Društvo| Ljudska prava| Politika

Ko preti zaštitniku građana?

expolicajac RSS / 21.01.2015. u 11:04
474835_sasa-jankovic-01rasfoto-oliver-bunic_f.jpg?ver=1421795337
 
 
 Ko poznaje svet  „bezbednosti“ može samo da kaže da je to „svet“ u kome su razbojništva, laži, podmićivanje, ucene, izdajstva i nečuvena nasilja deo svakidašnjice. Zato bez mnogo patetike i sa aleksitimijom svojstvenom profesinalcu mogu reći da apsolutno verujem u pretnje upućene Saši Jankoviću.

Ta „nevešta“ priča ispričana oko Andreje Vučića samo je još jedan dokaz ozbiljnog stanja u državi. I kada je ona počela polako da se zaboravlja pojavio se Saša Janković  sa svojom prijavom protiv pripadnika VBA. Profesionalno iskustvo mi govori da ta prijava nije ugledala svetlost dana „onako slučajno“. Uveren sam da gospodin Janković u momentu sastavljanja prijave nije bio svestan sa kakvim „mehanizmom“ dolazi u kontakt. Najnormaliniji zahtev čoveka koji je i zadužen za sagledavanje ukupnog stanja „građanskih sloboda“ naišao je na barijeru „političke moći“. Pripadnici VBA su radili svoj posao. Kako su ga uradili videli smo, čuli i svako ima svoj vrednosni sud o tom radu u konkretnom slučaju Andreje Vučića. Isto tako smo,naravno svako za sebe, stekli i sud od postupku pripadnika Žandarmerije.

Ono što strašno smeta u sagledavanju pravih konsekvenci  tog događaja jeste ogromno nepoznavanje sistema rada službi bezbednosti, onih koji nam informacije kroz medije iznose. Zato su i naši „sudovi“ često pogrešni, nekompetentni i predstavljaju samo dobar osnov za kafanske rasprave i bežanje od surove realnosti.

„Na pitanje voditelja na osnovu čega je izjavio da ima saznanja da VBA prikuplja podatke o liderima sindikata i političkim partijama, Janković je odgovorio da je do njih došao na osnovu dokumenata i izjava građana od kojih neki rade u službama.

2. Poslovi i zadaci VBA

Član 6

...   U okviru kontraobaveštajne zaštite, VBA:

1) otkriva, prati i onemogućava obaveštajno delovanje, subverzivne i druge aktivnosti stranih država, stranih organizacija, grupa ili lica usmerenih protiv Ministarstva odbrane i Vojske Srbije;

Ako znamo da se u obaveštajnom radu stranih službi kao jedan od elemenata prikupljanja podataka koristi „ neposredni kontakt“,onda je evidentno da ako procena VBA jeste da se vrše subverzivne aktivnosti prema Ministarstvu odbrane moguće je da i pojedini građani budu predmet „operativne obrade“. Naravno da to može biit samo usmereno u slučaju kada postoji „osnov sumnje“ da je taj građanin u mogućnosti da da podatke koji mogu biti bezbednosno interesantni.  Jednostavno ako i postoje aktivnosi koje je Janković naveo onda su te aktivnosti u „zakonskom okviru“ jel su predviđeni člano 6 st.1 dela „kontraobaveštajne zaštite“

"Nema zakonske osnove koja može dozvoliti da VBA prikuplja podatke o sudijama. Ako postoji sumnja da je sudija korumpiran onda to radi policija i civilna služba ali ne VBA. To važi i za lidere političkih partija. Ako su tačna saznanja ona ne mogu biti opravdana zakonom".

I u ovoj izjavi gospodina Jankovića, zakoju sam siguran da je loše preneta, ne stoje te tvrdenje jer:

... 3) otkriva, istražuje i prikuplja dokaze za krivična dela protiv ustavnog uređenja i bezbednosti Republike Srbije, krivična dela protiv čovečnosti i drugih dobara zaštićenih međunarodnim pravom, krivična dela organizovanog kriminala, krivično delo pranje novca, kao i krivična dela korupcije (zloupotreba službenog položaja, trgovina uticajem, primanje mita i davanje mita) i ako nisu rezultat delovanja organizovane kriminalne grupe, unutar Ministarstva odbrane i Vojske Srbije;

Jasno opet u čl. 6 stavu 3 dela o kontraobaveštajnoj zaštiti „Zakon o VBA i VOA“ da ako i ima slučajeva prikupljanja podataka o sudijama, te aktivnosti su u okviru zakonskih ovlašćenja.

Da je želja prenosica informaicja bila da ukaže na određene propuste u radu VBA trebalo je jasno navesti ovu zakonsku odredbu uz napomenu :

„Ako su aktivnosti i dela iz stava 2. tač. 1), 2), 3) i 4) ovog člana usmerena prema Ministarstvu odbrane i Vojsci Srbije od lica koja nisu pripadnici Vojske Srbije i zaposleni u Ministarstvu odbrane, VBA svoje aktivnosti i mere na planu njihovog otkrivanja, praćenja i onemogućavanja, odnosno istraživanja i dokumentovanja preduzima uz obaveznu saradnju sa Bezbednosno-informativnom agencijom ili policijom, sa kojima zajedno utvrđuje način daljeg postupanja.“

I na kraju ovog kratkog komentara na intervju gospodina Jankovića.

Interese građana je ugrozilo ponašanje premijera Vučića koji je svojim bahatim i nadmenim postupcima zloupotrebio svoj položaj, i ponašanje svoga brata Andreja iskoristio za razračunavanje sa delom komandnog sastava Žandarmerije. Svi ostali učesnici ovog događaja su samo statisti u predstavi koju vodi premijer. Ako to ne smete Vi gospodine Jankoviću da kažete, ja smem. I pripadnici VBA i Žandarmerije su samo radili svoj posao koji im je bio stavljen u zadatak. A vi gospodine Vučiću mesto da dozvolite da nadležni državni organi protiv vašeg brata Andreja podnesu krivičnu prijavu za napad na ovlašćeno lice u vršenju službene dužnosti, svojim postupcima urušavate celokupni sistem bezbednosti Republike Srbije. Izložili ste ceo bezbednosni sistem sudu bezbednosno neukih ljudi koji sada ispredaju priče i stvaraju ambijent u kome se više ne zna, ni ko pije, ni ko plaća. 



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 11:47 21.01.2015

hmm,

ukoliko je ovo tačno, a nema razloga da nije i da je situacija vrlo ozbiljna, mislim se nešto - koliko mi u stvari ne znamo šta se dešava iza kulisa i koliko su kanali informisanja, koji nas informišu u stvari dozirani.

I da postoji čitav jedan svet koji je za nas neproziran, a u tom svetu očigledno vladaju neki običaji i pravila koje mi ne razumemo.

Recimo te pretnje, tu instituciju "pretnje" nikad nisam razumeo, mislim se što upozoriti neprijatelja?

Ali mislim da mogu da nazrem čemu cela predstava, i zašto se igra, a ne bi bio prvi put da u toj predstavi neki glumac skupo plati.
qqriq qqriq 12:01 21.01.2015

elem

Vučić podmetnuo brata za obračun kod ok korala??!!
Pa se vrli ombudsman stavio u odbranu žandarmerije, te jako ugrožene vrste (i šta kaše slina, šta kaže?), jer su zaposleni, nezaposleni, penzioneri i deca onoliko zbrinuti njegovim radom.
Saša Janković je folirant najveći u zemlji Srbiji, sa ogromnom platom koju MORA po zakona da uzme, jel tako tako je, mada mu i više od kinte stalo do slave, samo što su sada reflektori malo jači. Zato što on, zaštitnik, tako voli. Eeeee, al preterali ti reflektori sada pa se Janković uplašio i lamentira gde stigne.
Nemoj se sekiraš ništa. Ima njega ko da brani.
Cela jedna druga Srbija. Jel Vesna Pešić već pisala za peščanik.net, tvitnula tvit? Saće.


expolicajac expolicajac 12:09 21.01.2015

Re: elem

qqriq
Vučić podmetnuo brata za obračun kod ok korala??!!
Pa se vrli ombudsman stavio u odbranu žandarmerije, te jako ugrožene vrste (i šta kaše slina, šta kaže?), jer su zaposleni, nezaposleni, penzioneri i deca onoliko zbrinuti njegovim radom.
Saša Janković je folirant najveći u zemlji Srbiji, sa ogromnom platom koju MORA po zakona da uzme, jel tako tako je, mada mu i više od kinte stalo do slave, samo što su sada reflektori malo jači. Zato što on, zaštitnik, tako voli. Eeeee, al preterali ti reflektori sada pa se Janković uplašio i lamentira gde stigne.
Nemoj se sekiraš ništa. Ima njega ko da brani.
Cela jedna druga Srbija. Jel Vesna Pešić već pisala za peščanik.net, tvitnula tvit? Saće.



Nije podmetnuo brata nego ga je neovlašćeno i protiv zakonito zaštitio od krivičnog progona za napad na ovlašćena lica MUP-a R.Srbije.
Nije se Janković staviou zaštiti pripadnika Žandarmerije nego je tražio izveštaj.
I ja njega u ovom tekstu nisam branio već jasno definisao maliciozne napade novinara na pripadnike VBA
A onaj ko preti bilo kome zaslužuje svaku osudu ipreduzimanje krivično procesnih radnji, pa bilo o kome dase radi.
qqriq qqriq 12:27 21.01.2015

Re: elem

to napisala na osnovu ovog, jer se može shvatiti kako sam ja shvatila:

Interese građana je ugrozilo ponašanje premijera Vučića koji je svojim bahatim i nadmenim postupcima zloupotrebio svoj položaj, i ponašanje svoga brata Andreja iskoristio za razračunavanje sa delom komandnog sastava Žandarmerije.



A onaj ko preti bilo kome zaslužuje svaku osudu ipreduzimanje krivično procesnih radnji, pa bilo o kome dase radi.


potpuno se slažem. ali mi smo neprestano okruženi pretnjama, čak izričitim pretnjama, dočim je ombudsman birkao koga da štiti ( odjebavši 700 000 penzionera čija su Ustavom zagarantovana prava PREKRŠENA, a TO je tek bio njegov posao ONOLIKO, ladno ih puštajući da crknu/umru!).
Oglasio se jednom jedva čujno, doduše.
NIŠTA MU NE VERUJEM.

Nije podmetnuo brata nego ga je neovlašćeno i protiv zakonito zaštitio od krivičnog progona za napad na ovlašćena lica MUP-a R.Srbije.


da, videli smo snimak pun krvi.
libkonz libkonz 12:27 21.01.2015

Re: elem

qqriq

Možeš li bar malo manje da lupetaš?
qqriq qqriq 12:33 21.01.2015

Re: elem

libkonz
12:27 21.01.2015
Re: elem
qqriq

Možeš li bar malo manje da lupetaš?


Ja znam da tebi po pameti i pismenosti nema ravnog na blogu!
libkonz libkonz 12:44 21.01.2015

Re: elem

Ne mislim i ne kažem da sam pametniji i pismeniji od tebe, ali u ovo se stvarno ne razumeš. Nisu svi žandarmi kriminalci, većinom su pošteni ljudi, ponosni na svoj posao. Da je zaštitnik građana kvaran čovek ćutao bi i opušeno primao platu.
Ovako, reagovao je na nešto na šta se ćuti u Srbiji.
duci0167 duci0167 12:53 21.01.2015

Re: elem

qqriq
Vučić podmetnuo brata za obračun kod ok korala??!!
Pa se vrli ombudsman stavio u odbranu žandarmerije, te jako ugrožene vrste (i šta kaše slina, šta kaže?), jer su zaposleni, nezaposleni, penzioneri i deca onoliko zbrinuti njegovim radom.
Saša Janković je folirant najveći u zemlji Srbiji, sa ogromnom platom koju MORA po zakona da uzme, jel tako tako je, mada mu i više od kinte stalo do slave, samo što su sada reflektori malo jači. Zato što on, zaštitnik, tako voli. Eeeee, al preterali ti reflektori sada pa se Janković uplašio i lamentira gde stigne.
Nemoj se sekiraš ništa. Ima njega ko da brani.
Cela jedna druga Srbija. Jel Vesna Pešić već pisala za peščanik.net, tvitnula tvit? Saće.



A ustvari te smara sva ta "gradjanska" Srbija pa brze bolje opleti po Vesni i Pescaniku iako se ne spominju nigde? Da smo na Tviteru ili bi bila BOT ili vecito nezadovoljni desnicar. Posto vidim da si izuzetni pratilac dela Sase Jankovica al' po tabloidnom pisanju ne znam da li da ti opisem situacije gde je pomogao,recimo osobama sa invaliditetom od prevaranta ili ... ustvari necu,raspitaj se. Velika plata? Znas li zasto se ombudsmanu daju velika plata? Ne? Cenim da si od onih kojima sve smeta,jel tako? Mislis da nije znao u sta se upusta pod tim jacim "reflektorima" pa ga iznenadila "jacina" pa sad trazi pomoc gradjana? Naivno
qqriq qqriq 13:02 21.01.2015

duci0167 & the rest of the crew

sam rekla svoje znajući unapred da će SVI na ovom blogu biti na strani Jankovića.
bez mene dalje, odoh sama da štitim svoja prava pošto sam ih tražila od ombudsmana i čekala oko samo TRI godine, uzalud.
vi samo napred.
libkonz libkonz 13:05 21.01.2015

Re: duci0167 & the rest of the crew

sam rekla svoje znajući unapred da će SVI na ovom blogu biti na strani Jankovića.

Ništa čudno, ovde se okuplja pametan svet.
emsiemsi emsiemsi 20:31 21.01.2015

Re: duci0167 & the rest of the crew

qqriq
sam rekla svoje znajući unapred da će SVI na ovom blogu biti na strani Jankovića.
bez mene dalje, odoh sama da štitim svoja prava pošto sam ih tražila od ombudsmana i čekala oko samo TRI godine, uzalud.
vi samo napred.

Невезано за тему :
Зар се не каже --- ја сам рекла своје ... а не - сам рекла своје.
Какве су то будалаштине и помодарство ?
karabasbarabas karabasbarabas 22:15 22.01.2015

Re: elem

libkonz

Ovako, reagovao je na nešto na šta se ćuti u Srbiji.

I za to ce biti zestoko kaznjen. Prorocanski mi se javlja vec u nedelju kod Bujosevica bice raspisan lov na Sasinu glavu.
violina violina 11:22 23.01.2015

Re: elem

qqriq
Saša Janković je folirant najveći u zemlji Srbiji, sa ogromnom platom koju MORA po zakona da uzme,

Dobar naslov za neki doktorat Gašića, ili Stefanovića.

Blago Srbiji što nema večeg foliranta, zaleteo se, takvi su za odstrel, Jankoviću nemoj više da nas braniš, u ovoj zemlji su najsumnjiviji baš takvi, možda što su retki, nismo navikli.
qqriq qqriq 12:14 23.01.2015

Re: elem

violina
11:22 23.01.2015 / *novo
Re: elem
qqriq
Saša Janković je folirant najveći u zemlji Srbiji, sa ogromnom platom koju MORA po zakona da uzme,

Dobar naslov za neki doktorat Gašića, ili Stefanovića.

Blago Srbiji što nema večeg foliranta, zaleteo se, takvi su za odstrel, Jankoviću nemoj više da nas braniš, u ovoj zemlji su najsumnjiviji baš takvi, možda što su retki, nismo navikli.


Uvek su se glupi pelcovali, a Vama ni odmakle godine ne pomazu.
violina violina 14:32 23.01.2015

Re: elem

Da znate više od ovog

tražila od ombudsmana i čekala oko samo TRI godine, uzalud.


o radu ombudsmana, ne bi napisali ovo

Uvek su se glupi pelcovali, a Vama ni odmakle godine ne pomazu.


Vi ste sretna generacija, u moje vreme glupi nisu pelcovani.



qqriq qqriq 16:15 23.01.2015

Re: elem

ne bi napisali

ne biste
qqriq qqriq 16:27 23.01.2015

Re: elem

Da znate više od ovog


znam, znam, objasnila u komentarima, a imam toga još i još, ali ako vam u glavu ne staje, aj opet:
obratiti se kao gradjanin Zaštitniku gradjana je obično zamajavanje.

p.s.
ako radite za njega ili ga toliko volite&cenite, dajte primer njegovog rada, u praksi ostvarenog, dokumentujte.
nego došli ovde da pomoću mojih optužbi na njegov rad, a bez iole vašeg stava, branite njegov lik i delo.radite sami nešto.

i pozdravite pajtića&šabića
ecce-florian ecce-florian 17:53 23.01.2015

Re: elem

i pozdravite pajtića&šabića


jel to ona lovačka priča od onomad ,zbog koje niko nije prstom mrdno koja glasi:

Ja sam bio Pajtićev srndać


qqriq qqriq 18:09 23.01.2015

Re: elem

jel to ona lovačka priča od onomad

pobedilo to pa uzelo maHa, mada vam ostao isti ministar


a vidi, ja mislim da se ti kriješ iza ovih komentara a obrati pažnju da si - ako jesi ti - maznuo oko 200 lajkova:

sale nacionale :)

SASA POSTENI SRBI SU UZ TEBE!
Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dari, 23. januar 2015 15:31)

qqriq qqriq 18:12 23.01.2015

Re: elem

Ja sam bio Pajtićev srndać




kao advokat, ti znaš da se priznanjem smanjuje kazna i ja ti čestitam.




violina violina 19:51 23.01.2015

Re: elem

qqriq


Hvala (iskreno) za dobronamerno “ne biste”.

znam, znam, objasnila u komentarima, a imam toga još i još, ali ako vam u glavu ne staje,


Objasnili ste ozlojeđenost zbog vašeg ličnog slučaja.

dajte primer njegovog rada, u praksi ostvarenog, dokumentujte.


nisam siguran da će pomoći, ali da pokušam,
neki podaci iz izveštaja ombdusmana za 2013. Za 2014. još nema.

Tabela 1 - Okončani postupci Zaštitnika građana u toku 2013 .
Po pritužbama i sopstvenim inicijativama 4.705
Po zakonodavnim inicijativama 349
Po ostalim obraćanjima građana 17,959
Ukupno okončane aktivnosti 23,013

Tabela 3 - Podaci o obraćanjima građana
Primljeno građana na razgovor 5.098
Broj telefonskih razgovora sa građanima 12.027
Razni podnesci građana koji nemaju karakter pritužbe 1.220
Broj pritužbi 5.042
Ukupan broj obraćanja građana 23,387

U pravu ste ako imate dokaz da su ovi podaci laž. Ima u tom izveštaju još mnogo toga, verujem, kao dobro upućeni, da ih znate napamet.

ako radite za njega ili ga toliko volite&cenite....
pozdravite pajtića&šabića


Ovo govori da je haos u glavi veći nego što je Saša Janković, (uzgred Pajtić i Šabić se pišu velikim slovima), na kraju pozdravljam Vas, a vi pozdravite Pajtića i Šabića, ako vam to nešto znači.




ecce-florian ecce-florian 20:09 23.01.2015

Re: elem


Kikiriki ke prodavas,
samo da me izdrzavas
ke se kacam jas na masa ,
samo da ti igram salsa



qqriq qqriq 20:53 23.01.2015

Re: elem


nisam siguran da će pomoći, ali da pokušam,
neki podaci iz izveštaja ombdusmana za 2013. Za 2014. još nema.

Tabela 1 - Okončani postupci Zaštitnika građana u toku 2013 .
Po pritužbama i sopstvenim inicijativama 4.705
Po zakonodavnim inicijativama 349
Po ostalim obraćanjima građana 17,959
Ukupno okončane aktivnosti 23,013

Tabela 3 - Podaci o obraćanjima građana
Primljeno građana na razgovor 5.098
Broj telefonskih razgovora sa građanima 12.027
Razni podnesci građana koji nemaju karakter pritužbe 1.220
Broj pritužbi 5.042
Ukupan broj obraćanja građana 23,387

U pravu ste ako imate dokaz da su ovi podaci laž. Ima u tom izveštaju još mnogo toga, verujem, kao dobro upućeni, da ih znate napamet.

ako radite za njega ili ga toliko volite&cenite....
pozdravite pajtića&šabića


Ovo govori da je haos u glavi veći nego što je Saša Janković, (uzgred Pajtić i Šabić se pišu velikim slovima), na kraju pozdravljam Vas, a vi pozdravite Pajtića i Šabića, ako vam to nešto znači.



jel ste ok gospon šabiću?
qqriq qqriq 20:54 23.01.2015

Re: elem

ecce-florian
20:09 23.01.2015
Re: elem

Kikiriki ke prodavas,
samo da me izdrzavas
ke se kacam jas na masa ,
samo da ti igram salsa


violina violina 21:23 23.01.2015

Re: elem

jel ste ok gospon šabiću?


Znao sam da će dati podaci izazvati kratak spoj, dovesti do nestanka struje, pašće mrak, i dobiću neki suvisli odgovor, i sve je jasno, jasno je bilo i na početku, što mi je to gubljenje vremena trebalo.
qqriq qqriq 22:04 23.01.2015

Re: elem

suvisli odgovor,


nisam siguran da će pomoći, ali da pokušam,
neki podaci iz izveštaja ombdusmana za 2013. Za 2014. još nema.


laku noć
qqriq qqriq 11:02 24.01.2015

Re: elem

Objasnili ste ozlojeđenost zbog vašeg ličnog slučaja.


NE. Nije ozlojedjenost a niti je moja.
Slučaj četvorogodišnjeg deteta koje još čeka, evo pune tri godine, da ZG pomeri mali prst. Ali nije atraktivno, jebeš ti to. Daj nešto fensi da odjekne, da me fotkaju.
Saša Janković i njegovi robovi are good for nothing.

Broj telefonskih razgovora sa građanima 12.027


Ovo je laž prve vrste i odnosi se upravo na 2013, pošto nemate podatke za 2014: zaposleni u instituciji ZG imaju STROGU zabranu da telefoniraju, njih čovek mora da zove, tako da je prikazan podatak tu da se mazne kinta.
STOJIM IZA OVIH REČI.
Sve vezano za Sašu Jankovića je magla ali vrlo skupa magla.

Po ostalim obraćanjima građana 17,959

Pa TO i kažem, stoji predmet, jedan od tih 17, 959, vene na dnu fioke pune tri godine mako nije, ali lepo stoji kao broj u godišnjem izveštaju.
Znam da radite za njega, jako ste providni.
Al me dotuklo do suza i još plačem da je TVB92 od SVIH pravnika jedino našla onog nekog sa Uniona koji je pristao da kaže koju lepu u odbranu S.J.

ecce-florian ecce-florian 15:36 24.01.2015

Re: elem

Sve vezano za Sašu Jankovića je magla ali vrlo skupa magla.


da pogađam?

izvor ?
qqriq qqriq 16:42 24.01.2015

Re: elem

da pogađam?


vidi srećo: na dobrom si tragu, mada prvi put vidim tekst, ali znam da mlate velike pare, po zakonu naravno. zato se i tako grčevito drže svojih radnih mesta i svojih statusa.
najglasniji je saša, mada ni vrli šabić ne zaostaje, valjda znaju da, osim po zakonu, ničim ne zaslužuju toliku plaĆu.
za petrušičku sad prvi put čujem šta ima koliko ima! au sestro..........

svako drugo poredjenje i pozivanje na izvor je suvišno, jer ja sam na blogu iz (3) tri razloga:
dosade
da rušim vlast
da nadjem frajera



p.s.

nezmerno sam ti zahvalna na prilici da to obelodanim ( jer se nije baš toliko jasno videlo iz oko sto-dvesta) mojih komentara.
ecce-florian ecce-florian 18:32 24.01.2015

Re: elem

svako drugo poredjenje i pozivanje na izvor je suvišno, jer ja sam na blogu iz (3) tri razloga:
dosade
da rušim vlast
da nadjem frajera



potpisujem

ecce-florian ecce-florian 18:33 24.01.2015

Re: elem

svako drugo poredjenje i pozivanje na izvor je suvišno, jer ja sam na blogu iz (3) tri razloga:
dosade
da rušim vlast
da nadjem frajera



potpisujem

expolicajac expolicajac 18:45 24.01.2015

Re: elem

svako drugo poredjenje i pozivanje na izvor je suvišno, jer ja sam na blogu iz (3) tri razloga:
dosade
da rušim vlast
da nadjem frajera



p.s.

nezmerno sam ti zahvalna na prilici da to obelodanim ( jer se nije baš toliko jasno videlo iz oko sto-dvesta) mojih komentara.

Bila si blizu da me ozbiljno iznervraš, ali posle ovog posta sve ti je oprošteno. Ako nekog "ošacuješ" a počne da daje otpor pusti porukicu i ima da prođe ko VBA kod Žandara
qqriq qqriq 19:21 24.01.2015

Re: elem

Bila si blizu da me ozbiljno iznervraš, ali posle ovog posta sve ti je oprošteno. Ako nekog "ošacuješ" a počne da daje otpor pusti porukicu i ima da prođe ko VBA kod Žandara



deal

qqriq qqriq 19:22 24.01.2015

Re: elem

potpisujem


sioux sioux 00:27 25.01.2015

Re: elem

Vidim da ti idu ta tumačenja zakona, pa bih nešto da te pitam:

U službenoj belešci policajac Dalibor Đorđević je napisao: "... u organiJzaciji ...", Dragan Savić je napisao: "... u organiJzaciji ...", a Boban Lekić je napisao: "... u organiJzaciji ...".

pa onda

Sl. bel. Dalibora Đorđevića: "Policijski službenici su se tom prilikom ponašali krajnje profesionalno i uljudno, ali su lica odbila da daju bilo kakav identifikacioni dokument i pri tom se ponašali krajnje drsko i bezobrazno. Tom prilkom jedno od navedenih lica je iz džepa izvuklo predmet za koji se nije moglo pretpostaviti o čemu se radi, ali je lice uz pretnje, psovke i vređanja pominjalo pripadnost Vojsci Srbije. Ista lica su u jednom momentu napravila pokret prema kordonu, imala nameru da isti kordon probiju, i fizički se obračunaju sa policijskim službenicima koji su bili u poretku za intervenciju."

Sl. bel. Dragana Savića: "Prilikom postupanja prema licima, ponašao sam se krajnje profesionalno i uljudno, (ostatak pasusa je IDENTIČAN pasusu u izjavi D. Đ.)"

Sl. bel. Bobana Lekića: "(ceo pasus IDENTIČAN pasusu u izjavi D. Đ.), itd.

Ima toga još koliko hoćeš, ali da ne dužim.

Dakle, da li svoje službene beleške policajci treba da pišu sami?
Da li u tim beleškama treba da stoje činjenice o događajima - kada se šta dogodilo, koji je bio redosled događaja, ko (ni)je šta i kada rekao i/ili uradio ili njihove ocene kao "krajnje profesionalno i uljudno"?
Šta znači "predmet za koji se nije moglo pretpostaviti o čemu se radi"?
Šta znači "nije se moglo pretpostaviti"?
Kako je njihov starešina mogao da prihvati ovakve "službene beleške"?
Zašto policajci nisu sačinili izveštaje o upotrebi sredstava prinude (koje su bili dužni da sačine najkasnije u roku od 24 sata od upotrebe i da ih predaju starešini)?
Itd.
qqriq qqriq 20:55 27.01.2015

Re: elem

potpisujem


If dogs run free, then why not we
Across the swooping plain?
My ears hear a symphony
Of two mules, trains and rain
The best is always yet to come
That’s what they explain to me
Just do your thing, you’ll be king
If dogs run free

predatortz predatortz 12:26 21.01.2015

Šta sad ti hoćeš?

A vi gospodine Vučiću mesto da dozvolite da nadležni državni organi protiv vašeg brata Andreja podnesu krivičnu prijavu za napad na ovlašćeno lice u vršenju službene dužnosti, svojim postupcima urušavate celokupni sistem bezbednosti Republike Srbije. Izložili ste ceo bezbednosni sistem sudu bezbednosno neukih ljudi koji sada ispredaju priče i stvaraju ambijent u kome se više ne zna, ni ko pije, ni ko plaća.


Je li lepo Prvi Premijer rekao da je njegov brat žrtva, ali da će on da oprosti siledžijama?
I šta više o tome ima da se priča?
expolicajac expolicajac 12:47 21.01.2015

Re: Šta sad ti hoćeš?

predatortz
A vi gospodine Vučiću mesto da dozvolite da nadležni državni organi protiv vašeg brata Andreja podnesu krivičnu prijavu za napad na ovlašćeno lice u vršenju službene dužnosti, svojim postupcima urušavate celokupni sistem bezbednosti Republike Srbije. Izložili ste ceo bezbednosni sistem sudu bezbednosno neukih ljudi koji sada ispredaju priče i stvaraju ambijent u kome se više ne zna, ni ko pije, ni ko plaća.


Je li lepo Prvi Premijer rekao da je njegov brat žrtva, ali da će on da oprosti siledžijama?
I šta više o tome ima da se priča?

hahahahaha
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:23 21.01.2015

Rodbina ili namera

Premijer je dva puta oštro reagovao i ostrvio se na bezbedonosne strukture: prvo kada mu je sin a posle i brat pravio probleme. U prvom slučaju je smenjeno 5 generala policije a u drugom napadnut vrh Žandarmerije. Običan građanin (kao ja npr.) ne može da razazna da li se radi o (zlo)upotrebi državnih organa (VOA, VBA, itd.) u očuvanju imena, dela i lika porodice Predsednika Vlade (pod firmom ako napadaju njegove najmilije onda napadaju i njega pa samim tim i državu našu) ili predsednik Vlade smišljeno podmeće svoje najbliže da bi posmenjivao one koji mu smetaju ili bi možda mogli da smetaju pa za svaki slučaj...

U svakom slučaju, ako se nastavi ova dinamika smenjivanja, najperspektivnije je zaposliti se u policiji - garant isplivavaš na vrh u najbržem roku.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:42 21.01.2015

Re: Rodbina ili namera

predsednik Vlade smišljeno podmeće svoje najbliže da bi posmenjivao one koji mu smetaju ili bi možda mogli da smetaju pa za svaki slučaj...

meni se čini da je upravo to. kao što mi je vrlo sumnjivo da su teroristi iz pariza sasvim slučajno i nehotice ispustili baš lične karte, tako mi je sumnjivo da se baš vučićev brat nacrtao tamo gde ne treba, baš tog dana. prosto, mnogo je providno.
a i kada se govori o rekonstrukciji obaveštajnih agnecija/organa, uvek se govori o BIA-i, a nikada o vojnim bezbednostim/obaveštajnim strukturama. najveći blam je što to mora (da li?) da se radi na ovakav način.
qqriq qqriq 13:51 21.01.2015

Re: Rodbina ili namera

predsednik Vlade smišljeno podmeće svoje najbliže da bi posmenjivao one koji mu smetaju ili bi možda mogli da smetaju pa za svaki slučaj


jasno iz cuga. šta bi drugo najmoćniji čovek Srbije, diktator by all means, nego da pusti da mu rodjenom bratu razbiju glavu zarad važnih interesa.
ja mislila da je ovo blog a ono kindergarten.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:12 21.01.2015

Re: Rodbina ili namera

ja mislila da je ovo blog a ono kindergarten

Žao mi je, ali pored vas dobro obaveštenih i iskusnih ima i nas kojima najveće tajne bezbednosti države i strategija diktatora nisu najjača strana.
qqriq qqriq 14:24 21.01.2015

Re: Rodbina ili namera

Žao mi je, ali pored vas dobro obaveštenih i iskusnih ima i nas kojima najveće tajne bezbednosti države i strategija diktatora nisu najjača strana.


da je samo to.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:32 21.01.2015

.

pa ja ne verujem ni vučketu&bratu, a još manje bilo kojoj obaveštajnoj agenciji, a najmanje naslednicima ozne. baš sam tog sašu jutros slušala na radiu beograd 1, bio je gost, mada nisam saslušala sve do kraja. elem, samo neka vba dostavi traženu dokumentaciju koju po zakonu moraju (bez obzira da li je "državna tajna" ili ne), pa da vidimo šta se desilo? to je ono što meni najviše smeta. ako je sve što je vba radila tog dana (i kasnije) zakonski čisto, onda nemaju šta da se kriju iza "državna tajna" ili "radili smo svoj posao". jedno od pitanja je i zašto su tog dana pripadnici vba bili sa nekim civilima? ne znam da li je to po zakonu, ali kako sam jutros slušala, nije.
ono što je sigurno, ni jedna strana nije čista. ako taj sudija zaista jeste radio protiv "bezbednosti države", lepo se dostavi podatak da se sudija sumnjiči za to, i cela ova frka ne bi postojala. glavni problem i jeste u tome što su i policija i vojni vrh ispolitizovani, i sad je pitanje ko je s druge strane vučića, dačke, tadić..?

ps. i molim te...
u „zakonskom okviru“ jel su predviđeni

jer, a ne jel.
ecce-florian ecce-florian 15:02 21.01.2015

ajd domatjine pomozi

kao stručno lice

Za početak sada imamo i objavljenu izjavu zaštitnika građana koja glasi:

Janković je rekao da u izveštaju policije piše da su došle četiri osobe, da je Žandarmerija pokušala da ih legitimiše ali je došlo do drskog i bahatog ponašanja od strane tih osoba i da je jedna osoba krupne telesne građe uhvatila komandira voda i pokušala da ga obori a jednom pripadniku Kobri je ispao pištolj sa metkom u cevi.


Znači:
- policija je pokušala da legitimiše četiri osobe
- jedna osoba od naveden četiri je pokuušala komandira da obori
- jednoj od osoba koje su odbile da se legitimišu ispao je pištolj sa metkom u cevi

Pitanje prevo glasi

Koja procedura je predviđena u toku akcije obezbeđenja manifestacije visokog rizika u pogledu pretnji po imovinu i život lica prema naoružanim licima koje se drsko ponašaju i odbiju da se legitimišu te pokušaju da pobore komandira jedinice?

No ovo nije kraj

"Momenat kada jedan žandarm pada na zemlju je momenat kada ga je jedan pripadnik Kobri udario nogom u glavu i to je utvrdila i policija", kaže Janković.

Koja je procedura predviđena ukoliko dođe do povređivanja nekog od pripadnika jedinica udarcom noge u glavu zadatog od strane jednog od lica u grupi naoružanih lica ( 3 i više)?

I za kraj

Janković navodi i postoje tri scenarija kako je jednom od Kobri ispao pištolj. Prvi je, kako ističe da je uperio pištolj na Žandarme koji su pokušali da ga savladaju kada je bio na zemlji ali su mu oni izbili oružje udarcem palicom, drugi je da je pištolj ispao a treća verzija je da je od siline udarca furtola pukla i da je pištolj ispao, kaže ombudsman.



sve prema ovom izvoru
- Ako je prvi scenario tačan, da li je pripadnik jedinice koji je izbio pištolj sa metkom u cevi ( bilo bi lepo saznati u kom se momentu našao u cevi - da li u toku radnje "upiranja" npr) koji je bio uperen u njega ili ostale pripadnike jedinice na ovaj način ( koliko god akcija bila efektna) doveo u opasnost život i zdravlje njega i drugih članova jedinice i koje su bile ostale predviđene mogućnosti otklanjanja ovakve opasnosti

o ostale dve varijante
a) licu koje obezbeđuje nekog "ispadne pištolj" ?????
b) od siline udarca pukne futrola pa pištolj ispadne ( reklamirati kvalitet Miletu Dragiću) mislim da je suvišno raspravljati


qqriq qqriq 10:26 22.01.2015

aj još malo

e Nune Nune, gde si sad da kažeš neku, mada postoji tvoj nezaboravni blog o ZG.
Saša Janković se na sav glas žali medijima. Kapiram da je to deo publiciteta koji je njemu bitniji od kinte ( svi se sećamo kada je samovoljno i svojevoljno otišao u Oslo na dodelu Nobelove nagrade kineskom disidentu, terajući inat tada omraženom Vuku Jeremiću ), onda se prisetio da bi baš odjeknulo da stane na stranu izvesnog iračkog izbeglice koji je godinama živeo ovde, i sve tako i u tom smislu.
Samo Da Bude Ekskluzivno, kad je već izuzetno mnogo plaćeno.
Saša J. bi trebalo da štiti gradjane kako mu to i ime kaže: Zaštitnik gradjana.
Ali TO malo morgen.
Jebeš običnog čoveka. Primiće ga neka od njegovih mnogih ženica koje rintaju za malu platu dok on drži korbač i vrši, koliko mi kažu, čist mobing terajući ih motkom da rade za četrdeset hiljada dok on, šta će, mora da mazne 340 000, ali i kada prime i saslušaju, to onda traje i traje bez ama baš ikakvog rezultata, kradu ljudima vreme i nadu da postoji neko na njihovoj strani.
Sada se politikant žute boje Saša Janković obrusio na vojsku za koju me, lično, zabole.Onaj Gašić ne mož' se gleda očima, fićfirić s periferije, al Vučićev kadar. Sve moj do mojega, all inclusive zorka&jaca.
Pošto je stvar u toku (intervju nedeljniku boje mišković, poziv sline da se obrati policiji, krivične prijave se ispituju, ZG zapomaže), moje je mišljenje da je njemu neko podmetnuo, kao što je i onom loodaku podmetnuta porno zvezda.
Mislim, bajno se oni preganjaju na moj račun, na vaš račun.

predatortz predatortz 13:21 22.01.2015

Re: aj još malo

e Nune Nune, gde si sad da kažeš neku, mada postoji tvoj nezaboravni blog o ZG.


Šta ti misliš, da je naš Nune fukara pa da se ovde dopisuje sa tobom, bez kinte i bez da piše za poznatog kupca?

Ne ide to tako draga moja! Kad dođe na red, kad legne doznaka, pisaće naš Nune šta god treba.
expolicajac expolicajac 14:19 22.01.2015

Re: aj još malo

jao bre što si nezgodan. Pa mora bre čovek da od nečeg živi. To što ti i ja prosipamo pamet zabadava to je naš problem. Nikako da shvatimo da se na današnje vreme sve radi za "pajice"
ecce-florian ecce-florian 19:12 22.01.2015

drugi poziv za experte

molio sa te domatjine da prokomentarišeš, a i ovaj "rezervista" koji stalno daje savete a kad se podastru činjenice tjuti ( solidarnos' li je - kako ide ono robot kolo iz Medoševac). Ša je bre , ša ste se stisli, ša se ćeka?

no evo još malo izvornih dokumenata sa sajta Zaštinika građana (pitanja ostaju ista, pa kad se vratite od tetke , ako vas ne bude mrzelo da malo pojasnite ak može)


Документи МУП-а у вези са инцидентом током Параде поноса
четвртак, 22. јануар 2015. 16:07 | Штампаj
Поводом јучерашње изјаве министра унутрашњих послова Небојше Стефановића да наводи које је о инциденту током Параде поноса изнео Заштитник грађана постоје само у изјавама седморице припадника Жандармерије против којих је Сектор унутрашње контроле у Министарству унутрашњих послова поднео пријаве“, објављујемо само део докумената Министарства унутрашњих послова који нису означени степеном тајности. Документи означени степеном тајности садрже још више детаља. У документима које објављујемо учињени су непрепознатљивим лични подаци службених лица и имена грађана који су учествовали у инциденту.

Подсећамо, Заштитник грађана је изјавио да документи МУП-а говоре о томе да су се четири цивилно обучене особе оглушиле о усмена наређења, дрско и бахато понашала па напала припаднике Жандармерије на задатку, па су након тога припадници Жандармерије применили прекомерну силу, То, између других докумената које Заштитник грађана поседује, стоји у образложењу свих закључака о покретању дисциплинских поступака припадника жандармерије који су у току и у којима су припадници Жандармерије суспендовани, а које објављујемо.

Документи Сектора унутрашње контроле које објављујемо садрже изјаве сведока (који нису суспендовани припадници Жандармерије већ грађани) о томе да су припадници ВБА обављали разговоре са њима и да су одузети снимци видео надзора из две банке.

Ови документи чињенично демантују министра унутрашњих послова.


Закључак о покретању дисциплинског поступка, број 1

Извештај о извршеним проверама по захтеву Првог ОЈТ у Београду


Закључак о покретању дисциплинског поступка, број 2


qqriq qqriq 19:13 22.01.2015

Re: aj još malo

..


predatortz predatortz 19:19 22.01.2015

Re: drugi poziv za experte

a i ovaj "rezervista" koji stalno daje savete a kad se podastru činjenice tjuti ( solidarnos' li je - kako ide ono robot kolo iz Medoševac). Ša je bre , ša ste se stisli, ša se ćeka?


Rezervista bi rado da da smislen odgovor na tvoja pitanja. Sprečava ga nekoliko činjenica:

Ne raspolaže sa dovoljno informacija.
Nema iskustva sa istragama. Rezervista je bio zadužen za borbena dejstva, to sa pravim pandurskim poslom malo veze ima.
Ex je viši po činu, pa neću da istrčavam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:26 22.01.2015

Re: aj još malo

expolicajac
Nikako da shvatimo da se na današnje vreme sve radi za "pajice"


Nisam primetio nikog od vas na mom platnom spisku, mada, velika mi firma, lako se pogreši u administraciji .

Nego, exe, nešto mi tu nije jasno, dobro, ništa mi tu nije jasno, ali evo pitanje. Vidim sad da Saša J. kaže da je VOA, BOA, VBA, DIA, kako se to udruženje već pravilno zove, usla u banke na kojima su bile kamere i pokupila snimke sa svih, da li je to u svrhu istrage, ili uništavanja dokaznog materijala, ne mogu da tvrdim, ali na osnovu čega oni to mogu da urade? Kapiram da murija to može da uradi, ili BIA, ako imaju neke osnovane sumnje, ili sudski nalog, zar ne, ali da vojska trkeljiše civilne objekte, sem ako se možda ne sumnja da je tu nekakav medjunarodni terorista odseo, kako to može? Šta bi, na primer, bilo da ti oficirčići bezbednjaci zakucaju na vrata direktoru banke i kažu: daj trake! I ovaj baja ih ne pusti unutra, nego ih najuri obezbedjenjem banke? Kakve konsekvence bi snosio, mislim, taj direktor banke?

libkonz libkonz 22:45 22.01.2015

Re: aj još malo

Kakve konsekvence bi snosio, mislim, taj direktor banke?

Popio bi otkaz. Samo, ovde se ne ide kod direktora filijale, nego generalnog direktora banke, koji direktoru filijale samo prosledi naređenje. nema tu puno rasprave. jbg, Srbija.
Meni ranije bilo čudno kako stranoj banci može da se naredi da zaposli nekog partijskog aparatčika. Ali, to je redovna pojava.
expolicajac expolicajac 23:17 22.01.2015

Re: aj još malo

srdjan.pajic
expolicajac
Nikako da shvatimo da se na današnje vreme sve radi za "pajice"


Nisam primetio nikog od vas na mom platnom spisku, mada, velika mi firma, lako se pogreši u administraciji .

Nego, exe, nešto mi tu nije jasno, dobro, ništa mi tu nije jasno, ali evo pitanje. Vidim sad da Saša J. kaže da je VOA, BOA, VBA, DIA, kako se to udruženje već pravilno zove, usla u banke na kojima su bile kamere i pokupila snimke sa svih, da li je to u svrhu istrage, ili uništavanja dokaznog materijala, ne mogu da tvrdim, ali na osnovu čega oni to mogu da urade? Kapiram da murija to može da uradi, ili BIA, ako imaju neke osnovane sumnje, ili sudski nalog, zar ne, ali da vojska trkeljiše civilne objekte, sem ako se možda ne sumnja da je tu nekakav medjunarodni terorista odseo, kako to može? Šta bi, na primer, bilo da ti oficirčići bezbednjaci zakucaju na vrata direktoru banke i kažu: daj trake! I ovaj baja ih ne pusti unutra, nego ih najuri obezbedjenjem banke? Kakve konsekvence bi snosio, mislim, taj direktor banke?


Ovlašćenja u otkrivanju, istraživanju i dokumentovanju krivičnih dela

Član 23

Ovlašćeno službeno lice VBA u otkrivanju, istraživanju i dokumentovanju krivičnih dela iz člana 6. stav 2. tač. 3) i 4) i člana 6. stav 3. ovog zakona ima sledeća ovlašćenja:

1) provera i utvrđivanje identiteta lica i identifikacija predmeta;

2) pozivanje;

3) traženje obaveštenja;

4) privremeno oduzimanje predmeta;

5) pregled prostora, objekata i dokumentacije i protivteroristički pregled;

6) opserviranje;

7) prikupljanje, obrada i korišćenje ličnih podataka;

8) poligrafsko testiranje;

9) ovlašćenja policije za vršenje mera nadzora i snimanja telefonskih i drugih razgovora ili komunikacija drugim tehničkim sredstvima i optička snimanja lica i preduzimanje drugih mera i radnji, u skladu sa zakonom kojim se uređuje krivični postupak.

Kada ovlašćeno službeno lice VBA u vršenju poslova i zadataka iz svoje nadležnosti oceni da bi ovlašćenja iz stava 1. ovog člana trebalo primeniti prema licima koja nisu pripadnici Vojske Srbije i zaposleni u Ministarstvu odbrane, VBA o tome odmah obaveštava Bezbednosno-informativnu agenciju ili policiju, sa kojima zajedno utvrđuje način daljeg postupanja.

Izvod iz zakona
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 23.01.2015

Re: aj još malo

Ovlašćeno službeno lice VBA u otkrivanju, istraživanju i dokumentovanju krivičnih dela iz člana 6. stav 2. tač. 3) i 4) i člana 6. stav 3. ovog zakona ima sledeća ovlašćenja:


Jel ovo taj član?

3) personalna bezbednost (bezbednosna provera lica i izdavanje bezbednosnih sertifikata za lica kojima je pristup tajnim podacima potreban radi obavljanja funkcije ili radnih dužnosti u VBA i VOA);

4) industrijska bezbednost;


Izvini, exe, ne kapiram, kakve veze ovo ima sa pomenutim slučajem?

Drugo, ako je "predmet privremeno oduzet", to znači da se će se moći dobiti natrag, ne?
sioux sioux 00:57 25.01.2015

Re: aj još malo

Ne, ovo su tačke 3 i 4 iz čl. 6. st. 2:

3) otkriva, istražuje i prikuplja dokaze za krivična dela protiv ustavnog uređenja i bezbednosti Republike Srbije, krivična dela protiv čovečnosti i drugih dobara zaštićenih međunarodnim pravom, krivična dela organizovanog kriminala, krivično delo pranje novca, kao i krivična dela korupcije (zloupotreba službenog položaja, trgovina uticajem, primanje mita i davanje mita) i ako nisu rezultat delovanja organizovane kriminalne grupe, unutar Ministarstva odbrane i Vojske Srbije;

4) otkriva, istražuje i prikuplja dokaze za krivična dela kojima se ugrožavaju tajni podaci i krivična dela protiv bezbednosti računarskih podataka, propisana Krivičnim zakonikom, zakonom kojim se uređuje tajnost podataka, kao i drugim zakonima kada su navedena krivična dela usmerena protiv Ministarstva odbrane i Vojske Srbije;

I, da, tupavo je što srpski zakonodavci ne označavaju stavove brojevima, ali ko je pametniji od naših komunjarskih gospodara života i smrti...
ecce-florian ecce-florian 11:03 23.01.2015

pored zakona

postoje i običaji, pa su tako naprimer zabeležene i mere i naredbe koje je vlast Šake, poglavica plemena Zulu, primenila početkom XIX veka

Prema knjizi Donalda R. Morisa „Pranje kopalja“ i priči poglavice Mangosutu plemena Butelezija, Šaka je bio jako vezan za svoju majku pa ga je njena smrt jako pogodila te je za vreme perioda žalosti izdao naredbu da se usevi ne smeju sejati naredne godine, zabranio je upotrebu mleka (mleko je tada bilo osnova ishrane Zulu naroda), svaka žena koja bi tada zatrudnela bila bi ubijena zajedno za suprugom. Masakrirani su i ljudi koji nisu izgledali dovoljno „žalosni“ a i krave su poklane kako bi telad osetila kako je to izgubiti majku.



izvor

qqriq qqriq 21:31 27.01.2015

Re: pored zakona


pazi kad mi niko ne ide na živce ko ovi zaštitnici, komada tri.
jači od Ustava boKte.
sad su, na sve, našli da štite švercere pa je i inače k a t a s t r o f a l a n gradski prevoz dobio viši nivo: branitelje slobode tipa karta se mora kupiti al ništa privodjenje, ništa sila iako ta devojka nije imala ni bus plus nit ličnu kartu, al se digla kuka i motika da je brani, pod zaštitom poverenika recimo, a fanovi slobode osuli kamenje po komunalnoj policiji.
ma nije valjda?!
baš bi u nemačkoj bilo isto, ili u francuskoj, o švedskoj da ne govorim. nemaš kartu, nemaš lična dokumenta, pružaš otpor službenom licu ovlašćenom da traži ličnu kartu i još mu se najebaš majke, al on kriv, službeno preterao.
Jbt, Samo U Srbiji.
pa pobogu, pa kako mislite da srbe - kosmičku grešku što davno reče fabijan šovagović - ikad ikako u red uterate?
pa mi smo odbili da ulazimo kao ljudi u bus/tramvaj, već gruvamo na sva vrata ulaz/izlaz.
nema nade.
neću da idem kod prepodobnog sabica, ne podnosim njegov blog, al ovde sam već morala/htela.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana