Politika

Lider opozicije

Nebojsa Krstic RSS / 06.12.2014. u 14:05

Na ovom je mestu proteklih nedelja, u nekoliko navrata, moja malenkost iznosila svoje skromno (ali neobično tačno) mišljenje o problemima koje imaju aktuelna opozicija i tzv. druga Srbija, te o razlozima njihovog nesnalaženja u aktuelnoj situaciji. U međuvremenu sam revidirao mišljenje. U stvari, avanzovao sam i sad mislim da problem nije u opoziciji, već u Vučiću.

Evo kako. Naime, sve bi bilo u redu i sa opozicijom, i sa građanistima, njihovo ponašanje bilo bi primereno i na mestu kad bi se Vučić ponašao onako kako treba da se ponaša jedan Vučić, odnosno kako bi njima odgovaralo. Hoću reći, Vučićeva politika nije u skladu sa potrebama opozicije. Vučić nije saradljiv, nije kooperativan, ne uklapa se u sliku. Kad ode u Izrael ili bude primljen u Rimu, Parizu ili Berlinu, poremeti sve one kojima se takvo ponašanje ne uklapa u obrazac po kome svaka srpska vlast uvek i po svaku cenu mora da bude ocrnjena i prokazana. Šablon je takav da se svaki politički lider posle 2000. ima staviti u istu ravan i na isti se način treba negativno odrediti prema njemu, bilo da je u pitanju Đinđić, Koštunica, Tadić ili danas Vučić.

Ako opozicija ne može da definiše ideju koja bi joj bila spiritus movens, može da fokusira ličnost koja je negativno nadahnjuje i mobiliše. Takav pristup, logično, demokratsku opoziciju dovodi u situaciju da usvoji isti vrednosni sistem koji troši i nacionalistička opozicija; po njemu svako ko pronađe reč hvale za Vučića ili čak manjak reči pokude, postaje neprijatelj "građanskih vrednosti" i "izdajnik" opozicije.

Dakle, da bi opozicija bila bolja, nije potrebno pred nju stavljati nemoguć zadatak, tj. tražiti da zaista bude bolja, dovoljno je da - Vučić bude gori. Jedino je pitanje hoće li Vučić izaći takvim potrebama opozicije u susret.

Raša Popov ima pesmu o biciklisti. U njoj biciklista bude neoprezan i strmekne se u jendek, a pesnik zaključi: "Eto, to su kobne greške onih koji neće peške." U korpus kobnih grešaka za pad računaju se ne samo greške bicikliste već i drugih učesnika u saobraćaju.

Činjenica da ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja svoje slobodno vreme provodi na bazenu "Hajata", premijeru Vlade koja smanjuje penzije nikako ne ide u prilog. Činjenica da se ministar zaklanja bolesnom decom kad ga nahvataju da je neka nemala sredstva hteo da uplati namenski izmišljenim NVO-ima takođe nikako ne pomaže biciklisti, niti njegovoj borbi protiv korupcije i bahatosti.

Činjenica da ministra bez portfelja zaduženog za vanredne situacije ne možeš ni lupom da nađeš u vanrednim situacijama jako je loša za biciklistu.

Činjenica da ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture ima dijametralno suprotan stav o "Južnom toku" u odnosu na premijera. Dok on tvrdi da je taj gasni projekat koristan za Srbiju i da je loša vest ako je on zaista stopiran, ministarka misli obrnuto - da je "Južni tok" "pljačka Srbije"... To što ministarka lupa packe premijeru ima veoma loše spoljnopolitičke posledice, a ne doprinosi ni akcionom jedinstvu Vlade, odaje utisak nekoherentnosti i defokusiranosti strateške politike i ciljeva kojima Vlada teži. Da li je to korisno za biciklistu, tj. premijera? Nikako.

No, lako će premijer da izađe na kraj s ministrima, za to mu treba samo dobra volja i svest o tome koliko su štetni i za Vladu i njega samog. Mnogo mu je veći problem ličnost koja se lagano profiliše u organskog lidera opozicije - Tomislav Nikolić. On kada kritikuje Vladu, čini to mnogo bolnije, ideološki profilisanije i inteligentnije od Živkovića. Zato je pitanje da li je Vesna Pešić u svoj opetovani predlog o ujedinjenju opozicije ukalkulisala zajedništvo sa njenim protežeom na izborima 2012. Ako jeste, stvar postaje ozbiljna. Ako nije, onda je to ujedinjavanje idiotskija ideja od one da treba biti "beli listić" i odreći se mogućnosti izbornog izražavanja političkog stava, e da bi se izrazio politički stav.

 

Objavljeno u Našim Novinama 6.12.2014. 



Komentari (309)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stopalo stopalo 19:47 06.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

Ona kao takva je nebitna potpuno.


Ova izjava je u rangu De revolutionibus album albus


freehand freehand 19:50 06.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

stopalo
Ona kao takva je nebitna potpuno.


Ova izjava je u rangu De revolutionibus album albus



Možda ću se složiti, ako mi prevedeš. :)
stopalo stopalo 19:54 06.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

Ma samo šala na račun kopernikanskog obrta

O kruženju nebeskih tela pa malo doterano sa belim listom
freehand freehand 20:06 06.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

Ma samo šala na račun kopernikanskog obrta

Uuu, ovo je već previše. Ne preterujte sa pohvalma, dragi kolega. Kopernik i ja, ma hajte molim Vas!
stopalo stopalo 20:20 06.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

Kopernik i ja, ma hajte molim Vas!


Stara je mudrost da u svakome od nas čuči genije

docsumann docsumann 09:55 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

Stara je mudrost da u svakome od nas čuči genije


ne čuči tek tako ... kenja
emsiemsi emsiemsi 10:19 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

docsumann
Stara je mudrost da u svakome od nas čuči genije


ne čuči tek tako ... kenja

Ти се мешаш у Брајовићеве компетенције --- дај CV на сунце !
docsumann docsumann 13:01 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

дај CV на сунце !


nemam sivi, može crni?


mirelarado mirelarado 16:13 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

nemam sivi, može crni?


С црнијем нема расправе, његови аргументи прихватају се безусловно.
emsiemsi emsiemsi 17:15 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

docsumann
дај CV на сунце !


nemam sivi, može crni?



Хахахаха !
Где си плашљивац ископао ?
Браво !
docsumann docsumann 17:39 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

Где си плашљивац ископао ?


engejac, rođače, sa tavana djetinjstva.
blogovatelj blogovatelj 19:35 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

engejac, rođače, sa tavana djetinjstva.


Engejac, jašta no engejac. Vidi se da ovaj MC nije čiča kakvim voli da se predstavlja po blogovima, nego da je mlad i nespretan.
Ja imao hromiran, onaj kao kolt. Taj je ispaljivao dalje praznu čauru kad je ubaciš u cev od ovog tvog, jer su mu gasovi od eksplozije išli direktno u nju, bez zavijanja i gubljenja energije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

blogovatelj
engejac, rođače, sa tavana djetinjstva.


Engejac, jašta no engejac. Vidi se da ovaj MC nije čiča kakvim voli da se predstavlja po blogovima, nego da je mlad i nespretan.
Ja imao hromiran, onaj kao kolt. Taj je ispaljivao dalje praznu čauru kad je ubaciš u cev od ovog tvog, jer su mu gasovi od eksplozije išli direktno u nju, bez zavijanja i gubljenja energije.


Jeste, ja sam imao onog zagaravljenog, jer se ne vidi kad >deluješ< u mraku :))).
emsiemsi emsiemsi 21:34 07.12.2014

Re: Kada ističe pretplata ZŽ i VP?

blogovatelj
engejac, rođače, sa tavana djetinjstva.


Engejac, jašta no engejac. Vidi se da ovaj MC nije čiča kakvim voli da se predstavlja po blogovima, nego da je mlad i nespretan.
Ja imao hromiran, onaj kao kolt. Taj je ispaljivao dalje praznu čauru kad je ubaciš u cev od ovog tvog, jer su mu gasovi od eksplozije išli direktno u nju, bez zavijanja i gubljenja energije.

Глупости.
antioksidant antioksidant 19:19 06.12.2014

.

da li je u sustini jedino bitno da li je vucic procitao tekst i kako ce reagovati na njega ili ima tu jos neceg?
angie01 angie01 20:30 06.12.2014

Re: .

da li je u sustini jedino bitno da li je vucic procitao tekst


on ga je procitao prvi:)
mariopan mariopan 19:31 08.12.2014

Re: .

antioksidant
da li je u sustini jedino bitno da li je vucic procitao tekst i kako ce reagovati na njega ili ima tu jos neceg?

stopalo stopalo 20:26 06.12.2014

Beli listići

Drop dead

alselone alselone 22:06 06.12.2014

Koliko mi se cini Vucic se najbolje

snalazi u medjunarodnoj igranci zvanoj spoljna politika od svih lidera do sada.

Kad ode u Izrael ili bude primljen u Rimu, Parizu ili Berlinu, poremeti sve one kojima se takvo ponašanje ne uklapa u obrazac po kome svaka srpska vlast uvek i po svaku cenu mora da bude ocrnjena i prokazana.


Imam ovde u amerikama kolegu, relativno apolitican republikanac, zaboli ga za sve osim za ono sto se tice direktno njega, kaze mi juce - gledao sam neki dan ovog vaseg novog predsednika (a misli na Vucica, sta ce covek, navikao na predsednicki sistem), sposoban tip. Vidim da ga sve strane pokusavaju uvuci u fajt a on samo prica o ekonomiji.

Ja sam izneverovao informaciju da je Vucic prvi premijer koji je posetio Izrael ne znam od kad. Pa da li je to moguce. Kako niko od nasih ne posecuje tako uticajnu zemlju i jos zemlju slicne istorije i prijateljskog naroda.

Ovom prilikom bih pozdravio Omegu i rekao da sam se setio njega kad je Izraelski premijer (koji je imao neuobicajeno lep govor) rekao da smo prijatelji od Rimskog carstva.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:35 06.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

alselone
snalazi u medjunarodnoj igranci zvanoj spoljna politika od svih lidera do sada.

Kad ode u Izrael ili bude primljen u Rimu, Parizu ili Berlinu, poremeti sve one kojima se takvo ponašanje ne uklapa u obrazac po kome svaka srpska vlast uvek i po svaku cenu mora da bude ocrnjena i prokazana.


Imam ovde u amerikama kolegu, relativno apolitican republikanac, zaboli ga za sve osim za ono sto se tice direktno njega, kaze mi juce - gledao sam neki dan ovog vaseg novog predsednika (a misli na Vucica, sta ce covek, navikao na predsednicki sistem), sposoban tip. Vidim da ga sve strane pokusavaju uvuci u fajt a on samo prica o ekonomiji.

Ja sam izneverovao informaciju da je Vucic prvi premijer koji je posetio Izrael ne znam od kad. Pa da li je to moguce. Kako niko od nasih ne posecuje tako uticajnu zemlju i jos zemlju slicne istorije i prijateljskog naroda.

Ovom prilikom bih pozdravio Omegu i rekao da sam se setio njega kad je Izraelski premijer (koji je imao neuobicajeno lep govor) rekao da smo prijatelji od Rimskog carstva.

Алсе, бре, овај коментар к'о Крстић да је писао???
alselone alselone 23:46 06.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

Алсе, бре, овај коментар к'о Крстић да је писао???


Jeste, zato sto mislim da ga je u tom citiranom delu pogodio. Doduse, stil mu je u poslednje vreme malo ulizivacki, cak i kad pogadja.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 08:50 07.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

Ja sam izneverovao informaciju da je Vucic prvi premijer koji je posetio Izrael ne znam od kad. Pa da li je to moguce. Kako niko od nasih ne posecuje tako uticajnu zemlju i jos zemlju slicne istorije i prijateljskog naroda.


Pa bio Tadić, šta ćeš više.

Obaška što su ovdeka svi baš lepo sarađivali sa Motorolom
alselone alselone 15:25 07.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

Pa bio Tadić, šta ćeš više.


Cekaj, ti hoces da kazes da je Tadic zapravo drzao sve najznacajnije funkcije u drzavi, pa i premijersku? Ma ne, nema sanse. Deda Mraz je bio najbolji premijer ikad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:04 07.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

alselone
snalazi u medjunarodnoj igranci zvanoj spoljna politika od svih lidera do sada.

Kad ode u Izrael ili bude primljen u Rimu, Parizu ili Berlinu, poremeti sve one kojima se takvo ponašanje ne uklapa u obrazac po kome svaka srpska vlast uvek i po svaku cenu mora da bude ocrnjena i prokazana.


Imam ovde u amerikama kolegu, relativno apolitican republikanac, zaboli ga za sve osim za ono sto se tice direktno njega, kaze mi juce - gledao sam neki dan ovog vaseg novog predsednika (a misli na Vucica, sta ce covek, navikao na predsednicki sistem), sposoban tip. Vidim da ga sve strane pokusavaju uvuci u fajt a on samo prica o ekonomiji.

Ja sam izneverovao informaciju da je Vucic prvi premijer koji je posetio Izrael ne znam od kad. Pa da li je to moguce. Kako niko od nasih ne posecuje tako uticajnu zemlju i jos zemlju slicne istorije i prijateljskog naroda.

Ovom prilikom bih pozdravio Omegu i rekao da sam se setio njega kad je Izraelski premijer (koji je imao neuobicajeno lep govor) rekao da smo prijatelji od Rimskog carstva.



ne budi naivan, ego-igranka najobičnija dvojice premijera i još nekih ljudi koji organizuju okolo, a usput je pala i ta vlada dan nakon vučketovog odlaska. izrael je potpuno izolovan u svetu i nalazi se u situaciji u kojoj je srbija bila 90-ih pa je prirodno da se okrenuo srbiji da je zamoli da podeli iskustvo. vučiću je u interesu da izraelska desnica ostane sada na vlasti, jer ako pobede nenetanijahuisti, džaba mu bila poseta. ambasador kol je još pre 6-7 godina govorio o sjajnoj ideji da se spoji izraelska tehnologija sa poljoprivrednim potencijalom srbije (mislio je na vojvodinu). zašto ds nije ništa napravio s time, možemo samo da nagađamo, no ja lično mislim da je partitokratska "sposobnost" po sredi, umesto da daju vama naučnicima da vodite priču. ponovo, vraćamo na fićfirićku ego-igranku, čak je fašisoidno prevelik kompliment za nesposobnost srpskih partitoida. ta ideja je originalno đinđićeva. u svakom slučaju, i svetski jevrejski kongres (najjača nevladina institucija, sa sedištem u njujorku) iskazuje ogromno interesovanje za vojvodinu, a jevrejin Novosađanin treba da uđe u svetski kongres kao predstavnik jugoistočne evrope. mislim da će se na kraju ipak realizovati ona tvoja ideja da nahraniš AI-jem izraelske poljoprivredne sisteme, i to kod kuće. kud ćeš bolji scenario.

oko omege, mislim da je netanjahu mislio na poznu rimsku imperiju i naporedni dolazak velike južnoslovenske i jevrejske zajednice u solun početkom IV veka, a ne na bratstvo srpsko-jevrejskih pre-avramovskih ameba, u fazonu enrika josifa.

inače, vučićevoj poseti u izraelu posvećena je minimalna tj. nikakva pažnja. to su samo napupali ovde u srbiji. još će se mi narintati da dovedemo realnu kintu u vošu.
alselone alselone 21:17 07.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

ne budi naivan, ego-igranka najobičnija dvojice premijera i još nekih ljudi koji organizuju okolo, a usput je pala i ta vlada dan nakon vučketovog odlaska. i


Nisam znao za ovo sto pricas. Znaci, ti gde god se preselis, sranje krene. Taman pobego od nas, kad tamo krenulo. E, jebiga Srki.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:30 07.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

brate, ja sam hodajući lokator da navučem evil-eye za sobom. zajebavaš se, ali dolazim ti ja tako u izru, tamo nekih poznih 90-ih. tek, meni moja rodbina (ćaletova šveca i njeni, imigrirali ranih 50-ih a pre toga je moj ćale i baka odnegovali, na Slaviji, kada se preživevši aušvic vratila u bege 45.) u fazonu navučena na cnn, bbc, washingtonpost, kao, "jao, srđane, koji ste vi srbi postali nacisti". ja popizdim, i pitam gde su to čitali? oni navedu sve pobrojane. kažem, "neće proći dugo pa će i izrael u istim izvorima postati vodeći svetski nacista". njima se skamenio pritupasti blazirani osmejak nastao ispiranjem mozga na licima.

inače, još jedna vučićevska šarena laža je da će "izrael pomoći vučiću kod amerike" - možda kod republikanaca da, no odnos između demokrata i izraela je najgori trenutno u istoriji, od osnivanja države. netanijahuu spuštaju fontele kada zove obija van huseina, ministru odbrane otkazuju prijem nakon što je već doputovao u vašington. fijasko za fijaskom. demokrate sada pomažu predizbornu kampanju anti-netanijahuovske koalicije. izrael ne donosi u trgovini obiju van huseinu 10 procenata od onoga šta imaju sa arabijom, a ne sluša, tako da smo u 2015. viđeni da preuzmemo primat od srbije kao vodećeg globalnog negativca.
alselone alselone 21:42 07.12.2014

Re: Koliko mi se cini Vucic se najbolje

To jeste, ali demokrate su ovde gotovi. Video si kako su zavrseni mid term elections. Obama se drzi rukicama cvrsto za par grancica koje su mu ostale i trudi se da ne radi nista da ga ne bi motkama najurili. Tako da bih ja sada igrao na republikance, i to na duzi period.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:49 07.12.2014

ajde, da nas ogreje sunce dobre kinte više

meni kaže ovo isto taj drugar koji ide u kongres, i kaže da je šef jevrejskog kongresa upoznao šefa republikanskog kluba s idejama u vojvodini, a danas vidim na efbeu kod jevreja iz kalifornije da postuju slike iz kalifornije i to kako im liči na vošenjku (neki iskreni drugari, a ne interesdžije). mislim da ćemo izaći ovde iz krize polako, ali opet, to veze nema s vučićem, nego sa individualnim naporima ljudi koji veruju i bore se za dobrobit svoje lokalne zajednice.
G.Cross G.Cross 22:29 06.12.2014

Pitanje

U svim normalnim zemljama za sve iole vaznije zvanicne funkcije je vazno da osoba nije "podlozna ucenama" (subject to blackmail), recimo zbog svoje proslosti (po bilo kom osnovu), od strane bilo koga.
Ovo je veoma vazno zbog cinjenica da buducnost zemlje nije ugrozena zbog interesa pojedinca.
To u normalnim zemljama proveravaju nezavisne institucije (ukljucujuci i nezavisnu stampu (press)) pre nego sto neko preuzme vlast.

Da li ti Krsticu verujes da Vucic nije podlozan ucenama (od bilo koga)?

I ako nije zasto nije (uprkos njegovoj "flamboyant" proslosti) i ako ako jeste zasto ti verujes da je to dobro za Srbiju?
jkt2010 jkt2010 01:08 07.12.2014

Re: Pitanje

G.Cross
U svim normalnim zemljama za sve iole vaznije zvanicne funkcije je vazno da osoba nije "podlozna ucenama" (subject to blackmail), recimo zbog svoje proslosti (po bilo kom osnovu), od strane bilo koga.

Nije podlozan. Sta je to kompromitujuce, a da se vec ne zna?
G r o f G r o f 00:00 07.12.2014

kapiranje Krstića

Ja kapiram Krstića.
Opozicija se stvarno ponaša kao bik u areni, vidi samo crvenu krpu i bezglavo juriša na nju. Bilo bi bolje da se ponaša kao da te krpe, tj, Vučića, nema, znači da iskristališe svoje principe i ponaša se u skladu sa njima.
Trenutno, ona samo kontrira Vučiću, i kad radi nešto za šta su se oni zalagali, i kad radi nešto kontra toga.
Poprilično infantilno i šizofreno Tako će teško skupiti glasače.
angie01 angie01 16:25 07.12.2014

Re: kapiranje Krstića

i kad radi nešto za šta su se oni zalagali, i kad radi nešto kontra toga.


kad bi mi objasnio nesto od toga,...ko se za sta zalagao i sta je kontra, jer ja gloopa nista od toga ne vidim, sem borbe za vlast i korist koju ona omogucava, za sebe i svoje i tako u krug.
freehand freehand 16:29 07.12.2014

Re: kapiranje Krstića

ja gloopa

Nema "u" na engleskoj tastaturi?
G r o f G r o f 20:01 07.12.2014

Re: kapiranje Krstića

angie01
i kad radi nešto za šta su se oni zalagali, i kad radi nešto kontra toga.


kad bi mi objasnio nesto od toga,...ko se za sta zalagao i sta je kontra, jer ja gloopa nista od toga ne vidim, sem borbe za vlast i korist koju ona omogucava, za sebe i svoje i tako u krug.



ih, odmah si skočila na princip, a nijanse preskočila.
violina violina 00:08 07.12.2014

dovoljno je da - Vučić bude Vučić

“A kad dođe Sin čovečiji u slavi svojoj i svi sveti anđeli s Njime, onda će sesti na prestolu slave svoje. I sabraće se pred Njim svi narodi, i razlučiće ih između sebe kao pastir što razlučuje ovce od jaraca. I postaviće ovce s desne strane sebi, a jarce s leve.” Na navedenom se radi a glad, besposlica, čeka neka druga vremena, drugog Sina čovečijeg.
draft.dodger draft.dodger 00:40 07.12.2014

Uf!

Kada u jednoj rečenici pročitam "malenkost" i "skromno", viknem BLJAK!
larisa_bg larisa_bg 15:28 07.12.2014

Re: Uf!

draft.dodger
Kada u jednoj rečenici pročitam "malenkost" i "skromno", viknem BLJAK!


meni inače uvek sumnjivo kad neki muškarac sam za sebe kaže "moja malenkost"

msm... šta čovek da pomisli
milisav68 milisav68 16:42 07.12.2014

Re: Uf!

larisa_bg

meni inače uvek sumnjivo kad neki muškarac sam za sebe kaže "moja malenkost"

msm... šta čovek da pomisli

Pa da je tehničar.
larisa_bg larisa_bg 18:53 07.12.2014

Re: Uf!

milisav68
larisa_bg

meni inače uvek sumnjivo kad neki muškarac sam za sebe kaže "moja malenkost"

msm... šta čovek da pomisli

Pa da je tehničar.


pazi kad se toga nikad ne bih sama dosetila
milisav68 milisav68 19:45 07.12.2014

Re: Uf!

larisa_bg
pazi kad se toga nikad ne bih sama dosetila

Tako je to kad nemaš licencu.
princi princi 02:15 07.12.2014

Stvarno ne znam šta pokazuje veći

nedostatak inteligencije: smisliti i napisati ovakvu gomilu smeća ili potrošiti 56 sekundi života (pozdrav Blogiju!) da se ista pročita.
alselone alselone 02:21 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

pozdrav Blogiju!


Severnoamerikanci zbijaju redove. Nema, bice rata.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:51 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

alselone
pozdrav Blogiju!


Severnoamerikanci zbijaju redove. Nema, bice rata.


ja opalio ctrl f vesna pesic, dobio rezultat i otisao da pravim plan za solarnu susaru za drvo.




emsiemsi emsiemsi 10:23 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

srdjan.pajic
alselone
pozdrav Blogiju!


Severnoamerikanci zbijaju redove. Nema, bice rata.


ja opalio ctrl f vesna pesic, dobio rezultat i otisao da pravim plan za solarnu susaru za drvo.





Боље да се држиш цигли и циглане.
princi princi 10:52 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

za solarnu susaru za drvo.

Sa infracrvenim detektorom za detektovanje naoružanih uljeza (pardon, intrudera), . Da sam Omega napisao bih i obojenih.
blogovatelj blogovatelj 15:11 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Severnoamerikanci zbijaju redove. Nema, bice rata.


Severoatlantci, severoatlanci...

PS.

Kad kliknuh objavi, videh grešku.
Pa se razmišljam... da li na severoatlanTci da obrišem T, ili na severoatlanci da ga dodam.
Ipak, neka ostane kako jeste.
blogovatelj blogovatelj 15:16 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

ja opalio ctrl f vesna pesic, dobio rezultat i otisao da pravim plan za solarnu susaru za drvo.


Kako čovek da ga posle ne vole.
alselone alselone 15:23 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

srdjan.pajic


ja opalio ctrl f vesna pesic, dobio rezultat i otisao da pravim plan za solarnu susaru za drvo.


alselone alselone 15:31 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Severoatlantci, severoatlanci...


Ovi kanadjani ne mogu da istrpe ni zvanicno ime kontinenta ako u njemu ima "amerika". Kaze mi neki dan jedan "sta se izvinjavas nepotrebno, ko da si Kanadjanin".

princi princi 17:09 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Severnoatlantisti!
emsiemsi emsiemsi 17:19 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

princi
Severnoatlantisti!

Немојте да заборавите, што би рекао Филип, нити Северноатлантисткиње.
blogovatelj blogovatelj 17:41 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Kaze mi neki dan jedan "sta se izvinjavas nepotrebno, ko da si Kanadjanin".


U pitanju je pojava koja se zove učtivost, a koju ovi Pajićevci južno od granice u mnogim slučajevima nisu u stanju da razaznaju kao vrlinu
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:41 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

princi
za solarnu susaru za drvo.

Sa infracrvenim detektorom za detektovanje naoružanih uljeza (pardon, intrudera), . Da sam Omega napisao bih i obojenih.


A i streljivo je spremno!

Au, preksinoć sam i sam bio žrtva policajske brutalnosti. Nakon više od 5 godina primernog vladanja u saobraćaju, uvatilo me u blagom prekoračenju brzine, i odralo mi kožu s ledja. Brutalno. Doduše, ajde da budem fer, murkan mi je, diskrecionim pravom, smanjio brzinu za 2 milje na sat, jer sam bio ljubazan i izvinjavao se ko da sam, božemeoprosti, Kanadjanin, tako da ne upadoh u onu grupu od 20-30 mph preko, što je četvrt kilodolara kazna i 6 po(j)ena u natjecanju za gubitak dozvole, nego u sledeću nižu. Kao, eto, da mi učini.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:43 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

blogovatelj
Kaze mi neki dan jedan "sta se izvinjavas nepotrebno, ko da si Kanadjanin".


U pitanju je pojava koja se zove učtivost, a koju ovi Pajićevci južno od granice u mnogim slučajevima nisu u stanju da razaznaju kao vrlinu


Samo vi prcajte, znaš kaće vaš Tužni Tok (Keystone pipeline) da prodje kroz naše selendre i vukojebine? NIKAD!
alselone alselone 18:47 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

20-30 mph preko, što je četvrt kilodolara kazna i 6 po(j)ena u natjecanju za gubitak dozvole, nego u sledeću nižu. Kao, eto, da mi učini.


Seme ti poljubim koja kazna. U CA je za preko 30mph besplatan dnevni smestaj u bajbokani. Malo odsedis, kontempliras, vuceg bukagije itd.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:14 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

alselone
20-30 mph preko, što je četvrt kilodolara kazna i 6 po(j)ena u natjecanju za gubitak dozvole, nego u sledeću nižu. Kao, eto, da mi učini.


Seme ti poljubim koja kazna. U CA je za preko 30mph besplatan dnevni smestaj u bajbokani. Malo odsedis, kontempliras, vuceg bukagije itd.


Mislim da je i ovde isti slučaj, preko 30 pravo u zatvor. Dobro, da voziš 30 iznad stvarno treba da si nevidjeni magarac i idiot, ja sam popio kaznu na putu na kome je ograničenje 45, ali je put jebe kevu dobar, medjugradski, plus je bila noć, znači nikog živog, i ja se nešto zamislio, nisam ni video da vozim 66...

Neki ovdašnji šabani koje znam, iz Srbije, naravno, kupili onog Subaru STX, STR, jebem li ga koji je, ta neka formula 1 za reli, ono 400 konja, biturbo, qracpalac, ne razumem se baš mnogo. I da vide koliko brzo mogu da voze, opremili se antiradarom, i izašli na autoput. Srećom, nije ih uhvatilo, inače bi robijali do kraja života.

alselone alselone 19:39 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Dobro, da voziš 30 iznad stvarno treba da si nevidjeni magarac i idiot,


Ja sam jednom bio taj idiot. Trebao da idem na put od 4h. Barem mi je toliko proracunao Google Maps. Ne uzmem u obzir da je petak vece. Dva i po sata mi trebalo samo iz grada da izadjem. Onda kad sam opalio stotku, nisam spustao sledecih 200 milja. Doduse jeste autoput, pravac, sto traka kroz pustaru... ali jebiga. Posle kad sam cuo za kazne nisam najbolje spavao par dana.
princi princi 20:01 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Doduše, ajde da budem fer, murkan mi je, diskrecionim pravom, smanjio brzinu za 2 milje na sat, jer sam bio ljubazan i izvinjavao se ko da sam, božemeoprosti, Kanadjanin, tako da ne upadoh u onu grupu od 20-30 mph preko, što je četvrt kilodolara kazna i 6 po(j)ena u natjecanju za gubitak dozvole, nego u sledeću nižu. Kao, eto, da mi učini.

Sine, koja strahovlada, stvarno policijska država. Jel te pitao i za ličnu kartu, :)))))))?

Meni se prošle godine pandur izvinjavao što je morao da me zaustavi da me pita da li sam pio nešto na Xmas party. Ovde murije skoro da i nema na ulicama, jedino oko Tim Hortonsa, valjda zbog krofni.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:22 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Sine, koja strahovlada, stvarno policijska država. Jel te pitao i za ličnu kartu, :)))))))?


Pa naravno da jeste, lična karta mi je dozvola. Ali nije me pitao za državljanstvo i zemlju porekla. Ne, murkan, zapravo kaunti šerif, je bio sasvim ok, nije se vatao za pištolj ni pendrek, niti je zvučao nešto nadrkano, više smoreno, valjda kad je video da nisam crnac, ili cirke, splasnuo mu entuzijazam

Nisam nikad naišao na stvarno nadrkanog pandura, ali čini mi se da su ti šerifi generalno malo mekši od murije i od onih stejt trupera, valjda i zato što ih mi biramo na izborima. Sećam se, jednom me je šerif u nekoj pripizdini tako pustio samo sa opomenom, iako sam jurio ko blesav. Kad je čuo da sam iz Srbije, on se odma raznežio, kaže da je bio nekom prilikom u Sloveniji, itd...

Ovde murije skoro da i nema na ulicama, jedino oko Tim Hortonsa, valjda zbog krofni.


Da, murija i krofne, to uvek ide zajedno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:30 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Doduse jeste autoput, pravac, sto traka kroz pustaru... ali jebiga. Posle kad sam cuo za kazne nisam najbolje spavao par dana.


Aha, tako sam i ja jednom zaždio u Teksasu preko speed limita. Oni imaju manje ograničenje noću, ali ja reko, ma nema veze, to 5 ili 10 milja iznad se ne broji, a i ko će da poveruje da tako stari saab može da razvije toliku brzinu. I usput obišao pandura u desnoj traci, video ga nisam. Bolje ne pitaj koliko sam pukao za kaznu…I to, pazi, bilo je Badnje veče, mislim, gde će mu duša pandurska?

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:36 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Можда ће те обрадовати (а можда и неће), од пре неког времена су укинули различита ограничења за дан и ноћ.
emsiemsi emsiemsi 21:41 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

srdjan.pajic
princi
za solarnu susaru za drvo.

Sa infracrvenim detektorom za detektovanje naoružanih uljeza (pardon, intrudera), . Da sam Omega napisao bih i obojenih.


A i streljivo je spremno!

Au, preksinoć sam i sam bio žrtva policajske brutalnosti. Nakon više od 5 godina primernog vladanja u saobraćaju, uvatilo me u blagom prekoračenju brzine, i odralo mi kožu s ledja. Brutalno. Doduše, ajde da budem fer, murkan mi je, diskrecionim pravom, smanjio brzinu za 2 milje na sat, jer sam bio ljubazan i izvinjavao se ko da sam, božemeoprosti, Kanadjanin, tako da ne upadoh u onu grupu od 20-30 mph preko, što je četvrt kilodolara kazna i 6 po(j)ena u natjecanju za gubitak dozvole, nego u sledeću nižu. Kao, eto, da mi učini.

И ти кењаш (и брзине мењаш). Шта вам је - Брајовић вас заразио.
emsiemsi emsiemsi 21:44 07.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

alselone
Dobro, da voziš 30 iznad stvarno treba da si nevidjeni magarac i idiot,


Ja sam jednom bio taj idiot. Trebao da idem na put od 4h. Barem mi je toliko proracunao Google Maps. Ne uzmem u obzir da je petak vece. Dva i po sata mi trebalo samo iz grada da izadjem. Onda kad sam opalio stotku, nisam spustao sledecih 200 milja. Doduse jeste autoput, pravac, sto traka kroz pustaru... ali jebiga. Posle kad sam cuo za kazne nisam najbolje spavao par dana.

Ееее, моји ви.
У те ваше вукојебине демократија још није стигла.
У Србији можеш да возиш колико хоћеш (и како хоћеш).
blogovatelj blogovatelj 03:48 08.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Samo vi prcajte, znaš kaće vaš Tužni Tok (Keystone pipeline) da prodje kroz naše selendre i vukojebine? NIKAD


Tu me opčinjavaju vaši "zvaničnici" kako se trude da se dodvore ekolozima. A kad treba da oporezuju američku marvu što se sama voza uz pomoć mašina sa osam cilindara, onda ih ekologija baš i ne zanima.
Što reče jedan mojj ortak "prosečna američka baba u Bjuiku za godinu dana pogori benzina sama koliko prosečna srpska porodica potroši za pet godina"
alselone alselone 06:30 08.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Aha, tako sam i ja jednom zaždio u Teksasu preko speed limita.

Heh, malopre sam bas sleteo u Hjuston i setim se ovog tvog komentara. Przim 55 od aerodroma, ne znam koliko je ogranicenje, idem toliko sporo da (ovo je u tvom stilu Pajke) te u Srbiji upucaju kad vozis toliko sporo, svi me obilaze.

Moracu sutra da se odvazim malo, ne vredi ovako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:37 08.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

alselone
Aha, tako sam i ja jednom zaždio u Teksasu preko speed limita.

Heh, malopre sam bas sleteo u Hjuston i setim se ovog tvog komentara. Przim 55 od aerodroma, ne znam koliko je ogranicenje, idem toliko sporo da (ovo je u tvom stilu Pajke) te u Srbiji upucaju kad vozis toliko sporo, svi me obilaze.

Moracu sutra da se odvazim malo, ne vredi ovako.



Da, kažu da ne valja ni kad voziš suviše sporo, odma si sumnjiv. Još ti takav, ćelav, verovatno u trenerci, sa ili bez kajle, ima odma da te smotaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:42 08.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

marco_de.manccini
Можда ће те обрадовати (а можда и неће), од пре неког времена су укинули различита ограничења за дан и ноћ.


Džabe, sad u životu ne bih autom izašao iz Kolorada, kažu da nas trkeljišu svuda okolo čim vide koloradovske tablice jer misle da valjamo neku travicu u gepeku.
alselone alselone 20:43 08.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

u trenerci


Ja sam uvek u trenerci i patikama kad putujem. Nema kaisa, cipela, nema dugog maltretiranja prilikom skeniranja, udobnije...

Doduse, ti mislis da US murkan prepoznaje prototip srpskog dizelasa, sitnog krimosa ili je taj look univerzalni?
predatortz predatortz 08:56 09.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći


Ja sam uvek u trenerci i patikama kad putujem.


Ja u vijetnamki. Sve stane u džepove...
Doduše, ako me zbog nečeg žena ostavi - biće to moja navika da vijetnamku nosim čak i na slave.
milisav68 milisav68 09:36 09.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

predatortz

Ja sam uvek u trenerci i patikama kad putujem.


Ja u vijetnamki. Sve stane u džepove...
Doduše, ako me zbog nečeg žena ostavi - biće to moja navika da vijetnamku nosim čak i na slave.

Da, farmerice, jakna, patike, trenerka....

A imam samo jedno odelo (i jednu kravatu), koje sam obukao samo jedanput.Naterali me da se "upristojim" za svadbu jednog druga.....i sve me nešto žuljalo.

Od tada, samo opušteno-pristojna varijanta, čak i cipele nosim samo na svadbe i sahrane.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:02 10.12.2014

Re: Stvarno ne znam šta pokazuje veći

Doduse, ti mislis da US murkan prepoznaje prototip srpskog dizelasa, sitnog krimosa ili je taj look univerzalni?


Rusi, Belorusi, Srbi, Ukrajinci, Bugari, to na areodromima u trenerkama sve izgleda isto. Naročito vole da se ogrnu onom smešnom tašnicom, pederušom, ja po tome znam kad se približavam našem gejtu. Da li ovdašnji murkani to vezuju za kriminalce, nisam siguran, glavni krimosi uličari ovde u mom kraju su uglavnom članovi nekih gangova, mahom meksikanci, manje crnci, i oni imaju svoj neki sportski stil, one majice za basket, šorcevi na pola bulje, najke, kačketi tetovaže, kratko ošišani, ali retko ćelavi, dakle uglavnom imitiraju crnačke gangove po metropolama. Sumnjam da bi ti prošao kao krimos ovde .
dali76 dali76 03:46 07.12.2014

......

Posle predstave u kojoj je Vojislav Seselj bio altrnativa, sad imamo antievropskog Nikolica kao strasilo alternativu?
Tandem los/dobar policajac, Nikolic/Vucic ocigledno dobro radi.
Poruka Nikolica je jasna.
On nece u EU.
Da li Vucic misli drugacije?
Mislim da ne.
Zasto?
Njegova politicka dela , kontrola medija, Akumulacija politicke moci koja rusi ionako slabe institucije,
uzgoj antizapadnog sentimenta van lista Pecat, smena lokalnih vlasti kupovinom poslanika, obrana ministara Vulina i Stefanovica uprkos ozbiljnim optuzbama na njihov integritet , nastavak partijskog zaposljavanja,su sve cinjenice koje govore da vlada pod vodjstvom premijera Vucica ne ide ka EU.
Nepotrebno je reci da koncentracija politicke moci koju Vucic danas ima garantuje da pravac kojim danasnja vlada ide jedino ovisi o dobroj(politickoj) volji premijera.
Kad smo kod opozicije, ona treba da se suprostavi Vucicu na dve kljucne tacke:
1 Kosovo je nezavisna drzava. (Zahvaljujuci politici Milosevica I njegovih saboraca Seselja, Nikolica, i Vucica )
2 Evroatlantska integracija Srbije je jedina sansa da Srbija zaustavi razliku izmedju sebe i komsiluka, kako u bezbednosnom, ekonomskom tako u institucionalnom razvoju.




omega68 omega68 08:38 07.12.2014

Re: ......

On nece u EU.

ne ide ka EU

Evroatlantska integracija Srbije

Dobro je, Dalibore, oladi malo.
Kad ti kreneš tamo i mi ćemo za tobom.
looping looping 09:23 07.12.2014

Re: ......

Poruka Nikolica je jasna.
On nece u EU.
Da li Vucic misli drugacije?
Mislim da ne.
Zasto?
Njegova politicka dela , kontrola medija, Akumulacija politicke moci koja rusi ionako slabe institucije,

Nema potrebe brinuti se toliko za EU. Jedan od razloga zašto su spomenuti dobili toliko glasova je zato što su za EU.
Ako građani primete da dotični više nisu za EU znatno će im opasti broj pristalica.
Neka nam iz EU kažu da nam je vlast bezvoljna za ulazak u istu i biće je lako smeniti na izborima.
Najveći problem je u tome što sadašnju vlast hvale svi iz EU i USA, čak i više nego što su hvalili prethodnu vlast. Onda mi nije jasno zašto ovi koji su za EU toliko pljuju sadašnju vlast.

Druga ključna tačka ti je takođe labava. Ljudi uglavnom razmišljaju o svojoj egzistenciji a mnogo manje o Kosovu. Na temi Kosova se sigurno ne mogu dobiti izbori. Tu su pukli i Koštunica i Šešelj.
freehand freehand 10:03 07.12.2014

Re: ......

Kad smo kod opozicije, ona treba da se suprostavi Vucicu na dve kljucne tacke:
1 Kosovo je nezavisna drzava. (Zahvaljujuci politici Milosevica I njegovih saboraca Seselja, Nikolica, i Vucica )
2 Evroatlantska integracija Srbije je jedina sansa da Srbija zaustavi razliku izmedju sebe i komsiluka, kako u bezbednosnom, ekonomskom tako u institucionalnom razvoju.

Tako je, Kosovo je nezaviisna država zahvaljujuči Miloševiću sa čime SAD i NATO nemaju ništa, srpska opozcija treba da se ujedini u jednu stranku, evroatlantske integracije (NATO, ne EU!) su naš put, a svi treba da glasamo za Tomu Nikolića.
Pa će Srbija procvetati još više no kad te poslednji put poslušala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:42 07.12.2014

Re: ......

Đinđić, Koštunica, Tadić...zaokruži ime koje se nije bavilo dole nabrojanim aktivnostima...takođe, zokruži ime koje nije vladalo na način koji je dole opisan.



Njegova politicka dela , kontrola medija, Akumulacija politicke moci koja rusi ionako slabe institucije, kupovina poslanika, obrana ministara uprkos ozbiljnim optuzbama na njihov integritet , nastavak partijskog zaposljavanja,su sve cinjenice koje govore da vlada pod vodjstvom premijera ne ide ka EU.
Nepotrebno je reci da koncentracija politicke moci koju premijer danas ima garantuje da pravac kojim danasnja vlada ide jedino ovisi o njegovoj dobroj(politickoj) volji.

princi princi 16:36 07.12.2014

Re: ......

Đinđić, Koštunica, Tadić...zaokruži ime koje se nije bavilo dole nabrojanim aktivnostima...takođe, zokruži ime koje nije vladalo na način koji je dole opisan.

Ovo verovatno treba da predstavlja listu uspešnih političara.

Kažu da se samo budala dva puta sapliće o isti kamen. Postoji li izraz za onoga ko to radi četiri puta...
dali76 dali76 20:39 07.12.2014

Re: ......

Da, u pravu si Krsticu Srbija nije nikad krenula ka zapadu, EU.
Nego ja sam sve vreme mislio da Djindjic i Tadic to nisu mogli , ili nisu smeli , da Kostunica Dr Vojislav to nije hteo ,a sta bi sad sa Vucicem?

Sta Vucicu smeta na tom putu?
Podrska 7% koju je imao Djindjic pre patrijotskog metka Zvezdana Jovanovica?
Neprijateljstvo srpskih tabloida ?
Da nije prepreka ucenjivacka snaga koalicionih partnera Vulina, ili SPS?
Ili da problem nije predsednik Nikolic ili Vojislav Seselj?
Sta bi dali Djindjic, pa i Tadic, za takvog Seselja i takvog Nikolica ?
Dakle, da, g. Krsticu, Vucic ocigledno Srbiju ne vodi u pravcu EU, ali je za razliku od ovde pomenutih to iskljucivo stvar njegove dobre) (politicke volje
Naravno, danas znamo da je Kostunica uz aktivno sakrivanje Ratka Mladica takodje svojevoljno kocio put Srbije ka EU.
jkt2010 jkt2010 01:44 08.12.2014

Re: ......

Srbija nije nikad krenula ka zapadu, EU.

Dali, EU je i na istoku, i na severu, i na jugu. Gde god da Srbija krene ne moze da pogresi - ide u EU.
prapra prapra 06:40 07.12.2014

i tako iz dana u dan


Par sekundi pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o dosadnosti fingiranih napetih situacija. Par minuta pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije ugledao sam negu gužvu. Par sati pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o još jednoj čašici loze. Par dana pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam kako da napravim kombinaciju za heroin. Par meseci pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije igrao sam aparat celu noć. Par godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije gluvario sam na jednoj klupi. Par decenija pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije ugledao sam sovu. Par stotina godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije imao sam dvestogodišnji plan. Par milenijuma pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije vraćao sam se sa plaže.

Par sekundi posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije boleo me je nos. Par minuta posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije još više me boleo nos. Par sati posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije video sam identitet. Par dana posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije napravio sam šemu za heroin. Par meseci posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije nije me boleo nos. Par godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije sedeo sam na klupi. Par decenija posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije počeo sam da pričam sa sobom. Par stotina godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije zaboravio sam na dvestogodišnji plan. Par milenijuma posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije otišao sam na plažu.


Par sekundi pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o dosadnosti fingirane napetosti. Par minuta pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije bio sam sam u liftu. Par sati pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije merio sam glavu. Par dana pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o klupi. Par meseci pre pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije bio sam u depresiji. Par godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije nisam razmišljao o heroinu. Par decenija pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije išla mi je na kurac politička ekonomija. Par stotina godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije video sam Maradonu. Par milenijuma pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije sedeo sam na kamenu.

Par sekundi posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije cirkao sam rakiju. Par minuta posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije i dalje sam cirkrao rakiju. Par sati posle pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije cirkao sam pivo. Pad dana posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije nije me bolela glava. Par meseci posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije sedeo sam na klupi. Par godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije vratio sam se heroinu. Par decenija posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije otkrio sam reku. Par stotina godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije zaglavio sam se u liftu. Par milenijuma posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o prolaznosti života.
looping looping 07:28 07.12.2014

Re: i tako iz dana u dan

prapra

Par sekundi pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o dosadnosti fingiranih napetih situacija. Par minuta pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije ugledao sam negu gužvu. Par sati pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o još jednoj čašici loze. Par dana pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam kako da napravim kombinaciju za heroin. Par meseci pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije igrao sam aparat celu noć. Par godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije gluvario sam na jednoj klupi. Par decenija pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije ugledao sam sovu. Par stotina godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije imao sam dvestogodišnji plan. Par milenijuma pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije vraćao sam se sa plaže.

Par sekundi posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije boleo me je nos. Par minuta posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije još više me boleo nos. Par sati posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije video sam identitet. Par dana posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije napravio sam šemu za heroin. Par meseci posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije nije me boleo nos. Par godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije sedeo sam na klupi. Par decenija posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije počeo sam da pričam sa sobom. Par stotina godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije zaboravio sam na dvestogodišnji plan. Par milenijuma posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije otišao sam na plažu.


Par sekundi pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o dosadnosti fingirane napetosti. Par minuta pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije bio sam sam u liftu. Par sati pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije merio sam glavu. Par dana pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o klupi. Par meseci pre pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije bio sam u depresiji. Par godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije nisam razmišljao o heroinu. Par decenija pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije išla mi je na kurac politička ekonomija. Par stotina godina pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije video sam Maradonu. Par milenijuma pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije sedeo sam na kamenu.

Par sekundi posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije cirkao sam rakiju. Par minuta posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije i dalje sam cirkrao rakiju. Par sati posle pre čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije cirkao sam pivo. Pad dana posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije nije me bolela glava. Par meseci posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije sedeo sam na klupi. Par godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije vratio sam se heroinu. Par decenija posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije otkrio sam reku. Par stotina godina posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije zaglavio sam se u liftu. Par milenijuma posle čitanja još jednog krstićevog dubokog razmatranja političke situacije razmišljao sam o prolaznosti života.

Imalo bi smisla, ime blogera "prapra" promeniti u "parpar".
pnbb pnbb 20:33 09.12.2014

Re: i tako iz dana u dan

jel si se setio u nekom od tih intervala da zahvalis onome ko izmisli kopi-pejst...
zamisli da si sve ovo kucao...spao bi s nogu
docsumann docsumann 10:12 07.12.2014

lijepa pjesma za nedeljno jutro

freehand freehand 11:32 07.12.2014

Ma jel ovo

... Šeki radi za Vučića u pretpostavljenom sukobu sa vođom opozicije Tomislavom Nikolićem?!

satinelle satinelle 21:57 07.12.2014

Re: Ma jel ovo

Šeki radi


Pazi kad me Krstić me odblokirao ... Nisam slušala govor do kraja, prilično je naporan, ali smatram da ima smisla što se ovaj čovek vratio.
emsiemsi emsiemsi 22:07 07.12.2014

Re: Ma jel ovo

satinelle
Šeki radi


Pazi kad me Krstić me odblokirao ... Nisam slušala govor do kraja, prilično je naporan, ali smatram da ima smisla što se ovaj čovek vratio.

Нека си се ти нама вратила.
freehand freehand 16:00 07.12.2014

Progresivna struja

"Manja su primanja zato što ništa niste radili, rasprodali ste sve po Srbiji budzašto, pokrali ste sve što ste stigli i onda ste nama ostavili zemlju sa narastajućim radnim dugom, sa ogromnim fiskalnim deficitom i time da moramo da isplaćujemo sve ono čime ste vi pokušavali da kupite izbore", poručio je Vučić.

Ne znam, Krstiću, na koga li je ovde mislio? Pretpostavljam da nije na Dačića.
emsiemsi emsiemsi 17:20 07.12.2014

Re: Progresivna struja

freehand
"Manja su primanja zato što ništa niste radili, rasprodali ste sve po Srbiji budzašto, pokrali ste sve što ste stigli i onda ste nama ostavili zemlju sa narastajućim radnim dugom, sa ogromnim fiskalnim deficitom i time da moramo da isplaćujemo sve ono čime ste vi pokušavali da kupite izbore", poručio je Vučić.

Ne znam, Krstiću, na koga li je ovde mislio? Pretpostavljam da nije na Dačića.

Ја мислим да је мислио на жуту банду (не на црвену).
freehand freehand 17:26 07.12.2014

Re: Progresivna struja

emsiemsi
freehand
"Manja su primanja zato što ništa niste radili, rasprodali ste sve po Srbiji budzašto, pokrali ste sve što ste stigli i onda ste nama ostavili zemlju sa narastajućim radnim dugom, sa ogromnim fiskalnim deficitom i time da moramo da isplaćujemo sve ono čime ste vi pokušavali da kupite izbore", poručio je Vučić.

Ne znam, Krstiću, na koga li je ovde mislio? Pretpostavljam da nije na Dačića.

Ја мислим да је мислио на жуту банду (не на црвену).

Dobro je. Hladan me znoj oblio da nisu Bubalo, Mihajlov, Naumov, Nalić, Jočić, Stojković, Ljušić, Aco Tomić ili - ne daj Bože! - Rade Bulatović i Nikitović!
Ili da nije onaj predsednik Vlade čijeg generalnog sekretara sudski pozivari ili policija iz 50 puta ne mogu da nađu da posvedoči o svojim direktnim saznanjima o toj bandi i ko je ubio predsednika Vlade!
emsiemsi emsiemsi 17:34 07.12.2014

Re: Progresivna struja

freehand
emsiemsi
freehand
"Manja su primanja zato što ništa niste radili, rasprodali ste sve po Srbiji budzašto, pokrali ste sve što ste stigli i onda ste nama ostavili zemlju sa narastajućim radnim dugom, sa ogromnim fiskalnim deficitom i time da moramo da isplaćujemo sve ono čime ste vi pokušavali da kupite izbore", poručio je Vučić.

Ne znam, Krstiću, na koga li je ovde mislio? Pretpostavljam da nije na Dačića.

Ја мислим да је мислио на жуту банду (не на црвену).

Dobro je. Hladan me znoj oblio da nisu Bubalo, Mihajlov, Naumov, Nalić, Jočić, Stojković, Ljušić, Aco Tomić ili - ne daj Bože! - Rade Bulatović i Nikitović!
Ili da nije onaj predsednik Vlade čijeg generalnog sekretara sudski pozivari ili policija iz 50 puta ne mogu da nađu da posvedoči o svojim direktnim saznanjima o toj bandi i ko je ubio predsednika Vlade!

Не брини !
За жуте су апсолутни аматери (млинари, виноградари, шећеранаши, итд....).
Чуди ме да ти не знаш ко је убио председника Владе (пошто видим да знаш све).

freehand freehand 17:38 07.12.2014

Re: Progresivna struja

Не брини !

Ne brinem, pobogu. :)
Чуди ме да ти не знаш ко је убио председника Владе (пошто видим да знаш све).

Pa kad Guza neće da kaže, iako je obećao i to vatreno na onakvoj konferenciji za štampu!
jel znaš ti kako je moguće da generalnog sekretara Vlade kojoj predsedava najveći legalista u državi - ne mogu iz 50 puta da nađu na gajbi?
Recimo, da su mene pitali našli bi ga garant. Gajba, Vlada, Skupština, Peconijev ofis. Nema peto.
Dobro, kafe Kupe. Neka bude da mora pet ljudi da ga traži u isto vreme.
alselone alselone 17:49 07.12.2014

Re: Progresivna struja

Guza


Iju,pa zar ti tako da pricas, ti kom smeta i nadimak "Krle", na "Zoran" si vec prevrtao ocima a na DuPe i BoTa ti je kretala epilepsija...
emsiemsi emsiemsi 18:24 07.12.2014

Re: Progresivna struja

freehand
Не брини !

Ne brinem, pobogu. :)
Чуди ме да ти не знаш ко је убио председника Владе (пошто видим да знаш све).

Pa kad Guza neće da kaže, iako je obećao i to vatreno na onakvoj konferenciji za štampu!
jel znaš ti kako je moguće da generalnog sekretara Vlade kojoj predsedava najveći legalista u državi - ne mogu iz 50 puta da nađu na gajbi?
Recimo, da su mene pitali našli bi ga garant. Gajba, Vlada, Skupština, Peconijev ofis. Nema peto.
Dobro, kafe Kupe. Neka bude da mora pet ljudi da ga traži u isto vreme.

Како су оно твоји говорили --- не маже се Устав на хлеб, а они којима је до морала, нека иду у Цекву.
Какви аматери, какав башибозук, каква умишљена калакурција и полуписмена булумента --- која је хтела да поправља државу маришући и лапајући.
Какве ординарне незналице које не знају да је управо Устав и морал оно што омогућује да се правилно форматира неко друштво, како би његови грађани, потом, имали шта да мажу на хлеб.
freehand freehand 18:29 07.12.2014

Re: Progresivna struja

Како су оно твоји говорили --- не маже се Устав на хлеб, а они којима је до морала, нека иду у Цекву.
Какви аматери, какав башибозук, каква умишљена калакурција и полуписмена булумента --- која је хтела да поправља државу маришући и лапајући.
Какве ординарне незналице које не знају да је управо Устав и морал оно што омогућује да се правилно форматира неко друштво, како би његови грађани, потом, имали шта да мажу на хлеб.

Ništa ja tebe ne razumem.
Kakve veze imaju oni koje sam pobrojao sa ustavom sem što su ga bezbroj puta kršili?
I nije li malo blentavo pominjati ustav koji toliko ceniš dok besramno zamenjuješ teze i okrećeš priču kao na toboganu u luna-parku?
emsiemsi emsiemsi 21:52 07.12.2014

Re: Progresivna struja

freehand
Како су оно твоји говорили --- не маже се Устав на хлеб, а они којима је до морала, нека иду у Цекву.
Какви аматери, какав башибозук, каква умишљена калакурција и полуписмена булумента --- која је хтела да поправља државу маришући и лапајући.
Какве ординарне незналице које не знају да је управо Устав и морал оно што омогућује да се правилно форматира неко друштво, како би његови грађани, потом, имали шта да мажу на хлеб.

Ništa ja tebe ne razumem.
Kakve veze imaju oni koje sam pobrojao sa ustavom sem što su ga bezbroj puta kršili?
I nije li malo blentavo pominjati ustav koji toliko ceniš dok besramno zamenjuješ teze i okrećeš priču kao na toboganu u luna-parku?

Моја теза је само једна - не може, стога да се замењује, јер нема две.
Не сумњам у твој капацитет да ћеш успети да спознаш (од стоти пута). За утеху, неки не укапирају никада (но то их не смета да логореично лупардају).
AlexDunja AlexDunja 00:09 08.12.2014

Re: Progresivna struja

Hladan me znoj oblio da nisu Bubalo, Mihajlov, Naumov, Nalić, Jočić, Stojković, Ljušić, Aco Tomić ili - ne daj Bože! - Rade Bulatović i Nikitović!

stojković, ministar odbrane u topčidersko vreme, samo da dodam.

ne o pro sti vo!
freehand freehand 00:26 08.12.2014

Re: Progresivna struja

stojković, ministar odbrane u topčidersko vreme, samo da dodam.

Stojković je bio ministar pravde.

P.S. Dr Zoran Stanković je bio ministar odbrane.
AlexDunja AlexDunja 00:32 08.12.2014

Re: Progresivna struja

P.S. Dr Zoran Stanković je bio ministar odbrane.

da, lapsus od iznerviranosti, proveravala sam jesi li stavio ministra pravde na spisak, pa ponovila,

na stankovića sam mislila. hulja.
endziou.bege endziou.bege 17:39 08.12.2014

Veliki dan za politiku, mali za politicare

Meni se cini da je tvoje skromno misljenje neobicno tacno samo unutar standardno pogresne paradigme da su politicki zivot i drustveni problemi dve apsolutno nespojive oblasti. Lepa vest je da ima jos dosta prostora za avanzovanje i doterivanje stavova. Pogotovu kad o opoziciji mozes da razmisljas kao o potencijalnim promoterima alternativnih politickih poteza ili resenja za drustvene probleme (To opozicione politicare malo degradira u sopstvenim ocima jer ih po slobodi izraza izjednacava sa civilnim sektorom, ali utoliko im povecava javnu podrsku istog). Kad se tako razmislja, cuda su moguca! Evo bas danas, otelotvorilo se jedno takvo cudo i britanski premijer je preko FB naloga Britanskog Drustva Psihologa poceo javnu debatu o formulisanju regulativa za legalizaciju statusa negovatelja osoba sa narusenim mentalnim zdravljem. To je veliki pomak koji ne iskljucuje standardne obrasce pravljenja zakona - samo malo smanjuje verovatnocu promasaja i trosenja vremena na lose zakone. Ali ako ne razmisljas tako, nego glavis u epistemoloskom krugu medijsko politickih traceva, onda drustvo stekne utisak da je poznavanje alternativnih mogucnosti odgovora na goruce probleme jedna tako dobro i ljubomorno cuvana tajna od strane opozicije da ni oni sami vise ne znaju sta je realni sadrzaj te tajne, niti kome bi obnarodovanje te intelektualne svojine naplatili. Itd
larisa_bg larisa_bg 20:06 08.12.2014

Re: Veliki dan za politiku, mali za politicare

endziou.bege
Meni se cini da je tvoje skromno misljenje neobicno tacno samo unutar standardno pogresne paradigme da su politicki zivot i drustveni problemi dve apsolutno nespojive oblasti. Lepa vest je da ima jos dosta prostora za avanzovanje i doterivanje stavova. Pogotovu kad o opoziciji mozes da razmisljas kao o potencijalnim promoterima alternativnih politickih poteza ili resenja za drustvene probleme (To opozicione politicare malo degradira u sopstvenim ocima jer ih po slobodi izraza izjednacava sa civilnim sektorom, ali utoliko im povecava javnu podrsku istog). Kad se tako razmislja, cuda su moguca! Evo bas danas, otelotvorilo se jedno takvo cudo i britanski premijer je preko FB naloga Britanskog Drustva Psihologa poceo javnu debatu o formulisanju regulativa za legalizaciju statusa negovatelja osoba sa narusenim mentalnim zdravljem. To je veliki pomak koji ne iskljucuje standardne obrasce pravljenja zakona - samo malo smanjuje verovatnocu promasaja i trosenja vremena na lose zakone. Ali ako ne razmisljas tako, nego glavis u epistemoloskom krugu medijsko politickih traceva, onda drustvo stekne utisak da je poznavanje alternativnih mogucnosti odgovora na goruce probleme jedna tako dobro i ljubomorno cuvana tajna od strane opozicije da ni oni sami vise ne znaju sta je realni sadrzaj te tajne, niti kome bi obnarodovanje te intelektualne svojine naplatili. Itd


E vidiš Brajoviću - ovako zvuči intelektualac.
A ne znamo mu/joj ni CV.
Dakle, sumnjiva pojava.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana