Gastronauti| Hronika| Putovanja| Životni stil

Zlatibore pitaj Taru

bocvena RSS / 13.11.2014. u 11:57

- Je l' imamo net u apartmanu?
- Aha. S kajmakom:)

Naš život je jedna neprekidna linija obaveza koje izvršavamo disciplinovano kao vojnici. Uveče brifing ko, gde i kada ide, vozi, vraća, kuva, nabavlja, uči...odlazak na posao i u školu se ni ne računa. Društveno-politički rad (ko se zaljubio, ko razbio glavu, koga muči kriza srednjih godina, koga treba voditi kod lekara, kome nabaviti lekove, kad se vraća Šešelj), pa povečerje. Ujutro gimnastika (kad bi se zezali:), umivanje, zubići, oblačenje, pakovanje užine i onda marš dok ne podobijamo žuljeve. Kulturni rad spadne na film s torenta i odlazak na dečji rođendan ili slavu. Dobro je kad su gubici minimalni, vojska malo rasturena, ali na broju.

Ipak, ponekad dobijemo odsustvo i odemo u prirodu.

Pre nego krenem o Zlatiboru, Tari, Sirogojnu i vodopadu, morate da razumete koliko ja ne volim prirodu! To bauljanje po šumama i gorama meni je zanimljivo koliko i čačkanje nosa. Ali ostatak Cvetkovića poseduje neke šumsko-partizanske-žakkustoovske gene i ja šta ću...nađem apartman, napravim ratni plan, obeležim kote, uočim gde je mahovina i naredim polazak. Sunčani novembar (?) je idealan za trasiranje Zlatibora i Tare. Nema mnogo ljudi, nema budva džidža bidža, narodnjaci na minimumu, cene blago u padu, a prokleta jesenja priroda na vrhuncu slave. Više puta sam uhvatila sebe kako uzvikujem - Njao, što je ovo lepo! Malo zeleno, pa žuto, pa riđe, pa crveno, pa kućica usred ničega, pa ovčica, pa krava, pa noj! (pored restorana Zlatiborski pastuv ima mali zoovrt sa zecovima, ponijima, mačićima i vrlo veselim nojem koji stalno maše krilima i šepuri se:) Ujutru se napucate kajmakom, pršutom, uštipcima i domaćim kiselim mlekom iz glinenih posudica, uključite Gorilaz i pravac Mokra Gora i Mećavnik (Cvex: Vidi, šarganorepica!) Ni reč o Kusturici neću, ali Drvengrad je nestvarno mesto. Ok, jeste to miš maš svega i svačega, od lažnog etna, preko ulice Mome Kapora do Dijega Maradone, ali...tu si negde nebu pod oblake, među drvenim kućicama oslikanim Van Gogovim reprodukcijama, ponekom mačkom, knjižara, bazen, bioskop, skulpture...lepota je, u stvari, u detaljima. Ko hoće da gleda. Pa volj ti Matija Bećković, volj Džim Džarmuš. Kafa na terasi Proklete avlije - zen prvi. Plan je bio da nastavimo put Višegrada, ali smo zaboravili dečje pasoše (naravno da sam ponela grickalicu, inhalator i karte za uno:), pa je alternativni pravac bila Tara i neka staza zdravlja kod hotela Omorika. Otvorim se i kupim dve teglice slatka od šumskih jagodica i borovnica i udubim u značenje onih stihova:
Šetali smo pored bistre vode
mirisali na šumske jagode
i gde god bi zagrljeni seli
jedno drugom u ljubav se kleli...

Uputstvo za mrzitelje trekinga: pazi, sve što ideš nizbrdo jednom će biti uzbrdo i dušu ćeš da ispustiš! Tu je već vreme za ručak: ne propustite jagnjetinu i jagnjeće sarmice kod Baja iz Mačkata! Neki lažni drveni polu dvorac, polu crkva, ali klopa je vrhunska i deca trče po poljančetu. Zen drugi. Pored BajA ima i PegO, al' to je baš kafančina s kamiondžijama. Po centru Zlatibora smo hodili samo po mraku, kao vampiri (što i nije bilo teško jer u novembru mrak padne u pola pet) i to se ispostavilo kao dobitna kombinacija. Penjanje na Spomenik, šetnja po jezeru, kolači u Feniksu, automobilčići kod autobuske...manje te boli kad te pljačkaju noću:) Drugi dan je sinak insistirao da se ide na Tornik jer na bilbordima piše da ima mini golf, i drveni bob, i neki tjubing, a kako to da se ne vidi?! Mislim ima, al' ne radi. I šta ćemo, kud ćemo, da se penjemo na vrh ski staze, logično. I to onim najstrmijim usponom. Mi matori smo došli do pola, on je krenuo da kuka da ga bole listovi, a meni je počelo da se manta, te maloletna deca iskoristiše taj trenutak roditeljskog rasula i krenuše sami na vrh. Sledeći put smo ih videli nekih 40 minuta kasnije kad su se spustili nekom dužom stazom, jer je sekica procenila da je tako bolje i manje strmo. Drugi roditelji su svoju decu nosili na krkače uzbrdo, mi smo naše Ivicu i Maricu poslali same da osvajaju vrh Tornika (ona: Otkrila sam planinarenje za mene - da me helikopterom spuste na vrh, a onda da se spuštam. Po kamenju). Divan primer odgovornog roditeljstva. O kome smo napisali i nadahnut sastav iz srpskog na temu - Događaj koji ću dugo pamtiti - tradicija mora da se ispoštuje. Išli smo još i u etno selo Sirogojno (od čaja u kafani vidiš Dokove entitete:) i na vodopad u Gostilju (zen treći), a na povratku malo svratili u Ovčar Banju, gde pored 10 manastira (u koje nismo išli) imaš i fensi bazen, poslastičarnicu i bilijar (koji smo igrali:)


Zaboravite rupe na putu, blokade, skupoću (tj. naše siromaštvo) i smorene ljude.


Srbija je, brale, mnogo lepa zemlja.


Sa zenom il' bez njega.



Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 12:02 13.11.2014

...

reanimator reanimator 12:07 13.11.2014

Re: ...

a prokleta jesenja priroda na vrhuncu slave

Znao sam da će morati da ti se otme :)
Pusti ga sestro, nek izadje sve iz tebe, opali po nijansama :)
bocvena bocvena 12:13 13.11.2014

Re: ...

hihihi, htela sam negde i cinober da ubudžim, al' ne stigoh!
emsiemsi emsiemsi 11:34 16.11.2014

Re: ...

bocvena
hihihi, htela sam negde i cinober da ubudžim, al' ne stigoh!

Много скупо на том Златибору (како и доликује скоројевићима) !
Успут --- свратим у Овчар бању са другарима, на лепињу са кајмаком и киселим млеком.
Кренем ка тоалету да оперем руке, те станем крај шанка и платим (како не би морали после да дангубимо).
Дођем, седнем, те почем да загледам у порције итд ... Другар види па приупита - шта то истражујеш ? Рекох, гледам да ли је тањир или земљана теглица са киселим млеком позлаћен. Он одмах схватио да 'откидају' од цене.
Свечано смо се заклели да нас никада више неће видети (без обзира што нам је била, готово, стандардна постаја). Не могу да верујем да људи могу да буду толика ђубрад и наплаћују толико да ти се заврти у глави.
Дакле, враћамо се мотелу Ливаде у Прељини, или још боље Инерексу (па лебчина, саламчина и јогурт).
bocvena bocvena 12:04 13.11.2014

...

mnogo me mrzelo da kačim fotke. možda nahvatam nekog popodne po kući da to učini umesto mene. dotad uživajte uz izvornu muziku:)



EDIT: ovaj re je nepobediv!
reanimator reanimator 12:10 13.11.2014

Re: ...

EDIT: ovaj re je nepobediv!

Znam da me ništa opravdati neće dokle god živim, jer samom sebi stojim na putu..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:08 13.11.2014

Мећавник и Мокра Гора

Сјајан Кустин подухват, brainchanger (ово је сад модерно, овакви изрази!). Ништа ту није било пре њега. Ништа. Тим сам путем пролазио од 1984, и све је то добило замаха тек кад је Кустурица дошао.

Све то, ти предели око Дрине, Мокра Гора, Кремна -- сјајни пејзажи Србије. Па онда они од Крушевца према Крагујевцу старим путем. Па онда они око Тополе. Па онда они око Власотинца. Па питома Фрушка Гора, војвођански пркосно брдо...

Србија заиста јесте лепа.
Браво, Принцезо, за излет!
Домовина се брани лепотом. И чашћу и знањем. Домовина се брани животом. И лепим васпитањем
predatortz predatortz 12:18 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Сјајан Кустин подухват, brainchanger (ово је сад модерно, овакви изрази!). Ништа ту није било пре њега. Ништа. Тим сам путем пролазио од 1984, и све је то добило замаха тек кад је Кустурица дошао.


Kako bre ništa? Bila prelepa priroda, a onda došao on i počeo da je pretvara u kičericu.

Srbija jeste prelepa, a Tara je na vrhu moje liste za uživanje i opuštanje. Dok i nju ne unakaze skorojevići, papci i džukele sa debelim buđelarima, kao što su unakazili Zlatibor.

Edit:

Praštaj domaćice, Brajović je prvi počeo o fuckin' Kusturici!
bocvena bocvena 12:20 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Па онда они од Крушевца према Крагујевцу старим путем. Па онда они око Тополе. Па онда они око Власотинца.

Zapisala ove druge putne pravce, pa ću da proučavam. Ovi moji se baš razmazili. Samo ustanu ujutru i pitaju - A gde danas idemo?

Домовина се брани лепотом. И чашћу и знањем. Домовина се брани животом. И лепим васпитањем

bocvena bocvena 12:32 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

predatore, da ne ponavljam:)
lepota je, u stvari, u detaljima. Ko hoće da gleda.


medjutim92 medjutim92 13:09 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Predrag Brajovic
Све то, ти предели око Дрине, Мокра Гора, Кремна -- сјајни пејзажи Србије. Па онда они од Крушевца према Крагујевцу старим путем. Па онда они око Тополе. Па онда они око Власотинца. Па питома Фрушка Гора, војвођански пркосно брдо...


Pokazao pre neki dan drugu iz Šumadije slike iz Toskane i San Marina, tek će on "E ovaj ovde pogled, isto to imaš kad ideš od Topole za Milanovac preko Rudnika, pa kako prođeš Rudnik imaš kafanu Vidikovac, e tamo izgleda isto ovako".

Sticajem okolnosti prolazim tuda svakih godinu dve i znam na šta misli, ali tužno je što mnogo ljudi neće ni pomisliti da takvih pogleda i takve prirode ima kod nas..
bocvena bocvena 13:12 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

prođeš Rudnik imaš kafanu Vidikovac

Bili i tu. Pojeli komplet lepinju da ubijemo muku koja nas uhvatila na krivinama Rudnika:)

NEsam bila u Toskani. Tu je Brajović ekspert:)))
krkar krkar 13:40 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Kako bre ništa? Bila prelepa priroda, a onda došao on i počeo da je pretvara u kičericu.

Srbija jeste prelepa, a Tara je na vrhu moje liste za uživanje i opuštanje. Dok i nju ne unakaze skorojevići, papci i džukele sa debelim buđelarima, kao što su unakazili Zlatibor.

Edit:

Praštaj domaćice, Brajović je prvi počeo o fuckin' Kusturici!


Bemti, ja ću Ovome još i piće da platim!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:22 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

medjutim92
Predrag Brajovic
Све то, ти предели око Дрине, Мокра Гора, Кремна -- сјајни пејзажи Србије. Па онда они од Крушевца према Крагујевцу старим путем. Па онда они око Тополе. Па онда они око Власотинца. Па питома Фрушка Гора, војвођански пркосно брдо...


Pokazao pre neki dan drugu iz Šumadije slike iz Toskane i San Marina, tek će on "E ovaj ovde pogled, isto to imaš kad ideš od Topole za Milanovac preko Rudnika, pa kako prođeš Rudnik imaš kafanu Vidikovac, e tamo izgleda isto ovako".

Sticajem okolnosti prolazim tuda svakih godinu dve i znam na šta misli, ali tužno je što mnogo ljudi neće ni pomisliti da takvih pogleda i takve prirode ima kod nas..

Ја сам пар пута стао у шоку, због прелепих српских предела. Људи моји, тек како је на Повлену, чак и кад је у маглама! Тај део о ком ти пишеш јесте прелеп, но -- фора у Тоскани јесте што је тамо питомина. Ја јесам експерт утолико што сам имао прилике пар пута бити тамо, и базати по брежуљцима. Разлика је што је Тоскана питомија, шуме су лакше, потоци свуда, и смењују се -- маслињаци, виногради, шуме и потоци...

Предаторе, у праву си ти, и пре су ти предели били прелепи, али -- осим код меде у пећини -- и ниси имао баш неки други смештај ;-)
predatortz predatortz 14:30 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Предаторе, у праву си ти, и пре су ти предели били прелепи, али -- осим код меде у пећини -- и ниси имао баш неки други смештај ;-)


Odsedam kod deda Milete, mali, lep apartmančić. Ložim bukovinu, deca se povaljaju i pospe do 21, gospoja do 21 i 15. Ja sedim još dugo, uživam u tišini, modam što bi rekla moja baba.

Svega bi tog bilo i bez onog foliranta.
larisa_bg larisa_bg 14:33 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

predatortz
deca se povaljaju i pospe do 21, gospoja do 21 i 15.


volim brate kad si iskren, a ne ko ovi neki što obećavaju i po pola sata koncentracije
reanimator reanimator 14:35 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Ložim bukovinu

C,c,c..platio da radi
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:08 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

predatortz
Предаторе, у праву си ти, и пре су ти предели били прелепи, али -- осим код меде у пећини -- и ниси имао баш неки други смештај ;-)


Odsedam kod deda Milete, mali, lep apartmančić. Ložim bukovinu, deca se povaljaju i pospe do 21, gospoja do 21 i 15. Ja sedim još dugo, uživam u tišini, modam što bi rekla moja baba.

Svega bi tog bilo i bez onog foliranta.

Је ли, кад је деда Милета отворио апартманчић, које године?
;-)
bocvena bocvena 16:24 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Разлика је што је Тоскана питомија, шуме су лакше, потоци свуда, и смењују се -- маслињаци, виногради, шуме и потоци...

to ću kad odem u penziju. da budem engleska bakica kao u enchanted april
predatortz predatortz 16:55 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Је ли, кад је деда Милета отворио апартманчић, које године?


Kad se vratio sa arbajta iz Dojčlanda. Dosta davno. Prvo za sebe i porodicu, onda skontao da može i neka kinta da kane pa proširivao.
No, to nije bitno.
Bitno je to da je narod posećivao Taru i pre Kusturice. Uzgred, meštani ga baš i ne vole, prema zaposlenim je stipsa i despot. Naročito kad popije, a to je kažu često.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:44 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

predatortz
Је ли, кад је деда Милета отворио апартманчић, које године?


Kad se vratio sa arbajta iz Dojčlanda. Dosta davno. Prvo za sebe i porodicu, onda skontao da može i neka kinta da kane pa proširivao.
No, to nije bitno.
Bitno je to da je narod posećivao Taru i pre Kusturice. Uzgred, meštani ga baš i ne vole, prema zaposlenim je stipsa i despot. Naročito kad popije, a to je kažu često.

Пази, причаш с човеком који је туда прошао баш много, много пута: омиљена варијанта пута кроз Републику Српску, станем у Устипрачи понекад, па кроз оно Горажде, и даље на Чемерно (у мају завејан био) и Гацко до ХНа... Није тамо баш цветала идеја туризма. Кустурица је много посла тамо створио, просто запативши саму идеју да се тамо неки туризам пичи. Нису баш Заовине или Котроман никад биле туристичке меке. Одатле се људи мање сад одсељавају него пре.

Емир бег је драгоцена личност, са свим његовим могућним манама, о којима ја ништа не знам ;-)
zilikaka zilikaka 19:30 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Tara je na vrhu moje liste za uživanje i opuštanje. Dok i nju ne unakaze skorojevići, papci i džukele sa debelim buđelarima, kao što su unakazili Zlatibor.


Nisam bila, ima više od pet godina. Ranije išli redovno, nekad i više puta u godini.

Jedne godine, kad se prikazivao film "Ptice koje nikad ne polete", Tara poslata naprasno popularna. Napunilo se, počeli da dolaze oni s džipovi, al tad ne potrajaše.
Sećam se jedne večeri, prolazimo mi stazom, kad jedna grupa sa napirlitanim snajkama bogara:
"P.. materinu, ovde posle devet nemaš gde da mrdneš".

Ipak, kad smo poslednji put bili, čujemo Velja pomerio granice nacionalnog parka, i vidimo stoka počela da zida okolo.

Dakle, definitivno će i to mesto unakaziti. Žali bože.
Sad nas strah da se vraćamo - šta ćemo zateći.


...i ako neko ima svežije informacije, el u životu Kurtina kafana, i el nam dobro Oliver?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:39 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

medjutim92
Predrag Brajovic
Све то, ти предели око Дрине, Мокра Гора, Кремна -- сјајни пејзажи Србије. Па онда они од Крушевца према Крагујевцу старим путем. Па онда они око Тополе. Па онда они око Власотинца. Па питома Фрушка Гора, војвођански пркосно брдо...


Pokazao pre neki dan drugu iz Šumadije slike iz Toskane i San Marina, tek će on "E ovaj ovde pogled, isto to imaš kad ideš od Topole za Milanovac preko Rudnika, pa kako prođeš Rudnik imaš kafanu Vidikovac, e tamo izgleda isto ovako".

Sticajem okolnosti prolazim tuda svakih godinu dve i znam na šta misli, ali tužno je što mnogo ljudi neće ni pomisliti da takvih pogleda i takve prirode ima kod nas..

Ево моје Тоскане, да се ствари боље разумеју:
ПОГЛЕД ИЗ "МОЈЕ" КУЋЕ

ВИНОГРАД ИСПОД "МОЈЕ" КУЋЕ

ПОГЛЕД НА ДРУГУ СТРАНУ


Ако погледате средњу фотографију мало изнад средине, видећете и једну кућу са четири чемпреса поред ње: ту најчешће одседам, јер су то куће мојих италијанских пријатеља. Не могу да се сетим кад је ово снимано, али мислим да је био март месец.

Тоскана је релативно "близу" -- око хиљаду километара. Релативно, јер се човек мање умори путујући колима тамо него до Црне Горе.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:05 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

čujemo Velja pomerio granice nacionalnog parka, i vidimo stoka počela da zida okolo.

Naprotiv, ozbiljna je akcija da se Nacionalni park Tara proširi. Moje imanje će uskoro biti u parku.

Prednost Tare je što nije na džadi, kao što je Zlatibor.

Kurta je dobro, videh ga krajem septembra.
zilikaka zilikaka 23:21 13.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Naprotiv, ozbiljna je akcija da se Nacionalni park Tara proširi. Moje imanje će uskoro biti u parku.


Al bilo nekog zidanja tu baš na putu prema Omoriki. I nešto tamo dole iza pumpe. Tad smo čuli da je tu negde i bila granica pa pomerena
zovitemegrunf zovitemegrunf 00:01 14.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

zilikaka
Naprotiv, ozbiljna je akcija da se Nacionalni park Tara proširi. Moje imanje će uskoro biti u parku.


Al bilo nekog zidanja tu baš na putu prema Omoriki. I nešto tamo dole iza pumpe. Tad smo čuli da je tu negde i bila granica pa pomerena


Što se zidanja tiče, okolina manastira Rača je uništena. Ono, kad te krene kinta, a ne možeš toliko debelih džipova da kupiš koliko para imaš
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:03 14.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Заовине

Nova Vežanja

hajkula1 hajkula1 01:32 14.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

zilikaka
Naprotiv, ozbiljna je akcija da se Nacionalni park Tara proširi. Moje imanje će uskoro biti u parku.


Al bilo nekog zidanja tu baš na putu prema Omoriki. I nešto tamo dole iza pumpe. Tad smo čuli da je tu negde i bila granica pa pomerena



Upravo je zbog toga Kusturica bio u sukobu s komšijama. Oni hteli da zidaju, on hteo da se Nacionalni park proširi.
bocvena bocvena 09:40 14.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

zili, a da povedeš ti i moju decu kad kreneš na taru, pa trekujte i osvajajte nedostupne vrhove do mile volje. malo da danem dušom od tolikog zdravog života:)))
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:25 14.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Pošalji ih sa izviđačima. Najbolje je da sami sve nauče!
stopalo stopalo 19:40 14.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Uzgred, meštani ga baš i ne vole


Pazi, oko prethodnih izjava i zasluga još i može da se debatuje ali to što ga meštani ne vole je veeeeeeeliki plus za njega.

Tamo dete čim se rodi, dobije stilku i nauk da je najbolje seći državnu, malo lošije tuđu a najgore i samo kad se mora, svoju šumu.

Državna je pre dotičnog bila potpuno bez zaštite. Sada njegova paravojska, oduzme i stilku, i traktor i deliju pošalje peške kući sa sve prijavom policiji.

Zato ga ne vole.

Jedna prijateljica koja ima staru porodičnu kuću i šumu tu negde na granici Zlatibora i Tare, pitala je komšiju koliko bi koštalo da joj spremi metar drva za zimu. I čovek reče 20 evra. Ona pita koliko bi koštalo da iseče iz njene šume. Ovaj pogleda belo i kaže 20 evra.


emsiemsi emsiemsi 11:22 16.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

predatortz
Је ли, кад је деда Милета отворио апартманчић, које године?


Kad se vratio sa arbajta iz Dojčlanda. Dosta davno. Prvo za sebe i porodicu, onda skontao da može i neka kinta da kane pa proširivao.
No, to nije bitno.
Bitno je to da je narod posećivao Taru i pre Kusturice. Uzgred, meštani ga baš i ne vole, prema zaposlenim je stipsa i despot. Naročito kad popije, a to je kažu često.

Баш лепо што помињањем одајеш признање Кустурици !
Велики човек !
krkar krkar 16:04 16.11.2014

Re: Мећавник и Мокра Гора

Велики човек !


100 kila čistog govneta!
larisa_bg larisa_bg 12:10 13.11.2014

u pravu si

Srbija je, brale, mnogo lepa zemlja.


koji god deo da uzmete nećete se pokajati
bocvena bocvena 12:25 13.11.2014

Re: u pravu si


joj, nije smešno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:30 13.11.2014

.

a čigota,ništa? tvrdim da je mnogo bolje od tornika,na koji sam se penjao jedino žičarom:) mislim,pogled je lepši -a i postoji staza do nje,koja nije strma. naravno,nemoj da te pogled odatle navede da je jezero blizu,jer nije! uslediće ti mukotrpno vraćanje u grad.


+ stopića pećina,mada tamo naplaćuju ulaz.
bocvena bocvena 12:43 13.11.2014

Re: .

stefan.hauzer
a čigota,ništa? tvrdim da je mnogo bolje od tornika,na koji sam se penjao jedino žičarom:) mislim,pogled je lepši -a i postoji staza do nje,koja nije strma. naravno,nemoj da te pogled odatle navede da je jezero blizu,jer nije! uslediće ti mukotrpno vraćanje u grad.


+ stopića pećina,mada tamo naplaćuju ulaz.

e, ko zna na šta smo se mi, u stvari, penjali:)

pećina je bila u planu, ali je ispala iz itinerera greškom. sve se plaća...čak i da priđeš vodopadu.

sledečeg novembra obavezno u višegrad i andrićgrad. da zatvorimo taj kusturica krug. i da nerviramo predatora:)

a pazi šta smo čuli na radiju dok smo krivudali po planinama...

priroda je tako retro:)))
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:48 13.11.2014

Re: .

čak i da priđeš vodopadu

u moje vreme,ovoga nije bilo. znači,pre četiri godine godine
...da ne pričam,kako smo svaki put kad bi išli u gostilje,bili jedini ljudi tamo.


+ evo ti slička iz pećine: jedina na kojoj nema nas bandoglavih da ulećemo u svaki kadar:) koji sam pajić,jebote.
p.s. a čigota je onaj vrh,koji se vidi sa spomenika. zanimljivo,da je nas do gore pratio nepoznati pas kojem smo dali ime čigi i s kojim smo bili ortaci sve vreme lutanja na zlatiboru
bocvena bocvena 16:17 13.11.2014

Re: .

sad su nabudžili neku kućicu i 100 dindži po osobi. ali zato ima igralište za decu, roštilj, parking, popločana staza...drvengrad 250,00 po osobi, 400,00 porodična sirogojno. rešili smo ćerku da udajemo, pa nek joj muž plaća ulaznice:)

sve je to valjda cena progresa:)

vidiš ovi ludisti predator i krkar, oni bi samo cveće i drveće...i sokola na ramenu, valjda.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:38 13.11.2014

Re: .

400,00 porodična sirogojno.

mi na sirogojnu plaćali po 50 džindži. to nam bilo poslednje u obilasku,taj dan. kako je padao mrak,žurili i u tom trenutku ... ortak,koji je išao sa nama,provali da ima neka tezga sa suvenirima. zadržao se pola sata. u kolima se zagovaralo da ga odjebemo i ostavim tu u sirogojnu. ipak,on baš tada dolazi i šta misliš da je kupio? peščani sat i to u sirogojnu.


tri godine kasnije na JFK aerodromu,lik prekoračio težinu kofera za (pazi sad ovo) bilijarske kugle koje je kupio u san francisku. proklete bilijarske kugle! morao sam da otpakivam kofer i da smeštam tri kod mene,tri kod lane i ostatak jednoj drugarici koja je išla za vegas i nije se još vratila iz USofA ...ali je obećala da će kugle poslati preko nekog,čim sretne nekog ko bude išao za ns (verovatno nikad!). mislim,lik čak i nema bilijarski sto :)))
bocvena bocvena 16:49 13.11.2014

Re: .

šta misliš za šta se sinak uhvatio na tim istim tezgama?
za peščani sat:))))
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:01 13.11.2014

Re: .



ako je još i razvio ljubav prema disko muzici i ubeđen je da igra do egsa,mislim da znam kakav će biti u budućnosti:)
nikvet pn nikvet pn 18:08 13.11.2014

Re: .

bocvena
ovi ludisti predator i krkar, oni bi samo cveće i drveće...i sokola na ramenu


У праву су. Ви Београчићи појма немате, све би забетонирали и угланцали; ето Златибора.

Srbija je, brale, mnogo lepa zemlja.


Лепша него што мислимо. Има предивних заборављених кутака и окрајака ...

Ајд например : Капетан-Кочин храст у Кочином селу код Јагодине ...


bocvena bocvena 19:13 13.11.2014

Re: .

Ви Београчићи појма немате, све би забетонирали и угланцали

i muzej, operu i biblioteku posadili. baš kao na zlatiboru:)

joj, ovo drvo izgleda lepše i korisnije od mnogo ljudi koje znam.
larisa_bg larisa_bg 19:50 13.11.2014

Re: .

nikvet pn


Ајд например : Капетан-Кочин храст у Кочином селу код Јагодине ...


Impresivno izgleda!
Podseća me na stari bor, na Kamenoj gori, odmah pored Prijepolja. Divan proplanak, lako se dolazi tamo, a bor je zaista magičan. Popnete se (lako) na to brdo, može kolima skoro do samog bora, i odande gledaš na 3-4 takozvane države...


hajkula1 hajkula1 23:12 13.11.2014

Re: .

nikvet pn


У праву су. Ви [i]Београчићи[/i] појма немате, све би забетонирали и угланцали; ето Златибора.




Jao, da, živa muka sa svežim sugrađanima. Valjda im se smučilo blato, da kose travu, čupaju korov.

Jedini put da me komšija, bosančeros s kojim delim dvorište iznervirao, kada me je dočekao s betoniranim delom dvorišta. Sad mi sadi bosiljak oko balkonca i prozora da me ne jedu komarci I da se izvadi, poređao saksije i žardinjere... (da nije njega, pojeo bi me korov, ma džngla, koliko imam vremena a površina nije ni mala ni ravna). I dan-danas ga zezam (mada često sedim na tom platou i nalazim mane, te usijan beton, te ovo, te ono.)

Divčibare (onaj krug okolo) su ozbiljnije za šetnju od Zlatibora, mada više nisam sigurna i tu se svašta izdešavalo. Ima zanimljivog drveća, neobično iskrivljeno od gromova. Več par godina nisam išla dalje od Divaca. Lep kraj a obožavam maline.


Milutin Milošević Milutin Milošević 23:50 13.11.2014

Re: .

stari bor, na Kamenoj gori, odmah pored Prijepolja

A sa druge strane Lima, prema Jadovniku, vodopad i vodenice Sopotnice

docsumann docsumann 12:52 13.11.2014

iju iju




predatortz predatortz 12:54 13.11.2014

Re: iju iju

bocvena bocvena 13:03 13.11.2014

Re: iju iju

ma pustite me bre da uživam u novootkrivenoj ljubavi:)
i kaže se: iju-ju!
predatortz predatortz 13:05 13.11.2014

Re: iju iju

i kaže se: iju-ju!


Paz' male, što je načitana!
bocvena bocvena 13:15 13.11.2014

Re: iju iju

noge kako!
docsumann docsumann 15:43 13.11.2014

Re: iju iju

i kaže se: iju-ju!


čista ijukavica (provalio sam da mi je ovo najdraži smajli)
bocvena bocvena 16:47 13.11.2014

Re: iju iju

ijukavica, dabome:)

oj, ubava
Jukie Jukie 13:12 13.11.2014

Taj rad

Otkrila sam planinarenje za mene - da me helikopterom spuste na vrh, a onda da se spuštam.

Tako sam ja proletos planinario po Avali. Sezonski autobus 400 te doveze do nekog platoa blizu spomenika, malo se prošetaš ukrug oko spomenika (ima lepih žutih leptirova) i kreneš lepo nizbrdo asfaltnim drumom koji meandrira, dok iz šume trešti pesma zeba.

E to je planinarenje za nas koji imamo kondiciju samo za šetanje po Adi i parku kod Ušća. Krećeš se po planini, vidiš je iznutra, čuješ je iznutra, mirišeš je iznutra, a nema svetlaca pred očima, astronomskog pritiska/pulsa i oguljene kože od sasuljavanja niz blatnjavu stranu

bocvena bocvena 13:19 13.11.2014

Re: Taj rad

E to je planinarenje za nas koji imamo kondiciju samo za šetanje po Adi i parku kod Ušća.


To je otprilike i naša forma, ali Zlatibor ima neki super vazduh i lakše se krećeš. Sinak je poluasmatičar, a trčao je, pešačio, jeo k'o nenormalan i nijednom se nije ni zadihao ni zakašljao. Prvi dan u Beogradu svima nam je pun nos slina (da prostiš:)
hajkula1 hajkula1 15:37 13.11.2014

Re: Taj rad

bocvena
E to je planinarenje za nas koji imamo kondiciju samo za šetanje po Adi i parku kod Ušća.


To je otprilike i naša forma, ali Zlatibor ima neki super vazduh i lakše se krećeš. Sinak je poluasmatičar, a trčao je, pešačio, jeo k'o nenormalan i nijednom se nije ni zadihao ni zakašljao. Prvi dan u Beogradu svima nam je pun nos slina (da prostiš:)



Da, šetnja po Zlatiboru, kao u parku. Ranije sam, pre uništenja, često išla na Zlatibor, što u Palisad, kasnije i u Zelenkadu. Ipak, Palisad je bio moj prvi izbor, naročlto zimi (imao je dobro grejanje).


Što se Kuste tiče, ja pozdravljam njegove građevinske poduhvate i još neke.
Nisam bila, moji klinci jesu i ko što reče bocvena, oduševili ih detalji.

Obećao mi sin putovanje (kad dođe na odmor s kruzera) pa ću da razmislim...
bocvena bocvena 17:06 13.11.2014

Re: Taj rad

meni su hoteli po srbiji potpuno nedostupni po cenama (govorim o četvoročlanoj porodici u kojoj samo jedno dete ima neki bedni popust).

malo je sramota da dvodnevna ekskurzija u srbiji košta isto kao vikend u beču.
jinks jinks 13:12 13.11.2014

...

Kao što po svoj prilici najbolju zlatiborsku pršutu možete da probate jedino ako imate dedu-strica u, na primer, Mačkatu tako i pravu lepotu Zlatibora izgleda da jedino možete da upoznate (pod uslovom da tamo ne živite) ako vam na primer i deda-ujak živi u nekom od zlatiborskih sela ... koja onda možete da posetite kad god i kako god poželite i da u svemu uživate kao svoj na svome, a ne kao turista koga vode za ruku na nekoliko jednih te istih mesta :)
bocvena bocvena 13:24 13.11.2014

Re: ...

ih, sad nam udaraš čežnju sa izvornim zlatiborcima. lepo sam te zamislila s šajkačom kako vadiš iz one pletene torbice domaću pršutu, komad sira i struk luka:)

ovo je must see za prvi put, sledeći put nek deca sama istražuju. ja bih mogla vala i da čitam knjigu na terasi apartmana:)
jinks jinks 13:27 13.11.2014

Re: ...

Nažalost, nisam Zlatiborac, mada mi neki od predaka jesu :)
predatortz predatortz 13:29 13.11.2014

Re: ...

ih, sad nam udaraš čežnju sa izvornim zlatiborcima. lepo sam te zamislila s šajkačom kako vadiš iz one pletene torbice domaću pršutu, komad sira i struk luka:)


Nema toga više...

Što reče jedan moj drugar :

Prije, jarane, kad odeš kod bebe na selo, pita te baba: Sine, hoćeš da ti baba ubije domaće jaje?
Danas babe pitaju : Sine, hoćeš da ti baba razguli paštetu?!
bocvena bocvena 13:35 13.11.2014

Re: ...

Moja sela su više ravničarska, blizu Uba i Smedereva, Cvexovo južnjačko, polu planinsko, blizu Leskovca. Nisam skijaš, mrzim zimu, od prirode obično završim bolesna, tako da je ovo bilo neverovatno lepo iskustvo.
Moguće i zato što je bilo kratko:)
bocvena bocvena 13:39 13.11.2014

Re: ...

hoćeš da ti baba ubije domaće jaje?



kad se setim koliko smo živih jaja umućenih s šećerom izeli kao mali, dobro ne kokodačemo:)
predatortz predatortz 13:41 13.11.2014

Re: ...

Cvexovo južnjačko, polu planinsko, blizu Leskovca.


Kako se sporazumevate?

U mom kraju roštiljdžije iz Leskovca. Nit' oni mene išta razumeju, nit' ja njih. Sporazumevamo se rukama.

Možda on, čovek, tebe nije ni zaprosio?
bocvena bocvena 13:47 13.11.2014

Re: ...

Pa nije on rođen tamo nego tatko mu:)
Sporazumevamo se rukama.

zovitemegrunf zovitemegrunf 17:07 13.11.2014

Re: ...

bocvena
Moja sela su više ravničarska, blizu Uba i Smedereva, Cvexovo južnjačko, polu planinsko, blizu Leskovca.


Evo predlog za lepu vožnju, sa juga na sever: Kod Doljevca siđete sa autoputa, pa preko Žitorađe, tamo obiđete spomen kuće, , u Prokuplje. Dalje preko Jastrepca do Ribarske banje, i onda pored Kruševca, pa se ponovo uključite na autoput kod Ražnja. Divota za laganu vožnju, razgledanje, uživanje, a sve dobar put, fale malo putokazi, ma dobar GPS sve nadoknadi. Na prevoju između Malog i Velikog Jastrepca kafana sa izvanrednim pogledom, kad sam prolazio nije radila, ne preporučujem ništa osim lokacije
bocvena bocvena 17:17 13.11.2014

Re: ...

tamo obiđete spomen kuće



hvala, zapamćeTo!
zovitemegrunf zovitemegrunf 17:29 13.11.2014

Re: ...

bocvena
tamo obiđete spomen kuće



hvala, zapamćeTo!


Biće Žitorađa slavna, na Memphis način, samo polako...pa ko voli
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:11 13.11.2014

Re: ...

pravu lepotu Zlatibora

Pravi Zlatibor je tek kada se iza Partizanskih voda, tamo gde se levo skreće ka Ljubišu, uputiš desno, pa onda makadamom posle nekih per kilometara levo. E, to treba videti!
verauskokovic verauskokovic 13:35 13.11.2014

Jesen

je stvarno prelepo godišnje doba, ni hladni dani ne mogu ništa toploj boji lišća, a volim i taj kič Drvengrada. Uživala sam čitajući tekst
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:45 13.11.2014

Nekih 20-30km jugozapadno

je i manastir Uvac, to treba videti, ne toliko zbog samog manastira već zbog vratolomnog automobilskog spusta niz par metara široku kozju stazu nasutu tucanikom koji se pod točkovima obrušava u ponor, i pratećeg adrenalinskog ludila (ono kad si suvozač pa ''kočiš'' nogama-o-pod, naizmenično se moliš i huliš i u sebi psuješ mater ludaku kom je palo na pamet da ''ide u avanturu'', premda si taj ludak upravo ti, a istovremeno smirenim glasom objašnjavašnjaš detetu da nemaštadabrine).
Dakle - helikopter.:)
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:12 13.11.2014

Re: Nekih 20-30km jugozapadno

manastir Uvac

Na to sam mislio u gornjem komentaru
bocvena bocvena 08:35 14.11.2014

Re: Nekih 20-30km jugozapadno

Hvala Gazda na svim fotkama i preporukama. Definitivno Uvac ne propuštamo sledeći put.
libkonz libkonz 13:45 13.11.2014

Prelepa je Srbija

Ove godine me posebno oduševila lepota jugozapadne Srbije, od Zlatarskog jezera ka Crnoj Gori. A tek sever Crne Gore... Stvarno sam ostao bez reči.
Poslednjih godina samo gledam da što više bežim u brda, ubi ova ravnica. Valjda proradio dinarski gen u meni.
krkar krkar 13:48 13.11.2014

Lepote Srbije

Da, lepa je Srbija i ima svega i za svačiji ukus. Ja više volim divljinu, komercijala me nervira, Zlatibor ne podnosim, posebno jer ga se sećam iz vremena kad sam imao 12-13 godina kad je već na pola kilometra od Partizanskih voda bio lep i divlji. Sad je čisti kić.

Volem Beljanicu, Goliju, Miroč... i svašta još gde nisu stigle Kusturice razne.

A dobro je što se poslednjih godina primio seoski turizam pa ima na sasvim neočekivanim mestima čistih i udobnih smeštaja gde prava domaćica ume da spremi pravu večeru.

Doduše, kad se potrefi domaćin s kojim krenem da bistrim politiku pa osvanemo uz rakiju i Miloševića, Šešelja, Đinđića i Koštunicu... onda žena oće da me ubije jer ne spava po celu noć u strahu da ćemo se poklati

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 13.11.2014

Re: Lepote Srbije

Volem Beljanicu, Goliju, Miroč...


I kanjon Uvca. Još ako uzmogneš da spustiš čamac dole, majko mila, pa noćno veslanje po Ušačkom pečinskom sistemu…
bocvena bocvena 17:02 13.11.2014

Re: Lepote Srbije

pozdrav svima, drugari! volim što ste se nadovezali sa svojim pričama i predlozima.

mada, profesionalci tipa pajić i vrabac se ne računaju. to je sekta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 13.11.2014

Re: Lepote Srbije

bocvena
pozdrav svima, drugari! volim što ste se nadovezali sa svojim pričama i predlozima.

mada, profesionalci tipa pajić i vrabac se ne računaju. to je sekta.


Vrabac je ovde jedini pro, ja sam samo pećinar u sećanju. Otkad se dete rodilo jedva da sam na poneki hajk stigao da odem, a da se zavučem u neko blato i mrak, to su postale samo puste želje, karabitušu i šlem sam okačio o klin. Ali, nema veze, vratiću se ja, pre ili kasnije, ako bog da zdravlja, a možda i ova mala izrazi želju da se pridruži...

hajkula1 hajkula1 23:25 13.11.2014

Re: Lepote Srbije

srdjan.pajic
Volem Beljanicu, Goliju, Miroč...


I kanjon Uvca. Još ako uzmogneš da spustiš čamac dole, majko mila, pa noćno veslanje po Ušačkom pečinskom sistemu…



Koji si ti perverznjak
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:35 13.11.2014

Re: Lepote Srbije

kanjon Uvca


princi princi 00:43 14.11.2014

Re: Lepote Srbije

Otkad se dete rodilo jedva da sam na poneki hajk stigao da odem, a da se zavučem u neko blato i mrak, to su postale samo puste želje, karabitušu i šlem sam okačio o klin.

Sine, jos samo ostalo da predjes na dijetu od hamburgera, pice i piletine i odes u Vegas. Veceras Billsi na Delfine, bice rokanja.
princi princi 00:44 14.11.2014

Re: Lepote Srbije

Milutin Milošević
kanjon Uvca



Kakve foktice! Ne mogu da nalupam dovoljno preporuka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:34 14.11.2014

Re: Lepote Srbije

princi

Sine, jos samo ostalo da predjes na dijetu od hamburgera, pice i piletine


Aaaa, još se ne dam!



(mada, prave neke do jaja burgere u Whole foods-u, ono za poneti pa kod kuće da ispečeš, a možeš i od njih da tražiš da ti ih ispeku, pa smažeš u radnji. Prava je sreća da mi Whole foods nije baš tako blizu...).
princi princi 03:01 14.11.2014

Re: Lepote Srbije

do jaja burgere u Whole foods-u

Triple smoked i chipotle my favourite.
hajkula1 hajkula1 12:09 14.11.2014

Re: Lepote Srbije

srdjan.pajic
princi

Sine, jos samo ostalo da predjes na dijetu od hamburgera, pice i piletine


Aaaa, još se ne dam!



(mada, prave neke do jaja burgere u Whole foods-u, ono za poneti pa kod kuće da ispečeš, a možeš i od njih da tražiš da ti ih ispeku, pa smažeš u radnji. Prava je sreća da mi Whole foods nije baš tako blizu...).




Meso ne goji, ali zato prilozi i pića...
ddsonik ddsonik 13:49 13.11.2014

apropo'

Pre par meseci mi drugarica posalje fotke iz Sumadije; Odlicne fotke iz jednog mnogo lepog seoskog domacinstva. Sljive u krupnom planu su mi na desktop-u ...one male, kvrgave, neprskane sa , od gusenica izjedenih listovima...izazivaju na pricu o ...svemu I svacemu.
Mnogo si dobro ovo napisala; ispricasmo se lepo
Uzivaj I dalje u detaljima.
Ima ih svugde;-)
bocvena bocvena 17:13 13.11.2014

Re: apropo'

Uzivaj I dalje u detaljima.
Ima ih svugde;-)

verujem ti. ti si bar video puno svetskih detalja.
nemam pojma. možda je to samo starenje...kad kreneš da uživaš u nečemu što ti je pre bilo odbojno.
a i iskreno, meni su ovo troje zabavni gde god da smo.
mirelarado mirelarado 09:19 14.11.2014

Re: apropo'

kad kreneš da uživaš u nečemu što ti je pre bilo odbojno.


Тебе је, Боцвена, миц по миц, природа припитомила. :)


predatortz predatortz 09:24 14.11.2014

Re: apropo'

Тебе је, Боцвена, миц по миц, природа припитомила. :)


Ukroćena goropad!
bocvena bocvena 09:30 14.11.2014

Re: apropo'

izgleda:)

detalj iz sirogojna: nailazimo na kućicu na kojoj piše biblioteka i ulazimo, a tamo sedi vrlo zgodan mladi bibliotekar i jede voćnu salatu. nekim teškim užičkim govorom nam objasni da je to lažna biblioteka, više kancelarija, ali da možemo da pogledamo knjige ako želimo. ja htela, ali me dušmani odvukli:)
reanimator reanimator 09:35 14.11.2014

Re: apropo'

a tamo sedi vrlo zgodan mladi bibliotekar

A onda je mrmot zamotao čokoladu...
predatortz predatortz 14:02 13.11.2014

Domać'ce

Preporuka za neki naredni odlazak.
bocvena bocvena 17:22 13.11.2014

Re: Domać'ce

Sad sam baš proučavala ponudu apartmana na Tari...ima ih mali milion kao i na Zlatiboru. Samo su malo više planinskog dizajna i nema onog šigi migi centra kao na Zlatiboru.

evo ti ove cice iz vrela. što su oni meni lepe.

predatortz predatortz 17:30 13.11.2014

Re: Domać'ce

Sad sam baš proučavala ponudu apartmana na Tari...


Obavezno da odete na ovaj vidikovac. Samo, budite krajnje oprezni sa klincima jer je prilazni put na nekoliko mesta prava kozja staza. Pogled je neverovatan. Oprezno gledajte na dole i ne uzdajte se baš previše u improvizovanu ogradu.

Hvala za cice. :)
zilikaka zilikaka 19:56 13.11.2014

Re: Domać'ce

Oprezno gledajte na dole i ne uzdajte se baš previše u improvizovanu ogradu.


Samo, budite krajnje oprezni sa klincima jer je prilazni put na nekoliko mesta prava kozja staza. Pogled je neverovatan. Oprezno gledajte na dole i ne uzdajte se baš previše u improvizovanu ogradu.


Daaj, malo je kamenito poslednjih pedesetak metara.
Inače, uglavnom ideš kroz šumu, i ume da bude nezgodno jedino ako su po zemljnom putu usekli tragove ovi što izvlače drva, pa moraš malo da gledaš gde gaziš, al ništa strašno. Jedimo što možeš da se ublatnjaviš.

A za decu iznad pet godina je skroz bezbedno.




...i da znaš da si me razočarao!

Ovamo Bosanac, ratovao po šumama, šatro specijalac, a TO ti kozija staza.

A šta bi kazo ako ti saopštim da je OVA Sosa ozbiljno razmišljala da se spusti STVARNO kozijom stazom sa tog mesta drito dole.
Kažu, pravo u manastir Rača.

...po običaju, omelo me što muž nije teo, šatro jerbo garant ima zmija.

predatortz predatortz 20:00 13.11.2014

Re: Domać'ce

Ovamo Bosanac, ratovao po šumama, šatro specijalac, a TO ti kozija staza.


Ne znaš ti mog mlađeg, kad šetaš sa njim i Knez Mihailova ti je kozja staza! U kakva govna taj ume da se uvali...

Jesi li videla ona silna brda sa druge strane? Tamo sam ratovao. Tara je pitomina za ono preko...


A šta bi kazo ako ti saopštim da je OVA Sosa ozbiljno razmišljala da se spusti STVARNO kozijom stazom sa tog mesta drito dole.
Kažu, pravo u manastir Rača.


Kazao bih da je Sosa opičena k'o struja! Ja dole bez konopaca ne bih, pa misli o meni šta 'oćeš...
zovitemegrunf zovitemegrunf 20:04 13.11.2014

Re: Domać'ce

zilikaka


A šta bi kazo ako ti saopštim da je OVA Sosa ozbiljno razmišljala da se spusti STVARNO kozijom stazom sa tog mesta drito dole.
Kažu, pravo u manastir Rača.

...po običaju, omelo me što muž nije teo, šatro jerbo garant ima zmija.


Spustili se, Grunfovica, Turbo Lejzer, tada u predškolskom uzrastu, i ja...bila lepa šetnja, samo se posle oteglo pešačenje ka Bajinoj Bašte, na kraju stopirali, povezli nas dobri ljudi
zilikaka zilikaka 20:19 13.11.2014

Re: Domać'ce

Spustili se, Grunfovica, Turbo Lejzer, tada u predškolskom uzrastu, i ja...bila lepa šetnja, samo se posle oteglo pešačenje ka Bajinoj Bašte, na kraju stopirali, povezli nas dobri ljudi


Patotikaem!

Onaj Bosanac pojma nema.
A konopci ne trebaju ič (osim ako nije mislio da se, po bosanski, surdukne najkraćim putem)


...i da znaš da ću se kad-tad vratiti, koliko da prođem tuda.

U međuvremenu sam dovoljno omatorila, pa počinje da važi geslo "ko oće samnom - može"
predatortz predatortz 20:25 13.11.2014

Re: Domać'ce

Onaj Bosanac pojma nema.
A konopci ne trebaju ič (osim ako nije mislio da se, po bosanski, surdukne najkraćim putem)


Zar ima drugi?

Pusti ti ove, Bo... Pazi klince kad budeš na vidikovcu. Mani ove što su omatorili, a još bi da se igraju Tarzana.

Edit:

Ovako to, otprilike, izgleda . Pa vidi kuda bi tebe Sosa navratila da šećkaš.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana