Budućnost| Društvo| Politika

Srbija - zemlja izlazećeg Sunca

Nebojsa Krstic RSS / 28.03.2015. u 13:56

 

 

Prošle nedelje procvetalo je drvo šljive. To je trenutak na koji japanski pesnik čeka čitavu godinu kako bi napisao svoj haiku. Prošle nedelje obeležili smo 16. godišnjicu NATO agresije. To je trenutak na koji Srbi čekaju čitavu godinu kako bi izrazili svoje nezadovoljstvo svetom.

Mi, kao kolektiv, u svoj smo genetski kod uneli ideju svetske zavere čije smo najveće žrtve, kao da smo proizvod dnevnika Mire Marković. Srpski kompleks žrtve posledica je kompleksa superiornosti bez realizacije. To je naš kolektivni izgovor za neuspehe i alibi za nečinjenje. Umesto da pomerimo guzice i uradimo nešto, kukamo o nepravednom svetu. Ako smo dovoljno glasni, imamo utisak da smo nešto važno uradili za sebe.

U suštini, ne bojimo se mi sveta. Bojimo se samih sebe i svoje sklonosti ka zaboravu, pa svakog 24. marta s ogromnom strašću proklinjemo svakog "ko bi da zaboravi naše žrtve". Bojeći se sebe, koristimo taj datum kako bi ritualno ponavljajući svoj anti-NATO zavet izvršili pročišćenje svojih grešnih misli o tome da ćemo nekada postati punoletni stanovnici Sveta.

Mržnja koju prosečni Srbin gaji prema EU podsvesni je strah od sopstvene odgovornosti. Ljubav koju gaji prema Putinu podsvesna je želja da zadrži pravo na tutora. To je želja da se zadrži status quo u odnosu na vreme kad je o našem životu odlučivao neko drugi... Tito, pa docnije Sloba. Odakle nam dokaz da je to najbolje? Pa pogledajte haos koji nam je donela demokratija, pogledajte ratove u kojima nismo učestvovali, a jesmo stradali. Pogledajte suđenja našim zločincima koji su u stvari heroji, pogledajte kako su prosperirali "ustašoidni Hrvati", a kako "genocidni Šiptari", koji su nas očistili s vekovnih ognjišta. To što mi Srbi nismo otkrili zbog čega smo toliko važni da bi se protiv nas ujedinila sva pamet i vojna sila sveta, to ne znači da našu bitnost nije otkrila armada srpskih neprijatelja.

Značaj obeležavanja početka NATO bombardovanja svakako jeste u tome što se tog dana sećamo svih nevinih žrtava i odajemo im poštu. I civilima stradalim kao "kolateralna šteta" i vojnicima koji su časno obavljali dužnost braneći svoju zemlju. Međutim, to je dan kada bi odgovorna i ozbiljna nacija potrošila barem nekoliko minuta u razmišljanju o sopstvenim greškama, o lošoj i neodgovornoj politici koja je šest i po miliona svojih građana dovela u opasnost da ih neko zasipa bombama.

To je naposletku i dan kada bi ta ozbiljna i odgovorna nacija razmislila o svom daljem putu i o tome šta treba da preduzme kako se katastrofa od pre 16 godina nikada više ne bi ponovila.

I onda bi posegla za tuđim iskustvom. Zemlja u kojoj pesnik godinu dana čeka kako bi opisao lepotu trešnjinog cveta 1945. bila je u razmaku od samo četiri dana razorena kao nijedna druga u celokupnoj istoriji sveta. Radioaktivnost koja je nama ostala kao posledica NATO bombi, ravna je onoj koju primimo kad nam zubar snimi umnjak u poređenju sa zračenjem kome su bila izložena japanska deca. Ali samo ona koja su preživela direktno dejstvo razarajućih atomskih bombi s nadimcima "Mališan" i "Debeljko".

U sledećim decenijama, Japan nije gubio vreme na samooplakivanje i samoobmanjivanje o tome kako je svet u zaveri protiv njega. Uspeli su da pobede sebe. Da pobede svoje greške iz prošlosti, da pobede želju za osvetom. Bavili su se sobom. Iskoristili su fanatičnu marljivost svojih ljudi i digli se iz pepela do mesta jedne od najbogatijih, najuspešnijih i najpoštovanijih zemalja sveta.

Umesto da lamentiraju o svojim neprijateljima, pridružili su im se, uzeli od njih sve najbolje i u mnogome ih prevazišli.

Što i mi to ne bismo mogli? Zašto Srbi ne bi od Japanaca naučili kako se od zadušne babe narikače postaje samuraj koji poraz pretvara u pobedu? Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?

 

Objavljeno u Našim Novinama 28.3.2015. 

 

 

Tagovi



Komentari (623)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ribozom Ribozom 15:46 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

@free
Kako si od šljive na početku u ovako kratkom tekstu napravio japansku trešnju na kraju, tako bi od Srba da praviš Japance. A to kalemljenje teško ide.


Mi, kao kolektiv, u svoj smo genetski kod uneli ideju...

Na blogu se vec odavno sve neshvatljivo prepisuje genetici, jbt ko nekad vradzbinama.

Verujem da se ovo forsiranje Japana kao uzor (da nas okupira neg'sta), posledica bloga o grejanju u Japanu, iskopas rupu na sred kuce, metnes vrelu ciglu, nis' izolacija. Kriv je genetski kod u Srba ako im posle 'ladno.

krstic
Što i mi to ne bismo mogli? Zašto Srbi ne bi od Japanaca naučili kako se od zadušne babe narikače postaje samuraj koji poraz pretvara u pobedu? Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?


Mogli bi. Onda kada nam svoje fascinacije ne bi prenosili uzivaoca placenog puta iz buzdeta, ili obozavaoci farmerica iz Trsta.
mariopan mariopan 15:55 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

oskar-z-wild
Moj antiamerikanizam i evroskepticizam ni na koji način nisu roba kupljena od bilo kakvog političkog subjekta, ni od kakvih internet mudraca, ni iz kakvih drevnih zapisa. Samo gole činjenice, proverljivi izvori i direktna saznanaja uz neposredno iskustvo.


Valjda je samo slučajno što većina srpske raje misli kao i ti, da ne pominjem i 90 posto neprosvećenih muslimna. Bre mislite samo po šablonu. Ne vidite drvo od šume.

Имали " Индексовци" сјајну комендију на ту тему...( ја паметан а сви луди).....о томе како двојица ( слоба и туђман) седе у лудници закључани јер је цео свет око њих луд.

Како се оно звала? Од тада сви говоримо чарапице смрдушице...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:07 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

Ne, nego da su naterani da kleknu i da još kleče tako stegnuti

Za ovo imaš neki dokaz ili govoriš na bazi osećaja?
karabasbarabas karabasbarabas 18:59 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote


oskar-z-wild
Moj antiamerikanizam i evroskepticizam ni na koji način nisu roba kupljena od bilo kakvog političkog subjekta, ni od kakvih internet mudraca, ni iz kakvih drevnih zapisa. Samo gole činjenice, proverljivi izvori i direktna saznanaja uz neposredno iskustvo.


Valjda je samo slučajno što većina srpske raje misli kao i ti, da ne pominjem i 90 posto neprosvećenih muslimna. Bre mislite samo po šablonu. Ne vidite drvo od šume.


Ja bih bas voleo da sam van sablona ali ako nam iz EU porucuju da u Srbiji stanje medija idealno i primaju Tomovacu za pocasnog doktora, ja u tu EU necu.
Mislim kapiram ja to, vazal sluga odnos, bicuj me gospodaru da robe. I zadrzavam pravo da me to ne pali.
freehand freehand 22:01 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

Nebojsa Krstic
Ne, nego da su naterani da kleknu i da još kleče tako stegnuti

Za ovo imaš neki dokaz ili govoriš na bazi osećaja?

Mani se gluposti. Japan je okupirana država sa ogromnim brojem stranih vojnika na svojoj teritoriji. Kakav dokaz više treba? Da dokazujem da Japanci ne vole okupaciju i okupatore? Zezaš se.
mariopan mariopan 22:11 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

freehand
Nebojsa Krstic
Ne, nego da su naterani da kleknu i da još kleče tako stegnuti

Za ovo imaš neki dokaz ili govoriš na bazi osećaja?

Mani se gluposti. Japan je okupirana država sa ogromnim brojem stranih vojnika na svojoj teritoriji. Kakav dokaz više treba? Da dokazujem da Japanci ne vole okupaciju i okupatore? Zezaš se.

Не воле окупаторе?
Па ми смо већ сад Јапанци!
omega68 omega68 22:35 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

фри:
Ne, nego da su naterani da kleknu i da još kleče tako stegnuti

лекар и будући хрватијански пензос:
Za ovo imaš neki dokaz ili govoriš na bazi osećaja?


Прочитај нешто, надмени докторе, па после причај о свом народу који не познајеш
PKR:(Пол Крег Робертс-прим.омега68)
NATO је аmеričkа krеаciја sа nаvоdnim cilјеm dа štiti Еvrоpu оd sоvјеtskе invаziје. Dаnаs NATO pružа pаrаvаn аmеričkој аgrеsiјi, а i snаbdеvа аmеričku Impеriјu nајаmnim vојnim snаgаmа. Britаniја, Kаnаdа i Аustrаliја su јеdnоstаvnо vаzаlnе držаvе SАD, bаš kао štо su tо i Nеmаčkа, Frаncuskа, Itаliја, Јаpаn i оstаli. Nеmа pаrtnеrа – imа sаmо vаzаlа. То је sаmо Vаšintоnоvа impеriја – i ničiја višе.


ЛИНК

То хоћеш - да будеш, вазал?
Је л волиш и да те бичују по гузи?
Мене би било срамота да и даље пишем а да ме овако блогери коментаришу како су тебе моје колеге пре мене.
Али нисмо сви мазохисти као неки који воле корбач
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:25 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

Мене би било срамота да и даље пишем а да ме овако блогери коментаришу како су тебе моје колеге пре мене.


Možda mi nećeš poverovati, ali odmah sam pomislio da su to tvoje kolege.
omega68 omega68 23:32 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

Ако ће ти бити лакше, то су и твоје колеге блогери.
А супер ти је та фора да од свега изабереш да одговориш на најнебитнији део нечијег коментара или на неку непрецизност у изражавању или на лапсус.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:38 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

А супер ти је та фора да од свега изабереш да одговориш на најнебитнији део нечијег коментара или на неку непрецизност у изражавању или на лапсус.

Hm. Meni je to delovalo jedino precizno.
blogovatelj blogovatelj 03:56 29.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

Прочитај нешто, надмени докторе


Bato, super ti ovaj Webtribune sajt. Sve same proverene i istinite informacije imaju.
Našao sam na njemu i tekst o Kinezu koji je živeo 256 godina.

Klikni

Ima još zanimljivih naslova.

16 poznatih ljudi koje su ubili Iluminati
80 posto hrane koju pojedemo je otrovno
Prirodni botoks: Domaća maska za transformaciju kože, rezultati vidljivi odmah
Saznajte šta kućni broj govori o vašoj kući i ukućanima
Zapanjujući rezultati sirupa: Napravite sami, sagoreva masne naslage sa stomaka
Koji sport je idealan za vas po horoskopu

Za ove je Kurir Larus enciklopedija. Gde ih iskopavaš?

little_radojica little_radojica 07:01 29.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

freehand
To ti je blog.
Kako si od šljive na početku u ovako kratkom tekstu napravio japansku trešnju na kraju, tako bi od Srba da praviš Japance. A to kalemljenje teško ide.
Prvo, nije Japan sažežen u četiri dana, nego je i mnogo gore stradao u mesecima pre toga. Guglaj na fire bombing Tokyo, pa onda i druge gradove širom Japana, možda ti bude jasnije.
Atomske bombe bačene na Japan bile su ono najgnusnije i najsramotnije što je iko u istoriji civilizacije ikada učinio.
I nisu se Japanci pridružili nemilosrdnim i hladnokrvnim masovnim ubicama, nego je Japan okupiran. I dan-danas. U prirodi je čoveka da nekako živi. Jevreji su preživeli i Misirsko ropstvo i rimsku okupaciju, i rasejanje, i holokaust živeći sa svojim ubicama. Kao što i Arapi sad preživljavaju njih. A niti su Jevreji postali Egipćani, Latini ili arijevci - ni Arapi sigurno neće postati cionisti. Štaviše, predložiti im to bilo bi sramotno, ako ne i blasfemično.
A samuraji su nestali vek ranije, upravo sa dolaskom modernog, oličenog u Evropljanima i Amerikancima.
Tako stoje činjenice.
Sad, moguće je, verovatno i oportuno praviti se da je sve ok, da su ubice u stvari anđeli, da su gansteri pošteni ljudi ili čak policajci. Ali za tako nešto mora postojati jedan od dva uslova: da imaš mozak i/ili stomak kao kokoška, ili da si na vrhu političke piramide odakle vidiš da drugog puta za opstanak društva nema.
Ja, na primer, nisam ni jedno ni drugo.
Moj antiamerikanizam i evroskepticizam ni na koji način nisu roba kupljena od bilo kakvog političkog subjekta, ni od kakvih internet mudraca, ni iz kakvih drevnih zapisa. Samo gole činjenice, proverljivi izvori i direktna saznanaja uz neposredno iskustvo. I tako od zagriženog evropejca do ciničnog skeptika. Postoje oni koji pojmove dobra i zla mogu da krive i modeluju upodobljavajući ih dnevnim potrebama i saobražavajući sa korisnim.
Meni to baš teško ide.


Ја мислим да ти Фри овде гађаш у среду. Нарочито се слажем са болдованим деловима. Мислим, побркати шљиву и трешњу говори о површности са којом се Јапан узима као пример и на крају као модел.

Но, истина јесте да много тога може да се научи од Јапана и поражавајуће је то да на томе више ради Јапан него Србија (мада су и друге земље једнако пасивне у томе). Пре свега у начину на који су се они трансформисали из феудалног друштва. У шта су се трансформисали, то је тешко описати, мада се деклеративно назива либералном демократијом и даје утисак да је то западни облик демократије. Да не улазима сад у то зашто је то и на колико нивоа погрешно.

Можда највећи успех послератног Јапана као друштва је да оствари економски и културни напредак искључиво својим снагама, без да икога јашу. Велика разлика у односу на предратни Јапан који је решио да прихвати правила игре онаквим каква су била у свету тада и каква су углавном и остала, да јачи кер јебе, милом или силом.

Јапан је у односу са Америком само привидно и декларативно савезник. Добровољно натеран. А разлоге њиховог развоја и фантастичне обнове не треба тражити у њиховом подређивању Америма, ту се може наћи само разлог њиховог опстанка. Сваки други град у Јапану је био спаљен до темеља, није било хране, ничега. Међутим, иако су преузели формално институционалну структуру од Запада и либералне законе задржали су позитивну селекцију и систем права и одговорности који Западњаци ни до дан данас не могу да укапирају. Њима је скоро па потпуно небитно какво им је политичко уређење.

Друга ствар зашто два бола Србије и Јапана нису упоредива је то што су Јапанци након другог светског рата требали да се сврстају на страну једног свог непријатеља - САД-а, а против других својих непријатеља - Кине, Русије, Кореје. Од Србије се тражи да се одрекне дела своје територије, да се потпуно окрене против Русије којој добрим делом дугује независност и са којом има јаке културно-историјске везе. Неутралност није довољна, то смо имали прилике да видимо у претходном периоду. Као што није било довољно Црној Гори неутралност у случају Косова, не, морали су и да га признају.

Због тога све ове приче о хаику, трешњи, шљиви, самурајима, излазећем сунцу немају везе са ситуацијом у којој се Србија налази. И без те патетике би се могло рећи да Србија може и мора да научи од Јапана како се прави цивилно друштво, како се прави суштинска демократија, транспарентност, дугорочни планови, како се координишу државни органи и институције.
princi princi 10:16 29.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

И без те патетике би се могло рећи да Србија може и мора да научи од Јапана како се прави цивилно друштво, како се прави суштинска демократија, транспарентност, дугорочни планови, како се координишу државни органи и институције.

Pa da, uze Krstiću reč iz usta. Sve je to on hteo da napiše (a i uradi, dok je bio savetnik), no n'ume.
angie01 angie01 10:25 29.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

Sve je to on hteo da napiše (a i uradi, dok je bio savetnik)


....k'o "hotel blizu plaze"...a, ono, hebigica.
mariopan mariopan 12:24 29.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

princi
И без те патетике би се могло рећи да Србија може и мора да научи од Јапана како се прави цивилно друштво, како се прави суштинска демократија, транспарентност, дугорочни планови, како се координишу државни органи и институције.

Pa da, uze Krstiću reč iz usta. Sve je to on hteo da napiše (a i uradi, dok je bio savetnik), no n'ume.

Нема везе што н'уме, 'тео би опет да не уради.
thebee269 thebee269 15:40 28.03.2015

Gospodin savetnik

Stvarno bre Krsticu odakle ti tolika muda da ovoliko potcenjujes narod drzave u kojoj si ti bio savetnik Presednika te iste drzave.
Zar je neko ko imalo drugacije misli, oseca da ima pravo na izbor , lenjivac bez mozga koji treba sve da zaboravi.
Pitaj americkog, nemackog ili bilo kog drugog ambasadora zasto ne zaboravi paljenje njihove ambasade.
Nemoj da mi spotcitavas molim te da poredim te stvari jer uopste to ne opravdavam, krivci moraju da odgovaraju.
Hoces da mi kazes da zaboravim moje prijatelje i rodjake koji su izginuli zato sto sam glupi, lenji Srbin koji mrzi Evropu.
Nemas ti pojma a ni grama pameti kad ljude koji drugacije misle svtstavas i kvalifikujes kako stignes.
Pokri se usima i cuti, skoro osam godina si , cimi mi se bio u poziciji, da nesto promenis, i sta si ostavio , zapitaj se.
Ja sam , bez lazne skromnosti, na mom radnom mestu za te godine vise doprineo ovoj drzavi nego ti u to sam siguran.
sramota je kako plitko razmisljas i donosis zakljucke.

Mladenko Kojic , medicinski tehnicar
da ne bude da se krijem iza nicka, mnogo si me brate iznervirao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:06 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Zar je neko ko imalo drugacije misli, oseca da ima pravo na izbor , lenjivac bez mozga koji treba sve da zaboravi.

Dragi medicinski tehničaru, daj mi citiraj deo teksta u kom sam ti tražio da sve zaboraviš.
zilikaka zilikaka 16:28 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?

Ja te prozivam da sledeće subote napišeš blog na gornju temu.

Čime si ti lično, i kako, doprineo da to postanemo.

Ujedno se obavezujem da ću, ako to uradiš, napisati isto to za sebe.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:39 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

a te prozivam da sledeće subote napišeš blog na gornju temu.

Čime si ti lično, i kako, doprineo da to postanemo.

Ujedno se obavezujem da ću, ako to uradiš, napisati isto to za sebe.


Što bismo to radili?

Da bi ti dokazala da si uradila više?

Ja ti verujem i bez dokazivanja.
emsiemsi emsiemsi 17:21 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

zilikaka
Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?

Ja te prozivam da sledeće subote napišeš blog na gornju temu.

Čime si ti lično, i kako, doprineo da to postanemo.

Ujedno se obavezujem da ću, ako to uradiš, napisati isto to za sebe.

Теби верујем, стога нема потребе да пишеш !
Крстићу не верујем, тако да нити он нема потребе да пише !
mariopan mariopan 17:26 28.03.2015

Re: Poluosovina od Tojote

oskar-z-wild
Чекам неке баш то да питају. Да не буде досадно.
Такве као ти.
Да се учврсте, у том питању, у својој исправности и честитости, а мени да објасне... не знам шта.
Али, хајде да ти одговорим.


Mislim baš obrnuto. Recimo najveći Srbin je bio Amerikanac, Tesla. Nije gubio vreme narikajući

Исправка - наричући.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:46 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

tеби верујем, стога нема потребе да пишеш !

Što joj veruješ?

Poznajete se privatno?

A šta ćemo ako je ona profil iza koga se krije Vulin? Možda čak i Tasovac?
mariopan mariopan 18:10 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Nebojsa Krstic
tеби верујем, стога нема потребе да пишеш !

Što joj veruješ?

Poznajete se privatno?

A šta ćemo ako je ona profil iza koga se krije Vulin? Možda čak i Tasovac?



Хахахахаха


Ја је познајем и приватно и још неки блогери овде....и не бих се на тебе кладила.
milojep milojep 18:17 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Nebojsa Krstic
tеби верујем, стога нема потребе да пишеш !

Što joj veruješ?

Poznajete se privatno?

A šta ćemo ako je ona profil iza koga se krije Vulin? Možda čak i Tasovac?



Krstiću i meni liči da si ti profil iznajmio Vučiću

Aco ti li si?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:35 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Krstiću i meni liči da si ti profil iznajmio Vučiću

Aco ti li si?

Aki si ti, Miloje, to provalio, to znači da ni ti nisi ti, jer Miloje to nikad ne bi shvatio.
milojep milojep 18:48 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

to znači da ni ti nisi ti




zilikaka zilikaka 19:29 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Što bismo to radili?

Da bi ti dokazala da si uradila više?

Ja ti verujem i bez dokazivanja.


Ja ne mislim da sam uradila bog zna šta, daleko od toga, al znam da svakog dana činim nešto smisleno u tom cilju. Dakle, malim koracima polako koračam napred.

Za tebe u poslednjih 16 godina vidim da si prodavao razne magle, koje sigurno na tržištu imaju neku vrednost, ali bih volela da mi kao prostoj ženi iz naroda objasniš kako je taj tvoj rad doprineo boljitku ove zemlje.




A zašto bismo to radili?

Pa zato što ti, gore opisani, jednom nedeljno zapljuckuješ i prozivaš.
Većini nas to ne bi palo na pamet.
blogovatelj blogovatelj 19:34 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

A šta ćemo ako je ona profil iza koga se krije Vulin? Možda čak i Tasovac?


A možda sam ja Vučić lično!
blogovatelj blogovatelj 19:43 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Mladenko Kojic , medicinski tehnicar


Lažeš, lažeš. Ti si Đilas, garantovano
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:47 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Za tebe u poslednjih 16 godina vidim da si prodavao razne magle, koje sigurno na tržištu imaju neku vrednost, ali bih volela da mi kao prostoj ženi iz naroda objasniš kako je taj tvoj rad doprineo boljitku ove zemlje.


I ti si jedna od osoba koja bi radije da diskutuje o ličnosti nego o temi. Za tako nešto moraćeš da potražoš sagovornika identičnih kvaliteta.
zilikaka zilikaka 20:47 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

I ti si jedna od osoba koja bi radije da diskutuje o ličnosti nego o temi. Za tako nešto moraćeš da potražoš sagovornika identičnih kvaliteta.


Dakle:

Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?


Abre, Krlo, pa ko smo onda mi sami, ako to nije svako od nas pojedinačno?

Ta poslednja tvoja rečenica još kako ima smisla al da bi radila mora da se krene od ličnog primera.

To je ono, Krlo, što je "napred" uvek manje uspešno nego "za mnom".

....

Vidiš da to "za mnom" zna čak i naš On, i ne časi časa da se u tom smislu prikaže i pokaže, pa zato mislim da treba porazmisliti o ličnom angažovanju.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:55 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik


Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?


Abre, Krlo, pa ko smo onda mi sami, ako to nije svako od nas pojedinačno?


Juče sam slučajno slušao razgovor dve trogodišnje klinke koje su imale inteligentniju debatu od ove.
zilikaka zilikaka 21:36 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik


Juče sam slučajno slušao razgovor dve trogodišnje klinke koje su imale inteligentniju debatu od ove.


Ljubi te Zilikaka!
mariopan mariopan 21:49 28.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Nebojsa Krstic

Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?


Abre, Krlo, pa ko smo onda mi sami, ako to nije svako od nas pojedinačno?


Juče sam slučajno slušao razgovor dve trogodišnje klinke koje su imale inteligentniju debatu od ove.

Која дебата?
emsiemsi emsiemsi 09:29 29.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Nebojsa Krstic
Krstiću i meni liči da si ti profil iznajmio Vučiću

Aco ti li si?

Aki si ti, Miloje, to provalio, to znači da ni ti nisi ti, jer Miloje to nikad ne bi shvatio.

Браво Крстићу !
Леп пример домишљатости (тако нетипичан за тебе. Додуше, и ћорава кока убоде зрно. Свеједно, препорука).
emsiemsi emsiemsi 09:31 29.03.2015

Re: Gospodin savetnik

blogovatelj
A šta ćemo ako je ona profil iza koga se krije Vulin? Možda čak i Tasovac?


A možda sam ja Vučić lično!

Шта се ти трпаш када људи разговарају !?
blogovatelj blogovatelj 15:52 29.03.2015

Re: Gospodin savetnik

Шта се ти трпаш када људи разговарају !


Čedo moje, pustila te tabletica. Idi popij drugu.
Žutu, zelene ne diraj. Znaš da te od njih prosvira stomak i da onda tanko kakiš.
highshalfbooze highshalfbooze 15:52 28.03.2015

Prosvetljenje

Što i mi to ne bismo mogli? Zašto Srbi ne bi od Japanaca naučili kako se od zadušne babe narikače postaje samuraj koji poraz pretvara u pobedu?


Jel te to ovogodišnje cvetanje šljive prosvetlilo?

Prošle nedelje procvetalo je drvo šljive.


Beogradžani... ne znaju ni kada šljive cvatu....
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:05 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Prošle nedelje procvetalo je drvo šljive.


Beogradžani... ne znaju ni kada šljive cvatu....

Znam u minut. Gledam na drvo u dvorištu.
highshalfbooze highshalfbooze 16:09 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

hoochie coochie man hoochie coochie man 16:17 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Znam u minut. Gledam na drvo u dvorištu.


Pa ne bi trebalo da je još procvatala u Beogradu?
Makar ne šljiva.
Biće da je nešto slično u pitanju, dženarika možda.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:20 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Biće da je nešto slično u pitanju, dženarika možda.

Pa i to je šljiva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:24 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Pa i to je šljiva.


Pisaše gore, Tasa valjda, nešto o sistematici.
Jeste isti rod (prunus) ali ne i vrsta.
Prunus domestika je ono što se ovde naziva šljivom, a prunus cerasifera je dženarika.
Od šljive je dobra radža i pekmez, od dženarike ne valja ništa :)
Al dobro, ima sličnosti.
mariopan mariopan 16:26 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

hoochie coochie man
Znam u minut. Gledam na drvo u dvorištu.


Pa ne bi trebalo da je još procvatala u Beogradu?
Makar ne šljiva.
Biće da je nešto slično u pitanju, dženarika možda.

Процветао ринглов испред моје зграде, на сунчаној је страни и већ опадају латице. Јесте шљива.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:37 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Процветао ринглов испред моје зграде, на сунчаној је страни и већ опадају латице. Јесте шљива.

Ringlov je isto što i dženarika.

A dobro ako jeste šljiva :)

(ili da se ubeđujemo?)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:43 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Ringlov je isto što i dženarika.

A dobro ako jeste šljiva :)

(ili da se ubeđujemo?)


S obzirom da ovo nije blog o botanici, možda nije ni naročito bitna ta tanana razlika između različitih vrsta šljiva.

Bitno je da cvet voćke, šljive, višnje, trešnje, kajsije, breskve... u par dana procveta i otpadne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:47 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Nebojsa Krstic
Ringlov je isto što i dženarika.

A dobro ako jeste šljiva :)

(ili da se ubeđujemo?)


S obzirom da ovo nije blog o botanici, možda nije ni naročito bitna ta tanana razlika između različitih vrsta šljiva.

Bitno je da cvet voćke, šljive, višnje, trešnje, kajsije, breskve... u par dana procveta i otpadne.


Ma ok, nisam mislio ni da se javljam, ali eto, dirnulo mi sujetu :)
mariopan mariopan 17:05 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

hoochie coochie man
Процветао ринглов испред моје зграде, на сунчаној је страни и већ опадају латице. Јесте шљива.

Ringlov je isto što i dženarika.

A dobro ako jeste šljiva :)

(ili da se ubeđujemo?)

Нећемо а и није тема, него како да постанемо Јапанци?
emsiemsi emsiemsi 17:24 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

hoochie coochie man
Pa i to je šljiva.


Pisaše gore, Tasa valjda, nešto o sistematici.
Jeste isti rod (prunus) ali ne i vrsta.
Prunus domestika je ono što se ovde naziva šljivom, a prunus cerasifera je dženarika.
Od šljive je dobra radža i pekmez, od dženarike ne valja ništa :)
Al dobro, ima sličnosti.

Ниси у праву !
Џенарика може да се поједе (када си у шетњи и падне ти шећер, а плодови вире на улицу преко ограде. Итекако добро дође !).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:03 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

mariopan

Нећемо а и није тема, него како да постанемо Јапанци?


Тако што ће Јапанци постати ми!

milojep milojep 18:19 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

vrabac_u_steni
mariopan

Нећемо а и није тема, него како да постанемо Јапанци?


Тако што ће Јапанци постати ми!




Provali čiča Dražu u sredini iza...
docsumann docsumann 18:51 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

Bitno je da cvet voćke, šljive, višnje, trešnje, kajsije, breskve... u par dana procveta i otpadne.


mora da otpadne kad se drma ... na šubari
niccolo niccolo 21:14 28.03.2015

Re: Prosvetljenje

него како да постанемо Јапанци?

Spavajmo sa Japankama! Evo, ja ću prvi...
blogovatelj blogovatelj 01:52 29.03.2015

Re: Prosvetljenje

Spavajmo sa Japankama! Evo, ja ću prvi..


Ja ovo pročitah kako bi voleo da spavaš sa japankama.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:54 28.03.2015

Ti, u stvari,

podržavaš Vučića edabi vam isti rešio situaciju oko par vrućih krompira. I verovatno izgubio dosta glasača usput
A i šljive lepo cvetaju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:19 28.03.2015

Re: Ti, u stvari,

Ti, u stvari,
podržavaš Vučića edabi vam isti rešio situaciju oko par vrućih krompira. I verovatno izgubio dosta glasača usput


Ko izgubio dosta glasača? Ja?! Šta će meni glasači?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:21 28.03.2015

Re: Ti, u stvari,

Ko izgubio dosta glasača?

Vučić.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:36 28.03.2015

Re: Ti, u stvari,

dobrosavljevic_m
Ko izgubio dosta glasača?

Vučić.

Za Vučićeve glasače se brinem isto koliko i on za moje.
qqriq qqriq 11:35 29.03.2015

Re: Ti, u stvari,

Za Vučićeve glasače se brinem isto koliko i on za moje.


Ауууу, лебац ти мекани!



(copyright by emsiemsi), to mi sad favorite comment.
looping looping 17:13 28.03.2015

1

Odličan blog.
Poenta je koliko sam shvatio da ako su mogli japanci da oproste možemo i mi.

Mržnja prosečnog srbina prema NATO, EU itd je godinama korišćena u političke svrhe, tj da se odvuče pažnja od normalnih problema. Medijima to iz nekog razloga ide u prilog pa još uvek to podgrevaju ali mislim da je sa tim gotovo što se tiče većinskog stanovništva.
a_jovicic a_jovicic 17:21 28.03.2015

"Milosrdni" NATO

Da je zapad stvarno tako pravedan kao što se reklamira, mogao je da "reguliše" Miloševića mnogo ranije (šta više, bombardovanjem mu je verovatno produžio vladavinu još koji mesec). Bombardovanje je bilo čisto iživljavanje američkog vojno-industrijskog kompleksa i ekonomski racionalan način za uništenje municije sa rokom trajanja koji je isticao. To je bio i izgovor za produženje života same Alijanse koja je totalno pogubila smisao raspadom Varšavskog Ugovora. A da smo bili budale što smo im se onako "namestili", jeste, bili smo ... što naravno ne znači da sad' treba da trčimo k'o pile bez glave u taj isti savez (u koji nas onako "puzajuće" uvode isti oni koji su i najodgovorniji za bombanje).

U EU treba da udjemo ali ne zato da bi samo imali neku "člansku kartu" nego da prihvatimo neke vrednosti uredjenih društava. Ulazak u EU na način da se gazi preko "leševa" slobode štampe, slobode izražavanja i izglasavanjem kojekakvih "lex-specialis"-a (tj. gaženjem pravnih normi) teško da će išta da pomogne transformaciji našeg društva. "Puzajući" ulazak u NATO-OTAN je tek šamarčina svima koji su se na ovim prostorima ikada borili za slobodu i nezavisnost. Onomad kad' smo postali vazalska država umal' ne nestadosmo pa posle nepostojeću vlastelu "naslediše" neki hajduci i trgovci svinjama i formiraše kojekakve "dinastije".

BTW ni bombe na Japan nisu bile neophodne ... jesu skratile rat koji mesec ali po stravičnu cenu ... žrtve su pre svega bili civili tako da je to čist ratni zločin. Nego je i tada to bila poruka "saveznicima" ko treba da bude glavni gazda posle rata. Samo ih "saveznici" baš nešto i nisu poslušali. Ti isti "saveznici" su i sada sa one strane nišana a mi umesto da gledamo svoja posla trčimo da se stavimo na jednu stranu. Sve se plašim da će neko da nas brani ako dodje do neke eskalacije ... ne nužno vojne ... dovoljno je da nam oni na istoku malo zavrnu gas, ovi na zapadu su već nalazišta uglja poklonili južnim "komšijama" a mi ćemo valjda da lepo plaćamo za "jeftine" energente Made in USA.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:30 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

a_jovicic
Da je zapad stvarno tako pravedan kao što se reklamira, mogao je da "reguliše" Miloševića mnogo ranije (šta više, bombardovanjem mu je verovatno produžio vladavinu još koji mesec). Bombardovanje je bilo čisto iživljavanje američkog vojno-industrijskog kompleksa i ekonomski racionalan način za uništenje municije sa rokom trajanja koji je isticao.

Не.
Ово је трућање, сa идејама завере у основи, додуше легитимним -- све индустрије настоје да створе тржиште за себе, па тако и војна. Утолико неки ратић ту и тамо није лош.

Бомбардовање је било неправедна, али логична последица деценијског српског накарадног политичког и државног ангажмана, српске несклоности за дијалогом или паметнијим "поразима" од ових наших "победа"... Ето, то је било бомбардовање. На погрешном путу све су станице погрешне. Па и та последња.

Није лако ово прихватити, али -- кад може и Додик да Сребрницу верификује као српску срамоту, требало би и да ми можемо да разумемо како смо јели говна, те да су нас због тога њима, на крају, и умазали.
milojep milojep 18:21 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

Бомбардовање је био неправедна, али логична последица деценијског српског накарадног политичког и државног ангажмана, српске несклонсти за дијалогом или паметнијим "поразима" од ових наших "победа"...


Iz istog razloga bi i 6.April 1941 bila logična posledica. Slažeš li se?
looping looping 18:47 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

milojep
Бомбардовање је био неправедна, али логична последица деценијског српског накарадног политичког и државног ангажмана, српске несклонсти за дијалогом или паметнијим "поразима" од ових наших "победа"...


Iz istog razloga bi i 6.April 1941 bila logična posledica. Slažeš li se?

Ja se slažem.
milojep milojep 18:52 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO


Ja se slažem.


Onda povuci i paralelu između zapadnih centara moći i trećeg rajha
looping looping 18:57 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

milojep

Ja se slažem.


Onda povuci i paralelu između zapadnih centara moći i trećeg rajha

Briga me za njih. Svi su mi isti.
Mi smo bitni i naša taktika kakvom smo doprineli da nas neko uneredi. Na sve bih pristao da spasim život pola miliona ljudi. Zabole me za ponos a još više za pravdu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:01 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

Onda povuci i paralelu između zapadnih centara moći i trećeg rajha

Ja bih povukao, al mi bezveze da stojim u redu u kome su već najveći genijalci Srbije.
princi princi 20:40 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

BTW ni bombe na Japan nisu bile neophodne ... jesu skratile rat koji mesec ali po stravičnu cenu ... žrtve su pre svega bili civili tako da je to čist ratni zločin. Nego je i tada to bila poruka "saveznicima" ko treba da bude glavni gazda posle rata.

, tačno. Stone je u onoj svojoj fenomenalnoj seriji jako lepo obradio čitav istorijski kontekst bacanja bombe, uloge Trumana (koji je maltene na prevaru ustoličen za Rooseveltovog naslednika- čitav dolazak Trumana na vlast ima elemenata malog puča) i njegovih generala. Mnogo više od kažnjavanja Japanaca, bombe su imale funkciju zastrašivanja Staljina, odnosno Rusa, pre svega.

Inače, to potpuno prihvatanje sistema zapadnih vrednosti i, maltene, potpunog odricanja od nekog svog nasleđa ima dosta dugačku tradiciju i u Japanu i u Kini. Ima knjiga gde je to dosta dobro opisano, kod Easterlyja, na primer, pa i kod Ian Morrisa.

Moja teza je da ni bombardovanje Srbije nije imalo mnogo veze ni sa samim Kosovom (uzgred, skoro 10 godina nakon izglasavanja nezavisnosti Kosovo im ubedljivo najveći svetski % emigranata na svetu, toliko su bombe i nezavisnost usrećile tamošnje stanovništvo). I Bosna je najverovatnije bila manje više kontrolisani sukob čija je funkcija bila odvraćanje pažnje sa mnogo akutnijih problema sa Muslimanima (Zapadna obala, katastrofalno stanje ljudskih prava po arapskim zemljama). Da Zapad nije imao Bosnu i homogenizaciju sa Muslimanima oko nje mislim da bi se i 9-11 i ISIS i onaj pariski Patak desili mnogo ranije. Uz to, američko pokazivanje mišića po Evropi je došlo ako dodatna kolatelarna korist. U tom smislu se drugosrbijansko samobičevanje i traženje krivice, u principu, najpre čini kao izraz čiste lenjosti duha, da ne kažem gluposti i nespremnosti da se suoči s činjenicama.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:38 28.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

U tom smislu se drugosrbijansko samobičevanje i traženje krivice, u principu, najpre čini kao izraz čiste lenjosti duha, da ne kažem gluposti i nespremnosti da se suoči s činjenicama.


nemoj im kvariti iluziju o uzuzetnosti.
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:17 31.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO



Kada je ovaj na slici krojio granice na Balkanu, prvo je stekao saveznike među onima koji na ovoj planeti imaju moć da kroje granice ali...



kad je ovaj komunista (na slici levo) hteo da kroji granice na Balkanu mislio je da će mu pomoći samo njegov narod.

Ne razumem Jovićića koji se žali zato šte je svet takav kakav jeste, bolje bi bilo da prihvati realnost. Pogodno je reći "NATO" i zaboraviti da su članice NATO uglavnom iste države koje su još 1918 podržale stvaranje Jugoslavije.
tasadebeli tasadebeli 20:50 31.03.2015

Re: "Milosrdni" NATO

oskar-z-wild

kad je ovaj komunista (na slici levo) hteo da kroji granice na Balkanu mislio je da će mu pomoći samo njegov narod.



Што је исто такође мислио и овај комуниста на слици десно. Само, њему је успело у тој намери... Можда зато што је на слици десно...

Мислим да је у томе квака... Мислим, у позицији на тој слици...







А причао ми мој матори да му је много лепо стајала енглеска летачка униформа док је служио Титову војску 1944-1947... Рече да су енглеске униформе биле много лепше од америчких.

Додуше, летео је на штормовику...
8c_competizione 8c_competizione 17:57 28.03.2015

eto i mi cekasmo citavu nedelju ...

... do tvog novog bloga

https://www.youtube.com/watch?v=Xp83-KhGcmc

ma je li to moguce!?!?!
angie01 angie01 18:42 28.03.2015

Re: eto i mi cekasmo citavu nedelju ...

... do tvog novog bloga


seta muz nervozno po kuci, ceka da mu se vrati zena, jer je gladan,
u zlo doba stigne ona, nonaslantno ulazi, a on vec na plafonu,
pita:
- sta ima za rucak, ne vidim nista na sporetu?
- ne vidis, jer za rucak ima Nista.
- i juce je bilo Nista,
- pa, kuvala sam za dva dana.

milojep milojep 18:24 28.03.2015

TA-TA



Krstiću -sane ,imaš pravo!
reporter22 reporter22 18:41 28.03.2015

MAGLA

Mislim da je ovo zlatom vredan savet. Medjutim u nasem mentalitetu, u nasem narodu, u nama samima je da pljujemo sve i da smo stalno nesto nezadovoljni i stalno nam neko smesta. Stara sprska poslovica kaze " Da komsiji crkne krava"...

Mi smo takvi kakvi smo i mislim da je to tako kako jeste.
G.Cross G.Cross 18:53 28.03.2015

Los primer

Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca.


Pozicija u svetu po broju samoubistava na 100.000 stanovnika.

7. Japan - 20.1

50. Srbija - 17.3

111. Nepal - 0%

Meni se cini da je bolje da postamo Nepalcani.
milojep milojep 18:56 28.03.2015

Re: Los primer

Meni se cini da je bolje da postamo Nepalcani.


Neplaćani Nepalćani
blogovatelj blogovatelj 19:51 28.03.2015

Re: Los primer

Meni se cini da je bolje da postamo Nepalcani.


Sneža biciklistkinja kad je bila tamo pisala da šibaju po hašišu i marihuani preterano.
Možda je to razlog?
G.Cross G.Cross 22:00 28.03.2015

Re: Los primer

blogovatelj
Meni se cini da je bolje da postamo Nepalcani.


Sneža biciklistkinja kad je bila tamo pisala da šibaju po hašišu i marihuani preterano.
Možda je to razlog?


Ma jok nego kao Krstic insistira da ne govorimo o njemu nego o faktima, pa ja dadoh fakte zasto nije dobro da Srbi budu kao Japanci.
Da nadodam jos jedan fakat. I Nemci su izgubili rat i stoje mnogo bolje nego Japanci.

Meni licno mnogo civilizacijski blizi nego Japanci.

Ja bih najradije da budem ono sto jesam ali ako vec Krstic naredjuje da budemo nesto drugo ja bih radije da budem Nemac nego Japanac. Ne volim rizu. A volim kobasice i pivo.

bestragamuglava bestragamuglava 18:56 28.03.2015

guba iz torine

deda_koji_o_sebi_misli_da_je_jos_drzeci

Umesto da lamentiraju o svojim neprijateljima, pridružili su im se, uzeli od njih sve najbolje i u mnogome ih prevazišli.
Što i mi to ne bismo mogli?


Vi to ne biste mogli zato sto nemate nista od samurajskog duha, stava, etike, treninga i pogleda na svet.

Mi to ne bismo mogli jer nemamo Cara - bozanstvo kojeg bi poslusali da izadje i naredi nam da se tako ponasamo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:10 28.03.2015

Re: guba iz torine

Mi to ne bismo mogli jer nemamo Cara

Koji ste sad to vi, jeb'lo majku?
neleb neleb 18:59 28.03.2015

Bezobrazne poluistine

Sto vise vremena prolazi, hipnoza je sve jaca.

Pravdoljubivi saosecaju sa Japanom i od cele uloge Japana u WW2 izvlace cinjenicu da je popio dve atomske bombe. Bezobrazno izbegavaju da nam objasne zverstva u Kini, Koreji, Filipinima, Singapuru... Pitajte te narode kakva su im secanja.
Tokom bombardovanja Tokija vojni vrh i car nisu razmatrali kapitulaciju vec su odgovorili mobilizacijom. Posle prve atomske bombe odgovor Japana je bio nova mobilizacija-navatali su preostalo vrlo staro i vrlo mlado musko stanovnistvo zaludjujuci ih slepom odanoscu caru. Posle druge bombe vrag je odneo salu i arogantnost se istopila.
Bacanje atomskih bombi je nesumnjivo zlocin ( pre svega prema civilima ) ali treba znati sta im je ptedhodilo.

Lakrdija oko godisnjice NATO bombardovanja je jos uvredljivija. Kazu bilo je oko 2500 zrtava, valjda samo van Kosova. Koliko je od toga civila a koliko vojnika? Niko ne pominje oko 9500 mrtvih Albanaca. Niko ne pominje broj Srba civila sa Kosova koji su poginuli za vreme a narocito po zavrsetku bombardovanja. Ne zna im se broj! Vlast ih se stidi? Vazno je kukati i zaliti se na kosmicku nepravdu. Sta je predhodilo bombardovanju tokom 1998 i 1999. Iz nedelje u nedelju sve vise mrtvih Srba policajaca i vojnika, Srba civila, sve vise mrtvih Albanaca iz OVK i civila. Kriv NATO?

Pravdoljubivi, ne pravite se blesavi, progovorite posteno o orgijanju naseg bivseg rezima nad susedima i sopstvenim gradjanima. Ostavite se NATO-a to je bio samo povetarac u odnosu na oluju pre toga. Ionako tvrdite da je bilo nikad bolje zezanje a zurku ste zavrsili kad je pocela da vam se otapa hrana u zamrzivacima.

O blogu: cenim pokusaj g.Krstica, ali je za moj ukus mlako i povrsno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:09 28.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

Bezobrazno izbegavaju da nam objasne zverstva u Kini, Koreji, Filipinima, Singapuru

Potpuno se slažem!

Japan prvo nama to da objasni!
freehand freehand 22:15 28.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

Pravdoljubivi saosecaju sa Japanom i od cele uloge Japana u WW2 izvlace cinjenicu da je popio dve atomske bombe. Bezobrazno izbegavaju da nam objasne zverstva u Kini, Koreji, Filipinima, Singapuru... Pitajte te narode kakva su im secanja.

A što samo ta? Pa imali su Japanci i ranije svoje izlete na kontinentalno tlo, i svoju dinastiju u Kinu. Hoćeš i to da ti objasnim? I u kojoj tačno istorijskoj tačci misliš da bi valjalo napraviti taj čvor, pa ako te ne mrzi - i zašto?
neleb neleb 22:59 28.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

U blogu se govori o Japanu za vreme i posle WW2, ranija istorija nije tema. Zasmetalo mi je sto pojedini komentatori govore samo o atomskim bombama. Kao kada bi Nemci oplakivali Drezden, Berlin... i prikazivali sebe kao zrtve.
freehand freehand 23:07 28.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

neleb
U blogu se govori o Japanu za vreme i posle WW2, ranija istorija nije tema. Zasmetalo mi je sto pojedini komentatori govore samo o atomskim bombama. Kao kada bi Nemci oplakivali Drezden, Berlin... i prikazivali sebe kao zrtve.

Pa i nije tema šta su Japanci radili kome u Mandžuriji, Burmi, na Filipinima nego da mi treba da se ugledamo na njih kad su pokorno primili svoju kaznu i onda doživeli metamorfozu klonirajući se u svoje dušmane i okupatore.
neleb neleb 23:23 28.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

freehand
neleb
U blogu se govori o Japanu za vreme i posle WW2, ranija istorija nije tema. Zasmetalo mi je sto pojedini komentatori govore samo o atomskim bombama. Kao kada bi Nemci oplakivali Drezden, Berlin... i prikazivali sebe kao zrtve.

Pa i nije tema šta su Japanci radili kome u Mandžuriji, Burmi, na Filipinima nego da mi treba da se ugledamo na njih kad su pokorno primili svoju kaznu i onda doživeli metamorfozu klonirajući se u svoje dušmane i okupatore.

Ne slazemo se ko je bio dusmanin i okupator. Izgleda da nismo ucili istoriju iz istih knjiga.
freehand freehand 23:42 28.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

neleb
freehand
neleb
U blogu se govori o Japanu za vreme i posle WW2, ranija istorija nije tema. Zasmetalo mi je sto pojedini komentatori govore samo o atomskim bombama. Kao kada bi Nemci oplakivali Drezden, Berlin... i prikazivali sebe kao zrtve.

Pa i nije tema šta su Japanci radili kome u Mandžuriji, Burmi, na Filipinima nego da mi treba da se ugledamo na njih kad su pokorno primili svoju kaznu i onda doživeli metamorfozu klonirajući se u svoje dušmane i okupatore.

Ne slazemo se ko je bio dusmanin i okupator. Izgleda da nismo ucili istoriju iz istih knjiga.

Izgleda da nismo:

WAR CRIMES: US TERROR ATTACK ON TOKYO
This 1945 photo shows the industrial section of Tokyo along the Sumida River. Some 16 square miles of the city were razed by incendiary and other strikes by U.S. warplanes March 9-10, 1945. The Tokyo attack was aimed in part at demolishing Japanese morale and hastening a surrender. Planners also wanted to wipe out small factories and drive away their employees as a way of choking the economy. (AP Photo)

KLIK
On September 8, 1957, at a large gathering of 50,000 Soka Gakkai's youth members, Toda delivered a forceful speech condemning nuclear weapons and anyone who would threaten "humanity's collective right to life" with their use. Calling nuclear weapons a manifestation of the darkest, most demonic aspect of the human spirit, he declared that it was the mission of the Soka Gakkai youth to work for their abolition.

KLIK
U.S. Courts-Martial in Occupation Japan: Rape, Race, and Censorship

Terese Svoboda

“We too are an army of rapists,” anonymous soldier, letter to the editor, Time Magazine, November 12, 1945.

KLIK

Oliver Stone's Untold History of the United States: Episode 3, The Bomb
KLIK

Ovo su stvari o kojima se uglavnom ne uči tamo gde si ti učio.
emsiemsi emsiemsi 09:39 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

neleb
Sto vise vremena prolazi, hipnoza je sve jaca.

Pravdoljubivi saosecaju sa Japanom i od cele uloge Japana u WW2 izvlace cinjenicu da je popio dve atomske bombe. Bezobrazno izbegavaju da nam objasne zverstva u Kini, Koreji, Filipinima, Singapuru... Pitajte te narode kakva su im secanja.
Tokom bombardovanja Tokija vojni vrh i car nisu razmatrali kapitulaciju vec su odgovorili mobilizacijom. Posle prve atomske bombe odgovor Japana je bio nova mobilizacija-navatali su preostalo vrlo staro i vrlo mlado musko stanovnistvo zaludjujuci ih slepom odanoscu caru. Posle druge bombe vrag je odneo salu i arogantnost se istopila.
Bacanje atomskih bombi je nesumnjivo zlocin ( pre svega prema civilima ) ali treba znati sta im je ptedhodilo.

Lakrdija oko godisnjice NATO bombardovanja je jos uvredljivija. Kazu bilo je oko 2500 zrtava, valjda samo van Kosova. Koliko je od toga civila a koliko vojnika? Niko ne pominje oko 9500 mrtvih Albanaca. Niko ne pominje broj Srba civila sa Kosova koji su poginuli za vreme a narocito po zavrsetku bombardovanja. Ne zna im se broj! Vlast ih se stidi? Vazno je kukati i zaliti se na kosmicku nepravdu. Sta je predhodilo bombardovanju tokom 1998 i 1999. Iz nedelje u nedelju sve vise mrtvih Srba policajaca i vojnika, Srba civila, sve vise mrtvih Albanaca iz OVK i civila. Kriv NATO?

Pravdoljubivi, ne pravite se blesavi, progovorite posteno o orgijanju naseg bivseg rezima nad susedima i sopstvenim gradjanima. Ostavite se NATO-a to je bio samo povetarac u odnosu na oluju pre toga. Ionako tvrdite da je bilo nikad bolje zezanje a zurku ste zavrsili kad je pocela da vam se otapa hrana u zamrzivacima.

O blogu: cenim pokusaj g.Krstica, ali je za moj ukus mlako i povrsno.

Опширно, а глупо !
neleb neleb 10:03 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine




...
Ovo su stvari o kojima se uglavnom ne uči tamo gde si ti učio.


Ti si ucio u Havani? Predlazem da svoje tvrdnje proveris po zemljama Dalekog istoka pa , ako se vratis ziv i zdrav, kazes nesto i o stradanju Nemaca.
Kod tebe nije stvar u Srbiji ili Japanu, tebe zulja Amerika. Da li bi isto tvrdio i da su Japan okupirali Rusi?
neleb neleb 10:05 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

emsiemsi
neleb
Sto vise vremena prolazi, hipnoza je sve jaca.

Pravdoljubivi saosecaju sa Japanom i od cele uloge Japana u WW2 izvlace cinjenicu da je popio dve atomske bombe. Bezobrazno izbegavaju da nam objasne zverstva u Kini, Koreji, Filipinima, Singapuru... Pitajte te narode kakva su im secanja.
Tokom bombardovanja Tokija vojni vrh i car nisu razmatrali kapitulaciju vec su odgovorili mobilizacijom. Posle prve atomske bombe odgovor Japana je bio nova mobilizacija-navatali su preostalo vrlo staro i vrlo mlado musko stanovnistvo zaludjujuci ih slepom odanoscu caru. Posle druge bombe vrag je odneo salu i arogantnost se istopila.
Bacanje atomskih bombi je nesumnjivo zlocin ( pre svega prema civilima ) ali treba znati sta im je ptedhodilo.

Lakrdija oko godisnjice NATO bombardovanja je jos uvredljivija. Kazu bilo je oko 2500 zrtava, valjda samo van Kosova. Koliko je od toga civila a koliko vojnika? Niko ne pominje oko 9500 mrtvih Albanaca. Niko ne pominje broj Srba civila sa Kosova koji su poginuli za vreme a narocito po zavrsetku bombardovanja. Ne zna im se broj! Vlast ih se stidi? Vazno je kukati i zaliti se na kosmicku nepravdu. Sta je predhodilo bombardovanju tokom 1998 i 1999. Iz nedelje u nedelju sve vise mrtvih Srba policajaca i vojnika, Srba civila, sve vise mrtvih Albanaca iz OVK i civila. Kriv NATO?

Pravdoljubivi, ne pravite se blesavi, progovorite posteno o orgijanju naseg bivseg rezima nad susedima i sopstvenim gradjanima. Ostavite se NATO-a to je bio samo povetarac u odnosu na oluju pre toga. Ionako tvrdite da je bilo nikad bolje zezanje a zurku ste zavrsili kad je pocela da vam se otapa hrana u zamrzivacima.

O blogu: cenim pokusaj g.Krstica, ali je za moj ukus mlako i povrsno.

Опширно, а глупо !

Mozda je glupo. Ima li nesto netacno?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:44 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

Oliver Stone's Untold History of the United States

Od kako si pročitao Olivera Stona progledao si.

Zamisli kad jednom, neko, napiše sličnu povest Rusije.
freehand freehand 14:27 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

Nebojsa Krstic
Oliver Stone's Untold History of the United States

Od kako si pročitao Olivera Stona progledao si.

Zamisli kad jednom, neko, napiše sličnu povest Rusije.

Ovaj Oliver Stoun se gleda. I možda bi i tebi bilo korisno da odvojiš malo vremena.
Inače, najveći deo onoga što je Stoun u srijalu prikazao znao sam odavno, jer sam nekada, čak u ranoj mladosti, dobar deo svog vremena trošio baveći se istorijom. Drguiom svetskim ratom naročito rado.
Verovatno će te iznenaditi kad kažem da su mane serijala što se nekim stvarima bavi dosta površno a većinom sa jasne ideološke pozicije, iz labavo povezanih činjenica izvlačeći antiglobalističkom, crvenom srcu drage zaključke.
Ali ogromna je vrednost sadržana u tome što je ogroman broj ljudi dobio priliku da vidi i čuje i one delove istorije koji se ne nalaze u udžbenicima a relevantni su, čak i krucijalni za razumevanje onoga što se dešavalo i zašto se dešavalo i o tome šta se i zašto danas dešava.
Dakle, sigurno će ti koristiti da pogledaš budeš li se u budućnosti rešavao da opet praviš ovakve paralele.
Što se pak sličnih povesti Rusije tiče - Sedamdeset godina na dnevnoj bazi mejnstrim mediji je objavljuju, da ne računamo sve one pisce i istoričare koje zovemo "disidentima". Što inokosnih, što sponzorisanih.
freehand freehand 14:32 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

neleb



...
Ovo su stvari o kojima se uglavnom ne uči tamo gde si ti učio.


Ti si ucio u Havani? Predlazem da svoje tvrdnje proveris po zemljama Dalekog istoka pa , ako se vratis ziv i zdrav, kazes nesto i o stradanju Nemaca.
Kod tebe nije stvar u Srbiji ili Japanu, tebe zulja Amerika. Da li bi isto tvrdio i da su Japan okupirali Rusi?

Šta te tačno od navedenih referenci navelo na pomisao o mom školovanju u Havani? I zašto ti je lakše da odvališ glupost uz jadni pokušaj duhovitosti nego da tačno ukažeš na netačnost ili proizvoljnost u onome što smatraš problematičnim u mom komentaru?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:10 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

Što se pak sličnih povesti Rusije tiče - Sedamdeset godina na dnevnoj bazi mejnstrim mediji je objavljuju, da ne računamo sve one pisce i istoričare koje zovemo "disidentima". Što inokosnih, što sponzorisanih.

U pravu si. O Rusiji se sve zna, a o Americi ništa. Sem ovog što procuri putem hrabrog Olivera Stouna.
freehand freehand 16:23 29.03.2015

Re: Bezobrazne poluistine

Nebojsa Krstic
Što se pak sličnih povesti Rusije tiče - Sedamdeset godina na dnevnoj bazi mejnstrim mediji je objavljuju, da ne računamo sve one pisce i istoričare koje zovemo "disidentima". Što inokosnih, što sponzorisanih.

U pravu si. O Rusiji se sve zna, a o Americi ništa. Sem ovog što procuri putem hrabrog Olivera Stouna.

Mislim da je ipak reč o izboru da li i šta hoćeš da slušaš, gledaš, čitaš. I dsa li je moguće izboriti se sa sopstvenim predrasudama i instant paradigmama, serviranim uz neki od slatkiša namenjenih sujeti čitaoca.
Najčešća je varijanta da se bira ono što će potvrditi već ukalupljeno mišljenje i zauzete stavove.
U svakom slučaju svako od nas pravi sopstvene izbore. Može da pogleda ili pročita i rzamisli, a može i tako kao ti, da žonglira lahkim sentencama.
Čoveče, nekad mi izgleda kao da si se pretvorio u nekog od svojih stalkera.
qqriq qqriq 19:31 28.03.2015

a i Singapur je blizu

Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?

Aj što? Evo ja ne gledam u procvetalo drvo kroz prozor.
To je moj razlog.
U ovo, recimo, kad si već našao da porediš neuporedivo.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:50 28.03.2015

Re: a i Singapur je blizu

qqriq
Što mi ne bismo od zemlje depresivnih i mrzovoljnih postali Zemlja izlazećeg Sunca. Šta nam stoji na putu? Mislim, šta osim nas samih?

Aj što? Evo ja ne gledam u procvetalo drvo kroz prozor.
To je moj razlog.
U ovo, recimo, kad si već našao da porediš neuporedivo.




eto, gledaš u to svaki dan po pola čuke i postaneš Japanka.

vi'š kako je lako...
qqriq qqriq 22:12 28.03.2015

Re: a i Singapur je blizu

eto, gledaš u to svaki dan po pola čuke i postaneš Japanka.

vi'š kako je lako...




Japanci mnogo uporni, jure me na FB ko maniti, našli nešto u mojoj duši.



stiže film/muzika.........

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:20 28.03.2015

Re: a i Singapur je blizu

qqriq


stiže film/muzika.........



uf!
ovaj spoj Kurosawa/MJK otkida, tj.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana