Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Politika

Vučiću, ko je ubio srpske mladiće u „Pandi“?

nurudin RSS / 19.12.2014. u 00:16

Још један децембар за нама!

 

 

 

 

 

 

Постоји ли, ипак, некакав смисао у коме се може бранити идеја колективне одговорности, односно одговорности за нешто што сами нисмо учинили, а што нас ипак оптерећује?

                                                                                                                     Л. Колаковски

 Убиство младића у Пећи

Премијер је недавно изјавио да се неће крити сазнања о убиству шесторице младића, и да ћемо морати да се суочимо са болном истином. Наиме, на основу изјаве премијера да се наслутити да је убиство почињено од стране државних или параджавних организација зарад виших политичких циљева.

Фотографија преузета са странице Славко Ћурувија фондација

Atačmenti



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 01:25 19.12.2014

Panda?

Sta je Panda? Pretpostavljam kafic neki.
U Beogradu? Negde drugde?
O kakvom je ubistvu rec?
nurudin nurudin 01:56 19.12.2014

Re: Panda?

blogovatelj
Sta je Panda? Pretpostavljam kafic neki.
U Beogradu? Negde drugde?
O kakvom je ubistvu rec?


Појаснио сам у самом тексту. Извињавам се, мислио сам да је случај довољно познат. Реч је о ревизији убиства, јер се годинама претпостављало да су га починили припадници ОВК. Изгледа да смо били у великој заблуди.
chitach chitach 04:18 19.12.2014

Re: Panda?


Da li postoji video ili audio snimak tog Vucicevog govora iz Gracanice gdje se cuje to sto navode ocevi stradalih mladica ?
Bez obzira koliko politicari mogu biti bezlicni i koliko je meni Vucic odvratan, ako je izjavio tako nesto, onda ZNA i ko je uradio, ili bar ZNA koja je prava adresa gdje se tako nesto moze istragom utvrditi.
Ako je to stvarno izjavio, a na ovome RTS-vom snimku cujem roditelje kako to tvrde, onda ja nemam zdravorazuman komentar. Zasto to uopste pominje, a ne dize se nikakva optuznica? Mislim, meni svasta pada na pamet kao odgovor na ovo pitanje, npr. istraga i istina se cuva za neko vrijeme krupnijih ustupaka Kosovu, ali bi i u tom slucaju cutao i nebi jadne roditelje uznemiravao takvim izjavama, ili opet mi pada na pamet da je tom izjavom pokusao da uplasi Dacica jer bez obzira koliko vremena je proslo od tada, zna se cija i koja stranka je vladala kada se takav zlocin tih razmjera mogao organizovati. Opet, sve to mi je tako odvratno da bih zelio da nije istina .
alselone alselone 08:51 19.12.2014

Re: Panda?

Реч је о ревизији убиства, јер се годинама претпостављало да су га починили припадници ОВК. Изгледа да смо били у великој заблуди.


I od svih neresenih ubistava OVK, ti si bas nagnao na ovo koje oni mozda nisu pocinili da bi pokazao kako smo bili u krivu i da je OVK nevin? Ostala su ti nebitna, nije ti palo na pamet da napises blog "UNMIK koje ubio mladice, ili Zmijo ko je ubio mladice", nego ti je bas ovaj slucaj posebno interesantan?

Jao, jao... Kako bih sad slatko opsovao. Ali necu, reci cu samo da u odnosu na tvoje dosadasnje pisanje mislim da si nestabilan i los covek.
angie01 angie01 10:45 19.12.2014

Re: Panda?


Jao, jao..



e, bas ga pretera,...pa je l kapiras monstruoznost slucaja? je l shvatas razliku u ovom i ostalim zlocinima na koje se pozivas da bi bili prikladnija tema?


kako da ti kazem, srBovanju u ovakvim stvarima nema mesta.

isto tako, ne vidim cemu toliki gnev, da coveku koga ne poznajes- a koji je pri tome dobar i plemenit- upucujes jos i uvrede,...mislim, slobodno zastupaj sasvim drugacije misljenje, nema nikakvog razloga za pljuvackom.
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:02 19.12.2014

Re: Panda?

Alselone
... u odnosu na tvoje dosadasnje pisanje mislim da si nestabilan i los covek.

Uf, ova (dis)kvalifikiacija je suviše olako izrečena!



Nismo navikli na takve stvari od tebe, Alse.
Mora da si nešto mnogo ljut ovog jutra.
Smatram da duguješ izvinjenje Nurudinu.
alselone alselone 12:02 19.12.2014

Re: Panda?

Ne, i dalje stojim iza svojih reci. Ne poznajem coveka, ali napisao sam lepo "u odnosu na pisanje".

Sa naglaskom na onaj "e sad cu da vam ubedjujem decu da se odsele", pa nadalje do ovog bloga. Gomila bezobrazluka, sovinizma... Ta ljubaznost u recima meni nista ne znaci, jer ne gledam formu nego sustinu teksta. U cemu je razlika izmedju Omeginog "od danas zagorcavam zivot pederima" i ovog "od danas ubedjujem decu da se sele".
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:03 19.12.2014

Re: Panda?

Ne, i dalje stojim iza svojih reci.



A šta je, žulji istina, ha? Pa dakako, zato si odmah i skočio pa se nisi potrudio ni da pročitaš linkove, ili ako kojim čudom i jesi, da zanemariš svako slovce što tamo piše, nego udri po onome ko se usudio - sramno i podlo, dakako, da krene da podseća na zlikovce i zločine. A ti se odmah našao da povikneš - A zašto ti, blogeru, kojeg sam ja odavno provalio kao Lošeg Čoveka, ima da podsećaš na zlikovce i zločine srBske strane, kada ima toliko mnogo zlikovaca na drugim stranama ( baška Ameri maltretiraju crnce)?

Ej, čak je i RTS bolji od tebe!

Ček, ček, pa da, ti nisi ni shvatio da je nurudina potakao tekst od pre par dana sa RTS sajta, nego si znao da Neprijatelj i zli podmetač nurdin, čekao godinu dana od govora Cara Vučića, pa da krene da podmeće klipove u hrabru nezloinačku populaciju. Što, čak i da jeste bi bilo poptuno u redu, čak dapače. Ali na svu sreću eto, nije samo jedan mrski pojedinac, zli bloger nurudin, u posedu memorije pamćenja. No, već ćeš ti da podsetiš i RTS da u nedrima kriju neku Zmiju koja, zamislite Drugovi, pred Novu godinu i Božić uznemirava pošten narod!

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/Dru%C5%A1tvo/1774738/Ubistvo+u+Pe%C4%87i%2C+16+godina+bez+sudskog+epiloga.html

nedelja, 14. dec 2014

"Sve do Božića ove godine kada se predsednik Vlade Aleksandar Vučić obratio u Gračanici saopštenjem da će se na slučaju 'Panda' raditi, a da 'Pandu' nisu odradili Šiptari kao što se do sada verovalo", kaže Ljubomir Ristić, otac ubijenog Svetislava.


"Ako su naši sinovi stradali eventualno zboh nekih viših ciljeva, političkih, partijskih ili bilo kojih drugih, onda njihova likvidacija nadilazi svaku zdravu pamet", kaže Ljubomir Ristić.

nedelja, 14. dec 2014, 19:30 -> 13:16
Ubistvo u Peći, 16 godina bez sudskog epiloga

U kafiću "Panda" u Peći pre 16 godina ubijeno je šest učenika pećke Gimnazije "Sveti Sava". Taj zločin još nije dobio sudski epilog. Roditelji i malobrojni preostali Srbi u Peći ne odustaju od rasvetljavanja tog zločina.
Srednjoškolci Ivan Obradović, Zoran Stanojević, Svetislav Ristić, Dragan Trifović, Vukota Gvozdenović i student Ivan Radević, čitulja na vratima Pećke patrijaršije sa fotografijama ovih mladića podseća da njihovo ubistvo.
Pripremili Andrija Igić i Svetlana Vukmirović
Ubistvo šestorice srpskih mladića u Peći i dalje je misterija. Vlasnik imanja na kom se dogodio zločin oglasio ga je na prodaju, ali kupaca kao da nema. Na objektu nekadašnjeg kafića "Panda" i dalje su tragovi zločina.
Ranko Jokić je jedan od desetak Srba koji su ostali da žive u Peći i nakon rata. Njegova deca bila su u školskim klupama sa nekim od ubijenih mladića.
"Mi te mladiće ne možemo da povratimo, to svi znamo. To je jedan biser Peći bio, ali naša je želja da vidimo krivca, da pronađemo ko je taj zločinac koji je takvo delo počinio koje ne može ni da se zamisli", kaže Ranko Jokić.
Nerasvetljvanje zločina ne prestaje da izjeda i roditelje. Njihova potraga za bilo kakvom informacijom o počiniocima nailazila je na zidove ćutnje i opstrukcije.
"Sve do Božića ove godine kada se predsednik Vlade Aleksandar Vučić obratio u Gjavascript:;račanici saopštenjem da će se na slučaju 'Panda' raditi, a da 'Pandu' nisu odradili Šiptari kao što se do sada verovalo", kaže Ljubomir Ristić, otac ubijenog Svetislava.
"Možete da zamislite kako sam se ja osećao kao roditelj kada je gospodin premijer izašao sa tim u javnost", kaže Zvonimir Gvozdenović, otac ubijenog Vukote.
"Ako su naši sinovi stradali eventualno zboh nekih viših ciljeva, političkih, partijskih ili bilo kojih drugih, onda njihova likvidacija nadilazi svaku zdravu pamet", kaže Ljubomir Ristić.
Očekujući da se oglasi tužilaštvo. Roditelji apeluju na premijera Srbije da istraje u rasvetljavanju zločina u "Pandi".

angie01 angie01 13:05 19.12.2014

Re: Panda?

"e sad cu da vam ubedjujem decu da se odsele"


ako mislis sa Kosova- to mislim i ja, da treba da se odsele,...deca su zasluzila normalno detinjstvo i odrastanje, a drzava je suvise dugo u fazonu da Srbe dole koristi kao taoce svoje lose politike,...pa majkumu, ljudi se iseljavaju iz drzava, sa kontinenata u potrazi za boljim zivotom, terani mahom ekonomskim razlozima- zasto bi onda ugrozenost zivota bio manje vazan i opravdan razlog- pa nije patriotizam to sto zivisi lose i ugrozeno negde gde vise ne postoje normalni uslovi, nek svako ko tako misli ode tamo i nek sam brani srbstvo na taj nacin.

je l bi ti dozvolio da tvoje dete tako zivi- ne verujem!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:09 19.12.2014

Re: Panda?

je l bi ti dozvolio da tvoje dete tako zivi- ne verujem!


Nije ni bitno. To je samo izgovor. Po starom dobrom Službinom običaju, cilj je skrenuti temu i prepuniti blog nečim trećim, čisto jer očigledno veoma žulja osnovna tema.
alselone alselone 13:30 19.12.2014

Re: Panda?

ako mislis sa Kosova-


Ne mislim. Mislim na onaj blog o iseljavanju iz Srbije jer je nesto gledao na TVu pa se iznervirao i odlucio da utice na decu kao nastavnik da se odsele.
angie01 angie01 13:39 19.12.2014

Re: Panda?

Mislim na onaj blog o iseljavanju iz Srbije jer je nesto gledao na TVu pa se iznervirao i odlucio da utice na decu kao nastavnik da se odsele.


izvini, nisam shvatila da na to mislis,...ali brate, pa deca i sama dodju do tog zakljucka- evo, pitaj nasumice decu na ulici-kazi da radis ankent:)))- pa ces videti sta ce da ti kazu- ova zemlja im ne pruza NISTA, boli ih tuki i za njih i njihovu buducnost, pominju ih samo u potrebnim frazama- jer sve sto se ovde radi je za licnu korist vladajucih struktura,...pa sad izvini, taj kompradorski stalez bi trebalo da je na udaru tvog besa, a ne neko, ko kaze da je video o cemu se radi.
djovica djovica 13:44 19.12.2014

Re: Panda?

alselone
ako mislis sa Kosova-


Ne mislim. Mislim na onaj blog o iseljavanju iz Srbije jer je nesto gledao na TVu pa se iznervirao i odlucio da utice na decu kao nastavnik da se odsele.


Zašto se ne bio selili? Za razliku od vas patriJota, normalni ljudi ne smatraju državu Državom, svetim mestom kojem tom kolektivitetu treba pokloniti zdravlje, sreću, život, sve iako je ona šuplja i bolesna. I jasno, još bolje ako postoji kakav veliki vođa koji će nas voditi u bolje juče. Ukoliko država ne ispunjava svoju glavnu svrhu, a to je da štiti prava svojih građana, da je efikasna, da je transparentna onda je i treba napustiti. Evo, kladim se da si i ti u Srbiji jer je tako super i ne bi je nikada napustio
alselone alselone 13:45 19.12.2014

Re: Panda?

ali brate, pa deca i sama dodju do tog zakljucka- evo, pitaj nasumice decu na ulici-kazi da radis ankent:)))- pa ces videti sta ce da ti kazu- ova zemlja im ne pruza NISTA, boli ih tuki i za njih i njihovu buducnost, pominju ih samo u potrebnim frazama- jer sve sto se ovde radi je za licnu korist vladajucih struktura,...pa sad izvini, taj kompradorski stalez bi trebalo da je na udaru tvog besa, a ne neko, ko kaze da je video o cemu se radi.


tako je, deca mozda zele da se odsele, mozda i roditelji misle da je to najbolje, ali to je zamena teza. jer mozda i ne misle. zasto on planira da zloupotrebi svoje radno mesto da bi uticao na decu i podsticao ih na tako radikalan potez?
angie01 angie01 13:56 19.12.2014

Re: Panda?

ali to je zamena teza. jer mozda i ne misle.


koja zamena teza, evo, rekao ti djovica,


Ukoliko država ne ispunjava svoju glavnu svrhu, a to je da štiti prava svojih građana, da je efikasna, da je transparentna onda je i treba napustiti.


vec sam napisala na nekom blogu- ne zelim da izdrzavam i odrzavam drzavu koja nas unistava, ne stiti, ne pazi, uskracuje,....dok se ovaj narod dozove pameti, sve sto je vredelo i vredi bice unisteno,...ovde ljudi ne shvataju da pristajanje na mala vrata za svoj slucaj, nece dovesti nogde.


zasto on planira da zloupotrebi svoje radno mesto da bi uticao na decu i podsticao ih na tako radikalan potez?


ne vidim nikakvu zloupotrebu u razgovor sa decom o vaznim stvarima- meni je veca zloupotreba to sto vecina profesora svoju decu ne uci nicemu i nije uopste zainteresovana za njih.
alselone alselone 14:01 19.12.2014

Re: Panda?

koja zamena teza, evo, rekao ti djovica,




ne zelim da izdrzavam i odrzavam drzavu koja nas unistava

U kom smislu? Odselices se ili ces krsiti zakon?

ne vidim nikakvu zloupotrebu u razgovor sa decom o vaznim stvarima- meni je veca zloupotreba to sto vecina profesora svoju decu ne uci nicemu i nije uopste zainteresovana za njih.

To je u opisu radnog mesta nastavnika, da objasnjava deci kako treba da se odsele? Andjo, batali me gluposti. Znas da nije tako, nego se kurobecas sada zato sto ti se svidjaju njegovi idiotskodrugosrbijanski stavovi.
angie01 angie01 14:48 19.12.2014

Re: Panda?

To je u opisu radnog mesta nastavnika, da objasnjava deci kako treba da se odsele?


izvini, a zasto ne bi nastavnik sa svojim djacima pricao o bilo kakvom problemu?

zasto ne bi trebalo da kaze sta misli o necemu i ujedno da pita djake, sta oni misle o tome, da zajedno komentarisu problematiku- ja vidim samo da je to pozitivno.


zato sto ti se svidjaju njegovi idiotskodrugosrbijanski stavovi.


od ovoga mi se, da prostis, najezi dupe!

hebalo vas vise prva, druga, treca srBija- pa svi su u istom sranju, ma kako im ono mirisalo- mozes ti da prskas dezodorans kolko god 'oces, ne mozes da sakrijes vonj.



...a sta bi ti savetovao decu, da si kojim slucajem u prilici?
alselone alselone 14:51 19.12.2014

Re: Panda?

...a sta bi ti savetovao decu, da si kojim slucajem u prilici?


Da paze kad prelaze ulicu, slusaju starije i urade domaci. Pored toga bih im predavao svoj predmet. Ja ne ulazim u diskusiju tog tipa ni sa studentima a kamoli sa decom. To se zove manipulacija i zloupotreba.

od ovoga mi se najezi dupe!

To su mi mnoge rekle. Sala, sala, nemoj mi sad skociti noktima u lice.
angie01 angie01 15:06 19.12.2014

Re: Panda?

To se zove manipulacija i zloupotreba.


ne, to se zove razmena misljenja o vaznim temama- da je sve u redu, a nije vec suvise dugo, sa tendencijom pogorsanja, verovatno bi i teme i razmiljanja bili drugaciji.
alselone alselone 15:10 19.12.2014

Re: Panda?

ne, to se zove razmena misljenja o vaznim temama

Ma nisi u kafani, niti kod drugara da razmenjujes misljenja. u skoli si, uci ih knjizevnosti i pravopisu i vozi, a nemoj mom detetu objasnjavati kako treba da se seli. To nisu univerzalne vrednosti, to nije odnos dobra i zla, i sve lepo sto moze da prica nastavnik knjizevnosti. To je zloupotreba i manipulacija.

Tebi stvarno to ne dopire?

I vise necu. Rekao sam sve sto sam imao jos na onom blogu koji je domacin kulturno iskulirao ne odgovorivsi ni na jedan komentar. Ko prasa jebote, napise sranje i nepojavljuje se kasnije, ceka mesec dana da prodje, pa onda kao da nista nije bilo, idemo dalje.
angie01 angie01 15:15 19.12.2014

Re: Panda?

Tebi stvarno to ne dopire?


pa ne!

Imala sam srece da se u mojoj skoli dovoljno nastavnika bavilo nama-sustinski i da smo imali prilike da pricamo sa njima o raznim temama vaznim za nas- bez obzira na predmet koji su predavali-narocito s razrednom, ( engleskinja),...profesorom Nemackog jezika, filozofije i likovnog- HVALA IM NA TOME!
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:38 19.12.2014

Re: Panda?

a nemoj mom detetu objasnjavati kako treba da se seli.


Naravno. Ko njemu brani da se iseli ako vec toliko prezire zemlju u kojoj zivi? Niko.

Ali (matora) drtina vise voli sadisticki da se grebe (i) o mrtve, koristi svaku sansu da zapljune po svojoj zemlji.

Ovo je sve zakljucak iskljucivo na osnovu toga sta je pisao po blogu.
angie01 angie01 15:43 19.12.2014

Re: Panda?

Ali (matora) drtina vise voli sadisticki da se grebe (i) o mrtve, koristi svaku sansu da zapljune po svojoj zemlji.


kakv covek treba da bude, da smisli i jos napise ovakvu bljuvotinu- i da ga nije sramota.???


apacherosepeacock apacherosepeacock 16:30 19.12.2014

Re: Panda?

angie01


Pa to kazi njemu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:46 19.12.2014

Re: Panda?

uz najbolju volju ja te etičke zamerke ne vidim, niti vidim kako bi bilo moguće da ukoliko ovaj zločin nije počinila OVK to može da potre sve zločine OVK ili da ih relativizuje.
gavrilo1 gavrilo1 17:48 19.12.2014

Re: Panda?

angie01

Jao, jao..



e, bas ga pretera,...pa je l kapiras monstruoznost slucaja? je l shvatas razliku u ovom i ostalim zlocinima na koje se pozivas da bi bili prikladnija tema?


kako da ti kazem, srBovanju u ovakvim stvarima nema mesta.

isto tako, ne vidim cemu toliki gnev, da coveku koga ne poznajes- a koji je pri tome dobar i plemenit- upucujes jos i uvrede,...mislim, slobodno zastupaj sasvim drugacije misljenje, nema nikakvog razloga za pljuvackom.


Ne znas ni ti vucica pa mu macehu izigravas

@alselone

Bravo za tricu
blogovatelj blogovatelj 17:53 19.12.2014

Re: Panda?

vec sam napisala na nekom blogu- ne zelim da izdrzavam i odrzavam drzavu koja nas unistava, ne stiti, ne pazi, uskracuje


Pa si se stoga iz Kanade vratila u Srbiju da živiš.
Iskusno.
angie01 angie01 18:02 19.12.2014

Re: Panda?




Ne znas ni ti vucica pa mu macehu izigravas


cestitam, najgluplji komentar ove nedelje je tvoj!
gavrilo1 gavrilo1 18:30 19.12.2014

Re: Panda?

angie01



Ne znas ni ti vucica pa mu macehu izigravas


cestitam, najgluplji komentar ove nedelje je tvoj!

Evo jos jedan za svaki slucaj da me neko ne pretekne

Vidi,
Cak i da mozes napraviti nekog novog Vucica po svojoj meri to tebe promeniti nece
Zato iskoristi ovoga i promeni sebe
angie01 angie01 18:43 19.12.2014

Re: Panda?




Evo jos jedan za svaki slucaj da me neko ne pretekne


gavrilo, prevazisao si sebe- niko te preteci ne moze!


nego, uzivaj ti u ovom vucicu, kad ti se vec posrecilo, mani se ti mene i mojih promena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:00 19.12.2014

Re: Panda?

to mislim i ja, da treba da se odsele

Zašto se ne bio selili


Ma da, i Hrvati treba da se odsele iz Vojvodine, iz Hrtkovaca npr.
Šta su se bre vezali za te Hrtkovce, neki ne vole da ih tu vide pa zato i treba da se sele, a ne ovako, em provociraju druge a ni njima nije baš najprijatnije.

pa majkumu, ljudi se iseljavaju iz drzava, nije to ništa strašno.
nurudin nurudin 20:45 19.12.2014

Re: Panda?

I od svih neresenih ubistava OVK, ti si bas nagnao na ovo koje oni mozda nisu pocinili da bi pokazao kako smo bili u krivu i da je OVK nevin?


Оваква врста спочитавања је у најмању руку ружна. Прво, мислим да ниједан човек иоле здраве памети не може да релативизује ма какав злочин, а камоли злочине које је починила ОВК. Друго, где сам уопште написао да смо ми криви, а још горе: да су припадници ОВК невини?

Ostala su ti nebitna, nije ti palo na pamet da napises blog "UNMIK koje ubio mladice, ili Zmijo ko je ubio mladice",


УМНИК и Змија нису изашли са информацијом да је злочин починио неко други, већ премијер Вучић (то сматрам веома честитим са његове стране, који год да је мотив имао). Ни на који начин не сматрам да су остали злочини небитни, али сматрам јако важним да се рашчивија убиство младића које је неко починио у име квазинационалних интереса. Ти људи са фантомкама, као и налогодавци убиства су међу нама. Дакле, слободно шетају, део су овог друштва. Ако су били толики монструми да распале по деци једном, ко нам гарантује да неће опет? Ко нам гарантује да болесни ум који је наложио тако нешто неће наложити опет -- у име неке друге идеје, можда више? Злочинци су међу нама. Такође, Албанци треба да се позабаве свим оним људима који су чинили злочине у њихово име -- пре свега због њих самих, због неопходне друштвене катарзе, а онда и због тога што то дугују нама као суседима. Породице чекају објашњење, за њих је злочин извршен над њиховом децом највећи и најболнији. Све ово пишем зато што волим Србију. То је моје поимање патритизма.

Е, сад -- пошто ми је спочитан чувени блог, само да поменем околности -- блог је био реакција на гостовање министра Вербића у Утиску недеље, тачније реакција на његову изјаву да ће образовни систем моћи да се реформише тек за 30 година. Наравно, читав блог је био, бићу слободан да кажем, метафора на безизлазност и ћорсокак у који се налазимо (ко је хтео, схватио је).
Наравно, никада, али никада на часу нисам рекао ученицима да напусте ову земљу, нити бих то рекао, ма колико да мислим да је то паметно. Међутим, и без мојих савета, нажалост, најбољи ученици то чине. Само конснстатујемо, сваке године -- одлазе најбољи. Дакле, ширимо неки лажни оптимизам о томе како вреди учити, јер се то исплати, како вреди бити одговоран и пожртвован, како треба да инвестирају у себе, јер је знање најбоља инвестиција. Ученици, међутим, нису слепи.
Предмет који предајем изискује да са ученицима сагледам шири друштвено-политички контекст разноразних епоха, историјске прилике; изискује неопходну корелацију са свакодневицом, што значи један много шири контекст од онога како мали Ђокоца замишља наставу књижевности. Дакле, дискусију на разноразне културне, историјске, па и политичке прилике које могу бити у вези са анализом одређеног дела, епохе или писца.
Нажалост, на блогу је све више општепрактичара који се у све разумеју, па и у наставни процес, који дају себи за право да спочитају и оно што не пише, да дисквалификују говорника (код мене се на часовима прво то научи -- нема дисквалификације тако што неког дискредитујеш, као и то да се расправа не своди на лично, већ на изречено или написано), и, наравно, да себе истакну у први план као најпаметније и најмудрије. То је тужно!
nurudin nurudin 20:53 19.12.2014

Re: Panda?

Da li postoji video ili audio snimak tog Vucicevog govora iz Gracanice gdje se cuje to sto navode ocevi stradalih mladica ?


Премијер је то рекао у емисији Тешка реч, а потом су бројне новине пренеле Вучићеву изјаву.

Zasto to uopste pominje


То је кључно питање, и сматрам да је веома важно дати одговоре. Важно пре свега за породице настрадалих, а онда и за све нас.
nurudin nurudin 20:58 19.12.2014

Re: Panda?

slobodno zastupaj sasvim drugacije misljenje


Само сам поставио питање. Одговор треба да се тиче свих нас. Не знам како би неко могао да има другачије мишљење, а да се тиче питања. Једино ми пада на памет -- Вучићу, немој никад да кажеш ко је убио младиће у Панди!
nurudin nurudin 21:04 19.12.2014

Re: Panda?

Nije ni bitno. To je samo izgovor. Po starom dobrom Službinom običaju, cilj je skrenuti temu i prepuniti blog nečim trećim, čisto jer očigledno veoma žulja osnovna tema.


Нажалост, приморан сам да у то поверујем, јер сам и ја стекао такав утисак.
alselone alselone 21:05 19.12.2014

Re: Panda?

Оваква врста спочитавања је у најмању руку ружна. Прво, мислим да ниједан човек иоле здраве памети не може да релативизује ма какав злочин, а камоли злочине које је починила ОВК. Друго, где сам уопште написао да смо ми криви, а још горе: да су припадници ОВК невини?


Ovo je tekst koji daje akcenat na jedan od zlocina za koji je u medijima pogresno verovano ko ga je pocinio. Tebi je taj zlocin nekako posebno zanimljiv. Zbog cega? Zato sto se ispostavlja da je OVK pogresno optuzen i da je "Srbija" pogresila. Od svih ostalih desetina i stotina zlocina na kosovu, bas ti je ovaj zapao u peak paznje. Bas lepo. Dopusti da mislim da je to sranje.

Предмет који предајем изискује да са ученицима сагледам шири друштвено-политички контекст разноразних епоха, историјске прилике; изискује неопходну корелацију са свакодневицом, што значи један много шири контекст од онога како мали Ђокоца замишља наставу књижевности.

Svaka cast, to je bas lepo. Sumnjam da je deo sireg drustveno politickog konteksta i to da im objasnjavas kako treba da se odsele. Je l' jeste? Znaci, ne da cujes njihovo misljenje, pa da diskutujes za i protiv, nego da ti imas stav. Pravi predavaci retko imaju stav da li je nesto dobro ili lose, nego pustaju i izgradjuju stavove ucenika. Reci cu nesto sto je receno mnogo puta na ovom blogu. Mislim da je to razlika izmedju tebe i Tase. Tasa deluje kao onaj pravi ucitelj, pedagog. Ti delujes kao nadobudni amater (najgora klasa amatera).

A ovo vadjenje kako je to zapravo bila metafora je presmesna.
nurudin nurudin 21:06 19.12.2014

Re: Panda?

ali to je zamena teza.


Делује крајње неозбиљно када ти говориш о замени теза.

nurudin nurudin 21:11 19.12.2014

Re: Panda?

Ovo je tekst koji daje akcenat na jedan od zlocina za koji je u medijima pogresno verovano ko ga je pocinio. Tebi je taj zlocin nekako posebno zanimljiv. Zbog cega? Zato sto se ispostavlja da je OVK pogresno optuzen i da je "Srbija" pogresila. Od svih ostalih desetina i stotina zlocina na kosovu, bas ti je ovaj zapao u peak paznje. Bas lepo. Dopusti da mislim da je to sranje.


Сад ми те је већ жао. Колико човек мора да буде несрећан и злонамеран да би ово написао. Заиста, клањам се патњама твојим.

Свако добро!
nurudin nurudin 21:18 19.12.2014

Re: Panda?

Imala sam srece da se u mojoj skoli dovoljno nastavnika bavilo nama-sustinski i da smo imali prilike da pricamo sa njima o raznim temama vaznim za nas- bez obzira na predmet koji su predavali-narocito s razrednom


Енџи, у томе лежи и суштина средњих и основних школа, као васпитно-образовних институција, а не научно-наставних, што неко, очигледно, није способан да схвати.
nurudin nurudin 21:21 19.12.2014

Re: Panda?

uros_vozdovac
uz najbolju volju ja te etičke zamerke ne vidim, niti vidim kako bi bilo moguće da ukoliko ovaj zločin nije počinila OVK to može da potre sve zločine OVK ili da ih relativizuje.


Ето, ни мени то није јасно. Потпуно не успевам да схватим како је неко уопште дошао до закључка да је намера текста да релативизује злочине ОВК.
Искрено, заиста сам затечен.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 19.12.2014

Re: Panda?

Ето, ни мени то није јасно.


Ajd da ja pokušam da objasnim.
Ne tebi ili Urošu, nego svoje viđenje.

Radi se o potrebi sagledavanja šire slike o kojoj ti gore ispisa kao o nečem važnom(изискује да са ученицима сагледам шири друштвено-политички контекст разноразних епоха)

Insistiranje na tom slučaju se šira slika (ubistva Srba od strane Albanaca koja su ostala nerešena, a to je ispravna šira slika ubistava Srba na Kosovu) stavlja u drugi plan, a insistira se na izuzetku da su Srbi pobili Srbe.

I onda se postavlja pitanje zašto se to čini? Šta je stvarna namera?
Ta pitanja su sasvim legitimna jer nečitanje podteksta, nečitanje između redova, znači naivnost u najboljem slučaju.

To pitanje se ne mora uvek postaviti, ali sa ljudima ide i njihov imidž, njihova istorija, njihova ličnost zapravo.
Pa tako sa Natašom Kandić, Sonjom Biserko i npr Nurudinom ide jedan imidž, a sa Đorđem Vukadinovićem, Čedomirom Antićem, Tasom i predatorom npr, ide drugi.
I tako, ako bi Tasa ili Predator napisli ovo što je napisao Nurudin ne bi imalo prizvuk koji ima ovako. A ima ga, jbg

Neko svojom istorijom zasluži da mu se ne sumnja u namere, neko zasluži da se sumnja.
I to je tako, ne treba se ljutiti ako neko posumnja u namere, to skoro nikad nije do onoga ko sumnja, nego do onoga u koga se sumnja.

nurudin nurudin 22:04 19.12.2014

Re: Panda?

I onda se postavlja pitanje zašto se to čini? Šta je stvarna namera?


Моје питање је усмерено ка бољој Србији. Србији у којој се неће улицом шетати болесни умови који су могли да буду налогодавци монструозног злочина.

Insistiranje na tom slučaju se šira slika (ubistva Srba od strane Albanaca koja su ostala nerešena, a to je ispravna šira slika ubistava Srba na Kosovu)

То што су остала нерешена, такође, јесте забрињавајуће. Врло забрињавајуће. Шта је ту спорно?

Pa tako sa Natašom Kandić, Sonjom Biserko i npr Nurudinom ide jedan imidž, a sa Đorđem Vukadinovićem, Čedomirom Antićem, Tasom i predatorom npr, ide drugi.


Не импонује ми поређење, пре свега што не волим поређења, али би ми још мање импоновало да си ме поредио са Вукадиновићем. Таси свака част, мада нисам сигуран да ће бити одушевљен, добро -- Прдатор може донекле да амортизује Вукадиновића, па да учини друштво пријатнијим. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 19.12.2014

Re: Panda?



Моје питање је усмерено ка бољој Србији. Србији у којој се неће улицом шетати болесни умови који су могли да буду налогодавци монструозног злочина.

Aha, to?
Dobro.
Nije bilo drugih primera pa si ovaj uzeo?
Važi.
То што су остала нерешена, такође, јесте забрињавајуће. Врло забрињавајуће. Шта је ту спорно?

Ništa, samo je zanimnjiv rezon da se iz obilja slučajeva koji odslikavaju širu sliku odabere izuzetak koji na nju baca sumnju.

Не импонује ми поређење

Ne setih se na brzinu, ali mogao sam da dodam i B Srbljanović, da li bi ti to smetalo?
A i sam si se uporedio, ja nisam, samo sam hteo da ilustrujem tezu da uz neke ljude ide neki imidž koji je bitan kod razumevanja onoga šta govore.
Ali to što si se ti ipak uporedio nije bez značaja?

Таси свака част, мада нисам сигуран да ће бити одушевљен,

Ne znam da li će biti oduševljen ali ne verujem da će se naljutiti, ima čovek izgrađen stil, imidž, što bi se ljutio.
Imaš ga i ti, ljutiš li se što ga imaš?
dali76 dali76 22:19 19.12.2014

Re: Panda?

Tacno HCM. Neko svojom istorijom “zasluzi” da mu se ne sumnja u namere. Tako Dacic moze da potpisuje Briselski sporazume jer, kako on to voli da kaze, borio se protiv NATO.
Tako su Pred i Taso, za razliku od domacina, dokazani srpski domoljubi pa oni ako vako nesto napisu,a to onda ima drugi kontekst?
Kakva je to izvini sjebada razuma.
Problem je naravno sto je Nurudin malkice dotakao tu vecinsku percepciju o nepravednom otimanju Kosova od strane nepravednog NATO ,pa smo u skladu sa tim dobili, za mene nista cudnu, ostru reakciju.
I onda Nurudin mora da see brani od onoga sto pametnom coveku palo na pamet ne bi, ali pada na pamet vidovitim citacima misli i vlasnicima opstte prihvacene slike,a to je da covek ovim blogom maltene Pravda zlocin OVK .
Ali, ako Nurudina optuzis da ovakvim blogovima relativizira zlocine OVK ,a ta je sumnja relevantna posto Nurudin nema istoriju patriote, onda si zavrsio pola posla.
Sve ovo nazalost jeste slika gliba u kojoj je Srbija.
nurudin nurudin 22:32 19.12.2014

Re: Panda?

Ne setih se na brzinu, ali mogao sam da dodam i B Srbljanović, da li bi ti to smetalo?


У ствари, био сам у благом шоку кад сам видео да је ниси поменуо.



То што су остала нерешена, такође, јесте забрињавајуће. Врло забрињавајуће. Шта је ту спорно?


Ništa, samo je zanimnjiv rezon da se iz obilja slučajeva koji odslikavaju širu sliku odabere izuzetak koji na nju baca sumnju.



Кад кренем да читам спочитавања, просто заборавим шта је тема блога. Мислим, нечијој креативности стварно нема краја.

Aha, to?
Dobro.
Nije bilo drugih primera pa si ovaj uzeo?
Važi.


А шта, је л' има још неки пример где су Срби убијали Србе да би показали лице и наличије злих Албанаца?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 19.12.2014

Re: Panda?

Problem je naravno sto je Nurudin malkice dotakao tu vecinsku percepciju o nepravednom otimanju Kosova


Možemo li Dali da se zaustavimo na trenutak ovde?
Nekako mi se čini da ti tu većinsku percepciju smatraš pogrešnom, da ispravnom smatraš precepciju da je to u redu, da je takvo razumevanje stavri, onako kako se većinski razume, patriJotizam?

Ako bismo ovo razjasnili možda bi nam dalje razumevanje išlo lakše,
recimo ovoga
Ali, ako Nurudina optuzis da ovakvim blogovima relativizira zlocine OVK


Da li je zanemarivanje stanja koje se događa na naše oči, dakle sad, u kom se u Prištini po danu nalaze tek stotine Srba a preko noći ni tolkio već par desetina, da se u Peći prebijaju Srbi u po bela dana i dan danas, da se na ulicama kliče Ubij Srbina, da li je zanemarivanje mnogo monstruoznijih zločina čak i od ovoga u Pandi, još mnogo takvih slika, kažem, da li je zanemarivanje svega toga, i iz takvog konteksta vašenje veoma biranog primera, elativizacuja albanskih zločina, ne znam, ali znam da je to takav moralni glib da onaj ko je u njemu zaista gubi moralno pravo da govori o bili kakvom glibu.

A o sevmu tome bismo se lakše sporazumeli ako razjsanimo naše stavove po onom prvom pitanju, da li je većinska percepcija o otetom Kosovu patriJotizam.
disident79 disident79 22:39 19.12.2014

Re: Panda?

Ne verujem u kolektivnu odgovornost, odnosno kolektivnu krivicu. One koji pokušavaju da je nametnu smatram opasnim ljudima po bezbednost onih kojima je nameću.

Verujem u kolektivne posledice. Verujem u ličnu potrebu da se nešto promeni. Verujem u solidarnost.

Izjava predsednika Vlade je u najmanju ruku neodgovorna i bezosećajna, ako odmah nakon nje ne usledi konkretni epilog. I 24h je mnogo nakon onakve izjave.

Napad na slobodu govora autora ovog bloga smatram krajnje pogrešnom i razočaravajućom. Svaka argumentovana diskusija se uništava, ostaje samo sila.
Da li će blog biti bolje mesto ako nurudina sa njega oteramo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 19.12.2014

Re: Panda?

А шта, је л' има још неког примера где су Срби убијали Србе да би показали лице и наличије злих Албанаца?


Nema,valjda.
A ako nema, akoO je to jedini izuzetak, ako to nikako nije pravilo kad su u pitanju Srbi, kako to da baš taj jedan jedini slučaj uze da na njemu ispravljaš Srbiju?
dali76 dali76 22:46 19.12.2014

Re: Panda?

Ovako se jedan obican lopov Aleksandar Vulin, ali jebga sa istorijom patriote brani od odgovornosti:"Peticiju predvodi Yukom, Helsinški odbor, Građanske inicijative...ni jedna od ovih organizacija se ne bavi socijalnom zaštitom, ali se zato bave politikom", kaže se u saopštenju.

U nastavku se dodaje da smenu traži "Sonja Biserko i u pravu je, kao što je bila u pravu kada je svedočila u korist hrvatske tužbe da je Srbija izvršila genocid, kao što je bila u pravu kada je govorila da je Srbija kriva što je bombardovana i kao što je bila u pravu kada je kao borac za ljudska prava primila orden od Stjepana Mesića dokazanog kršitelja prava Srba na život".
Iz Vulinove stranke saopštavaju da će novac odlukom Vlade upućen Fondu za lečenje dece "tamo i ostati", a da će novi konkurs biti raspisan početkom godine.
Smatraju i da je pravi razlog zašto se traži Vulinova smena taj jer je on najavio proveru poslovanja nevladinih organizacija u poslednjih deset godina, kao i zbog "straha da će Srbija saznati koje NVO i pod kojim uslovima su dobijale novac svih ovih godina od države".
Vest sa B92, ne list Pecat.
U srbiji zavisi kakvu dakle istoriju imas , odnosno jesi li ili nisi patriota po necijim merilima.


nurudin nurudin 22:51 19.12.2014

Re: Panda?

Verujem u kolektivne posledice. Verujem u ličnu potrebu da se nešto promeni. Verujem u solidarnost.


Амин!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:53 19.12.2014

Re: Panda?

Ovako se jedan obican lopov Aleksandar Vulin, ali jebga sa istorijom patriote brani od odgovornosti:


:)))
E jbg Dali

Nisam očekivao od tebe ovako naivan pokušaj eskiviranja odgovora ali eto, desilo se.
Dakle još jednom,
Da li je percepcija da je Kosovo oteto patriJotizam, i, ako jeste, šta je ispravna percepcija?
I drugo, da li je zanemarivanje trenutnog stanja na Kosovu i svih zločina nad Srbima koji su se događali i događaju, i insistiranje na jedinom slučaju gde su Srbi pobili Srbe, moralno blato?
nurudin nurudin 23:00 19.12.2014

Re: Panda?

A ako nema, akoO je to jedini izuzetak, ako to nikako nije pravilo kad su u pitanju Srbi, kako to da baš taj jedan jedini slučaj uze da na njemu ispravljaš Srbiju?


Е, видиш ту се не разумемо -- ово је за мене монструозан случај, не једини, већ монструозан. Ако иза њега стоји држава, ко каже да сутрадан ти исти неће распалити и по гимназијалцима којима ја предајем? Ово је за мене случај над случајевима, јер нам је сасвим довољан један Скадар на Бојани.

Колико још Гојковица треба да узидамо, аман?

Док је друге забољела глава, а главобоља прође, чим се Скадар сазида.
alselone alselone 23:03 19.12.2014

Re: Panda?


Ma da, i Hrvati treba da se odsele iz Vojvodine, iz Hrtkovaca npr.


Cekaj, stani, nemoj da mesas fasizam i "prihvatanje stanja na terenu, prihvatanje realnosti i brige za decu".
chitach chitach 23:03 19.12.2014

Re: Panda?

hoochie coochie man
А шта, је л' има још неког примера где су Срби убијали Србе да би показали лице и наличије злих Албанаца?


Nema,valjda.
A ako nema, akoO je to jedini izuzetak, ako to nikako nije pravilo kad su u pitanju Srbi, kako to da baš taj jedan jedini slučaj uze da na njemu ispravljaš Srbiju?


Pa nije nurudin uzeo taj slucaj da ispravlja Srbiju, nego Vucic, opet ponavljam, ako je vjerovati roditeljima stradalih da je tako nesto Vucic izjavio. Gore je pomenuta emisija Teska rec, ali link za video ili bar audio zapis nema . Nurudin ga samo pita ovako javno, jer za takve stvari se ili cuti dok se ne podgine optuznica, ili se kaze roditeljima da su na tragu ali da ne mogu u javnost dok ne budu sigurni, ili vec ne znam ni ja sta. Ali se sigurno ne ide u javnost sa takvom izjavom i onda cuti danima.

alselone alselone 23:04 19.12.2014

Re: Panda?

ко каже да сутрадан ти исти неће распалити и по гимназијалцима којима ја предајем?


Satra te patetika covece.
chitach chitach 23:11 19.12.2014

Re: Panda?

hoochie coochie man
Ovako se jedan obican lopov Aleksandar Vulin, ali jebga sa istorijom patriote brani od odgovornosti:


:)))
E jbg Dali

Nisam očekivao od tebe ovako naivan pokušaj eskiviranja odgovora ali eto, desilo se.
Dakle još jednom,
Da li je percepcija da je Kosovo oteto patriJotizam, i, ako jeste, šta je ispravna percepcija?
I drugo, da li je zanemarivanje trenutnog stanja na Kosovu i svih zločina nad Srbima koji su se događali i događaju, i insistiranje na jedinom slucaju gde su Srbi pobili Srbe, moralno blato?

Pises kao da si siguran u boldovano. Imas li neku informaciju da podijelis s nama ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 19.12.2014

Re: Panda?

Pa nije nurudin uzeo taj slucaj da ispravlja Srbiju,


Kako bre?
Pa ne znaš ti to valjda bolje od njega?
Vidi šta on kaže
Моје питање је усмерено ка бољој Србији.




Pises kao da si siguran u boldovano. Imas li neku informaciju da podijelis s nama ?


Pa ako poverujemo u Nurudinvu sumnju.
Nije valjda da ti smatraš da je Nurudin ovo čak i izmislio?
Nije on baš dotle dogurao, verujem.
Ili grešim?
Cekaj, stani, nemoj da mesas fasizam i "prihvatanje stanja na terenu, prihvatanje realnosti i brige za decu".


A ne, nije ni ovo moje fašističko, to se ja brinem za hrvatsku decu. Biće im bolje kad odu iz svojih kuća jer ih neke čike ne vole.
Takvo stanje na terenu jbg, realnost.

ps
stvarno gadno zvuči čak i na primeru koji se ni porediti ne može sa stanjem na Kosovu.
Pokušavam da zamislim kako bi se osećao neko koga su proterali kada bi video ovo, pa šta ako su ih proterali, pa šta ako ih teraju i treba da idu, ljudi napustaju države, šta sad drame oko toga.
dali76 dali76 23:36 19.12.2014

Re: Panda?

Ne razumem logiku da se ne bi trebali baviti zlocinom u kaficu Panda zbog loseg polozaja Srba na Kosovu.

Da, nisam eskivirao odgovor , vec predhodno dao primer sta to znaci imati istoriju patriote ili istoriju izdajnika I kako to koristi ministar Vulin.
Kosovo je izgubljeno ratom. Za neupucene, tako se inace gube teritorije. Dakle, fakticki je oteto , ali patrijotsko razmisljanje ne dopusta bilo kakvu odgovornost Slobodana Milosevica, sem kao izdajnika, ili kao zrtve nepravednog zapada, coveka koji se hrabro suprostavio sili i nepravdi.
Ko god kaze drugacije, van ovog patrijotskog konteksta, taj je ili izdajnik, ili placenik.

A posto Nurudin nema dobru istoriju , onda su njegove namere u najmanju ruku sumnjive,a moje, da ne spominjem 
nurudin nurudin 23:41 19.12.2014

Re: Panda?

Pa ako poverujemo u Nurudinvu sumnju.


Човече, да ли си ти прочитао да је то премијер наше земље изјавио? То нису моје сумње, већ његове. Моје је питање. Уопште не желим да сумњам, већ желим да знам, зато и питам.


Cekaj, stani, nemoj da mesas fasizam i "prihvatanje stanja na terenu, prihvatanje realnosti i brige za decu".



A ne, nije ni ovo moje fašističko, to se ja brinem za hrvatsku decu. Biće im bolje kad odu iz svojih kuća jer ih neke čike ne vole.
Takvo stanje na terenu jbg, realnost.


Да ли је уопште могућа оволика количина малициозности? Ово је већ национализам без и мало укуса. Мада је мени сваки национализам безукусан, али ово прелази границу пристојног.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 19.12.2014

Re: Panda?

Ne razumem logiku da se ne bi trebali baviti zlocinom u kaficu Panda zbog loseg polozaja Srba na Kosovu.


A ja ne razumem logiku koja se bavi isključivo i samo pandom u moru drugih zločina.
Nekada se za takvu selekciju opravdanje zvalo svoje dvorište, sad se, vidim, od toga odustalo, sad je na redu čuđenje što neko uopšte primeti da se iz mora drugih izdvajaju samo pojedini.
Kosovo je izgubljeno ratom. Za neupucene, tako se inace gube teritorije

Evo za vas upućene uputstvo, teritorije se ratom osvajaju, ali osvajaju se svojom vojskom.
Kad neko drugi dođe, otme jednima pa pokloni drugima, to nije ratom osvojena niti ratom izgubljena teritorija, to je politika a ne rat.

I kako ti ceniš politiku koja rušeći sve međunardne pisane i nepisane principe i načela, jednima uzima a drugima daje?

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 19.12.2014

Re: Panda?

Човече, да ли си ти прочитао да је то премијер наше земље изјавио?


To pitaj chitacha.
Мада је мени сваки национализам безукусан, али ово прелази границу пристојног.


Kakva je, molim te, razlika između ovoga što sam ja napisao i onoga što su napisali oni mislioci gore?
Ajd objasni mi molim te.
Osim te što je ovo što sam ja napisao nimalo ostvarivo, a ono o čemu se gore piše, što se odobrava, je realnost.
To što se radi o različitim nacijama u različitim primerima istovetne situacije valjda nema značaja?

Ne videh da si onima gore zamerio.
Baš me (uopšte ne)čudi.

Pa se posle iščuđavate kad pričam o imidžima.
dali76 dali76 00:45 20.12.2014

Re: Panda?

Ma sta mi naprica HCM . Doso neko veliki i mocan iz cista mira na podrucje bivse SFRJ , pa onako , iz cista mira ili svog zadovoljstva ,jednima oteo, drugima dao?
A kako izabra da otme Srbima,a da Albancima? Propaganda ?
Ako je tako, ako je to tvoj stav 2014, pa mi se nismo resili razmisljanja u koje nas je uverovao rezim Milosevica govoreci da je nasa jedina krivica to sto smo Srbi, pravedni i pravoslavni.
I sad neko samo malo zaljulja tu sliku koju je ostavio Milosevic u amanet , pojavi se mogucnost, pazi boga ti cudo, da li je rezim Milosevica koji iza sebe ima ubijene politicke protivnike, novinare, grobnice po policijskim poligonima, ladnjacama , mogao da organizira ubistvo srpskih mladica u Peci?
I sad cemo ionako patriotski Ssumnjivog Nurudina optuziti da ovom pricom potkopava interese zivih Srba na Kosovu, da bas pricom o odgovornosti za ovaj zlocin u Peci Pravda i relativizuje zlocine OVK? To naravno nije racionalno, ali racionalni razlog moze biti grcevita obrana patrijotskog narativa koji je u amanet Milosevic ostavio Srbiji.



hoochie coochie man hoochie coochie man 01:02 20.12.2014

Re: Panda?

A kako izabra da otme Srbima,a da Albancima? Propaganda ?


Ne, pogrešna politika Miloševićeva.
Pisao sam o tome tu skoro, možda baš na tvom blogu.

Umesto politike koja je značila sve i nije značila ništa, i Jugoslaviju i ne Jugoslaviju i Srbiju i ne Srbiju, i koju nije bilo moguće ni razuemti a kamoli podržati, trebao je da vodi jasniju politiku. Srbija i ništa više, od samog početka, od vremena kad se velki još nisu bili opredelili za strane, makar ne svi.
Tako rata verovatno ne bi ni bilo, a ako bi ga bilo bio bi to rat sa jasnim ratnim ciljevima, granicama.
Pa se tako ne bi desilo da vas tamo vode kojekakvi Martići, Hadžići, panduri i magacioneri, nekakvi avanturisti samozvani kapetani Dragani i još kojekakva bulummenta, nego bi ga vodili oficiri koji znaju svoj posao, jer rat je zanat.
Kako su vas vodili i kako ste ratovali tako se i završilo.
U Bosni se to malo drugačije radilo pa se malo drugačije i završilo.

To što se tiče rata, a što se tiče politike, to je Ksovo.
To sa ratom ama baš nikave veze nema, kakav crni rat da vode Tači i njegov bašibozluk.
Mogli su da ga vode baš kao i vi u krajini. I tako bi i prošli, kao i vi.
Kosovo je, Dali, čist politički projekat, kakva crna teritorija izgubljena ratom, nema to blage veze.



I sad cemo ionako patriotski Ssumnjivog Nurudina optuziti da ovom pricom potkopava interese zivih Srba na Kosovu,


O jbt!
Baš ih on potkopava.
Precenjuješ ga Dali, i to mnogo.
Ne potkopava on interese Srba, sitan je da bi dotle dobacio, nego potkopava veru u njegove dobre namere i sposobnost logičnog sagledavanja i rasuđivanja.
nurudin nurudin 02:21 20.12.2014

Re: Panda?

nego bi ga vodili oficiri koji znaju svoj posao, jer rat je zanat.
Kako su vas vodili i kako ste ratovali tako se i završilo.
U Bosni se to malo drugačije radilo pa se malo drugačije i završilo.


Једноставно да човек занеми. Ауууу!
Ово је застрашујуће.

Ne potkopava on interese Srba, sitan je da bi dotle dobacio, nego potkopava veru u njegove dobre namere i sposobnost logičnog sagledavanja i rasuđivanja.


Зато је, без сумње, Ваша логика ет(н)ички чиста.


Не пада снијег да помори свијет, већ да свака звјерка свој траг покаже.
nurudin nurudin 02:26 20.12.2014

Re: Panda?

Ajd objasni mi molim te.
Osim te što je ovo što sam ja napisao nimalo ostvarivo, a ono o čemu se gore piše, što se odobrava, je realnost.


А шта се то одобрава?
nurudin nurudin 02:36 20.12.2014

Re: Panda?

Ali (matora) drtina vise voli sadisticki da se grebe (i) o mrtve, koristi svaku sansu da zapljune po svojoj zemlji.


Мораћу да Вас разочарам, нисам ни матор, а ни дртина. А што се пљувања тиче, видим да Вам одлично иде.
dali76 dali76 05:50 20.12.2014

Re: Panda?

Ali pobogu HCM, pa ti Martici, Babici, magacioneri i soferi su projekat Slobodana Milosevica. Pa pripremljene kutije za tzv izbore u Krajini organizirala je DB Slobodana Milosevica,a da ne pricam o naoruzavanju.
Nece bas biti da je Milosevic bio kakva seka persa, mekusac, ili Jugosloven/komunista bez jasne (srpske )politike , ali se to uporno predstavlja kao uzrok srpskih poraza.
Vec sam rekao da je Milosevic pokusao ratom da menja avnojevske granice ,a takva katastrofalna politika totalno van vremena i prostora bila je unapred osudjena na propast.
Nije problem Milosevic, a jos manje njegova nesposobnost da ratuje, vec totalno nevidjenje sadasnjosti, taj totalno naopak narativ koji je Milosevica doveo na vlast,ali ga na kraju sa vlasti I zbacio.

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:20 20.12.2014

Re: Panda?

Само конснстатујемо, сваке године -- одлазе најбољи


Ovo je neko odvalio pa se sad papagajski glupost ponavlja u nedogled.
Prosek otislih i prosek ostalih je isti. (po pameti, sposobnosti, diplomama, bella figura sta god)
Ako samo uzmemo ovaj blog za presek vidimo da je odnos matica - dijaspora (ja ruzne li reci) mrtva trka po svim parametrima.
Jel tako, tako je.


hoochie coochie man hoochie coochie man 16:51 20.12.2014

Re: Panda?

Ово је застрашујуће.

Šta je zastrašujuće?
Pa zar to druga strana nije radila?
Zar oni nisu vodili rat, zar ratom nisu postigli ciljeve koje su zacrtali.
Ili je zastrašujuće samo kad srpka država i vojska ozbiljno odgovori na rat, a kad drugi ratuju to je ok.
Naravno da je sve trebalo uraditi, pa i ratom, ali ozbiljnim ratom se suprotstaviti da jedna država izvrši etničko čišćenje.



Ali pobogu HCM, pa ti Martici, Babici, magacioneri i soferi su projekat Slobodana Milosevica. Pa pripremljene kutije za tzv izbore u Krajini organizirala je DB Slobodana Milosevica,a da ne pricam o naoruzavanju.


Pa naravno, ja i kažem da mu je politika bila pogre]na i pogubna.
Vec sam rekao da je Milosevic pokusao ratom da menja avnojevske granice


Ajd kaži mi za koje se granice borio i za koju državu se borio?

Ti mu spočitavaš velikosrpstvo, s pravom, neko jugoslovenstvo, opet s pravom, neko drugi jugoslovenstvo sa srpskim naglaskom, i oni s pravom.
Svi imate dovoljno argumenata za svoje tvrdnje jer se zaista u njegovoj politici mogu naći svi ti elementi.
Ali kad se zna, a treba da se zna, da se ti elementi međusobno uisključuju, jer se ne može zalagati i za veliku srbiju i za Jugoslaviju istovremeno, onda postaje jasno da onaj ko se za to zalaže zapravo vodi šizofrenu politiku a za takvu nije moguće naći saveznike.
I to puca naravno.

Ti i ja se oko pogubnosti Miloševićeve politike apsolutno slažemo.
Razilazimo se u delu kad treba da kažemo šta je umesto njegove politike trebala da bude politika Srbije.
Ja kažem da je trebala da bude politika samostalne nezavisne Srbije, koja bi bila u dobroj meri saglasna sa politikama ostalih, i time bi možda bilo moguće izbeći rat. A ako bi se rat ipak dogodio onda bi se on vodio sa jasnim ratnim ciljevima iza koga bi stala jasna srpska politika i srpska vojska.
Baš kao što je iza ratnih ciljeva Hrvatske stala hrvatska politika i hrvatska vojska.

Šta ti misliš, šta je trebala da bude politika Srbije?
Da se složi sa svim što Hrvati ili Muslimani ispostave kao zahtev?
Hajd definiši je pa da razmoitrimo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:55 20.12.2014

Re: Panda?

А шта се то одобрава?

Što se to praviš blesav?
Iseljavanje Srba sa Kosova se odobrava
Jesli li ti nepismen ili ne bi na endži da udariš jer je tvoja?
Evo ponoviću ti šta ti kažu.

Endži ti kaže ovo
ako mislis sa Kosova- to mislim i ja, da treba da se odsele,


blogovatelj blogovatelj 18:18 20.12.2014

Re: Panda?

ako mislis sa Kosova- to mislim i ja, da treba da se odsele,...deca su zasluzila normalno detinjstvo i odrastanje,


Ovim si dosegla vrh praznoglavosti, pijemont bezmozgaštva.
Kako bi reagovala kad bi ti neko rekao da bi ti sa decom trebala da se odseliš?
angie01 angie01 20:58 20.12.2014

Re: Panda?

Kako bi reagovala kad bi ti neko rekao da bi ti sa decom trebala da se odseliš?


ako bi okolnosti bile takve kakve jesu- nikada svoju decu ne bih izlagala opasnostima i nedostojnom zivotu u 21. veku- zbog lose politike drugih....koji pri tome jos nesrecu svojih sunarodnika, u koje se kunu- zloupotrebljavaju za licno bogacenje.

Ti, ako vec ovako mislis- sto si otisao u Kanadu, mogao si i na Kosovo.



Ovim si dosegla vrh praznoglavosti, pijemont bezmozgaštva.


jao boze mukice, koliko si se napregnuo, a ono samo smrdljivi prdez.
alselone alselone 21:41 20.12.2014

Re: Panda?

ako bi okolnosti bile takve kakve jesu- nikada svoju decu ne bih izlagala opasnostima i nedostojnom zivotu u 21. veku- zbog lose politike drugih....koji pri tome jos nesrecu svojih sunarodnika, u koje se kunu- zloupotrebljavaju za licno bogacenje.


Znaci, podrzavas raseljavanje Albanaca sa Kosova pre bombardovanja?
angie01 angie01 22:09 20.12.2014

Re: Panda?

Znaci,


suvise jeftino, alse- ti si pamtniji od toga!

ja sam protiv svakog nasilja i onog koje ti pominjes i ovog spornog- ali je o tome trebalo misliti na vreme da ne dodje do ovako tragicnog stanja, o tome se radi- manipulisati tim ljudima dole, umesto ih zastititi i pomoci im u okolnostima koje nisu ni na koji nacin na nasoj strani, je po meni katastrofa.

srBovanje tudjom sudbinom iz sigurne pozicije- jednako mi nije simpaticno.

ako si vec u fazonu da nesto "branis"- pa sto vec nisi u prvim redovima i ti i ovaj blentavac sto prdi iz Kanade!
alselone alselone 22:17 20.12.2014

Re: Panda?

ako si vec u fazonu da nesto "branis"- pa sto vec nisi u prvim redovima i ti i ovaj blentavac sto prdi iz Kanade!


Ja nista ne branim nego sam samo primetio kako ti je lako da pricas o selidbi kada se radi o Srbima. Za sve suprotno bi pricala o nacizmu. Znamo se toliko godina ovde na blogu.
angie01 angie01 22:39 20.12.2014

Re: Panda?

Za sve suprotno bi pricala o nacizmu.


da li sam upravo rekla sta misli o nasilju nad bilo kim?

da li to uvek kazem- sve ove godine na blogu nemam duple arsine, pa je cudno da mi ucitavas tako nesto- jer upravo ti i tvoji istomisljenici ispoljavate razlicite stavove o istim stvarima u odnosu na to o kome se radi.

pa i ova tvoja uvredljiva i nimalo umerena prozivka koju si uputio nurudinu je taj slucaj- izvini, sta mislis da o tome misle roditelji te dece?

da li misli da se bi se slozili s tobom ili sa nurudinom?

ko u ta dva primera brani Srbe i njihova prava i interese?

Svi vi koji tako pricate- zamislite, da je ne daj boze, neko vas u pitanju,...da ne kazem dete.


....tuzno je sto tako zboris, alselone, jer za razliku od vecine tvojih istomisljenika- ti si pamten covek!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 20.12.2014

Re: Panda?


sta mislis da o tome misle roditelji te dece?

da li misli da se bi se slozili s tobom ili sa nurudinom?


E ne mogu da oćutim ovakve bezobrazluke pa i kad im je uzrok glupost.

A šta bi rekli roditelji ostalih hiljada nestalih i pobijenih kad vide da se samo ovi izdvajaju, da se njihova deca zanemaruju.
Da se zanemaruju od strane Albanaca, od strane Srbije, od strane EU, USA NATO, UNMIK, EULEKS, od svih pa i od strane Nurudina i endži.
I onda endži priča o osećanjima roditelja.
Paz ička mu materina.
I još uzgred im poručuje isto ono što im i Kurti poručuje, a što im je i NATO poručivao i poručuje, Srbi napolje!

nurudin nurudin 23:32 20.12.2014

Re: Panda?

Endži ti kaže ovo

ako mislis sa Kosova- to mislim i ja, da treba da se odsele,


Како је ово бесмислено. Енџи све време има на уму услове у којима та деца тамо живе. Дакле, почев од образовања: предаје им и Курта и Мурта, и ко стигне -- неки студенти, неки нешколовани, неквалификовани. О култури да не причам, један Дом културе, евентуално, које гостовање цикузаната и тезгароша из Србије, и то је то. Ко би нормалан пожелео да му се деца школују и живе у таквим условима? Наравно, живе они који су принуђени, и који имају велике материјалне користи. Чак и у оним срединама где се безбедносни аспект не доводи у питање.
Пошто нисмо имали довољно мудрости као земља, па да Косовом корачају наши најбољи лекари, најобразованији професори, највећи професионалци из редова полиције (тако се брани Косово), већ нам је КОсово било место које је служило за казну -- ако нешто забрљаш, идеш на Косово... И, сад овде неко србује, ма смешно. Што као велики родољуби не одете тамо и не живите са тим људима, не пробате да им помогнете? Да одмах скратим нагађања, ја сам био, и радио са тим младим људима најбоље што сам умео. Пробао сам да им колико-толико помогнем.
Заиста је мучна ова испразна демагогија.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:39 20.12.2014

Re: Panda?

Енџи све време има на уму услове у којима та деца тамо живе....kultura obrazovanje....

A to je u pitanju.
Onda nisam dobro razumeo.
Možda me zbunilo to što ona govori o nasilju, pa sam ja mislio da o nasilju govori.
Nisam se setio da pitam tebe šta ona misli, pošto ti, logično je, bolje od nje znaš šta ona све време има на уму
angie01 angie01 23:53 20.12.2014

Re: Panda?

Nisam se setio da pitam tebe šta ona misli,


nisi trebao nikog da pitas- samo da citas napisano s razunevanjem-ali, te tvoje slepilo sprecava u tome.

sto je najgore- ti nisi uopste iskren u svojim stavovima- kao omega npr.

ti si ufurani retrogadni siledzija, koji ce manipulisati cinjenicama, da izvrce, ucitava, ne bi li nekako progurao svoje- pa makar i pisao ovakve budalastine, zloupotrebljavajuci stradale, prema kojima ti ocigledno ne osecas nikakvu suscut, cim ih slazes po potrebi u besmislene optuzbe.

u krajnjoj liniji- ja sam razgovarala sa alsom, koga za razliku od tebe gotivim, ne vidim ni jedan razlog da se ukljucujes, narocito sto ja nemam zelju da sa tobom pricam- nisi zasluzio nikakvu paznju.
nurudin nurudin 00:10 21.12.2014

Re: Panda?

Onda nisam dobro razumeo.
Možda me zbunilo to što ona govori o nasilju, pa sam ja mislio da o nasilju govori.
Nisam se setio da pitam tebe šta ona misli, pošto ti, logično je, bolje od nje znaš šta ona све време има на уму


Није питање да ли си добро разумео, него јеси ли пажљиво прочитао. Тачније, прочитао си, вероватно, и ниси желео да разумеш, већ ти је одговарало да разумеш како си разумео, јер се налепило на твоје србовање.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:15 21.12.2014

Re: Panda?

ja sam razgovarala sa alsom, koga za razliku od tebe gotivim


Jao pa što mi to radiš!
Sad ću da se samospalim.



sto je najgore- ti nisi uopste iskren u svojim stavovima- kao omega npr.


I on ti se više sviđa?
e jbg...krah

Dobro endži, šta ti o meni misliš znam, ali me stvarno ne interesuje.
Misli šta god hoćeš, baš mi je svejedno.

Ali kad ti, ovako kao sad, puknu živci pa ne uspeš u onome što se trudiš, da ne odgovaraš na moje komentare (sećaš li se koliko si samo puta obećala da to nikad više nećeš uraditi, a ja ti uvek govorio da nemaš šanse da to ispuniš?) znači kad opet ne uspeš da odoliš, bilo bi lepo da, ovako kao ja što radim, navedeš citat pa kažeš evo vidi šta si pisao.
Ne možeš ti to jer tako nečeg nema.
Ostaje ti samo da besniš i pričaš kako sam ja najgori, kako sam ufurani retrogadni siledzija, i tako te etiketice.

Ja ti neću vraćati istom merom, nemam razloga, dovoljno je da povremeno pročitam po neki tvoj komentar, citiram ono što si napisala, i ti ćeš da pukneš jer su oni sasvim dobar tvoj opis.

Pokazivaću ti ja to i ubuduće.
Pozdrav.
blogovatelj blogovatelj 07:29 21.12.2014

Re: Panda?

Ti, ako vec ovako mislis- sto si otisao u Kanadu, mogao si i na Kosovo.


A ti meni ne odgovori sto si se iz Kanade vratila u Srbiju?
Sestro slatka, ti magično ne razumeš stvari, ali ma gič no!
Onako u globalu, pa tako i ovde, na ovom konkretnom blogu.
I kada ma ko pokuša da ti rastera izmaglicu u razmišljanju, ti nekako uvek misliš da ta osoba tebe mrzi. Opet iz istog razloga, jer ne razumeš pod kapom nebeskom ništa. Ali niš ta!
alselone alselone 08:21 21.12.2014

Re: Panda?

da li to uvek kazem- sve ove godine na blogu nemam duple arsine,


Ja mislim da imas. Ali ti ih ne uzimam za zlo i "oprastam" jer mislim da to ne radis namerno, svesno, iz zla (kao na primer...). Nego da stvari gledas iz licne perspektive, u ovom slucaju kao majka.
angie01 angie01 11:24 21.12.2014

Re: Panda?


Ali kad ti, ovako kao sad, puknu živci pa ne uspeš u onome što se trudiš,


ti stvarno sebi dajes neki nepostojeci znacaj,...sto bi se bilo ko potresao na ono sto ti smutis pa serviras,....mene si u tvoju zbucku ubacio- pa sam na to odgovorila i nista vise od toga,

e sad,

Dobro endži, šta ti o meni misliš znam, ali me stvarno ne interesuje.
Misli šta god hoćeš, baš mi je svejedno.



ako vec delimo uzajamno ovaj stav, ne razumem potrebu da se na tu stranu ukljucujes, ili jos bolje, kako se zovu ljudi koji to rade- neko im se bas ne dopada, ali oni imaju potrebu da bas njima nesto ruzno oBnjasne, i jos zamisljaju da je to od nekog znacaja:)?


Pokazivaću ti ja to i ubuduće.


kako da ti kazem, sem sto manijaklno zvuci, nikome nije bitno.
nurudin nurudin 16:23 21.12.2014

Re: Panda?

A ti meni ne odgovori sto si se iz Kanade vratila u Srbiju?


Чему оваква питања која су прво непристојна, а друго ни у каквој вези са блогом?
nurudin nurudin 16:26 21.12.2014

Re: Panda?

Nego da stvari gledas iz licne perspektive, u ovom slucaju kao majka.


Е, ово је стварно непримерено -- дакле, не може да сагледа проблем, јер је Енџи мајка. Шта је следеће, жена је, па се не разуме у ,,мушке" проблеме?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:23 21.12.2014

Re: Panda?

neko im se bas ne dopada, ali oni imaju potrebu da bas njima nesto ruzno oBnjasne


Jaooo, opet si pogrešno razumela (a kako bi ti drugačije)

Ne objašnajvam ja tebi ništa, toliki utopista ipak nisam (a ni tako plemenita duša)
Drugima objašnajvam,ti si samo zgodan primer na kom se lepo pokazuje ono što bi da pokažem ( fašizam, dupli standardi i slično ....i na kraju nesposobnost da se shvati da je to to)

kako da ti kazem, sem sto manijaklno zvuci, nikome nije bitno.


Tebi nije, ili nikome nije?

Kako znaš da nikome nije, i što se obazireš ako tebi nije?
hehe
alselone alselone 18:45 21.12.2014

Re: Panda?

Е, ово је стварно непримерено -- дакле, не може да сагледа проблем, јер је Енџи мајка. Шта је следеће, жена је, па се не разуме у ,,мушке" проблеме?


E, moj nesrecnice, ovo si ti napisao, sto samo znaci koje su tebi asocijacije i kako ti razumes napisano.
angie01 angie01 23:43 21.12.2014

Re: Panda?

Drugima objašnajvam,





ooooo, novo prosvetiteljstvo:))),

trucanje, blebetanje i taj rad, sve u svemu
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:08 22.12.2014

Re: Panda?

Enede, opet se javljaš!?

Ja mislio ti ne obraćaš pažnju, tako nekako reče :)

Nego bre endži, ne mogu da verujem da ti i pored toliko iskustva nisi skapirala da mnogo smajlija odaje nervozu.
Šest komada jbt!
Ili je nervoza tolika da baš ne možeš da je kontrolišeš?

A to oko termina objašnajvati, za šta si pokušala da se uhvatiš nebili nešto odgovorila, (a nisi morala, i iznenadila si me da ti prvo kažem, pozitivno naravno), to ja samo po inerciji, ti ga koristila a ja samo prepisao.
Eto šta se čoveku desi kad od tebe prepisuje.



blogovatelj blogovatelj 02:38 22.12.2014

Re: Panda?

Чему оваква питања која су прво непристојна, а друго ни у каквој вези са блогом?


Зато што ми никако није јасно њено виђење да у Србији ништа не ваља, а при томе има могућност да живи у Канади, што она не чини?!
Теби се то не чини необичним?
angie01 angie01 17:05 22.12.2014

Re: Panda?

Теби се то не чини необичним?





pa hebote, covece- je l si ti normalan?!
angie01 angie01 17:10 22.12.2014

Re: Panda?

nisi skapirala da mnogo smajlija odaje nervozu.


ma da, ono hcm nervoza:)))

dodje hcm i nesto se proserava, a tenzija raste:))))


za šta si pokušala da se uhvatiš nebili nešto odgovorila


pa,- tu NEMA za sta da se covek uhvati, al je barem bilo smesno, ( u ideji da tu uopste ima nekgog znacaja).

ma, forgetit,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:14 22.12.2014

Re: Panda?

Ohoho, evo tebe opet!
Sjajno!
I to bez smajlija, svakoga dana u svakom pogledu....
Eeej gde bi tebi kraj bio da si me uvek slušala kao sad...
Al dobro, važno je da si ti počela, polako, imam ja vremena.

Nego, hajd iskreno, brže ćeš napredovati ako budeš iskrena.
Zar ti nije prijatnije ovako, odgovoriš kad ti se odgovara, nevešto doduše al nema veze, napredovaćeš, nego ono kad se foliraš da ne čitaš, da te ne zanima, pa obećavaš da ćeš ignorisati, da nećeš odgovarati.
Nervoza, bes, svrbe prsti, a ti obećala da ćeš ćutati.
Nije to dobro, nemoj nikada obećavati nešto što ne možeš da ispuniš.
Eto, to ti je još jedna lekcija.
Pamti.
vilovuk vilovuk 23:47 19.12.2014

Nurudine,

preporuka za blog.
Evo i ja postavljam pitanje

Vučiću, ko je ubio srpske mladiće u „Pandi“?

i mislim da se to pitanje mora uporno ponavljati sve dok se jasan i iscrpan odgovor ne dobije.
A kvalitetni Srbi (sintagma znamenitog Ostoje Sibinčića),
koji su uznemireni i razdraženi ovim pitanjem, možda su bolji, kao ljudi, od ubica iz Peći,
Sjeverina, Štrbaca ... a možda i nisu
(kad je već reč o tome ko je kakav čovek).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana