Društvo| Kultura| Životni stil

DRAGI KRLE,

tsunade RSS / 22.04.2015. u 10:55

Ne reflektiram da znam puno o muzici uopšte. Tek o Idolima malo znam i ne bih da komentarišem ko je tu šta radio, pisao i stvarao. Ono što je kao opštepoznata činjenica došlo do mene je sledeće: Vlada Divljan je autor većine pesama sa vašeg najpoznatijeg i najcenjenijeg albuma "Odbrana i poslednji dani". Čitajući tvoj blog, stiče se utisak da to nije tačno. Ja, kao što rekoh, nikom nisam držala sveću i nemam pojma.

Pitala sam te zašto nisi tu obmanu i iluziju, da je Vlada autor većine pesama, raskrinkao za njegovog života. Najpre si mi izbrisao pitanje. Potom si mi, kad sam ga ponovila, infantilno odbrusio: Šta te briga?

Pa i nije me nešto briga. Nego, ti si potegao ovu temu, ja sam samo postavila pitanje. Da li je to pitanje nelegitimno? Da li je uvredljivo? Što si ga izbrisao?

Moje pitanje si obrisao. Neke ljude si banovao pod obrazloženjem da su (parafraziram) militantni idioti za koje, što se nepolitičkih tema tiče, veliš, "nemaš demokratski potencijal". Da ponovim, ili si trudna ili nisi. Ili imaš demokratski potencijal ili nemaš. 

Imam samo još jedno pitanje za tebe i moram ovako da ga postavim jer sam prilično sigurna da bi ga na svom blogu izbrisao: Šta te toliko žulja? Da nije savest? 

 

 

 



Komentari (777)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 22:45 25.04.2015

pretzel logic

Nešto o temi: ( malo mi neprijatno, onako posle 700 komentara, ali prelazeći "ovlaš"(bibili)))preko komentara,ubiće me neizvesnost ako ne saznam

Da li se konačno razjasnilo:

da li je Krle ubio babu?

Jel` neko zna ili se i dalje nagađa šifonjerima?

muzika iščekivanja

urbana_gerila urbana_gerila 22:48 25.04.2015

Re: ..

freehand
urbana_gerila
maksa83
clapton je taj solo odsvirao na gibson les paul gitari zvanoj lucy,

Ono na onom videu ne može biti Gibson Les Paul nikako, ili ja tu ne prepoznajem Kleptona kako treba, ili ne pričamo o istom videu.



zato te i gotivim, maksimoviču, pametan si a, opet, i ko dete - dovoljno da ti se pomene dobra džitra i da obnevidiš.
govorim o avgustu 1968. i snimanju while my guitar gently weeps za beli album.

Super, a Klepton i ja, a bogami i Maksa, govorimo o koncertu za Bangladeš na kome je taj solo odsviran najbolje ikad, kao i ovaj duet sa Harisonom. Što se na priloženom klipu da jako dobro videti.



jbg, i ja sam ko dijete - pomenu mi bitlse i ja obnevidim.

maksa83 maksa83 22:49 25.04.2015

Re: ..

govorim o avgustu 1968. i snimanju while my guitar gently weeps za beli album.

Ah zo, ja sam se zalepio za video, tamo jeste Byrdland.

Meni se taj Byrdland ne sviđa nešto specijalno (sekira mora da ima bar jednu debelu pritku po sredini, ne može skroz šuplje, bemmumiša).

E'o ga iz bliza kad ga demonstrira PhilX, doduše on zabalavio (mada on uvek balavi, no meni je drag sve onako k'o iz Mapet Šoua da je izaš'o):

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:50 25.04.2015

Re: ..

Jeste, bila je ljankase ali nekako simpa pa smo joj gledali kroz prste. A jedno vreme je bila i dekan, i to dobar.

Dara je carica, ali totalna.
urbana_gerila urbana_gerila 23:03 25.04.2015

Re: ..

maksa83
govorim o avgustu 1968. i snimanju while my guitar gently weeps za beli album.

Ah zo, ja sam se zalepio za video, tamo jeste Byrdland.

Meni se taj Byrdland ne sviđa nešto specijalno (sekira mora da ima bar jednu debelu pritku po sredini, ne može skroz šuplje, bemmumiša).

E'o ga iz bliza kad ga demonstrira PhilX, doduše on zabalavio (mada on uvek balavi, no meni je drag sve onako k'o iz Mapet Šoua da je izaš'o):



možda ti, makso, znaš?
napisao sam zbog čega je gitara dobila naziv lucy, i to je zvanična verzija.
no, ian macdonald, autor revolucije u glavi, verovatno najboljeg štiva o bitlsima tvrdi da je ime dobila po gitari alberta collinsa, a svako ko bar malo poznaje blues zna da je collins svoj nadimak the master of the telecaster, očito, dobio po svom fender telecasteru.
s jedne strane lik koji jeste opravdani autoritet, s druge strane em, koliko znam, jedini koji to tvrdi em partizani-četnici dihotomija...
angie01 angie01 23:06 25.04.2015

Re: ..

Pa Dara je u moje vreme držala hor Akademije, Krsmanac i Kolegijum Muzikum. Hor Akademije je na prve dve godine studija bio obavezan za sve, u Krsmancu su se neki od nas pojavili par puta kao rezervisti kad je trebalo, a Kolegijum je bio ženski hor tako da se tu nisam pojavljivao, bez obzira na falset.



he, he, pa tako je bilo i u moje vreme:),...znaci ti si bio jedan od onih, koje dara dovede, umesto nekih sa njenog spiska iz Krsmanca, koje, posle 2-3 meseca svakodnevnih proba, nekada i vise, procita kao nepotrebne, dan pre nastupa, putovanja i Sl?:)
Bili Piton Bili Piton 23:06 25.04.2015

Re: ..

Ja sam je voleo, uprkos svemu. Vodala nas je gde je stigla (ta putovanja na kojekakve tribine i susrete akademija su uvek bila kao ekskurzije, samo ovog puta za matorije cipove), svašta je činila za nas i odvraćala glavu od svakakvih budalaština koje smo pravili. Treba ti potpis da očistiš godinu a profesor na bolovanju ili putovanju - Dara će da potpiše. Treba ti nešto drugo - Dara će da sredi. Tako da - da, s njom je bilo totalno kul.

A pošto je bila povezana sa svim i svakim, kad sam počeo na Akademiji i da radim plate nikad nisu kasnile kao drugim umetničkim akademijama jer je Dara to sredjivala gde je trebalo. Itd.

Endži - da, uvek je bio paralelno isti repertoar na Akademiji i Krsmancu (što je bilo vrlo praktično s njene strane) tako da bismo upadali po potrebi znajući unapred šta se peva.
maksa83 maksa83 23:12 25.04.2015

Re: ..

možda ti, makso, znaš?

Nou uej čoveče, glava mi je premala, ne čitam ni izbliza dovoljno o muzici da znam tračeve te granulacije. Ja ono što se pokupi iz intervjua i iz jućubova i tu i tamo...

Nego evo jedna 60-minutna slastica za tebe, BBC kad uradi - uradi:



zovitemegrunf zovitemegrunf 00:43 26.04.2015

Re: ..


BebaOdLonchara
tita

(otpalatikita)


i Tita i kita i Elizabeta i Barton, koji voli liz

Unfuckable Unfuckable 03:53 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

kome nije jasno, ni posle ovakvog niza komentara, zašto blog b92 zakiva - nema mu dakle ni pomoći.

Kad smo već kod "nema pomoći"
koga ne mrzi, neka uporedi prenabeđeni "Odbrana i poslednji dani" sa recimo
"Filigranskim pločnicima", stvar po stvar, duh, koncept, poruku, šta god.

Ima i gore od goreg:
Sve to što su Idoli tu kao pokušali, pa se malo pogubili - sve to je čak i jebeni Rundek obavio daleko bolje, slušljivije i konkretnije.
blogovatelj blogovatelj 05:20 26.04.2015

Re: ..

možda ti, makso, znaš?
napisao sam zbog čega je gitara dobila naziv lucy, i to je zvanična verzija.


Ja znam zašto je BB Kingova gitara dobila ime Lucille. Možda je ovoj ime dodeljeno jer je njena rođaka.
Sa Vikipedije:

In the winter of 1949, King played at a dance hall in Twist, Arkansas. In order to heat the hall, a barrel half-filled with kerosene was lit, a fairly common practice at the time. During a performance, two men began to fight, knocking over the burning barrel and sending burning fuel across the floor. The hall burst into flames, and the building was evacuated. Once outside, King realized that he had left his guitar inside so he went back into the burning building to retrieve his beloved $30 Gibson guitar. Two men died in the fire, and King learned the next day that they had been fighting over a woman named Lucille. King subsequently named that first guitar Lucille, as well as every guitar he has owned since, as a reminder never again to do something as stupid as run into a burning building or fight over women.[1][2]

B.B. King wrote a song called "Lucille" in which he talks about his guitar and how it got its name. The song was first released as part of Lucille and is included on the B. B. King Anthology 1962–1998 album.


principessa_etrusca principessa_etrusca 06:50 26.04.2015

Re: ..

Meni je Dzordz super. Cak i kada mu je Klepton preoteo zenu nije se puno nervirao i nije potpuno ugasio prijateljstvo sa njim -


Касно стигох у ово фино друштванце које наставља да ћаска.

Приметила сам ово, па истини за вољу да додам да је рспрострањено уверење да је Клаптонова љубав за Пати Бојд остала неузвраћена. (Као што је познато, Клаптон је њој посветио Лејлу.)



urbana_gerila urbana_gerila 09:58 26.04.2015

Re: ..

blogovatelj
možda ti, makso, znaš?
napisao sam zbog čega je gitara dobila naziv lucy, i to je zvanična verzija.


Ja znam zašto je BB Kingova gitara dobila ime Lucille. Možda je ovoj ime dodeljeno jer je njena rođaka.
Sa Vikipedije:

In the winter of 1949, King played at a dance hall in Twist, Arkansas. In order to heat the hall, a barrel half-filled with kerosene was lit, a fairly common practice at the time. During a performance, two men began to fight, knocking over the burning barrel and sending burning fuel across the floor. The hall burst into flames, and the building was evacuated. Once outside, King realized that he had left his guitar inside so he went back into the burning building to retrieve his beloved $30 Gibson guitar. Two men died in the fire, and King learned the next day that they had been fighting over a woman named Lucille. King subsequently named that first guitar Lucille, as well as every guitar he has owned since, as a reminder never again to do something as stupid as run into a burning building or fight over women.[1][2]

B.B. King wrote a song called "Lucille" in which he talks about his guitar and how it got its name. The song was first released as part of Lucille and is included on the B. B. King Anthology 1962–1998 album.





da, ali i bb kingova lucille i obe lucy, i claptonova i albert kingova, su gibson gitare, meni je nejasno zašto ian macdonald jedini tvrdi da je claptonova lucy ime dobila po albert collinsovoj gitari koja je uz to i fender telecaster.
urbana_gerila urbana_gerila 13:16 26.04.2015

Re: ..

zovitemegrunf

BebaOdLonchara
tita

(otpalatikita)


i Tita i kita i Elizabeta i Barton, koji voli liz



a, pajz šmekera - gde mu gledi naklon.
maksa83 maksa83 13:55 26.04.2015

Re: ..

jbg, i ja sam ko dijete - pomenu mi bitlse i ja obnevidim.

Šta misliš zašto se od kad znam za sebe svaka moja mašina na poslu (dok to nisu postali noutbuci) zvala HELTERSKELTER?
urbana_gerila urbana_gerila 13:59 26.04.2015

Re: ..

maksa83
jbg, i ja sam ko dijete - pomenu mi bitlse i ja obnevidim.

Šta misliš zašto se od kad znam za sebe svaka moja mašina na poslu (dok to nisu postali noutbuci) zvala HELTERSKELTER?


zbog ljubavi glede disco music, to?
maksa83 maksa83 14:05 26.04.2015

Re: ..

zbog ljubavi glede disco music, to?

To je došlo kasnije, sazrevanjem:

freehand freehand 14:05 26.04.2015

Re: ..

maksa83
jbg, i ja sam ko dijete - pomenu mi bitlse i ja obnevidim.

Šta misliš zašto se od kad znam za sebe svaka moja mašina na poslu (dok to nisu postali noutbuci) zvala HELTERSKELTER?

Menson hadžija?
angie01 angie01 14:05 26.04.2015

Re: ..

Endži - da, uvek je bio paralelno isti repertoar na Akademiji i Krsmancu (što je bilo vrlo praktično s njene strane) tako da bismo upadali po potrebi znajući unapred šta se peva.


pa ja sam to pomenula kao negativni manir, Krsmanac je amaterski akademski hor, ljudi su dobrovoljno trosili svoje vreme na te probe i sve sto je trebalo, prolazili kroz vise rigoroznih audicija, da bi ih posle darinka, pred nastup ili putovanja, ladno zamenila nekim miljenicima sa akdemije.

...da ne kazem, kako je Krsmanac preotela divnom dirigentu, Antonu Kolaru, posle Babicave smrti, jer je bila pozicionirana u politickim krugovima,...nisu joj bili dosta hor akademije, colegijum,...statijaznamstasvene,...ona je morala sve da prigrabi, a te probe sa njom su bile krajnje neinspirativne, bez obzira na njen nesporni talenat i umjece.
angie01 angie01 14:08 26.04.2015

Re: ..

To je došlo kasnije, sazrevanjem:


iks, kaks,...ovo je neko vec davno jednom kacio.
urbana_gerila urbana_gerila 14:18 26.04.2015

Re: ..

angie01
Endži - da, uvek je bio paralelno isti repertoar na Akademiji i Krsmancu (što je bilo vrlo praktično s njene strane) tako da bismo upadali po potrebi znajući unapred šta se peva.


pa ja sam to pomenula kao negativni manir, Krsmanac je amaterski akademski hor, ljudi su dobrovoljno trosili svoje vreme na te probe i sve sto je trebalo, prolazili kroz vise rigoroznih audicija, da bi ih posle darinka, pred nastup ili putovanja, ladno zamenila nekim miljenicima sa akdemije.

...da ne kazem, kako je Krsmanac preotela divnom dirigentu, Antonu Kolaru, posle Babicave smrti, jer je bila pozicionirana u politickim krugovima,...nisu joj bili dosta hor akademije, colegijum,...statijaznamstasvene,...ona je morala sve da prigrabi, a te probe sa njom su bile krajnje neinspirativne, bez obzira na njen nesporni talenat i umjece.


namaš ti, endžika, pojma!
darinka(ili, i ja smem da je zovem dara?) je tzaritza - koliko je samo za njom ostajalo ucveljenog materijala za tešenje
angie01 angie01 14:27 26.04.2015

Re: ..

namaš ti, endžika, pojma!


nemoj dvaput da kazes.

u Krsmancu sam provela 5 godina,...posle me smaralo sve to sa Daraom i otisla sa nekom finom ekipom u bolju budicnost pre nekog Dubrovnika i letnjih igara... i dan danas smo ostali ful ekipa.

...a posle sam neko vreme radila sa njenim muzem,...toliko.
urbana_gerila urbana_gerila 14:28 26.04.2015

Re: ..

maksa83
zbog ljubavi glede disco music, to?

To je došlo kasnije, sazrevanjem:



tikaem, mikloš Đekson je garant posedovao prezenterku, pa ti to shvati...
urbana_gerila urbana_gerila 14:30 26.04.2015

Re: ..

angie01
namaš ti, endžika, pojma!


nemoj dvaput da kazes.

u Krsmancu sam provela 5 godina,...posle me smaralo sve to sa Daraom i otisla sa nekom finom ekipom u bolju budicnost pre nekog Dubrovnika i letnjih igara... i dan danas smo ostali ful ekipa.

...a posle sam neko vreme radila sa njenim muzem,...toliko.


jbt, endžika, pa ti mi, možda, nisi bila - samo blogođevuška.

na koga ono reče da ti ličim?
blogovatelj blogovatelj 14:33 26.04.2015

Re: ..

Šta misliš zašto se od kad znam za sebe svaka moja mašina na poslu (dok to nisu postali noutbuci) zvala HELTERSKELTER?


Mnogo mi se sviđa kako deda plemić ovde zvuči oko pola veka kasnije, okružen "omladincima"
A zvuči isto. Razarajuće.


angie01 angie01 14:39 26.04.2015

Re: ..

na koga ono reče da ti ličim?




urbana_gerila urbana_gerila 14:53 26.04.2015

Re: ..

angie01
na koga ono reče da ti ličim?






au!!!
pa, jbt, zar si od svih blogova na koje si mogla da ušetaš - morala na ovaj?

maksa83 maksa83 15:09 26.04.2015

Re: ..

Mnogo mi se sviđa kako deda plemić ovde zvuči oko pola veka kasnije, okružen "omladincima"

Meni je ta pesma epitom rnr-a, otpr. prva stvar koja mi padne na pamet.
Ima sve što treba, osim možda onaj Krstićev, kako beše ... bunt. Hteo čovek da napravi najglasniju i najdivljiju pesmu bez ikakve ideje da ruši narodnu vlast, full stop.

Postoji tu i vrlo fina tanka linija jednog besmrtnog rifa koji se proteže kroz prostor i vreme - onog iz Rollin' Stone (Muddy Waters), pa kroz Catfish Blues (Jimmy Hendrix) i kad načuljiš uši čuješ ga i i u Helter Skelter malo invertovanog, a i u War Pigs od Black Sabbath, što nije skroz čudno, s obzirom da je Tomi Iaomi pre nego što mu je mašina otfikarila prste želeo biti bluzer.

Svi su oni uzajmljivali jedni od drugih i pretvarali to u nešto sasvim drugo. To je magija RnR-a, a ne ono što Krstić fantazira.
angie01 angie01 15:25 26.04.2015

Re: ..

au!!!


koja greska!:)

...a i nervira me.
angie01 angie01 15:31 26.04.2015

Re: ..

Rollin' Stone (Muddy Waters)


ne mogu onako na gluvo...


maksa83 maksa83 15:51 26.04.2015

Re: ..

ne mogu onako na gluvo...

E, to.

A vid' ovde Obame i njegov brothas and sisthas anturaž (minus ona bela baba) kako se nepogrešivo klate u ritmu i raduju:

freehand freehand 16:01 26.04.2015

Re: ..

E, to.

A vid' ovde Obame i njegov brothas and sisthas anturaž (minus ona bela baba) kako se nepogrešivo klate u ritmu i raduju:

Bluz stajling za Vajt haus, sve ok, al vid mu cipela jebo li ga Hari Poter Hari Varešanović Jr!
maksa83 maksa83 16:15 26.04.2015

Re: ..

Bluz stajling za Vajt haus, sve ok, al vid mu cipela jebo li ga Hari Poter Hari Varešanović Jr!

Pa čovek Teksašanin, došlo s Yuga, tamo se svojstveno modiraju. Mora šešir i šiljate cipEle.

Inače iz nekog šašavog razloga iako je sve na mestu, i žanr, i tehnika i on je prave boje, i sve, mene taj Gary Clark Jr. promašuje, ne razumem skroz mikro-histeriju oko njega. Što bi rek'o Bil O Rajli: "you cannot explain that".

maksa83 maksa83 16:42 26.04.2015

Re: ..

Pa čovek Teksašanin, došlo s Yuga, tamo se svojstveno modiraju.

Da ujedno na ovom zabačenom i zaboravljenom mestu koje sad već čita celih dvoje i po ljudi promovišem i mog najomiljenijeg Teksašanina ikad, ne'ero'atno čudo od čoveka:




'Nači ja da sam žensko sek'o bih se na njega onim cirkularom za sekvoje...
angie01 angie01 17:44 26.04.2015

Re: ..

'Nači ja da sam žensko sek'o bih se


jeste baja,...ne moras da se seces, dovoljno je da trepces.

zilikaka zilikaka 17:56 26.04.2015

Re: ..

'Nači ja da sam žensko sek'o bih se na njega onim cirkularom za sekvoje...


Makso, da prostiš, kako sam starija, sve više naginjem klasičnijim modelima
maksa83 maksa83 18:34 26.04.2015

Re: ..

zilikaka
'Nači ja da sam žensko sek'o bih se na njega onim cirkularom za sekvoje...


Makso, da prostiš, kako sam starija, sve više naginjem klasičnijim modelima

U pa to je na domak išijasa...
zilikaka zilikaka 19:25 26.04.2015

Šta pije kafana

Bili Piton

BebaOdLoncharasolfeđo. Far too often ridiculed, solfedjo je najvažnija muzička disciplina. Tu se sve uči za kasnije. Sve. Kad ne umeš da brojiš, to je stvar solfedja. Kad ne umeš da čitaš s lista, to je stvar solfedja. Kad ne znaš osnove muzičke teorije, to je stvar solfedja. I da ne tupim dalje.


Gospodo kolege, dozvolite da okrenem turu u ovoj birtiji, ako još koga ima.

Upravo javili da je podmladak danas ubo 100 poJena na Međunarodnom takmičenju iz solfeđa.

blogovatelj blogovatelj 19:39 26.04.2015

Re: ..

A vid' ovde Obame i njegov brothas and sisthas anturaž (minus ona bela baba) kako se nepogrešivo klate u ritmu i raduju:


Isto kao što bi se Velja i Mrka klatili da im neko odsvira šumadijsku dvojčicu na kakvoj zabavi pod šatrom, prethodno dobro namireni i napojeni.
Evoluciono, pre muzike postojao je ritam. Njega su naši preci koristili u igrama koje su bile poziv na parenje. Ono, sit si, toplo ti, ne znaš šta bi od miline, okolo neke ženke (ili mužjaci, svejedno) i onda kreće cimanje, skakanje... Repetitvnost cimanja i skakanja trebalo je po svoj prilici da asocira na seksualni čin.
Takvu vrstu identifikacije sa ritmom Obama i gospoja mu Mišel nalaze u bluzu, Velja i Mrka u šumadijskoj dvojci. Ja recimo otkinem podsvesno i genetski na makedonski nepar.
freehand freehand 20:00 26.04.2015

Re: ..

Da ujedno na ovom zabačenom i zaboravljenom mestu koje sad već čita celih dvoje i po ljudi promovišem i mog najomiljenijeg Teksašanina ikad, ne'ero'atno čudo od čoveka:

Ništa meni ovde nije teksaški, ne zvao se ja Bili Gibons: ni on, ni gitara, ni ritam. Ni Hari Poter Hari cipelke nema. Al da svira - svaka čast. Odličan.
urbana_gerila urbana_gerila 20:22 26.04.2015

Re: ..

freehand
Da ujedno na ovom zabačenom i zaboravljenom mestu koje sad već čita celih dvoje i po ljudi promovišem i mog najomiljenijeg Teksašanina ikad, ne'ero'atno čudo od čoveka:

Ništa meni ovde nije teksaški, ne zvao se ja Bili gibons:: ni on, ni gitara, ni ritam. Ni Hari Poter Hari cipelke nema. Al da svira - svaka čast. Odličan.


zizitope, nisi svestan koliko si omanuo glede raznolikosti texas glazbe, ne postoji američka država sa inovativnijom scenom.

meni je ovo najdirljiviji lik i jedan od najvažnijih rokera ikad:
djapica djapica 21:05 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

Unfuckable
kome nije jasno, ni posle ovakvog niza komentara, zašto blog b92 zakiva - nema mu dakle ni pomoći.

Kad smo već kod "nema pomoći"
koga ne mrzi, neka uporedi prenabeđeni "Odbrana i poslednji dani" sa recimo
"Filigranskim pločnicima", stvar po stvar, duh, koncept, poruku, šta god.

Ima i gore od goreg:
Sve to što su Idoli tu kao pokušali, pa se malo pogubili - sve to je čak i jebeni Rundek obavio daleko bolje, slušljivije i konkretnije.


Filigranski plocnici je odlicna ploca. Tu je Dzoni bio na vrhuncu. Meni je tesko da poredim Odbranu sa tom plocom stvar po stvar posto Dzoni ima skoro tri puta vise pesama na Filingrantskim plocnicima. I to je mozda i razlog zbog cega je Odbrana bolja. Na Filigrantskim plocnicima ima svega i svacega sto ne prolazi test vremena tako dobro kao stvari na Odbrani. Recimo, Roll over Jura sa stihovima "Zivi u Sesvetskom Kraljevcu i zovu ga Jura" je pesma koja nema sta da trazi na najboljem albumu svih vremena.

"Volim te kad pricas" je super. Stvar "Gomila nesklada" mi je trebalo sto godina da ukapiram i zavolim. Ne prodajem nasmjesenog psa, Prolece 13. u decembru su super. Ali kada je neko hiper talentovan i produktivan kao sto je Dzoni bio, onda je tesko pronaci pravu meru sta da stavis na plocu a sta ne. Takodje, Vlada je na Odbrani imao Sapera, a Dzoni je bio sam :) Kombinacija Saperovih stihova i one lude elektronike, Vladinih tekstova i muzike po meni bolje prolaze test vremena nego Filigrantski plocnici.

Zbog cega su tebi Filigrantski plocnici bolji od Odbrane?
djapica djapica 21:17 26.04.2015

Re: ..

principessa_etrusca
Meni je Dzordz super. Cak i kada mu je Klepton preoteo zenu nije se puno nervirao i nije potpuno ugasio prijateljstvo sa njim -


Касно стигох у ово фино друштванце које наставља да ћаска.

Приметила сам ово, па истини за вољу да додам да је рспрострањено уверење да је Клаптонова љубав за Пати Бојд остала неузвраћена. (Као што је познато, Клаптон је њој посветио Лејлу.)


Klepton je hteo sve sto su Biltsi i Harison imali. I kada je Dzordzu preoteo zenu, to mu vise nije bilo zanimljivo, pa nisu dugo ostali zajedno. A izgleda da je Dzordz preko toga preseo bez puno nerviranja i nastavio svojim neverovatnim putem.
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:18 26.04.2015

Re: ..

samo priča o nekim pornićima i zveketanju, a i loži se na solfeđo


Mislim, svašta može iz toga da izađe.
freehand freehand 21:19 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

Vlada je na Odbrani imao Sapera, a Dzoni je bio sam :) Kombinacija Saperovih stihova i one lude elektronike, Vladinih tekstova i muzike

A gde je tu Krstić?

Meni su i prva i druga ploča Azre najbolje od svega što su napravili. Prva sirovija, divlja, luda, druga već produks+cijski i aranžmanski bolje upeglana.
Jebote, kad je bila '78 i koncert u holu Tehničke škole?!
kako su oni tu pokidali... Do jutra nisam mogao usta da zatvorim, sedam dana sam onako predpubertetski pevao Marinu.
freehand freehand 21:21 26.04.2015

Re: ..

Gospodja Klara
samo priča o nekim pornićima i zveketanju, a i loži se na solfeđo


Mislim, svašta može iz toga da izađe.

Sve što uđe mora i da izađe, sem ako kvantna fizika i tu nešto nije izvrnula.
urbana_gerila urbana_gerila 21:29 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

freehand
Vlada je na Odbrani imao Sapera, a Dzoni je bio sam :) Kombinacija Saperovih stihova i one lude elektronike, Vladinih tekstova i muzike

A gde je tu Krstić?

Meni su i prva i druga ploča Azre najbolje od svega što su napravili. Prva sirovija, divlja, luda, druga već produks+cijski i aranžmanski bolje upeglana.
Jebote, kad je bila '78 i koncert u holu Tehničke škole?!
kako su oni tu pokidali... Do jutra nisam mogao usta da zatvorim, sedam dana sam onako predpubertetski pevao Marinu.


najbolja ploča yu rocka i jedna od najboljih u rock and rollu uopće je:

urbana_gerila urbana_gerila 21:39 26.04.2015

Re: ..

Gospodja Klara
samo priča o nekim pornićima i zveketanju, a i loži se na solfeđo


Mislim, svašta može iz toga da izađe.


gospa klara, zahvaljujem, ali i posle više puta odgledanog i studiozno proanaliziranog vašeg doprinosa diskusiji - i dalje mi je taj solfeđo segment najnebitniji glede kvaliteta kako same radnje tako i njenog svršetka.
djapica djapica 22:15 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

freehand
Vlada je na Odbrani imao Sapera, a Dzoni je bio sam :) Kombinacija Saperovih stihova i one lude elektronike, Vladinih tekstova i muzike


A gde je tu Krstić?


Sto ste se toliko Krstica dohvatili? Njegov kreativni doprinos na Odbrani se krece izmedju minimalnog i nebitnog. On sam ne moze niti da napravi pesmu niti da je otpeva, niti da je odsvira.
Generalno, ja njegovu ulogu u Idolima dozivljavam kao sto vecina dozivljava ulogu koju je Yoko imala u Bitlsima pod stare dane. Krstic je imao uticaj na Sapera i ako ti je trebao Saper, morao si i Krstica da dobijes u paketu. Sto je Vlada i dobio na Cokoladi. Vetar i zastave je poslednja stvar u kojoj su Vladini i Saperovi telenti isprepletani. Kako je Vreme prolazilo Krsticu su politicki apetetiti rasli, pa je resio da izbaci Vladu iz grupe(!?) i tako su se Idoli raspali.
djapica djapica 22:19 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

urbana_gerila
freehand
Vlada je na Odbrani imao Sapera, a Dzoni je bio sam :) Kombinacija Saperovih stihova i one lude elektronike, Vladinih tekstova i muzike

A gde je tu Krstić?

Meni su i prva i druga ploča Azre najbolje od svega što su napravili. Prva sirovija, divlja, luda, druga već produks+cijski i aranžmanski bolje upeglana.
Jebote, kad je bila '78 i koncert u holu Tehničke škole?!
kako su oni tu pokidali... Do jutra nisam mogao usta da zatvorim, sedam dana sam onako predpubertetski pevao Marinu.


najbolja ploča yu rocka i jedna od najboljih u rock and rollu uopće je:



"Gluperde lutaju daleko" je jedna od meni omiljenih Dzonijevih :) Ona isto prolazi test vremena i moze uvek da se slusa.
freehand freehand 22:21 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

Sto ste se toliko Krstica dohvatili?

O njemu je blog.
Njegov kreativni doprinos na Odbrani se krece izmedju minimalnog i nebitnog. Generalno, ja njegovu ulogu u Idolima dozvljavam kao sto vecina dozvljava ulogu koju je Yoko imala u Bitlsima pod stare dane. Krstic je imao uticaj na Sapera i ako ti je trebao Saper, morao si i Krstica da dobijes u paketu. Sto je Vlada i dobio na Cokoladi. Vetar i zastave su poslednja stvar u kojoj su Vladini i Saperovi telenti isprepletani. Kako je Vreme prolazilo Krsticu su politicki aptetiti rasli, pa je resio da izbaci Vladu iz grupe(!?) i tako su se Idoli raspali.

Znaš kako: Divljan ne može da kaže ništa a ovlaštenih predstavnika, sem wanabe - nema. Šaper (zasad) ćuti; Kolar kaže jedno, Krstić kaže nešto drugo.
E sad dolazimo do tebe i drugih znalaca: malo "ja mislim" ili "čini mi se da" učinilo bi komentare (meni) pitkim. Ovako su, izvini, samo nadobudna nagađanja.
djapica djapica 22:56 26.04.2015

Re: nabeđene veličine

freehand
Sto ste se toliko Krstica dohvatili?

O njemu je blog.
Njegov kreativni doprinos na Odbrani se krece izmedju minimalnog i nebitnog. Generalno, ja njegovu ulogu u Idolima dozvljavam kao sto vecina dozvljava ulogu koju je Yoko imala u Bitlsima pod stare dane. Krstic je imao uticaj na Sapera i ako ti je trebao Saper, morao si i Krstica da dobijes u paketu. Sto je Vlada i dobio na Cokoladi. Vetar i zastave su poslednja stvar u kojoj su Vladini i Saperovi telenti isprepletani. Kako je Vreme prolazilo Krsticu su politicki aptetiti rasli, pa je resio da izbaci Vladu iz grupe(!?) i tako su se Idoli raspali.

Znaš kako: Divljan ne može da kaže ništa a ovlaštenih predstavnika, sem wanabe - nema. Šaper (zasad) ćuti; Kolar kaže jedno, Krstić kaže nešto drugo.
E sad dolazimo do tebe i drugih znalaca: malo "ja mislim" ili "čini mi se da" učinilo bi komentare (meni) pitkim. Ovako su, izvini, samo nadobudna nagađanja.


Evo da dodam i disclaimer :)
Ja nisam nikakav insajder i nikoga o kome sam pisao licno ne poznajem. Ja volim muziku i, generalno, talentovane i kreative ljude. Sve sto sam napisao na ovu temu dolazi iz javnih informacija koje su svima dostupne. Svi doneseni zakljucci predstavljaju samo moj licni stav i nemaju veze sa stvarnim karatkerima o kojima pisem.
Bili Piton Bili Piton 00:05 27.04.2015

Re: Šta pije kafana

zilikaka


Gospodo kolege, dozvolite da okrenem turu u ovoj birtiji, ako još koga ima.

Upravo javili da je podmladak danas ubo 100 poJena na Međunarodnom takmičenju iz solfeđa.



Evo ja došao da prospem piksle i provetrim.

Čestitam iz sve snage, baš-baš, puno mi srce
:)

I naravno da moram da ofsetujem ovu high-brow muzičku epizodu iz prethodnih komentara žestokim kempom od kojeg krvare oči (ponekom sigurno i uši), nema mi druge, ravnoteže u univerzumu mora biti. Do-fa-fa-fa, sol-fa-sol-fa-mi-do-si-mi-mi-mi, do-si-do-si-sol-si-do.





zovitemegrunf zovitemegrunf 00:13 27.04.2015

Re: ..


freehand
Gospodja Klara
samo priča o nekim pornićima i zveketanju, a i loži se na solfeđo


Mislim, svašta može iz toga da izađe.

Sve što uđe mora i da izađe, sem ako kvantna fizika i tu nešto nije izvrnula.


Ovo na temu ulaz/izlaz se još uvek uči u srednjoj školi, pod imenom Prvi Kirhofov zakon, i jako je korisno, bude zapamćen iz cuga. A što se muzike tiče, ova mi je milija:
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:25 27.04.2015

Re: Šta pije kafana

Do-fa-fa-fa, sol-fa-sol-fa-mi-do-si-mi-mi-mi, do-si-do-si-sol-si-do.

Unfuckable Unfuckable 06:13 27.04.2015

Re: nabeđene veličine

Zbog cega su tebi Filigrantski plocnici bolji od Odbrane?

na žalost, nemam vremena za duži osvrt, pogledaj tracklist
http://sh.wikipedia.org/wiki/Filigranski_plo%C4%8Dnici

ili, hajde da izdvojim ono što je ...khm, pa recimo - izuzetno:

prvih 5:
Tko to tamo pjeva
'68
Volim te kad pričaš
Ne prodajem nasmiješenog psa
Proljeće je 13. u decembru

pa
Strah od smrti

pa sjajna minijatura
Iran

opet prvih 5
Čudne navike
Nije O.K.
Tanka crna linija
Pavel
Gomila nesklada

pa
Put za Katmandu

pa
Strankinja s plavi eyes
Život običnog tempa
Hladni prsti (ok, kompromis, može i bez ove)

pa zaključak:
Gorki okus
Filigranski pločnici

ps: nije filigranTski nego filigranski


marco_de.manccini marco_de.manccini 15:21 27.04.2015

Re: nabeđene veličine

A je l' ima neki refren s molovima?
zilikaka zilikaka 16:12 27.04.2015

Re: Šta pije kafana


Bili Piton
I naravno da moram da ofsetujem ovu high-brow muzičku epizodu iz prethodnih komentara žestokim kempom od kojeg krvare oči (ponekom sigurno i uši), nema mi druge, ravnoteže u univerzumu mora biti.


A ja da se prikladno nadovežem.



...ako posle ovakvih stvari još neko pretekne, ostaje jedino da gazdarica pali gume.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:39 22.04.2015

Već sam zaboravio

Isto kao što ću Šapića ili Udovičića, umesto kao najbolje vaterpoliste sveta, pamtiti kao neuspele politikante, tako ću isto i Krstića doktora Nebojšu, umesto kao koautora "Odbrane i poslednjih dana", pamtiti kao Tadićevog spin doktora i Vučićevog tvit majstora. Borhes je tvrdio da je zaborav najbolji oblik pamćenja. Naprotiv, pamćenje je najbolji oblik zaborava. Nego, šta sam ono hteo da vam kažem...
princi princi 11:54 22.04.2015

Re: О механици сећања

Један много паметан човек (одмах да кажем, није Борхес!) написао: “Odd as it may seem, I am my remembering self, and the experiencing self, who does my living, is like a stranger to me.”

И то кад памтимо уопште не памтимо трајање самог искуства, него само врхунце, дна (оргазме и пост-оргазме) и последње искуство, док само трајање искуства (15 минута, или 15 година) нема никаквих ефеката. Поред занимљивих импликација за сексуални живот, одатле следи и једно корисно и практично упутство за љубавнике и оне који се разводе: пазите у којим условима остављате другу страну, по томе ће вас запамтити за читав живот.

tasadebeli tasadebeli 12:17 22.04.2015

Re: Već sam zaboravio

vlad_aleksh

Isto kao što ću Šapića ili Udovičića, umesto kao najbolje vaterpoliste sveta, pamtiti kao neuspele politikante,



Тја,... Ако је већ политика боликита, онда су и политиканти боликитанти...

Ех, да ми је твој мозак на једно два дана...



vlad_aleksh vlad_aleksh 12:21 22.04.2015

Re: Već sam zaboravio

tasadebeli

Ех, да ми је твој мозак на једно два дана...


Ne razumem ovo, deder razradi malo.
tasadebeli tasadebeli 12:36 22.04.2015

Re: Već sam zaboravio

vlad_aleksh
tasadebeli

Ех, да ми је твој мозак на једно два дана...


Ne razumem ovo, deder razradi malo.



Ма није важно, заборави...

Рекох већ, боликита...
niccolo niccolo 12:52 22.04.2015

Re: Već sam zaboravio

Isto kao što ću Šapića ili Udovičića, umesto kao najbolje vaterpoliste sveta, pamtiti kao neuspele politikante,

Pa dobro, djelomice je razlog u tome što je u njihovo vreme najbolji vaterpolista sveta bio Vujasinović, a ne njih dvojica...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:39 22.04.2015

Nemoj tako, Tsunade

Pitala sam te zašto nisi tu obmanu i iluziju, da je Vlada autor većine pesama, raskrinkao za njegovog života.

Je l' 'nako ljudski sačekao da prođe četeres dana- sačekao je. Od koga je, mnogo je.

Edit:
Izuzetno mi je odbojno da nešto komentarišem na ovu temu, ali ne mogu više da se suzdržim. Ne- mo- gu.
tsunade tsunade 11:48 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Je l' 'nako ljudski sačekao da prođe četeres dana- sačekao je. Od koga je, mnogo je.


zar je već prošlo 40 dana? idu dani...

ovom prilikom bih se osvrnula i na onaj prilično skandalozan in memoriam koji je krstić napisao dan, dva posle vladinog odlaska. ja do tad nisam verovala da in memoriam kao forma može da bude napisan bez i jedne jedine iskazane emocije. to se valjda piše da olakšaš dušu pritisnutu bolom. ili to pišeš svestan velikog gubitka i svog i opšteg. nikad, doslovno, nikad nisam pročitala in memorijam u kojem autor piše o sebi.

da li je moguće da neko in memoriam piše za honorar u našim novinama? koliki je taj honorar, živo me zanima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:09 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

da li je moguće da neko in memoriam piše za honorar u našim novinama?

mislim da ovo sasvim dovoljno govori o svemu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:18 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

zar je već prošlo 40 dana? idu dani...

Za neke i brže nego za ostale, više od 30 godina im nije bilo dovoljno da potegnu šta imaju. Sad više nije ok.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:21 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

da li je moguće da neko in memoriam piše za honorar u našim novinama? koliki je taj honorar, živo me zanima.


Ako već hoćeš da ga pokopaš ili ukopaš, barem se potrudi da koristiš istinu, ne izmišljotine. Ili ako već koristiš izmišljotinu, onda daj neku kvalitetniju ;>

A da: nema honorara. Piše se za imidž i sopstvenu satisfakciju. Honorara može biti samo u vidu ako ga se sete za neki već Dan (rekonstrukcije, recimo ☻)

NB - eto, ono u zagradi je primer kako se kreativno koriste izmišljotine ;> izmišljeno, ali liči! A što reče onaj o faktima i legendama:

              
tsunade tsunade 12:27 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Ako već hoćeš da ga pokopaš ili ukopaš, barem se potrudi da koristiš istinu, ne izmišljotine. Ili ako već koristiš izmišljotinu, onda daj neku kvalitetniju ;>


važi. a ti malo da kvalitetnije čitaš ono što je napisano, ok?
Spiridon Spiridon 13:33 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Izuzetno mi je odbojno da nešto komentarišem na ovu temu, ali ne mogu više da se suzdržim. Ne- mo- gu.


Zašto su danas devojke ljute?

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:13 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

tsunade
Ako već hoćeš da ga pokopaš ili ukopaš, barem se potrudi da koristiš istinu, ne izmišljotine. Ili ako već koristiš izmišljotinu, onda daj neku kvalitetniju ;>


važi. a ti malo da kvalitetnije čitaš ono što je napisano, ok?


Ajde! Postoje samo dva "čitanja" - ili si - nakon patetično bedne tirade o tome kako je pisao o Vladi bez emocija ili šta ti je već sve zasmetalu kao čistuncu i ovlašćenom uredniku za takove tekstove

1 - imputirala krletu da je još i plaćen za takav tekst, ili si
2 - interesovala (ajde & nije nego) u načelu da li ima ko da piše in "memorijale" (sic!) za honorar, a sve nevezano sa Krletom.

Da si imala u vidu opciju 1, i imputiranje Krletu, a ne ovo pod 2, pokazuje to da nisi ni pokušala da ispraviš profesionalnu naletačicu koja je odmah natrčala sa visprenim komentarom:

BebaOdLonchara
da li je moguće da neko in memoriam piše za honorar u našim novinama?

mislim da ovo sasvim dovoljno govori o svemu.



tsunade tsunade 15:29 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Dont Fear The Reaper


uh, konfuzan si i prilično nepismen. rado bih ti odgovorila ako imaš neko pitanje. ovako da analiziram tokove tvojih nepovezanih a neinteligentnih misli, ne želim.

emsiemsi emsiemsi 16:16 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

tsunade
Dont Fear The Reaper


uh, konfuzan si i prilično nepismen. rado bih ti odgovorila ako imaš neko pitanje. ovako da analiziram tokove tvojih nepovezanih a neinteligentnih misli, ne želim.


Ниси (баш) у праву !
Више мислим да не знаш шта да одговориш !
Успут --- без обзира какво је моје мишљење о Крлету, не верујем да је баш толико говно како му се ампутира.
tsunade tsunade 16:21 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Више мислим да не знаш шта да одговориш !


tačno. jer nemam pojma šta je hteo da kaže. sumnjam da i on zna. stoga velim: misli da konsoliduje i poveže u razumnu rečenicu, ako je ikako moguće, pa da odgovorim.

i niko nikome ovde ne amputira govno.
princi princi 16:21 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

не верујем да је баш толико говно како му се ампутира.

Импутира. Ни ја. Без зајебанције, мислим да је Крле дубоко у својој души тешки добрица. Мало надркан преко мере, али у основи добрица. Наравно, то не значи да не можемо мало да се зезамо на тему.
tsunade tsunade 16:25 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

мислим да је Крле дубоко у својој души тешки добрица.


naravno. nije on prvi dobrica koji trupka nogicama, banuje i briše komentare jer mu se ne svidjaju.
maksa83 maksa83 16:25 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Без зајебанције, мислим да је Крле дубоко у својој души тешки добрица. Мало надркан преко мере, али у основи добрица.

Сагласан! ©
freehand freehand 16:27 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

princi
не верујем да је баш толико говно како му се ампутира.

Импутира. Ни ја. Без зајебанције, мислим да је Крле дубоко у својој души тешки добрица. Мало надркан преко мере, али у основи добрица. Наравно, то не значи да не можемо мало да се зезамо на тему.

Jelda da je tako? Ja nemam pojma da li je dobrica ali sam, onako na osećaj, uveren da nije lažov.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:32 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

naravno. nije on prvi dobrica koji trupka nogicama, banuje i briše komentare jer mu se ne svidjaju.

ma on je samo neostvareni dečak.
tsunade tsunade 16:34 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

ma on je samo neostvareni dečak.


adolescentska nervoza. svi smo prošli tu fazu da banujemo, počev od roditelja pa nadalje.
tsunade tsunade 16:36 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

ali sam, onako na osećaj, uveren da nije lažov.


kod ovog spornog stiha u numeri rusija, cult je ubedjen da divljan nije lažov. a upravo na tom detalju neko ispada da laže. sad budi pametan.
freehand freehand 16:38 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

tsunade
ali sam, onako na osećaj, uveren da nije lažov.


kod ovog spornog stiha u numeri rusija, cult je ubedjen da divljan nije lažov. a upravo na tom detalju neko ispada da laže. sad budi pametan.

Nisam čuo Divljana da o tome govori. A ni Šapera.
princi princi 16:46 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

naravno. nije on prvi dobrica koji trupka nogicama, banuje i briše komentare jer mu se ne svidjaju.

Полако, секо, мене је називао идиотом, лудаком, опсесивно опседнутим његовим ликом, излучивачем, бановао ме... и најгоре од свега, милитантом (то ми је посебно тешко пало због православне душе). Сине, нисам таковом abuseu био изложен никад, потпуно сам ненавикнут, у извесној мери сам изгубио невиност. Али, јбг, кад је православље и праштање у питању, то нема цену.
angie01 angie01 16:48 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Полако, секо, мене је називао идиотом, лудаком, опсесивно опседнутим његовим ликом, излучивачем, бановао ме... и најгоре од свега, милитантом (то ми је посебно тешко пало због православне душе). Сине, нисам таковом abuseu био изложен никад, потпуно сам ненавикнут, у извесној мери сам изгубио невиност. Али, јбг, кад је православље и праштање у питању, то нема цену.


ovaj monolog, obavezno u scenario,...
tsunade tsunade 16:58 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

у извесној мери сам изгубио невиност.


pa kakav je osećaj?
freehand freehand 16:59 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

tsunade
у извесној мери сам изгубио невиност.


pa kakav je osećaj?

Pa nije mu prvi put.
princi princi 17:03 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

obavezno u scenario

А, мене ће се лако препознати. Отац Сава илити мали с наочарима. Додуше, не бих да ме неко замени са Milhouseom, наћи ће се и за њега место у сценарију.
emsiemsi emsiemsi 17:04 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

tsunade
у извесној мери сам изгубио невиност.


pa kakav je osećaj?

Битно је да га не пецка и сврби !
predatortz predatortz 17:21 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

tsunade
Dont Fear The Reaper


uh, konfuzan si i prilično nepismen. rado bih ti odgovorila ako imaš neko pitanje. ovako da analiziram tokove tvojih nepovezanih a neinteligentnih misli, ne želim.



Ovaj...

Je l' sad i on treba da piše kontrablog o tvom nedostatku demokratskog potencijala, nepristojnom ophođenju i sl.?

Da ne bude zabune, ne branim Krstića.

Ne dopada mi se kako tretira pojedine blogosapatnike.
tsunade tsunade 17:31 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

Je l' sad i on treba da piše kontrablog o tvom nedostatku demokratskog potencijala, nepristojnom ophođenju i sl.?


ja sam reagovanla na banovanje i brisanje a ne na bilo kakav odgovor koji neko može da uputi drugome, pa makar on podrazumevao nepristojno ophodjenje. ne propagiram ovde nikakvu raspravu u rukavicama i slično.
emsiemsi emsiemsi 17:31 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

princi
не верујем да је баш толико говно како му се ампутира.

Импутира. Ни ја. Без зајебанције, мислим да је Крле дубоко у својој души тешки добрица. Мало надркан преко мере, али у основи добрица. Наравно, то не значи да не можемо мало да се зезамо на тему.

Ампутира --- импутира, whatever !
emsiemsi emsiemsi 17:33 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

maksa83
Без зајебанције, мислим да је Крле дубоко у својој души тешки добрица. Мало надркан преко мере, али у основи добрица.

Сагласан! ©

Искусно !
mariopan mariopan 18:13 22.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

BebaOdLonchara
naravno. nije on prvi dobrica koji trupka nogicama, banuje i briše komentare jer mu se ne svidjaju.

ma on je samo neostvareni dečak.

Рекла бих да је ово најтачније.
blogovatelj blogovatelj 02:36 24.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

dobrica koji trupka nogicama,


Ja ovo kad zamislim, umrem od smeha.
tyson tyson 02:07 27.04.2015

Re: Nemoj tako, Tsunade

ovom prilikom bih se osvrnula i na onaj prilično skandalozan in memoriam koji je krstić napisao dan, dva posle vladinog odlaska. ja do tad nisam verovala da in memoriam kao forma može da bude napisan bez i jedne jedine iskazane emocije. to se valjda piše da olakšaš dušu pritisnutu bolom. ili to pišeš svestan velikog gubitka i svog i opšteg. nikad, doslovno, nikad nisam pročitala in memorijam u kojem autor piše o sebi.

da li je moguće da neko in memoriam piše za honorar u našim novinama? koliki je taj honorar, živo me zanima.

Ово је поприлично јадно и не треба да ти служи на част.


angie01 angie01 12:12 22.04.2015

banovana sa idiotlucima

koji su se sastojali od objasnjenja- jer mi je pre toga tvrdjeno da podaci koji pisu na ploci nisu tacni,free uporedio sa tarabom- kako ti podaci stizu u stampu, da tome prethodi ozbiljan rad, da sve sto je izdato podleze zakonu o autroskim pravima, koji podrazumeva niz prava i obaveza i sankcija, koji stite upravo autore i zloupotrebu njihovih dela, ali i izdavace, koji su sa tim autorima potisali ugovor.

obrisan mi je link na Zdenkov intervju, koji vidim da je sada postavio Kalt,

komentar u kome sam rekla da je Vlada bio jedan fini gospodin, zaljubljenik u muziku,

u glavnom tako nesto, ako ne racunam rasparvu sa frejem u kome mi on kaze da sam glupa, na moje pojasnjenje o autorstvu, gde sam kao primer uzela iste sporne podatke ali u slucaju izdavanja knjige- jer je princip isti, al mozda zvuci jasnije.

posle, kada sam videla da je vecina stvari obrisana, ali neki vezani komentari i ne, pa cela diskusija savim drugacije izgleda, vec sam bila u nemogucnosti da bilo sta kazem,...a sada me vec mrzi.

sve u svemu, meni je sve to bilo tuzno.

tsunade tsunade 12:16 22.04.2015

Re: banovana sa idiotlucima

posle, kada sam videla da je vecina stvari obrisana, ali neki vezani komentari i ne, pa cela diskusija savim drugacije izgleda, vec sam bila u nemogucnosti da bilo sta kazem,


ja sam ovo blogo obraćanje krstiću i napisala da ne bi ispalo da mu duvam u tikvu i učestvujem u diskusiji koju on modelira kako mu se ćefne stavljajući sve nas u funkciju neke predstave koju želi da plasira o sebi. ne sporim mu to pravo, naravno. ali mislim da je nekorektno i ovo je način da se ogradim od toga.
highshalfbooze highshalfbooze 12:52 22.04.2015

Re: banovana sa idiotlucima

da mu duvam u tikvu i učestvujem u diskusiji koju on modelira kako mu se ćefne stavljajući sve nas u funkciju neke predstave koju želi da plasira o sebi.


Lepo si primetila, i on takvu vrstu propagande smatra sasvim legitimnom. Ja sam mu napisao vrlo plastično šta o toj njegovoj legitimnosti mislim, al mi je obrisao to. Mada nije ni bitno što je obrisao, to je bilo upućeno njemu i on je to pročitao, što je i bio cilj pisanja.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:15 22.04.2015

U Domu omladine

na oproštaju od Divljana video sam Zdenka Kolara.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana