Društvo| Ljudska prava

Ko sve dobija nagrade za afirmaciju ljudskih prava

Predrag Azdejković RSS / 07.12.2014. u 22:14

Ove godine nagradu Osvjanje slobode koju dodeljuje Fond "Maja Maršićević-Tasić" dobila je profesorka  Ekonomskog fakulteta u Beogradu Danica Popović.

Nagrada "Osvajanje slobode" dodeljuje se ženi koja se svojim delovanjem zalaže za afirmaciju principa ljudskih prava, pravne države, demokratije i tolerancije u društvu.

Pa da vidimo kako profesorka afirmiše ljudska prava na svom Facebook profilu:

Kaže jedan moj profesor, Amerikanac, treba im to sve dati. Jer se u suprotnom gejevi mnogo više množe, sklapaju strejt brakove, pa prenose gene... Ali bez šale, pravo na brak je i pravo na usvajanje dece. Zamislite strejt dete koje živi u gej braku, gospode bože. 

 17819.jpg

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za afirmaciju ljudskih prava... 

 

Atačmenti



Komentari (1040)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nim_opet nim_opet 23:07 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

a tvoj partner, uz dužno poštovanje, nije ništa tvom detetu.


Evo opet to jedno shvatanje da neko spolja moze da odredjuje ko je sta mom detetu? Otac mu je onaj koji mu je presvlacio pelene, proveo noci na spavajuci u fotelji pored njega u bolnici, sa kim je prohodao, sa kim je naucio da cita, da vozi bicikl, da pliva. Dete je rodila zena koja ga je nosila 9 meseci, porodila se i imala svoje razloge da se odrekne roditeljstva. Daklem, jedini staratelji/roditelji detetu su dva oca - jedan zato sto ima biolosku vezu, drugi zato sto ima socijalnu, psiholosku, edukativnu i emotivnu vezu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:09 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Хм, питања дискриминације?
Малопре сам сазнао занимљив податак: родитељски додатак код нас престаје да важи за пето и даље дете. Зашто? Да Српчади буде мање? Не, него је закон подразумевао да су Албанци и Роми ти који имају породице са петоро деце, па није требало финансирати њихов демографски раст. Узбудљиво је да закон предвиђа, уколико се као четврто дете роде близанци, да министар лично мора да одобри додатак за то пето дете.

Такође, мајка не може да добије родитељски додатак за дете које није родила.
Такође, готове је немогуће да отац добије родитељски додатак, осим ако је мајка умрла или напустила породицу.

Рекло би се да Србији није у интересу раст њеног становништва, ако је тај раст заснован на демографском расту Албанаца и Рома. Као да они нису пожељни грађани Србије? Такође, чисто да слика буде живописнија, 2060. предвиђа се да ће Америка имати 60% небелачког становништва.

И да подсетим да сваке године 30.000 људи је мање у Србији, што, узгред, значи по аутоматизму умањење БДПа за најмање 0,5%.

Има да увозимо ону нашу црнпурасту браћу из Индије, како би то рекао Омега.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Dete je rodila zena koja ga je nosila 9 meseci, porodila se i imala svoje razloge da se odrekne roditeljstva.


Kako olako omalovažavate najvredniji, najvažniji, najplemenitiji, naj šta god, čin koji ljudska vrsta može da ostvari, da rodi dete.
Neka žena rodila i i to je nevažno!
A važnije je ko je naučio dete da vozui bicikl.
Svako na svetu nekom detetu može da bude učitelj plivanja ili vožnje bicikla, ali ne može svako da mu bude majka.
predatortz predatortz 23:14 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim


Evo opet to jedno shvatanje da neko spolja moze da odredjuje ko je sta mom detetu?


Ne neko spolja. Nebitno je šta ja mislim o tome. Zakon određuje. Ne čitaš pažljivo.
Šta nije logično u mom komentaru?
Da se treba boriti za legalizovanje istopolne zajednice? Za njeno prihvatanje?
Rekoh, ostalo će doći lako nakon te dve stvari.

Niste konstruktivni!
Vi hoćete da vas ja priznam na blogu!
Evo, ja vas priznajem. Iskreno. Koja šteta meni od toga?
Ali, ljudi, vas zakon mora da prizna.
princi princi 23:20 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

drugi zato sto ima socijalnu, psiholosku, edukativnu i emotivnu vezu.

Kladim se da ima i roze pertle... e, ako ima roze pertle onda ne može.
princi princi 23:22 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Ne neko spolja. Nebitno je šta ja mislim o tome. Zakon određuje. Ne čitaš pažljivo.

To k'o ona Zora sa šaltera od pre 2 dana (ona sa CVjevima i formularima za komentarisanje na blogu): "Molim vas, zakon je tu jasan!"
princi princi 23:24 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Kako olako omalovažavate najvredniji, najvažniji, najplemenitiji, naj šta god, čin koji ljudska vrsta može da ostvari, da rodi dete.
Neka žena rodila i i to je nevažno!
A važnije je ko je naučio dete da vozui bicikl.
Svako na svetu nekom detetu može da bude učitelj plivanja ili vožnje bicikla, ali ne može svako da mu bude majka.

Sine, prvo Re sa brošićem, sad HCM sa ovim vapajima... Ja optužih onu ženu da je alkoholičarka, ali izgleda da ja imam problem.
predatortz predatortz 23:26 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
Ne neko spolja. Nebitno je šta ja mislim o tome. Zakon određuje. Ne čitaš pažljivo.

To k'o ona Zora sa šaltera od pre 2 dana (ona sa CVjevima i formularima za komentarisanje na blogu): "Molim vas, zakon je tu jasan!"


Banalizuješ. Koji oni krasni imaju od tvojih, mojih ili bilo čijih tlapnji?
Može li u Amerikama nešto čega nema u zakonu? Ne može. Jbga, ne može ni ovde.

Niko ne može dati starateljstvo nad detetom, ako nema neki zakonski osnov za to. Šta o tome misle princi, hcm, predator, Brajović...? Od kakvog je to značaja? Mora da postoji ono 'Po članu tomitom, zakona togitog...'.
princi princi 23:35 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Niko ne može dati starateljstvo nad detetom, ako nema neki zakonski osnov za to. Šta o tome misle princi, hcm, predator, Brajović...? Od kakvog je to značaja? Mora da postoji ono 'Po članu tomitom, zakona togitog...'.

Svim tim tvojim zakonima uprkos, velika je verovatnoća da je na stotine i hiljade dece odraslo i odrasta u porodicama u kojima je jedan od roditelja otvoreni ili potisnuti homoseksualac (uzgred, homoseksualnost nije nešto što je zakucano, ima puno slučajeva u kojima ljudi homoseksualne porive otkriju pod stare dane).

Zakoni kodifikuju (ili bi makar trebalo da kodifikuju) etičke norme nekog društva. Ja ne pričam ovde o legalnosti nego o nekom moralu, principu. Da vidimo ko gde stoji, da se prebrojimo (s tim što ja nikako ne bih voleo da ubrajam sebe u te u koje me ti guraš).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:37 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

predatortz
Šta o tome misle princi, hcm, predator, Brajović...? Od kakvog je to značaja? Mora da postoji ono 'Po članu tomitom, zakona togitog...'.

Па нећемо ваљда да се држимо закона као пијан плота?
Хм?
Хоћемо.
Јер не може да се арбитрарно, како коме дуне, у доброти -- шта доброти: предоброти његовог племенитог и меког срца -- неком детету, пред очима, помагати, а другоме не. Особито ако су те очи далеко, предалеко од српске деце. (Што су ми досадне и тупаве алузије које морам да правим, баш је оно... смарање, што кажу клинци. Некако бедно.)

Зато сам и окачио ове актуелне законе, да се види како је уграђена различита врста дискриминације у њих.
predatortz predatortz 23:38 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
Niko ne može dati starateljstvo nad detetom, ako nema neki zakonski osnov za to. Šta o tome misle princi, hcm, predator, Brajović...? Od kakvog je to značaja? Mora da postoji ono 'Po članu tomitom, zakona togitog...'.

Svim tim tvojim zakonima uprkos, velika je verovatnoća da je na stotine i hiljade dece odraslo i odrasta u porodicama u kojima je jedan od roditelja otvoreni ili potisnuti homoseksualac (uzgred, homoseksualnost nije nešto što je zakucano, ima puno slučajeva u kojima ljudi homoseksualne porive otkriju pod stare dane).


Slažem se. Ali, kakve to veze ima sao ovim o čemu ja pišem?
nim_opet nim_opet 23:38 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

hoochie coochie man
Dete je rodila zena koja ga je nosila 9 meseci, porodila se i imala svoje razloge da se odrekne roditeljstva.


Kako olako omalovažavate najvredniji, najvažniji, najplemenitiji, naj šta god, čin koji ljudska vrsta može da ostvari, da rodi dete.
Neka žena rodila i i to je nevažno!
A važnije je ko je naučio dete da vozui bicikl.
Svako na svetu nekom detetu može da bude učitelj plivanja ili vožnje bicikla, ali ne može svako da mu bude majka.


Evo, opet spolja neko osudjuje odluke koju je zena donela o svom roditeljskom pravu. Odakle i na osnovu cega takva drskost? Njeno telo, njene odluke - ne nije zelela da abortira, ali nije zelela da se brine o detetu. Donela je najverovatnije najtezu odluku u svome zivotu. I sada ce neko sa strane, bezosecajan do bola, bez ikakvog konteksta ili zelje da isti sazna da donosi sud o toj zeni, njenom partneru, njihovom odnosu i odlukama? Jel to ima jos bezgresnih da bacaju kamenje?

Ja otkrih odavno da se u Srbiji stid odavno izgubio, ali se i dalje iscudjavam - kako neki ljudi barem ne pocrvene kad kazu nesto ovako?
nim_opet nim_opet 23:40 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Niste konstruktivni!
Vi hoćete da vas ja priznam na blogu!
Evo, ja vas priznajem. Iskreno. Koja šteta meni od toga?
Ali, ljudi, vas zakon mora da prizna.


Jok, uopste me ne zanima licno priznanje nicije. Ni na blogu, a ni van istoga. Samo ukazujem da zakoni i drustveno uredjenje nisu apstrakne stvari koje se odnose na "tamo nekoga". U pitanju su pravi ljudi koje ovakve stvari pogadjaju na najgori moguci nacin.
princi princi 23:40 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Evo, opet spolja neko osudjuje odluke koju je zena donela o svom roditeljskom pravu.

Pa to je centralna rasprava ovde. Pravo na individualna prava (ovo nisam baš najsrećnije napisao, ali ko hoće shvata). Sreća pojedinca vs "društvene" norme. Napisah još tamo na prvoj strani da je Srbija još u policijskom stanju svesti, da se u Srbiji građani ne vide kao građani nego kao pripadnici nekog stada. A kao pripadnik stada ima da budeš takav ili nikakav.
princi princi 23:42 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Ali, kakve to veze ima sao ovim o čemu ja pišem?

Pa ima jer ti govori da život ne može da čeka! On se odvija i mimo zakona. O moralnoj strani pitanja, koja mene mnogo više zanima sam ti pisao u drugom pasusa posta koji si citirao.
qqriq qqriq 23:44 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Svim tim tvojim zakonima uprkos, velika je verovatnoća da je na stotine i hiljade dece odraslo i odrasta u porodicama u kojima je jedan od roditelja otvoreni ili potisnuti homoseksualac (uzgred, homoseksualnost nije nešto što je zakucano, ima puno slučajeva u kojima ljudi homoseksualne porive otkriju pod stare dane).

nekad dovoljno da otvore dušu.
princi princi 23:45 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

nekad dovoljno da otvore dušu.

Kaži neku kukuriku, podrži me, majku mu, izgiboh ovde!
qqriq qqriq 23:47 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Kaži neku kukuriku, podrži me, majku mu, izgiboh ovde!

samo te gledam!

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Evo, opet spolja neko osudjuje odluke koju je zena donela o svom roditeljskom pravu.


Ne osuđujem odluke neke konkretne žene, jer se svakakve odluke moraju odonosiit, nekada i strašne, ali kritikujem stav da nije važno ko je dete rodio nego ko ga učio da vozi bicikl.
Dobro je da ga bilo ko nauči da vozi bicikl ako to već ne mogu ili neće roditelji, ali je najbolje da mu pelene menja, i pored kreveta dok je bolesno, sedi majka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

kako neki ljudi barem ne pocrvene kad kazu nesto ovako?


Ja bih da sam na tvom mestu
predatortz predatortz 23:50 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

nim_opet
Niste konstruktivni!
Vi hoćete da vas ja priznam na blogu!
Evo, ja vas priznajem. Iskreno. Koja šteta meni od toga?
Ali, ljudi, vas zakon mora da prizna.


Jok, uopste me ne zanima licno priznanje nicije. Ni na blogu, a ni van istoga. Samo ukazujem da zakoni i drustveno uredjenje nisu apstrakne stvari koje se odnose na "tamo nekoga". U pitanju su pravi ljudi koje ovakve stvari pogadjaju na najgori moguci nacin.


Da, tu se nas dvojica slažemo. Slušaj, ne znam da li je ovo što pišeš hipotetička situacija, ili tvoja životna priča. Neman nikakvo pravo na radoznalost, na kraju krajeva.
Suština je da zakone treba menjati, prilagođavati i vremenu i ljudima.
Ja ne vidim angažman LGBT zajednice u Srbiji da se stvari odvijaju u tom pravcu.
Ja vidim priču oko parade, koja traje par nedelja - i to je to.
I to, po mojoj proceni, jako pogrešnu priču. Hoće se prihvaćenost od zajednice, a ona je takva kakva jeste, a gura joj se prst u oko...
Sve se svodi na promociju par istih faca, tupave performanse. Onda vas jure manijaci, psihopate razne, pa to dođe kao kec na desetku onima koji su profesionalizovali svoju homoseksualnost.
Uz dužno poštovanje, ne vidim neko ozbiljno zalaganje vaše zajednice za vaša prava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:04 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

ne znam da li je ovo što pišeš hipotetička situacija, ili tvoja životna priča.


Pa valjda hipotetička?
Ako je realna životna priča problematična je iz makar dva razloga.
Prvi je taj da li se uopšte lične životne priče trebaju uključivati u ovakve razgovore, a drugi, važniji, ako se već uključe onda treba da budu potpune, a ne ovako sa jednim suvoparnim detljom, majka otišla, drugi tata presvlačio pelene, pa se vi sad odlučite.

Što je otišla, šta ju je na to nateralo, ima li uzroka u drugom tati, i još masa stvari važnih za razumevanje situacije da bi se neki zaključci izveli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:04 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

hoochie coochie man
Dete je rodila zena koja ga je nosila 9 meseci, porodila se i imala svoje razloge da se odrekne roditeljstva.


Kako olako omalovažavate najvredniji, najvažniji, najplemenitiji, naj šta god, čin koji ljudska vrsta može da ostvari, da rodi dete.
Neka žena rodila i i to je nevažno!
A važnije je ko je naučio dete da vozi bicikl.
Svako na svetu nekom detetu može da bude učitelj plivanja ili vožnje bicikla, ali ne može svako da mu bude majka.

Хм?
Ова није родила:


princi princi 00:10 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Prvi je taj da li se uopšte lične životne priče trebaju uključivati u ovakve razgovore, a drugi, važniji, ako se već uključe onda treba da budu potpune, a ne ovako sa jednim suvoparnim detljom, majka otišla, drugi tata presvlačio pelene, pa se vi sad odlučite.

Što je otišla, šta ju je na to nateralo, ima li uzroka u drugom tati, i još masa stvari važnih za razumevanje situacije da bi se neki zaključci izveli.

A, bre, HCM, sve vreme se radi o stvarnim ljudima, ne strip junacima. Ljudi su mnogo suroviji (neki bi rekli principijelniji) kad donose sudove o nekom hipotetičkom, nekog koga ne poznaju. Kad upoznaš nekog čoveka, mnogo si manje spreman da loše sudiš o njemu. To je poznat fenomen u psihologiji. Meni deluje da nim_opet radi neki PhD iz psihologije i da vas je navukao na taj fazon.
nim_opet nim_opet 00:12 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Ja ne vidim angažman LGBT zajednice u Srbiji da se stvari odvijaju u tom pravcu.
Ja vidim priču oko parade, koja traje par nedelja - i to je to.
I to, po mojoj proceni, jako pogrešnu priču. Hoće se prihvaćenost od zajednice, a ona je takva kakva jeste, a gura joj se prst u oko..

Oko ovoga se slazemo. Pretpostavljam iz raznih razloga, mnogih slicnim onima sa kojima se susrecu druge gradjanske organizacije, a u krajnjoj ruci i svi gradjani Srbije. Drustvo je jako interntno, drustvene promene se dogadjaju jako tesko, postoji generalna politicka apatija itd itd itd. Anyway, bolje i promocija i tupave performanse nego nista, ali slazem se , da su efektivne, nisu.

A ovo oko licnih pitanja i to sto neki ljudi daju sebi za pravo da donose sud o najlicnijim odlukama i generalno pravima individue...sto bi rekla moja baba, njima na dusu, ne racunam tebe u to :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:17 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

judi su mnogo suroviji (neki bi rekli principijelniji) kad donose sudove o nekom hipotetičkom, nekog koga ne poznaju.


I iskreniji.
Igranje na kartu sažaljenja, ili na to da ljudi ipak izbegavaju da neprijatne stvari kažu nekome u lice je zapravo nemanje želje da se čuje istina, ili pak, pokušaj da se dobije makar prećutna saglasnost za nešto.

I nema potrebe da me navlači, sve bih isto rekao i da je decidno napsiao da je to njegov realan život.
Bio bih još oštriji verovatno.
tani tani 00:17 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Prvi je taj da li se uopšte lične životne priče trebaju uključivati u ovakve razgovore



Ma ne, uvesti i obavezan Klingonisch.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:26 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Хм?
Ова није родила:


Pa šta?
Šta to dokazuje?
Pošto ima uspešnih i u svakom smislu pozitivnih žena koje nisu rađale, to je dokaz da rađanje, materinstvo, i nisu važne stvari?
tani tani 00:28 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic


Хм?Ова није родила:



Amy Farrah Fowler iz The Big Bang Theory.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:45 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

ХЦМ
Pa šta?
Šta to dokazuje?
Pošto ima uspešnih i u svakom smislu pozitivnih žena koje nisu rađale, to je dokaz da rađanje, materinstvo, i nisu važne stvari?

Само једну ствар: да неком можда нису најважније.
ХЦМ
Kako olako omalovažavate najvredniji, najvažniji, najplemenitiji, naj šta god, čin koji ljudska vrsta može da ostvari, da rodi dete.

Јер смо различити.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:51 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

tani
Predrag Brajovic

Хм?Ова није родила:

Amy Farrah Fowler iz The Big Bang Theory.

Србија је јако мизогина средина.
Жао ми је што млађу Српчад не шаљемо по пет-шест месеци на студијско путовање на Исланд, или у Финску и Шведску, да виде средине у којима жене су остварене. Та дискриминација већ по полности (да не спомињем све оне које, по природе ствари, иду иза ње: по сексуалној опредељености, нацији, наочарима...) ружна је пољана на којој расту све оне друге дискриминације.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:52 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

да неком можда нису најважније.


Sto ljudi sto ćudi, naravno
Ne raspravljamo ovde, valjda, o tome šta svaki pojedinaćni čovek smatra najvažnijim za sebe.

Citat koji si kopirao sadrži i "ljudska vrsta"
Pa hajd da vidimo šta je sa tog aspekta važnije.
Šta je po ljudsku vrstu važnije, sposobnost rađanja ili let na mesec?
Kad bi nečega trebalo da se odrekne, šta bi ti izabrao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:59 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

ХЦМ, најважније ствар коју је Рајнер Марија Рилке могао, као људска врста да оствари, јесте да пише песме.
Остављам вас, уз једну од њих, једну од ретких песми на свету за коју ми је жао што је нисам сам написао:

Последњи којег признајем, с ким зборим,
безлечни боле у телесном ткиву,
приђи: кô што у духу горех, горим
у теби; да на твоју ватру живу
пристане, дуго противило се дрво,
а сад те храним, твој сам плам и сев.
Овдашњу моју благост сву је схрвô
неовдашњега пакла гнев.
Сав чист, сав лишен будућега плана
на паћења се ломачу упутих,
знајућ да нема сутрашњега дана
за ово срце, где залиха ћути.
Ко то нераспознатљив гори? Ја?
Не увлачим овамо успомене.
О, живот, живот: Изван мене.
А ја у огњу. Никог ко ме зна.


(превео: Бранимир Живојиновић; наслов оригинала: Komm du, du letzter..)
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:02 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Рајнер Марија Рилке могао, као људска врста


Rilke kao ljudska vrsta?

dobro :)
princi princi 01:59 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

hoochie coochie man
да неком можда нису најважније.


Sto ljudi sto ćudi, naravno
Ne raspravljamo ovde, valjda, o tome šta svaki pojedinaćni čovek smatra najvažnijim za sebe.

Citat koji si kopirao sadrži i "ljudska vrsta"
Pa hajd da vidimo šta je sa tog aspekta važnije.
Šta je po ljudsku vrstu važnije, sposobnost rađanja ili let na mesec?
Kad bi nečega trebalo da se odrekne, šta bi ti izabrao?

Pomenu neko mizoginiju, i to je tačno. To, na žalost, ne važi samo za Srbiju nego za čitav svet. Rekao bih da se na pitanju odnosa prema ženama i pederima prelama čitavo društvo: koliko je tolerantno, koliko desničarsko, koliko "valjda se zna neki red!".

Moj neki životni princip je "nek cveta hiljadu cvetova", nek sve raste, dajmo svemu šansu, pa šta uspe nek ide dalje, nek raste, pomozimo mu, učinimo šta god može da uspe, da nam ne bude posle žao. Takav sam kad je u pitanju Omegina autorska na ovom blogu (jadan čovek, mora da se ubi od štucanja koliko ga pominjemo), takav sam kad su u pitanju prava LGBT zajednice, takav sam bio dok je Radulović radio svoju kampanju (sve dok nije počeo da mi ide na kurac sa onim svojim autoritarnim izdrkavanjima). Ne volim administrativne zabrane, ne volim rešenja preko kolena, nikad se nisam s njima suočavao, valjda zato. Anarholiberal u duši. Anarholiberal i komunjara.
larisa_bg larisa_bg 02:23 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic

Узгред, допада ми се да будем директан и непосредан, то ми је, изгледа, нека животна фаза. Како год, мислим да би публика барем требало да цени моју искреност.


Ako smo mi tvoja publika, onda je blog tvoja pozornica. Na kojoj nastupaš.
Kad malo razmislim, to je nekako tužno.

larisa_bg larisa_bg 02:27 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

zilikaka
NISAAAAM!!!!


A što se ti, molimlepo, jediš?

Eto, recimo, meni nije važno ni kako se zoveš, ni iza koliko se eventualno nikova kriješ.

Bitno da obe imamo istančan osećaj za prave vrednosti.


Ma ne jedim se ja stvarno, nego imam veliku kolekciju tih smajlića i ovo mi je bila odlična prilika da plasiram one besne. Priznajem, smajlići su mi jedna od slabosti. A ovo je sve i onako igra, za odrasle. I one koji to nisu.


blogovatelj blogovatelj 04:48 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Priznajem, smajlići su mi jedna od slabosti. A ovo je sve i onako igra, za odrasle. I one koji to nisu


Isto ko Lavandi
looping looping 06:28 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Жао ми је што млађу Српчад не шаљемо по пет-шест месеци на студијско путовање на Исланд, или у Финску и Шведску, да виде средине у којима жене су остварене.

Šta znači biti ostvaren? Da bi se ostvario uslov je barem dva tri braka i razvoda što je normalno u tim državama.
Ljudi uglavnom žive kao samotnjaci drugu polovinu svoga života gde se ostvaruju u raznim vrstama umetnosti, imaju dovoljno vremena i sredstava.
U Srbiji jednostavno nema tih materijalnih uslova. Deca žive sa roditeljima duže vreme, žene i kad hoće ne mogu da se razvode od svojih muževa jer nemaju gde uglavnom. Ljudi moraju da trpe jedni druge pa imamo razne oblike diskriminacija.
Sa porastom standarda ostvariće se žene i u Srbiji pa će i tu živeti kao samotnjaci.
Možeš da menjaš zakone i ljudski standard ali ne i ljudsku prirodu.
emsiemsi emsiemsi 06:56 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
kažu da je proces za usvajanje deteta u srbiji,jednak procesu izdavanju građevinske dozvole

Sine, meni je i vađenje lične karte dovoljno kompleksno. 2019. treba da obnavljam srpski pasoš, već me 'ladni znoj obliva, imam tremu.

Шта ће ти то ?
Де, де - шалим се. Вратиш се у Србију која ће тада бити најпросперитетнија европска држава и нећеш имати потребу да имаш пасош и било где да идеш.
emsiemsi emsiemsi 06:56 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
kažu da je proces za usvajanje deteta u srbiji,jednak procesu izdavanju građevinske dozvole

Sine, meni je i vađenje lične karte dovoljno kompleksno. 2019. treba da obnavljam srpski pasoš, već me 'ladni znoj obliva, imam tremu.

Шта ће ти то ?
Де, де - шалим се. Вратиш се у Србију која ће тада бити најпросперитетнија европска држава и нећеш имати потребу да имаш пасош и било где да идеш.
emsiemsi emsiemsi 06:56 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
kažu da je proces za usvajanje deteta u srbiji,jednak procesu izdavanju građevinske dozvole

Sine, meni je i vađenje lične karte dovoljno kompleksno. 2019. treba da obnavljam srpski pasoš, već me 'ladni znoj obliva, imam tremu.

Шта ће ти то ?
Де, де - шалим се. Вратиш се у Србију која ће тада бити најпросперитетнија европска држава и нећеш имати потребу да имаш пасош и било где да идеш.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:15 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Жао ми је што млађу Српчад не шаљемо по пет-шест месеци на студијско путовање на Исланд, или у Финску и Шведску, да виде средине у којима жене су остварене.

Šta znači biti ostvaren? Da bi se ostvario uslov je barem dva tri braka i razvoda što je normalno u tim državama.
Ljudi uglavnom žive kao samotnjaci drugu polovinu svoga života gde se ostvaruju u raznim vrstama umetnosti, imaju dovoljno vremena i sredstava.
U Srbiji jednostavno nema tih materijalnih uslova. Deca žive sa roditeljima duže vreme, žene i kad hoće ne mogu da se razvode od svojih muževa jer nemaju gde uglavnom. Ljudi moraju da trpe jedni druge pa imamo razne oblike diskriminacija.
Sa porastom standarda ostvariće se žene i u Srbiji pa će i tu živeti kao samotnjaci.
Možeš da menjaš zakone i ljudski standard ali ne i ljudsku prirodu.

:)
Шведска је 25. у свету по односу бракова и развода. Куба, Русија, Белгија далеко су испред ње... ИЗВОР
Коментар ти звучи препун предрасуда.
Срећа није присилна заједница.
Србија је, у једном смислу, и земља репресије и присиле, и свако ко искорачи из њених задатих образаца присилом се утерује назад. Зло. То се обрасци нације, брака, сексуалне опредељености... Мада, све земље су у једном смислу такве. Степен слободе се ипак разликује.
Словенска душа је пречесто синоним за несређено и алкохолизирано психичко стање, питај то браћу Русе.
Људи и на Западу воле једни друге. И деца родитеље. И родитељи децу.

Био сам далеко више написао на одговор, но -- сјебах се погрешним дугметом. Притиснух одустани уместо објави. Тако је то у животу: неки пут одустанеш, а да ниси ни хтео ;-)

Овако звучи молски хепиенд:
looping looping 10:22 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Србија је јако мизогина средина.
Жао ми је што млађу Српчад не шаљемо по пет-шест месеци на студијско путовање на Исланд, или у Финску и Шведску, да виде средине у којима жене су остварене. Та дискриминација већ по полности (да не спомињем све оне које, по природе ствари, иду иза ње: по сексуалној опредељености, нацији, наочарима...) ружна је пољана на којој расту све оне друге дискриминације.

Ali ne razumem zašto bi slali srpčad u Finsku, Island, Švedsku kad u Srbiji imamo inteligenciju sa zavidnim biografijama (i članovima biblioteka) koja će srpčadi uz rakijicu moći da objasni tekovine moderne civilizacije, kako se treba ostvarivati na polju poštovanja ljudskih prava itd.
freehand freehand 10:25 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Словенска душа је пречесто синоним за несређено и алкохолизирано психичко стање, питај то браћу Русе.

Toliko o predrasudama.
qqriq qqriq 10:35 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Ljudi uglavnom žive kao samotnjaci drugu polovinu svoga života gde se ostvaruju u raznim vrstama umetnosti, imaju dovoljno vremena i sredstava.


U stvari, ja živim u Švedskoj.



looping looping 10:39 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

:)
Шведска је 25. у свету по односу бракова и развода. Куба, Русија, Белгија далеко су испред ње... ИЗВОР
Коментар ти звучи препун предрасуда.

Samo sam dao link. Nema tu predrasuda.
Србија је, у једном смислу, и земља репресије и присиле, и свако ко искорачи из њених задатих образаца присилом се утерује назад. Зло. То се обрасци нације, брака, сексуалне опредељености... Мада, све земље су у једном смислу такве. Степен слободе се ипак разликује.
Словенска душа је пречесто синоним за несређено и алкохолизирано психичко стање, питај то браћу Русе.
Људи и на Западу воле једни друге. И деца родитеље. И родитељи децу.

Srbija je zemlja niskog standarda. Čim se uveća standard promeniće se i sve drugo, sve zavisi od ekonomije. Lako je kultivisati se kada ima dovoljno novca ali teško je probiti tu barijeru bez istog.
Ja sam u arapskoj zemlji gde je po meni daleko viši nivo kulture nego u Srbiji, jer je veći standard naravno, i zakon se više poštuje i ljudi jedni druge i sve što ide uz to.
Овако звучи молски хепиенд:

Dosadila mi je više ta komercijalna muzika, sve se tužbalice ponavljaju i vrte u krug.
Potrebno je nešto novo, revolucionarno. Ili je bolje slušati klasiku.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:40 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

freehand
Словенска душа је пречесто синоним за несређено и алкохолизирано психичко стање, питај то браћу Русе.

Toliko o predrasudama.

:)
Рин Тин Тине, ако ти је досадно, јури свој реп -- не мене.

Alcohol consumption in Russia stays among the highest in the world. According to the WHO 2011 report, annual per capita consumption was about 15.76 litres, fourth highest volume in Europe.[1] Another dangerous trait of Russian alcohol consumption pattern was high volume of spirits compared to other consumed alcohol drinks... Alcoholism has been a problem throughout the country's history because drinking is a pervasive, socially acceptable behaviour in Russian society.[4] It has also been a major source of government revenue for centuries. It has repeatedly been targeted as a major national problem,[5][6] with mixed results.

ИЗВОР
Предрасуде?
Не, овај пут -- чињенице.
Неки други пут ће заиста бити предрасуде.

P.S.
(Брзо, брзо, комплексаши, да препоручите Рин Тин Тинов коментар:)
looping looping 10:41 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

qqriq
Ljudi uglavnom žive kao samotnjaci drugu polovinu svoga života gde se ostvaruju u raznim vrstama umetnosti, imaju dovoljno vremena i sredstava.



U stvari, ja živim u Švedskoj.


Kad ga Brajović generalizuje, šta ću, moram i ja da sve trpam u isti koš.
qqriq qqriq 10:52 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

moram i ja da sve trpam u isti koš.



pazi kad sam se, ipak, trenutno ugledala )
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:55 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Србија је јако мизогина средина.
Жао ми је што млађу Српчад не шаљемо по пет-шест месеци на студијско путовање на Исланд, или у Финску и Шведску, да виде средине у којима жене су остварене. Та дискриминација већ по полности (да не спомињем све оне које, по природе ствари, иду иза ње: по сексуалној опредељености, нацији, наочарима...) ружна је пољана на којој расту све оне друге дискриминације.

Ali ne razumem zašto bi slali srpčad u Finsku, Island, Švedsku kad u Srbiji imamo inteligenciju sa zavidnim biografijama (i članovima biblioteka) koja će srpčadi uz rakijicu moći da objasni tekovine moderne civilizacije, kako se treba ostvarivati na polju poštovanja ljudskih prava itd.

Баш тебе брига.
Ти ионако не живиш у Србији.

Врати се, да ти, а не ови овде што немају појма, објасниш људима како треба живети.
freehand freehand 10:59 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Рин Тин Тине, ако ти је досадно, јури свој реп -- не мене.

Ja se izvinjavam i tebi i tvojoj diplomi, i tvojim nagrađivanim knjigama i fantastičnim pesmama. I žao mi je što si kratkovid, što su te mučili kad si bio mali i što nisi veliki i jak kao tvoj tata, i kličem ushićeno Viđu tebe! Viđu tebe!.
Jel to dovoljno da te malo umiri i odvrati od tog idiotskog vređanja u pokušaju?

Alcohol consumption in Russia stays among the highest in the world. According to the WHO 2011 report, annual per capita consumption was about 15.76 litres, fourth highest volume in Europe.[1] Another dangerous trait of Russian alcohol consumption pattern was high volume of spirits compared to other consumed alcohol drinks... Alcoholism has been a problem throughout the country's history because drinking is a pervasive, socially acceptable behaviour in Russian society.[4] It has also been a major source of government revenue for centuries. It has repeatedly been targeted as a major national problem,[5][6] with mixed results.

Kad se gledaju tabele - a bogami i život - i ako čitalac nema predrasuda, vide se još neke stvari: da zemlje za ugled poput Francuske, Austrije, Nemačke . uopšte nisu daleko po potrošnji alkohola od Rusije ili Srbije.
I da su zemlje sa najmanjom potrošnjom alkohola Pakistan, Mauritanija, Libija, Kuvajt.
Pa sad da izvlačimo zaključke kakvi nam odgovaraju.
Bajdvej, interesantno je iskustvo voziti se trajektom u vikend turi između Švedske i Danske. Jesi li doživeo to, možda?
I znaš li šta je Wochenende Krankheit?
looping looping 11:03 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
looping
Србија је јако мизогина средина.
Жао ми је што млађу Српчад не шаљемо по пет-шест месеци на студијско путовање на Исланд, или у Финску и Шведску, да виде средине у којима жене су остварене. Та дискриминација већ по полности (да не спомињем све оне које, по природе ствари, иду иза ње: по сексуалној опредељености, нацији, наочарима...) ружна је пољана на којој расту све оне друге дискриминације.

Ali ne razumem zašto bi slali srpčad u Finsku, Island, Švedsku kad u Srbiji imamo inteligenciju sa zavidnim biografijama (i članovima biblioteka) koja će srpčadi uz rakijicu moći da objasni tekovine moderne civilizacije, kako se treba ostvarivati na polju poštovanja ljudskih prava itd.

Баш тебе брига.
Ти ионако не живиш у Србији.

Врати се, да ти, а не ови овде што немају појма, објасниш људима како треба живети.

Vratio bi se u momentu, samo kad bi našao rešenje za egzistenciju u Srbiji.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:06 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Nedavno ponovo čitao. Odlična knjiga. Al' jebiga, pošto sam homofob, ne znam da li imam pravo da to kažem...


Davno čitala, moram ponovo (zamišljena gomila lektire na čekanju poprima vavilonske dimenzije i arhitekturu), sećam se da smo par drugarica i ja sekle vene na Antinoja (ženska škola, gomila očajnica jbg.).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:08 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

freehand
Рин Тин Тине, ако ти је досадно, јури свој реп -- не мене.

Ja se izvinjavam i tebi i tvojoj diplomi, i tvojim nagrađivanim knjigama i fantastičnim pesmama. I žao mi je što si kratkovid, što su te mučili kad si bio mali i što nisi veliki i jak kao tvoj tata, i kličem ushićeno Viđu tebe! Viđu tebe!.
Jel to dovoljno da te malo umiri i odvrati od tog idiotskog vređanja u pokušaju?

Alcohol consumption in Russia stays among the highest in the world. According to the WHO 2011 report, annual per capita consumption was about 15.76 litres, fourth highest volume in Europe.[1] Another dangerous trait of Russian alcohol consumption pattern was high volume of spirits compared to other consumed alcohol drinks... Alcoholism has been a problem throughout the country's history because drinking is a pervasive, socially acceptable behaviour in Russian society.[4] It has also been a major source of government revenue for centuries. It has repeatedly been targeted as a major national problem,[5][6] with mixed results.

Kad se gledaju tabele - a bogami i život - i ako čitalac nema predrasuda, vide se još neke stvari: da zemlje za ugled poput Francuske, Austrije, Nemačke . uopšte nisu daleko po potrošnji alkohola od Rusije ili Srbije.
I da su zemlje sa najmanjom potrošnjom alkohola Pakistan, Mauritanija, Libija, Kuvajt.
Pa sad da izvlačimo zaključke kakvi nam odgovaraju.
Bajdvej, interesantno je iskustvo voziti se trajektom u vikend turi između Švedske i Danske. jesi li doživeo to, možda?
I znaš li šta je čuvena Wochenende Krankheit?

Ма, добро, ти свакако боље знаш да ли Русима алкохолизам проблем, боље чак и од самих Руса. (И то је је што они предњаче по потрошњи жестине њихов проблем.)
У ствари, ти боље од свих знаш све.
Не разумеш да си непојамно досадан.
Заиста као псето.
Да ли сам ти причао о мом теријеру Вањи, којег сам имао? Тај кад те ухвати, не пушта. Баш као ти. Ето, код паса је та жустрина и упорност позитивна особина.
Дакле, у том свету ти би био за сваку похвалу.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:12 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Vratio bi se u momentu, samo kad bi našao rešenje za egzistenciju u Srbiji.

Не видиш, можда, неку врсту повезаности овде, на блогу, често дискутованих проблема у Србији и тога што у њој за толике људе а и тебе нема егзистенције? Да ли, рецимо слобода појединца и његова недискриминиција јесу подстицајни за бољу егзистенцију?
freehand freehand 11:19 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Заиста као псето.
Да ли сам ти причао о мом теријеру Вањи, којег сам имао? Тај кад те ухвати, не пушта. Баш као ти. Ето, код паса је та жустрина и упорност позитивна особина.
Дакле, у том свету ти би био за сваку похвалу.

Brajoviću, tužna je činjenica da ne možeš da porasteš ni da se produžiš. Na žalost, verovatno ti se ni vid ne može popraviti. Ali si mogao da pokušaš bar da nešto poradiš na suzbijanju i prevazilaženju kompleksa i kroćenju sujete.
To bi u mnogome doprinelo unormaljivanju komunikacije.
Ok, viđu tebe i za pojas zadeni. Jel to ok?


looping looping 11:20 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
looping
Vratio bi se u momentu, samo kad bi našao rešenje za egzistenciju u Srbiji.

Не видиш, можда, неку врсту повезаности овде, на блогу, често дискутованих проблема у Србији и тога што у њој за толике људе а и тебе нема егзистенције? Да ли, рецимо слобода појединца и његова недискриминиција јесу подстицајни за бољу егзистенцију?

Naravno da jesu, u teoriji.
Ali u praksi je bolja egzistencija podsticajna za slobodu pojedinca i njegovu nediskriminaciju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:43 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

freehand
Brajoviću, tužna je činjenica da ne možeš da porasteš ni da se produžiš. Na žalost, verovatno ti se ni vid ne može popraviti.

Да, то је тај примитивни дискриминаторски тон, заснован на видљивим физичким карактеристикама.
Демонстриран.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:47 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Predrag Brajovic
looping
Vratio bi se u momentu, samo kad bi našao rešenje za egzistenciju u Srbiji.

Не видиш, можда, неку врсту повезаности овде, на блогу, често дискутованих проблема у Србији и тога што у њој за толике људе а и тебе нема егзистенције? Да ли, рецимо слобода појединца и његова недискриминиција јесу подстицајни за бољу егзистенцију?

Naravno da jesu, u teoriji.
Ali u praksi je bolja egzistencija podsticajna za slobodu pojedinca i njegovu nediskriminaciju.

Па, начелно, не можеш направити бољу егзистенцију без тих неких позитивних помака у области слободе појединца, омогућивања за његово самооставрење, не може без слободне мисли и концепта. Да се нисмо решили религиозних догми у области науке, не бисмо данас путовали на Месец. У ствари -- вероватно никад путовали на Месец.
emsiemsi emsiemsi 12:02 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
hoochie coochie man
да неком можда нису најважније.


Sto ljudi sto ćudi, naravno
Ne raspravljamo ovde, valjda, o tome šta svaki pojedinaćni čovek smatra najvažnijim za sebe.

Citat koji si kopirao sadrži i "ljudska vrsta"
Pa hajd da vidimo šta je sa tog aspekta važnije.
Šta je po ljudsku vrstu važnije, sposobnost rađanja ili let na mesec?
Kad bi nečega trebalo da se odrekne, šta bi ti izabrao?

Pomenu neko mizoginiju, i to je tačno. To, na žalost, ne važi samo za Srbiju nego za čitav svet. Rekao bih da se na pitanju odnosa prema ženama i pederima prelama čitavo društvo: koliko je tolerantno, koliko desničarsko, koliko "valjda se zna neki red!".

Moj neki životni princip je "nek cveta hiljadu cvetova", nek sve raste, dajmo svemu šansu, pa šta uspe nek ide dalje, nek raste, pomozimo mu, učinimo šta god može da uspe, da nam ne bude posle žao. Takav sam kad je u pitanju Omegina autorska na ovom blogu (jadan čovek, mora da se ubi od štucanja koliko ga pominjemo), takav sam kad su u pitanju prava LGBT zajednice, takav sam bio dok je Radulović radio svoju kampanju (sve dok nije počeo da mi ide na kurac sa onim svojim autoritarnim izdrkavanjima). Ne volim administrativne zabrane, ne volim rešenja preko kolena, nikad se nisam s njima suočavao, valjda zato. Anarholiberal u duši. Anarholiberal i komunjara.

Ауууу !
... а ја те онолико ценио !
looping looping 12:07 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Па, начелно, не можеш направити бољу егзистенцију без тих неких позитивних помака у области слободе појединца, омогућивања за његово самооставрење, не може без слободне мисли и концепта. Да се нисмо решили религиозних догми у области науке, не бисмо данас путовали на Месец. У ствари -- вероватно никад путовали на Месец.

Ne bih se složio.
Danas i arapske zemlje koje važe za dogmatske imaju space program. Religija im ne predstavlja smetnju.

I kada bi potpuno eliminisali sve religije ljudski primitivizam ne bi umanjili ni za jotu. Religije nisu uzrok nego izgovor.
predatortz predatortz 12:08 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Moj neki životni princip je "nek cveta hiljadu cvetova",

Anarholiberal u duši. Anarholiberal i komunjara.


Pa, ovo i ne ide baš jedno sa drugim. Komunjare i slobode pojedinca... A tek komunjare i slobode pedera!
emsiemsi emsiemsi 12:09 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
looping
Predrag Brajovic
looping
Vratio bi se u momentu, samo kad bi našao rešenje za egzistenciju u Srbiji.

Не видиш, можда, неку врсту повезаности овде, на блогу, често дискутованих проблема у Србији и тога што у њој за толике људе а и тебе нема егзистенције? Да ли, рецимо слобода појединца и његова недискриминиција јесу подстицајни за бољу егзистенцију?

Naravno da jesu, u teoriji.
Ali u praksi je bolja egzistencija podsticajna za slobodu pojedinca i njegovu nediskriminaciju.

Па, начелно, не можеш направити бољу егзистенцију без тих неких позитивних помака у области слободе појединца, омогућивања за његово самооставрење, не може без слободне мисли и концепта. Да се нисмо решили религиозних догми у области науке, не бисмо данас путовали на Месец. У ствари -- вероватно никад путовали на Месец.

Аууууу, каква глупост !
Страшно !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:30 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Ne bih se složio.
Danas i arapske zemlje koje važe za dogmatske imaju space program. Religija im ne predstavlja smetnju.

I kada bi potpuno eliminisali sve religije ljudski primitivizam ne bi umanjili ni za jotu. Religije nisu uzrok nego izgovor.

Потпуно неутемељено.
Зашто?
Зато јер те арапске земље гура нафтно богатство. Њиме оне купују садашњи свој стандард, Њихова наука такође је увозна наука. Није то нешто проистекло из поставки слободе, игре ума, прегнућа, подстицаја, уважавања различитости и различитих идеја, већ им је омогућено, последњих 30-40 година, економским бумом који нафта носи.

Штавише, мислим да је неспорно да је велику научну арапску традицију у једном трену зауставила религиозна догма. А наука је слобода: треба мислити нешто ново и другачије, нешто до тада невиђено и незамисливо. Ум затворен у обрасце и страшљив од другојачијости за то није способан.
freehand freehand 12:36 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
freehand
Brajoviću, tužna je činjenica da ne možeš da porasteš ni da se produžiš. Na žalost, verovatno ti se ni vid ne može popraviti.

Да, то је тај примитивни дискриминаторски тон, заснован на видљивим физичким карактеристикама.
Демонстриран.



Kakav folirant... Ne, Brajoviću: to je samo ono što u tvojim komentarima na ovom blogu piše. U tvojim postovima, u kojima si sam, najčešće, bez pitanja i povoda - glavna ličnost.
A ja pokušavam da razumem zašto bi normalna, odrasla, ozbiljna osoba vređala ikoga. Neslaganje u stavovima kod zrelog i psihički zdravog i uravnoteženog čoveka tome ne može biti uzrok.
predatortz predatortz 12:40 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic

freehand


A što se vas dvojica ne kresnete?
Toliko varničenje, toliki naboj... Niko ne popušta.
Veoma jaka osećanja su u pitanju!
freehand freehand 12:44 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

A što se vas dvojica ne kresnete?

Tvoje iskustvo govori da bi to pomoglo?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:48 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

freehand
A što se vas dvojica ne kresnete?

Tvoje iskustvo govori da bi to pomoglo?

:)))))
Па зар не видиш да се очитујеш као говно?
Дакле, ја само констатујем чињенице.
predatortz predatortz 12:49 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

freehand
A što se vas dvojica ne kresnete?

Tvoje iskustvo govori da bi to pomoglo?


Ma jok, nema tu tolikog fluida...
Vidiš da se Braja i ja džentlmenski podnosimo.
Nema tu strasti.
Verovatno zbog toga što sam homofob.
freehand freehand 12:50 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Па зар не видиш да се очитујеш као говно?

Za pesnika i stilistu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:51 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

predatortz
Verovatno zbog toga što sam homofob.

Чуј, ба, не смета то мени! Нимало!
freehand freehand 12:52 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

predatortz
freehand
A što se vas dvojica ne kresnete?

Tvoje iskustvo govori da bi to pomoglo?


Ma jok, nema tu tolikog fluida...
Vidiš da se Braja i ja džentlmenski podnosimo.
Nema tu strasti.
Verovatno zbog toga što sam homofob.

Nisam mislio na Klisurinu, nego na metod.
Kad već prepisuješ, tako u letu.
predatortz predatortz 12:54 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
predatortz
Verovatno zbog toga što sam homofob.

Чуј, ба, не смета то мени! Нимало!


Smeta meni. Ne da mi žena da imam devojku ili dečka. Seljanka, a ima jaku ruku...
freehand freehand 13:06 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

predatortz
Predrag Brajovic
predatortz
Verovatno zbog toga što sam homofob.

Чуј, ба, не смета то мени! Нимало!


Smeta meni. Ne da mi žena da imam devojku ili dečka. Seljanka, a ima jaku ruku...

reanimator reanimator 13:06 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Izvinjavam se što prekidam intimni trenutak..može ruža?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:22 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

re,ti si?



reanimator reanimator 13:32 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

re,ti si

Imam krupne kosti
looping looping 13:38 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim


Потпуно неутемељено.
Зашто?
Зато јер те арапске земље гура нафтно богатство. Њиме оне купују садашњи свој стандард, Њихова наука такође је увозна наука. Није то нешто проистекло из поставки слободе, игре ума, прегнућа, подстицаја, уважавања различитости и различитих идеја, већ им је омогућено, последњих 30-40 година, економским бумом који нафта носи.
Штавише, мислим да је неспорно да је велику научну арапску традицију у једном трену зауставила религиозна догма. А наука је слобода: треба мислити нешто ново и другачије, нешто до тада невиђено и незамисливо. Ум затворен у обрасце и страшљив од другојачијости за то није способан.



Pogledaj ovaj film da vidiš šta je Evropa bila u 11 veku za medicinu a šta arapski i jevrejski svet. The Physician.
Evo ti još jedan link.
Kao što rekoh, religija je izgovor za glupost a ne njen uzrok.

Evo ti nešto iz ginisove knjige rekorda. Link.

Ispašće na kraju još da propagiram neku religiju od silnog ubeđivanja.
Ovo su samo primeri da je glupost da religija sputava nauku. Nauku sputavaju primitivci koji ne veruju ni u šta a navodno su religiozni.



princi princi 13:45 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

I kada bi potpuno eliminisali sve religije ljudski primitivizam ne bi umanjili ni za jotu. Religije nisu uzrok nego izgovor.

Da, s ovim se potpuno slažem. Čak bih rekao da je možda i obratno i da mi se ponekad čini da veliki broj primitivaca koristi ateizam, ili još bolje antiteizam, kao alibi.
milisav68 milisav68 14:18 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
Хм, питања дискриминације?
Малопре сам сазнао занимљив податак: родитељски додатак код нас престаје да важи за пето и даље дете. Зашто? Да Српчади буде мање? Не, него је закон подразумевао да су Албанци и Роми ти који имају породице са петоро деце, па није требало финансирати њихов демографски раст.

Ne važi to samo za Srbiju, i nije zbog toga, već postoje studije koje govore da ne može da se posveti dovoljno pažnje deci ako ih ima više od četvoro/petoro.

Pisao je neko skoro o tome na blogu i bilu su linkovi, ali ne mogu da se setim ko i gde.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:22 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Smeta meni. Ne da mi žena da imam devojku ili dečka. Seljanka, a ima jaku ruku...

sreća pa ne čita blog
reanimator reanimator 14:27 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

sreća pa ne čita blog

Ili čita, a on joj rekao da mu ne nick Voja Radovanović :)
larisa_bg larisa_bg 15:43 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

blogovatelj
Priznajem, smajlići su mi jedna od slabosti. A ovo je sve i onako igra, za odrasle. I one koji to nisu


Isto ko Lavandi


Više mi uopšte ne smeta da me brkaju sa Lavandom otkad sam čula da je preslatka u svakom pogledu. Štaviše, počeću i sama da tvrdim da sam to ja.

reanimator reanimator 15:47 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Više mi uopšte ne smeta da me brkaju sa Lavandom

Tako je lavanda, reci im :)
(priklonio sam se trendu, psihologija mase)
Btw, ako ćemo pravo, lavanda je kaolavanda, što tebe onda čini kaokaolavandom :)
larisa_bg larisa_bg 15:49 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

reanimator
re,ti si

Imam krupne kosti


ma meni izgleda i da si se dobro naručkao
larisa_bg larisa_bg 15:51 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

reanimator
Više mi uopšte ne smeta da me brkaju sa Lavandom

Tako je lavanda, reci im :)
(priklonio sam se trendu, psihologija mase)
Btw, ako ćemo pravo, lavanda je kaolavanda, što tebe onda čini kaokaolavandom :)


Ako je ovo ne natera da se vrati na blog i odbrani svoje ime, ništa neće!
princi princi 15:52 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Reane, druže, spremaš li se? Usitnilo...
larisa_bg larisa_bg 15:54 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
Reane, druže, spremaš li se? Usitnilo...


pa da, sad ćete svi u 15.59 da odete i da nas (koji radimo do 17 h) ostavite ovde da blejimo


stefan.hauzer stefan.hauzer 16:07 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Više mi uopšte ne smeta da me brkaju sa Lavandom otkad sam čula da je preslatka u svakom pogledu. Štaviše, počeću i sama da tvrdim da sam to ja.

tako je!


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:59 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping

Потпуно неутемељено.
Зашто?
Зато јер те арапске земље гура нафтно богатство. Њиме оне купују садашњи свој стандард, Њихова наука такође је увозна наука. Није то нешто проистекло из поставки слободе, игре ума, прегнућа, подстицаја, уважавања различитости и различитих идеја, већ им је омогућено, последњих 30-40 година, економским бумом који нафта носи.
Штавише, мислим да је неспорно да је велику научну арапску традицију у једном трену зауставила религиозна догма. А наука је слобода: треба мислити нешто ново и другачије, нешто до тада невиђено и незамисливо. Ум затворен у обрасце и страшљив од другојачијости за то није способан.



Pogledaj ovaj film da vidiš šta je Evropa bila u 11 veku za medicinu a šta arapski i jevrejski svet. The Physician.
Evo ti još jedan link.
Kao što rekoh, religija je izgovor za glupost a ne njen uzrok.

Evo ti nešto iz ginisove knjige rekorda. Link.

Ispašće na kraju još da propagiram neku religiju od silnog ubeđivanja.
Ovo su samo primeri da je glupost da religija sputava nauku. Nauku sputavaju primitivci koji ne veruju ni u šta a navodno su religiozni.

Хајде, мени не пада тешко штошта у конверзацији, али волео бих да се прочита оно што пишем... А пишем: Штавише, мислим да је неспорно да је велику научну арапску традицију у једном трену зауставила религиозна догма. Један значајан део медицинске и филозофске традиције сачуван је у склопу арапске и исламске културе.

Просто, мислим да не читаш мој коментар, него у њега учитаваш оно што очекујеш да ја кажем. Допусти да те неки пут изненадим.

Друга твоја тврдња, да религија није та која је штетила напретку науке, помало је неумесно у светлу ломаче на којој је због својих научнох уверења спаљен Ђордано Бруно (свемир је бесконачан, а звезде су друга сунца), као и у светлу Index Librorum Prohibitoruma, списка јеретичких и забрањениох књига католичке цркве, на ком се налази мноштво текстова из ботанике, медицине, космологије, географије... То је било институционализовано насиље, дискриминација, а не појединачни акт забране неког превише ревносног верника. Просто, религија је пречесто у сукобу са отвореним и слободним мишљењем да би се та њена црта могла занемаривати.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:10 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

larisa_bg
reanimator
Više mi uopšte ne smeta da me brkaju sa Lavandom

Tako je lavanda, reci im :)
(priklonio sam se trendu, psihologija mase)
Btw, ako ćemo pravo, lavanda je kaolavanda, što tebe onda čini kaokaolavandom :)


Ako je ovo ne natera da se vrati na blog i odbrani svoje ime, ništa neće!

Децо, ако вам треба Кум, немојте се устручавти, и поред тешких речи ја имам јако благу нарав, а знам и да лепо играм коло!
looping looping 17:12 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

А пишем: Штавише, мислим да је неспорно да је велику научну арапску традицију у једном трену зауставила религиозна догма.

Nije istina to što pišeš jer pišeš napamet.
Veliku naučnu arapsku tradiciju je prekinulo ovo:
It is traditionally taken to have ended with the collapse of the Abbasid Caliphate with the Mongol invasions and the Sack of Baghdad in 1258,[6]

Znači, opao ljudima standard.
Друга твоја тврдња, да религија није та која је штетила напретку науке, помало је неумесно у светлу ломаче на којој је због својих научнох уверења спаљен Ђордано Бруно (свемир је бесконачан, а звезде су друга сунца), као и у светлу Index Librorum Prohibitoruma, списка јеретичких и забрањениох књига католичке цркве, на ком се налази мноштво текстова из ботанике, медицине, космологије, географије... То је било институционализовано насиље, дискриминација, а не појединачни акт забране неког превише ревносног верника. Просто, религија је пречесто у сукобу са отвореним и слободним мишљењем да би се та њена црта могла занемаривати.

To nije religija nego grupa divljaka (da ne kažem katoličkih) koja je spaljivala i mučila ljude (sve kroz institucije naravno) a sebe zvala hrišćanima. Ako je za tebe to religija onda neka ti je.
Ako je Hitler spaljivao knjige jel' to religija, pošto je on bio hrišćanin ili običan divljak i ludak?
Ako se danas neki ludak poziva na islam, hrišćanstvo, judeizam to je za tebe religija? Ako te ne zanima biblija/sveto pismo na pr. ne moraš da je čitaš ali onda ne moraš ni da tumačiš ono što nisi čitao i tvrdiš da je to proizvelo neke ludake. To je skroz neprofesionalno.
reanimator reanimator 17:28 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Децо, ако вам треба Кум, немојте се устручавти, и поред тешких речи ја имам јако благу нарав, а знам и да лепо играм коло!


U, svadba iz snova. Ono : od dede 13 ari placa, od stricastricatsrica televizor, a od kuma akcije Luke Beograd :)
Plus, ima naložim larisu da za kumu uzme kaolavandu. Ono, neobično je gotivi s bloga i tako to. Pa da u pozdravnom govoru prisutnima prepričaš anegdotu kako si dugo mešao kumu i mladu :)
reanimator reanimator 17:31 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Reane, druže, spremaš li se? Usitnilo...

Za šta? Za najludju noć? Ili sam provaljen da sam pogodjen duhom blagdana i da se spremam da carolingujem ispred Delta Sitija? Ili misliš na vadjenje krsta za bogojavljanje? Mislim, razni su mi planovi za naredni period :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:32 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
А пишем: Штавише, мислим да је неспорно да је велику научну арапску традицију у једном трену зауставила религиозна догма.

Nije istina to što pišeš jer pišeš napamet.
Veliku naučnu arapsku tradiciju je prekinulo ovo:
It is traditionally taken to have ended with the collapse of the Abbasid Caliphate with the Mongol invasions and the Sack of Baghdad in 1258,[6]

Znači, opao ljudima standard.
Друга твоја тврдња, да религија није та која је штетила напретку науке, помало је неумесно у светлу ломаче на којој је због својих научнох уверења спаљен Ђордано Бруно (свемир је бесконачан, а звезде су друга сунца), као и у светлу Index Librorum Prohibitoruma, списка јеретичких и забрањениох књига католичке цркве, на ком се налази мноштво текстова из ботанике, медицине, космологије, географије... То је било институционализовано насиље, дискриминација, а не појединачни акт забране неког превише ревносног верника. Просто, религија је пречесто у сукобу са отвореним и слободним мишљењем да би се та њена црта могла занемаривати.

To nije religija nego grupa divljaka (da ne kažem katoličkih) koja je spaljivala i mučila ljude (sve kroz institucije naravno) a sebe zvala hrišćanima. Ako je za tebe to religija onda neka ti je.
Ako je Hitler spaljivao knjige jel' to religija, pošto je on bio hrišćanin ili običan divljak i ludak?
Ako se danas neki ludak poziva na islam, hrišćanstvo, judeizam to je za tebe religija? Ako te ne zanima biblija/sveto pismo na pr. ne moraš da je čitaš ali onda ne moraš ni da tumačiš ono što nisi čitao i tvrdiš da je to proizvelo neke ludake. To je skroz neprofesionalno.

Знаш, немам ја шта теби да на ово одговорим.
Ово надолази званична научна сазнања.
Да не кажем колико је далеко од разума тврдити да је муслиманском народу -- покоритељу делова Африке, Азије и Европе -- у отоманском калифату а и пре опао стандард, па да стога су дигли руке од науке. Биће, дакле, да су Турци били сиротиња раја, а не Срби?! Хм... Марко Краљевић као fake јунак? Узбудљиво.

P.S.
Најлепше је, колико ја знам, о том укрштању цивилизација и о томе шта она Западна дугује Источној, писао историчар Фернан Бродел у свом капиталном делу Медитеран, спомињао сам га неколико пута на блогу, а о њему и писао у два наврата :)
freehand freehand 17:36 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Да не кажем колико је далеко од разума тврдити да је муслиманском народу покоритељу делова Африке, Азије и Европе

Znači, ipak nije Tito izmislio?
princi princi 17:40 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Pogledaj ovaj film da vidiš šta je Evropa bila u 11 veku za medicinu a šta arapski i jevrejski svet. The Physician.
Evo ti još jedan link.
Kao što rekoh, religija je izgovor za glupost a ne njen uzrok.

Evo ti nešto iz ginisove knjige rekorda. Link.

Ne samo to, nego izgleda da su i tehniku jedrenja (odnosno, aerodinamiku jedra) mnogo bolje razumevali nego severnoevropljani. Znali su za fore-and-aft jedra koja su omogućavala jedrenje protiv vetra. To im je omogućavalo potpuno nesmetanu kontrolu trgovine između Kine i Mediterana (kažu da je od 10. do 12. veka bilo nekoliko "svilenih" puteva od kojih su samo 2 ili 3 bili kopneni). Naravno, zbog tog svog umeća i prilično filigranskog poznavanja aerodinamike nisu znali za dead horse lattitude problem koji je vekovima mučio severnoevropske mornare. Severnoevropljanima je trebalo nekih 500 ili 600 godina da "otkriju" fore-and-aft jedra.

Toliko o "genetskoj" i bogomdanoj tehničkoj i svakoj drugoj superiornosti Germana, :).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:48 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Срећно, младенци!

Together nearly 49 years – married at last after civil partnership conversion

Forty-eight years and 10 months after they first became romantically involved, Steven, who is now 75, and his partner Roger Lockyer, 87, on Wednesday became one of the first couples in the country to convert their civil partnership to a marriage, allowing the registrar to declare them, to broad beams, “husband and husband”.
looping looping 17:54 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Да не кажем колико је далеко од разума тврдити да је муслиманском народу -- покоритељу делова Африке, Азије и Европе -- у отоманском калифату а и пре опао стандард, па да стога су дигли руке од науке.

Muslimani nisu narod, to bi trebao da znaš. Arapi su narod a ima ih muslimana, hrišćana katolika, pravoslavaca... Tako da ne razumem koji su to pokoritelji u pitanju a tek ne razumem koga su to pokorili. Naravno ni muslimani u Bosni ne mogu biti narod pa su sada narod koji se zove bošnjaci.
Turci su posebna sorta i daleko su sličniji srbima po karakteru nego arapima.
"Delija" je turska reč.
Turci i arapi su različiti narodi koji imaju različit jezik.
Знаш, немам ја шта теби да на ово одговорим.

Nemaš.

Moj prijatelj arapin iz Egipta mi kaže da je pre Turaka u Egiptu na pr. bilo mnogo više hrišćana nego danas. Inače, njih su Turci smarali duže nego nas, 600 i kusur godina, tako da me je sramota njemu da se žalim na Turke.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana