Ljudska prava| Politika| Region

Kako pobeći od Tadića

Nebojsa Krstic RSS / 14.02.2015. u 12:15

 

 

Pre neki dan, bivši predsednik Srbije, Tadić, u jednom svom intervjuu kritički se osvrnuo na neke bivše saradnike, među kojima i na moju malenkost, rekavši da sam "mnogo bliži naprednjačkoj vlasti i političkoj filozofiji" nego njegovom načinu "upravljanja i razumevanja politike". "To što on danas govori, s mojom politikom nema nikakve veze i vezivanje mog imena za njega samo proizvodi konfuziju", dodao je Tadić.

Odmah da napomenem: bivši predsednik je potpuno u pravu.

Kod nas je postala rednja prišivanja etiketa i stavljanja u fioku do te mere da jednostavno ne možete da postojite u javnom etru ako niste deo nekog klana ili grupe, ako niste nečiji. I onda kad neko, na primer ja, iskoristi svoje demokratsko pravo da ima lično mišljenje i javno ga iznese, javno mnjenje ga po automatizmu prišije nekom drugom, u ovom konkretnom slučaju Tadiću.

I eto ti belaja!

Ne znam šta bi čovek mogao da uradi da to spreči.

Mogao bih da zaćutim. Ali šta može da radi čovek koji je prestar za rokenrol, a premlad da umre, ako ne da iznosi svoje mišljenje? Možda bih mogao da u svaki svoj tekst dodam fusnotu: "Ovo što tvrdi Nebojša Krstić mišljenje je Nebojše Krstića, i to mišljenje nikako ne treba dovoditi u vezu sa Tadićevim imenom, a u cilju proizvodnje konfuzije." Takođe, fusnota bi mogla da sadrži i sledeće: "Ovo što piše Nebojša Krstić nikakve veze nema s Tadićevom politikom jer Krstić, prav za prav, i ne zna šta je danas Tadićeva politika."

Vraćam se na ekspredsednikovu tvrdnju, na deo u kome kaže da sam "blizak naprednjačkoj vlasti i političkoj filozofiji." Hm. I to je tačno. Naime, sa naprednjačkom sam vlašću blizak tako što s njom nemam nijednu dodirnu tačku niti u toj vlasti participiram. Znači blizak sam prilično. Kad je o političkoj filozofiji reč, tu je stvar malo komplikovanija, u meri u kojoj to u filozofskim pitanjima obično biva. Umesto da se upuštamo u debatu o apstraktnim temama kakva je smisao života, uzmimo za primer nešto konkretno i aktuelno, recimo, vest koja kaže da će premijer Vučić da ode na inauguraciju Kolinde Grabar Kitarović.

Kako se postaviti prema tome?

Od trenutka kada su izbori u susedstvu okončani do danas, novoizabrana hrvatska predsednica napravila je nekoliko diplomatskih faulova prema Srbiji. Pomenula je Vojvodinu kao susednu zemlju, a rekla je i da su za nju hrvatski Srbi - Hrvati. S obzirom na to da je teško u ovom trenutku oceniti da li je po sredi samo nesnalaženje ili je u pitanju kontura njene buduće politike, zvanična Srbija izabrala je prilično inteligentno rešenje - da ne reaguje. Međutim, sve pomenuto stavlja se u kontekst tinjajućeg antisrbizma, koji se kod naših suseda javlja u različitim alotropskim modifikacijama, od razbijanja ćiriličnih tabli pa do trenutno aktuelne šovinističke kampanje protiv Milorada Pupovca, koju prosveduje oslobođeni zločinac Branimir Glavaš.

Gde je s tim u vezi Vlada Republike Hrvatske? Da li se hrvatska vlada, ona koja je od naše tražila da se ogradi od Šešelja, ogradila od Glavaša i njegovih ideja?

U takvim okolnostima kakve su, standardni srpski političar izmerio bi efekte svog odlaska u Zagreb i odlučio da ne ide.

Onaj koji bi bio u stanju da proguta uvredljive i neprimerene izjave, da zanemari hrvatske pretnje da će nas blokirati na EU putu, onaj koji bi uprkos svim nedobrosusedskim gestovima, a na štetu svog političkog rejtinga, otišao na Pantovčak sa porukom mira i dobre volje, koji bi novoj predsednici Hrvatske pružio ruku sa željom da sva otvorena pitanja između Srbije i Hrvatske rešavamo u miru i dijalogom zaslužio bi, po mom skromnom mišljenju, da se nazove državnikom.

I sad kad se ispostavi da je Vučić taj koji je sposoban za državnički gest, treba li pohvaliti Vučića? Ili treba oćutati da se ne bi stvarala konfuzija? Treba li premijera ohrabriti da nastavi u dobrom pravcu ili se treba mudro čuvati etikete bliskosti s "naprednjačkom političkom filozofijom"?

 

Objavljeno u Našim Novinama jutros

 

 

 

 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milojep milojep 12:29 14.02.2015

Šah

Ali šta može da radi čovek koji je prestar za rokenrol, a premlad da umre


Neko reče šah!

I sad kad se ispostavi da je Vučić taj koji je sposoban za državnički gest, treba li pohvaliti Vučića? Ili treba oćutati da se ne bi stvarala konfuzija? Treba li premijera ohrabriti da nastavi u dobrom pravcu ili se treba mudro čuvati etikete bliskosti s "naprednjačkom političkom filozofijom"?


Meni se čini da je dobar pravac jedino relacija kojom je fizički krenuo ka Zagrebu. Oko svega ostalog -državničkih poteza, gutanja uvreda i slično treba sačekati pa videti!
princi princi 12:38 14.02.2015

:)

a rekla je i da su za nju hrvatski Srbi - Hrvati.

Da, ta Colinda je izgleda fina riba, ali nije baš preterano pametna. Jer, ako su (pa makar i samo za nju) hrvatski Srbi, Hrvati, onda su, istom logikom, i srpski Hrvati, Srbi. A pošto sve to implicira da su razlike između naroda uslovljene isključivo teritorijalnom raspodelom a ne nekakvom tradicijom, kulturom, jezikom, religijom, čime već, odatle lako sledi da su Hrvati- Srbi. Nisam siguran da je ona baš to htelea reći, ali ako jeste, onda Colinda ispade veći borac za bratstvo i jedinstvo od Tita! I posle Tita, Colinda.

Uzgred, ako se Filip & Karagaća dohvate ovoga, najebali smo svi.

edit: A, opet, ako je htela reći da nacionalna pripadnost nije ništa i da je određena isključivo pripadnošću državi, maltene pitanje kome plaćaš porez, onda je praktično implicirala da je taj tisućgodišnji san o državi čisti bullshit. Jer, da je bila neka druga država, onda ni Hrvati ne bi bili Hrvati, ni Srbi, Srbi, nego neki treći. Colinda, srećo, kuko levičarska, u ime svih salonskih anarhista ovog sveta: volimo te i nemoj da se stidiš, otvori dušu još više!
alselone alselone 13:48 14.02.2015

Re: :)

Da, ta Colinda je izgleda fina riba, ali nije baš preterano pametna. Jer, ako su (pa makar i samo za nju) hrvatski Srbi, Hrvati, onda su, istom logikom, i srpski Hrvati, Srbi. A pošto sve to implicira da su razlike između naroda uslovljene isključivo teritorijalnom raspodelom a ne nekakvom tradicijom, kulturom, jezikom, religijom, čime već, odatle lako sledi da su Hrvati- Srbi. Nisam siguran da je ona baš to htelea reći, ali ako jeste, onda Colinda ispade veći borac za bratstvo i jedinstvo od Tita! I posle Tita, Colinda.

Uzgred, ako se Filip & Karagaća dohvate ovoga, najebali smo svi.

edit: A, opet, ako je htela reći da nacionalna pripadnost nije ništa i da je određena isključivo pripadnošću državi, maltene pitanje kome plaćaš porez, onda je praktično implicirala da je taj tisućgodišnji san o državi čisti bullshit. Jer, da je bila neka druga država, onda ni Hrvati ne bi bili Hrvati, ni Srbi, Srbi, nego neki treći. Colinda, srećo, kuko levičarska, u ime svih salonskih anarhista ovog sveta: volimo te i nemoj da se stidiš, otvori dušu još više!


Da, nije bas najpametnija. Izgleda da su Grabar i grobar isti kapaciteta. Mislim da ona nisto od ovoga nije promislila niti mogla da dobaci nego da je samo htela da kaze kako su Srbi Hrvati. I da Vojvodina nije Srbija. Tuzno je da ti Hrvati nemaju politiku osim konfrontacije sa Srbijom. A sto se tice odlaska - treba da se ode, pa makar samo kao poruka.
Kraja Kraja 19:19 14.02.2015

Re: :)

ali nije baš preterano pametna


...hm...
...navodno barata sa vise jezika nego ceo nas mip...
...sto se skole tice, ima za celu vladu srbije...i preostalo bi...
...a te prve izjave u zanosu...se u vodu bacaju...
...mada, kad se setim kako sam hrvatima zavideo na josipovicu, a onda poslednje godine covek doziveo mentalni strmopizd...
...cudna je politika u funkciji nacije...pardon, nacionalizma...
princi princi 19:30 14.02.2015

Re: :)

navodno barata sa vise jezika nego ceo nas mip...
...sto se skole tice, ima za celu vladu srbije...

Izgleda kad je pamet u pitanju, škola je možda potreban ali sigurno nije i dovoljan uslov.
hajkula1 hajkula1 20:33 14.02.2015

Re: :)

princi
a rekla je i da su za nju hrvatski Srbi - Hrvati.

Da, ta Colinda je izgleda fina riba, ali nije baš preterano pametna. Jer, ako su (pa makar i samo za nju) hrvatski Srbi, Hrvati, onda su, istom logikom, i srpski Hrvati, Srbi. A pošto sve to implicira da su razlike između naroda uslovljene isključivo teritorijalnom raspodelom a ne nekakvom tradicijom, kulturom, jezikom, religijom, čime već, odatle lako sledi da su Hrvati- Srbi. Nisam siguran da je ona baš to htelea reći, ali ako jeste, onda Colinda ispade veći borac za bratstvo i jedinstvo od Tita! I posle Tita, Colinda.

Uzgred, ako se Filip & Karagaća dohvate ovoga, najebali smo svi.

edit: A, opet, ako je htela reći da nacionalna pripadnost nije ništa i da je određena isključivo pripadnošću državi, maltene pitanje kome plaćaš porez, onda je praktično implicirala da je taj tisućgodišnji san o državi čisti bullshit. Jer, da je bila neka druga država, onda ni Hrvati ne bi bili Hrvati, ni Srbi, Srbi, nego neki treći. Colinda, srećo, kuko levičarska, u ime svih salonskih anarhista ovog sveta: volimo te i nemoj da se stidiš, otvori dušu još više!


Zamisli, već neko vreme se zezam na ovu temu. Hrvati imaju neki pokret koji dokazuje da smo se mi Srbi odcepili od njih Hrvata, promenili veru pa naciju... Sprdnja.
urbana_gerila urbana_gerila 20:43 14.02.2015

Re: :)

hajkula1

Zamisli, već neko vreme se zezam na ovu temu. Hrvati imaju neki pokret koji dokazuje da smo se mi Srbi odcepili od njih Hrvata, promenili veru pa naciju... Sprdnja.


dok svako dobronameran zna da su srbi narod najstariji od koga potiče svet vaskoliki.
NNN NNN 13:37 15.02.2015

Re: :)

A sto se tice odlaska - treba da se ode, pa makar samo kao poruka.
(t)ko zna, možda se ogrebe od tompsona i za neki cd...
qqriq qqriq 19:52 16.02.2015

Re: :)

Da, ta Colinda je izgleda fina riba, ali nije baš preterano pametna


cek cek, zar ti nisi autor misli da su rvatice dobre ribe? mislim, ja se za svog čoveka yanisa borim na svakom blogu, vernost mi drugo ime.
ali ali, imam u konkretnom slucaju mali problem, pri cemu ce ispasti da se slazem s tobom. meni su nacionalisti priglupi, a pod dva i bikovi su mi Isto Takodje priglupi ( ono: usko shvataju al to teraju, ubi bože! ), a kolindica je kao i njen franjo u tom znaku. i frojd je, znam, nemoj sad da mi neko izlista primere briljantnih umova tipa cukerberg. ok, sve ovo sam uzgred napisala.
s druge, pak, strane, super mi ona plava boja kolindine haljine s jučerašnjeg spektakla.
a što se same teme bloga tiče, izvan je mog interesovanja.
na borisa ja ne mislim nikad, on je potrošen.
Goran Vučković Goran Vučković 19:56 16.02.2015

Re: :)

Kad pomenu Janisa - si videla ovo:

qqriq qqriq 20:05 16.02.2015

Re: :)

Kad pomenu Janisa - si videla ovo:



I to i svašta još nešto. Malo mu fali da bude popularniji od "50 nijansi".
Da, da, do sad baš čitala šta je rekao u Briselu danas popodne, a vatam zalet da čitam njegovu kolumnu od juče.
Pratim ga na tviteru pa hitam
antioksidant antioksidant 12:38 14.02.2015

c

drugarica moja se razvela, rec ruznu o bivsem nije izgovorila. kaze "on je bio moj izbor".
princi princi 12:41 14.02.2015

Re: c

antioksidant
drugarica moja se razvela, rec ruznu o bivsem nije izgovorila. kaze "on je bio moj izbor".

Ovde je reč o idejama, ne ljudima, :).
milojep milojep 12:48 14.02.2015

Re: c

antioksidant
drugarica moja se razvela, rec ruznu o bivsem nije izgovorila. kaze "on je bio moj izbor".


Podseti me ta izjava na onaj vic kada 'neko' na nebu ugleda Tuđmana i u krilu mu neviđena plavuša! Taj upita svetog Petra kako je moguće da nagrađuju zločinca takvom ženom. A tada će Tuđman: Nije ona moja nagrada već sam ja njena kazna
Milan Novković Milan Novković 13:14 14.02.2015

Re: c

antioksidant
drugarica moja se razvela, rec ruznu o bivsem nije izgovorila. kaze "on je bio moj izbor".

Razvod ume da bude prosta, poštena, uredna i opuštena jednofazna strategija.

Ume da bude isto tako sve lepo ali dvofazna ili višefazna strastegija aktivirana u užem domenu - nova familija moje prve žene i moja sadašnja familija se mnogo druže, sa njima se, najverovatnije, najčešće viđamo i posećujemo, sa novim mužem moje prve žene ja popijem mnogo vina, lepo ispričam, nikad se nismo dokačili, ali nikad i imamo dosta zajedničih tema - on je jako obrazovan i pametan i za engleza ima natprosečan smisao za humor, jako zabavan.

I onda sve to ume, sad više nisam na svom "slučaju", kompleksna, višefazna strategija u širem domenu - samo ja podržavam sve što ima veći kreativni društveni potencijal od destruktivnog.
natasavb natasavb 13:17 14.02.2015

Re: c

princi
antioksidant
drugarica moja se razvela, rec ruznu o bivsem nije izgovorila. kaze "on je bio moj izbor".

Ovde je reč o idejama, ne ljudima, :).


Tako reći o višim ciljevima.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:29 14.02.2015

Re: c

Ovde je reč o idejama, ne ljudima, :).

tess tess 14:19 14.02.2015

Re: c

urbana_gerila urbana_gerila 16:30 14.02.2015

Re: c

tess
Ili do Marsa.


angie01

a, sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim, zenu zelenu...


bemtisunašce
, počele da šeruju i misaoni tok.
mora ih ostavim dok još mrdam...
freehand freehand 16:34 14.02.2015

Re: c

milojep
antioksidant
drugarica moja se razvela, rec ruznu o bivsem nije izgovorila. kaze "on je bio moj izbor".


Podseti me ta izjava na onaj vic kada 'neko' na nebu ugleda Tuđmana i u krilu mu neviđena plavuša! Taj upita svetog Petra kako je moguće da nagrađuju zločinca takvom ženom. A tada će Tuđman: Nije ona moja nagrada već sam ja njena kazna

Stare kosti sevaju i žigaju, viagre niđe, a ona se u krilu gnezdi...
Bonner Bonner 18:55 14.02.2015

Re: c

princi


Ovde je reč o idejama, ne ljudima, :).


Tu je rec o mnogo cemu ali najmanje o idejama i ljudima! Tu ljudskost odavno ne stanuje. Na zalost. O cojstvu da i ne govorim.

tess tess 19:16 14.02.2015

Re: c

urbana_gerila
počele da šeruju i misaoni tok.

Ma pravi si ti Zvrki.

Evo, na tok, setih se pesme,
za Nato Crvenkapu i Vučka.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=Pst_XQYN_4k[/youtube]
hajkula1 hajkula1 20:35 14.02.2015

Re: c

Milan Novković
za engleza



Ključna reč.
emsiemsi emsiemsi 08:00 15.02.2015

Re: c

antioksidant
drugarica moja se razvela, rec ruznu o bivsem nije izgovorila. kaze "on je bio moj izbor".

Нису Тадић и Крстић били у браку па да не говоре ружне речи један о другом !
svjetlana10 svjetlana10 12:49 14.02.2015

Kako izbjeci belaj?

Prije svega kao odrasli ljudi sjesti i razgovarati. Nikako ne dozvoliti da se zajednicko vrijeme i djela blate i povlace po novinama, prepricava, dodaje i fantazira. Tako je jednostavnije i obraz cist.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:05 14.02.2015

visoka drzavnicka politika

Prvo, covek NIKADA nije star za rock&roll!
Inace mali politicari rade sve ono sto moraju podrzavali ih ljudi,ili ne. Odavno je bilo jasn i beogradskim vrapcima koji su preziveli, da ce na vlast jednog dana morati da dodju i ovi koji su sada. Od nasih politicara, jedino se Ceda Jovanovic usudio da bude uslikan sa svim svojim bicepsima i tricepsima. Ispade lepa fotografija. Mada,ni jedna fotka ne mose da se meri sa fotografijom nove hrvatske predsednice u kupacem kostimu iz dva dela.
alselone alselone 13:42 14.02.2015

Ja samo mislim na decu kad cujem o razvodu

Sta je Free odlucio, hoce biti sa mama Krlom ili tata Borisom?
Bonner Bonner 20:06 14.02.2015

Re: Ja samo mislim na decu kad cujem o razvodu

alselone
Sta je Free odlucio, hoce biti sa mama Krlom ili tata Borisom?


Posto su mu stavovi najblizi SNS-ovima mozda ne bi bilo lose da digne ruke od obojice i kao Krle krene da podrzava "drzavnicke" poteze aktuelnog premijera?!



freehand freehand 23:03 14.02.2015

Re: Ja samo mislim na decu kad cujem o razvodu

Posto su mu stavovi najblizi SNS-ovima mozda ne bi bilo lose da digne ruke od obojice i kao Krle krene da podrzava "drzavnicke" poteze aktuelnog premijera?!

Kad se lobotomijom svedem na bonskog radikala doći ću da se siti ispričamo.
mariopan mariopan 19:24 18.02.2015

Re: Ja samo mislim na decu kad cujem o razvodu

alselone
Sta je Free odlucio, hoce biti sa mama Krlom ili tata Borisom?

violina violina 14:35 14.02.2015

Ko koga sapliće

bivši predsednik Srbije Tadić u jednom svom intervjuu kritički se osvrnuo na neke bivše saradnike


Ne znam šta Tadić hoće sa Krstićem, znam da Krstić neće sa Tadićem baš mnogo, nesto razlog, razlog se preselio drugde, jasan je Nebojša kada kaže, kudi loše hvali dobro, nije on političar, može skim god i kadgod hoće

kad se ispostavi da je Vučić taj koji je sposoban


To što Nebojša nije našao lošeg kod Vučića, ima (možda i nema) više razloga, Vučić je bezgrešan, Nebojša nezainteresovan za Vučićeve greške, nema računa da traži greške Vučića.

Nebojša Krstić nikakve veze nema s Tadićevom politikom jer Krstić, prav za prav, i ne zna šta je danas Tadićeva politika.


Tadić je traganje za krivcima i poraz na prošlim izborima završio, tu je spisak poduži, Nebojša te izbore i ne pamti, prepustio istoriji. Nebojša je predviđen za jednog od krivaca na budućim izborima, za koje se Tadić sprema.
highshalfbooze highshalfbooze 14:55 14.02.2015

Re: Ko koga sapliće

Ne znam šta Tadić hoće sa Krstićem, znam da Krstić neće sa Tadićem baš mnogo, nesto razlog, razlog se preselio drugde, jasan je Nebojša kada kaže, kudi loše hvali dobro, nije on političar, može skim god i kadgod hoće

Ma foliraju se. To su stare marketinške fore, šatro se kritikuju da bi bili zastupljeni u medijima. A zapravo, njihovo mišljenje ništa ne vredi više. Hvala bogu.
angie01 angie01 15:01 14.02.2015

dok citam ovaj tekst,

javila mi se potreba da pitam, jer, bez tih odgovora, verovatno bih bila suvise subjektivna,

prvo, sta je tacno bila Tadiceva politika, dok je bio na vlasti i

drugo, sta si ti njega savetovao u odnosu na tu zajednicku politiku, dok si mu bio prvi dodavac?

Sto ce Kolinde i Vucica tice- pa oni jedini imaju razloga da se srecu, cestitaju i slave, jer su posle svih gadosti koje su radili-pobedili!

U nasem slucaju-zahvaljujuci vama, Tadicu, tebi i ds-u!


violina violina 17:50 14.02.2015

Re: dok citam ovaj tekst,

Sto ce Kolinde i Vucica tice- pa oni jedini imaju razloga da se srecu,


I Vučić je zavisnik od savetnika, bio Džulijani, rodila se maketa Beograd na vodi, Toni Bler novi savetnik Vlade Srbije, Vučić odlazi kod Klotilde (greška namerna)

blogovatelj blogovatelj 18:24 14.02.2015

Re: dok citam ovaj tekst,

javila mi se potreba da pitam, jer, bez tih odgovora, verovatno bih bila suvise subjektivna,


Inače je opšte poznato da te krasi objektivnost pri komentarisanju, te stoga molim kolege blogere i kolegice blogerice da čim prije odgovore na tvoje nedoumice i ne umanjuju kredibilitet tvojih iskaza.
angie01 angie01 19:03 14.02.2015

Re: dok citam ovaj tekst,

Inače je opšte poznato


da ti ni ne razumes, sta je napisano!
looping looping 15:05 14.02.2015

1

I sad kad se ispostavi da je Vučić taj koji je sposoban za državnički gest, treba li pohvaliti Vučića? Ili treba oćutati da se ne bi stvarala konfuzija? Treba li premijera ohrabriti da nastavi u dobrom pravcu ili se treba mudro čuvati etikete bliskosti s "naprednjačkom političkom filozofijom"?

Treba pljuvati Vučića a forsirati tajne sile dobra da pobede na sledećim izborima.
A pre pljuvanja mućnuti glavom (bukvalno) radi lakšeg pljuvanja.
isidora.k isidora.k 17:31 14.02.2015

Šaputanje na jastuku


I sad kad se ispostavi da je Vučić taj koji je sposoban za državnički gest, treba li pohvaliti Vučića? Ili treba oćutati da se ne bi stvarala konfuzija? Treba li premijera ohrabriti da nastavi u dobrom pravcu ili se treba mudro čuvati etikete bliskosti s "naprednjačkom političkom filozofijom"?

Još na fakultetu sam za ispit čitao sve knjige čak i one debele, a ne skripte kao neki .
Niko da kaže – svaka čast Vučiću . (Aleksandar Vučić)



Kolinda ustreptala , Ante pustio glas aUUUUU

Nije moj posao da se ulizujem i da radim dobro što je jednokratno, već dugoročno dobro za naše građane.
Tako se ne razgovara sa Srbijom . Nećemo da klečimo .

Ja sam im rekao: vi ste tražili da ih pustimo, mi ih pustimo, a vi sada kažete nemojte da ih puštate.
Nemamo nikakav problem, uradićemo šta hoćete - samo nam recite šta hoćete .

Samo svinje mogu da budu debele, knjige ne.
Ja sam njima u Briselu rekao šta sam imao .



Živimo na istom prostoru i želimo da pokažemo odlučnost za mir, stabilnost i dobru saradnju i želimo da gledamo u budućnost .

Edit:
Na njeno su ustoličenje vjerojatno njenom voljom bili pozvani i neki pojedinci poznati kao jahači govora mržnje i ideoloških sukoba, pjevači ustaških budnica, psovači manjina, ljudi koji odgovaraju za teške zločine ili kriminal ili su direktna prijetnja bilo kakvoj civiliziranoj komunikaciji i poretku stvari. A sastav gostiju na ovakvim skupovima uvijek je i politička poruka .(Slobodna Dalmacija)
urbana_gerila urbana_gerila 15:19 14.02.2015

tamo gde sunce ne dopire



dva pitanja mi draškaju znatiželju:

- koja je maršruta kojom će brajović šetati danas?

- kada će se krstić eksplicitno distancirati i sam od sebe uvlačeći se vučiću?
princi princi 15:43 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

- kada će se krstić eksplicitno distancirati i sam od sebe uvlačeći se vučiću?

Meni samo jedna stvar nije jasna: od Krleta je zaista teško izvući i jednu pa i najmanju kritičku na račun Vučića (eto, ja ne mogu da se setim baš nijedne), ali zato nikad ne propusti priliku da izlije otrov na one "bele listiće" (nekad priliku i sam sebi stvori ni iz čega). U čemu je problem sa tim belim listićima ako su samo pomogli dolaženju jednog takvog bisera od državnika kao što je Vučić na vlast?
angie01 angie01 16:03 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

U čemu je problem sa tim belim listićima ako su samo pomogli dolaženju jednog takvog bisera od državnika kao što je Vučić na vlast?


a, sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim, zenu zelenu...
urbana_gerila urbana_gerila 16:06 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

princi
- kada će se krstić eksplicitno distancirati i sam od sebe uvlačeći se vučiću?

Meni samo jedna stvar nije jasna: od Krleta je zaista teško izvući i jednu pa i najmanju kritičku na račun Vučića (eto, ja ne mogu da se setim baš nijedne), ali zato nikad ne propusti priliku da izlije otrov na one "bele listiće" (nekad priliku i sam sebi stvori ni iz čega). U čemu je problem sa tim belim listićima ako su samo pomogli dolaženju jednog takvog bisera od državnika kao što je Vučić na vlast?


to je zbog toga što si ti, bar, latentni komunista kome je dijalektika - modus operandi.
alselone alselone 16:14 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

a, sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim, zenu zelenu...

isidora.k isidora.k 17:35 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire




a, sada krivim, krivim sudbinu,
sto ja volim, zenu zelenu...
Ribozom Ribozom 18:10 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

princi
- kada će se krstić eksplicitno distancirati i sam od sebe uvlačeći se vučiću?

Meni samo jedna stvar nije jasna: od Krleta je zaista teško izvući i jednu pa i najmanju kritičku na račun Vučića (eto, ja ne mogu da se setim baš nijedne), ali zato nikad ne propusti priliku da izlije otrov na one "bele listiće" (nekad priliku i sam sebi stvori ni iz čega). U čemu je problem sa tim belim listićima ako su samo pomogli dolaženju jednog takvog bisera od državnika kao što je Vučić na vlast?


Mislim da je Krle shvatio da se kritikom Vucica nece mnogo smanjiti njegovih 50% biraca. Pustiti ga nek unistava sve cega se dotakne. A onda za 2 godine kada biracu postanu ocajni, mozda rezignirano daju glas nekom drugom. Ujedno se kritikuju beli listici, kako ne bi ljudi apstinirali na izborima, a ocekivali da im se nesto super desi kasnije. A botovi ce biti prevazidjeni.

Hocu reci, apatija i ocaj biraca su oruzje kojim se moze jednog dana pobediti Vucic. Dzaba mu i mediji i botovi i podrska EU i Boga, kad se smucio vise narodu.
Zapravo, najbolje ga pustiti da luduje...dok moze.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:50 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

urbana_gerila
princi
- kada će se krstić eksplicitno distancirati i sam od sebe uvlačeći se vučiću?

Meni samo jedna stvar nije jasna: od Krleta je zaista teško izvući i jednu pa i najmanju kritičku na račun Vučića (eto, ja ne mogu da se setim baš nijedne), ali zato nikad ne propusti priliku da izlije otrov na one "bele listiće" (nekad priliku i sam sebi stvori ni iz čega). U čemu je problem sa tim belim listićima ako su samo pomogli dolaženju jednog takvog bisera od državnika kao što je Vučić na vlast?


to je zbog toga što si ti, bar, latentni komunista kome je dijalektika - modus operandi.


Ne, nego zato što beli listići nisu za Vučketa glasali iskreno i od srca, prosto jer nisu bili u stanju da uvide u kakvu će se državničku veličinu ovaj šešeljevac pretvoriti.

Samo, nije nemoguće da će od kurcocrtača opet na sledeći izborima sve zavisiti. Zato bih, po pitanju tretmana belolistića na ovim blogovima, citirao izvesnog Hajzenberga: "Thread lightly…"

urbana_gerila urbana_gerila 21:01 14.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

srdjan.pajic
urbana_gerila
princi
- kada će se krstić eksplicitno distancirati i sam od sebe uvlačeći se vučiću?

Meni samo jedna stvar nije jasna: od Krleta je zaista teško izvući i jednu pa i najmanju kritičku na račun Vučića (eto, ja ne mogu da se setim baš nijedne), ali zato nikad ne propusti priliku da izlije otrov na one "bele listiće" (nekad priliku i sam sebi stvori ni iz čega). U čemu je problem sa tim belim listićima ako su samo pomogli dolaženju jednog takvog bisera od državnika kao što je Vučić na vlast?


to je zbog toga što si ti, bar, latentni komunista kome je dijalektika - modus operandi.


Ne, nego zato što beli listići nisu za Vučketa glasali iskreno i od srca, prosto jer nisu bili u stanju da uvide u kakvu će se državničku veličinu ovaj šešeljevac pretvoriti.

Samo, nije nemoguće da će od kurcocrtača opet na sledeći izborima sve zavisiti. Zato bih, po pitanju tretmana belolistića na ovim blogovima, citirao izvesnog Hajzenberga: "Thread lightly…"



vučić nikada nije bio ne samo šešeljevac nego ni član radikalne stranke - neki ga je besprizornik lažno učlanio falsifikujući mu ličnu kartu.
emsiemsi emsiemsi 08:05 15.02.2015

Re: tamo gde sunce ne dopire

urbana_gerila
srdjan.pajic
urbana_gerila
princi
- kada će se krstić eksplicitno distancirati i sam od sebe uvlačeći se vučiću?

Meni samo jedna stvar nije jasna: od Krleta je zaista teško izvući i jednu pa i najmanju kritičku na račun Vučića (eto, ja ne mogu da se setim baš nijedne), ali zato nikad ne propusti priliku da izlije otrov na one "bele listiće" (nekad priliku i sam sebi stvori ni iz čega). U čemu je problem sa tim belim listićima ako su samo pomogli dolaženju jednog takvog bisera od državnika kao što je Vučić na vlast?


to je zbog toga što si ti, bar, latentni komunista kome je dijalektika - modus operandi.


Ne, nego zato što beli listići nisu za Vučketa glasali iskreno i od srca, prosto jer nisu bili u stanju da uvide u kakvu će se državničku veličinu ovaj šešeljevac pretvoriti.

Samo, nije nemoguće da će od kurcocrtača opet na sledeći izborima sve zavisiti. Zato bih, po pitanju tretmana belolistića na ovim blogovima, citirao izvesnog Hajzenberga: "Thread lightly…"



vučić nikada nije bio ne šešeljevac nego ni član radikalne stranke - neki ga je besprizornik lažno učlanio falsifikujući mu ličnu kartu.

Па да !
Но, није први пута да су му то мангупи урадили.
Покушали су да га дисквалификују фалсификовањем лажне фирме његовога брата.
Срамота шта раде премијеру не бирајући средства !
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 15:26 14.02.2015

možda ...

"I onda kad neko, na primer ja, iskoristi svoje demokratsko pravo da ima lično mišljenje i javno ga iznese,"
Možda je ovo izvučeno iz konteksta, svako to vidi na svoj način naravno, ali što kad beste u ekipi to niste radili ... ?
urbana_gerila urbana_gerila 15:33 14.02.2015

Re: možda ...

Đorđe Bobić
"I onda kad neko, na primer ja, iskoristi svoje demokratsko pravo da ima lično mišljenje i javno ga iznese,"
Možda je ovo izvučeno iz konteksta, svako to vidi na svoj način naravno, ali što kad beste u ekipi to niste radili ... ?


svašta, pitanje je skroz deplasirano.
svako dobronameran zna da nije bio momenat zbog viših interesa.
svi koji te "više interese" nazivaju ličnim - su maliciozni.
angie01 angie01 15:35 14.02.2015

Re: možda ...

prapra prapra 16:17 14.02.2015

Re: možda ...

Ovaj blog je sve bolji i bolji.
stopalo stopalo 21:02 14.02.2015

Re: možda ...

ali što kad beste u ekipi to niste radili ... ?


Ovo pitanje bi moglo mnogima da se postavi.
pnbb pnbb 16:50 17.02.2015

Re: možda ...

ali što kad beste u ekipi to niste radili ... ?

istine radi, koliko me varljio pamcenje sluzi, reko bih da je krstic u nekim svojim predjasnjim javljanjima odgovorio na ovo, tj da neki njegovi saveti , narocito pri kraju mandata, nisu usvajani...
e sad pitanje je sto im se onda nije lepo zahvalio na svim ribama
sioux sioux 16:01 14.02.2015

Nesnalaženje?

Pomenula je Vojvodinu kao susednu zemlju, a rekla je i da su za nju hrvatski Srbi - Hrvati. S obzirom na to da je teško u ovom trenutku oceniti da li je po sredi samo nesnalaženje ili je u pitanju kontura njene buduće politike, zvanična Srbija izabrala je prilično inteligentno rešenje - da ne reaguje. Međutim, sve pomenuto stavlja se u kontekst tinjajućeg antisrbizma, koji se kod naših suseda javlja u različitim alotropskim modifikacijama, od razbijanja ćiriličnih tabli pa do trenutno aktuelne šovinističke kampanje protiv Milorada Pupovca, koju prosveduje oslobođeni zločinac Branimir Glavaš.


Pretpostavljame da je i tvoje nepominjanje demoliranja automobila sa srpskim tablicama, ubijanja Srba povratnika, Srba izbeglica koji su prognani i oteta im imovina, donošenja zakona u Hrvatskoj kojima se zapečaćuje izvršena otimačina, neprocesiranje za ubijanje Srba u "domovinskom ratu", i čega još sve ne, kao i svođenje tih zločina na "tinjajući antisrbizam", samo tvoje nesnalaženje?

skyspoter skyspoter 16:33 14.02.2015

imam rešenje


Ali šta može da radi čovek koji je prestar za rokenrol, a premlad da umre


freehand freehand 16:43 14.02.2015

Kako pobeći od Tadića

Trčiš brže?
nsarski nsarski 21:36 14.02.2015

Re: Kako pobeći od Tadića

freehand
Trčiš brže?


Ili, prosto, stekneš krila i odlepršaš.

Nije Kafka, ali je Metamorfoza:

G.Cross G.Cross 16:52 14.02.2015

Dno dna

Kako pobeći od Tadića


E daj boze da si pobegao na vreme, pre onih izbora, kad si ga savetovao da ih raspise.
freehand freehand 16:55 14.02.2015

Re: Dno dna

G.Cross
Kako pobeći od Tadića


E daj boze da si pobegao na vreme, pre onih izbora, kad si ga savetovao da ih raspise.

Kako znaš da je Krstić Tadiću to savetovao?
angie01 angie01 17:08 14.02.2015

Re: Dno dna


Kako znaš da je Krstić Tadiću to savetovao?



pa da ne bi ovako vise sibicarili, ja lepo pitala- sta je bila Tadiceva politika i sta je Krle savetovao,...jer ovako ispada,za sve sto se desilo nama, da niko od glavnih aktera sa tim veze nema i da je sve nesto neko drugi, nemampojmako, a oni su bili super, lepi, govorili engleski, isli kod ovog onog, primali vakcine, bili glavni kod Olje,....evo sada se i razvode, daj bre da vidimo sta je tu ko i zasto radio.
freehand freehand 17:12 14.02.2015

Re: Dno dna

angie01

Kako znaš da je Krstić Tadiću to savetovao?



pa da ne bi ovako vise sibicarili, ja lepo pitala- sta je bila Tadiceva politika i sta je Krle savetovao,...jer ovako ispada,za sve sto se desilo nama, da niko od glavnih aktera sa tim veze nema i da je sve nesto neko drugi, nemampojmako, a oni su bili super, lepi, govorili engleski, isli kod ovog onog, primali vakcine, bili glavni kod Olje,....evo sada se i razvode, daj bre da vidimo sta je tu ko i zasto radio.

Ja sam mislio da ti to sve znaš i da nema razloga da bilo šta pitaš i saznaješ.
angie01 angie01 17:22 14.02.2015

Re: Dno dna

Ja sam mislio da ti to sve znaš


ne zna niko!

jer sve sto se kaze da je bilo, sto smo ziveli i zivimo sada, oni kazu- da ne znamo, pa reko', 'ajd vise da saznamo, pa da zavrsimo tu pricu.


G.Cross G.Cross 17:27 14.02.2015

Re: Dno dna

freehand
G.Cross
Kako pobeći od Tadića


E daj boze da si pobegao na vreme, pre onih izbora, kad si ga savetovao da ih raspise.

Kako znaš da je Krstić Tadiću to savetovao?


You didn't persuade me Nicolas !!!

freehand freehand 17:30 14.02.2015

Re: Dno dna

You didn't persuade me Nicolas !!!

Ma Angie će da ti objasni i da te ubedi. Mene je svojim posebnim skilsima uverila da je Srbija napala NATO a da je Milošević bombardovao RTS. Kao što svi znaju.
angie01 angie01 17:36 14.02.2015

Re: Dno dna

Mene je svojim posebnim skilsima


njao,...mojne sad da bezis,

vuces kikice, a kad se okrenem, ti zbris:)))

...i jos lagis!
emsiemsi emsiemsi 20:33 14.02.2015

Re: Dno dna

freehand
G.Cross
Kako pobeći od Tadića


E daj boze da si pobegao na vreme, pre onih izbora, kad si ga savetovao da ih raspise.

Kako znaš da je Krstić Tadiću to savetovao?

Крстић је саветовао Тадићу само добре ствари !
Све лоше ствари Тадићу је саветовао неко други.
Слично и сада за Вучића --- Крстић примећује само добре Вучићеве потезе, а Вучићеве лоше потезе примећује неко други.
Не може Крстић све да постигне !
urbana_gerila urbana_gerila 20:46 14.02.2015

Re: Dno dna

emsiemsi

Крстић је саветовао Тадићу само добре ствари !
Све лоше ствари Тадићу је саветовао неко други.
Слично и сада за Вучића --- Крстић примећује само добре Вучићеве потезе, а Вучићеве лоше потезе примећује неко други.
Не може Крстић све да постигне !


saglasan !
G.Cross G.Cross 22:32 14.02.2015

Re: Dno dna

freehand
You didn't persuade me Nicolas !!!

Ma Angie će da ti objasni i da te ubedi. Mene je svojim posebnim skilsima uverila da je Srbija napala NATO a da je Milošević bombardovao RTS. Kao što svi znaju.


Free nauci se da se ne svadjas sa jednim blogerom preko ledja drugoga.

Cemu?
freehand freehand 22:40 14.02.2015

Re: Dno dna

Крстић је саветовао Тадићу само добре ствари !
Све лоше ствари Тадићу је саветовао неко други.

Kako ti znaš šta je Krstić savetovao Tadiću?
freehand freehand 22:40 14.02.2015

Re: Dno dna

G.Cross
freehand
You didn't persuade me Nicolas !!!

Ma Angie će da ti objasni i da te ubedi. Mene je svojim posebnim skilsima uverila da je Srbija napala NATO a da je Milošević bombardovao RTS. Kao što svi znaju.


Free nauci se da se ne svadjas sa jednim blogerom preko ledja drugoga.

Cemu?

Ok profesore.
emsiemsi emsiemsi 08:17 15.02.2015

Re: Dno dna

freehand
Крстић је саветовао Тадићу само добре ствари !
Све лоше ствари Тадићу је саветовао неко други.

Kako ti znaš šta je Krstić savetovao Tadiću?

Нећу да ти кажем !
Мораћеш да сачекаш 50 година док се не буду отварале архиве --- јер су те мисли које су Тадић и Крстић, државне и саветничке интелектуалне громаде, размењивале толико џиновске да би могле да доведу до тектонских друштвених поремећаја на нивоу земљине кугле, а камоли Србије.
То што су они размењивали и саветовали (се) није схватљиво обичним људима.
Делићи се само благо могу наслутити из ових мудрости које Крстић "просипа" пред нас.
freehand freehand 08:26 15.02.2015

Re: Dno dna

јер су те мисли

није схватљиво обичним људима.

Делићи се само благо могу наслутити из ових мудрости

Meni ovo izgleda kao čista autorefleksija. Priznaj da si ti Grada Nalić.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:33 15.02.2015

Re: Dno dna

G.Cross
Kako pobeći od Tadića


E daj boze da si pobegao na vreme, pre onih izbora, kad si ga savetovao da ih raspise.


Da, hronologija je najinteresantniji aspekt celog odnosa.
Boris kaze da je on raskinuo sa Krsticem posle izbora 2012. Hmmm, zasto bas tad?
Realno, mene najvise zanima ko je tu koga prvi otkacio.
freehand freehand 13:48 15.02.2015

Re: Dno dna

Realno, mene najvise zanima ko je tu koga prvi otkacio.

Standardno za domaćice i ljubitelje rubrike "Život".
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:09 15.02.2015

Re: Dno dna

freehand
Realno, mene najvise zanima ko je tu koga prvi otkacio.

Standardno za domaćice i ljubitelje rubrike "Život".


Jbt, kako ti ne dosadi?
urbana_gerila urbana_gerila 16:22 15.02.2015

Re: Dno dna

Anonimni Pojedinac
Hmmm, zasto bas tad?


a šta bi ti uradio da je tebe oposlio kao tadića?
urbana_gerila urbana_gerila 16:30 15.02.2015

Re: Dno dna

angie01
vuces kikice, a kad se okrenem, ti zbris:)))


totikaem.
a ja, iako u žešćem zabezeku glede logike tvojih opservacija - bacim na srdašce pa cokić.
tsunade tsunade 16:59 14.02.2015

samo polako

evo dolaziš i ti do te jednostavne i žalosne istine:

boris tadić je plitak potok, tuga pregolema

uvek je to bio, samo što smo jedno vreme hteli njega da gledamo kroz ružičaste naočare i sebe da zavaravamo.

isto tako, ako ne i gore je i ovaj vučić čije ti državničke sposobnosti apostrofiraš.

obojica, sve što znaju da rade jeste da zijaju u ogledalo, ponašaju se pred kamerama i svršavaju na sebe u tom procesu. i da plate (državnim parama) nekom spin "doktoru" ili marketinškoj kući da izmet uviju u lepu mašnicu pa da ga prodaju kao parfem. i to im je cela filozofija i čitava politika.

jadnici. a i mi s njima.
mirelarado mirelarado 21:03 14.02.2015

Re: samo polako

tsunade
evo dolaziš i ti do te jednostavne i žalosne istine:

boris tadić je plitak potok, tuga pregolema

uvek je to bio, samo što smo jedno vreme hteli njega da gledamo kroz ružičaste naočare i sebe da zavaravamo.

isto tako, ako ne i gore je i ovaj vučić čije ti državničke sposobnosti apostrofiraš.

obojica, sve što znaju da rade jeste da zijaju u ogledalo, ponašaju se pred kamerama i svršavaju na sebe u tom procesu. i da plate (državnim parama) nekom spin "doktoru" ili marketinškoj kući da izmet uviju u lepu mašnicu pa da ga prodaju kao parfem. i to im je cela filozofija i čitava politika.

jadnici. a i mi s njima.


Овим је све речено. Можда бих само додала да је Тадић одрађен јер је одрађивању склон био, због силног самољубља.
urbana_gerila urbana_gerila 21:10 14.02.2015

Re: samo polako

mirelarado
tsunade
evo dolaziš i ti do te jednostavne i žalosne istine:

boris tadić je plitak potok, tuga pregolema

uvek je to bio, samo što smo jedno vreme hteli njega da gledamo kroz ružičaste naočare i sebe da zavaravamo.

isto tako, ako ne i gore je i ovaj vučić čije ti državničke sposobnosti apostrofiraš.

obojica, sve što znaju da rade jeste da zijaju u ogledalo, ponašaju se pred kamerama i svršavaju na sebe u tom procesu. i da plate (državnim parama) nekom spin "doktoru" ili marketinškoj kući da izmet uviju u lepu mašnicu pa da ga prodaju kao parfem. i to im je cela filozofija i čitava politika.

jadnici. a i mi s njima.


Овим је све речено. Можда бих само додала да је Тадић одрађен јер је одрађивању склон био, због силног самољубља.


mirela, poeteso.
Unfuckable Unfuckable 03:44 15.02.2015

Re: niotkuda...na Vr'

Овим је све речено. Можда бих само додала да је Тадић одрађен јер је одрађивању склон био, због силног самољубља.


skoro pa sve, mada mislim da nije odrađen već - namešten (neko drugi je odrađen)
- ako pogledamo sled događaja pre njegovog ustoličenja i poziciju koju je zauzimao u hijerarhiji DS pre tog sleda događaja tj više od 10 godina, mislim da će nam dosta toga biti mučnije
emsiemsi emsiemsi 08:27 15.02.2015

Re: samo polako

tsunade

...
uvek je to bio, samo što smo jedno vreme hteli njega da gledamo kroz ružičaste naočare i sebe da zavaravamo.
...

Ко вам је крив !?
Када смо ми, који смо и тада знали то све што ви тек сада знате, говорили да то није тако и да га гледате (и сав аматерски башибозук око њега) кроз ружичасте наочари --- ви сте нама говорили да немамо појма ... и још којешта.
Када пронађете следећега којега ћете гледати кроз ружичасте наочари, присетите се како сте са овим прошли.
freehand freehand 08:51 15.02.2015

Re: samo polako

Када смо ми

Ko ste vi? Koštunica, Stojković, Nikitović, Joćić, Bubalo ekipa u koju je i Legija imao poverenja kao kristijan Golubnović u Nikolića i Vučića?
Bože, stvarno - gde nam je Kristijan? Zabludeće nam deca načisto u greh i porok!
tsunade tsunade 13:31 16.02.2015

Re: samo polako

Када смо ми

we're different people now
freehand freehand 17:00 14.02.2015

Proksi državnik

To je Vučić. Pod uslovom da se nešto što je proksi može zvati državnikom.
I posle gostovanja u Agramu mister Kirbi će opet javno izraziti svoje zadovoljstvo, a možda stigne i neka bona za histeričnog i patetičnog lažova kojeg imamo sreću i zadovoljstvo da gledamo na mestu predsednika Vlade, i kao najmoćniju osobu u Srbiji.
thebee269 thebee269 17:34 14.02.2015

cipele...

[b]I sad kad se ispostavi da je Vučić taj koji je sposoban za državnički gest,


mozda znas ko bi drzavniku trebao da ocisti cipele, prenego sto krene.
Ako je on drzavnik, i ja sam crnac, rekao bi jedan prijatelj,koga ne znam zasto zovu plavi.
horheakimov horheakimov 19:32 14.02.2015

Re: cipele...

...a cipela nigde
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:57 14.02.2015

............

I sad kad se ispostavi da je Vučić taj koji je sposoban za državnički gest,

Uh, baš je državnički gest.
Šta će tačno Srbija dobiti ovim gestom?

Fraze o pokazivanju dobre volje nisu državnički gest, ali pokazivanje servilnosti i poslušnosti, pokazivanje nepoštovanja prema vlastitoj naciji i državi, jesu antidržavnički gest.
Kao što nije mudro terati inat i vraćati milo za drago u svakoj situaciji, nije mudro ni pristajati baš na sve.
Sredina je uvek najbolje rešenje.

Da je bilo malo državničke mudrosti i malo samopoštovanja, ne bi se išlo na tu paradu, ali ne bi se ni reklo, kao što je to uradio Milanović, neću da dođem jer sam ljut.

Uvek se može naći fin diplomatski izgovor, a ipak njime poslati poruka, jebi te se.

Dan državnosti Srbije je bogom dan izgovor, ali servilni "državnik" s kim se "tako ne razgovara", se nije usudio ni to da iskoriti.
Baš me zanima da li bi Kolinda ili Milanović došli na svečanost u Srbiji na dan proslavljanja Oluje.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:57 15.02.2015

Re: ............

hoochie coochie man

Sredina je uvek najbolje rešenje.



Cesto da, ali ne i uvek.
Nevezano za konkretnu diskusiju i zakljucke ovde moram da reagujem, jer se cesto pravi ova greska, pa mi je ovo idealno mesto da ovo postiram.

Argument to moderation ili middle ground fallacy


Dobar primer daje i Nassim Nicholas Taleb:

BARBELL & LOGIC: A logical error in dealing with the notion of "average" is to think that, in a conflict in which we are outsiders, the middle ground is likely to be right, instead of considering that each side has a 50% probability of being 100% right, and the middle ground is the least likely to be correct.
We make such mistakes in intellectual life but not in naturalistic settings. When you tell people that a woman has 50% percent probability of being pregnant, (50% of being not pregnant) but 0% probability of being half-pregnant, they get it. Replace "pregnant" with "right" and see that you are likely to make the error.
This leads many to avoid barbells by having only "moderate" risks or "moderate" opinions.
The only time I got angry with Robert Shiller was when, in 2006, he said that I was "sort of" right (about the risks in the system) but was too extreme and needed "moderation". Actually philosophers know about fallacy in the "argument to moderation": https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_to_moderation



Sto se zakljucka tice, manje vise se slazem da postoji i nacin necinjenja i da se moze izbeci odlazak na inauguraciju bez preterane pompe i glasne retorike, ako se to zeli. Jedino sto ne mislim da je dan drzavnosti Srbije i dan Oluje bas ista stvar (O veliko?)

princi princi 16:06 15.02.2015

Re: ............

Dobar primer daje i Nassim Nicholas Taleb:


Dobro, sad Taleb pažljivo bira svoje primere, tako da gura vodu na svoju vodenicu. Ali zamisli na šta bi ličio taj njegov Ekstremistan. Zamisli da moraš da projektuješ put samo za najveće kamione, da moraš sve bolnice da projektuješ samo za one koji oboljevaju od najtežih bolesti... Koliko bi koštali takvi sistemi, da li bi uopšte bilo moguće napraviti ih? Koliko bi ljudi ostalo neusluženo, nikad ne bi osetili benefit mobilnog telefona, kola ili računara, na primer?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 15.02.2015

Re: ............

Jedino sto ne mislim da je dan drzavnosti Srbije i dan Oluje bas ista stvar (O veliko?)


Ne znam tačno kako oni to zovu, a i ne zanima me. Znam da im je to neki državni praznik, u tom smislu je slično.
A što se tiče događaja koji se proslavljaju, na jednoj starni prvi ustav a na drugoj etničko čišćenje, to je zaista toliko različito da je greh i pomenuti to i istom kontekstu.
Ali nisam ni poredio događaje.
Veliko O? :)
Pa valjda je to gramatički u redu, ime neke akcije.
A kada bi veliko ili malo početno slovo označavalo poštovanje ili nepoštovanje, mnogo malih slova, suprotno gramatici, bi trebalo koristiti.

Ne obraćam previše pažnje na to.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:13 15.02.2015

Re: ............

princi
Dobar primer daje i Nassim Nicholas Taleb:


Dobro, sad Taleb pažljivo bira svoje primere, tako da gura vodu na svoju vodenicu. Ali zamisli na šta bi ličio taj njegov Ekstremistan. Zamisli da moraš da projektuješ put samo za najveće kamione, da moraš sve bolnice da projektuješ samo za one koji oboljevaju od najtežih bolesti... Koliko bi koštali takvi sistemi, da li bi uopšte bilo moguće napraviti ih? Koliko bi ljudi ostalo neusluženo, nikad ne bi osetili benefit mobilnog telefona, kola ili računara, na primer?



Taleb nigde ne zagovara da se bolnice projektuju samo za one sa najtezim bolestima, niti da se putevi projektuju samo za najvece kamione, niti bilo sta slicno tome, tako da ne znam odakle ti ovo. Taleb je, barem u ovom citatu, naveo primer koji ilustruje tipicnu logicku gresku - moderation fallacy - a to je da neko misli da je istina uvek na sredini, i to u slucaju gde je nemoguce da bude na sredini, sto se u jednom konkretnom primeru lako vidi (odlican primer), ali u nekim drugima ne. To, pak ne znaci ni da je istina uvek u ekstremu.
Osim ako ne mislis da je negacija od "uvek na sredini" - "uvek u krajnosti", ali to bi tek bila mnogo veca logicka greska.
princi princi 22:31 15.02.2015

Re: ............

Taleb nigde ne zagovara...


Ako si pročitao šta sam napisao, tamo piše da Talebova logika nije primenljiva na sve probleme i na sve sisteme. To je sve.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:51 15.02.2015

Re: ............

princi
Taleb nigde ne zagovara...


Ako si pročitao šta sam napisao, tamo piše da Talebova logika nije primenljiva na sve probleme i na sve sisteme. To je sve.


Ne postoji Talebova logika, njegov primer je samo upotrebljen kao ilustracija jedne konkretne logicke greske, nista vise. Dakle, primer bas i kaze da se odredjen rezon (istina je uvek na sredini) ne moze primenjivati uvek i na sve sisteme.

A gde ti vidis da on zagovara neku univerzalnu logiku koja je primenjiva na sve sisteme, ja ne znam.
Ako to negde i radi, nije mi poznato, ali ja procitah onoliku knjizurinu (Crni labud) i tu jedino mozes da vidis da se on sve vreme upravo bori protiv primene odredjenog modela (Gausova distribucija) uvek i svuda, gde je primereno i gde nije. Tako da je veoma svestan ogranicenja modeliranja stvarnosti jednim jedinim univerzalnim modelom, i predlaze nekakav drugi, ali nikako uvek i svuda.
Prebacujes mu bas ono sto mu ne mozes prebaciti.

No sve je to nebitno, njegove teorije su ovde irelevantne, on je ovde pomenut slucajno jer je dao odlican primer za ilustraciju necega sto je poznato od ranije. Middle ground fallacy nije on izmislio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 15.02.2015

Re: ............

No sve je to nebitno, njegove teorije su ovde irelevantne,


A ti ubode baš ovde da je udeneš :)
Doduše, ima ono na početku
Nevezano za konkretnu diskusiju i zakljucke


Što se politike tiče, i drugih oblasti gde se ne operiše egzaktnom podacima (kao npr da li je neko trudan ili nije) krjnosti nisu skoro nikada, ako su ikada, najbolje rešenje.

U ovoj konkretnoj situaciji krajnosti su ne otići uz naglašavanje i možda omalovažavanje Zagreba, i ovo što je Vučić uradio, otići na dan državnosti svoje zemlje.
Sredina je tu zasita bila najbolje rešenje.


Goran Vučković Goran Vučković 23:27 15.02.2015

Re: ............

Sredina je tu zasita bila najbolje rešenje.

Do Okučana i nazad - ili Šredingerov Vučić?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:37 15.02.2015

Re: ............

hoochie coochie man
No sve je to nebitno, njegove teorije su ovde irelevantne,


A ti ubode baš ovde da je udeneš :)


To sto je udenuto nije njegova teorija, to je poznato od ranije, njegova je samo ilustracija, a meni je bas ovde zgodno dosla, jer se - gle cuda, radilo o argumentu srednjeg puta. :)

Doduše, ima ono na početku
Nevezano za konkretnu diskusiju i zakljucke


Pa, ima, ko hoce da cita...Ima i ono da ne ulazim u ispravnost zakljucka ovde...(jer i "srednja" opcija nekad moze biti ispravna - doduse ne zato sto je srednja)

Što se politike tiče, i drugih oblasti gde se ne operiše egzaktnom podacima (kao npr da li je neko trudan ili nije) krjnosti nisu skoro nikada, ako su ikada, najbolje rešenje.



Ponovo, ne ulazim u konkretan slucaj uopste (realno nebitan mi je ceo ovaj primer - diskutujem abstraktno), samo problem sa krajnostima, a samim tim i sredinom pa posledicno i sa celim rezonom je u tome sto su oni promenljiva kategorija, pa ono sto je krajnost u jednom slucaju u drugom postaje sredina, itd (procitaj onaj prvi wikipedi-jin clanak), tako da ceo rezon i logika je sporna...

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:54 15.02.2015

Re: ............

Do Okučana i nazad - ili Šredingerov Vučić?


Vučićeva mačka.
To je kad kad Vučić ne ode, a kao otišao bi al nije mogao, a u zagradi piše, i da sam mogao ne bih otišao.
procitaj onaj prvi wikipedi-jin clanak), tako da ceo rezon i logika je sporna...


Najradije bih obrisao onu rečenicu :)
princi princi 00:12 16.02.2015

Re: ............

Anonimni Pojedinac
...


Au, bre, brate, ti si k'o Saul Goodman, sve braniš: from parking tickets to mass murders.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana