Društvo| Istorija| Kultura| Nauka| Umetnost

Neutralnosti ne može biti!

Filip Mladenović RSS / 09.12.2014. u 03:15

Uoči II svetskog rata
Uoči II svetskog rata
Partizan i narodni heroj
Partizan i narodni heroj
Početak hladnog i tmurnog decembra 2014. ogrejala su i prosvetlela dva dogadjaja: jedna dugo čekana izložba i naravno - Festival nauke.

U galeriji novobeogradskog Doma kulture "Studentski grad", od 14. novembra do 3. decembra, bila je postavljena izložba o antifašisti, partizanu i narodnom heroju Ivi Loli Ribaru. Autorke izložbe, istoričarke umetnosti Jasmina Novaković, Marija Vasiljević i Mina Lukić, sa većim brojem saradnica i saradnika, podsetili su nas na vreme i na istorijske ličnosti, koje danas, u ovo splavaroško i glupirity show doba, deluju nadrealno. Gledajući fotografije, istorijske dokumente i prašnjave biste, u vreme tzv. tranzicije bačene u podrume ili na tavane, normalan čovek ne može, a da se ne zapita: šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?

Ivo Lola Ribar je, uz Koču Popovića, svakako najistaknutiji predstavnik umerene frakcije KPJ, bliske socijaldemokratskim načelima. Školovani u Parizu i u Ženevi, sa dobrim poznavanjem dva ili tri jezika, mnogi antifašisti tog vremena zastupali su stav Ive Lole Ribara, primenjen za naslov izložbe u DK "Studentski grad": Neutralnosti ne može biti!

Autorke izložbe nastoje da problematizuju zapravo tri smrti Ive Lole Ribara: „Prva je ona samog pojedinca (interpretirana u periodu socijalizma kao smrt neumrlog), druga je „smrt" narodnog heroja, odnosno njegova društvena i politička nepotrebnost i zaborav (kontekst post-socijalizma i diskursa tranzicije) i treća predstavlja kraj heroja Velikih ideja (kontekst kraja utopije)."

Jasmina, Marija i Mina izloženim eksponatima se pitaju da li heroj može preživeti te tri smrti, ko (p)ostaje posle, koji je njegov značenjski potencijal u našoj savremenosti. A izmedju redova izbijaju provokativna pitanja: Zašto danas i ovde neutralnosti NE MOŽE BITI? Kako je antifašistička tradicija gurnuta u zapećak? Zbog čega smo se sa komunističkim nasleđem obračunali tipično komunistički? 

Iz pisama Ive Lole Ribara može se saznati mnoštvo detalja o jednom razbarušenom, angažovanom i hrabrom intelektualcu. Za ovu priliku izdvajam njegovo razmišljanje o demagogiji: "Pravi razum nije nikad vodio politiku, ono što se podrazumijeva pod razumom onih koji vladaju, to je zbrka neaktivnih instikata koje je samo društvo proizvelo i koji se obično uzimaju kao razum. Jedan dokaz za to je što u politici ispovijedanje mržnje najviše zagrijeva mase... Uvjerio sam se u to na zboru u Parizu: najviše se pljeskalo kad se grdilo protivnike i zahtijevalo njihovu smrt. To je fakat. On nas dovodi i do pitanja demagogije. Ja priznajem da je demagogija - i baš zbog razloga navedenih gore, moćan faktor političke borbe, i ostat će dokle god opća inteligencija bude na tako bijednom stupnju kao danas."

P.S. U subotu, 6. XII 2014. gošće emisije "Mućni glavom" bile su Marija Vasiljević i Jasmina Novaković, istoričarke umetnosti i saradnice Centra za muzeologiju i heritologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu.

LINK:

http://www.radiobeograd.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=3256&Itemid=182


https://www.youtube.com/watch?v=A7WuDE8QJZM&feature=youtu.be

Atačmenti



Komentari (334)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 16:29 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

stefan.hauzer

kpj je je u vreme obznane bila legitimna parlamentarna stranka,sa legitimnom političkom idejom ;čak je i na lokalnim izborima osvojila neke opštine po beogradu,zagrebu i ostalim većim gradovima.

Pa baš i nije, ona je bila registrovana kao "Socijalistička Radnička Partija Jugoslavije", i pod takvim imenom je izašla na martovske lokalne izbore i pobedila.

Onda je u junu promenila ime u KPJ, i promenila program, ali taj program nije dat na uvid izbornoj komisiji, jer je bio neustavan (već je zvanično ostao program SRPJ), pa je tako pobedila na lokalnim izborima u oktobru, i osvojila 59 mandata za Ustavotvornu skupštinu.

U međevrenu su izbili veliki i krvavi sukobi prilikom štrajka rudara u BIH i Sloveniji pod vođstvom KPJ, te je kralj iskoristio priliku da objavi "Obznanu" i zabrani rad KPJ.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:57 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

jer je bio neustavan

kako može biti neustavan,ako je ustav donešen tek nakon obznane?
milisav68 milisav68 17:37 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

stefan.hauzer
jer je bio neustavan

kako može biti neustavan,ako je ustav donešen tek nakon obznane?

Pa dobro, može da se kaže i nezakonit, jer se i prilikom izbora oslanjalo na izborne zakone iz srpskog Ustava iz 1888. gde je privatna svojina bila neprikosnovena, a i Vidovdanski Ustav se oslanjao (ličio) na Ustave iz 1888. i 1903.
predatortz predatortz 17:41 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!


Pa baš i nije, ona je bila registrovana kao "Socijalistička Radnička Partija Jugoslavije", i pod takvim imenom je izašla na martovske lokalne izbore i pobedila.


Ma ne vredi.. Takve sitnice se preskaču kao nebitne. Nebitni su i oni koje je Ratko Dražević, kako sam reče, ubijao po podrumima da bi došao do njihovih žena.
Bitan je Lola fucki'n Ribar, zaluđenik koji nije skontao da sledi monstruoznu ideologiju. A možda i jeste. Razne su teorije o njegovoj pogibiji...
blogovatelj blogovatelj 18:00 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Ko bi, u tom slučaju (opisanim pod 4.) bili "kvislinzi"?


A tko tajkuni?
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:07 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

:) razlog zbog čega sam uopšte ušao u raspravu je taj ;da parlamentarizam u kraljevini shs nije postojao osim na papiru. otišli smo dalje u raspravu o kpj - gde mislim,da su se komunisti borili na sasvim legitiman način za ono vreme,ali su uklonjeni kao nepoželjni. bez obzira na moju političku opredeljenost i šta ja mislio o njima,obznana je bila veći akt gušenja sloboda,nego delovanje kpj u vreme pre njene objave. takođe,ne mislim da je komunizam = fašizmu. čak i u naprednijim društvima je postojao oblik političke represalije (mekarti)

znači,pitanje svih pitanja je to ;da li neko može da dokaže da je parlamentarizam funckionisao u kraljevini shs? pošto,koliko znam. skupština niti je donosila zakone,niti je postavljala vladu,a pogotovo nije imala uticaj na vođenje spoljne politike - jer je to bio posao kralja.

+ ok,kapiram, postoje neki od nas koji misle da je komunizam najgore zlo,ali ja to ne mislim.

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:16 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Pa dobro, može da se kaže i nezakonit, jer se i prilikom izbora oslanjalo na izborne zakone iz srpskog Ustava iz 1888. gde je privatna svojina bila neprikosnovena, a i Vidovdanski Ustav se oslanjao (ličio) na Ustave iz 1888. i 1903.


+ onaj period privremenog narodnog predstavništva,kao i uopšte proces donošenja vidovdanskog ustava je uvreda za demokratiju.
milisav68 milisav68 22:31 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

stefan.hauzer
+ ok,kapiram, postoje neki od nas koji misle da je komunizam najgore zlo,ali ja to ne mislim.

Pazi, niko ovde ne tvrdi da je kraljevina bila raj na zemlji, ali ono što odvaja sve periode naše (srpske) samostalnosti i komunizma je taj, što se nikada nije upadalo ljudima u kuće - isterivalo napolje, ubijalo bez razloga i otimalo imanje.

To su jedino radili osvajači i okupatori.

I samo je prostor ex-YU ostao tamni vilajet (naročito Srbija), za dosijea tajne službe, restitucije, pa samim tim i ludila u katastru.

A muvanje sa izborima - pobeđuje onaj ko broji - nije srpska izmišljotina, nameštanje poslova, šverc ovo-ono, toga ima i bilo je svuda......
emsiemsi emsiemsi 22:36 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

djovica
Filip Mladenović
freehand
Filip Mladenović
freehand
Prepostavimo da borci tzv. islamske države okupiraju Srbiju i krenu da seku glave našim sugradjanima na beogradskim Terazijama, kao što su nemački fašisti 1941. na istom mestu vešali ljude.

A što ne NATO, na primer?
Neprijateljska vojno-politička organizacija organizuje i na svaki način pomaže pobunu na teritoriji tvoje zemlje a onda uz upotrebu nemilosrdne vojne sile i počinjene ratne zločine uđe na istu tu teritoriju tvoje države.
TAKE SIDES!


I, šta biste Vi izabrali od 5 ponudjenih mogućnosti?

Ja uvek isto, Filipe. Meni je potpuno svejedno ko je okupator.
Non serviam, Filipe.
A ti?


Izabrao bih rešenje pod 4.

I Hrvati su to učinili nakon bestijalnog uništavanja Vukovara i Dubrovnika, okupiranja trećine države, pa i dan danas osporavate pravo Hrvatske na borbu protiv okupatora koji je došao iz Srbije i kvislinga iz Hrvatske oličenima u Martićima, Babićima, Hadžićima i sličnima.

Хрвати су много задужили Србе - питање да ли им то Срби могу икада узвратити.
Усташе (уз Неоусташе) које су се окупиле у дворани Ватрослав Лисински нису били лицемери --- они су мрзели Србе искрено и одувек --- и са уживањем су клали Србе по Јасеновцу и разним јамама.
Срби су погрешили само у једном --- требали су ту Усташију да запале заједно са двораном Ватрослав Лисински, а Неоусташију да поведу у Јасеновац и натерају да клекну и моле се до неба и даље --- и траже опроштај од Срба за своје претходнике.
Наивни Срби то нису имали снаге да ураде --- зато им је Неоусташија урадила то што нису успели њихови усташки претходници.
У сваком случају --- нисам сигуран да ће им Срби то заборавити.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:11 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

atomski
ako se dobro sećam tada je praktično uveden jednopartijski sistem.


tebra Deda, kol'ko ti godina imaš, a meni zvučao tako mladalački?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:21 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

ako se dobro sećam tada je praktično uveden jednopartijski sistem.


Nije baš, opozicija je tada bojkotovala izbore, a nije joj bilo zabranjeno da učestvuje.

A da li je kraljevina bila demokratska država?
Pa bila je onoliko koliko je takva nakaradna tvorevina mogla da dozvoli demokratije, tj volje naroda, a da ipak opstane.
Sa malo više demokratije ona bi se raspala.
Šteta što nije.
tyson tyson 23:22 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Kad bi ti čitao šta piše i izašao iz šablona možda bi razumeo da je "nema neutralnosti" parola sa početka rata i okupacije Jugoslavije.

Ne, parola "nema neutralnosti" koliko mogu da vidim iz osnovnog teksta bloga je vezana za dilemu učestvovanja u političkom životu zemlje ili ne (malo šire shvaćeno, ali to je to), kao "ne može se biti ravnodušan". U tom smislu bi se na primer i bloger Krstić složio sa pokojnim Ribarom, doduše verovatno ne i sa Ribarovom pokretačkom idejom da se celokupan sistem uređenja zemlje, pa samim tim i učesnici političkog života, iz korena promene.



predatortz predatortz 23:25 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Sa malo više demokratije ona bi se raspala.
Šteta što nije.


Šteta što je uopšte formirana. Srbi su krajem WWI imali možda poslednju priliku da zaokruže teritorije na kojim su živeli, da naprave solidnu nacionalnu državu. Ali, tupavim Karađorđevićima to nije bilo dovoljno. Hteli su hleba preko pogače!
freehand freehand 23:40 09.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

tyson
Kad bi ti čitao šta piše i izašao iz šablona možda bi razumeo da je "nema neutralnosti" parola sa početka rata i okupacije Jugoslavije.

Ne, parola "nema neutralnosti" koliko mogu da vidim iz osnovnog teksta bloga je vezana za dilemu učestvovanja u političkom životu zemlje ili ne (malo šire shvaćeno, ali to je to), kao "ne može se biti ravnodušan". U tom smislu bi se na primer i bloger Krstić složio sa pokojnim Ribarom, doduše verovatno ne i sa Ribarovom pokretačkom idejom da se celokupan sistem uređenja zemlje, pa samim tim i učesnici političkog života, iz korena promene.

Mis'iš - Tominac ili Acinac?

Ne znam, ali me brine to što Filip, uvek rezolutan, uvek spreman da razdrljiu košulju pred uperenim cevima - neće da mi kaže da li je bilo kvislinga 1999. i ko su oni bili, ako ih je bilo. I šta on o njima misli.
Atomski mrav Atomski mrav 00:01 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

tebra Deda, kol'ko ti godina imaš, a meni zvučao tako mladalački?


Hteo sam da napišem "ako se dobro sećam istorije iz osnovne škole" - od toga je ispala jedna od povijesnih pričica Broja 1.
princi princi 00:30 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Obznana je velika istorijska greška. Strateška. Na mnogo načina je utrla put rasturanju Jugoslavije (ili Kraljevine SHS). Sva blank slate tehnokratska rešenja koja ignorišu individualne slobode su osuđena na propast. To je važilo za Kraljevinu, to je važilo za Republiku i pod komunistima, i pod SPSom i pod DSom i pod DSSom i pod SNSom. Interesantno je da YU i srpski političari nisu ništa naučili iz istorije, tj da su pokupili potpuno pogrešne lekcije.

DS i SNS pod maskom borbe za EU Srbiju upravo primenjuju takvo jedno blank slate rešenje i uporno kao mazge guraju jednu istu pesmu iako i sami vide da državi i društvu nikako ne ide. Kao mazge. Ne znam šta mi je neverovatnije: njihova upornost ili glupost.
jkt2010 jkt2010 03:29 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

freehand
predatortz
Te je sigurno još lakše objasniti šta ne valja u paroli "Neutralnosti ne može biti"?


Ne fali joj ništa. Čak, ja sam je pohvalio.

Ne može čovek biti neutralan glede nacista i komunista. Mora biti protiv oba zla. Odlična parola!

Te 1941. imaš samo jednog okupatora, Predatorz. Za časne ljude tu nema mnoge dileme. Protiv, bez obzira na ideologiju i znamenja.

Da parafraziram Filipa, zamisli da su te okupirali mudzahedini ISIS-a, a da se po sumama i gorama protiv njih i domacih izdajnika bore ustase. Ajd odaberi stranu?
docsumann docsumann 05:39 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

ruska avangarda ;je apsolutno,po meni,najkreativniji period dvadesetog veka u umetnosti.



princi princi 10:45 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

znači,pitanje svih pitanja je to ;da li neko može da dokaže da je parlamentarizam funckionisao u kraljevini shs? pošto,koliko znam. skupština niti je donosila zakone,niti je postavljala vladu,a pogotovo nije imala uticaj na vođenje spoljne politike - jer je to bio posao kralja.

Za mene je pitanje demokratije pre svega pitanje poštovanja individualnih ljudskih prava SVIH građana. A za ista (individualna ljudska prava, mislim, bez obzira na versko, nacionalno, seksualno ili političko opredeljenje i rasnu pripadnost) se sa priličnom sigurnošću može reći da NIKAD i NIGDE nisu poštovana na teritorijama bivše SFRJ. Prema tome, odatle bih zaključio da NIKAD i NIGDE na teritoriji bivše SFRJ ljudi nisu živeli u stvarnoj demokratiji. Sve te višepartijske parade, kraljevine, republike, Điniđići, Koštunice, Tadići, sve je to simulakrum demokratije. Srbija pogotovu već više od 200 godina živi model Stojadinovićevsko-ljotićevske države u kojoj "tehnokratska" vlast i elita nemilice pljačka i živi na račun "primitivne" većine naroda.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:50 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

freehand
tyson
Kad bi ti čitao šta piše i izašao iz šablona možda bi razumeo da je "nema neutralnosti" parola sa početka rata i okupacije Jugoslavije.

Ne, parola "nema neutralnosti" koliko mogu da vidim iz osnovnog teksta bloga je vezana za dilemu učestvovanja u političkom životu zemlje ili ne (malo šire shvaćeno, ali to je to), kao "ne može se biti ravnodušan". U tom smislu bi se na primer i bloger Krstić složio sa pokojnim Ribarom, doduše verovatno ne i sa Ribarovom pokretačkom idejom da se celokupan sistem uređenja zemlje, pa samim tim i učesnici političkog života, iz korena promene.

Mis'iš - Tominac ili Acinac?

Ne znam, ali me brine to što Filip, uvek rezolutan, uvek spreman da razdrljiu košulju pred uperenim cevima - neće da mi kaže da li je bilo kvislinga 1999. i ko su oni bili, ako ih je bilo. I šta on o njima misli.


Posle „oslobodjenog“ Vukovara, granatiranja Dubrovnika, etničkih čišćenja u SAO „Krajina“, više od 3 duge godine opsade Sarajeva, železničke stanice Štrpci, etničkih čišćenja u Bosni i Hercegovini, Srebrenice, masovnih grobnica, grozota počinjenih na Kosovu i Metohiji, hladnjača... Vaše pitanje je ili cinizam ili pomodnost velikih Srba, koji su iz sve snage podržavali Miloševića i njegov zločinački nacional-socijalizam, a sada se prave Englezi ili oblače kao Škoti – primer Matije Bećkovića!
princi princi 13:00 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Vaše pitanje je ili cinizam ili pomodnost velikih Srba, koji su iz sve snage podržavali Miloševića i njegov zločinački nacional-socijalizam, a sada se prave Englezi ili oblače kao Škoti – primer Matije Bećkovića!

Kod ovog Filipa se svaka borba za pravednije društvo pre ili kasnije svede na envy talk. Kelnerski um.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:02 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

princi
Vaše pitanje je ili cinizam ili pomodnost velikih Srba, koji su iz sve snage podržavali Miloševića i njegov zločinački nacional-socijalizam, a sada se prave Englezi ili oblače kao Škoti – primer Matije Bećkovića!

Kod ovog Filipa se svaka borba za pravednije društvo pre ili kasnije svede na envy talk. Kelnerski um.


BOLJE I KELNERSKI UM NEGO ZLOČINAČKI!
princi princi 13:05 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

BOLJE I KELNERSKI UM NEGO ZLOČINAČKI!

Da, svakako. Ako je to jedina alternativa koju nudiš društvu, u svakom slučaju je bolje te imati kao kelnera nego kao serijskog ubicu.
predatortz predatortz 13:08 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Filip Mladenović
princi
Vaše pitanje je ili cinizam ili pomodnost velikih Srba, koji su iz sve snage podržavali Miloševića i njegov zločinački nacional-socijalizam, a sada se prave Englezi ili oblače kao Škoti – primer Matije Bećkovića!

Kod ovog Filipa se svaka borba za pravednije društvo pre ili kasnije svede na envy talk. Kelnerski um.


BOLJE I KELNERSKI UM NEGO ZLOČINAČKI!


Jes' da se princi i ja najčešće ne slažemo u stavovima ali, objektivnosti radi, te molim da nam citiraš kojim je to izjavama on ispoljio taj zločinački um?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:26 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

princi
BOLJE I KELNERSKI UM NEGO ZLOČINAČKI!

Da, svakako. Ako je to jedina alternativa koju nudiš društvu, u svakom slučaju je bolje te imati kao kelnera nego kao serijskog ubicu.


Ne serijskog ubicu, već ratnog zločinca ili ratnog huškača!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:04 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Za mene je pitanje demokratije pre svega pitanje poštovanja individualnih ljudskih prava SVIH građana.

:))) pa dobro,gde to nisam rekao? stvar se svela na to,da sam krenuo u raspravu o tome kako kraljevina nikad nije bila demokratsko društvo - a završio sam braneći komuniste i to ne njihovo delovanje,već sam akt ukidanja njihove partije. ništa više.
princi princi 14:21 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Nigde nisam napisao da nisi rekao, nego sam se samo nagradio na tvoju priču. Zlonamerno, naravno, da bih nagrdio DS, :).
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:33 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Zlonamerno, naravno, da bih nagrdio DS, :).

zato te je i stigla kletva filipika!
princi princi 14:43 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Kad god me strefi neka filipika, bacim pogled na Filipov smireni, skoro otmeno casual avatar (te precizna igra svetlosti i senki, mislim da ga se ni Bowie ne bi postideo) i - tek onda se odvalim od smeha.
djovica djovica 14:47 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

predatortz
Sa malo više demokratije ona bi se raspala.
Šteta što nije.


Šteta što je uopšte formirana. Srbi su krajem WWI imali možda poslednju priliku da zaokruže teritorije na kojim su živeli, da naprave solidnu nacionalnu državu. Ali, tupavim Karađorđevićima to nije bilo dovoljno. Hteli su hleba preko pogače!


Da taj nacistički diskurs "blut und boden, eine volk, ein fuhrer, ein reich" je veoma zastupljen u srpskom društvu. Štaviše, prevladavajući. Šteta, Srbija bi možda imala šansu da bude uljuđena zemlja, ali s ovakvom većinom patriJota - teško, ona može biti samo uLuđena zemlja.
Nego, pogledaj gde je Srbija bez te Jugoslavije: beda, jad, nebitnost. Da sam samo malo zločest reko bi - zasluženo. Pa ti vidi gde je greška.
pnbb pnbb 14:54 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Da ti nisi mislio na Titu i Titiće?
Ono, ljakse, bravar, pa uselio u vilu.

to sigurno nisu bili ni lola ni koca, koji su pomenuti u tekstu... oni su se iselili iz vile
freehand freehand 15:09 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Posle „oslobodjenog“ Vukovara, granatiranja Dubrovnika, etničkih čišćenja u SAO „Krajina“, više od 3 duge godine opsade Sarajeva, železničke stanice Štrpci, etničkih čišćenja u Bosni i Hercegovini, Srebrenice, masovnih grobnica, grozota počinjenih na Kosovu i Metohiji, hladnjača... Vaše pitanje je ili cinizam ili pomodnost velikih Srba, koji su iz sve snage podržavali Miloševića i njegov zločinački nacional-socijalizam, a sada se prave Englezi ili oblače kao Škoti – primer Matije Bećkovića!

Čini mi se da se nismo najbolje razumeli, Filipe: 1999. godine grupa zemalja predvođena SAD napada, protiv svih zakona i propisa suverenu državu, bombarduje je i čini masovne ratne zločine.
A ti si odabrao stranu tako što je pravdaš, usput uzvikujući neke besmislene parole?
Pa koji i ti licemer, Filipe?
Da te pitam još nešto: u čemu je razlika između onoga što je NATO govorio pravdajući agresiju i onoga što je Hitler govorio pravdajući agresiju, i kakva je razlika između onih koji su ovde pravdali Hitlerovu agresiju i tebe?
djovica djovica 15:18 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

freehand

Pa koji i ti licemer, Filipe?
Da te pitam još nešto: u čemu je razlika između onoga što je NATO govorio pravdajući agresiju i onoga što je Hitler govorio pravdajući agresiju, i kakva je razlika između onih koji su ovde pravdali Hitlerovu agresiju i tebe?


Zamena teza. 1999. Hitlerova Nemačka je bila Miloševićeva Srbija (agresivna politika prema komšijama, geonocidi i etnička čišćenja po bivšoj Jugi su je legitimirali za tako neslavnu analogiju). NATO je bio "Saveznici". Jedina šteta je bila šta se to nije dogodilo 1991., a ne tek 1999. Zapad, po običaju, kasni...
freehand freehand 15:21 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

djovica
freehand

Pa koji i ti licemer, Filipe?
Da te pitam još nešto: u čemu je razlika između onoga što je NATO govorio pravdajući agresiju i onoga što je Hitler govorio pravdajući agresiju, i kakva je razlika između onih koji su ovde pravdali Hitlerovu agresiju i tebe?


Zamena teza. 1999. Hitlerova Nemačka je bila Miloševićeva Srbija (agresivna politika prema komšijama, geonocidi i etnička čišćenja po bivšoj Jugi su je legitimirali za tako neslavnu analogiju). NATO je bio "Saveznici". Jedina šteta je bila šta se to nije dogodilo 1991., a ne tek 1999. Zapad, po običaju, kasni...

Jeste, i Hitler je zakasnio, kažu na Tuškancu...
djovica djovica 15:30 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

freehand
djovica
freehand

Pa koji i ti licemer, Filipe?
Da te pitam još nešto: u čemu je razlika između onoga što je NATO govorio pravdajući agresiju i onoga što je Hitler govorio pravdajući agresiju, i kakva je razlika između onih koji su ovde pravdali Hitlerovu agresiju i tebe?


Zamena teza. 1999. Hitlerova Nemačka je bila Miloševićeva Srbija (agresivna politika prema komšijama, geonocidi i etnička čišćenja po bivšoj Jugi su je legitimirali za tako neslavnu analogiju). NATO je bio "Saveznici". Jedina šteta je bila šta se to nije dogodilo 1991., a ne tek 1999. Zapad, po običaju, kasni...

Jeste, i Hitler je zakasnio, kažu na Tuškancu...

Ne pljuckaj nebitnosti kao po običaju i pokušaj zatomiti svoju patriJotsku prirodu na trenutak, već učini što dosad nisi i šta ti je nezamislivo: daj argument da Miloševićeva Srbija nije bila zločinačka organizacija koja je činila zločine po Hrvatskoj, BiH, Kosovu 90-ih i da ju u činjenju zločina nije jedino mogla zaustaviti veća sila. Onda?
freehand freehand 15:32 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Ne pljuckaj nebitnosti kao po običaju i pokušaj zatomiti svoju patriJotsku prirodu na trenutak, već učini što dosad nisi i šta ti je nezamislivo: daj argument da Miloševićeva Srbija nije bila zločinačka organizacija koja je činila zločine po Hrvatskoj, BiH, Kosovu 90-ih i da ju je u činjenju zločina jedino mogla zaustaviti veća sila. Onda?

Djovice, druže, inkuzija je potpuno ok al ja za tebe baš nemam vremena. Nađi nekog drugog da te gleda sa razumevanjem i saosećajno klima glavom.
Ajd iš.
djovica djovica 15:57 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

freehand
Ne pljuckaj nebitnosti kao po običaju i pokušaj zatomiti svoju patriJotsku prirodu na trenutak, već učini što dosad nisi i šta ti je nezamislivo: daj argument da Miloševićeva Srbija nije bila zločinačka organizacija koja je činila zločine po Hrvatskoj, BiH, Kosovu 90-ih i da ju je u činjenju zločina jedino mogla zaustaviti veća sila. Onda?

Djovice, druže, inkuzija je potpuno ok al ja za tebe baš nemam vremena. Nađi nekog drugog da te gleda sa razumevanjem i saosećajno klima glavom.
Ajd iš.


Interesantno, Filipa Mladenovića zlostavljaš nekoliko postova s jednim te istim pitanjem da ti odgovori nazivajući ga licemerem, a ovde ne želiš odgovoriti ni na najjednostavnije pitanje. Pogledaj još jednom definiciju licemera.
freehand freehand 16:06 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Interesantno, Filipa Mladenovića zlostavljaš nekoliko postova s jednim te istim pitanjem da ti odgovori nazivajući ga licemerem, a ovde ne žališ odgovoriti ni na najjednostavnije pitanje. Pogledaj još jednom definiciju licemera.

Kako ja tebi to da ojasnim najplastičnije a da ti to ipak nekako shvatiš?
Pazi, ti si jedan običan čgnojni čirić/prištić koji izigrava sarkom.
Jesi zere maliciozan ali nisi maligan kako bi voleo da budeš.

A kao sitničavi šovenski um jeftinog mrzitelja pišeš gluposti koje ne zaslužuju da se odgovori.
Ajd sad - iš. Za ozbiljno, jer če Pips da radi.
djovica djovica 16:09 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

freehand

Kako ja tebi to da ojasnim najplastičnije a da ti to ipak nekako shvatiš?
Pazi, ti si jedan običan čgnojni čirić/prištić koji izigrava sarkom.
Jesi zere maliciozan ali nisi maligan kako bi voleo da budeš.

A kao sitničavi šovenski um jeftinog mrzitelja pišeš gluposti koje ne zaslužuju da se odgovori.
Ajd sad - iš. Za ozbiljno, jer če Pips da radi.


Uvrede i pretnje? Klasika. PatriJota i intelektuJalac. Živio!
looping looping 16:19 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

djovica
predatortz
Sa malo više demokratije ona bi se raspala.
Šteta što nije.


Šteta što je uopšte formirana. Srbi su krajem WWI imali možda poslednju priliku da zaokruže teritorije na kojim su živeli, da naprave solidnu nacionalnu državu. Ali, tupavim Karađorđevićima to nije bilo dovoljno. Hteli su hleba preko pogače!


Da taj nacistički diskurs "blut und boden, eine volk, ein fuhrer, ein reich" je veoma zastupljen u srpskom društvu. Štaviše, prevladavajući. Šteta, Srbija bi možda imala šansu da bude uljuđena zemlja, ali s ovakvom većinom patriJota - teško, ona može biti samo uLuđena zemlja.
Nego, pogledaj gde je Srbija bez te Jugoslavije: beda, jad, nebitnost. Da sam samo malo zločest reko bi - zasluženo. Pa ti vidi gde je greška.

Ma uživaj djovice, samo da se više nikad ne ujedinjujemo.
djovica djovica 16:42 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

looping

Ma uživaj djovice, samo da se više nikad ne ujedinjujemo.


Srećom po Srbiju, neće pitati samo tebe. Ona neće ostati otok korupcije, nacionalizma u kojem vladaju četničke vojvode, u kojem su mediji pod kontrolom prethodnih, u kojoj vladaju navijačke skupine, u kojem vlada siromaštvo i tuga. Ona će se, tebi usprkos, ipak priključiti Evropskoj Uniji, pa i čak i sa (patriJotima omraženim) komšijama. Hebga, pregazilo te vreme. Tamo još 99'.
looping looping 17:37 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

djovica
looping

Ma uživaj djovice, samo da se više nikad ne ujedinjujemo.


Srećom po Srbiju, neće pitati samo tebe. Ona neće ostati otok korupcije, nacionalizma u kojem vladaju četničke vojvode, u kojem su mediji pod kontrolom prethodnih, u kojoj vladaju navijačke skupine, u kojem vlada siromaštvo i tuga. Ona će se, tebi usprkos, ipak priključiti Evropskoj Uniji, pa i čak i sa (patriJotima omraženim) komšijama. Hebga, pregazilo te vreme. Tamo još 99'.

Evropska Unija!!!??

Čoveče, stvarno te uhvatilo neko ludilo. Sad spominješ i Evropsku Uniju.
Ako ti je za utehu nisi ti jedini kome su se pobrkali lončići na balkanskom prostoru.

Koje omražene komšije?
emsiemsi emsiemsi 19:44 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

princi
Obznana je velika istorijska greška. Strateška. Na mnogo načina je utrla put rasturanju Jugoslavije (ili Kraljevine SHS). Sva blank slate tehnokratska rešenja koja ignorišu individualne slobode su osuđena na propast. To je važilo za Kraljevinu, to je važilo za Republiku i pod komunistima, i pod SPSom i pod DSom i pod DSSom i pod SNSom. Interesantno je da YU i srpski političari nisu ništa naučili iz istorije, tj da su pokupili potpuno pogrešne lekcije.

DS i SNS pod maskom borbe za EU Srbiju upravo primenjuju takvo jedno blank slate rešenje i uporno kao mazge guraju jednu istu pesmu iako i sami vide da državi i društvu nikako ne ide. Kao mazge. Ne znam šta mi je neverovatnije: njihova upornost ili glupost.

Појасни !
фрагментирај и дефиниши.
princi princi 19:47 10.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Đole, bre, piči ekavicu sve u 16, ne meša č i ć, i ubaci nežno poneTko tko, valjda da se Vlasi ne sete. Ko je provalio da je čovek (?) Hrvat? Koji, bre, Hrvat kaže "komšija"?
hajkula1 hajkula1 12:15 12.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Filip Mladenović
freehand
Filip Mladenović
freehand
Filip Mladenović
freehand
Prepostavimo da borci tzv. islamske države okupiraju Srbiju i krenu da seku glave našim sugradjanima na beogradskim Terazijama, kao što su nemački fašisti 1941. na istom mestu vešali ljude.

A što ne NATO, na primer?
Neprijateljska vojno-politička organizacija organizuje i na svaki način pomaže pobunu na teritoriji tvoje zemlje a onda uz upotrebu nemilosrdne vojne sile i počinjene ratne zločine uđe na istu tu teritoriju tvoje države.
TAKE SIDES!


I, šta biste Vi izabrali od 5 ponudjenih mogućnosti?

Ja uvek isto, Filipe. Meni je potpuno svejedno ko je okupator.
Non serviam, Filipe.
A ti?


Izabrao bih rešenje pod 4.

Protiv NATO? Svaka ti čast.
Ko bi, u tom slučaju (opisanim pod 4.) bili "kvislinzi"?


Nedićevci, ljotićevci, četnici... Dakle, svi oni koji su od rata napravili biznis! Kao Milošević & CO tokom devedesetih godina XX veka.



Da izvineš, lupio si Filipe. Lepo je predatorz napisao, u aprilskom ratu, komunisti su pozivali na dezertaciju, čak su ubili neke oficire. Bilo je međusobnih sukoba (među komunistima). Iz priča starijih rođaka i poznanika, koji su živeli u to vreme u Beogradu, ne pamte ih u pozitivnom smislu, već su tada degradirali mnoge ljudske vrednosti. Već tada, u aprilskom ratu, sami sebe demantuju. Kažu, predvodili su 27-mo martovske demonstracije a onda sve učinili da otpor protiv okupatora, propadne. Pa im se pridruži (tako nedoslednima, koji su čas ovako - čas onako)!





freehand freehand 12:19 12.12.2014

Re: Neutralnosti ne može biti!

Da izvineš, lupio si Filipe. Lepo je predatorz napisao, u aprilskom ratu, komunisti su pozivali na dezertaciju, čak su ubili neke oficire. Bilo je međusobnih sukoba (među komunistima). Iz priča starijih rođaka i poznanika, koji su živeli u to vreme u Beogradu, ne pamte ih u pozitivnom smislu, već su tada degradirali mnoge ljudske vrednosti. Već tada, u aprilskom ratu, sami sebe demantuju. Kažu, predvodili su 27-mo martovske demonstracije a onda sve učinili da otpor protiv okupatora, propadne. Pa im se pridruži (tako nedoslednima, koji su čas ovako - čas onako)!

Da prostiš i ti - koliko je bilo tih što su ubijali oficire? Priča se, naime, i za Kostu pećanca i za njegove da su ubijali štošta?
A i ti o kojima govoriš - jesu li bili Srbi? Ili su bili samo komunisti?
Mislim - sa tvoje tačke gledišta?
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:17 09.12.2014

Vreme

Ja priznajem da je demagogija - i baš zbog razloga navedenih gore, moćan faktor političke borbe, i ostat će dokle god opća inteligencija bude na tako bijednom stupnju kao danas.


Našalost, još neće dugo to vreme.

A vreme heroja i idealista je, takođe nažalost, odavno prošlo.
jinks jinks 12:20 09.12.2014

...

Šteta što se nikada do kraja neće saznati ko ustvari stoji iza ubistva I.L. Ribara.

Po nekima ono predstavlja nastavak čistki unutar KPJ, koje su počele tridesetih godina 20. veka, u kojima je stradalo 5 generalnih sekretara KPJ kao i dva sekretara SKOJ-a ... kome je i sam I. Ribar pripadao.

Naime, jednu od posledica ovih stravičnih čistki predstavlja i sam dolazak J.B. Tita na čelo KP. Šta više, iza njih (uključujući i ubistva nekih ljudi iz vrha partije tokom II sv. rata ... Ive Ribara, na primer) upravo po nekima i stoji deo KPH oličen u Brozu, Bakariću, Krajačiću, ...

Sprovođene su, po priči, sa ciljem preuzimanja apsolutne vlasti u okviru KP od strane pomenute grupe, pa samim tim i u državi nakon završetka rata. Gde slična ubistva i čistke unutar KP, nekad i po nacionalnoj liniji, sprovođeni u cilju dominacije jedne nacionalne struje nisu prestali ni nakon II sv. rata.

p.s.

Neke od posledice dominacije KPH nakon II sv. rata bi mogli da budu, između ostalog, unutardržavne granice definisane na AVNOJu, ustavi iz 1963. i 1974., nekažnjeni Maspok, kao o i naknadni raspad zemlje i nastanak nezavisnih država na prostorima razbijene SFRJ, na način koji se ovde odigrao.


djovica djovica 12:24 09.12.2014

Re: ...

jinks


Neke od posledice dominacije KPH nakon II sv. rata bi mogli da budu, između ostalog, ustavi iz 1963. i 1974., nekažnjeni Maspok, kao o i naknadni raspad zemlje i nastanak nezavisnih država na prostorima razbijene SFRJ.



Verovatno zahvaljujući takvom uticaju KPH nezavisnost su proglasile Litvanija, Estonija, Češka, Slovačka, Latvija, Ukrajina...
jinks jinks 12:37 09.12.2014

Re: ...

Pa jeste, u pravu ste ... a i ustave iz 1963. i 1974. je ustvari donela emigracija a ne sam vrh države.

Pomenuta ekipa je svoj posao po svoj prilici odradila ovde, dok je tamo bilo kako je tamo bilo (u Latviji, Estoniji, ...)

Na kraju krajeva raspad SFRJ i nastanak novih država, ukoliko su bili neminovni kako kažete, mogli su da se odrade na različite načine, zar ne.
djovica djovica 14:10 09.12.2014

Re: ...

jinks
Pa jeste, u pravu ste ... a i ustave iz 1963. i 1974. je ustvari donela emigracija a ne sam vrh države.

Pomenuta ekipa je svoj posao po svoj prilici odradila ovde, dok je tamo bilo kako je tamo bilo (u Latviji, Estoniji, ...)

Na kraju krajeva raspad SFRJ i nastanak novih država, ukoliko su bili neminovni kako kažete, mogli su da se odrade na različite načine, zar ne.


Ne, raspad socijalističkih federacija dogodio se kad raspala veza, ono šta ih je pvezivalo - socijalističko-komunistička ideologija i ekonomija u Evropi (sećate se pada Berlinskog zida?). U Evropi su svi to shvatili, osim Srba.
predatortz predatortz 14:18 09.12.2014

Re: ...

. U Evropi su svi to shvatili, osim Srba.


A što ti, Jovice, ne uživaš u toj Evropi? Nego se zamlaćuješ sa nama, glupim Srbima?
Ja da sam u EU, da imam hrvatski standard, da živim u tako visoko uređenoj zemlji u kojoj cvetaju ljudska prava i slobode, u zemlji koja se odrekla ustaštva, u kojoj ministri ne idu na koncerte pevača koji veliča Jasenovac... Ma da ne nabrajam, pođe mi voda na usta od tolike lepote!
Dakle, ja bij uživao, jurio ribe, putovao po svetu...
A ti, brate, nama ovde otvaraš oči! Što se trošiš čoveče?
Ili te nešto jebe, tišti?
djovica djovica 14:58 09.12.2014

Re: ...

predatortz
. U Evropi su svi to shvatili, osim Srba.


A što ti, Jovice, ne uživaš u toj Evropi? Nego se zamlaćuješ sa nama, glupim Srbima?
Ja da sam u EU, da imam hrvatski standard, da živim u tako visoko uređenoj zemlji u kojoj cvetaju ljudska prava i slobode, u zemlji koja se odrekla ustaštva, u kojoj ministri ne idu na koncerte pevača koji veliča Jasenovac... Ma da ne nabrajam, pođe mi voda na usta od tolike lepote!
Dakle, ja bij uživao, jurio ribe, putovao po svetu...
A ti, brate, nama ovde otvaraš oči! Što se trošiš čoveče?
Ili te nešto jebe, tišti?


Ma jok, zanimljivija mi država u kojoj su na vlasti četničke vojvode i "mali od četnika", država u kojoj je ministar za vanredne situacije četnički pukovnik, a kojem vanredno i javno oduzimaju titulu četnika "jer je zloupotrebio titulu". Kudikamo zanimljivija država...
looping looping 15:00 09.12.2014

Re: ...


Ma jok, zanimljivija mi država u kojoj su na vlasti četničke vojvode i "mali od četnika", država u kojoj je ministar za vanredne situacije četnički pukovnik, a kojem vanredno i javno oduzimaju titulu četnika "jer je zloupotrebio titulu". Kudikamo zanimljivija država...

I to što kažeš. Zanimljivija od neke tamo EU.
petronijevic001 petronijevic001 15:38 09.12.2014

Re: ...

djovica
predatortz
. U Evropi su svi to shvatili, osim Srba.


A što ti, Jovice, ne uživaš u toj Evropi? Nego se zamlaćuješ sa nama, glupim Srbima?
Ja da sam u EU, da imam hrvatski standard, da živim u tako visoko uređenoj zemlji u kojoj cvetaju ljudska prava i slobode, u zemlji koja se odrekla ustaštva, u kojoj ministri ne idu na koncerte pevača koji veliča Jasenovac... Ma da ne nabrajam, pođe mi voda na usta od tolike lepote!
Dakle, ja bij uživao, jurio ribe, putovao po svetu...
A ti, brate, nama ovde otvaraš oči! Što se trošiš čoveče?
Ili te nešto jebe, tišti?


Ma jok, zanimljivija mi država u kojoj su na vlasti četničke vojvode i "mali od četnika", država u kojoj je ministar za vanredne situacije četnički pukovnik, a kojem vanredno i javno oduzimaju titulu četnika "jer je zloupotrebio titulu". Kudikamo zanimljivija država...

Да је у Хрватској постојао неки покрет сличан четничком, који је 1941 године неспорно учествовао у борбама са окупаторим, чији је вођа одликован од стране Де Гола и Трумана, данас не би могло да се живи од хрватског позивања на антифашизам, испало би да сте ослободили Берлин.

freehand freehand 15:39 09.12.2014

Re: ...

испало би да сте ослободили Берлин.

Neki zamalo da oslobode Staljingrad.
djovica djovica 15:47 09.12.2014

Re: ...

freehand
испало би да сте ослободили Берлин.

Neki zamalo da oslobode Staljingrad.


Malo deplasirano (reklo bio se tipično patriJotski) na taj način raspravljati imajući u vidu da je ličnost o kojem je blog Hrvat, a vođa partizanskog pokreta isto Hrvat (kad je to tako važno da brojimo krvna zrnca). Ali patriJote ko patriJote - papagajski pljuckaju krezube mitove....
petronijevic001 petronijevic001 15:53 09.12.2014

Re: ...

djovica
freehand
испало би да сте ослободили Берлин.

Neki zamalo da oslobode Staljingrad.


Malo deplasirano (reklo bio se tipično patriJotski) na taj način raspravljati imajuću u vidu da je ličnost o kojem je blog Hrvat, a vođa partizanskog pokreta isto Hrvat (kad je to tako važno da brojimo krvna zrnca). Ali patriJote ko patriJote - papagajski pljuckaju krezube mitove....


A zašto ti "Hrvati" ne podigoše ustanak u područjima Hrvatske i BiH gde su dominantni bili Hrvati?

Izgleda da u tim područjima nije bilo mnogo zainteresovanih za borbu protiv okupatora.
blogovatelj blogovatelj 18:10 09.12.2014

Re: ...

A što ti, Jovice, ne uživaš u toj Evropi? Nego se zamlaćuješ sa nama, glupim Srbima?


Ne zna engleski, a hteo bi da se druži sa nekim iz inostranstva.
jinks jinks 21:00 09.12.2014

Re: ...

djovica
jinks
Na kraju krajeva raspad SFRJ i nastanak novih država, ukoliko su bili neminovni kako kažete, mogli su da se odrade na različite načine, zar ne.

Ne, raspad socijalističkih federacija dogodio se kad raspala veza, ono šta ih je pvezivalo - socijalističko-komunistička ideologija i ekonomija u Evropi (sećate se pada Berlinskog zida?).

Berlinski zid i raspad socijalističkih federacija možda i jeste bio neminovan, ali u slučaju Jugoslavije granice po kojima se raspadala i nisu baš bile nešto preterano neminovne ... već pre namentute i iskonstruisane od strane KPH i ekipe, počev od 1920ih i 1930ih godina, AVNOJa, kao i ukupnom post 1945. politkom krunisanom ustavima iz 1963. i 1974.

U Evropi su svi to shvatili, osim Srba.

Ne znam otkud uopšte ideja da je Srbija komunistička ... pa sve do 1945. je u njoj uticaj komunističkog pokreta bio gotovo marginalan. Tek je nakon 1945. KPH i ekipa (+ nekolicina lokalnih rabadžija i predratne bogataške dece ... koji su nekako uspeli da prežive ratne čistke) ovde na silu počela da kalemi pomenutu ideologiju.

I gde je, kako su godine tekle, nakon 1945. i ta lokalna predratna nekolicina bila bilo skrajnuta bilo preseljena u večna lovišta.

Takođe, ni sam NOP pokret u suštini nije bio komunistički ... već ga je u ogromnoj većini predstavljao narod koji je u partizane izbegao sa NDH gubilišta.
emsiemsi emsiemsi 22:43 09.12.2014

Re: ...

djovica
freehand
испало би да сте ослободили Берлин.

Neki zamalo da oslobode Staljingrad.


Malo deplasirano (reklo bio se tipično patriJotski) na taj način raspravljati imajući u vidu da je ličnost o kojem je blog Hrvat, a vođa partizanskog pokreta isto Hrvat (kad je to tako važno da brojimo krvna zrnca). Ali patriJote ko patriJote - papagajski pljuckaju krezube mitove....

Вође Хрвати, а борци Срби !
Усташка посла !
Знамо се !
predatortz predatortz 22:48 09.12.2014

Re: ...


Вође Хрвати, а борци Срби !


Ko je tu kriv?
I ja bih rado otišao u Hrvatsku i poveo pučanstvo u samoubilački rat protiv sto puta jačeg neprijatelja.
Ali, bojim se da ne bih našao dovoljno glupih Hrvata da me slede.
Srbi nisu hteli svog pukovnika, kaljenog na Kajmakčalanu. Hteli su austrijskog kaplara koji je palio po Ceru i Mačvi.
Ko nas jebe, dobili smo šta smo zaslužili.
Glupost se plaća.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:57 09.12.2014

Re: ...

Srbi nisu hteli svog pukovnika, kaljenog na Kajmakčalanu. Hteli su austrijskog kaplara koji je palio po Ceru i Mačvi.


Pa sad...?
Probao je kaplar da krene u Srbiji, al propao mu pokušaj pa otišao preko Drine.
A onda se, posle nekoliko godina a uz nemalu pomoć prijatelja, vratio i nanu naninu.
Pomoć prijatelja je bila presudna.
predatortz predatortz 22:58 09.12.2014

Re: ...


Probao je kaplar da krene u Srbiji, al propao mu pokušaj pa otišao preko Drine.


Ma i na moje preko Drine se to odnosi. Znaš da Drina za mene nije nikakva granica.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 09.12.2014

Re: ...

Ma i na moje preko Drine se to odnosi. Znaš da Drina za mene nije nikakva granica.


Drino, jebem ti...

Ma i to je dosta diskutabilno....kad se pogleda kako je enrmno raslo brojno stanje te vojske, ali tek na kraju rata, teško da se tu može govoriti o oduševljavanju ideologijom, pre o pragmatičnom čuvanju glave.
Nisu komunisti nikad imali podršku naroda, zato je nikad nisu ni proveravali.
A nije im ni trebala, oni su oružjem tu podršku obezbeđivali.
princi princi 03:42 10.12.2014

Re: ...

Ljudi, stvarno se primate... Đovica je Srbenda. I to ljotićevac, razočarani.
emsiemsi emsiemsi 19:50 10.12.2014

Re: ...

princi
Ljudi, stvarno se primate... Đovica je Srbenda. I to ljotićevac, razočarani.

Ако је !
То што он прича се једноставно дефинише --- усташка посла.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:38 09.12.2014

Da se vratimo glavnom pitanju:

Umesto jalovih rasprava i nadgornjavanja, da podsetim na ključnu činjenicu:

Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?
rade.radumilo rade.radumilo 14:55 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Nama, sa ove distance, Fašizam Italije, Nacizam Nemačke i Militarizam Japana, deluju prilično apstraktno.

Međutim, uvek se setim suza jedne stare gospođe (neka joj je laka zemlja), kada bi se prisetila Maksa, mladića sa kojim je odrasla u istoj zgradi u Kosovskoj ulici. Toga dana, kamion je bio parkiran ispred zgrade i pripadnici SS-a su izvodili njega i njegovu porodicu iz stana.
Pitala ga je:
- Šta se to dešava Makse?
a on ju je samo nemo gledao.
Otrčala je nazad u stan, dograbila neku pogaču, hleb šta li i neki sir i uspela je samo da mu to doturi pre nego su ih sve ugurali u kamion.
Nikada više ništa nije čula o njemu.

Ti ljudi su imali prilike da gledaju organizovani kretenizam na delu. Gomila njih nije htela da se pomiri sa takvom sudbinom, već su rešili da nešto učine povodom toga.
predatortz predatortz 14:59 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Ti ljudi su imali prilike da gledaju organizovani kretenizam na delu. Gomila njih nije htela da se pomiri sa takvom sudbinom, već su rešili da nešto učine povodom toga.


A onda su ti isti '44. došli u Beograd i odvodili neke druge ljude, koje njihove komšije više nikad nisu videle. Neki od tih ljudi su bili krivi, neki ne. Nije suđeno ni jednim ni drugim. Bez prava na odbranu. Po kratkom postupku. Revolucionarna pravda!
tani tani 15:01 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Filip Mladenović
Umesto jalovih rasprava i nadgornjavanja, da podsetim na ključnu činjenicu:Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?



Ne mislim da je rasprava jalova, no ok.

Šta nije motivisalo sve one hiljade i milione NN koji nisu civilno odelo zamenili uniformom i koji su skončali po logorima ili drugim stratištima?
Da, nisu postali salonski narodni heroji.
rade.radumilo rade.radumilo 15:13 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

A onda su ti isti '44. došli u Beograd i odvodili neke druge ljude, koje njihove komšije više nikad nisu videle. Neki od tih ljudi su bili krivi, neki ne. Nije suđeno ni jednim ni drugim. Bez prava na odbranu. Po kratkom postupku. Revolucionarna pravda!


Pripadnici pokreta otpora u Francuskoj i Holandiji su, kako je koji deo tih zemalja bio oslobađan, sve one za koje se "znalo" da su kolaboracionisti izvodili na trgove. Muškarce su streljali, po kratkom postupku, žene su uglavnom šišali do glave ukoliko su samo "izlazile" sa Nemcima. Ukoliko su pak optužene da su aktivnije sarađivale sa okupatorom, onda su i one bivale streljane. Bez suđenja, bez ikakvog formalnog postupka. Javni linč, a nije čak bilo ni revolucije.
freehand freehand 15:23 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

rade.radumilo
A onda su ti isti '44. došli u Beograd i odvodili neke druge ljude, koje njihove komšije više nikad nisu videle. Neki od tih ljudi su bili krivi, neki ne. Nije suđeno ni jednim ni drugim. Bez prava na odbranu. Po kratkom postupku. Revolucionarna pravda!


Pripadnici pokreta otpora u Francuskoj i Holandiji su, kako je koji deo tih zemalja bio oslobađan, sve one za koje se "znalo" da su kolaboracionisti izvodili na trgove. Muškarce su streljali, po kratkom postupku, žene su uglavnom šišali do glave ukoliko su samo "izlazile" sa Nemcima. Ukoliko su pak optužene da su aktivnije sarađivale sa okupatorom, onda su i one bivale streljane. Bez suđenja, bez ikakvog formalnog postupka. Javni linč, a nije čak bilo ni revolucije.

Eto vidiš! A u Srbiji možeš da tražiš bombardovanje, da zoveš NATO, da nosiš lokator - i sve ok. Pa da vidimo gde je srce demokratije?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:27 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Hiljade i hiljade mladih žena i muškaraca je dalo svoje živote u borbi protiv fašizma tokom II svetskog rata na prostorima bivše Jugoslavije. Kakve veze ovi antifašisti imaju sa komunističkim zločinima na kraju II svetskog rata? Zar oni ne zaslužuju poštovanje i zahvalnost za izvojevanu slobodu?

Ponavljam pitanje: Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?
djovica djovica 15:35 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Filip Mladenović
Zar oni ne zaslužuju poštovanje i zahvalnost za izvojevanu slobodu?

Apsolutno. Ali, zbog izjednačavanja komunizma i antifašizma uništeno je na hiljade i hiljade spomenika kojima se iskazalo poštovanje borbi protiv fašizma.

Ponavljam pitanje: Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?


Želja za slobodom, strah od nasilja koje je sastavni deo fašističke ideologije i komunistička ideologija kao kohezivna ideologija.
petronijevic001 petronijevic001 15:48 09.12.2014

Re

Комунисти у Југославији се уопште нису кренули у шуму да би се борили против окупатора.Врло је лако открити мотив за одлазак неког комунисте у борбу.Тај мотив је власт а комунисти су желели власт по сваку цену и без обзира на жртве.

Комунисти су највећи корисници Хитлерове агресије на Југославију, Хитлер им је срушио Краљевину ЈУгославију а комунисти то никада нису могли учинити без напада нациста.

Тзв."борба против фашизма" се сводила на грађански рат и преотимање власти и то искључиво у италијанској окупационој зони.У немачкој окупационој зони, после краха устанка у Србији 1941 године а пре доласка совјетских трупа није било никаквих значајнијих комунистичких операција.Немце просто није много занимало шта се дешава у италијанској окупационој зони.

Када су Немци преузели и италијанску окупациону зону, они су пацификовали практично целу Југославију.Броз и остатак његовог покрета су побегли на удаљено оствро Вис, а пре доласка Црвене армије скоро да није било "ослобођених територија" у континенталном делу Југославије.
freehand freehand 15:55 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Ponavljam pitanje: Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?

Moram i ja tebi da ponovim pitanje: da li ih je bilo, i ko su bili kvislinzi prilikom agresije na tvoju državu 1999. godine?
djovica djovica 16:05 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

freehand
Ponavljam pitanje: Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?

Moram i ja tebi da ponovim pitanje: da li ih je bilo, i ko su bili kvislinzi prilikom agresije na tvoju državu 1999. godine?


Ja ću da ti odgovorim analogijom: tko su bili kvislinzi prilikom agresije na Nemačku 1945. i zašto?
tani tani 16:08 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Filip Mladenović
Hiljade i hiljade mladih žena i muškaraca je dalo svoje živote u borbi protiv fašizma tokom II svetskog rata na prostorima bivše Jugoslavije. Kakve veze ovi antifašisti imaju sa komunističkim zločinima na kraju II svetskog rata? Zar oni ne zaslužuju poštovanje i zahvalnost za izvojevanu slobodu?Ponavljam pitanje: Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?



Vidim od "rasprave" ništa.
Pošto sam antifašist u duši; a nemam živaca da prebrojavam i glancam escajg druga Tita, il da znam da je: voleo Sandokana, imao ljubavnice, bele pudlice, itd.

..evo jedan, ne mogu reći dobar- nisu ovakve teme kafanska baždarenja- recimo emotivan, tekst Jovane Gligorijević iz Vremena:

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1015560&print=yes

Tu su vam, Filipe, neki odgovori.
Adieu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:11 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Vidim od "rasprave" ništa.

volim ove nove i naivne duše
looping looping 16:16 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:


Ja ću da ti odgovorim analogijom: tko su bili kvislinzi prilikom agresije na Nemačku 1945. i zašto?

Evo ti link.
Idi tamo čitaj, nemoj ovde da se mučiš.

PS.
Najveći Jugosloveni su bili hrvati: Ivo Lola, Josip Broz...
djovica djovica 16:25 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

looping

Ja ću da ti odgovorim analogijom: tko su bili kvislinzi prilikom agresije na Nemačku 1945. i zašto?

Evo ti link.
Idi tamo čitaj, nemoj ovde da se mučiš.

PS.
Najveći Jugosloveni su bili hrvati: Ivo Lola, Josip Broz...


Hrvati su oduvek bili najveći Jugosloveni. Iako će Srbi reći da su oni upravo najveći Jugosloveni (od Niške deklaracije) pa da su zato i najnazadniji od Južnih Slovena. Tko će ga znati, bizarno je to....
looping looping 16:29 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

djovica
looping

Ja ću da ti odgovorim analogijom: tko su bili kvislinzi prilikom agresije na Nemačku 1945. i zašto?

Evo ti link.
Idi tamo čitaj, nemoj ovde da se mučiš.

PS.
Najveći Jugosloveni su bili hrvati: Ivo Lola, Josip Broz...


Hrvati su oduvek bili najveći Jugosloveni. Iako će Srbi reći da su oni upravo najveći Jugosloveni (od Niške deklaracije) pa da su zato i najnazadniji od Južnih Slovena. Tko će ga znati, bizarno je to....

Ma šta će reći srbi, ja sam srbin i kažem da su hrvati najveći Jugosloveni.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:14 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Uzmimo za primer, u pokušaju da se odgovori na glavno pitanje, bitku na Sutjesci, juna 1943. godine.

Ukupan broj poginulih partizana u bici iznosi - 7.454 boraca (6.946 muškaraca i 597 žena, od kojih su njih 352 bile bolničarke).

Nacionalni sastav partizanskih boraca bio je sledeći: Srbi - 11.851; Hrvati 5.220; Crnogorci - 3.295; Muslimani - 866; Jugosloveni - 757; Jevreji - 74; Slovenci - 21 i druge nacionalnosti 21.

SLAVA IM!
djovica djovica 18:13 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

looping
djovica
looping

Ja ću da ti odgovorim analogijom: tko su bili kvislinzi prilikom agresije na Nemačku 1945. i zašto?

Evo ti link.
Idi tamo čitaj, nemoj ovde da se mučiš.

PS.
Najveći Jugosloveni su bili hrvati: Ivo Lola, Josip Broz...


Hrvati su oduvek bili najveći Jugosloveni. Iako će Srbi reći da su oni upravo najveći Jugosloveni (od Niške deklaracije) pa da su zato i najnazadniji od Južnih Slovena. Tko će ga znati, bizarno je to....

Ma šta će reći srbi, ja sam srbin i kažem da su hrvati najveći Jugosloveni.

Ne samo da su najveći Jugosloveni, već i najveći partizani!
looping looping 18:15 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

djovica
looping
djovica
looping

Ja ću da ti odgovorim analogijom: tko su bili kvislinzi prilikom agresije na Nemačku 1945. i zašto?

Evo ti link.
Idi tamo čitaj, nemoj ovde da se mučiš.

PS.
Najveći Jugosloveni su bili hrvati: Ivo Lola, Josip Broz...


Hrvati su oduvek bili najveći Jugosloveni. Iako će Srbi reći da su oni upravo najveći Jugosloveni (od Niške deklaracije) pa da su zato i najnazadniji od Južnih Slovena. Tko će ga znati, bizarno je to....

Ma šta će reći srbi, ja sam srbin i kažem da su hrvati najveći Jugosloveni.

Ne samo da su najveći Jugosloveni, već i najveći partizani!

SLAVA IM!
hajkula1 hajkula1 22:06 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Hiljade i hiljade mladih žena i muškaraca je dalo svoje živote u borbi protiv fašizma tokom II svetskog rata na prostorima bivše Jugoslavije.


Stotine hiljada ljudi na stravične načine je pobijeno u logorima. Čak je postojao dečiji logor, jedini. Kakvi su oni antifašisti?



Mnogo pametnih i poštenih partizana i građana je izgubilo život u vreme i neposredno posle II svetskog rata a da to nema veze sa fašizmom ni antifašizmom već je rezultat nekih prljavih igara i tajnih planova, vlažnih snova, velikih ambicija...
emsiemsi emsiemsi 22:51 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

djovica
looping

Ja ću da ti odgovorim analogijom: tko su bili kvislinzi prilikom agresije na Nemačku 1945. i zašto?

Evo ti link.
Idi tamo čitaj, nemoj ovde da se mučiš.

PS.
Najveći Jugosloveni su bili hrvati: Ivo Lola, Josip Broz...


Hrvati su oduvek bili najveći Jugosloveni.
...
Tko će ga znati, bizarno je to....

Зато што их је добар део настао покатоличавањем --- барем пола се презивају Петровићи, Поповићи, Јовановићи, Бандићи, Радовановићи, итд ...
На жалост, због непрестаног притиска 'толерантних' хрвата морају да прибегавају мимикрији да би како тако опстали --- све док и последњи који не буде хтео да се покатоличи не буде протеран и етнички очишћен --- па деци дају хрватска имена - што српскије презиме, то хрватскије име (Домагој Јовановић, Хрвоје Петровић и слично).
emsiemsi emsiemsi 23:15 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

djovica
Filip Mladenović
Zar oni ne zaslužuju poštovanje i zahvalnost za izvojevanu slobodu?

Apsolutno. Ali, zbog izjednačavanja komunizma i antifašizma uništeno je na hiljade i hiljade spomenika kojima se iskazalo poštovanje borbi protiv fašizma.
...

Неоусташе у хрватској 90-тих су уништавали споменике где су Срби били уклесани --- једино то им је било битно.
(Углавном, на споменицима је било уклесано лажно обавештење, како су људи страдали од фашиста ... уместо да је коректно писало да су Срби убијани од усташке братије ... ).
Знамо се !
emsiemsi emsiemsi 23:18 09.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Filip Mladenović
Uzmimo za primer, u pokušaju da se odgovori na glavno pitanje, bitku na Sutjesci, juna 1943. godine.

Ukupan broj poginulih partizana u bici iznosi - 7.454 boraca (6.946 muškaraca i 597 žena, od kojih su njih 352 bile bolničarke).

Nacionalni sastav partizanskih boraca bio je sledeći: Srbi - 11.851; Hrvati 5.220; Crnogorci - 3.295; Muslimani - 866; Jugosloveni - 757; Jevreji - 74; Slovenci - 21 i druge nacionalnosti 21.

SLAVA IM!

Срба (без Југословена и са ко зна колико Срба подведених под Црнногорце и Југословене --- дакле и без свега поменутога) далеко више од свих осталих заједно.
Слава им !
jkt2010 jkt2010 03:43 10.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

rade.radumilo
žene su uglavnom šišali do glave ukoliko su samo "izlazile" sa Nemcima. Ukoliko su pak optužene da su aktivnije sarađivale sa okupatorom, onda su i one bivale streljane.
Mešale? Stenjale? Kako je to utvrdjivano, taj nivo saradnje? Broj ciklusa u minuti? Decibeli koje je komšija registrovao kroz zid?
rade.radumilo rade.radumilo 09:16 10.12.2014

Re: Re

Када су Немци преузели и италијанску окупациону зону, они су пацификовали практично целу Југославију.Броз и остатак његовог покрета су побегли на удаљено оствро Вис, а пре доласка Црвене армије скоро да није било "ослобођених територија" у континенталном делу Југославије.


Iz kog pamfleta si ovo izvukao? Da počistimo kukolj domaće propagande, nekadašnje i aktuelne, evo ti malo podataka od ljudi koje zabole za naša nadgornjavanja čiji je deda slušao radio London, a čiji radio Moskvu (ukoliko je uopšte imao priliku da se dokopa nekog radija u tako prosperitetnoj zemlji kakva je bila Kraljevina Jugoslavija):

By the summer of 1944, the Germans had not only lost control of practically all the mountainous area of Jugoslavia, but were no longer able to protect their own essential lines of communica­tion. Another general offensive on their front was unthinkable; and by September it was clear that Belgrade and the whole of Serbia must shortly be free of them. These summer months were the best the movement had ever seen; there were more recruits than could be armed or trained, desertions from the enemy reached high numbers; one by one the objectives of resistance were reached and taken.[14]

—Basil Davidson


LINK
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:27 10.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

Filip Mladenović
Umesto jalovih rasprava i nadgornjavanja, da podsetim na ključnu činjenicu:

Šta je sve te mlade i sredovečne ljude, iz dobrostojećih porodica, iz njihovih vila i salonskih stanova, motivisalo da odu u šume i da se kao partizani bore protiv fašizma tokom II svetskog rata? I da najveći broj njih, poput Ive Lole Ribara i njegovog brata Jurice, izgube živote u borbi protiv nacista, ustaša i četnika?


Zašto upotrebljavate tu kolokvijalnu reč "nacisti". To je pejorativno. Ti ljudi nisu bili nacisti, već nacionalsocijalisti. Da li možda zbog toga što reč nacionalsocijalizam podseća na reč socijalizam? To je isto kao kada bismo umesto komunisti govorili komunjare, umesto četnici gibaničari, umesto Ljotićevci krdžalije.
I zašto niste rekli samo nacisti, već ste nabrojali i četnike i ustaše? Zar to nije bila ista bagra? Sve tri ekipe u bile totalitarne i anticivilizacijske. Svi su oni imali koncentracione logore u kojima su ubijali "niže" rase. U čemu je, na primer, razlika između Dragiše Vasića, Mileta Budaka i Hitlera? Sve promašeni umetnici i manijaci. Ili između Gebelsa i Đure Đurovića? Ili između Slobodana Jovanovića i Pavelića? Ili između Mihajla Kujundžića, Luburića i Ajnhmana?
To je sve trebalo da dobije po atomsku bombu u čelo.
rade.radumilo rade.radumilo 13:58 10.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

To je sve trebalo da dobije po atomsku bombu u čelo.


Ne nego košulju koja se kopča na leđima. Umesto toga dobili odela uniforme i još odlučivali o životu i smrti drugih ljudi.
not2old2rock not2old2rock 18:28 10.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

vlad_aleksh


Zašto upotrebljavate tu kolokvijalnu reč "nacisti". To je pejorativno. Ti ljudi nisu bili nacisti, već nacionalsocijalisti. Da li možda zbog toga što reč nacionalsocijalizam podseća na reč socijalizam? To je isto kao kada bismo umesto komunisti govorili komunjare, umesto četnici gibaničari, umesto Ljotićevci krdžalije.
I zašto niste rekli samo nacisti, već ste nabrojali i četnike i ustaše? Zar to nije bila ista bagra? Sve tri ekipe u bile totalitarne i anticivilizacijske. Svi su oni imali koncentracione logore u kojima su ubijali "niže" rase. U čemu je, na primer, razlika između Dragiše Vasića, Mileta Budaka i Hitlera? Sve promašeni umetnici i manijaci. Ili između Gebelsa i Đure Đurovića? Ili između Slobodana Jovanovića i Pavelića? Ili između Mihajla Kujundžića, Luburića i Ajnhmana?
To je sve trebalo da dobije po atomsku bombu u čelo.


Nije djovica ovde najveći idiot.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:58 12.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

not2old2rock


Nije djovica ovde najveći idiot.


Granica između idiotizma i genijalnosti lako se prelazi.
Hajde recite mi šta nije u redu u mom komentaru?
not2old2rock not2old2rock 11:34 12.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

vlad_aleksh
not2old2rock


Nije djovica ovde najveći idiot.


Granica između idiotizma i genijalnosti lako se prelazi.
Hajde recite mi šta nije u redu u mom komentaru?


Prešao si je, nema sumnje.
Pamet koja može da izjednači uglednog intelektualca, akademika (uzgred budi rečeno republikanca, levičara) Dragišu Vasića sa tvorcem "plana za rešavanje sprskog pitanja u nezavisnoj Hrvatskoj" i sa Hitlerom čiji su mu vojnici ženu i ćerku strpali u logor na Banjici i još kad ta ista pamet hoće da izjednači prvog Slobodana, jednog od najvećih srpskih intelektualaca koji je pisao o razlikama između pravne države i države fašizma i komunizma sa osnivačem ustaškog pokreta, stvorenjem odgovornim za stotine hiljada mrtvih, siguran sam da dve noge teško da mogu da je nose.
vlad_aleksh vlad_aleksh 14:10 15.12.2014

Re: Da se vratimo glavnom pitanju:

not2old2rock
vlad_aleksh
not2old2rock


Nije djovica ovde najveći idiot.


Granica između idiotizma i genijalnosti lako se prelazi.
Hajde recite mi šta nije u redu u mom komentaru?


Prešao si je, nema sumnje.
Pamet koja može da izjednači uglednog intelektualca, akademika (uzgred budi rečeno republikanca, levičara) Dragišu Vasića sa tvorcem "plana za rešavanje sprskog pitanja u nezavisnoj Hrvatskoj" i sa Hitlerom čiji su mu vojnici ženu i ćerku strpali u logor na Banjici i još kad ta ista pamet hoće da izjednači prvog Slobodana, jednog od najvećih srpskih intelektualaca koji je pisao o razlikama između pravne države i države fašizma i komunizma sa osnivačem ustaškog pokreta, stvorenjem odgovornim za stotine hiljada mrtvih, siguran sam da dve noge teško da mogu da je nose.


Moj je komentar bio ironičan. I bio je upućen autoru bloga. Ubuduće da znaš ako se ponovi. Ne daj se provocirat.
hajkula1 hajkula1 21:31 09.12.2014

"Mućni glavom"


Mućni glavom

Ako ima šta da se mućka. Potrebna su jaja, razumeš.

Šta uopšte znamo o uslovima? Tajni ugovori, tajni pregovori. Samo su laži javne. Sada pošto smo AV (i više drugih) uhvaltili u laži, treba li da mu verujemo, bilo šta?

Konkretno, šta znamo o ponudama koje dobijamo iz Rusije?

Šta znamo o uslovima i ucenama iz EU i SAD?


Ovde samo linkujem tekst a ko hoće neka čita. Pa neka mućka glavom.


http://www.ceopom-istina.rs/vesti/ana-filimonova-za-rusku-pravdu/



oskar-z-wild oskar-z-wild 00:35 10.12.2014

Da li bi ti donirala CEOPOMU neku paru?

Ovde samo linkujem tekst a ko hoće neka čita. Pa neka mućka glavom.
"Samo linkuješ" ili promovišeš. Naivna ili ...


Ако посећујете ЦЕОПОМ и у њему налазите свој кутак истине, патриотизма и бунта против нестајања Србије у сивилу глобализма, знајте да живимо и радимо у јако тешким материјалним условима и да нас само то спречава да будемо далеко квалитетнији, дубљи, садржајнији.

Донирајте нас. Помозите опстанак и развој независног, антиглобалистичког, пројекта ЦЕОПОМ-Истина, јер тиме помажете борбу за демаскирање политичких манипулација којима Вас свакоднево излажу режимски информативни и таблоидни медији, помажете своје право да сазнате ИСТИНУ о томе где нас воде, шта од нас желе и шта су алтернативе…

Донације можете извршити преко динарског рачуна, или банкарским трансфером из иностранства.

Динарски рачун: 250 – 1210001581500 – 28 код Eurobank EFG

(Уплату вршите попуњавањем стандарне уплатице или налога за пренос са сврхом уплате: донација за Сајт ЦЕОПОМ-Истина)

Девизне инструкције за доларске уплате по приложеном свифту 1, а за уплате у еврима по свифту 2: (погледајте клик доле)

Преузмите инструкције за плаћање (СВИФТ) кликом овде.

Контакт за питања и остале врсте донација:

donacije@ceopom-istina.rs

Сви донатори (правна и физичка лица) који покажу интерес за тим биће одговарајуће маркентишки третирани промоцијом на сајту и осталим фазама Пројекта, а онима који желе да остану анонимни гарантујемо право на приватност.

Помозите нам. Има простора за напред, али сами не можемо. Сваки приход је добро дошао. Јер, Они имају Сороша, а ми себе и ВАС


Izgleda da današnji udbaši i kagebeovci moraju sami da se finansiraju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana