Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika| Život

Blago Hrvatskoj: ima OPOZICIJU!

Filip Mladenović RSS / 21.01.2015. u 18:05

IVAN  PERNAR
IVAN PERNAR
Hapšenje Ivana Pernara
Hapšenje Ivana Pernara
Za razliku od srpske društveno-političke žabokrečine, u susednoj Hrvatskoj se barem talasa. Na nedavno održanim predsedničkim izborima mladi kandidat građanske udruge „ŽIVI ZID" Ivan Sinčić (rodjen 1990.) osvojio je skoro 300 hiljada glasova i time valjano uzdrmao neodgovornu i dobro plaćenu političku kastu.

„Živi zid" je aktivističko-politička organizacija, osnovana 2012. godine, koja nastoji da spreči tzv. deložacije, tj. brutalna izbacivanja iz stana i kuća čitavih porodica zbog problema neotplativosti duga unutar naopako postavljenog kreditnog finansijskog sistema, sa centralnom bankom srozanom na - menjačnicu. Aktivisti „Živog zida" su tokom protekle tri godine uspeli da spasu više porodica od deložacije, uprkos nasilju hrvatske policije i aroganciji birokratije, kao i preovladjujućoj cenzuri u tamošnjim medijima.
Sada, posle trijumfa Ivana Sinčića, kreće nova strategija borbe jednog korumpiranog sistema, nalik ovom u Srbiji. Umesto prećutkivanja, sada pojedini mediji „Živi zid" nazivaju rušilačkom strankom, a Ivana Sinčića populistom, koji je maltene oteo 400 hiljada kuna iz hrvatskog budžeta.
Sve u svemu na političkoj sceni Hrvatske se najzad uobličila naznaka, da ne kažem obećanje prave opozicije, koju čine mladi, buntovni, dobro obrazovani i još bolje organizovani ljudi, bez opterećenja iz prošlosti i sa jasnom vizijom budućnosti ne samo vlastite države, već čitavog regiona.

Spiritus movens „Živog zida" je građanski aktivista iz Zagreba Ivan Pernar, rodjen 1985. godine. Postao je poznat po tome što je u februaru i martu 2011. preko društvene mreže Facebook organizovao i vodio demonstracije ispred sedišta hrvatske Vlade, sa ciljem da iznudi ostavku premijerke Jadranke Kosor. Demonstracije su dobile masovan karakter, a Ivan Pernar je zbog tzv. remećenja javnog reda i mira bio uhapšen više puta. Nakon završetka demonstracija, u junu 2011, osnovao je libertarijansku političku stranku pod nazivom "Savez za promjene", a godinu kasnije "Živi zid". Glavni moto njegovog političkog angažmana i društvenog delovanja je: KADA NEPRAVDA POSTANE ZAKON, OTPOR POSTAJE DUŽNOST! Autor je dve veoma čitane knjige na društvenim mrežama, "Kako je nastao novac" i "Mehanika novca", u kojima se detaljno objašnjava kako funkcioniše finansijski sistem u Hrvatskoj i u čitavom regionu i zašto je došlo do kreditne i ekonomske krize.
U subotu, 17. janunara 2015. Ivan Pernar je bio gost emisije „Mućni glavom" i govorio o razlozima za politički angažman, o EU, o korumpiranim vladama u regionu, o alavim bankarima i podmitljivim birokratama, o prećutkivanju regulacije novca, o neophodnosti promene monetarnog sistema, o nepravednom društvu u kome je 90% dužnika i 10% poverilaca, o bankrotstvu Hrvatske i Srbije, o manipulacijama odnosa Hrvata i Srba, o preispitivanju kriminalne privatizacije, o predstojećim parlamentarnim izborima u Hrvatskoj, posle kojih će „Živi zid" sigurno ući u parlament...

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=qbydPkmBJ58&feature=youtu.be

Takodje, preporučujem snimak obraćanja Ivana Pernara pripadnicima tzv. interventne policije prilikom jedne deložacije, 14. 11. 2014:

https://www.youtube.com/watch?v=Axe0mwfgjoY

Atačmenti



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 18:20 21.01.2015

I mi konja za trku imamo

Srpski Pernar

ps Uskoro će konkurs za direktora Javnog servisa
blogovatelj blogovatelj 19:34 21.01.2015

Re: I mi konja za trku imamo

I mi konja za trku imamo


Cekamo tess da mu da podrsku.
tess tess 20:49 21.01.2015

Re: I mi konja za trku imamo

blogovatelj
Cekamo tess


Reci, pizdek..
predatortz predatortz 21:05 21.01.2015

Re: I mi konja za trku imamo

tess
blogovatelj
Cekamo tess


Reci, pizdek..


Bogu mi, blogi...
Zajebana nam ova nova blogokoleginica. Pankerka u duši!
urbana_gerila urbana_gerila 21:12 21.01.2015

Re: I mi konja za trku imamo

predatortz
Pankerka u duši!


ne preteruj.
za sad je dovoljno što je divlja u srcu.
blogovatelj blogovatelj 22:06 21.01.2015

Re: I mi konja za trku imamo

Zajebana nam ova nova blogokoleginica. Pankerka u duši!


Vatra živa.
looping looping 07:52 22.01.2015

Re: I mi konja za trku imamo

blogovatelj
Zajebana nam ova nova blogokoleginica. Pankerka u duši!


Vatra živa.

Žar-ptica.
blogovatelj blogovatelj 13:24 22.01.2015

Re: I mi konja za trku imamo

Reci, pizdek..


Filipe, a sto se ti malo ne potrudis i ospes drvlje i kamenje na ove anonimne kad me vredjaju?
Buregdzya Buregdzya 18:33 21.01.2015

Blago Hrvatskoj

Nekažnjeno su se oslobodili Srba.
urbana_gerila urbana_gerila 19:47 21.01.2015

i nikom nije lepše neg je nam

koalicija koja sebe naziva nacionalna opozicija tvrdi da ima podršku oko 20% glasačkog tela, šta na to kažeš?
predatortz predatortz 20:07 21.01.2015

Lupi petama!

Kao iskrenom hrvatskom domoljubu, poklanjam ti ovu pesmu. Zaslužio si je.

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:15 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Preslušajte snimak emisije od 35:40 do 37:00.

Ta priča o Hrvatima i Srbima je samo paravan da bi 1% srpskih i hrvatskih ratnih profitera, eufemistički nazvanih tajkunima, opljačkalo tzv. društvenu imovinu iz vremena SFRJ.

Nema tog srpstva ili hrvatstva koje može pomiriti jednog srpskog/hrvatskog tajkuna sa jednim srpskim/hrvatskim građaninom, bez posla, bez perspektive, u nametnutom statusu dužničkog roba.
predatortz predatortz 20:22 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Preslušajte snimak emisije od 35:40 do 37:00.


Ma pusti to... Najavljivao si ti i neke nove vetrove kada su jalijaši palili po Tuzli, a ja ti rekoh da se maneš ćorava posla, da puno očekuješ od jalijaša... Sećaš se toga? I? Šta bi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:29 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Gradjanska pobuna u Bosni i Hercegovini prošle godine u medjuvremenu je utihnula baš zbog uporne, podle i strateške igre gazda naše stvarnosti (alavi bankari, mafijaši i korumpirane birokrate), po onoj čuvenoj latinskoj ZAVADI, PA VLADAJ!, u kombinaciji sa novokomponovanom taktikom ZAVEDI, PA VLADAJ!, uz pomoć žute štampe i PINK medija.

Ogromna većina i Srba, i Hrvata i Bošnjaka je opljačkana, osiromašena, ubijena u pojam i u nametnutom je dužničkom ropstvu!

Mućnite glavom!
predatortz predatortz 20:33 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Gradjanska pobuna u Bosni i Hercegovini prošle godine u medjuvremenu je utihnula baš zbog uporne, podle i strateške igre gazda naše stvarnosti


Ja tebi rekoh da papci nisu kadri da iznesu građansku pobunu. A narod je izvukao pouku iz ratova, neće više za papcima.

Tako će se i ovi tvoji malo igrati, pa utihnuti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:44 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Narod o kome govoriš je uplašen, osiromašen, izmanipulisan, nateran da postane dužnički rob.

Da li je taj narod srpski, hrvatski ili bošnjački alave bankare i korumpirane političare NE ZANIMA! Važno je samo da ih sve ISCEDE, da im otmu imovinu, uvećaju profit i prihode od kamata.

Svaka perfidna igra na temu nacionalnih razlika je u korist džepova i bankarskih sefova gazda naše stvarnosti.

Mućnite glavom!
predatortz predatortz 20:51 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Da li je taj narod srpski, hrvatski ili bošnjački alave bankare i korumpirane političare NE ZANIMA! Važno je samo da ih sve ISCEDE, da im otmu imovinu, uvećaju profit i prihode od kamata.


Svugde u svetu ljudi uzimaju kredite za stanove, kuće, automobile... Neko te kredite može da vraća, neko ne. Banke nisu humanitarne organizacije, žive od plasmana novca, ubiranja kamata, transakcija. Građani nisu u obavezi da uzimaju kredite. Rade to na osnovu slobodne volje, često i iz alavosti.
Nije problem u bankama, problem je u nesrazmeru želja i mogućnosti koje mnogi ljudi imaju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:11 21.01.2015

Re: Lupi petama!

predatortz
Da li je taj narod srpski, hrvatski ili bošnjački alave bankare i korumpirane političare NE ZANIMA! Važno je samo da ih sve ISCEDE, da im otmu imovinu, uvećaju profit i prihode od kamata.


Svugde u svetu ljudi uzimaju kredite za stanove, kuće, automobile... Neko te kredite može da vraća, neko ne. Banke nisu humanitarne organizacije, žive od plasmana novca, ubiranja kamata, transakcija. Građani nisu u obavezi da uzimaju kredite. Rade to na osnovu slobodne volje, često i iz alavosti.
Nije problem u bankama, problem je u nesrazmeru želja i mogućnosti koje mnogi ljudi imaju.


Bili biste u pravu da je takav slučaj sa nekolicinom, koji su podigli kredite. Ali, ako ogromna većina građanki i građana Srbije, BiH, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Crne Gore... postanu dužnički robovi, tu onda nešto ne štima. Ivan Pernar objašnjava šta. Preslušajte deo emisije od 23:50 do 25:50.
gedza.73 gedza.73 21:12 21.01.2015

Re: Lupi petama!

predatortz
Najavljivao si ti i neke nove vetrove kada su jalijaši palili po Tuzli, a ja ti rekoh da se maneš ćorava posla, da puno očekuješ od jalijaša... Sećaš se toga? I? Šta bi?

Ni po jada. Filip se kleo i u onog fašistu kao spasitelja a sad ćuti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:35 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Kada od nekoga ko se krije iza nadimka "gedza" stigne lažan komentar, onda to shvatam kao kompliment.
predatortz predatortz 21:37 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Filip Mladenović
Kada od nekoga ko se krije iza nadimka "gedza" stigne lažan komentar, onda to shvatam kao kompliment.


Grešiš, Filipe, grešiš...

Tvrdiš da umeš da čuješ glas naroda, a ne prepoznaješ da je Gedža glas dobrog dela Srbije. Zdrav, bistar, domaćinski glas...
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:44 21.01.2015

Re: Lupi petama!

predatortz
Filip Mladenović
Kada od nekoga ko se krije iza nadimka "gedza" stigne lažan komentar, onda to shvatam kao kompliment.


Grešiš, Filipe, grešiš...

Tvrdiš da umeš da čuješ glas naroda, a ne prepoznaješ da je Gedža glas dobrog dela Srbije. Zdrav, bistar, domaćinski glas...


Zdrav, bistar, domaćinski glas, kakav pamtim iz Šumadije, gde sam proveo najlepše trenutke detinjstva tokom školskih raspusta, ne laže, ne podmeće, ne insinuira, ne vredja...
gedza.73 gedza.73 21:47 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Filip Mladenović
Kada od nekoga ko se krije iza nadimka "gedza" stigne lažan komentar, onda to shvatam kao kompliment.


Filip Mladenović
...verno izražava osnovni duh političke borbe Bepe Grila. Satirična lucidnost, komičarski dar i smisao za ulične performanse zaokružili su uspeh nove političke zvezde i građanskog pokreta "5 zvezda", posle koga više ništa neće biti isto u Italiji.
Trijumf jednog satiričara, komičara i blogera, kao i ulazak njegovih saboraca u oba doma italijanskog parlamenta, ogroman su podstrek za sve aktiviste na društvenim mrežama širom Evrope, a naročito u našem regionu. Stalno, aktivno prisustvo na internetu, veoma čitani blogovi i principijelno insistiranje na ideji nove demokratije, zasnovanoj na direktnoj vezi između birača i izabranih, ključ su parlamentarnog uzleta Bepe Grila.
Meni je jedino krivo što nisam bio u prilici da uživo, na nekom od italijanskih trgova, pratim nastup Bepe Grila. Video zapisi na internetu krcati su vrcavim komentarima, smehom i vriskom publike i neverovatnom energijom nemirenja i ruganja italijanskim političarima. Za ovu priliku izdvajam samo par duhovitih, ali istinitih poruka Bepe Grila:


STUPIDARIO
Beppe Grillo e l'immigrazione: le sparate degli ultimi anni
Ius soli? Non se ne parla. Gli extracomunitari? Meglio pagare gli italiani. Le tunisine? Tutte come Ruby. Ecco come nel corso degli anni il leader dei Cinque Stelle ha affrontato il tema degli immigrati

Piaga Rom, 5 ottobre 2007:
"Un paese non può scaricare sui suoi cittadini i problemi causati da decine di migliaia di rom della Romania che arrivano in Italia".

Durante uno spettacolo comico, 2006:
"Se vengono qua a ubriacarsi e rompere vetrine non va bene, o vengono qua e rispettano le regole, o fuori dai coglioni... momento, vuoi dare una passatina ad un marocchino che rompe i coglioni? Lo prendi, lo carichi in macchina, senza che ti veda nessuno, lo porti in caserma e magari gli dai due schiaffetti... lo fanno... ma in mezzo alla strada non è possibile! Ti filmano e poi lo vedono tutti! Sono coglioni!".

Scatenando l'ira delle tunisine, 12 marzo 2013:
"Berlusconi fugga sulle spiagge tunisine, sono piene di Ruby".

Dove li mettiamo?, 29 aprile 2011:
"Ci sono almeno 100 mila extracomunitari disoccupati che diventeranno il doppio dopo il crollo ampiamente previsto del mercato immobiliare. Dove li mettiamo? Con che risorse li gestiamo? Gli daremo una casa, un lavoro? Li ospiterà D'Alema sul suo Ikarus o faranno compagnia ai nostri "ultimi", pensionati e disoccupati delle periferie?".

Arma di distrazione di massa, 8 gennaio 2010:
"Cosa ci fanno più di diecimila immigrati irregolari nelle campagne calabresi? (...) La risposta cieca pronta e assoluta del solito coglione terzomondista è sempre la stessa: "Sono qui da noi perché fanno i lavori che gli italiani non vogliono più fare!". Tutto il contrario, pagate gli italiani il giusto e ci sarebbe la fila di calabresi disoccupati per prendere il loro posto. (...) Gli immigrati sono un bacino elettorale, portano voti sia a destra che a sinistra. Sono uno strumento di distrazione di massa usato dai partiti”.

Una bomba, 5 ottobre 2007:
"Un Paese non può scaricare sui suoi cittadini i problemi causati da decine di migliaia di rom della Romania che arrivano in Italia. L'obiezione di Valium è sempre la stessa: la Romania è in Europa. Ma cosa vuol dire Europa? (...) È un vulcano, una bomba a tempo. Va disinnescata".


In questi mesi qualcosa è cambiato sul tema immigrazione:
- ISIS sta producendo flussi migratori insostenibili, negli ultimi mesi sono arrivati in 100.000, e in futuro con l’espandersi della guerra, la situazione peggiorerà
- Ebola sta penetrando in Europa, è solo questione di tempo perché in Italia ci siano i primi casi



Ukratko
Blic
Ide u fašističkom smeru
Prošle nedelje je Marko Fabri (31), gradonačelnik Komakja, napisao da Pokret pet zvezdica ide u „fašističkom smeru“ nakon što je izbačen iz stranke zbog nepoštovanja pravila. „Sve se odlučuje na vrhu i ne postoji način da se s njima komunicira. Metode koje koriste daleko su od demokratskih“, objasnio je Fabri.

Musolinijev podvig
Deo Grilovih protivnika tvrdi da je populizam koji je bivšeg komičara gurnuo u vrh italijanske politike u stvari upakovani fašizam, pa su njegovo preplivavanje Mesinskog tesnaca pred regionalne izbore na Siciliji upoređivali s Musolinijevim „podvizima“.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:57 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Nazivati Bepe Grila, tog vrsnog satiričara, kozera i humoristu fašistom je isto, tj. glupo kao kada ovdašnji revizionisti Milana Nedića nazivaju "srpskom majkom".

Gle sličnosti, koju sam naveo u blogu! Čim je SISTEM ukapirao da ŽIVI ZID nemoljivo kreće ka ulasku u hrvatski Sabor nakon predstojećih parlamentarnih izbora, već se javljaju "politički analitičari" koji tu stranku označavaju rušilačkom, a njenog lidera Ivana Sinčića - populistom!

Inače, Bepe Grilo se, u medjuvremenu, povukao iz politike, tako da ne morate da brinete za njegov "fašizam" i moju podršku njemu!
blogovatelj blogovatelj 22:09 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Narod o kome govoriš je uplašen, osiromašen, izmanipulisan, nateran da postane dužnički rob.


A falio si bio i nekog italijanskog političara svojevremeno, ako se dobro sećam. I taj je nešto prdn'o u čabar, ne fališ ga više.

PS.

Aha, vi ste već o ovom talijanskom dilberu izrazgovarali. Ja ko s Marsa, nisam pročitao sve, a komentarišem.
Ne mućkam glavom, pa to ti ja.
gedza.73 gedza.73 22:13 21.01.2015

Re: Lupi petama!

Filip Mladenović
Nazivati Bepe Grila, tog vrsnog satiričara, kozera i humoristu fašistom je isto, tj. glupo

Po volji ti.
Bepe Grilo je sve Tunižanke nazvao kurvama, sve rumunske Rome problematičnim, sve imigrante prenosiocima ebole (skoro sve).
Sličnom izjavom maše i ekstremistička (parlamentarna) desničarska partija.

a ovi iz pozadine terciraju


Inače, Bepe Grilo se, u medjuvremenu, povukao iz politike, tako da ne morate da brinete za njegov "fašizam" i moju podršku njemu!

Šteta je već napravljena.
'tercistima' je već ukazano na 'krivca' i dato im je opravdanje (ovaj tvoj 'mesaja')
I njegov fašizam nije 'fašizam'.
Mada verujem da ima dosta koji razmišljaju kao ti kad brane Šešelja.
nim_opet nim_opet 00:10 22.01.2015

Re: Lupi petama!

Bili biste u pravu da je takav slučaj sa nekolicinom, koji su podigli kredite. Ali, ako ogromna većina građanki i građana Srbije, BiH, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Crne Gore... postanu dužnički robovi, tu onda nešto ne štima. Ivan Pernar objašnjava šta. Preslušajte deo emisije od 23:50 do 25:50.

Ne razumem - niko te ljude ne tera da uzimaju kredite. Ljudi zive kao podstanari, zive sa roditeljima, itd itd itd. Imaju mogucnost da uzmu kredite, ali jos ne videh da banke nekoga uteruju u duznicko ropstvo. Ako neko sa poslovnom sposobnoscu sklopi ugovor, pa taj ugovor prekrsi, sta treba da se desi u pravnoj drzavi? Da se prekrsilac obligacionog odnosa oslobodi preuzetih obaveza? Zasto samo obligacionih odnosa? Zasto ne bi smo ukinuli odgovornost za saobracajne prekrsaje? Nanete povrede? Zasto bi gradjani ocekivali odstetu za recimo naruseni ugovor o radu, ako u isto vreme ne mogu da ocekuju odstetu za obligacioni odnos. Sta je to sto bi dozvolilo gradjanima da jednog privrednog subjekta (banku) tretiraju drugacije od nekog drugog (recimo elektrodistribuciju)? Zasto bi neplacanje obaveza jednima bilo favorizovano u odnosu na druge?
mirelarado mirelarado 00:19 22.01.2015

Re: Lupi petama!

Nazivati Bepe Grila, tog vrsnog satiričara, kozera i humoristu fašistom je isto, tj. glupo kao kada ovdašnji revizionisti Milana Nedića nazivaju "srpskom majkom".




Јао, Филипе, бар прочитај то што ти је Геџа написао, јер то су вести и чињенице. Још онда смо ти говорили да је тај покрет таласање у чаши воде и да осим противљења Берлусконију нема никакав политички план. Зашто мислиш да козер и хумориста не може да има фашистоидне идеје? Протерао би имигранте, Италију одвојио од ЕУ, а нарочито из монетарне уније, тј. вратио би лиру, итд, итд...
looping looping 07:51 22.01.2015

Re: Lupi petama!

Filip Mladenović
Narod o kome govoriš je uplašen, osiromašen, izmanipulisan, nateran da postane dužnički rob.

Da li je taj narod srpski, hrvatski ili bošnjački alave bankare i korumpirane političare NE ZANIMA! Važno je samo da ih sve ISCEDE, da im otmu imovinu, uvećaju profit i prihode od kamata.

Svaka perfidna igra na temu nacionalnih razlika je u korist džepova i bankarskih sefova gazda naše stvarnosti.

Mućnite glavom!

Jel' ima neko da je mućno glavom pa da nam kaže šta zapravo da radimo?
Izađemo na ulice, oborimo vlast? Onda raspišemo nove izbore i isti dođu na vlast.
Mislim, ne bi bilo loše kad bi postojao neki plan. Ali malo dugoročniji od onoga: "Izađemo na ulice".

PS.
Možda preterano mućkanje ima neke negativne kontraefekte?
G.Cross G.Cross 20:45 21.01.2015

Pokoj mu dusi

Zao mi je sto ga se nijedan bloger sa autorskom nije setio.
Pokoj mu dusi.

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:50 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Otišao je još jedan od simbola i talentovanih glasova ljubavi, saosećajnosti, razuma...

Besmrtnost je ukrasio pesmama i stihovima koji slave ŽIVOT! Ispunjen i kreativan život.

zilikaka zilikaka 21:06 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Pokoj mu dusi.


I najlepša pesma jednom gradu
predatortz predatortz 21:07 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi


I najlepša pesma jednom gradu


Mnogo lepša od samog grada, veruj mi.

Kemica je umeo sa rečima i gitarom.
Mir njegovoj duši.
emsiemsi emsiemsi 21:44 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

predatortz

I najlepša pesma jednom gradu


Mnogo lepša od samog grada, veruj mi.

Kemica je umeo sa rečima i gitarom.
Mir njegovoj duši.

Слава му !
Успут --- никада нисам волео да слушам те сладуњаве песмице.

zilikaka zilikaka 22:01 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Mnogo lepša od samog grada, veruj mi.


Još jedan dokaz da je lepota u oku posmatrača.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:06 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

zilikaka
Mnogo lepša od samog grada, veruj mi.


Još jedan dokaz da je lepota u oku posmatrača.


Uvek su lepši gradovi u kojima postoje te magične mešavine nacija, rasa, religija, kultura, tradicija....
blogovatelj blogovatelj 22:15 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Uvek su lepši gradovi u kojima postoje te magične mešavine nacija, rasa, religija, kultura, tradicija....


Hoćeš da kažeš da etnički čista Hrvatska koju ovde fališ na blogu nije ni za šta?
predatortz predatortz 22:17 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Filip Mladenović
zilikaka
Mnogo lepša od samog grada, veruj mi.


Još jedan dokaz da je lepota u oku posmatrača.


Uvek su lepši gradovi u kojima postoje te magične mešavine nacija, rasa, religija, kultura, tradicija....


Kad si ti zadnji put bio u Sarajevu? Druge nacije, religije i kulture su svedene na nivo statističke greške, a sam grad na sve liči sem na evropski grad.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Kad si ti zadnji put bio u Sarajevu? Druge nacije, religije i kulture su svedene na nivo statističke greške, a sam grad na sve liči sem na evropski grad.


Naletim danas na priču o Sarajevu na N1.
I mada najčešće sve što se odnosi na neki "region", a ta televizija je "regionalna", odmah preskačem, ovog puta se malo zadržah
Kretoše ljudi o multietičnosti, o tome kako se ljudi slažu i poštuju, pa onda crkve, pa džamije, katerdrale, sve med i mleko.
Naravno, minut dva je bilo najviše što sam izdržao, ali se pitam da li oni misle da njih gledaju već gotove budale, ili od normanih ljudi pokušavaju da naprave budale.
predatortz predatortz 22:50 21.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Kretoše ljudi o multietičnosti, o tome kako se ljudi slažu i poštuju, pa onda crkve, pa džamije, katerdrale, sve med i mleko.


Sarajevo je , po broju Srba, nekad bilo najveći srpski grad posle Beograda i Niša. Pitam ja što ode sav taj narod, a znamo da se od dobra ne beži. Sarajevo, Tuzlu, Zenicu napuštaju čak i oni Srbi i Hrvati koji su rat 'pregurali' u tim gradovima.
To je istina na koju mnogi zatvaraju oči.
dr.wagner dr.wagner 13:47 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

.... jutro

predatortz

Sarajevo je , po broju Srba, nekad bilo najveći srpski grad posle Beograda i Niša. Pitam ja što ode sav taj narod, a znamo da se od dobra ne beži.


-A što vi tamo sa Drine znate o Sarajevu ...
... tamo sam bio u JNA , nemoj mi u to dirati ... (mislim u Sarajevo , JNA možeš
, ali malo ... )

-Etnički ste potpuno "očistili" 60% BiH i trećinu Hrvatske , a kasnije kad je
došao vrag po svoje , onda ... "jao , jao si ga meni"
... nemoj tako druže ... veliki u pobjedi , veliki u porazu ...

-Filipe ... taj Pernar je "niš koristi" , kao i ostali "zlatni mladići" ...

-Problem nije dovoljno samo detektirati i za njega kriviti sve ostale , ako
želite biti vjerodostojni , treba ponuditi rješenja ...
... a njihova rješenja su ... neki bojkoti , demonstracije i galama , a kada
se to završi onda nikome ništa ... kao i u Tuzli ...




Wagner
predatortz predatortz 13:57 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi


-Etnički ste potpuno "očistili" 60% BiH i trećinu Hrvatske , a kasnije kad je
došao vrag po svoje , onda ... "jao , jao si ga meni"


Lupaš po običaju, i to o stvarima koje i nisu baš za lupetanje. Sarajevo su Srbi napustili na samom početku rata. Zbog dobrih namera sarajevskih vlasti prema njima sigurno nisu napuštali domove, radna mesta...

Drugo, ružno je iz perspektive nekoga ko je pasivno gledao ( bar se nadam da jesi, tako si jednom napisao ) proterivanje celog jednog naroda iz Hrvatske govoriti o etničkom čišćenju. Vama je to u gen ušlo. Dvadeset godina nakon rata, kada Srba u Hrvatskoj gotovo da i nema, vaše elite ratuju protiv istih. U kampanjama, na TV, na radiju. Krezuba pučina lupa ćirilične natpise, automobile, predsednica vam, za sad verbalno, dovršava Pavelićev i Starčevićev projekat...

Ako ti drugi trpe ovakva sranja, zbog pristojnosti, ili ko zna već čega - ja više neću.

Ubuduće, sa ovakvim izjavama, odjebi od mene!
dr.wagner dr.wagner 14:27 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Pozdrav druže

-Što si takav ...

-Nemoj falsificirati prošlost ...
... ovdje je zaista trećina RH bila očišćena , ne znam što je tu sporno?

-Nije bilo 1000 izbjeglica , već u stotinama hiljada ... i ne znam što je tu
nejasno ... kasnije su se stvari okrenule , gotovo isto samo u suprotnom
smjeru ...

-Za Sarajevo zaista si možda u pravu ... ali koliko se sjećam ...cijeli je
rat postojalo "Srpsko Sarajevo" , pa sam naivno zaključio da bi to moglo
biti dio Sarajeva ...


predatortz

..., vaše elite ratuju protiv istih. U kampanjama, na TV, na radiju. Krezuba pučina lupa ćirilične natpise, automobile, predsednica vam, za sad verbalno, dovršava Pavelićev i Starčevićev projekat..



-Ma to su budale ... takvih ima i kod tebe i to u približno istom postotku ...
... osim u šali , te "tvoje" nikada ne spominjem ... (a znaš i sam da su neki
predsjednici i ratovali , a ne samo lupetali)

W
predatortz predatortz 14:42 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

-Nemoj falsificirati prošlost ...
... ovdje je zaista trećina RH bila očišćena , ne znam što je tu sporno?


Ništa, sem što su se na to ljudi odlučili kada su izbačeni iz ustava, kada im je prećeno, kada su odlučili da ne čekaju na klanje kao njihovi dedovi.

Ili je Špegelj izdavao upustva kako ubijati fore radi?

Ono, pozvoniš pa pucaš u stomak, tako je najsigurnije...

Možda su Srbi trebali da se odazovu u vojsku pod oznakama pod kojim su doživeli jedan genocid?
Možda su trebali da veruju da se ustaška emigracija vraća radi pomirenja?

Ne zajebavaj...

Prošlo vam je i ovaj put. No, ne dičite se sa tim.

I nemoj, molim te, da mi vi pričate o falsifikovanju istorije... Degutantno je!
blogovatelj blogovatelj 15:15 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

a njihova rješenja su ... neki bojkoti , demonstracije i galama


To Filip uvek vidi kao resenje, nesvestan realnosti, kao da je konstantno na kokainu.
emsiemsi emsiemsi 15:31 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

blogovatelj
Uvek su lepši gradovi u kojima postoje te magične mešavine nacija, rasa, religija, kultura, tradicija....


Hoćeš da kažeš da etnički čista Hrvatska koju ovde fališ na blogu nije ni za šta?

Препорука !
dr.wagner dr.wagner 15:32 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

predatortz

Ništa, sem što su se na to ljudi odlučili kada su izbačeni iz ustava, kada im je prećeno, kada su odlučili da ne čekaju na klanje kao njihovi dedovi.


-Kakav ustav , kakvi poslovi i klanje ????

-Pa Mile (Martić) je "okupirao" dio RH već 17.8.90. ... to je mjesec-dva nakon
izbora i formiranja parlamenta ... tada je počelo prvo etničko čišćenje ...
(naravno , nije Mile u toj igri bio sam i bez pomoći ... )

-Ustav o kojem govoriš je donijet tek negdje oko Božića , ali nije dugo trajao
pošto ste se vi (sasvim opravdano) žalili EU ... pa je promijenjen amandmanima već
nakon dva-tri mjeseca , a novi je izglasan prije priznanja 92-e ...

-No pustimo to ... vidim da si nešto ljut , ... ali je sigurno da onaj Wagner
nije kriv ni za jedan od tvojih problema .... samo od mene nama aplauza ni
za bajke ovih "mojih" , a isto tako ni "tvojih" ...

... drugi puta ćemo



blogovatelj

To Filip uvek vidi kao resenje, nesvestan realnosti,...


Pozdrav B

-To je "romantični" pogled na svijet ... ne treba to osuđivati ...


W
blogovatelj blogovatelj 16:12 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Pozdrav B

-To je "romantični" pogled na svijet ... ne treba to osuđivati ...


Pozdrav W,

Daleko bilo da osudjujem. Samo konstatujem.
Ima li cega lepseg nego stalno biti na kokainu i nesvestan realnosti?
predatortz predatortz 17:46 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

-Pa Mile (Martić) je "okupirao" dio RH već 17.8.90. ... to je mjesec-dva nakon
izbora i formiranja parlamenta ... tada je počelo prvo etničko čišćenje ...
(naravno , nije Mile u toj igri bio sam i bez pomoći ... )


Zanima me par stvari:

Kako lokalno stanovništvo može da okupira svoje kuće i imanja?
Inače, ta vaša hrvatska i bosanska teza o agresiji je stupidna. Ratovali ste protiv dela svojih građana, a svako je imao pomoć sa strane pa i Srbi iz Srbije. Što se Hrvatske tiče, uglavnom na početku rata, kada je JNA bila jedina regularna vojna formacija.
Ako sam ja, rođen u Tuzli, izvršio agresiju na BiH, učestvujući u otporu protiv vlasti čiji je prvi čovek osuđivani islamistički fanatik - šta su onda Hrvati iz RH, koji su dolazili da se bore protiv mene, u mojoj zemlji? I, šta će ti Hrvati na mojoj dedovini, blizu Drine? Branili Hrvatsku? Inače, prvi oružani obračun u BiH se dogodio u martu '92. kada je HV prešla na teritoriju BiH i napala Sijekovac. Napomenuću te da je u tom periodu jedina regularna formacija u BiH bila JNA, čiji sam pripadnik rezervnog sastava tada bio.

Potom, nisi mi odgovorio kako su to trebali Srbi u Hrvatskoj da odgovore na rastuće ustaštvo, povratak i glorifikaciju likova iz ustaške emigracije? Čekanjem i građamskom poslušnošću?
Probali su jednom, pa svi znamo na šta je to izašlo. Složićemo se da ni ovaj put nisu prošli bolje. No, prošli su uz nemerljivo manje žrtava. Ovaj put vam se sa civilima, naročito sa decom i nije baš posrećilo. Zahvaljujući baš takvim kao što je Martić, ma šta ja mislio o njemu, nisu nošene korpe sa dečijim prstićima i devojačkim očima. A nisam siguran da ne bi. Želja za tim je, svakako, postojala.

Zatim, splašnjava li ustaštvo danas u Hrvatskoj? Oni ljudi koji žive u Vukovaru, Borovu... nisu ratni zločinci. I oni rođeni nakon rata su sad punoletni građani RH. Zbog čega ne mogu da koriste svoje pismo? Zbog ovčare i dvesta ubijenih Hrvata? Pa koliko se onda milenijuma nemački i hrvatski jezik ne bi smeli govoriti gde god stanuje civilizacija, ako se meri takvim aršinima?

Ružno je, uopšte uzev, ovo tvoje pametovanje na ovom mestu. Ja nikad ciničan ne bih bio u razgovoru sa nekim sa tvoje strane koji je imao žrtve u porodici, koji je ranjen...
No, sve to govori o karakteru.
Svi ga imamo. Neko dobar, neko loš...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:00 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

ovdje je zaista trećina RH bila očišćena , ne znam što je tu sporno?


Doktore, stvarno preteruješ.

Dobro, bila je očišćena ta trećina iz čista mira, setili se Srbi da malo počiste, vi Hrvati s tim niste imali nikave veze, Hrvatska je samo reagovala na kršenje zakona, jel tako doktore?

Dobro, neka je tako.
A šta normalan narod i normalna država radi sa prekršiocima ustava, zakona, šta radi sa bundžijama, sa onima koji se pobune protiv ustavnog uređenja?

Sudi im, kažnjava ih, trpa u zatvore, ili naciju kojoj pripadaju proteruje?
Celu naciju, muško, žensko, malo, veliko, dužno, nedužno, zdravo, bolesno, sve?
Da li tako postupa normalna država?

Ne doktore, tako potupaju nenormalne države, i tvoje država je nenormalna. Fašistička je doktore.
Srećan sam, neizmerno, što moja država nije kao tvoja, što u njoj svi žive, i živeli su i živeće. Što se u njoj kao nedopustivo ponašanje pamti i pominje primer kad je jedan političar mahao krštenicom jednog deteta, kad je samo jedno selo imalo problem sa njim.
To i treba da se pamti i da se pominje, jer je i to previše, a ovo što su tvoje nacija i država uradile, to je čisto zlo.

Da je moja takva kao tvoja ja bih na nju pljunuo.
Ti kako hoćeš, tvoja je, pravi je onako kako ti paše, a vidimo kako je praviš.
dr.wagner dr.wagner 18:49 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Pozdrav HCM

predatortz
...


hoochie coochie man
ovdje je zaista trećina RH bila očišćena , ne znam što je tu sporno?

Dobro, bila je očišćena ta trećina iz čista mira, setili se Srbi da malo počiste, vi Hrvati s tim niste imali nikave veze, Hrvatska je samo reagovala na kršenje zakona, jel tako doktore?


-Nije tako ... i ti znaš da nije tako , pa je ovakav teatralni ton nepotreban ...

-Možda sam se zabunio negdje (iako ne znam gdje) , ali ja to nisam nikada
opravdavao , mislim na čišćenje bilo na "vaše" , a pogotovo ne "moje" ...
... ali ne propuštam priliku (a morate me razumjeti jer ne propuštate ni vi)
spomenuti kronologiju ....

-A kronologija je neugodna ... ona iz 41-e za "nas" , a ova iz 91-92 za "vas"
, pa onda opet 95-e za "nas" , a doći ćete valjda i "vi" opet na red ...
... uz to bih molio obojicu da mi predočite što sam ja to hvalio , opravdavao
, hulio ... ili ne znam što već ... da sam zaslužio takve salve gorčine ...

-Mi jednostavno imamo različite stavove do kojih smo došli zbog (valjda)
različitih informacija i iskustava ... pa nismo maloumni da ne bi to mogli
razjasniti ...


W

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Pozdrav doktore

-A kronologija je neugodna ... ona iz 41-e za "nas" , a ova iz 91-92 za "vas"


Nema dve hronologije.
Hronlogija je jedna, i nju, jednu, ili je uzimaš u obzir ili je ne uzimaš.

Ako je uzimaš, onda nemoj RSK, Martićevo etničko čišćenje i ostalo posmatrati van konteksta Jasenovca, jama, izbacivanja iz ustava i Špegelja.
Ako je ne uzimaš, onda nemoj kad se priča o etnički čistoj Hrvatskoj pominjati Martića.
Ti bi da birkaš kako Hrvatima paše.
Kad se pomene Oluja ti bi o Martiću, kao da nije bilo toga....., a kad se pomene izbacivanje iz ustava i Špegelj, ti, ma kakav ustav, kakva klanja, nema to veze sa ovim.
Ili ništa ni sa čim nema veze, ili sve sa svačim ima veze.
Može i da se bira, ali znaj da ima još neko osim Hrvata koji znaju šta se dešavalo i ti neki neće da ćute.
uz to bih molio obojicu da mi predočite što sam ja to hvalio , opravdavao
, hulio ... ili ne znam što već ... da sam zaslužio takve salve gorčine .


Opravdavao si, ili makar racionalizovao, etničko čišćenje Hrvatske od Srba.
dr.wagner dr.wagner 19:40 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

hoochie coochie man
...


-Ne , nije tako ... ništa ne biram i ništa ne prešućujem , samo je P iznio
krivu uzročno-posljedičnu vezu (ustav-Martić-prijetnje i sl) pa je ta priča
pogrešna i nemoguća ...

-Kada bi se ti i ja složili oko svega (da je sve po tvom ) , demantirao bi nas
Šešelj koji je nebrojno puta (i ne samo on) govorio o zamišljenim granicama
... i sve se zaista (vidi čuda) po tome i razvijalo ...
-Ovo sa međusobnim plašenjem ustašama i četnicima , to je bilo samo da bi se
"raja" mobilizirala za taj "viši cilj" ...

-Evo , može se i ovako gledati ( ovdje u RH je to prihvaćena istina koja
opravdava sve ostalo)
... sad ćeš mi naravno kazati zašto spominjem Šešelja i njegove papazanije ...


W




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 22.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

krivu uzročno-posljedičnu vezu (ustav-Martić-prijetnje i sl)


Što je kriva?
Da li su Srbi imali razloga da zaziru od Hrvata u nekoj samostalnoh hrvatskoj državi?
Da li su imali nekog iskustva sa takvom državom?
Da li je to zaziranje moglo biti pojačano činjenicom da ih ta nova nezavsna Hrvatska izbacuje iz svog ustava?
Da li su Špegeljeve pretnje i saveti kako ubijati Srbe mogle potvrditi opravdanost tog straha?

I na kraju, da li je stvarnost potrvdila opravdanost tog straha, da li su bili u pravu oni koji su govorili, moramo se zaštititi od Hrvata jer Hrvati neće Srbe u svojoj državi, pokazali su nam to. Ako hoćemo da ostanemo ovde, onda ovde ne sme biti hrvatska država.
Pa hoće li Hrvati Srbe u Hrvatskoj, ima li ih tamo sad kad je tamo hrvatska država?

Kada bi se ti i ja složili oko svega (da je sve po tvom ) , demantirao bi nas
Šešelj koji je nebrojno puta (i ne samo on) govorio o zamišljenim granicama

Ne može Šešelj demantovati ništa, jer pričamo o zvaničnim državnim politikama, a ne o idejma nekih ekstremnih političara.
Ne pričam ja tebi o Paragi, nego o tvojoj državi.

A njegova vizija granice je budalaština koja iz vida ispusta sve što je prethodilo. Ispusta hronologiju, radi ono što ti radiš, ti biraš ono što Hrvatima odgovara, a on ono što odgovara Srbima, ali to tako ne ide, tako se dobija kriva slika.

Imalo je smisla govoriti o toj granici devetsto osamnaeste, ali ne i devedesete. Hronologija je dovela do toga da je ta priča obesmišljena, baš kao što je hronologija dovela do toga da je otpor Srba hrvatskoj državi devedesetih bio i te kako smislen.


A Šešelj ni Martić, niti bilo šta drugo ne može objasniti zašto je tvoja država oterala neku babu iz Knina, na koju je, dok je bežala iz svoje kuće, tvoja država, zvanična država, zvanična vojska, ne tamo neki vaš Šešelj, pucala.

alselone alselone 11:07 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

dr.wagner



LINK
dr.wagner dr.wagner 11:12 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

... jutro

-Oprosti , jučer sam sa "robovlasnicom" morao otići , a vratili smo se kasno ...


hoochie coochie man

.... zašto je tvoja država oterala neku babu iz Knina, na koju je, dok je bežala iz svoje kuće, tvoja država, zvanična država, zvanična vojska, ne tamo neki vaš Šešelj, pucala.


-Ovo je istina nažalost ... i rezultat je (ne)namjernog propusta u organizaciji
... tako da su bolesnici dobili priliku

-Greška je gledati RH kao neki nastavak NDH ... to nema veze jedno sa drugim ,
a pogotovo to nije uzrok 90-ih .... stvari se nisu odvijale tako kako tvrdiš

-Hrvatska je danas uglavnom zakonom uređena zemlja u kojoj većinu stanovništva
čine veći ili manji šovinisti ali to se vidi tek na nivou nekih ekscesa (slično
kao i kod vas) ...

-Pokušaji iz "petnih žila" da bi se dokazala neka razlika (kao , mi smo bolji)
su smiješni , jer kliko god je RH zaista "čista" , nije ni blizu "očišćenoj"
RSK ili RS ...
-E sad , P je morao spominjati i genetiku ... ne znam na što je mislio ,
možda "dokazanu" činjenicu da smo nastali od vas ...ili što ...

-Šteta što smo se ovako zapetljali , uzrok je bio Kemal Monteno ... žao mi
je čovjeka , iako nisam bio fan što se tiče muzike ...


W




predatortz predatortz 11:22 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

alselone
dr.wagner



LINK


A pazi ovu zastupnicu u EU parlamentu, čega se setila:


LINK
alselone alselone 11:28 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

LINK


Gnjida.
predatortz predatortz 11:34 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

alselone
LINK


Gnjida.


Naš susjed kaže:

Ma, to su budale...

Ok! Al' te budale ti prvo kažu da nisi narod, pa sad evo da nisi ni manjina. Pošto Hrvat nisi, ili nećeš da budeš, onda si ništa. A kad neko maltretira 'nikoga', onda tu i nema maltretiranja. Jednostavno.
alselone alselone 11:38 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Naš susjed kaže:


Dobri nas ujka. Stavi i smajli u komentar uvek. Jadni nasi ljudi koji zive tamo ako im ovako razmislja progresivni deo Hrvata.

A Nemci su bez komentara, naravno. Fasizam navire ponovo u Evropi, bice sranja. Ovaj put ce se to morati konkretnije resiti.
predatortz predatortz 11:50 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Dobri nas ujka. Stavi i smajli u komentar uvek. Jadni nasi ljudi koji zive tamo ako im ovako razmislja progresivni deo Hrvata.


Nemoj tako, susjed nam je uvek pri ruci kad treba da nam se objasni kakva smo mi govna. Tad se ne štedi, ume da osvane uz računar objašnjavajući nam.
predatortz predatortz 11:51 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Fasizam navire ponovo u Evropi, bice sranja. Ovaj put ce se to morati konkretnije resiti.


Što kađe Čarli:

Saglasan!
alselone alselone 11:52 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Nemoj tako, susjed nam je uvek pri ruci kad treba da nam se objasni kakva smo mi govna.


Ali stavice i smajlija, posto je hrvatski kulturan.
hajkula1 hajkula1 12:08 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

hoochie coochie man
ovdje je zaista trećina RH bila očišćena , ne znam što je tu sporno?


Doktore, stvarno preteruješ.

Dobro, bila je očišćena ta trećina iz čista mira, setili se Srbi da malo počiste, vi Hrvati s tim niste imali nikave veze, Hrvatska je samo reagovala na kršenje zakona, jel tako doktore?

Dobro, neka je tako.
A šta normalan narod i normalna država radi sa prekršiocima ustava, zakona, šta radi sa bundžijama, sa onima koji se pobune protiv ustavnog uređenja?

Sudi im, kažnjava ih, trpa u zatvore, ili naciju kojoj pripadaju proteruje?
Celu naciju, muško, žensko, malo, veliko, dužno, nedužno, zdravo, bolesno, sve?
Da li tako postupa normalna država?

Ne doktore, tako potupaju nenormalne države, i tvoje država je nenormalna. Fašistička je doktore.
Srećan sam, neizmerno, što moja država nije kao tvoja, što u njoj svi žive, i živeli su i živeće. Što se u njoj kao nedopustivo ponašanje pamti i pominje primer kad je jedan političar mahao krštenicom jednog deteta, kad je samo jedno selo imalo problem sa njim.
To i treba da se pamti i da se pominje, jer je i to previše, a ovo što su tvoje nacija i država uradile, to je čisto zlo.

Da je moja takva kao tvoja ja bih na nju pljunuo.


Ti kako hoćeš, tvoja je, pravi je onako kako ti paše, a vidimo kako je praviš.




http://sh.wikipedia.org/wiki/Josip_Reihl-Kir

Molotovljevi kokteli u lokalima na primer, u Sisku? Paljevina vikendica po Baniji i drugde po Hrvatskoj, samo zato što su vlasnici Srbi? Grebanje automobila, bušenje guma, na parkinzima po gradovima Hrvatske. Zvonjava na ulazima u stanove u gluvo doba noći, anonimni preteći telefonski pozivi, razni pokloni u ostavama u podrumima stambenih zgrada... Progon Srba i neistomišljenika po gradovima i sredinama gde su u manjini, pa onda dolazi do progona Hrvata po selima Srpske Krajine.


dr.wagner dr.wagner 13:16 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Zdravo drugovi

predatortz
Fasizam navire ponovo u Evropi, bice sranja. Ovaj put ce se to morati konkretnije resiti.

Što kađe Čarli:

Saglasan!


-Vidi , vidi ... zborno pjevanje ...

-Pa je li vi to hrabrite jedan drugoga .... , Alseleone ....moram stavit smajl

kada ste neozbiljni ...

-Nego ... Predator druže i prijatelju , je li se još uvijek ljutiš na mene ... ???


W
dr.wagner dr.wagner 13:24 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Pozdrav H-1

hajkula1

Molotovljevi kokteli u lokalima na primer, u Sisku? Paljevina vikendica po Baniji i drugde ....


-Hajde pusti to .... vidiš da danas (prije mjesec-dva) ljudima zapale lokale i
kuće zbog zastave na utakmici ....(istina , ne u RH ) ,a gdje se to ne
bi događalo u ono vrijeme rata i bezakonja ...

-Nemoj pasti pod utjecaj ovih što ne vjeruju u ljubav ...


W
svarog svarog 14:20 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

hoochie coochie man

.... zašto je tvoja država oterala neku babu iz Knina, na koju je, dok je bežala iz svoje kuće, tvoja država, zvanična država, zvanična vojska, ne tamo neki vaš Šešelj, pucala.


dr.wagner

-Ovo je istina nažalost ... i rezultat je (ne)namjernog propusta u organizaciji
... tako da su bolesnici dobili priliku


Sitan propust, ništa važno. Sledeći put će biti bolje
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:44 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

(slično
kao i kod vas)


Ma daj bre, doktore, pa nemoj po vama ceniti duge.
Hajd kaži mi koji je to srpski predsednik rekao da su svi koji žive u Srbiji Srbi, kao što je sadašnja predsednica kaže da su svi u Hrvatskoj Hrvati?

Ili je i ona samo budala, pojedninac koji je napaljena na nacionalizam?

Ovom našem priprostom Nikloliću se svakakve gluposti omiču, ali ni u kampanji se nije obraćao Srbima i Srpkinjama, to je ovde nepojmljivo doktre, a kod vas je to uobičajeno.
Ali to to ne uočavaš kao problem u Hrvarskoj, a da se to dešava u Srbiji skočila bi cela Hrvatska i ti sa njom.

Milanović, neki navodni demokrata, ili Josipović, još demokratskiji Hrvat, mirne savesti traže od suda da se Šešelju produži pritvor jer im ne odgovara ono što ŠeŠelj govori. Hteli bi ga nekako sklone, da ga nema, da se ne čuje, nije važna forma kako će se to izvesti.
Možda bi bilo dobro i ubiti Šešelja ako forma nije važna, roknuti ga u neki gulag, samo da se ne čuje?

Umesto da traži da se donese presuda, da insistira na ljudskom pravu na pravično suđenje i suđenje u razumnom roku, na koje svaki živi stvor ima pravo, oni, veliki hrvatski humanisti kažu, ma apsi ga, zatvaraj ga, posle gledaj kako to da udeneš u paragrafe, nećemo se držati paragrafa ko pijan plota i onda kad nam ne odgovaraju.
Veliki i principijelni ti tvoji, stvarno.


Stvarno je problem kad ti to ne uočavaš, šta tek očekivati od neumerenih kad ti, za etničko čišćenje kažeš, jbg, jeste, desilo se, žao mi je, al omaklo se, propust u organizaciji, šta ćeš.

Ej, nacija proterana a ti kažeš propust u organizaciji!

Doktore, verujem ja u tvoje dobre namere, stvarno verujem, ali verujem i još nešto.
Verujem da nisi svestan da je hrvatski fašizam zapravo onaj lonac u kome se kuvaju žabe.
Ti si skuvan a da toga nisi ni svestan.
dr.wagner dr.wagner 20:23 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

hoochie coochie man

Ma daj bre, doktore, pa nemoj po vama ceniti duge.


-Sorry , imaš pravo ... naše je zlo van konkurencije ... (smajl)

-Pa što to pišeš druže ... uspoređuješ bujnu plavušu i njene tlapnje ... sa nekim
tko je u uniformi po susjednoj zemlji klao babe i starce ... nakon njegovih
jarana i njega , tamo ih fali 30-40 ...
-Da je bar taj tvoj samo pričao , nema problema ... mogli bi povući paralele
sa nekim njegovim biserima ... ali ovako je ona za njega "Djevica ... Kolinda" ...
(iako ja naravno nisam glasao za nju)

-Vi ste ga izabrali , to poštujem , vama je predsjednik , a ne meni pa ja
nemam što komentirati njegove izjave ... ali pustimo neukusne usporedbe ...

hoochie coochie man
...za etničko čišćenje kažeš, jbg, jeste, desilo se, žao mi je, al omaklo se, propust u organizaciji, šta ćeš.


-Nije se to ništa omaklo , ljudi su ubijeni (babe) bez veze , to se moglo
spriječiti da je civilna vlast bila bolja ... kako se to nije dogodilo u
"sektoru-sjever" ... , to je isto nečija baba i nemojmo relativizirati samo
zato što to nam se to trenutno rimuje sa nekim zabludama ...

-I vidiš ... zbog takvih podmetanja Predator se naljutio ... a i onaj
mali je hulio protiv mene ...


W
alselone alselone 21:11 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

. a i onaj
mali je hulio protiv mene ...


Onaj mali je hulio na tebe jer se iza diskrafickih tackica, smajlija i stila simpaticnog dekice iz komsiluka koji u parku/blogu ocijuka sa prolaznicama krije mali hrvatski fasista u belim rukavicama. A to se i pokazalo vise puta do sada u razlicitim razgovorima.
dr.wagner dr.wagner 21:51 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

alselone
...


-Ovo zapravo ne zaslužuje komentar
... imao si ti blistavijih dana , ali istina davno

-Nadajmo se ozdravljenju ...


W
alselone alselone 21:54 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

Nadajmo se


Koliko vas ima tu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 23.01.2015

Re: Pokoj mu dusi



Hajd dokotre, ja se nisam ni naljutio a imam i volje i vremena da ti odgovaram, (valjalo bi, bilo bi korektno, da i ti meni odgovariš anneka postavljena pitanja, recmo ona što stoje ispod Što je kriva?, preskočio si ih)

-Pa što to pišeš druže ... uspoređuješ bujnu plavušu i njene tlapnje ... sa nekim
tko je u uniformi po susjednoj zemlji klao babe i starce


Ne upoređujem ja nikavu plavušu ni sa kim, nego izabranu predsednicu Hrvatske.
E to što je izabrana, što je Hrvatska rekla da hoće baš nju, a ne verujem da se opredeljivala po boji kose, to je mnogo vaznije od toga da li je plavuša i kolike su joj sise.

A ti što pominješ Antin, s pravom, pokušavaš izjednačiti volju Srba sa voljom Hrvata.
Ne može to doktore, dok je Nikolić divljao po Antinu nije mogao da postane predsednik Srbije, nisu ga takvog hteli Srbi. Za razliku od Hrvata koji hoće baš takvog predsednika.
Tek kad je Nikolić polizao ono što je popljuvao, kad je rekao da se kaje, e tad je mogao na čelo Srbije.

Kako bi prošao kandidat na izborima u Hrvatskoj koji rekao da se kaje zbog Oluje, da mu je žao što Srba nema, da mu je žao što su u Kninu većina Hrvati iako to nikad nisu bili?

Što se mene tiče Nikoliću ni to ne bi bilo dovoljno, ali ne pričamo ovde šta bismo ti ili ja želeli, nego kakve su nam države u kojima živimo.
Ja tvrdim i dokazujem da je moja bolja, hajd navedi ti šta to ide u prilog tvojoj, ili dokaži da nije tačno nešto od ovoga što ja pričam.



I još ima razlika, doktore, između moje i tvoje države, i sve idu u prilog mojoj.

Kad se neko iz Haga vrati, vi ga dočekujete kao heroja, proglašavate ga počasnim , uglednim i kakvim sve ne.
Nije vam važno što se radi o običnoj lopuži i kriminalcu, kao onaj mamlaz Gotovina što vam je, to što je ubijao Srbe je dovoljno da sve opere. Odmah bude priman na najviša mesta, odmah mu se sve počasti ukazuju, (lopuži i kriminalcu, koji se krio od pavde dok ga nisu skembali)

A ovde, doktore, ni školovanog generala, oslobođenog optužbi, koji se sam predao, Periišića npr, niko ne dočekuje.
Ne dočekuje ni superzvezdu političke scene, Šešelja, kojoj ste vi mnogo više pažnje pridali nego mi ovde.

I tako i treba da bude.
Nisi osuđen, dobro, idi, budi slobodan, niko ti neće smtati, ali te, boga mi, niko neće ni slaviti.

Poneli ste se doktore, poneli ste se vi Hrvati, pa u silnom zanosu ne vidite gde ste.
U nekoj kao pobedoi ste se poneli.
A koga ste vi to pobedili?
Neku "vojsku" koju je napravio neki pandur Martić. Jake vojske i jake vam pobede.
I u toj jadnoj "pobedici" napravite zločina koje je malo ko napravio.
Ugušili ste neku bunicu u svojoj državi i to smtrate nekom veliko pobedom.
Srbija je, moj doktore, takvih buna i bunica imala bar deset, i od tih deset većina ne zna više od jedne, ako i za tu jednu zna.
I posle svih tih buna i bunica, a bogami i ozbiljnih ratova i ozbiljnih pobeda, evo je šarena od nacija da je to milina jedna.

To su razlike moj doktore, i jadna vam je ta država, al srećom nije moja pa nije moja ni briga.
Gledajte kud ćete sa svim tim leševima i zločinima kad se jednom karte malo drugačije podele.

Jer sve to ostaje zapisano, i biće i onda kad ne bude dovoljno otpevati danke dojčland pa da se na zločine zažmuri.





emsiemsi emsiemsi 08:12 24.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

alselone
dr.wagner



LINK

Усташка посла !
emsiemsi emsiemsi 08:13 24.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

predatortz
alselone
dr.wagner



LINK


A pazi ovu zastupnicu u EU parlamentu, čega se setila:


LINK

Усташка посла !
emsiemsi emsiemsi 08:23 24.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

dr.wagner
hoochie coochie man

Ma daj bre, doktore, pa nemoj po vama ceniti duge.


-Sorry , imaš pravo ... naše je zlo van konkurencije ... (smajl)

-Pa što to pišeš druže ... uspoređuješ bujnu plavušu i njene tlapnje ... sa nekim
tko je u uniformi po susjednoj zemlji klao babe i starce ... nakon njegovih
jarana i njega , tamo ih fali 30-40 ...
-Da je bar taj tvoj samo pričao , nema problema ... mogli bi povući paralele
sa nekim njegovim biserima ... ali ovako je ona za njega "Djevica ... Kolinda" ...
(iako ja naravno nisam glasao za nju)

-Vi ste ga izabrali , to poštujem , vama je predsjednik , a ne meni pa ja
nemam što komentirati njegove izjave ... ali pustimo neukusne usporedbe ...

hoochie coochie man
...za etničko čišćenje kažeš, jbg, jeste, desilo se, žao mi je, al omaklo se, propust u organizaciji, šta ćeš.


-Nije se to ništa omaklo , ljudi su ubijeni (babe) bez veze , to se moglo
spriječiti da je civilna vlast bila bolja ... kako se to nije dogodilo u
"sektoru-sjever" ... , to je isto nečija baba i nemojmo relativizirati samo
zato što to nam se to trenutno rimuje sa nekim zabludama ...

-I vidiš ... zbog takvih podmetanja Predator se naljutio ... a i onaj
mali je hulio protiv mene ...


W

Сагласан !
Све су то усташка посла !
Нисам сигуран да Срби икада могу да врате Хрватима за све што су их задужили !
Срећан сам што нам "на раменима" није хрватска историја - није њима лако. Колико ту напора, од малих ногу, мора да се направи да се то силно зло рационализује.
Компарација колективног зла би ишла отприлике овако --- фашизам - нацизам - усташе.
emsiemsi emsiemsi 08:23 24.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

dr.wagner
hoochie coochie man

Ma daj bre, doktore, pa nemoj po vama ceniti duge.


-Sorry , imaš pravo ... naše je zlo van konkurencije ... (smajl)

-Pa što to pišeš druže ... uspoređuješ bujnu plavušu i njene tlapnje ... sa nekim
tko je u uniformi po susjednoj zemlji klao babe i starce ... nakon njegovih
jarana i njega , tamo ih fali 30-40 ...
-Da je bar taj tvoj samo pričao , nema problema ... mogli bi povući paralele
sa nekim njegovim biserima ... ali ovako je ona za njega "Djevica ... Kolinda" ...
(iako ja naravno nisam glasao za nju)

-Vi ste ga izabrali , to poštujem , vama je predsjednik , a ne meni pa ja
nemam što komentirati njegove izjave ... ali pustimo neukusne usporedbe ...

hoochie coochie man
...za etničko čišćenje kažeš, jbg, jeste, desilo se, žao mi je, al omaklo se, propust u organizaciji, šta ćeš.


-Nije se to ništa omaklo , ljudi su ubijeni (babe) bez veze , to se moglo
spriječiti da je civilna vlast bila bolja ... kako se to nije dogodilo u
"sektoru-sjever" ... , to je isto nečija baba i nemojmo relativizirati samo
zato što to nam se to trenutno rimuje sa nekim zabludama ...

-I vidiš ... zbog takvih podmetanja Predator se naljutio ... a i onaj
mali je hulio protiv mene ...


W

Пардон --- дупло о усташама. (и овај глупи блог едитор се придружује ...)
dr.wagner dr.wagner 09:51 24.01.2015

Re: Pokoj mu dusi

.... jutro

hoochie coochie man
krivu uzročno-posljedičnu vezu (ustav-Martić-prijetnje i sl)


Što je kriva?
Da li su Srbi imali razloga da zaziru od Hrvata u nekoj samostalnoh hrvatskoj državi?
Da li su imali nekog iskustva sa takvom državom?
Da li je to zaziranje moglo biti pojačano činjenicom da ih ta nova nezavsna Hrvatska izbacuje iz svog ustava?
Da li su Špegeljeve pretnje i saveti kako ubijati Srbe mogle potvrditi opravdanost tog straha?


-Ne znam , misliš na ova pitanja ... ??

-Sasvim sigurno da to nije bilo ugodno , bilo je i raznih obostranih huškanja
i "običan" čovjek je mogao svašta misliti ... ali veliki broj Srba je bio na
području RH koji nije bio pod jurisdikcijom Martića (Srbije) i njima se osim
nekih sitnih neugodnosti (sitnih u usporedbi sa protjeranima) nije ništa
dogodilo (mog bivšeg punca je neka budala mjesecima zvala telefonom i puštala
neke četničke pjesme)
-Ovo sa ustavom sam Predatoru odgovorio ... prvo su osvanule barikade i to
na onoj liniji Virovitica -Karlobag (gore kod Virovitice nije usppjelo , to
je i pokazano u Špegeljovom filmu , samo je komentator u filmu malo promjenio
kontekst ),a počeli su i nestajati ljudi na tim područjima tzv RSK ...
i to nedugo nakon formiranja parlamenta , mislim da još nisu nikakve odluke
ni donijeli ... znači odgovor unaprijed ... jer ustav je donijet tek za pola
godine (ali je ubrzo i promijenjen)

-Ovo je sve lako provjerljivo ... to možeš i sam (mislim na kronologiju) naći
u štampi ili na internetu ...

-Malo sam opširan , ali još samo ovo ...
... ako pogledaš kako je počela ova naša "rasprava"... prvo je Predator iznio
neke misli o "čistoći" današnjeg Sarajeva ... a ja sam mu rekao da što se čudi
jer su "oni" prvo "očistili" pola Bosne , pa što sad kuka zbog "Copyright-a" ...
-Nakon toga ... "Pas-mater" ... što to govorim ... moji su 41-e ovo , 91-e ono
ja sam ovakav i onakav ... zatim je došao ovaj mali i čudi se što pošta nije
dostavila pisma na ćirilici ...

-Ovdje se ćirilica ne uči od 90-e (a i prije je bilo formalno)... znači mlađi
od 35 nema šanse da zna to pročitati ... ovi mojih godina ...ili su zaboravili
ili se prave da su zaboravili ...
... i on (a i društvo) sada izvlače zaključak da su tu fašisti ... zbog tri pisma

-Ti i ja smo govorili o protjeranima jednim , o protjeranim drugim , mrtvima
, krvi do koljena .... zašto je to i kako .... a onda se ti uhvatiš Kolinde
(Alseleone , oprosti ...evo smajl) ...što je ona rekla-kazala ... i to je sada
dokaz da smo mi fašisti (jer smo je izabrali) ...
-A koga smo mogli izabrati ... Ivu (koji isto fašist , pisalo se tu nedugo)
ili nju ... u prvom krugu su bila još dva gora kandidata , a onaj što se hvalio
da se slikao na Pavelićevom grobu je dobio 5-6% glasova ...

-Eto mi smo fašisti , kao što je NATO fašistički , Bosanci (oni treći) su
fašisti , Šiptari to se podrazumijeva .... jedino Rusi nisu , ali već
se ovdje pisalo da je Putin fašist ... pa će valjda i oni uskoru u klub ...

-Ne ide to druže tako .... ovaj mali Alseleone kao da je Hrvat ... lijepi etikete
bez razmišljanja ...a sada ste mu se i vi pridružili...

W

P.S.
Danas sam "na kratkom lancu" ... ova moja leti večeras , ali čujemo se navečer
ili sutra ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 21.01.2015

....


A što se ti Filipe petljaš u političku i stranačku scenu drugih država? Što viriš u tuđi tanjir? To se ne radi jbg, nije to lepo.
Pusti ljude neka svoju državu uređuju kako misle da treba, daj da mi ovu našu sređujemo.
Ja ne bih bio najsrećniji kad bi neki Hrvat (mada to prečesto rade) navijao da u Srbiji pobedi ovaj ili onaj, kad bi virkali ko je uhapšen ko oslobođen, kad bi oni polagali neko pravo da uređuju Srbiju.
A ti to radiš za njihovu državu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:51 21.01.2015

Re: ....

Ono što se dešava u Hrvatskoj uskoro čeka Srbiju.
A građanke i građani Hrvatske i Srbije uopšte se ne razlikuju: tlače ih isti alavi bankari, povezane mafije, korumpirani političari i lažljivi mediji, sa istim ili sličnim gazdama, koji misle samo na to kako da povećaju broj automobila u kolekciji i da produže dužinu jahti, kad ne mogu ništa drugo.

Obratite pažnju na tekst transparenta sa slike: IMPOTENTNOJ VLADI SE DIŽE NAROD!

Pa zar to ne važi za sve bivše republike SFRJ?
blogovatelj blogovatelj 22:16 21.01.2015

Re: ....

Obratite pažnju na tekst transparenta sa slike: IMPOTENTNOJ VLADI SE DIŽE NAROD!


Kako moćan transparent! Uzdrhtim svaki put kad pročitam tekst sa takvom porukom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 21.01.2015

Re: ....

Obratite pažnju na tekst transparenta sa slike: IMPOTENTNOJ VLADI SE DIŽE NAROD!

Pa zar to ne važi za sve bivše republike SFRJ?


Ne važi to nigde.
To je jedna obična parolica koja nema nikakvu sadržinu.
Bune, revolucije, ustanci, se dešavaju kao posledica veoma kompleksnih društvenih dešavanja, a ne zato što je neki klinac smislio tebi simpatičnu parolicu. I to što je klinja smislio parolicu uopšte ne znači da je taj klinja pogodio ikakvu suštinu.

Kad bi ti bio to što nisi, kad bi bio razložan analitičar stanja (u Srbiji naravno, drugi me zanimaju tek ovlaš) a ne revolucionar bez revolucije, zanesenjak koji analizira neko iracionalno a ne stvarno stanje (ništa loše time ne želim reči, ali da to nije ozbiljan pristup, želim) onda bismo mogli da divanimo na temu šta je to što Srbiju može dovesti u stanje neke revolucije, nekih nemira, a to sigurno nije impotentna vlada u smislu koji ti ovde potenciraš (banke, krediti, male plate i to)
Ribozom Ribozom 22:48 21.01.2015

Re: ....

Meni se svidela Filipova akcija oko prodaje drzavnih automobila.
Steta sto su bili toliko skupi da su prodali samo par.
Mislim, ima po meni smisla.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:49 22.01.2015

Re: ....

hoochie coochie man
Obratite pažnju na tekst transparenta sa slike: IMPOTENTNOJ VLADI SE DIŽE NAROD!

Pa zar to ne važi za sve bivše republike SFRJ?


Ne važi to nigde.
To je jedna obična parolica koja nema nikakvu sadržinu.
Bune, revolucije, ustanci, se dešavaju kao posledica veoma kompleksnih društvenih dešavanja, a ne zato što je neki klinac smislio tebi simpatičnu parolicu. I to što je klinja smislio parolicu uopšte ne znači da je taj klinja pogodio ikakvu suštinu.

Kad bi ti bio to što nisi, kad bi bio razložan analitičar stanja (u Srbiji naravno, drugi me zanimaju tek ovlaš) a ne revolucionar bez revolucije, zanesenjak koji analizira neko iracionalno a ne stvarno stanje (ništa loše time ne želim reči, ali da to nije ozbiljan pristup, želim) onda bismo mogli da divanimo na temu šta je to što Srbiju može dovesti u stanje neke revolucije, nekih nemira, a to sigurno nije impotentna vlada u smislu koji ti ovde potenciraš (banke, krediti, male plate i to)


Zanesenjak!? Revolucionar!?
A šta je onda ovo?

Prema najnovijim istraživanjima grčkog javnog mnjenja, za stranku SIRIZA i njenog lidera 40-godišnjeg Aleksisa Ciprasa glasalo bi 35 odsto Grka, dok bi Nova demokratija (koja je sada glavni deo koalicije na vlasti) dobila 31 odsto glasova.

Obećavajući povećanje minimalne zarade i stvaranje 300.000 novih radnih mesta, Cipras osvaja simpatije Grka, među kojima je četvrtina nezaposlena, dok ih je više od 200.000 napustilo zemlju od početka krize 2010 godine.

Cipras se nekonvencionalno oblači, ima nekonvencionalan odnos sa biračima, kao i porodični život netipičan za jednog Grka - već dvadeset godina živi sa Peristerom Baciaka, ima sa njom dva sina (od kojih je jedan dobio ime po Ernestu Če Gevari), ali ovaj par svoju vezu nije nikad krunisao brakom.
rade.radumilo rade.radumilo 16:07 22.01.2015

Re: ....

Ono što se dešava u Hrvatskoj uskoro čeka Srbiju.


Sasvim sigurno, ali tu su dežurne patrijote da ti objasne da to sa nama nema nikakve veze, jer mi i oni nikako nismo isto, a kada se bude desilo onda će te ubeđivati da se to desilo zato što su se zapad/vatikan/masoni/templari/rotšildi/gej lobi/vanzemaljci/<dopuniti> zaverili protiv Srbije i njenog nebeskog statusa.
rade.radumilo rade.radumilo 16:09 22.01.2015

Re: ....

Zanesenjak!? Revolucionar!?


Ovaj mi ne deluje kao revolucionar i zanesenjak:

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:26 22.01.2015

Re: ....

Zanesenjak!? Revolucionar!?
A šta je onda ovo?

Prema najnovijim istraživanjima grčkog javnog mnjenja, za stranku SIRIZA i njenog lidera 40-godišnjeg Aleksisa Ciprasa glasalo bi 35 odsto Grka, dok bi Nova demokratija (koja je sada glavni deo koalicije na vlasti) dobila 31 odsto glasova.


To je politika Filipe, to nisu parolice.
To je stranka sa nekim programom koja ima svoje pristalice. Parole i zanesenjaštvo su nešto drugo, nešto pilće, nešto mnogo manje važno.

A tolika podrška takvoj politici u jednoj članici EU, je stvarno dobar reper kad se procenjuje ta EU.
I da li u nju Srbija treba da srlja.
gedza.73 gedza.73 18:52 22.01.2015

Re: ....

Filip Mladenović
Prema najnovijim istraživanjima grčkog javnog mnjenja, za stranku SIRIZA i njenog lidera 40-godišnjeg Aleksisa Ciprasa glasalo bi 35 odsto Grka, dok bi Nova demokratija (koja je sada glavni deo koalicije na vlasti) dobila 31 odsto glasova.

Obećavajući povećanje minimalne zarade i stvaranje 300.000 novih radnih mesta, Cipras osvaja simpatije Grka, među kojima je četvrtina nezaposlena, dok ih je više od 200.000 napustilo zemlju od početka krize 2010 godine.

Nek obećanjima doda bogate božićne poklone, kredit za auto i stan sa nula posto kamate ima da dobaci do 50 posto podrške.
Cipras se nekonvencionalno oblači, ima nekonvencionalan odnos sa biračima, kao i porodični život netipičan za jednog Grka

Ako poradi i na nekonvencionalnim stajlingu garant bije preko 86 posto.

nsarski nsarski 20:38 22.01.2015

Re: ....

ali ovaj par svoju vezu nije nikad krunisao brakom.

Ne razumem kakav to znacaj moze da ima? Ni Tito nije mnoge svoje veze krunisao brakom. Takvi su pravi levicari i komunisti - oni veruju u slobodnu ljubav!

Tokom Makartijevih isledjivanja se ova sklonost ka slobodnoj ljubavi smatrala za sklonost boljsevizmu. Pa se, tako, sudija obraca glumici Loren Bakal (zeni Hemfrija Bogarta), osumnjicenoj za simpatisanje mrske ideologije.

Sudija: Do you believe in free love?
Loren: Do you believe in paying for it?

Dakle, Felipe, da te otvoreno pitam: da li ti verujes u slobodnu ljubav?

A propos Ernesta Che Guevare, evo ti opet:


nim_opet nim_opet 15:39 23.01.2015

Re: ....

Obećavajući povećanje minimalne zarade i stvaranje 300.000 novih radnih mesta, Cipras osvaja simpatije Grka, među kojima je četvrtina nezaposlena, dok ih je više od 200.000 napustilo zemlju od početka krize 2010 godine.


Ehm...ja ako se dobro secam aktuelni predsednik je obecavao hleb za 3 dinara, hiljade radnih mesta itd. Jel smo sad slepi za grcki populizam?
djovica djovica 14:37 22.01.2015

e, moj Filipe

da si se bar pozvao na opoziciju u Poljskoj, Litvaniji, Spaniji... Ne, morao si baciti crvenu krpu dezurnim patriJotama. Sta bi neki tamo Rvati imali ista bolje od Srba...
looping looping 14:45 22.01.2015

Re: e, moj Filipe

djovica
da si se bar pozvao na opoziciju u Poljskoj, Litvaniji, Spaniji... Ne, morao si baciti crvenu krpu dezurnim patriJotama. Sta bi neki tamo Rvati imali ista bolje od Srba...

Da. Filip je klasični diverzant koji bi da naruši hrvatsku idilu.
I još se sladi dok izbacuje ovakve blogove.
gedza.73 gedza.73 19:02 22.01.2015

Re: e, moj Filipe

djovica
da si se bar pozvao na opoziciju u Poljskoj, Litvaniji, Spaniji... Ne, morao si baciti crvenu krpu dezurnim patriJotama. Sta bi neki tamo Rvati imali ista bolje od Srba...

A još nas zabole i za 'Rvatsku' i za 'rvatsku' opoziciju.

Jel' Đovice, 'leba ti, ima li Srba zevzeka koji slično tebi vršljaju po hrvatskim blogovima?
Pričate vi o, na primer, popodnevnom odmoru a onda iz vedra neba, ničim izazvan, uleti neki ludak sa naše strane i počne da baljezga o srpsko-hrvatskim odnosima.
Šta radite? Počnete da se krstite u čudu, mislite 'vidi ovog ludaka', uđete u diskusiju, zajebavate ga?
Nisam bio nikada (nisam imao potrebe niti me interesuje) ni na jednom 'rvatskom' blogu pa me baš zanima.
Ako bi bio ljubazan.

djovica djovica 19:32 22.01.2015

Re: e, moj Filipe

gedza.73
djovicada si se bar pozvao na opoziciju u Poljskoj, Litvaniji, Spaniji... Ne, morao si baciti crvenu krpu dezurnim patriJotama. Sta bi neki tamo Rvati imali ista bolje od Srba...A još nas zabole i za 'Rvatsku' i za 'rvatsku' opoziciju.Jel' Đovice, 'leba ti, ima li Srba zevzeka koji slično tebi vršljaju po hrvatskim blogovima?Pričate vi o, na primer, popodnevnom odmoru a onda iz vedra neba, ničim izazvan, uleti neki ludak sa naše strane i počne da baljezga o srpsko-hrvatskim odnosima.Šta radite? Počnete da se krstite u čudu, mislite 'vidi ovog ludaka', uđete u diskusiju, zajebavate ga?Nisam bio nikada (nisam imao potrebe niti me interesuje) ni na jednom 'rvatskom' blogu pa me baš zanima.Ako bi bio ljubazan.

Nemam pojma, to bi ti trebao znati, vama patriJotama su jako bitna ta krvna zrnca, meni je svejedno. Tadzikistanci, Nemci, Tunizani, svi su dobrodosli. Vidim, vama patriJotama je bitna cak i "naciJonalnost" sajtova sto je idiotizam sam po sebi. Jer, da te zabole za neku tamo Rvacku ne bi ovako neurozno reagovao. Nekog koga boli briga niti se ne osvrce. Nemoj ovo ozbiljno svatiti, meni ste vi patriJote iznimno urnebesni. S vama je pad u ponor zabavniji
predatortz predatortz 19:35 22.01.2015

Re: e, moj Filipe

Nemoj ovo ozbiljno svatiti,


Neće Jovane, brate Rvatski, tebe ovde niko ozbiljno ne shvata.
gedza.73 gedza.73 20:42 22.01.2015

Re: e, moj Filipe

djovica
Vidim, vama patriJotama je bitna cak i "naciJonalnost" sajtova sto je idiotizam sam po sebi. Jer, da te zabole za neku tamo Rvacku ne bi ovako neurozno reagovao. Nekog koga boli briga niti se ne osvrce. Nemoj ovo ozbiljno svatiti, meni ste vi patriJote iznimno urnebesni.

Samo za tebe, Đ, Gedža u slikama.

Gedža. PatriJota.



i pravi SrBin. Sa prstohvatom keltske krvi.





blogovatelj blogovatelj 05:23 23.01.2015

Re: e, moj Filipe

Jel' Đovice, 'leba ti, ima li Srba zevzeka koji slično tebi vršljaju po hrvatskim blogovima?
Pričate vi o, na primer, popodnevnom odmoru a onda iz vedra neba, ničim izazvan, uleti neki ludak sa naše strane i počne da baljezga o srpsko-hrvatskim odnosima.


Bravo.
Ovo sam mesecima imao nameru da ga pitam i uvek zaboravim.
blogovatelj blogovatelj 05:27 23.01.2015

Re: e, moj Filipe

meni je svejedno. Tadzikistanci, Nemci, Tunizani, svi su dobrodosli




Pa vi različite bijete i kad vam turistički dođu na more, da vam daju pare. A ako se nedobog nasele, onda šaljete u konc logore.
Dobro, Nemci su izuzetak. Njima uvijek slijedi poljubac u anus.
djovica djovica 08:26 23.01.2015

Re: e, moj Filipe

blogovatelj
konc logore... anus...


Konclogori i anus u istoj izjavi su vrhunac patriJotskog intelektuJalizma. Ali, dok je Filipa i njemu slicni postoji i nada da u Srbiji postoji opozicija seseljoidnom intelektuJalizmu.
predatortz predatortz 09:01 23.01.2015

Re: e, moj Filipe

djovica
blogovatelj
konc logore... anus...


Konclogori i anus u istoj izjavi su vrhunac patriJotskog intelektuJalizma. Ali, dok je Filipa i njemu slicni postoji i nada da u Srbiji postoji opozicija seseljoidnom intelektuJalizmu.


Iz ovog dečka prosto izvire bistrina uma! Čulo, jadno, da se u nekim krugovima umeće J u reč patriota, pa krenulo da umeće u svaku drugu reč.

Jovane, brate, ako si ti primer tog neseljoidnog intelektualizma, ja ću tim seljoidnim da se dičim!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana