Društvo| Ljudska prava

Ko sve dobija nagrade za afirmaciju ljudskih prava

Predrag Azdejković RSS / 07.12.2014. u 22:14

Ove godine nagradu Osvjanje slobode koju dodeljuje Fond "Maja Maršićević-Tasić" dobila je profesorka  Ekonomskog fakulteta u Beogradu Danica Popović.

Nagrada "Osvajanje slobode" dodeljuje se ženi koja se svojim delovanjem zalaže za afirmaciju principa ljudskih prava, pravne države, demokratije i tolerancije u društvu.

Pa da vidimo kako profesorka afirmiše ljudska prava na svom Facebook profilu:

Kaže jedan moj profesor, Amerikanac, treba im to sve dati. Jer se u suprotnom gejevi mnogo više množe, sklapaju strejt brakove, pa prenose gene... Ali bez šale, pravo na brak je i pravo na usvajanje dece. Zamislite strejt dete koje živi u gej braku, gospode bože. 

 17819.jpg

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za afirmaciju ljudskih prava... 

 

Atačmenti



Komentari (1040)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:29 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

larisa_bg
hoochie coochie man
Pod pretpostavkom da ti poverujem da ti je ovo autentični razlog zašto ne bi dao dete homo paru,


Ma nemoj da veruješ, nemoj da nasedaš, mora da tu ima nešto drugo.

E stvarno mi je vas psiholanalitičara, više na vrh...
Nemoj mi verovati molim te, misli da se foliram, da sam homofob, bolesnik, šta god, biće ti mnogo lepše.
A mene stavrno zaboili šta ćeš ti da misliš.


Ma nemoj se nerviraš odmah. Na blogu smo, razmenjujemo mišljenja, to je suština bloga.
Nemam pojma ni ko si ni kakav si, samo ti kažem: ne možemo recimo braniti detetu da polaže vozački ispit jer je to opasno. Ne možemo svojoj ćerki braniti da nosi mini suknju jer će možda da joj se navrze neki manijak i pedofil. I ne možemo braniti gej parovima da imaju ljudska prava kao i ostali ljudi jer će neki drugi reagovati neprimereno. Stvari se moraju pomerati čak i po cenu žrtava, nažalost, er svet ide dalje, menja se...

Лариса, ако наставиш овако, престаћу да те зовем Лаванда!

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

Па, наравно да има.
Рецимо, да се усвајају одрасли људи.


Dakle ipak mora usvajanje?
Ništa parade, obrazovanje, vaspitavanje, pare, standard, samo usvajanje.
Na ljutu ranu ljuti travu, pa kud pukne.
emsiemsi emsiemsi 23:32 12.12.2014

Re: Prijatelju...

Domazet
hoochie coochie man
dobija preporuke.


To te boli? :)
Evo i ja ću tebi preporučiti komentar, jel ti lakše ?
Kolicina gluposti koja je potrebna da bi se stavila preporuka na ovakvo bulaznjenje


Ma ne bre, nije to u pitanju, u pitanju je tvoja nesposobnost, verovatno uzorkovana glupošću, ali možda i samo besom, da shvatiš.
Ali zato sam ja tolerantan, strpljiv i nadasve human pa ću to za tebe da pojednostavim.



Pa jeste li vi svesni da bi ona sasvim moguce bila lincovana


Bila bi linčovana i trpela je svašta, ALI....

Pazi, pišem lagano

Rubi je sve to trpela da bi bilo bolje, kome?
Ajd pogodi.
Ne uspevaš?
Dobro, reći ću ti.
Trpela je sve to da bi bilo bolje.... NJOJ!
Dakle, ona je za svoje dobro morala sve da izdrži.

A da se neka ovdašnja Rubi da na usvajanje pederima ona bi trpela šikaniranja da bi bilo bolje, kome?
Sad ti je lakše, ajd probaj da pogodiš?
Ujbt, nije valjda da si toliko glup da opet ne pogađaš?
Al ja sam strpljiv i human pa ću ti opet pomoći.

Ovadšnja Rubi bi trpela šikaniranja da bi bilo bolje nekim pederima koji vole da imaju svoju Rubi, a ne mogu.

E pa ne može Rubi da trpi šikaniranja da bi pederima bilo bolje, ne dam ja a imam i preporuke.

Ajd daj i ti meni jednu preporuku, oćeš?
:)

...ja ovo zovem kruzna odbrana gluposcu. I priznajem, tvoja odbrana je neprobojna. Sta da radim...

Немој да се деморалишеш !
Додуше, глупост је силна сила !
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:35 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

Мислим, да се не фолирамо: мене су друга деца кињила и зато што носим наочаре


Pa kad su tebe kinjila neka kinje malo i druge?
To je ona logika, i mene je moj otac voštio kaišem....
emsiemsi emsiemsi 23:42 12.12.2014

Re: Domazet...

larisa_bg
Domazet

... to je upravo ono sto sam hteo da kazem.


E pa onda dobro.
Mnogo ste toga napisali, ja onako u masi komentara videla taj.
Ne znam više među vama koji se svađate ko je za šta. Ko bi to sve mogao da isprati.


Ја сам све испратио !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:45 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
Мислим, да се не фолирамо: мене су друга деца кињила и зато што носим наочаре

Pa kad su tebe kinjila neka kinje malo i druge?
To je ona logika, i mene je moj otac voštio kaišem....

Браниш неодбрањиво.
То за шта се ти залажеш је мртвоузица.

А и није нагласак на каишу: ако ти своју децу научио си да уважавају децу геј парова, она ће стати, одмах, у одбрану својих другара из геј породица. Дакле -- треба тебе мењати, и ти си тај који о свему одлучују.

Негде ће бити проблема, негде неће.
Онако како си ти своју децу васпитао.
larisa_bg larisa_bg 23:51 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

Predrag Brajovic

Лариса, ако наставиш овако, престаћу да те зовем Лаванда!



после ће да се прича по блогу: пронашли су заједнички језик на педерској теми, најебали смо


(обрати пажњу, прешла сам на ћирилицу да бисмо се боље разумели!)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:57 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

Негде ће бити проблема, негде неће.
Онако како си ти своју децу васпитао.


Znaš, ja imam samo dvoje dece.
Ne mogu postići da baš sve odbrane.

larisa_bg larisa_bg 23:59 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man

Super je kad ionako unesrećenu decu žrtvuješ za bolje sutra.
Nema ko drugi da to bolje sutra obezbedi, a za njima i onako nema ko da plače, super su za žrtvovanje.


Nije mi preterano ubedljiva ta patetika kao argumentacija.
Pre svega, SVI MI se svakodnevno žrtvujemo za bolje sutra, i kad smo toga svesni, i kad nismo. Svi, i deca i odrasli. Potrajalo bi da ti sad objašnjavam kako i na koje sve načine, to je opširna sociološka tema.

A drugo, ta deca koju pominješ ne bi bila poslata u rat, već bi otišla u dom gde žele da ih gaje, neguju i da im pomognu da srećno odrastu. To što ti ne veruješ da gej par može da podigne dete isto onako, više-manje normalno, kao i strejt par, to neće promeniti ništa u svetu, jer svet ide u tom pravcu i to je po mom mišljenju ispravno, iako znam da se ne slažemo u tome.

Roditeljstvo je i inače jedna oblast koja je veoma podložna greškama, nema roditelja koji nije napravio hiljadu grešaka, najčešće nesvesno, i najčešće u dobroj nameri. Tako bi verovatno grešio i gej par, kao i svi drugi. Svet je sačinjen od ljudi čiji su roditelji učinili mnogo grešaka dok su ih podizali.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:59 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

larisa_bg
Predrag Brajovic

Лариса, ако наставиш овако, престаћу да те зовем Лаванда!



после ће да се прича по блогу: пронашли су заједнички језик на педерској теми, најебали смо

(обрати пажњу, прешла сам на ћирилицу да бисмо се боље разумели!)

Готово је: Лариса, mon amour!


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:01 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
Негде ће бити проблема, негде неће.
Онако како си ти своју децу васпитао.

Znaš, ja imam samo dvoje dece.
Ne mogu postići da baš sve odbrane.

Ја не сумњам да ће се наћи довољно ХЦМа по Србији.

Иначе, ја имам једно дете, ал' је снажан за двојицу!
Domazet Domazet 00:15 13.12.2014

A u stvari je sve tako...

emsiemsi

Немој да се деморалишеш !
Додуше, глупост је силна сила !

...jednostavno. Jako je tesko biti nesebican. Mnogo je lakse biti sebican. Medjutim ne treba biti priglupo sebican onako na prvu loptu pa uvek misliti samo na sebe i svoju korist. Jer ce se toga dosetiti i oni jaci od nas pa sta onda? Treba biti promucurno sebican. Pa se solidarisati i pomagati oko sebe one kojima je pomoc potrebna. Ne njih radi nego sebe radi. Jer sto se bolje odupiru sili i nepravdi to je sila i nepravda slabija pa su i manje sanse da ce jednog dana resiti da mene tlaci.



A ne demoralisem se. Nego racionalisem. Vremenom sam naucio kada i sa kim je nemoguce racionalno diskutovati. A ovo je suvise ozbiljna tema da bih se samo zahebavao...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:33 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

Ја не сумњам да ће се наћи довољно ХЦМа по Србији.


Pa majku mu staru, do malo pre si tvrdio kako je Srbija najgore mesto na svetu ili tako nešto, sad uopšte ne sumnjaš da ima dovoljno onih koji će svoju decu.....znaš već, da ne kuckam

Dogovori se šta misliš jbg
ta deca koju pominješ ne bi bila poslata u rat, već bi otišla u dom


Ta deca će u svakom slušaju otići i dom gde žele da ih gaje, neguju i da im pomognu da srećno odrastu..
Samo, što baš u taj dom na koji ti misliš kad će tu imati i nekih problema?

Tu je osnov razilaženja, iz čijih cipela se posmatra problem.
Ja to gledam iz pozicije dece i njihove dobrobiti, ti iz pozicije dobrobiti gej parova.
Svako ima pravo da postavlja svoje prioritete.

Pa se solidarisati i pomagati oko sebe one kojima je pomoc potrebna.


Kako odabrati kome da se pomogne kad je situacija takva da su dvoje u poziciji da im treba pomoć, a pomoć jednom znači odmaganje drugom?
qqriq qqriq 00:41 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

larisa_bg
23:59 12.12.2014
Re: Pogresno si ...
hoochie coochie man

Super je kad ionako unesrećenu decu žrtvuješ za bolje sutra.
Nema ko drugi da to bolje sutra obezbedi, a za njima i onako nema ko da plače, super su za žrtvovanje.


Nije mi preterano ubedljiva ta patetika kao argumentacija.
Pre svega, SVI MI se svakodnevno žrtvujemo za bolje sutra, i kad smo toga svesni, i kad nismo. Svi, i deca i odrasli. Potrajalo bi da ti sad objašnjavam kako i na koje sve načine, to je opširna sociološka tema.

A drugo, ta deca koju pominješ ne bi bila poslata u rat, već bi otišla u dom gde žele da ih gaje, neguju i da im pomognu da srećno odrastu. To što ti ne veruješ da gej par može da podigne dete isto onako, više-manje normalno, kao i strejt par, to neće promeniti ništa u svetu, jer svet ide u tom pravcu i to je po mom mišljenju ispravno, iako znam da se ne slažemo u tome.

Roditeljstvo je i inače jedna oblast koja je veoma podložna greškama, nema roditelja koji nije napravio hiljadu grešaka, najčešće nesvesno, i najčešće u dobroj nameri. Tako bi verovatno grešio i gej par, kao i svi drugi. Svet je sačinjen od ljudi čiji su roditelji učinili mnogo grešaka dok su ih podizali.



princi princi 00:42 13.12.2014

Re: A u stvari je sve tako...

Jako je tesko biti nesebican.

Zavisi. Ako si Norvežanin, nije. Možda bi svi trebalo da budemo malo više Norvežani a malo manje Srbi, :).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:43 13.12.2014

Re: Pogresno si ...


Pa majku mu staru, do malo pre si tvrdio kako je Srbija najgore mesto na svetu ili tako nešto,

Учитаваш.
То нисам нигде рекао.
Вероватно је 2/3 земаља на свету горе од Србије :)
Просечно.
У неким сегментима људских права је чак и једна Рунда испред нас.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:48 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

Учитаваш.
То нисам нигде рекао.
Вероватно је 2/3 земаља на свету горе од Србије :)
Просечно.
У неким сегментима људских права је чак и једна Рунда испред нас.


Važi :)

Milsim, ako jurimo tu hiljadarku komemntara ok, onda ovakvi komentari imaju smisla, ali ako stvarno misliš da učitavam, da nisi govorio sasvim suprotno od teze da u Srbiji ima dovoljno ljudi koji svoju decu vaspitavaju tako da budu tolerantna prema manjinama, onda to nema smisla.

Govorio jesi, i to često vrlo radikalno, sad govoriš drugačije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:52 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
Учитаваш.
То нисам нигде рекао.
Вероватно је 2/3 земаља на свету горе од Србије :)
Просечно.
У неким сегментима људских права је чак и једна Рунда испред нас.


Važi :)

Milsim, ako jurimo tu hiljadarku komemntara ok, onda ovakvi komentari imaju smisla, ali ako stvarno misliš da učitavam, da nisi govorio sasvim suprotno od teze da u Srbiji ima dovoljno ljudi koji svoju decu vaspitavaju tako da budu tolerantna prema manjinama, onda to nema smisla.

Govorio jesi, i to često vrlo radikalno, sad govoriš drugačije.

:)
Не требају теби дивизије хероја.
Довољно је њих 100-500-1000 спремних да чврсто стану у прокламовање и заштиту геј партнерства и права на усвајање деце.
Остали ће их, после, пратити.

Мада, мислим да је моја мера Србије тачна и реална. Но, чини ми се да овде не наилази на одобравање... :))))))
blogovatelj blogovatelj 00:52 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

pare, standard


Ovo je u Srbiji opravdanje za skoro sve.
Postoji puno zemalja na svetu koje na homoseksualizam gledaju liberalnije, a puno su siromasnije od Srbije.
Na ovaj problem i crkva, tj pastiri nad humanim stadom, puno uticu. U drzavama gde je papa komandant sama crkva je ublazila stavove, pa stado odmah ide tamo gde mu se kaze. Za to vreme nase se vladike uskurcile, da prostie. Samo im Kosovo i pederi smetaju, sve ostalo im nije nikakav problem u univerzumu. Lopovluk, korupcija, beda, sirotinja, kladionice, prostitucija svih klasa, njima to nije drustvena nevolja. Ne cujem ih da se nesto oko toga oglasavaju.
Samo pederi i Kosovo, to nas ujeba skroz, mi sami inace uopste nismo krivi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:53 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

Довољно је њих 100-500-1000 спремних да чврсто стану у прокламовање и заштиту геј партнерства и права на усвајање деце.


Može li bez ovoga na kraju?
Мада, мислим даје моја мера Србије тачна и реална. :)


Ni blizu :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:56 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

blogovatelj
pare, standard

Ovo je u Srbiji opravdanje za skoro sve.

Да.
Неколико афричких земаља у домену су женских права делеко испред Србије, рецимо. А није баш да тамо економски цветају руже.
Domazet Domazet 00:58 13.12.2014

Ma to ja samo da pokazem...

princi
Jako je tesko biti nesebican.

Zavisi. Ako si Norvežanin, nije. Možda bi svi trebalo da budemo malo više Norvežani a malo manje Srbi, :).

...kako Bjelopavlic zamislja da treba ubedjivati Moravca (Milisav je Moravac ako se dobro secam) u prednosti solidarnosti

Ko kaze da ja nemam predrasude, sto bi HCM bio bolji od mene

A sto se Norvezana tice nije ni cudo da oni sve zajedno, po onoj zimi normalno daim je prvi refleks da se zbiju zajedno

Jedino mi nije jasno kako ovi moji u Cikagu nikako da postanu solidarni?? Hladnije je nego u Norveskoj:s
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:04 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
Довољно је њих 100-500-1000 спремних да чврсто стану у прокламовање и заштиту геј партнерства и права на усвајање деце.


Može li bez ovoga na kraju?

Нема једног без другог.
Нема али.
Геј заједница мора имати сва иста права.
hoochie coochie man
Мада, мислим даје моја мера Србије тачна и реална. :)


Ni blizu :)

ОК
Очекујем ујутро нагли скок запослености и масовно геј-лезбо венчање. А не би било лоше ни да се евро спусти испод 120. И да је ММФ одобрио нови аранжман.

Једва чекам да сване.
Да видим да ли ћу се пробудити у твојој или мојој Србији?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:10 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
Ja to gledam iz pozicije dece i njihove dobrobiti, ti iz pozicije dobrobiti gej parova.

:)))))))))))))))
Па та ће деца, једног дана, одрасти.
И нека од њих ће бити геј.
И желеће да имају децу и законски признату породицу.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:32 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

Нема једног без другог.
Нема али.


Ti leb krvavi!

Ja mislio da ti ozbiljno pričaš?
Па та ће деца, једног дана, одрасти.


a dok ne odrastu ima da u im bude onako kako gejevima odgovara.
И нека од њих ће бити геј.
И желеће да имају децу и законски признату породицу.


A to će moći samo ako odrastu u gej brakovima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:40 13.12.2014

Re: Ma to ja samo da pokazem...

Ko kaze da ja nemam predrasude, sto bi HCM bio bolji od mene


Ajd da te zamolim da mi objasniš koje su to moje predrasude.

Složismo se da bi deci u gej brakovima bilo manje prijatno detinjstvo nego u hetero.
Nećeš valjda sad to poreći?
Ja insistiram da je to razlog da se deca ne daju na usvajanje, vi da to treba zanemariti.

I gde je tu predrasuda?

Ti si pun predrasuda, jer kad neko kaže da je protiv usvajanja dece, ti si već rasudio, predrasudio, jer gaa nisi ni pitao niti imaš ikakav pokazatelj za to, da taj ima nešto protiv gejeva.

Ubiće vas šabloni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 04:39 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
Нема једног без другог.
Нема али.


Ti leb krvavi!

Ja mislio da ti ozbiljno pričaš?
Па та ће деца, једног дана, одрасти.


a dok ne odrastu ima da u im bude onako kako gejevima odgovara.
И нека од њих ће бити геј.
И желеће да имају децу и законски признату породицу.


A to će moći samo ako odrastu u gej brakovima.

Ти заиста ово дубоко не разумеш или нећеш да разумеш.

Нека од ове деце, кад одрасту, биће геј. Без обзира одрастали у геј или негеј браковима.
Друга ће бити стрејт. Као ти. Али, баш као и ти, подржаваће геј бракове, јер су солидарни с дискриминисанима. И разумеће да је дубоко погрешно да су их, јер су из геј бракова, у детињству кињили. Дакле, замериће гејство својим родитељима -- једино ако нису истински солидарни с дискриминисанима.

Једино је о томе реч.
emsiemsi emsiemsi 05:41 13.12.2014

Re: Pogresno si ...

Predrag Brajovic
larisa_bg
Predrag Brajovic

Лариса, ако наставиш овако, престаћу да те зовем Лаванда!



после ће да се прича по блогу: пронашли су заједнички језик на педерској теми, најебали смо

(обрати пажњу, прешла сам на ћирилицу да бисмо се боље разумели!)

Готово је: Лариса, mon amour!



Ти би да се омрсиш ?
emsiemsi emsiemsi 06:08 13.12.2014

Re: A u stvari je sve tako...

Domazet
emsiemsi

Немој да се деморалишеш !
Додуше, глупост је силна сила !

...jednostavno. Jako je tesko biti nesebican. Mnogo je lakse biti sebican. Medjutim ne treba biti priglupo sebican onako na prvu loptu pa uvek misliti samo na sebe i svoju korist. Jer ce se toga dosetiti i oni jaci od nas pa sta onda? Treba biti promucurno sebican. Pa se solidarisati i pomagati oko sebe one kojima je pomoc potrebna. Ne njih radi nego sebe radi. Jer sto se bolje odupiru sili i nepravdi to je sila i nepravda slabija pa su i manje sanse da ce jednog dana resiti da mene tlaci.



A ne demoralisem se. Nego racionalisem. Vremenom sam naucio kada i sa kim je nemoguce racionalno diskutovati. A ovo je suvise ozbiljna tema da bih se samo zahebavao...

Слажем се са тобом --- по питању несебичности.
Чињеница је да је питање несебичности веома блиско спрегнуто са питањем солидарности, да не кажем међусобно условљено --- ИФ прво, ТХЕН друго, те ИФ друго ТХЕН прво, дакле својеврсна рекурзија или повратна петља. Додуше, у таквој релацији увек постоји проглем да дође до осциловања и пуцања, на крају.
Када год се постави питање несебичности (чак и промућурне), нужно се стигне до принципа солидарности, а то води до 'чопорашења' које опонира принципу 'индивидуализације до крајњих могућих граница. '
Шта год је да је, чињеница да се о овим темама (шта год ја или било ко мислио) у једном друштву може и дискутовати (шта год ја - или било ко - мислио о томе) даје наду да се друштво креће ка бољем.
Што се тиче 'силе и неправде', принцип силе је и даље доминантан принцип --- већина релација међу људима се базира на том принципу --- на жалост.
Углавном, није лако бити педер, додуше, нија лако бити нити педерчина, а камоли човек. Но, били педери, педерчине или ни једно од тога, требали би, пре свега да будемо људи, не макар какви, него бољи људи.
И као што је говорио Павле, да га парафразирам --- будимо људи, без обзира да ли смо Срби или не.
Ја се тога држим (да сам добар, па, баш и нисам, могао бих бити бољи) и сваки пута када победим себе, одушевим се. Није ми више сласт да побеђујем друге.
qqriq qqriq 10:14 13.12.2014

Re: A u stvari je sve tako...

princi
00:42 13.12.2014 / *novo
Re: A u stvari je sve tako...
Jako je tesko biti nesebican.

Zavisi. Ako si Norvežanin, nije. Možda bi svi trebalo da budemo malo više Norvežani a malo manje Srbi, :).


E , baš se nešto mislim od jutros i sad mi ovaj komentar pao ko kec na 11: sigurna sam da Srbi nikada, al nikada, no matter what, ne bi organizovali i podržali generalni štrajk!
Načisto NEsolidan narod.
gabriele gabriele 08:55 10.12.2014

korpus,ljudskih prava

samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih
Domazet Domazet 18:35 10.12.2014

Ja ljudska prava posmatram dosta siroko...

gabriele
samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih

...pa tako dozvoljavam da pojedinci misle da je biti zadrti priglupi egzibicionista njihovo ljudsko pravo. To me ne zabrinjava. Sta me zabrinjava je to kada oni dobiju (za sada) cetiri preporuke!
nim_opet nim_opet 19:16 10.12.2014

Re: korpus,ljudskih prava


korpus,ljudskih prava
samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih


Clan 16. Univerzalne deklaracije o ljudskim pravima:

Article 16.

(1) Men and women of full age, without any limitation due to race, nationality or religion, have the right to marry and to found a family. They are entitled to equal rights as to marriage, during marriage and at its dissolution.
(2) Marriage shall be entered into only with the free and full consent of the intending spouses.
(3) The family is the natural and fundamental group unit of society and is entitled to protection by society and the State.
emsiemsi emsiemsi 12:10 11.12.2014

Re: Ja ljudska prava posmatram dosta siroko...

Domazet
gabriele
samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih

...pa tako dozvoljavam da pojedinci misle da je biti zadrti priglupi egzibicionista njihovo ljudsko pravo. To me ne zabrinjava. Sta me zabrinjava je to kada oni dobiju (za sada) cetiri preporuke!

5.
И ти си добио 3.
Domazet Domazet 19:32 11.12.2014

Pa ja rekoh...

emsiemsi
Domazet
gabriele
samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih

...pa tako dozvoljavam da pojedinci misle da je biti zadrti priglupi egzibicionista njihovo ljudsko pravo. To me ne zabrinjava. Sta me zabrinjava je to kada oni dobiju (za sada) cetiri preporuke!

5.
И ти си добио 3.

...za sada(tada). Znao sam ja da ce biti jos zevzeka. I ne boj se, nije da ti citam misli nego dugogodisnje blogersko iskustvo...
emsiemsi emsiemsi 21:07 11.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

Domazet
emsiemsi
Domazet
gabriele
samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih

...pa tako dozvoljavam da pojedinci misle da je biti zadrti priglupi egzibicionista njihovo ljudsko pravo. To me ne zabrinjava. Sta me zabrinjava je to kada oni dobiju (za sada) cetiri preporuke!

5.
И ти си добио 3.

...za sada(tada). Znao sam ja da ce biti jos zevzeka. I ne boj se, nije da ti citam misli nego dugogodisnje blogersko iskustvo...

Ако, ако.
Зевзека не фали !
Domazet Domazet 00:19 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

emsiemsi
Domazet
emsiemsi
Domazet
gabriele
samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih

...pa tako dozvoljavam da pojedinci misle da je biti zadrti priglupi egzibicionista njihovo ljudsko pravo. To me ne zabrinjava. Sta me zabrinjava je to kada oni dobiju (za sada) cetiri preporuke!

5.
И ти си добио 3.

...za sada(tada). Znao sam ja da ce biti jos zevzeka. I ne boj se, nije da ti citam misli nego dugogodisnje blogersko iskustvo...

Ако, ако.
Зевзека не фали !


Siguran sam da znas sta pricas.
emsiemsi emsiemsi 10:32 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

Domazet
emsiemsi
Domazet
emsiemsi
Domazet
gabriele
samo što brak,, pa ni peder brak , ni usvajanje dece ne spada u korpus ljudskih prava .A niti društvo ne treba da aktiviste-fašiste raznih LGBT- new age ideologija prihvati kao društvenu savest i trend setere.Jedino što razlikuje totalitarizam sa početka XX veka ,od onog sa početka XXI je da su se fašisti/komunisti/totalitaristi outovali,,, jednostavno sve te analne ( prededipalne) ličnosti imaju potrebe za kontrolom i kinjenjem drugih

...pa tako dozvoljavam da pojedinci misle da je biti zadrti priglupi egzibicionista njihovo ljudsko pravo. To me ne zabrinjava. Sta me zabrinjava je to kada oni dobiju (za sada) cetiri preporuke!

5.
И ти си добио 3.

...za sada(tada). Znao sam ja da ce biti jos zevzeka. I ne boj se, nije da ti citam misli nego dugogodisnje blogersko iskustvo...

Ако, ако.
Зевзека не фали !


Siguran sam da znas sta pricas.

То је мој терен !
reanimator reanimator 10:38 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

Alo, koceptualni umetnici, ajmo malo da se poradi na savladavanju citiranja.
Msm,probijam se kroz blog ko kroz rudnike Morie, jer kočite stranicu ovim 3d komentarima
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:40 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

Msm,probijam se kroz blog ko kroz rudnike Morie, jer kočite stranicu ovim 3d komentarima



znači,gledali smo poslednji nastavak hobita? ja bih gledao,ali čekam dobar snimak na torrentu:) odustao sam od gledanja tog filma u bioskopu,jer me užasno nerviraju oni,pa tako nije u knjizi,tipovi. mislim,koga boli kurac-što to tako nije u knjizi?

+ za 2016. su najavili film warcraft.očekujem da se u tom trenutku pojavi gomila frikova koji će reći;ali human warrior nema šanse protiv blood elves priesta :)))
reanimator reanimator 12:55 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

znači,gledali smo poslednji nastavak hobita? ja bih gledao,ali čekam dobar snimak na torrentu:) odustao sam od gledanja tog filma u bioskopu,jer me užasno nerviraju oni,pa tako nije u knjizi,tipovi. mislim,koga boli kurac-što to tako nije u knjizi?

Nisam još gledao, ali sam ovih dana obnovio gradivo :)
Ja ću u bioskopu. Msm, da l' će filozofi da me spreče da nataknem 3d cvike i udavim se kokicama sa puterom? :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:15 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

Msm, da l' će filozofi da me spreče da nataknem 3d cvike i udavim se kokicama sa puterom? :)

ali ne zaboravi,da postuješ sliku na fejsu! ne računa se ako nemaš postovanu sliku na fejsu :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:52 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

znači,gledali smo poslednji nastavak hobita? ja bih gledao,ali čekam dobar snimak na torrentu:) odustao sam od gledanja tog filma u bioskopu,jer me užasno nerviraju oni,pa tako nije u knjizi,tipovi. mislim,koga boli kurac-što to tako nije u knjizi?
+ za 2016. su najavili film warcraft.očekujem da se u tom trenutku pojavi gomila frikova koji će reći;ali human warrior nema šanse protiv blood elves priesta :)))

Msm, da l' će filozofi da me spreče da nataknem 3d cvike i udavim se kokicama sa puterom? :)

(ono, trudim se da kvotujem što je više moguće )
isto, čekam torent, a kokice sa puterom menjam za smoki party pakovanje.
u stvari, takve filmove treba gledati i u bioskopu i na tv-u/compu, pa onda vidiš šta ti je dobro u filmu a šta ne. jbt, onaj Life of Pi sam gledala u 3d i sva bila oduševljena, a kasnije, kod kuće shvatila da je film mogao da bude kraći za ladno sat vremena. zavede te 100db-a, ogroman ekran, i te kokoice (najveće, sa puterom). sve ti je super, jbg. inače sam prestala da gledam filmove u 3d, samo crtaće gledam sa tim cvikerima. niti vidim film kako treba (jer su cvikeri tamni), em mi smetaju jer moram da ih stavim na svoje cvikere, em je taj 3d efekar totalno bzvz ako nije animirani film.

jedva čekam taj warcraft, pa da probam da shvatim fascinaciju tom igricom.
pokazao mi je bratanac, ali mi se nije primilo.
nim_opet nim_opet 17:15 12.12.2014

Re: Pa ja rekoh...

+ za 2016. su najavili film warcraft.očekujem da se u tom trenutku pojavi gomila frikova koji će reći;ali human warrior nema šanse protiv blood elves priesta :)))

Pa ne bas priesta, osim ako nije shadow priest, ali protiv BE paladina nikakve.
tani tani 19:58 10.12.2014

peđa


..gde si?

http://m.youtube.com/watch?v=FIZ38L-ALK8
qqriq qqriq 23:45 10.12.2014

Re: peđa

..gde si?

poziv pedjici koji iz čoška viri, zadivljen?!
freehand freehand 13:13 11.12.2014

Aujbt!

U Nišu uhvaćena dva vozača sa po 5,5 promila alkohola


KLIK

Ali me živo kopka šta znači "uhvatili"?
Nije valjda da je to moglo da se kreće?!
qqriq qqriq 20:37 11.12.2014

Re: Aujbt!


freehand
13:13 11.12.2014
Aujbt!
U Nišu uhvaćena dva vozača sa po 5,5 promila alkohola


KLIK

Ali me živo kopka šta znači "uhvatili"?
Nije valjda da je to moglo da se kreće?!


A meni pod tačkom RAZNO zapalo za oko:

IZVOR: HUFFINGTON POST

Celog života nas uče o razlikama u polovima, tome kakvi su muškarci a kakve žene i pravilima zabavljanja. Međutim nigde nema saveta o tome kako se zabavljati s muškarcem koji ima više od pedeset godina, formirana je ličnost i za sobom ima razvod, bivšu...

(i još stavili fotku Vigga Vigga da mi - glupe plavuše mislim - lakše ukapiramo baš te lekcije za srećan život)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:57 11.12.2014

UPIS

Odavno nije bilo bloga sa ovoliko komentara, pa reko' da se barem upišem da ne bude da je 'vakva žuraja prošla bez mene.
larisa_bg larisa_bg 16:01 11.12.2014

Re: UPIS

dobrosavljevic_m
Odavno nije bilo bloga sa ovoliko komentara, pa reko' da se barem upišem da ne bude da je 'vakva žuraja prošla bez mene.


ali pazi, ko se ovde upisao, kao da se autovao

mi to ovde tako računamo



(ovaj sa cvikerima je Re)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:09 11.12.2014

Re: UPIS

ali pazi, ko se ovde upisao, kao da se autovao

Nemam ja sa tim nikakvih problema. U tom smislu, uzimam pajalicu za prašinu sa duginim dezenom da malo paradiram po sobi
/vaaaaaj, em, si, ej....vaaaaaj, em, si, ej..../
blogovatelj blogovatelj 17:56 11.12.2014

Čekajući osamstoti komentar

Spreman sam da se upišem u listu strelaca

800

reanimator reanimator 18:28 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Spreman sam da se upišem u listu strelaca

Smatram da si nas sve ovim komentarom motivisao da zajedno stignemo do 1000.
Kao jedan zapevajmo I got to be unstoppable!
milisav68 milisav68 18:41 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Jaril Jaril 19:10 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

reanimator
Spreman sam da se upišem u listu strelaca

Smatram da si nas sve ovim komentarom motivisao da zajedno stignemo do 1000.
Kao jedan zapevajmo I got to be unstoppable!

Схваташ да прво треба да се скинеш да би журка почела?
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:38 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Схваташ да прво треба да се скинеш да би журка почела?

blogovatelj blogovatelj 19:38 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Схваташ да прво треба да се скинеш да би журка почела?


Mislim da je Re kao stvoren da bude onaj koji će biti predvodnik, koji će bez dileme odbaciti i moralne stege i svu garderobu sa sebe, sve na radost prisutnog ženskinja i braće pedera.
princi princi 20:02 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Right said Re.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:23 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

:)sadkad smo konačno stigli do teme,rea nema. izgubio se...
baš sad kada treba da skine se i baci te okove homofoba u nama.
skini se,re!budi pravo muško!!


nim_opet nim_opet 21:25 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Ja citam ovaj blog na poslu, pa ne bi bilo bas prihvatljivo da se skida skroz - ako moze onako, bar malo tekstila da ostane :)
larisa_bg larisa_bg 22:34 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Jaril
reanimator
Spreman sam da se upišem u listu strelaca

Smatram da si nas sve ovim komentarom motivisao da zajedno stignemo do 1000.
Kao jedan zapevajmo I got to be unstoppable!

Схваташ да прво треба да се скинеш да би журка почела?




Kukuriku, dolaz' vamo, sad postaje zanimljivo, sad će Re da izvodi drti dens.
reanimator reanimator 23:17 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

larisa_bg larisa_bg 23:22 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar



ništa ti ne vredi, pederi se nameračili na tebe
tako ti i treba kad crče da te svi na blogu vole
reanimator reanimator 23:27 11.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

tako ti i treba kad crče da te svi na blogu vole

Uzalud larisa, uzalud...konačno sam skinuo ružičaste naočare
qqriq qqriq 08:59 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar



Kukuriku, dolaz' vamo, sad postaje zanimljivo, sad će Re da izvodi drti dens.



eeee, sad oči otvorila, i to silom (sanjala ružno, kao ja u briselu a tamo mračne ulice a ja jurim jurim jurim da stignem do čoveka svog života, ama srce mi se razlupalo i, evo, još i sad jako udara, ono bum bum!), tako da ne znam koliko treba da mi bude žao za drti dens.
al, ne bih se sad - osim iz učtivosti da odgovorim na svaki komentar upućen meni - javljala jer i nemam više šta da kažem na ovom blogu koji se pretvorio u kaži nešto, bilo šta, viš koliko ih ima, nadji i ti mesto pod njegovim suncem, ne propuštaj priliku i sve tako - da nisam ugledala tvoj poziv.



p.s.
htela i da vidim kako stojim kod gospon voje radovanovića na blogu, al tamo mir i spokoj mu dušu vlada.

reanimator reanimator 09:05 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

al, ne bih se sad - osim iz učtivosti da odgovorim na svaki komentar upućen meni - javljala jer i nemam više šta da kažem na ovom blogu koji se pretvorio u kaži nešto, bilo šta, viš koliko ih ima, nadji i ti mesto pod njegovim suncem, ne propuštaj priliku i sve tako - da nisam ugledala tvoj poziv.

Aj sad svako da pita nešto qqriq..treba nam svaki čovek u borbi za hiljadarku
Evo, ja ću prvi : gde si qqriq, ša ima
milisav68 milisav68 09:28 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

reanimator

Aj sad svako da pita nešto qqriq..treba nam svaki čovek u borbi za hiljadarku
Evo, ja ću prvi : gde si qqriq, ša ima

Nek ispriča san do kraja.
qqriq qqriq 09:47 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

aj prvo da citiram deo komentara negde up up a koji je u strogoj vezi s temom ovog bloga, pa kaže:

"Obama ne sme ni da pisne. Nasao se izmedju demokrata u kongresu i sefa CIA koga je on postavio i koji je clan njegove administracije. Imam vise razumevanja za ovo njegovo cutanje nego za njegov stav oko tzv Snowden afere."

jeste zanimljivo. meni trenutno to i najzanimljivije, al tko sam ja da to kometarišem? loše probudjena plavuša kojoj se oči sklapaju? ma, aj molim vas!

gotovo jednako mi zanimljiva i konstatacija onog pit bul terijera djordjevića o relativizaciji traženja ostavke ministra selakovića, u prevodu mogu advokati da ga smene Kad Hoće, al će mu sada možda i progledati kroz prste pošto je visina poreza po njihovom, te tako, a ovo ja sad dodajem, može srbija da ima i najgore pravosudje, a ima, mnogo je bitnije da advokati ne pate zbog kinte.

gde si qqriq, ša ima

a ti re, kako bilo na drti densu, još mrdaš ili?


Nek ispriča san do kraja

pa nema kraja, to je poenta

reanimator reanimator 13:32 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

a ti re, kako bilo na drti densu, još mrdaš ili

Naravno.
reanimator reanimator 13:35 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

ništa ti ne vredi, pederi se nameračili na tebe

Takva su vremena larisa, turbulentna. Svedoci smo velikih promena
qqriq qqriq 13:42 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Naravno.


i šta drugo nego da ja opet pitam, al sad treći put!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:59 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

Aj sad svako da pita nešto qqriq..treba nam svaki čovek u borbi za hiljadarku

a jel može da se njake onako, bez obaveza? može? može. dakle,
Svedoci smo velikih promena


kakve kretenke. prvo su trajno uklanjale dlake, pa su gutale vatu natopljenu čajem, pa su izbeljivale šupčić, pa su ubrizgavale silikon u G-tačku, a sad trpaju kredu. mislim, kako ne kapiraju da kad dođe do onoga, muškarci često ne primete ni da li je obrijala noge?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:00 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

još samo 102 komentara.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:01 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

još 101 komentar...
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:28 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

. mislim, kako ne kapiraju da kad dođe do onoga, muškarci često ne primete ni da li je obrijala noge?

kada već dođe do seksa,stvarno više ništa nije bitno. najgore nastupa ujutru:)


larisa_bg larisa_bg 18:12 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

reanimator
ništa ti ne vredi, pederi se nameračili na tebe

Takva su vremena larisa, turbulentna. Svedoci smo velikih promena


ti ipak budi zaštićeni svedok u ovom procesu, mudrije je

klasika rulz


larisa_bg larisa_bg 21:09 12.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

BebaOdLonchara

kakve kretenke. prvo su trajno uklanjale dlake, pa su gutale vatu natopljenu čajem, pa su izbeljivale šupčić, pa su ubrizgavale silikon u G-tačku, a sad trpaju kredu. mislim, kako ne kapiraju da kad dođe do onoga, muškarci često ne primete ni da li je obrijala noge?




fascinirana sam šta ti sve znaš
i ne znam da l' smem da pitam zašto su gutale vatu natopljenu čajem?
(msm, pod pretpostavkom da sam dokučila razloge za ovo drugo)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:22 13.12.2014

Re: Čekajući osamstoti komentar

i ne znam da l' smem da pitam zašto su gutale vatu natopljenu čajem?

da maskiraju glad.

fascinirana sam šta ti sve znaš

pa kad ne gledaš prave tv kanale i ne čitaš prave novine. nije ti Re dao hintove za znanje?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:01 12.12.2014

900

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:02 12.12.2014

Re: 900

šta, ja sama treba da radim ovde? i posle se bune jer nastupa novi matrijarhat...
larisa_bg larisa_bg 18:32 12.12.2014

Re: 900

BebaOdLonchara
šta, ja sama treba da radim ovde?


pa ja bih možda stavila neki YT al me stra' od tebe
milisav68 milisav68 18:42 12.12.2014

Re: 900

larisa_bg
pa ja bih možda stavila neki YT al me stra' od tebe







qqriq qqriq 18:49 12.12.2014

Re: 900

pa ja bih možda stavila neki YT al me stra' od tebe

desDear?
evo ja cu da okacim neki, da r e l a k s i r a m komentare

mislim, znas mene i YT, tu ni bog ne pomaze


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:24 12.12.2014

Re: 900

pa ja bih možda stavila neki YT al me stra' od tebe



ako krenete sa ytjubovima, ja ću morati da se oprostim. jako mi se greje comp kad je strana (i to 5ta) puna tjubova. :(

ps. kako su domazet i ekipa gore krenuli, nećemo morati prstom da mrdnemo za soma komentara
reanimator reanimator 21:44 12.12.2014

Re: 900

ps. kako su domazet i ekipa gore krenuli, nećemo morati prstom da mrdnemo za soma komentara

Razmišljam da malo izgasiram raspravu ubacivanjem gay četnika, pa da eksplodira server
princi princi 21:46 12.12.2014

Re: 900

Pederi po defaultu navijaju za Partizan.
I obratno.
larisa_bg larisa_bg 21:50 12.12.2014

Re: 900

reanimator
ps. kako su domazet i ekipa gore krenuli, nećemo morati prstom da mrdnemo za soma komentara

Razmišljam da malo izgasiram raspravu ubacivanjem gay četnika, pa da eksplodira server


mojne sad, upravo sam se unela u temu ozbiljno, za promenu

mislim da tema to zaslužuje u osvit hiljadarke...
larisa_bg larisa_bg 21:52 12.12.2014

Re: 900

princi
Pederi po defaultu navijaju za Partizan.


mogu da se složim sa ovim, bez problema
nikad ne bih dala decu na usvajanje gej parovima koji navijaju za Partizan
reanimator reanimator 22:03 12.12.2014

Re: 900

Pederi po defaultu navijaju za Partizan.

Fala jasno!
princi princi 22:09 12.12.2014

Re: 900

Grobari dukatlije.
blogovatelj blogovatelj 23:03 12.12.2014

Re: 900

gay četnika, pa da eksplodira server


A ja cu da doprinesem komentarom da je Tito bio homofob.
Mada, ako cemo posteno, posle njegove smrti su bar na TV-u i filmu Oliver Mandic, Nikola Simic i Jova Radovanovic smeli da budu trandze i pederi.
princi princi 23:20 12.12.2014

Re: 900

Evo šta kaže Slate: homofobija mu pre dođe kao zauške ili boginje nego dijabetes ili, daleko bilo, rak.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:24 13.12.2014

Re: 900

nikad ne bih dala decu na usvajanje gej parovima koji navijaju za Partizan

amin.
larisa_bg larisa_bg 22:06 12.12.2014

smajli koji lupa glavom u zid

Znači, ko ostavlja poruku na drugoj ili trećoj strani, na temi koja ima skoro hiljadu komentara? Ko će bre to da traži...
reanimator reanimator 22:13 12.12.2014

Re: smajli koji lupa glavom u zid

Znači, ko ostavlja poruku na drugoj ili trećoj strani, na temi koja ima skoro hiljadu komentara? Ko će bre to da traži...

Ne znam ko je, ali su velike šanse da je odrastao u porodici istoplonih roditelja
nim_opet nim_opet 22:15 12.12.2014

Re: smajli koji lupa glavom u zid

reanimator
Znači, ko ostavlja poruku na drugoj ili trećoj strani, na temi koja ima skoro hiljadu komentara? Ko će bre to da traži...

Ne znam ko je, ali su velike šanse da je odrastao u porodici istoplonih roditelja

pa ga nisu naucili (blogo-)redu.
larisa_bg larisa_bg 22:17 12.12.2014

Re: smajli koji lupa glavom u zid

reanimator
Znači, ko ostavlja poruku na drugoj ili trećoj strani, na temi koja ima skoro hiljadu komentara? Ko će bre to da traži...

Ne znam ko je, ali su velike šanse da je odrastao u porodici istoplonih roditelja


i to partizanovaca
freehand freehand 22:17 12.12.2014

Re: smajli koji lupa glavom u zid

reanimator
Znači, ko ostavlja poruku na drugoj ili trećoj strani, na temi koja ima skoro hiljadu komentara? Ko će bre to da traži...

Ne znam ko je, ali su velike šanse da je odrastao u porodici istoplonih roditelja

Dva psihominusa: jedna muški, drugi ženski.



blogovatelj blogovatelj 23:07 12.12.2014

Re: smajli koji lupa glavom u zid

Znači, ko ostavlja poruku na drugoj ili trećoj strani, na temi koja ima skoro hiljadu komentara? Ko će bre to da traži...


Tako mlada, a vec naucila da se ne sme komentarisati na ranim stranama bloga kad broj komentara ode u nebesa. Ko li vas samo uci takvim stvarima?
Ja to naucio tek posle cetiri i po godine boravka na blogu.
larisa_bg larisa_bg 23:13 12.12.2014

Re: smajli koji lupa glavom u zid

blogovatelj

Tako mlada, a vec naucila da se ne sme komentarisati na ranim stranama bloga kad broj komentara ode u nebesa. Ko li vas samo uci takvim stvarima?
Ja to naucio tek posle cetiri i po godine boravka na blogu.


pa današnja omladina je napredna, jer ima prave uzore, znaš valjda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana