Jubileji| Politika

Srećan jubilej, Demokratska stranko

Nebojsa Krstic RSS / 07.02.2015. u 13:46

 

 

Na proslavi jubileja Demokratske stranke, 25-godišnjici rada, trenutni predsednik Bojan Pajtić između ostalog je rekao: "Pravili smo greške dok smo bili na vlasti, koje smo skupo platili 2012. i 2014, možda i više nego što smo zaslužili."

Imam amandman na ovo. Ne zato što sam cepidlaka, već zato što sam ubeđen da je nemoguće ispraviti greške ako ne znaš koje su ili znaš, ali okrećeš glavu od njih. Naime, radi se o rezultatu koji je postigao DS na izborima 2012, a za koji Pajtić, ne jednom, tvrdi da je "loš" ili "katastrofalan". 

Dakle, da li je DS greške svoje vlasti skupo platio 2012. godine?

 Odgovor je složen. Mandat vlade koju su činili DS kao većinski, plus koalicioni partneri, SPS i ostali, prstom sudbine poklopio se sa periodom trajanja najveće ekonomske krize. Pritom su, naravno, pravljene i greške. Kada sve uzmemo u obzir i pogledamo izborni rezultat, uočićemo, ne ono što Pajtić tvrdi, skupo plaćenu cenu, već činjenicu da je DS imao samo dva poena manje od SNS-a i realnu mogućnost da napravi vladu. Da Dačić nije bio, što bi Drašković rekao, "nevera", danas bismo o tom izbornom rezultatu (DS 22%, SNS 24%) govorili kao o fantastičnom uspehu.

Rezultat DS-a na izborima 2014. potpuno je nešto drugo. Podsetimo se brojki: SNS 48%, DS 6%, 42 procentna poena prednosti za naprednjake! Taj rezultat teško može da se poveže sa Cvetkovićevom vladom, a može lako sa serijom loših poteza rukovodstva DS-a u dve prethodne godine: smena rukovodstva, postavljanje Tadića za "počasnog predsednika", konfuzne poruke oko ulaska u vladu umesto SPS-a i potpuno nesnalaženje u uslovima kada SNS preuzima glavne strateške odrednice na kojima je DS egzistirao misleći da je to njegovo trajno vlasništvo. Tabloidnog "toplog zeca" kroz koji su prošli neki stranački prvaci i posledično oštećenje stranke da i ne pominjem. Tadićevo odvajanje na nekoliko nedelja od izbora oštetilo je demokrate takođe, ali prema svim istraživanjima, manje nego koalicija sa Zoranom Živkovićem.

Poenta je sledeća. Kao što je za SNS došlo vreme da prestane da za svaku lošu stvar okrivljuje "bivši režim", tako je i aktuelnom rukovodstvu DS-a vreme da prestane da za sve svoje loše postupke teret krivice prebaci na "bivši stranački režim". Onaj ko se prihvatio funkcije mora da prihvati i odgovornost za rezultate svog rada. Sadašnje istrajavanje DS-a na samozavaravanju ne pokazuje da se stranka osvestila i shvatila kakva joj je uloga u društvu. Kad Dragoljub Mićunović kaže da DS i dalje zastupa ideologiju na kojoj je nastao 1990, to za neke koji stoje iz njega znači da srpska Srbija više neće puzati ka EU, za druge je to mogućnost preuzimanja Sirizinog populizma, a treći uopšte i ne znaju šta ideologija znači i čemu služi.

Problem sa ovako slabim DS-om je mnogostruk. Bez njega Srbija nema jednu političku nogu. U takvoj situaciji dešava se izvitoperenje sistema, pa ulogu opozicije preuzimaju, što voljno, što nevoljno, NVO, novinari, mediji, intelektualci, čak i državni službenici kakvi su Janković i Šabić. Ovo, opet, vodi u porast entropije političke realnosti koja je zatvoreni sistem u kome je agresija i neracionalnost osnovni energetski pokretač svih procesa.

To se lepo videlo u trenutku kada SNS svoj nepotreban i štetan konflikt sa zaštitnikom građana poželi da kruniše velikim narodnim mitingom. Na ovu besmislicu istog trenutka i na identično pogrešan način odreaguju neke opozicione stranke i javne ličnosti. Vesna Pešić krene preko Tvitera da poziva na kontramiting. Srećom, ovo za Srbiju potpuno nerazumno ponavljanje događaja iz 1996. zaustavili su Vučić i Saša Janković, svaki sa svoje strane. Da toga nije bilo, imali bismo sjajnu priliku da ponovo jedni drugima motkama porazbijamo glave.

Poštovani prijatelji iz DS-a,

ako želite da doprinosite stvaranju ovakvih tenzija u društvu zanemarujući interes društva, bolje zatvarajte radnju.

Ukoliko ne želite, pod hitno nešto menjajte. 

Srečan jubilej! 

 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 07.02.2015

Re: Не знам како и када


Opet ti o o meni :)
Nešto sam ti zanimnjiv?
Jbg, ti meni nisi, štaviše, poprilično si dosadan, al pomislih, ponadah se, da ćeš možda nešto novo reći,a ništa.

Te frazice, bodrum, zakon, držte lopova, to je za pačiće male.
Al i to je jedna od razvojinih faza, prevazićićeš ti to (možda)

urbana_gerila urbana_gerila 22:23 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man

Opet ti o o meni :)
Nešto sam ti zanimnjiv?


samo kao devijacija.
qqriq qqriq 22:28 07.02.2015

Re: Не знам како и када

no bezveze je da pričamo uopšte o njoj. ne sećam se ni kako dodjosmo do nje u ovom razgovoru.


pa pošto ste ženu, baš ničim izazvani, bajno ispljuvali.



antioksidant antioksidant 22:28 07.02.2015

Re: Не знам како и када

@tsunade

kisa ce padati, samo da znas
<3
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 07.02.2015

Re: Не знам како и када

samo kao devijacija.

Pa nisi baš ubedljiv :)



Vidim ne ide ti razgovor o temi mimo nabiflanih fraza, pa da ni ne pokušavam više.

Evo ti par saveta, da naučiš nešto, kako da sakriješ inferironost npr.
Prvo i osnovno, onog momenta kad kreneš o sagovorniku umesto o temi, puko si.
Nema ti vađenja posle.
Kad ne možeš da smisliš ništa suvislo o temi bolje ti je ćuti.
Ili ako si baš toliko nervozan da moraš nešto da kažeš stavi neki smajli, možeš i nekoliko njih.
Ni to nije mudro ali bolje je.

Drugo, ako već moraš o sagovorniku, ako ti je bes do te mere narastao, onda obavezno, ali obavezno izbegavaj te otrcane fraze o poseti stručnjacima, redovnoj terapiji, odvajanju od kompjutera i slične.
Tako em pokazuješ nemoć, em pokazuješ apsolutno odsustvo kreativnosti.
Sve te cake je neko mnogo kretivniji od tebe davno smislio, i sve su se od silne upotrebe baš ofucale.

E tako, razmisli pa probaj
Možeš i da demonstriraš nešto sad.
Ajd.
urbana_gerila urbana_gerila 22:43 07.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
samo kao devijacija.

Pa nisi baš ubedljiv :)



Vidim ne ide ti razgovor o temi mimo nabiflanih fraza, pa da ni ne pokušavam više.

Evo ti par saveta, da naučiš nešto, kako da sakriješ inferironost npr.
Prvo i osnovno, onog momenta kad kreneš o sagovorniku umesto o temi, puko si.
Nema ti vađenja posle.
Kad ne možeš da smisliš ništa suvislo o temi bolje ti je ćuti.
Ili ako si baš toliko nervozan da moraš nešto da kažeš stavi neki smajli, možeš i nekoliko njih.
Ni to nije mudro ali bolje je.

Drugo, ako već moraš o sagovorniku, ako ti je bes do te mere narastao, onda obavezno, ali obavezno izbegavaj te otrcane fraze o poseti stručnjacima, redovnoj terapiji, odvajanju od kompjutera i slične.
Tako em pokazuješ nemoć, em pokazuješ apsolutno odsustvo kreativnosti.
Sve te cake je neko mnogo kretivniji od tebe davno smislio, i sve su se od silne upotrebe baš ofucale.

E tako, razmisli pa probaj
Možeš i da demonstriraš nešto sad.
Ajd.



već sam te upozorio da tvoja isprazna retorika nije samo odraz funkcionalne nepismenosti nego i simptom.
da te ne zaplašim previše pomenuo sam samo projekciju.
nije ta gajba zlatna, aman, ustani i posavetuj se sa nekim stručnim, krajnje je vreme.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 07.02.2015

Re: Не знам како и када


već sam te upozorio da tvoja isprazna retorika nije samo odraz funkcionalne nepismenosti nego i simptom.
da te ne zaplašim previše pomenuo sam samo projekciju.
nije ta gajba zlatna, aman, ustani i posavetuj se sa nekim stručnim, krajnje je vreme.


Al ti je pokušaj :)
jak si, stvarno
:)

Ajd gerilo, da ne smaramo ove ljude više.
A i mene vala smaraš.
tsunade tsunade 22:51 07.02.2015

Re: Не знам како и када

kisa ce padati, samo da znas


a ja ću plakati ili spavati... nešto od ta dva
tsunade tsunade 22:53 07.02.2015

Re: Не знам како и када

Gordana je trkac za foteljom u Briselu.


idealka. i svi srećni i zadovoljni.
cane cane 00:26 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Pokušaj npr da posumnjaš u to što ti serviraju.


sto ti ne pokusas?

jel bi isti stav zastupao da je, hipoteticki, 125 poslanika glasalo iz bodruma, a onaj jedan sto je ostao u skupstini ubacio njihove kartice?

sustinski, posto svi oni podrzavaju zakon, jel bi to tebi bilo ok?

buckalo moje nasusno...
cane cane 00:28 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Мени Михајлов ништа није наметнуо, ја их гледала уживо, био пренос из Скупштине и одмах ми се смучило, видим, ови ИСТИ као они што су били а још ја за њих гласала јер сам хтела промене на боље!,


to ti je isto podmetanje - kao i ono, ako si protiv ds i neces da glasas za njih, to znaci da si za vucica i tomu.
cane cane 00:30 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Da li bi opravdavanjem nazvala ako bih imao nešto protiv toga da se o Legiji govori kao o nekom ko je prošao na crveno?


kad je legija prosao na crveno? imas neki dokaz, link?


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:44 08.02.2015

Re: Не знам како и када

sto ti ne pokusas?


Šta da pokušam, da ne nasedam na ono što se servira?
A ko je to servirao priču, na koju sam ja kao naseo, da je kršenje procedure pri tom glasanju manje bitan prekšaj od onoga što su Mihajlov i njegovi predstavili?

Niko, ta priča nije ni servirana, pa samim tim nije moguće na nju ni nasesti jer ne postoji.
Jedni su pričali da nije bilo kršenja procedure, drugi da jeste i da je to kršenje smak sveta.
E vi ste se na to bućkalo navatali pa evo godinama posle toga još telalite.

jel bi isti stav zastupao da je, hipoteticki, 125 poslanika glasalo iz bodruma, a onaj jedan sto je ostao u skupstini ubacio njihove kartice?


A da ja tebe pitam.
Šta je suština a šta forma.
Poštovanje volje poslanika ili način na koji oni tu volju iskazuju?
Šta je ovde prekršeno, volja poslanika ili propisani način na koji je posklanik iskazao svoju volju?

Zaista je izgleda neophodno objašnajvati osnovne stvari.
Demokratija podrazumeva proceduru, procedura se definiše formom, ali sve je to tu samo u funkciji obezbeđivanja suštine, a ona je poštovanje volje građana.

Forma sam po sebi je besmislena parada.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:48 08.02.2015

Re: Не знам како и када

kad je legija prosao na crveno? imas neki dokaz, link?


Pa sve mi se čini da ti zaista razmišlajš na tom nivou, da li je Legija stvarno prošao na crveno.

Taj vaš strah da vas slučajno neko ne optuži da ste nedovoljno antiDS, nedovoljno na trenutno popularnoj liniji, vam je valjda i prepreka da prihvatite očigledno.
Mora se biti protiv DS uvek i u svakoj situaciji.
urbana_gerila urbana_gerila 01:14 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man

Niko, ta priča nije ni servirana, pa samim tim nije moguće na nju ni nasesti jer ne postoji.
Jedni su pričali da nije bilo kršenja procedure, drugi da jeste i da je to kršenje smak sveta.
E vi ste se na to bućkalo navatali pa evo godinama posle toga još telalite.



priznajem, iako svestan da te prevazilazi, da sam u deliću sekunde bio u dilemi nisi li i ti savetovao tadića glede i u svezi tada date izjave - kako priznaje da kvorum nije postojao i da želi da ds poštuje ustav, ALI da se ni utakmica ne poništava kada sudija počini materijalnu povredu pravila igre.

ona slina od mihajlova se, bar, pozivala na besedu slobodana jovanovića.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:25 08.02.2015

Re: Не знам како и када

kako priznaje da kvorum nije postojao i da želi da ds poštuje ustav, ALI da se ni utakmica ne poništava kada sudija počini materijalnu povredu pravila igre.


Dosadan si jebote.
Al ajd.
Jel bih ja sad trebao da se branim da neko slučajno nepomisli da sam Tadićev istomišljenik?

Nemam pojma šta je kad Tadić govorio a nije mi posebno ni važno.
Nije jer ja, za razliku od tebe, ne slušam šta će mi milejnik reći pa da posle to vreglam.
Mihailov se pozvao na Jovanovića, Tadić rekao ovo, Janko ono.
A umeš li ti urbani nešto iz svoje glave da smisliš?
Kako tebi ta stvar izgleda?
Možeš li ti nekako da proceniš ili samo verglaš Dejanovu mantru?
Ne ide ti to niakako.


ona slina od mihajlova


hehe
To da se ogradiš od Mihajlova? :)

Klinački stvarno, pao si na njegovu žvaku, a misliš da ako napšišeš slina pre njegovog imena to će te učiniti vrednijim, samostalnijim u mišljenu.
urbana_gerila urbana_gerila 01:36 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
kako priznaje da kvorum nije postojao i da želi da ds poštuje ustav, ALI da se ni utakmica ne poništava kada sudija počini materijalnu povredu pravila igre.


Dosadan si jebote.
Al ajd.
Jel bih ja sad trebao da se branim da neko slučajno nepomisli da sam Tadićev istomišljenik?

Nemam pojma šta je kad Tadić govorio a nije mi posebno ni važno.
Nije jer ja, za razliku od tebe, ne slušam šta će mi milejnik reći pa da posle to vreglam.
Mihailov se pozvao na Jovanovića, Tadić rekao ovo, Janko ono.
A umeš li ti urbani nešto iz svoje glave da smisliš?
Kako tebi ta stvar izgleda?
Možeš li ti nekako da proceniš ili samo verglaš Dejanovu mantru?
Ne ide ti to niakako.


ona slina od mihajlova


hehe
To da se ogradiš od Mihajlova? :)

Klinački stvarno, pao si na njegovu žvaku, a misliš da ako napšišeš slina pre njegovog imena to će te učiniti vrednijim, samostalnijim u mišljenu.



ili nemaš nikog bliskog ili kriješ od njih ovo što ovde trabunjaš, ne vidim drugo objašnjenje za to što ti baš niko do sada nije pomogao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:41 08.02.2015

Re: Не знам како и када

ili nemaš nikog bliskog ili kriješ od njih ovo što ovde trabunjaš, ne vidim drugo objašnjenje za to što ti baš niko do sad nije pomogao.


Evo opet.
Ne ide ovo tebi nikako.

A što uopšte pokušavaš bilo šta o temi da pričaš?
Pomisliš da ćeš, evo sad, moći?

Ne umeš ti to gerilo, ne umeš jer malo toga o politici, demokratiji, parlamentarizmu znaš.
Čitaj, uči, pa kad nešto naučiš probaj.
Do tad teraj ovako, bolestan si, treba ti pomoć, zadruga, pivo i to.

urbana_gerila urbana_gerila 01:54 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
ili nemaš nikog bliskog ili kriješ od njih ovo što ovde trabunjaš, ne vidim drugo objašnjenje za to što ti baš niko do sad nije pomogao.


Evo opet.
Ne ide ovo tebi nikako.

A što uopšte pokušavaš bilo šta o temi da pričaš?
Pomisliš da ćeš, evo sad, moći?

Ne umeš ti to gerilo, ne umeš jer malo toga o politici, demokratiji, parlamentarizmu znaš.
Čitaj, uči, pa kad nešto naučiš probaj.
Do tad teraj ovako, bolestan si, treba ti pomoć, zadruga, pivo i to.




iako je ponekad filantropija sinonim za mazohizam - neću odustati od tebe...
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:55 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Eto tako.
Nemoj se petljati u ono što ne znaš jbg.
cane cane 01:59 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Pa sve mi se čini da ti zaista razmišlajš na tom nivou, da li je Legija stvarno prošao na crveno.


meni se cini da si ti jedini ovde koga legijin prolazak na crveno svetlo zanima.

ja bih radije sa cecom, iskreno.

urbana_gerila urbana_gerila 02:01 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
Eto tako.
Nemoj se petljati u ono što ne znaš jbg.


au!
pa, ti si još teži slučaj nego što sam pretpostavio.
bar guglaj, aman...
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:02 08.02.2015

Re: Не знам како и када

meni se cini da si ti jedini ovde koga legijin prolazak na crveno svetlo zanima.


Ja?
Pa ti si tražio dokaze o tome?

Nego, nadam se da si shvatio pominjanje Legije?
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:05 08.02.2015

Re: Не знам како и када

au!
pa, ti si još teži slučaj nego što sam pretpostavio.
bar guglaj, aman...


Dobro, hoću.:)
A jel može sutra?

Valjda ćeš imati malo više mašte.

Milsim, pominjanje gugla....??
Ispavaj se, biće to u redu.




urbana_gerila urbana_gerila 02:09 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
au!
pa, ti si još teži slučaj nego što sam pretpostavio.
bar guglaj, aman...

Dobro, hoću.:)
A jel može sutra?
Valjda ćeš imati malo više mašte.
Milsim, pominjanje gugla....??
Ispavaj se, biće to u redu.


evo, baciću ja peškir - počinjem da se osećam kao da mlatim, daleko ga bilo, neko dete, jbt.
alselone alselone 09:38 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Ti si govorio o prikupljanju od 100.000 do 2M glasača, ovaj dvojac napuni stadion!


Znaci, isti broj ljudi koji posecuje koncerte nekog popularnog zabavljaca bi i glasalo za njega/nju? E, doco, kad se zapetljas ko pile u kucine, najbolje je da prestanes a ne da se mrdas dalje jer se samo vise upetljavas.
emsiemsi emsiemsi 10:02 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
kako priznaje da kvorum nije postojao i da želi da ds poštuje ustav, ALI da se ni utakmica ne poništava kada sudija počini materijalnu povredu pravila igre.


Dosadan si jebote.
Al ajd.
Jel bih ja sad trebao da se branim da neko slučajno nepomisli da sam Tadićev istomišljenik?

Nemam pojma šta je kad Tadić govorio a nije mi posebno ni važno.
Nije jer ja, za razliku od tebe, ne slušam šta će mi milejnik reći pa da posle to vreglam.
Mihailov se pozvao na Jovanovića, Tadić rekao ovo, Janko ono.
A umeš li ti urbani nešto iz svoje glave da smisliš?
Kako tebi ta stvar izgleda?
Možeš li ti nekako da proceniš ili samo verglaš Dejanovu mantru?
Ne ide ti to niakako.


ona slina od mihajlova


hehe
To da se ogradiš od Mihajlova? :)

Klinački stvarno, pao si na njegovu žvaku, a misliš da ako napšišeš slina pre njegovog imena to će te učiniti vrednijim, samostalnijim u mišljenu.

Смараш !
Dr M Dr M 10:12 08.02.2015

Re: Не знам како и када

alselone
Ti si govorio o prikupljanju od 100.000 do 2M glasača, ovaj dvojac napuni stadion!


Znaci, isti broj ljudi koji posecuje koncerte nekog popularnog zabavljaca bi i glasalo za njega/nju? E, doco, kad se zapetljas ko pile u kucine, najbolje je da prestanes a ne da se mrdas dalje jer se samo vise upetljavas.


Ne mogu da se otmem utisku da si, tražeći ličnost koja će da okupi 2M, tražio populizam.

Ja smatram da je DS, baš takmičeći se u populizmu sa ostalima, izgubila. Nije joj u opisu posla!

Zato sam preporučio kako sam preporučio, za dobro DS i Srbije.




alselone alselone 10:20 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Ne mogu da se otmem utisku da si, tražeći ličnost koja će da okupi 2M, tražio populizam.


Ne mozes zato sto, ne znam, ne razmisljas ili neces, ili provociras, ili hoces da kazes kako su velike strane populisticke a male nisu (he he vragolanu, znam na koju vodenicu ides). Sta si uopste hteo da kazes?
Dr M Dr M 10:31 08.02.2015

Re: Не знам како и када

alselone
Ne mogu da se otmem utisku da si, tražeći ličnost koja će da okupi 2M, tražio populizam.


Ne mozes zato sto, ne znam, ne razmisljas ili neces, ili provociras, ili hoces da kazes kako su velike strane populisticke a male nisu (he he vragolanu, znam na koju vodenicu ides). Sta si uopste hteo da kazes?


Evo

"Ako hoćeš da uspeš u politici, vidi kuda je krenula gomila i stavi joj se na čelo"! Parafraza po Marfiju, lepo opisuje populizam.

Ja navijam za nešto drugo, u sopstvenoj obradi nečije misli

"Ne zalažem se za nešto zato što ima izgleda na uspeh nego zato što to smatram ispravnim"!

A da hoću da navrćem vodu uradio bih to pre stotinak komentara a ne na Tvoj mig.
princi princi 10:41 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Dr M
alselone
Ne mogu da se otmem utisku da si, tražeći ličnost koja će da okupi 2M, tražio populizam.


Ne mozes zato sto, ne znam, ne razmisljas ili neces, ili provociras, ili hoces da kazes kako su velike strane populisticke a male nisu (he he vragolanu, znam na koju vodenicu ides). Sta si uopste hteo da kazes?


Evo

"Ako hoćeš da uspeš u politici, vidi kuda je krenula gomila i stavi joj se na čelo"! Parafraza po Marfiju, lepo opisuje populizam.

Ja navijam za nešto drugo, u sopstvenoj obradi nečije misli

"Ne zalažem se za nešto zato što ima izgleda na uspeh nego zato što to smatram ispravnim"!

A da hoću da navrćem vodu uradio bih to pre stotinak komentara a ne na Tvoj mig.



Ovo je bullshit. Svaki političar hoće da se gomili stavi na čelo i ne kaska za gomilom, nego predviđa šta gomila hoće da čuje. A to svoje predviđanje uvek predstavlja kao ispravnost, poštenje i moral. To svi vi, političari, radite. To je radio i Milošević, to je radio i Đinđić, Tadić, Vučić, to radi i Živković. Rezultat na izborima je pokazatelj koliko ste dobri sa tim svojim predviđanjima.
mariopan mariopan 10:41 08.02.2015

Re: Не знам како и када

ХЦМ

Можда не оправдаваш али прихваташ као "мање зло", а на том ситном примеру видело се већ тада да ће они, за своју добробит, и лагати и варати, само ако то могу да завију у прихватљиву обланду? Кад лажу тако на очиглед колико ће тек лагати нас и шта ће још да натегну, од закона, да се могу комотно опустити па урадити шта су већ урадили?

Да ли су касније показали да су баш такви??
По мени - јесу.

Шта сам видела?
Видела сам Пајтића како маше "авионским ккартама" и знала да нам не гине исто оно што смо имали и што смо, кобајаги, изабрали јер претходни нису ваљали.

Не знам само да ли је Неда добила целу плату за тај месец јер, изгледа, није ни била на одмору него на радном месту, које се по потреби може селити где ти душа хоће?
Dr M Dr M 10:49 08.02.2015

Re: Не знам како и када

princi
Dr M
alselone
Ne mogu da se otmem utisku da si, tražeći ličnost koja će da okupi 2M, tražio populizam.


Ne mozes zato sto, ne znam, ne razmisljas ili neces, ili provociras, ili hoces da kazes kako su velike strane populisticke a male nisu (he he vragolanu, znam na koju vodenicu ides). Sta si uopste hteo da kazes?


Evo

"Ako hoćeš da uspeš u politici, vidi kuda je krenula gomila i stavi joj se na čelo"! Parafraza po Marfiju, lepo opisuje populizam.

Ja navijam za nešto drugo, u sopstvenoj obradi nečije misli

"Ne zalažem se za nešto zato što ima izgleda na uspeh nego zato što to smatram ispravnim"!

A da hoću da navrćem vodu uradio bih to pre stotinak komentara a ne na Tvoj mig.



Ovo je bullshit. Svaki političar hoće da se gomili stavi na čelo i ne kaska za gomilom, nego predviđa šta gomila hoće da čuje. A to svoje predviđanje uvek predstavlja kao ispravnost, poštenje i moral. To svi vi, političari, radite. To je radio i Milošević, to je radio i Đinđić, Tadić, Vučić, to radi i Živković. Rezultat na izborima je pokazatelj koliko ste dobri sa tim svojim predviđanjima.


U prvom citatu sam rekao ono što i Ti u ovom komentaru.

U drugom, rekao sam zašto ja nisam političar.
freehand freehand 10:54 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Svaki političar hoće da se gomili stavi na čelo i ne kaska za gomilom, nego predviđa šta gomila hoće da čuje. A to svoje predviđanje uvek predstavlja kao ispravnost, poštenje i moral. To svi vi, političari, radite. To je radio i Milošević, to je radio i Đinđić, Tadić, Vučić, to radi i Živković. Rezultat na izborima je pokazatelj koliko ste dobri sa tim svojim predviđanjima.

To radi (skoro) svaki političar na svetu. Jer da bi ostvario išta od svojih ideja i programa koji predstavlja on mora da dođe do pozicije da to učini. Ta pozicija je vlast, učešće u njoj ili bitan uticaj na nju. A to se, opet, ostvaruje tako što se okupi što širi krug ljudi da taj program i ideje podrži. I tako to funkcioniše u demokratiji koju u moderno vreme zovu i najboljim od svih loših načina vladanja.
alselone alselone 11:00 08.02.2015

Re: Не знам како и када

"Ako hoćeš da uspeš u politici, vidi kuda je krenula gomila i stavi joj se na čelo"! Parafraza po Marfiju, lepo opisuje populizam.


Gomila se ne krece nego se usmerava, to ti je valjda do sada trebalo biti jasno. Nismo mi Borgovi da imamo kolektivnu misao i kao gomila idemo negde, nego smo ljudi i veliki drzavnici usmeravaju gomilu da ide tamo gde on veruje da treba.


"Ne zalažem se za nešto zato što ima izgleda na uspeh nego zato što to smatram ispravnim"!

Sta je ovo, parafraza JFK-a? Pa normalno, ali ovo nema nikakve veze sa pocetnim pitanjem - zasto mislis da je politicar koji ima 2M pristalica populista? I jos smesnije, zasto si mislio da ja trazim populistu?
Dr M Dr M 11:29 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Sta je ovo, parafraza JFK-a?


Nije.


Gomila se ne krece nego se usmerava, to ti je valjda do sada trebalo biti jasno. Nismo mi Borgovi da imamo kolektivnu misao i kao gomila idemo negde, nego smo ljudi i veliki drzavnici usmeravaju gomilu da ide tamo gde on veruje da treba.


Biračko telo Srbije se ne ponaša tako kako Ti kažeš nego kao gomla muva i leti za medom a taj med, neosnovano,sad i odmah, obećavaju populisti. Oni drugi, koji ukazuju na to koliko je do meda daleko i koliko za njega mora da se radi, ne čuju se od zujanja nepismenog roja.


zasto si mislio da ja trazim populistu?


Izgledalo mi je da tražiš ličnost koja će da okupi masu.
alselone alselone 11:41 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Biračko telo Srbije se ne ponaša tako kako Ti kažeš nego kao gomla muva i leti za medom a taj med, neosnovano,sad i odmah, obećavaju populisti. Oni drugi, koji ukazuju na to koliko je do meda daleko i koliko za njega mora da se radi, ne čuju se od zujanja nepismenog roja.


Ovo je tacno za populizam ali ne samo u Srbiji. I pricaj covece normalno, sto non stop ko Ezop u nekim pricama ili banalnim primerima.

Svako biracno telo je jednako i problem populizma postoji na celoj planeti od kada je sveta i veka. I isto tako, od kada je sveta i veka masa se ne krece samostalno nego se usmerava (ali cenim pokusaj parafraziranja, odlican je za partijski sastanak, daje notu aristokratske prosvecenosti, kao sve ti je jasno ali stojis ponosito kao klisurina protivu mase) i to je zasluga velikih drzavnika, lidera, politicara, filozofa itd. Mali mogu samo da stanu i kukaju kako ih niko ne slusa ali ce oni sacekati da svi primete kako su super.

Izgledalo mi je da tražiš ličnost koja će da okupi masu.

Da, ali populista i pokretac masa nije isto. Trazim nekoga ko ce moci dobru ideju da iznese. Dzabe ti odlicne ideje ako ih propagira neko pogresan. To je bio problem Cede, danas Zivkovica itd.
qqriq qqriq 11:53 08.02.2015

Re: Не знам како и када

učestvovala na poziciji direktorke kancelarije za eu integracije. upražnjavala je svoju funkciju i tu instituciju kao njen direktor, što znači da je na tom jednom mestu uspela da se izbori za integritet. a tu komociju je sebi priuštila zbog znanja koje je, kad je reč o eu integracijama, bilo znatno veće nego znanje recimo njoj nadredjenog borisa tadića ili mirka cvetkovića. te eu integracije su i dalje osovina oko koje se sve u srbiji vrti.


sve isto mislio vučić i onoliko je molio, a i ex se pridružio. uzalud. london prevagnuo.
al vrlo fina žena bez dileme. medjutim, miles away od lidera. tipična službenica prve klase. srbiji kao takva dragocena, al kad ona neće.
qqriq qqriq 11:56 08.02.2015

Re: Не знам како и када

piše se "than",

then, po novom.
Dr M Dr M 12:02 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Trazim nekoga ko ce moci dobru ideju da iznese.


Imaš nekog u vidu? Ozbiljno, nije retorički niti sa dozom aristokratke prosvećenosti


To je bio problem Cede, danas Zivkovica itd.


A-a!
Nemam nameru da ovde omrknem...
alselone alselone 12:17 08.02.2015

Re: Не знам како и када

$@*&Q%*&Q%#@V ko je stavi dugme odustani pored pregledaj. Napisao sam pola strane i sad me merzi da kucam sve ponovo. Ukratko:

Nazalost nemam. Zato i krivim DS, sto je do kraja unistio politicku scenu Srbije, sto su pokazali da sve moze, da DS i SPS placu zajedno za liderima, sto su pokazali da je samo profit bitan, sto su banalizovali politiku i sveli je na kriminal, poltronstvo i bahacenje. A glavno je sto su doneli novu regulativu da bi sebe zastitili i onemogucili osnivanje novih stranaka i time nas do daljnjeg osudili samo na clanove ekipe. Pa cak je i Tadic kupio stranku a nije osnivao novu, toliko je to zakomplikovano sada.

I to je glavni problem nase pol.scene - nedostatak potpuno novih ljudi (molim te nemoj mi na ovo odgovoriti onako kako te vuce da odgovoris).
tsunade tsunade 12:35 08.02.2015

Re: Не знам како и када

medjutim, miles away od lidera.


ne slažem se. al složila bih se da je miles away od lidera na koje je srbija navikla i kakve je, na žalost, bila u prilici da iskusi na svojoj grbači pa od 45-te na ovamo. svi su bili miles away od "fini", svi od zla oca i od gore majke. izuzimam djindjića koji je kao incident ovde vršio vlast neko vreme i koji je probao nekakvu modernizaciju. ne znam ni sama kako bi to s njim na kraju završilo, možda bi i on sa tim svojim bebama i krmivima, bio srozan na najniže grane... ali mi to ne možemo da znamo. za ovo što je probao da uradi i za šta je platio previsoku cenu, ja mu kapu skidam.
Dr M Dr M 12:49 08.02.2015

Re: Не знам како и када

molim te nemoj mi na ovo odgovoriti onako kako te vuce da odgovoris).


Molba uvažena! Nisam ni imao nameru.

Šteta za pogrešan klik.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:05 08.02.2015

Re: Не знам како и када

alselone
I to je glavni problem nase pol.scene - nedostatak potpuno novih blogera.

Мислим да си погрешно написао, исправио сам, да се не мучиш и опет случајно погрешиш.
qqriq qqriq 13:15 08.02.2015

Re: Не знам како и када

možda bi i on sa tim svojim bebama i krmivima, bio srozan na najniže grane... ali mi to ne možemo da znamo.

što jest, jest.
sioux sioux 13:17 08.02.2015

Re: Не знам како и када

qqriq
piše se "than",

then, po novom.

Jedino ako je po novom, civilizovanom, emancipovanom, pristojnom, europejskom tj. Miličinom...
tsunade tsunade 13:22 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Jedino ako je po novom


čukala sam bez provere and then sam sanpravila grešku koju inače često pravim...
urbana_gerila urbana_gerila 13:31 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Predrag Brajovic
alselone
I to je glavni problem nase pol.scene - nedostatak potpuno novih blogera.

Мислим да си погрешно написао, исправио сам, да се не мучиш и опет случајно погрешиш.


šta je alselone napisao, a ti ispravio?
kao istaknuti pripadnik imaš pristup tajnom arijevskom oružju kojim telepastski dejstvuješ na ljude/blogere, ili, kao neki nekoć, imaš pristup komentarima i mogućnost moderacije?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:21 08.02.2015

Re: Не знам како и када

evo, baciću ja peškir - počinjem da se osećam kao da mlatim, daleko ga bilo, neko dete, jbt.


Jesi li makar mirno spavao pošto ostavio poslednji komentar :)

"Urbani", prlično si glup, zaista.

S kim se ti boriš čoveče, šta ti zapravo tvrdiš, daj stav, daj obrazloži ga, daj da vidimo ko je u pravu, šta da tražim na guglu...

Hajde pokaži da je to kršenje propisa jedna od većih grešaka DS pošto se o njoj najviše priča, i kad je aktuelna već godinama.
Šta, koju je još grešku DS napravila da se o njoj priča koliko o ovoj?
Pa napravila je mnogo više i mnogo većih ali se ova pominje najčešće i najduže.
Jel tako?
A što je tako?
Pa neko vas je napalio.
Ko?
Mihajlov.

Ili ti imaš drugo obrazloženje zašto se o tome tako dugo priča?
Nemaš ti niakvkog objašnjenja, ti naprosto ne smeš o tome da pričaš, veruješ da svoju površnost, plitkost, lakomislenost, naivnost, možeš prikriti ako eskiviraš razgoovr.
E pa ne možeš više to prikriti, zeznuo si se što si uopšte počinjao.

Ta debilkasta fora, ja sam jači, te dodatno odaje.
To ti je kao da se sam smeješ svojim fazonima, sam sebe hvališ, sam se sebi diviš.
Prosto.


Можда не оправдаваш али прихваташ као "мање зло",


A nije manje zlo?
Nije manje zlo od činejnice da je DS uništila politiku u Srbiji, da je teatralnim pomirenjima uništila, izbrisala, demokratski procep, sve poravnala pa se sad batrgamo u nepolitičkom društvu gde se ne zna ni ko je levo ko desno, ko je protiv koga, ko šta zastupa a ko šta ne zastupa.
Dovela nas u poziciju da ne biramo između različitih politika nego između različitih imena, za koje ne možemo reći šta, koja politika ih razklikuje.

Zar nije manje zlo od činjenice da nas je dovela u poziciju da je marketning poništio političku ideju, da su od jedne blede političke ličnosti kakav je Tadić veštački i na kratak rok naprvili plastičnog idola kome su se neki divili dok su oni oko njega krali, otimali, namestali poslove i privatizacije, pljačkali i upropaštavali.
Uprpastili su i političku i ekonomsku sferu u državi a mi ćemo da telalimo Dejanovu priču ko je ubacio karticu umesto Nede Arnerić.
Samo vi telalite.

urbana_gerila urbana_gerila 14:27 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
evo, baciću ja peškir - počinjem da se osećam kao da mlatim, daleko ga bilo, neko dete, jbt.


Jesi li makar mirno spavao pošto ostavio poslednji komentar :)

"Urbani", prlično si glup, zaista.

S kim se ti boriš čoveče, šta ti zapravo tvrdiš, daj stav, daj obrazloži ga, daj da vidimo ko je u pravu, šta da tražim na guglu...

Hajde pokaži da je to kršenje propisa jedna od većih grešaka DS pošto se o njoj najviše priča, i kad je aktuelna već godinama.
Šta, koju je još grešku DS napravila da se o njoj priča koliko o ovoj?
Pa napravila je mnogo više i mnogo većih ali se ova pominje najčešće i najduže.
Jel tako?
A što je tako?
Pa neko vas je napalio.
Ko?
Mihajlov.

Ili ti imaš drugo obrazloženje zašto se o tome tako dugo priča?
Nemaš ti niakvkog objašnjenja, ti naprosto ne smeš o tome da pričaš, veruješ da svoju površnost, plitkost, lakomislenost, naivnost, možeš prikriti ako eskiviraš razgoovr.
E pa ne možeš više to prikriti, zeznuo si se što si uopšte počinjao.

Ta debilkasta fora, ja sam jači, te dodatno odaje.
To ti je kao da se sam smeješ svojim fazonima, sam sebe hvališ, sam se sebi diviš.
Prosto.


Можда не оправдаваш али прихваташ као "мање зло",


A nije manje zlo?
Nije manje zlo od činejnice da je DS uništila politiku u Srbiji, da je teatralnim pomirenjima uništila, izbrisala, demokratski procep, sve poravnala pa se sad batrgamo u nepolitičkom društvu gde se ne zna ni ko je levo ko desno, ko je protiv koga, ko šta zastupa a ko šta ne zastupa.
Dovela nas u poziciju da ne biramo između različitih politika nego između različitih imena, za koje ne možemo reći šta, koja politika ih razklikuje.

Zar nije manje zlo od činjenice da nas je dovela u poziciju da je marketning poništio političku ideju, da su od jedne blede političke ličnosti kakav je Tadić veštački i na kratak rok naprvili plastičnog idola kome su se neki divili dok su oni oko njega krali, otimali, namestali poslove i privatizacije, pljačkali i upropaštavali.
Uprpastili su i političku i ekonomsku sferu u državi a mi ćemo da telalimo Dejanovu priču ko je ubacio karticu umesto Nede Arnerić.
Samo vi telalite.



ako javno kažeš da si bio pijan, i sada prođeš alko-test, razmisliću o smernicama za tvoju edukaciju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:35 08.02.2015

Re: Не знам како и када

ako javno kažeš da si bio pijan, i sada prođeš alko-test, razmisliću o smernicama za tvoju edukaciju.


:)
Što si to bre nervozan?
Nema me ceo dan, napišem prvi komentar ti odmah skočiš?
Jel to dežuraš? :)
Opusti se bre, smiri se, nemoj se nervirati, ovo je samo blog, laka zanimacija

A da razmisliš malo o tome kako bi bilo da o temi razgovaraš?
Ajd izaberi neko lako pitanje, mnoga sam ti postavio, ti ni na jedno ne znaš odgovor, a neka su zaista laka.
Ajd probaj.
urbana_gerila urbana_gerila 14:38 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
ako javno kažeš da si bio pijan, i sada prođeš alko-test, razmisliću o smernicama za tvoju edukaciju.


:)
Što si to bre nervozan?
Nema me ceo dan, napišem prvi komentar ti odmah skočiš?
Jel to dežuraš? :)
Opusti se bre, smiri se, nemoj se nervirati, ovo je samo blog, laka zanimacija

A da razmisliš malo o tome kako bi bilo da o temi razgovaraš?
Ajd izaberi neko lako pitanje, mnoga sam ti postavio, ti ni na jedno ne znaš odgovor, a neka su zaista laka.
Ajd probaj.



džaba, još te drži.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:42 08.02.2015

Re: Не знам како и када

džaba, još te drži.


Nisi se usudio, nisi? :)
Ajd dok si na dežurstvu pročitaj nešto jbg, nemoj vreme zalud arčiti.
Blje ti je sam izabreri pitanje, jer ako ti ih ja budem postavljao nemaš pravo na promeniš pitanje.
Ajd probaj, makar za dvojku.
urbana_gerila urbana_gerila 14:44 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
džaba, još te drži.


Nisi se usudio, nisi? :)
Ajd dok si na dežurstvu pročitaj nešto jbg, nemoj vreme zalud arčiti.
Blje ti je sam izabreri pitanje, jer ako ti ih ja budem postavljao nemaš pravo na promeniš pitanje.
Ajd probaj, makar za dvojku.



za klin se klinom izbija dovoljne su i dve.
čašice, aman, ne preteruj!
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:49 08.02.2015

Re: Не знам како и када

za klin se klinom izbija dovoljne su i dve.
čašice, aman, ne preteruj!


Dal da te držim da se pečeš na tihoj vatri dok čekaš, ili da ti učinim pa da odgovorim odmah..???
:)



Ajd opet nečem da te naučim, da ne bude ovo baš zalud
Nemoj bre kopitati ceo komentar, mora bez veze da se skroluje.
Red dva je dovoljno.


urbana_gerila urbana_gerila 15:04 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
za klin se klinom izbija dovoljne su i dve.
čašice, aman, ne preteruj!


Dal da te držim da se pečeš na tihoj vatri dok čekaš, ili da ti učinim pa da odgovorim odmah..???
:)



Ajd opet nečem da te naučim, da ne bude ovo baš zalud
Nemoj bre kopitati ceo komentar, mora bez veze da se skroluje.
Red dva je dovoljno.





najbolje obožavam taj tvoj saću ti objasnim pristup, umal ne rekoh komunikaciji.
to i pred zadrugom prolazi samo dok plaćaš pivo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:21 08.02.2015

Re: Не знам како и када

najbolje obožavam taj tvoj saću ti objasnim pristup, umal ne rekoh komunikaciji.
to i pred zadrugom prolazi samo dok plaćaš pivo.


Opet pivo i zadruga :)

A čemu taj italik?
Čistunac, ili strah da neko, nedajbože, pomisli kako kuburiš sa jezičkim pravilima?
Mnogo si mi bre nesiguran, otud i ovoliko batrganje.
Oćeš nešto da dokažeš, ne znaš ni šta, ne znaš ni kako, ne znaš ni da li jesi ili nisi, ništa ne znaš a voleo bi.
Otud valjda i ono "mnogo sam jak".
Tanki tako rade, oni sigurni u sebe nemaju potrebu za tim.

Pa, jesi li jak?

Nego, ajd stvarno probaj nešto da pobiješ od onoga što sam ti napričao, sve u u maniru saću ti objasnim.
Pa jesi li shvatio šta?

Jesi li uspeo da razdvjiš formu od suštine?
urbana_gerila urbana_gerila 15:30 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
najbolje obožavam taj tvoj saću ti objasnim pristup, umal ne rekoh komunikaciji.
to i pred zadrugom prolazi samo dok plaćaš pivo.


Opet pivo i zadruga :)

A čemu taj italik?
Čistunac, ili strah da neko, nedajbože, pomisli kako kuburiš sa jezičkim pravilima?
Mnogo si mi bre nesiguran, otud i ovoliko batrganje.
Oćeš nešto da dokažeš, ne znaš ni šta, ne znaš ni kako, ne znaš ni da li jesi ili nisi, ništa ne znaš a voleo bi.
Otud valjda i ono "mnogo sam jak".
Tanki tako rade, oni sigurni u sebe nemaju potrebu za tim.

Pa, jesi li jak?

Nego, ajd stvarno probaj nešto da pobiješ od onoga što sam ti napričao, sve u u maniru saću ti objasnim.
Pa jesi li shvatio šta?

Jesi li uspeo da razdvjiš formu od suštine?


opet bulazniš.
blogovatelj blogovatelj 15:31 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Biračko telo Srbije se ne ponaša tako kako Ti kažeš nego kao gomla muva i leti za medom a taj med, neosnovano,sad i odmah, obećavaju populisti. Oni drugi, koji ukazuju na to koliko je do meda daleko i koliko za njega mora da se radi, ne čuju se od zujanja nepismenog roja.


Ti si znači slamka među vihorove, pčela radilica među zunzare?!
Pa bre, biračko telo je takvo kakvo je, kako onda misliš da takav čedan vladaš? Ili makar da pređeš cenzus?
Uvek mi je bilo smešno kako politički neuspešni uvek one druge opisuju rečima demagogija i populizam. Svi su u srpskoj politici demagozi i populisti, samo vi Živkovićevci šatro niste?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:42 08.02.2015

Re: Не знам како и када

opet bulazniš.

:)
E sad si pao najniže Urbani ..... .....

ajd ćao gerilo


urbana_gerila urbana_gerila 15:51 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
opet bulazniš.

:)
E sad si pao najniže Urbani ..... .....

ajd ćao gerilo




sam pao, sam se ubio, ali tebe od tebe sačuvao...
ajd!
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:52 08.02.2015

Re: Не знам како и када

sam pao, sam se ubio,


Tačno.
Zato pazi drugi put.
urbana_gerila urbana_gerila 16:09 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
sam pao, sam se ubio,


Tačno.
Zato pazi drugi put.



ma, samo kad je tebi malo lakše - makar i selektivno čitao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:11 08.02.2015

Re: Не знам како и када

ma, samo kad je tebi malo lakše - makar i selektivno čitao.


E ako si se malo smirio da te pitam ozbiljno
Pazi šta kažeš: makar i selektivno čitao.

Smeta ti ako ti se samo učini da ja selektivno čitam ono što ti pišeš.
A ti?
Čitaš li ti uopšte ono što ja pišem?

Ne gerilo, ti lupetaš gluposti o pivu, lekovoma, pijanstvu, bogapitaj o čemu osim o onome što piše.
A mnogo više u mojom komentarima je onoga što se odnosi na temu, na glasnje, demokratiju, principe, nego u tvojim.
Možda je sve to pogrešno, možda nije, ali je o temi a ne o tebi.
Tema me zanima, ti ne, uopšte, ti si stvarno nevažan.

Ti bi ko neki napaljeni klinac, (možda to i jesi?) da nekoga fasciniraš a kad ti o ne uspe ti kmečiš, mama neće da me sluša, neće da čita kako mu ja kažem.

Treaj se bre gerilo u *urac, stvarno si infantilan
urbana_gerila urbana_gerila 17:24 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man


E ako si se malo smirio

Treaj se bre gerilo u *urac



kakav si ti smehotres.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:29 08.02.2015

Re: Не знам како и када

kakav si ti smehotres.


Ma učinilo ti se, zato što čitaš selektivno. :)

Nego, još si na dežurstvu?
Do kad ti to traje?
urbana_gerila urbana_gerila 17:33 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
kakav si ti smehotres.


Ma učinilo ti se, zato što čitaš selektivno. :)

Nego, još si na dežurstvu?
Do kad ti to traje?



kad kažeš dežurstvo, nekoga bi to, možda, asociralo na neki rad, a ti si meni - veselje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:33 08.02.2015

Re: Не знам како и када

kad kažeš dežurstvo, nekoga bi to, možda, asociralo na neki rad, a ti si meni - veselje.


Ma ne rad, rad je korisna, pametna, stvar.
Ovo tvoje dežuranje ovde je valjda posledica opsesije, zavisnosti, stresa, čega li?

E, a jesi li primetio da te vreme odaje?
Vidi recimo ovo:
Ja ti odgovorio u 17:29, i odmah posle toga, par minuta tek prošlo, 17:33.
Stvarno si u frci, nije ti lako.

Ajd priznaj koliko si puta refrešnuo za ovih sat vremena, jel štepovao prst ko singerica :)

urbana_gerila urbana_gerila 18:52 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
kad kažeš dežurstvo, nekoga bi to, možda, asociralo na neki rad, a ti si meni - veselje.


Ma ne rad, rad je korisna, pametna, stvar.
Ovo tvoje dežuranje ovde je valjda posledica opsesije, zavisnosti, stresa, čega li?

E, a jesi li primetio da te vreme odaje?
Vidi recimo ovo:
Ja ti odgovorio u 17:29, i odmah posle toga, par minuta tek prošlo, 17:33.
Stvarno si u frci, nije ti lako.

Ajd priznaj koliko si puta refrešnuo za ovih sat vremena, jel štepovao prst ko singerica :)



ajnštajn faktor - ono što je tebi tek par minuta mene nagoni na razmišljanje zašto je reakcija na tvoje mudrolije tako spora.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 08.02.2015

Re: Не знам како и када

ajnštajn faktor - ono što je tebi tek par minuta mene nagoni na razmišljanje zašto je reakcija na tvoje mudrolije tako spora


Nagoni na razmišljanje!?
Lepo, lepo...ipak se to kreće, izgleda, u dobrom pravcu.

A nisam znao da se trudiš da budeš brz.
Ja mislio da si samo smušen.

Pa vidi onda šta je u pitanju, šta te to usporava.
Da nije možda razlog sporo (a uz to uvek ide i pritupo) razmišljanje?
Možda je to, a?

Ajd vidi ti to sam.
Pomogao bih ti, ali to u tvom slučaju zahteva napor a mene baš nešto mrzi.

I da mi ovo završavamo, preterasmo a i neinspirativan si brate?
urbana_gerila urbana_gerila 20:13 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
ajnštajn faktor - ono što je tebi tek par minuta mene nagoni na razmišljanje zašto je reakcija na tvoje mudrolije tako spora


Nagoni na razmišljanje!?
Lepo, lepo...ipak se to kreće, izgleda, u dobrom pravcu.

A nisam znao da se trudiš da budeš brz.
Ja mislio da si samo smušen.

Pa vidi onda šta je u pitanju, šta te to usporava.
Da nije možda razlog sporo (a uz to uvek ide i pritupo) razmišljanje?
Možda je to, a?

Ajd vidi ti to sam.
Pomogao bih ti, ali to u tvom slučaju zahteva napor a mene baš nešto mrzi.

I da mi ovo završavamo, preterasmo a i neinspirativan si brate?




naravno da se trudim da budem što brži, to je zahtev igre kojom sam okupiran.
ti si samo usputni laki peting, premda se ne može poreći da me uveseljavaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 08.02.2015

Re: Не знам како и када


naravno da se trudim da budem što brži, to je zahtev igre kojom sam okupiran.


Jel ovo neka ispovest?
Stvarno me ne zanima šta ti radiš, čime si okupiran i ta intima.

A i nešto si konfuzan, usputno, a trudiš se, ne uveseljava te a veseli smajli...?
Bogami, zabrini se.

Pa šta bi, šta te to usporava ako se trudiš?
urbana_gerila urbana_gerila 21:57 08.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man

naravno da se trudim da budem što brži, to je zahtev igre kojom sam okupiran.


Jel ovo neka ispovest?
Stvarno me ne zanima šta ti radiš, čime si okupiran i ta intima.

A i nešto si konfuzan, usputno, a trudiš se, ne uveseljava te a veseli smajli...?
Bogami, zabrini se.

Pa šta bi, šta te to usporava ako se trudiš?


e, jbg, a baš sam goreo od želje da ti se poverim, siguran sam da bi shvatio.
nego, izgleda si opet počeo da piješ, konfuzija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Ja

A i nešto si konfuzan


ti
konfuzija?

hehe

odustani ti ipak, počeo si i da me kopiraš :)
alselone alselone 23:25 08.02.2015

Re: Не знам како и када

Momci, get a room.
urbana_gerila urbana_gerila 00:44 09.02.2015

Re: Не знам како и када

hoochie coochie man
Ja

A i nešto si konfuzan


ti
konfuzija?

hehe

odustani ti ipak, počeo si i da me kopiraš :)


odustajanje je najmanje što bih uradio kada bih stvarno počeo da te kopiram.
pnbb pnbb 16:00 09.02.2015

Re: Не знам како и када

Biračko telo Srbije se ne ponaša tako kako Ti kažeš nego kao gomla muva i leti za medom

medvedi lete za medom, a gomila muva za necim drugim.
predlazem da promenis ovo 'medom', a muve ostavis
blogovatelj blogovatelj 00:52 10.02.2015

Re: Не знам како и када

Momci, get a room.


Ovaj Gerilko je Antioksidans, A misli da ga niko ne prepoznaje

angie01 angie01 15:48 07.02.2015

stranacki feudalizam,

"Pravili smo greške dok smo bili na vlasti, koje smo skupo platili 2012. i 2014, možda i više nego što smo zaslužili."

...ma niste vi platili, platili su gradjani, a vi ste se okoristili i napravili pri tom od demokratije, krijuci se u tom imenu- stranacki feudalizam, koji se evo, uredno nastavlja.


Da Dačić nije bio, što bi Drašković rekao, "nevera",


...nevera ste bili vi, izabravsi i opravsi , bez saglasnosti onih koji su vas birali, koalicionog partnera iz redova onih protiv kojih su se vasi glasaci i borili.


Sram vas bilo, demokratska stranko, izneverili ste i zloupotrebili energiju i poverenje gradjana, i niste ucinili nista od dogovorenog, obecanog, unistili ste sve sto ste mogli, a ovo sto niste stigli, ce ovi posle vas, utrli ste im put i postavili mehanizme- vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:37 07.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!

ok, možda nismo prosperitetni
ipak ne vidim nikakav sunovrat, endži
pošto nikad nismo ni bili uređena zemlja ..čitav ovaj haos nas možda čini i lepšim
mene poprilično iznenade neki dobri ljudi koje upoznajem
i optimistični i svesve


vera.nolan2 vera.nolan2 20:11 07.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

Sram vas bilo, demokratska stranko, izneverili ste i zloupotrebili energiju i poverenje gradjana, i niste ucinili nista od dogovorenog, obecanog, unistili ste sve sto ste mogli, a ovo sto niste stigli, ce ovi posle vas, utrli ste im put i postavili mehanizme- vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!


"Investirajte u Srbiju, zemlju kvalifikovane, a jeftine radne snage. To je suština reklame na Si-En-Enu koju su platili Privredna komora Srbije i „Invest in Serbia“".
Naša drzava, reklamira nas kao stoku i robove...
freehand freehand 20:15 07.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

vera.nolan2
Sram vas bilo, demokratska stranko, izneverili ste i zloupotrebili energiju i poverenje gradjana, i niste ucinili nista od dogovorenog, obecanog, unistili ste sve sto ste mogli, a ovo sto niste stigli, ce ovi posle vas, utrli ste im put i postavili mehanizme- vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!


"Investirajte u Srbiju, zemlju kvalifikovane, a jeftine radne snage. To je suština reklame na Si-En-Enu koju su platili Privredna komora Srbije i „Invest in Serbia“".
Naša drzava, reklamira nas kao stoku i robove...

Ne znam kad je to reklamiranje bilo, ali kad god da je bilo i ko god da ga je osmišljavao (sem što je rogobatno, ok) - šta bi ti istakla kao komparativnu prednost? Sračnost i gostoljubivost?
Milan Novković Milan Novković 20:44 07.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

angie01
... Sram vas bilo, demokratska stranko, izneverili ste i zloupotrebili energiju i poverenje gradjana, i niste ucinili nista od dogovorenog, obecanog, unistili ste sve sto ste mogli, a ovo sto niste stigli, ce ovi posle vas, utrli ste im put i postavili mehanizme- vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!

Go Angie!

Ček da sve podvučem:

angie01
"Pravili smo greške dok smo bili na vlasti, koje smo skupo platili 2012. i 2014, možda i više nego što smo zaslužili."

...ma niste vi platili, platili su gradjani, a vi ste se okoristili i napravili pri tom od demokratije, krijuci se u tom imenu- stranacki feudalizam, koji se evo, uredno nastavlja.


Da Dačić nije bio, što bi Drašković rekao, "nevera",


...nevera ste bili vi, izabravsi i opravsi , bez saglasnosti onih koji su vas birali, koalicionog partnera iz redova onih protiv kojih su se vasi glasaci i borili.


Sram vas bilo, demokratska stranko, izneverili ste i zloupotrebili energiju i poverenje gradjana, i niste ucinili nista od dogovorenog, obecanog, unistili ste sve sto ste mogli, a ovo sto niste stigli, ce ovi posle vas, utrli ste im put i postavili mehanizme- vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!

vera.nolan2 vera.nolan2 21:26 07.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

Na žalost,to i jeste jedina(kolonijalna,sada) prednost,a nije moralo tako da bude!!!

Sve do jedne fabrike u mom gradu su ugašene,rastraćkane,rasprodane u
vreme demokrata! Cela demokratska vrhuška je otišla u Bg i završila poslove za sebe i svoje! Jad i čemer i pustoš su ostavili za sobom i usput-napustili stranku!!!

Nema tu države,samo otpad,treći svet!
Zakoni se prave na interes stranih,pre svega investitora(a šta je preostalo?!)
Politika i dalje vlada u svim sektorima.(obećaše ovi, profesionalce u javnom sektoru,a samo umnožiše br stranačkih direktora,sve zamenici zamenika i savetnici...)

Desetine godina će trebati da se pokrene proizvodnja u dovoljnoj meri i obezbedi posao za ovo preostalo,ostarelo stanovništvo i
da se sačeka da se "investitori"obogate toliko da mogu,po milosti božjoj i svojoj(sve uz podršku bogataškog, vrlo nam aktivnog crkvenog klera), koju više mrvicu da zgrnu sa svojih stolova...
Kažem,stvar je ireverzibilna i bez dugoročnog pomaka.

highshalfbooze highshalfbooze 22:16 07.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

freehand
Ne znam kad je to reklamiranje bilo, ali kad god da je bilo i ko god da ga je osmišljavao (sem što je rogobatno, ok) - šta bi ti istakla kao komparativnu prednost? Sračnost i gostoljubivost?

Jel mogu ja? ...mogu... evo, na primer: Investirajte u Srbiju, zemlju podmitljivih političara, ko god bio na vlasti, moći ćete da ga podmitite.
tsunade tsunade 09:28 08.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!


živa istina. kad god vidim vučića kako balavi i baljezga, ja u sebi pomislim: eh crni tadiću gle šta si uradio.
freehand freehand 09:45 08.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

tsunade
vi ste glavni krivci za potpuni sunovrat ove lepe zemlje!


živa istina. kad god vidim vučića kako balavi i baljezga, ja u sebi pomislim: eh crni tadiću gle šta si uradio.

Ovo je vrlo interesantno a široko rasprostranjeno i popularno mišljenje. Kako je Tadić kriv za to što većina u Srbiji uvek glasa za stranu koju oličavaju Dačić, Vučić i Nikolić, a vlade pravljene mimo te većine i većinske volje Srbije bile uvek plod teških navlačenja i kompromisa za koje su opet po pravilu pljuvani oni koji su ih činili? I za kohabitaciju, i za vladu DS-DSS, i za koaliciju sa SPS.
tsunade tsunade 10:01 08.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

Ovo je vrlo interesantno a široko rasprostranjeno i popularno mišljenje.


suština je u dve stvari: prvo: za vreme tadić-cvetković vlade mnogo se državnih para kralo i za dosta se nije znalo. tu mislim i na sva ona partijska zapošljavanja da ni čistačicu nisi mogao da pronadješ u javnom sektoru a da nije članica partije.

drugo: tadić je daleko izlazio iz okvira svog posla. zapravo je on bio i predsednik i premijer a cvetković je bio samo ministar finansija. dosta nesavestan pri tom.





emsiemsi emsiemsi 10:12 08.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

vera.nolan2
Na žalost,to i jeste jedina(kolonijalna,sada) prednost,a nije moralo tako da bude!!!

Sve do jedne fabrike u mom gradu su ugašene,rastraćkane,rasprodane u
vreme demokrata! Cela demokratska vrhuška je otišla u Bg i završila poslove za sebe i svoje! Jad i čemer i pustoš su ostavili za sobom i usput-napustili stranku!!!

Nema tu države,samo otpad,treći svet!
Zakoni se prave na interes stranih,pre svega investitora(a šta je preostalo?!)
Politika i dalje vlada u svim sektorima.(obećaše ovi, profesionalce u javnom sektoru,a samo umnožiše br stranačkih direktora,sve zamenici zamenika i savetnici...)

Desetine godina će trebati da se pokrene proizvodnja u dovoljnoj meri i obezbedi posao za ovo preostalo,ostarelo stanovništvo i
da se sačeka da se "investitori"obogate toliko da mogu,po milosti božjoj i svojoj(sve uz podršku bogataškog, vrlo nam aktivnog crkvenog klera), koju više mrvicu da zgrnu sa svojih stolova...
Kažem,stvar je ireverzibilna i bez dugoročnog pomaka.


За то смо се борили, лупајући у шерпе, дерући НИКЕ патике и дувајући у пиштаљке !
Каква средства борбе, таква борба --- а резултате живимо.
Оно што је трагично је --- поразна спознаја колико нам је народ и држава била у очајном стању да нам је аматерски башибозук и калакурција, на челу са "светим" Зораном, био "светло на крају тунела".
Оно што је још трагичније је --- још поразнија спознаја да је та калакурција успела да упропасти све до толике мере да нам ово што данас живимо, ово што се не може нити именовати, да нам то изгледа као алтернатива.
princi princi 10:12 08.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

Srdačnost i gostoljubivost?

Apsolutno! Srbija, zemlja nasmejanih i gostoljubivih ljudi! Spot bi, naravno, išao ono, helikopterski prelet preko Zlatibora, Bajina Bašta, krezube babe, kace sa sirom i kajmakom, nekakve krave na livadi, obavezno neki računar da se vidi i neki ljudi kako nešto kuckaju, zadnji kadar Tadićev šmekerski osmeh (to bi sigurno privuklo tetke i babe investitorke iz celog sveta; čestiti Nikolić stvarno ne znam koga bi privukao, a na Vučića se lepe samo Arapi, njegov osmeh može da zatvara verziju za Al Džaziru).
freehand freehand 10:39 08.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

suština je u dve stvari: prvo: za vreme tadić-cvetković vlade mnogo se državnih para kralo i za dosta se nije znalo. tu mislim i na sva ona partijska zapošljavanja da ni čistačicu nisi mogao da pronadješ u javnom sektoru a da nije članica partije.

Pa većina je opet, i pre i za vreme i posle toga glasala za SPS i SNS. I na prošlim izborima iako nikad više uništavanja ekonomije i države nije bilo, niti više partijskog zapošljavanja.
Kako to objašnjavaš?
drugo: tadić je daleko izlazio iz okvira svog posla. zapravo je on bio i predsednik i premijer a cvetković je bio samo ministar finansija. dosta nesavestan pri tom.

Da, to je druga strana uz onu gde ga optužuju da je sve pustio iz ruku i da su mangupi radili šta hoće.
tsunade tsunade 12:28 08.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

Pa većina je opet, i pre i za vreme i posle toga glasala za SPS i SNS. I na prošlim izborima iako nikad više uništavanja ekonomije i države nije bilo, niti više partijskog zapošljavanja.
Kako to objašnjavaš?


vidi sasvim si u pravu kad kažeš da se kralo i otimalo i stranački zapošljavalo i pre njega a bogami i posle njega. samo ja sam od onih pre njega i ovog posle njega manje više to i očekivala. od njega sam očekivala i dala mu glas da sa tom praksom prekine. on me razočarao. oni nisu. za njih sam unapred znala da su govna. za njega nisam. s njim sam dakle imala bolno iskustvo te spoznaje.
freehand freehand 00:24 09.02.2015

Re: stranacki feudalizam,

Moguće objašnjenje bi bilo da je većina oduvek mislila da DS-ovci kradu na sutra ne misle.

To je sasvim moguće. Samo što ne kradu članovi partija već ljudi sa imenom i prezimenom. Članovi partija obavljaju političke funkcije.
Tu postoji izvesna distinkcija.
Moguće objašnjenje bi bilo da se većina ne slaže sa tvojim viđenjem stvari. Tj, moguće je da nisi u pravu čak i kada si 100% siguran da si u pravu?...

To mi nije nikakva novina. Navikao sam od '87 naovamo.
Tu ne vrede ni brojke i statistike, ni novčanik ni frižider.
Mora da je i tebi neprijatno kako nam dobro ide?
mariopan mariopan 15:54 07.02.2015

..

Који ДС?
alselone alselone 15:58 07.02.2015

Re: ..

Који ДС?


Novi ili stari?
mariopan mariopan 16:26 07.02.2015

Re: ..

alselone
Који ДС?


Novi ili stari?

И нови су они стари, то сви знамо...него јел они мисле поново да се мало играју политике?

Пу пу пу
freehand freehand 16:30 07.02.2015

Re: ..

то сви знамо..

Bravo tetka. :)
mariopan mariopan 16:37 07.02.2015

Re: ..

freehand
то сви знамо..

Bravo tetka. :)

Шта, зар нису?

Од којих су онда мјкмбожју?

freehand freehand 16:39 07.02.2015

Re: ..

mariopan
freehand
то сви знамо..

Bravo tetka. :)

Шта, зар нису?

Од којих су онда мјкмбожју?


Ma šta ima tu da se priča kad svi znamo?
alselone alselone 16:42 07.02.2015

Re: ..

Bravo tetka. :)


Samo kad je teca doleteo da brani siroti DS od agresivnih blogera.

Nego, meni je ovde nesto zanimljivo. Tadic, koliko god bio nesposoban i jalov predsednik, opet je bio znacajna licnost i kad je politicki umro, kao kit u Opstanku, dosla je gomila da se nahrani njegovom lesinom. Svi su pokusali da capnu deo njega i da postanu mali carevi. I Djilas, i Pajtic (meni samo nije jasno ko je tog coveka gurao i drzao sve ove godine), i sad Krlo, i ona nesretna sa usnama, kako se zvase, i Borko, i Jeremic. A sve ih je on stvorio. U tom smislu sam i shvatio onaj njegov intervju. Poruka svima - jedite, dabogda vam preselo.

Svi su ga se odrekli i svi ga cerece, osim jednog coveka. Ima jedan covek koji ga voli celim srcem, koji u mraku svoje sobe brani njega od raznoraznih napada i agresivnog gradjanstva.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana