Energetika| Politika

Ni Kosovo ni Evropa ni Južni tok

Hansel RSS / 05.12.2014. u 12:57

„Ја бих га осудио (оног који је потписао уговор о продаји удела у Телекому) на двадесет година затвора!"
Борис Тадић, крај августа 2001.

„Треба тражити ревизију енергетског споразума!"
Борис Тадић, 4. децембар 2014.

Укратко, предлажем да се Тадић именује за преговарача о ревизији споразума, па да нам каже да ли је могућа; могао би да објасни и због чега би Руси данас пристали на то, када нису пристајали на заштитну клаузулу, како он сам каже, у време када се о споразуму преговарало.

Збиља, постоји ли суштинска разлика у снази преговарачке позиције Србије када је продавала Телеком (делове разговора с Тадићем из 2001. можете чути овде – осврће се и на (не)могућност ревизије тог уговора; разговор је снимљен у тренутку када више није био савезни министар телекомуникација) и када је продавала НИС (с тим што се 2008. НИС није ваљда морао продати искључиво Русима)? Сви знамо како је уговор с Италијанима и Грцима касније „ревидиран"  – такав модел је у случају НИС-а неприменљив, а уговор је очигледно формално закуцан. Ништа логичније него да на братску солидарност „браћу Русе" позову они који су се пре шест година с њима руковали...

 



Komentari (271)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 03:40 06.12.2014

Re: Браћа Руси а Европске Кесе

Биће да је ипак био у праву. Неке ствари се не дају на други начин решити.


Neki ljudi ne misle kao ti, pa bi streljanjem rešio problem?
freehand freehand 08:23 06.12.2014

Re: Браћа Руси а Европске Кесе

Predrag Brajovic
freehand
Па, Али Ханселе, узмеш Андрића, и прочиташ оно што пише о Али Хоџи

Dobra je lektira i Janko Veselinović. On ima jednog Marinka, interesantan je lik skroz!

Ла-ла-ла-ла-ла-ла...

La la la
Inače, što se evroatlantskih donacija tiče - po nekim računicama koje sam video dobar deo tih para ostane u zemljama donatorima i ne stigavši do zemlje primaoca. A onda se još bar polovina donacije vrati kroz plate, honorare, troškove, usluge i razne druge cake i frljoke.
Dobar su biznis te donacije, dragi Brajoviću.
Mogao bih ja da ovde sad postavim potpuno pouzdane podatke o visini donacija koje su UNEP i FOKUS a onda i neke države priložile za analizu i čišćenje Azotarinog kanala u Pančevu. Jer se u taj kanal (petnaestak kilometara od centra Beograda) izlilo osam i po tona žive.
Znaš šta je živa, Brajoviću?
Znaš šta je amonijak, EDC, VCM?
Pogađaj: kako je ta živa tamo dospela i koliko je koštalo to što je tom prilikom srušeno? I ko je to srušio?
Može li uopšte da se plati osam i po tona žive u životnoj sredini, brajoviću?
Pošto pirolitičko ulje iz transformatora u životnoj sredini, Brajoviću?
Pa onda, kad budeš imao vremena, potraži podatke o donacijama za vađenje i popravku mostova oborenih u Dunav.
Koji su, jelda, smetali brodovima iz EU da stignu do Crnoga mora.

Kad to sve obaviš javi se, ima još, koliko hoćeš, o donatorima i dobrotvorima od kojih ti se prkno nije rascvetalo.
Hansel Hansel 09:12 06.12.2014

Re: Браћа Руси а Европске Кесе

vrabac_u_steni
Баш сам вечарас седео са ортаком у кафани.
Добар део вечери сам покушавао да га убедим да стрељање ипак није решење.

Међутим, читајући добар део коментара у овој нити, мораћу сутра да га назовем и извиним се.
Биће да је ипак био у праву. Неке ствари се не дају на други начин решити.

Молим те, дај списак, буди храбар. Немој да си као Брајовић, све нешто изокола, уз "надситуационо" згражавање.
G r o f G r o f 00:20 07.12.2014

Re: Браћа Руси а Европске Кесе

hoochie coochie man
Па свима смо труњили с овом посетом Владимира Иљича Путина, потом одбијања да уведемо санкције и остало... А све не би ли нас убацили у тај Јужни ток и остало и Томи дали неки нови орден. На тај начин смо политички дали подршку Русима, а то нас кошта и стално нам тиме трљају нос.


Ne smetaju ti oni koji ti trljaju nos nego oni koji ti ne trljaju nos?
Ne smataju ti ucenjivači nego oni koji ne ucenjuju?

Ne mogu da verujem šta ti zameraš Rusiji!

Pa šta je trebala Rusija da radi da joj ti ne bi zamerao?
Da ne postoji, da niko ne dolazi u Srbiju jer će se zbog toga neko drugi naljutiti, da radi sve što joj zapad kaže jer će se u drugom slučaju zapad svetiti Srbiji, šta ?

Potseća me ovo na situaciju kad imaš dva međusobno zavađena poznanika od kojih te jedan posećuje i uopšte mu ne smeta što se ti družiš i sa nekim ko se njemu ne dopada, a drugi ti zamera što se družiš sa nekim ko tebi ništa loše nije učinio, ali njemu ne odgovara.
I ti se onda naljutiš ne onog prvog što ti je oupšte dolazio, a ne na ovoga koji te ucenjuje da samo s njim možeš da se družiš.






Hcm, tebe kao da je hopnotisao Raspučin lično.
Ko to nama trlja nos? Mi smo ti koji hoće u EU i valjda je red da im ne kontriramo kad to hoćemo.
Mi smo ti koji traže pare i valjda je red da se zahvalimo kad ih dobijemo, a ne da jedemo govna.
Niko Srbiji ne brani da joj dolazi u posetu ko poželi ali onako snishodljivo ponašanje prema Putinu ponižavajuće je za same Srbe.
emsiemsi emsiemsi 09:36 07.12.2014

Re: Браћа Руси а Европске Кесе

Predrag Brajovic
Hansel
Predrag Brajovic
:)
Добри мој Али Ханселе, не знам зашто се сада сетих Андрићевог Алихоџе, али се сетих...
Ти Томице, ја Алихоџе.

Ја Вама рекох шта ми је била асоцијација, Ви мени не рекосте.

Па, Али Ханселе, узмеш Андрића, и прочиташ оно што пише о Али Хоџи

Зашто си ти толико безобразан !?
Хансел ти већ неколико пута каже да престанеш са тим 'Али', но, ти не одустајеш !
Чудо једно како поједини људи могу да буди примитивни и безобразни.

Hansel Hansel 11:24 07.12.2014

Re: Браћа Руси а Европске Кесе

Хвала, него да кажем да ме то не погађа, само ми је мало изненађујуће (уз лагану иритацију) да се неко у зрелим годинама тако понаша. Донекле и разочаравајуће, пошто је својевремено оставио добар утисак.
reanimator reanimator 13:05 05.12.2014

...

A bila teška ta 2008, privreda stala, energetski sistem pred kolapsom...
jkt2010 jkt2010 23:42 06.12.2014

Re: ...

reanimator
A bila teška ta 2008, privreda stala, energetski sistem pred kolapsom...

UTORAK 29.04.2008: Srbija potpisala SSP sa EU
djovica djovica 13:09 05.12.2014

Neutralnost

Najskuplja srpska reč.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:32 05.12.2014

Muda za bubrege

Tako je to kad šmekeri iz kraja (krug dvojke), društvo sa basketa, razredne starešine i njihovi omiljeni bivši učenici, asistenti-početnici, lažni masteri i doktori i oni bez dana radnog staža (sem u politici) vode državu i potpisuju državne ugovore.

Nemoj samo da mi neko kaže da smo ih mi birali. Znam da jesmo. Ali to ne govori ništa o nama, građanima sa biračkim pravom, već o jednom nakaradnom sistemu koji se ovde, a i u drugim državama u tranziciji, već decenijama prodaje kao demokratija, a ni d nema od demokratije.

Šta je to i koje mu je ime? E, to ni nauka još nije utvrdila. Znamo samo da je nešto grozno što jede živote i naše i naše dece, a i unuci nam i praunuci će ispaštati.
Atomski mrav Atomski mrav 14:02 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Šta je to i koje mu je ime? E, to ni nauka još nije utvrdila. Znamo samo da je nešto grozno što jede živote i naše i naše dece, a i unuci nam i praunuci će ispaštati.


Клептократија је израз којим се описује стање у држави у којој је корупција највиших политичких институција доведена до нивоа када власт постоји само зарад личне добити појединаца и странака који је чине, на рачун шире популације и често без сакривања. Реч клептократија потиче од грчке речи клептос /κλέπτης/ - лопов и кратос /κράτος/ - власт, држава (у слободном преводу лоповска власт, држава лопова) и по правилу има пежоративно значење.

http://sr.wikipedia.org/sr-el/Kleptokratija
princi princi 14:04 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Реч клептократија потиче од грчке речи клептос /κλέπτης/ - лопов и кратос /κράτος/ - власт, држава (у слободном преводу лоповска власт, држава лопова) и по правилу има пежоративно значење.

Jel ima neka grčka reč za glupog lopova?
princi princi 14:18 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

gde je na volšeban način postao stručnjak za finansije.

Izgleda da ga je za posao i stručnjaštvo preporučila rupica na bradi. Srbi su slabi na lep izgled, pogiboše za lepotom.
Atomski mrav Atomski mrav 14:24 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Ovi i kada ne kradu ne umeju da završe ni jedan državni posao uspešno.


Kleptokratija + nepotizam.
nim_opet nim_opet 14:54 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Nemoj samo da mi neko kaže da smo ih mi birali. Znam da jesmo. Ali to ne govori ništa o nama, građanima sa biračkim pravom, već o jednom nakaradnom sistemu koji se ovde, a i u drugim državama u tranziciji, već decenijama prodaje kao demokratija, a ni d nema od demokratije.


Govori, i te kako. Govori o gradjanima koji ne glasaju racionalno nego biraju iz emocionalnih naklonosti, ne razmatraju politicke programe nego baziraju odluke na izjavama o hlebu od 3 dinara, biraju u strahu od "goreg", grcevito se drze postojeceg stanja itd.
Atomski mrav Atomski mrav 15:01 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Jel ima neka grčka reč za glupog lopova?

ηλίθιο κλέφτη - ako je verovati Google Translate-u
princi princi 15:11 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

ηλίθιο

Polomih jezik (i oči).
freehand freehand 15:37 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Tako je to kad šmekeri iz kraja (krug dvojke), društvo sa basketa, razredne starešine i njihovi omiljeni bivši učenici, asistenti-početnici, lažni masteri i doktori i oni bez dana radnog staža (sem u politici) vode državu i potpisuju državne ugovore.

Ja sam propustio da vidim te neke treće na izbornim listama još od '92, čini mi se.
blogovatelj blogovatelj 15:41 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Polomih jezik (i oči).


Ilitio.
Valjda.
Hansel Hansel 15:41 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

nim_opet
Nemoj samo da mi neko kaže da smo ih mi birali. Znam da jesmo. Ali to ne govori ništa o nama, građanima sa biračkim pravom, već o jednom nakaradnom sistemu koji se ovde, a i u drugim državama u tranziciji, već decenijama prodaje kao demokratija, a ni d nema od demokratije.

Govori, i te kako. Govori o gradjanima koji ne glasaju racionalno nego biraju iz emocionalnih naklonosti, ne razmatraju politicke programe nego baziraju odluke na izjavama o hlebu od 3 dinara, biraju u strahu od "goreg", grcevito se drze postojeceg stanja itd.

Кажи ми, молим те, за кога је било рационално гласати протекле деценије? Да знам макар за убудуће.
mariopan mariopan 17:15 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Atomski mrav
Jel ima neka grčka reč za glupog lopova?

ηλίθιο κλέφτη - ako je verovati Google Translate-u

Ја питала ћеру, каже да се глупи лопов на Грчком каже хазОс клЕфтис, нагласак на великим словима.
Њен муж Грк вас поздравља и каже да је глупи лопов онај кога ухвате
Морала сам да питам на правом месту, немам поверења у гугл преводиоца.
princi princi 17:18 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Ništa, onda zet presudio: hazokleptokratija.
mariopan mariopan 17:42 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

princi
Ništa, onda zet presudio: hazokleptokratija.

emsiemsi emsiemsi 18:40 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Hansel
nim_opet
Nemoj samo da mi neko kaže da smo ih mi birali. Znam da jesmo. Ali to ne govori ništa o nama, građanima sa biračkim pravom, već o jednom nakaradnom sistemu koji se ovde, a i u drugim državama u tranziciji, već decenijama prodaje kao demokratija, a ni d nema od demokratije.

Govori, i te kako. Govori o gradjanima koji ne glasaju racionalno nego biraju iz emocionalnih naklonosti, ne razmatraju politicke programe nego baziraju odluke na izjavama o hlebu od 3 dinara, biraju u strahu od "goreg", grcevito se drze postojeceg stanja itd.

Кажи ми, молим те, за кога је било рационално гласати протекле деценије? Да знам макар за убудуће.

За Коштуницу !
Јбг, он одустао, тако да за 'убудуће' мораш да се сналазиш.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:37 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

nim_opet
Nemoj samo da mi neko kaže da smo ih mi birali. Znam da jesmo. Ali to ne govori ništa o nama, građanima sa biračkim pravom, već o jednom nakaradnom sistemu koji se ovde, a i u drugim državama u tranziciji, već decenijama prodaje kao demokratija, a ni d nema od demokratije.


Govori, i te kako. Govori o gradjanima koji ne glasaju racionalno nego biraju iz emocionalnih naklonosti, ne razmatraju politicke programe nego baziraju odluke na izjavama o hlebu od 3 dinara, biraju u strahu od "goreg", grcevito se drze postojeceg stanja itd.


Od oktobra 2000, pa do 2012 nema za koga nismo glasali sa (nazovi) demokratske liste, a oni se ređali na vlasti. Sve smo ih izglasali, svi su se na nama građanima izređali, da prostiš ko na redaljki, i dokle smo 2012. stigli?

Kad su narodu dokurčili i kad nije više imao za koiga da glasa sa petooktobarske liste, on je iz inata birao one iz deveedesetih. Doduše i ovi su se opametili i preobukli, pa umesto da obećvaju granice na liniji Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica...



... počeli i oni da obećavaju Evropu bez granica, Beograd na vodi i kanal do Soluna.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:49 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

freehand
Tako je to kad šmekeri iz kraja (krug dvojke), društvo sa basketa, razredne starešine i njihovi omiljeni bivši učenici, asistenti-početnici, lažni masteri i doktori i oni bez dana radnog staža (sem u politici) vode državu i potpisuju državne ugovore.

Ja sam propustio da vidim te neke treće na izbornim listama još od '92, čini mi se.

Pa, u tome i jeste problem. Oni koji su se dohvatili vlasti, zajedno sa onima u opoziciji, zatvorili su sistem i stvorili novu partokratsku klasu koja je uzurpirala državu i javne poslove. Menjaju se na vlasti i jašu li, pa jašu - prvo Kurta, pa Murta, a onda opet Kurta, a zatim i Kurta i Murta zajedno, a konj lipsava.
freehand freehand 20:00 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Vojislav Stojković
freehand
Tako je to kad šmekeri iz kraja (krug dvojke), društvo sa basketa, razredne starešine i njihovi omiljeni bivši učenici, asistenti-početnici, lažni masteri i doktori i oni bez dana radnog staža (sem u politici) vode državu i potpisuju državne ugovore.

Ja sam propustio da vidim te neke treće na izbornim listama još od '92, čini mi se.

Pa, u tome i jeste problem. Oni koji su se dohvatili vlasti, zajedno sa onima u opoziciji, zatvorili su sistem i stvorili novu partokratsku klasu koja je uzurpirala državu i javne poslove. Menjaju se na vlasti i jašu li, pa jašu - prvo Kurta, pa Murta, a onda opet Kurta, a zatim i Kurta i Murta zajedno, a konj lipsava.

Ma ne Jeremija. to su oni u Srbiji koji hoće da uđu u politiku. Imaš drugare iz kraja i sa basketa, a imaš i grobare i keramičare.
I da, većina naroda u Srbiji po pravilu glasa za grobarsko-keramičarsku varijantu, al je ponekad političkim i koalicionim manipulacijama uspevalo da se to nekako prevaziđe i Srbija po malkice gurne napred.
Inače si i sistem pominjao, kao nakaradan. Možda je nakaradan, samo niko još nije smislio bolji. pričalo se da jeste Kardelj, nego to baš nije izdržalo test vremena.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:11 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Kao prvo zaboravio si gipsare i ćevabdžije, a kao drugo i da neko pokuša da uđe u politiku ovi mu ne daju, njega i porodicu čeka prvo medijski topli zec, a ako ga i preživi nema šanse da osnuje novu stranku, jer to košta. Novaca ima kod tajkuna, ali oni postavljaju uslove za koga i kako ćeš da radiš i za koje zakone da glasaš kad uđeš u parlament. Ko ne veruje neka pita Radulovića.

Kardelja i ekipe iz Titovog vremena što se tiče, oni su za ove današnje političare, glede držanja vlasti i krađe, naiva.
freehand freehand 20:24 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Ko ne veruje neka pita Radulovića.

Praštaj ako nešto nisam dobro isrpatio, ali koliko me pamćenje služi - on je u politiku dosta lagodno uskočio, blogujući pa Hop! - na mesto ministra koji je pisao program Vlade i ekspoze premijeru koga je upoznao pola sata uoči inauguracije.
Pa nešto računam - ako mu nije smetalo da bude tako vaspostavljen, takoreći oktorisan i mesecima slavljen u svim medijima, i ako nije bio svestan sa kim i u šta ulazi - pa ne bih ja bio spreman da mnogo suza na njega potrošim.
Što se toplih zečeva tiče - to ljudi vole, ne samo u Srbiji. Većina to voli. Čak su izuzetak oni koji ne bi i šibu da drže.
Ali meni nekako najviše na živce idu ovi iz Mi pošteni stranke, što ne mogu u političku arenu jer im je jedna ruka zauzeta da drži nos zapušenim a druga da pokazuje na sve strane dok se viče "Lopovi!"
Jebiga, ja mislim da, kad se već sve zna i vidi - treba uskočiti i boriti se za svoje ideje i ciljeve. Pa onda - sa štitom ili na njemu.

A koliko su Tito i ekipa bili naiva... Neka te. Još su oni, u stvari, u sedlu. Oni i mrtvi jašu na čelu kolone.
blogovatelj blogovatelj 21:49 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

Њен муж Грк вас поздравља и каже да је глупи лопов онај кога ухвате


Поздрави мужа Грка и реци му да је то и једини лопов.
Није лопов ко украде, лопов је кога ухвате.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:58 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

freehand
blogujući pa Hop! -

Oko kolege blogera se možemo složiti, ali oko ovoga:
freehand

A koliko su Tito i ekipa bili naiva... Neka te. Još su oni, u stvari, u sedlu. Oni i mrtvi jašu na čelu kolone.

... već malo teže. Pre bih rekao da trenutno na čelu kolone jašu pripadnici ideologije koju su Tito i njegovi svojevremeno porazili, četničke vojvode i sl. samo što su obrijali brade i obukli evropsko odelo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:11 05.12.2014

Re: Muda za bubrege

mariopan
Atomski mrav
Jel ima neka grčka reč za glupog lopova?

ηλίθιο κλέφτη - ako je verovati Google Translate-u

Ја питала ћеру, каже да се глупи лопов на Грчком каже хазОс клЕфтис, нагласак на великим словима.
Њен муж Грк вас поздравља и каже да је глупи лопов онај кога ухвате
Морала сам да питам на правом месту, немам поверења у гугл преводиоца.

Поздрави ћеру.
Кажи јој да чешће овде пише.
hajkula1 hajkula1 01:07 06.12.2014

Re: Muda za bubrege

freehand
Tako je to kad šmekeri iz kraja (krug dvojke), društvo sa basketa, razredne starešine i njihovi omiljeni bivši učenici, asistenti-početnici, lažni masteri i doktori i oni bez dana radnog staža (sem u politici) vode državu i potpisuju državne ugovore.

Ja sam propustio da vidim te neke treće na izbornim listama još od '92, čini mi se.



Medijska blokada.
freehand freehand 08:25 06.12.2014

Re: Muda za bubrege

Medijska blokada.

Aaaa...
A ja mislio takvih nema.
Koga su to blokirali na mom iuzbornom lističu??
mariopan mariopan 23:49 09.12.2014

Re: Muda za bubrege

Predrag Brajovic
mariopan
Atomski mrav
Jel ima neka grčka reč za glupog lopova?

ηλίθιο κλέφτη - ako je verovati Google Translate-u

Ја питала ћеру, каже да се глупи лопов на Грчком каже хазОс клЕфтис, нагласак на великим словима.
Њен муж Грк вас поздравља и каже да је глупи лопов онај кога ухвате
Морала сам да питам на правом месту, немам поверења у гугл преводиоца.

Поздрави ћеру.
Кажи јој да чешће овде пише.

Хвала на поздраву пренећу јој али да те исправим у заблуди, она овде не пише.
princi princi 13:36 05.12.2014

Jbg,

amaterizam.
Hansel Hansel 14:16 05.12.2014

Re: Jbg,

А видиш како испада – знали су за јадац (нису били тотални аматери), тражили су заштитну клаузулу, ови нису дали и...? Шта је онда пресудило, осим "слабије позиције" (да подсетим, Бугари су избоксовали и 51% власништва, које је, додуше, сада 0)?

Да не заборавимо ни Коштуницу, који (и) сада мудро ћути...
princi princi 14:23 05.12.2014

Re: Jbg,

тражили су заштитну клаузулу

Šta mu znači to "tražili zaštitnu klauzulu"? Ti tražiš pa ti on isporuči? Wording svakog ugovora se vrlo pažljivo proučava, svaka reč i izraz imaju svoju težinu, formulacije se predlažu, oko njih se pregovara, nije svejedno ni ko ni pred kim se potpisuje, ni čija se arbitracija i medijacija traži, čija jurisdikcija priznaje, nije to tako jednostavan posao.

Amaterizam nije neznanje, nego poluznanje. Zato je i mnogo opasniji od totalnog diletantizma. Dileju odmah prepoznaš, ne treba ga tražiti, on se sam javi. Amater je potuljen, ume i da otćuti, krije se naučenim i ispraznim frazama, dijagramima, brojevima. Da se izrazim blogovskim rečnikom, za jedno društvo je neuporedivo opasniji jedan Krstić nego Omega (ili Filip).
Hansel Hansel 14:36 05.12.2014

Re: Jbg,

Šta mu znači to "tražili zaštitnu klauzulu"? Ti tražiš pa ti on isporuči? Wording svakog ugovora se vrlo pažljivo proučava, svaka reč i izraz imaju svoju težinu, formulacije se predlažu, oko njih se pregovara, nije svejedno ni ko ni pred kim se potpisuje, ni čija se arbitracija i medijacija traži, čija jurisdikcija priznaje, nije to tako jednostavan posao.

Јасно. Само, он сада даје интерпретацију да су све покушали (не знам да ли је неко преслушао она 4 минута које сам поставио, ту тако детаљно образлаже мане уговора о продаји Телекома и одговорност оних који су га с наше стране потписали), али Руси нису пристали. А онда они пристали на то руско непристајање јер наводно нису имали куд. Ово последње ми изгледа најмање убедљиво.
princi princi 14:42 05.12.2014

Re: Jbg,

Pa to ti kažem. Oni su znali da nešto smrdi, ali nisu tačno znali šta. Poluznanje, neodgovorni diletantizam, nespremnost da se uhvati u koštac sa detaljima. Tu se prepoznaju veliki igrači. Za epsku figuru, spasioca nacije, EU predvodnika to su bili previše mali detalji. Sprečila ga je sklonost ka velikim konačnim istinama, sudbinskim narativima i ljubav prema pi..i.
Hansel Hansel 15:15 05.12.2014

Re: Jbg,

Да... само сам ја мислио да је у питању била блажа варијанта (нимало утешна) -- знали су и шта не ваља, али су попустили уз оно наше класично "неће ваљда". И увек буде баш то.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:40 05.12.2014

Re: Jbg,

Hansel
Да... само сам ја мислио да је у питању била блажа варијанта (нимало утешна) -- знали су и шта не ваља, али су попустили уз оно наше класично "неће ваљда". И увек буде баш то.


Znači, potpisali su štetan ugovor, koji ima posledice na sve gradjane Srbije, pa i nas koji ih sponzorišemo doznakama. Koje su posledice po potpisane, mislim, red bi bilo da neko sad ide u zatvor?

princi princi 15:44 05.12.2014

Re: Jbg,

Koje su posledice po potpisane, mislim, red bi bilo da neko sad ide u zatvor?

Jbt, ovaj Paić bi samo da se šora s nekim... Konfliktna ličnost!
freehand freehand 15:49 05.12.2014

Re: Jbg,

Hansel
Да... само сам ја мислио да је у питању била блажа варијанта (нимало утешна) -- знали су и шта не ваља, али су попустили уз оно наше класично "неће ваљда". И увек буде баш то.

Zar nisu Koštunica i DSS+Velja Ilić vodili čitavu tu priču oko NIS-a? Kad je pola državne politike bilo Kosovo a druga polovina sve ostalo?
Ovo je emisija od sinoć, dobra je ilustracija i nudi nešto od odgovora.

PRessing N1

Inače, ono što ja vidim kao najkrupnije probleme jesu: prvo, metodologija utvrđivanja cene koja nikad nije objavljena;
drugo odnosi u procentima koji određuju udeo u vlasništvu, upravljanju i profitu kod svih segmenata ugovora i treće
priča o Švajcarskoj koja je sa naše strane prilično nebitna materijalno, ali ali oslikava nešto od našeg podaničkog mentaliteta, bar mi se čini.
Da ne tupim o hronološkom i političkom kontekstu pošto to ionako nikoga ne interesuje, ali ono što pouzdano znam jeste ovo: u NIS je investirano ihahaj više od ugovorne obaveze. Rafinerija u pančevu je (pola NIS-a) nova fabrika po svim parametrima. Od tehnologije, preko upravljanja do najsitnijih detalja. I dnevno se menja.
To Srbija bez stranaca (pa makar i Rusa koji su doveli ekipe iz celog sveta) na žalost nikad ne bi bila sposobna da ostvari.


Hansel Hansel 15:50 05.12.2014

Re: Jbg,

srdjan.pajic
Hansel
Да... само сам ја мислио да је у питању била блажа варијанта (нимало утешна) -- знали су и шта не ваља, али су попустили уз оно наше класично "неће ваљда". И увек буде баш то.

Znači, potpisali su štetan ugovor, koji ima posledice na sve gradjane Srbije, pa i nas koji ih sponzorišemo doznakama. Koje su posledice po potpisane, mislim, red bi bilo da neko sad ide u zatvor?

Сами су рекли да тај принцип треба да важи (кад би се они питали) – в. почетак блога. Али, ја сам за то да им се да шанса да исправе ствари, пошто саветују друге (па макар то била и садашња власт) да покушају да ревидирају споразум.

freehand freehand 15:54 05.12.2014

Re: Jbg,

srdjan.pajic
Hansel
Да... само сам ја мислио да је у питању била блажа варијанта (нимало утешна) -- знали су и шта не ваља, али су попустили уз оно наше класично "неће ваљда". И увек буде баш то.


Znači, potpisali su štetan ugovor, koji ima posledice na sve gradjane Srbije, pa i nas koji ih sponzorišemo doznakama. Koje su posledice po potpisane, mislim, red bi bilo da neko sad ide u zatvor?


To da li je neki ugovor štetan, na sreću, ne zavisi od šabanke Zorane Mihajlović i njenih šabanskih kolega po znanju i dometima. Ali taj ugovor je tu, i može se videti i proveriti, za razliku od onog dejtonskog.
Taj je, naime, neko izgubio.
freehand freehand 15:55 05.12.2014

Re: Jbg,

Hansel
Сами су рекли да тај принцип треба да важи (кад би се они питали) – в. почетак блога. Али, ја сам за то да им се да шанса да исправе ствари, пошто саветују друге (па макар то била и садашња власт) да покушају да ревидирају споразум.

Ne znam o kome/čemu pričaš
princi princi 16:00 05.12.2014

Re: Jbg,

Zar nisu Koštunica i DSS+Velja Ilić vodili čitavu tu priču oko NIS-a? Kad je pola državne politike bilo Kosovo a druga polovina sve ostalo?

Pa ovo je još gore. Znači Tadić je stavio potpis i sebe učinio odgovornim za nešto u čijem sastavljanju nije ni učestvovao? Sama definicija diletantizma.
freehand freehand 16:03 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Zar nisu Koštunica i DSS+Velja Ilić vodili čitavu tu priču oko NIS-a? Kad je pola državne politike bilo Kosovo a druga polovina sve ostalo?

Pa ovo je još gore. Znači Tadić je stavio potpis i sebe učinio odgovornim za nešto u čijem sastavljanju nije ni učestvovao? Sama definicija diletantizma.

Definicija diletatntizma ima raznih. Jedna je da te ne interesuje ne pokupiš osnovne činjenice koje su ti na dohvat ruke.
Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.
princi princi 16:10 05.12.2014

Re: Jbg,

Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.

Aha, znači ugovor je potpisan protiv Tadićeve volje? Tadić to nije odobrio, ali je zli Velja Ilić preko svojih čauša ipak uspeo da ga prevari (nadmudri?).
omega68 omega68 16:16 05.12.2014

Re: Jbg,

Omega

Mora da ga je dobro kresnuo kad ga stalno pominje
Hansel Hansel 16:17 05.12.2014

Re: Jbg,

freehand
Hansel
Сами су рекли да тај принцип треба да важи (кад би се они питали) – в. почетак блога. Али, ја сам за то да им се да шанса да исправе ствари, пошто саветују друге (па макар то била и садашња власт) да покушају да ревидирају споразум.

Ne znam o kome/čemu pričaš

У међувремену сам додао цитат у коментар, пошто су упала ваша два између мог одговора и коментара на који сам одговарао.

freehand
Zar nisu Koštunica i DSS+Velja Ilić vodili čitavu tu priču oko NIS-a? Kad je pola državne politike bilo Kosovo a druga polovina sve ostalo?

Јасно, било је свачега... Мада нисам сигуран да се одговорност тако лако може пребацити само на неке док је већина осталих аминовала. И да ли би сада требало да буду хероји Чеда и Динкић који су се једини опирали, ако се добро сећам (а и то се не сећам да ли до краја - мислим на Динкића)? А, ево га и Дачић с ебио сетио прошле године: dacic-dokle-da-branimo-sporazum-sa-rusijom.

Хвала за линк, погледаћу.

princi princi 16:22 05.12.2014

Re: Jbg,

omega68
Omega

Mora da ga je dobro kresnuo kad ga stalno pominje

Tebe od Veselka do Kreska deli samo 30 cm. Ali onih najvažnijih.
omega68 omega68 16:29 05.12.2014

Re: Jbg,

samo 30 cm. Ali onih najvažnijih.

А техничар - ништа?
Hansel Hansel 16:37 05.12.2014

Re: Jbg,

Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.

Ово сам ја крив, навео сам на ту страну јер ми је било битно само без чије воље потписа не би било. Поистоветио сам ту вољу (и руковање) с потписом.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:18 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Koje su posledice po potpisane, mislim, red bi bilo da neko sad ide u zatvor?

Jbt, ovaj Paić bi samo da se šora s nekim... Konfliktna ličnost!


Gle, ko mi prigovara!

mariopan mariopan 17:18 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Koje su posledice po potpisane, mislim, red bi bilo da neko sad ide u zatvor?

Jbt, ovaj Paić bi samo da se šora s nekim... Konfliktna ličnost!

Ја све више постајем конфликтна личност и придружујем се Пајићу
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:22 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.

Aha, znači ugovor je potpisan protiv Tadićeve volje? Tadić to nije odobrio, ali je zli Velja Ilić preko svojih čauša ipak uspeo da ga prevari (nadmudri?).


E, samo nemoj Tadića da mu diraš, znaš kako je osetljiv. A ne bih se iznenadio da je upravo tako bilo, kao što si napisao. Tadić - fikus, dok ostali rade radove.



mariopan mariopan 17:36 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
amaterizam.

Не верујем да је у питању аматеризам.
Боље да не кажем у шта сумњам?
То су мајстори одрадили тако да им сад нико ништа не може.
Свака штета за нас је мајсторски одрађена.
Како се ниједном нису саплели па да учине неку корист и за нас?
И будала се некад саплете па уради нешто добро а ови јок?
princi princi 18:04 05.12.2014

Re: Jbg,

Tadić - fikus, dok ostali rade radove.

Dobro, jbg, on je investirao svoje good looks. I bicepse. Ko je kriv Đeliću?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Tadić - fikus, dok ostali rade radove.

Dobro, jbg, on je investirao svoje good looks. I bicepse. Ko je kriv Đeliću?


Jok, nego će onaj Velja Vinetu da pokazuje trbušnjake i izvodi eskimo roll u bazenu, uostalom on je tu doveden da sklapa ugovore, a ne da se šepuri ko ćuran.
freehand freehand 18:16 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.

Aha, znači ugovor je potpisan protiv Tadićeve volje? Tadić to nije odobrio, ali je zli Velja Ilić preko svojih čauša ipak uspeo da ga prevari (nadmudri?).

Kojim si metodom zaključio da to aha to znači?
Sem teškim izvrtanjem i učitavanjem?
Princi, pričaš o teškom amatewrizmu a služiš se tako bedastim stvarima, da se eto i veleumni Šaban Pajić sa tim slaže 1/1.
Pffuuu...
Međudržavni ugovor, energetski sporazum, prodaja NIS:
povezane stvari, ali nikako jedna te ista.

Kad već o visokom profesionalizmu treba da razgovaramo ne bi valjalo nabadati i šarati po materiji.
princi princi 18:16 05.12.2014

Re: Jbg,

Velja Vinetu da pokazuje trbušnjake

Six packs, k'o Omega. Bačje.
princi princi 18:18 05.12.2014

Re: Jbg,

Kad već o visokom profesionalizmu treba da razgovaramo ne bi valjalo nabadati i šarati po materiji.

Da, ti si se više puta i na pregršt tema pokazao kao siguran, pouzdan i profesionalan sagovornik koji stvarno zna o čemu piše.
freehand freehand 18:19 05.12.2014

Re: Jbg,

Hansel
Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.

Ово сам ја крив, навео сам на ту страну јер ми је било битно само без чије воље потписа не би било. Поистоветио сам ту вољу (и руковање) с потписом.

Nije trebalo da navodiš, a ni ovo nije mesto za decu koja dozvoljavaju da budu navedena.
No ovo je ozbiljna tema a ti nisi neko ko se igra podacima i neozbiljno pristupa materiji. Dakle, kompleksne su stvari u pitanju, zajebane ssa mnogo raznih aspekata i na kraći, i na srednji i na dugi rok.
Pogledaj linkovanu emisiju. Mislim da sadrži dobar deo odgovora.
Meni je jedna od interesantnijih stvari potvrda o tome kakvi i koliki diletanti prave "Insajder".
freehand freehand 18:26 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Kad već o visokom profesionalizmu treba da razgovaramo ne bi valjalo nabadati i šarati po materiji.

Da, ti si se više puta i na pregršt tema pokazao kao siguran, pouzdan i profesionalan sagovornik koji stvarno zna o čemu piše.



Koliko možeš da izdržiš bez ovakvih sranja?
Pitao sam po kojoj si logici zaključio da ako Tadić nije potpisao ugovor (mada si napisao da jeste i to uzeo kao krunski dokaz definicije diletantizma) - da je taj ugovor potpisan protiv njegove volje?

Edit: šta ti je to profesionalni sagovornik?
Koliko razumem kod takvog platiš pa prilegneš na sofu.
Ja taj stvarno nisam.
princi princi 18:32 05.12.2014

Re: Jbg,

Pitao sam po kojoj si logici zaključio da ako Tadić nije potpisao ugovor (mada si napisao da jeste i to uzeo kao krunski dokaz vrhunskog amaterizma) - da je taj ugovor potpisan protiv njegove volje?

A ja sam diskutovao o nekakvim ugovorima i njegovim učesnicima i promoterima a ne o tvom ili svom smislu za logiku (ili nedostatku istog).

Je li, a što tebe toliko vređa taj amaterizam (vrhunski ili kakav drugi)? Nije valjda da se i ti osećaš u nečemu amaterom?

Što se tiče ovog ostalog, izgleda kad je čoveku glava puna govana, sve mu liči na sranje.
freehand freehand 18:40 05.12.2014

Re: Jbg,

A ja sam diskutovao o nekakvim ugovorima i njegovim učesnicima i promoterima a ne o tvom ili svom smislu za logiku (ili nedostatku istog).

Jesi, i diskutujući o ugovorima pokazao si da nemaš pojma o čemu govoriš, usput donoseći zaključke o tuđem amaterizmu i diletantizmu. šarmantno.
Je li, a što tebe toliko vređa taj amaterizam (vrhunski ili kakav drugi)? Nije valjda da se i ti osećaš u nečemu amaterom?

Ja sam u najvećem delu onoga o čemu ovde pišemo i pričamo amater. Od segmenata u kojima sam profesionalac samo je jedan neretko tema na blogovima, a i tu vazda ima koliko hoćeš profesionalaca pojmaroša da drže banku.
Što se tiče ovog ostalog, izgleda kad je čoveku glava puna govana, sve mu liči na sranje.

O tome ti pričam. Puna glava a puna i usta. Sad se vrati pa pročitaj još jednom kako teče ova rasprava pa pokušaj da mi objasniš - ako hoćeš, naravno - odakle ta potreba za ovim kočijašenjem? Da li je dovoljan okidač da ti se kaže da nisi u pravu da bi ti pokuljao sadržaj?
A možeš i profesionalnog sagovornika da nađeš, i to bi bilo korisno.
niccolo niccolo 18:41 05.12.2014

Re: Jbg,

Šta mu znači to "tražili zaštitnu klauzulu"?

Padron maj frenč, ali ta priča o zaštitnoj klauzuli je sranje. Šta je tačno trebalo da nas zaštiti i od čega? Ako praviš joint venture (pa makar i sa 51%:49%), onda participiraš u riziku da ne dođe do projekta. Ako ne participiraš u riziku (a hoćeš da učestvuješ) onda ne praviš joint venture, nego Rusi sami grade (i) na tvojoj teritoriji.
emsiemsi emsiemsi 18:45 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
тражили су заштитну клаузулу

Šta mu znači to "tražili zaštitnu klauzulu"? Ti tražiš pa ti on isporuči? Wording svakog ugovora se vrlo pažljivo proučava, svaka reč i izraz imaju svoju težinu, formulacije se predlažu, oko njih se pregovara, nije svejedno ni ko ni pred kim se potpisuje, ni čija se arbitracija i medijacija traži, čija jurisdikcija priznaje, nije to tako jednostavan posao.

Amaterizam nije neznanje, nego poluznanje. Zato je i mnogo opasniji od totalnog diletantizma. Dileju odmah prepoznaš, ne treba ga tražiti, on se sam javi. Amater je potuljen, ume i da otćuti, krije se naučenim i ispraznim frazama, dijagramima, brojevima. Da se izrazim blogovskim rečnikom, za jedno društvo je neuporedivo opasniji jedan Krstić nego Omega (ili Filip).

Овде се слажем са тобом !
Врло често се може чути изрека - ћутање је злато, те како неко мудро ћути.
Ја то нисам прихватао, него сам истицао да ту ствар релативни глупан злоупотребљава и да, у ствари, ћутањем покушава себи да да 'ореол' мудрости.
Оно што, максимално, аматер може да достигне је --- лукавост (а лукавост за мене никада није била афирмативна).
emsiemsi emsiemsi 18:47 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
Pa to ti kažem. Oni su znali da nešto smrdi, ali nisu tačno znali šta. Poluznanje, neodgovorni diletantizam, nespremnost da se uhvati u koštac sa detaljima. Tu se prepoznaju veliki igrači. Za epsku figuru, spasioca nacije, EU predvodnika to su bili previše mali detalji. Sprečila ga je sklonost ka velikim konačnim istinama, sudbinskim narativima i ljubav prema pi..i.

За ову последњу љубав му опраштам.
emsiemsi emsiemsi 18:49 05.12.2014

Re: Jbg,

srdjan.pajic
Hansel
Да... само сам ја мислио да је у питању била блажа варијанта (нимало утешна) -- знали су и шта не ваља, али су попустили уз оно наше класично "неће ваљда". И увек буде баш то.


Znači, potpisali su štetan ugovor, koji ima posledice na sve gradjane Srbije, pa i nas koji ih sponzorišemo doznakama. Koje su posledice po potpisane, mislim, red bi bilo da neko sad ide u zatvor?


Ви који нас спонзоришете дознакама немојте да се деморалишете !
Нема одустајања од дозначавања.
То је ваш патриотски задатак и дуг мајчици Србији.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 05.12.2014

Re: Jbg,

Šta je tačno trebalo da nas zaštiti i od čega?


Od odustajanja "ortaka" od posla u ovom slučaju.
Tako pokušavaju stvari da se posmatraju, Rusi su nešto po nekom ugovoru počeli, a onda iz nekog svog razloga odustali pa je "ortak" zbog odustajanja pretpeo štetu.
Mislim da formalno ima smisla pričati o toj klauzuli, da je ona po teoriji bila moguća, ali suštinski jes tvar sasvim drugačija.
Niti je "ortak" odustao iz svog ćefa nego je u pitanju viša sila, niti je tu klauzulu realno bilo moguće dogovoriti.
freehand freehand 18:52 05.12.2014

Re: Jbg,

niccolo
Šta mu znači to "tražili zaštitnu klauzulu"?

Padron maj frenč, ali ta priča o zaštitnoj klauzuli je sranje. Šta je tačno trebalo da nas zaštiti i od čega? Ako praviš joint venture (pa makar i sa 51%:49%), onda participiraš u riziku da ne dođe do projekta. Ako ne participiraš u riziku (a hoćeš da učestvuješ) onda ne praviš joint venture, nego Rusi sami grade (i) na tvojoj teritoriji.

U zavisnosti od toga kojom su metodologijom došli do procenata i cena a koju nikada nismo videli, mimo ekonomske računice ukalkulisana je i politička računica glede Kosova i SB UN, i raznih drugih netransparetnih stvari koje države rade a o njima ne pričaju. Pa u zavisnosti od tog faktora te toga što je Južni tok bio tek projekat u najavi - neka "zaštitna klauzula" u smislu šta ako uopšte nije glupa stvar, dapače.
princi princi 18:56 05.12.2014

Re: Jbg,

O tome ti pričam. Puna glava a puna i usta. Sad se vrati pa pročitaj još jednom kako teče ova rasprava pa pokušaj da mi objasniš - ako hoćeš, naravno - odakle ta potreba za ovim kočijašenjem? Da li je dovoljan okidač da ti se kaže da nisi u pravu da bi ti pokuljao sadržaj?
A možeš i profesionalnog sagovornika da nađeš, i to bi bilo korisno

A možda je u pitanju način komunikacije i tvoj pasivno-agresivni stav? Ti si na sadržaje isključivo osetljiv kad se tebi sruče na glavu. Ne vidim da svoju tankoćutnost i obzire u komunikaciji prakticiraš i na sebi. Nije ti ništa da pospeš eksrementima Krkara i druge pojedince ali se pretvaraš u nežnu, mladu i nezaštićenu devicu kad se tebi uzvrati istom merom. Svaka, ali bukvalno svaka rasprava s tobom se završava ličnim prepucavanjima. Izgleda da su u pravu oni koje te se klone- jednostavno izvlačiš najgore iz ljudi.
niccolo niccolo 19:01 05.12.2014

Re: Jbg,

Tako pokušavaju stvari da se posmatraju, Rusi su nešto po nekom ugovoru počeli, a onda iz nekog svog razloga odustali pa je "ortak" zbog odustajanja pretpeo štetu.

Ako su odustali bez razloga, onda krše bilateralni sporazum. Čak i ovakvog kakav je. Ako nisu odustali bez razloga, onda ga ne krše. Opet, kako bi izgledala ta "zaštitna klauzula" i gde je bilo ko od vas video sporazum između dve države da će ona koja odustane bez razloga da drugoj naknadi štetu. To u praksi ne postoji...i to pre svega ovaj prvi deo, da neka može bez razloga da odustane...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:07 05.12.2014

Re: Jbg,

To u praksi ne postoji...i to pre svega ovaj prvi deo, da neka može bez razloga da odustane...


Ma naravno, u praksi je jasno i šta se desilo, i šta je razlog, i šta je bilo moguće a šta ne.
Ali sada nekima, Zorani Mihailović npr, odgovara da priča o teoriji a da praksu zanemari.
freehand freehand 19:12 05.12.2014

Re: Jbg,

A možda je u pitanju način komunikacije i tvoj pasivno-agresivni stav?

Sigurno jeste. Samo mi kaži gde je moja pasivna agresija kad ti ukažem na netačnost u tvom komentaru iz koje još izvlačiš snažne zaključke?
Ti si na sadržaje isključivo osetljiv kad se tebi sruče na glavu. Ne vidim da svoju tankoćutnost i obzire u komunikaciji prakticiraš i na sebi. Nije ti ništa da pospeš eksrementima Krkara i druge pojedince ali se pretvaraš u nežnu, mladu i nezaštićenu devicu kad se tebi uzvrati istom merom.

Krkar će biti polaskan ovakvim izlivom emocija, samo opet iz vida gubiš suštinu: na šta si ti meni ovde uzvratio istom merom? Komentarisao tvoj stav ne pominjući te.
Svaka, ali bukvalno svaka rasprava s tobom se završava ličnim prepucavanjima

Tvoje rasprave, princi, počinju i završavaju se ličnim prepucavanjem. No treći put: zašto je ukazivanje na neznanje i prepotenciju u tvom komentaru razlog za uvrede?
emsiemsi emsiemsi 19:17 05.12.2014

Re: Jbg,

princi
O tome ti pričam. Puna glava a puna i usta. Sad se vrati pa pročitaj još jednom kako teče ova rasprava pa pokušaj da mi objasniš - ako hoćeš, naravno - odakle ta potreba za ovim kočijašenjem? Da li je dovoljan okidač da ti se kaže da nisi u pravu da bi ti pokuljao sadržaj?
A možeš i profesionalnog sagovornika da nađeš, i to bi bilo korisno

A možda je u pitanju način komunikacije i tvoj pasivno-agresivni stav? Ti si na sadržaje isključivo osetljiv kad se tebi sruče na glavu. Ne vidim da svoju tankoćutnost i obzire u komunikaciji prakticiraš i na sebi. Nije ti ništa da pospeš eksrementima Krkara i druge pojedince ali se pretvaraš u nežnu, mladu i nezaštićenu devicu kad se tebi uzvrati istom merom. Svaka, ali bukvalno svaka rasprava s tobom se završava ličnim prepucavanjima. Izgleda da su u pravu oni koje te se klone- jednostavno izvlačiš najgore iz ljudi.

Мени је рекао да сам магарац (ја то таквима лако оверрајдујем).
Додуше, ако ћемо искрено --- ни ти се у дискусијама 'не даш'. Истина, и не пекмезиш се превише када ти се узврати.
emsiemsi emsiemsi 19:21 05.12.2014

Re: Jbg,

freehand

...
Tvoje rasprave, princi, počinju i završavaju se ličnim prepucavanjem. No treći put: zašto je ukazivanje na neznanje i prepotenciju u tvom komentaru razlog za uvrede?

Па то последње и јесте разлог да реагује !
Принцију можеш да кажеш да је препотентан (чак бих ја то другачије дефинисао - рекао бих да је пре-самоуверен), али да је незналица - то не можеш да му кажеш.
freehand freehand 19:22 05.12.2014

Re: Jbg,

Мени је рекао да сам магарац (ја то таквима лако оверрајдујем).

Dva puta.
emsiemsi emsiemsi 19:23 05.12.2014

Re: Jbg,

freehand
Мени је рекао да сам магарац (ја то таквима лако оверрајдујем).

Dva puta.

Могуће !
Подсети ме, ако се сећаш - да ли сам ти остао дужан или сам ти достојно узвратио ?
freehand freehand 19:25 05.12.2014

Re: Jbg,

emsiemsi
freehand
Мени је рекао да сам магарац (ја то таквима лако оверрајдујем).

Dva puta.

Могуће !
Подсети ме, ако се сећаш - да ли сам ти остао дужан или сам ти достојно узвратио ?

Bilo je neko njakanje. Ne znam da li to smatraš dostojnim.
Ali emsiemsi: kako bi ti nazvao nekog ko te bez razloga i ikakvog obrazloženja nazove lopovom?
Ili ja "vi ste lapali" nisam dobro razumeo?
emsiemsi emsiemsi 19:32 05.12.2014

Re: Jbg,

freehand
emsiemsi
freehand
Мени је рекао да сам магарац (ја то таквима лако оверрајдујем).

Dva puta.

Могуће !
Подсети ме, ако се сећаш - да ли сам ти остао дужан или сам ти достојно узвратио ?

Bilo je neko njakanje. Ne znam da li to smatraš dostojnim.
Ali emsiemsi: kako bi ti nazvao nekog ko te bez razloga i ikakvog obrazloženja nazove lopovom?
Ili ja "vi ste lapali" nisam dobro razumeo?

Ниси добро разумео --- мислим да ниси у читању стигао до последње реченице (него да се мислило на палароше из политичке ДС 'банде').
Додуше, нема везе - само нека је весело.
milisav68 milisav68 19:35 05.12.2014

Re: Jbg,

srdjan.pajic
Jok, nego će onaj Velja Vinetu da pokazuje trbušnjake i izvodi eskimo roll u bazenu, uostalom on je tu doveden da sklapa ugovore, a ne da se šepuri ko ćuran.




freehand freehand 19:46 05.12.2014

Re: Jbg,

Ниси добро разумео --- мислим да ниси у читању стигао до последње реченице (него да се мислило на палароше из политичке ДС 'банде').

Znaš, kad mi se neko obrati u prvom licu množine kao lopovu, a posle dodaje i edituje - to ga ne čini manje magarcem. Jer u suprotnom se ne kaže "vi", nego "oni".
emsiemsi emsiemsi 19:52 05.12.2014

Re: Jbg,

freehand
Ниси добро разумео --- мислим да ниси у читању стигао до последње реченице (него да се мислило на палароше из политичке ДС 'банде').

Znaš, kad mi se neko obrati u prvom licu množine kao lopovu, a posle dodaje i edituje - to ga ne čini manje magarcem. Jer u suprotnom se ne kaže "vi", nego "oni".

Ја никада не едитујем тако да мењам суштину, него да исправим по једно или два погрешна слова.
Ако хоћу да кажем (чуј мнен - кажем) нешто ново, онда напишем нови пост.
Не бих више о томе, схватио си како си схватио и реаговао како си реаговао. Твој избор.
Hansel Hansel 00:13 06.12.2014

Re: Jbg,

freehand
Nije trebalo da navodiš, a ni ovo nije mesto za decu koja dozvoljavaju da budu navedena.

Није било намерно, просто резултат персонификације потеза и неопрезности у писању.
No ovo je ozbiljna tema a ti nisi neko ko se igra podacima i neozbiljno pristupa materiji.

Хвала, углавном је тако, али су ми овде мало попустили критеријуми, признајем.
Dakle, kompleksne su stvari u pitanju, zajebane ssa mnogo raznih aspekata i na kraći, i na srednji i na dugi rok.

Управо.
Pogledaj linkovanu emisiju. Mislim da sadrži dobar deo odgovora.

Нажалост, нашао сам тамо само прилог о емисији, не и целу емисију. Можда се појави на YT, бићу на опрезу...
highshalfbooze highshalfbooze 10:50 06.12.2014

Re: Jbg,

freehand
Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.




Ovaj levak... pardon sa leve strane mi liči na nekoga... da to nije drugar sa basketa slučajno?
freehand freehand 12:37 06.12.2014

Re: Jbg,

highshalfbooze
freehand
Na primer očiglednosti i fakte o tome ko je potpisao taj ugovor.




Ovaj levak... pardon sa leve strane mi liči na nekoga... da to nije drugar sa basketa slučajno?

Ako je tvoj drugar sa basketa onda sigurno znaš i šta je to što potpisuje?
Ili si i ti diletant-lovac na diletante?
highshalfbooze highshalfbooze 14:17 06.12.2014

Re: Jbg,

Ako je tvoj drugar sa basketa onda sigurno znaš i šta je to što potpisuje?

Ne potpisuje ništa, on igra basket čovek...bole ga uvo...
Ili si i ti diletant-lovac na diletante?

Ah kada bi ti znao samo šta znači reč "diletant"...
freehand freehand 14:21 06.12.2014

Re: Jbg,

Ah kada bi ti znao samo šta znači reč "diletant"...

Ma znam. To je tako jedan intelektualac koji okači fotografiju ne znajući šta je na njoj, pa onda još i jako duhovit potpis. A posle bude još duhovitiji kad to objašnjava. Mada to sve zajedno nisu odlike samo diletanta.
highshalfbooze highshalfbooze 15:09 06.12.2014

Re: Jbg,

Ma znam. To je tako jedan intelektualac koji okači fotografiju ne znajući šta je na njoj, pa onda još i jako duhovit potpis. A posle bude još duhovitiji kad to objašnjava. Mada to sve zajedno nisu odlike samo diletanta.

Znao sam da ne znaš. Takođe sam znao da si previše sujetan, previše lakomislen i previše neuk da bi pogledao u rečnik šta ta reč zapravo znači.
freehand freehand 15:19 06.12.2014

Re: Jbg,

highshalfbooze
Ma znam. To je tako jedan intelektualac koji okači fotografiju ne znajući šta je na njoj, pa onda još i jako duhovit potpis. A posle bude još duhovitiji kad to objašnjava. Mada to sve zajedno nisu odlike samo diletanta.

Znao sam da ne znaš. Takođe sam znao da si previše sujetan, previše lakomislen i previše neuk da bi pogledao u rečnik šta ta reč zapravo znači.

...

Znaš li ti ko je šta potpisivao na toj slici, to je pitanje?
hajkula1 hajkula1 17:09 06.12.2014

Re: Jbg,

freehand
Hansel
Да... само сам ја мислио да је у питању била блажа варијанта (нимало утешна) -- знали су и шта не ваља, али су попустили уз оно наше класично "неће ваљда". И увек буде баш то.

Zar nisu Koštunica i DSS+Velja Ilić vodili čitavu tu priču oko NIS-a? Kad je pola državne politike bilo Kosovo a druga polovina sve ostalo?
Ovo je emisija od sinoć, dobra je ilustracija i nudi nešto od odgovora.

PRessing N1

... ali ono što pouzdano znam jeste ovo: u NIS je investirano ihahaj više od ugovorne obaveze. Rafinerija u pančevu je (pola NIS-a) nova fabrika po svim parametrima. Od tehnologije, preko upravljanja do najsitnijih detalja. I dnevno se menja.
To Srbija bez stranaca (pa makar i Rusa koji su doveli ekipe iz celog sveta) na žalost nikad ne bi bila sposobna da ostvari.




Ekipe iz sveta, samo tamo gde nije bilo stručnjaka u Srbiji. Skoro sve vodili su, projektovali, izvodili, nadzirali, snabdevali, naši ljudi. Tako sada i u NS. Pošto su bili zadovoljni, dali su našima poslove u BiH i Bugarskoj.

Da nije Rusa, ne znam kako bi neke dobre firme preživele (ne samo ovih godina, nego i 90-te.)

Brinem šta će biti kada se tekući poslovi završe (pri kraju su) a Južni tok zaleđen...
omega68 omega68 16:26 05.12.2014

Јужни поток

Сједињене Државе чврсто подржавају ЕУ у настојању да диверзификује изворе снабдевања енергентима, али не зато што им је много стало да ЕУ има на шта да се греје, већ из јасних политичких разлога – треба укинути постојећу зависност ЕУ од руског гаса како би се Русија онемогућила да уцењује ЕУ испорукама и тако остварује политички утицај над њом.
Са Украјином, ситуација је још огољенија, јер Американцима тек није стало да Украјинци имају на шта да се греју или да могу да убирају добит од транзита. Да Русија у испоруци гаса ЕУ не заобиђе Украјину, стало им је искључиво зато да би њихови пулени на власти у Кијеву могли за себе и за Вашингтон да обезбеде повољно решење кризе. Док год главнина испоруке руског гаса Европи иде кроз Украјину, она ће бити у позицији да уцењује Русију више него што ова може њу. Украјинска криза, дакле, кључни је узрок пропасти пројекта Јужни ток.

Наравно, да би САД постигле циљеве које имају у виду при саботажи Јужног тока и дефинитивно одузеле могућност Русији да користи енергенте у политичке сврхе, морале би да спрече и да Москва диверзификује своје линије испоруке гаса. То већ, судећи по најновијим збивањима, иде мало теже. Осим што се према Русији отвара велико кинеско тржиште, Вашингтонски империјалисти морају да се помире и с тим што њихов савезник Ердоган изгледа нема намеру да их следи у антируској политици. Јужни ток за почетак биће замењен тешњом енергетском сарадњом Русије и Турске. Други савезник САД, мађарски премијер Орбан, иначе животно заинтересован за Јужни ток, такође све гласније негодује због антируске политике коју ЕУ води по налогу Беле куће. Због тога га је неуморни Мекејн већ крстио неофашистичким диктатором. Онај ко подржава праве неофашисте у Украјини, само зато што ови ратују против Руса, усуђује се да назове неофашистом онога ко му није по вољи јер се труди да води независнију политику у националном интересу своје земље и схвата да има корист од сарадње са Русијом. Туга. Добро је да се у „Новој Европи“, која је до скора словила за бастион проамеричких и антируских јастребова, нешто почело дешавати. Једна Мађарска и један Орбан можда нису довољни, али више таквих примера широм Источне Европе, чије државе имају слично историјско искуство, могло би да покрене нешто. Није без значаја чињеница да Мађари под пркосним Орбаном могу да приуште себи да протестују због пореза на интернет, док се послушни Бугари самоспаљују на улицама јер немају шта да једу. Неко ће пре или касније извући одговарајући закључак.

oskar-z-wild oskar-z-wild 17:54 05.12.2014

Re: Јужни поток

Украјинска криза, дакле, кључни је узрок пропасти пројекта Јужни ток.


Sa tim zaključkom se slažem. Ali ko produbljuje krizu? Naravno da krizu produblje dobri čika Putin, zato što zli vuk sa druge strane okeana opako kreše tetku Evropu, i tera sve da diverzifikuju svoju proizvodnju energije. A mi Srbi ne daamo da nas zli i opaki vuk zaj... nego pokazaćemo njemu mi dobri i pravedni kad mu prvo pokažu Turci i Kinezi šta oni mogu da rade. A mi dobri stari Srbi smo takve dobrice da prljavi kapitalisti ne bi trebali nas da kara...

G.Cross G.Cross 18:28 05.12.2014

South Stream bilateral deals breach EU law

1)
First, the EU's so-called network ownership 'unbundling' rules need to be observed, he said. This means that Gazprom, which is both a producer and a supplier of gas, cannot simultaneously own production capacity and its transmission network;
Secondly, non-discriminatory access of third parties to the pipeline needs to be ensured. There cannot be an exclusive right for Gazprom to be the only shipper; and
Thirdly, the tariff structure needed to be addressed.

Ovo ima smisla , tacka 1. koja je problem sprecava monopol.
Ovo se odnosi na na proizvodju i distibuciju Gasa, Nafte i Elektrucne energije.

2)
Sa druge strane predlazem EU komisiji da onda odu i kritikuju prijatelje u US jer:

To avoid delays and US government regulation, many small, medium and large oil producers in North Dakota have decided to run an oil pipeline north to Canada to meet up with a Canadian oil pipeline shipping oil from west to east


3)
Nisam siguran zasto i ovo nije breach of EU rules?
Benziska stanica u UK.



4)
I na kraju bas su i Rusi naivni. Ko da nisu mogli da podele Gazprom na dve firme ili cak osnuju novu firmu za distribuciju.

5)
Dakle nema ovo nikakve veze sa ekonomijom ni sa jedne strane.

6)
E sad najinteresantniji deo: Fracking

Jedini koji trljaju ruke su Ameri.

The wild card in this is Europe and Japan. To be sent to either place natural gas has to be liquefied and that cost a not insignificant sum. To make economic sense, the price of natural gas has to stay relatively high in Europe and Asia, while staying low enough in the domestic market that it isn't simply more profitable to sell it here. It's possible the European Union may want to reduce its dependence on Russian natural gas, but as Russia already has the infrastructure in place to deliver it, prices would have to be high in order for imported gas to be competitive – or there is a political decision to stop importing Russian gas.


Sourcehttp://www.investopedia.com/articles/markets/080814/fracking-cant-happen-without-these-companies.asp

Obevacam, necu vise praviti duge komentare
hajkula1 hajkula1 17:21 06.12.2014

Re: South Stream bilateral deals breach EU law

4)
I na kraju bas su i Rusi naivni. Ko da nisu mogli da podele Gazprom na dve firme ili cak osnuju novu firmu za distribuciju.




Misliš da nemaju (trgovce)? Zar nije kod nas baš bilo reči (još pre 2012.), na ivici afere o nabavci gasa od Rusa, preko neke holandske agencije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana