Budućnost| Društvo

Krug dvojke protiv Beograda na vodi

Predrag Azdejković RSS / 30.03.2015. u 13:22

 beograd-na-disksvetu.18062.jpg

Jedan sam od retkih koji podržava projekat "Beograd na vodi" a da nisam SNS bot. Ja u tom projektu ne vidim Vučića, Malog, zle muslimane i Arape... ja vidim metal, staklo, modernu arhitekturu... i meni je sve to lepo. Ali ono što mi je lepše od toga jeste histerija koja je nastupila i mene to posebno zabavlja.

Izdvojio bih najzabavnije "argumente":

Arhitekta Branko Bojović: "Mi imamo inženjersku elitu ovde, koja je gradila po celom svetu, kad ova gospoda Arapi, nisu znali šta je lopata. Sve je to stavljeno van upotrebe, da bi neki maketar nama sada ovde objašnjavao kako treba da se gradi ovaj grad, u kome mi živimo...."

Arhitekta Gabrijel Raul Penja za NIN: "Shvatam da se „Beogradom na vodi" želi podstaći razvoj grada, ali on bi imao smisla u pustinji kojoj treba dati fizionomiju, a ne u gradu koji već ima istoriju. Ne možeš preslikavati identitete sa drugih lokacija. Ljudi sa strane mogu da razmišljaju o gradskom tkivu, ali lokalne arhitekte ga znaju."

Koje zaključke možemo da izvedemo iz ovih izjava? Osim rasizma arhitekte Branka Bojovića i ugruvanog ega, ja čitam ovo kao kampanju kako bi se lokalne arhitekte ugradile u projekat iz kog su, sram bilo Arape, izostavljeni. Sve bi to bilo OK, da se ne okrenemo i pogledamo na šta liči Beograd!

Arhitekta Raul Penja kaže da Beograd ima istoriju i identitet, pa se pitam da li misli na Kaluđericu, Karaburmu ili neki drugi biser arhitektonskog identiteta Beograda! Beograd je decenijama građen bez ikakvog plana i reda, a da se dragi stručnjaci nisu pobunili kao što su se pobunili oko "Beograda na vodi".

Takođe, u čitavu jednačinu treba ubaciti i podatak da "Beograd na vodi" podrazumeva 5700 stanova, 2200 hotelskih soba i 12700 kancelarija... Šta mislite šta će to uraditi za tržište stanova, naročito za preskupe stanove u centru grada... Da, naravno da će im pasti cena!

Mogu da razumem da se arhitekte bune jer se nisu ugradili i da vrše pritisak da se ugrade, mogu da razumem krugodrugaše da se bune jer će im cene stanova pasti i da će ih "Beograd na vodi" zatvoriti, ali ne razumem zašto bih se ja u to mešao i davao im podršku kada se meni projekat sviđa i želim da se on izgradi... Jedino što mi se u celom projektu ne sviđa jeste što nije planirana izgradnja najveće džamije u ovom delu Evrope, ali šta da se radi!!!

 

 

Atačmenti



Komentari (554)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:47 31.03.2015

Re: iako ...

Za sada, izgleda da nije nađen taj šeik


sto mora seik, i sto bi u sred Evrope gradio arapski grad u pustinji, a na obodu Beograda,

i nije to problem bebe i mene, kao ni interes,nego drustva u celini, koje bi trebalo da ima institucije koje o tome brinu.
jkt2010 jkt2010 14:56 31.03.2015

Re: iako ...

angie01
Za sada, izgleda da nije nađen taj šeik


sto mora seik, i sto bi u sred Evrope gradio arapski grad u pustinji, a na obodu Beograda,

To tamo je centar i samo trenutno liči na pustinju, al srediće se. To je cilj cele priče.

i nije to problem bebe i mene, kao ni interes,nego drustva u celini, koje bi trebalo da ima institucije koje o tome brinu.

Pa ima, nego se Bebi i tebi ne sviđa šta te institucije rade.
Što je OK. Kad pobedite na izborima, vas dve onda sve srušite i napravite
setaliste, galerije, restorani, pozorista,...umetnicka cetvrt

Al prvo nađite ili pare ili šeika...I umetnike za tu umetničku četvrt.
angie01 angie01 16:07 31.03.2015

Re: iako ...


Pa ima, nego se Bebi i tebi ne sviđa šta te institucije rade.
Što je OK. Kad pobedite na izborima, vas dve onda sve srušite i napravite


Al prvo nađite ili pare ili šeika...I umetnike za tu umetničku četvrt.


pa tako radik,...pardon, snsovci zamisljaju svoje ingerencije i kako se vlast sprovodi:)))
looping looping 20:02 31.03.2015

Re: iako ...

setaliste, galerije, restorani, pozorista,...umetnicka cetvrt

Al prvo nađite ili pare ili šeika...I umetnike za tu umetničku četvrt.

I jednoroge.
freehand freehand 20:08 31.03.2015

Re: iako ...

looping
setaliste, galerije, restorani, pozorista,...umetnicka cetvrt

Al prvo nađite ili pare ili šeika...I umetnike za tu umetničku četvrt.

I jednoroge.

Jednorozi izlaze iz šejkove čarobne lampe. Videli Toma i Dragica, ona je bila super extra oduševljena!
looping looping 05:57 01.04.2015

Re: iako ...

freehand
looping
setaliste, galerije, restorani, pozorista,...umetnicka cetvrt

Al prvo nađite ili pare ili šeika...I umetnike za tu umetničku četvrt.

I jednoroge.

Jednorozi izlaze iz šejkove čarobne lampe. Videli Toma i Dragica, ona je bila super extra oduševljena!

Evo par detalja oko kupovine. Link.
Mislim stvarno, ko može da poveruje da će BG biti metropola.
freehand freehand 09:13 01.04.2015

Re: iako ...

looping
freehand
looping
setaliste, galerije, restorani, pozorista,...umetnicka cetvrt

Al prvo nađite ili pare ili šeika...I umetnike za tu umetničku četvrt.

I jednoroge.

Jednorozi izlaze iz šejkove čarobne lampe. Videli Toma i Dragica, ona je bila super extra oduševljena!

Evo par detalja oko kupovine. Link.
Mislim stvarno, ko može da poveruje da će BG biti metropola.

Jesi li ti čitao to što si okačio?
Još jedan od PR diletanata.
Stručnjak koji za zgradu o kojoj govori kaže da je vsoka osam stotina i nešto metara?!

Pa gde ih nalazite samo...
looping looping 09:19 01.04.2015

Re: iako ...

Jesi li ti čitao to što si okačio?
Još jedan od PR diletanata.
Stručnjak koji za zgradu o kojoj govori kaže da je vsoka osam stotina i nešto metara?!

Pa gde ih nalazite samo...

Da, dlaka u jajetu je jako bitna.
Šta ga briga za visinu zgrade? Čovek daje informacije koje su bitne. Onaj kusur je skroz nebitan. Možda je taj stručnjak neki salesman.
freehand freehand 09:25 01.04.2015

Re: iako ...

looping
Jesi li ti čitao to što si okačio?
Još jedan od PR diletanata.
Stručnjak koji za zgradu o kojoj govori kaže da je vsoka osam stotina i nešto metara?!

Pa gde ih nalazite samo...

Da, dlaka u jajetu je jako bitna.
Šta ga briga za visinu zgrade? Čovek daje informacije koje su bitne. Onaj kusur je skroz nebitan. Možda je taj stručnjak neki salesman.

Standardan naprednjački odgovor. Izvini što sam pitao, sebi se izvinjavam što sam čitao.
looping looping 09:32 01.04.2015

Re: iako ...

Standardan naprednjački odgovor. Izvini što sam pitao, sebi se izvinjavam što sam čitao.

Tvoj govor je standardno novostranački pa šta da radimo.
Da je tom stručnjaku bitna visina mogao je lako da je nađe na Wikipediji i to ga ne bi činilo ništa većim stručnjakom.

PS.
829 m

Ups, greška, 829,8 m. Kakvi smo to stručnjaci kad takve stvari nismo našli na Wikipediji. Otkazuj BGV ovog momenta! Prevara je u pitanju!
svarog svarog 12:40 01.04.2015

Re: iako ...

Evo par detalja oko kupovine. Link.


Ja sve ovo verujem, samo dve stvari me muče:
- Odmah je priču prebacio sa Eagle hills na Emaar i sve dalje reference se odnose na ovu firmu
- Poziva se na zakone UAE. U Srbiji je poznato da zakoni ne moraju da se poštuju, a posebno se time ne opterećuje sama država tako da ta osiguranja od prevare ili neispunjenja obaveza nisu baš kao u UAE
Dr M Dr M 22:45 30.03.2015

Lex specijalis


Ne znam kako to da se upuštamo u svidja mi se-ne svidja mi se priču a ne govorimo o nečemu što mi izgleda kao suština.

Ceo poduhvat BgH2o je muljačina kojom će JAVNO DOBRO da se prelije u nečiji privatni profit.

Onoliko režimo na lopovske privatizacije a ova, najveća, svodi se na priču o ukusima.
ivana23 ivana23 23:33 30.03.2015

Re: Lex specijalis

Dr M


Uzgred, svi zaboravise na predizborno obecanje - kanal Dunav, Morava, Solun

Dr M Dr M 00:04 31.03.2015

Re: Lex specijalis

ivana23
Dr M


Uzgred, svi zaboravise na predizborno obecanje - kanal Dunav, Morava, Solun



A BgH2O će da bude glavna luka
49 41 49 41 00:29 31.03.2015

Re: Lex specijalis

ivana23
Dr M


Uzgred, svi zaboravise na predizborno obecanje - kanal Dunav, Morava, Solun



U Solunu, dinar somun.
Do Soluna - tri somuna.
ivana23 ivana23 00:33 31.03.2015

Re: Lex specijalis

Dr M


Nova stranka će preduzeti sve da zaustavi projekat "Beograd na vodi" jer je pravno neustavan, ekonomski fatalan i urbanististički nelogičan, izjavio je predsednik te opozicione partije Zoran Živković.

N1 - link
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:11 31.03.2015

Re: Lex specijalis

ivana23
Dr M


Uzgred, svi zaboravise na predizborno obecanje - kanal Dunav, Morava, Solun



Pa šta misliš odakle tolika voda za BGDH2O? Dovešće kanalom morsku vodu, i onda lagano da pune Panonsko more. Da opravdaju što je portparol vojske Kapetan bojnog broda.
hajkula1 hajkula1 12:04 31.03.2015

Re: Lex specijalis

Dr M
Ne znam kako to da se upuštamo u svidja mi se-ne svidja mi se priču a ne govorimo o nečemu što mi izgleda kao suština.Ceo poduhvat BgH2o je muljačina kojom će JAVNO DOBRO da se prelije u nečiji privatni profit.Onoliko režimo na lopovske privatizacije a ova, najveća, svodi se na priču o ukusima.



Ko kaže da su samo ukusi? Eno 8 competizione, podržava ali zamera netransparentnost. Bunimo se i zbog toga, nije ovo prvi tekst.
freehand freehand 22:46 30.03.2015

Beograd na Malom

Meni to tako izgleda. Vučić još od hapšenja Miškovića traži jak potez, bilo šta što bi sem ovih ćiribu-ćiriba oifarbanih magli mogao da pokaže kao svoje delo. Ne može ni on da laže ko pas doveka a da ovce hipnotisano gledaju u njega i bleje začarane. Mubadala, FAP, Erbas, Mercedes - sve go stojko. zato je dovukao (ili su mu servirani) ovi Mosadovi Arapi sa kojima pokušava da izmajmuniše nešto oko te građevine.
Gledam i nije mi jasno za koji krivak premeštaju srušeni Generalštab na Savu? Ili su one dve zgrade u stvari replika dubokih starki?
Štagod da je u pitanju, sa ovolikim silovanjem struke i prava teško da će to ići. Eventualno može da ispadne još jedan veliki puvanjak sa dve ružne zgradurine i oko njih ledina kao tužni spomenik vremena u kome je Srbija svu vlast u ruke dala Juraji Hipu i njegovoj bandi tantuza.
st.jepan st.jepan 23:01 30.03.2015

Re: Beograd na Malom

za koji krivak premeštaju srušeni Generalštab na Savu? Ili su one dve zgrade u stvari replika dubokih starki?

A ko kaže da će da izgledaju baš tako?
Pa njih na maketi u Geozavodu uopšte nema.
To se brate izmišljava i re-izmišljava u hodu - listaju se časopisi, skroluje se po Google Images, žvrjucka i skicira..., onako, uz telefoniranje.
G.Cross G.Cross 08:42 31.03.2015

Re: Beograd na Malom

st.jepan
za koji krivak premeštaju srušeni Generalštab na Savu? Ili su one dve zgrade u stvari replika dubokih starki?

A ko kaže da će da izgledaju baš tako?
Pa njih na maketi u Geozavodu uopšte nema.
To se brate izmišljava i re-izmišljava u hodu - listaju se časopisi, skroluje se po Google Images, žvrjucka i skicira..., onako, uz telefoniranje.



Koliko ja vidim na oficijelnom sajtu Eagl Hills-a , oni imaju 3 Projekta.

Beograd



Nigerija - Centenary City



i Bahrein.



Nijedan nije poceo da se gradi.

Za sva tri imaju makete, tako da mogu da menjaju zgrade na maketama kako hoce.
looping looping 10:08 31.03.2015

Re: Beograd na Malom

G.Cross
st.jepan
za koji krivak premeštaju srušeni Generalštab na Savu? Ili su one dve zgrade u stvari replika dubokih starki?

A ko kaže da će da izgledaju baš tako?
Pa njih na maketi u Geozavodu uopšte nema.
To se brate izmišljava i re-izmišljava u hodu - listaju se časopisi, skroluje se po Google Images, žvrjucka i skicira..., onako, uz telefoniranje.



Koliko ja vidim na oficijelnom sajtu Eagl Hills-a , oni imaju 3 Projekta.

Beograd



Nigerija - Centenary City



i Bahrein.



Nijedan nije poceo da se gradi.

Za sva tri imaju makete, tako da mogu da menjaju zgrade na maketama kako hoce.

Zašto tu stati. Evo malo detaljnijeg izveštaja "prevara" u Abu Dabi novinama.

The Emaar chairman Mohamed Alabbar is pressing ahead with plans to revive an Abu Dhabi-backed development push into North Africa and the Levant through the private property company Eagle Hills.

The economies of Egypt, Morocco and Tunisia stand to gain from the current fall in oil prices, which have dropped 50 per cent from their recent peak in June last year, because they are all net importers of fuel. According to Capital Economics, if the drop in oil prices is sustained it could lower the Egyptian government’s energy subsidy bill by about 3 per cent of GDP.

Eagle Hills, an Abu Dhabi- based property development company in which Mr Alabbar is a board member, has been quietly recruiting former Emaar executives and recently merged with Al Maabar, a joint venture company founded by Abu Dhabi’s largest developers.

According to the company’s website, Al Maabar, which was founded as a joint venture company under the direction of the Abu Dhabi government and created by Aldar Properties, Al Qudra Real Estate, Sorouh Real Estate, Mubadala Development, Reem International and Al Reem Investments in 2007, became a subsidiary of Eagle Hills in October last year.

Aldar confirmed that it had sold its stake in Al Maabar in 2013 and other Abu Dhabi partners are understood to have done likewise.

Calls and emails to Eagle Hills and Al Maabar went unanswered. When The National visited the Al Maabar offices in the Al Nahyan Camp area of Abu Dhabi this week, both entrances appeared closed.

Between them the two companies are understood to own projects worth US$20 billion.

Al Maabar, which means gateway in Arabic, was originally set up to develop large-scale real estate projects in the region, as well as Europe and North Africa.

The company’s projects, most of which were started before the global financial crisis, include a 3.2 million square metre Marsa Zayed mixed-use project in Aqaba in Jordan, a 270-room St Regis hotel and 80 apartments in Amman, Jordan, and 390 upmarket apartments at its Bab Al Bahr scheme near Rabat in Morocco. The company is also understood to have worked on projects in Libya, Syria and Iraq.

However, Al Maabar’s ambitious expansion plans to act as a vehicle for the Abu Dhabi government to develop big real estate schemes in parts of the world where it faces less competition from other developers, were hit by both the global financial downturn and the Arab Spring.

“Eagle Hills appears to be taking on the mantle from Al Maabar as the Abu Dhabi vehicle taking on these large-scale schemes,” said one Abu Dhabi agent who asked not to be named. “Since the summer Arabtec has been taking much more of a back seat with these sort of schemes, which has left the door open for Eagle Hills to come in and revive the Al Maabar role.”

Last summer Eagle Hills presented plans for a multibillion euro Belgrade Waterfront comprising homes, offices, shopping malls, hotels and a 200-metre high Belgrade Tower to the Serbian prime minister Aleksandar Vucic. Eagle Hills hopes to develop the project over the next seven years in partnership with Serbian developers.

Eagle Hills is also working up plans for Century City – a 12.6 square kilometre extension to Nigeria’s capital city Abuja. Also at the planning stage is the 864,484 square metre Marassi Al Bahrain mixed-use project in Bahrain, which will comprise hotels, restaurants, homes, offices, a cruise ship terminal and a shopping mall.

Eagle Hills’ attempts to move into Egypt and Serbia closely mirror those of the Dubai-listed contractor Arabtec which is currently working on plans to build a million low-cost homes in Egypt after a series of political negotiations between Egypt and the UAE.

Last January Arabtec, which is 35.2 per cent owned by the Abu Dhabi fund Aabar, announced it would open a regional headquarters in Belgrade to drive its expansion into the Balkan region.

Eagle Hills executives include the former Emaar group chief executive Low Ping, who left Emaar in late 2013; Salman Sajid, Emaar former head of internal audit and executive director for group operations and business development; former senior director of development at Emaar’s Egyptian arm Emaar Misr, Haitham Fekry; and Tom Bartbridge, former Emaar executive director for HR.

The company has also hired accountant Prakash Chandrabalan as its director for new business in Africa in the hope of expanding its operations across the continent. The company is also understood to be considering plans for a number of projects in Egypt.

“Egypt is very much on the GCC radar as a place to invest,” said Ian Albert, regional director for Colliers International Middle East & North Africa. “There has been a steady flow of developers from the UAE with the likes of Emaar and MAF [Majid Al Futtaim] pressing ahead with schemes there. And they are not alone.

“There is interest from Kuwait, Saudi Arabia, Qatar and across the GCC. Investors from this part of the world feel very comfortable investing in Egypt, especially after the recent disturbances appear to have ended.”


Link.
Baš će se obrukaju. A BGV će im biti najbolnija tačka jer su ih naši "stručnjaci" arhitekte raskrinkali pa će da im se zacrvene obrazi.
G.Cross G.Cross 11:11 31.03.2015

Re: Beograd na Malom

Link.
Baš će se obrukaju. A BGV će im biti najbolnija tačka jer su ih naši "stručnjaci" arhitekte raskrinkali pa će da im se


Ma znam taj clanak u The National novinama.
a znam i sta su te novine:


The National (Abu Dhabi)
Controversies and allegations of skewed coverage
In a 2012 article in the American Journalism Review, former foreign desk editor Tom O'Hara contended that coverage was skewed to favor the agenda of the government of the United Arab Emirates. He said that the newspaper had a "meticulous censorship process" that directly influenced coverage and word usage in the newspaper, such as prohibiting use of the term "Persian Gulf." He said that the newspaper engaged in self-censorship, suppressing coverage of subjects deemed as casting an unfavorable light on the UAE royal family. He said that, among other things, coverage of the Libyan uprising was suppressed, as were articles about Wikileaks and gay rights.[


Mada, njihovi botovi su bolje placeni od srpskih. Mucni glavom, sto bi rekao Direktor Filip. Eto ti sanse.
looping looping 11:27 31.03.2015

Re: Beograd na Malom

He said that, among other things, coverage of the Libyan uprising was suppressed, as were articles about Wikileaks and gay rights.[

Taj O'Hara kaže da u novinama "The National" nisu dovoljno izveštavali o sukobima u Libiji? To verovatno znači da nisu izveštavali onako kako je u tom momentu odgovaralo svetskim moćnicima. Cenzura je ono što USA kaže da je cenzura.
Što se tiče gejeva oni nemaju nikakva prava u UAE jer su zabranjeni zakonom i o tome nema šta da se piše ali interesantno je da je sa takvim zakonom geju 100 puta bezbednije da se kreće po Emiratima nego po Srbiji a čak i po EU.
Wikileaks je poznata podmetačina svetskih moćnika a tome se ovako piše članak. - Link.

PS.
Ni Wikipedia nije ono što je bila.

a znam i sta su te novine:

Pitam se da li ima nešto što ne znaš.
gedza.73 gedza.73 22:51 30.03.2015

Ja

ne mogu da iščekam Beograd na vodi.
Malo mi je žao što je koridor 10 pao na drugo mesto liste 'investicijasvihinvesticija' posle decenija ubedljivog vođstva.
Ali sam i srećan zbog dostojne mu zamene.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:20 30.03.2015

godzila vs godzila

sine, što volim kad se džiberi pošibaju međusobno...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:26 31.03.2015

Парадокси: безобална Србија


1) Beograd -- Ambasador Japana Masafumi Kuroki predao je donaciju od 150 ekoloških automobila premijeru Srbije Aleksandru Vučiću, vrednu 3,5 miliona evra.


2) ZAKON O DONACIJAMA I HUMANITARNOJ POMOĆI ("Sl. list SRJ", br. 53/2001, 61/2001 - ispr. i 36/2002 i "Sl. glasnik RS", br. 101/2005 - dr. zakon)

Član 1
Državni organi, jedinice lokalne samouprave, javna preduzeća, javne ustanove, druge rganizacije i zajednice koje ne ostvaruju dobit, kao i domaće i strane humanitarne organizacije (u daljem tekstu: primalac donacije i pomoći) mogu primati donacije i humanitarnu pomoć.

Primalac donacije i pomoći ne može biti politička stranka.

Član 2
Donacije i humanitarna pomoć, u smislu ovog zakona, mogu biti u robi osim duvana i duvanskih prerađevina, alkoholnih pića i putničkih automobila, uslugama, novcu, hartijama od vrednosti, imovinskim i drugim pravima.
emsiemsi emsiemsi 05:55 31.03.2015

Re: Парадокси: безобална Србија

Predrag Brajovic

1) Beograd -- Ambasador Japana Masafumi Kuroki predao je donaciju od 150 ekoloških automobila premijeru Srbije Aleksandru Vučiću, vrednu 3,5 miliona evra.


2) ZAKON O DONACIJAMA I HUMANITARNOJ POMOĆI ("Sl. list SRJ", br. 53/2001, 61/2001 - ispr. i 36/2002 i "Sl. glasnik RS", br. 101/2005 - dr. zakon)

Član 1
Državni organi, jedinice lokalne samouprave, javna preduzeća, javne ustanove, druge rganizacije i zajednice koje ne ostvaruju dobit, kao i domaće i strane humanitarne organizacije (u daljem tekstu: primalac donacije i pomoći) mogu primati donacije i humanitarnu pomoć.

Primalac donacije i pomoći ne može biti politička stranka.

Član 2
Donacije i humanitarna pomoć, u smislu ovog zakona, mogu biti u robi osim duvana i duvanskih prerađevina, alkoholnih pića i putničkih automobila, uslugama, novcu, hartijama od vrednosti, imovinskim i drugim pravima.

Ако нешто није по закону (актуелном), часом донесемо лекс специјалис и ускладимо.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:49 31.03.2015

Re: Парадокси: безобална Србија

Predrag Brajovic

1) Beograd -- Ambasador Japana Masafumi Kuroki predao je donaciju od 150 ekoloških automobila premijeru Srbije Aleksandru Vučiću, vrednu 3,5 miliona evra.


2) ZAKON O DONACIJAMA I HUMANITARNOJ POMOĆI ("Sl. list SRJ", br. 53/2001, 61/2001 - ispr. i 36/2002 i "Sl. glasnik RS", br. 101/2005 - dr. zakon)

Član 1
Državni organi, jedinice lokalne samouprave, javna preduzeća, javne ustanove, druge rganizacije i zajednice koje ne ostvaruju dobit, kao i domaće i strane humanitarne organizacije (u daljem tekstu: primalac donacije i pomoći) mogu primati donacije i humanitarnu pomoć.

Primalac donacije i pomoći ne može biti politička stranka.

Član 2
Donacije i humanitarna pomoć, u smislu ovog zakona, mogu biti u robi osim duvana i duvanskih prerađevina, alkoholnih pića i putničkih automobila, uslugama, novcu, hartijama od vrednosti, imovinskim i drugim pravima.


Vidi, vidi, Japanci podmicuju. A Krstic 'oce da se ugledamo na njih.
st.jepan st.jepan 01:15 31.03.2015

...

...
jkt2010 jkt2010 02:25 31.03.2015

Negative people

gospodjica gospodjica 07:53 31.03.2015

A što ne bi...

...za promenu odlučili da nešto sagrade recimo u Leskovcu? Ili Valjevu? Ili Maloj Moštanici, Crnoj Travi? Što ne bi u mom rodnom Nišu?

Što se svi obruše odmah u Beogradu da grade? I to ni manje ni više nego kod Kališa, pa da ga hebeš, eno nek uklone one barže i raščiste obalu iza Pančevačkog mosta pa nek grade, ako je baš zapelo može i falusne građevine (mada lično ). Moj glas (nekoga ko nije ni blizu kruga dvojke) protiv Bg H20. Mada cenim da se protivim nečemu što nikada neće ni postojati.
jkt2010 jkt2010 08:18 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica
...za promenu odlučili da nešto sagrade recimo u Leskovcu? Ili Valjevu? Ili Maloj Moštanici, Crnoj Travi? Što ne bi u mom rodnom Nišu?

Pa jel vidite gospođice da se lokalni mudraci pribojavaju za isplativost gradnje na ovoj, najboljoj lokaciji u zemlji? A vi bi da se proba u Maloj Moštanici?
Moj glas (nekoga ko nije ni blizu kruga dvojke) protiv Bg H20. Mada cenim da se protivim nečemu što nikada neće ni postojati.

I vi ste gospođice od onih koji imate po problem za svako rešenje?
gospodjica gospodjica 08:38 31.03.2015

Re: A što ne bi...

jkt2010
gospodjica
...za promenu odlučili da nešto sagrade recimo u Leskovcu? Ili Valjevu? Ili Maloj Moštanici, Crnoj Travi? Što ne bi u mom rodnom Nišu?

Pa jel vidite gospođice da se lokalni mudraci pribojavaju za isplativost gradnje na ovoj, najboljoj lokaciji u zemlji? A vi bi da se proba u Maloj Moštanici?
Moj glas (nekoga ko nije ni blizu kruga dvojke) protiv Bg H20. Mada cenim da se protivim nečemu što nikada neće ni postojati.

I vi ste gospođice od onih koji imate po problem za svako rešenje?


Pa gospodine, i Mala Moštanica bi da postane isplativa u dogledno vreme? Ili ste vi, zajedno s njima, potpuno odustali od koncepta makar malecnog ravnomernog razvoja ove zemlje Srbije?
Imam problem za svako rešenje. Eno par postova iznad imam problem sa nelegalnom sečom Zvezdarske šume. Na primer.
Dr M Dr M 08:42 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Pa jel vidite gospođice da se lokalni mudraci pribojavaju za isplativost gradnje na ovoj, najboljoj lokaciji u zemlji?


Lokalni normalci se pribojavaju da će najbolja lokacija u zemlji da bude poklonjena nečijim najboljim prijateljima.
jkt2010 jkt2010 08:45 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica

Pa gospodine, i Mala Moštanica bi da postane isplativa u dogledno vreme? Ili ste vi, zajedno s njima, potpuno odustali od koncepta makar malecnog ravnomernog razvoja ove zemlje Srbije?

O da, ja odustao odavno. Taj ravnomerni razvoj terate sto godina i evo gde nas je doteralo. I nikako da vidite da vam je recept u kvaru.

Al se ne pitam ja na žalost... Inače, da se pitam, svaku paru bih gruvao u Beograd i Novi Sad, bez ikakvog ustezanja i prenemaganja.

E a kad BG & NS budu imali po 30 iljada po glavi godišnje, onda će i Moštanici da krene. A ako joj ne krene, da se pošumi i proglasi za nacionalni park.
gospodjica gospodjica 08:46 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Dr M
Pa jel vidite gospođice da se lokalni mudraci pribojavaju za isplativost gradnje na ovoj, najboljoj lokaciji u zemlji?


Lokalni normalci se pribojavaju da će najbolja lokacija u zemlji da bude poklonjena nečijim najboljim prijateljima.


Već viđeno više puta, te bi valjalo tome stati na put.
jkt2010 jkt2010 08:46 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Dr M
Pa jel vidite gospođice da se lokalni mudraci pribojavaju za isplativost gradnje na ovoj, najboljoj lokaciji u zemlji?


Lokalni normalci se pribojavaju da će najbolja lokacija u zemlji da bude poklonjena nečijim najboljim prijateljima.

A ne njihovim?
gospodjica gospodjica 08:46 31.03.2015

Re: A što ne bi...

jkt2010
gospodjica

Pa gospodine, i Mala Moštanica bi da postane isplativa u dogledno vreme? Ili ste vi, zajedno s njima, potpuno odustali od koncepta makar malecnog ravnomernog razvoja ove zemlje Srbije?

O da, ja odustao odavno. Taj ravnomerni razvoj terate sto godina i evo gde nas je doteralo. I nikako da vidite da vam je recept u kvaru.

Al se ne pitam ja na žalost... Inače, da se pitam, svaku paru bih gruvao u Beograd i Novi Sad, bez ikakvog ustezanja i prenemaganja.

E a kad BG & NS budu imali po 30 iljada po glavi godišnje, onda će i Moštanici da krene. A ako joj ne krene, da se pošumi i proglasi za nacionalni park.



E pa ja nisam odustala.
gospodjica gospodjica 08:51 31.03.2015

Re: A što ne bi...

jkt2010
Dr M
Pa jel vidite gospođice da se lokalni mudraci pribojavaju za isplativost gradnje na ovoj, najboljoj lokaciji u zemlji?


Lokalni normalci se pribojavaju da će najbolja lokacija u zemlji da bude poklonjena nečijim najboljim prijateljima.

A ne njihovim?


Kojim njihovim? Ta "najbolja lokacija" ima vlasnike koje u najavi već primoravaju da predaju svoju imovinu po dampingovani cenama. Neka su i najraspalije udžerice u pitanju, to je njihovo privatno vlasništvo i ti ljudi imaju sva prava da odrede cenu, kao i to da li žele ili ne žele da prodaju svoje. Kako mrzim zamenu teza, uh

http://www.rex.b92.net/sr/preporucujemo/story/5524/U+%C5%A1etnji+Savamalom%3A+Ra%C5%A1%C4%8Di%C5%A1%C4%87avanje+za+%E2%80%9EBeograd+na+vodi%E2%80%9C.html
Dr M Dr M 08:57 31.03.2015

Re: A što ne bi...

jkt2010
Dr M
Pa jel vidite gospođice da se lokalni mudraci pribojavaju za isplativost gradnje na ovoj, najboljoj lokaciji u zemlji?


Lokalni normalci se pribojavaju da će najbolja lokacija u zemlji da bude poklonjena nečijim najboljim prijateljima.

A ne njihovim?


Stvar je u POKLANJANJU, a ne kome.


Ni kod babe nema džabe, u Srbiji dobiješ i uzdarje, ako si Vučićev drug.
jkt2010 jkt2010 08:59 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica
jkt2010
gospodjica

Ili ste vi, zajedno s njima, potpuno odustali od koncepta makar malecnog ravnomernog razvoja ove zemlje Srbije?

O da, ja odustao odavno.

E pa ja nisam odustala.

Evo gospođice, ja pripisujem rezultate ravnomernog regionalno razvoja samo i isključivo vama i vašim istomišljenicima. Samo napred do potpune propasti.
Ta "najbolja lokacija" ima vlasnike koje u najavi već primoravaju da predaju svoju imovinu po dampingovani cenama.

Pa molim vas, ne nasedajte tim čaršijskim pričama, i ne širite ih. Nije lepo. Kome su oteli? Kako mogu da otmu? Srbija je ipak demokratska zemlja.
predatortz predatortz 08:59 31.03.2015

Re: A što ne bi...


Kojim njihovim? Ta "najbolja lokacija" ima vlasnike koje u najavi već primoravaju da predaju svoju imovinu po dampingovani cenama. Neka su i najraspalije udžerice u pitanju, to je njihovo privatno vlasništvo i ti ljudi imaju sva prava da odrede cenu, kao i to da li žele ili ne žele da prodaju svoje. Kako mrzim zamenu teza, uh


Gospođice, slažem se da je 'Beograd na vodi' klasično šanersko bacanje prašine u oči, mislim kao i ti da se iza cele priče krije žešći kriminal.

No, Savski plato treba urediti. Te udžerice, o kojim govoriš, tamo im nije mesto. Kao ni gomili smeće, ruševinama, narkomanskim logama... Gde u Evropi, na najatraktivnijem parčetu zemlje, možeš da držiš udžericu u ruševnom stranju? Objekat u ruševnom stanju, koji na kraju kajeva ugrožava tuđe živote? Stanari, koji su postali vlasnici objekata, moraju da ih dovedu u red. Ako nemaju kintu za to, treba da ih prodaju onima koji imaju.
gospodjica gospodjica 09:03 31.03.2015

Re: A što ne bi...

predatortz

Kojim njihovim? Ta "najbolja lokacija" ima vlasnike koje u najavi već primoravaju da predaju svoju imovinu po dampingovani cenama. Neka su i najraspalije udžerice u pitanju, to je njihovo privatno vlasništvo i ti ljudi imaju sva prava da odrede cenu, kao i to da li žele ili ne žele da prodaju svoje. Kako mrzim zamenu teza, uh


Gospođice, slažem se da je 'Beograd na vodi' klasično šanersko bacanje prašine u oči, mislim kao i ti da se iza cele priče krije žešći kriminal.

No, Savski plato treba urediti. Te udžerice, o kojim govoriš, tamo im nije mesto. Kao ni gomili smeće, ruševinama, narkomanskim logama... Gde u Evropi, na najatraktivnijem parčetu zemlje, možeš da držiš udžericu u ruševnom stranju? Objekat u ruševnom stanju, koji na kraju kajeva ugrožava tuđe živote? Stanari, koji su postali vlasnici objekata, moraju da ih dovedu u red. Ako nemaju kintu za to, treba da ih prodaju onima koji imaju.


Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom. "Privatna svojina je najviši oblik svojine i to je svetinja nad svetinjama". Osim ako nije suprotno. Oni koji su u to verovali mogu sad da se razuvere.Otimačina u kapitalizmu je izgleda nešto normalno po ovim pravnicima, ekspertima za zaštitu, medjunarodnim specijalistima i sličnim.
gospodjica gospodjica 09:04 31.03.2015

Re: A što ne bi...

jkt2010
gospodjica
jkt2010
gospodjica

Ili ste vi, zajedno s njima, potpuno odustali od koncepta makar malecnog ravnomernog razvoja ove zemlje Srbije?

O da, ja odustao odavno.

E pa ja nisam odustala.

Evo gospođice, ja pripisujem rezultate ravnomernog regionalno razvoja samo i isključivo vama i vašim istomišljenicima. Samo napred do potpune propasti.
Ta "najbolja lokacija" ima vlasnike koje u najavi već primoravaju da predaju svoju imovinu po dampingovani cenama.

Pa molim vas, ne nasedajte tim čaršijskim pričama, i ne širite ih. Nije lepo. Kome su oteli? Kako mogu da otmu? Srbija je ipak demokratska zemlja.


A da pogledaš link?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:08 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica
Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom. "Privatna svojina je najviši oblik svojine i to je svetinja nad svetinjama".

ЗАКОН О ЕКСПРОПРИЈАЦИЈИ
Dr M Dr M 09:09 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ta "najbolja lokacija" ima vlasnike koje u najavi već primoravaju da predaju svoju imovinu po dampingovani cenama.

Pa molim vas, ne nasedajte tim čaršijskim pričama, i ne širite ih. Nije lepo. Kome su oteli? Kako mogu da otmu?


Pomoću Lex specialisa. Od sutra u Skupštini. Prvo ide glasačka mašina pa posle 8 dana gradjevinska, naročito buldožer. To je demokratska zemlja, Vučić stajl.
G.Cross G.Cross 09:09 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Gde u Evropi, na najatraktivnijem parčetu zemlje, možeš da držiš udžericu u ruševnom stranju?


U ulici Kralja Milana u Beogadu.

Salim se Predatore, slazem se sa tobom.
Dr M Dr M 09:12 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Predrag Brajovic
gospodjica
Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom. "Privatna svojina je najviši oblik svojine i to je svetinja nad svetinjama".

ЗАКОН О ЕКСПРОПРИЈАЦИЈИ


Kad već citiraš, ukaži na čl. 1. u kome se utvrdjuje u kom slučaju je eksproprijacija moguća, pa onda objasni kako je nečiji privatni profit javni interes, plz?
predatortz predatortz 09:12 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom.


Grešiš. Tvoja imovina ne sme da narušava bezbednost drugih ljudi. Pre neki dan parče fasade zamalo da ubije dete. U uređenim sistemima, vlasnici bi za to odgovarali. Naši vlasnici stanova čekaju da neko uredi njihovu imovinu, odnosno da im fasadira zgradu. To ne biva nigde, osim kod nas!
gospodjica gospodjica 09:14 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Predrag Brajovic
gospodjica
Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom. "Privatna svojina je najviši oblik svojine i to je svetinja nad svetinjama".

ЗАКОН О ЕКСПРОПРИЈАЦИЈИ




http://www.restitucija.gov.rs/latinica/propisi-o-oduzetoj-imovini.php

Sve je isto samo njega nema.
gospodjica gospodjica 09:16 31.03.2015

Re: A što ne bi...

predatortz
Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom.


Grešiš. Tvoja imovina ne sme da narušava bezbednost drugih ljudi. Pre neki dan parče fasade zamalo da ubije dete. U uređenim sistemima, vlasnici bi za to odgovarali. Naši vlasnici stanova čekaju da neko uredi njihovu imovinu, odnosno da im fasadira zgradu. To ne biva nigde, osim kod nas!



To se sigurno ne rešava oduzimanjem imovine. Vlasnici mogu da odgovaraju, imovina ostaje u njihovoj svojini i niko ne može da ih natera da je prodaju. Svako uterivanje prodaje uvek je bilo, jeste i biće - otimanje.
predatortz predatortz 09:25 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica
predatortz
Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom.


Grešiš. Tvoja imovina ne sme da narušava bezbednost drugih ljudi. Pre neki dan parče fasade zamalo da ubije dete. U uređenim sistemima, vlasnici bi za to odgovarali. Naši vlasnici stanova čekaju da neko uredi njihovu imovinu, odnosno da im fasadira zgradu. To ne biva nigde, osim kod nas!



To se sigurno ne rešava oduzimanjem imovine. Vlasnici mogu da odgovaraju, imovina ostaje u njihovoj svojini i niko ne može da ih natera da je prodaju. Svako uterivanje prodaje uvek je bilo, jeste i biće - otimanje.


Ti mene, izgleda, ne razumeš. Ja nigde ne spominjiem mogućnost oduzimanja imovine.
Ja samo tvrdim da Savski plato treba urediti jer je zapušten, neuredan i prilično jadan.
Grad treba da naloži vlasnicima da urede fasade, očiste dvorišta, poprave ono što visi i otpada.
E, tu onda stupa zakon tržišta. Ako nemam da se učipujem za uređenje fasade, moraću da prodam stan nekome ko ima. To nije otimanje. To je realnost. Ne mogu svi da žive u elitnim delovima grada, niti elitni delovi treba da budu smetljište jer njihovi stanari nemaju kintu, ili prosto kulturu da taj prostor urede.
gospodjica gospodjica 09:28 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Predatore, slažem se sa svim, osim sa
Ako nemam da se učipujem za uređenje fasade, moraću da prodam stan nekome ko ima. To nije otimanje.


Ne ljuti se, ali ova rečenica ti je klasičan oksimoron.
jkt2010 jkt2010 09:28 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica

A da pogledaš link?


Ajd ovo za primer:

Rekli su da nas ruše u septembru i da prihvatimo šta nam god budu davali u zamenu, a u zamenu dobijamo samo poslovni prostor koji moramo da plaćamo. Ne mogu tu ništa... Mi sada čekamo, a ne znamo više ni šta čekamo", priča nam Bojan Bjelobaba, vlasnik autoservisa u četvrti Savamala. Porodični biznis star je nekoliko decenija i od prvog dana je na tom mestu. „Ja sam se ovde rodio... volim ga više nego sebe", dodaje.

Pa ovaj ima servis a ne nekretninu, tj ima divlju gradnju. Servis će da zadrži ako hoće, al plac mora da vrati. I svi primeri ti takvi (osim "Laste" ) .

Znaš kako, pre ž.stanice "Zemun" ima isto takvo naselje, jedva se vidi sa puta, smešteno u zeleni pojas između dva koloseka. Mislim da bi i tu ambijentalnu celinu trebalo zaštiti dok je vreme. Pa očekujem da se stručna javnost i jataci angažuju sad odmah, dok su u zaletu...

uros_vozdovac uros_vozdovac 09:43 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica
Predatore, slažem se sa svim, osim sa
Ako nemam da se učipujem za uređenje fasade, moraću da prodam stan nekome ko ima. To nije otimanje.


Ne ljuti se, ali ova rečenica ti je klasičan oksimoron.


ne vidim šta je pogrešno, pa ko da uređuje fasade ako ne vlasnici?
gospodjica gospodjica 09:48 31.03.2015

Re: A što ne bi...


jkt2010
gospodjica

A da pogledaš link?


Ajd ovo za primer:

Rekli su da nas ruše u septembru i da prihvatimo šta nam god budu davali u zamenu, a u zamenu dobijamo samo poslovni prostor koji moramo da plaćamo. Ne mogu tu ništa... Mi sada čekamo, a ne znamo više ni šta čekamo", priča nam Bojan Bjelobaba, vlasnik autoservisa u četvrti Savamala. Porodični biznis star je nekoliko decenija i od prvog dana je na tom mestu. „Ja sam se ovde rodio... volim ga više nego sebe", dodaje.

Pa ovaj ima servis a ne nekretninu, tj ima divlju gradnju. Servis će da zadrži ako hoće, al plac mora da vrati. I svi primeri ti takvi (osim "Laste" ) .

Znaš kako, pre ž.stanice "Zemun" ima isto takvo naselje, jedva se vidi sa puta, smešteno u zeleni pojas između dva koloseka. Mislim da bi i tu ambijentalnu celinu trebalo zaštiti dok je vreme. Pa očekujem da se stručna javnost i jataci angažuju sad odmah, dok su u zaletu...



Fino, a što si ovo ispustio?
„Ja sam ovde, sine, od '68. godine. Tu živim sa svoje dvoje dece, a sada imam četvoro unučadi snaju i zeta". Naša sagovornica jedna je od nekoliko ljudi čije kuće još uvek nisu srušene. Nezadovoljna je ponudom koju je dobila od grada.
„Nisam protiv grada, nisam protiv da se ovo očisti, nisam protiv da se radi... Znam da se svet ne zasniva na meni, ali ja tražim svoja prava."


Da, sve ambijentalne celine bi trebalo zaštititi. Od rušenja. Otimanja zarad građenja travestije koja nikako ne može tu da se uklopi, ni na koji način. Sem što se uklapa u bucmasti džeparac koji bi neko za to dobio. Šta znači emotivna vrednost naspram NKV Profita? Ništa. List na vetru.

By the way:

http://abandonednyc.com/2015/02/10/inside-the-jumping-jack-pump-house/
gospodjica gospodjica 09:52 31.03.2015

Re: A što ne bi...

uros_vozdovac
gospodjica
Predatore, slažem se sa svim, osim sa
Ako nemam da se učipujem za uređenje fasade, moraću da prodam stan nekome ko ima. To nije otimanje.


Ne ljuti se, ali ova rečenica ti je klasičan oksimoron.


ne vidim šta je pogrešno, pa ko da uređuje fasade ako ne vlasnici?


Navodno vlasnici nemaju para za uređenje fasada.

A pogrešno je upotrebiti "moram" sa frazom "to nije otimanje". Bez obzira na razlog za "moram". Moram da uredim fasadu? Ok. Moram da očistim? Ok. Ali moram da prodam (po tuđoj odluci, državnom dekretu, leks specijalisu, direktivi, zakonu)? Nije Ok.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:09 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Dr M
Predrag Brajovic
gospodjica
Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom. "Privatna svojina je najviši oblik svojine i to je svetinja nad svetinjama".

ЗАКОН О ЕКСПРОПРИЈАЦИЈИ


Kad već citiraš, ukaži na čl. 1. u kome se utvrdjuje u kom slučaju je eksproprijacija moguća, pa onda objasni kako je nečiji privatni profit javni interes, plz?

А можда би требало и да Библију помало прорадимо, покоји стих, оно -- тумачење, егзегеза?

Мислим, прочиташ цитирано од госпођице, размислиш шта пише, и онда прочиташ шта сам ја написао, размислиш о те две суштине и... опет не укапираш? Или није баш толико компликовано?

Изабери.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:15 31.03.2015

Re: A što ne bi...

gospodjica


A pogrešno je upotrebiti "moram" sa frazom "to nije otimanje". Bez obzira na razlog za "moram". Moram da uredim fasadu? Ok. Moram da očistim? Ok. Ali moram da prodam (po tuđoj odluci, državnom dekretu, leks specijalisu, direktivi, zakonu)? Nije Ok.


Aha jasno ok, možda je pregrubo rečeno ali suština je ok. Znaš kako ja se evo godinama mislim da prodam kuću jer mi je skupo održavanje, i kupim stan. I sprovešću taj plan. Ne zato što moram nego zato što ako ja "nemam para" za sređivanje fasade, samo meni je hladno unutra a ceo svet baš briga imam li para ili ne. Imam, ali bih ih trošio na nešto atraktivnije :)
Dr M Dr M 10:20 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Изабери.


Evo, izabrao da pitam, ponovo.

Da li je u redu da se javni interes pretvara u privatni?
qqriq qqriq 10:21 31.03.2015

Re: A što ne bi...

. U uređenim sistemima, vlasnici bi za to odgovarali. Naši vlasnici stanova čekaju da neko uredi njihovu imovinu, odnosno da im fasadira zgradu. To ne biva nigde, osim kod nas!


Netačno. Za fasade i krovove nadležna su Javna stambena, odnosno Gradsko Stambeno, al treba mnogo uzaludne volje da se s njima igde stigne. Društvo Lako Ćemo.
Opet, istina je cela da upravo ta zgrada s čije je fasade pao deo na dete, znači jezivo, nije imala/ima kućni savet, a po slovu zakona svaka zgrada mora da ima kućni savet e da bi Javno stambeno reagovalo, preduzelo nešto, etc
A opet, kućnih saveta nema jer se stanovi na crno izdaju dok su vlasnici u velikom krugu od susedne ulice do novog zelanda i naravno da ne plaćaju porez, a Poresku upravu zabole da se time bavi, recimo onu na Vračaru, tako da u mnogim zgradama nema ko s kim da se dogovori, da ne pominjem dobre komšijske odnose.
Pa samo taj primer (pala fasada na dete a zgrada nema kućni savet a grad ništa nije preduzeo) govori koliko je Beograd temeljno zapušten iz svakog ugla.

Siniša Mali je sitni, ambiciozni aparatčik bez ideje u čiji mozak ulaze samo Vučićeve misli. Reaguje isključivo na kintu. Zlo. Malo manje zlo, istina, od onog Vesića koji nas je - kao gradski menadžer - sredio da ni palanka nismo.
predatortz predatortz 10:30 31.03.2015

Re: A što ne bi...



Netačno. Za fasade i krovove nadležna su Javna stambena, odnosno Gradsko Stambeno, al treba mnogo uzaludne volje da se s njima igde stigne


Netačno

IV TROŠKOVI ODRŽAVANJA
Član 24
Troškove održavanja
stambene zgrade snose vlasnici stanova, odnosno drugih posebnih
delova zgrade srazmerno učešću površine svojih stanova, odnosno drugih posebnih delova
zgrade u površini svih stanova i drugih posebnih delova u zgradi, prema stvarno učinjenim
troškovima.
Na
ime troškova održavanja za radove tekućeg održavanja, vlasnici stanova odnosno drugih
posebnih delova zgrade plaćaju mesečno za tekući mesec iznos u visini i u rokovima koje
odredi skupština zgrade, na račun zgrade.
Vlasnici poslovnih prostorija, odnosno v
lasnici stanova u kojima se obavlja poslovna delatnost,
plaćaju uvećane troškove za održavanje stambene zgrade, u zavisnosti od vrste i uticaja
delatnosti kojom se bave na uvećanje troškova za održavanje.
Opština utvrđuje kriterijume i način na koji će vla
snici poslovnih prostorija, odnosno vlasnici
stanova u kojima se obavlja poslovna delatnost, plaćati troškove za održavanje stambene
zgrade.
Najviši iznos troškova iz stava 3. ovog člana za vlasnike poslovnih prostorija ne može biti viši od
četvorostrukog
iznosa troškova utvrđenih u skladu sa ovim zakonom, a za vlasnike stanova u
kojima se obavlja poslovna delatnost, od dvostrukog iznosa tih troškova

ZAKON
qqriq qqriq 10:41 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Troškove održavanja


Ama sve se slažem, ali su fasade i krovovi izuzeti, odnosno u nadležnosti su grada.
angie01 angie01 10:42 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Netačno

IV TROŠKOVI ODRŽAVANJA


ma da,...nisi pratio, sve to oko krovova, fasada, liftova, bla, bla, su gradjani 40, 50, godina placali javnom komunalnom, prvo kroz tzv kirije, a posle kroz uplatnice infostana, a ovi nista ucinili nisu, pa su u jednom momentu to preinacili na vlasnike- a pod njihovom kontrolom:))), citaj cenom intervencije,...pojela maca, niko se bunio nije, krovovi su mahom unistenin, izolacija i fasade dotrajale, eno, padaju i po starom gradu i po nbg,...
izracinaj broj stanova i tih uplatnica pa puta godina.

pljacka grande!

apsoluno niko da to pomene i pokrene!
predatortz predatortz 10:45 31.03.2015

Re: A što ne bi...

qqriq
Troškove održavanja


Ama sve se slažem, ali su fasade i krovovi izuzeti, odnosno u nadležnosti su grada.


Nisu, bre... Pročitaj zakon. Grad može da participira, bila je neka odluka o tome. Ali ne mora. Stanari su dužni održavati, prijaviti oštećenja, prijaviti hitne slučajeva kao što je bio onaj od pre neki dan.
qqriq qqriq 10:48 31.03.2015

Re: A što ne bi...

ma da,...nisi pratio, sve to oko krovova, fasada, liftova, bla, bla, su gradjani 40, 50, godina placali javnom komunalnom, prvo kroz tzv kirije, a posle kroz uplatnice infostana, a ovi nista ucinili nisu, pa su u jednom momentu to preinacili na vlasnike- a pod njihovom kontrolom:))), citaj cenom intervencije,...pojela maca, niko se bunio nije, krovovi su mahom unistenin, izolacija i fasade dotrajale, eno, padaju i po starom gradu i po nbg,...
izracinaj broj stanova i tih uplatnica pa puta godina.

pljacka grande!

apsoluno niko da to pomene i pokrene!




princi princi 10:49 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom. "Privatna svojina je najviši oblik svojine i to je svetinja nad svetinjama".

Nije tacno. Svugde u uredjenom svetu drzava ili grad itekako ogranicava ljudima slobodu da rade sta hoce sa svojom imovinom. Da nije tako, Celzi, Primrouz i Noting Hil, ili Hempsted Hil u London bi, na primer, bili popriste istih onakovih oblakodera kao na Kanari Vorfu (tu skoro si imala vrlo interesantnu raspravu u Engleskoj u vezi toga sto je niko drugi do princ Carls imao zamerki, pazi sad, na estetiku nekih blokova koji su trebali da se grade na mestu Chelsea Barracks; sto je sve izazvalo pravu histeriju medju britanskim arhitetkama), u Grinic Vilidzu i Bruklinu ne bi imala one brown bricks, nego bi sve sljastalo od celika i stakla i bilo makar 100 spratova vise.

No man is an island, sto bi rekli neki.
qqriq qqriq 10:50 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ali ne mora.


MORA.
Jer je plakeno kroz visoke infostan račune. Pa tako unazad.................
Doktorirala na temi.
angie01 angie01 11:06 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Stanari su dužni održavati, prijaviti oštećenja, prijaviti hitne slučajeva kao što je bio onaj od pre neki dan.


'naci, stanari to vec sve platili, vise puta,...a izvini, po kojoj to strucnosti stanari mogu da procene sta i kako, pa da prijave,...ono, recimo, procuri krov, to kapiram, al kako znaju da ce nesto da padne sa fasade i sta je tu hotno, a sta ne, mislis odokativno, ili bi to trebalo da se proverava od strucnih lica iz tog janog stambenog,...
predatortz predatortz 11:11 31.03.2015

Re: A što ne bi...


'naci, stanari to vec sve platili, vise puta,...a izvini, po kojoj to strucnosti stanari mogu da procene sta i kako, pa da prijave,...ono, recimo, procuri krov, to kapiram, al kako znaju da ce nesto da padne sa fasade i sta je tu hotno, a sta ne, mislis odokativno, ili bi to trebalo da se proverava od strucnih lica iz tog janog stambenog,...


Piše u zakonu šta je hitno. Nisam ga ja pisao, tako da se svađaš sa pogrešnim čovekom. Takođe, nisam ja ispalio građane za održavanje zgrada. Ja samo kažem kako sad stvari stoje i šta je čija nadležnost.

Ja imam kuću, meni niko ništa ne održava. Jako dobro znam šta moram da opravljam, planiram troškove i radim kad imam kintu. Ono što je urgentno radim odmah.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:24 31.03.2015

Re: A što ne bi...

predatortz



Ja imam kuću, meni niko ništa ne održava. Jako dobro znam šta moram da opravljam, planiram troškove i radim kad imam kintu. Ono što je urgentno radim odmah.


Bojim se da ljudi po stanovima ovo ne razumeju suštinski. Ja razumem.
angie01 angie01 11:25 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Piše u zakonu šta je hitno.


pisalo i pre ovog, je l te prepravljanja nadleznosti, samo ti kazem, da su to gradjani vec platili, i popravku i strucnu ekspertizu.


Ja samo kažem kako sad stvari stoje i šta je čija nadležnost.


stvari sada stoje pacerski, onako kako nikada nece moci nista da se uradi, sve se prebacilo na gradjane, koji niti znaju, niti imaju para za projekte koje im isto to javno stambeno nudi kao resenje,...po istom sistemu kao sto su krivi za stanje u kome se nalaze po svim pitanjima, a ne vlast, koja je do svega ovoga dovela.
angie01 angie01 11:29 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ja razumem.


veruj mi, da je nama gore, mi smo platili i ostavlejni da naknadno ponovo platimo- a sad ti zamisli zgradu od 150 stanova, kako se dogovara za krov recimo, onih par spratova gore je elementarno ugrozeno, a ovi dole, hoce da sredjuju ulaz, neki mogu da odvoje neku kintu mesecno, a vecina ne dobaci do kraja meseca ni za bazicne potrebe.
predatortz predatortz 11:35 31.03.2015

Re: A što ne bi...

angie01
Ja razumem.


veruj mi, da je nama gore, mi smo platili i ostavlejni da naknadno ponovo platimo- a sad ti zamisli zgradu od 150 stanova, kako se dogovara za krov recimo, onih par spratova gore je elementarno ugrozeno, a ovi dole, hoce da sredjuju ulaz, neki mogu da odvoje neku kintu mesecno, a vecina ne dobaci do kraja meseca ni za bazicne potrebe.


Imam ja i stan ( ne ženim se, samo se falim ), doduše u RS... Tamo smo zamenili lift, uradili izolaciju, ugradili video-nadzor... Sve o trošku stanara. Opština je, istine radi, dala neku kintu za izolaciju. Skupština stanara funkcioniše kao pravno lice. Vode se knjige, poseduje pečat, žiro račun... Mesečno se naplaćuje stanarima, iz tih sredstava se plaća čistačica, menjaju sijalice, radi tekuće održavanje zgrade ( ima ugovor sa hauz-majstorom), servisiraju se liftovi... Za veća ulaganja se pravi dogovor, plaća se po kvadraturi stana.
Znači, može se kad se hoće.
qqriq qqriq 11:40 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Takođe, nisam ja ispalio građane za održavanje zgrada. Ja samo kažem kako sad stvari stoje i šta je čija nadležnost.


Baš si tvrdoglav.
Aj još jednom: krov i fasada su u nadležnosti Javnog stambenog.
Pročitaj ponovo pa ćeš videti da piše U zgradi, U stanu, etc
Popravka krova se ne plaća, grad je uzeo tu obavezu na sebe, dok je fasada skupa i u njenom renoviranju participiraju stanari, mislim da je odnos 70 - 30.
Postoji, megutoa, Kvaka 22.
Za bilo šta od navedenog nadje se uvek neki genije iz Javnog stambenog koji baš tad pije s pajkanom čašicu, jbg pauza, i izgovori sudbonosno: Donesite zahtev s potpisom predsednika Skupštine stanara i overen pečatom.
Tu oma sve propadne, jer ni predsednika, ni skupštine, o pečatu da i ne govorimo. Pa tako ogromna većina zgrada u Beogradu može da ga puši.
A zašto nema?
Objasnila sam, al ajjj..
Svaka peta zgrada na, recimo, Vračaru je, u stvari, hostel. Ali nije i prijavljena kao hostel, nego ono na kvarno. Vlasnik u Beču, ili dve ulice niže.
Ćuti si i ne plaća porez, a niko ga ne juri, odnosno poreske inspektore mrzi da žive, najdalje odu do izlaza da zapale jednu dve. Ko bi još jurio podtstanare i vlasnike?!
Nekad pomislim i da nije lenjost u pitanju nego čist mito. Ono, sine, za šaku evrića.

U medjuvremenu fasade padaju a Mali se slika s BNV.

edit: zgrada s koje je na dečaka pala fasada, mislim deo, nije imala takodje famozni kućni savet tako da grad ima izgovor za sve pare.
jer ništa ne funkcioniše kako treba, niko ne radi svoj posao, sve moliš, tražiš, plaćaš, tražiš, moliš, plaćaš, plaćaš, tražiš, moliš.
Nenormalno moj Vesiću!
angie01 angie01 11:42 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Znači, može se kad se hoće.


pa vi u rs ste super, mi ovde u bg-u, nismo.

to sve sto si napisao, znam i ja, to kako funkcionise kucni savet, al nema nikog ko nadgleda, npr, nije biten razlog, da l ne znanje, nesposobnost ili nedostatak volje, isterivanje nekog svog interesa- sada kako stvari stoje, ako ks ne radi dobro, ti kao stanar, mozes samo da privatno tuzis da bi isterao ono sto pise u zakonu.

a poceli smo od ukradenih para stanara za ono sto nije uradjeno i sada se pojavilo kao goruci problem u skoro svim zgradama, a u medjuvremenu su gradjani strasno osiromasili.
predatortz predatortz 11:45 31.03.2015

Re: A što ne bi...


pa vi u rs ste super, mi ovde u bg-u, nismo.


Ja mislim da ti imaš neke ozbiljne komplekse. Ko god je iz Bosne, naklatiš mu se na kosti ističući to da si iz Bg. Vidim, na drugim blogovima koristiš izraze tipa 'zapenjena bosančica'.
Šta da ti kažem, smešno ti to...
angie01 angie01 11:50 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ja mislim da ti imaš neke ozbiljne komplekse


ne nego ti, jer ti si taj koji vraca pricu na ono sto si hteo da mi uporno kazes i strasno si dosadan.

to sto si citirao treba da citas bukvalno, nema niceg iza, jer ako ste uspeli da sredite tako kako si objasnio stvari koje su nama veliki problem, onda je upravo onako kako sam rekla.

a napisala sam iskezana bosancica, jer je sam rekla kako bi pokidala zubima sve koji,... nesto tako,...mozda je tebi to blisko, izvini, meni nije.
freehand freehand 11:51 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ja mislim da ti imaš neke ozbiljne komplekse. Ko god je iz Bosne, naklatiš mu se na kosti ističući to da si iz Bg.

U, oče Angie i na provincijalce iz Pančeva tako.
predatortz predatortz 11:53 31.03.2015

Re: A što ne bi...


a napisala sam iskezana bosancica, jer je sam rekla kako bi pokidala zubima sve koji,... nesto tako,...


Ok. Zašto je onda bitno naglasiti to 'bosančica'?
Evo, ti stalno nešto ljudima natrljavaš na nos, brecaš se, držis slovo...
Kako bi bilo, primera radi, da ja za takvo tvoje ponašanje napišem histerična Srbijanka?

Ja ću ti odgovoriti:

Bila bi to primitivna generalizacija, koja bi se graničila sa fašističkim poimanjem sveta.
qqriq qqriq 11:57 31.03.2015

Re: A što ne bi...

pa vi u rs ste super, mi ovde u bg-u, nismo.


Ja mislim da ti imaš neke ozbiljne komplekse


Nisam tako shvatila, naprotiv.
angie01 angie01 11:59 31.03.2015

Re: A što ne bi...

U, oče Angie i na provincijalce iz Pančeva tako


nemoj da si ljubomoran,...ja sam na Vojvodinu specijalno osetljiva.
freehand freehand 11:59 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Kako bi bilo, primera radi, da ja za takvo tvoje ponašanje napišem histerična Srbijanka?

Ja ću ti odgovoriti:

Bila bi to primitivna generalizacija, koja bi se graničila sa fašističkim poimanjem sveta

Ali ako bi napisao DrugoSrbijanka to bi već bilo preciznije a i tačnije.
freehand freehand 12:00 31.03.2015

Re: A što ne bi...

angie01
U, oče Angie i na provincijalce iz Pančeva tako


nemoj da si ljubomoran,...ja sam na Vojvodinu specijalno osetljiva.

Nisam ja ljubomoran, nego mi se bude bolna sećanja i emocije na par tih komentara a propos nas provincijalaca iz prečanske zabiti.
angie01 angie01 12:03 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ok. Zašto je onda bitno naglasiti to 'bosančica'?


zato sto se ona ponasa agresivno u odnosu na ostale komentatore, koji to nisu, vitla nekim demagogijama u kojima vredja, govori ljudima da su lijeni i prljavi,
pa hebote, sto si dosla medju takav svet.


Bila bi to primitivna generalizacija, koja bi se graničila sa fašističkim poimanjem sveta.


te tvoje providne jeftine provokacije su cisti bulsit,...koliko brojim, ti stalno ides za mnom i kacis mi svoje insinuacije, kako bi dokazao neke izmisljene stvari, meni spocitavas to sto nekog nazivam bosancicom, kao da je to pogrdno, ali isto tako ti ne smteta da ona drugima ispljune niz uvreda,...tako da, setaj.
angie01 angie01 12:06 31.03.2015

Re: A što ne bi...

nego mi se bude bolna sećanja i emocije na par tih komentara a propos nas provincijalaca iz prečanske zabiti.


ne znam na sta tacno ciljas- al da je meni Vojvodina srce Srbije, to stoji!

...ko da mi uzme iz moje duse Vojvodinuuuuu....taj rad.
predatortz predatortz 12:08 31.03.2015

Re: A što ne bi...


te tvoje providne jeftine provokacije su cisti bulsit,...koliko brojim, ti stalno ides za mnom i kacis mi svoje insinuacije, kako bi dokazao neke izmisljene stvari, meni spocitavas to sto nekog nazivam bosancicom, kao da je to pogrdno, ali isto tako ti ne smteta da ona drugima ispljune niz uvreda,...tako da, setaj.


Ne, Anđo. Jeftino je to što ti svima koji ti ukažu na tvoje ponašanje kačiš kako te jure po blogu. I jeftin, i već primećen obrazac.

A, to šetaj... Anđo, sestrooo, to je tako malograđanski, palanački. Možda je to bio neki fazon šezdesetih godina prošlog veka, ne znam ukačio sam samo dvadesetak dana tog perioda, ali danas razgovarati sa ljudima na taj način... Pa još BeograDžanka...

angie01 angie01 12:08 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ali ako bi napisao DrugoSrbijanka


hebote, ti to napisa kao vrhunsku uvredu,...a ja nisam ni prva, ni druga ni treca srbijanka,

nego sam gradjanin Srbije.
angie01 angie01 12:11 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Jeftino je to što ti svima koji ti ukažu na tvoje ponašanje kačiš kako te jure po blogu. I jeftin, i već primećen obrazac.


ma, covece, mi pricamo o odrzavanju zgrada, ja te pohvalim, a ti mi kazes kako imam kompelks- pa sta je onda to?


A, to šetaj.



ne znam kako kod vas, kod nas se kaze tako,....ako vec neces konkretnije.


Pa još BeograDžanka...


ja to nikada nisam rekla,...pa sad, ko ispoljava komplekse?!
predatortz predatortz 12:17 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Pa još BeograDžanka...



ja to nikada nisam rekla,...pa sad, ko ispoljava komplekse?!


Ma neeeee! Ja samo kažem da ste vi najbolje što imamo. Zbog toga i reagujem kad neko hoće da mi naruši tu sliku.
angie01 angie01 12:22 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Ma neeeee!


predatore- ti samo sibicaris, a to nije ozbiljna rabota.

ako si principijelan, onda ono sto ti smeta vidis uvek , a ne samo kad ti odgovara- zbog komleksa:)))-pa kad tvoja bosancica drzi demagoske lekcije sa agresivnim vredjanjem drugih, valjda reagujes, a ne ucitavas meni ruzno ponasanje, kada to sve samo pomenem, ne koristis ama svaku priliku da iz konteksta bilo cega sto sam izgovorili, izvuces neku ruznu pricu, je l kapiras, ili je to suvise za tebe.
hajkula1 hajkula1 12:25 31.03.2015

Re: A što ne bi...

predatortz
a napisala sam iskezana bosancica, jer je sam rekla kako bi pokidala zubima sve koji,... nesto tako,...Ok. Zašto je onda bitno naglasiti to 'bosančica'?Evo, ti stalno nešto ljudima natrljavaš na nos, brecaš se, držis slovo...Kako bi bilo, primera radi, da ja za takvo tvoje ponašanje napišem histerična Srbijanka?Ja ću ti odgovoriti:Bila bi to primitivna generalizacija, koja bi se graničila sa fašističkim poimanjem sveta.



Nisam primetila da si reagovao na reči iskežene bosančice da bi sada poentirao, poimanjem sveta...

Inače, s Bosancima se brzo posvađam, još brže pomirim i ne mislim da su glupi.
freehand freehand 12:28 31.03.2015

Re: A što ne bi...

ako si principijelan, onda ono sto ti smeta vidis uvek , a ne samo kad ti odgovara- zbog komleksa:)))-pa kad tvoja bosancica drzi demagoske lekcije sa agresivnim vredjanjem drugih, valjda reagujes, a ne ucitavas meni ruzno ponasanje, kada to sve samo pomenem, ne koristis ama svaku priliku da iz konteksta bilo cega sto sam izgovorili, izvuces neku ruznu pricu, je l kapiras, ili je to suvise za tebe.

Angie, jesi li ti svesna uopšte koliko anticivilizacijskih sranja potpuno suprotnih onome što deklarativno inače zastupaš ima u ovome što pišeš?
predatortz predatortz 12:28 31.03.2015

Re: A što ne bi...

pa kad tvoja bosancica drzi demagoske lekcije sa agresivnim vredjanjem drugih


Govori o njoj, tako da je to 'bosančica' nepotrebno. To 'bosančica' govori o tebi.
Kad vidim da tadejus, u svojim komentarima, počne da vređa ljude zbog njihovog porekla - reagovaću. Mada, sa njom nisam tako blizak kao sa tobom...


je l kapiras, ili je to suvise za tebe.


Ne kapiram, ja sam iz Bosne.
predatortz predatortz 12:31 31.03.2015

Re: A što ne bi...


Nisam primetila da si reagovao na reči iskežene bosančice da bi sada poentirao,


Nisam, jer nisam primetio da je njoj bitno geografsko poreklo. Koliko sam snimio, tadejus burno reaguje na ljudsku glupost,a ona je univerzalna. da, nije ni malo nežna u tim reakcijama...
angie01 angie01 12:33 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Angie, jesi li ti svesna uopšte koliko anticivilizacijskih sranja potpuno suprotnih onome što deklarativno inače zastupaš ima u ovome što pišeš?


free, pa ti se sa onim sto ja zastupam ne slazes, sto bi onda uopste primecivao bilo sta navodno nije u skladu sa tim necim losim,...kapiram ja da ti treba malo sorke, al mene zaobidji, leba ti,..zabole me za tvoje analize i objasnjenja tipa, ti bolje znas sta mislim i kazem od mene, u stvari ti bolje znas ko sam ja:)).

...prvo sto je nemoralno, da se pridruzujes ociglednoj nameri nekog drugug na ovaj nacin, pa samim tim te to diskvalifikuje za moje razumevanje.
predatortz predatortz 12:35 31.03.2015

Re: A što ne bi...


...prvo sto je nemoralno, da se pridruzujes ociglednoj nameri nekog drugug na ovaj nacin


Da. Moja očigledna namera je da ti ukažem na to da je kvalifikacija 'iskežena bosančica' fašističko sranje. Priznajem!
angie01 angie01 12:36 31.03.2015

Re: A što ne bi...

Govori o njoj, tako da je to 'bosančica' nepotrebno.


koja je razlika izmedju bosancica, i tvog beograDzanka?


u svojim komentarima, počne da vređa ljude zbog njihovog porekla


zasto bi poreklo bilo uvredjlivo, to samo ti potenciras,...ona vredja ljude mnogo konkretnije, ali ti to prevodis kao vaspitnu reakciju na glupost,...pa vidis da si ipak blizi njojzi, jer se ja i ti ne razumemo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:36 31.03.2015

Re: A što ne bi...

predatortz
Predatorz, nigde, ali nigde na ovom belom svetu ne možeš ljudima određivati šta će da rade sa svojom imovinom.


Grešiš.

:)
Исто к'о са децом.
Тако смо мислили и за децу, да нико не сме да нам одређује како ћемо с њима бла-трућ-прц-идидођими... Па одједном се испостави да постоје закони који уређују како мора да поступамо с властитом децом. Па да постоје закони по којима могу да нам их одузму, иако су "наша". Па да постоје и случајеви, и у Србији, да се деца одузимају... Гле, постоје интересе и права изнад наших појединачних интереса, права и интереси ширег друштва и појединаца у њему??? :)))))

Лекција по лекција се савладава.
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana