Bebo,

super su fotke džoni
nikolla90 nikolla90 14:38 14.03.2008

Re: Hvala Bebo,

Ne mogu biti loše kad je model predivan

Pred Zemunom i Dunav savija..
tripraseta tripraseta 16:33 14.03.2008

Re: moja osnovna škola

Torpedo
Exitus Letalis


u svim partizanskim filmovima moja škola je bila štab gestapoa:)))


Mileticka...

a zemunska gimnazija je uvek bila zatvor
simche simche 23:47 13.03.2008

o temi munze konza

Pocetkom januara smo imali u poseti par prijatelja iz inostranstva kojima smo hteli da pokazemo Beograd i naravno Zemun, gde odskora zive nasi roditelji (dodjosi . Iskreno me je bilo sramota kada smo prosli pored bolnice, ispred koje je bilo pravo smetliste. Kasnije, posle vecere sa njima u nasem toplom domu, nismo mogli da se prosetamo po kraju, a kamoli da izluftiramo stan, koliko je vazduh bio zagadjen od lozenja drva i uglja. Uzas! Ne znam da li uopste ima nade da se u Zemun uvede gas... Dan posle su nase Svajcarce pozdravili zapaljeni zemunski kontejneri, sto kod nas, u majcici Srbiji nije retkost... Ipak, pored svega, kazu da im se Zemun svideo :) ...Sto se radikala tice, oni ga (Munze) nisu unapredili. Izgleda oronuo, prljav i tuzan. Prijavljena sam na Vracaru, tako da ne mogu da glasam za poboljsanje uslova u njemu...
tripraseta tripraseta 04:41 14.03.2008

munze bez konze

Dajmo radikalima da pobede u Batajnici koja im je i tako najveće glasačko uporište i oslobodimo Zemun radikla. Ja to vidim i kao prvi korak u početku oslobadjanja cele Srbije.

Pa tako su razmisljali i socijalisti: da im damo nesto da se smire. To je u pocetku bila Rakovica, ali Seselju bilo daleko. Zemunska opstina mu bila najbliza. Eto, to je razlog zemunske tragedije
Drugo, najveci deo SRS glasaca dolazi iz raznih tzv. seseljgrada, divljih naselja , niklih tokom 90-ih na obodu grada. Verujem da tamo ima vise stanovnika no u celom starom delu Zemuna.
Trece, to se pokusalo sa Surcinom. ne vidim da se situacija u Zemunu ( po pitanju izbornih rezultata popravila)
Cetvrto, na sajtu Cesida postoji lista o izbornim rezultatima ( raznim) po opstinama. Osnovno pravilo je da, sto opstina ima veci broj prigradskih naselja, to je veci broj SRS glasova. Dakle, ista je situacija i u Sopotu, Obrenovcu, Mladenovcu… etc. Jedan od razloga je i taj sto je od jednog, nekad civilizovanog grada ( daleko urbanijeg i civilizovanijeg od BG, jer je bio na granici dva “sveta”), Zemun sveden na prigradsku opstinu. Jednostavno, izgubio je svoj znacaj. Zalosno je sto je sad izgubio i sopstvenu istoriju.
A kako i ne bi: kada su dvoristu magistrata pronadjeni ostaci rimskog naselja, Seselj iz zabetonirao i postavio jos jedan trzni centar ( koji naravno nikad nije ni proradio)
…zgradi Magistrata čijih su 2.150 kvm platili unapred za trideset godina po ceni od 50 jura mesečno (1,75 din po kvm) i ne samo da nisu kažnjeni ni po jednoj krivičnoj prijavi, nego su očito pojedinci iz tadašnje vlasti tokom svog mandata dali svoj doprinos smovolji i bezakonju. Takav stav prema njima posle 5. oktobra doveo je do toga da su se radikali u jesen 2004. godine vratili na vlast u ovoj opštini iako su u septembru 2000. godine od 70 odbornika imali samo 4!! Razlog tome je taj da je na te izbore u sptembru 2004 god izašlo manje od 30% birača!

Ne, razlog tome je bio sto je DOSov kadar bio, najblaze receno OCAJAN. U mojoj izbornoj jedinici, DOSov kandidat za lokalne izbore je bila zena alkoholicar i siledzija ( tuce muza i decu). A vazan kadar su uvukli u kockarske dugove, koje naravno treba i otplatiti ( novac, roba, usluge)
Odlicno!
Preporuka

Torpedo Torpedo 07:53 14.03.2008

Re: munze bez konze

Ne, razlog tome je bio sto je DOSov kadar bio, najblaze receno OCAJAN. U mojoj izbornoj jedinici, DOSov kandidat za lokalne izbore je bila zena alkoholicar i siledzija ( tuce muza i decu). A vazan kadar su uvukli u kockarske dugove, koje naravno treba i otplatiti ( novac, roba, usluge)


DOS-ov, tj DS-ov predsednik opstine, inace Coletov zemljak nastanjen u Becmenu je bio predsednik opstine. Na tu funkciju, pored mladjih, sposobnijih ljudi ga je doveo gospon Chume preko Krmivo-produkt Markovica. Sem sto je taj covek pre samo par godina bio SPS-ov kadar, bio je i alkoholicar a svima u opstini je bila poznata pozadina njegovog dolaska na rukovodecu poziciju u Zemunu. Dovedete coveka sa tako jasno negativno izrazenim zaledjem, coveka koji sa Zemunom nema nikakvih kontakata... katastrofalan potez tadasnjeg rukovodstva DS-a. Sto se videlo na sledecim izborima.

Inace ideja da se "cepanjem" Batajnice od Zemuna dobija na tome da ce SRS na kraju izgubiti u Zemunu je ipak na staklenim nogama. Surcin se otcepio od Zemuna i na izborima dobio DS vlast a sastav stanovnistva je skoro isti sa batajnickim, starosedeoci u manjem %, prvi talas kolonista iz 50-60-tih i veliki broj izbeglica. I po otcepljenju Batajnice u okviru zemunske opstine bi ostao veliki broj ljudi koji etickim poreklom i socijalnim statusom naginje SRS. Vec pominjana Altina ima 15-tak hiljada stanovnika (uglavnom izbeglih u 90-tim), Gornji grad je poprilicno naseljen nodoslima a ni u Donjem gradu se ne moze zanemariti njihov broj.
JJ Beba JJ Beba 13:36 14.03.2008

Re: munze bez konze

Ne, razlog tome je bio sto je DOSov kadar bio, najblaze receno OCAJAN. U mojoj izbornoj jedinici, DOSov kandidat za lokalne izbore je bila zena alkoholicar i siledzija ( tuce muza i decu). A vazan kadar su uvukli u kockarske dugove, koje naravno treba i otplatiti ( novac, roba, usluge)

moja ideja je da se pokaže da se SRS može skloniti iz svog uporišta samo ozbiljnim radom i ozbiljnim kadrovima. kao uostalom i sve drugo. Greške ranijih demokratskih vlasti po meni je upravo u tome što su na lokali imali sumnjive likove kojima nije bilo u interesu da išta promene.
JJ Beba JJ Beba 13:49 14.03.2008

Re: munze bez konze

Inace ideja da se "cepanjem" Batajnice od Zemuna dobija na tome da ce SRS na kraju izgubiti u Zemunu je ipak na staklenim nogama. Surcin se otcepio od Zemuna i na izborima dobio DS vlast a sastav stanovnistva je skoro isti sa batajnickim, starosedeoci u manjem %, prvi talas kolonista iz 50-60-tih i veliki broj izbeglica. I po otcepljenju Batajnice u okviru zemunske opstine bi ostao veliki broj ljudi koji etickim poreklom i socijalnim statusom naginje SRS. Vec pominjana Altina ima 15-tak hiljada stanovnika (uglavnom izbeglih u 90-tim), Gornji grad je poprilicno naseljen nodoslima a ni u Donjem gradu se ne moze zanemariti njihov broj.

Torpedo na staklenim nogama ili ne možemo da pričamo o tome. Poenta je da se mene tiče šta se dešava u zemunu, da o tome pišem a da se nikom drugom nije stalo . ja napisala tako, ja bih tako, volela bih kada bi se i sami zemunci u većem broju zabrinuli za svoj grad. Želja mi je da se nešto pokrene u tom smislu. kada bi i dugi razmišljali šta je moguće učiniti moguće da bi se nešto ozbiljnije pokrenulo.
Torpedo Torpedo 15:16 14.03.2008

Re: zasto je na staklenim nogama

je da kao predizbnorni program na lokalnim izborima ponude , a ako osvoje vlas i ostvare obećano, da Batajnica dobije status opštine, koja je sada na nivou mesne kancelarije a koja vuče nevideno glasova za radikale na teritoriji opštine Zemun. Dajmo radikalima da pobede u Batajnici koja im je i tako najveće glasačko uporište i oslobodimo Zemun radikla. Ja to vidim i kao prvi korak u početku oslobadjanja cele Srbije.


Samo jedno pitanje: kako Zemun moze da da Batajnici status opstine ako sami Batajnicani ne zele da se odvoje od Zemuna? Logicnije je da stanovnici Batajnice sami traze status opstine (kao sto je uradio Surcin)...
JJ Beba JJ Beba 16:47 14.03.2008

Re: zasto je na staklenim nogama

Samo jedno pitanje: kako Zemun moze da da Batajnici status opstine ako sami Batajnicani ne zele da se odvoje od Zemuna? Logicnije je da stanovnici Batajnice sami traze status opstine (kao sto je uradio Surcin)...

pa zakon i decentralizacija.
zakoni EU garantuju naseljima već posle 10 000 - 15 000 stanovnika da imaju svoje lokalne samouprave. Po evropskim pravilima EUROSTAT
EDIT
treba objasniti ljudima u Bataji šta dobijaju sopstvenom opštinom.
Torpedo Torpedo 08:43 14.03.2008

I jedna

poprilicno istinita parola: "Zemun radi Beograd se gradi".
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:03 17.03.2008

Ne terati ih samo iz Zemuna

Bebo, radikale ne treba oterati iz Zemuna, treba ih oterati iz misli, iz stvarnosti, tako da im se ni ime vise ne pominje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana