Društvo

Tišina tamo!!

dali76 RSS / 21.03.2015. u 00:29

 

Braneći svoje ministre od moguće odgovornosti za odluku da  aerodrom Beograd, uprkos vremenskim uslovima, bude   jedina destinacija za sletanje helikoptera tog kobnog petka 13, Vučić je pokazao da se jedna neodgovornost može braniti samo još većom neodgovornošću.

Proglašavajući  sa druge  strane deo javnosti koji  traži odgovore na sasvim legitimna i konkretna pitanja za  mrzitelje njegovog veličanstva, te posledično i njegovih ministara, srpski  je premijer   demonstrirao istinitost tvrdnje da se jedna sramota može braniti samo još većom sramotom.

Bestidna zamena teze kako neko krivi minister samo zato što su njegovi, Vučićevi, ili još bizarnije, zato što su pokušali spasiti bebu, ogledalo je te i takve sramote.

Medjutim, greška je misliti kako srpski premijer brani svoje ministre. Vucic ustvari ovde brani svoju politiku koja podrazumeva bezpoštednu borbu za rejting gde su životi drugih tek kolateralna šteta.

Jedina stvar sa kojom se Vucic bavi jeste ocuvanje visokog rejtinga u složenim uslovima.   

Iako mu u toj raboti sama opozicija kadkad nesebično pomogne, osnovni cilj Vuciceve politike jeste nestanak smislene opozicije i mislećih  medija.  

To je ustvari  osnovni preduslov za završetak izmisljene stvarnosti u kojoj će  Vučićev rejting postati izmišljen, odnosno stvar njegove volje .

U  Potemkinovim selima  premijera Srbije sve  postaje stvar   njegove percepcije, a koliko  daleko je  spreman da ide, Vučić to  najbolje demonstrira na slučaju tragične nesreće  prouzrokovane padom helikoptera prošlog petka.   

Koliko je sa druge strane EU spremna da zatvara oči, uši, grlo i  nos  na jasno udaljavanje  Vuciceve gubernije  od vlastitih standarda, jasno označenih u tzv kopenhaškim kriterijumima,  najbolje je ovog petka demonstrirao   Edvard Kučan, šef delegacije EP.

Predsednik delegacije Evropskog Parlamenta je tako izjavio kako u Brisel nosi poruku da je put Srbije ka EU jasan. Istini za volju, Kučan nije krio činjenicu  da  jedino što on nosi u Brisel jesu tek čvrsta uveravanja  vlasti o svom evropskom putu.

To sve neobično liči na situaciju gde majka  upozori sinove da je više vreme  da pocnu spremati sobu koja je u sve većem haosu, a oni joj odgovore :

-Evo mama ‘oćemo, majke mi, samo nas pusti još malo, da se  poigramo.

No neodgovorno bi bilo tražiti odgovornost Brisela za  ono šta  radi zvanični Beograd. Kao što Beograd ne može biti odgovoran za ponašanje  Brisela.

Srpski  premijer marljivo (g)radi, ciglu po ciglu, laž po laž. Jasno je pokazao da na svom putu do svojih Potemkinovih sela ne planira stati.

Svaka laž, svako silovanje zdravog razuma, koje prodje u mučnoj tišini ugašene javnosti radja novu, još bizarniju laž , još bestidnije silovanje zdravog razuma.

U nekakvom redosledu odgovornosti možda bi upravo ta zaglušujuće  glasna tišina javnosti zauzela to kobno prvo mesto, ispred autokratskog ponašanja srpskog premijera , pragmaticno  ćoravog  Brisela  i   razjedinjene opozicije.

A vesti u ogledalu odavno su postale, koliko šaljive, toliko istinite. U svakoj šali ima pola istine, samo na njuz.netu istina je kompletna.

 http://www.njuz.net/vucic-dosli-smo-do-onog-trenutka-kada-bukvalno-mogu-da-izjavim-bilo-sta-bez-ikakvih-posledica/



Komentari (311)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 10:25 22.03.2015

Re: ...primecujem...


I onda slušaš kako je samo u Kraljevini Jugoslaviji bilo neizdrživo, idi begaj.
Dugo im je trajala borba za ovo sto imaju danas.

To je suština, kod nas je to prekinuto revolucijom, pa bi sad hteli na brzinu to da ispravimo....plus što im je standard rastao (između ostalog) i zbog straha vlasti od komunizma

Nije samo u Kraljevini, ali nije samo ni pod komunistima. Činjenica je da je običan narod više napredovao i benefitovao pod komunistima nego pod kraljem. I tu možda i treba tražiti razloge popularnosti Tita, a ne u nekim volšebnim englesko-medijskim mahinacijama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:28 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Pa da, a to je (recimo) bilo odmah posle WW2, a mo`š misliti kako je bilo pre njega.


Naravno. Jos im se zalomila srecna geografska pozicija (istorijski gledano) od otkrica Amerike pa preko reformacije kad uporedis sa nasom nesrecnom pozicijom...


I onda slušaš kako je samo u Kraljevini Jugoslaviji bilo neizdrživo, idi begaj....To je suština, kod nas je to prekinuto revolucijom, pa bi sad hteli na brzinu to da ispravimo... plus što im je standard rastao (između ostalog) i zbog straha vlasti od komunizma.


Ma da, gluposti. Trucaju ljudi svasta i porede istorijske periode izvan svakog konteksta a i iz neznanja ili neke ruzicaste slike sveta.

Da, radnicka partija je kod njih bila jaka od ww2 i prva koja je uspela (ne odmah) da razbije socijalnu i religijsku segregaciju). Ali bez prevrata se gradila socijalna i pravna drzava. (koja se sad btw. polako topi ko pahulja na suncu)
princi princi 10:38 22.03.2015

Re: ...primecujem...

koja se sad btw. polako topi ko pahulja na suncu

Da, i to je tačno. Opasni trendovi. Rasizam, populizam, to igranje s pravnom državom... samo moliš boga da se ne pojavi neki manijak koji će iskoristiti sve to.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:53 22.03.2015

Re: ...primecujem...

princi
koja se sad btw. polako topi ko pahulja na suncu

Da, i to je tačno. Opasni trendovi. Rasizam, populizam, to igranje s pravnom državom... samo moliš boga da se ne pojavi neki manijak koji će iskoristiti sve to.


Apsolutno. Ni malo mi se ne svidja gde vode ti trendovi ciji sam svedok. Od ovog cvrstog briselskog zagrljaja ima kosti da popucaju mnogima jer je desnica uzjahala (sto u koaliciji sa skoro sasusenom levicom sto u koaliciji sa zdruzenom desnicom - desno, desno ekstrem, desno centar) i ne posustaje.

A ona je nosilac uglavnom tih retrogradnih ideja - populizam/rasizam/segregacija koja je s teskom mukom jedva razbijena pa eto tek od pre 50-60 godina ovde.


princi princi 11:03 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Da, ta EU je, zapravo neka birokratska parametadržava, odslikana u propisima, zakonima, kao neka Smithova "nevidljiva ruka". A fašisti tu, na licu mesta, pojavljuju se sa tim svojim lakim rešenjima od kojih pucaju kosti. Ljudi se uljuljkuju osećajem lažne sigurnosti, verom u institucije koje su zapravo, uprkos svoj svojoj snazi, vrlo krhke. Nema zanavek osvojenih sloboda i "civilizacijskih" tekovina. Sve to može da nestane u roku od par meseci (primeri Nemačke, Austrije, Mađarske, pa, na koncu, i Jugoslavije). Ameri su mislili da su za vjek i vjekov rešili problem rasizma sa Kenedijem, Selmom, pa onda Obamom, ali reci to onim klincima u Misuriju, Njujorku, Detroitu i Čikagu. A u zemljama kratke ili nepostojeće demokratske tradicije kao što je to Srbija, ove stvari su još akutnije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:43 22.03.2015

Re: ...primecujem...

A fašisti tu, na licu mesta, pojavljuju se sa tim svojim lakim rešenjima od kojih pucaju kosti. Ljudi se uljuljkuju osećajem lažne sigurnosti, verom u institucije koje su zapravo, uprkos svoj svojoj snazi, vrlo krhke. Nema zanavek osvojenih sloboda i "civilizacijskih" tekovina. Sve to može da nestane u roku od par meseci (primeri Nemačke


Upravo. I kako je matrica zastrasivanja svuda ista - budite srecni jer mozete da prodjete kao ____ (dopisati trenutnog obelezenog kao pariju)...

Inace 'zlatno doba' novije istorije, oko '70, se danas holandskom levicarenju pripisuje uz zamalo ismejavanje i gresku i kao doba kad se eto pustalo kalakurcije (sto rek'o emsi) iz belog sveta pa sad imaju 'problem' koji odmah vezu za neuspele integracije (citaj - Merkel) pa ko kvasac naraste do straha od terorizma (i stranaca)....

koji naravno ima za posledicu da im kod populacije prolazi dugacak red retrogradnih mera/zakona, prisluskivanja, prava na pretres i upad po kucama, premrezavanje kamerama do kucnih wc-a, rojalni ustupci korporacijama a na ustrb gradjana, sve vece ucestvovanje/saradnja u americkim sranjima po svetu, povecavanje vojnog budzeta, budzeta briselu, superhik modela - otmi sirotinji/daj bogatima kroz poreze, a smanjenje za sve ugrozene kategorije sto gradjana sto institucija umetnosti, zdravstva, dece, bolesnih, invalida....

Dugacak je spisak sta sve prolazi ispod zita dok se koriste i medijski plasiraju i podgrejavaju ljudski strahovi dobro znani manipulatorima u armani odelima i sa onim plasticnim osmehom na licu pred kamerama.






milisav68 milisav68 11:43 22.03.2015

Re: ...primecujem...

princi
Nije samo u Kraljevini, ali nije samo ni pod komunistima.Činjenica je da je običan narod više napredovao i benefitovao pod komunistima nego pod kraljem.

Pa nije, samo što se upoređuju razni periodi, i plus što se vade iz konteksta.

Teško ćeš da čuješ da neko hvali period pod komunistima odmah posle WW2, 50-ih, i 60-ih, a svi pominju 70-te i 80-te, a tada se i svetu (manje-više) živelo bolje.

Sa druge strane svi pljuju Kraljevinu, a ne pominju da je (recimo) u USA tada bilo masovnih samoubistava zbog loše ekonomske situacije.
I tu možda i treba tražiti razloge popularnosti Tita, a ne u nekim volšebnim englesko-medijskim mahinacijama.

Pa da, i tu dolazimo do razloga prevelike popularnosti Vučića, relativna izolacija (koja traje 25 godina) - nemaš pojma kako drugi žive, a veruješ/nadaš se da će čvrsta ruka da reši probleme.

A osnova je poštovanje zakona i privatne svojine - kakvi god jesu, i kako god su stečeni.

Pa tako drastično smeta Tomina diploma, a ne smeta što "Afera Indeks" još nema epilog, iako je započeta pre skoro 10 godina.
qqriq qqriq 11:55 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Expectation management. Vreme je sigurni ubica.




( čuje se tihi jecaj )


stefan.hauzer stefan.hauzer 12:01 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Sa druge strane svi pljuju Kraljevinu,

kada je to bila država bez jasnog sistema. istina, sjajna ideja u nastajanju, ali neodrživa zbog ljudskog faktora; kao i komunizam, uostalom:)
Dr M Dr M 12:24 22.03.2015

Re: ...primecujem...

sjajna ideja u nastajanju, ali neodrživa zbog ljudskog faktora; kao i komunizam, uostalom:)


Izvini što se mešam ali mislim da komunizam nije propao zbog ljudskog faktora nego zato što je, kao sama ideja, bio suprotan biološkim zakonima, tu mislim na načelo ekonomičnosti
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:50 22.03.2015

Re: ...primecujem...

bio suprotan biološkim zakonima, tu mislim na načelo ekonomičnosti

pravo na rad i nemogućnost da se to pravo pretvori u isplativo?
u svakom slučaju, mislio sam na to, da je i kraljevina shs/jugoslavija - pravljena na osnovu ideje da je to jedan (troimeni) narod, kao i da je komunizam napravljen tako da svi budemo jednaki i da nema ovakvih razlika među ljudima:)
Dr M Dr M 13:26 22.03.2015

Re: ...primecujem...

pravo na rad i nemogućnost da se to pravo pretvori u isplativo?


Nisam mislio na to nego da svaka akcija troši najmanje energije potrebne da bi se dostigao cilj.

Da banalizujem, stepenik od 19 cm ne prelaziš tako što nogu dižeš na pola metra.

Rezultat, svako radi najmanje što može.

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:03 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Rezultat, svako radi najmanje što može.

da, ovo jeste istina.
mislim i kako je osnovni neuspeh komunizma bila loša pretpostavka da su ljudi sposobni, na nivou jedinke, se zadovolje optimalnim minimumom, umesto maksimumom. ima jedna dobra stvar, letu štuka - minimalizam.
freehand freehand 14:08 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Dr M
pravo na rad i nemogućnost da se to pravo pretvori u isplativo?


Nisam mislio na to nego da svaka akcija troši najmanje energije potrebne da bi se dostigao cilj.

Da banalizujem, stepenik od 19 cm ne prelaziš tako što nogu dižeš na pola metra.

Rezultat, svako radi najmanje što može.


Kaže mi drugar da je negde pronašao Manuel CIA deljen Poljacima, nraočito brodogradilšnim radnicima pre '80.
I kaže da je u tom uputstvu sročenom u lengliju pisalo, otprilike sve što i u zakonu o udruženom radu, čega su se naši samoupravljači prilično prilježno držali.
Rado ću pdoleiti kad se dokopam skenova.
milisav68 milisav68 15:26 22.03.2015

Re: ...primecujem...

stefan.hauzer
Sa druge strane svi pljuju Kraljevinu,

kada je to bila država bez jasnog sistema. istina, sjajna ideja u nastajanju, ali neodrživa zbog ljudskog faktora; kao i komunizam, uostalom:)

Ma dobro, nego mi je smešna ta percepcija da je jedno ekstra loše, a drugo ekstra dobro, a vremenska razlika poređenja skoro pola veka.

Pa onda stave statistiku, kao u SFRJ se proizvodilo neznamkolko struje, automobila..... u odnosu na Kraljevinu.

To bi bilo isto kao kad bi tvrdili da je za vreme Miloševića bilo najbolje, jer je on uveo internet u Srbiju.
blogovatelj blogovatelj 15:40 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Ni to nije garant 100% ali jeste neki garant. Niko ne zna da ce za 100 godina (i manje) Holandija biti ovo sto je sada pa tako ni Srbija ovo sto je sada.


Tri generacije, tj. nekih 75 godina loše vlasti može od imperije napraviti banana državu. I obrnut proces je moguć, naravno.
Ali da bi neka država išla ka boljitku neophodno je da solidan procenat stanovništva bude svestan kakvi trendovi (tehnološki, kulturni, sociološki) su dominantni u datom momentu u svetu. A i oni koji toga nisu svesni moraju takođe imati poverenje u svoju elitu, tj. moraju biti uverenja da elita poznaje trendove.
Jezu u meni izaziva pomisao koliko je Srbija daleko od gore opisanog stanja.
Pogledajte samo ovaj blog portal. Mislim da nisam u krivu ako kažem da ovde dolazi neka, kakva takva "elita" Srbije. I da vas priupitam sada. Koliko znate blogera i/ili komentatora iz Zaječara, Bora, Negotina, Novog Pazara, Leskovca, Pirota, Čačka, Sremske Mitrovice, Rume, Kikinde?
A pazi sad ovo! Da vidimo ko su "poznavaoci trendova" tj pripadnici "elite" koja zalazi u ovaj deo sajbersvemira.
Imamo recimo ovde, na Blogu B92, pripadnika "elite" koji godinama već zagovara tezu da se Srbija može izvući iz ekonomske bule tako što će prodavati šljive, slaninu i bundeve Rusima. A dovoljno je poznavati samo geografiju i matematiku do šestog osnovne da se čovek sam uveri koliko je to nemoguća misija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:48 22.03.2015

Re: ...primecujem...

blogovatelj
Jezu u meni izaziva pomisao koliko je Srbija daleko od gore opisanog stanja.

Скоро потпуно.

Мене фасцинира и друга ствар: ми нисмо друштво које даје погрешне одговоре, него друштво које поставља погрешна питања. На погрешна питања у једном друштву сви су одговори погрешни.

Пример: ми се бавимо питањима које су потпуно ван памети и другде одавно решена, попут тога да ли треба плаћати градски превоз или порез.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:58 22.03.2015

Re: ...primecujem...

. На погрешна питања у једном друштву сви су одговори погрешни.

imaš poentu, a opet
treba imati u vidu, da ne mogu se ista pitanja postaviti čoveku iz Nemačke, Srbije ili Tajlanda - jer nisu svi u istom duhu odgojeni. Ono što se za jednog podrazumeva, ne mora da se podrazumeva i za drugog i obrnuto.


Na primer, po zakonu u Srbiji zabranjeno je šlepanje na autoputu. Pre neki dan, ortaku stane auto kod Inđije, on nazove šlep službu i cena je 120 eura. Danas, kada većina ljudi radi na minimalcu od 200 eura, odkud nekome tih 120 eura za šlepanje? Banalan primer. Ako već radimo za bedu, onda bi neke stvari trebale da budu besplatne ili povoljne - ako pričamo o socijalno odgovornoj državi, sve ostalo je bezobrazluk.
larisa_bg larisa_bg 18:52 22.03.2015

Re: ...primecujem...

apacherosepeacock

Nista drugacije nije ni meni u Holandiji. I ja zacepim nos kad odem na glasanje. Izaberem pa makar bilo to i promil nade da sam nesto promenila, jer mi apstiniranje jeste najgora opcija - da nisam ni pokusala bar...(ko u onom vicu kad covek moli boga da mu da pogodak na lutriji a bog mu odgovara - pa kupi tiket jebiga:)

Malo ljudi znam da imaju dobro misljenje o politicarima i veruju u predizborna obecanja, svuda je to isto, ali imamo to sto imamo (jad i beda) pa bar pokusavamo od izbora do izbora.


Pa sasvim moguće da si u pravu. Možda su nas malo i iskvarila ona vremena kad je bilo dža ili bu, život ili smrt, Sloba ili opozicija, pa sad imamo neka preterana očekivanja da glasamo skoro sa nekom strašću. Možda treba prosto otići onako napola rezigniran, sa umerenom nadom i umerenom sumnjom. Nemam pojma...
mariopan mariopan 20:37 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Kraja
...da se niko nije usudio da odgovori na pitanje "sta je alternativa"...

Нека нова странка.
Не НОВА него стварно нова новцата. Док то не видим ја не гласам.

Ако видим у тој странци било кога ко је макар прошао поред политике у последњих 20 година - опет не гласам.....то је све што за сада могу да урадим као вид отпора.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:45 22.03.2015

Re: ...primecujem...

stefan.hauzer
Na primer, po zakonu u Srbiji zabranjeno je šlepanje na autoputu. Pre neki dan, ortaku stane auto kod Inđije, on nazove šlep službu i cena je 120 eura. Danas, kada većina ljudi radi na minimalcu od 200 eura, odkud nekome tih 120 eura za šlepanje?

:)
Пример је потпуно погрешан.
Пот-пу-но.
И спада у интелектуални популизам (који често спомињем), овом приликом не нарочито софистициран нити могућ да се брани.
Зашто?

Прво, идеја забране шлеповања сајлом на аутопуту логична је последица природе саобраћаја на аутопуту. На њему се одвија саобраћај великим брзинама, а безбедно шлеповање сајлом могуће је тек при малим. Око шлепованих кола која ће се кретати аутопутем средњом траком а малом брзином ствараће се чеп на аутопуту и следиће потенцијално опасна претицања. За кола која долазе брзином од 120 km/h ова шлепована кола са 40-50 km/h изгледају као да стоје. Око њих ће се нагло улазити у претицање трећом траком, ускачући, можда, у путању колима која се већ њоме крећу. Могуће је да се избегне овај чеп када би се шлепована кола кретала брзином од 80-90 km/h, али та је брзина огромна за ситуацију када и шлепована кола морају да коче, јер их, до оних кола испред, која их вуку, дели тек 4-5 метара. Нема времена за реакцију -- кочење -- на тако малом растојању. Шансе за незгоду се тиме повећавају. Због свега наведеног, шлеповања на аутопуту не сме бити: угрожава озбиљно безбедност саобраћаја.

Ово су технички детаљи. Финансијски су, такође, једнако погрешно сагледани. Будући да је шлеповање од значаја за безбедност саобраћаја, важно је да га свако може приуштити, па га махом држава под повољнијим условима и пружа путем својих или независних аутоклубова. Плаћањем годишње чланске карте АМСС* за само 600 динара могуће је добити бесплатних 40 километара шлеповања, што је довољно да се изађе са сваког аутопута, а даље, регионалним путем, може се шлеповати возило класичним и најјефтинијим методом -- сајла+пријатељ у колима испред. Да не спомињем да бољи пакет АМСС чланке карте од 1800 динара** укида и ту муку да морамо звати пријатеље у помоћ, осим ако смо баш више од 100 километара удаљени од куће -- пакет обухвата бесплатно шлеповање до 100 километара.

Ово како си ти изнео аргументе и које аргументе си изнео јесте уобичајени накарадни приступ о "незрелости" српског друштва и његовој материјалној немоћи као узрока његовог цивилизацијског заостајања. То је, такође, једна врста прикривеног омаловажавања српског народа, прикривеног аутошовинизма -- непособни су и неодговорни и "незрели" итд. итсл.

Овај приступ спрам Србије и разлога њене цивилизацијске заосталости непрекидно се, само mutatis mutandis, олако понавља (старци мудраци и тетке су му нарочито склони), како на блогу тако и у јавном и медијском животу ван њега.

:)

* link: Основна чланска карта АМССа
** link: Супер чланска карта АМССа
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:08 22.03.2015

Re: ...primecujem...

осим ако смо баш више од 100 километара удаљени од куће -- пакет обухвата бесплатно шлеповање до 100 километара.


a ako nismo? najbolje da ostavimo da truli auto, jer je jeftinije. promašio si poentu, bila je na previsokoj ceni usluge.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:44 22.03.2015

Re: ...primecujem...

stefan.hauzer
осим ако смо баш више од 100 километара удаљени од куће -- пакет обухвата бесплатно шлеповање до 100 километара.


a ako nismo? najbolje da ostavimo da truli auto, jer je jeftinije. promašio si poentu, bila je na previsokoj ceni usluge.

:)))))

600 dinara je mnogo?
Ili pamet koja treba da unapred misli?
Šta od to dvoje nije dostupno Srbima?
:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:19 23.03.2015

Re: ...primecujem...

600 dinara je mnogo?

nije, ali u ovom slučaju se ta članska karta pokazala neupotrebljivom. s obzirom, da po zakonu smeš da se šlepaš do prvog izlaza, ukoliko se auto pokvarilo prilikom kretanja. mislim, tih do 40 km ništa ne znači.

+ kazna za nepropisno vučenje je 5,000 rsd
što je i dalje jeftinije od šlep službe.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:39 23.03.2015

Re: ...primecujem...

stefan.hauzer
600 dinara je mnogo?

nije, ali u ovom slučaju se ta članska karta pokazala neupotrebljivom. s obzirom, da po zakonu smeš da se šlepaš do prvog izlaza, ukoliko se auto pokvarilo prilikom kretanja. mislim, tih do 40 km ništa ne znači.

Неистина.
За 40 километара већ си, а за џабе, изашао са аутопута где ти је најзгодније. И онда, све по прописима, можеш да се шлепујеш уз помоћ пријатеља. Ако већ ниси уплатио ону чланску карту за 100 бесплатних километара...

Мислим да је белодано да је овде проблем у српском mind setu, а не у парама. У свету је нормално да имаш неку овакву врсту услуге помоћи на путу унапред плаћену, често и у оквиру осигурања, не само државе... Ево, немачки пандан АМССу има 18.000.000 чланова: ADAC.

Но, да не гњавим много, јер ти и даље демонстрираш ону памет о којој сам говорио, иако су разлози за поштовање прописа мање више сви изнесени. Аргументи никог не убеђују, говорио је Ралф Валдо Емерсон.

Зато, ево зике, а песма се зове Хоксен ;-))))

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:45 23.03.2015

Re: ...primecujem...

kopirao mi se koment, a nisam hteo da nastavljam.
ipak, rekao bih da si ti u pravu, a ja u krivu:)
Unfuckable Unfuckable 03:35 22.03.2015

tko ne pamti

mnogo su mi se dopale one sličke s džakčićima, što me odnese u prošlost davnu (dokaz kolika smo marva koju mantaju levo - desno, od spina do spina i koliko nam sve to magli ionako debelo poremećenu percepciju)
dakle, na ovom (krajnje zanimljivom, što ne reći) blogu (mrzi me da se akam s linkovima)

http://blog.b92.rs/text/20648/Bekstvo-od-odgovornosti/

ostavio sam, ničim izazvan, par komentara.
Neke ću sa zadovoljstvom citirati ovde, mislim to je svakako vrh vrhova kad se dopre do tih (želim da se samonaglasim - samocitirajućih) visina:

ja jedva čekam
da Toma obelodani sve oko "neviđene izborne krađe" kako je i obećao (ako pobedi) još tamo negde u maju.
Evo sad ga izabralo, dakle ne bi trebalo ništa da ga spreči da obznani istinu i pohapsi lopovsku bagru.


...I da, jako je bitno šta će da obelodani, da se stvarno ne lažemo, itekako je bitno - ovamo se maše "dokazima" (biće pod znacima navoda sve dok ne postanu vidljivi i validni) a sad malo - prc. E pa mislim, to je malo neozbiljno:
kao prvo - obećao je. I uslovio. Uslovi su koliko vidim ispunjeni tako da je loptica u njegovom dvorištu
Kad je već mogao i umeo da ubere poene i zaista da ostavku na vođstvo u stranci, što Tadić nikada nije uradio, onda ne vidim što bi mu ispunjavanje ovog obećanja predstavljalo problem...


pa ja ne agitujem protiv Tome (mnogo je zauzet ovih dana) nego ga samo podsećam na obećanje (koristim priliku: vidim čovek ispunjava) da se lopovi pohapse, da nema tu možda nešto loše?


...misliš 100 milijardi investicija?
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/vesti_dana/story/178545/Nikoli%C4%87+obe%C4%87ao+100+milijardi+%E2%82%AC.html


Mislim da nam je svima u interesu da se stane na put lopovima i da se obezbede pošteni izbori, jer krađa glasova je ozbiljna stvar, naročito ako je učini neko sa izrazitim demokratskim "predznakom".
Toma je obećao, čovek Zna, dakle - čekamo hapšenja.

11.07.2012

rasturam, znam

Bonner Bonner 08:43 22.03.2015

Re: tko ne pamti

Unfuckable


rasturam, znam



Jos da si fuckable mogao bi da se kandidujes na sledecim izborima.


tess tess 09:33 22.03.2015

Re: tko ne pamti

Unfuckable
rasturam, znam

:)
freehand freehand 08:29 22.03.2015

Corax


Bonner Bonner 10:11 22.03.2015

Vase Nase Novine?!

Jedno pitanje.





Nase Novine


Jel Nase Novine nisu izasle ovaj vikend?





freehand freehand 10:14 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Bonner
Jedno pitanje.





Nase Novine


Jel Nase Novine nisu izasle ovaj vikend?






A hejteri i stalkeri u čudu i neverici! Nigde da neko proslavi isupunjenje želja i zahteva?!
Bonner Bonner 10:28 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

freehand



A hejteri i stalkeri u čudu i neverici! Nigde da neko proslavi isupunjenje želja i zahteva?!


Vazno da si ti tu, branilac likova i dela. Za sendvic ili za dz, nebitno.

freehand freehand 10:39 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Bonner
freehand



A hejteri i stalkeri u čudu i neverici! Nigde da neko proslavi isupunjenje želja i zahteva?!


Vazno da si ti tu, branilac likova i dela. Za sendvic ili za dz, nebitno.


Likova i delova?
Reč je o nekim principima al ti to svakako ne bi razumeo pa da te ne opterećujem. zato da priznam da meni taj sendvič zaista mnogo znači.
A kako NATO plaća kad smo kod toga?
Bonner Bonner 11:25 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

freehand

...
A kako NATO plaća kad smo kod toga?


NATO placa bolje, zar ne vidis?! Ne javljam se na blogu iz sata u sat iz dana u dan i ne komentarisem sve i svasta i ne pisem sve i svasta.

Preciznije, imam normalan zivot. Blog mi je samo povremena zanimacija.

I naravno ne placa me NATO. Radim i zaradjujem kao sav normalan svet, ne uvlacim se, ne prodajem i imam sopstveno misljenje i mirnu savest.

freehand freehand 11:52 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

NATO placa bolje, zar ne vidis?! Ne javljam se na blogu iz sata u sat iz dana u dan i ne komentarisem sve i svasta i ne pisem sve i svasta.

Ali ti izveštaj o svemu tome neko dostavlja u dajdžestiranoj verziji, dnevno, nedeljno, mesečno?
Ili ipak sve to čitaš pa znaš?
Nedeljno, ali onda sedneš 48 sati da bi sve postigao?
Preciznije, imam normalan zivot. Blog mi je samo povremena zanimacija.

Lepo.
I naravno ne placa me NATO. Radim i zaradjujem kao sav normalan svet, ne uvlacim se, ne prodajem i imam sopstveno misljenje i mirnu savest.

Ali odlično znaš ko druge i u kojoj valuti plaća. I to je lepo.
Bonner Bonner 12:00 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

freehand


Ali ti izveštaj o svemu tome neko dostavlja u dajdžestiranoj verziji, dnevno, nedeljno, mesečno?
Ili ipak sve to čitaš pa znaš?
Lepo.
Ali odlično znaš ko druge i u kojoj valuti plaća. I to je lepo.


Izvini, ovde cu da te ostavim bez teksta.

I bez dijagnoze.


freehand freehand 12:27 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Bonner
freehand


Ali ti izveštaj o svemu tome neko dostavlja u dajdžestiranoj verziji, dnevno, nedeljno, mesečno?
Ili ipak sve to čitaš pa znaš?
Lepo.
Ali odlično znaš ko druge i u kojoj valuti plaća. I to je lepo.


Izvini, ovde cu da te ostavim bez teksta.

I bez dijagnoze.



Boneru, može jedna bona? :)
Bonner Bonner 12:57 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

freehand


Boneru, može jedna bona? :)


Ne znam sta ti je to bona?

Ako je u pitanju bonbona onda imam pred sobom sliku nekog ostarelog pedofila koji deci nudi bonbone da bi ih zlostavljao.

Ako je u pitanju eng. bone u smislu istopolnog koitusa, ne hvala.

Ako je u pitanju bos. bona, u smislu neke zenske osobe onda pred sobom imam sliku podvodaca, makroa.

I jedno i drugo i trece je vulgarno, morbidno i sto bi rekao ministar Tasovac dno dna.

Ali opet kazem, nisam ovde da delim dijagnoze. Cak i kad su kriterijumi ocigledni.

freehand freehand 14:13 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Ako je u pitanju bonbona onda imam pred sobom sliku nekog ostarelog pedofila koji deci nudi bonbone da bi ih zlostavljao.

Ako je u pitanju eng. bone u smislu istopolnog koitusa, ne hvala.

Ako je u pitanju bos. bona, u smislu neke zenske osobe onda pred sobom imam sliku podvodaca, makroa.

De, de... Nije ovo mesto za tvoje vlažne snove. Nego čika Frihend voli da počasti.
Bonner Bonner 14:25 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

freehand


... Nego čika Frihend voli da počasti.


Cika free kao matori pedofil?

Neka hvala cika free. Kusaj ti bonu sam, mi sa matorim pedofilima ne zelimo nista da delimo.

urbana_gerila urbana_gerila 14:38 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Bonner
freehand


... Nego čika Frihend voli da počasti.


Cika free kao matori pedofil?

Neka hvala cika free. Kusaj ti bonu sam, mi sa matorim pedofilima ne zelimo nista da delimo.



freehand je iz prečanske familije, vospitan, pa ću te ja pitam - koji ste to, do moga, VI?
Bonner Bonner 15:05 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

urbana_gerila


freehand je iz prečanske familije, vospitan, pa ću te ja pitam - koji ste to, do moga, VI?


Pa sto deli "bone" po blogu kad je vaspitan?!

A to do tvoga je mozda free, ne bih znao kasti. A i ne tice me se.

urbana_gerila urbana_gerila 15:39 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Bonner
urbana_gerila


freehand je iz prečanske familije, vospitan, pa ću te ja pitam - koji ste to, do moga, VI?


Pa sto deli "bone" po blogu kad je vaspitan?!

A to do tvoga je mozda free, ne bih znao kasti. A i ne tice me se.



i dalje nisi odgovorio na pitanje koje moga više tangira - koji ste to VI na koje se pozivaš?
Bonner Bonner 16:10 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

urbana_gerila


i dalje nisi odgovorio na pitanje koje moga više tangira - ...


Kasnije. Kad se free vrati, iz zivota koga kao ima.

Ovako moze neko da pomisli da je samo otisao da ne bi izgledalo da konstantno visi na blogu i da se eventualno oglasava na dva, a mozda i vise korisnickih imena.

urbana_gerila urbana_gerila 19:59 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Bonner
urbana_gerila


i dalje nisi odgovorio na pitanje koje moga više tangira - ...


Kasnije. Kad se free vrati, iz zivota koga kao ima.

Ovako moze neko da pomisli da je samo otisao da ne bi izgledalo da konstantno visi na blogu i da se eventualno oglasava na dva, a mozda i vise korisnickih imena.



ma, freehand nije štrajkolomac, zbog toga ga nema.
a da se pojavljuje pod više imena - nema šansi, ne bi on delio stavove ni sa samim sobom pod drugim nikom.

freehand freehand 20:11 22.03.2015

Re: Vase Nase Novine?!

Kasnije. Kad se free vrati, iz zivota koga kao ima.

Ovako moze neko da pomisli da je samo otisao da ne bi izgledalo da konstantno visi na blogu i da se eventualno oglasava na dva, a mozda i vise korisnickih imena.

Vrati bonu. To što si glup nema veze, to što si kvaran od tebe pravi lošeg dečaka.
freehand freehand 13:04 22.03.2015

Malo humora

... pred ručak:
HIT: Lični stav - Aleksandar Jovičić (SNS)

G.Cross G.Cross 14:37 22.03.2015

Re: Malo humora

freehand
... pred ručak:
HIT: Lični stav - Aleksandar Jovičić (SNS)



Ja ovo jednostavno ne mogu da shvatim.

Da li je ovim ljudima iko ikada rekao ( pa makar Toni Blair) da postoji nesto sto se zove Business Plan.

Deo Business Plan je Market Research ( da bi se razumelo koliko potencijamnih kupaca moze biti i kao posledica da li projekt moze biti profitabilan).

Kalif Vucic prvo odluci da gradi a onda potrosi jedan dan da vidi koliko ima zainteresovanih.
Ovo je jednostavno neshvatljivo.

Onda on kaze da se javilo 1066 ljudi da su zainteresovani. I po njemu je to odlican rezultat i razlog da se BNV gradi.

Da li je neko rekao Vucicu je da u Real Estate industriji "coversion rate" ( rata konverzije izmedju nekoga ko je zainteresovan u stvarnog kupca) negde oko 1% - 3% ?

Pitali ljudi gore sta da se radi.

1) Pa na primer da se donese zakon da sve Javne i Privatne televizije da bi dobile frekvenciju moraju da se obavezu na makar 1 sat dnevno edukacionog programa kako u stvari Trzisna Ekonomija radi.

Ove emisije vec postoje pravila ih je EU za druge drzave kad su se ukljucivale u EU.

2) Svi Predsednici Drzave i Predsednici Vlade moraju da imaju potvrdu da su odgledali ove emisije.


looping looping 18:07 22.03.2015

Re: Malo humora

freehand
... pred ručak:
HIT: Lični stav - Aleksandar Jovičić (SNS)

Evo malo pred večeru.

dali76 dali76 21:07 22.03.2015

Re: Malo humora

Izvini looping , ali zar jos cekamo jedan jedini smisleni razlog zbog koga bi iko , sem SNS zaposlenika , a imajuci u vidu trogodisnju vlast, podrzao Vucica?
Ne razumem zasto je to toliko tesko? Razumem Jovicica; on ima licni interes da prica o svacemu i kaze nista.
No, ti ipak nisi Jovicic. Nemas licni interes pa eto prlike za konkretne argumente.

looping looping 05:59 23.03.2015

Re: Malo humora

dali76
Izvini looping , ali zar jos cekamo jedan jedini smisleni razlog zbog koga bi iko , sem SNS zaposlenika , a imajuci u vidu trogodisnju vlast, podrzao Vucica?
Ne razumem zasto je to toliko tesko?


Eno iznad sam stavio u jednom od komentara. Dva smislena razloga, ne jedan.
- Kosovo više nije glavna tema u Srbiji.
- Uspešno održan Prajd.

Razumem Jovicica; on ima licni interes da prica o svacemu i kaze nista.
No, ti ipak nisi Jovicic. Nemas licni interes pa eto prlike za konkretne argumente.

Pu, pu, pu... daleko bilo!
looping looping 06:13 23.03.2015

Re: Malo humora

freehand
... pred ručak:
HIT: Lični stav - Aleksandar Jovičić (SNS)


E nešto se razmišljam. Odgledao sam ovaj intervju i voditelj pita kako je moguće da je BG u rangu Panama City-a i još druga dva grada. A ovamo BGV ne valja a Savamala stoji maltene u centru grada onakva kakva jeste decenijama da je niko prstom nije takao.
Da je ovaj SNS-ovac imao malo pameti da ga pita "Jel' ti hoćeš kakiš ili nećeš kakiš?".
dali76 dali76 04:28 24.03.2015

Re: Malo humora

Prajd and Kosovo?
Ma zezas me jelda?
Pa na tome Vucic ima moju podrsku, ali ako si vec toliko sklon kreditima, sto isti nisi dao Tadicu na izborima 2012?
Mislim, jes, pasnjaci, zaposljavanje partijsko, tajkuni iza ledja, ocistimo Srbiju,ali sta coveku zamerati budalastine ako ti fino kaze, I ne slaze: hej ja sam omogucio potpisivanje SSP i hapsenje osumnjicenih za zlocine,a to su sve neophodni koraciprema EU.
Da ne pricamo da je iz svima jasnih razloga za to trebalo imati veca muda nego sto ih je pokazao Vucic sa Kosovom ili prajdom. .
I sad, Tadicu koji usput receno ,za razliku od Vucica, nikad nije imao takav politicki mandate, nisi oprostio, dao kredit,a Vucicu dajes toliku veresiju?

Ponavljam Looping. Trazim smislen, racionalan razlog,a ne bajke , gore od onih u koje do juce ni sam nisi verovao ,a ni prihvatao.
looping looping 05:52 24.03.2015

Re: Malo humora

Pa na tome Vucic ima moju podrsku, ali ako si vec toliko sklon kreditima, sto isti nisi dao Tadicu na izborima 2012?

Prosta stvar. Onda su Kosovo i Prajd bili glavna tema.
Glasamo za Tadića i bavimo se Kosovom i Prajdom još narednih 20 godina.

Sada je glavna tema ekonomija. Daleko od toga da je nešto rešeno po pitanju ekonomije, ali veliki pomak je da je to sada glavna tema.
I sad, Tadicu koji usput receno ,za razliku od Vucica, nikad nije imao takav politicki mandate, nisi oprostio, dao kredit,a Vucicu dajes toliku veresiju?

Tadić nije imao nikakvu kontrolu. Svako je drpao gde je hteo, kao u anarhiji. Koliko god danas neko tvrdio da je AV autokrata on makar ima neku kontrolu.
A i zašta nam služi Premijer ili Predsednik, da bude maneken?

Po tvojoj logici najviše bi nam odgovarao Koštunica. Ali eto, nema ga na vlasti.
Ponavljam Looping. Trazim smislen, racionalan razlog,a ne bajke , gore od onih u koje do juce ni sam nisi verovao ,a ni prihvatao.

Ja ne vidim nikakve bajke u mojim postovima.
Jednostavno, do juče su ljudi kritikovali vlast zbog lopovluka i sistematskog uništavanja države a danas ljudi vlasti zameraju zbog BGV, Er Srbije, cenzure medija (koju ja ne vidim), diploma, poneke stranačke tuče/incidenta po selima...
Meni više odgovara ovo drugo, za sada.

PS.
I još jedna stvar da bude jasna. Najveći plus u vladavini AV je hapšenje Miškovića i još ponekog. Verovatno da tu neće biti nekih velikih posledica ili osuda po te uhapšene ali narodu iz principa znači da takvi odleže makar dva dana u zatvoru.
Neka se pojavi neko ko će takve staviti u zatvor na duže vreme i ja mu garantujem doživotnu vlast u Srbiji, poznajući bes prosečnog srbina.
freehand freehand 20:49 22.03.2015

Za Dalija

Na 11:20

gavrilo1 gavrilo1 20:58 22.03.2015

Tisina tamo!

Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova
antioksidant antioksidant 21:05 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

e sad znas kako je olji beckovic kad hoce da postavi pitanje vucicu
mariopan mariopan 21:16 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

antioksidant
e sad znas kako je olji beckovic kad hoce da postavi pitanje vucicu


larisa_bg larisa_bg 21:19 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova


jesi javio Šabiću?
gavrilo1 gavrilo1 21:24 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

antioksidant
e sad znas kako je olji beckovic kad hoce da postavi pitanje vucicu


Ona to radi za pare, njoj taj Vucic bas odgovara sto postoji ali izgleda da onom ko je placao ne odgovara vise da baca pare u bunar.
gavrilo1 gavrilo1 21:28 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

larisa_bg
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova


jesi javio Šabiću?


Pa to bi vi trebali javiti, budite drugari, treba da se drzimo u ovakvim situacijama
Jer danas ja, sutra ti
A i
Necu samog sebe oplakivati valjda
freehand freehand 21:38 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

gavrilo1
antioksidant
e sad znas kako je olji beckovic kad hoce da postavi pitanje vucicu


Ona to radi za pare, njoj taj Vucic bas odgovara sto postoji ali izgleda da onom ko je placao ne odgovara vise da baca pare u bunar.

Jedna je Olivera Jovićević i jedan je Vučić, ali je zato desetina hiljda botova-debila i hipnotisanih-ljubitelja.
a_jovicic a_jovicic 22:37 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

I jesil' izračunao uglove?
blogovatelj blogovatelj 23:02 22.03.2015

Re: Tisina tamo!

e sad znas kako je olji beckovic kad hoce da postavi pitanje vucicu


Tačno tako. Zbog duhovitosti i tačnosti komentara dobio si preporuku.
Ali gubiš iz vida da ako famozna druga Srbija želi da bude bolja od prve, ona ne sme da se ponaša kao Vučić, nego učtivije i kulturnije. Jer zašto bi onda neko glasao za Bobića ako on radi isto što i Vučić?
"Ono pas, a ovo mu brat" što reče jedan od uvređenih Travničana u Konzulskim vremenima pitan da prokometariše razliku između francuskog i austrijskog konzula.
looping looping 06:07 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

Tisina tamo!
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

Ma odbanovaće te. Samo mu pošalji PP da se izvinjavaš što ga nisi podržao.
E, kad bi mogao da banuje i BGV.
gavrilo1 gavrilo1 07:52 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

a_jovicic
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

I jesil' izračunao uglove?


Vidi njega, opet ti
Pusti racunaljku, idi prosetati Savskom obalom NBGD
Zaista niste u pravi glede onoga sto tamo tvrdite
I jedini nacin da ti to dokazem je da odes i da vidis situaciju na terenu.
Sta se vidi odatle, sta ce se videti, promeniti itd.
mariopan mariopan 08:57 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

gavrilo1
larisa_bg
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova


jesi javio Šabiću?


Pa to bi vi trebali javiti, budite drugari, treba da se drzimo u ovakvim situacijama
Jer danas ja, sutra ti
A i
Necu samog sebe oplakivati valjda

За утеху
a_jovicic a_jovicic 10:16 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

gavrilo1
a_jovicic
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

I jesil' izračunao uglove?


Vidi njega, opet ti
Pusti racunaljku, idi prosetati Savskom obalom NBGD
Zaista niste u pravi glede onoga sto tamo tvrdite
I jedini nacin da ti to dokazem je da odes i da vidis situaciju na terenu.
Sta se vidi odatle, sta ce se videti, promeniti itd.

Znači ni crtanje ne pomaže. Promeniće se sve, tj. više se neće videti ništa ... ne samo Hram (ili njegova kupola) nego ni sve ostalo. Videće se samo jedan "zid" visokih zgrada i ništa više. No ipak ima neke nade ... možda od kompletnog BGD@H2O ostane samo ona kuletina i neki oniži tržni centar (i naravno "privremena" kafana), pošto ekonomski gledano projekat je budalaština (a i "investitor" nema toliko para na gomili nego je mislio da to gradi 10-tak godina od profita prikupljenog od prodaje izgradjenog) pa onda mož' se pomerimo "matar tamo-vamo" da ipak vidimo ostatak Beograda. Nego aj' ti ipak izračunaj one uglove ... evo ne mora Hram ... može "Beogradjanka" ... to ti je "zicer" ... 'em je viša, 'em je bliža.

A pošto vidim da voliš fotografiju a i sa te strane reke si, aj' nam lepo uslikaj panoramu sa one 3 stajne tačke.
freehand freehand 10:27 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

A pošto vidim da voliš fotografiju a i sa te strane reke si, aj' nam lepo uslikaj panoramu sa one 3 stajne tačke.

Nemaš ti pojma. Gavrilo samo Vučića voli, a on se vidi gde god i odakle god da gledaš. Ljubav menja perspektivu.
looping looping 12:03 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

freehand
A pošto vidim da voliš fotografiju a i sa te strane reke si, aj' nam lepo uslikaj panoramu sa one 3 stajne tačke.

Nemaš ti pojma. Gavrilo samo Vučića voli, a on se vidi gde god i odakle god da gledaš. Ljubav menja perspektivu.

I ako ga voli, čovek barem zna šta hoće. Vi ostali se gubite u kritici a nemate nikakav predlog za smenu vlasti koja vam ne odgovara. Po vama, izgleda da je anarhija najbolje rešenje.
Daj reci šta voliš ili neko manje zlo pa da ti poslužimo na sledećim izborima.
gavrilo1 gavrilo1 12:15 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

mariopan
gavrilo1
larisa_bg
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova


jesi javio Šabiću?


Pa to bi vi trebali javiti, budite drugari, treba da se drzimo u ovakvim situacijama
Jer danas ja, sutra ti
A i
Necu samog sebe oplakivati valjda

За утеху


Za tebe

gavrilo1 gavrilo1 12:33 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

a_jovicic
gavrilo1
a_jovicic
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

I jesil' izračunao uglove?


Vidi njega, opet ti
Pusti racunaljku, idi prosetati Savskom obalom NBGD
Zaista niste u pravi glede onoga sto tamo tvrdite
I jedini nacin da ti to dokazem je da odes i da vidis situaciju na terenu.
Sta se vidi odatle, sta ce se videti, promeniti itd.

Znači ni crtanje ne pomaže. Promeniće se sve, tj. više se neće videti ništa ... ne samo Hram (ili njegova kupola) nego ni sve ostalo. Videće se samo jedan "zid" visokih zgrada i ništa više. No ipak ima neke nade ... možda od kompletnog BGD@H2O ostane samo ona kuletina i neki oniži tržni centar (i naravno "privremena" kafana), pošto ekonomski gledano projekat je budalaština (a i "investitor" nema toliko para na gomili nego je mislio da to gradi 10-tak godina od profita prikupljenog od prodaje izgradjenog) pa onda mož' se pomerimo "matar tamo-vamo" da ipak vidimo ostatak Beograda. Nego aj' ti ipak izračunaj one uglove ... evo ne mora Hram ... može "Beogradjanka" ... to ti je "zicer" ... 'em je viša, 'em je bliža.

A pošto vidim da voliš fotografiju a i sa te strane reke si, aj' nam lepo uslikaj panoramu sa one 3 stajne tačke.


Gde ti otisao, ne mogu ja tako razgovarati,
Volim temeljno iscrpiti sve moguce opcije u pogledu jedne stvari, ostaviti sto manje nedorecenog a ti si opet sklon da sve razvodnjis i svedes na nesto licno(tamo si to radio) zapravo vecina ljudi na blogu to radi.
Vi se trudite diskreditovati coveka, izopstiti ga iz diskusije i pocepati sve sto dolazi od njega.
Meni je to neprihvatljivo al nemam izbora, pisem i sa takvima.
Diskusija o bilo cemu ima svrhu samo ako i ti i ja iz toga uvidimo nesto sto nismo do tada.
A to je moguce samo ako ne stavljas nesto svoje licno ispred opsteg.
A ti to pravilo odbacujes.
Tako to meni izgleda.
Eto Djordje Bobic je bas to pokazao zabranivsi mi da komentarisem njegove blogove.
Duboko me je razocarao, duuuboko

qqriq qqriq 12:33 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova


Ovo ko uspeli vic!
Pa čovek piše blog na dnevnoj bazi a ne mož nabaci 10 komentara.
Džaba mu i sličke.
urbana_gerila urbana_gerila 13:07 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

gavrilo1
Meni je to neprihvatljivo al nemam izbora, pisem i sa takvima.


gorak je taj hleb botovski, gooorak, ali kad se mora...

mariopan mariopan 14:39 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

Хвала Гаврило
gavrilo1 gavrilo1 17:57 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

urbana_gerila
gavrilo1
Meni je to neprihvatljivo al nemam izbora, pisem i sa takvima.


gorak je taj hleb botovski, gooorak, ali kad se mora...





Napokon!
Skidam ti kapu, dubok naklon!
gavrilo1 gavrilo1 18:57 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

a_jovicic
gavrilo1
a_jovicic
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

I jesil' izračunao uglove?


Vidi njega, opet ti
Pusti racunaljku, idi prosetati Savskom obalom NBGD
Zaista niste u pravi glede onoga sto tamo tvrdite
I jedini nacin da ti to dokazem je da odes i da vidis situaciju na terenu.
Sta se vidi odatle, sta ce se videti, promeniti itd.

Znači ni crtanje ne pomaže. Promeniće se sve, tj. više se neće videti ništa ... ne samo Hram (ili njegova kupola) nego ni sve ostalo. Videće se samo jedan "zid" visokih zgrada i ništa više. No ipak ima neke nade ... možda od kompletnog BGD@H2O ostane samo ona kuletina i neki oniži tržni centar (i naravno "privremena" kafana), pošto ekonomski gledano projekat je budalaština (a i "investitor" nema toliko para na gomili nego je mislio da to gradi 10-tak godina od profita prikupljenog od prodaje izgradjenog) pa onda mož' se pomerimo "matar tamo-vamo" da ipak vidimo ostatak Beograda. Nego aj' ti ipak izračunaj one uglove ... evo ne mora Hram ... može "Beogradjanka" ... to ti je "zicer" ... 'em je viša, 'em je bliža.

A pošto vidim da voliš fotografiju a i sa te strane reke si, aj' nam lepo uslikaj panoramu sa one 3 stajne tačke.


Oko ovoga se polemisalo
Bobicev crtez

Tvoj crtez u kedu


Oba crteza su netacna, jer Hram se ne moze ni videti odatle zbog ogromne betonske zgrade na padini parka koja zaklanja Hram, ta buduca kula ce biti otprilike u toj liniji.
Ono sto se vidi od hrama je kupola sto sam tamo i tvrdio i koja se vidi samo u nekim delovima setalista uz Savu.
Ako odes do Hajata i onih staklenih zgrada nista to neces moci ni videti jer je tamo teren nizi i ispred njega je naselje sa kucama.
Dakle argument o narusavanje neke vizure vredne ocuvanja ne pije vodu jer prvo sto vidis tu su te ruzne betonske zgrade koje idu kaskadno ka Savskoj ulici.

Evo realnog stanja









Da zakljucim ovde posto mi je Bobic tamo uskratio ovu mogucnost.
Bobicev blog o narusavanju prepoznatljive vizure grada projektom Beograd na vodi je nestrucan i politicki motivisan.
Takva je bila i vecina komentatora tamo sto i tebe ukljucuje.
Politika ispred struke.
Takva je i ona inicijativa o kojoj Bobic pisao blog, to je sve toliko suplje da mene sramota kao pacera najobicnijeg ko je intelektualna elita ove zemlje.

Jos da dodam da sam kokosi vijao tu kod Hajata.

freehand freehand 20:37 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

I ako ga voli, čovek barem zna šta hoće. Vi ostali se gubite u kritici a nemate nikakav predlog za smenu vlasti koja vam ne odgovara. Po vama, izgleda da je anarhija najbolje rešenje.

To što govoriš u tuđe ime i to "vama-nama" - to je tako narprednjački Karlovac-Karlobag-Toni-Bler-Evropša-nema-alternativu-reko-Vučić da je prosto besmisleno odgovarati.
T ne treba ništa da mi poslužite, mada ti najlepše hvala na ponudi. Svako mi je vaše služenje na nos izašlo.
A inače, kad već peti put pitaš: sve je bolje od ovog folirantskog ološa. I Jovičić na prezentovanom klipu je sjajan primer za to. Besprizorni i beskrupulozni dron-tupson-neznalica bez stava i ličnosti postavljen u poziciju da odlučuje. Za častan svet to je bruka. A ono što su im jutros pred vladu doneli - to su bila ogledalca.

Edit: proveri ovo:

Dragan Stevanović SNS je konobar po zanimanju i Državni sekretar Ministarstva privrede!
looping looping 20:53 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

I ako ga voli, čovek barem zna šta hoće. Vi ostali se gubite u kritici a nemate nikakav predlog za smenu vlasti koja vam ne odgovara. Po vama, izgleda da je anarhija najbolje rešenje.

To što govoriš u tuđe ime i to "vama-nama" - to je tako narprednjački Karlovac-Karlobag-Toni-Bler-Evropša-nema-alternativu-reko-Vučić da je prosto besmisleno odgovarati.

Šta ja govorim u tuđe ime? Ti si rekao da Gavrilo voli Vučića.
A inače, kad već peti put pitaš: sve je bolje od ovog folirantskog ološa. I Jovičić na prezentovanom klipu je sjajan primer za to. Besprizorni i beskrupulozni dron-tupson-neznalica bez stava i ličnosti postavljen u poziciju da odlučuje. Za častan svet to je bruka. A ono što su im jutros pred vladu doneli - to su bila ogledalca.

Odlično. To sam hteo da čujem. Hajde onda da glasamo za Jovičića i smenimo Vučića a ne iz bloga u blog da se pričaju nebulozije o svemoćnom Vučiču. Samo je potreban dobar politički program. marketing i eto rezultata.
Ako uspete da ubedite ovde par blogera (sebe tu i ne računam) garantujem da AV neće još dugo biti na vlasti.

Edit: proveri ovo:

Dragan Stevanović SNS je konobar po zanimanju i Državni sekretar Ministarstva privrede!

Pa šta? Ranije sam bio ponosan na Ministre u Srbiji pa sad treba da me je sramota?
Valjda će kao konobar znati da usluži narod.
freehand freehand 21:11 23.03.2015

Re: Tisina tamo!

nebulozije

Blago niščima duhom...
Nego
Hajde onda da glasamo za Jovičića i smenimo Vučića a ne iz bloga u blog da se pričaju nebulozije o svemoćnom Vučiču. Samo je potreban dobar politički program. marketing i eto rezultata.

... glasaj ti za koga hoćeš, to je potpuno i nedvosmisleno tvoja stvar. Doduše, meni nikako ne bi bilo prijatno da glasam za odbranu Kosova pa da posle tri meseca podržavam njegovu nezavisnost, da se busam u prsa patriotska a ond aopdržavam dovođenje Mosadovih agenata i davanje im države u ruke, a onda i dovođenje isprdka Tonija Blera. Ali to sam samo ja. I moje nebulozije.
Ako uspete da ubedite ovde par blogera (sebe tu i ne računam) garantujem da AV neće još dugo biti na vlasti.

Čoveče, ali ti si takva slika tog majndseta...
Pa šta? Ranije sam bio ponosan na Ministre u Srbiji pa sad treba da me je sramota?
Valjda će kao konobar znati da usluži narod.

Pa to jeste ogromna promena koju ste doneli: ranije je bilo nekih ministara koji su se definitivno ponašali kao konobari. Ali nikad niko nije, sem Velje Ilića, imao hrabrosti da tako ladno konobare i keramičare dovede u vladu a da veliki ljubitelji svega naprednog kažu "Pa šta?"
Svejedno, tebi kapa dole na iksrnosti. Bez sve šale.
Sagovornik za svako poštovanje u odnosu na gomilu foliranata isisniiprdni provenijencije, kojima srce kuca tako naprednjački al ne bi da kvare imidž.
a_jovicic a_jovicic 00:06 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

gavrilo1
a_jovicic
gavrilo1
a_jovicic
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

I jesil' izračunao uglove?


Vidi njega, opet ti
Pusti racunaljku, idi prosetati Savskom obalom NBGD
Zaista niste u pravi glede onoga sto tamo tvrdite
I jedini nacin da ti to dokazem je da odes i da vidis situaciju na terenu.
Sta se vidi odatle, sta ce se videti, promeniti itd.

Znači ni crtanje ne pomaže. Promeniće se sve, tj. više se neće videti ništa ... ne samo Hram (ili njegova kupola) nego ni sve ostalo. Videće se samo jedan "zid" visokih zgrada i ništa više. No ipak ima neke nade ... možda od kompletnog BGD@H2O ostane samo ona kuletina i neki oniži tržni centar (i naravno "privremena" kafana), pošto ekonomski gledano projekat je budalaština (a i "investitor" nema toliko para na gomili nego je mislio da to gradi 10-tak godina od profita prikupljenog od prodaje izgradjenog) pa onda mož' se pomerimo "matar tamo-vamo" da ipak vidimo ostatak Beograda. Nego aj' ti ipak izračunaj one uglove ... evo ne mora Hram ... može "Beogradjanka" ... to ti je "zicer" ... 'em je viša, 'em je bliža.

A pošto vidim da voliš fotografiju a i sa te strane reke si, aj' nam lepo uslikaj panoramu sa one 3 stajne tačke.


Oko ovoga se polemisalo
Bobicev crtez

Tvoj crtez u kedu

Oba crteza su netacna, jer Hram se ne moze ni videti odatle zbog ogromne betonske zgrade na padini parka koja zaklanja Hram, ta buduca kula ce biti otprilike u toj liniji.
Ono sto se vidi od hrama je kupola sto sam tamo i tvrdio i koja se vidi samo u nekim delovima setalista uz Savu.
Ako odes do Hajata i onih staklenih zgrada nista to neces moci ni videti jer je tamo teren nizi i ispred njega je naselje sa kucama.
Dakle argument o narusavanje neke vizure vredne ocuvanja ne pije vodu jer prvo sto vidis tu su te ruzne betonske zgrade koje idu kaskadno ka Savskoj ulici.

Evo realnog stanja

Da zakljucim ovde posto mi je Bobic tamo uskratio ovu mogucnost.
Bobicev blog o narusavanju prepoznatljive vizure grada projektom Beograd na vodi je nestrucan i politicki motivisan.
Takva je bila i vecina komentatora tamo sto i tebe ukljucuje.
Politika ispred struke.
Takva je i ona inicijativa o kojoj Bobic pisao blog, to je sve toliko suplje da mene sramota kao pacera najobicnijeg ko je intelektualna elita ove zemlje.

Jos da dodam da sam kokosi vijao tu kod Hajata.


Hvala na fotografijama ... e sad možemo da pričamo. Znači vidi se Hram (pa makar i samo kupola), vidi se Beogradjanka, vidi se Klinički centar, vidi se čak i ta betonska zgrada (tj. TK centar) koja iz nekih uglova zaklanja Hram vidi se i gomila drugih bezimenih zgrada ... i sa svih tih zgrada se vidi Sava (znači neki običan svet, gradjani Beograda, mogu da vide da grad ima neku dubinu ... bilo da žive u tim zgradama ili da sidju do reke i da se šetaju obalom). Pogled oko Hajata (i dalje ka novobeogradskoj strani) sa tla je nebitan pošto je sa te strane dominantan veliki broj solitera pa gradjani mogu da gledaju onu drugu stranu sa svojih terasa.

E a onda se izgradi ovo ...









... i stvori se "brdo" čelika i stakla od koga više ne može da se vidi išta. Nije to pitanje samo jedne kule. To je "venac" zgradurina od 20-30 spratova. Pogled na reku više neće imati neki običan svet već samo super bogati ... koji, pitanje je, da li će uopšte i da provode vreme u ovom gradu ili da dodju povremeno.

Sve ovo naravno pod uslovom da se nešto ovakvo uopšte izgradi. Kaži mi molim te da li bi ti, da si stranac i da imaš stanove u Dubaiju, Londonu, Parizu, francuskoj rivijeri dolazio u Beograd ... i šta bi te u njega koj' djavo privlačilo? Da izadješ na terasu i gledaš u Savu? Sava možda jeste naše "more" ali neko ko ima para za bacanje neće da provodi vreme ovde nego će da ide u svoju kuću na moru. Ako je pak BGD@H2O namenjen nekim poslovnim ljudima koji će kao da vode svoje firme u Beogradu, pa takvi obično beže iz čelika i stakla.

Finansijski gledano ceo projekat je totalna budalaština a jedini razlog za njegovu realizaciju bi bilo neko žešće pranje para od kojih mi obični gradjani vajde videti nećemo (samo može da nam život postane još nesnosniji zbog povećanja troškova ... koji su i sada previsoki u odnosu na ostatak zemlje ... i zbog decenijskog haosa u najavi što se tiče saobraćajne infrastrukture u gradu). Ne znači da pomenuti deo grada ne treba uredjivati ali maksimalna "spratnost" ne bi smela da bude veća od 4 da se ne bi "zagradile" obale (zato sam te terao da računaš uglove pošto bi onda znao koliko visoke objekte bi smeo da napraviš uz obalu ... prosta trigonometrija)
Dr M Dr M 00:28 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Politika ispred struke.


Tačan opis situacije sa BgH2O.

Gotovo svi stručnjaci iz oblasti gradnje, ekonomije i prava su protiv.

Vučić i njegova kamarila su ZA.

Politika pobedjuje.
dali76 dali76 03:04 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Dakle, ima li neko informaciju, mozda ovi branitelji ovde, da li moras da das bilo kakvu kaparu , ili je anketa zainteresiranih kupaca nepostojecih stanova, samo anketa?





looping looping 06:13 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Hajde onda da glasamo za Jovičića i smenimo Vučića a ne iz bloga u blog da se pričaju nebulozije o svemoćnom Vučiču. Samo je potreban dobar politički program. marketing i eto rezultata.

... glasaj ti za koga hoćeš, to je potpuno i nedvosmisleno tvoja stvar. Doduše, meni nikako ne bi bilo prijatno da glasam za odbranu Kosova pa da posle tri meseca podržavam njegovu nezavisnost, da se busam u prsa patriotska a ond aopdržavam dovođenje Mosadovih agenata i davanje im države u ruke, a onda i dovođenje isprdka Tonija Blera. Ali to sam samo ja. I moje nebulozije.

Ti izgleda imaš više informacija od Snoudena. A on čovek nadrljao.

Ali trebaš da se odlučiš. Da li ti više odgovara AV ovakav ili onakav kakav je bio u radikalima? U svakom slučaju, to ti je Premijer.

Koristiš Šešeljevu argumentaciju izdaje države dovođenjem Blera i dovođenjem nekih agenata Mosada. Ubaci tu NATO, CIA, FBI i Papu kao glavne krivce i učlani se lepo u radikale.
Retorika zastrašivanja gladnog naroda je prošlost na svu sreću.
Pa to jeste ogromna promena koju ste doneli: ranije je bilo nekih ministara koji su se definitivno ponašali kao konobari. Ali nikad niko nije, sem Velje Ilića, imao hrabrosti da tako ladno konobare i keramičare dovede u vladu a da veliki ljubitelji svega naprednog kažu "Pa šta?"
Svejedno, tebi kapa dole na iksrnosti. Bez sve šale.
Sagovornik za svako poštovanje u odnosu na gomilu foliranata isisniiprdni provenijencije, kojima srce kuca tako naprednjački al ne bi da kvare imidž.

Znaš šta, ako su ranije akademici vodili državu (cirka 30 godina) i toliko je razj...li da je prosto neprepoznatljiva, nije loše probati sa neškolovanim kadrom. Sramota je kako nam izgleda država a ne ko je vodi.

PS.
... glasaj ti za koga hoćeš, to je potpuno i nedvosmisleno tvoja stvar.

Znači, nisi baš toliko siguran u Jovičića?
looping looping 06:15 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Gotovo svi stručnjaci iz oblasti gradnje, ekonomije i prava su protiv.

Dokoni stručnjaci.
looping looping 06:20 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Sve ovo naravno pod uslovom da se nešto ovakvo uopšte izgradi. Kaži mi molim te da li bi ti, da si stranac i da imaš stanove u Dubaiju, Londonu, Parizu, francuskoj rivijeri dolazio u Beograd ... i šta bi te u njega koj' djavo privlačilo? Da izadješ na terasu i gledaš u Savu? Sava možda jeste naše "more" ali neko ko ima para za bacanje neće da provodi vreme ovde nego će da ide u svoju kuću na moru. Ako je pak BGD@H2O namenjen nekim poslovnim ljudima koji će kao da vode svoje firme u Beogradu, pa takvi obično beže iz čelika i stakla.

Ti tvrdiš da je BG ružan sa tom rekom i da ne može da bude lepši?

Najbolje je da BG osudimo da bude takav kakav jeste narednih 100 godina.
To bi najviše odgovaralo pojedinima. Zamisli pojavi se neki strani biznismen i mazne posao lokalnim tajkunima.
freehand freehand 06:47 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Znaš šta, ako su ranije akademici vodili državu (cirka 30 godina) i toliko je razj...li da je prosto neprepoznatljiva, nije loše probati sa neškolovanim kadrom. Sramota je kako nam izgleda država a ne ko je vodi.

Neškolovani kadar sa diplomama i akademskim zvanjima. Stečenim na čudan način, što tebi ne pravi problem i za šta imaš puno razumevanje.
No pitanje je sledeće: ako se sada setiš svih predizbornih konstatacija o stanju u zemnlji i planova i obećanja - kako to vidiš?
Spoljni dug, zapošljavanje, partijska država, investicije, kriminal i korupcija? Sem spektakularnih hapšenja sa početka mandata za nabijanje rejtinga i zidanja kulisa u nebesa - koje evo pred nama padaju na sve strane - šta se još desilo?
I još jedno pitanje: šta je razlog ovoj priči o tome kako je Vučić preuzeo vlast tek sa ovom vladom? Šta ti misliš, ko je vladao od leta 2012. do leta 2014.?
milisav68 milisav68 06:52 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

dali76
Dakle, ima li neko informaciju, mozda ovi branitelji ovde, da li moras da das bilo kakvu kaparu , ili je anketa zainteresiranih kupaca nepostojecih stanova, samo anketa?

Siniša Mali je izjavio da je samo anketa.
Dr M Dr M 07:28 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

looping
Gotovo svi stručnjaci iz oblasti gradnje, ekonomije i prava su protiv.

Dokoni stručnjaci.


U tome i jeste problem.

Stručnjaci su oterani u dokonost hiperaktivnošću šarlatana.
looping looping 07:43 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Dr M
looping
Gotovo svi stručnjaci iz oblasti gradnje, ekonomije i prava su protiv.

Dokoni stručnjaci.


U tome i jeste problem.

Stručnjaci su oterani u dokonost hiperaktivnošću šarlatana.

Slažem se. Ali nisu oterani poslednje 3 godine već poslednjih 30 godina.
Na veliku žalost ta dokonost utiče i na stručnost.
looping looping 08:05 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Znaš šta, ako su ranije akademici vodili državu (cirka 30 godina) i toliko je razj...li da je prosto neprepoznatljiva, nije loše probati sa neškolovanim kadrom. Sramota je kako nam izgleda država a ne ko je vodi.

Neškolovani kadar sa diplomama i akademskim zvanjima. Stečenim na čudan način, što tebi ne pravi problem i za šta imaš puno razumevanje.
No pitanje je sledeće: ako se sada setiš svih predizbornih konstatacija o stanju u zemnlji i planova i obećanja - kako to vidiš?
Spoljni dug, zapošljavanje, partijska država, investicije, kriminal i korupcija?

Nikada Srbija nije bila manje partijska nego što je to danas. Ne kažem da cvetaju ruže ali za razliku od ranijih vlasti imamo Ministre koji nisu članovi vladajuće partije. Imali smo i Radulovića, Krstića. Sad imamo Tasovca, Vujovića, Lončara.
Koje su nestranačke ličnosti bile Ministri pre 2012?
Koliko godina prethodni nisu mogli da nahvataju nalogodavce ubistva Đinđića (koji im je uz to bio Predsednik stranke), Ćuruvije...
Sada se sve to očekuje od AV.
I još jedno pitanje: šta je razlog ovoj priči o tome kako je Vučić preuzeo vlast tek sa ovom vladom? Šta ti misliš, ko je vladao od leta 2012. do leta 2014.?

3 godine vlasti slažem se. Ali samo jedna godina "autokratske".
mariopan mariopan 15:27 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

dali76
Dakle, ima li neko informaciju, mozda ovi branitelji ovde, da li moras da das bilo kakvu kaparu , ili je anketa zainteresiranih kupaca nepostojecih stanova, samo anketa?






То је чак и непостојећа анкета.
gavrilo1 gavrilo1 15:59 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

a_jovicic
gavrilo1
a_jovicic
gavrilo1
a_jovicic
gavrilo1
Djordje Bobic mi onemogucio komentarisanje njegovih blogova

I jesil' izračunao uglove?


Vidi njega, opet ti
Pusti racunaljku, idi prosetati Savskom obalom NBGD
Zaista niste u pravi glede onoga sto tamo tvrdite
I jedini nacin da ti to dokazem je da odes i da vidis situaciju na terenu.
Sta se vidi odatle, sta ce se videti, promeniti itd.

Znači ni crtanje ne pomaže. Promeniće se sve, tj. više se neće videti ništa ... ne samo Hram (ili njegova kupola) nego ni sve ostalo. Videće se samo jedan "zid" visokih zgrada i ništa više. No ipak ima neke nade ... možda od kompletnog BGD@H2O ostane samo ona kuletina i neki oniži tržni centar (i naravno "privremena" kafana), pošto ekonomski gledano projekat je budalaština (a i "investitor" nema toliko para na gomili nego je mislio da to gradi 10-tak godina od profita prikupljenog od prodaje izgradjenog) pa onda mož' se pomerimo "matar tamo-vamo" da ipak vidimo ostatak Beograda. Nego aj' ti ipak izračunaj one uglove ... evo ne mora Hram ... može "Beogradjanka" ... to ti je "zicer" ... 'em je viša, 'em je bliža.

A pošto vidim da voliš fotografiju a i sa te strane reke si, aj' nam lepo uslikaj panoramu sa one 3 stajne tačke.


Oko ovoga se polemisalo
Bobicev crtez

Tvoj crtez u kedu

Oba crteza su netacna, jer Hram se ne moze ni videti odatle zbog ogromne betonske zgrade na padini parka koja zaklanja Hram, ta buduca kula ce biti otprilike u toj liniji.
Ono sto se vidi od hrama je kupola sto sam tamo i tvrdio i koja se vidi samo u nekim delovima setalista uz Savu.
Ako odes do Hajata i onih staklenih zgrada nista to neces moci ni videti jer je tamo teren nizi i ispred njega je naselje sa kucama.
Dakle argument o narusavanje neke vizure vredne ocuvanja ne pije vodu jer prvo sto vidis tu su te ruzne betonske zgrade koje idu kaskadno ka Savskoj ulici.

Evo realnog stanja

Da zakljucim ovde posto mi je Bobic tamo uskratio ovu mogucnost.
Bobicev blog o narusavanju prepoznatljive vizure grada projektom Beograd na vodi je nestrucan i politicki motivisan.
Takva je bila i vecina komentatora tamo sto i tebe ukljucuje.
Politika ispred struke.
Takva je i ona inicijativa o kojoj Bobic pisao blog, to je sve toliko suplje da mene sramota kao pacera najobicnijeg ko je intelektualna elita ove zemlje.

Jos da dodam da sam kokosi vijao tu kod Hajata.


Hvala na fotografijama ... e sad možemo da pričamo. Znači vidi se Hram (pa makar i samo kupola), vidi se Beogradjanka, vidi se Klinički centar, vidi se čak i ta betonska zgrada (tj. TK centar) koja iz nekih uglova zaklanja Hram vidi se i gomila drugih bezimenih zgrada ... i sa svih tih zgrada se vidi Sava (znači neki običan svet, gradjani Beograda, mogu da vide da grad ima neku dubinu ... bilo da žive u tim zgradama ili da sidju do reke i da se šetaju obalom). Pogled oko Hajata (i dalje ka novobeogradskoj strani) sa tla je nebitan pošto je sa te strane dominantan veliki broj solitera pa gradjani mogu da gledaju onu drugu stranu sa svojih terasa.

E a onda se izgradi ovo ...









... i stvori se "brdo" čelika i stakla od koga više ne može da se vidi išta. Nije to pitanje samo jedne kule. To je "venac" zgradurina od 20-30 spratova. Pogled na reku više neće imati neki običan svet već samo super bogati ... koji, pitanje je, da li će uopšte i da provode vreme u ovom gradu ili da dodju povremeno.

Sve ovo naravno pod uslovom da se nešto ovakvo uopšte izgradi. Kaži mi molim te da li bi ti, da si stranac i da imaš stanove u Dubaiju, Londonu, Parizu, francuskoj rivijeri dolazio u Beograd ... i šta bi te u njega koj' djavo privlačilo? Da izadješ na terasu i gledaš u Savu? Sava možda jeste naše "more" ali neko ko ima para za bacanje neće da provodi vreme ovde nego će da ide u svoju kuću na moru. Ako je pak BGD@H2O namenjen nekim poslovnim ljudima koji će kao da vode svoje firme u Beogradu, pa takvi obično beže iz čelika i stakla.

Finansijski gledano ceo projekat je totalna budalaština a jedini razlog za njegovu realizaciju bi bilo neko žešće pranje para od kojih mi obični gradjani vajde videti nećemo (samo može da nam život postane još nesnosniji zbog povećanja troškova ... koji su i sada previsoki u odnosu na ostatak zemlje ... i zbog decenijskog haosa u najavi što se tiče saobraćajne infrastrukture u gradu). Ne znači da pomenuti deo grada ne treba uredjivati ali maksimalna "spratnost" ne bi smela da bude veća od 4 da se ne bi "zagradile" obale (zato sam te terao da računaš uglove pošto bi onda znao koliko visoke objekte bi smeo da napraviš uz obalu ... prosta trigonometrija)

Nikakvi blokovi tu nece biti izgradjeni kako si to prikazao, vec objekti izmedju kojih ce biti slobodan prostor i pogled ce se moci pruzati izmedju njih, drugo Beogradjanka je skroz levo sa one strane tramvajskog mosta i nije iza tih buducih objekata, trece iza tih buducih zgrada ne postoji niti jedan objekat od nekog istorijskog znacaja ili arhitektonskog, te betonske palate poput palate pravde i slicne zgrade koje tu dominiraju fala Bogu vise nece.
Sto se tice tvoje brige za obican svet i u sta ce gledati...juce je bilo 10 ljudi na setalistu sa NBGD strane Save.
Pusti me se tih argumenata i odkud ti znas sta je lepse gledati tim ljudima, to ne moze biti argumentacija.
Ono oko finansija i analize mozgova pojedinaca ko u cemu uziva i ko bi sta i slicno necu komentarisati jer to nije tema rasprave, i dzaba se trudis da promenis teren.

Za mene mi smo zavrsili raspravu u nacelu i bageri su vec krenuli na lokaciju.
Cao.
gavrilo1 gavrilo1 16:13 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Dr M
Politika ispred struke.


Tačan opis situacije sa BgH2O.

Gotovo svi stručnjaci iz oblasti gradnje, ekonomije i prava su protiv.

Vučić i njegova kamarila su ZA.

Politika pobedjuje.


To je pausalna ocena, subjektivna, ostrascena.
Ko ocenjuje ko je strucan a ko ne?
Jel dovoljno sakupiti 50 ljudi i da ti broj bude argument?
Vec sam pisao o tom udruzenju arhitekata, gotovo da nemaju niti jedan projekat van zemlje a ono sto imaju u zemlji neces naci na razglednicama grada.
Taj projekat je prikazan i u svetu i izazvao je dobre reakcije i interesovanje struke.
Covek koji novcem stoji iza ovoga u svom timu ima struku koja je projektovala najvecu zgradu na svetu i po celom svetu.

Politika nece projektovati Bg na vodi niti ce u tome sudelovati na nacin kako to zele protivnici prikazati, vizija je dosla iz politike, i to je ono najbolje sto politika moze dati, viziju od opsteg znacaja koja prevazilazi mandat ove i naredne vlade.
Za ovo je trebalo imati muda pokrenuti a ti misli sta hoces.
gavrilo1 gavrilo1 16:21 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Dr M
looping
Gotovo svi stručnjaci iz oblasti gradnje, ekonomije i prava su protiv.

Dokoni stručnjaci.


U tome i jeste problem.

Stručnjaci su oterani u dokonost hiperaktivnošću šarlatana.


Ja bih pre rekao pobegli iz Srbije ali ne samo od politicara vec od celog drustva, mi smo kolektivno zatucan narod i to nema veze sa tim za koga glasas i koliko si obrazovan.
Davno je sve to A.Rajs objasnio.

Saka struke je ovde ostala koja je mogla otici ali nije jer zeli menjati ovo drustvo i gine za zatucane.
Najgori su ovi sto sami sebe strucnima nazivaju a od biografije samo diplomu imaju, naravno drzavnog fakulteta.
Veoma je bitno da imas takvu diplomu.
antioksidant antioksidant 16:23 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Za ovo je trebalo imati muda pokrenuti

вучичевићу, понављаш се
gavrilo1 gavrilo1 16:29 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

antioksidant
Za ovo je trebalo imati muda pokrenuti

вучичевићу, понављаш се


Istina, al ne ponavljam sebi to
urbana_gerila urbana_gerila 16:59 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

antioksidant
Za ovo je trebalo imati muda pokrenuti

вучичевићу, понављаш се


jok, 100 evAra na tzv. zoranu.
freehand freehand 20:02 24.03.2015

Re: Tisina tamo!

Nikada Srbija nije bila manje partijska nego što je to danas.



Ja razumem da ne znaš mnogo, ali za ovakve stvari treba da si ili mnogo glup ili bašbaš bezobrazan.
Ne kažem da cvetaju ruže ali za razliku od ranijih vlasti imamo Ministre koji nisu članovi vladajuće partije. Imali smo i Radulovića, Krstića. Sad imamo Tasovca, Vujovića, Lončara.
Koje su nestranačke ličnosti bile Ministri pre 2012?

Što ne pitaš Vikipediju? Ili sajt vlade Srbije?
Pazi - iznenadićeš se!
Koliko godina prethodni nisu mogli da nahvataju nalogodavce ubistva Đinđića (koji im je uz to bio Predsednik stranke), Ćuruvije...
Sada se sve to očekuje od AV.

Ipak si ti samo bot.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana