Politika

“Naš čovek Toni Bler “

dali76 RSS / 28.02.2015. u 21:32

"Pederski isprdak" Tony Bler i Tony Bler kao gost savetnik srpske vlade imaju  identičnu  svrhu : prodaja magle,  manipulacija patriotizmom i mimika glasa naroda.

Krajnji cilj ova tri delovanja je vlast  ,a jedina razlika što je Vučić sa "pederskim isprdkom" Blerom    rušio vlast,a  sa savetnikom Blerom istu dodatno učvršćuje.

U oba slučaja Vučić je prodavao maglu, u oba slučaja je manipulisao "patriotizmom" i u oba je slučaja  pokazao da je ono što zovemo narod praktički nemo bez  glasa političke elite.

Treba li uopšte dodati da je     samozvani patriotizam ogledalo isto takvih patriota.  .

Poseta Tonija Blera Beogradu  uz jednosatno predavanje trebala je biti iskorišćena za pitanja ko to i na osnovu kakvog sporazuma plaća firmu koja se  izmedju ostalog bavi savetovanjima raznoraznih diktatora.

Odgovori "francuske sobarice" u ulozi ministarke Zorane kako  je Bler dosao na ćaskanje i kafu , ili odgovor samog premijera  da  "Bler i saradnici"  volontiraju za srpsku vladu su toliko neodgovorni i neozbiljni da sami iziskuju  pažnju opozicije.

Samo se ovakvim konkretnim pitanjima može suprostaviti prodavanju magle u izmišljenoj stvarnosti Aleksandra  Vučića.

Ali, avaj, demagog Vučić zna dobar način da uguši konkretna pitanja. On naime odlično zna  da    "javnost" u Srbiji  niti 16 godina posle NATO bombardovanja nije raskrstila da li je NATO bombe pozvao Tony  Bler, prizvao Slavko Ćuruvija ,ili je odgovornost na politici Slobodana Miloševića. Vučić (i Nikolic) nisu blesavi da  odgovornost za bombardovanje stave u avliju politike Slobodana Miloševića. Sa druge strane, tzv demokratska opozicija  iz populističkih razloga ,a na svoju štetu,   odgovornost za bombardovanje je delila izmedju Miloševića i zapada.

Vučić je odlicno znao da ce "narod" reagovati onoliko  koliko mu to  on dopusti , odnosno kroz  internet ventile. Botovi su  tu da  se , ako je potrebno, dodatno koriguje  simulirani glas naroda.  

 Demokratska stranka kao oslonac proevropske opozicije upala je u Vučićevu klopku burno reagujuci na Blera pomislivši još jednom, bez obzira na bogato iskustvo, da bi joj flert sa Slobinim patriotizmom mogao  doneti koji  postotak više na prilicno siromašnoj anketnoj skali.

Vučić je tako još jedared iskoristio Blera u svoju korist. Epizoda sa pederskim isprdkom bila je namenjena domaćoj publici ,a ova nova sa savetnikom  Blerom namenjeena je  zapadu.

 Domace publike Vucic se sa pravom ne plaši svestan da on kao oponomućeni vlasnik lažnog patriotizma definiše isti takav patriotizam,a i kontroliše "dešavanje naroda".

Ne samo da je  opoziciju uveo u patriotsku zamku svoeje izmišljene stvarnosti,  nego je istu odgurao istočno od sebe(cinici bi rekli raja ) , odnosno u  istu korpu je stavio Pajtića sa Vjericom Radetom.

Vucic po svaku cenu želi da u očima zapada p/ostane jedini izbor. Koristi svaku priliku  da opoziciju  prikaže kao potencijalno opasnu , revolucionarnu, ekstremnu,odnosno kao izvor nestabilnosti.

Bez obzira na činjenicu da je Vučić majstor manipulacije, prosto je neverovatno  da  opozicija ide u pravcu u kom  to Vučiću najviše odgovara.

Neverovatno je da  ne svhataju da  se već  godinama udvaraju izmišljenoj mladoj, odnosno glasu naroda koji je uglavnom product  simulacije  tzv patriotske Srbije. 

Ne gospodo Demokrate, to nije glas naroda, to je  glas vabilice Aleksandra Vučića.

                                                                     



Komentari (180)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:49 01.03.2015

Re: Kvisko

Pitao sam STefana, on je Ataturka pomenuo kao primer.
a mogao sam i za francusku revoluciju da pitam, nego izbegoh.

nisam ti odgovorio na to, jer me mrzi. nisam uopšte želeo neki ozbiljan razgovor o temi ..pošto mi se s tobom ne razgovara ozbiljno, samo sam osetio povoljan momenat da izbacim opak bend, kao što su bad brains-i u etar.

ali me zanima - zašto ti misliš da ne znam o tome ništa ili manje od tebe? da nisi možda i ti završio studije istorije, kao i ja? inače, tezu, da francuska revolucija nikad ne bi uspela bez jakobinske diktature sam čuo na predavanju pokojnog čedomira popova, ali ti si verovatno i od njega više znao...
freehand freehand 23:52 01.03.2015

Re: Kvisko

ali me zanima - zašto ti misliš da ne znam o tome ništa ili manje od tebe? da nisi možda ti završio studije istorije, kao i ja?

inače, tezu, da francuska revolucija nikad ne bi uspela bez jakobinske diktature sam čuo na predavanju čedomira popova, ali ti verovatno i od njega više znaš...

Sreća da te mrzi da sa mnom ozbiljno razgovaraš. Inače bih i ja imao obavezu da ti ozbiljno odgovorim.

Inače - da. i ja sam doktor istorije i prirode i društva.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:55 01.03.2015

Re: Kvisko

Inače - da. i ja sam doktor istorije i prirode i društva.

eto,

ljudi se nađu na najneobičnijim mestima;*
urbana_gerila urbana_gerila 00:02 02.03.2015

Re:

JJ Beba




reci, bebac?
freehand freehand 00:11 02.03.2015

Re: Kvisko

stefan.hauzer
Inače - da. i ja sam doktor istorije i prirode i društva.

eto,

ljudi se nađu na najneobičnijim mestima;*

aha.
Da, to su te retke prilike kad shvatim koliko je kolega Brajović u pravu i da se treba potpisivati ne samo punim imenom i prezimenom, već u svakom drugom komentaru iznositi i izvode iz svog životopisa sa najblistavijim trenucima svoje karijere.
urbana_gerila urbana_gerila 00:20 02.03.2015

Re: Kvisko

freehand
stefan.hauzer
Inače - da. i ja sam doktor istorije i prirode i društva.

eto,

ljudi se nađu na najneobičnijim mestima;*

aha.
Da, to su te retke prilike kad shvatim koliko je kolega Brajović u pravu i da se treba potpisivati ne samo punim imenom i prezimenom, već u svakom drugom komentaru iznositi i izvode iz svog životopisa sa najblistavijim trenucima svoje karijere.


brajović drži do lepog vaspitanja, on krajnje dozirano plasira svoje hajlajtse - samo na blogovima gde ostavlja komentare.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:29 02.03.2015

Re: Kvisko

aha.
Da, to su te retke prilike kad shvatim koliko je kolega Brajović u pravu i da se treba potpisivati ne samo punim imenom i prezimenom, već u svakom drugom komentaru iznositi i izvode iz svog životopisa sa najblistavijim trenucima svoje karijere.

izvini.
ono što sam napisao o svom obrazovanju, napisao sam zbog tvoje šaume. imam visoko mišljenje o tebi ...samo ne mogu da vodim rasprave sa tobom, imam osećaj da se svaki put postaviš superiorno spram mene i to mi siluje mozak
freehand freehand 00:33 02.03.2015

Re: Kvisko

stefan.hauzer
aha.
Da, to su te retke prilike kad shvatim koliko je kolega Brajović u pravu i da se treba potpisivati ne samo punim imenom i prezimenom, već u svakom drugom komentaru iznositi i izvode iz svog životopisa sa najblistavijim trenucima svoje karijere.

izvini.
ono što sam napisao o svom obrazovanju, napisao sam zbog tvoje šaume. imam visoko mišljenje o tebi ...samo ne mogu da vodim rasprave sa tobom, imam osećaj da se svaki put postaviš superiorno spram mene i to mi siluje mozak

To nisam ja. To je moja trauma.

Evo moje omiljene, među pet najboljih ikad - za relaksaciju:

JJ Beba JJ Beba 00:36 02.03.2015

Re:

reci, bebac?

jedino
urbana_gerila urbana_gerila 00:50 02.03.2015

Re:

JJ Beba
reci, bebac?

jedino


JJ Beba JJ Beba 01:12 02.03.2015

Re:

jeff



i poslastica
milisav68 milisav68 09:05 02.03.2015

Re:

JJ Beba
jeff

Ma kakav Jeff, zna se ko je profesor.







urbana_gerila urbana_gerila 16:56 02.03.2015

Re:

milisav68
JJ Beba
jeff

Ma kakav Jeff, zna se ko je profesor.


zna - robert johnson.



jimi hendrix je najbolji student, a ni ova dvojica, kao i treći bledoliki koga su nasledili u the yardbirds nisu puno lošiji.

JJ Beba JJ Beba 17:44 02.03.2015

Re:

jimi hendrix je najbolji student,

slažem se ali prevazišo je učitelja, kako i dolikuje.
hendža je kralj a jeff je tzar. tako sam podelila :) prvi je po meni najveći r'n'roll gitarista ikada, a drugi najveći živi gitarista
yardbirdsi su bašta, rasadnik
urbani ger ilo
freehand freehand 17:50 02.03.2015

Re:

JJ Beba
jimi hendrix je najbolji student,

slažem se ali prevazišo je učitelja, kako i dolikuje.
hendža je kralj a jeff je tzar. tako sam podelila :) prvi je po meni najveći r'n'roll gitarista ikada, a drugi najveći živi gitarista
yardbirdsi su bašta, rasadnik
urbani ger ilo

M's'm - ako ćemo o Tzarevima i kraljevima:




Klepton je posle ovoga mogao i da nikad više ništa ne odsvira i da ostane Tata.
urbana_gerila urbana_gerila 17:57 02.03.2015

Re:

JJ Beba
jimi hendrix je najbolji student,

slažem se ali prevazišo je učitelja, kako i dolikuje.
hendža je kralj a jeff je tzar. tako sam podelila :) prvi je po meni najveći r'n'roll gitarista ikada, a drugi najveći živi gitarista
yardbirdsi su bašta, rasadnik
urbani ger ilo


svi su oni dok me uši služe za mene živi, a i ako ogluvim - ja sjećam se.

bebac
maksa83 maksa83 18:20 02.03.2015

Re:

a drugi najveći živi gitarista

Izvini, Hendrix je živ. Marsovci koji su ga ovde doveli su se smorili bez njega i vratili se i odveli ga kući.

Ja biram da tako verujem pošto želim tako da verujem, činjenice me ne zanimaju.

Od mlađih naslednika te linije prilažem ovo dete kanadske bele saskatunske pusoši. Kapiram ga kao drugo moguće Muddy Waters grananje, Hendrix bi bio prvo.





Crni ES-335.
JJ Beba JJ Beba 18:21 02.03.2015

Re:


Klepton je posle ovoga mogao i da nikad više ništa ne odsvira i da ostane Tata.

ma sve je to gud ,ali jeff je tzar, nema tu diskusije :))
u svim aspektima:u muzikalnosti, u inovacijijama koje je uveo u svirku, savladao je instrumet do savršenstva, ništa trzalica samo prsti, ništa papuče, pedale pomagala, samo pojačalo on i strat




da ne kažem da je dao zadatak gitaristima u svim muzičkim žanrovima- od bluza, r'n'rolla, tehna, do opere - Nessum Dorma


ali o tome smo vazda divanili u prošlosti
urbana_gerila urbana_gerila 18:25 02.03.2015

Re:

maksa83


maksimoviČ!?
baš lepo što se dete vratilo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:42 02.03.2015

Re:

hajde što se vratio, nego što se kao hipster vratio


JJ Beba JJ Beba 20:08 02.03.2015

Re:

Izvini, Hendrix je živ.

urbana_gerila urbana_gerila 20:10 02.03.2015

Re:

stefan.hauzer
hajde što se vratio, nego što se kao hipster vratio


ma, samo kad je on nama tu, makar postao i marsovski nacionalista - čuj, molim te, hendra sa marsa, a svako dobronameran zna da su sun ra i džima sa saturna.
maksa83 maksa83 20:43 02.03.2015

Re:

čuj, molim te, hendra sa marsa

Mars mićo, Mars. Tvrd ti stojim. Kad ovi dragovoljci što su se prijavili za jednosmeran let slete, zateći će tamo njega u beloj sobi kako čeka voz:



JJ Beba JJ Beba 21:27 02.03.2015

Re:


Mars mićo, Mars. Tvrd ti stojim. Kad ovi dragovoljci što su se prijavili za jednosmeran let slete, zateći će tamo njega u beloj sobi kako čeka voz:


mars ili jupiter svjedno, fakat da je biće s druge planete
urbana_gerila urbana_gerila 21:36 02.03.2015

Re:

maksa83
čuj, molim te, hendra sa marsa

Mars mićo, Mars. Tvrd ti stojim. Kad ovi dragovoljci što su se prijavili za jednosmeran let slete, zateći će tamo njega u beloj sobi kako čeka voz:


pda, vlak za saturn.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:44 02.03.2015

Re:

Zaboravili ste Gorana Bregovića.
JJ Beba JJ Beba 22:17 02.03.2015

Re:

marco_de.manccini
Zaboravili ste Gorana Bregovića.

a ja se baš pitam koga krvožedni kojot NATO pakta Toni Bler više voli? da li je tripovao uz Hendžu ili Cream? ili je samo duvao?
čisto da smo u temi

urbana_gerila urbana_gerila 22:44 02.03.2015

Re:

JJ Beba
marco_de.manccini
Zaboravili ste Gorana Bregovića.

a ja se baš pitam koga krvožedni kojot NATO pakta Toni Bler više voli? da li je tripovao uz Hendžu ili Cream? ili je samo duvao?
čisto da smo u temi



negde sam čuo ili pročitao da je očajnički pokušavao da liči na džegera, da li je i voleo stonese - ko bi ga znao...
JJ Beba JJ Beba 22:53 02.03.2015

Re:

urbana_gerila
JJ Beba
marco_de.manccini
Zaboravili ste Gorana Bregovića.

a ja se baš pitam koga krvožedni kojot NATO pakta Toni Bler više voli? da li je tripovao uz Hendžu ili Cream? ili je samo duvao?
čisto da smo u temi



negde sam čuo ili pročitao da je očajnički pokušavao da liči na džegera, da li je i voleo stonese - ko bi ga znao...

da čitala sam onu biografiju džegera gde se kaže da je on, Toni, gurao kod kraljice ideju da poSERe Džegera, ali baba nije htela ni da čuje. navaljivao je svake godine i jednom je popustila. tako džeger tom isprdku može da zahvali tituli
Spiridon Spiridon 22:59 02.03.2015

Re:

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
marco_de.manccini
Zaboravili ste Gorana Bregovića.

a ja se baš pitam koga krvožedni kojot NATO pakta Toni Bler više voli? da li je tripovao uz Hendžu ili Cream? ili je samo duvao?
čisto da smo u temi



negde sam čuo ili pročitao da je očajnički pokušavao da liči na džegera, da li je i voleo stonese - ko bi ga znao...

da čitala sam onu biografiju džegera gde se kaže da je on, Toni, gurao kod kraljice ideju da poSERe Džegera, ali baba nije htela ni da čuje. navaljivao je svake godine i jednom je popustila. tako džeger tom isprdku može da zahvali tituli


evo ga sta kaze Keith o tome


freehand freehand 23:05 02.03.2015

Re:

JJ Beba

Mars mićo, Mars. Tvrd ti stojim. Kad ovi dragovoljci što su se prijavili za jednosmeran let slete, zateći će tamo njega u beloj sobi kako čeka voz:


mars ili jupiter svjedno, fakat da je biće s druge planete

Svi znaju da na Marsu žive samo pauci!
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:12 02.03.2015

Re:

Ja se u gitariste slabo razumem (osim da uvek nepravedno izostavljate Gorana) i ovi novi Satrijaniji i kompanija što samo trče kroz note su mi zamorni i dosadni, ali ovaj mali mi je super relakse

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:16 02.03.2015

Re:

mars, čemu? venera je planeta.

JJ Beba JJ Beba 23:54 02.03.2015

Re:


evo ga sta kaze Keith o tome

ma da, napljuvao ga je zbog toga
i ja sam
JJ Beba JJ Beba 23:56 02.03.2015

Re:

mars, čemu? venera je planeta.

meni je uvek najomiljenija planeta bila Pluton al su mi je nepravedno oduzeli
freehand freehand 00:05 03.03.2015

Re:

JJ Beba
mars, čemu? venera je planeta.

meni je uvek najomiljenija planeta bila Pluton al su mi je nepravedno oduzeli

I perverzni Saturn...
Nego, to oko gitare: obratiti pažnju na malog perverznjaka negde od 4.10
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:08 03.03.2015

Re:

nađimo se na neptunu:)
i planete same pevaju, tako sam makar čuo od voyagera;




jednom sam iz radoznalosti (koja je ubila mačku) slušao ove zapise, i od tad ih redovno koristim kada imam problem sa nesanicom.
JJ Beba JJ Beba 00:14 03.03.2015

Re:

a se u gitariste slabo razumem (osim da uvek nepravedno izostavljate Gorana) i ovi novi Satrijaniji i kompanija što samo trče kroz note su mi zamorni i dosadni, ali ovaj mali mi je super relakse

o da, slušala sam ga. u njega se kunu klinci, kućni svirači, koji sede na gajbi gledaju youtube i skidaju. vrlo inovativan gitarista. uglavnom svira sam. meni kul što je htreo da liči na onog psihopatu iz Halloweena
urbana_gerila urbana_gerila 00:18 03.03.2015

Re:

JJ Beba
da čitala sam onu biografiju džegera


da se odmah ogradim kako ne radim ni u ni za lagunu, ali treba istaći da jedino oni, koliko-toliko redovno, objavljuju knjige sa rock tematikom i da bi svi kojima je ova muzika na srcu trebalo da, ako mogu, pomognu da to potraje kupovinom nekog naslova.

JJ Beba JJ Beba 00:31 03.03.2015

Re:

urbana_gerila
JJ Beba
da čitala sam onu biografiju džegera


da se odmah ogradim kako ne radim ni u ni za lagunu, ali treba istaći da jedino oni, koliko-toliko redovno, objavljuju knjige sa rock tematikom i da bi svi kojima je ova muzika na srcu trebalo da, ako mogu, pomognu da to potraje kupovinom nekog naslova.



ja mal kupujem mal biblioteka
ima i Clio onu o Dilan /Koen poeziji a čini mi se da je Dereta izdao Koenovu biografiju što se meračim da kupim al nikako, sve kupim nešto drugo
freehand freehand 00:32 03.03.2015

Re:

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
da čitala sam onu biografiju džegera


da se odmah ogradim kako ne radim ni u ni za lagunu, ali treba istaći da jedino oni, koliko-toliko redovno, objavljuju knjige sa rock tematikom i da bi svi kojima je ova muzika na srcu trebalo da, ako mogu, pomognu da to potraje kupovinom nekog naslova.



ja mal kupujem mal biblioteka
ima i Clio onu o Dilan /Koen poeziji a čini mi se da je Dereta izado Koenovu biografiju što se meračim da kupim al nikako, sve kupim nešto drugo

A meni Džeger komšija.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:36 03.03.2015

Re:

vrlo inovativan gitarista. uglavnom svira sam. meni kul što je htreo da liči na onog psihopatu iz Halloweena

Мало је блесав, издао је нешто као 150 албума, узори су му Мајкл Џексон, Брус Ли, Мајкл Џордан и Џими Хендрикс.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:44 03.03.2015

Re:

a čini mi se da je Dereta izdao Koenovu biografiju što se meračim da kupim al nikako, sve kupim nešto drugo

jeste, dereta.

pre toga su izdali vejtsovu biografiju; divlje godine.
ima dereta zanimljivih izdanja i poprilično širok spektar knjiga kojih izdaju.
iako je meni, najzanimljiviji izdavač lom (nekadašnji haos:)
JJ Beba JJ Beba 00:45 03.03.2015

Re:

marco_de.manccini
vrlo inovativan gitarista. uglavnom svira sam. meni kul što je htreo da liči na onog psihopatu iz Halloweena

Мало је блесав, издао је нешто као 150 албума, узори су му Мајкл Џексон, Брус Ли, Мајкл Џордан и Џими Хендрикс.

e znaš marco, apropo urbanove i moje spike o knjigama o muzici, sad sam se setila, pre dve godine (čini mi se ) ti si mi preporučio knjigu Ellen Willis i ja kupila Ellen Willis, On rock music i evo je stoji mi kod glave međ dragim knjigama koje ne držim u policama
JJ Beba JJ Beba 00:47 03.03.2015

Re:

pre toga su izdali vejtsovu biografiju; divlje godine.

da to sam uzela iz biblioteke
da loom je zanimljiv, al' tu je i booka
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:48 03.03.2015

Re:

Ellen Willis

Сећам се, нешто смо о Џенис говорили.
urbana_gerila urbana_gerila 00:48 03.03.2015

Re:

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
da čitala sam onu biografiju džegera


da se odmah ogradim kako ne radim ni u ni za lagunu, ali treba istaći da jedino oni, koliko-toliko redovno, objavljuju knjige sa rock tematikom i da bi svi kojima je ova muzika na srcu trebalo da, ako mogu, pomognu da to potraje kupovinom nekog naslova.



ja mal kupujem mal biblioteka
ima i Clio onu o Dilan /Koen poeziji a čini mi se da je Dereta izdao Koenovu biografiju što se meračim da kupim al nikako, sve kupim nešto drugo



dereta je objavio i cohena i waitsa, nisu biografije ali ti ih preporučujem, clio ima još i bowieja i beatlese, a geopotika ediciju notni spisi koja je prava bombona, tu je još i utopija i još neke manje kuće, ali je laguna najplodonosija i jedina može da se meri sa hrvatskim izdavačima.

ja pođem da kupim, recimo, patike a vratim se gajbi sa knjigama, kupujem i ono što ne slušam, trenutno sam u fazi pregovora sa nekom lepom devojčicom iz lagune oko kupovine đuletove knjige o van goghu - ona nudi da vodi na piće ako je kupim, a ja se cenjkam da bude bar i pljeska uličarka negde usput.
JJ Beba JJ Beba 00:49 03.03.2015

Re:

marco_de.manccini
vrlo inovativan gitarista. uglavnom svira sam. meni kul što je htreo da liči na onog psihopatu iz Halloweena

Мало је блесав, издао је нешто као 150 албума, узори су му Мајкл Џексон, Брус Ли, Мајкл Џордан и Џими Хендрикс.

ekipa snova
JJ Beba JJ Beba 00:49 03.03.2015

Re:

marco_de.manccini
Сећам се, нешто смо о Џенис говорили.

jeste
urbana_gerila urbana_gerila 00:53 03.03.2015

Re:

marco_de.manccini
Сећам се, нешто смо о Џенис говорили.


kad je spomenuste, sinteza i janis joplin i tine turner a i dalje - beth hart.

JJ Beba JJ Beba 00:54 03.03.2015

Re:

clio ima još i bowieja i beatlese,

čitala sam
ne znam ko izdao Stinga a ima i neka vrlo zanimljiva knjiga o tekstovima Bitlsa, ono kako su nastajali, šta se dešavalo itajrad
kod mene slično- krenem u H&M a završim u vulkanu, mada knjige uglavnom kupujem u beopolisu, mada imam one kartice za popust i u laguni i vulkanu
jao ne mogu đula, to znamo
JJ Beba JJ Beba 00:57 03.03.2015

Re:

urbana_gerila
marco_de.manccini
Сећам се, нешто смо о Џенис говорили.


kad je spomenuste, sinteza i janis joplin i tine turner a i dalje - beth hart.


ooo da :)
a gle bonamasu, ko bankarski službenik
maksa83 maksa83 01:12 03.03.2015

Re:

a gle bonamasu, ko bankarski službenik

Surova si. :)))

Ali što jes jes stvarno izgleda k'o dork.

Nego meni je on ... čudna pojava, čudna u smislu - impresionira me na racionalnom nivou (čudo od deteta, svirao sa B.B. Kingom kad je imao 12 godina, itd., ima 80 prstiju i sve te gold top 1957/58/59 les polove) al' je izabrao u glup žanr (britiš bluz, prosto ne varim) i nekako mi je sve to šuplje, ni Carmine Rojas ne pomaže.

Jedino njegovo što mogu da slušam je ovo, što čak nije ni njegovo nego ZZ Topovo (mada ga je razvukao na 12 minuta i tu ubacio sve živo):




P.S. E da - ne treba da pokušava da peva, jezzzivo je. Nek' mu neko kaže.
urbana_gerila urbana_gerila 01:12 03.03.2015

Re:

JJ Beba
clio ima još i bowieja i beatlese,

čitala sam
ne znam ko izdao Stinga a ima i neka vrlo zanimljiva knjiga o tekstovima Bitlsa, ono kako su nastajali, šta se dešavalo itajrad
kod mene slično- krenem u H$M a završim u vulkanu, mada knjige uglavnom kupujem u beopolisu, mada imam one kartice za popust i u laguni i vulkanu
jao ne mogu đula, to znamo


stinga laguna - raštimovana muzika.
knjiga o beatlesima koju pominješ zove se - ka drugoj strani vasione, i objavio ju je sam damir malešev koji je izabrao i preveo tih 100 pesama, a korice mu je uradio rastko ćirić koji je sa goranom skrobonjom autor the rubber soul projecta koji sadrži knjigu i disk sa pesmama inspirisanim beatlesima.

dali76 dali76 01:28 03.03.2015

Re:

Kakav dobar troll !!!
Muzika je most...
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:32 03.03.2015

Re:

A šta ono beše tema, čekaj, ... a, Toni -- fuj, baci to.
JJ Beba JJ Beba 01:48 03.03.2015

Re:

dali76
Kakav dobar troll !!!
Muzika je most...

Pa Toni isprdak Bler je stari roker. i tripadžija
JJ Beba JJ Beba 01:52 03.03.2015

Re:

korice mu je uradio rastko ćirić koji je sa goranom skrobonjom autor the rubber soul projecta koji sadrži knjigu i disk sa pesmama inspirisanim beatlesima.

imam taj cd negde ovde
rastka vlo volim u svakom pogledu, šta god da radi a Prtko je bilo omiljeno štivo

u jednom od mojih bivšiš života radili smo neke spotove zajedno i pravili taumtrop
JJ Beba JJ Beba 02:04 03.03.2015

Re:

Ali što jes jes stvarno izgleda k'o dork.

da ko oni nrdovi kad se slikaju ispod rakete

bonamasa je super svirač i trebalo je da dođe u beograd pre par godnina (još nije bio mega giga zvezda, al se vrlo znalo za njega) u SKC, navatao ga onaj lik što drži bluz scenu, ne mogu sada da se setim imena, navatao ga negde u blizini svirao i imao rupu i pristao da dođe u beograd. karta bila 1000 dinara jbt. i zamili zaglavio se kamion sa opremom na mađarskoj granici, nisu imali neki papir, a geaci carinici nisu hteli da ih puste. i stajali tu na gani 7 sati. i ovaj mendžer što je organizovao jbte kenja telefonom sa carinicima, ubeđje ih da puste kamion umesto da sedne u kola i ode na granicu i lično reši problem. bonamasa popizdio posle tolkog čekićanja i kaže okreći kamione, ko ih jebe
popizdela sam

jojj samo fali da zapeva takav nrdav
dali76 dali76 02:28 03.03.2015

Re:

Jebote moram da trolujem, ali cu kratko.
Tony jeste isprdak.
Ne bi pio kafu sa njim. Da pijem.
Ali Tony Bler moze biti odgovoran za bombardovanje ukoliko se utvrdi da je kao savetnik ucestvovao u kreiranju politike Milosevica.
Sta hocu reci? Stotinu takvih isprdaka kao Bler ne bi moglo doprineti bombardovanju da nismo imali nase isprdke.
To je sustina.
Kraj trola.

Ajde sad ponovo na vas troll ))

urbana_gerila urbana_gerila 02:49 03.03.2015

Re:

dali76
Jebote moram da trolujem, ali cu kratko.


dali, zloupotrebljavaš to što smo in the mood da troluješ, i, još, šatro - kratko.
nije u redu, brate.

urbana_gerila urbana_gerila 02:57 03.03.2015

Re:

JJ Beba
korice mu je uradio rastko ćirić koji je sa goranom skrobonjom autor the rubber soul projecta koji sadrži knjigu i disk sa pesmama inspirisanim beatlesima.

imam taj cd negde ovde
rastka vlo volim u svakom pogledu, šta god da radi a Prtko je bilo omiljeno štivo

u jednom od mojih bivšiš života radili smo neke spotove zajedno i pravili taumtrop



a kada zapeva pomisliš - reinkarnirao se lennon.
dali76 dali76 05:46 03.03.2015

Re:

Ne moze covek ni na sopstvenom blogu da trolujee.

freehand freehand 08:00 03.03.2015

Re:

dali76
Jebote moram da trolujem, ali cu kratko.
Tony jeste isprdak.
Ne bi pio kafu sa njim. Da pijem.
Ali Tony Bler moze biti odgovoran za bombardovanje ukoliko se utvrdi da je kao savetnik ucestvovao u kreiranju politike Milosevica.
Sta hocu reci? Stotinu takvih isprdaka kao Bler ne bi moglo doprineti bombardovanju da nismo imali nase isprdke.
To je sustina.
Kraj trola.

Ajde sad ponovo na vas troll ))


Dabre, i trebalo je da nas bombardujete.
Za to je uvek lako naći dovoljno dobar razlog.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:35 03.03.2015

Re:

ne znam ko izdao Stinga

zar ima dosadnijih pesama na engleskom, od onih gde featuring sting?

urbana_gerila urbana_gerila 15:04 03.03.2015

Re:

dali76
Ne moze covek ni na sopstvenom blogu da trolujee.


ma, možeš na sopstvenom, nemoj na našem.
urbana_gerila urbana_gerila 15:08 03.03.2015

Re:

stefan.hauzer
ne znam ko izdao Stinga

zar ima dosadnijih pesama na engleskom, od onih gde featuring sting?



dobra knjiga, bre, što sam i očekivao...
JJ Beba JJ Beba 16:11 03.03.2015

Re:

urbana_gerila
JJ Beba
korice mu je uradio rastko ćirić koji je sa goranom skrobonjom autor the rubber soul projecta koji sadrži knjigu i disk sa pesmama inspirisanim beatlesima.

imam taj cd negde ovde
rastka vlo volim u svakom pogledu, šta god da radi a Prtko je bilo omiljeno štivo

u jednom od mojih bivšiš života radili smo neke spotove zajedno i pravili taumtrop



a kada zapeva pomisliš - reinkarnirao se lennon.

aham
JJ Beba JJ Beba 16:36 03.03.2015

Re: Kvisko

. Znam ja da su radikali sebi tu zgradu dodelili na 99 godina, ali je ugovor bio po važećim propisima i sve što je moglo da se uradi ili bi podrazumevalo izmenu zakona ili njihovo kršenje.

nije me mrzelo da proverim
nije na 99 nego na 30 godina
Zgrada Magistrata je vlasništvo Republike Srbije ali je predata na korišćenje JP Polsovni prostor Zemun i kad su došli na vlast radikali su zakupili prostor na 30 godina po ceni koja je tada iznosila nešto više od milion dinara i promenili mu namenu. Cena zakupa je iznosila neverovatnik 1,75 dinara po kvadratu. Zgrada koja je pod zaštitom kao spomenik kulture adaptirana je i opremljena o trošku opštine, dakle iz budžeta opštine, iz džepova svih zemunaca i radikali je poklanjaju je odlukom Izvršnog odbora SO- sami sebi tj SRS. U međuvremenu sud je poništio ugovor o zakupu jer je supotran Zakonu o kulturnim dobrima.Bilo je pokušaja iseljavanja što je predstvaljalo svojevrsnu komediju u pokušaju da čelnicima (Šešelju, Tomi, Vučiću) urući sudsko rešenje.
Zatim je Vrhovni sud usvojio zahtev SRS za reviziju postupka i vratio ceo postupak na početak. Dolazi do promena na lokalnim izborima 2004.god (prvim posle promena 2000. kada je onaj radikal rekao mom prijatelju ako nas ne počistite mi ćemo se vratiti i jebaćemo vam mater), radikali se vraćaju na vlast u Zemunu i naravno povukli tužbu u sporu koji je započela vlast DOSa.
zakup iznosi 50 evra mesečno za celi zgradu čija je površina 2.100 km

proveravala u knjizi Dosije Zemun


edtit
evo našla pdf
sa leve strane su poglavlja pa pod magistrat ima sve o tome
blogovatelj blogovatelj 19:01 03.03.2015

Re:

hendža je kralj a jeff je tzar. tako sam podelila :) prvi je po meni najveći r'n'roll gitarista ikada, a drugi najveći živi gitarista
yardbirdsi su bašta, rasadnik


Ne mogu a da se ne složim, jedino bih izmenio mesta caru i kralju, jer je car po hijerarhiji viši domet od kralja.
blogovatelj blogovatelj 19:29 03.03.2015

Re:

ekipa snova


A belca nema u ekipi
blogovatelj blogovatelj 19:43 03.03.2015

Re:

Zaboravili ste Gorana Bregovića.


Mi jesmo, ali Francuska nije. Postao je vitez. Na muljanje i prepisivačinu znači moš i vitez da postaneš!
blogovatelj blogovatelj 22:57 03.03.2015

Re:

Mars mićo, Mars.


Ni ovaj nije sa naše planete.

dali76 dali76 01:14 04.03.2015

Re:

Freehand:
Dabre, i trebalo je da nas bombardujete….

Mi, vas?
Lele
Ako si se vec dokopo Ayahuasca napitka, pusti makar muziku.

freehand freehand 07:30 04.03.2015

Re:

Mi, vas?
Lele
Ako si se vec dokopo Ayahuasca napitka, pusti makar muziku.

Jok, vi Miloševića, uz malo kolateralne štete. Opravdano, naravno.
freehand freehand 00:54 02.03.2015

Dosta je

... bilo zajebavanja!
Bebe, komanduj!

JJ Beba JJ Beba 01:13 02.03.2015

Re: Dosta je

freehand
... bilo zajebavanja!
Bebe, komanduj!



ima ko to voli

ja na barikade




i da

dali76 dali76 07:21 02.03.2015

svaka cast Vucicu


Na jos jednom patrijotskom blefu
Odnosno, Bleru .
Ne znamo kakve je to pare prebijao sa Arapima. Ne znamo ni ko je ustvari Blera platio. Ni koliko je kostala jednosatna seansa u Klubu Poslanika.
Sem ako neko stvarno misli da je Tony Bler volontirao uz kafu.

Neko iz mase je kriknuo:Bler zlocinac…I nista vise nije vazno.

looping looping 08:59 02.03.2015

Re: svaka cast Vucicu

dali76

Na jos jednom patrijotskom blefu
Odnosno, Bleru .
Ne znamo kakve je to pare prebijao sa Arapima. Ne znamo ni ko je ustvari Blera platio. Ni koliko je kostala jednosatna seansa u Klubu Poslanika.
Sem ako neko stvarno misli da je Tony Bler volontirao uz kafu.

Neko iz mase je kriknuo:Bler zlocinac…I nista vise nije vazno.


Čekaj, pa ko je kriv opoziciji što nema grama mozga i navuče se na svaku glupost? Sa takvom opozicijom AV će vladati doživotno. I treba.
Bez obzira na činjenicu da je Vučić majstor manipulacije, prosto je neverovatno da opozicija ide u pravcu u kom to Vučiću najviše odgovara.

Ne treba biti majstor manipulacije sa ovakvom opozicijom. Dovoljno je biti šegrt. Svako sa malo mozga bi mogao da poentira. Link.
zovitemegrunf zovitemegrunf 09:41 02.03.2015

Re: svaka cast Vucicu

looping

Link.


Buni me, ovo je sa RTSa, a članak pisan za Blic. A na Blicovom sajtu, ništa...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana