Eksperimenti u blogovanju| Jubileji

25.000

Hansel RSS / 09.12.2014. u 00:13

Свих ових година препуштао сам оним неким аматерима стотке, двестотке...
али, 25. хиљадарка је ипак моја! ;)

Нека буде слободна тема поводом јубилеја, а ја ћу сутра да убацим нешто што сам давно обећавао (једну од ствари) .

 



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 00:23 09.12.2014

25001

25001
Hansel Hansel 00:25 09.12.2014

Re: 25001

Неееее, ово је 25000. текст (мада је било неког фулања, сећам се да је баш један блогер око 23. или 24. хиљаде покушавао да стави неки предуги текст, па се тај блог мултипликовао, после су вишкови обрисани).
nask nask 00:33 09.12.2014

Re: 25001

Moje zasluženo prvo mesto posvećujem pre svega mojoj dragoj...
Pa jeste li vi sad nešto ljuti?
Hansel Hansel 00:36 09.12.2014

Re: 25001

Таман посла! Добро нам дошао!
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:12 09.12.2014

Re: 25001

Nisi računao nekoliko stotina obrisanih
Hansel Hansel 09:38 09.12.2014

Re: 25001

Само читај даље... Иначе, број који је обрисан, не додељује се неком новом посту.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:02 09.12.2014

Re: 25001

Video sam posle
Atomski mrav Atomski mrav 14:05 09.12.2014

Re: 25001

Vidim da je najstariji tekst u arhivi objavljen 25. aprila 2006. Ako je objavljeno oko 25000 tekstova za ovih 8 i po godina, ispada da je objavljeno oko 3000 tekstova godišnje, što mu dođe oko 8 tekstova dnevno (u proseku). Ne bih rekao da su autori bili baš toliko produktivni, dakle stvaran broj ipak mora biti znatno manji...
reanimator reanimator 14:12 09.12.2014

Re: 25001

Ne bih rekao da su autori bili baš toliko produktivni, dakle stvaran broj ipak mora biti znatno manji...

Ne zaboravi renesansni period totalne demokratije, kada je svako ko je registrovan mogao da piše. Eh, to su bili dani, 20 sati dnevno na blogu
Atomski mrav Atomski mrav 14:15 09.12.2014

Re: 25001

Ne zaboravi renesansni period totalne demokratije, kada je svako ko je registrovan mogao da piše. Eh, to su bili dani, 20 sati dnevno na blogu


Da, potpalublju dugujemo dosta toga... ne samo po pitanju kvantiteta.
reanimator reanimator 14:21 09.12.2014

Re: 25001

Da, potpalublju dugujemo dosta toga... ne samo po pitanju kvantiteta.

Slažem se, apsolutno najkvalitetnija faza bloga. Naravno, ne računa se par heroja koji su skapirali da mogućnost pisanja podrazumeva da više ne mora da se komentariše, nego da sve što ti u toku dana padne na pamet podeliš sa svetom krpz novi blog :)
U svakom slučaju, dnevno 30 - 40 tekstova, pa tako jedno 2 godine. Malo je 25 soma :)
Atomski mrav Atomski mrav 23:49 09.12.2014

Re: 25001

Naravno, ne računa se par heroja koji su skapirali da mogućnost pisanja podrazumeva da više ne mora da se komentariše, nego da sve što ti u toku dana padne na pamet podeliš sa svetom krpz novi blog :)


Bless them!

Nego, sad sam skontao da i mi blogeri imamo serijske brojeve i da smo se nas dvojica očigledno registrovali u kratkom razmaku i da smo poprilični starosedeoci na blogu... šije nas samo ivana23 (od blogera koji komentarišu ovaj tekst).
Hansel Hansel 01:01 10.12.2014

Re: 25001

Nego, sad sam skontao da i mi blogeri imamo serijske brojeve i da smo se nas dvojica očigledno registrovali u kratkom razmaku i da smo poprilični starosedeoci na blogu... šije nas samo ivana23 (od blogera koji komentarišu ovaj tekst).

Какав утицај сам оставио на аналитичност блогера!
reanimator reanimator 08:07 10.12.2014

Re: 25001

Nego, sad sam skontao da i mi blogeri imamo serijske brojeve i da smo se nas dvojica očigledno registrovali u kratkom razmaku i da smo poprilični starosedeoci na blogu... šije nas samo ivana23 (od blogera koji komentarišu ovaj tekst).

Odlična tema za blog. Ko se kada registrovao. Pa da vidimo ko ovde ozbiljno radi, a ko se samo zajebava
milisav68 milisav68 10:39 10.12.2014

Re: 25001

Atomski mrav
Nego, sad sam skontao da i mi blogeri imamo serijske brojeve .

A gde to može da se vidi?

Atomski mrav Atomski mrav 10:57 10.12.2014

Re: 25001

A gde to može da se vidi?


Hmmm, da vidimo - bloger broj 54046, milisav68:



Mi blogoveterani imamo pristup ovoj maloj crnoj knjižici gde smo svi upisani...
Šalim se, klikneš na nick i pogledaš URL, u njemu je redni broj. Ili samo pređeš mišem preko nicka i pogledaš statusnu liniju u svom browseru.
milisav68 milisav68 11:43 10.12.2014

Re: 25001

Atomski mrav
A gde to može da se vidi?


Hmmm, da vidimo - bloger broj 54046, milisav68:



Mi blogoveterani imamo pristup ovoj maloj crnoj knjižici gde smo svi upisani...
Šalim se, klikneš na nick i pogledaš URL, u njemu je redni broj. Ili samo pređeš mišem preko nicka i pogledaš statusnu liniju u svom browseru.



nikvet pn nikvet pn 12:35 10.12.2014

Re: 25001

milisav68

Atomski mrav


Јој гуштери ...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:20 10.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

reanimator

Odlična tema za blog. Ko se kada registrovao. Pa da vidimo ko ovde ozbiljno radi, a ko se samo zajebava


Džaba vam novci, moji sinovci:



PS: U poverenju - učlanjavao sam se ja i znatno ranije pod raznim nikovima, ali me više puta banovalo, pa ne verujem da mi se i taj prvoborački staž računa.
reanimator reanimator 18:27 10.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

PS: U poverenju - učlanjavao sam se ja i znatno ranije pod raznim nikovima, ali me više puta banovalo, pa ne verujem da mi se i taj prvoborački staž računa.

Ne brini Džeremi, imaš svedoke
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:53 10.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

Kad se bude upisivao prvoborčki staž računam na tebe. Narvano, ovde nije važno ko je bio četnik, a ko partizan. To smo prevazišli.
adriana adriana 09:03 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006



Mene ne zanima toliko staž, koliko prvoboračka penzija.

- Šta želiš da budeš kad porasteš?
- Penzioner.
reanimator reanimator 09:06 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

Mene ne zanima me toliko staž

Ne bi ni mene zanimao da sam 172117
adriana adriana 10:21 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

reanimator
Mene ne zanima me toliko staž

Ne bi ni mene zanimao da sam 172117


A grožđe je ionako zeleno
larisa_bg larisa_bg 16:20 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

reanimator
Mene ne zanima me toliko staž

Ne bi ni mene zanimao da sam 172117


pozdrav od blogerke 167001 (zamisli, izmakao mi okrugli broj za dlaku! pu!)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:12 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

Ja sam 4560. Ko li je drug član br. 1?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

Vojislav Stojković
Ja sam 4560. Ko li je drug član br. 1?


Restak :)

Nemam pojma, a stvarno je zanimnjivo.
reanimator reanimator 23:24 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

Ja sam 4560. Ko li je drug član br. 1?

Prvih 5 - 6 su sigurno glavonje iz saveza :) Ima da sprovedem istragu i da otkrijem ko je prvi iz naroda :)
emsiemsi emsiemsi 23:40 11.12.2014

Re: 25001

reanimator
Nego, sad sam skontao da i mi blogeri imamo serijske brojeve i da smo se nas dvojica očigledno registrovali u kratkom razmaku i da smo poprilični starosedeoci na blogu... šije nas samo ivana23 (od blogera koji komentarišu ovaj tekst).

Odlična tema za blog. Ko se kada registrovao. Pa da vidimo ko ovde ozbiljno radi, a ko se samo zajebava

Ја покушавам да овом месту додам на озбиљности !
emsiemsi emsiemsi 23:43 11.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

Vojislav Stojković
reanimator

Odlična tema za blog. Ko se kada registrovao. Pa da vidimo ko ovde ozbiljno radi, a ko se samo zajebava


Džaba vam novci, moji sinovci:



PS: U poverenju - učlanjavao sam se ja i znatno ranije pod raznim nikovima, ali me više puta banovalo, pa ne verujem da mi se i taj prvoborački staž računa.

Јбт, кажу да има више таквих, као и ти, који су били икс пута бановани !?
branek branek 10:59 12.12.2014

Re: 25001

Atomski mrav
Naravno, ne računa se par heroja koji su skapirali da mogućnost pisanja podrazumeva da više ne mora da se komentariše, nego da sve što ti u toku dana padne na pamet podeliš sa svetom krpz novi blog :)


Bless them!

Nego, sad sam skontao da i mi blogeri imamo serijske brojeve i da smo se nas dvojica očigledno registrovali u kratkom razmaku i da smo poprilični starosedeoci na blogu... šije nas samo ivana23 (od blogera koji komentarišu ovaj tekst).


Ima nas još članova malo starijih od tebe. :)
Redovno čitam, povremeno komentarišem. Ne upuštam se u diskusije, jer iskreno, nemam živaca.

Na internetu sam od 1996, i potpuno znam svaki tip osobe koja može tu da se pojavi. Pored 100 dobrih, uvek ima neko ko se trudi da bude samo troll, provokator, ili šta već... Ja sam živce pogubio... :) :)

Srećan 25000...
larisa_bg larisa_bg 21:41 12.12.2014

Re: 25001

branek

Na internetu sam od 1996, i potpuno znam svaki tip osobe koja može tu da se pojavi.


U koji tip spadaju oni što misle da znaju sve o svim ljudima?

branek

Ja sam živce pogubio... :) :)


Pa ako si pogubio živce, onda ništa nisi naučio o internetu. Prvo je trebalo da naučiš da tu sve mora da se radi laganica.

branek

uvek ima neko ko se trudi da bude samo troll, provokator, ili šta već...


jesam to sad ja, u ovom slučaju?
Hansel Hansel 13:02 13.12.2014

Re: Drug član od: 25.10.2006

larisa_bg
reanimator
Mene ne zanima me toliko staž

Ne bi ni mene zanimao da sam 172117

pozdrav od blogerke 167001 (zamisli, izmakao mi okrugli broj za dlaku! pu!)

Да ли је могуће да је оволико регистрованих до сада? Немам сада времена, али можда до закључавања блога проверим на "пешачки начин" колико је стварно регистрованих.
razmisljam razmisljam 00:23 09.12.2014

Хе...

'Ајд' да уђем у историју Блога.

Н.З. Исто пролазно време. Јесам ли ја друга зато што ми је коментар дужи?

Мислим, не признајем ништа осим поштене деобе првог места.
Hansel Hansel 00:30 09.12.2014

Re: Хе...

razmisljam
'Ајд' да уђем у историју Блога.

Н.З. Исто пролазно време. Јесам ли ја друга зато што ми је коментар дужи?

Мислим, не признајем ништа осим поштене деобе првог места.

У питању су делови секунде! Једино могу да ти учиним да обришем онај први коментар. У сваком случају, проглашавам деобу званичном!

Надам се да ће бити добра атмосфера на блогу, ја се сморио пеглањима неког текста који треба да буде што једноставнији, по стоти пут... а ни иначе нисам баш неки аниматор... Зато очекујем Реаниматора!
nask nask 00:42 09.12.2014

Re: Хе...

Ove vaše odluke za zelenim stolom ne priznajem. Ja sam pošteno pobedio i nemam nameru da se posle dugogodišnjih odricanja i mukotrpnih treninga odreknem prvog mesta.
Hansel Hansel 00:47 09.12.2014

Re: Хе...

Важи, важи, ти си Фелпс, а Размишљалица ће морати, и поред мог навијања, да остане Чавић.
nask nask 00:52 09.12.2014

Re: Хе...

Jel ti to mene pederom nazivaš? Sad ću Peđi da te tužim.
Hansel Hansel 01:01 09.12.2014

Re: Хе...

Што, јел' Фелпс те оријентације? Нисам знао. (EDIT: можда мислиш на карактер?)

P. S. Ком Пеђи?
nask nask 01:12 09.12.2014

Re: Хе...

Samo se ti pravi naivan pa kad krene lobi da te obrađuje...
Hansel Hansel 01:40 09.12.2014

Re: Хе...

Нека проба(ју)!
Hansel Hansel 00:23 09.12.2014

Можда једно добро (вечно) питање

Зашто смо уопште на Блогу?!
razmisljam razmisljam 00:26 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Hansel
Зашто смо уопште на Блогу?!


42
myredneckself myredneckself 00:27 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Hansel
Зашто смо уопште на Блогу?!

Mislim da krademo bogu dane.
Hansele, srećna ti Nova Godina! (kad sam već svratila, a ne razumem ništa od napisanog.)
Hansel Hansel 00:32 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Хвала, и теби срећна!

Погледај линк текста: http://blog.b92.net/text/25000/25000/ – ово масно је број текста, сваки нови текст има за један већи број.

Hansel Hansel 00:34 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

razmisljam
Hansel
Зашто смо уопште на Блогу?!


42

Хаха, ако сам те добро схватио, нема везе с тим. То је требало (стварно) да буде само "аниматорско" питање. (Разлози су ми одавно јасни, бар за мене. )
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:42 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Погледај линк текста: http://blog.b92.net/text/25000/25000/ – ово масно је број текста, сваки нови текст има за један већи број.



je-bo-te!
kao da sam sve ove godine ,na blogu, živeo u mraku i onda je hansel konačno upalio svetlo.
Hansel Hansel 00:44 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Е, сад ја не знам да ли си бар малчице озбиљан или се скроз зезаш.
nask nask 00:48 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

kao da sam sve ove godine ,na blogu, živeo u mraku i onda je hansel konačno upalio svetlo.


I to odma sa 25 000 lux. Dobro da ne oslepesmo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:48 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

što znači, da trenutno pišem komentar pod rednim brojem 1631513. tek sad shvatam koliko je irelevantno hvatanje jubileja na blogu (tipa prvi,stoti,dvestoti komentar...)

odjednom,čitav moj život na blogu je čista laž - kako sad nastaviti blogovanje sa istim žarom,sa istim stremljnjem ka trolu,ka novim stotim komentarima... kada je svaki naredni samo još jedan link u nizu od 1631513,1631514... ?
myredneckself myredneckself 00:48 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Hansel
Хвала, и теби срећна!

Погледај линк текста: http://blog.b92.net/text/25000/25000/ – ово масно је број текста, сваки нови текст има за један већи број.


A-ha... Eee, odmah sam otišla na moje stranice i vidim da sam blizu 25000!
Da li se to računaju i postovi i komentari?
Prvi put sam obratila pažnju na taj broj, sada kad si to rekao.
nask nask 00:57 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

@stefan, polako, polako, proći će to i sve će opet biti uredu. I nemoj u ovakvom stanju ni slučajno na blog kod Vojislava Stojkovića.
Hansel Hansel 00:58 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

stefan.hauzer
što znači, da trenutno pišem komentar pod rednim brojem 1631513. tek sad shvatam koliko je irelevantno hvatanje jubileja na blogu (tipa prvi,stoti,dvestoti komentar...)

odjednom,čitav moj život na blogu je čista laž - kako sad nastaviti blogovanje sa istim žarom,sa istim stremljnjem ka trolu,ka novim stotim komentarima... kada je svaki naredni samo jedan link u nizu od 1631513,1631514...

Ау, па ти упадаш у озбиљну (блого)егзистенцијалну кризу!

Не дај се! (Иначе, десило ми се да сам неколико пута "убо" коментар са три, мислим једном и са четири нуле на крају. )

myredneckself
A-ha... Eee, odmah sam otišla na moje stranice i vidim da sam blizu 25000!
Da li se to računaju i postovi i komentari?
Prvi put sam obratila pažnju na taj broj, sada kad si to rekao.


Сад ја тебе не разумем. Ееее, па не – овај број се односи на све текстове на Блогу (то је бар моја интерпретација и не знам да ли је архива урачуната у то – онај први Блог Б92), а коментари се броје одвојено.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:09 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

:) ništa ,što dobar san ne može rešiti.


Hansel Hansel 01:15 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Ево ти и једна позната мелодија, мада је ти можда и не памтиш(?); нека буде за оне који је памте и који су пропустили крај једног скорашњег блога:

myredneckself myredneckself 01:19 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Hansel
Сад ја тебе не разумем. Ееее, па не – овај број се односи на све текстове на Блогу (то је бар моја интерпретација и не знам да ли је архива урачуната у то – онај први Блог Б92), а коментари се броје одвојено.

Da, biće da je na sve tekstove, nisam ja to valjano skontala.
Pa, kako sam mogla pomisliti da sam baš tako brbljiva, da sam se skoro 25 tisuća puta oglasila tokom ovih godina?!
Hansel Hansel 01:38 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Чуј, у просеку по један коментар на сваком тексту (мада је ипак било изгледа мање, в. одговор Атомском), можда се и јеси толико пута огласила.

Мора да је неком од админа доступна та статистика. Мада, можда боље да је и не знамо?
blogovatelj blogovatelj 02:22 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Mislim da krademo bogu dane.


Krademo blogu dane.
reanimator reanimator 08:17 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

tek sad shvatam koliko je irelevantno hvatanje jubileja na blogu (tipa prvi,stoti,dvestoti komentar...)


"Možda me istorija ne pamti, ali me protivnici pamte".
(ovo bih ja izjavio da sam Dario Hubner)
Hansel Hansel 09:37 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Ја теби посвећујем овај јубилеј!
mariopan mariopan 10:03 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Hansel
Зашто смо уопште на Блогу?!

Забавно је?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:17 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

"Možda me istorija ne pamti, ali me protivnici pamte".
(ovo bih ja izjavio da sam Dario Hubner)



hubner je bio faca ;ali to smo utvrdili odavno. nego,zipa,sad kad osvojim komentar u tekstu pod rednim borjem 200 ,a ono link vodi na samo još jedan komentar u nizu od milion i šesto hiljada... blog = svemir :)
adriana adriana 14:39 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Da upratim ovo na vreme, možda i naučim nešto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Мора да је неком од админа доступна та статистика.


Nekad je bila.
Pa bili pigodni novogodišnji blogovi gde oni objave tu statuistiku, koliko blogova, koliko komentara, ko je najviše brbljao, koji su blogovi najčitaniji, najkomentarisaniji...
Nekad su se oni za ovo interesovali..
ivana23 ivana23 20:30 09.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

hoochie coochie man
Pa bili prigodni novogodišnji blogovi gde oni objave tu statuistiku, koliko blogova, koliko komentara, ko je najviše brbljao, koji su blogovi najčitaniji, najkomentarisaniji...Nekad su se oni za ovo interesovali..


Nekad bilo, sad se spominjalo...

Poslednje oglasavanje urednistva

Davno vala beše!
Hansel Hansel 01:07 10.12.2014

Re: Можда једно добро (вечно) питање

Mnogo-srece-i-dobrodosli-u-2011-tu-godinu

Ма... све је већа вероватноћа да ћемо и ове Нове године добити честитку. Само, од -- менаџмента.
ivana23 ivana23 00:56 09.12.2014

***

Atomski mrav Atomski mrav 01:17 09.12.2014

Re: ***

Čekaj, vidi, stani - je li ovo 25000-ti tekst na B92 blogu uključujući i "stari" blog na drupalu ili je u pitanju samo "Novi Zavet"?
Hansel Hansel 01:35 09.12.2014

Re: ***

:)

Ево, сада сам добио идеју како да проверим.

Први међузакључак: односи се на нови.

АЛИ: Први блог у низу у овдашњој архиви има број 19 (можда су рађени неки тестови), па има понеког прескакања...

АЛИ2: Пошто има 890 страница за преглед свих текстова, а пошто на једној страници има 15, добијамо број од само 13350. Тешко да је обрисано толико много текстова до 25.000, мада можда и јесте приликом уноса текста (само ја сам неколико пута брисао). Али, сумњам да је баш толико.

Мора да софтвер, гле чуда, нешто багује.

Пих, демистификовах сопствено "постигнуће", али број је број.

myredneckself myredneckself 01:45 09.12.2014

Re: ***

Atomski mrav
Čekaj, vidi, stani - je li ovo 25000-ti tekst na B92 blogu uključujući i "stari" blog na drupalu ili je u pitanju samo "Novi Zavet"?
Atomski,
čekam, vidim, stala jesam - izgleda da se bližimo kraju, sve će nam se uskoro kasti u Otkrovenju.
Dakle, strpljen spašen.
Hansel Hansel 01:51 09.12.2014

Re: ***

Знаш шта, не знам да ли имамо овде неког научника или "научника" који је рâд да мало загребе по нумерологији Блога, али Њутн је израчунао, анализирајући Библију, да ће смак света 2060.
razmisljam razmisljam 01:54 09.12.2014

Re: ***

Hansel


AЛИ2: Пошто има 890 страница за преглед свих текстова, а пошто на једној страници има 15,


Ау, бре! Како петнаЈст кад има дваЈест? Бре.

Мислим, запазиш број блога тамо негде у ћошкету, готово па невидљив, а нумеш да бројиш ни на све прсте.
Hansel Hansel 01:56 09.12.2014

Re: ***

Само да се исправим , не неким страницама има и 20 текстова, можда број приказа зависи од величине оних уводних делова... морам сада да спавам, истраживаћемо сутра.
mirelarado mirelarado 01:58 09.12.2014

Re: ***

Мора да софтвер, гле чуда, нешто багује.


То никако не сме да нас спречи да долично прославимо и обележимо овај твој јубиларни пост. Је л' пише да је 25.000. пост? Пише. Онда, да се слави.
Hansel Hansel 02:02 09.12.2014

Re: ***

razmisljam
Ау, бре! Како петнаЈст кад има дваЈест? Бре.

Мислим, запазиш број блога тамо негде у ћошкету, готово па невидљив, а нумеш да бројиш ни на све прсте.

Хехе, управо сам сада констатовао. Али, ево сада проверих, на оној 890. коју сам гледао (па пребројавање неосновано уопштио) има 15.

Видећемо кад још неко објави неки текст, изгледа да се странице у низу "пуне" уназад -- одозго, па прва, друга... и даље до претпоследње имају по 20 текстова, а последњој -- шта остане.
Hansel Hansel 02:06 09.12.2014

Re: ***

mirelarado
То никако не сме да нас спречи да долично прославимо и обележимо овај твој јубиларни пост. Је л' пише да је 25.000. пост? Пише. Онда, да се слави.

Па, кад тако кажеш... шта нам друго преостаје!
razmisljam razmisljam 02:08 09.12.2014

Re: ***

Hansel

Видећемо кад још неко објави неки текст, изгледа да се странице у низу "пуне" уназад -- одозго, па прва, друга... и даље до претпоследње имају по 20 текстова, а последњој -- шта остане.


Управо тако. По истом принципу се пуне и странице твог личног блога.

Ц, ц, ц... Овако озбиљна тема и тако битан јубилеј а ти запрепашћујуће, запањујуће и фрапантно неприпремљен.

Hansel Hansel 02:11 09.12.2014

Re: ***

АЛИ, битно је да водим дијалог! И да, кроз њега, увиђам своје грешке и сазнајем!
myredneckself myredneckself 02:15 09.12.2014

Re: ***

Hansel
Њутн је израчунао, анализирајући Библију, да ће смак света 2060.

E, a taj grešnik uopšte nije pirio u 'ladno. Znao je svašta da izračuna o zvezdama, ali je priznao da ništa ne zna da izračuna o the madness of people.
Znači, 2060?!
Sori, malo mi dugo da to čekam, ser Ajzače.
Atomski mrav Atomski mrav 02:15 09.12.2014

Re: ***

Atomski,
čekam, vidim, stala jesam - izgleda da se bližimo kraju, sve će nam se uskoro kasti u Otkrovenju.


Uh, blogeri apokalipse i strašni blogovski sud... jedva čekam!



“That sounds like Gabriel’s trumpet. You know what that means, kids.” – Ned Flanders
“Yay! Judgment Day!” – Rod & Todd Flanders
Atomski mrav Atomski mrav 02:17 09.12.2014

Re: ***

Је л' пише да је 25.000. пост? Пише. Онда, да се слави.

A jel' to po Gregorijanskom ili Julijanskom kalendaru? Mislim, možda je trebalo proslaviti ovaj jubilej pre 13 dana ili je red da ga proslavimo za 13 dana...
myredneckself myredneckself 02:19 09.12.2014

Re: ***

Nekadašnja noćna smena posle dugo vremena u punom sastavu!
(mirelarado, razmisljam, mrns)
mirelarado mirelarado 02:20 09.12.2014

Re: ***

A jel' to po Gregorijanskom ili Julijanskom kalendaru? Mislim, možda je trebalo proslaviti ovaj jubilej pre 13 dana ili je red da ga proslavimo za 13 dana...


Сад сам и ја у дилеми...

П.С: Поздрав трећој смени! :)
Hansel Hansel 02:22 09.12.2014

Re: ***

Ово је блогијански календар (е, а само бројка звучи к'о календар из Звезданих стаза, знаш оно "Капетанов дневник, звездани дан 15128..." ). А видите да ни он није баш тачан.

Поздрављам и ја трећу смену, видимо се!
Atomski mrav Atomski mrav 02:27 09.12.2014

Re: ***

А видите да ни он није баш тачан.

Tja, ako se pokoje blogovsko jevanđelje i zagubilo, nije kraj sveta (još uvek)...

razmisljam razmisljam 02:44 09.12.2014

Re: ***

mrns

Nekadašnja noćna smena posle dugo vremena u punom sastavu!
(mirelarado, razmisljam, mrns)


Е, давно, давно беше тоооо... ( Мах, мах! )

mirelarado


П.С: Поздрав трећој смени! :)


Хвала, такође.

Хансел

Поздрављам и ја трећу смену, видимо се!


Трећа смена узвраћа поздраве.

Него, сад бих се жива појела што вечерас нисам улетела са блогом који планирам већ неколико дана и који ич није био захтеван за објављивање. Ала би то било врхунско осујећивање генијалног ти плана. Но, сад... ш'а је, ту је...
milisav68 milisav68 08:41 09.12.2014

Re: ***

Hansel
Само да се исправим , не неким страницама има и 20 текстова, можда број приказа зависи од величине оних уводних делова... морам сада да спавам, истраживаћемо сутра.

Zavisi i od ličnog podešavanja, ako koristiš Maksine/Vučkove čarolije onda imaš konstantno 20 blogova (samo naslovi).
adriana adriana 09:20 09.12.2014

Re: ***

али број је број.


"Pravila su pravila."
Hansel Hansel 09:34 09.12.2014

Re: ***

milisav68

И овако је 20, разрешили смо то у међувремену.
razmisljam
Него, сад бих се жива појела што вечерас нисам улетела са блогом који планирам већ неколико дана и који ич није био захтеван за објављивање. Ала би то било врхунско осујећивање генијалног ти плана. Но, сад... ш'а је, ту је...

Молим Вас, колегинице, па нисам ја баш тако аматерски вребао тренутак, иако на први поглед немам искуства у јурењу јубилеја. Чак сам помало играо и против правила (када би постојала), али о томе други пут...
bocvena bocvena 09:37 09.12.2014

Re: ***

blog je savršena forma za nas šatro pisce bez ambicija.
egzibicioniste, takoreći:)

u to ime, da popijemo koju.
margos margos 14:23 09.12.2014

Re: ***

milisav68
Hansel
Само да се исправим , не неким страницама има и 20 текстова, можда број приказа зависи од величине оних уводних делова... морам сада да спавам, истраживаћемо сутра.

Zavisi i od ličnog podešavanja, ako koristiš Maksine/Vučkove čarolije onda imaš konstantno 20 blogova (samo naslovi).

Kad reče Maksa....

danas mu je r'dan! :)

Hansel Hansel 15:06 09.12.2014

Re: ***

Срећан му дан, и нека се врати, све нам је опроштено!
a_jovicic a_jovicic 11:30 10.12.2014

Re: ***

Hansel
Знаш шта, не знам да ли имамо овде неког научника или "научника" који је рâд да мало загребе по нумерологији Блога, али Њутн је израчунао, анализирајући Библију, да ће смак света 2060.

Na osnovu blogo-konstelacija i vaskolikih bazaških čakri, sledeći ključni momenat će biti 32768 blog ... koga će biti ili biti neće. To sve zavisi od volje Tvorca i numerologije bogougodnog ID polja svete tabele blogo-baze. No uz nadu da Tvorac nije bio škrt na bajtovima, sledeći izazov bi mogao da nas dočeka tek na 2147483648-om blogu, što se uz postojeću progresiju može smatrati beskonačnošću. No pošto Internet ništa ne zaboravlja blogeri pamet u glavu i pazite šta pišete. Možda jednog dana o našoj (izgubljenoj) civilizaciji neki budući humanoidi budu sudili na osnovu naših vaskolikih blogo-pisanija.

A evo i malog saveta za vas bogo-blagosiljane koji imate autorske naloge. Za sledeći "jubilarni" blog nije neophodno čekati još 1000 napisanija ... Već 25088-mi je vrlo "okrugao" broj kojim možemo proslaviti novi jubilej. Naime u "složenoj" matematici brojnih sistema, ovaj blog ima oznaku 0x6200 (hex) što je priznaćete dosta "okrugla" brojka. Pomenuti broj ima još grandiozniju reprezentaciju u još jednom brojnom sistemu ... 061000 (oct), tako da mislim da je već vreme da blogo-autori zauzmu niski start i izbore se za jubilarni "okrugli" blog.

Oni kojima pak promakne ovaj blog mogu da ostvare svoje blogo-jubilarne-ambicije već u 25200-tom blogu, koji za sledbenike sexagesimal-nog kulta (nije ono što neki od vaših prljavih umova misle na osnovu prva tri slova) predstavlja poseban broj ... naime taj dosadni decimalni broj može se u ovom brojnom sistemu predstaviti "okruglom" reprezentacijom ... 7°0'0" (za ljubitelje prostora) ili 7h0'0" (za ljubitelje vremena)


Hansel Hansel 18:23 10.12.2014

Re: ***

Хихи, сјајно, АЈ, ако желиш да гостујеш на неком од следећих (не)јубиларних блогова, врата су ти отворена (ако буде Блога)!

EDIT:
No pošto Internet ništa ne zaboravlja blogeri pamet u glavu i pazite šta pišete. Možda jednog dana o našoj (izgubljenoj) civilizaciji neki budući humanoidi budu sudili na osnovu naših vaskolikih blogo-pisanija.

Мени је откриће било када сам чуо који су све графити нађени у Помпеји, ништа се није променило за две хиљаде година.
a_jovicic a_jovicic 02:33 11.12.2014

Re: ***

Hansel
Хихи, сјајно, АЈ, ако желиш да гостујеш на неком од следећих (не)јубиларних блогова, врата су ти отворена (ако буде Блога)!

Hvala na pozivu ... Evo čim "natrči" neko aktuelno dešavanje iz moje "zone odgovornosti" potrudiću se da napišem nešto.
zilikaka zilikaka 09:39 09.12.2014

sačuvajbože

čime se vi bavite....

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:29 09.12.2014

Re: sačuvajbože

25.000?!
Hansel Hansel 15:05 09.12.2014

Re: sačuvajbože

zilikaka
čime se vi bavite....



Ово је чиста љубомора!
hajkula1 hajkula1 21:38 09.12.2014

Re: sačuvajbože

Jelica Greganović
25.000?!



Gloopača sam najobičnija! Mislila sam da je reč o ovome


http://www.alo.rs/v-i-p/estrada/socijalni-eksperiment-kako-sam-prezivela-mesec-dana-sa-25-000/76893



P.S.

A ako nisu penzioneri, pa se ne zna datum?

......................................................................


NARAVNO, Hansel ČESTITKEEEE za tvojih 25.000
Hansel Hansel 22:37 09.12.2014

Re: sačuvajbože

Их, није то ништа!

Него, ово што си линковала ме прво подсетило на онај експеримент од пре осам година или коју више, када су посланици покушаали да живе са чак, чини ми се, истим износом (али у оно време!), па сви одустали сем Ксеније Миливојевић. Само, не нађох на брзину нешто о томе, да се подсетимо.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana