Politika

Šta bi Đinđić danas

Nebojsa Krstic RSS / 14.03.2015. u 13:59

 

Da li bi Srbija bila drugačija da je Đinđić živ?

Na ovo pitanje učesnici tribine "Testament Zorana Đinđića", ako je verovati "Politici", saglasili su se da bi "Srbija već bila članica EU, imala bi jasnu ekonomsku situaciju, reforme bi bile izvršene, a status Kosova i Metohije bio bi definisan".

Ovih dana, na godišnjicu atentata na premijera, u javnosti ne manjka stručnih mišljenja o tome "šta bi danas mislio i radio Zoran". Zajednička odlika im je to što je svako od tih mišljenja nedokazivo. Zasniva se isključivo na tome što je neko bio Zoranov rođak, drugar, saradnik... A saradnici su, sudeći po licima koja se javljaju s mišljenjem, čak i oni koji su se sa Đinđićem slučajno sreli u hodniku zgrade Vlade.

U te slučajne prolaznike ne spadaju učesnici pomenute tribine, zato bi zanimljivo bilo da su Žarko Korać, Zoran Živković i Latinka Perović dali neki argument u prilog bilo koje od teza oko kojih su se složili. Nisam bio na tribini, ali da su dali, bila bi to vest dovoljno senzacionalna da je svake novine objave.

Žarko Korać je istakao da je deo Srbije konzervativan i nacionalistički i taj deo nije prihvatao Đinđićeve ideje o tome da moramo da se menjamo i budemo bolji da bi Srbija bila bolja. U pravu je Korać, ali ako je to tako, i ako je taj deo Srbije veliki, a jeste, to znači da bi Zoran imao otpor kakav su imali svi njegovi sukcesori koji su imali ambicije da nešto promene. Kako bi Zoran savladao otpor te, ako ne većinske, onda polovinske Srbije? Kako bi to uradio sa svojom podrškom koja nije bila velika?

Koliko god mi to ignorisali, ekonomska kriza koja je izbila 2008, bila je veoma realna i ubitačna i za zemlje sa mnogo stabilnijom ekonomskom situacijom od nas. Kojim bi to čarobnim štapićem Đinđić uticao da mi, takvi kakvi smo, iz krize izađemo sa "jasnom ekonomskom situacijom"? Učesnici tribine, imamo li odgovor? Ako imamo, bilo bi korisno da ga čujemo, svi mi, javnost, ali i aktuelna vlada.

Zanima me, dalje, kako Živković, Korać i Latinka Perović znaju da bi reforme bile izvršene? Đinđićeva vlada jeste mnogo govorila o reformama, ali o Đinđiću i njegovim reformskim kapacitetima ružno je govorio ne samo onaj deo Srbije koji je pririrodno protiv, onaj nacionalistički i zatucan, već upravo onaj građanski. Nađite na Youtubu, recimo, snimak emisije "Peščanik" iz februara 2003. Čućete da je Đinđić cenzor, autokrata, lažov i probisvet okružen kriminalcima. Zato se nameće pitanje: kako smo sigurni da bi Đinđić u takvom okruženju i sa takvim tvorcima javnog mnjenja završio reforme Srbije?

Status Kosova, slažu se govornici na tribini, bio bi definisan. U kom bi smislu bio definisan? Ako pratite političku misao različitih ljudi iz Đinđićevog okruženja, jasno vam je da bi ga oni definisali svako na svoj način i potpuno različito. Ako pročitate poslednji Đinđićev intervju, onaj iz "Novosti", videćete da je on razvijao koncept potpuno drugačiji od svojih današnjih tumača. A opet svi smo mi skupa nejaki Uroši u vrtlogu svetskih snaga koje ovaj problem sagledavaju ne obazirući se mnogo na naše koncepte, pa olako izrečena tvrdnja o tome da bi "status bio definisan", jeste, izvin'te me što psujem, izuzetna glupost. Lako je definisati status, teško je definisati dugoročno održivo rešenje koje će stabilizovati region i pomiriti Srbe i Albance. Za takav ishod, koliko god učesnici tribina fantazirali, nažalost, nema lakih i brzih rešenja.

Tumači Đinđićevog političkog testamenta nisu licencirani poznavaoci svete tajne. Đinđićevu političku zaostavštinu treba analizirati ozbiljno. U njoj nema instant rešenja, ali ima pameti, neortodoksnog pristupa, inovativnih ideja koje oslobađaju, prevazilaze tradicionalne sukobe i uče kako postojeću situaciju i realni odnos snaga iskoristiti za opštu korist. U njoj je skrivena mudrost i snaga da Srbija iskorači iz same sebe i oslobodi se okova svoje zatucanosti, bez obzira s koje strane političkog spektra oni zarobljavali Srbiju.

 

Objavljeno u Našim Novinama jutros

 

 



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

chitach chitach 14:21 14.03.2015

Šta bi Đinđić danas


Ubijedjen sam da bi bili neredi na ulicama jer bi Vucic i slicni njemu izvodili svoje kerove na ulice( Dveri, Obraz ... da njegovi su , jer glasa nisu pustili kada je Bler dolazio na predavanje) posle svakog sporazuma koji bi u pregovorima oko Kosova bio potpisan u raznim Briselima, ako bi do toga uopste i dolazilo. Vucic bi pravio kvazirevolucije, radio bi upravo ono za sta sada optuzuje opoziciju da radi ili planira. Zalosno je i dobro sto je na vlasti jer samo on moze da privede pregovore o Kosovu nekome prihvatljivom kraju za obe strane, ma sta to bilo , a da s druge strane ne izbije gradjanski rat na krilima kvazipatriotizma .Sve ostalo sto njegova ekipa pokvari, pokrade, iznamjesta je kolateralna steta , koju valja otrpiti dok situacija s Kosovom bude stabilna za spoljni faktor .
Ekonomski bi bili mozda maaaalo bolji nego danas, ali beznacajno.
sioux sioux 01:09 15.03.2015

Re: Šta bi Đinđić danas

chitach
Ubijedjen sam da bi bili neredi na ulicama jer bi Vucic i slicni njemu izvodili svoje kerove na ulice( Dveri, Obraz ... da njegovi su , jer glasa nisu pustili kada je Bler dolazio na predavanje)

Veze ti nemaš ---LINK
chitach chitach 10:22 15.03.2015

Re: Šta bi Đinđić danas

sioux

chitachUbijedjen sam da bi bili neredi na ulicama jer bi Vucic i slicni njemu izvodili svoje kerove na ulice( Dveri, Obraz ... da njegovi su , jer glasa nisu pustili kada je Bler dolazio na predavanje)Veze ti nemaš ---LINK


uh,al su/je reagovao, Vucic nije mogao da spava od takve reakcije, vjerujem da nije ni procitao. Upotrebi mastu i zamisli na sta bi licile ulice BG- a kada bi Blera za savjetnika dovukao Tadic ili daleko bilo Djindjic.
sioux sioux 14:25 15.03.2015

Re: Šta bi Đinđić danas

chitach
glasa nisu pustili

Upotrebi mastu i zamisli

Nema potrebe, imaš ti mašte i previše.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:26 14.03.2015

15 minutes Loop

Koliko god mi to ignorisali, ekonomska kriza koja je izbila 2008, bila je veoma realna i ubitačna i za zemlje sa mnogo stabilnijom ekonomskom situacijom od nas. Kojim bi to čarobnim štapićem Đinđić uticao da mi, takvi kakvi smo, iz krize izađemo sa "jasnom ekonomskom situacijom"? Učesnici tribine, imamo li odgovor? Ako imamo, bilo bi korisno da ga čujemo, svi mi, javnost, ali i aktuelna vlada.


A te davne 2008. i 2009., vladajući mađioničari su zborili glede Krize:

           “U ovakvoj svetskoj finansijskoj krizi i mogućoj recesiji, nalazi se šansa za Srbiju, za ubrzani razvoj i zato je ključno pitanje za Srbiju, narednih nekoliko meseci pitanje budžeta. Posledice globalne finansijske krize mogu se prevazići, ukoliko budžet bude stabilizujući.”

               predsednik Srbije Boris Tadić, Večernje novosti, 21. 10. 2008.


pa onda:

               “Srbija bi u uslovima ekonomske krize, ipak, mogla da pronadje novo mestu u budućim globalnim ekonomskim odnosima. To su u ranijim ekonomskim krizama uspeli da urade Singapur i Irska. U uslovima krize mnoge zatečene pozicije se ponovo preispituju, pa je to šansa i za neke manje zemlje.”

            potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić, Borba, 28. 10. 2008.


I još ondakije:

                      “Sadašnja kriza, i pored svih problema koje je donela, predstavlja šansu za zemlje srednje i istočne Evrope da krenu putem stabilnijeg privrednog rasta”

                  guverner NBS Radovan Jelašić, Wall Street Journal 22. 7. 2009. godine


Znači, ako ništa drugo, Đindđić bi da je živ, nastavio svoju borbu sa ekonomskim Magom, Dinkićem pa je malo verovatno da bi taj lik bio prisutan u vlasti da nas ekonomski podučava sa:

              “Srbija, zajedno sa Kinom, i pored velike finansijske i ekonomske krize u svetu, ima veliku šansu da u 2009. bude izuzetno privlačna za strane investitore. Nezapamćena finasijska kriza u svetu najpre je zahvatila SAD, potom razvijene zemlje EU, dok su najmanje efekata imale naša zemlja i Kina, koje beleže visoke stope rasta. Očekujem da će veliki evropski proizvođači, u potrazi za stabilnim profitom, seliti svoj kapital iz drugih evropskih zemalja u Srbiju, jer se pokazalo da strani finansijeri u Srbiji nisu zabeležili gubitke.”

                  24 sata, 23. 10. 2008.


Šta je posle bilo (uz poznatu muzičku podlogu Grlom u jagode):

             Te 2009. godine kriza nas je opalila kao i sve ostale. I najveći investitori u Srbiji (poput US Steel) su zaustavili proizvodnju ili otpuštali radnike (Philip Morris i BAT). Proizvodnja i potrošnja su se stmoglavile, predlog državnog budžeta je posle višenedeljnog usaglašavanja sa MMF-om i kašnjenja više od mesec dana usvojen na jedvite jade, radovali se obećanom ruskom kreditu kao slamci spasa,
gabriele gabriele 14:41 14.03.2015

lustracija

svaka normalna zemlja lustrirla bi Latinku ,,, a bogami i žarkovo nasleđe
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:49 14.03.2015

It's economy stupid

Djindjic bi organizovao internacionalnu investitorsku konferenciju za izgradnju Beograda na vodi. Pozvao bi arhitekte na javne konkurse za pojedine segmente. Odredio bi koji broj stanova treba da bude rezervisan za "key public workers" itd.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:09 14.03.2015

Re: It's economy stupid

barem stavi odgovarajuću sliku. Ta skalamerija koju si met'o, tzv. Povezivanje Kalamegdana sa restoranima i klubovima u Pristaništu, to je delo Đilasa & Džepsovi Co. a idejno čedo vlasnikova na restorani i klubovi u Pristaništu (sve po starom dobrom receptu Ideje Naše - Benzin Vaš!)

I da, tu su bile (od same ideje) uključene arhitekte, bio i konkurs, sve Lege, Lego, Legomi. Budžet i građani su tu samo da ispovrtie novce.

NB - A možda i ne bude novaca, možda je zato vlasnik jednog od tih gacina, prvi koji je dobio objekat - restoran, u BGnaV -
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/535853/Restoran-na-prostoru-Beograda-na-vodi-skoro-je-zavrsen-Aktivisti-ostavili-poruku
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:59 14.03.2015

.

Pa zato što je Đinđić bio takav vizionar da mu i naslednici imaju vizije alternativne sadašnjosti. Eto i meni se čini da haluciniram svakog 12. marta dok čitam vesti.
mnenadic mnenadic 15:09 14.03.2015

Nezahvalno je

govoriti "sta bi bilo, kad bi bilo", ali moj utisak je da bi Zoran Djindjiç, da je kojim dobrim slucajem poziveo do danas, ako nista drugo uspostavio osnovne drzavne inßtitucije koje bi bile kredibilne i u koje bismo danas imali poverenja. I samo to bi bio ogroman napredak u odnosu i na ono, a i na ovo vreme.
freehand freehand 15:37 14.03.2015

Re: Nezahvalno je

mnenadic
govoriti "sta bi bilo, kad bi bilo", ali moj utisak je da bi Zoran Djindjiç, da je kojim dobrim slucajem poziveo do danas, ako nista drugo uspostavio osnovne drzavne inßtitucije koje bi bile kredibilne i u koje bismo danas imali poverenja. I samo to bi bio ogroman napredak u odnosu i na ono, a i na ovo vreme.

Da je poživeo Zoran Đinđić i njegova vlada ne bi na tim mestima dočekali kraj mandata.
Taman bi toliko izgradio institucije i sproveo sve ono što su mudraci i vizionari sa tribine izgovorili. Do momenta smrti mrzeli su ga taman onoliko koliko sad za njim nariču, praveći od njega kumir u koji ugrađuju svoje besmislene vlažne snove političkih tantuza i neznalica.
Kraja Kraja 15:22 14.03.2015

........

Nisam bio na tribini...


...tumacis izjave ucesnika tribine na kojoj nisi bio...
...kazes

da su....dali....bila bi to vest dovoljno senzacionalna da je svake novine objave.


...da ti pomognem...
...svak(ojak)e novine su sinoc objavile da je helikopter sa bolesnom bebom SLETEO na aerodrom nikola tesla...
...i jeste bilo SENZACIONALNO...
...u 3 lepe...
freehand freehand 16:04 14.03.2015

Re: ........

Kraja
Nisam bio na tribini...


...tumacis izjave ucesnika tribine na kojoj nisi bio...
...kazes

da su....dali....bila bi to vest dovoljno senzacionalna da je svake novine objave.


...da ti pomognem...
...svak(ojak)e novine su sinoc objavile da je helikopter sa bolesnom bebom SLETEO na aerodrom nikola tesla...
...i jeste bilo SENZACIONALO...
...u 3 lepe...

Ergo - ne komentariši ništa čemu nisi prisustvovao?
To dosta sužava prostor komentarisanja, priznaćeš.
Kraja Kraja 18:00 14.03.2015

Re: ........

...cesto je mucno slusati (citati) komentare onih koji su bili (citali, videli)...
...ovo me podseca na slobino "ne cujem vas dobro, ali cu vam reci"....
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:18 14.03.2015

Re: ........

...cesto je mucno slusati (citati) komentare onih koji su bili (citali, videli)...
...ovo me podseca na slobino "ne cujem vas dobro, ali cu vam reci"....

Pročitaj blog. U njemu se ne komentariše ono što nisam čuo na tribini, nego ono što je prenela Politika.
freehand freehand 21:42 14.03.2015

Re: ........

Kraja
...cesto je mucno slusati (citati) komentare onih koji su bili (citali, videli)...
...ovo me podseca na slobino "ne cujem vas dobro, ali cu vam reci"....

Koje te podseća na to Slobino?
Kraja Kraja 23:24 14.03.2015

Re: ........

...da su dali, to bi novine objavile...
...ali posto novine nisu objavile, znaci da oni (pouzdano) nisu dali nikakav argument...
...sto opet znaci da nije bilo ni potrebe da prisustvujes tribini, jer su ovde javna glasila merodavna da utvrde da li je argumenata bilo ili ne...
...merodavnost glasila negiras 13 redova nize pominjuci cuveni pescanikov snimak pljuvacine po djindjicu...
...ostatak prikaza je napisan tako da je citalac skoro ubedjen da si prisustvovao tribini, jer je "korac istakao", "govornici na tribini se slazu" itd...
...sad mi skreces paznju da komentarises ono sto prenosi politika, ali meni se cini da se to onda potpuno kosi sa tvojom tvrdnjom da bi svake novine objavile da je neko na tribini dao argument u prilog teza...
...vise ne znam da li je ono sto novine objave za "ako je verovati" ili su to dobri argumenti, pa su ih novine zato i objavile...
...i sve u krug...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:41 14.03.2015

Re: ........

.merodavnost glasila negiras 13 redova nize pominjuci cuveni pescanikov snimak pljuvacine po djindjicu...


Ne negiram merodavnost Peščanika nego pominjanjem Peščanika potvrđujem stav onog dela društva koje Peščanik reprezentuje prema Đinđiću.

.
.ostatak prikaza je napisan tako da je citalac skoro ubedjen da si prisustvovao tribini, jer je "korac istakao", "govornici na tribini se slazu" itd...


To su sve citati iz Politikinog teksta. Ako oni nisu tačni, nisam ni ja...za sad niko od gostiju tribine nije demantovao Politiku. Znači da Korać jeste istakao, a učesnici se jesu složili.

...sad mi skreces paznju da komentarises ono sto prenosi politika, ali meni se cini da se to onda potpuno kosi sa tvojom tvrdnjom da bi svake novine objavile da je neko na tribini dao argument u prilog teza...


Da, čini ti se.
..vise ne znam da li je ono sto novine objave za "ako je verovati" ili su to dobri argumenti, pa su ih novine zato i objavile...

Sad bi Milan Panić pitao: "So?"
Unfuckable Unfuckable 02:53 15.03.2015

Re: ........

nego ono što je prenela Politika.

a Politika je Keva, videsmo
sweet64 sweet64 15:53 14.03.2015

Danas bi

Đinđić da je živ imao iste ako ne i veće probleme kao i mi u zemlji koja bi bila upravo ovakva kakva je. Da je poživeo on ne bi imao pozitivan učinak, ali ne zbog sveopšteg otpora na koji je nailazio (ja sam bio u redovima ovih koji ga podržavaju, tada najmanja manjina). Hipotetički, da je imao mnogo veću podršku i mogućnost da konkretizuje planove, to bi izveo sa ljudima kojih je većina hvalabogu živa. A kasnije, videli smo i njihov rad i učinkovitost. Svelo bi se na isto kao u filmu Sliding doors samo nešto dužim ili kraćim putem, jer to je taj narod, to je ta zemlja.
Na poslednjoj turneji Srbija na dobrom putu već se videla ta pukotina. Ta vrsta marketinga i "samopotvrđivanja" vidi se i danas kod AV, tako da i ja i Krle nalazimo analogiju kod njih dvojice.

Samo sa različitim predznakom.
gavrilo1 gavrilo1 15:55 14.03.2015

Iz ove perspektive,

Da ga nisi ubili narod bi ga razapeo u godinama posle.
On je pripremao restartovanje, prst mu bio na tipki.
Vizije tog coveka ni sada ne razumeju oni koji se kunu u njega od politicara do gradjana.
Ti bi ga i razapeli ko najgoreg medju nama.
hajkula1 hajkula1 17:03 14.03.2015

,,,




Ko se sve krio i krije iza Zorana mrtvog!
Koliki je Zoran kada toliki iza njega staju?

Ubijen je, ni dveipo godine posle oktobarskih promena. Koliko je vremena prošlo i šta se sve radilo do 2012. a šta posle toga?


(Izuzimam šešeljevizaciju da je Zoran kriv što su takozvani sledbenici posle njegovog ubistva, kao nastavili kao njegovim putem, zanemarujući Tomu, Acu i ostalu bagru i njihovog živog učitelja, vođu, kuma Voju. To je tek zapišavanje.)


JJ Beba JJ Beba 17:06 14.03.2015

ako mene pitaš

da je danas živ Đinđić bi jebo kevu ovim neznalicama što učiniše da izignu svi ovi ljudi plus beba u helikopteru.
da je on živ ne bi keramičar bio vojni ministar, ne bi ovi sa falš diplomama vodili zemlju
da je živ. a nije. ubile su ga uptravo te neznalice i ponavljači
freehand freehand 17:08 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

da je on živ ne bi keramičar bio vojni ministar, ne bi ovi sa falš diplomama vodili zemlju
da je živ. a nije. ubile su ga uptravo te neznalice i ponavljači

Dok je bio živ zemlju je vodio Sloba Miloševič, a bogami i Mira Marković, Šešelj i Nikolić.
Sa ove distance gledano - i opet bi, i da je ostao živ.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:12 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

da je danas živ Đinđić

ja opet mislim da ne bi bio živ, ubili bi ga kad-tad. nikom oko sebe nije odgovarao, a ni onima koji su sad na vlasti (tek njima!).

ps. a i da je živ, on bi rekao: "krstiću, radi nešto korisno, a da to stvarno umeš i da radiš".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:15 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

ps. a i da je živ, on bi rekao: "krstiću, radi nešto korisno, a da to stvarno umeš i da radiš".

Kad se bude tražio glup odgovor, biće to vidno naznačeno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:16 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

da je on živ ne bi keramičar bio vojni ministar, ne bi ovi sa falš diplomama vodili zemlju

Kako bi on to sprečio?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:31 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

Kad se bude tražio glup odgovor, biće to vidno naznačeno.

pa zar mi nisi upravo odgovorio?
JJ Beba JJ Beba 19:45 14.03.2015

Re: ako mene pitaš


Kako bi on to sprečio?

lako, bio je pametan
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:35 14.03.2015

Re: ako mene pitaš


Kako bi on to sprečio?

lako, bio je pametan


Ovo što kažeš, u stvari, jeste slika korena svih naših kolektivnih zabluda i dokaz da od Đinđića nismo naučili ništa.

On sam je govorio da se u Srbiji ništa ne može promeniti ako milioni ne počnu da menjaju sebe i svoju okolinu.

Za to vreme mi živimo u opsesivno-kompulsivnoj fantazmagoriji da mi ne treba ništa osim da sačekamo tog jednog, pametnog, koji će sve umesto nas.
JJ Beba JJ Beba 21:09 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

Ovo što kažeš, u stvari, jeste slika korena svih naših kolektivnih zabluda i dokaz da od Đinđića nismo naučili ništa.

kako ko
medjutim92 medjutim92 21:57 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

JJ Beba
da je on živ ne bi keramičar bio vojni ministar, ne bi ovi sa falš diplomama vodili zemlju


U njegovo vreme je onaj polupismeni sindikalac bio ministar rada, Čeda Jovanović potpredsednik vlade dramaturg bez dana radnog iskustva, psiholog Boris Tadić ministar telekomunikacija u saveznoj vladi (a telekomunikacije su i tad očigledno bile oblast privrede u najvećem zamahu), Zoran Živković sa višom poslovnom savezni ministar unutrašnjih poslova, a matematičar Vojislav Andrić savezni ministar sporta. A mnogi koji su bili formalno stručni u svojim oblastima u praksi nisu pokazali ništa, pre svega Dušan Mihajlović kao ministar policije.

Još niko kod nas nije uspeo da popuni sve pozicije stručnim ljudima, a većina nije ni htela to da uradi.
tyson tyson 23:55 14.03.2015

Re: ako mene pitaš

Čeda Jovanović potpredsednik vlade dramaturg bez dana radnog iskustva

U Đinđićevo vreme bio je šef poslaničkog kluba DOS u republičkoj skupštini.


sioux sioux 01:35 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Nebojsa Krstic
On sam je govorio da se u Srbiji ništa ne može promeniti ako milioni ne počnu da menjaju sebe i svoju okolinu.


Tako je.
Čime je zapravo govorio da neće ništa da menja - lustracija se ne događa tako što milioni menjaju sebe.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:46 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Čime je zapravo govorio da neće ništa da menja - lustracija se ne događa tako što milioni menjaju sebe.


Lustracija je idiotarija izmišljena za odstrel političkih protivnika, a menjanje Srbije počinje tako što ljudi menjaju sebe.
emsiemsi emsiemsi 10:03 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

JJ Beba
da je danas živ Đinđić bi jebo kevu ovim neznalicama što učiniše da izignu svi ovi ljudi plus beba u helikopteru.
da je on živ ne bi keramičar bio vojni ministar, ne bi ovi sa falš diplomama vodili zemlju
da je živ. a nije. ubile su ga uptravo te neznalice i ponavljači

Јебало си мајку --- каквим је све зналицама био окружен док је био жив !
Зато што је таквим зналицама био окружен, баш зато и није жив.
princi princi 10:54 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Nebojsa Krstic

Kako bi on to sprečio?

lako, bio je pametan


Ovo što kažeš, u stvari, jeste slika korena svih naših kolektivnih zabluda i dokaz da od Đinđića nismo naučili ništa.

On sam je govorio da se u Srbiji ništa ne može promeniti ako milioni ne počnu da menjaju sebe i svoju okolinu.

Za to vreme mi živimo u opsesivno-kompulsivnoj fantazmagoriji da mi ne treba ništa osim da sačekamo tog jednog, pametnog, koji će sve umesto nas.


Da, samo tu gubiš iz vida jednu vrlo očiglednu a nedostajuću kariku: neko treba da stvori uslove i potrebu, da pruži postreka, da definiše pravila igre tako da se ljudi menjaju, idefiniše smer u kome će se menjati. Ljudi se ne menjaju sami od sebe, jednostavno ne funkcionišu tako.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:19 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Da, samo tu gubiš iz vida jednu vrlo očiglednu a nedostajuću kariku: neko treba da stvori uslove i potrebu, da pruži postreka, da definiše pravila igre tako da se ljudi menjaju, idefiniše smer u kome će se menjati.

Kome da pruži podstreka?

Vesni Pešić? Svetlani iz Peščanika? Omegi s bloga b92?
sioux sioux 14:30 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Nebojsa Krstic
Lustracija je idiotarija izmišljena za odstrel političkih protivnika, a menjanje Srbije počinje tako što ljudi menjaju sebe.

Zapravo, za uklanjanje kriminalaca iz sudstva, tužilaštva, policije, ostalih državnih organa, da bi društvo moglo da se promeni.
Naravno, šta će tebi promene, tebi je uvek dobro, zar ne?
omega68 omega68 15:06 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Omegi

Јебо те он
( То кажем сваком ко ме оговара иза леђа )
freehand freehand 15:08 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

neko treba da stvori uslove i potrebu, da pruži postreka, da definiše pravila igre tako da se ljudi menjaju, idefiniše smer u kome će se menjati. Ljudi se ne menjaju sami od sebe, jednostavno ne funkcionišu tako.

Postoji to, zove se totalitarizam.
freehand freehand 15:09 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Zapravo, za uklanjanje kriminalaca iz sudstva, tužilaštva, policije, ostalih državnih organa, da bi društvo moglo da se promeni.

Tome služe policija, tužilaštvo i sudovi, ne lustracija. I to su neke osnove političke i pravne pismenosti.
Mada tebe to ne treba da ometa da nastaviš da kvalifikovano diskutuješ.
Naravno, šta će tebi promene, tebi je uvek dobro, zar ne?

... a možeš i da nastaviš ad hominem da sereš, šta te sprečava?
sioux sioux 16:58 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

freehand
Tome služe policija, tužilaštvo i sudovi, ne lustracija. I to su neke osnove političke i pravne pismenosti.

Iz Titovog arhiva iz izveštaja iz 1949. (označenog sa Str.Pov.) javnog tužioca FNRJ predsedniku vlade:
"Sreski tužilac u Svilajncu izveštava da su na njegovoj teritoriji nezakonitosti potpuno normalna pojava i da se građani protiv istih i ne žale, a on po našem mišljenju ne preduzima oštre mere niti se bori efikasnim sredstvima da te pojave otkloni, mada je situaciju na tom terenu prikazao možda vernije nego i jedan tužilac. Labav stav prema svim pojavama ima i sreski tužilac u Varvarinu, koji svoje intervencije svodi samo na pedagoška ubeđivanja. Sreski tužilac u Sokobanji ima potpuno nepravilno gledište u pogledu suzbijanja nezakonitosti, jer on na konferencijama SNO-a traži da se lišavanje slobode i ostale nezakonitosti svedu "na najmanju meru". Tužilac u Aleksincu gleda na stvari oportunistički. Svuda pokreće krivični postupak, ali zato uvek nađe osnova da prijavu odbaci, mada u svim slučajevima odbacivanje nije opravdano."
"Oko 20 sreskih tužilaca izvestilo nas je da na njihovoj teritoriji nije bilo nikakvih nepravilnosti. Međutim, ovakvi njihovi izveštaji ne odgovaraju stvarnom stanju stvari, jer je ovom tužilaštvu poznato iz konkretnih predmeta da je i na njihovim teritorijama bilo propusta i grešaka."
"Po želji svoga oca sekretar MNO-a u Svojnovu (Varvarin) pozvao je jednog građanina i u prisutnosti oca tukao ga revolverom, a pretsednik ovog istog odbora kažnjavao je ljude da na leđima nose kamen za izgradnju zadružnog doma, mada su oni imali zaprežnu stoku. U ovome se izražavaju sadistički prohtevi pojedinih odbornika."
"Tako sekretar MNO-a Bitikovo (Aleksandrovac) istupa prema građanima sa rečima "zapamtićeš ti mene, stao si mi u grlo", a jednom seljaku koji je molio da mu se odloži rad sa zapregom, pošto mu je dete teško bolesno i mora da ga vodi lekaru, rekao je "ti moraš da ideš, dete ostavi neka umre".
"Sekretar i pretsednik MNO-a Sipikovo marta meseca ove godine priveli su uveče dve žene u MNO i jednu su silovali."
"U MNO u Tekiji (Kladovo) dva administrativna službenika u društvu sa sudijom laikom pozvali su udovicu Nemicu u MNO i sva trojica izvršili polno opštenje."
Itd (20-ak strana premlaćivanja, mučenja, ponižavanja, a sa samo par prezimena).

Situacija u tužilaštvima (sudovima, policiji...) danas je samo naizgled drugačija. Odrastao čovek koji danas to ne zna, ili je ignoramus, ili lažov.

Mada tebe to ne treba da ometa da nastaviš da kvalifikovano diskutuješ.

Smatram da si inteligentan i da imaš dobru memoriju, ali ponekad pomislim i da imaš neku F dijagnozu.
a možeš i ad hominem da sereš, šta te sprečava?

To je bilo samo objašnjenje njegove besmislene izjave.
A da jedeš, ja te neću ni terati, ni sprečavati.
freehand freehand 17:36 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Situacija u tužilaštvima (sudovima, policiji...) danas je samo naizgled drugačija. Odrastao čovek koji danas to ne zna, ili je ignoramus, ili lažov.

A istinoljubivi znalac predlaže lustraciju umesto pravosuđa?
Smatram da si inteligentan i da imaš dobru memoriju, ali ponekad pomislim i da imaš neku F dijagnozu.

Ja o tvojoj inteligenciji i memoriji ne mogu da sudim, ali po tome što na internetu nepoznatim ljudima pretpostavljaš dijagnoze rekao bih da si ne samo budala nego i baraba.
To je bilo samo objašnjenje njegove besmislene izjave.

Nek si objasnio. Kako ti stojiš sa sopstvenim blagostanjem? Pita li te neko? Postoje li stalkeri koji idu za tobom i o tome, pod pseudonimom zaseravaju javni prostor?
sweet64 sweet64 21:27 15.03.2015

Re: ako mene pitaš

Zapravo, za uklanjanje kriminalaca iz sudstva, tužilaštva, policije, ostalih državnih organa, da bi društvo moglo da se promeni.

Tome služe policija, tužilaštvo i sudovi, ne lustracija. I to su neke osnove političke i pravne pismenosti.
Mada tebe to ne treba da ometa da nastaviš da kvalifikovano diskutuješ.


Ali kofa je bušna...
looping looping 18:14 14.03.2015

1

Da li bi Srbija bila drugačija da je Đinđić živ?

Đinđić bi bio u koaliciji sa SPS-om i izvršavao zadatke koje mu postavlja EU i USA.
Suštinski bilo bi isto.
Bonner Bonner 22:36 14.03.2015

Re: 1

looping


Đinđić bi ... izvršavao zadatke koje mu postavlja EU i USA.
Suštinski bilo bi isto.


Da ne bi pre izvrsavao direktive iz Moskve da je ziv?!

Nije valjda da ruske sluzbe, sto drzavne, sto paradrzavne nemaju ama bas nikakvog interesovanja i nikakvu ulogu u svemu onome sto nam se dogadjalo i sto nam se dogadja!

A svaki dan u Politici i kojekuda citamo kako su mocni, Lazanjski i co. nam javljaju da ce svima nanu naninu i kevu kevinu, i Amerima i EU. Nije valjda onda da oni tako mocni i jaki nemaju ama bas nikakve veze sa Srbijom i Srbljima?!

Sta to rade ruske drzavne i paradrzavne sluzbe po Srbiji, ko su im saradnici, koga placaju, koga sponzorisu, koji su im interesi, koje politicke partije i pokreti? Jel ima neko da rec progovori ili napise o tome?! Gde je Smajlileaks?!

O zapadnima znamo sve, i vrapci na grani cvrkucu.


looping looping 05:29 15.03.2015

Re: 1

Sta to rade ruske drzavne i paradrzavne sluzbe po Srbiji,

Ruske službe po Srbiji? Zar to postoji? Osim tamo nekog ambasadora.
Veći ruski uticaj je u Mađarskoj nego u Srbiji po mom mišljenju.
A svaki dan u Politici i kojekuda citamo kako su mocni, Lazanjski i co. nam javljaju da ce svima nanu naninu i kevu kevinu, i Amerima i EU.

Lazanski je pametan čovek ali se malo zaneo sa ispredanjem legendi, kao neki guslar. Mislim, polako gubi kontakt sa reanošću.
O zapadnima znamo sve, i vrapci na grani cvrkucu.

Pa kad nam svaki drugi dan neko sa zapada dolazi u posetu.
Bonner Bonner 13:50 15.03.2015

Re: 1

looping

Ruske službe po Srbiji? Zar to postoji?
...


U ovo ne veruje ni mali Perica.

A zaista je fascinantno da niko nigde ne pominje rusku ulogu, ciljeve i interese u raspadu SFRJ i nacinu na koji se sve odigralo.

Miloseviceva porodica dobija azil u Rusiji nakon 5. oktobra kao Janukovic sada i niko nista?!

Koliko je Miloseviceva nekooperativnost prema zapadu 90.-ih bila proizvod njegove "samostalnosti" a koliko uticaj ruskih sluzbi? Da li je sa te strane bilo pritisaka i kakve vrste?

Najbolje od svega su pohvale srpske elite na "pokusaj" aktuelne vlasti da balansira izmedju Zapada i Rusije. A Milosevicev pokusaj balansiranja izmedju Rusije i Zapada je dao rezultate koje vidimo i danas.

Sva ta pitanja ce jednog dana doci na red iako su vec davno trebala da budu na stolu, u raznim diskusijama i knjigama o onome sto nam se dogadjalo i dogadja.


Bonner Bonner 13:57 15.03.2015

Re: 1

looping

...
Lazanski je pametan čovek ali se malo zaneo sa ispredanjem legendi, kao neki guslar. Mislim, polako gubi kontakt sa reanošću.
...


Taj Lazanjski ima podrsku i prihvatanje od strane vise od 80 % komentatora na sajtu, njegove kolumne su najcitanije, one se prosto gutaju i uzimaju zdravo za gotovo. To je vise od mainstream-a.

Bonner Bonner 14:06 15.03.2015

Re: 1


Ja npr. mislim da u nasim ratovima 90.-ih nisu ratovali Srbi i Hrvati, Srbi i Muslimani ili Srbi i Albanci nego pre svega Rusi i Amerikanci (Zapad).


looping looping 14:09 15.03.2015

Re: 1

Bonner
looping

...
Lazanski je pametan čovek ali se malo zaneo sa ispredanjem legendi, kao neki guslar. Mislim, polako gubi kontakt sa reanošću.
...


Taj Lazanjski ima podrsku i prihvatanje od strane vise od 80 % komentatora na sajtu, njegove kolumne su najcitanije, one se prosto gutaju i uzimaju zdravo za gotovo. To je vise od mainstream-a.


Sigurno. Postuj neki negativan komentar na njegov blog pa broji minute koliko će trajati taj komentar. Mainstream jednoumlja.

Mada, napiše i on nešto pametno.
looping looping 14:10 15.03.2015

Re: 1

Bonner

Ja npr. mislim da u nasim ratovima 90.-ih nisu ratovali Srbi i Hrvati, Srbi i Muslimani ili Srbi i Albanci nego pre svega Rusi i Amerikanci (Zapad).

Kamo sreće da srbi, hrvati, muslimani i albanci nisu tako blesavi da ratuju među sobom.
8c_competizione 8c_competizione 19:15 14.03.2015

Negativan taster

tasadebeli tasadebeli 19:59 14.03.2015

А мени мукаааа...

Од свега овога што сам протеклих дана читао, слушао и гледао о покојном Ђинђићу, бог да му душу прости...

Лепо рече Фри на оном свом блогу... Вашар хипокризије.





После 12 година био би ред да тај човек, пре свега човек, муж и отац, Зоран Ђинђић, буде остављен да почива у миру, шта год ко данас мислио о њему...

Зар нисмо у стању да са дужном поштом и достојанством само обележимо годишњицу без свих ових "сведочења"?

Господе боже, зашто никада нисам научио да не треба ја да се стидим када други људи говоре и чине глупости...
wilma68 wilma68 21:36 14.03.2015

Re: А мени мукаааа...

jinks jinks 20:21 14.03.2015

...

Zanima me, dalje, kako Živković, Korać i Latinka Perović znaju da bi reforme bile izvršene?


Što se tiče g. Živkovića suštinska reforma jeste izvršena ... ona da je zaradio svoj prvi milion (za koji se ne pita).

Kao između ostalih i vođa LDP-a, pulen gdje LP.
G.Cross G.Cross 22:30 14.03.2015

Sta je vazno i sta nije

Ne znam sta bi Djindjic rekao danas, i to nije vazno.
Znam sta je nas Predsednik Nikolic rekao dok je Djindjic bio ziv, i to je vazno.

Ja ne znam nijednu zemlju na svetu gde bi ovaj covek mogao da bude izabran.
Svaka cast nasim marketinskim strucnjacima koji su to omogucili.

Brisi i banuj majstore , it is about time.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:06 15.03.2015

Re: Sta je vazno i sta nije

Ne znam sta bi Djindjic rekao danas, i to nije vazno


Kako misliš - nije važno?
G.Cross G.Cross 00:25 15.03.2015

Re: Sta je vazno i sta nije

Nebojsa Krstic
Ne znam sta bi Djindjic rekao danas, i to nije vazno


Kako misliš - nije važno?



Da je Djindjic bio Game Changer ne bi bio ubijen. Kad nije znao da zastiti sebe od kriminalaca kako bi zastitio Srbiju.

Ti to znas bolje od mene.

On je samo bio korak u pravom smeru koji je izbrisan gumicom kriminalnih govornika koji su javno obecali njegovu smrt. (vidi youtube spot gore)

Mnogo je vaznije sta se desilo posle i najvaznije sta se sada desava sa gomilom nesposobnih podoba koji umisljaju znaju kako da vode Srbiju. i hordama placenika koji ih podrzavaju cak i protiv svakog normalnog ljudskog u njima za par dolara vise.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:29 15.03.2015

Re: Sta je vazno i sta nije

Da je Djindjic bio Game Changer ne bi bio ubijen. Kad nije znao da zastiti sebe od kriminalaca kako bi zastitio Srbiju.

Ovo je jedan od idiotskijih komentara u prilično oštroj konkurenciji.
011-495 011-495 01:21 15.03.2015

SBKB

Na ovo pitanje učesnici tribine "Testament Zorana Đinđića", ako je verovati "Politici", saglasili su se da bi "Srbija već bila članica EU, imala bi jasnu ekonomsku situaciju, reforme bi bile izvršene, a status Kosova i Metohije bio bi definisan".

Moje skromno misljenje je da bi sve bilo isto a gornja konstatacija je u domenu kako mali Perica zamislja da drzava funkcionise. Kakav je tim okupio (ili se sam tim oko njega okupio, svejedno je) i koji je ostao iza njega i sta nam je taj tim uradio, drugi ishod nije moguc.
freehand freehand 08:53 15.03.2015

Re: SBKB

Moje skromno misljenje je da bi sve bilo isto a gornja konstatacija je u domenu kako mali Perica zamislja da drzava funkcionise.

Moje skromno mišljenje je da i tvoj komentar spada u razmišljanja malog Perice.
Kakav je tim okupio (ili se sam tim oko njega okupio, svejedno je) i koji je ostao iza njega i sta nam je taj tim uradio, drugi ishod nije moguc.

... jer ovakva konstatacija kaže prvo da taj tim nije valjao što u većem delu nije tačno, i drugo da nama uvek neko nešto radi što takođe nije tačno. Jer sve to mi sami sebi radimo, najvećim delom upravo ništa ne radeći.
looping looping 10:05 15.03.2015

Re: SBKB

Kakav je tim okupio (ili se sam tim oko njega okupio, svejedno je) i koji je ostao iza njega i sta nam je taj tim uradio, drugi ishod nije moguc.

... jer ovakva konstatacija kaže prvo da taj tim nije valjao što u većem delu nije tačno, i drugo da nama uvek neko nešto radi što takođe nije tačno. Jer sve to mi sami sebi radimo, najvećim delom upravo ništa ne radeći.

Kako ništa ne radeći kada taj truli tim ljudi nije na vlasti jer je smenjen na izborima.
Taj tim ništa nije valjao. Đinđić je jedini koji je valjao a on nije dobijao podršku svoga tima kao što to danas dobija AV. U tom timu svako je gledao isključivo svoje interese.
Najpametnije bi Đinđiću bilo da je u ono vreme napustio DS i osnovao novu stranku.
E, u tom slučaju bi Srbija danas možda izgledala drugačije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:23 15.03.2015

Re: SBKB

Taj tim ništa nije valjao. Đinđić je jedini koji je valjao a on nije dobijao podršku svoga tima kao što to danas dobija AV.

Ima onih koji misle da je i sad upravo takva situacija.

Da je Vučić ok, a da mu tim ništa ne valja.

Pa se pozivaju na slučaj od pre tri dana.

Vučić izađe i kaže: "Dosta smo se delili."

Vulin, Vučićev ministar, kaže: "Miloševićevi neprijatelji su neprijatelji Srbije."

A SNS nešto u smislu: "UA, žuti lopovi."

E sad ja ne znam koga da slušam i kome da verujem.
looping looping 11:40 15.03.2015

Re: SBKB

Taj tim ništa nije valjao. Đinđić je jedini koji je valjao a on nije dobijao podršku svoga tima kao što to danas dobija AV.

Ima onih koji misle da je i sad upravo takva situacija.

Da je Vučić ok, a da mu tim ništa ne valja.

I ne mora tim da mu valja. Dovoljno je da ga podržava. Koliko god to bio glupav tim. Primera ima puno, a čak ga i koalicioni partner zdušno podržava.
Đinđić je bio poprilično usamljen. Mentalno jak ali usamljen.
Vulin, Vučićev ministar, kaže: "Miloševićevi neprijatelji su neprijatelji Srbije."

Vulin danas ne zna šta je juče rekao. Reči iz njega izlaze bez ikakve kontrole. U svakom slučaju AV je njegov idol.
A SNS nešto u smislu: "UA, žuti lopovi."

Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:29 15.03.2015

Re: SBKB

Vulin danas ne zna šta je juče rekao. Reči iz njega izlaze bez ikakve kontrole. U svakom slučaju AV je njegov idol.


Mnogi u Srbiji ne znaju šta su jutros rekli. Nije ovde Vulin kao takav problem, nego to što vlast šalje inkompatibilne poruke sve vreme.

Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.


Naravno, kao što je do pre neku godinu vikala "Bando crvena", a za koji mesec će "SNS lopovi" što već uveliko kreće po internetima.
looping looping 12:47 15.03.2015

Re: SBKB

Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.
Naravno, kao što je do pre neku godinu vikala "Bando crvena", a za koji mesec će "SNS lopovi" što već uveliko kreće po internetima.

I treba. Ali da bi krenulo masovno to "SNS lopovi" potrebni su neki argumenti tipa: AV vozi ferari, Toma sazidao 2 kuće, kupio 2 stana, Njihova deca bahato troše novac... Ovo primeniti na sve članove SNS-a. Ako je AV pametan to neće da dozvoli a ako nije i treba da bude pljuvan sa sve strankom.
Mnogi u Srbiji ne znaju šta su jutros rekli. Nije ovde Vulin kao takav problem, nego to što vlast šalje inkompatibilne poruke sve vreme.

Pa, ko će da kontroliše tolike mozgove. S' vremena na vreme i Toma nešto odvali. Bitno je da se oni suštinski slažu, mislim za njih.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:50 15.03.2015

Re: SBKB

looping
Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.
Naravno, kao što je do pre neku godinu vikala "Bando crvena", a za koji mesec će "SNS lopovi" što već uveliko kreće po internetima.

I treba. Ali da bi krenulo masovno to "SNS lopovi" potrebni su neki argumenti tipa: AV vozi ferari, Toma sazidao 2 kuće, kupio 2 stana, Njihova deca bahato troše novac... Ovo primeniti na sve članove SNS-a. Ako je AV pametan to neće da dozvoli a ako nije i treba da bude pljuvan sa sve strankom.
Mnogi u Srbiji ne znaju šta su jutros rekli. Nije ovde Vulin kao takav problem, nego to što vlast šalje inkompatibilne poruke sve vreme.

Pa, ko će da kontroliše tolike mozgove. S' vremena na vreme i Toma nešto odvali. Bitno je da se oni suštinski slažu, mislim za njih.



Ti, ozgleda, nisi odavle?
looping looping 12:55 15.03.2015

Re: SBKB

Nebojsa Krstic
looping
Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.
Naravno, kao što je do pre neku godinu vikala "Bando crvena", a za koji mesec će "SNS lopovi" što već uveliko kreće po internetima.

I treba. Ali da bi krenulo masovno to "SNS lopovi" potrebni su neki argumenti tipa: AV vozi ferari, Toma sazidao 2 kuće, kupio 2 stana, Njihova deca bahato troše novac... Ovo primeniti na sve članove SNS-a. Ako je AV pametan to neće da dozvoli a ako nije i treba da bude pljuvan sa sve strankom.
Mnogi u Srbiji ne znaju šta su jutros rekli. Nije ovde Vulin kao takav problem, nego to što vlast šalje inkompatibilne poruke sve vreme.

Pa, ko će da kontroliše tolike mozgove. S' vremena na vreme i Toma nešto odvali. Bitno je da se oni suštinski slažu, mislim za njih.



Ti, ozgleda, nisi odavle?

Jesam, što?

Hoćemo u EU, ista politika prema Kosovu, volimo Rusiju a volimo i zapad, mirimo se sa susedima... suštinsko slaganje.
freehand freehand 15:13 15.03.2015

Re: SBKB

Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.

Što bi trebalo da dokaže - šta?

Velika većina je bila protiv Đinđića, pa ti samouvereno tvrdiš i ono kako je on bio jedini dobar na čelu tima koji je sam birao, a samouvereno iznosiš i genijalno viđenje da je trebalo da izađe iz stranke u kojoj je bio predsednik i koju je profilisao prema sebi, i formira novu.
Da te ne pitam sad zašto misliš da bi mu ta stranka bila bolja od tima koji je formirao u vladi, jer se prosto bojim odgovora. Pući će internet, jebote!
looping looping 16:53 15.03.2015

Re: SBKB

freehand
Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.

Što bi trebalo da dokaže - šta?

Velika većina je bila protiv Đinđića, pa ti samouvereno tvrdiš i ono kako je on bio jedini dobar na čelu tima koji je sam birao, a samouvereno iznosiš i genijalno viđenje da je trebalo da izađe iz stranke u kojoj je bio predsednik i koju je profilisao prema sebi, i formira novu.
Da te ne pitam sad zašto misliš da bi mu ta stranka bila bolja od tima koji je formirao u vladi, jer se prosto bojim odgovora. Pući će internet, jebote!

Nisu njegovi u stranci bili protiv njega, oni su se šlepali. On je bio idejni vođa stranke a svi ostali su gledali svoj interes. I onda kada mu je pomoć bila najpotrebnija.
Nebitno je što je on profilisao stranku (odabrao svoj tim), trebao je da shvati da mu je tim pogrešan, za svoje dobro. Jel' je problem što neki političari danas priznaju da su pogrešili? Zar su AV, Toma i Ivica pametniji od Đinđića?
Da je shvatio grešku u DS-u, u novoj stranci i u nekoj novoj Vladi sigurno ne bi pravio istu grešku.
Tražio bi one koji će mu biti lojalni. Da, lojalni. Bolje je da pametan čovek bude autokrata u svojoj stranci nego da je stranka bez ikakve kontrole.
Pući će internet, jebote!

Ne znam ko ti je provajder.
011-495 011-495 18:13 15.03.2015

Re: SBKB

freehand

Moje skromno mišljenje je da i tvoj komentar spada u razmišljanja malog Perice.
... jer ovakva konstatacija kaže prvo da taj tim nije valjao što u većem delu nije tačno, i drugo da nama uvek neko nešto radi što takođe nije tačno. Jer sve to mi sami sebi radimo, najvećim delom upravo ništa ne radeći.


I ti sine imas pravo da budes Perica, nije zabranjeno ali skodi zdravlju sto se vidi posle svih ovih godina.
Ne znam sta si sam sebi uradio, da nisi ti birao Zivkovica, Djelica, Dinkica i dr. ili je to radio Djindjic? Izvinjavam se ako si ti bio taj koji ih je kastingovao za DS, DSS i druge opozicionare. Ako nisi, nemoj da se dzabe bicujes po ledjima, ne pomaze.
011-495 011-495 18:21 15.03.2015

Re: SBKB

Nebojsa Krstic

Ima onih koji misle da je i sad upravo takva situacija.

Da je Vučić ok, a da mu tim ništa ne valja.
.....

Mogu da se slozim. Problem sa Srbijom i njenim stanovnicima je da svaki vodja necega bira izrazite mentalne autsajdere za svoje najblize okruzenje ne bi li sebe osigurao od dvorskog puca. Tako dobijamo ducan-politiku i ducan-drzavu, ocigledno da tursko prisustvo na ovim prostorima nije bilo uzalud.
Mogu samo da kazem da kako se ponasamo u svojim (mislim na vlasnike) firmama tako se ponasamo u "svojim"(ja sam mislio da partije nemaju vlasnike ali to kod nas nije slucaj) partijama. Idealan primer su SPO, LDP i sl., njihovi osnivaci i dozivotni predsednici nece ustupiti mesto nikom makar to upropastilo stranku (na moju radost, ali to nije bitno ovde) jer, boze moj, oni su ih i "osnovali".
011-495 011-495 18:27 15.03.2015

Re: SBKB

freehand
Biću dovoljno samouveren da kažem da to tvrdi velika većina ljudi u Srbiji.

Što bi trebalo da dokaže - šta?

Velika većina je bila protiv Đinđića, pa ti samouvereno tvrdiš i ono kako je on bio jedini dobar na čelu tima koji je sam birao, a samouvereno iznosiš i genijalno viđenje da je trebalo da izađe iz stranke u kojoj je bio predsednik i koju je profilisao prema sebi, i formira novu.
Da te ne pitam sad zašto misliš da bi mu ta stranka bila bolja od tima koji je formirao u vladi, jer se prosto bojim odgovora. Pući će internet, jebote!

Pa i nije ZDj osnovao samostalno stranku, tu je bilo jos 10-ak ljudi, pa su neki izasli, neki su izgurani. Suma sumarum, stranka koju je nasledio kada su se prvobitni akcionari rascistili je bila miks raznih ljudi, tako da nije daleko od pameti de je mozda trebalo da razmisli o osnivanju druge stranke ili o seci knezeva u DS ako mu je vec bio drag trade mark "DS".
freehand freehand 19:01 15.03.2015

Re: SBKB

I ti sine imas pravo da budes Perica, nije zabranjeno ali skodi zdravlju sto se vidi posle svih ovih godina.

To "sine" možeš glupanedrima sebi sličnim.
Đinđić nikad nigde nije birao Dinkića.
Izvinjavam se ako si ti bio taj koji ih je kastingovao za DS, DSS i druge opozicionare. Ako nisi, nemoj da se dzabe bicujes po ledjima, ne pomaze.

A ovo valjda nešto znači i među "sinovima" se prepričava kao velika mudrost.Ja držim da je besmislica.
Pa i nije ZDj osnovao samostalno stranku, tu je bilo jos 10-ak ljudi, pa su neki izasli, neki su izgurani. Suma sumarum, stranka koju je nasledio kada su se prvobitni akcionari rascistili je bila miks raznih ljudi, tako da nije daleko od pameti de je mozda trebalo da razmisli o osnivanju druge stranke ili o seci knezeva u DS ako mu je vec bio drag trade mark "DS".

Sve je tačno tako.
Samo što nema veze ni sa mozgom ni sa činjenicama.
011-495 011-495 22:06 15.03.2015

Re: SBKB

freehand
I ti sine imas pravo da budes Perica, nije zabranjeno ali skodi zdravlju sto se vidi posle svih ovih godina.

To "sine" možeš glupanedrima sebi sličnim.
Đinđić nikad nigde nije birao Dinkića.
Izvinjavam se ako si ti bio taj koji ih je kastingovao za DS, DSS i druge opozicionare. Ako nisi, nemoj da se dzabe bicujes po ledjima, ne pomaze.

A ovo valjda nešto znači i među "sinovima" se prepričava kao velika mudrost.Ja držim da je besmislica.
Pa i nije ZDj osnovao samostalno stranku, tu je bilo jos 10-ak ljudi, pa su neki izasli, neki su izgurani. Suma sumarum, stranka koju je nasledio kada su se prvobitni akcionari rascistili je bila miks raznih ljudi, tako da nije daleko od pameti de je mozda trebalo da razmisli o osnivanju druge stranke ili o seci knezeva u DS ako mu je vec bio drag trade mark "DS".

Sve je tačno tako.
Samo što nema veze ni sa mozgom ni sa činjenicama.


Preporucujem caj od nane.
freehand freehand 00:04 16.03.2015

Re: SBKB

Preporucujem caj od nane.

Iš, bre.
pnbb pnbb 18:22 16.03.2015

Re: SBKB

E sad ja ne znam koga da slušam i kome da verujem.

nije ti do niceg, odlazis?
gospodjica gospodjica 09:29 17.03.2015

Re: SBKB

pnbb
E sad ja ne znam koga da slušam i kome da verujem.

nije ti do niceg, odlazis?


Nije ti ni do čega.
freehand freehand 09:34 17.03.2015

Re: SBKB

gospodjica
pnbb
E sad ja ne znam koga da slušam i kome da verujem.

nije ti do niceg, odlazis?


Nije ti ni do čega.

Nije mi do ničeg, odlazim.
gospodjica gospodjica 13:13 17.03.2015

Re: SBKB

Iz poštovanja prema Z.Đ. čoveku koji je govorio jasno, pravilno, i uvek iz glave, osnove pravopisa srpskog jezika, lekcija sastavljeno i rastavljeno pisanje reči, osnovna škola.

Rastavljeno se pišu:

a) rečca ne u odričnim oblicima glagola, na primer: ne znam, ne veruju, ne dolazimo, ne pitaj, ne može; izuzetak su odrični glagoli neću, nemam, nemoj, nisam;

b) odrične zamenice niko, ništa, nikoji, ničiji, nikakav, kad se upotrebljavaju s predlogom, na primer: ni za koga, ni sa kim, ni u čijem, ni pred kakvim, ni za kojim;

c) rečca li uz glagole u upitnim rečenicama, npr. Hoćeš li doći? Veruješ li mi? Znaš li to? i u upitnim rečenicama sa da, na primer: Da li bi mi pomogla? Da li imaš novca?

emsiemsi emsiemsi 13:31 17.03.2015

Re: SBKB

gospodjica
Iz poštovanja prema Z.Đ. čoveku koji je govorio jasno, pravilno, i uvek iz glave, osnove pravopisa srpskog jezika, lekcija sastavljeno i rastavljeno pisanje reči, osnovna škola.

Зоран Ђинђић није говорио јасно и правилно --- веома често је "трокирао", слично замуцкивању.
Слично је, покушавајући да га имитира, говорио и Чеда Јовановић, још више "трокирајући".
freehand freehand 13:53 17.03.2015

Re: SBKB

gospodjica
Iz poštovanja prema Z.Đ. čoveku koji je govorio jasno, pravilno, i uvek iz glave, osnove pravopisa srpskog jezika, lekcija sastavljeno i rastavljeno pisanje reči, osnovna škola.

Rastavljeno se pišu:

a) rečca ne u odričnim oblicima glagola, na primer: ne znam, ne veruju, ne dolazimo, ne pitaj, ne može; izuzetak su odrični glagoli neću, nemam, nemoj, nisam;

b) odrične zamenice niko, ništa, nikoji, ničiji, nikakav, kad se upotrebljavaju s predlogom, na primer: ni za koga, ni sa kim, ni u čijem, ni pred kakvim, ni za kojim;

c) rečca li uz glagole u upitnim rečenicama, npr. Hoćeš li doći? Veruješ li mi? Znaš li to? i u upitnim rečenicama sa da, na primer: Da li bi mi pomogla? Da li imaš novca?


Klikni na link, Gospođice. Možda izbegneš praznoslovlje ubuduće.


pnbb pnbb 18:31 17.03.2015

Re: SBKB

Klikni na link, Gospođice.Možda izbegneš praznoslovlje ubuduće.

ali onda bi ostali bez gramaticke poduke.
freehand freehand 18:59 17.03.2015

Re: SBKB

pnbb
Klikni na link, Gospođice.Možda izbegneš praznoslovlje ubuduće.

ali onda bi ostali bez gramaticke poduke.

Ali je dražesno i to da ima bar troje ljubitelja te gramatičke večernje škole. Valjda će i naučiti nešto, nadajmo se.
pnbb pnbb 18:34 18.03.2015

Re: SBKB

Valjda će i naučiti nešto, nadajmo se.

svakoga ljubitelja u gramaticku vecernju skolu, pa posle u svakom drustvu lepo pristaje
(ako nije naklonjena euterpi, mozda talija?>

pazi kad je ispao smajli od greske u kucanju...
mnenadic mnenadic 08:39 15.03.2015

Ocigledno

nema nam spasa!
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:02 15.03.2015

Порнографи

Ovih dana, na godišnjicu atentata na premijera, u javnosti ne manjka stručnih mišljenja o tome "šta bi danas mislio i radio Zoran".


Многа од тих "стручних мишљења", укључујући и трибину "Тестамент ЗЂ", сасвим сигурно улазе у сферу порнографије.

Tumači Đinđićevog političkog testamenta nisu licencirani poznavaoci svete tajne.


Очигледно је да они себе тако доживљавају, као један веома ексклузивни клуб или пре као религиозну секту. А Ђинђић је, прилично извесно, био трезвен човек.
violina violina 17:06 15.03.2015

Aukcija Đinđića

na godišnjicu atentata na premijera


Dan Đinđićeve smrti služi na žalost, za prodaju Đinđića u raznim pakovanjima, jednom je to ambalaža mafijaša, izdajnika, stranog plaćenika, a drugi put je to ambalaža istorijska ličnost sa pameću bogova, čudotvorac, koji je imao rešenje za sve probleme. Umereni/oprezni među nama biraju, onu po narodu , srednje, ni suviše, ni premalo, pošto je život izuzetno dinamičan, stvari izmiču kontroli, nikada dovoljno i nikada u pravo vreme, uvek bi moglo bolje, mogao bi bolje i Đinđić, od Đinđića, i tako, ali nikada dovoljno dobro i savršeno kao ...... Đinđić?.
omega68 omega68 18:45 15.03.2015

Мали трол

'Ајде Крле буди друг па нам испричај како је реаговао Премијер на најновије истраживање Богосављевићеве агенције.Ти сигурно знаш, крећеш се у тим обавештеним круговима, просветли нас провинцијалце који у Београд долазимо само на операције и друге медицинске потребе.Причај нам је л' било ломљења кваки и бацања папира.
Знамо да знаш
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:33 15.03.2015

Re: Мали трол

omega68
'Ајде Крле буди друг па нам испричај како је реаговао Премијер на најновије истраживање Богосављевићеве агенције.Ти сигурно знаш, крећеш се у тим обавештеним круговима, просветли нас провинцијалце који у Београд долазимо само на операције и друге медицинске потребе.Причај нам је л' било ломљења кваки и бацања папира.
Знамо да знаш


Na koje misliš?

Daj rezultate.
omega68 omega68 20:01 15.03.2015

Re: Мали трол

хехе, знаш ти, правиш се Тоша, треба после мене да хапсе...
(Оно да први пут већина људи не подржава овакву борбу против криминала)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:10 15.03.2015

Re: Мали трол

omega68
хехе, знаш ти, правиш се Тоша, треба после мене да хапсе...
(Оно да први пут већина људи не подржава овакву борбу против криминала)

Nemam pojma...dal neki link.
omega68 omega68 21:07 15.03.2015

Re: Мали трол

Добро је Крстићу, схватамо да не желиш да се упецаш како си близак са Вучићевим окружењем.
Нема линкова за такве ствари.Знају они који треба да знају.
Све ми се чини да ћеш ускоро поново да мењаш тим
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:18 15.03.2015

Re: Мали трол

Све ми се чини да ћеш ускоро поново да мењаш тим


Ko sad nastupa? Dveri?
omega68 omega68 21:41 15.03.2015

Re: Мали трол

Не знам, чуо сам да се спрема екипа млађих и школованих људи које би помогли наши из иностранства.Немам појма ко би то могао да буде, не верујем да то има везе са тим које помињеш.
А шта је са Чединим џипом?
Ако и за то немаш појма сматраћу те слабо обавештеним.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:47 15.03.2015

Re: Мали трол

Не знам, чуо сам да се спрема екипа млађих и школованих људи које би помогли наши из иностранства.Немам појма ко би то могао да буде, не верујем да то има везе са тим које помињеш.

Super, samo još da ekipa napravi stranku i da se aka s njom jedno 10 - 15 godina, i pobeda je osigurana.
А шта је са Чединим џипом?


Šta s njim?
omega68 omega68 22:25 15.03.2015

Re: Мали трол

Super, samo još da ekipa napravi stranku i da se aka s njom jedno 10 - 15 godina, i pobeda je osigurana.

А ко каже да се долазак на власт одиграва само путем странке?
Претпостављам да је то због тога што је и Хитлер дошао на власт добрим резултатима на изборима, што је историјска чињеница и доказ да је ,,демократија'' једна обична превара.
Ко ми буде импутирао да сам нациста или да немам мозга и још мање мрала поручићу му да ако му је до морала нека иде у цркву а ако му је до демократије нека пита Ал Гора како се побеђује на изборима.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:42 15.03.2015

Re: Мали трол

А ко каже да се долазак на власт одиграва само путем странке?

Nego?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana