Društvo| Sport| Život

Ko to ne poštuje Noleta i zašto?

Vojislav Stojković RSS / 30.01.2015. u 16:46

"Mislim da nije u dovoljnoj meri poštovan, mislim da je to pravi izraz", izjavio je pre neki dan Boris Beker u intervjuu za ATP, govoreći o Novaku Đokoviću. Beker, naravno, nije ulazio u razloge tog nedovoljnog poštovanja prema neprikosnovenom prvaku sveta u belom sportu. Zaista, zašto Novak Đoković i pored vrhunskih rezultata koje je postigao, a i dalje postiže, u jednom od napopularnijih i najplaćenijih sportova na svetu, ne uživa adekvatno poštovanje i ko to ne poštuje Đokovića?

Kao prvo, nisu ga poštovali njegovi protivnici, a naročito Federer. Koristio je svaku priliku da ga ponizi ili bar izvrgne neprijatnoj ironiji. Još uvek se sećam njegove izjave kada je kraljica Engleske na Vimbldonu pozdravljala učesnike završnog dela takmičenja. Na pitanje novinara da li je znao šta da radi i kako da se ponaša prilikom pozdravljanja sa Kraljicom Elizabetom II, Federer je u svom nadmenom stilu odgovorio:"Nisam znao kako ide protokol. Stajao sam i pitao Novaka  šta da radim i kako da se ponašam. Znao sam da on zna. Delovao je kao da je spreman za to, i rekao mi je šta da radim", rekao je Federer kroz smeh.

Vremenom je Nole primorao svoje protivnike da ga poštuju. I to na terenu, svojom igrom i rezultatima. Protivnika, što se tiče, više nema govora o nepoštovanju. Pre bi se reklo da im se tresu gaće pred meč sa Đokovićem, i Federove i Nadalove, a ostalima da i ne govorimo.

Kad je Novak Đoković, koračajući ka vrhu, igrao protiv jačeg, poznatijeg i slavinijeg protivnika publika je na teniskim stadionima  diljem globa zemaljskog navijala za jače, poznatije i slavnije. Kada je  Nole postao NO1, jači od svih, ista ona publika je navijala za slabije, a protiv Novaka. Sem u Kini. U to smo se i danas, kao i mnogo puta ranije, mogli uveriti u polufinalnom meču na AO.

Slično je i sa tretmanom u medijima u kojima se vrli poznavaoci tenisa, čast izuzetcima, takmiče da umanje Novakov uspeh.

Novak Đoković je izuzetna ličnost . Ne samo na teniskom terenu. Poliglota, izuzetno šarmantan i lep muškarac, zabavljač, humanista, filanrtop i još mnogo toga. Do vrha je došao sam, napornim i predanim radom, bez pomoći države ili ulaganja moćnih korporacija. Nije poznato da je bilo koga i bilo kada uvredio. Belac je i hrišćanin, ako je to bilo kome bitno. Pa, zašto, ga onda zapadni svet nedovoljno poštuje?

Ako bi na to pitanje odgovorio da je to zato što je Srbin i što svoje poreklo i naciju nije zaboravio, mnogi bi me odmah svrstali u srpske patrioJote. Ukoliko bi na isto pitanje odgovorio da je to zato što potiče iz jedne male, a ne velike i moćne nacije, verovatno bi me svrstali u realne sociologe. Međutrim, ni Federer ne pripada velikoj naciji, a nikad nije imao problema sa iskazivanjem poštovanja okoline.

Da se ne lažemo, veliki i moćni ne podnose da ih slabiji i mali pobeđuju, ne samo  u ratovima, već i na teniskim terenima. Novak Đoković je sa Balkana, uz to i Srbin, to što pobeđuje i što je već tri godine prvak sveta, mnogi mu nikako ne mogu oprostiti. 

...................................... 

Naravno, ne poštuju  i ne vole Novaka ni svi u Srbiji. Prvenstveno ga ne podnose autošovinisti, koji su uvereni da u Srbiji niko ne može postići bilo kakav, makar i prosečan uspeh, a kamoli vrhunske rezultate vredne svetske pažnje.  Takvi, ipak, nisu vredni spomena..,.. sem u fusnoti.

 



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 01:52 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Evo pitaj se ovako: da li bi tebi princi jedan Ganci, Indijac, ili Kinez bio dobar i adekvatan model za tvoju strast?

Dobro pitanje. Gledam u ovu slike Omege na zidu, i nikako da prelomim.
emsiemsi emsiemsi 04:10 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

mitar.popovic
emsiemsi


Не избегавам тему --- него је, напротив, конкретизујем !
Шта треба више рећи него да је број 1 --- једино што је битно је управо то. Све друго што се каже и напише, круни то што је једино важно.


Treba reći mnogo više. Zamisli grupu Amerikanaca sjede posle posla za pivom i ćaskaju o sportu. Jedan kaže, pazi onaj Srbin, Đoković, broj jedan, najbolji na svjetu. Priča se o tenisu, ali mora da se malo priča o čovjeku. Međutim Amerikanci će znati o čovjeku samo ako im neko na TVu ili na internetu to ljepo fino objasni "na američki". Ako se o tome ne vodi priča u medijima, jeste ljubitelji tenisa će znati da je Đoković broj jedan, ali o njemu kao medijskom fenomenu neće biti mnogo priče. I onda on prirodno postaje autsajder protiv koga se navija. Na primjer znaju i u Srbiji da je Lebron broj jedan košarkaš, ali Lebron neće u Srbiji imati popularnost koju ima u Americi jer priča o Lebronu kao dečku iz Akrona, iz propalog i namučenog Klivlenda, koji je se onda prodo Majamiju, pa se vratio kući itd... ta priča Srbe ne interesuje.

Pogledaj bilo koju reklamu velikog sportiste i vidićeš da se ne pokazuje samo to da je broj 1, nego da se prikazuje dublji imidž sa kojim potrošači mogu da se asociraju. Da bi Nike prodavao robu preko Đokovića, deca iz američkih predgrađa moraju sa Noletom da se identifikuju.

Ајде да ти учиним, пошто си опширан човек (опширније, опширније, итд... нисам ти ја Фрихенд --- који је у стању да на свких твојих 100 редова, напише коментар од 500 редова).
Зашто сматраш да просечни Србин не може да схвати "тужну" причу Леброна Џејмса, јер је он, забога, Американац ? Зашто та прича Србина не интересује ? Зар мислиш да је толико глуп, да не капира сиротињу.
Зашто сматраш да се било који човек на свету не може идентигиковати са Јусеином Болтом, без обзира што је исти црнац и бржи од тог истога човека скоро дупло ?
Зашто мислиш да се било који човек на свету не може идентификовати са Нолетом, само због тога што је Ноле светски број 1.
Зашто сматраш да то није нешто што надјачава све остало, нешто што имперсонализује било кога ?
Успут --- Нолетов случај је, чак штавише, идеална парадигма за већину људи на свету --- која каже да се "упорним радом са дозом талента може бити најбољи на свету" (а камоли у свом селу).
Или ти мислиш да Најки не зна да "упакује" најбољег на свету како би продавао своју спортску опрему ?
bene_geserit bene_geserit 05:46 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

mitar.popovic
Treba reći mnogo više. Zamisli grupu Amerikanaca sjede posle posla za pivom i ćaskaju o sportu. Jedan kaže, pazi onaj Srbin, Đoković, broj jedan, najbolji na svjetu. Priča se o tenisu, ...

Da ovo zamislis treba ti bas puno maste.
Kada amer sedi u kafani i pije pivo on ne prica o tenisu. Tenis je za njega sport za pickice.
On prica o fudbalu (americkom naravno) i bezbolu, kada je bas raspolozen o kosarci, eventualno hokeju (to najcesce prepuste severnim susedima).
Ajde sad ti zamisli srbe 80-tih kako sede u kafani i pricaju o tenisu.
blogovatelj blogovatelj 06:40 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Ajde sad ti zamisli srbe 80-tih kako sede u kafani i pricaju o tenisu.


Šta ima da zamišljam? Ja sedeo sa ekipom i pričao.



Novaku fali još par gren slem trofeja da sa nekih dvadesetosam godina uradi ono što je ona uradila sa dvadeset.
Da joj ludak nije upropastio karijeru, moguće da bi i Navratilovu stigla.
mitar.popovic mitar.popovic 06:57 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

emsiemsi

Ајде да ти учиним, пошто си опширан човек (опширније, опширније, итд... нисам ти ја Фрихенд --- који је у стању да на свких твојих 100 редова, напише коментар од 500 редова).
Зашто сматраш да просечни Србин не може да схвати "тужну" причу Леброна Џејмса, јер је он, забога, Американац ? Зашто та прича Србина не интересује ? Зар мислиш да је толико глуп, да не капира сиротињу.
Зашто сматраш да се било који човек на свету не може идентигиковати са Јусеином Болтом, без обзира што је исти црнац и бржи од тог истога човека скоро дупло ?
Зашто мислиш да се било који човек на свету не може идентификовати са Нолетом, само због тога што се Ноле светски број 1.
Зашто сматраш да то није нешто што надјачава све остало, нешто што имперсонализује било кога ?
Успут --- Нолетов случај је, чак штавише, идеална парадигма за већину људи на свету --- која каже да се "упорним радом са дозом талента може бити најбољи на свету" (а камоли у свом селу).
Или ти мислиш да Најки не зна да "упакује" најбољег на свету како би продавао своју спортску опрему ?


Srbi mogu lako razumjeti Lebrona ali to ne čine jer ih interesuju preče priče i vjesti iz svoje zemlje. Bolt je odličan primjer za mene, ja znam da je broj jedan u trčanju iz Jamajke i to je to. Ne što ne mogu da ga razumjem već prosto što imam ograničenu količinu pažnje i eto Bolt mi nije zavrsio na listi interesovanja iz svjeta.

Može Nike svašta da upakuje ali košto sam već reko nisu htjeli da rizikuju sa Noletom jer im je on bio nepoznata. Naučili su se opreznosti sa Tiger Woodsom i sličnim. Nole je nepoznata iz političkih razloga ali i iz ličnog ponašanja je rizičan, prosto se ne uklapa u family-friendly heroja za Amerikance ili ostale važne potrošačke grupe. Što u prevodu znači da bi Nikeovo pokroviteljstvo Novaka na duge staze ugrozilo njohove prihode, a pametnjaković koji je podpiso Novaka bi dobio odkaz.

alselone alselone 08:21 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Kada amer sedi u kafani i pije pivo on ne prica o tenisu. Tenis je za njega sport za pickice.
On prica o fudbalu (americkom naravno) i bezbolu, kada je bas raspolozen o kosarci, eventualno hokeju (to najcesce prepuste severnim susedima).


Ti si kamiondzija?
blogovatelj blogovatelj 08:29 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Ti si kamiondzija?


Drvoseča?
emsiemsi emsiemsi 08:37 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

blogovatelj
Ajde sad ti zamisli srbe 80-tih kako sede u kafani i pricaju o tenisu.


Šta ima da zamišljam? Ja sedeo sa ekipom i pričao.



Novaku fali još par gren slem trofeja da sa nekih dvadesetosam godina uradi ono što je ona uradila sa dvadeset.
Da joj ludak nije upropastio karijeru, moguće da bi i Navratilovu stigla.

Да !
Нацистичка посла !
Још ме боли онај убод ножа у Монику Селеш који јој је задало нацистичко швапско ђубре !

alselone alselone 09:50 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Drvoseča?


Lučki radnik?
omega68 omega68 11:06 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Srbi kao podvrsta Rusa

Zajebali su se.
Rusi su podvrsta Srba
A bjelcima opet Srbi spadaju u Ruse

I oni su se zajebali
Чешки историчар Павел Шафарик везује српско име са речи Сјарбин, Серб, Сербин, Сибрин, што су све облици значења рода, народа, а што има исто значење са латинском речи генс и натио, или индијском речи Серим, што значи народ исте крви.

“Име Србин је најстарије и дубоко укорењено међу свим Словенима” написао је Шафарик.

руски историчари разрадили су тезу да је “међу Србима од памтивека живело велико племе називано Рашчани или Раси, а то име потиче из Индије од речи Рашка, сто означава рујну црвену боју, коју су Срби одувек волели.”

Грчки историчар Лаоник Халкокондил тврди да су Срби најстарији и највећи народ на свету (подразумевајући под тим именом све Словене), а у оригиналној немачкој хроници писаној око 750. године нове ере која се налази у Минхену, између осталог пише: “Срби представљају тако велико царство (регнум) да су из њих произашли сви словенски народи” (Хормаyерс Арцхив, ст. 282-283).

Један од најпознатијих хрватских историчара др. Фрањо Рачки у својој “Повјести Словена” наводи: “У почетку су се Словени називали домаћим именом Срби, тј. рођаци, а странци, специјално Немци звали су их Вендима. Тим именом звали су их и Грци и Римљани још од седмог века пре Христа“.

Рус Велтман у својој историји потврђује да је у древним временима име Србин било заједничко свим Словенима. И немачки етнолог Зеринг пише: “Прво опште име свих Словена било је Србли, што је значило уједињени“, а мађарски гроф Калај у својој историји наводи: “По испитивањима најбољих научника сви словенски народи у прастаро доба називали су се Срби“. Он такође наводи да се од шестог века појављује име Слави, док су сви Словени живели заједно и називали се сабраћом.

...
Nije lako biti Srbin.


nsarski nsarski 16:37 31.01.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Lučki radnik?


Mozda...metodom eliminacije?

bene_geserit bene_geserit 10:15 01.02.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

alselone
Ti si kamiondzija?

Sta fali, zene vole kamiondzije.

Znas ono kad plavusa usla u godine, ostavili je svi svaleri, a nju zasvrbelo, otisla bi do javne kuce, ali nije pri parama, ima samo 10 marke. Al' ko veli da proba. Ode ona, kaze "Dobar dan. Jel' imate vi ista za 10 marke?". Kazu "Imamo, kako da ne, podjite za mnom.". Podje ona, penju se tako na poslednji sprat kad tamo troje vrata, na jednima pise Dr., na drugima Mr., na trecima Prof. "Sta je ovo?", pita ona. "Pa sta bi ti, kamiondziju za 10 marke?"
alselone alselone 11:15 01.02.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Znas ono kad plavusa usla u godine, ostavili je svi svaleri, a nju zasvrbelo, otisla bi do javne kuce, ali nije pri parama, ima samo 10 marke. Al' ko veli da proba. Ode ona, kaze "Dobar dan. Jel' imate vi ista za 10 marke?". Kazu "Imamo, kako da ne, podjite za mnom.". Podje ona, penju se tako na poslednji sprat kad tamo troje vrata, na jednima pise Dr., na drugima Mr., na trecima Prof. "Sta je ovo?", pita ona. "Pa sta bi ti, kamiondziju za 10 marke?"


Dobar je. Ima i onaj sa stoperkom i kamiondzijom sa - citas li ti bre nesto?

p. s. ima druga iz srednje, sada vozi kamion u USA. Posto tamo nema tahografa pa moze da se vara lakse na kolicini voznje, kamiondzije koji se jako trude i voze dosta, mogu bas lepo da zarade. On je nekad pravio po 20,000 milja pa i vise mesecno i tukao blize 10k mesecno plate.
bene_geserit bene_geserit 04:04 02.02.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

To sa ogromnim zaradama kamiondzija u USA nisu bas istinite price.
Ortak mi je radio taksu za veliki broj njih.
Neto zarade godisnje tu budu reda 50-60 hiljada najvise.
Sto i nisu neke pare za takvu vrstu posla koja unistava zdravlje i privatan zivot.
A realno, i nema puno smisla da za posao koji moze tako reci bilo ko da radi budu neke jako velike plate. Trziste brzo tu dovede stvari na svoje.
nsarski nsarski 09:50 02.02.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

bene_geserit
To sa ogromnim zaradama kamiondzija u USA nisu bas istinite price.
Ortak mi je radio taksu za veliki broj njih.
Neto zarade godisnje tu budu reda 50-60 hiljada najvise.
Sto i nisu neke pare za takvu vrstu posla koja unistava zdravlje i privatan zivot.
A realno, i nema puno smisla da za posao koji moze tako reci bilo ko da radi budu neke jako velike plate. Trziste brzo tu dovede stvari na svoje.

Nije bas sasvim tako. Ja sam sa kamiondzijama "naseg porekla" radio nekoliko godina (pogledati Americki vozacki - kamiondzije). Tada (2008.) je moglo da se zaradi vise, ali, imas pravo, paklen je to posao. Nema vikenda, nema praznika, na porodicu, ako je imas, zaboravi. Taj posao ne moze svako da radi - unistava zdravlje, zivce, mir.
Ti ljudi najcesce pokusavaju da skupe novac i kupe svoj kamion - onda moze da se zaradi bolje. Moj rodjak je tako uradio pre 7-8 godina, sada ima svoju trakersku firmu u Cikagu i zivi dobro.
alselone alselone 10:01 02.02.2015

Re: Zašto ne poštuji Đokovića

Ti ljudi najcesce pokusavaju da skupe novac i kupe svoj kamion - onda moze da se zaradi bolje. Moj rodjak je tako uradio pre 7-8 godina, sada ima svoju trakersku firmu u Cikagu i zivi dobro.


Tako je. Kao sto sam rekao u prvom komentaru, nema tahografa nego koriste log book, tako da mogu da varaju na satima i zarade dodatno. Moj drugar cesto uzima i duple ture (koje idu za dva vozaca) pa vozi po 16 sati. Zaradjuje jako fino.
G.Cross G.Cross 21:15 30.01.2015

Bitch

Noletu u Monacu niko ne prebacuje sto je iz Srbije.

Pitanje je da li bi Nole vise voleo da je broj 2 i da ga postuju ili da je broj 1 a da ga ne postuju.

Ja znam sta bih ja vise voleo.

I ko je Noletu kriv sto nema plavu Englesku (dobro, Skotsku) krv...




principessa_etrusca principessa_etrusca 10:19 01.02.2015

Re: Bitch

G.Cross

I ko je Noletu kriv...


Ова дама (са петокаратним вереничким дијамантом на прсту) је рекла “fucking have it you Czech flash fuck”.

Да ли је могуће замислити да је некоме могла да добаци рецимо "Jewish" или "black", уместо "Czech"?

Да ли можемо да претпоставимо да би се она икада Федереру обратила са “Swiss flash fuck” или Надалу са “Spanish flash fuck”? Сигурно ни Новаку сада не би рекла ништа слично јер је он бр.1, али није искључено да би нешто слично добио пре 7-8 година од неког простака/простакуше.

Индикативно је да је скоро сасвим прихватљиво вређати Источноевропљане (у које су из волшебних разлога укључени и Чеси).
blogovatelj blogovatelj 15:31 01.02.2015

Re: Bitch

Индикативно је да је скоро сасвим прихватљиво вређати Источноевропљане (у које су из волшебних разлога укључени и Чеси).


Uneo bih jednu malu ispravku.
Slovene, ne istočnoevropljane.
Recimo, romanski narodi Rumune vide kao siromašnu braću. Siromašnu, ali braću.
Na isti način i Nemci gledaju Mađare. Mađari su bili ono drugo K u "K und K" monarhiji.
Ali mislim da su i Sloveni u mnogome sami krivi.
Ako ne poštuješ sebe, ni drugi te neće poštovati.
Pogledaj na primer šta mnoge individue pišu o svom narodu, kako ovde, tako i na drugim mestima, i biće ti sve jasno.
blogov_kolac blogov_kolac 21:18 30.01.2015

Ali kako onda objasniti

Da je u ženskoj konkurenciji najpopularnija teniserka kada je reč o tome koga publika širom sveta na teniskim stadionima najviše podržava baš Srpkinja iz malene Srbije - Ana Ivanović? To što je ona trenutno možda najlepša svetska sportiskinja uopšte nije odgovor, jer joj je jedina konkurencija po podršci sa tribina do skoro bila Belgijanka Kim Klajsters, koja niti je nešto lepa, niti je iz velike zemlje. A koliko je rizično precenjivati taj nacionalni faktor u odnosu na sve ostale, baš najbolje možemo videti na primeru dve Belgijanke, vršnjakinje, Žistin Enan i Kim Klajsters, gde se jedna nalazila pri samom dnu liste "popularnosti" (u smislu podrške sa tribina širom sveta, ne u smislu "poznatosti" gde važe drugačija pravila) bivših ženskih #1 a druga pri samom vrhu! Ili možda još bizarniji primer Marata Safina i Dinare Safine, koji ne samo da su oboje bili iz Rusije, nego su bili rođeni brat i sestra, pri čemu je Marat Safin među publikom bio jedan od najpopularnijih #1 svih vremena, a njegova rođena sestra jedna od najnepopularnijih #1 koje tenis pamti!

U uvodnom tekstu je inače dat i jedan lažan podatak, a to je da Đoković samo u Kini dobija adekvatno veliku podršku. Istina je da u Šangaju i Pekingu nikada nisu navijali za autsajdere protiv njega, ali zato kada je reč o njegovim kineskim mečevima protiv Nadala i Federera, situacija je po pitanju podrške bila uvek gora nego recimo u Melburnu! Uostalom, jedino mesto gde je Federer protiv Novaka dobijao veću podršku od publike nego na turniru u rodnom Bazelu, bilo je zimus u bratskoj i nesvrstanoj Indiji (Nju Delhiju) kada je Nole bukvalno dobijao ovacije za... svaku neiznuđenu grešku! Tako da i "ipak je to truli Zapad" (gde se odigrava ogromna većina turnira) konstatacija ne stoji.

Ja se inače slažem da je Novak nedovoljno poštovan - ali pre svega u rodnom Srbistanu gde je recimo prošle godine za sportistu godine po najprestižnijem izboru lista "Sport" izabran jedan rvač (sport koji inače više nije olimpijski), iako se u svim međunarodnim izborima tog tipa rvao za prvo mesto za najboljeg sportistu Evrope sa Kristjanom Ronaldom, Nemcem Nojerom i Luisom Hamiltonom. Anu Ivanovic nas olimpijski komitet nije izabrao za sportiskinju godine iako je zavrsila kao 5 na WTA sezonu, izabrana je izvesna kajakašica za bronzu i srebro (sa sestrom) koju će malo ko prepoznati i u Srbiji ako ispod fotografije ne piše njeno ime, dok su u Kanadi za sportiste godine u kojoj su Kanađani imali spektakularne rezultate na zimskoj olimpijadi u Sočiju za najboljeg sportistu i sportiskinju izabrani teniseri Bušar i Raonić, koji su sezonu završili u TOP10, ali ne i u TOP5 (u Japanu je sportista godine Nišikori...itd)...

I na kraju neke objektivne okolnosti koje su dovele do Noletovog upadljivog manjka "podrške na terenu" u odnosu na Nadala i Federera. U igračkom smislu mnogo je grešio što je gren slemove tretirao kao svake druge turnire, pa mu se eto događa da od Vimbldona naovamo dominira svetskim turom, a kada podbaci uradi to protiv Nišikorija u polufinalu Njujorka, ili danas protiv Vavrinke u Melburnu. Sa skoro 28 godina Đoković po pitanju osvojenih mastersa, dobijenih mečeva sa najboljima, svojim naj-izdanjima, broja nedelja provedenim na #1 ne zaostaje mnogo za Nadalom i Federerom, ali po broju slem titula, sakupio SVEGA 7 (svega u odnosu na znanje i potencijal), dok je do 28 rođendana Federer imao već 15, a Rafa 13, tako da je malo ko podržavao autsajdere protiv njih kada su već podigli toliki zid u odnosu na njih. I druga stvar, to je izbor sponzora, gde Đokovića nije angažovao gigant poput Najkija, a Adidas je rano napustio, i reklamirao je posle razne Azijate ili posrnuli i mali Serđo Takini, a oni svi ne umeju da pumpaju popularnost svojih modela, kako to Najki zna, ili velike menadžerske agencije tipa IMG, koju je Nole angažovao tek pre godinu dana, a ne na početku karijere kada je krenuo da se formira njegov imidž.
G.Cross G.Cross 21:21 30.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

Adidas je rano napustio


Pa kako, eno reklamira klizanje sa adidas patikama vec 10 dana?
blogov_kolac blogov_kolac 22:07 30.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

G.Cross
Adidas je rano napustio


Pa kako, eno reklamira klizanje sa adidas patikama vec 10 dana?
Stvar je u tome što on već petu godinu (tj otkada je ravnopravno izašao na crtu Federeru i Nadalu) reklamira odeću firmi koje ni ne proizvode patike (bar ne za profesionalne sportiste), pa pošto ne može da igra bos ima polu-dil sa Adidasom, što samo potvrđuje moju tezu da mu istorija sponzorisanja nije išla na ruku, jer nije sarađivao sa gigantima koji odličnom marketinškom strategijom svojim pulenima vešto upumpavaju popularnost i dobar imidž, a ne samo da se njima koriste.
martin_krpan martin_krpan 22:09 30.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

pri čemu je Marat Safin među publikom bio jedan od najpopularnijih #1 svih vremena


Jel ovo odgovor za paranoične anti-rasisite. Kako ost scum a toliko popularan. Ko su neki od najpopularnijih igrača svih vremena:

Safin: Rus i još alfa mužijak a tribine po Flushing meadowsu svršavaju.
Guga: brazilski ganzi (u poz. kontekstu.). Rasisti okreću ćurak naopako.
Ivanišević: otkud to.
Čak i Kefelnikov: šta kaže Seppi ko mu je idol.
Mcenroe naravno, itd..

Ja jesam rasista, priznajem. Moj idol je:;

gedza.73 gedza.73 22:23 30.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

ko ti je ovaj, Martine?

Stevan Pletikosić?

ivana23 ivana23 22:33 30.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

Safin: Rus i još alfa mužijak a tribine po Flushing meadowsu svršavaju.


Safin nije Rus, vec Tatarin!
blogovatelj blogovatelj 00:50 31.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

Safin nije Rus, vec Tatarin!


I zove se Murat.
ivana23 ivana23 01:05 31.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

blogovatelj
I zove se Murat.


Marat
Sestra Dinara.
mitar.popovic mitar.popovic 01:53 31.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

ivana23
blogovatelj
I zove se Murat.


Marat
Sestra Dinara.



To mi nešto baš ustaški zvuči.
blogovatelj blogovatelj 05:25 31.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

Marat
Sestra Dinara.


Znam da je Marat, ali to je varijacija imena Murat.
Moja deca imaju druga Azerbejdžanca koji se zove Murad.
martin_krpan martin_krpan 09:18 31.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

blogovatelj
Safin nije Rus, vec Tatarin!


I zove se Murat.


, e to definitivno objašnjava popularnost u Americi.
blogovatelj blogovatelj 17:55 31.01.2015

Re: Ali kako onda objasniti

e to definitivno objašnjava popularnost u Americi.


Ubi se od popularnosti.
Ko je bre popularan u Americi?
Lože se ribe na njega, ali to onda nema veza sa Amerikom, nego sa nagonima.
To ti je isto kao kad se Američki pavijani lože na Anu ili na Kurnjikovu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:21 30.01.2015

Pare

O našim sportistima se manje govori nego o drugima sličnih kvaliteta i zbog toga što smo mala zemlja i malo tržište za prodaju sporstke opreme i drugih proizvoda
blogov_kolac blogov_kolac 21:56 30.01.2015

Re: Pare

Milutin Milošević
O našim sportistima se manje govori nego o drugima sličnih kvaliteta i zbog toga što smo mala zemlja i malo tržište za prodaju sporstke opreme i drugih proizvoda

Veličina tržišta mislim da nije tema ovog bloga, već isključivo podrška publike sa tribina (na neutralnim terenima). Kineskinja Li Na je preko noći za 2-3 sezone pregazila konkurenciju ako se gleda zarada od sponzora i bankovni konto, sestre Vilijams, ali i Ruskinja Šarapova (koja je od detinjstva deo američkog tržišta) imaju ogromne benificije od pripadnosti US marketu, a slično možemo reći za Nadala i Federera (iako Švajcarska formalno nije članica EU, ali je deo zajedničkog tršišta mnogo više nego novoprimljene istočnoevropske zemlje).

Međutim, kada je u pitanju podrška sa tribina, američki ili kineski ili ruski pasoš može čak i da bude problem, i sve se svodi na ličnu popularnost koja je pravedno ili nepravedno onakva kakva je. Ja i dalje tvrdim da je po tom pitanju srpska teniserka Ana Ivanović broj 1 po podršci publike na WTA turu zadnjih 10ak godina, iako bi finansijski neuporedivo bolje prošla da zajedno sa popularnošću ima i snažno tržište iza sebe. Inače, u ranim fazama karijere Ana Ivanović je odbila ponude Švajcaraca i Australijanaca, a Djoković Britanaca, da za njih nastupaju, indirektno a svesno odbacujući desetine milione dolara... još kada bi u Srbiji to imao ko da ceni.
princi princi 22:05 30.01.2015

Re: Pare

Inače, u ranim fazama karijere Ana Ivanović je odbila ponude Švajcaraca i Australijanaca, a Djoković Britanaca, da za njih nastupaju, indirektno a svesno odbacujući desetine milione dolara... još kada bi u Srbiji to imao ko da ceni.

Veliko je pitanje da li bi Đoković imao veću podršku da ima engleski pasoš. Kako stoji stvar sa Raonićem? On, dečko, ima kanadski pasoš, vrlo je fin, kulturiška, ne baca rekete, u prvih 10 je. Kako njega vole? Kako Australijanci vole "svoje" Hrvate? Recimo, znam da vole da mrze Hewitta, redovno ga ismevaju u medijima, ali ove druge ne vidim ni da se pojavljuju nešto.
blogov_kolac blogov_kolac 22:23 30.01.2015

Re: Pare

princi
Inače, u ranim fazama karijere Ana Ivanović je odbila ponude Švajcaraca i Australijanaca, a Djoković Britanaca, da za njih nastupaju, indirektno a svesno odbacujući desetine milione dolara... još kada bi u Srbiji to imao ko da ceni.

Veliko je pitanje da li bi Đoković imao veću podršku da ima engleski pasoš. Kako stoji stvar sa Raonićem? On, dečko, ima kanadski pasoš, vrlo je fin, kulturiška, ne baca rekete, u prvih 10 je. Kako njega vole? Kako Australijanci vole "svoje" Hrvate? Recimo, znam da vole da mrze Hewitta, redovno ga ismevaju u medijima, ali ove druge ne vidim ni da se pojavljuju nešto.
Ja jasno pravim razliku u popularnosti na tribinama širom sveta, gde promena države ima slab uticaj van te države, i finansijske koristi od konkretnog tržišta. Po pitanju popularnsti na tribinama širom planete Janko Tipsarević kao TOP10 (sa statusom "face" ) uopšte nije zaostajao za današnjom popularnošću TOP10 Raonića, ali finansijski gledano, ono što je Tipsa zarađivao na svom primarnom tržištu u Srbiji reklamirajući paštete, i Miloš Raonić "kod sebe" u Kanadi (inače, momak živi od vrtića tamo) je razlika bukvalno na nivou neba i zemlje. Kao ATP TOP10 Raonic sigurno u Kanadi ima status sportske zvezde, i kada se to prevede u milione dolara, takav status "vredi" neuporedivo više nego da ga ima na nivou rodne Crne Gore (malog i siromašnog tržišta).
princi princi 23:15 30.01.2015

Re: Pare

Kao ATP TOP10 Raonic sigurno u Kanadi ima status sportske zvezde, i kada se to prevede u milione dolara, takav status "vredi" neuporedivo više nego da ga ima na nivou rodne Crne Gore (malog i siromašnog tržišta).


Nisam pitao za Kanadu (kojoj je jedini i verovatno najbolji teniser svih vremena) nego na drugim tržištima i ne pričam o perspektivi tenisera, nego o medijskoj projekciji, recepciji i percepciji. A, na koncu, nisam siguran ni da bi kanadski Škoti pre navijali za Raonića nego za Murraya, na prime. Bar bi se tako reklo po letošnjim i prošlogodišnjim izveštajima sa Wimbledonea.
AlexDunja AlexDunja 23:28 30.01.2015

Re: Pare

Nisam pitao za Kanadu (kojoj je jedini i verovatno najbolji teniser svih vremena)

nije, nestor je najbolji kanadski teniser, nego dubl nije interesantan za medije i tržišta:)
blogov_kolac blogov_kolac 00:31 31.01.2015

Re: Pare

princi
Kao ATP TOP10 Raonic sigurno u Kanadi ima status sportske zvezde, i kada se to prevede u milione dolara, takav status "vredi" neuporedivo više nego da ga ima na nivou rodne Crne Gore (malog i siromašnog tržišta).


Nisam pitao za Kanadu (kojoj je jedini i verovatno najbolji teniser svih vremena) nego na drugim tržištima i ne pričam o perspektivi tenisera, nego o medijskoj projekciji, recepciji i percepciji. A, na koncu, nisam siguran ni da bi kanadski Škoti pre navijali za Raonića nego za Murraya, na prime. Bar bi se tako reklo po letošnjim i prošlogodišnjim izveštajima sa Wimbledonea.
Pa ja sam i odgovorio da bi po pitanju globalne popularnosti među onima koji kupuju ulaznice na teniskim turnirima promena pasoša imala skoro nikakav uticaj, uz jedini izuzetak na terenima "nove domovine". Ali razlika u finansijskoj koristi od promene primarnog (nacionalnog) tržišta u sportu gde glavne zvezde više zarađuju van terena od sponzora nego od nagrada na turnirima, u slučajevima zvezdi ranga Novaka Đokovića ili Ane Ivanović meri se najbukvalnije u desetinama miliona dolara. Može ceo stadion u Kanadi (kada se Rodžers Kup ne igra u Montrealu, tj Kvebeku) da navija za britanske tenisere protiv Miloša Raonića ili Žene Bušar, ali to će se dogoditi samo te jedne nedelje u godini, a u ostatku oni su sve vreme prisutni na tom kanadskom tržištu, za razliku od Britanaca. Pa kada neka kanadska firma hoće da se reklamira, ili neki gigant poput Najkija hoće da pokrije kanadsko tržište - izabraće i koristiće u tu svrhu svakako Raonića i Bušarovu, a ne recimo Britance Mareja i Robsonove. Takođe, velike sponzore nije toliko briga koliko je neki sportista omiljen ili neomiljen ako ima odlične rezultate, a poseduje jaku i prepoznatljivu ličnost i harizmu, pa makar to mnoge iritiralo. Lebron Džejms je godinama već najomraženiji američki sportista po glasanju navijača, Kristjano Ronaldo fudbaler kojem se godinama unazad najviše zviždi na stadionima širom Evrope, ali sponzori se otimaju za njihove preskupe usluge, i redovno vraćaju uloženo.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:27 31.01.2015

Re: Pare

Veličina tržišta mislim da nije tema ovog bloga, već isključivo podrška publike sa tribina (na neutralnim terenima).

Ja i dalje mislim da je veličina tržišta jedan od odlučujućih činilaca popularnosti - bolje reći: popularnost se gradi kroz veličinu tržišta (zavisi od nje). Znate li koliko navijača ima Mančester Junajted u aparskom ili azijskom svetu? Zašto je Jao Ming bio jedan od najpopularnijih košarkaša u USA (ne samo u svojoj Kini) a nije, objektivno, bio ni blizu vrhunskog, vrhunskog igrača?
martin_krpan martin_krpan 12:01 31.01.2015

Re: Pare

Milutin Milošević
Veličina tržišta mislim da nije tema ovog bloga, već isključivo podrška publike sa tribina (na neutralnim terenima).

Ja i dalje mislim da je veličina tržišta jedan od odlučujućih činilaca popularnosti - bolje reći: popularnost se gradi kroz veličinu tržišta (zavisi od nje). Znate li koliko navijača ima Mančester Junajted u aparskom ili azijskom svetu? Zašto je Jao Ming bio jedan od najpopularnijih košarkaša u USA (ne samo u svojoj Kini) a nije, objektivno, bio ni blizu vrhunskog, vrhunskog igrača?


Tako je. To je jasno kao dan. Ali jbg, volimo kafanske priče i narativ.
blogov_kolac blogov_kolac 14:39 31.01.2015

Re: Pare

Milutin Milošević
Veličina tržišta mislim da nije tema ovog bloga, već isključivo podrška publike sa tribina (na neutralnim terenima).

Ja i dalje mislim da je veličina tržišta jedan od odlučujućih činilaca popularnosti - bolje reći: popularnost se gradi kroz veličinu tržišta (zavisi od nje). Znate li koliko navijača ima Mančester Junajted u aparskom ili azijskom svetu? Zašto je Jao Ming bio jedan od najpopularnijih košarkaša u USA (ne samo u svojoj Kini) a nije, objektivno, bio ni blizu vrhunskog, vrhunskog igrača?
Jao Ming je bio izvanredan košarkaš kojeg su uglavnom povrede sprečile da ostavi dublji trag u NBA analima, plus je imao ogromnu harizmu i snažnu ličnost, i tek na to se nadovezala činjeca (kec na desetku efekat) da je Kinez, i to takav sa kojim se poistovećivala nova ekonomski rastuća Kina. Li Na je bila izvanredna teniserka koja je maltene tek sa 30 godina krenula da postiže vrhunske rezultate jer se nepravilno razvijala kao teniserka kroz kineski državni program, plus je imala ogromnu harizmu i snažnu ličnost, i tek na to se nadovezala činjeca (kec na desetku efekat) da je Kineskinja, i to takva sa kojim se poistovećuje nova ekonomski rastuća Kina.

Kina je zemlja koja je na olimpijadi u Pekingu osvojila najviše zlatnih medalja, oko 50, a u Londonu su isto bili odlični i osvojili oko 40, ali ja ti tvrdim da svi ti kineski sportisti koji su npr osvojili u Londonu tih 40-ak olimpijskih zlata, ZAJEDNO od svojih sponzorskih ugovora i premija sa raznih šampionata, teško da su prošle godine zaradili više od naše dve teniske zvezde (zvezde u pravom smislu te reči) Novaka Đokovića i Ane Ivanović! Džaba im veličina Kine i njihovog tržišta, džaba i što su mnogi od njih baš dominantni u svojim sportovima i disciplinama... cela Kina je sportskom svetu sveukupno podarila brojne šampione, ali samo dve globalne superzvezde (gorepomenute Minga i Li Na). Da je stvarno veličina tržišta toliko bitna, Kinezi bi onda "velike zvezde" štancovali na mesečnom nivou, a ne po jednu na svakih 15 godina.
milojep milojep 22:10 30.01.2015

ide uz blog

hvala angie

angie01 angie01 22:20 30.01.2015

Re: ide uz blog

ova ikonica ne radi?!


pogledaj, da li imas s u http, ako da, obrisi ga.
apach92 apach92 22:40 30.01.2015

pa...

poštujem ga koliko neko ko baš ne prati sport može tako da se oseća. Svaka čast na sportskim dostignućima ali tu mi se fascinacija završava. U kombinaciji sa srbovanjem, kosovskom pričom i slično tek nisam raspoložen za učešće.
emsiemsi emsiemsi 23:49 30.01.2015

Re: pa...

apach92
poštujem ga koliko neko ko baš ne prati sport može tako da se oseća. Svaka čast na sportskim dostignućima ali tu mi se fascinacija završava. U kombinaciji sa srbovanjem, kosovskom pričom i slično tek nisam raspoložen za učešće.

Ноле је прави, достојанствени Србин !
Поносим се њиме !
qqriq qqriq 23:18 30.01.2015

još ako pobedi

mareja, ovaj blog vidjen za hiljadarku, ili komada 500 minimum.
ono kad krenu dve srbije da srbuju.


49 41 49 41 01:33 31.01.2015

Ko to kaze, ko to kaze ... ?!?

... Djokovic je "Mali"

Mali , mali; il' mu nesto 'fali?
freehand freehand 01:34 31.01.2015

Eh

... kako volim kad Krpanu dam preporuku a Kocu četiri!
jkt2010 jkt2010 11:48 31.01.2015

Re: Eh

freehand
... kako volim kad Krpanu dam preporuku ...

Čini mi se da blogonadimak "martin_krpan" od jutros opslužuje nova posada?
blogovatelj blogovatelj 08:33 31.01.2015

A propos

Teme bloga.
Naslov na B92, osvanuo nedavno.

Vilander: Mari je blagi favorit, ali...


Na osnovu kojeg je kriterijuma ovo rekao, kako li je došao do ovog zaključka?
alselone alselone 08:36 31.01.2015

Re: A propos

Na osnovu kojeg je kriterijuma ovo rekao, kako li je došao do ovog zaključka?


Na osnovu istog kriterijuma na osnovu kog su pricali o "velikoj cetvorki" a Marej duplo manje bodova od Nola. Da ga Djokovic nije pustio na Vimbldonu, ne bi ni toliko bodova imao.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:15 31.01.2015

Re: A propos

Mats Vilander je poznat po nizu otvorenih kritika na račun Novaka.
Najgrublji je bio po osvajanju Vimbldona i prvog mesta ATP liste kada je Šveđanin izjavio da „ono što je Đoković uradio nije ništa veliko, da se lako popeti na vrh, ali da tu treba i ostati, kao i da ono može da mu pomuti pamet“.

Tokom onog najdužeg meča u istoriji gren slemova sa Nadalom u Melburnu, favorizovao je Španca i omalovažavao Đokovićev uspeh. To je radio čak i po podizanju pehara, dok je za najduže finale u istoriji grend slemova koje je trajalo skoro šest iscrpljujućih sati rekao „da i nije bio neki kvalitetan meč“.
G.Cross G.Cross 09:21 31.01.2015

Re: A propos

blogovatelj
Teme bloga.
Naslov na B92, osvanuo nedavno.

Vilander: Mari je blagi favorit, ali...


Na osnovu kojeg je kriterijuma ovo rekao, kako li je došao do ovog zaključka?


Juce na Eurosportu UK sve cetiri komentatora posle meca (ukljucujuci Vilandera) su rekli da je Murrey favorit.

Meni je zagrebalo usi, ali sam to video kao paljenje gledelaca da podignu gledanost.


alselone alselone 09:46 31.01.2015

Re: A propos

Juce na Eurosportu UK sve cetiri komentatora posle meca (ukljucujuci Vilandera) su rekli da je Murrey favorit.


Zato volim Nola, jer ce uzinat da pobedi. Secam se na pocetku njegovog probijanja ka prvom mestu, igrao je protiv Pederera, I lomi se rezulat, kljucni momenat meca, sudija svira Noletu foot fault. Heh, djubre. Nole se vrati I na drugi servis servira as. Tada je imao onaj krvnicki pogled prema sudiji.

Car.
qqriq qqriq 10:26 31.01.2015

Re: A propos

Juce na Eurosportu UK sve cetiri komentatora posle meca (ukljucujuci Vilandera) su rekli da je Murrey favorit.


Marej je takorekuć njihov i nemoj da bi mi sad neko da objasni.
Britanci su i inače jako solidarni za razliku od Srba što ih, Srbe, kvalifikuje kao izuzetno nesolidan narod.
Recimo, pouzdano znam da posle nekog britanskog filma, bilo kakav bio a ima ih i loših mada retko, svi britanski kritičari, ma koliko se medjusobno ne podnosili, pišu hvalospeve i zdušno navijaju za svoje.
Srbi all happy da pljunu svoga.
qqriq qqriq 10:27 31.01.2015

Re: A propos

Car.


Milutin Milošević Milutin Milošević 11:29 31.01.2015

Re: A propos

Juce na Eurosportu UK sve cetiri komentatora posle meca (ukljucujuci Vilandera) su rekli da je Murrey favorit.

Mene raduje kad Vilander prognozira da će Novak izgubiti. Obično pogađa kao prstom u dupe.

200
mayo1 mayo1 23:51 31.01.2015

Re: A propos

Juce na Eurosportu UK sve cetiri komentatora posle meca (ukljucujuci Vilandera) su rekli da je Murrey favorit.


Na HRT-u Čilić i Ivanišević rekli da nema dileme - Đoković pobjeđuje.

[/URL]

Australian Open - Ivanišević i Đokovićeva navijačica
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:15 01.02.2015

Re: A propos

Znaju ljudi ko je bolji.

PS: De si bre mayo, retko se javljaš. U tvom odsustvu izvesni dr. Wagner pledira na mesto glavnog komentatora bloga b92 iz Hrvatske.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:37 01.02.2015

Re: A propos

Da ponovim:
Mene raduje kad Vilander prognozira da će Novak izgubiti. Obično pogađa kao prstom u dupe.

NNN NNN 01:54 02.02.2015

Re: A propos

mayo1
Juce na Eurosportu UK sve cetiri komentatora posle meca (ukljucujuci Vilandera) su rekli da je Murrey favorit.


Na HRT-u Čilić i Ivanišević rekli da nema dileme - Đoković pobjeđuje.

[/URL]

Australian Open - Ivanišević i Đokovićeva navijačica

Relano, Đoković je neviđeni car,
iako uvek s ponosom ističe da je Srbin,
u Hrvatskoj ga vole i cene.

Razlog za to,
pa jednostavno Novak to iskreno radi i nikada nije ništa loše rekao za nekog drugog, naprotiv (dodela pehara na Rodžers kupu 2007. "za vas je to ionako isto",
a Hrvati vole i razumeju tenis i jednostavno cene ovu istinsku veličinu.
alselone alselone 09:34 31.01.2015

Meni je posebno smesno u ovom blogu

Sto pacijenti odgovaraju Vojislavu I njega napadaju kao da je to njegov stav a ne Bekerov. A onda se setim da je to taj tip ljudi koji nista protiv Njemaca ne sme da kaze.
milojep milojep 11:50 31.01.2015

Re: Meni je posebno smesno u ovom blogu

alselone
Sto pacijenti odgovaraju Vojislavu I njega napadaju kao da je to njegov stav a ne Bekerov. A onda se setim da je to taj tip ljudi koji nista protiv Njemaca ne sme da kaze.


Kad se malo razmisli, ti drugosrbijanci su dobri da se na njima prouči pitanje sa početka?
qqriq qqriq 11:00 31.01.2015

aj i ovde

dok čekamo tenisko finale, danas Podemos kreće u akciju:
"March for Change"




Ja kad navijam, nema labavo.
A držim i do aktuelnosti.
ivana23 ivana23 11:45 31.01.2015

***

Preteko me Iglesijas... za 200
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:55 31.01.2015

Re: ***

Khm, khm - piše u komentaru ko je ugrabio 200

Usput, gledajte produžetke finala Azijskog kupa u fudbalu. Koreja protiv Australije izjednačila u prvom minutu dodatnog vremena (1:1)
qqriq qqriq 12:42 31.01.2015

right now............

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:50 31.01.2015

Дакле...

... омиљени наратив Срба -- наратив неправде.
Он разрешава све недоумице и ослобађа људе дужности да даље и дубље и поштеније мисле.

Он је једноставан и праволинијски одговор на сва комплексна и поштена питања.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:00 31.01.2015

Re: Дакле...

... zamolio bih te da ne troluješ, jer ovo je ozbiljan blog. Ili, pak, da budeš jasniji.
Dakle, čiji je to omiljeni narativ nepravde? Možda Srbende Bekera?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:11 31.01.2015

Re: Дакле...

Vojislav Stojković
... zamolio bih te da ne troluješ, jer ovo je ozbiljan blog. Ili, pak, da budeš jasniji.
Dakle, čiji je to omiljeni narativ nepravde?

Твој.
Поздрав.
Да ти не тролујем блог, има да ме и обришеш на крају... :)))))
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:46 31.01.2015

Re: Дакле...

Uh, al ti je odgovor. Znači, dođeš, zapljuneš kakvu svoju mudru ocenu i odeš?

Šta ti npr. znači ovo:
Predrag Brajovic
... омиљени наратив Срба -- наратив неправде.
Он разрешава све недоумице и ослобађа људе дужности да даље и дубље и поштеније мисле.

Ili ovo:
Predrag Brajovic
Он је једноставан и праволинијски одговор на сва комплексна и поштена питања.


Slobodno odgovori, nisam nikad obrisao ni jedan komentar, pa neću ni tvoj.
omega68 omega68 21:32 31.01.2015

Re: Дакле...

Slobodno odgovori

Šta da odgovori?
Kupljen da hvali globalizam a vidi i sam da propade globalizam kao m.da kroz pocepane gaće.
Pusti ga da odboluje
blogovatelj blogovatelj 23:59 31.01.2015

Re: Дакле...

Šta da odgovori?
Kupljen da hvali globalizam a vidi i sam da propade globalizam kao m.da kroz pocepane gaće.
Pusti ga da odboluje


Kako si ti smešan.
Šta misliš hoće li Epl, Najk, Adidas da zatvore fabrike u Kini?
Da li će Tojota da zatvori svojih devet fabrika u Severnoj Americi?
Da li će Rusi, ej, Rusi, prestati da primaju američke kosmonaute na svoju svemirsku stanicu?
Moj Omega, šta je propalo?
Propala je Srbija i propala je Grčka, a globalizacija melje li melje.
I tek će da te melje. Ovo nije ništa, ovo je u Srbiji tek počelo.
Spremi se za čudestenie.
Mislim da će ti najteže pasti kad pederi Talijani budu dolazili u Fijat i sve vrckali guzovima kroz Kragujevac. I niko ne sme da ih pipne. A onda se i ovi naši pomame, pa krenu da rade to isto.
Mislim da će te to dotući.
princi princi 00:18 01.02.2015

Re: Дакле...

Šta misliš hoće li Epl, Najk, Adidas da zatvore fabrike u Kini?

Epl neće sigurno: 36% svih shipmenta Iphoneova je otišlo u Kinu, u US samo 24%. U prošlom kvartalu odnos je bio 29% prema 22% za US. Sa takvim rastom Eplu je kinesko tržište postalo (mnogo) važnije od američkog.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:36 01.02.2015

Re: Дакле...

blogovatelj
A onda se i ovi naši pomame, pa krenu da rade to isto.

Ево, у Босни већ почело, не знаш ко ово тако сјајно пева, мушко или женско, мада -- мени није ни важно:

blogovatelj blogovatelj 03:33 01.02.2015

Re: Дакле...

Sa takvim rastom Eplu je kinesko tržište postalo (mnogo) važnije od američkog.


To je još Stiv Džobs rekao Obami pre nekoliko godina.
Na Obamino pitanje šta SAD treba da urade da bi Epl preselio proizvodnju iz Kine u Ameriku, odgovor je bio "sada je već kasno" ili tako nešto.
Evo, našao sam.

Klik

When Barack Obama joined Silicon Valley’s top luminaries for dinner in California last February, each guest was asked to come with a question for the president.
But as Steven P. Jobs of Apple spoke, President Obama interrupted with an inquiry of his own: what would it take to make iPhones in the United States?

Not long ago, Apple boasted that its products were made in America. Today, few are. Almost all of the 70 million iPhones, 30 million iPads and 59 million other products Apple sold last year were manufactured overseas.

Why can’t that work come home? Mr. Obama asked.

Mr. Jobs’s reply was unambiguous. “Those jobs aren’t coming back,” he said, according to another dinner guest.


E, a zamisli Omeginu količinu nesvesti kad je on u tripu da je globalizacija mrtva.
blogovatelj blogovatelj 03:35 01.02.2015

Re: Дакле...

Ево, у Босни већ почело, не знаш ко ово тако сјајно пева, мушко или женско, мада -- мени није ни важно:


Lijepo pjeva jaro izbosne.
Ili je jaran'ca?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:47 01.02.2015

Re: Дакле...

Šta misliš hoće li Epl, Najk, Adidas da zatvore fabrike u Kini?


Да, доћи ће једном и то време да се затварају фабрике у Кини јер ће постати скупе. То је суштина глобализације. (Проблем је само где ће се отварати: нове: јефтине радне снаге има и биће, али тешко да тако вредне, дисциплиноване и способне да брзо учи као што су Кинези има баш на избор.)
omega68 omega68 11:29 01.02.2015

Re: Дакле...

E, a zamisli Omeginu

Jebo te on
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:33 01.02.2015

Re: Дакле...

Predrag Brajovic
мушко или женско, мада -- мени није ни важно

Naravno, štovani Predraže, pravim muškarcima pol nije važan.
blogovatelj blogovatelj 16:01 01.02.2015

Re: Дакле...

Jebo te on


Svakim danom sve više potvrđuješ ne samo činjenicu da si magarac, nego i da si govedo.
49 41 49 41 16:17 31.01.2015

Ovo nije fer od muskih blogera


alselone alselone 11:20 01.02.2015

Udri Nole, rokaj Nole, pobi gi sviiiiii

Idemoooooo!
martin_krpan martin_krpan 12:33 01.02.2015

Sve u svemu

mnogo priče niokočega. Kvalitet tenisa smijurija, osciliraju i jedan i drugi kao da su u pmsu, Đoković se prenemaže i pada, i jedan i drugi nemaju nikakav game plan. Atmosfera na tribinama "kazališna" - stavio bih solidne pare da mnogo teniskih "sladokusaca" na tribinama ni ne zna ko igra. Četa se na smartphonovima, sprema se "2 do 4 tomorrow". Za jedno 4 sata će izaći Koreanac i podjeliti nagrade, i to bi bilo to.
freehand freehand 12:56 01.02.2015

Re: Sve u svemu

martin_krpan
mnogo priče niokočega. Kvalitet tenisa smijurija, osciliraju i jedan i drugi kao da su u pmsu, Đoković se prenemaže i pada, i jedan i drugi nemaju nikakav game plan. Atmosfera na tribinama "kazališna" - stavio bih solidne pare da mnogo teniskih "sladokusaca" na tribinama ni ne zna ko igra. Četa se na smartphonovima, sprema se "2 do 4 tomorrow". Za jedno 4 sata će izaći Koreanac i podjeliti nagrade, i to bi bilo to.

Da ti nije ovaj komentar možda malo - ali samo možda i samo malo - pretenciozan, kolega Krpane?
Meni kao potpunom laiku ovo izgleda kao odličan tenis, a slično, čujem, govore i britanski komentatori.

P.S. Reče li za četiri sata taj ivent sa Korejancem?
qqriq qqriq 13:57 01.02.2015

Re: Sve u svemu

martin_krpan
12:33 01.02.2015 / *novo
Sve u svemu
mnogo priče niokočega. Kvalitet tenisa smijurija, osciliraju i jedan i drugi kao da su u pmsu, Đoković se prenemaže i pada, i jedan i drugi nemaju nikakav game plan. Atmosfera na tribinama "kazališna" - stavio bih solidne pare da mnogo teniskih "sladokusaca" na tribinama ni ne zna ko igra. Četa se na smartphonovima, sprema se "2 do 4 tomorrow". Za jedno 4 sata će izaći Koreanac i podjeliti nagrade, i to bi bilo to.

Ti si ČIST KRETEN!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:48 01.02.2015

Re: Sve u svemu

martin_krpan
Kvalitet tenisa smijurija... Đoković se prenemaže i pada

Školski primer perceptivne, apercetivne, mentalne i emocionalne podešenosti. Primer za udžbenike psihologije.
qqriq qqriq 15:07 01.02.2015

Re: Sve u svemu

Primer za udžbenike psihologije.

lekcija prva.
freehand freehand 16:03 01.02.2015

Re: Sve u svemu

Vojislav Stojković
martin_krpan
Kvalitet tenisa smijurija... Đoković se prenemaže i pada

Školski primer perceptivne, apercetivne, mentalne i emocionalne podešenosti. Primer za udžbenike psihologije.

A što ga ne pustiš da sad u miru odtuguje svoje?
blogovatelj blogovatelj 16:10 01.02.2015

Re: Sve u svemu

Za jedno 4 sata će izaći Koreanac i podjeliti nagrade, i to bi bilo to.


I Nolo uze osmi slem, a ti grizeš sam sebi muda od muke
Zamisli samo kako mu se ćalac i stric raduju, to će te dodatno razveseliti.
Stvarno bre ne razumem vas što navijate protiv nekoga, pa još i crknete od muke, pa vas to nagoni da analizirate tekme po blogovima.
Ej, pazi npr. zapažanje da publika ne zna ko igra.
Karte na mastersu u Torontu, one najskuplje, koštaju $2000. Mogu samo da zamislim pošto su u Melburnu.
I sad, neko pukao te pare i ne zna ko igra.
Uživaj Krpane, Nolo je na dobrom putu da postane najbolji svih vremena.
martin_krpan martin_krpan 19:18 01.02.2015

Re: Sve u svemu

I Nolo uze osmi slem, a ti grizeš sam sebi muda od muke


evo bolovanje sam uzeo za sutra.
shkval shkval 21:36 01.02.2015

Re: Sve u svemu

martin_krpan
I Nolo uze osmi slem, a ti grizeš sam sebi muda od muke


evo bolovanje sam uzeo za sutra.



traje to tebi od rodjenja...
alselone alselone 13:22 01.02.2015

Posto sam ja Srbin

I Djokovic je deo mog nacionalistickog identiteta i osim njega i piva ispred zadruge nemam nista drugo, ne slavim zivot i to, ja se sada osecam veoma srecno.
bubamarac bubamarac 13:30 01.02.2015

Re: Posto sam ja Srbin

alselone
I Djokovic je deo mog nacionalistickog identiteta i osim njega i piva ispred zadruge nemam nista drugo, ne slavim zivot i to, ja se sada osecam veoma srecno.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:31 01.02.2015

Re: Posto sam ja Srbin

alselone
i piva ispred zadruge

Jelen iz zelene flaše, pretpostavljam.
alselone alselone 14:38 01.02.2015

Re: Posto sam ja Srbin

Jelen iz zelene flaše, pretpostavljam.


Tako je, jer to je kontrolna flasa, tu je bolje pivo.
skyspoter skyspoter 13:58 01.02.2015

za i protiv

Marketing:
Sam je kriv - Jevtin marketing praćen "joke" po svlačionicma i na terenu dao mu je nadimak "Joker". Naravno da neću ulagati u nekoga sa tim nadimkom. Njegov marketing se popravio i ja verujem da polako počinje da zaslužuje poštovanje.

Patriotisam:
Moje ponavljanje da nisam iz Sibira se smanjilo od kada Djoković igra tenis. E sad što država ne ulaže u promociju i marketing Srbije je tema za neki drugi blog.


qqriq qqriq 14:01 01.02.2015

savršen meč, savršena pobeda

gledala i odgledala do srećnog kraja!
iskreno mislim i potpisujem da su Srbi koji ne vole Novaka
ozbiljni pacijenti. ima ih i ovde na blogu. jadnici.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:37 01.02.2015

Re: savršen meč, savršena pobeda

qqriq
iskreno mislim i potpisujem da su Srbi koji ne vole Novaka
ozbiljni pacijenti. ima ih i ovde na blogu. jadnici.

Ima, nataknem ih na čiviluk.... a i ludnice su u Srbiji, kanda, vazda otključane.


tess tess 15:31 01.02.2015

Re: savršen meč, savršena pobeda

Vojislav Stojković
qqriq
iskreno mislim i potpisujem da su Srbi koji ne vole Novaka
ozbiljni pacijenti. ima ih i ovde na blogu. jadnici.

Ima, nataknem ih na čiviluk.... a i ludnice su u Srbiji, kanda, vazda otključane.


Prozvašte li vi mene?
Dobro, da vam odgovorim, i, u ime nas nesrba, il tih nas, u primitivnim plemenskim hijerarhijama,
qqriq ću zaobići, kao žena ženu, da ne pravim od nje žrtvu ja krvoločna Srpkinja,
elem:

i meni je drago da je Nole pobedio,
ali:

1. Nisam pratila meč dal da mu ne baksuziram il me samo boli uvo.
2. Imala sam pametnija posla, čistila oko kuće. Lep dan.
4. A da, Federer mi muževniji.
5. Mislim da je Novak žrtva: mitomanija, popova, politika, ratova, plemenskih luzerstva,
porodice(da nije sada dobio dete sav taj pritisak bi negde morao izduvati, takav smo mi mentalitet, nemamo kodirane čelične discipline).
6. Drag je tako sam i nema tolika pleća.
7. Ne znam za te ludnice iz kojih smo izašli mi nesrbi, ali znam da u AT punimo zatvore, lopovi smo, veliki.
Znam da pravimo rusvaj i na ulicama i u stambenim površinama. Na sijelima i prelima.
I ispred crkve.
8. Malo je jedan Novak.
9. Ovu radost nacije posmatram kao jedino preostalo, pred konačan slom dubioze kolektiva,
kićenje tuđim perjem, karneval emocija, i apatija, šiz,
odraz propasti društva,
nisu to moje pobede,
naprimer, nije loše istrčati koji maraton, baviti se sportom, misliti zdravo,
biti dobar čovek eto tako iz čista mira, ili,
u zlu se ne poniziti u dobru se ne poneti,
biti dostojanstven,
etc.

Ili vi decu učite nešto drugo?

Ne znam, pitam, vidim da od juče dokazujem da ne nosim žutu traku oko ruke među Arijevcima.
A sad, kakva lakrdija, ko ne voli Noleta, bla bla..

Hm, ljudi ne pričajte budalaštine,
šta da vam kažem.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana