Hronika| In memoriam| Istorija| Na današnji dan

Vašar hipokrizije

freehand RSS / 12.03.2015. u 22:28

Ovog jutra, 12. marta 2015. godine blog b 92 osvanuo je bez ijednog teksta o njemu. Nijednog. Kao da je Zoran Đinđić dočekao smirenje i kao da više nije važno.

djiki.jpg?w=529

A tog jutra, 12. marta 2003. Demokratska stranka imala je jednocifreni procenat podrške u biračkom telu. Zoran Đinđić i manje, verovatno. Stranka je bila Žuto preduzeće i agentura, on sam mnogo više od toga. U zavisnosti šta se čita, gleda ili sluša mogao se, kroz opise i optužbe zahvatiti pun krug: od levičarskoig lunatika do liberalnog dželata. Nemačkog čoveka i agenta CIA do novootkrivenog velikosrpskog nacionaliste i šoviniste. 

Hohštapler, pragmatični filozof, gangsterski glasnogovornik, hladnokrvni kriminalac. Od "Velike Srbije" do "Peščanika" - njegove su bile naslovne strane. 

A onda se popodne tog 12. marta sve preokrenulo.

Ne odmah, ne u 12.30. Ne, tad je - dok je postojala šansa da ostane živ - još uvek bio žrtva svojih i svađe u porodici. Samo se porodica od astala do astala u kafani i od govornika do govornika menjala. 

Tek su definitivno i nepovratno mrtvom i hladnom Zoranu Đinđiću izrasla anđeoska krila. Za njim su plakali oni što su ga mrzeli. I što su ga više mrzeli to su više plakali. Što su ga živog više prikazivali đavolom to su više trčali da mu mrtvom nataknu oreol.

I tako mrtav počeo je da stiče stotine i hiljade najboljih prijatelja i najbližih saradnika, akcionara i baštinika svog lika i dela. A koliko li bi se zaprepastio da je mogao da gleda svoju sahranu i čita nekrologe, još bi se više zgranuo da danas može da vidi svoje velike poštovaoce. Ne znam da li bi u njemu progovorio cinizam da Vojislava Šešelja u svom njegovom zlu nazove najpoštenijim među njima, ali ako bi - bio bi u pravu.

 

 



Komentari (354)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 11:21 14.03.2015

Re: Persona grata

Sa tegovima na nogama lebdeo je nad svima njima u političkom okruženju,nasmejan ,pun elana,svima nam je dao,pre svega-nadu...

Oh-my-god...
vera.nolan2 vera.nolan2 11:41 14.03.2015

Re: Persona grata

Оваквим доживљајима почињу нове религије.


Izlišno je reći,koliko je sam Zoran bio protiv kulta i glorifikacije ličnosti!
Njegov optimizam,da možemo ako hoćemo;energija za promene i brzina,neprimerene proseku,po prirodi ljudske inertnosti,nisu imali mnogo iskrenih sledbenika.

Politički liliputanci,bili su pragmatično spremni za viziju sopstvene ugradnje
u preraspodeli i otimačini kapitala i moći,samo su čekali priliku...
Njegova vizija moderne Srbije i nije imala mnogo šanse...
Svetlost njegovog duha,samo je u prolazu osvetlila mračnu prirodu i inertnost Srbije.

I da ,bio je apostol novo stare "religije",NSP,one lepe i svetle strane,humanističkih,prosvetiteljskih ideala...
Prevideo je samo,da je filozof,ne i arhitekta; izvođači radova su dobili drugi nacrt i zadatu temu; preduzimači su najmili građevinske radnike za miniranje temelja i obustave i uspore gradnju....i...
primerenije je,uporediti ga sa kometom u prolazu,a neko bi ,možda više voleo,sa ugaslom zvezdom padalicom...
vera.nolan2 vera.nolan2 11:45 14.03.2015

Re: Persona grata

Oh-my-god...

gde smo sad...
petargli petargli 17:30 13.03.2015

Hidra

Atentat na Đinđića je, prvo, indikator da oktobarska revolucija nije uspela u onome što je morala, a to je da se hidri odseku sve glave. Jebiga, kad nismo imali Agents of S.H.I.E.L.D (i ostale Marvelove junake), sada smo svedoci da su neke od njih ponovo izrasle (gos'n Toma i ostali kurcobaneri). Drugo, da oni (DOS i ostala balavurdija) nisu bili tip-top spremni za tu borbu, već da su gurnuti u vatru pod uticajem stranih "partnera" (volem ovu rusovštinu, :)). Njihova slabost u nesagledavanju posledica tog akta i površnost delovanja je dovela do toga da mi možemo da iskusimo život u jednoj banana republici. Nadam se da smo naučili lekciju o revolucijama za vjek i vjekova ...
freehand freehand 18:16 13.03.2015

Re: Hidra

Drugo, da oni (DOS i ostala balavurdija) nisu bili tip-top spremni za tu borbu, već da su gurnuti u vatru pod uticajem stranih "partnera" (volem ovu rusovštinu, :)). Njihova slabost u nesagledavanju posledica tog akta i površnost delovanja je dovela do toga da mi možemo da iskusimo život u jednoj banana republici.

Šta bi ovo tačno trebalo da znači?
petargli petargli 18:57 13.03.2015

Re: Hidra

freehand
Drugo, da oni (DOS i ostala balavurdija) nisu bili tip-top spremni za tu borbu, već da su gurnuti u vatru pod uticajem stranih "partnera" (volem ovu rusovštinu, :)). Njihova slabost u nesagledavanju posledica tog akta i površnost delovanja je dovela do toga da mi možemo da iskusimo život u jednoj banana republici.

Šta bi ovo tačno trebalo da znači?


Prvo, revolucija je bila podržana od strane stranih partnera (moralno, finansijski itd.), ti me ispravi ako grešim (za ovo, a i za nastavak) ... Onda, poprilično dugo posle svrgavanja Miloševića njegovi ljudi su zadržali neke od ključnih pozicija u državi, što im je omogućilo konsolidaciju i mogućnost protivudara. Dalje, tokom tog perioda (ili bolje rečeno odmah posle pobede) su počeli otvoreni sukobi unutar DOS-a oko podele plena po revolucionarnim zaslugama.

E sad, zar nije bilo nikoga u tom DOS-u da kaže, stanite bre ljudi! Ovi hoće samo Miloševićevu glavu, i šta onda, šta posle toga? Vojska, policija, sudstvo, BIA itd, šta sa njima, tu nam trebaju jaki, naši igrači koji će da podrže ovu ideju. Ne zavaravajmo se tu nema pomoći sa strane ...

Onda se malo odmakneš u stranu, pa sa distance pogledaš neke druge istorijske događaje u kojima su svrgavani režimi uz pomoć "prijatelja" i kako je rezultat bio uvek poražavajući za te države. Ili postanu banane ili dobiju sankcije ... U svakom slučaju mi nismo dobili modernu i funkcionalnu državu. Ko je kriv ti, ja?

EDIT: Vidim na nekoliko mesta pokusavas da definises "Zoranov put". Da bi tako nesto moglo da se definise mora da postoji. Jednostavno, to je bila borba za vlast, a onda i bitka za prezivljavanje, koju je nazalost izgubio.
freehand freehand 20:09 13.03.2015

Re: Hidra

Prvo, revolucija je bila podržana od strane stranih partnera (moralno, finansijski itd.), ti me ispravi ako grešim (za ovo, a i za nastavak) ...

To svakako nije bilo revolucije. Ali jeste bilo ne samo pdoržano materijalno i finasnijski nego dobrim delom i organizovano od strane stranog partnera.

Sve ostalo što si napisao vrvi od nekakvih opštih mesta i milion puta prežvakanih priča. I mislim da sve može da stane u
E sad, zar nije bilo nikoga u tom DOS-u da kaže, stanite bre ljudi!

... kao metaforu. Mislim, to u filmovima Veljka Bulajić može tako. U realnom životu to tako ne funkcioniše. A red bi bio da se petnaest godina ksanije komentariše malkice ozbiljnije i smislenije.
EDIT: Vidim na nekoliko mesta pokusavas da definises "Zoranov put". Da bi tako nesto moglo da se definise mora da postoji. Jednostavno, to je bila borba za vlast, a onda i bitka za prezivljavanje, koju je nazalost izgubio.


Ok. Mogao si ovo i ranije, da se ne mučim.
petargli petargli 20:29 13.03.2015

Re: Hidra

Sve ostalo što si napisao vrvi od nekakvih opštih mesta i milion puta prežvakanih priča.

Da, opšta mesta, ali i kao takva mogu da budu bitna da se sagledaju stvari ozbiljno i smisleno, ili barem malčice pomognu ... Nego, šta ti misliš posle 15 godina, da li je taj paket ljudi u jednoj takvoj posleratnoj Srbiji mogao da preuzme svu vlast u svoje ruke i reformiše Srbiju u modernu i funkcionalnu državu?
freehand freehand 20:36 13.03.2015

Re: Hidra

Nego, šta ti misliš posle 15 godina, da li je taj paket ljudi u jednoj takvoj posleratnoj Srbiji mogao da preuzme svu vlast u svoje ruke i reformiše Srbiju u modernu i funkcionalnu državu?

Ne. Trebalo je ostaviti Miloševića, Šainovića, Šuvakovića, Miru Marković, Matića, Šoklovačkog, Šešelja, Nikolića, Vučića, Vulina, Rada Markovića, Svetozara Marovića i Moma Bulatovića, Zorana Sokolovića i Vlajka Stoiljkovića. Bez dileme.
petargli petargli 20:50 13.03.2015

Re: Hidra

Ne. Trebalo je ostaviti Miloševića, Šainovića, Šuvakovića, Miru Marković, Matića, Šoklovačkog, Šešelja, Nikolića, Vučića, Vulina, Rada Markovića (ovaj je bio ostavljen jedno vreme), Svetozara Marovića i Moma Bulatovića, Zorana Sokolovića i Vlajka Stoiljkovića. Bez dileme.

E, ako si mi rekao, :).

freehand freehand 20:59 13.03.2015

Re: Hidra

petargli
Ne. Trebalo je ostaviti Miloševića, Šainovića, Šuvakovića, Miru Marković, Matića, Šoklovačkog, Šešelja, Nikolića, Vučića, Vulina, Rada Markovića (ovaj je bio ostavljen jedno vreme), Svetozara Marovića i Moma Bulatovića, Zorana Sokolovića i Vlajka Stoiljkovića. Bez dileme.

E, ako si mi rekao, :).


Što? Pa to je bila alternativa.
Inače danima raspravljam sa prijateljem o svemu tome: da li je bilo moralno i normalno, znajući da čitavu priču podržava, gura, pomaže a bogami i organizuje Stejt Dipartment preko CIA - dakle da li je bilo moralno i normalno učestvovati u tome. I da li je vredelo. Moj odgovor na oba pitanja a bez razmišljanja jeste - da. Ako ni na koji način isam činio ništa na štetu sopstvene države već se borio za njeno ozdravljenje, poboljšanje i napredak, i ako je jedina alternativa bio opstanak i dalje truljenje pod ubuđalim Patrijarhom koji šeta svojom kulom među duhovima - realne alternative nije ni bilo.
I naročito što je borba, u mom slučaju trajala od '87, neprekidno a jedino što se promenilo jeste da mi se spisak eksternih prijatelja i onih drugih tokom tih godina političkog i istorijskog sazrevanja okrenuo naglavačke.
petargli petargli 21:25 13.03.2015

Re: Hidra

Moralo je, tu nemam dileme. Da li je vredelo? Jeste, ali pogledaj nas gde smo sada. Zar to nisu donekle posledice umešanosti raznih State Department-a u svrgavanju Gede, i posle atentata na Đinđića?
tyson tyson 01:34 14.03.2015

Re: Hidra

Zar to nisu donekle posledice umešanosti raznih State Department-a u svrgavanju Gede, i posle atentata na Đinđića?

Jeste, oni su nam krivi što nismo uredili sopstvenu državu po meri čoveka


petargli petargli 02:21 14.03.2015

Re: Hidra

tyson
Zar to nisu donekle posledice umešanosti raznih State Department-a u svrgavanju Gede, i posle atentata na Đinđića?

Jeste, oni su nam krivi što nismo uredili sopstvenu državu po meri čoveka

Posto vidim da neki bes kulja, pa da se evidentira , da nigde nisam rekao da su nam oni krivi, upravo suprotno.
tasadebeli tasadebeli 11:44 14.03.2015

300.

И рече једном окупљеним студентима који су поменули да се гнушају става да циљ оправдава средство:

"Шта фали Макијавелију!"


Што му никада нисам заборавио, а због чега ја морам данас Фрију да објашњавам да "парламентарна демократија" уопште не цвркуће весело на гранама друштва онако како је то нама некада, из социјалистичке самоуправне, пионирске и Титом обликоване удаљености, изгледало на први поглед...






freehand freehand 12:04 14.03.2015

Re: 300.

И рече једном окупљеним студентима који су поменули да се гнушају става да циљ оправдава средство:

"Шта фали Макијавелију!"


Што му никада нисам заборавио, а због чега ја морам данас Фрију да објашњавам да "парламентарна демократија" уопште не цвркуће весело на гранама друштва онако како је то нама некада, из социјалистичке самоуправне, пионирске и Титом обликоване удаљености, изгледало на први поглед...

Tako je Taso. Problem je što bolji sistem do sada nije izmišljen a da fercera.
tasadebeli tasadebeli 18:57 14.03.2015

Re: 300.

freehand

Tako je Taso. Problem je što bolji sistem do sada nije izmišljen a da fercera.



Ма сигурно има нешто, Фри, сигурно има... Него га ми не видимо заслепљени бљештавилом политике као естраде која је данас постала више тема за таблоидиоте, него за озбиљно промишљање о људском друштву...

Вероватно би требало прво у главама да ферцера, да би и систем ферцерао.

Ко зна, можда се једног јутра само изненадимо када видимо да смо се пробудили у том бољем систему који ипак ферцера иако смо данас убеђени да је тако нешто немогуће. Сумњиви су ми ту, богами, ови клинци данас, велика већина њих која се не бави политиком, али има јасно мишљење о свему томе.

Право да ти кажем, много су другачији од нас, некадашњих Титових пионира... Зато су ми и сумњиви.
milisav68 milisav68 21:53 14.03.2015

Re: 300.

tasadebeli
Право да ти кажем, много су другачији од нас, некадашњих Титових пионира... Зато су ми и сумњиви.

Da, krenuće na bolje kad poumiru samoupravljači.
freehand freehand 22:30 14.03.2015

Re: 300.

Ма сигурно има нешто, Фри, сигурно има... Него га ми не видимо заслепљени бљештавилом политике као естраде која је данас постала више тема за таблоидиоте, него за озбиљно промишљање о људском друштву...

Slabo nam pomaže to što smo sigurni da ima ali ga ne vidimo. Demokratiju su, da te podsetim, razni i na razne načine smatrali najboljim od loših političkih uređenja.
Što se dece tiče - ne bih se složio. isti su kao i mi što smo bili.
tasadebeli tasadebeli 03:41 15.03.2015

Re: 300.

freehand

Što se dece tiče - ne bih se složio. isti su kao i mi što smo bili.



Ето ти сад!

Прво ја пљујем онај мањи број клинаца који расту у људски шљам јер смо им ми матори поставили таква правила игре, а ти такве браниш.

Онда ја хвалим онај већински део клинаца који се тешко види и чује у јавности од ових бучних, агресивних и примитивних, а ти те које ја хвалим резилиш, што би рекла моја кева.

Да се нађемо на средини?

Кажу да је компромис основа демократије...
freehand freehand 09:11 15.03.2015

Re: 300.

Прво ја пљујем онај мањи број клинаца који расту у људски шљам јер смо им ми матори поставили таква правила игре, а ти такве браниш.

Taso, ko zna koji put: ne možeš klince nazvatiu "ljudskim šljamom" čak ni u perspektivi.
Grubo je to, nepristojno i nedostojno. Ne znamo u šta će ti klinci izrasti a ja verujem da će biti dobri i pošteni ljudi i ispraviti greške koje prave u tom odrastanju.
Ja reč "šljam" koristim često, ali u vrlo određenom smislu i kontekstu, za one koji su se bez ikakvih kvalifikacija iz najnižih pobuda dokopali vlasti i koriste je besomučno razarajući sve okjo sebe.
Онда ја хвалим онај већински део клинаца који се тешко види и чује у јавности од ових бучних, агресивних и примитивних, а ти те које ја хвалим резилиш, што би рекла моја кева.

Nije problem tih klinaca u tome što su drugi bučni nego zato što su oni tihi. A čuju se, kao i mi što smo se čuli - na koncertima, uz gitare, na utakmicama - tamo gde su izabrali da se iskažu. I nikako ih ne treba uterati sve u politiku, ali ih svakako ne treba politiku ogaditi time što im stariji ne pričaju kako je politika lopovska i kakana stvar samo za lopove i ljigavce nego da treba da formiraju i iznesu svoje mišljenje o svetu oko sebe i svojoj budućnosti.
Inače stvoriš beslovesnu gomilu kakvu sad imamo na delu u Srbiji: koja mnogo zna o tome šta neće ali nema pojma šta hoće i koja ne zna osnovnu životnu računsku operaciju po kojoj izborom VEĆEG zla ti i dobiješ VEĆE zlo.



Да се нађемо на средини?

Кажу да је компромис основа демократије...

Ma jok. To je ok ako smo u nekoj instituciji u kojoj donosimo neku odluku. Ja nepravim kompromise tamo gde sam ubeđen da sam u pravu.
Tako da - ja ohrabrujem moje klince da misle, pitaju, formiraju stav. NIKAD im ne sugerišem ŠTA treba da misle, ali ih teram da to čine, stalno i uporno. I samo odgovaram ako me nešto pitaju, nikad ne ubeđujem.
tasadebeli tasadebeli 09:48 15.03.2015

Re: 300.

freehand

Taso, ko zna koji put: ne možeš klince nazvatiu "ljudskim šljamom" čak ni u perspektivi.


Шта ћу када се увек сетим онога што сам више пута качио овде по блогу, а у шта се уверавам, како године пролазе, са сваком новом генерацијом која прође кроз моју учионицу: "Дете је отац човека."

Inače stvoriš beslovesnu gomilu kakvu sad imamo na delu u Srbiji: koja mnogo zna o tome šta neće ali nema pojma šta hoće i koja ne zna osnovnu životnu računsku operaciju po kojoj izborom VEĆEG zla ti i dobiješ VEĆE zlo.


Ради се о томе да смо ми матори морали да им направимо ситуацију у којој ће увек бирати најбољег од добрих, а не да као и ми проведу живот бирајући сваки пут оно мање од два зла.

Можемо ми у кући и у школи да причамо колико год хоћемо о вредностима које би требало да им чине основу, темељ, на којем ће живети, али шта вреди када и тебе и мене стварност демантује и чим оду од куће или заврше школе, клинци се питају шта смо ми то њима причали када је у стварном животу сасвим другачије...

Мислим дда је пре то оно што од њих прави бесловесну гомилу. Збуњује их та разлика између вредности које добијају васпитавањем и вредности које после виде када их пустиш у живот и свет одраслих.

Tako da - ja ohrabrujem moje klince da misle, pitaju, formiraju stav. NIKAD im ne sugerišem ŠTA treba da misle, ali ih teram da to čine, stalno i uporno. I samo odgovaram ako me nešto pitaju, nikad ne ubeđujem.




То баш покушавам да објасним Далију тамо на оном његовом блогу...
freehand freehand 09:55 15.03.2015

Re: 300.

Ради се о томе да смо ми матори морали да им направимо ситуацију у којој ће увек бирати најбољег од добрих, а не да као и ми проведу живот бирајући сваки пут оно мање од два зла.

Ne fantaziraj. Bira se između ponuđenog. Ako se dobri gade - a ti ih u tome podržavaš - biraš između loših.
A napose što ja mislim da je potpuno neistinita tvrdnja da u ponudi nema i dobrih, odličnih a bogami i sjajnih!
Nego odoh sad, ali ovo je tema o kojoj vredi diskutovati. U međuvremenu bi valjalo polsušati i Đinđića šta o tome misli i govori, bilo je puno toga na Jutjubu.
tasadebeli tasadebeli 09:59 15.03.2015

Re: 300.

freehand

Ne fantaziraj.



Јебеш живот без визије!

A napose što ja mislim da je potpuno neistinita tvrdnja da u ponudi nema i dobrih, odličnih a bogami i sjajnih!


Па то је проблем... Ја их не видим у понуди. Видим их око себе, у животу, али не и у понуди на терену политике...

Но, допуштам да ти знаш о младима у политичком животу Србије више од мене... "Ко на брдо ак' и мал стоји, више види но онај под брдом."


ali ovo je tema o kojoj vredi diskutovati.



Итекако! Мислим да је та тема кључна за све нас... Читаву Србију.
milisav68 milisav68 11:02 15.03.2015

Re: 300.

freehand

Ne fantaziraj. Bira se između ponuđenog. Ako se dobri gade - a ti ih u tome podržavaš - biraš između loših.

Idi begaj.

Jel imaš ti neki dokaz za tu tvrdnju?
freehand freehand 15:02 15.03.2015

Re: 300.

milisav68
freehand

Ne fantaziraj. Bira se između ponuđenog. Ako se dobri gade - a ti ih u tome podržavaš - biraš između loših.

Idi begaj.

Jel imaš ti neki dokaz za tu tvrdnju?

To nije tvrdnja, to je logički aksiom.
Imaš li ti neki dokaz koji bi je oborio?
milisav68 milisav68 16:05 15.03.2015

Re: 300.

freehand
To nije tvrdnja, to je logički aksiom.
Imaš li ti neki dokaz koji bi je oborio?

Imam, raspad DS-a (i opozicije uopšte).

Bila je iluzija da se bira manje zlo, a i da se bilo šta bira.

freehand freehand 16:10 15.03.2015

Re: 300.

Imam, raspad DS-a (i opozicije uopšte).

Milisave, nije lepo lupati. DS se raspao posle toga, usled strašnih pritisaka i lomova, kao prvo. Opozicija se na tim izborima nije raspala nego pobedila tako što je na razne načine uspela da privuče koalicione partnere i formira vladu. Od onih protiv kojih je najveća povika bila, a priključio im se i najgori talog upravo iz DS. Pa toliko o tome da više ne može da se bira "manje zlo".
Bila je iluzija da se bira manje zlo, a i da se bilo šta bira.

ovo je već teza nedostojna inteligentnog čoveka a svakako bilo kakvog odgovra koji bi podrazumevao uvažavanje onog ko je izriče.
milisav68 milisav68 18:08 15.03.2015

Re: 300.

freehand
Od onih protiv kojih je najveća povika bila, a priključio im se i najgori talog upravo iz DS. Pa toliko o tome da više ne može da se bira "manje zlo".

A-ha, jel su to oni sa slike, što sam okačio (žuti ljudi)?
freehand freehand 18:57 15.03.2015

Re: 300.

milisav68
freehand
Od onih protiv kojih je najveća povika bila, a priključio im se i najgori talog upravo iz DS. Pa toliko o tome da više ne može da se bira "manje zlo".

A-ha, jel su to oni sa slike, što sam okačio (žuti ljudi)?

Tu si našao suštinu? Ne. Mislio sam na Vesića, Bebu Popovića i slične.
Neki od ovih sa slike samo rade svoj posao.
milisav68 milisav68 19:47 15.03.2015

Re: 300.javascript

freehand

Tu si našao suštinu? Ne. Mislio sam na Vesića, Bebu Popovića i slične.
Neki od ovih sa slike samo rade svoj posao.

A-ha, Vlahović, Đelić, Pitić, Nebojša Ćirić, Trivanka....mislim, sad treba da pišem ovde spisak ko je sve od šofera avanzovao.....

Koju god ti bitangu dovedem, ona avanzuje.....





freehand freehand 19:56 15.03.2015

Re: 300.javascript

Vlahović, Đelić, Pitić

Sva trojica su stručnjaci, sva trojica to bili pre DS, kao takvi pozvani u vladu, čak mislim da nijedan u tom trenutku nije bio član DS.
Nebojša Ćirić

Kakve on veze ima sa Đinđićem i DS?

Trivanka

Žena se srozala, izgleda da joj je karijera ispred dostojanstva. To sam rekao više puta kad je o njoj bilo govora.

A ti baš voliš da barataš čaršijskim istinama.

milisav68 milisav68 20:38 15.03.2015

Re: 300.javascript

freehand

Nebojša Ćirić

Kakve on veze ima sa Đinđićem i DS?

In 2001-2002 he was a special adviser for foreign investments to the Ministry for Foreign Economic Relations, under the Government of Zoran Đinđić.

A ti baš voliš da barataš čaršijskim istinama.

Znam, crva nije bilo.


freehand freehand 20:41 15.03.2015

Re: 300.javascript

In 2001-2002 he was a special adviser for foreign investments to the Ministry for Foreign Economic Relations, under the Government of Zoran Đinđić.

To nisam znao., ali svejedno. Ako je stručan - izgleda da jeste, zašto ne bi bio angažovan kao profesionalac?
Znam, crva nije bilo.

Dobro, Ezope - predajem se.
milojep milojep 21:59 15.03.2015

Re: 300.javascript

Sva trojica su stručnjaci, sva trojica to bili pre DS, kao takvi pozvani u vladu



milojep milojep 12:05 14.03.2015

Bol

Znam da možda nije mesto ali negde moram da kriknem.
Ne želim da vidim nikoga ko je ovde bio u politici i pre Đinđića i posle Đinđića i sve sa njim i ko je uzeo i samo jedan dinar za to bavljenje politikom.
Da ovde životi zavise od svakodnevnih odrona, boca sa kiseonikom, neimanja osnovnih zdravsvenih pomagala, helikoptera koji lete pedeset godina, gps uređaja koji koštaju stotinak evra!!
Zbog svih neizgrađenih bolnica,puteva,nesaniranih klizišta ,nelegalno izdatih dozvola ...hleb im se ogadio!
Dok u ovoj državi gine sirotinja spasavajuči decu dok oni kupuju jahte,skijaju po kongresima koje ta sirotinja plaća,kradu od države fiktivnim ugovorima, glumataju stručnjake gurajući nas u još dublje blato ....

Ovih šest ljudi i beba što su sinoć poginuli su ubijeni. Ubijeni svim ovim što sam gore pomenuo.Ubijeni su pohlepom, neodgovornošču,nestručnošću u prvom redu političara koji prioritete ove zemlje nikada nisu hteli poređati onako kako je jedino moralo biti.
Zato mi se gadi svaki politički govnar koji je i makar samo platu uzeo za ono što je trebao da uradi.

Porodice nastradalih dobiće ono u čemu ne oskudevamo, saučešće.


Sa moje strane iskreno.

sweet64 sweet64 22:13 15.03.2015

Re: Bol

Pogodio si 100 %. Dok se ovde raspravlja do dimenzija političkih kapilara, bolesna je aorta. Suština je pogrešno poimanje i osnovno shvatanje politike. Isto je 100 godina ko god došao.
Verujem da je sve istina od navedenog glede stručnosti Pitića, Đelića... Ali mnogo kvarljiva roba.

Da li bi pomoglo da se politikom bave isključivo volonteri?
milojep milojep 23:04 15.03.2015

Re: Bol

Suština je pogrešno poimanje i osnovno shvatanje politike


Naravno, i nažalost bez ideologije kao pokretača (a koju još ne vidim) ne može se pomesti parazitska bagra koja je zasela na mesto elite.

Da li bi pomoglo da se politikom bave isključivo volonteri?


Da, ali volonteri bez 'dosijea'! Inače bi se sav sadašnji politički šljam brzo prebacio u tobož volontere razmišljajuću -ne treba mi plata dok ortaku nameštam poslove...
sweet64 sweet64 23:40 15.03.2015

Re: Bol

Da, ali volonteri bez 'dosijea'! Inače bi se sav sadašnji politički šljam brzo prebacio u tobož volontere razmišljajuću -ne treba mi plata dok ortaku nameštam poslove...

To mi je odmah odjeknulo u mozgu još dok sam sam pisao tu rečenicu, kao eho. Ali to onda nisu volonteri.
freehand freehand 00:15 16.03.2015

Re: Bol

sweet64
Da, ali volonteri bez 'dosijea'! Inače bi se sav sadašnji politički šljam brzo prebacio u tobož volontere razmišljajuću -ne treba mi plata dok ortaku nameštam poslove...

To mi je odmah odjeknulo u mozgu još dok sam sam pisao tu rečenicu, kao eho. Ali to onda nisu volonteri.

Šteta je što ostadoste vas dvojica tako usamljeni, sred svih tih loših ljudi. Ali je sreća da ima bar još nekoliko blogera koji takođe spadaju u taj krug Savršenih, samo što trenutno nisu ovde aktivni da bi se bez rezerve složili.
Ali - znate šta je ludo? Pičvajz koji bi između vas nastao u roku od sedam dana da vam neko da da ičim upravljate bio bi veći nego onaj u DOS kad su došli na vlast.
milojep milojep 00:24 16.03.2015

Re: Bol

To mi je odmah odjeknulo u mozgu još dok sam sam pisao tu rečenicu, kao eho. Ali to onda nisu volonteri.


Ukoliko bi bili 'iskreni volonteri' i radili samo za dobro ove zemlje ne bi mi smetalo ni da im platim
freehand freehand 00:30 16.03.2015

Re: Bol

milojep
To mi je odmah odjeknulo u mozgu još dok sam sam pisao tu rečenicu, kao eho. Ali to onda nisu volonteri.


Ukoliko bi bili 'iskreni volonteri' i radili samo za dobro ove zemlje ne bi mi smetalo ni da im platim

A iskrenost volontera i dobrobit zemlje procenjivao bi - ko? Ti? Mala grupa blogera? Specijalno telo sastavljeno... Kako?
milojep milojep 00:31 16.03.2015

Re: Bol

Šteta je što ostadoste vas dvojica tako usamljeni, sred svih tih loših ljudi.


Moš' se ti zajebavat' kol'ko oćeš, ali postojanje tih loših ljudi nemožeš negirati.
I naravno tvoje je da misliš da je naša priča šuplja ali bogme ako o svojoj priči razmisliš videćeš da je ni zakrpiti više ne možeš.


Ali - znate šta je ludo? Pičvajz koji bi između vas nastao u roku od sedam dana da vam neko da da ičim upravljate bio bi veći nego onaj u DOS kad su došli na vlast.


A DOS se proslavio ko i ovi Vučić i vučići, kada treba nešto proceniti tu su proceniteljske kuće uz lepu proviziju a kada treba upravljati raspišemo konkurs za upravljanje! Sjajno da nije jadno.
milojep milojep 00:34 16.03.2015

Re: Bol

A iskrenost volontera i dobrobit zemlje procenjivao bi - ko?


U tome je fora! Sami bi sebe procenjivali! Daš konkretno obećanje i ako ne ispuniš (makar te cunami sprečio) podnosiš ostavku, ne čekaš da te blogeri prozovu.

edit: tako recimo jedan ministar ne bi obećavao koridor 10, ali bi barem sanirao jedno klizište
freehand freehand 00:34 16.03.2015

Re: Bol

I naravno tvoje je da misliš da je naša priča šuplja ali bogme ako o svojoj priči razmisliš videćeš da je ni zakrpiti više ne možeš.

Ovako rezonuju botovi na tviteru. Standardna argumentacija.
Vreme za laku noć.
milojep milojep 00:41 16.03.2015

Re: Bol

Ovako rezonuju botovi na tviteru. Standardna argumentacija.


Bravo, a ti se ubi iznošenjem svoje argumentacije.
freehand freehand 00:57 16.03.2015

Re: Bol

milojep
Ovako rezonuju botovi na tviteru. Standardna argumentacija.


Bravo, a ti se ubi iznošenjem svoje argumentacije.

kako kumrovačkom stipendisti ili botu na tviteru argumentovano odgovoriti, kad oni operišu isključivo nekakvim frazama ili idealnim fantazmima koji nigde ne psotoje ali sjajno zvuče?
sweet64 sweet64 01:09 16.03.2015

Re: Bol

kako kumrovačkom stipendisti ili botu na tviteru argumentovano odgovoriti,


Svojski se trudiš da dosegneš krkara sa svojim etiketama, ali ne vredi, ipak je on profi.
A tebi inače u Srbijici sve logično, da ne kažem normalno?
freehand freehand 01:17 16.03.2015

Re: Bol

Svojski se trudiš da dosegneš krkara sa svojim etiketam

To nisu etikete. to je moj način da opišem načinshvatanja i argumentaciju koju čitam.
A rebi inače u Srbijici sve logično, da ne kažem normalno?

ovo se zove učitavanje. Iz čega si tako nešto zaključio? Zato što kažem, da se vratimo osnovu ako ti ne mseta - da su Vlahović, Đelić i Pitić stručnjaci?
Izvini, pročitaj im biografije. Ni za jednog ne postoji sumnja da su išta falsifikovali ili kupili što se zvanja i znanja tiče, a sem čaršijskih naklapanja nema ni osnovane sumnje u bilo kakve nečasne kamoli protivzakonite radnje.

E sad, jebiga što su tebi i Miloju uzeli mesta onomad, a bogami i sad u tim belosvetskim bankama koje zapošljavaju samo hohštaplere i neznalice na visokim pozicijama.
milojep milojep 01:27 16.03.2015

Re: Bol

Izvini, pročitaj im biografije. Ni za jednog ne postoji sumnja da su išta falsifikovali ili kupili što se zvanja i znanja tiče


i to ti je dovoljno da ih nazoveš stručnjacima?
Ajde mi onda reci jednu dobru stvar (sa efektima a ne po tvom mišljenju)koju su ti stručnjaci uradili?

a sem čaršijskih naklapanja nema ni osnovane sumnje u bilo kakve nečasne kamoli protivzakonite radnje.


a ti veruješ u naš pravni sistem i njegovu efikasnost po pitanju nečasnih radnji političkih struktura? E vidiš ja verujem ipak više čaršijskim pričama!


E sad, jebiga što su tebi i Miloju uzeli mesta onomad, a bogami i sad u tim belosvetskim bankama koje zapošljavaju samo hohštaplere i neznalice na visokim pozicijama.


E još mi reci da su iz patriotizma napustili te belosvetske banke i došli da nam pomognu

p.s. ja sam do prelaska u privatne vode radio u okviru svoje struke u verovatno najjačoj firmi na svetu.Bavio sam se i upravljanjem i bla bla što ovde nije bitno ali da ne kažeš da samo serem iz prikrajka




sweet64 sweet64 01:30 16.03.2015

Re: Bol

Ni za jednog ne postoji sumnja da su išta falsifikovali ili kupili što se zvanja i znanja tiče, a sem čaršijskih naklapanja nema ni osnovane sumnje


Pošto ih nisu uhvatili sa prstima u pekmezu... Sumnja svakako postoji, ne postoji dokaz. Postoji verovatno i dokaz, ali ko treba da ga iznese. Kao što malopre rekoh kao odgovor tebi kod Krleta, važi i ovde:
Ali kofa je bušna... (vrtimo se u krug). Ko će to sve da razmrsi, kad se svi drže kao u kozaračkom kolu, rukama za onog do sebe, samo što se ne drže za ruke nego za m...
freehand freehand 01:40 16.03.2015

Re: Bol

i to ti je dovoljno da ih nazoveš stručnjacima?
Ajde mi onda reci jednu dobru stvar (sa efektima a ne po tvom mišljenju)koju su ti stručnjaci uradili?

Izvini, Miloje, u pravu si. Škola, naučno zvanje i karijera ne znače ništa, a ja ne znam ni jednu stvar (po tvom mišljenju) koju su dobro uradili.
a ti veruješ u naš pravni sistem i njegovu efikasnost po pitanju nečasnih radnji političkih struktura? E vidiš ja verujem ipak više čaršijskim pričama!

To objašnjava ovoliku gomilu izgubljenog vremena koje si potrošio objašnjavajući mi kako svet zaista funkcioniše.
E još mi reci da su iz patriotizma napustili te belosvetske banke i došli da nam pomognu

Ma gde bih se još to usudio... Evo: došli su da sve pokradu, u tome su uspeli ali nisu uhvaćeni. Oni nisu oni volonteri na koje je Milojep mislio. to su neki drugi, pošteni.

ali da ne kažeš da samo serem iz prikrajka

Pa gde bih ja to za Milojap čija mi biografija i radni učinci služe ne samo da se ja prema njima upravljam već i da generacije pionira na njih ugledam!




milojep milojep 02:01 16.03.2015

Re: Bol

i to ti je dovoljno da ih nazoveš stručnjacima?
Ajde mi onda reci jednu dobru stvar (sa efektima a ne po tvom mišljenju)koju su ti stručnjaci uradili?


Izvini, Miloje, u pravu si. Škola, naučno zvanje i karijera ne znače ništa, a ja ne znam ni jednu stvar (po tvom mišljenju) koju su dobro uradili.


Nisi ti mnogo CV-ijeva pročitao, inače ne bi tvrdio da čitanje biografija i prase na diplomskom čine stručnjaka.



a ti veruješ u naš pravni sistem i njegovu efikasnost po pitanju nečasnih radnji političkih struktura? E vidiš ja verujem ipak više čaršijskim pričama!


To objašnjava ovoliku gomilu izgubljenog vremena koje si potrošio objašnjavajući mi kako svet zaista funkcioniše.


Slažem se za izgubljeno vreme! Evo i sad si pogrešno shvatio.


E još mi reci da su iz patriotizma napustili te belosvetske banke i došli da nam pomognu


Ma gde bih se još to usudio... Evo: došli su da sve pokradu, u tome su uspeli ali nisu uhvaćeni. Oni nisu oni volonteri na koje je Milojep mislio. to su neki drugi, pošteni.


Klasičan primer tvog kontraargumenta! Baš si mi lepo objasnio šta je nagnalo te poštene ljude da napuste svoje sjajne međunarodne karijere i dođu da spavaju kod tetke na kauču ili urade sjajnu privatizaciju Sartida...


freehand freehand 20:43 17.03.2015

Cenzura

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana