Društvo| Ljubav| Obrazovanje| Roditeljstvo

Roditelji, pročitajte više puta i razmislite svaki put

Milan Karagaća RSS / 03.12.2014. u 14:09

Očito je da deca i mladi trpe sve nedaće moralnog, socijalnog, ekonomskog i svakog drugog posrnuća društva. Naročito su žrtve  odsustva sistema vrednosti ili, bolje reći, totalno izopačenog sistema vrednosti koji se promoviše u medijima pa i u porodicama, vrtićima, školama i društvu u celini. Što reče Duško Radović, “Ima velike sirotinje među našom decom, kojoj, sem para, roditelji nisu mogli ništa dati.”

 razmazeno-dete.jpg?w=474provoddeca.jpg?w=300&h=199

Svedoci smo šta se sve dešava sa mladim ljudima i šta sve ti mladi ljudi rade drugima i sebi, a u svakom slučaju oni su žrtve, ali još uvek se izgleda ni roditelji ni društvo nisu ozbiljnije počeli time baviti.

S tim uvezi prenosim i preporučujem odličan tekst objavljen na portalu fokus.ba.

Tekst je poučanza sve roditelje,pa neka  pročitaju i nauče nešto ako već do sada nisu, a mnogi nisu ili su pogrešno naučeni pa greše i kod svoje dece.

Evo teksta u celini:

“I, šta sad, roditelji?

Kad se otima za igračku u vrtiću – dođu mama i tata i viču malo i na vaspitačicu i na drugara, tuđe, ono loše dijete koje kvari njihovo i ne da mu da se igra. Jer, njihovo je zlatno! I tad sa ponosom u očima gledaju mezimca!Kad se potuče sa drugom u školi – dođu tata i mama, zaprijete kome treba, ucijene, samo da im zlato bude bezbjedno u školi, pa taman i da je krivo i da je započelo i da ugrožava druge. Ima i ono sva prava kao i sva djeca! I dalje se cakli ponos u očima jer takvog genija svijet nije vidio!

Kad počne da bježi sa časova u srednjoj, da psuje profesore i siledžijski da tretira drugare – dođu mama i tata i objasne svima da je sad u osjetljivim godinama, da ga niko ne razumije i da nikako nije kriv što ga svi izazivaju! Ponos su odavno zaboravili, ali mama i tata nisu umorni, ne, jedino oni ne odustaju, tako i treba da bude!

Kad jedva završi srednju, upišu ga mama i tata na privatni fakultet, jer – ko je još vidio da ima hljeba od državnog, a i što da se muči dijete kad će isto postići sa mnogo manje rada! Neće mama i tata da priznaju da su propustili da od svog mezimca stvore čovjeka, neće da vide da nema ni znanja ni volje ni za šta, ne, ne. Još uvijek ima nade!

Sada već uveliko uzima ćaletov dobar auto bez pitanja, jer već sa 15 je počeo da izlazi i da nikom ne govori gdje (a, ko bi i smio da ga pita). Ima preko 20 saobraćajnih prekršaja, ali tata ima druga u policiji i to se zataškava.

Šta će sin, mlad je, svi smo mi bili mladi i pravili gluposti! Već sada može da izdrži dosta alkohola na nogama, ma prvi je, bre, kad se pije, a već sa 15 je počeo da cirka iza škole. On je lud, on je brz i svi tako vole da budu u njegovoj blizini, jer mnogo je kul!

I tu su tragovi kočenja, neka krivina koja, gle čuda, do tad nije bila tu, tu je vrisak i bol. I tu je smrt.

I bio je dobar, fin dečkić iz ulice, nikad nije pravio probleme, primjeran đak i dobar drug!

Laž! Jedna za drugom jer o pokojniku samo najljepše, naročito kad je mlad!

Mnogo mi je muka. Što lažete? Zar ne mislite na svu tu djecu koja će opet tako pijana da sjednu za volan? Zar ne mislite da sve toliko smrdi i truli u ovoj silovanoj Srbiji da je dosta prikrivanja. Sad je gotovo! On je mrtav! I sad počinje! Sad treba reći, vikati na sav glas da to tako ne može i ne treba!

Gdje ste mame i tate? Ne usuđujem se da diram u vašu bol, ali što plačete sad?!!!!! Kako ste dozvolili da vam kćerka od 15 bude zvijezda splavova i kafana? Zašto umirete od smijeha kad vam sin priča dogodovštine kako je pijan radio neku mnogo ludu stvar sa ortacima? Zašto je ne pitate gdje je krenula u tako kratkoj suknji i golih sisa u utorak, a sutra se ide u školu? Zašto dopuštate da vozi vaš auto, a tek je položio i ne trepnete kad pritisne gas malo jače? Zašto sad plačete?

Djeca nam se lože na osione debile, djecu pjevača i pjevačicica koja ničim drugim nisu zaslužila da budu poznata osim što su djeca već navedenih! Djeca bi da nam budu kao i oni! Piju dok se ne onesvijeste, pristaju na poniženje i kal samo da ih ne bi odbacili! Čemu ste ih to učili? Pa vi ih ispraćate u kafane sa riječima da se dobro provedu!

Fino društvo, primjerna djeca, a u društvu dilera i nekontrolisanih bogataških klinaca! Napaljenih debila! Cijeli svoj identitet zasnivaju na maminim i tatinim parama! To želite svojoj djeci? Tamo ih šaljete i ponosite se kako “vole život”! Lože se klinci da stoje u kafani pored onog jednog, kako bješe – mama mu je prepumpana pjevaljka, a tata pokojni kriminalac! Lože se da im dozvoli da sjednu u njegov separe! Šta nose u glavi?

I samo se čeka slika na popularnim sajtovima, jer ako vam tamo izađe slika iz noćnog provoda – e, pa da, tad ste neko. I svi su tako slatki i blesavi, sa malo više od onih dozvoljenih promila alkohola u krvi. I onda ne znamo otkud i kako se dogodilo da bahate budale udare i usmrte momka na mostu.

I onda ne znamo kako nam pogine 16-godišnjak na motoru, za koji njegovi roditelji uopšte i ne znaju! I čudimo se kad se šestoro mladih sroka u ledenu rijeku, a sekund prije toga su pjevali uglas i zezali se! Samo vi lajkujte slike na FB i aplaudirajte kad vam dijete stiče popularnost viseći po onome što je samo dno beogradskog života – splavovi i ove moderne kafane!

I nakon svega toga muk! I laž. Jedna za drugom. Da opravadamo, da izbrišemo ako možemo. I niko nije kriv, i niko nije htio i oprostimo svi. I gurnemo pod tepih. Evo ga ide vikend da se opet šokiramo prizorom slupanog automobila, brojem mrtvih i da opet kroz suze pričamo kako su bili primjerna djeca.”

Šteta što ovaj tekst nisu preneli ozbiljni listovi kao npr. Politika, Danas, Novosti, a bilo bi pametnije i tabloidima da su se više ovim pozabavili nego ko se više usvinjio na splavu, šta je koja kojoj rekla,gde se bahanališu deca poznatih i druge bljuvotine iz krugova.Prostor i vreme ne dozvoljavaju da se detaljnije osvrnem tek na televizijske programe počev od stajlinga dama voditeljica ili zavoditeljica, rečnika , dikcije, i programskih sadržaja u celini. Pa kod nas su i informativne emisije, uključujući i "Dnevnik" RTS na granicama pristojnosti. O reklamama da ne govorim , a deca gledaju.


 



Komentari (98)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

reanimator reanimator 14:17 03.12.2014

...

antioksidant antioksidant 14:20 03.12.2014

.

Tekst je poučanza sve roditelje,pa neka pročitaju i nauče nešto ako već do sada nisu, a mnogi nisu ili su pogrešno naučeni pa greše i kod svoje dece.

ekstremno nadmen nacin komunikacije
da se nisi uclanio u sns?
ili se prisecas skpj dana?
presao si granice pristojnosti nekoliko puta ovde
predatortz predatortz 14:27 03.12.2014

Re: .

antioksidant
Tekst je poučanza sve roditelje,pa neka pročitaju i nauče nešto ako već do sada nisu, a mnogi nisu ili su pogrešno naučeni pa greše i kod svoje dece.

ekstremno nadmen nacin komunikacije
da se nisi uclanio u sns?
ili se prisecas skpj dana?
presao si granice pristojnosti nekoliko puta ovde


Na prvu, zaista zvuči nadmeno.
Međutim, kad se osvrnem oko sebe, a otac sam dva osnovca, kad skontam kako se većina roditelja ponaša na roditeljskim sastancima, kad se setim kako prvačići mašu mobilnim od par stotina evra i udaraju zazubice onoj deci čiji roditelji pare nemaju ili neće deci da kupe telefone, kad odvedem decu na rođendane u igraonice a tamo trešti Severina, Ceca...

Nije moj zemljak, u ovom slučaju, nadmen.
Čovek samo govori veliku istinu...
looping looping 14:31 03.12.2014

Re: .

presao si granice pristojnosti nekoliko puta ovde

Ovde je baš preterao:
Gdje ste mame i tate? Ne usuđujem se da diram u vašu bol, ali što plačete sad?!!!!!

To što je preneo nečiji tekst ne pravi razliku.
antioksidant antioksidant 14:32 03.12.2014

Re: .

Nije moj zemljak, u ovom slučaju, nadmen.

nisam ni rekao da je nadmen vec da mu je ovo obracanje nadmeno. cool mu je da se malo isprazni, dobaci s visine pravednistva... steta sto nije u sns-u, savrseno bi se uklopio u diskurs
antioksidant antioksidant 14:34 03.12.2014

Re: .

ili ne vidiš i ne čuješ

šta ne visim ni ne čujem? tvoje patetične pokušaje da držiš šredavanje?
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:34 03.12.2014

Re: .

nisam ni rekao da je nadmen vec da mu je ovo obracanje nadmeno. cool mu je da se malo isprazni, dobaci s visine pravednistva... steta sto nije u sns-u, savrseno bi se uklopio u diskurs

pa pročitaj polako i na miru, gde ti vidiš nadmenost, a ne vidiš svuda oko sebe bahatost i roditelja i dece.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:37 03.12.2014

Re: .

antioksidant
ili ne vidiš i ne čuješ

šta ne visim ni ne čujem? tvoje patetične pokušaje da držiš šredavanje?

e jbg , sve si pogrešno razumela.Prvo, ne držim predavanje, drugo prenosim tekst koji je neko napisao i meni se svideo, tebi ne mora i Ok, isključi se iz te gluposti koju ja plasiram, a nisam u SNS, mada bi i ministar unutrašpnjih poslova i prosvete mogli da pročitaju taj tekst, ne bi im škodilo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:40 03.12.2014

Re: .

looping
presao si granice pristojnosti nekoliko puta ovde

Ovde je baš preterao:
Gdje ste mame i tate? Ne usuđujem se da diram u vašu bol, ali što plačete sad?!!!!!

To što je preneo nečiji tekst ne pravi razliku.

Ja to nisam shvatio kao likovanje već bolno upozorenje.
predatortz predatortz 14:40 03.12.2014

Re: .

e jbg , sve si pogrešno razumela.


Zemljače, AO je dečak. A koliko pratim njegovo pisanje, pažljiv je muž i roditelj.
Samo ste se krivo razumeli.
On je nekad nežna dušica, ne razume naš skraćeni, vojnički, način prilaska nekom problemu.
alselone alselone 14:40 03.12.2014

Re: .

Nije moj zemljak, u ovom slučaju, nadmen.
Čovek samo govori veliku istinu...


On i jesteu pravu ali kakav je to stav i poklic sa pet uzvicnika? Sta, popeo se na bure i vice? Imaginarni roditelji stoje ispred njega?

Gdje ste mame i tate? Ne usuđujem se da diram u vašu bol, ali što plačete sad?!!!!!
looping looping 14:41 03.12.2014

Re: .

Milan Karagaća
looping
presao si granice pristojnosti nekoliko puta ovde

Ovde je baš preterao:
Gdje ste mame i tate? Ne usuđujem se da diram u vašu bol, ali što plačete sad?!!!!!

To što je preneo nečiji tekst ne pravi razliku.

Ja to nisam shvatio kao likovanje već bolno upozorenje.

Kako može da bude upozorenje? Za te što sad plaču već je kasno.

Edit:

Inače likovanje je ljudska osobina. I ja likujem, samo u sebi: "Tako mu i treba kad je radio ovo a sad ono..." U sebi zato što nije pristojno na sav glas, naročito ako neko plače.
alselone alselone 14:42 03.12.2014

Re: .

Zemljače, AO je dečak.


Jao sto ovo volim kad urade. 10 godina pisemo zajedno ovde na ovom mestu i kao neki ne znaju i dalje da li je neko drugi musko ili zensko. Pa jos kad mu se onda obrate bukvalnim nikom umesto nadimkom, tipa "sta ti Pera92 kazes na ovo".

antioksidant antioksidant 14:44 03.12.2014

Re: .

Prvo, ne držim predavanje, drugo prenosim tekst koji je neko napisao i meni se svideo, tebi ne mora i Ok,

komentarišem samo deo koji sam citirao a to je tvoja najava koja obiluje, ne samo glupošću već nadmenošću (mada glupost dominira ali to stvarno nije za komentarisanje). dakle, komentarišem samo ovu rečenicu

Tekst je poučanza sve roditelje,pa neka pročitaju i nauče nešto ako već do sada nisu, a mnogi nisu ili su pogrešno naučeni pa greše i kod svoje dece.


a kako si ti učio svoju decu niko ne komentariše pa se suzdrži i ti (ako uopšte razumeš šta ti je ovde nacrtano)

dopuna:
i predatore, ne zbunjuj karagaću više, vidiš da ni sam ne zna da li bi nekog nešto da nauči ili bi da naredi (ako i zna razliku)
karabasbarabas karabasbarabas 14:49 03.12.2014

Re: .

antioksidant
Tekst je poučanza sve roditelje,pa neka pročitaju i nauče nešto ako već do sada nisu, a mnogi nisu ili su pogrešno naučeni pa greše i kod svoje dece.

ekstremno nadmen nacin komunikacije
da se nisi uclanio u sns?
ili se prisecas skpj dana?
presao si granice pristojnosti nekoliko puta ovde

Jok more. Ovo sto je napisao ko god je napisao je zestoki understatement onoga sto se desava. Ne kontam sta je sporno? Sto je pitao tatu zasto place? Pa dobro pitanje! Glumio si facu, lepo ti je bilo kad si cepao kazne a sad kad je djavo dosao po svoje "oh kakav gubitak".
Koliko njih gine svakodnevno na ulicama, ja znam za klinca koga je zgazio pijani pandur i nije lezao ni dana i nikom nista, nije osvanula ni umrlica a kamoli clanak u novinama.
A kad su tatini i mamini sinovi napravili Hejsel, onda je to crna naslovna strana u onom porno casopisu "Blic" i poplava komenta i lajkova na fejsu.
I da se kladimo u hiljadu maraka da mali nece lezati ni dana za trostruko ubistvo. Imace olaksavajucu okolnost sto je bio pijan. A grizu savesti ce sprati malo kad se pomeri u inostranstvo, malo zurkice kokice ovo ono i za par godina ko da nista nije bilo.
Od mene preporuka a vi se i dalje drzite politicke korektnosti i pristojnog smrdjenja i precutkivanja.
predatortz predatortz 14:54 03.12.2014

Re: .

i predatore, ne zbunjuj karagaću više, vidiš da ni sam ne zna da li bi nekog nešto da nauči ili bi da naredi (ako i zna razliku)


Ne znam šta da ti kažem... Da sam u mogućnosti, a nisam, rado bih naredio neke akcije glede dešavanja u sitne sate. Popularne, sigurno, ne bi bile. Ali bi spasle neke usijane glave.
anamarkana anamarkana 14:55 03.12.2014

Re: .

bas ti je sjajan komentar, ni reci o sustini nego - te nadmeno ti je obracanje, pa gde si clan i nisi bas pristojan..... a bre covece radi o stotinama mrtvih mladih ljudi, radi se o hiljadama posrnulih mladica i devojaka, kakva im je buducnost kao pristojnih gradjana i buducih roditelja !?

e o tome ti nemas nikakav komentar
antioksidant antioksidant 14:56 03.12.2014

Re: .

Da sam u mogućnosti, a nisam, rado bih naredio

pa to isijava i iz karagaće - ta želja da naredi :)
a imamo mi sad u srbiji jednog ko je u mogućnosti i mnogo voli da naređuje pa rezultatet vidimo. retko kad je to pravo rešenje
reanimator reanimator 14:58 03.12.2014

Re: .

pa to isijava i iz karagaće - ta želja da naredi :)

Džombira se po blogu. Nosi kapu na pola glave :)
antioksidant antioksidant 14:59 03.12.2014

Re: .

bas ti je sjajan komentar, ni reci o sustini nego - te nadmeno ti je obracanje

kako ti misliš da polemišem sa karagaćom o tekstu koji on nije napisao? on je ovde napisao pasus na početku i pasus na kraju. i za prvi pasus sam uputio primedbu karagaći. i tu je suština njegovog teksta - "čujte i počujte narode, ja da vam kažem kad već ništa ne znajte..."

(a ako i posle ovoga ne razumeš o čemu pričam samo mogu zaključiti da ja ne umem da crtam)
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:01 03.12.2014

Re: .

Zemljače, AO je dečak. A koliko pratim njegovo pisanje, pažljiv je muž i roditelj.

Uvažavam i to ali mu u profilu piše ženski, prema tome čitam šta piše a ne poznajem osobu lično niti išpta ličnoi imam protiv iste.
predatortz predatortz 15:04 03.12.2014

Re: .

a imamo mi sad u srbiji jednog ko je u mogućnosti i mnogo voli da naređuje pa rezultatet vidimo. retko kad je to pravo rešenje


Ne naređuje ono što treba da naredi.
Narediti sprovođenje zakona, insistirati na tome, nije za osudu.
Narediti oštrije kontrole, takođe nije za osudu.
To mu je, na kraju krajeva posao - da naređuje i insistira na poštovanju zakona.
Loše to radi, slažemo se.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:09 03.12.2014

Re: .

pa to isijava i iz karagaće - ta želja da naredi :)

opet pogrešno.Pa preskoči moj pasus i čitaj tekst koji sam postovao, to je suština, a što se naređivanja tiče da ti kažem naredio bih da organi sudstva, tužilaštva i policija rade svoj posao pa da kažnjavaju bahate, eto npr. one koji voze 120 na sat kroz naselje i preko pešačkog, idu na crveno , telefoniraju dok voze, udare nekoga kolima i pobegnu, imaju 25 prekršajnih prijava i dalje voze...a imaju od koga i da vide , svi tako rade. Vozač gradskog vozi 70 putnika i upravlja kolenima volanom a kuca SMS i priča na mobilni, pa ako ti je to OK onda OK.
antioksidant antioksidant 15:12 03.12.2014

Re: .

pa ako ti je to OK onda OK

bezobrazan si jer imputiraš da sam rekao da mi je to ok.
Pa preskoči moj pasus i čitaj tekst koji sam postovao

ja komentarišem samo jednu tvoju rečenicu, ostatak teksta čini mi se da nisi razueo iako si ga preneo. moguće je i da grešim mada baš zbog tvoje rečenice koju sam citirao lini mi se da ne.
antioksidant antioksidant 15:16 03.12.2014

Re: .

Ne naređuje ono što treba da naredi.

ovo je moguće tumačenje - nešto je moguće narediti da bi se situacija popravila ali on to ne ume pa smo stoga zaglavljeni u lošem.

drugi pristup bi bio da nije sammo problem u njegovoj nesposobnosti da smisli naređenje koje se iznenada pojavljuje i rešava stvar već i u tome da se stvar ne može rešiti naređivanjem.

a spremnih da naređuju imamo u nizu da čekaju svoju priliku. s tim sto ja ne bih gubio vreme na zamene. možda je vreme za promene?

inače - nije njegov posao da naređuje sprovođenje zakona već da ga sprovodi. suptilna razlika koja nije samo leksička a njemu izmiče eonski.
larisa_bg larisa_bg 15:38 03.12.2014

Re: .

predatortz
kad odvedem decu na rođendane u igraonice a tamo trešti Severina, Ceca...


Evo još jedan koji nepravedno zaobilazi Cucu!!!
E pa stvarno ovaj blog postaje leglo teške diskriminacije.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:43 03.12.2014

Re: .

kako ti misliš da polemišem sa karagaćom o tekstu koji on nije napisao? on je ovde napisao pasus na početku i pasus na kraju. i za prvi pasus sam uputio primedbu karagaći. i tu je suština njegovog teksta - "čujte i počujte narode, ja da vam kažem kad već ništa ne znajte..."

(a ako i posle ovoga ne razumeš o čemu pričam samo mogu zaključiti da ja ne umem da crtam)

Šta ti bi samo da polemišeš i svađaš se. Nije to ni cilj ni tema teksta već problem koji izgleda samo ti ne vidiš.
I prosto ne mogu da verujem šta je tebi, gde smo se to ti i ja posvađali da si se naoštrio i počinješ i da vređaš bez osnova i razloga.Ako ti se ne sviđa tema i tekst nemoj brate da se javljaš i Ok. A ako je tebi normalno da se deca u 2.osnovne grupno tuku, da se već od vrtića dele na one koji imaju sve i one koji nemaju, da deca na času ne moraju da sede na mestu, da klinci od 15 godina izlaze do ujutro, da devojčice od 15 godina idu na izvolte to je tvoj stav ali nemoj pokušavati da druge praviš budalama koji tako ne misle.
antioksidant antioksidant 15:50 03.12.2014

Re: .

A ako je tebi normalno da se deca u 2.osnovne grupno tuku, da se već od vrtića dele na one koji imaju sve i one koji nemaju, da deca na času ne moraju da sede na mestu, da klinci od 15 godina izlaze do ujutro, da devojčice od 15 godina idu na izvolte to je tvoj stav ali nemoj pokušavati da druge praviš budalama koji tako ne misle.

a ti bi samo da imputiraš?
gde sam i jednu reč od ovog tvog niza bezobraznih laži napisao?

Milan Karagaća Milan Karagaća 16:04 03.12.2014

Re: .

a ti bi samo da imputiraš?
gde sam i jednu reč od ovog tvog niza bezobraznih laži napisao?

koji ti je bre. O kakvom imputiranju i bezobraznim lažima pričaš.Ja sam napisao šta ja vidim a ti se praviš da ne vidiš i još kažeš da su to laži, ja ih ne imputiram tebe nego te pitam.I nemoj da više polemišeš samnom jer ja ništa nisam izmislio , niti tebe pitam kako ti vaspitavaš svoju decu pa ti ne dozvoljavam ni da takvo pitanje meni postavljaš.
Ponavljam ako ti se diskutuje konstruktivno o temi izvoli ako ne nemoj da troluješ jer ti uopšte ne iznosiš svoj stav o temi već uporno pokušavaš da se prepireš lično, a ja to neću.
antioksidant antioksidant 16:11 03.12.2014

Re: .



O kakvom imputiranju i bezobraznim lažima pričaš


o ovom na primer


Ja sam napisao šta ja vidim a ti se praviš da ne vidiš

gde sam ja napisao to? ili lažeš namerno ili si samo nepismen?

pa ti ne dozvoljavam

samo sebi dozvoljavavaš izuzetno nadmen ton i zanimljiv niz laži gotovo u svakom obraćanju.
a ja to neću.

ti hoćeš da narediš

Tekst je poučanza sve roditelje,pa neka pročitaju i nauče nešto ako već do sada nisu, a mnogi nisu ili su pogrešno naučeni pa greše i kod svoje dece.

Milan Karagaća Milan Karagaća 16:28 03.12.2014

Re: .

ti hoćeš da narediš

Tekst je poučanza sve roditelje,pa neka pročitaju i nauče nešto ako već do sada nisu, a mnogi nisu ili su pogrešno naučeni pa greše i kod svoje dece.

ti očito ne razlikuješ preporuku od naređivanja.A drugo, šta tebe pogađa ako si sve naučio i ako se ovo ne odnosi na tebe.I nemoj mi samo reći da ih nema mnogo na koje se odnosi.
I treće, završavam polemiku sa tobom.
antioksidant antioksidant 16:30 03.12.2014

Re: .

I treće, završavam polemiku sa tobom.

nisi je sa mnom ni vodio vec sa sobom i svojim izmisljenim percepcijama mojih stavova ali u svakom slucaju hvala na zavrsetku, postalo je vec naporno a i vikend se blizi
blogovatelj blogovatelj 17:06 03.12.2014

Re: .

I prosto ne mogu da verujem šta je tebi, gde smo se to ti i ja posvađali da si se naoštrio i počinješ i da vređaš bez osnova i razloga.Ako ti se ne sviđa tema i tekst nemoj brate da se javljaš i Ok. A ako je tebi normalno da se deca u 2.osnovne grupno tuku, da se već od vrtića dele na one koji imaju sve i one koji nemaju, da deca na času ne moraju da sede na mestu, da klinci od 15 godina izlaze do ujutro, da devojčice od 15 godina idu na izvolte to je tvoj stav ali nemoj pokušavati da druge praviš budalama koji tako ne misle.


A što se vi druže pukovniče toliko sekirate ako to nisu vaša deca?
Imaju ta deca roditelje, ti roditelji znaju šta je za tu decu dobro.
predatortz predatortz 19:22 03.12.2014

Re: .



A što se vi druže pukovniče toliko sekirate ako to nisu vaša deca?
Imaju ta deca roditelje, ti roditelji znaju šta je za tu decu dobro.


Nije to baš tako, Blogi...
Može Karagaća da ne primećuje ovakve stvari, da kaže boli me uvo nisu moja deca. Pretpostavljam da se radi o zrelim, formiranim i ostvarenim osobama.

Ali, ne mogu ja. Ja svoju, hteo ne hteo, moram da pustim među buljuk onih retarda čije roditelje boli patka da li piju, da li se drogiraju, da li će nekog 'gepekovati' i voziti sumanutom brzinom. Moram Blogi, nemam izbor. Ne moraju moja deca sutra ići po splavovima, ali moraju u škole, fakultete, na treninge...

Karagaću ste napali zbog izbora reči, niste obratili pažnju na pojavnost koju on kritikuje. Ta pojavnost, drage blogokolege, to je problem. Nije ni Karagaća, ni njegov čin, ni njegova ideologija...
Krljajmo se sa njim na tim temama, ja se prvi krljam.
Što se tiče ove teme, čovek je 100% u pravu!
Roditelji mladih morona ugrožavaju svoj podmladak, ali ugrožavaju i moj.
Jebe mi se kojim je rečima to Karagaća primetio. Bitna je suština!
Moroni prave morone, a ti mladi moroni čine ovo parče planete mnogo lošim mestom za život.
Uzgred, neke od tih roditelja - morona ponašanje njihovog podmlatka ne sprečava u tome da nam drže moralne lekcije o tome kakvo društvo treba da budemo.
Ne može gospoja, između ostalog, zbog takvih kao što je tvoj mladunac...
predatortz predatortz 19:37 03.12.2014

Re: .


On i jesteu pravu ali kakav je to stav i poklic sa pet uzvicnika? Sta, popeo se na bure i vice? Imaginarni roditelji stoje ispred njega?


To je citirani tekst.

Bitna je suština, zajebi uzvičnike.
Karagaća, moj ljuti ideološki neprijatelj i zemljak, je u pravu što se tiče ove teme.
alselone alselone 19:43 03.12.2014

Re: .

predatortz


je l' tebi opet neko drzi pusku za vratom?
predatortz predatortz 19:46 03.12.2014

Re: .

alselone
predatortz


je l' tebi opet neko drzi pusku za vratom?




Ćuti, da je to jedini momenat koji bih da zaboravim...
predatortz predatortz 20:14 03.12.2014

Re: .

Samo što za Karagaćina vakta nije smelo da se javno priča o tome, imao je ko da misli za plebs. I koliko ga znamo sa blogova, voleo bi da se takvo vreme vrati. Vreme gde neće biti potrebe za razmišljanjem, vreme gde bi strukture mislile o nama.


Sudiš oštro... To je žal za mladošću. Ja sam od 22. do 26. bio u ratu, dakle većeg sranja od toga nema. Često pomislim da su to bile lepše i poštenije godine, što se nekih stvari tiče, nego što su to ove sadašnje. Možda se i naš Karagaća samo vraća u mladost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 03.12.2014

Re: .

Karagaća, moj ljuti ideološki neprijatelj i zemljak, je u pravu što se tiče ove teme.


Nije Pred, nije ipak.
Pazi ovo

a bilo bi pametnije i tabloidima da su se više ovim pozabavili nego ko se više usvinjio na splavu, šta je koja kojoj rekla,gde se bahanališu deca poznatih i druge bljuvotine iz krugova.


To nije moguće a nije ni dobro jer kada bi to radili onda ne bi bili tabloidi.
A tabloidi su potrebni jer je očito da postoje ljudi koji ih kupuju, kojima trebaju, tj koji biraju da baš to čitaju.
Sloboda izbora, a nije dobro ograničavati tu slobodu.
Karagaćin tekst kao da sugeriše, zabraniti tabloide bi bilo korisno, ne bi se pisalo o bahanalijama i bljuvotinama.

A naravno da razuemem tvoju frku kad ti klinci hteli ne hteli dolaze u kontakt sa kojekakvima.
To je logičan strah roditelja, onih odgovornih, ali taj problem se ne može rešiti tako što će se deci obezbediti sterilno okruženje niti zabranama, već tako što će deca usvojiti određen sistem vrednosti koji će im služiti kao odbrambeni sistem protiv zaraze.
Nema drugog načina nego da deca to usvoje, ne pomažu pokušaji da deca budu poslušna pa da slušaju kad im roditelji pričaju šta je za njih najbolje. Samo da oni sami, kao svoje, a ne roditeljsko, nastavničko ili čije god, već isključivo svoje uverenje prihvate jedno ili drugo.
Kako to postići?
Mislim da nema definitivnog odgovora na to. I onaj ko je uspeo, čija deca su van tih priča sa splavova, ne može biti siguran da li je to njegov uspeh ili su se stvari iz nekog razloga, na njegovu sreću, baš tako skockale.

U svakom slučaju, pokušaji da se deci obezbedi okruženje bez izazova niti mogu uspeti, a i pogrešan su put.
predatortz predatortz 21:02 03.12.2014

Re: .

Karagaćin tekst kao da sugeriše, zabraniti tabloide bi bilo korisno, ne bi se pisalo o bahanalijama i bljuvotinama.


Nisam tako doživeo. Zabraniti - ne, ali postaviti standarde - to svakako treba. Tabloidi u Srbiji su nešto što se otelo i zakonu i zdravom razumu. Kodeksa nema. Tabloidi narušavaju tuđe slobode, privatnost, plasiraju laži, degenerišu naciju... Ne bih ja baš tako široko shvatao to pravo na izbor.

U svakom slučaju, pokušaji da se deci obezbedi okruženje bez izazova niti mogu uspeti, a i pogrešan su put.


Ne okruženje bez izazova, to je dosadno i ne vodi ničemu. Deci treba obezbediti zdravo, normalno okruženje u kom mogu da iskaču kvalitetom. U zdravom okruženju ne mogu biti glorifikovani bahati manijaci, pevaljke, prostitutke koje se nazivaju starletama.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:08 03.12.2014

Re: .

blogovatelj
I prosto ne mogu da verujem šta je tebi, gde smo se to ti i ja posvađali da si se naoštrio i počinješ i da vređaš bez osnova i razloga.Ako ti se ne sviđa tema i tekst nemoj brate da se javljaš i Ok. A ako je tebi normalno da se deca u 2.osnovne grupno tuku, da se već od vrtića dele na one koji imaju sve i one koji nemaju, da deca na času ne moraju da sede na mestu, da klinci od 15 godina izlaze do ujutro, da devojčice od 15 godina idu na izvolte to je tvoj stav ali nemoj pokušavati da druge praviš budalama koji tako ne misle.


A što se vi druže pukovniče toliko sekirate ako to nisu vaša deca?
Imaju ta deca roditelje, ti roditelji znaju šta je za tu decu dobro.

A što se ti javljaš , nisu ni tvoja a ni unučad ti ne žive u takvim izazovima.
Ako ne razumeš o čemu se radi onda bolje ćuti.Ja ne govorim o nikakvom prošlom vremenu već sam postovao tekst o sadašnjem.I prestani da tupiš na daljinu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 03.12.2014

Re: .

Zabraniti - ne, ali postaviti standarde - to svakako treba.


Kakvi god standardi bili moraju dozvoliti mnogo toga, od provaljivanja švelerskih veza, preko količine silikona u nečijem dupetu, broja grudnjaka, slika dama u kratkim suknjama dok izlaze iz auta..i mnogo takvih stvari koje su nekima odvratne ili makar neinteresantne, a nekima drugima su hleb nasušni.

Ne okruženje bez izazova, to je dosadno i ne vodi ničemu. Deci treba obezbediti zdravo, normalno okruženje u kom mogu da iskaču kvalitetom U zdravom okruženju ne mogu biti glorifikovani bahati manijaci, pevaljke, prostitutke koje se nazivaju starletama.


Ovo mi vuče na Karagaćin stav.
Ali se bojim da to nem ide zajedno sa demokratijom i slobodom.
blogovatelj blogovatelj 21:11 03.12.2014

Re: .

Tabloidi u Srbiji su nešto što se otelo i zakonu i zdravom razumu


Ako krše zakon, sud je za to. Nismo mi ovde sudije.
A ako je sud taj koji ih ne sudi, a morao bi, onda možemo da raspravljamo o sudstvu.
Jel imaš ti neki konkretan primer zašto treba zabraniti tablode? Meni je potpuno nejasan taj stav mnogih u Srbiji. Oni rade svoj posao, posao koji imaju lešinari u ma kom ekosistemu, a svako bira hoće li sa njima lešinariti ili ne.
Tabloidi su roba, kao mirišljave jelkice za auto, ili kao pivo. Kupi ili ne kupuj.
predatortz predatortz 21:13 03.12.2014

Re: .


Ovo mi vuče na Karagaćin stav.
Ali se bojim da to nem ide zajedno sa demokratijom i slobodom.


Ovo meni vuče na stav većine onih koje poznajem. A ima nas i desnih i levih. Nema to veze sa ideologijom. Prosto, radi se o potrebi ljudi da žive u normalnom okruženju. Ovo danas to definitivno nije...
blogovatelj blogovatelj 21:15 03.12.2014

Re: .

I prestani da tupiš na daljinu.


Vidiš kako ti imaš divan model za rešenje ma kakvog problema. Samo da pričate ti i tebi slični i odmah društvo postaje bezgrešno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 03.12.2014

Re: .

Ovo danas to definitivno nije...


E tu je kvaka.
Šta ko smatra normalnim okruženjem, i da li je spreman da uvaži kriterijum i onog drugog ili svoj nameće kao jedini prihvatljiv.

I ja bih voleo da mnogo toga nema, ali dozvoljavam da to nekima drugima treba i prihvatam da su moj kriterijum i kriterijum tog drugog ravnopravni, sa istim pravom na postojanje iako njihov smatram apsolutno pogrešnim.

Pokušavam da im ostavim njihov svet a da svoj zaštitim, s tim da svojim svetom ne smatram celo društvo, državu, nego neki mali segment u njemu.
Zato ne volim kad se na B92 blogu pojave komentari o Cuci i onoj drugoj.
Ali to što se o njima priča u tabliodima, pa neka se priča, njihov svet, imaju pravo.
predatortz predatortz 21:24 03.12.2014

Re: .

Zato ne volim kad se na B92 blogu pojave komentari o Cuci i onoj drugoj.


Ko vam je sad pa ta Cuca? Drugi put je pominjete...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 03.12.2014

Re: .

predatortz
Zato ne volim kad se na B92 blogu pojave komentari o Cuci i onoj drugoj.


Ko vam je sad pa ta Cuca? Drugi put je već pominjete...


Pa pogledaj ko je, i ja sam se sinoć pitao isto to, i pogledao pa video da je to neka švalerka Šabana Šaulića.
I TO treba da bude tema ovde, pa i tema zezanja.
Pa ne ide jbg.
dr.wagner dr.wagner 21:51 03.12.2014

Re: .

.... večer

Milan Karagaća
Zemljače, AO je dečak. A koliko pratim njegovo pisanje, pažljiv je muž i roditelj.

Uvažavam i to ali mu u profilu piše ženski, prema tome čitam šta piše ...


-Ups ... Anti , ja sam isto mislio da si muško ... sorry ako sam koji put ...

-Milan je uglavnom dobro uočio problem , ali on je samo posljedica jedne
druge posljedice pravog problema ...

-Problem je naravno "sistem" ... i kad se to riješi , riješiti će sve ...
... zapravo , uglavnom sve ...



Wagner
larisa_bg larisa_bg 23:15 03.12.2014

Re: .

hoochie coochie man

Zato ne volim kad se na B92 blogu pojave komentari o Cuci i onoj drugoj.
Ali to što se o njima priča u tabliodima, pa neka se priča, njihov svet, imaju pravo.


Ja sam se baš pitala šta sam ti se zamerila.
Sad kapiram.
Dobro, slažem se s tobom da su neki ljudi do te mere marginalni da ih zaista ne treba pominjati, ali s druge strane ovde smo se zezali i sa drugim potpuno nebitnim likovima..

E sad, nekad se ne poklope talasne dužine, neko je u fazonu za ozbiljnu priču, neko se zeza.
Ali valjda kapiraš da je to bila šala?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 03.12.2014

Re: .

Ali valjda kapiraš da je to bila šala?


Kapiram, kapiram
Sve je ok, samo piči.
reanimator reanimator 14:58 03.12.2014

...

uključujući i "Dnevnik" RTS na granicama pristojnosti

Sve, sve, ali gde nadje ove strejtere da navodiš kao primer razvrata u najavi :)
Jukie Jukie 15:06 03.12.2014

Roditelji

Roditelji koji ovo čitaju podeliće se u četiri grupe:

1) oni koji se prepoznaju i odmah kreću da se brane, još jedna tura baš te iste denial priče o kojoj se govori u tekstu ( "Pomozi Bog, zla ženo!" "Otkud ti to da sam zla? Vrišt! Sikt!" )
.
.
2) oni koji se ne prepoznaju, pošto su odgovorni roditelji, pa su zbunjeni da ovako nešto i postoji, i onda ćute i preispituju se "pa da nisam ja taj loš roditelj, kuku, pa šta ću sad"
.
.
3) oni koji se ne prepoznaju, pošto su odgovorni roditelji, pa glasno podržavaju stav prezentovan u tekstu
.
.
4) oni koji po difoltu brane onoga koga neko grdi (pa makar bio i suprotnog stava u odnosu na njih) pa tako u ovom slučaju paradoksalno brane loše roditelje zato što su oni sami dobroćudne osobe
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:12 03.12.2014

Re: Roditelji

tačno.
petronijevic001 petronijevic001 16:43 03.12.2014

Re: Roditelji

Не постоји ниједан рационалан разлог да се диже толика прашина око неких саобраћајних нрзгода и сличних инцидената.Напили се па слетели у Дунав, што би се јавност бавила таквим стварима, сами су себи пресудили.Човек од 17, 18, 19 или 20 година није дете, него оформљена личност која може да доноси већину одлука као и "одрасли".
Људи са 14 година могу кривично одговарати,са 15 година добијају право да раде, са 16 година могу ступити у брак(уз дозволу суда) са 18 година добијају сва права и обавезе одраслих.






anamarkana anamarkana 17:10 03.12.2014

Re: Roditelji

mnogo si mudar.... a sa 10 godina mogu da prebijaju starce

bravo !
larisa_bg larisa_bg 17:27 03.12.2014

Re: Roditelji

petronijevic001
Не постоји ниједан рационалан разлог да се диже толика прашина око неких саобраћајних нрзгода и сличних инцидената.Напили се па слетели у Дунав, што би се јавност бавила таквим стварима, сами су себи пресудили.Човек од 17, 18, 19 или 20 година није дете, него оформљена личност која може да доноси већину одлука као и "одрасли".
Људи са 14 година могу кривично одговарати,са 15 година добијају право да раде, са 16 година могу ступити у брак(уз дозволу суда) са 18 година добијају сва права и обавезе одраслих.


Prašina bi mogla da se diže recimo oko toga zašto je pomenuto mesto tragičnog događaja neadekvatno obeleženo, i nije obezbeđeno. Mogao bi neko resorne ministre da upita zašto je to mesto tako nebezbedno. Umesto toga, sva pažnja je usmerena pogrešno, tabloidno, na privatne skandale, na to ko je čiji sin i kako se oseća mladić u zatvoru. Nije to poentna - poenta je zašto tamo nema znaka i jake ograde?
milisav68 milisav68 17:29 03.12.2014

Re: Roditelji

Jukie
Roditelji koji ovo čitaju podeliće se u četiri grupe:

To je tako, kada ti pogled na svet - oko tebe - formiraju mediji.

"Nekad su čitulje bile na poslednjim stranama novina".

Samo, ni tada nije bilo sjajno:

"Decu treba tući, čim počnu da liče na svoje roditelje"

Tako da, niti je ovo nešto novo, niti je usko vezano za Srbiju/ex-YU.

Jer da je tako kao što pišeš, ne bi smeo da izađeš na ulicu, i AO se sa pravom buni o narativu ovog teksta.
Jukie Jukie 21:28 03.12.2014

Re: Roditelji

milisav68

AO se sa pravom buni o narativu ovog teksta.

Mislim da se ljudi previše često hvataju za način kako je nešto rečeno, pa onda idu oni pasusi od 15 redova kako "ne možeš to tako da kažeš, nije PC"
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:42 03.12.2014

Re: Roditelji

Nije to poentna - poenta je zašto tamo nema znaka i jake ograde?

A tebi nije poenta to što neko mortus pijan vozi, što vozi bez dozvole, što se bahati, što ima toliko prekršajnih prijava,a niko mu ništa ne može, poenta je i u onoima što su ubili čoveka na Brankovom mostu pa pobegli, pa onaj što ubi devojku dđipom u NS pa pobeže, pa što se toliko njih izbodoše, poubijaše, premlatiše druge,.....pa zar misliš da se njegovi roditelji sada ne kaju, pa i on sam se kaje, šta i da je bilo saobraćajnih znakova misliš da bi tako pijani ludujući obratili pažnju, imaš semafore pa ti prolaze kroz crveno jer im niko ništa ne može....
predatortz predatortz 22:45 03.12.2014

Re: Roditelji

Nije to poentna - poenta je zašto tamo nema znaka i jake ograde?


I da se sa sto i kusur zakucaju u ogradu? U čemu je razlika? Ne mogu ograde spasiti glave, i na ogradama se gine...
G.Cross G.Cross 21:07 03.12.2014

In Rock

Daj ljudi bre prestanite da dramite.

Kao da niste bili mladi.

Ja se secam bili na zurk©i na Senjaku i oko 2 ujutru nekoliko nas hoce da slusa Deep Purple "In Rock".
Ali gazda nema plocu. Pa ja kazem hajde da skoknemo do mene na Novaka da uzmemo plocu.

I ode nas 6 do mene i uzmemo plocu. Hmmm bilo nas 6 kazem ja? U stojadinu makar bio i onaj "sport" nema mesta za 6 idiota. Jedan od nas je bio u gepeku. I kad smo isli nazad na Gazeli osetimo miris gorenja. I stanemo i vodimo da se zadnji tockovi puse. I otvorimo gepek i vidimo da se V**** zamalo nije ugusio.
Problem je bio da je D**** koji je vozio malo zaboravio da spusti rucnu.

I svi smi ostarili (osim J*** koji se navukao se na drogu, pokoj mu dusi, njegov otac je bio strasno rigidan otac i oficir) da budemo manje vise uspesni ljudi.
Niko nije postao politicar, hvala Bogu. Imamo srecne porodice.

A , tacno je da nas je i Bog cuvao.

Sta hocu da kazem?
Porodica je osnovna celija naseg socijalistickog, samoupravog drustva.
Svako vaspitava svoju decu u porodici, ili to ne radi. Ja jos nisam cuo o vaspitavanju preko interneta. Ni dece , ni odraslih.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:16 03.12.2014

Re: In Rock

Па јасно...
На ово се надовезао и јако конзервативни текст Морјане Бобић Мојсиловић ТЕКСТ који се слави као узоран у моралном-васпитном смислу. Као да сама Мирјана у својој младости није била бунтовник...

И хумор ове дивне рекламе људи никако да ухвате:

Неке ствари заиста радиш само кад си млад.
(Добро, има и оних који то и у старости...)

Живот нема крагну,
Више је, некако, ролка.
Кад је добар! :))))
blogovatelj blogovatelj 21:18 03.12.2014

Re: In Rock

U stojadinu makar bio i onaj "sport" nema mesta za 6 idiota


U Stojadinu mog ortaka kog smo zvali Anemična Lejdi (Stojadina, ne ortaka) vozilo se kroz Novi Sad nas sedam plus jedan (namerno ne kažem rezultat da mi ga neko ne bi šukno rimom )
Pet muškaraca, tri ženske. Niko u gepeku.
Tako da, Karagaćin tekst je klasično SKJ moralisanje bez ikakve realne osnove i argumenta, tipa truli kapitalizam nam je ovo doneo...
predatortz predatortz 21:20 03.12.2014

Re: In Rock

Tako da, Karagaćin tekst je klasično SKJ moralisanje bez ikakve realne osnove i argumenta, tipa truli kapitalizam nam je ovo doneo...


Nije problem u kapitalizmu. Problem je što ovo kod nas nije kapitalizam. Ovo nije nikakav sistem, ovo nema ime...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:39 03.12.2014

Re: In Rock

blogovatelj

А прочитај и Мирјанин текст.
Као да је Ибарску и њене кафане, и београдске рупетине (најдраже памтим Кино клуб у Владетиној, осамдесетих, легло разврата, или Академију) -- као да је све те лепе ствари из наше и њене младости неко пребрисао асептичним спрејом.

Не смем да причам, али марихуану смо држали у великој кеси од Ц маркета, оној жутој, и кад смо, једном, кренули на Копаник, друговим и мојим колима, ја сам кумио ове у колима испред мене да престану да дувају, или барем да затворе прозоре скроз, јер је за њима два-три километара смрдело на ганџу.

Инжињер грађевинарства, инжињер рударства (поздрав, Милане!), будући писац (ја), секретар градског комитеја... и ето, све нормални момци, на крају, испадоше. Нико још у затвору.

G.Cross G.Cross 21:52 03.12.2014

Re: In Rock

Predrag Brajovic
blogovatelj

А прочитај и Мирјанин текст.
Као да је Ибарску и њене кафане, и београдске рупетине (најдраже памтим Кино клуб у Владетиној, осамдесетих, легло разврата, или Академију) -- као да је све те лепе ствари из наше и њене младости неко пребрисао асептичним спрејом.

Не смем да причам, али марихуану смо држали у великој кеси од Ц маркета, оној жутој, и кад смо, једном, кренули на Копаник, друговим и мојим колима, ја сам кумио ове у колима испред мене да престану да дувају, или барем да затворе прозоре скроз, јер је за њима два-три километара смрдело на ганџу.

Инжињер грађевинарства, инжињер рударства (поздрав, Милане!), будући писац (ја), секретар градског комитеја... и ето, све нормални момци, на крају, испадоше. Нико још у затвору.



E vidis to je taj paradox. Mi ne zelimo nasoj deci da prodju kroz ono sto su nase najlepse uspomene.
Sa pravom. To roditelji i treba da rade.

dr.wagner dr.wagner 22:04 03.12.2014

Re: In Rock

... večer

predatortz

Nije problem u kapitalizmu. Problem je što ovo kod nas nije kapitalizam. Ovo nije nikakav sistem, ovo nema ime...


-Ima ime .... ima .... KAPITALIZAM ...

-To je upravo ono što si gledao u američkim filmovima ... samo je kamera uvijek
bila među klincima na Beveriy Hills-u ...


Wagner
predatortz predatortz 22:06 03.12.2014

Re: In Rock


-Ima ime .... ima .... KAPITALIZAM ...


Susjed, daleko smo i mi i vi od kapitalizma. Zato nam pučanstvo i beži u Švedsku, Kanadu, Dojčland...
G.Cross G.Cross 22:06 03.12.2014

Re: In Rock

Moja najdraza politicki nekorektna "reklama" (Saturday Night Live)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:07 03.12.2014

Re: In Rock

G.Cross
E vidis to je taj paradox. Mi ne zelimo nasoj deci da prodju kroz ono sto su nase najlepse uspomene.

Ко?
Ја му желим.
(Он ово не чита, па могу да пишем шта заиста мислим.)

Та пријатељства, она која настају кад неком држиш главу над веце шољом да повраћа од пијанства (поздрав, Мишо!), та остају... мислим, не морају да остану, али такве ствари значе.
После и теби неко држи исто тако главу.
tadejus tadejus 22:14 03.12.2014

Re: In Rock

Predrag Brajovic

...будући писац (ја), секретар градског комитеја... и ето, све нормални момци, на крају, испадоше. Нико још у затвору.


pa dobro sad ja recimo u tvom slučaju ne bih baš tako daleko išla u tvrdnjama..

nego vas dvojica imate čini mi se djecu za koju već vjerujete da ste izgurali na bezbjedno..
mi što još guramo.. znate kako, u strahu su velike oči, pa smo skloni da poželimo da s' te kafane brate pozatvaraju, i uopšte šta ima djeca po mraku da idu napolje.. kad sve saberem najbolje im je da iz kuće uopšte ni ne izlaze..
dr.wagner dr.wagner 22:16 03.12.2014

Re: In Rock

Zdravo druže

predatortz

Susjed, daleko smo i mi i vi od kapitalizma. Zato nam pučanstvo i beži u Švedsku, Kanadu, Dojčland...


-Odlaze i oni iz Dojčlanda , Švedske , Kanade u npr. Saudijsku Arabiju ...
... a tamo je nešto između feudalizma i prvobitne zajednice ...

-Mogućnost bolje ili lošije zarade nije stvar sistema , već konjunkture ...


W
G.Cross G.Cross 22:23 03.12.2014

Re: In Rock


tadejus

nego vas dvojica imate čini mi se djecu za koju već vjerujete da ste izgurali na bezbjedno..
mi što još guramo.


Ako pod ono vas dvojica smatras i mene, mogu samo da kazem da se slazem sa tobom, kind of…

Ja imam odraslu kcerku, ona je svoj na svome i dva sina 15 i 10 godia i apsolutno bih zeleo da ne prodju kroz sta sam ja prosao, ali onda mi je zao sto ce da imaju tako siromasan zivot. i tako sve u krug.

Zato i kazem da je paradox, ja im na neki nacin zelim da imaju siguran ali siromasan zivot.
Jesam li ja dobar otac?

tadejus tadejus 22:36 03.12.2014

Re: In Rock

G.Cross

15 i 10 godia


o pa onda ni ti nisi izgurao

G.Cross

i apsolutno bih zeleo da ne prodju kroz sta sam ja prosao, ali onda mi je zao sto ce da imaju tako siromasan zivot. i tako sve u krug.Zato i kazem da je paradox, ja im na neki nacin zelim da imaju siguran ali siromasan zivot.Jesam li ja dobar otac?


rekla bih da sam nikakva majka ako ću da mjerim tim aršinom šta bih njima poželjela da prođu a kuda se nadam da će stići.. pa onda pomislila šta sam sve ja prošla i kuda sam stigla..
ali i vremena su se promjenila, treba se i tome prilagoditi, ex yu roditelji nisu baš bili neki prvaci "helikopterskog roditeljstva"..
nisu to baš jednostavna pitanja..
zasad izgleda diverzifikujem.. prvog pritežem maksimalno, drugi mi se već otima.. za trećeg sigurno neću više imati ni snage, pa biće od svega ponešto.. taman kad podvučem crtu i nađem optimalnu strategiju.. opet će se promjeniti vremena i moj nauk neće biti ničemu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:39 03.12.2014

Re: In Rock

G.Cross

tadejus

nego vas dvojica imate čini mi se djecu za koju već vjerujete da ste izgurali na bezbjedno..
mi što još guramo.


Ako pod ono vas dvojica smatras i mene, mogu samo da kazem da se slazem sa tobom, kind of…

Ja imam odraslu kcerku, ona je svoj na svome i dva sina 15 i 10 godia i apsolutno bih zeleo da ne prodju kroz sta sam ja prosao, ali onda mi je zao sto ce da imaju tako siromasan zivot. i tako sve u krug.

Zato i kazem da je paradox, ja im na neki nacin zelim da imaju siguran ali siromasan zivot.
Jesam li ja dobar otac?

Има 17 година.
Свако мора да прави своје грешке.
И прође кроз своја срања.
И мора да ризикује.

Има различитих врста иницијација. Живот мора да буде и мало прљав, асептичан живот не постоји. Осим у главама забринутих матораца. :)))))

Milan Karagaća Milan Karagaća 22:45 03.12.2014

Re: In Rock

klasično SKJ moralisanje bez ikakve realne osnove i argumenta, tipa truli kapitalizam nam je ovo doneo...

Jebo te SKJ i kapitalizam i komunizam kad ti ne možeš da ukapiraš o čemu je reč.
G.Cross G.Cross 22:47 03.12.2014

Re: In Rock

Има различитих врста иницијација. Живот мора да буде и мало прљав, асептичан живот не постоји. Осим у главама забринутих матораца. :)))))


Ovo me brine, opet se slazem sa tobom

Odem ja kod svog oca, imao sam 29 godina i kazem mu , znas sta ja mislim da cu da se razvedem. A on mi kaze: pa nisi me pitao da li da se zenis , sto me pitas da li da se razvedes.

Moj otac je bio dobar otac.
G.Cross G.Cross 22:50 03.12.2014

Re: In Rock


Milan-Karagaca

Jebo te


Je mi ovo vaspitavamo mlade koji citaju Blog?
qqriq qqriq 23:09 03.12.2014

Re: In Rock

Je mi ovo vaspitavamo mlade koji citaju Blog?


Roditelje.
Mladi OVO ne čitaju.

dr.wagner dr.wagner 23:15 03.12.2014

Re: In Rock

G.Cross

Je mi ovo vaspitavamo mlade koji citaju Blog?


-Mladi ne čitaju blog ...

-Ova moja studentica dane provodi pred ogledalom slušajući turbo-folk , a po
ukici hoda kao zombi sa slušalicama
, a "pionir" cijeli dan kažiprstom polira ekran od Iphone 5,6,7 ili 8 ...

W
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:37 03.12.2014

Re: In Rock

Je mi ovo vaspitavamo mlade koji citaju Blog?

Odnosilo se na konkretnu osobu u vezi konkretne stvari.
Tebi ne smeta kad slušaš mlade kojima je taj izraz svaka druga reč i još nepristojniji izrazi , nego si našao da meni staviš primedbu.Svaka čast kako analitički prilazite problemima mladih.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:47 03.12.2014

Re: In Rock

И хумор ове дивне рекламе људи никако да ухвате

Brajoviću, u čemu ti ovde vidiš humor.
G.Cross G.Cross 23:54 03.12.2014

Re: In Rock

Milan Karagaća
Je mi ovo vaspitavamo mlade koji citaju Blog?

Odnosilo se na konkretnu osobu u vezi konkretne stvari.
Tebi ne smeta kad slušaš mlade kojima je taj izraz svaka druga reč i još nepristojniji izrazi , nego si našao da meni staviš primedbu.Svaka čast kako analitički prilazite problemima mladih.


Kakve veze ima da li se odnosilo ba konkretnu osobi ili ne? Mislis ako je konkretna osoba onda je "Jebi se" u redu?

Otkud ti znas sta meni ne smeta
Bilo bi divno da mozes da me prijavis na partijskom da nisam na liniji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:02 04.12.2014

Re: In Rock

Brajoviću, u čemu ti ovde vidiš humor.


:)

Karagaća, jesi li ti nekad bio mlad ili si uvek bio Titov omladinac?
G.Cross G.Cross 00:23 04.12.2014

Re: In Rock

[….
blogovatelj blogovatelj 00:30 04.12.2014

Re: In Rock

Jebo te SKJ i kapitalizam i komunizam kad ti ne možeš da ukapiraš o čemu je reč.


Vidim učtivo mi se obraćaš već drugi put.
A o čemu je reč? Svega ovog opisanog bilo je i kad sam ja bio mlad. Zašto je tad sistem bio dobar, a sada zbog istih stvari sistem ne valja?
Počeo je Brajović priče o marihuani, ne bih ovde da dodajem svoja heroinska mladalačka iskustva. Ne povratila se, nikome se i nikada ne dogodila. A sve to u SR Jugoslaviji, u SFRJ je bilo samo marihuane i hašiša. Bar u mom slučaju. U slučaju dece tvog vrhovnog komandanta Cvijetina Mijatovića heroina je bilo i u SFRJ.
Koliko ih znaš što su kao deca poginuli kolima pre trideset, četrdeset godina? Ja ih znam. Dakle i toga je tada bilo.
Pa na šta se onda žališ? Žališ se na činjenicu da je ovaj u BMW-u, koji je ubio trojicu prijatelja, imao dvadeset prijava pre toga. I jeste to za žalbu.
Ali ti o tome nisi napisao blog, o tome je samo jedna rečenica. To je problem.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:42 04.12.2014

Re: In Rock

hoochie coochie man
Brajoviću, u čemu ti ovde vidiš humor.


:)

jesi li ti nekad bio mlad ili si uvek bio Titov omladinac?

kakve to veze ima.A šta ti znači i opet kakve veze ima taj termin Titov omladinac.Pa zar ti misliš da ti omladinci nisu imali sve mladalačke nestašluke.Uostalom ti omladinci iz njegovog vakta su vas sve napravili priznali vi njima to ili ne.No nije stvar u tome već u ovom javnom seirenju kao na ovoj slici ali da su to nečije tuđe ćerke , ne baš njegova.Misliš da se u ono vreme nisu gledali i pornići i časopisi sa golotinjom, sve je to za mlade i žive ljude.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:45 04.12.2014

Re: In Rock

No nije stvar u tome već u ovom javnom seirenju kao na ovoj slici ali da su to nečije tuđe ćerke , ne baš njegova.Misliš da se u ono vreme nisu gledali i pornići i časopisi sa golotinjom,


Ne umeš ti tu sliku da gledaš.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:03 04.12.2014

Re: In Rock

Bilo bi divno da mozes da me prijavis na partijskom da nisam na liniji.

bilo bi divno da budeš pristojan jer , koliko vidim, ako i ti nisi stavio lažne podatke u profil, mlađi si od mene samo 4 godine, pa nemoj da izigravaš sada da nisi živeo u istom vremenu kao i ja i da kao ne znaš kako je bilo.Ili ćeš da nas ubeđuješ da si već kao dete bio protivnik te partije čiji sam ja bio član 20 godina i ne stidim se, pa si sve vreme proveo u zatvoru sve dok te nisu demokratske snage pustile 1990.godine.
G.Cross G.Cross 01:13 04.12.2014

Re: In Rock

Milan Karagaća
Bilo bi divno da mozes da me prijavis na partijskom da nisam na liniji.

bilo bi divno da budeš pristojan jer , koliko vidim, ako i ti nisi stavio lažne podatke u profil, mlađi si od mene samo 4 godine, pa nemoj da izigravaš sada da nisi živeo u istom vremenu kao i ja i da kao ne znaš kako je bilo.Ili ćeš da nas ubeđuješ da si već kao dete bio protivnik te partije čiji sam ja bio član 20 godina i ne stidim se, pa si sve vreme proveo u zatvoru sve dok te nisu demokratske snage pustile 1990.godine.

Nisam bio nikada clan partije, a ni moj otac. I na to sam ponosan (narocito na oca, njemu je bilo mnogo teze, bio je lekar I uvek nosio Borsalino sesir ( I naravno zbog toga bio oznacen kao "neprihvatljiv" ).

Od oca sam naucio da prihvatim da slabici koji nemaju druge kvalitete moraju da postanu deo "stada" jer su tada jaci.

Naucio me je da budem jak kad sam sam. I Bicu mu zauvek zahvalan na tome.

lanates lanates 21:54 03.12.2014

skvot

Ko mi je obrisao komentar? Ok, ako je.
I kakvo vi to, Milane, imate mišljenje o roditeljima, ovde, kada im nudite ovaj kolerično petparački tekst, vidno, pisan pod uticajem nepravilnog rada štitne žlezde? Neprijatno je videti sve te uzvičnike i skiku.
qqriq qqriq 22:40 03.12.2014

ubiNas

"Zašto je ne pitate gdje je krenula u tako kratkoj suknji i golih sisa u utorak.."

Tim rečima?

lanates lanates 23:40 03.12.2014

Re: ubiNas

qqriq
..

Opet, cc, evo imam predlog da mi ne brišete komentare no banujete, ionako mi 22.00 vreme spavanja.
anamarkana anamarkana 23:37 03.12.2014

jao boze...

kakvim se sve budalastinama ovde neki nahvalise prodajuci muda za bubrege i opravdavajuci neopravdivo, muka mi pripade citajuci gluposti....
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:44 03.12.2014

Re: jao boze...

anamarkana
kakvim se sve budalastinama ovde neki nahvalise prodajuci muda za bubrege i opravdavajuci neopravdivo, muka mi pripade citajuci gluposti....

U pravu ste, i meni je pripala muka i pošto sam definitivno zaključio da cenjeni komentatori ne žele da se ozbiljno bave ozbiljnim problemima, ne vidim svrhe da ostavljam prostor za raznorazna iživljavanja i tupljevine i zato zatvaram blog za dalje komentare u uverenju da će oni koje to ozbiljno interesuje pročitati tekst.
G.Cross G.Cross 00:04 04.12.2014

Re: jao boze...

Milan Karagaća
anamarkana
kakvim se sve budalastinama ovde neki nahvalise prodajuci muda za bubrege i opravdavajuci neopravdivo, muka mi pripade citajuci gluposti....

U pravu ste, i meni je pripala muka i pošto sam definitivno zaključio da cenjeni komentatori ne žele da se ozbiljno bave ozbiljnim problemima, ne vidim svrhe da ostavljam prostor za raznorazna iživljavanja i tupljevine i zato zatvaram blog za dalje komentare u uverenju da će oni koje to ozbiljno interesuje pročitati tekst.

Milane, Ja vama zelim da budete srecni I ponosni zbog svoje dece .
Ovo zelim I sebi I ostalim blogerima.

Moj drug J*** onaj koji nije uspeo da odraste, koji se navukao, imao je oca, oficira, koji je imao resenje za sve , koji je znao krajnju istinu koju je njegov sin morao da prati.

Na zalost sin nije hteo da prati oca , ali nije nasao ni svoj put. Pokoj mu dusi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:12 04.12.2014

Re: jao boze...

Ja vama zelim da budete srecni I ponosni zbog svoje dece .
Ovo zelim I sebi I ostalim blogerima.

Hvala vam na lepim željama. Ja sam srećan i ponosan na moju decu i unuke što i vama želim kao i svim blogerima i neblogerima. U tom duhu i u dobroj nameri sam i postovao tekst.
Pre nego zatvorim za komentare izbrisao sam neke komentare koji blage veze sa temom nemaju, čisto trolovanje i pokušaji prizemnih podmetanja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana