Munze konza

JJ Beba RSS / 13.03.2008. u 18:30

Zemun- kičma režima

Približavaju se izbori - redovni, vanredni, mali,  veliki. Od 2000te skoro svi su bili istorijski, presudni, referendumski. Muka mi je više od svega - od izbora, od upropaštenih života,  od slušanja raznih budalaština, populizma, trućanja.

Obećala sam da ću da pišem o Zemunu i kao ljuti beogradski nacionalsta, tvrdo jezgro centar,  to ispunjavam :)))) 

O Zemunu  želim da pišem ne zato što sam tamo provela najlepeše trenutke van mog atara i zato što su mi tamo neki dragi ljudi, vec zato što mi se čini da je Zemun  pastorče Beograda i da se njime  niko ne bavi i da niko o njemu  ne piše. Ja lično  Zemun smatram  važnim ne samo zabog tih dana koje sam pominjala već je  po meni Zemun od krucijalnog ili,  kako bi ove mudonje rekle, od  strateškog značaja za naše društvo i državu. Prvo zato što je munze konza a onda  zato što je tamo sedište "Otadžbinske uprave srpske radikalne stranke."
Po meni, ako strateški postavimo stvar - da Zemun  oslobodimo od radikala i potisnemo ih na margine grada, pobedicemo tu neman koja nas razvaljuje vec tolike godine.

Nameravam da napišem seriju blogova o Zemunu i da vam pokažem šta su mu uradili

Kad razmišljam o svemu što nam se događa već godinama, a što je ovih dana dostiglo jednu od svojih kulminacija, uvek sebi postavim to pitanje koje nas valjda sve muči - zbog čega je sve to ovako kako nam je sada i gde se dela ona velika energija i nada iz jeseni 2000. godine?
Odgovor na  to  po meni  treba potražiti na izvoru,  tamo gde je bilo i gde je još uvek  sedište SRS politike i idelogoje -  u Zemunu. I pored uznemirujućih upozorenja krajem devedesetih,  pitanje Zemuna je potpuno potcenjeno u intelektualnim i političkim krugovima srbijanske i beogradske elite .Neki od odgovora leže  i u odnosu novih vlasti prema počiniocima raznih nedela koja su učinjena tokom devedesetih. Niko za njih nije odgovarao, nije bilo lustracije, u najboljem slučaju pojedinci su prepušteni međunarodnom pravosuđu. Posledica ove abolicije je  da se političko klatno u Srbiji polako vraća i preti da nas  vrati u stanje iz perioda pre 2000te. Da je to tako potvrđuju i rezultati ovih poslednjih  predsedničkih izbora. Ako se  to klatno potpuno  vrati  pitam se da li će onda I “Milosevic biti bolji” jer su tada  radikali ipak bili "na lancu"  i ako sada  budu skroz pušteni pitam se  da li će  npr Koraks   moći da crta ovako kao   sada?
Dakle, centar vladajuće politike i deologije devedesth je bio  Zemun,  sedište SRS koja se 1996.god na tadašnjim izborima instalirara upravo tu. Tokom prvog mandata do 2000. godine počinjene su brojne nezakonitosti, uzurpacije opštinske i gradske imovine, nasilja nad građanima i njihovom imovinom. Iz Zemuna je u celu Srbiju emitovana poruka o “radikalskom čudu”, a  u Zemunu su za vreme radikalske vlasti instalirane i kriminalne organizacije u Surčinu i Šilerovoj ulici.
Dugačak je i raznovrsan  spisak primera koji nam govore da je Zemun postao  utvrđenje iz kojeg se emituje konzervativna reakcija  i  ogroman je broj dokaza koji svedoče  o tome da je  Zemun bio kičma, da ne kažem peti pršljen,  režima Slobodana Miloševica  i da je to ostao do danas.

zgrada Magistrata
zgrada Magistrata

Tokom vladavine DOS u Zemunu 2000-2004. radikali  su sačuvani u svojoj “Otadžbinskoj upravi” zgradi Magistrata čijih su 2.150 kvm platili unapred za trideset godina po ceni od 50 jura  mesečno (1,75 din po kvm) i ne samo da nisu kažnjeni ni po jednoj krivičnoj prijavi, nego su očito pojedinci iz tadašnje vlasti  tokom svog mandata dali svoj doprinos smovolji i bezakonju. Takav stav prema njima posle 5. oktobra doveo  je do toga da su se radikali u jesen 2004. godine vratili na vlast u ovoj opštini  iako su u septembru 2000. godine od 70 odbornika imali samo 4!!  Razlog tome je taj da je na te izbore u sptembru 2004 god izašlo manje od 30% birača!  

Za vreme DOS vladavine, a kasnije ponovnim dolaskom  radikala na vlast,  nije ništa uradeno na poboljšanju uslova života gradana Zemuna. Zemunska gimnazija koja ove godine slavi 150 godina postojanja nema kanalizaciju; Zemun nije mostom povezan sa Beogradom; Donji grad u Zemunu koji broji 50 000 stanovnika ima samo 2 pošte sa neviđenim redovima kad stignu penzije, a mesto na zemunskom groblju dobija se u Beogradu. Kada je moj drug Raša Livada zimus  umro porodica nije mogla da ga sahrani jer mesta za njega u Zemunu iz Beograda nije bilo.

Ono što ja kao građanka i stanovnica  ovog grada i kao  deo biračkog tela vidim kao mogući udarac pošasti zvane SRS i  što predlažem onima koji imaju uši da čuju i koji žele da osvoje vlast u Zemunu  i oteraju radikale na obod grada,   (npr LDP )  je da kao predizbnorni program na lokalnim izborima ponude , a ako  osvoje vlas i ostvare obećano, da  Batajnica  dobije  status opštine, koja je sada na nivou mesne kancelarije a koja vuče nevideno glasova za radikale na teritoriji opštine Zemun. Dajmo radikalima da pobede u Batajnici koja im je i tako najveće glasačko uporište i oslobodimo Zemun radikla. Ja to vidim i kao prvi korak u početku  oslobadjanja cele Srbije.

zemunci javite se

nastavice se


 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 18:50 13.03.2008

prvi

spremam klopu, cujemo se kasnije

inace Retenzija republika=]
zemoon zemoon 19:06 13.03.2008

Re: prvi

Zemun Republika. Sa Novim Beogradom, na Savi i Dunavu, imao bi vise stanovnika i vise camaca nego Republika Crna Gora
bravar bravar 19:21 13.03.2008

Re: prvi

za Spiridona:)
Spiridon Spiridon 19:29 13.03.2008

Re: prvi

bravar
za Spiridona:)


hvala lutko moja =]


bravar bravar 19:59 13.03.2008

Re: prvi

Ja samo objavila. Edi-va ga komponovala:)
U nase ime - nema na cemu:)))
Spiridon Spiridon 20:33 13.03.2008

Re: prvi

bravar
Ja samo objavila. Edi-va ga komponovala:)
U nase ime - nema na cemu:)))


vi ste divne, nemam reci =]
Doctor Wu Doctor Wu 21:01 13.03.2008

Re: prvi

Retenzija republika

Dzona Kenedija? Koji broj?
Spiridon Spiridon 21:26 13.03.2008

Re: prvi

Doctor Wu
Retenzija republika

Dzona Kenedija? Koji broj?


prve puge (ruznog li imena za ulicu) blizu dragstora Zig


a ti si negde kod Tunelca?
Doctor Wu Doctor Wu 21:43 13.03.2008

Re: prvi

a ti si negde kod Tunelca?

kod podvoznjaka? ne.
tacno preko puta "sumice", na uglu. 31. (sada je tamo neki blok odvratnih zgrada).
mirkovich bros & myself. stalno smo se makljali sa oficirskom decom iz 4 generalice.
ovde kad vidim neke na blogu prvo sto mi padne na pamet su ti mandrili.
a dinkic je, cini mi se, iz kineskog- to je preko puta od nas, kod centrotekstila.
MilutinM MilutinM 23:03 13.03.2008

Re: prvi

Eh, eh, ja sam tu bio dok je tu stvarno bila pruga. Radića Petrovića 57. Teretna stanica Zemun mi je bila igralište. Ona četiri stuba kod Juge su sa ranije putničke stanice Zemun. Od svega je ostala samo ona žuta zgrada koja je tada bila na granici našeg "rejona".
Torpedo Torpedo 01:11 14.03.2008

Re: prvi

Koja ekipa iz kraja :)

tacno preko puta "sumice", na uglu. 31. (sada je tamo neki blok odvratnih zgrada).
mirkovich bros & myself. stalno smo se makljali sa oficirskom decom iz 4 generalice.
ovde kad vidim neke na blogu prvo sto mi padne na pamet su ti mandrili.
a dinkic je, cini mi se, iz kineskog- to je preko puta od nas, kod centrotekstila.


Iz iste zgrade je i Sale Djordjevic...
Ako je broj 31 onda si isao u OS Zrenjanin, bar si teritorijalno tamo trebao ici... a kolko se secam hvalio si se matematickom.... tako da se tesko znamo iz skole, jedino iz kraja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:29 14.03.2008

Re: prvi

MilutinM
Eh, eh, ja sam tu bio dok je tu stvarno bila pruga. Radića Petrovića 57. Teretna stanica Zemun mi je bila igralište. Ona četiri stuba kod Juge su sa ranije putničke stanice Zemun. Od svega je ostala samo ona žuta zgrada koja je tada bila na granici našeg "rejona".

koja žuta zgrada? kod filipovića?
MilutinM MilutinM 01:41 14.03.2008

Re: prvi

Eh, eh, ja sam tu bio dok je tu stvarno bila pruga. Radića Petrovića 57. Teretna stanica Zemun mi je bila igralište. Ona četiri stuba kod Juge su sa ranije putničke stanice Zemun. Od svega je ostala samo ona žuta zgrada koja je tada bila na granici našeg "rejona".

koja žuta zgrada? kod filipovića?

Ne znam je pod tim nazivom. Otišao sam kao mali. Znam samo da je danas na kraju te ulice (pravilnike Kapetana Radiča Petrovića), na mestu gde onda izbija na onaj ćušpajz "privremenih objekata male privrede" koji su instalirali vadikali.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:45 14.03.2008

Re: prvi

Koja ekipa iz kraja :)


ja se seljakala tri puta. prvo u jakuba kuborovića,
pa u radoja dakića, pa u subotićevu.
pa se otvorila u parku nova škola "goce delčev" pa
nas sve s te strane šibnuli iz miletića u novu školu.
nije prošlo dva meseca, vratili nas.
kakve su zime samo bile.
subotićeva zavejana. smetovi.
prokopava se prolaz a mi ne idemo u školu.
to su bili dani.

a sad kareoke:)))

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:49 14.03.2008

Re: prvi

MilutinM
Eh, eh, ja sam tu bio dok je tu stvarno bila pruga. Radića Petrovića 57. Teretna stanica Zemun mi je bila igralište. Ona četiri stuba kod Juge su sa ranije putničke stanice Zemun. Od svega je ostala samo ona žuta zgrada koja je tada bila na granici našeg "rejona".

koja žuta zgrada? kod filipovića?

Ne znam je pod tim nazivom. Otišao sam kao mali. Znam samo da je danas na kraju te ulice (pravilnike Kapetana Radiča Petrovića), na mestu gde onda izbija na onaj ćušpajz "privremenih objekata male privrede" koji su instalirali vadikali.


ma to je. nema druga u blizini radića petrovića.
moja mama je zvala "kifla":)))
a trg su svi zvali kod filipovića.
MilutinM MilutinM 01:53 14.03.2008

Re: prvi

Nekada je tu, na raskrsnici sa Nikole Tesle (gde je sada valjda neka ustanova) bio vojni poligon. Vazduhoplovaca
Doctor Wu Doctor Wu 09:00 14.03.2008

Re: prvi

Torpedo
Koja ekipa iz kraja :)

tacno preko puta "sumice", na uglu. 31. (sada je tamo neki blok odvratnih zgrada).
mirkovich bros & myself. stalno smo se makljali sa oficirskom decom iz 4 generalice.
ovde kad vidim neke na blogu prvo sto mi padne na pamet su ti mandrili.
a dinkic je, cini mi se, iz kineskog- to je preko puta od nas, kod centrotekstila.


Iz iste zgrade je i Sale Djordjevic...
Ako je broj 31 onda si isao u OS Zrenjanin, bar si teritorijalno tamo trebao ici... a kolko se secam hvalio si se matematickom.... tako da se tesko znamo iz skole, jedino iz kraja.

ne, sale je stanovao u zgradi iza nase. u doba dok je bata jos trenirao zvezdu (a sale je i onda bio grobarcina). posle se preselio kod merkisa.

a u nasoj zgradi, u broju 25 je stanovao bane prelevic.
irvas irvas 15:58 14.03.2008

Re: prvi

Doctor Wu

TorpedoKoja ekipa iz kraja :)
tacno preko puta "sumice", na uglu. 31. (sada je tamo neki blok odvratnih zgrada).mirkovich bros & myself. stalno smo se makljali sa oficirskom decom iz 4 generalice.ovde kad vidim neke na blogu prvo sto mi padne na pamet su ti mandrili.a dinkic je, cini mi se, iz kineskog- to je preko puta od nas, kod centrotekstila.Iz iste zgrade je i Sale Djordjevic...Ako je broj 31 onda si isao u OS Zrenjanin, bar si teritorijalno tamo trebao ici... a kolko se secam hvalio si se matematickom.... tako da se tesko znamo iz skole, jedino iz kraja.ne, sale je stanovao u zgradi iza nase. u doba dok je bata jos trenirao zvezdu (a sale je i onda bio grobarcina). posle se preselio kod merkisa. a u nasoj zgradi, u broju 25 je stanovao bane prelevic.

nije. prelevic je stanovao u 27.
a sale je ziveo u zgradi iza (dzona kenedija 21) pa se preselio u kineski zid. onaj iza marka oreskovica.

koja ekipa iz kraja ne mogu da verujem....
Doctor Wu Doctor Wu 17:14 14.03.2008

Re: prvi

prelevic je stanovao u 27.

u pravu si. 31, 29, 27. omatorilo se.
a kod mene u ulazu- milja vujanovic, :).
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:40 15.03.2008

Re: prvi

koja ekipa iz kraja ne mogu da verujem....

irvase, pa i ti si iz zemuna ili stanovao?
ekipa je do...
vala ima nas raznih:)))
irvas irvas 02:03 15.03.2008

Re: prvi

Exitus Letalis
koja ekipa iz kraja ne mogu da verujem....irvase, pa i ti si iz zemuna ili stanovao?ekipa je do...vala ima nas raznih:)))

nisam iz zemuna. ja sam sa novog beograda. blok 11 c.
ulica dzona kenedija je granica. ja sam sa ove novobegradske strane )))
Doctor Wu Doctor Wu 10:39 15.03.2008

Re: prvi

vala ima nas raznih

jes', vala. bas raznih.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:26 15.03.2008

Re: prvi

nisam iz zemuna. ja sam sa novog beograda. blok 11 c.
ulica dzona kenedija je granica. ja sam sa ove novobegradske strane )))

moj ujak je stanovao u dzona kenedija 10. znam taj kraj.
tu su ziveli neki budzovani:)))
dobre gajbe:))
pnbb pnbb 19:20 13.03.2008

most?

Zemun nije mostom povezan sa Beogradom


mislis ono, hop most preko novog bg i save , pa pravac beograd?

zar nije bolje tunel?

inace to za radikale, podrzavam, dobar deo radnog veka provedoh u zemunu, i rado ga se secam. i veka i zemuna.
JJ Beba JJ Beba 19:31 13.03.2008

Re: most?

mislis ono, hop most preko novog bg i save , pa pravac beograd?

zar nije bolje tunel?

Zemun je očajno povezan sa Beogradom. bilo šte treba, brodovi, tunel , most,
Brankov most je novobeogradski
Torpedo Torpedo 21:30 13.03.2008

Re: most?

Zemun je očajno povezan sa Beogradom. bilo šte treba, brodovi, tunel , most,
Brankov most je novobeogradski


Brankov most je nastao na stubovima starog zemunskog mosta sa nazivom Mosta Kralja Aleksandra, srusenim 6.aprila 1941. Preko tog mosta su pre II svetskog rata isli tramavaji za Zemun. Posle tog rata most je obnovljen i opet je vodio u pravcu Zemuna jer je Novi Beograd bio tek u povoju. Eh, da, ulica kojom se most nastavljao prema Zemunu se zvala Zemunska, tek kasniej je dobila ime po drugu V.I.Lenjinu i prolazila je ispod zeleznicke pruge koja se zavrsavala kod danasnjeg hotela Jugoslavija.

A sto se tice direktnog mosta od Zemuna za stari deo Beograda to je fizicki neizvodljivo, jedino ako se izgradi od Zemuna preko Ratnog ostrva pa do Kalisa... ato bi bio ekoloski zlocin I kategorije. Dok je Srbija u ovom sastavu Zemunu je sasvim dobar i Brankov most.
zemoon zemoon 21:39 13.03.2008

Re: most?


Dok je Srbija u ovom sastavu Zemunu je sasvim dobar i Brankov most.


Pravo resenje za dobru vezu Zemuna i Beograda je metro. I to pravi, a ne neki laki. A tramvajski most je trebalo prosiriti za jos dve trake, kao sto je prosiren Brankov sredinom sedamdesetih. Samo, nije se niko setio. Bar to, ako ne jos jedan gradski most, a ne ono cudo na sajlama koje ce kostati kao izgradnja dva normalna mosta.
JJ Beba JJ Beba 21:40 13.03.2008

Re: most?

Dok je Srbija u ovom sastavu Zemunu je sasvim dobar i Brankov most.

zemun zaslužuje bolju povezanost sa beogradom.
dunav je jedno od najvažnijih "strateških pravaca razvoja" to tupe svi ministri za sva ministarstva - od onog za turizam, do onog za privredu. što ne porade na povratku pristaništa kojim bi se povezali sa beogrdom i tako razvili i turističku ponodu i svašta nešto. samo tupe.
Doctor Wu Doctor Wu 21:45 13.03.2008

Re: most?

dunav je jedno od najvažnijih "strateških pravaca razvoja"

sine, ovo k'o bane ivkovic.
Torpedo Torpedo 22:03 13.03.2008

Re: most?

A tramvajski most je trebalo prosiriti za jos dve trake, kao sto je prosiren Brankov sredinom sedamdesetih. Samo, nije se niko setio. Bar to, ako ne jos jedan gradski most, a ne ono cudo na sajlama koje ce kostati kao izgradnja dva normalna mosta.

Kad su dodavane dve trake na brankov most izgradjena je jos jedna dodatna konstrukcija paralelna sa starom tjj MAN (oni sto proizvode i kamione i autobuse) su izgeradili jos jedan most paralelan sa starim (sto se da videti ako se proseta ispod mosta).

Sa starim savskim mostom je to bilo nemoguce uraditi, on je ionako most koji je dovucen za vreme II svetskog rata sa Tise jer Beograd tad nije imao nijedan citav most. Takva konstrukcija je postavljena na stubove starog srusenog mosta i dodatno ojacana u gornjem pojasu. Prosirenej takvog mosta je tehnicki neizvodljivo tj neisplativo.
Torpedo Torpedo 22:03 13.03.2008

Re: most?

Doctor Wu
dunav je jedno od najvažnijih "strateških pravaca razvoja"

sine, ovo k'o bane ivkovic.

Bane Ivkovic joj idol :p
JJ Beba JJ Beba 22:04 13.03.2008

Re: most?

sine, ovo k'o bane ivkovic.

paravo kažeš, to su im tekstovi. "strateški razvoji ", strategije, dugoročno, planovi , trt mrt a niko ništa ne radi
Torpedo Torpedo 22:09 13.03.2008

Re: most?

JJ Beba
sine, ovo k'o bane ivkovic.

paravo kažeš, to su im tekstovi. "strateški razvoji ", strategije, dugoročno, planovi , trt mrt a niko ništa ne radi

Pa jbga, Bane Ivkovic doktorirao na tome u Londonu. Onom engleskom... pa ti vidi.
JJ Beba JJ Beba 22:12 13.03.2008

Re: most?

Bane Ivkovic joj idol :p

doktor bane je sxy

))
Doctor Wu Doctor Wu 22:34 13.03.2008

Re: most?

Torpedo
JJ Beba
sine, ovo k'o bane ivkovic.

paravo kažeš, to su im tekstovi. "strateški razvoji ", strategije, dugoročno, planovi , trt mrt a niko ništa ne radi

Pa jbga, Bane Ivkovic doktorirao na tome u Londonu. Onom engleskom... pa ti vidi.

Kolko ja znam, Dr Bane (aka prof Ivkovic) je doktoriro na Imperijalu.
vucko vucko 22:42 13.03.2008

Čamci?


zemun zaslužuje bolju povezanost sa beogradom.
dunav je jedno od najvažnijih "strateških pravaca razvoja" to tupe svi ministri za sva ministarstva - od onog za turizam, do onog za privredu. što ne porade na povratku pristaništa kojim bi se povezali sa beogrdom i tako razvili i turističku ponodu i svašta nešto. samo tupe.

Možda autobus na vodi, kao u Kopenhagenu - važe regularne karte za gradski saobraćaj...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:06 13.03.2008

Re: most?

JJ Beba
Bane Ivkovic joj idol :p

doktor bane je sxy

))

i već divorce:)))
MilutinM MilutinM 23:06 13.03.2008

Re: Čamci?

dunav je jedno od najvažnijih "strateških pravaca razvoja"

Nekada je od Zemuna do Beograda saobraćao brod "Niš". Majka mi je pričala da su njime putovali.

Potonuo je 1952 godine. Jedna tužna priča.

nikolla90 nikolla90 23:22 13.03.2008

Re: Čamci?

Na tom brodu mi je bio deda. Preživeo je.
JJ Beba JJ Beba 23:23 13.03.2008

Re: most?

i već divorce:)))

neeeeeeeeeeeeeeeeeee
a vidi kako ljubi
i diktror. ili možda baš zato?
:))
JJ Beba JJ Beba 23:39 13.03.2008

Re: Čamci?

Možda autobus na vodi, kao u Kopenhagenu - važe regularne karte za gradski saobraćaj...

daaaaaaa, brodovi, autobusi na vodi....
ceo zemun pruža potencijal .
kada bi se promenio ukupan odnos prema zemunskoj istoriji, kulturi, arhitektonskom nasleđu moglo bi se očekivati drugačija strategija života u zemunu.
pretvarnje Glavne ulice u pešačku zonu, a ne kao sada glavna džada za međugradski saobraćaj, svi ti drndavi automobili, lasta autobusi, obični razvaljeni....sve to ubija strao jezgro grada. Potrebno je izgraditiu podzemne garaže kako bi se zaštitila arhitektura, uvesti bajkove kao prevozno sredstvo k'o u Holandiji.
zemun treba da počne da živi tek uveče, kada se ljudi muvaju pešaćkim zonama, kejom, uz Dunav po kafićima i splavovima a ne ko sada kada se zemun pretvara u mračnu pustu kasabu prvim mrakom.
Torpedo Torpedo 01:15 14.03.2008

Re: most?

Kolko ja znam, Dr Bane (aka prof Ivkovic) je doktoriro na Imperijalu.

Greska, obostrana, doktorirao je ipak na GF u Beogradu... al' je zato '80-tih bio na usavrsavanju u Londri.
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 16:04 14.03.2008

Re: brod "Niš"

Sve su lepo napisali, ali jedan detalj su "izostavili". Brod "Niš" je izvađen sa dna reke, remontovan i plovi i dan-danas, ali, naravno - pod drugim imenom - "Kovin".

Tako, gle apsurda: članovi porodica nastradalih obeležavaju 50 godina od brodske havarije i tragedije putnika bacajući vence u reku - sa istog tog broda (samo pod drugim nazivom, naravno)!

PS: Priču o brodu "Kovin" čuo sam pre više godina od starih dunavskih (i savskih) lađara. Ako su me slagali, eto, i ja sam vas :)

PPS: Zašto, za promenu, Grad Beograd ne bi nabavio 2-3 nova rečna, putničko-turistčka broda? (imaju jedan, morski, koji je mlad koliko sam i ja bio kada sam ko klinac njime plovio iz Dubrovnika na Jakljan, a uzgred, 91-e su ga maznuli dubrovačkojm oour-u "Putnika".
Ako im fali para, evo predlažem da mi ovde na blogu počnemo akciju za prikupljanje dobrovoljnih priloga (može i zajam, ko za Beograd-Bar - sada "Bogrd -Munze"
Demetra Demetra 18:05 15.03.2008

Re: most?

JJ Beba
Bane Ivkovic joj idol :pdoktor bane je sxy))


e, a gde nalazis fotke,
ova mi skroz nepoznata,
a fenomenalna, bas su se UNELI !

opasni ste vi iz zemoona...
pozz
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:09 15.03.2008

Re: most?

opasni ste vi iz zemoona...
pozz

neee...
nije iz zemuna, iz co2 al se kvalifikovala da je primimo kao počasnog člana:)))
JJ Beba JJ Beba 01:42 16.03.2008

Re: most?


bas su se UNELI !

kad je zanosljive prirode
opasni ste vi iz zemoona

ja gostujem na tuđem terenu
:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:29 16.03.2008

Re: most?

ih kad je to bilo?
2005.
davno prošlo vreme.

Demetra Demetra 10:01 17.03.2008

Re: most?

kad je zanosljive prirode


e, covek ostavi zenu i SILNU decu
zbog te bledunjave i bezlicne
osobe tankog, neprijatnog glasa...
kao, mlada je, MLADJA mislim..


meni on bolji frajer u toj prici

ne citam tu gloria - story stampu
pa ne znam da li su srecni mladenci s fotke jos zajedno ?

pozz
p.s.
s prilicno zakassnjenja pisem, NE POSTIZAVAM !!!
bravar bravar 19:24 13.03.2008

bez naslova

Zemun sam "upoznala" kasno. Bio je deo moga grada, ali na sasvim drugom kraju.
Onda sam se zaljubila i moje prve setnje bile su duz dunavske obale od Jugoslavije do Sarana.
Zaljubila sam se u taj deo Zemuna:)
Onda smo poceli cesce da se vidjamo. Zaista je drugciji i treba mu paznja... prava:)
Spiridon Spiridon 19:29 13.03.2008

Re: bez naslova

ugoslavije do Sarana.


bila tamo i neka kafana Bela Ladja. Tu sam upecao svog prvog sarana kilasa.
A jel se seca neko teniskih terena uz sam dunav =]. Bila i kafana pored pa se urusila
doktorka doktorka 19:52 13.03.2008

Bebo,

ideja je fantasticna. Zasto to ne predlozish i ovde? Znam da ti je mrsko da budesh partijash , ali ocito da nema drugih nacina da se ideje ostvare nego kroz partijsko delovanje. Idi do njih , prosetaj se, ukljuci se . Svako misleci i ko zeli dobro nasoj zemlji , verujem da je dobrodosao. .http://www.ldpzemun.org/index.php?option=com_content&task=view&id=749&Itemid=92
zemoon zemoon 20:12 13.03.2008

Re: Bebo,

Ja pokusao danas da ih nadjem, ceo dan sam zvao telefonom 2199076, i niko se ne javlja. Kancelarija zakljucana, komsije kazu dolaze tek predvece.
JJ Beba JJ Beba 20:21 13.03.2008

Re: Bebo,

Ja pokusao danas da ih nadjem, ceo dan sam zvao telefonom 2199076, i niko se ne javlja. Kancelarija zakljucana, komsije kazu dolaze tek predvece.

ko su oni? koga si zvao? radikale? ili LDP
:)
zemoon zemoon 20:29 13.03.2008

Re: Bebo,


Ma LDP u Zemunu, to im je telefon sa sajta
JJ Beba JJ Beba 20:31 13.03.2008

Re: Bebo,

zemoon
Ma LDP u Zemunu, to im je telefon sa sajta

pa jebote budi uporan, viš da doktorka kaže da mora da parijamo, da nam nema duge.
možda su bili na satanku u centrali
:))
zemoon zemoon 20:36 13.03.2008

Re: bez naslova

Da si ti ziv i zdrav, ta urusena kafana koja se zvala "Hidrobaza" urusila se pre jedno 10 godina...
Zemun svi vole i rado ga se secaju, ali iz daljine
bravar bravar 20:40 13.03.2008

Re: bez naslova

Zemun svi vole i rado ga se secaju, ali iz daljine

Sto si ljut. Pa, ne zivimo svi u Srbiji, Beogradu, a kamoli Zemunu. Neki imaju lepe uspomene vezane za taj deo Beograda, ali, neka svako pocisti ispred svojih vrata, bice dovoljno za pocetak, a svako ko zeli da poomogne - dobro je dosao.
zemoon zemoon 21:05 13.03.2008

Re: bez naslova

Problem je u tome sto je Zemun zrtvovan i otpisan od Beograda. Radikalima je dozvoljeno da pocetkom devedesetih izmene demografsku strukturu, da naprave citava naselja sa svojim birackim telom (Busije, Grmovac, Plavi horizonti, Altina). Za Beogradjane i celu Srbiju Zemun je apriori "radikalski" ili "klan". Niko nece zaista da se potrudi da Zemun oslobodi radikala. Mediji cute na zemunske teme, a politicari su nezaineteresovani. NE SHVATAJU, slazem se sa JJB da je Zemun kicma rezima od Milosevica do Kostunice i da vrhovi stranaka moraju da se skoncentrisu na Zemun, ako hoce da zastite celu Srbiju.
JJ Beba JJ Beba 21:21 13.03.2008

Re: bez naslova

slazem se sa JJB da je Zemun kicma rezima od Milosevica do Kostunice

meni više peti pršljen al u svetlu onih povreda....
Spiridon Spiridon 21:32 13.03.2008

Re: bez naslova

zemoon
Da si ti ziv i zdrav, ta urusena kafana koja se zvala "Hidrobaza" urusila se pre jedno 10 godina...
Zemun svi vole i rado ga se secaju, ali iz daljine


ma ja pitam jel sam udubio onaj betonski zid teniskom lopticom dok sam intenzivno trenirao. Ja sam se u Zemun doselio 1992 sa Banjice =]
nikolla90 nikolla90 23:25 13.03.2008

Re: bez naslova

To beše hidrobaza, tereni još stoje i u vlasništvu su Majskog, koji drži i "internacionalnu kuću (wtf?!) Kej", sa sve balonom za fudbal odvratnim..
nikolla90 nikolla90 23:27 13.03.2008

re: Bebo,

LDP Zemun je trenutno u velikoj krizi, skupština odbora je 23. marta, verujem da će od tada moći da se dopre do, nadam se novog, odbora. Pošto je stari bio krajnje diskutabilan.
Doctor Wu Doctor Wu 23:39 13.03.2008

Re: re: Bebo,

LDP Zemun je trenutno u velikoj krizi

samo Zemun?
JJ Beba JJ Beba 23:42 13.03.2008

Re: bez naslova

To beše hidrobaza, tereni još stoje i u vlasništvu su Majskog, koji drži i "internacionalnu kuću (wtf?!) Kej", sa sve balonom za fudbal odvratnim..

al sve se potopi kad voda nadođe....
nikolla90 nikolla90 23:44 13.03.2008

Re: re: Bebo,

Zemun sigurno. Ima dosta dobrih članova koji ne mogu da se probiju.. I to će se verovatno promeniti 23, pa će moći i da se radi nešto..
JJ Beba JJ Beba 23:44 13.03.2008

Re: re: Bebo,

samo Zemun?

samo.
što?
VanjaGator VanjaGator 23:46 13.03.2008

Re: re: Bebo,

LDP Zemun konačno kreće da se budi na pravi način :)

Imamo unutarstranačke izbore 23. marta u Kosovskoj 9 u velikoj sali sa početkom od 18h. Svi zainteresovani građani su pozvani da prisustvuju
doktorka doktorka 00:07 14.03.2008

Re: re: Bebo,

nikolla90
LDP Zemun je trenutno u velikoj krizi, skupština odbora je 23. marta, verujem da će od tada moći da se dopre do, nadam se novog, odbora. Pošto je stari bio krajnje diskutabilan.

ne znam za odrasle, klinci su ok
http://www.ldpzemun.org/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=38&catid=7
VanjaGator VanjaGator 00:21 14.03.2008

Re: re: Bebo,

klinci će preuzeti odbor :)

ima jedna ujedinjena lista "mladih i malo starijih"

danas smo predali kandidature.
doktorka doktorka 01:13 14.03.2008

Re: re: Bebo,

VanjaGator
klinci će preuzeti odbor :)ima jedna ujedinjena lista "mladih i malo starijih" danas smo predali kandidature.

sjajno .drzim vam pesnice da uspete.
Doctor Wu Doctor Wu 10:10 14.03.2008

svaka mu zlatna, :)

Tu mislim na DSS, Novu Srbiju i Liberalno-demokratsku partiju. Ostavljam mogućnost da one koriguju svoj stav, ali očito da su u ovom trenutku neodlučne i da više razmišljaju o svom izbornom rezultatu, nego o misiji koja stoji pred Srbijom.
Palilula Palilula 19:51 13.03.2008

Zemuncic

I ja sam vezana za Zemun iako sam odrasla prekoputa reke. Zemun ima fantasticnu arhitekturu i sarm. Moj cukundeda je sagradio kucu u samom centru i ta kuca je jos tamo. Zemun treba osloboditi, definitivno.
kuki kuki 20:29 13.03.2008

Zemunci = Radikali ?

Niko nije doveo Radikale u Zemun do samih Zemunaca (sa okolinom). I to tolikom vecinom da su ga izabrali za svoje uporiste. Isto tako niko drugi, do samih Zemunaca, ih ne moze ni oterati.

Problem nije u Radikalima, vec u Zemuncima. To isto vazi i za skoro polovinu gradjana Srbije.
JJ Beba JJ Beba 20:39 13.03.2008

Re: Zemunci = Radikali ?

kuki
Niko nije doveo Radikale u Zemun do samih Zemunaca (sa okolinom). I to tolikom vecinom da su ga izabrali za svoje uporiste. Isto tako niko drugi, do samih Zemunaca, ih ne moze ni oterati.Problem nije u Radikalima, vec u Zemuncima. To isto vazi i za skoro polovinu gradjana Srbije.

pa nije baš tako.
problem je što niko ništa ne radi u zemunu.
2000te DOS je došao na vlast i ništa nisu uradili za građane, al su zato zadržali SRS tamo gde jesu - u Magistratu i ako su znali da su tamo ušli nelegalno.
Nisu vratili stan porodici Barbalić koje su radikali proterali, nisu nikog procesuirali i ako je bilo prijava.
Kada su došli novi zbori 2004te zato što se nije ništa pomerilo sa mrtve tačke razočarani zemunci nisu izašli na izbore., tj samo 30% što su bili skoro samo radikalski glasači. Uz pomoć karićeve stranke doveli su radikale na vlast i Pop Lazićku za predsednicu opštine.
doktorka doktorka 21:06 13.03.2008

cuj bebo,

mora se "grebati" . znaci akcija na terenu . nema spavanja , spavace se u penziji , sto rece djindjic. dizanje buke, galame.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 12:24 14.03.2008

Re: cuj bebo,

JJbeba
Po meni, ako strateški postavimo stvar - da Zemun oslobodimo od radikala i potisnemo ih na margine grada, pobedicemo tu neman koja nas razvaljuje vec tolike godine.

Ma to, Zemun je njihova "sigurna kuća"!

Treba im unštiti Mother Ship, treba im slomiti Hard Core, kidnapovati maticu, kastrirati kralja, dakle, oteti Zemun iz srca radikala... Pa da vidimo šta će onda oni bez svog Siona.

Doduše, potući radikale na Zemunu bi bilo odličan simbol, mada to neće sprečiti radikale da pobeđuju na ostalim bojnim poljima....
JJ Beba JJ Beba 13:52 14.03.2008

Re: cuj bebo,

Treba im unštiti Mother Ship, treba im slomiti Hard Core, kidnapovati maticu, kastrirati kralja, dakle, oteti Zemun iz srca radikala... Pa da vidimo šta će onda oni bez svog Siona.

Doduše, potući radikale na Zemunu bi bilo odličan simbol........

tako je srećko. treba odnekud početi
KafaJeGotova KafaJeGotova 20:45 13.03.2008

vaistinu konza

je l' ti to predlazes ocepljenje 15% teritorije beograda?! :)
a, tek kulturni sadrzaju u zemunu? madlenijanum ili sta :))
bas je pastorce, sto kazes
JJ Beba JJ Beba 20:55 13.03.2008

Re: vaistinu konza

KafaJeGotova
je l' ti to predlazes ocepljenje 15% teritorije beograda?! :)a, tek kulturni sadrzaju u zemunu? madlenijanum ili sta :)) bas je pastorce, sto kazes

kafice, zalažem se da građani Bataje dobiju opštinu ko sav normalan svet. Ljudi tamo nemaju nista. Ima ih preko 50.000, a samo jedna drljava MZ. Nemaju srednju školu, red za obdanište se čeka nekoliko godina. Putuju u Zemun za poreze, za katastre, za razne papire...
Po broju stanovnika, po strukturi ruralnog i gradskog stanovništba zemun bi mogao da se razvija kao gradski centar u okviru beograda sa još 5 manjih opština. Surčin je već dobio taj status na zahtev surčinaca. I Bataja to zaslužuje. Po evropskim pravilima obično sela sa 5 - 10 hiljda stanovnika imaju male samouprave.
To je tvoj resor


Edit
jel donesen zakon o glavnom gradu?
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:08 13.03.2008

Re: vaistinu konza

moze kao treci gradski centar (upravno, kulturno i svakako). stari grad, ngb i munze. to bi bilo ludilo - ne moze da omane. ali daj ti to sad nadji nekog da vidi tu siru sliku. bobiska se zamajava kapitalizmom i kvm gradnje poslovnih objekata. trznjaci i te fore.
ma ja sam uvek za te samouprave. vlast narodu :)

edit: ne znam... nalazim na netu nacrte zakona i decentraluizacija, ali ne znam da li je usvojen.
zemoon zemoon 21:14 13.03.2008

Zakon o glavnom gradu

Donesen je novi Zakon, ali na brzinu. Bojan Stanojevic je izjavio da je u njemu najznacajnije uvodjenje komunalne policije. A to sto u Zemun polju, na primer, 12.000 stanovnika nema ni stanicu policije, skola od 1.600 djaka nema fiskulturnu salu, nemaju dom zdravlja, biblioteku... odbor mesne zajednice im imenuje opstina... to nista. A u Srbiji ima na desetine opstina sa 10.000 stanovnika koje imaju sve - izjednaceni su sa pravima i statusom Beograda a imaju vise prava i nadleznosti nego gradske opstine u Beogradu!
JJ Beba JJ Beba 21:15 13.03.2008

Re: vaistinu konza

ma ja sam uvek za te samouprave. vlast narodu :)

jes vala :)
da bi se iskoristili svi potencijali u normalnoj državi potrebno je dovesti lokalnu samoupravu u poziciju da sama upravlja svojim resursima. Centralizuje se samo ono što je nepohodno,ali mi nismo normalna država
o decentralizaciji govori samo LDP. ostali " i kosovo i evropa"
JJ Beba JJ Beba 21:19 13.03.2008

Re: Zakon o glavnom gradu

A u Srbiji ima na desetine opstina sa 10.000 stanovnika koje imaju sve - izjednaceni su sa pravima i statusom Beograda a imaju vise prava i nadleznosti nego gradske opstine u Beogradu!

u jebote?!?!
Bojan Stanojevic je izjavio da je u njemu najznacajnije uvodjenje komunalne policije. A to sto u Zemun polju, na primer, 12.000 stanovnika nema ni stanicu policije, skola od 1.600 djaka nema fiskulturnu salu, nemaju dom zdravlja, biblioteku... odbor mesne zajednice im imenuje opstina... to nista.

stanojević? jel to onaj gradski menadžer? kažu da nema vremena da se bakće - mora da menadžeriše one svoje pumpe kojih je vlasnik
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:21 13.03.2008

Re: vaistinu konza

o decentralizaciji govori samo LDP. ostali " i kosovo i evropa"

ma da. problemi se samo nagomilavaju. a, te 'sitne' stavri cine veliku sliku.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:23 13.03.2008

Re: vaistinu konza

KafaJeGotova
je l' ti to predlazes ocepljenje 15% teritorije beograda?! :)
a, tek kulturni sadrzaju u zemunu? madlenijanum ili sta :))
bas je pastorce, sto kazes

vala kafice, jedna rampa ne bi škodila:)))
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:18 13.03.2008

Re: vaistinu konza

EL
vala kafice, jedna rampa ne bi škodila:)))

ovi nasi imaju neki strah od tih rampi - ona moze da se digne, ako me razumes :))) a, ironija je da one nastaju u srbiji zato sto ovi ne mogu... da dignu, pa im ponos uvek bude neka apstraktna i imaginarna stvar :))) e, forjde, frojde...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:50 13.03.2008

Šure..

Umesto komentara aktualni vic...
Sede, 2070. godine dvojica "dizelaša" u "Centralu" i bleje.
I tek jedan kaže - jeli, brate, znaš li kako se 2000. zvao Munze..
- ne znam, kaže drugi..
- Zemun, brate, da ne poveruješ...o))
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:21 13.03.2008

lido

ja sam odrasla u zemunu.
zemunci nisu hebavali ove bebine preko reke.
zemunci su prosto zemunci.
imali smo škole, gimnaziju, kafane, biblioteku, park, reku, lido, ah lidoooooo!
kakva ada.
rečju, ništa nam nije falilo. a ako nam zafali pozorište, trknemo do beograda.
onda su ga radikali uz dozvolu uništili.
da, uz dozvolu i miloševića i posle miloševića.
zemoon zemoon 21:33 13.03.2008

Re: lido

rečju, ništa nam nije falilo. a ako nam zafali pozorište, trknemo do beograda.
onda su ga radikali uz dozvolu uništili.


U Batajnici radi amatersko pozoriste koje ima odlican reportoar i glumce, a rade u atomskom sklonistu, i imaju 50 mesta.

Zgrada narodnog pozorista u Zemunu je napravljena 1969. godine od opstinskih para. Radikali su je iznajmili na 30 godina za nekih tadasnjih nekoliko desetina miliona dinara. Pare sigurno nisu potrosili na kulturu. Zepter je tu ulozio kao fol 10 miliona evra (koliko li je oprao?) i napravio zgradu za elitu.
Torpedo Torpedo 21:51 13.03.2008

Re: lido

onda su ga radikali uz dozvolu uništili.
da, uz dozvolu i miloševića i posle miloševića


Nisu ga samo radikali unistili, od 6 zadnjih zemunskih gradonacelnika nijedan nije iz Zemuna, mislim na mesto prebivalista, cak je i DOS-ov gradonacelnik (ili u narodu poznat kao Cumetov gradonacelnik) iz Becmena (selo pored Surcina). Znaci, jos od sredine osamdesetih "brigu" i glavnu rec u Zemunu vode ljudi koji NE ZIVE u njemu. Malo Surcinci, malo Batajnicani...

Druigi razlog je sto su recimo generacije ljudi koji su zavrsavali lokalnu gimnaziju skoro kompletno iseljene, vise u inostranstvo, manje u druge delove Beograda. Tako da u samom Zemunu od ljudi koji su rodjeni, zavrsili skole u Zemunu tj odrasli u njemu nema mnogo,. Mozete zamsiliti kako izgledaju proslave godisnjica mature kada se okupe ljudi koji su rasejani sirom sveta i Beograda :p Generacije izmedju 60-tih i sredine 70-tih skoro ne postoje u Zemunu... eto i najpoznatiji Zemunci u oblasti umetnosti, D.Rumencic, D.Albahari su se iselili preko okeana.

Na mesto ljudi koji su iz Zemuna otisli negde na neko bolje mesto dosli su drugi ljudi, prevashodno iz Krajine, doneli svoje obicaje, svoje navike, sisteme vrednosti... i pronasli se u politici SRS. Nije samo Batajnica radikalsko uporiste, i samom Zemunu je poprilicno jak njihov uticaj, ne bi imali vecinu ali bi opet bili najjaca stranka.
Torpedo Torpedo 21:57 13.03.2008

Re: lido

Zgrada narodnog pozorista u Zemunu je napravljena 1969. godine od opstinskih para. Radikali su je iznajmili na 30 godina za nekih tadasnjih nekoliko desetina miliona dinara. Pare sigurno nisu potrosili na kulturu. Zepter je tu ulozio kao fol 10 miliona evra (koliko li je oprao?) i napravio zgradu za elitu.

Scena Narodnog pozrista a u Zemunu je pravljena od republickih novaca, u to vreme gradionacelnik Beograda je bio (najbolji posle II svet.rata) Branko Pesic i ko ce kome ako ne svoj svome... Zemunci su bili zahvalni Pesicu za tu zgradu. Ali ta scena je vise bila prazna ili poluprazna nego popunjena gledaocima (popunjena samo kada su skole dovodile decu na radne subote u pozoriste) a vremenom bez ulaganja zgrada je poprilicno propala.

Jedini plus SRS je sto su tu zgradu dali Madleni u zakup, ovako bar ima funkciju onako bi za par godina se sama od sebe urusila...
bravar bravar 22:12 13.03.2008

Re: lido


Zgrada narodnog pozorista u Zemunu je napravljena 1969. godine od opstinskih para.

A na cijem zemljistu?
zemoon zemoon 22:22 13.03.2008

Re: lido

Odlazili su iz Zemuna zato sto nisu imali perspektivu. Sve institucije i kvalitetni poslovi su u Beogradu. Gradska opstina nema nadleznosti ni za sta. Ni za kulturu, ni za parkiralista, ni za pijacu, ni za groblje, sve je to beogradsko. Beogradjani u gradskim opstinama to ne osecaju jer su u centru skoncentrisane kulturne institucije na drzavnom nivou.
Zemun je pretvoren u zapustenu palanku koja je pusta cim padne prvi mrak. Umesto da ceo Beograd, i strani turisti, upravo uvece pohrle u Zemun, u pesacku zonu koja se prostire od parka do dunava, u kojoj su razni kulturni, zabavni, trgovacki, ugostiteljski sadrzaji, sa evropskim smekom...
JJ Beba JJ Beba 22:28 13.03.2008

Re: lido

Gradska opstina nema nadleznosti ni za sta.

sećam se da je svojevremeno pok Nenad Bogradanović govorio kako Zemun ne može sebe da izdržava bez beograda. da su ogromni trpškovi...... Uvek mi bilo čudno što se on kao zemunac nije malo više založio za zemun.
zemoon zemoon 22:31 13.03.2008

Re: lido

Na zemljistu na kojem se nalazio hram boga Dionisa iz rimskih vremena. Iskopine su u nekim drugim muzejima - u mraku depoa Muzeja grada Beograda i u Arheoloskom muzeju u Zagrebu.

Jedini plus SRS je sto su tu zgradu dali Madleni u zakup, ovako bar ima funkciju onako bi za par godina se sama od sebe urusila...


Rekoh, radikali pare uzeli i potrosili za svoj ceif. Madlena je prefarbala na kulisi veliku graviru Zemuna rad Djure Termacica, a bista Josipa Kulundzica, zemunca i velikog pozorisnog i operskog rezisera, profesora beogradske pozorisne akademije, nije nikada postavljena u holu. Ponistiti identitet, sakriti i zatrpati nasledjene kulturne slojeve, a za skorojevice i pseudokulturnjake cesko staklo, uglacan mermer, mesing, fontane, glamur...
zemoon zemoon 22:36 13.03.2008

Re: lido

Ne bih ja o nekome koga nema, sad ne moze da odgovara na pitanja...
A sto se tice izjave da je Zemun na teretu Beogradu, pa sto onda ne skinu taj teret?
lush lush 22:39 13.03.2008

Re: lido

Na mesto ljudi koji su iz Zemuna otisli negde na neko bolje mesto dosli su drugi ljudi, prevashodno iz Krajine, doneli svoje obicaje, svoje navike, sisteme vrednosti... i pronasli se u politici SRS. Nije samo Batajnica radikalsko uporiste, i samom Zemunu je poprilicno jak njihov uticaj, ne bi imali vecinu ali bi opet bili najjaca stranka.



Tacno, ali posto se oni nece vratiti tamo odakle su dosli, potrebno je raditi sa njima i integrisati ih u siru zajednicu.
Ja zivim u jednom od tih delova Zemuna, poznajem te ljude i stalno se cudim kako je moguce da su jos uvek toliko odseceni od ostatka drustva.
Daleko od toga da krivim nekoga, ali stvarno mislim da bi i LDP ili makar DS trebali vise paznje posvetiti razvoju baze u tim delovima grada. Nije lako, ali sigurno je izvedivo. Posebno zato sto se situacija na konkretno Altini dramaticno poboljsala zahvaljujuci zalaganju N. Bogdanovica, tako da imaju nesto konkretno i opipljivo na sta mogu da zaigraju.
Posto dolaze neverovatno bitni izbori - mora, onako, borba za svaki glas.
JJ Beba JJ Beba 23:05 13.03.2008

Re: lido

Posebno zato sto se situacija na konkretno Altini dramaticno poboljsala zahvaljujuci zalaganju N. Bogdanovica

pa možda se popravila, ali sećam se da sam 4. januara ove godine u Politici pročitala da su meštani Altine novogodišnju noć proveli u mraku, bez vode...18. 000 ljudi živi bez doma zdravlja, ambulante, pijace, ....
inače tu su nekada bile parcele PKBa a onda se neko iz PKBa dosetio da proda državnu, nacionaliovanu zemlju i da zgrne kintu. Tokom 1995. i 1996. god dolaskom izbeglica stvara se Altina
Struju su svojvermeno povratili desetočasovnom blokadom ato- puta Beograd- Novi Sad
lush lush 23:40 13.03.2008

Re: lido

JJ Beba
Posebno zato sto se situacija na konkretno Altini dramaticno poboljsala zahvaljujuci zalaganju N. Bogdanovicapa možda se popravila, ali sećam se da sam 4. januara ove godine u Politici pročitala da su meštani Altine novogodišnju noć proveli u mraku, bez vode...18. 000 ljudi živi bez doma zdravlja, ambulante, pijace, ....inače tu su nekada bile parcele PKBa a onda se neko iz PKBa dosetio da proda državnu, nacionaliovanu zemlju i da zgrne kintu. Tokom 1995. i 1996. god dolaskom izbeglica stvara se AltinaStruju su svojvermeno povratili desetočasovnom blokadom ato- puta Beograd- Novi Sad


sve tacno i bas zato na tome treba raditi - telefoni, sredjivanje struje, asfaltiranje ...
i treba jasno tim ljudima reci ko je izgradio sve to sto je izgradjeno do sada (a nije malo napravljeno, gradi se skola, problemi sa strujom su zbog toga sto se izgradilo puno kuca pa sistem pada i to se da resiti) , i malo ih podsetiti kako su tamo ziveli od 95-00, u blatu do grla i mrklom mraku...

koliko god da je glupo sto to ljudi ne vide sami, ne treba odustati od njih i predati ih radikalima, vec kad je kampanja treba doci i tu, ne znam, naci neke srbe iz hrvatske koji ce razgovarati sa njima, prosvetliti ih nekako, sta god...
cinjenica je da toliko bivsih krajisnika glasa za radikale, da su oni rastrkani po celoj srbiji, ali je cinjenica i da je zemun jedino mesto gde postoji velika koncentracija tih ljudi i gde se na njih moze uticati.
JJ Beba JJ Beba 23:47 13.03.2008

Re: lido

A sto se tice izjave da je Zemun na teretu Beogradu, pa sto onda ne skinu taj teret?

pa totikaem

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana