Ljudska prava

TELEKOMedija!

Filip Mladenović RSS / 11.03.2015. u 03:37
OPERATERI  NARODA
OPERATERI NARODA
PROLOG

 U poslovnici TELEKOM Srbija a.d. u ulici Goce Delčeva br. 36 zaključio sam 5. marta 2009. godine Ugovor o pretplati na usluge mobilne telefonije, tarifni profil „Mix 250" (mesečna pretplata 250 dinara + PDV= 300 dinara), na rok od 24 meseca.

Nakon isteka 2 godine važenja ovog pretplatničkog ugovora, primenjen je član 5, u čijem 2. stavu piše: „Ukoliko KORISNIK ne otkaže dalje važenje ovog ugovora najkasnije 15 (petnaest) dana pre isteka ugovorenog perioda, ugovor se obnavlja na neodredjeno vreme."
Tako je i bilo: kao korisnik usluga bio sam zadovoljan ugovorenim tarifnim profilom „Mix 250", redovno sam plaćao račune, a TELEKOM Srbija a.d. je profesionalno izvršavao svoje obaveze iz godine u godinu.

1. ČIN

Što se kaže „ničim izazvan" TELEKOM Srbija mi 17. 10. 2014. šalje SMS poruku, kojom me obaveštava da se od 1. 11. 2014. ukida tarifni profil „Mix 250" i da se umesto njega uvodi novi, pod nazivom „PRIČA". U nastavku poruke me obaveštava da se o detaljima ove promene raspitam u najbližoj poslovnici.

Odem do iste poslovnice gde sam i potpisao pretplatnički ugovor i saznam od ljubazne službenice da je novi tarifni profil „PRIČA" duplo skuplji (600 dinara umesto dosadašnjih 300), ali da imam svakojake pogodnosti, tipa telefon za 1 dinar i popuste na pretplatu čak do 50%. Odgovorio sam da me to ništa ne zanima i da hoću i dalje da koristim tarifni profil za koji sam potpisao pretplatnički ugovor. Službenica, već utrenirana, izgovara magičnu rečenicu: „U skladu sa Opštim uslovima ugovora TELEKOM Srbija zadržava pravo da izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove, o čemu obaveštava korisnike objavljivanjem na internet strani ili SMS porukom."

Pošto sam i ja kao potrošač utreniran, odgovorih ljubaznoj službenici da na osnovu odredbi dva važeća zakona, o zaštiti potrošača i o elektronskim komunikacijama, davalac usluga ne može ništa menjati bez potpisivanja novog ugovora ili aneksa starog ugovora sa korisnikom usluga. 

Očigledno zbunjena, službenica mi je nakon konsultacija u kancelariji iza pulta, odgovorila na mogu uložiti PRIGOVOR na već odštampanom formularu, pa će mi nadležna služba TELEKOM Srbija a. d. odgovoriti pisanim putem, na kućnu adresu.

Popunim čitkim slovima formular, u nadi da će pozivanje na zakone uroditi plodom. Ali, ne lezi vraže. Prvo mi je na kućnu adresu stigao račun za NOVEMBAR 2014. sa novim tarifnim profilom „PRIČA" i dupliranom cifrom novca, a potom i odgovor na moj prigovor. U njemu se ponavlja papagajska formulacija o „zadržavanju prava da se izmene cene...", a onda sledi „biser" u obrazlaganju zašto umesto starog novi tarifni profil:

„...Izmena je izvršena u cilju poboljšanja ponude i predstavlja odgovor na zahteve korisnika iz prethodnog perioda. Naime, korisnici navedenog tarifnog profila (Mix 250) su kroz razgovore sa zaposlenima na prodajnim mestima TELEKOM Srbija a.d. izrazili interesovanje za povoljnosti koje imaju ostali privatni postpaid korisnici." 
U prevodu, potrošači su zahtevali da im prodavac ubuduće prodaje duplo skuplju robu!!! Ni reči u odgovoru na moj prigovor o kršenju odredbi 2 pomenuta zakona.

 2. ČIN

Pošto sam zapljusnut ovom ciničnom brigom TELEKOM Srbija a.d. za mene kao korisnika usluga mobilne telefonije, uradio sam dve stvari:

- Platio sam samo nesporan deo računa za NOVEMBAR 2014, a kopiju uplatnice sa protestnim pismom i pozivanjem na odredbe 2 zakona poslao na mail adresu: mtsinfo@telekom.rs
- uložio sam Prigovor RATEL-u 15. 12. 2014, koji je po zakonu zadužen da kontroliše rad mobilnih operatera u Srbiji. U prigovoru RATEL-u napisao sam sledeće: 

TELEKOM Srbija a.d. uporno i nekorektno izbegava ČINJENICU da ja kao potrošač, tj. korisnik usluga, NISAM potpisao niti novi Pretplatnički ugovor za novi tarifni profil niti ANEX starog Pretplatničkog ugovora, sklopljenog i potpisanog 05. 03. 2009. godine za tarifni profil "Mix 250".

Dakle, ako nema potpisanog novog Pretplatničkog ugovora niti ANEX-a starog, ne mogu mi se ni ispostavljati računi na osnovu nepostojećeg i nepotpisanog Pretplatničkog ugovora, sa nekim novim tarifnim profilom.

U Zakonu o zaštiti potrošača, koji je stupio na snagu 21. 09. 2014. godine, u članu 80. doslovce piše:

Saobraznost usluge

Član 80.
Prodavac je dužan da potrošaču pruži uslugu koja je saobrazna ugovorenoj.

Takodje, i Zakon o elektronskim komunikacijama, jasno reguliše odnos operatera prema korisnicima usluga u članu 105, u kome doslovce piše:

Ugovor između operatora i korisnika

Član 105.
Međusobna prava i obaveze operatora i korisnika uređuju se ugovorom, koji se zaključuje u pisanoj formi.

Na osnovu citiranih članova 2 (dva) zakona, očigledno je da se TELEKOM Srbija a.d. ponaša PROTIVZAKONITO i neprofesionalno, zbog čega sam prisiljen da uložim prigovor RATEL-u.

3. ČIN

Odgovor od RATEL-a stigao je 4. 02. 2015, dakle skoro 2 (dva) meseca od datuma podnošenja prigovora. U odgovoru sa potpisom direktora dr Milana Jankovića, izmedju ostalog, piše:

„Vaš prigovor na rad operatera elektronskih komunikacija TELEKOM Srbija a.d. Beograd, Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge je u skladu sa odredbama Zakona o elektronskim komunikacijama, dostavila na izjašnjenje navedenom operateru sa zahtevom za razmatranje i otklanjanje razloga za prigovor i davanje izjašnjenja o problemu.

U prilogu dostavljamo izjašnjenje operatera TELEKOM Srbija a.d. Beograd od 31. 12. 2014.
Predmetnim izjašnjenjem je odgovoreno da će operater potpunu informaciju dostaviti nakon sprovodjenja svih potrebnih i pokrenutih provera.
Nakon prijema izjašnjenja operatera obavestićemo Vas o tome."

Dakle, RATEL-u je bilo potrebno preko mesec dana da mi pošalje odgovor TELEKOM Srbija a.d, koji RATEL i mene obaveštava „da će potpunu informaciju po datom predmetu dostaviti nakon sprovođenja svih potrebnih i pokrenutih provera koje zahtevaju dodatno vreme".  U potpisu: Direktor sektora Rajko Djenić, dipl. Inž.

Ponovo ni reči o kršenju odredbi 2 zakona, pogotovo Zakona o elektronskim komunikacijama, za čije sprovodjene je nadležan upravo RATEL.

4. ČIN

I dalje nastavljam da plaćam samo nesporne iznose računa za DECEMBAR 2014. i JANUAR 2015, i o tome uredno elektronskom poštom obaveštavam TELEKOM Srbija a.d, uz ponavljanje pretesta zbog nezakonite promene tarifnog profila.

Iz RATEL-a nema nikakvog odgovora na moj PRIGOVOR, a prošlo je više od 2 meseca. Ali zato od TELEKOM Srbija a.d. stiže SMS poruka da će mi, ako ne platim dug za tarifni profil „PRIČA" uskratiti odlazni saobraćaj.
Ponovo zbog ove SMS poruke šaljem protest elektronskom poštom, ali 26. 02. 2015. TELEKOM Srbija a.d. isključuje odlazni saobraćaj sa mog mobilnog telefona.

OPET šaljem Prigovor RATEL-u:

Poštovani,

uz srdačne pozdrave i informacija da mi je TELEKOM SRBIJA a.d. danas, 26. 02. 2015. isključio odlazni saobraćaj sa mog mobilnog telefona, broj 065/8601595.

Uprkos PRIGOVORU koji sam još krajem prošle 2014. godine uputio RATEL-u i pozivanja na dva važeća zakona, čije je odredbe prekršio TELEKOM SRBIJA a.d., ova kompanija se ponaša ne samo protivzakonito, već i u suprotnosti sa dobrim poslovnim običajima.

Moja 2 pitanja glase:

1. Zašto još nije rešen slučaj mog PRIGOVORA, iako sam još 04. 02. 2015. od Vas dobio pismo-informaciju da će pomenuti operater "potpunu informaciju dostaviti nakon sprovodjenja svih potrebnih i pokrenutih provera"? Koliko vremena im treba, ako se ima u vidu da je direktor sektora Rajko Djenić još 31. 12. 2014. RATEL-u uputio pismo/odgovor sa citiranom argumentacijom?

2. Šta sada, kao korisnik usluga TELEKOM SRBIJA a.d, mogu da uradim kako bih opet imao mogućnost odlaznog saobraćaja na svom mobilnom telefonu?

5. ČIN

Dan pošto mi je TELEKOM Srbija a.d. ukinuo odlazni saobraćaj, elektronskom poštom šaljem ZAHTEV za raskid ugovora, sa prestankom važenja na dan 28. 02. 2015.

Iz TELEKOM Srbija a.d. na moju mail adresu stiže odgovor sledeće sadržine:

"Želimo da Vas obavestimo da zahtev za raskid ugovora o pretplati možete podneti u nekoj od naših poslovnica, uz prethodnu identifikaciju.

Ukoliko želite ovim putem, potrebno je da nam dostavite zahtev - detaljno obrazložen, svojeručno potpisan i skeniran dokument, kao i kopiju lične karte. Po prijemu zahteva isti ćemo proslediti nadležnoj službi koja će Vas naknadno obavestiti."

Dakle, ako želite raskid pretplatničkog ugovora, potrebno je da kao korisnik usluga ispoštujete traženu proceduru, a ako vam taj isti davalac usluga menja tarifne profile po svom nahodjenju, onda - ništa!

EPILOG:

U petak, 6. marta 2015, neko me poziva sa broja 064/789. Ljubazna službenica TELEKOM Srbija a.d. me obaveštava "da su mi izašli u susret i da ne moram da platim pune iznose računa za tarifni profil "PRIČA". Smejem se i pitam: "A kako ste mi to izašli u susret, kada sam uložio Prigovor RATEL-u?"

Službenica cvrkuće: "Pa to Vam i kažem, dobili smo informaciju od RATEL-a, pa Vam izlazimo u susret!"
 
Inače, na kućnu adresu, do danas, 10. marta 2015. još uvek nije stigao odgovor na moj Prigovor RATEL-u, podnet 15. decembra 2014. 

 Za koji dan će tačno 3 (tri) meseca!

Atačmenti



Komentari (173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 05:03 11.03.2015

Sunac ti poljubim

Izneverovao sam.

Da si tu energiju koju si potrosi na zalbu ratelu zbog 300 dinara ulozio u neki posao, makar to bilo i kopanje bunareva, zaradio bi razliku za naredih 5 godina pretplate.
krkar krkar 05:28 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim


blogovatelj blogovatelj 06:41 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Da si tu energiju koju si potrosi na zalbu ratelu zbog 300 dinara ulozio u neki posao, makar to bilo i kopanje bunareva, zaradio bi razliku za naredih 5 godina pretplate.


Ja tako gledam Pakistance po firmama ovde i po robnim kucama.
U radnjama su u stanju da stoje dva sata ne bi li ustedeli 50 centi na nekoj robi, a ako ih pitas da rade dva sata prekovremeno i za ta dva sata zarade cetrdesetak ili vise dolara, smislice naucnofantasticne razloge samo da ne ostanu duze na poslu.
emsiemsi emsiemsi 06:49 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
Izneverovao sam.

Da si tu energiju koju si potrosi na zalbu ratelu zbog 300 dinara ulozio u neki posao, makar to bilo i kopanje bunareva, zaradio bi razliku za naredih 5 godina pretplate.

Ово није изгубљено време, нити узалуд потрошена енергија !
Браво Филипе !
urbana_gerila urbana_gerila 09:20 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
Izneverovao sam.

Da si tu energiju koju si potrosi na zalbu ratelu zbog 300 dinara ulozio u neki posao, makar to bilo i kopanje bunareva, zaradio bi razliku za naredih 5 godina pretplate.


rado pristajem da kod tebe kopam bunareve za 150 evAra na sat, koliko je, otprilike, filip potrošio vremena da ne dozvoli mastodontu da ga jebe u zdrav mozak.
valjda ćeš, kao vazda-gazda, dati i nešto pride imajući u vidu da ću ja biti lišen duševnog nijesveuparama zadovoljstva koje je filip osetio posle završenog posla.
predatortz predatortz 09:54 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
Izneverovao sam.

Da si tu energiju koju si potrosi na zalbu ratelu zbog 300 dinara ulozio u neki posao, makar to bilo i kopanje bunareva, zaradio bi razliku za naredih 5 godina pretplate.


Ovde nisi u pravu. Ne radi se o 300 dindži, već o tome da ti je neko 'uduplao' ugovornu obavezu bez tvoje saglasnosti.

Što neko dole reče, ovako treba svi da se ponašamo, da ne budemo ovce.
iqiqiq iqiqiq 10:42 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

predatortz

alseloneIzneverovao sam. Da si tu energiju koju si potrosi na zalbu ratelu zbog 300 dinara ulozio u neki posao, makar to bilo i kopanje bunareva, zaradio bi razliku za naredih 5 godina pretplate. Ovde nisi u pravu. Ne radi se o 300 dindži, već o tome da ti je neko 'uduplao' ugovornu obavezu bez tvoje saglasnosti.Što neko dole reče, ovako treba svi da se ponašamo, da ne budemo ovce.

Nisam ovca
raskid ugovora
TELENOR prevara
Када истекне уговорна обавеза или корисник промени оператера, уређај је могуће користити и у другој мрежи
Чешће проверавати потрошене минуте

I najvažniji, potrudi se da pročitaš, vredeće ti
Како сазнаје „Потрошач”, на састанку представника Министарства трговине и телекомуникација и сва три мобилна оператера, чији је повод био управо случај „Теленор”, одлучено је да овај, као и сваки други оператер може, уколико је то уговором предвидео, да измени и цене и тарифне пакете који је корисник већ изабрао. Кориснику се оставља могућност да у таквој ситуацији раскине уговор, али само уколико су битно измењени услови под којима је он закључен
highshalfbooze highshalfbooze 11:31 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Da si tu energiju koju si potrosi na zalbu ratelu zbog 300 dinara ulozio u neki posao, makar to bilo i kopanje bunareva, zaradio bi razliku za naredih 5 godina pretplate.


To je i njihova logika, pa razmišljaju u principu 300 dinara puta x xxx xxx mobilnih korisnika = 300 xxx xxx dinara mesečno bez kopanja bunareva.
Ovce služe da se šišaju.
alselone alselone 11:36 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

rado pristajem da kod tebe kopam bunareve za 150 evAra na sat, koliko je, otprilike, filip potrošio vremena da ne dozvoli mastodontu da ga jebe u zdrav mozak.
valjda ćeš, kao vazda-gazda, dati i nešto pride imajući u vidu da ću ja biti lišen duševnog nijesveuparama zadovoljstva koje je filip osetio posle završenog posla.


Mislim da je bilo vise vremena, jer je bilo odlazaka u poslovnicu, prepiski itd. Ali dobro, meni ovo nije "mali covek je pobedio sistem" nego "srbijanstina" u pezorativnom smislu i penzionersko smaranje-insistiranje na kasi Idee.

Ja, na primer, nema sanse da bih ovoliko truda ulozio u nesto sto me ovoliko kosta, prosto, to mi je optimizacija vremena.
reanimator reanimator 11:49 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

I najvažniji, potrudi se da pročitaš, vredeće ti
Како сазнаје „Потрошач”, на састанку представника Министарства трговине и телекомуникација и сва три мобилна оператера, чији је повод био управо случај „Теленор”, одлучено је да овај, као и сваки други оператер може, уколико је то уговором предвидео, да измени и цене и тарифне пакете који је корисник већ изабрао. Кориснику се оставља могућност да у таквој ситуацији раскине уговор, али само уколико су битно измењени услови под којима је он закључен

Za ovo bi se, ako je istina i ako se ima energije, volje i vremena, valjalo razvlačiti sa državom do Strazbura. Mada..i to je shit..i tu bi svoju pobedu naplatio od sebe, brata, majke, kuma, komšije, a ne od ovih kriminalaca.
alselone alselone 11:52 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Ne radi se o 300 dindži, već o tome da ti je neko 'uduplao' ugovornu obavezu bez tvoje saglasnosti.


Pa cekaj, razmisljas o tome da vecito, i pored inflacije, treba da pruzaju istu uslugu za isto dinara. Sta ako evro ode na 200? Imaces mesecni racun od 1,2 evra? I mislis da je to profitabilna firma koja se oslanja na inostranu tehniku, softver i servise? Sta ako jednog dana evro ode na 1000? I dalje ces imati mesecni racun za telefon od 250 dinara?

Ako pogledate, svi uskladjuju cene. Struja, informatika, voda, lebac, gorivo, mleko, stanarine, sve i svi. Samo mobilni operater ne moze? Jednom potpises i zanavjek?

Tako bi se do sada ugasila jer bi bila na GPRS nivou i dalje. Dosao bi neko i kupio je lagano.

Ma hajte. Moraju imati mala slova da se stite od nestabilnosti kursa i drzavne politike.
iqiqiq iqiqiq 11:59 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
Ne radi se o 300 dindži, već o tome da ti je neko 'uduplao' ugovornu obavezu bez tvoje saglasnosti.Pa cekaj, razmisljas o tome da vecito, i pored inflacije, treba da pruzaju istu uslugu za isto dinara. Sta ako evro ode na 200? Imaces mesecni racun od 1,2 evra? I mislis da je to profitabilna firma? Ma hajte. Moraju imati mala slova da se stite od nestabilnosti kursa i drzavne politike.

Nemoj da si naivan, oni povećaju cenu impulse pa ti tih 300 dindži brže isteče

poenta je da se oni ugovorom obezbeđuju da mogu svakog meseca da ti podižu tarifu, koliko hoće i ako hoće, bez dokaza inflacije blabla, a ti moraš to da prihvatiš

to se po zakonu o obligacionim odnosima smatra neravnopravnim odnosom dve ugovorne strane I takav ugovor možeš da poništiš na sudu, ono što ne zna većina građana je da po tom zakonu, sudski imaš prava na povraćaj svog novca koje si dao po ugovoru, a to bi bila poslastica kada bi postojala kolektivna služba, odmah bi uništio sve tri kompanije koje se sada dosta bahato ponašaju prema svojim klijentima

oni to I znaju pa kod upornih klijenata kao što je Filip popuste vrlo brzo, ali kao što većina kaže, što bih se za 300 dinara cimao, te tako šišaju srpske pretplatnike naveliko I nadugačko, jer ovo traje već godinama
alselone alselone 12:02 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Nemoj da si naivan, oni povećaju cenu impulse pa ti tih 300 dindži brže isteče


Nema impulsa u mobilnoj telefoniji. Mozda mislis na cenu minuta razgovora.

poenta je da se oni ugovorom obezbeđuju da mogu svakog meseca da ti podižu tarifu, koliko hoće i ako hoće, bez dokaza inflacije blabla, a ti moraš to da prihvatiš


jeste, i da su ovo uradili bio bih na strani filpa. Ali "zaključio sam 5. marta 2009. ", ej pre 5 godina je zakljucio ugovor i sada mu menjaju da malo usklade kurs. 5 godina. U medjuvremenu je dobio 3g, pa 4g, i druga unapredjenja u mrezi.

Samo opusteno. Nije ovo pobeda nad sistemom, ovo je Abraham Simpson u akciji.
iqiqiq iqiqiq 12:25 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim


Samo opusteno. Nije ovo pobeda nad sistemom, ovo je Abraham Simpson u akciji.


ali obrati pažnju na opšte odredbe ugovora koje važe ma koji paket uzeo od Telenora

Telenor će o izmenama i dopunama Opštih uslova i cenovnika informisati korisnike preko navedene internet stranice, pri čemu će izmene i dopune biti obavezujuće za Telenor i korisnike mesec dana od njihovog objavljivanja na internet stranici.

to me znači tera da kupim i komp i uplatim internet a plaćam mobilnog operatera, a možda sam neki stariji građanin koji je još u eri "impulse" tj fiksne telefonije pa recimo ne znam da koristim internet itd
alselone alselone 12:34 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

to me znači tera da kupim i komp i uplatim internet a plaćam mobilnog operatera, a možda sam neki stariji građanin koji je još u eri "impulse" tj fiksne telefonije pa recimo ne znam da koristim internet itd


Da ne sirimo. Nisam branio mobilne provajdere generalno nego sam komentarisao ovaj jedan, konkretan, slucaj.
iqiqiq iqiqiq 12:39 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Da ne sirimo. Nisam branio mobilne provajdere generalno nego sam komentarisao ovaj jedan, konkretan, slucaj.

a ovo su opšte odredbe koje svi pretplatnici potpisuju

Korisnik Telenoru takođe daje pristanak da obrađuje njegove lične podatke u
marketinške, istraživačke i druge svrhe radi unapređenja i modernizacije svojih usluga, kao I zajedničkih usluga koje Telenor pruža sa Telenor bankom.
Korisnik ima pravo da pristanak iz prethodnog stava ovog člana delimično ili u potpunostiopozove.

Opoziv pristanka mora biti u pisanoj formi, uz nesumnjivu potvrdu identiteta lica na koje
se podaci odnose. Korisnik koji je opozvao pristanak za obradu njegovih ličnih podataka, ima
obavezu da Telenoru naknadi opravdane troškove i štetu, u skladu sa propisima koji uređuju
odgovornost za štetu.


LINK

po mom čitanju, ovde se prave paralelne baze podataka sa državnim organima, u pitanju je privatna kompanija, koja ima I JMBG I sve ostalo, možda I vise podataka od policije, uzevši u obzir da mogu da prate potrošača, lokacije, pozive itd
predatortz predatortz 12:54 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim



Pa cekaj, razmisljas o tome da vecito, i pored inflacije, treba da pruzaju istu uslugu za isto dinara. Sta ako evro ode na 200? Imaces mesecni racun od 1,2 evra?


Ma ok je usklađivanje cena, ali u ovom slučaju su čoveku, bez njegove saglasnosti, promenili paket. Dakle, vrstu usluge. Po mojoj logici, to nije ok. Mislim, da ja u tvoje ime odlučujem koji tebi paket treba.
alselone alselone 12:58 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Ma ok je usklađivanje cena, ali u ovom slučaju su čoveku, bez njegove saglasnosti, promenili paket. Dakle, vrstu usluge. Po mojoj logici, to nije ok. Mislim, da ja u tvoje ime odlučujem koji tebi paket treba.


Paketi se menjaju jer se manja poslovno okruzene, tehnologija i tehnika. Na primer, pre 5 godina mogao si da imas neogranicen internet na mobilnom za neku smesnu cenu jer je protok bio jako mali i sve da si ga drzao povezanog 24/7 nisi mogao da napravis ozbiljan protok.

Danas sa 4g mozes da svuces terabajte mesecno. To ne moze vise da bude ukljuceno u neki paket od 2 evra.

Itd.

predatortz predatortz 13:01 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
Ma ok je usklađivanje cena, ali u ovom slučaju su čoveku, bez njegove saglasnosti, promenili paket. Dakle, vrstu usluge. Po mojoj logici, to nije ok. Mislim, da ja u tvoje ime odlučujem koji tebi paket treba.


Paketi se menjaju jer se manja poslovno okruzene, tehnologija i tehnika. Na primer, pre 5 godina mogao si da imas neogranicen internet na mobilnom za neku smesnu cenu jer je protok bio jako mali i sve da si ga drzao povezanog 24/7 nisi mogao da napravis ozbiljan protok.

Danas sa 4g mozes da svuces terabajte mesecno. To ne moze vise da bude ukljuceno u neki paket od 2 evra.

Itd.



Slažem se. Onda korisniku kojem je istekao inicijalni ugovor, kao u Filipovom slučaju, pošalješ obaveštenje da ta usluga više nije u ponudi i predočiš mu opcije za potpisivanje novog ugovora, sa novim uslovima.

Sve ostalo je lov u mutnom.
reanimator reanimator 13:02 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Paketi se menjaju jer se manja poslovno okruzene, tehnologija i tehnika. Na primer, pre 5 godina mogao si da imas neogranicen internet na mobilnom za neku smesnu cenu jer je protok bio jako mali i sve da si ga drzao povezanog 24/7 nisi mogao da napravis ozbiljan protok.

Danas sa 4g mozes da svuces terabajte mesecno. To ne moze vise da bude ukljuceno u neki paket od 2 evra.

Itd.

Jeste, ali to su stvari koje bar delimično mogu da se predvide. Ti ugovor sa operaterom sklapaš na dve godine i on u tom trenutku zna bar za godinu dana unapred kakve su tendencije. Ako očekuje neku spektakularnu promenu, ne treba onda ni da ti nudi takav ugovor, ili neka ga nudi na kraći rok.
alselone alselone 13:04 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Jeste, ali to su stvari koje bar delimično mogu da se predvide. Ti ugovor sa operaterom sklapaš na dve godine i on u tom trenutku zna bar za godinu dana unapred kakve su tendencije. Ako očekuje neku spektakularnu promenu, ne treba onda ni da ti nudi takav ugovor, ili neka ga nudi na kraći rok.


Tako je. Filip svoj paket koristio 5 godina.

Je l' citao neko tekst ili su svi bili samo srecni zbog doakavanja sistemu smaranjem?
rade.radumilo rade.radumilo 13:05 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Ma ok je usklađivanje cena, ali u ovom slučaju su čoveku, bez njegove saglasnosti, promenili paket. Dakle, vrstu usluge. Po mojoj logici, to nije ok. Mislim, da ja u tvoje ime odlučujem koji tebi paket treba.


Mene nervira samo ta lenjost koja u svemu prouzrokuje probleme. Da su malo pametnije napisali originalni ugovor, mogli su da se "pokriju papirima" a Filip bi morao da uzme ili ostavi uslugu koja mu se nudi.
Da su u originalnom ugovoru, napisali:
"Ukoliko korisnik ne otkaže dalje važenje ovog ugovora najkasnije 15 (petnaest) dana pre isteka ugovorenog perioda, ugovor se obnavlja na neodređeno vreme. Ukoliko Telekom AD u trenutku automatskog obnavljanja ugovora u svojoj ponudi nema paket usluga definisan ovim ugovorom, dužan je da korisniku obezbedi adekvatan paket iz trenutne ponude, koji time postaje predmet ugovorne obaveze".
Ili tako već nešto, rešili bi se gomile problema. Šta to beše mozak, šta to beše mozak...
reanimator reanimator 13:06 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Tako je. Filip svoj paket koristio 5 godina

Jbt, na kraju ću morati da počenm da čitam blogove :)
alselone alselone 13:08 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Jbt, na kraju ću morati da počenm da čitam blogove :)


Ne daj se kad si ovoliko izdrzao. Kad si sve ovo prosao.
predatortz predatortz 13:10 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

reanimator
Tako je. Filip svoj paket koristio 5 godina

Jbt, na kraju ću morati da počenm da čitam blogove :)


To nikako! Improvizuj, petljaj, vadi iz konteksta, piši opšta mesta... Samo ne čitaj!
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:12 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Inače, mislim da je Filip dobio neku veću bitku. Provalio sam, kako mi je internet na selu duplo brži, ali sve do ovog bloga nisam proveravao i zašto. I onda odem na sajt Telekoma i vidim objašnjenje. Promenili su net tarife, ali neverovatno povoljno, tako da je najniža brzina do 5/1 mb/s, poduplana na 10/1 mb/s i to za istu cenu. Sasvim slučajno, to se dogodilo ovog meseca. Ima tu nešto..


urbana_gerila urbana_gerila 13:12 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
zbog doakavanja sistemu smaranjem?


alse, prijatelju, druže, brate ravničarski - ako nećeš moje, optimizuj, bar, svoje vreme.
alselone alselone 13:14 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alse, prijatelju, druže, brate ravničarski - ako nećeš moje, optimizuj, bar, svoje vreme.


Jakako ga optimizujem. U mojoj vremenskoj zoni je 6:13, lezim u krevetu i blogujem dok cekam da pocnu da sluze dorucak.
urbana_gerila urbana_gerila 13:17 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
alse, prijatelju, druže, brate ravničarski - ako nećeš moje, optimizuj, bar, svoje vreme.


Jakako ga optimizujem. U mojoj vremenskoj zoni je 6:13, lezim u krevetu i cekam da pocnu da sluze dorucak. Pisem na blogu jer i onako nemam pametnija posla.


onda, znaš kako se kaže - ptica koja rano zapeva, rano se i ukaki.
predatortz predatortz 13:19 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

urbana_gerila
alselone
alse, prijatelju, druže, brate ravničarski - ako nećeš moje, optimizuj, bar, svoje vreme.


Jakako ga optimizujem. U mojoj vremenskoj zoni je 6:13, lezim u krevetu i cekam da pocnu da sluze dorucak. Pisem na blogu jer i onako nemam pametnija posla.


onda, znaš kako se kaže - ptica koja rano zapeva, rano se i ukaki.


Ne, bre!
Kaže se:

Nađi neku Filipinku, čoveče! Zajebi blog!
alselone alselone 13:20 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

ptica koja rano zapeva, rano se i ukaki.

Ne znam brate.

Aj smisljamo dalje ak hok poslovice.


Tigar koji je budan u 6.13 bas je maco tigar. Ili mudra sova koja rano rani, najpametnija je sova.

mis'im.
alselone alselone 13:21 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Nađi neku Filipinku, čoveče! Zajebi blog!


Nasao sam Filipiku.
reanimator reanimator 13:29 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Nasao sam Filipiku

Bolje filipika u ruci, nego filipinka na grani :)
urbana_gerila urbana_gerila 13:31 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
ptica koja rano zapeva, rano se i ukaki.

Ne znam brate.

Aj smisljamo dalje ak hok poslovice.


Tigar koji je budan u 6.13 bas je maco tigar. Ili mudra sova koja rano rani, najpametnija je sova.

mis'im.


bate, ako već plediraš da mis'iš - promeni stanicu, kod mene nema želja i pozdrava, zabole me za taku slušanost.
alselone alselone 13:34 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

bate, ako već plediraš da mis'iš - promeni stanicu, kod mene nema želja i pozdrava, zabole me za taku slušanost.


Koji ti je?
urbana_gerila urbana_gerila 13:39 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
bate, ako već plediraš da mis'iš - promeni stanicu, kod mene nema želja i pozdrava, zabole me za taku slušanost.


Koji ti je?


iritira me kad pametni ljudi branje neodbranjivo iz puke misaone nonšalancije, ono - ne dotiče ih, pa ša ih se smatra.
freehand freehand 13:41 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Slažem se. Onda korisniku kojem je istekao inicijalni ugovor, kao u Filipovom slučaju, pošalješ obaveštenje da ta usluga više nije u ponudi i predočiš mu opcije za potpisivanje novog ugovora, sa novim uslovima.

Sve ostalo je lov u mutnom.

Sa čim se slažeš? Pa internet danas i pre dve godine - po "širini", brzini, propusnoj moći - potpuno su različite stvari. I obrnuto je: pre par godina su takve usluge bile nemerljivo skuplje nego danas, kao i mobilna telefonija uostalom.
I nije u pitanju period od pet nego 2+2+2 godine, na koliko se ugovor obnavlja. I usklađivanje cena jedna je stvar a promena usluge u okviru paketa sasvim druga.
Uostalom sve u blogu lepo piše.
alselone alselone 13:46 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

iritira me kad pametni ljudi branje neodbranjivo iz puke misaone nonšalancije, ono - ne dotiče ih, pa ša ih se smatra.


Nisam branio neodbranjivo iz misaone nonsalancije nego sam lepo argumentovao zasto mislim da promena paketa nije problem. Ne znam da li si citao.

Ako ti se vec ne svidja to sto sam napisao, nemoj pokusavati da me licno poklopis iz komentara u komentar kroz kao zezanje jer je providno. Ili mi reci sta imas ili nemoj.
predatortz predatortz 13:47 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim


Sa čim se slažeš?


Slažem se, Free, sa činjenicom da se stvari menjaju. I cena, i brzina, i protočnost...
Ali, ako si čitao moj komentar, kažem da bi prestankom postojanja ( opravdanosti ) nekog paketa, korisniku trebalo ponuditi da potpiše novi ugovor, ili raskine stari.
Nikako da to da provajder nastavi sa pružanjem usluga po novim uslovima, bez saglasnosti korisnika.

Dakle, po meni, Filip je trebao da svojeručno potpiše novi ugovor, ili da se stari ugovor stavi van snage.
reanimator reanimator 13:49 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

I nije u pitanju period od pet nego 2+2+2 godine, na koliko se ugovor obnavlja

Pa ne može ugovor jednostrano da se obnovi. Mom bratu je u Telekomu istekao ugovor i ponudili su mu novi, sa prelaskom na taj paket Priča, a mogao je da bira da li će naredne dve godine da plaća 50% novog računa ili da uzme drugi telefon za 1 din.
freehand freehand 13:49 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

reanimator
I nije u pitanju period od pet nego 2+2+2 godine, na koliko se ugovor obnavlja

Pa ne može ugovor jednostrano da se obnovi. Mom bratu je u Telekomu istekao ugovor i ponudili su mu novi, sa prelaskom na taj paket Priča, a mogao je da bira da li će naredne dve godine da plaća 50% novog računa ili da uzme drugi telefon za 1 din.

To sam i rekao.
urbana_gerila urbana_gerila 13:59 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
iritira me kad pametni ljudi branje neodbranjivo iz puke misaone nonšalancije, ono - ne dotiče ih, pa ša ih se smatra.


Nisam branio neodbranjivo iz misaone nonsalancije nego sam lepo argumentovao zasto mislim da promena paketa nije problem. Ne znam da li si citao.

Ako ti se vec ne svidja to sto sam napisao, nemoj pokusavati da me licno poklopis iz komentara u komentar kroz kao zezanje jer je providno. Ili mi reci sta imas ili nemoj.




dragi moj šerloče, uopšte se ne zezam, sve vreme, bar mi se tako čini, nedvosmisleno tvrdim da je tvoj stav skorojevićki.
rade.radumilo rade.radumilo 14:00 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Promenili su net tarife, ali neverovatno povoljno, tako da je najniža brzina do 5/1 mb/s, poduplana na 10/1 mb/s i to za istu cenu. Sasvim slučajno, to se dogodilo ovog meseca.


To oni odavno rade. Moj ADSL je započeo (pre 8 god) sa 512Kb/s da bih sad imao 10Mb/s u okviru iste cene.
alselone alselone 14:02 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

dragi moj šerloče, uopšte se ne zezam, sve vreme, bar mi se tako čini, nedvosmisleno tvrdim da je tvoj stav skorojevićki.


OK. Mislio sam ono za npr pticu ili za optimizaciju vremena da je zezanje al tebi je to ozbiljno. Kul.

Ja nedvosmisleno tvrdim da nije skorojevicki.
misha.m misha.m 14:03 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

stefan.hauzer
Promenili su net tarife, ali neverovatno povoljno, tako da je najniža brzina do 5/1 mb/s, poduplana na 10/1 mb/s i to za istu cenu. Sasvim slučajno, to se dogodilo ovog meseca. Ima tu nešto..

Uobičajena praksa za ADSL, ništa specijalno. Isto rade i kablovski i bežični provajderi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:21 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Uobičajena praksa za ADSL, ništa specijalno. Isto rade i kablovski i bežični provajderi.

Niste obratili pažnju, na momenat (početak marta) promene brzine ..u tome je bila poenta :)

Edit; Ali mi je zanimljivo, da internet prvojaderi u Srbiji rade sasvim korektno i prilično povoljno (s obzirom na ekipu iz mobilne telefonije)
urbana_gerila urbana_gerila 14:23 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

reanimator
I nije u pitanju period od pet nego 2+2+2 godine, na koliko se ugovor obnavlja

Pa ne može ugovor jednostrano da se obnovi. Mom bratu je u Telekomu istekao ugovor i ponudili su mu novi, sa prelaskom na taj paket Priča, a mogao je da bira da li će naredne dve godine da plaća 50% novog računa ili da uzme drugi telefon za 1 din.



meni su kao korisniku box paketa u sred ugovora smanjili broj minuta sa 500 na 300 uz obrazloženje da dobijam besplatne minute u mts mreži* posle potrošenih tih 300.
na pitanje - šta ako nemam nikoga u mts mreži?, naveli su da sam dobio pogodnost da sa fiksnim telekom pretplatnicima u zemlji neograničeno razgovaram sa svog fiksnog telefona.
kada sam ih upitao - šta ako nemam nikoga takvog?, slegli su ramenima u fazonu ko te jebe kad ti prijatelji nisu telekom frendli.

* i ovde postoji fora o kojoj ćute - kad pozoveš nekoga čiji broj telefona počinje telekom pozivnim brojem ne znači i da to nećeš platiti, jer su mnogi zadržali telekom broj kada su prešli kod drugog operatera.

no, nije poenta u tome šta oni rade, nego - zašto i u čije ime im se to, makar prećutno, dozvoljava i dokle ćemo to trpeti?
alselone alselone 14:30 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

dokle ćemo to trpeti?


Evo Filip je poveo, za njim!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:39 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Evo Filip je poveo, za njim!

Prvo da se smisle šaljive parole, jer sa njima sve počinje!


Šalim se. Filip je ovim primerom pokazao, ono što smo svi znali ;a to je? Da je užasavajuće tvrdoglav i uporan. Šteta što tu energiju ne usmeri i na druge teme kojima se bavi i u tom pogledu razumem Alsa. Opet, razumem i ostale, ovde je pokazao upornost i samopoštovanje - daleko iznad očekivanja.
misha.m misha.m 14:39 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

stefan.hauzer
Niste obratili pažnju, na momenat (početak marta) promene brzine ..u tome je bila poenta :)

Edit; Ali mi je zanimljivo, da internet prvojaderi u Srbiji rade sasvim korektno i prilično povoljno (s obzirom na ekipu iz mobilne telefonije)

Nisam.

Možda je u pitanju samo koincidencija, jer su u pitanju dve različite družine u okviru Lelekoma. A možda i nije...

Internet provajderi imaju ozbiljnu i nemilosrdnu konkurenciju - što ADSL, što kablovski internet, što wifi/mifi i slična čuda. U mobilnoj telefoniji vlada dogovorni monopol - ne grizi me, ne diram te. I zato je tako. Ništa se neće promeniti ni prodajom Telekoma u ovoj oblasti. Možda samo novi kupac podigne nivo customer service-a, ne očekujem ništa više.

P.S. Zaboravih malopre da kažem da se na domaćim forumima vodila veoma živa diskusija onomad kad je Vip prekršio Zakon i promenio tarife i/ili povećao cene paketa. Zahvaljujući toj buci, dozvolili su svima koji su "pogođeni" da raskinu ugovore bez penala. Cenim da su ostali samo oni koji nisu čitali forume
reanimator reanimator 14:41 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Cenim da su ostali samo oni koji nisu čitali forume

freehand freehand 14:44 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Šteta što tu energiju ne usmeri i na druge teme kojima se bavi

Na primer - na koje? Gde on to ne pokazuje tvrdoglavost i upornost?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:48 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Na primer - na koje? Gde on to ne pokazuje tvrdoglavost i upornost?

Voliš da me uhvatiš na nedorečenosti, pa to ti je

Mislio sam na svrsishodnost. To sam i bio napisao, ali onda sam se (ne znam zašto) ispravio. Bolje da sam ostavio...
misha.m misha.m 14:49 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

reanimator
Cenim da su ostali samo oni koji nisu čitali forume


Jel?
freehand freehand 14:50 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

stefan.hauzer
Na primer - na koje? Gde on to ne pokazuje tvrdoglavost i upornost?

Voliš da me uhvatiš na nedorečenosti, pa to ti je

Mislio sam na svrsishodnost. To sam i bio napisao, ali onda sam se (ne znam zašto) ispravio. Bolje da sam ostavio...

Stefane - ne hvatam ja tebe ni u čemu već čitam šta piše. A bitna je razlika. I čak je bolje da si obrisao "svrsishodnost" jer o njoj, u svom životu, samo Filip odlučuje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:50 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

reanimator
Cenim da su ostali samo oni koji nisu čitali forume



+1
alselone alselone 14:55 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Stefane - ne hvatam ja tebe ni u čemu već čitam šta piše.


Kreće ceđenje.
misha.m misha.m 15:04 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

stefan.hauzer
reanimator
Cenim da su ostali samo oni koji nisu čitali forume



+1

Daklem, Stefan i re - pod hitno na benchmark i mobilnisvet forume. Nickovi su slobodni!
reanimator reanimator 15:10 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Daklem, Stefan i re - pod hitno na benchmark i mobilnisvet forume. Nickovi su slobodni

Već nas je dvojica! Još troje naivnih i nastupamo plenumski, sa ciljem da svi predju na VIP. Što samo nama da bude loše
emsiemsi emsiemsi 16:13 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
to me znači tera da kupim i komp i uplatim internet a plaćam mobilnog operatera, a možda sam neki stariji građanin koji je još u eri "impulse" tj fiksne telefonije pa recimo ne znam da koristim internet itd


Da ne sirimo. Nisam branio mobilne provajdere generalno nego sam komentarisao ovaj jedan, konkretan, slucaj.

... и тако си, нехотећи, бранио поменуте мобилне провајдере --- коментаришући овај један, конкретан, случај !
emsiemsi emsiemsi 19:43 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

reanimator
Tako je. Filip svoj paket koristio 5 godina

Jbt, na kraju ću morati da počenm da čitam blogove :)

Чекај !
Оћеш да кажеш да до сада ниси читао блогове !?
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:42 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

emsiemsi
reanimator
Tako je. Filip svoj paket koristio 5 godina

Jbt, na kraju ću morati da počenm da čitam blogove :)

Чекај !
Оћеш да кажеш да до сада ниси читао блогове !?

a ti hoćeš da kažeš da je čitao ???!!!
blogovatelj blogovatelj 23:10 11.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Чекај !
Оћеш да кажеш да до сада ниси читао блогове !?


Cekaj !
Oces da kazes da ti to do sad nisi znao !?
Hansel Hansel 01:09 12.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

alselone
Paketi se menjaju jer se manja poslovno okruzene, tehnologija i tehnika. Na primer, pre 5 godina mogao si da imas neogranicen internet na mobilnom za neku smesnu cenu jer je protok bio jako mali i sve da si ga drzao povezanog 24/7 nisi mogao da napravis ozbiljan protok.

Danas sa 4g mozes da svuces terabajte mesecno. To ne moze vise da bude ukljuceno u neki paket od 2 evra.

Itd.

Па, да, али поента је да ако нећеш 4G и n GB, нема разлога да плаћаш могућност да имаш нешто што нећеш.

Питање цене за оно што користиш је такође легитимно (са становишта оператора), ако је нпр. евро драстично порастао (с друге стране, то еј врло асиметрично, јер те уговором оператор приморава да када раскидаш уговор, надокнадиш све износе претплата до краја истека уговора, што и може да има неке логике ако си узео телефон, али ако ниси...). У Телекомовим уговорима пише да ако се цена пакета "значајно промени", корисник има право да раскине уговор. Нигде се не помиње принуда мењања пакета.
urbana_gerila
* i ovde postoji fora o kojoj ćute - kad pozoveš nekoga čiji broj telefona počinje telekom pozivnim brojem ne znači i da to nećeš platiti, jer su mnogi zadržali telekom broj kada su prešli kod drugog operatera.

Можеш да тражиш да ти укључе обавештавање о томе да је претплатник променио оператора пре успоставе везе. Када је почела пракса преноса бројева, то је била обавеза, а услуга се могла отказати позивом корисничког центра. Онда су обрнули услове.

Има још једна замка: у тој несуђеној Филиповој новој тарифи (слично је или исто код других оператора) добија се одређени број минута са свим мрежама и, рецимо, хиљаду у мрежи; међутим, и за разговоре у мрежи се троши онај први пакет минута, а "мрежни" се активирају тек по утрошку тог првог пакета. Наравно, то се не наглашава.

Од других бисера да поменем случај код Випа – укључивање говорне поште (за коју корисник и не зна да је активирана) у случају недоступности, што беспотребно односи новац онима који зову и, још већи бисер: тарифирање позива који су добили говорну пошту када је корисник био у иностранству или је код нас "закачио" иностраног оператора јер није било домаћег сигнала као позива у ромингу (тада сам ја успешно заступао кумове родитеље ). Па онда, укључен GPS у спрези са интернетом на телефону који си добио од оператора... одрали тако неке људе, иначе паметне...
mariopan mariopan 20:02 12.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

stefan.hauzer
Inače, mislim da je Filip dobio neku veću bitku. Provalio sam, kako mi je internet na selu duplo brži, ali sve do ovog bloga nisam proveravao i zašto. I onda odem na sajt Telekoma i vidim objašnjenje. Promenili su net tarife, ali neverovatno povoljno, tako da je najniža brzina do 5/1 mb/s, poduplana na 10/1 mb/s i to za istu cenu. Sasvim slučajno, to se dogodilo ovog meseca. Ima tu nešto..





Врати пола Филипу, шта се правиш Тоша, као не знаш зашто?
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:39 13.03.2015

Re: Sunac ti poljubim

Врати пола Филипу, шта се правиш Тоша, као не знаш зашто?


:)


krkar krkar 05:29 11.03.2015

Žalbovanje


Imam dva slučaja gde bih se natezao ali nemam vremena.

Bi li mi pisao i podnosio žalbe, za honorar?
alselone alselone 05:39 11.03.2015

Re: Žalbovanje


Imam dva slučaja gde bih se natezao ali nemam vremena.

Bi li mi pisao i podnosio žalbe, za honorar?


Srbijanci, samo bi se tuzili.
libkonz libkonz 08:15 11.03.2015

Re: Žalbovanje

Srbijanci, samo bi se tuzili.


Angažujte Fiću na vreme, kad se ovo pročuje ima za čas da bude rasprodat kao ulaznice za Dejvis kup.
emsiemsi emsiemsi 16:13 11.03.2015

Re: Žalbovanje

krkar

Imam dva slučaja gde bih se natezao ali nemam vremena.

Bi li mi pisao i podnosio žalbe, za honorar?

И да ти заноси на кривини, успут !?
stopalo stopalo 18:39 11.03.2015

Re: Žalbovanje

krkar

Imam dva slučaja gde bih se natezao ali nemam vremena.

Bi li mi pisao i podnosio žalbe, za honorar?


Jao što ja volim te sa preganjanjem (ima još lepih izraza u našem jeziku)

Kreteni u PIO fondu su mi maltretirali taštu više od 2 meseca. Ja (koji inače nisam pravnik) napišem žalbu i kažem joj da proba još jednom lepo pa ako ne ide, neka odmah na pisarnici preda žalbu.

Ode tašta, lepo sačeka koja 2-3 sata, lepo pita i opet je lepo odj....

Onda upita istu tu službenicu: Izvinite, gde je pisarnica, moj zet je napisao žalbu i rekao da je samo predam.

Sada zainteresovana službenica, uzme papir, pročita i kaže: Molim vas, dođite sutra. Ja ću videti sa šeficom da izdamo privremeno rešenje. I pozdravite zeta ADVOKATA.

Dakle, Krkare, ako mi se svidi tema (EDIT; tvoji slučajevi), ja ću da se zajebavam i naprđujem DŽABE!!!

Ćef nema cenu.
gedza.73 gedza.73 19:55 11.03.2015

Re: Žalbovanje

stopalo
Kreteni u PIO fondu su mi maltretirali taštu više od 2 meseca.

Ja (koji inače nisam pravnik) napišem žalbu

Za maltretiranje tašte žalbu?
Mis'im stvarno, kuda ide ovaj svet? Zar više ništa nije sveto? Umesto ljudima ponude da odneseš, ti uložio žalbu?

stopalo stopalo 20:20 11.03.2015

Re: Žalbovanje

Za maltretiranje tašte žalbu?
Mis'im stvarno, kuda ide ovaj svet? Zar više ništa nije sveto? Umesto ljudima ponude da odneseš, ti uložio žalbu?


Gedžo, oko razne stvari moš' se zajebavamo ali taštu nemoj da mi diraš

Gledaj majku, ženi ćerku

E sad, ko je nezadovoljan taštom, ni žena mu nije potaman?
gedza.73 gedza.73 07:52 12.03.2015

Re: Žalbovanje

stopalo
Gledaj majku, ženi ćerku

Sve se nekako nadaš da Gospodar vremena ima trunčicu samilosti


Gedžo, oko razne stvari moš' se zajebavamo ali taštu nemoj da mi diraš

Moj tast se ne bi složio s tobom.
(po pitanju moje tašte)

tess tess 07:08 11.03.2015

*

Popunim čitkim slovima formular..


:)
sevarlica sevarlica 08:44 11.03.2015

:D

Trebalo je da ti ukinu pretplatu po tarifi koja više ne postoji, pošto novu ne želiš i da ti ugase broj, jer to imaju pravo. Ispoštovali su 2 godine trajanja tvog ugovora i držali te na istoj tarifi dokle god je ona postojala.
Ovako su sami sebi skočili u usta, debili.

Ne zna se ko je gori, da se natežete zbog 600 dinara mesečno, 7200 din godišnje.

SMEŠNO!!!
urbana_gerila urbana_gerila 09:14 11.03.2015

Re: :D

sevarlica
Trebalo je da ti ukinu pretplatu po tarifi koja više ne postoji, pošto novu ne želiš i da ti ugase broj, jer to imaju pravo. Ispoštovali su 2 godine trajanja tvog ugovora i držali te na istoj tarifi dokle god je ona postojala.
Ovako su sami sebi skočili u usta, debili.

Ne zna se ko je gori, da se natežete zbog 600 dinara mesečno, 7200 din godišnje.

SMEŠNO!!!


glupost !
(čarli, pozdravljam patenAt za odgovor ovakvima)
sevarlica sevarlica 13:28 11.03.2015

Re: :D

urbana_gerila
sevarlica
Trebalo je da ti ukinu pretplatu po tarifi koja više ne postoji, pošto novu ne želiš i da ti ugase broj, jer to imaju pravo. Ispoštovali su 2 godine trajanja tvog ugovora i držali te na istoj tarifi dokle god je ona postojala.
Ovako su sami sebi skočili u usta, debili.

Ne zna se ko je gori, da se natežete zbog 600 dinara mesečno, 7200 din godišnje.

SMEŠNO!!!


glupost !
(čarli, pozdravljam patenAt za odgovor ovakvima)


Pun si argumenata kao g...o vitamina.

Jel imao ugovor na 2 godine, jeste.
Jel su obe strane poštovale ugovor, jesu.
Jel su mu produžili korišćenje paketa dokle god je ta ponuda trajala(nakon isteka ugovora), jesu.
Jel su mu ponudili novi ugovor nakon što su ugasili taj paket, jesu (dal' da govorimo o tome da je taj 300din paket bio iz 2009-te)
Jel odbio nov ugovor, jeste.

Ne vidim ni jedan problem da se saradnja izmedju 2 strane ne okonča.
To je bilo jedino pravno rešenje, a ne da uvaljuju čoveku paket za koji nije potpisao ugovor.
urbana_gerila urbana_gerila 14:42 11.03.2015

Re: :D

sevarlica


pogrešio sam citirajući u svom ceo tvoj komentar, a on se trebao odnositi samo na deo gde se pominje smešno natezanje oko sitnog novca.

to je suštinska glupost !, od koje bi gluplje bilo samo kada bih počeo da argumentujem zbog čega je sve pogrešna.
rade.radumilo rade.radumilo 09:23 11.03.2015

Raskidanje ugovora

Ja sam koristio Telekom IPTV nekoliko godina, kada mi je (letos) "crkao" STB uređaj.
Taman su valjali i tablete uz ADSL ukoliko sklopiš ugovor na 2 godine, pa rešim da odem i uzmem tablet, budući da njihov ADSL koristim već 7 godina i nemam nameru da ga menjam ni u budućnosti.
- Dobar dan, došao sam da vratim STB uređaj, pošto se pokvario i da tražim novi
- A pa to ne možete obaviti ovde. Potrebno je da prijavite kvar, pa da sačekate da naša ekipa izađe na teren, pa će oni već...
Vidim ja da sam naleteo na zid birokratije. Nema šanse da čekam njihovu ekipu, koja će naravno tražiti da dođe u radno vreme kada sam na poslu, a ne u kući. Da uzimam od GO ili slobodan dan zbog njih, ne pada mi na pamet.
- Ja bih da raskinem ugovor za IPTV
- Nema problema...
Posle malo papirologije i vraćanja opreme...
- Interesuju me ovi tableti koji idu uz ADSL pretplatu
- Ovde na stanju, trenutno imamo modele...
- A da li ... model imate u nekoj drugoj poslovnici
- Samo trenutak ... da imamo u poslovnici ...
Pola sata kasnije, u drugoj poslovnici
- Dobar dan, interesuje me tablet uz ADSL
- Izvolite
Nakon potpisivanja nekoliko papira...
- Interesuje me i IPTV
- Unećemo zahtev...
Posle toga je usledilo još nešto papira i nešto malo čekanja.
freehand freehand 09:32 11.03.2015

Sem

... što ti u naslovu fali jedno N (TELEKOMeNdija)- svaka čast za pristup, volju i upornost.
Kad bi se svi mi, potrošači (a to nam je suština bitka) tako ponašali prema sistemu, i kad bi još tako revnosni bili u žigosanju i prijavljivanju svakog oblika korupcije - ovo bi društvo sasvim drugačije izgledalo.
Bravo Filipe.

Edit i P.S. Sa moje tačke gledište ok bi bilo da se sadržaj usluge promeni i prilagodi trendovima i zahtevima korisnika a i to uz višekratne najave i poziv korisniku da eventualno izabere neki drugi paket.
Ali nikako uz bitnu promenu cene. A i 20% je bitna promena cene, kakvo crno dupliranje bez obzira na snobovsko-tajkunsko nipodaštavanje tuđeg novca!
urbana_gerila urbana_gerila 09:53 11.03.2015

Re: Sem

freehand
... što ti u naslovu fali jedno N (TELEKOMeNdija)- svaka čast za pristup, volju i upornost.
Kad bi se svi mi, potrošači (a to nam je suština bitka) tako ponašali prema sistemu, i kad bi još tako revnosni bili u žigosanju i prijavljivanju svakog oblika korupcije - ovo bi društvo sasvim drugačije izgledalo.
Bravo Filipe.


i za način razmišljanja predstavljen u komentaru i za doslednost da u odnosu prema filipu nemaš ad hominem start.
freehand freehand 10:00 11.03.2015

Re: Sem

i za doslednost da u odnosu prema filipu nemaš ad hominem start.

Ja ni prema kome nemam ad hominem start, ali ovde je reč o Telekomu, Filipu i njegovom herkulovskom rvanju sa Levijatanoim.
iqiqiq iqiqiq 10:44 11.03.2015

Re: Sem

Kad bi se svi mi, potrošači (a to nam je suština bitka) tako ponašali prema sistemu, i kad bi još tako revnosni bili u žigosanju i prijavljivanju svakog oblika korupcije - ovo bi društvo sasvim drugačije izgledalo.

ali nam je zakon, kao I uvek rupičast, nemamo prava kolektivne žalbe, što bi mnoogo olakšalo problem

Проблеми настали у рачунима за струју подсетили су да би у Закону о заштити потрошача ипак морала да се нађе и могућност групне тужбе потрошача чија су права оштећена. – Ово је најпопуларнији принцип заштите потрошача у ЕУ
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:03 11.03.2015

Re: Sem

freehand

Kad bi se svi mi, potrošači (a to nam je suština bitka) tako ponašali prema sistemu, i kad bi još tako revnosni bili u žigosanju i prijavljivanju svakog oblika korupcije - ovo bi društvo sasvim drugačije izgledalo.
Bravo Filipe.




Nazalost, vecina se ponasa bas onako kako alselone kaze: jebes 300 dinara, ma ko ce sa njima da se ganja, ko ce sa ovim da se bakce i slicno...Zato nas i sisaju...
Zbog onog poslednjeg P u APP (ako prodje prodje) filozofiji.
a_jovicic a_jovicic 11:46 11.03.2015

Re: Sem

Anonimni Pojedinac
freehand

Kad bi se svi mi, potrošači (a to nam je suština bitka) tako ponašali prema sistemu, i kad bi još tako revnosni bili u žigosanju i prijavljivanju svakog oblika korupcije - ovo bi društvo sasvim drugačije izgledalo.
Bravo Filipe.

Nazalost, vecina se ponasa bas onako kako alselone kaze: jebes 300 dinara, ma ko ce sa njima da se ganja, ko ce sa ovim da se bakce i slicno...Zato nas i sisaju...
Zbog onog poslednjeg P u APP (ako prodje prodje) filozofiji.

A najcrnje je što i nemaš neku pravu konkurenciju da bi mogao da im se "osvetiš" na način koji svaku normalnu firmu najviše boli ... da promeniš operatera. Svaki operater ovde ima svoje "sitnim slovima napisane" cake.

U svakom slučaju i od mene +1 Filipu.
freehand freehand 11:50 11.03.2015

Re: Sem

A najcrnje je što i nemaš neku pravu konkurenciju da bi mogao da im se "osvetiš" na način koji svaku normalnu firmu najviše boli ... da promeniš operatera. Svaki operater ovde ima svoje "sitnim slovima napisane" cake.

Ali možeš da kao Filip proceniš koliko ti znače tvoj novac, pravda, društvo i najvažnije - tvoje dostjanstvo. Pa optimizuješ svoje dragoceno vreme tako da sa potrošenih sat ili dva jebeš kevu barabama.
rade.radumilo rade.radumilo 12:11 11.03.2015

Re: Sem

A najcrnje je što i nemaš neku pravu konkurenciju da bi mogao da im se "osvetiš" na način koji svaku normalnu firmu najviše boli ... da promeniš operatera. Svaki operater ovde ima svoje "sitnim slovima napisane" cake.


Zato se Apple namerio da natera operatere da prihvate programabilne SIM kartice. Ukoliko to uspeju, onda ćeš moći:
a) Da u različito doba dana koristiš različite operatere, ili makar u toku meseca da se prebaciš kako bi koristio besplatne minute. Već prema individualnoj računici.
b) Da se u momentu kad pređeš granicu, prebaciš na lokalnog operatera i izbegneš da im i dinara daš u roamingu.
U SAD su prinvatili svi operateri osim Verizona, a i oni će morati uskoro.
a_jovicic a_jovicic 12:30 11.03.2015

Re: Sem

freehand
A najcrnje je što i nemaš neku pravu konkurenciju da bi mogao da im se "osvetiš" na način koji svaku normalnu firmu najviše boli ... da promeniš operatera. Svaki operater ovde ima svoje "sitnim slovima napisane" cake.

Ali možeš da kao Filip proceniš koliko ti znače tvoj novac, pravda, društvo i najvažnije - tvoje dostjanstvo. Pa optimizuješ svoje dragoceno vreme tako da sa potrošenih sat ili dva jebeš kevu barabama.

Naravno ... zato i podržavam Filipov napor. Vreme se uvek nadje (npr. umesto što "blejimo" ovde po blogu, tih par sati možemo da koristimo za ovakve aktivnosti). Iz tog razloga se i ne slažem sa Alse-ovim stavom da se "ne isplati" zato što bi mogao da nadješ dodatni posao od koga bi zaradio novce za novi "harač". To bi bilo tačno kad bi čovek ceo dan samo spavao ili radio. Ono što mene lično sprečava da vodim svoje "ratove" sa ovakvim barabama je neopisivi osećaj muke i gadjenja kada moram makar i telefonom da ih pozovem a kamol' im idem "na noge". Ali to je moj lični problem. Zato i podržavam ljude koji imaju stomak za takve aktivnosti.
sioux sioux 18:44 11.03.2015

Re: Sem

rade.radumilo
A najcrnje je što i nemaš neku pravu konkurenciju da bi mogao da im se "osvetiš" na način koji svaku normalnu firmu najviše boli ... da promeniš operatera. Svaki operater ovde ima svoje "sitnim slovima napisane" cake.


Zato se Apple namerio da natera operatere da prihvate programabilne SIM kartice. Ukoliko to uspeju, onda ćeš moći:

Da, baš zato!
emsiemsi emsiemsi 20:05 11.03.2015

Re: Sem

freehand
i za doslednost da u odnosu prema filipu nemaš ad hominem start.

Ja ni prema kome nemam ad hominem start, ...

Сада већ мало лагиш !?
emsiemsi emsiemsi 20:09 11.03.2015

Re: Sem

rade.radumilo
A najcrnje je što i nemaš neku pravu konkurenciju da bi mogao da im se "osvetiš" na način koji svaku normalnu firmu najviše boli ... da promeniš operatera. Svaki operater ovde ima svoje "sitnim slovima napisane" cake.


Zato se Apple namerio da natera operatere da prihvate programabilne SIM kartice. Ukoliko to uspeju, onda ćeš moći:
a) Da u različito doba dana koristiš različite operatere, ili makar u toku meseca da se prebaciš kako bi koristio besplatne minute. Već prema individualnoj računici.
b) Da se u momentu kad pređeš granicu, prebaciš na lokalnog operatera i izbegneš da im i dinara daš u roamingu.
U SAD su prinvatili svi operateri osim Verizona, a i oni će morati uskoro.

Ја ћу онда користити само бесплатне минуте !
Успут --- лепо је горе алселоне објаснио (додуше у поспрдном контексту) да како било ко мисли да се софистицирани комуникациони системи развијају уз багателну претплатничку цену ?!
rade.radumilo rade.radumilo 09:34 12.03.2015

Re: Sem

Ја ћу онда користити само бесплатне минуте !
Успут --- лепо је горе алселоне објаснио (додуше у поспрдном контексту) да како било ко мисли да се софистицирани комуникациони системи развијају уз багателну претплатничку цену ?!


I te besplatne minute ćeš ti platiti kroz neku pretplatu. Samo se može ispostaviti da ti je jeftinije da imaš dve pretplate sa besplatnim minutima, nego da na jednoj pretplati istrošiš kvotu i posle plaćaš minute po nekoj ceni.
Za onog indijanca što se smejao, nekoliko informacija:
- Apple je u SAD čitava filozofija pojedinca koji narušava status kvo. Apple se i prodaje po višim cenama upravo zbog svoje filozofije na prvom mestu a potom zbog dizajna i UX-a, jer je Stiv propagirao stav da pojedinac mora imati mogućnost da odredi sam šta želi u ponudi, a uređaji i softver koji prave služe kao alati za to.
Konkretno, u vreme kada je Apple nastao, tada su samo velike korporacije posedovale računare i kao pojedinac nisi mogao ništa drugo nego da njima plaćaš za korišćenje. Mac je nastao sa idejom da ti ne moraš da učiš komplikovane konzolne komande DOS-a. iTunes je nastao sa idejom da ti kao pojedinac možeš da odabereš pesme koje ćeš slušati a ne da ti muzička kuća uvali ceo album sa 12 pesama, od kojih tebe 11 ne interesuju. iPhone je nastao sa namerom da ti kao pojedinac sam biraš servise koji ti trebaju na telefonu (FB, Viber, Skype itd) a ne da ti mobilni operater određuje šta ćeš imati a šta ne od servisa. Obrati pažnju na njihove simbole: I(ja) i zagrižena jabuka.



ps. Živo me interesuje šta su naumili sa tolikim inženjerima iz auto industrije, koje zapošljavaju poslednjih nekoliko meseci.
rade.radumilo rade.radumilo 12:28 12.03.2015

Re: Sem

svarog
http://www.forbes.com/sites/brookecrothers/2015/02/24/morgan-stanley-makes-case-for-apple-in-autonomous-cars/


She continues: “The auto industry also needs Apple, we argue, because after over 100 years of status quo, the industry needs a change agent. ”
reanimator reanimator 09:43 11.03.2015

...

Svaka čast na strpljenju. I nemoj sada da staneš, nego da ih tužiš za štetu prourokovanu isključivanjem telefona. Ono, nisi uspeo da se čuješ sa špediterom, bolesna rodjaka čekala na kiši i sl.
Plus, ako si iz opravdanih razloga zaključio da ne želiš više da saradjuješ sa telekomom i da hoćeš da menjaš operatera, nemoj slučajno VIP. Ubedljivo najgori.
Ilustrativni primer : kada hoćeš da platiš račun, pa odeš u poštu ili banku, odvale ti proviziju. A ako hoćeš to da izbegneš, pa odeš direktno u VIP, opet platiš nešto što se npr zove usluga naplate računa
rade.radumilo rade.radumilo 09:54 11.03.2015

Re: ...

Plus, ako si iz opravdanih razloga zaključio da ne želiš više da saradjuješ sa telekomom i da hoćeš da menjaš operatera, nemoj slučajno VIP. Ubedljivo najgori.
Ilustrativni primer : kada hoćeš da platiš račun, pa odeš u poštu ili banku, odvale ti proviziju. A ako hoćeš to da izbegneš, pa odeš direktno u VIP, opet platiš nešto što se npr zove usluga naplate računa


Proveravaj svaki račun VIP-a koji dobiješ. Nekim ljudima koje poznajem, desilo se da dobiju neke čudne iznose na računu. Odu u VIP da pitaju o čemu se radi, oni tamo kažu: "Izvinite, to je naša greška", pocepaju račun i izdaju im novi. Koliko ljudi nije proveravalo račune, nego su jednsotavno platili misleći da su tog meseca jednostavno više potrošili?

ps. Što se provizije pri plaćanju računa tiče: Ljudi koristite online banking. Neke banke ne uzimaju proviziju za takav vid plaćanja (makar za određen broj računa mesečno), neke uzimaju jako malu (tipa 9 din po računu).
reanimator reanimator 10:22 11.03.2015

Re: ...

Što se provizije pri plaćanju računa tiče: Ljudi koristite online banking. Neke banke ne uzimaju proviziju za takav vid plaćanja (makar za određen broj računa mesečno), neke uzimaju jako malu (tipa 9 din po računu).

Tačno. Nego sam ovaj mesec doživeo šok, jer sam se igrom slučaja zatekao u tržnom centru u danu kada sam trebao da platim račun i ako, hajde kad sam već tu, da odmah i platim i taman fino izbegnem harač. Kad ono medjutim..
rade.radumilo rade.radumilo 10:59 11.03.2015

Re: ...

Tačno. Nego sam ovaj mesec doživeo šok, jer sam se igrom slučaja zatekao u tržnom centru u danu kada sam trebao da platim račun i ako, hajde kad sam već tu, da odmah i platim i taman fino izbegnem harač. Kad ono medjutim..


Ja koristim mobilne aplikacije. Igrom slučaja, imam tri tekuća računa mada do kraja meseca nameravam ugasiti jedan, ali mi je to dalo priliku da se poigram sa tri različite aplikacije za mobilna plaćanja.
tyson tyson 19:35 11.03.2015

Re: ...

neke uzimaju jako malu (tipa 9 din po računu)

More, ćerao bih ih za tih 9 dinara do pakla i nazad!

Na zbog para nego zbog Principa...



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana