Treća traka...

Marko Jevtic RSS / 10.03.2008. u 09:10

Kada počnem da kukam kako su stanovnici leve obala Dunava građani drugog reda, često mi zameraju da sam previše lokal patriota i da preuveličavam stvari. Ok, možda sam lokal patriota, ali stanje je toliko očajno da ga je nemoguće preuveličati.

most_1.jpg


Jutros sam, srećom, krenuo znatno ranije na posao i ponovo sam upao u katastrofalnu gužvu na Zrenjaninskom putu. Uzrok gužve je sudar na Pančevačkom mostu, a dok ovo pišem verovatno još mnogi čekaju da dođu do tog mosta. Problem je što je most jedina solucija za građane koji dolaze iz 2 smera (Pančeva i Zrenjanina), a ponajviše je osete građani naselja na levoj obali (Borča, Krnjača, Kotež, Padinska i dr..) jer su oni baš vezani za grad (idu u školu, na posao i sl.).  Kolapsi na mostu su česti, pa to više i nije neka novost i tema za novi blog. To znaju svi u gradskoj upravi, ali ih briga za to. To zna i naš predsednik opštine ali nikada nije izašao u javnost da na to ukaže... Neće ili ne sme ili  - ma nije ni važno šta je uzrok, bitno je da se slika kada poprave klupu na parkiću na Tašu (ista opština Palilula), ali da je slep pred problemima velikog broja stanovnika njegove opštine.

Šta će biti kada krenu da rade na Pančevačkom mostu? Pa iznajmićemo stanove u gradu, jer drugačije neće biti moguće funkcionisati. Drugi most je i dalje želja o kojoj više ne možemo ni da maštamo. Dok gradovi poput Budimpešte obilato koriste činjenicu da se nalaze na Dunavu, Beogradu se tome ruga. Jedan stranac, koji je radio na nekom projektu o Dunavu, obilazivši zemlje kroz koju protiče ta reka, došao je i u Beograd. Prvo što je uradio, kupio je plan Srbije i kada je video da Beograd ima samo jedan most na Dunavu, otišao je da zameni kartu jer je mislio da je mnogo stara. Na kraju je ostao šokiran, kada mu je objašnjeno i pokazano.

E sad zašto ja pišem o tome kada nikoga neće biti briga... Nikoga neće biti briga niti će se osećati odgovornim ako zbog kolapsa na mostu kola hitne pomoći ne budu mogla da prevezu teško bolesnu osobu do bolnice. Na levoj obali ne postoji nijedna bolnica! Ono što bi trebalo da ih bude briga je saobraćaj kada nastane kolaps.

Ako ste prolazili ovuda onda znate da postoje 2 trake ka Beogradu i 2 ka Zrenjaninu.. Čim se stvori gužva, svi pokušavaju da ka gradu voze trećom trakom, pa se tako, recimo jutros, napravi kolona i u toj traci. Onda nastane gužva i iz grada ... U stvari onda nastaje pravi kolaps, jer kakva god da je gužva ako postoji neki red mnogo ju je lakše proći. I dok ljudi stoje i čekaju u 2 propisane trake, kao da im rastu magareće uši dok gledaju njihove komšije kako se bahato ponašaju.  

Obično nigde nema saobraćaja da reaguje, iako se prelazi preko duple linije, za šta se uzima vozačka dozvola. Danas je međutim bila bolja situacija i zbog toga želim da pohvaćim saobraćajce koji su stajali kod raskrsnice za Kotež:) Svaka im čast, e kad bi tako stajali na 3 mesta za ZR putu onda ne bi bilo ovakvog kolapsa nikada. Kada vide saobraćajce pametnjakovići iz treće trake pokušavaju da se umuvaju , ali im kolona onda složno to onemogući - I TREBA TAKO!!! :) Eto, koliko god da je jutros bilo strašno i da sam možda i malo zakasnio, pozitivno me je iznenadilo što je neko u ovoj državi odlučio da sprovodi red, i pored toga što nam uzimaju 13 odsto teritorije.

Još jedan utisak:) a tiče se našeg predsednika Borisa Tadića, koji je sinoć u utisku nedelje pokušavao da 2 sata priča Kosovo i EU, vrteći rečenice koje su imale samo to značenje. Predsednik je u isti koš stavljao i DSS i LDP, praveći neki treći put za tvoju stranku. Upravo će nas ta neodlučnost dovesti do toga da nakon izbora DSS i SRS naprave vladu, jer bez referendumskih izbora ova država nikada neće imati šansu da normalno nastavi dalje. Tadić pokušava da glumi državnika i pravog političara, ali za razliku od njega pokojni Đinđić je znao da ne živi u Švajcarskoj. Čak je i Dragan Marković Palma zatražio da se vrate ambasadori, što Tadić nijednom nije uradio. Toliko o njemu.



Komentari (25)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Alava Alava 09:16 10.03.2008

Ovaj pehar

posvećujem višnji i predsedniku.

Ako živite u Pančevu, onda ste jutros doživeli blagi nervni slom još u krevetu, onako sabajle.
dragoljub dragoljub 10:44 11.03.2008

Re: Ovaj pehar

Kada počnem da kukam kako su stanovnici leve obala Dunava građani drugog reda, često mi zameraju da sam previše lokal patriota i da preuveličavam stvari. Ok, možda sam lokal patriota, ali stanje je toliko očajno da ga je nemoguće preuveličati


а шта има лошег у томе да човек буде локал патриота?
Jeremija Jeremija 09:32 10.03.2008

Imam rešenje za vas sa leve obale!

Vi sa leve obale Dunava ste mazohisti po rođenju: volete da sami sebe mučite, jer da niste mazohisti vi bi pronašli rešenje.
Nije na meni sa desne obale da vas savetujem, ali kada bi me pitali ja bih vam rekao:
"Odcepite se, zašto se toliko mučite. Odcepite se i srušite taj jedan most. Valjda vidite da svi koji se od beograda i okolnog mu pašaluka odcepe, bolje prolaze u životu. Mi nećemo nikad priznati vaše odcepljenjje, ali to je tek onako kobajagi."
dragan7557 dragan7557 20:07 10.03.2008

Re: Imam rešenje za vas sa leve obale!


Kupi bre čamac i završi pos'o, šta se dernjaš po blogu.

ČAMAC
ČAMAC
ČAMAC
KUPI ČAMAC !!!!!

Dragi moj vi svakako tamo u pokrajini niste čuli da je u Srbiji na snazi univerzalni zakon o SNALAŽENJU ?
Skaoro zaboravi, i dereglija je rešenje i to GRUPNO!
dragan7557
10 mart 2008
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:36 10.03.2008

Realno opisuješ stanje...

"Kada počnem da kukam kako su stanovnici leve obala Dunava građani drugog reda, često mi zameraju da sam previše lokal patriota i da preuveličavam stvari. Ok, možda sam lokal patriota, ali stanje je toliko očajno da ga je nemoguće preuveličati."
Ne doživljavam ovo što pišeš kao kukanje. To je realno stanje stvari. Čak je po nekada i gore. Skoro sam se vraćao iz Zrenjanina i kod PKB-a, kod pruge, prema Kovilovu, prisustovao sceni prevrtanja vagona sa opasnim materijama.
Velika frka, zastoj, čekanje i u neko doba propuštanje vozila. Na mostu isto zastoj...Duže sam putovao od Kovilova do grada, nego od Zrenjanina do Kovilova.
Još jedan most preko Dunava je neophodan..No, momci koji upravljaju NIP-om bez ikakvoga Zakona više vole krečiti škole, asfaltirati seoske džade i davati novac stranačkom članstvu za tzv. projekte, a zapravo kupovinu glasova i birača, nego da stvarno ostave iza sebe nešto kapitalno...
Torpedo Torpedo 10:09 10.03.2008

A mozda

je resenje za sve one sa leve strane Dunava ono sto je uradio Frikom, otvorio distributivni centar na novosadskom autoputu u Zemunu, sa namerom da u vreme obnove mosta robu velikim hladnjacama preko Tise i mosta u Beskoj dovlace u taj centar a onda rasparcavaju po Beogradu i okolini... to se zove pametna i u buducnost gledajuca logistika.
Oracle Oracle 10:45 10.03.2008

Treća traka i na NBG strani :-(


Htela sam da se pridruzim komentarima o katasrofalnom stanju na mostovima u Beogradu.
Ko god je imao priliku da prelazi bilo Gazelu ili Brankov most u vreme pljuska,prisustvovace totalnom kolapsu saoracaja.
U petak sam isla auto putem iz Novog Beograda ka centru grada i svi su mileli satima...
Voznja trecom trakom mi je uvek bila katasrofa! Analizirala sam postupke vozaca koji se voze trecom trakom.Oni krenu da voze srecni sto su najpametniji i kada u daljini vide saobracajnu policiju nastaje panika tipa "ubaci se gde mozes,sto pre,po svaku cenu". Primetila sam da postoje i novi alternativni nacini snalazenja tipa: vozaci idu za autobusima gde postoje stanice pored puta, a zatim se opet prikljuce na autoput.Na taj nacin preteknu mozda 10 automobila.E onda i drugi vide mudrost i snalazljivost prethodnih,pa krenu za njima i naprave jos veci haos. Policija koja regulise saobracaj se uvek nalazi samo na 2 mesta,kod Sava Centra i na ulazu u Gazelu i srecna je sto se svi krecemo brzinom 1m/10minuta.

Da ne govorim o tome da svaki Evropski grad ima obilaznice koji su pravi autoputevi. Kod nas brzina kretanja autoputem u vreme spica je sporija nego da se krecemo nekom jednosmernom ulicom u centru grada . A i da ne govorim o tome da ne postoji grad u Evropi gde dok se ide autoputem u isto vreme mozete da gledate kako ljudi prostiru ves i deca se igraju pored puta

A sto se tice Veljine opravke puteva i asfaltiranja,niko nije ni glup ni ogranicen pa da ne vidi da on presvlaci asfaltom iste ulice svake godine. Kakav je to asfalt koji progleda posle godinu dana?!! Nije ni cudo sto je to toliko unosan posao,uvek ga ima,gradjani daju pare za puteve, a izabere se najgori materijal.I jos se ima alibi kako se nesto radi i eto "crkosmo od posla najstrasnije" ...
Dolybell Dolybell 11:27 10.03.2008

Treća traka


Jedna od boljih ideje, koje se već davno pojavila, je ta
da treba krenuti samo ranije, da bi se izbegla gužva.
I onda svi krenu ranije.
Dolybell Dolybell 11:31 10.03.2008

Re: Treća traka

Dolybell Dolybell 11:40 10.03.2008

Re: Treća traka



Gore je bio Novi Sad, a ovo je Beograd
Vračarac Vračarac 12:05 10.03.2008

Re: Treća traka

Polako, Evo idu nam izbori. Sada će da nam obećaju bar dva-tri mosta preko Dunava. Preko Save još i više. Uostalom zar na prošlim lokalnim izborima glavni hit nije bio famozni most preko Ade? I eto, uveliko rade na njemu, projektna dokumentacija je gotovo spremna. Četriri godine su pametnu utrošene na skupljanje papirologije. U ostalom, šta su četiri godine ? Ništa. Za ove izbore će verovatno da polože kamen temeljec. Ali kvalitetno. Dakle, po slobodnoj računici most će biti gotov negde sredinom veka. A onda počinje sakupljanje projektne dokumentacije za most preko Dunava. Pa strpite se malo dragi žitelji leve obale. Vaši čukun unuci će sigurno ići mostom zemun - Borča.
mariopan mariopan 12:08 10.03.2008

Re: Treća traka

Preporuka sto pises o tome, ne da je ludnica nego je LUDNICA..

A da li mi se cini ili most samo sto ne padne? Krsina nevidjena. Mozda je bolje da ga sami srusimo pre nego sto se on sam sruci u reku i neko nastrada? Da trazimo novi da se gradi ili da pricekamo odcepljenje Vojvodine, mozda nam nece trebati?
Jeremija Jeremija 13:27 10.03.2008

Re: Treća traka

Vračarac
Polako, Evo idu nam izbori. Sada će da nam obećaju bar dva-tri mosta preko Dunava. Preko Save još i više. Uostalom zar na prošlim lokalnim izborima glavni hit nije bio famozni most preko Ade? I eto, uveliko rade na njemu, projektna dokumentacija je gotovo spremna. Četriri godine su pametnu utrošene na skupljanje papirologije. U ostalom, šta su četiri godine ? Ništa. Za ove izbore će verovatno da polože kamen temeljec. Ali kvalitetno. Dakle, po slobodnoj računici most će biti gotov negde sredinom veka. A onda počinje sakupljanje projektne dokumentacije za most preko Dunava. Pa strpite se malo dragi žitelji leve obale. Vaši čukun unuci će sigurno ići mostom zemun - Borča.

Ne, nisi u pravu za čukununuke i toliko čekanje!
Već mi je neprijatno, ali ja i za problem izgradnje mostova imam rešenje!
Moje rešenje za sve one sa levih obala, zove se: MRKONJIĆ.
Mi u Srbiji imamo kratko pamćenje i već smo zaboravili koliko je taj GRADITELJ izgradio mostova, puteva i ostalog u periodu obnove zemlje, a posle pobede nad NATO. Kakav crni Velja, tog Mrkonjić ni za šegrta ne bi uzeo, bez obzira što ima iskustvo sa bagerima od petog oktobra.
Dakle,opcija u slučaju da ovi sa levih obala ne žele otcepljenje, je glasanje za SPS i Mrkonjića na izborima 11. maja. Pa sad neka razmisle: otcepljenje ili Mrkonjić. Rešenje uvek postoji.
wk wk 12:06 10.03.2008

Drugi kolosek

Meni je najzalosnije sto taj most od kada je napravljen ima zapravo dva koloseka, ali na drugom zapravo nikada nisu ni postavljene sine, i voz uvek ide samo jednim kolosekom

Umesto da se za par miliona evra napravi pruga do koteza i da se kupi nekoliko garnitura vozova koji bi vozili makar do Vuka i nazad, ljudi moraju da se tiskaju po autobusima.

Naravno, sve ove godine niko nije ni pomisli da bi mozda mogla ta neiskoristena povrsina da se da na upotrebu npr. vozilima gradskog saobracaja ili tako nesto...

Znam da cemo novi most tesko da izgradimo, ali zasto ne koristimo ono sto vec imamo?

mariopan mariopan 12:19 10.03.2008

Re: Drugi kolosek

Ne bih da trolujem ali moram da pitam; ALAVA DA LI STE ZIVI?

Potrovse tamo narod u Pancevu pa KADA ce da se resi problem sa rafinerijom i raznim drugim TROVACIMA koji svi kazu da nisu oni nego je neko drugi a narod se masovno TRUJE. To ne moze da ceka to je genocid nad ljudima.
milosib milosib 12:41 10.03.2008

Beogradizacija

Pola Srbije radi Beogradu i ovakve guzve mu dodju kao normalne. Trebalo bi napraviti mostove, ali da li ima para za to? Iskreno receno i da ih ima upotrebio bih iste za razvoj ostatka Srbije jer ce u suprotnom i onaj ostatak doci da zivi u Beograd, pa ce guzve opet biti nesnosne.

Ne znam da li ste svesni da sela pored Beograda kao npr. Sremcica i sl. imaju stanovnika maltene kao i neki novoproglaseni gradovi po unutrasnjosti ( uslov bio 100.000 stanovnika na celoj teritoriji opstine). Ako se ne bude resavao ovaj goruci problem drzave, nema tog resenja koje ce biti odrzivo duze od 10 do 20 godina ma koliko para ulozili u infrastrukturu Beograda.

Delimicno resenje je da se administrativni sektori drzave ( posebno oni koji regulisu trgovinu sa inostranstvom) izmeste iz Beograda, a i da se poboljsa infrastruktura po ostatku Srbije. Onda ne bi moralo za svaki papir da se ide u prestonicu, pa bi valjda i investitori ( uz obavezno poboljsanje infrastrukture) ulozili novac negde drugde po zemlji.

Naravno da se mogu naci resenja i bez nekog posebnog ulaganja koji ce popraviti postojece stanje, ali bojim se da je ozbiljnije resavanje vezano za ogromne pare.
Jeremija Jeremija 13:47 10.03.2008

Re: Beogradizacija

Mislim da si lepo uočio problem, ali tvoje rešenje je samo delimično.
Pravo rešenje bi bilo: RASELITI BEOGRAD, odnosno tzv. debeogradizacija.
Nekad je bila aktuelna parola: "TREPČA RADI, BEOGRAD SE GRADI" i vidimo do čega je to dovelo.
Sad već naziremo novu parolu: "SRBIJA RADI, BEOGRAD SE GRADI". Da to ne bi dovelo do novih deklaracija i da Beograd ne bi ostao i bez Srbije, najbolje bi bilo da se raseli i svede na jednu normalnu meru.
Lično ne bi preporučio metod sibirizacije, a koji je svojevremeno primenjivao drug Staljin, malčice je grub za današnje vreme. Treba programirati nešto suptilnije. Evo rešenja: Svi stanovnici Beograda bez obzira na godine starosti, pol i bračno stanje, a čije dede i babe nisu rođeni u Beogradu, plaćaće porez Republici Srbiji u visini 75% zarade. Za maloletnu decu porez će plaćati roditelji. Nezaposleni i studenti će svoj porez odrađivati kroz prinudni rad.
Eh, što nisam vlast.
medjutim medjutim 14:29 10.03.2008

Re: Beogradizacija

Jeremija
Eh, što nisam vlast.


Sreca te nisi..
Jeremija Jeremija 18:10 10.03.2008

Re: Beogradizacija

medjutim
Jeremija
Eh, što nisam vlast.


Sreca te nisi..

Kako za koga.
Brooklyn Brooklyn 14:09 10.03.2008

jedino resenje je

da ljudi idu na posao javnim saobracajem kao u ostalim metropolama. mozda ce te zacuditi, ali ne bi ni u londonu ili njujorku daleko (i brzo) stigao kada bi pokusao da ides na posao u centar autom.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:48 10.03.2008

Re: jedino resenje je

:) kakvo poredjenje... pa zar njujork nema metro?

cinjenica da beograd ima jedan most na dunavu, nema nikakve veze sa tim kako se ide na posao... recimo da se nesto desi na mostu nemoguce ga je preci i javnim saobracajem
benevolent benevolent 16:45 10.03.2008

MОСТ ДО (ОД) ДУНАВСКОГ ВЕНЦА

Поштовани грађани, нажалост, нижег реда (незаслужено, ничим оправдано)!

За ове тешке проблеме знају, поред врабаца на гранама, и остали, па чак и они који се праве: Тоше, луди, итд.
Можда одговор на то чучи у фиоци баш тог председника општине Палилула, јер се у његовој, па и у градској управи крчка оправдан захтев да становници леве обале Дунава, најзад добију општину која је требало да се зове Дунавски Венац, али по некима и обједињено- Борча.
Нека је назову и ЛОНАЦ , само немој више да је разбијају!
Ваљда би житељи и запослени, као и обогаљена привреда могли да се изборе да реше неке проблеме, па и овај са Панчевачким мостом, који није само проблем садашње општине Палилула (очигледно) , него и кључни проблем Републике Србије.
Franka Franka 20:26 10.03.2008

Grrr!

Iako ne živim tamo, dodje mi da puknem od muke!
Ne mogu da smislim sve ove nesposobnjakoviće, ustvari!
Šta oni rade po ceo dan? Gde oni, na kraju, troše pare?

Zamisli da za SVE ove godine NISU u stanju da naprave most (pa oni i kad renoviraju most - nešto im ne ide).

Na Gazeli kamioni samo tutnjaju levom trakom, ko pravi (kad sam bila u Nemačkoj videla sam onaj znak koji kaže da je kamionima zabranjeno obilaženje, i bez obzira na to koliko su brzi - ne mrdaju iz desne trake)!

A taj pančevački... pa on je JEDINA spona izmedju Beograda i nezamislivo velikog naselja!
Baš te razumem :(

A onda se jave veliki stručnjaci sa saobraćajnog fakulteta i pričaju o kaznenim bodovima. Samo to i umeju - da vaćare narod.

(Nisam radikalka, ako je tako zazvučalo :))
Dolybell Dolybell 10:22 11.03.2008

Re: Grrr!


muamua muamua 10:27 13.04.2008

zaboravljas jos jednu bitnu stvar....

mozda josh dve tri...

katastrofalno ponasanje vozaca na Zrejaninskom putu koji voze sporo u traci za preticanje...pogotovo kamioni kada se upare pa ne mogu jedan drugog da zaobidju,a ispred jedno 5km praznog prostora...

u saobracajnom kolapsu dosta guzve naprave i autobusi koji ne postuju ulazak u stanicu vec putnike ostavljaju na sred zrenjaninca...dok ispred njih ima jedno 50ak metara slobodnog mesta

i naravno da ne zaboravim silne glupe semafore...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana