Umetnost

Deutschemann in New York

docsumann RSS / 12.11.2014. u 08:41

Jest da sam vas prije samo par blogova izbombardovao  radovima Neo Raucha, ali eto moraću ponovo  njime  da vas maltretiram. Šta ću, Rauch mi je jedan od najzabavnijih modernih slikara, čija poetika prilično dobro naleže na moj likovnoljubiteljski senzibilitet .

rauch1.jpg?1282660448

 Neo Rauch  

Ovom prilikom okačiću radove koje on upravo predstavlja  u Njujorku, tačnije na adresi  David Zwirner Gallery,  533 West 19th Street. Pa ako se kojim slučajem nalazite u Velikoj Jabuci posjetite ovu zanimljivu izložbu  pod nazivom  "At the Well" … možda tamo sretnete i Bred Pita koji je njegov veliki fan.

Neo Rauch rođen  je 1960 u Lajpcigu, u tadašnjoj DDR.  Zanatu se učio u Hochschule für Grafik und Buchkunst, na kojoj  je u to vrijeme dominiralo figurativno slikarstvo. Odrastanje u socrelističom okruženju i pripadajućoj mu estetici  advertajzinga, često se reflektovalo na njegovim ranijim platnima na kojoj su prisutne velike plastične instalacije, predmeti, objekti  u prepoznatljivim “odbojnim”  sintetičkim bojama.

Rauchova platna su, uglavnom,  velikih dimenzija, par metara  x  koji metar više, i prilično su grubo pikturalisana. No, pošto sagledavanje tolikih slika zahtjeva  fizičku distancu, tako se sa njom i sama slika izoštrava u posmatračevom oku.

Ono što se meni u njegovom slikarstvu najviše dopada je veoma uspjelo  (po)odražavanje logike snova. Onih začudnih situacija u kojima se događaji, ljudi, prostori kombinuju na uvrnute načine.  Rekao bih da se,  od svih (modernih) slikara,  u tome najviše približio izvornoj ideji nadrealizma.

Ukrštajući perspektive i  planove,  ljude i životinje, ubacujući neke čudne ko-zna-čemu-služeće objekte u svoje kompozicije, stičući ih  sve zajedno u radnjama koje tek ovlaš asociraju na neku suvislu akciju, Rauch nam isporučuje zbunjujuća platna koja nas privlače magičnom, nanovo probuđenom dječjom znatiželjom –  ko je to? i šta to oni rade?

Dodatno  uneobičavanje Rauch postiže i iznenađujućim kolorističkim intervencijama, bojeći pojedina područja, ili djelove tijela,  fluoroscentnim, drečavim  i svijetlijim tonovima koji ispadaju iz ostatka hromatske šeme.

No,  multi mixanje se tu ne zaustavlja. Kod Raucha ćete u istoj sceni naći ljude iz različitih istorijskih epoha, pa i različitih redova (fizičkih) veličina. A ponekad su mu slike kolažno koncipirane, sa prostorima i radnjama koje povezuje tek poneki detalj ili neko misteriozno biće.

Narativne, ali u najboljem maniru apsurdne književnosti, Rauchove slike, svaka za sebe,  predstavljaju  čitav strip u jednom  jedinom, al’ džinovskom, kvadratu.

 

 

10394788_597245777047521_7224278359359637824_n.jpg?oh=82375fe446c7092806d062df98b5de0f&oe=54ECF11C&__gda__=1423464822_57fedb0c66864648cdeb6d35347ff655

 Marina

 

10471229_597245690380863_6000401312430224812_n.jpg?oh=23f5a68ab9dea7dd48807c037f735786&oe=54EC8C7F&__gda__=1423195335_f46172f48c1548de4fb7d31298fa83c6 

 Čuvari noći

 

 10625008_597246153714150_922155888032618074_n.jpg?oh=9a3a08880578dad71221df76e10971b9&oe=551CA11D&__gda__=1424878669_2eecf0658915e39d23334dcc65063685

 

 

10625092_597245497047549_4928298413881371075_n.jpg?oh=ae04e58ec7189b766dcc666ad7b35507&oe=54E284A7&__gda__=1424417169_c9d879a8fe8aa7f82dfeb4d95340356c

Rog

 

10431379_597246057047493_8439582897561227594_o.jpg

 Klirinško liječenje

 

10636794_597246277047471_3258830075649745859_o.jpg

 Plava riba

 

10346219_597245143714251_5454903531263026346_n.jpg?oh=93e7704cc38c2a464487d3e197572b20&oe=54EEE777&__gda__=1423170731_653e9dc5d27350a00794c79d6b274cb9

 Kasni povratak kući

 

10712843_597245840380848_9157716766893930423_n.jpg?oh=65e5738abbf0ad8625921e82a6fc3be5&oe=54DD0D29&__gda__=1423711299_bac9cb68006bd36059d2ebfd4536cb37

 Domaćin stijene

 

10360450_597244837047615_3057216356069649654_n.jpg?oh=8042c81a41de7b8f3a273e9209935fdc&oe=54D17173&__gda__=1424220441_4a4d8124440fc4260e900bb59310039a

 Preko krovova 

 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 08:45 12.11.2014

jedna za stefa


oskar-z-wild oskar-z-wild 09:45 12.11.2014

Re: jedna za stefa



Jastoga nema u Gruži pa ne mogu da se indentifikujem sa datim, ali jeste razonodan.
Gugluj lobster hands
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:03 12.11.2014

Re: jedna za stefa




trenutno se oduševljavam radovima, slave triptiha
docsumann docsumann 14:17 12.11.2014

Re: jedna za stefa

stefan.hauzer

trenutno se oduševljavam radovima, slave trptiha


zadnja u nizu mi je najbolja.
angie01 angie01 15:24 12.11.2014

Re: jedna za stefa

zadnja u nizu mi je najbolja.


meni ona sa talasom!
riply riply 09:49 12.11.2014

Dokaz

Strasan lik. Pokazna vjezba da vrijeme ne postoji i da je Blavacka dobro opisala svijet
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:55 12.11.2014

Re: Dokaz

Blavacka dobro opisala svijet


"osvetli" nas malo pliz.
docsumann docsumann 09:55 12.11.2014

Re: Dokaz

Strasan lik




Paranoja (2007)
docsumann docsumann 09:57 12.11.2014

Re: Dokaz

oskar-z-wild
Blavacka dobro opisala svijet


"osvetli" nas malo pliz.



može to i bez Blavacke - LINK
riply riply 10:12 12.11.2014

Re: Dokaz

docsumann
oskar-z-wild
Blavacka dobro opisala svijet


"osvetli" nas malo pliz.



može to i bez Blavacke - LINK

Haha znam da je ne gotivis ali sam imala na umu njene opise realnosti gdje paralelno uz nas egzistiraju druga bica,energije whatever
docsumann docsumann 10:15 12.11.2014

Re: Dokaz

Haha znam da je ne gotivis ali sam imala na umu njene opise realnosti gdje paralelno uz nas egzistiraju druga bica,energije whatever


a, to je fakat
angie01 angie01 15:28 12.11.2014

Re: Dokaz

Paranoja


fantasticno,....kakva opipljiva napetost, majstorski komponovana.

mikele9 mikele9 15:49 12.11.2014

Re: Dokaz

a, to je fakat

Neoborivi!
docsumann docsumann 16:11 12.11.2014

Re: Dokaz

angie01


znaš ono kad sanjaš da polažeš neki ispit, a pojma nemaš kakva su sad pa to pitanja

docsumann docsumann 16:20 12.11.2014

Re: Dokaz

ali sam imala na umu njene opise realnosti gdje paralelno uz nas egzistiraju druga bica,energije whatever


mikele9
a, to je fakat

Neoborivi!




ona koja nas spavaju dok sanjamo

oskar-z-wild oskar-z-wild 13:17 15.11.2014

Re: Dokaz

....kakva opipljiva napetost...


chitach chitach 11:27 12.11.2014

...



dokaz tvrdnji da se suprotnosti privlace. supruga upravo reche da joj se uopste ne dopada, ( sama je slikar kada nadje vremena ), a meni se opasno dopada , i to bez citaanja bloga. prvo sam pregledao djela, stvorio stav , onda procitao tekst i slozio se sa svim napisanim, da nebi bio pod uticajem napisanog kao sa blogovima o ragbiju i teretanama i misicima .
docsumann docsumann 11:30 12.11.2014

Re: ...

potpuno razumjem i da se ovo nekom ne dopada



jedna starija (više puta kačena na blogu)



drzura drzura 13:19 12.11.2014

Re: ...

rusi bi rekli NORMALJNA
docsumann docsumann 16:12 12.11.2014

Re: ...

drzura
rusi bi rekli NORMALJNA


očin normaljna


stefan.hauzer stefan.hauzer 16:43 12.11.2014

Re: ...

vas dvojica mi ličite na blizance,s tim avatarima


(stvar,ostala od prošlog bloga:)
docsumann docsumann 17:16 12.11.2014

Re: ...

vas dvojica mi ličite na blizance,s tim avatarima


pa kad nas je isti ćaća crtao - Trevis Louie

inače radio i omote za Klajpula


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:46 12.11.2014

Re: ...

odjednom mi je sve postalo jasnije :)
docsumann docsumann 17:47 12.11.2014

Re: ...

odjednom mi je sve postalo jasnije :)




a sad nešto potpuno drugačije. kad smo već u njujorku - NY HC koji sviraju francuzi navučeni na japansku pop kulturu ...



apacherosepeacock apacherosepeacock 18:48 12.11.2014

Re: ...

vas dvojica mi ličite na blizance,s tim avatarima



pa kad nas je isti ćaća crtao - Trevis Louie


To sam htela onomad da kazem (pa zaboravila) kad vas je Beba pomesala sa komentarima
riply riply 09:55 13.11.2014

Re: ...

docsumann
vas dvojica mi ličite na blizance,s tim avatarima


pa kad nas je isti ćaća crtao - Trevis Louie

inače radio i omote za Klajpula



Drzura mi poznat,valjda iz grada,al tebe prvi put vidim
nim_opet nim_opet 16:53 12.11.2014

Ha

Sasvim slucajno, u Subotu obilazio druge, manje galerije, i rekoh da navratim u obe Davida Zwirnera ( u velikoj je bio Richard Serra, ali na razocarenje - ne skulptura) - udjoh u ovu manju, i videh slike. Zbunjujuce. Nisam nikada cuo za Raucha, i morao sam da guglam prvo malo. Impresivne, ali vrlo zbunjujuce ako se upustis u detalje i nekako deluju vrlo licne - iza svake je neka komplikovana prica koju ja ne dokucih. Nisam ostao dugo, mozda posle ovog teksta navratim ponovo, sa malo drugacijom perspektivom.
docsumann docsumann 17:00 12.11.2014

Re: Ha

ha (i ja kažem ) - super, čovjek na licu mjesta.

da, baš me interesuje kao izgledaju uživo. mada, mislim i da je imao boljih faza. one manjih formata mi se ovaj put i nisu nešto dojmile. mada je baš na njima znao da bude poetski inspirisan.)
anfieldroad anfieldroad 18:00 12.11.2014

Re: Ha


Tesko je govoriti o slikarstvu preko reprodukcija. Ovako, na prvi pogled, izgleda kao da de Kiriko ilustruje princa Valianta.
Inace, kao klinac sam se lozio, kao i mnogi u to doba, na Salvadora Dalija. Kako na njegovo slikarstvo, tako i na nadrealizam uopste. Onda se desilo da sam imao priliku da vidim uzivo, u muzeju moderne umetnosti (MOMA) u New Yorku "Meke casovnike", kao i jos 2-3 njegove slike. Pravo da vam kazem, to je bilo jedno veeeeliko razocarenje. Flah, bledunjavo isprazno afektiranje, narocito pored pravih majstora, savremenika- Miroa, Magrittea, pomenutog de Kirika...

Ovaj Deutchemann Rauch mi lici da Dalija u pokusaju, na postmodernisticki, neofigurativni nacin. Sa 99 procenata verovatnoce cenim da je uzivo, bas kao i Dali, jedno veliko (5 puta 5m.)...razocarenje
docsumann docsumann 22:55 12.11.2014

Re: Ha

Ovaj Deutchemann Rauch mi lici da Dalija u pokusaju, na postmodernisticki, neofigurativni nacin


meni je nekako autentičniji glede nadrealističke ideje ... ustvari, posve drugačiji. baš kao što mi je njemačka nadealistička škola posebna.

cijenim da je tek uživo ugođaj potpun. i da sve to ima mnogo psihodeličniji efekat.
Filip2412 Filip2412 23:10 12.11.2014

Re: Ha

meni je nekako autentičniji glede nadrealističke ideje ...
Nesto mi Salvador Dali nikad nije bio simpatican.

Ovaj Rauch ima par slika koje su tako jebeno uvrnute da sam odmah odreagovao, narocito oni leteci jodleri sto igraju hokej sa gigantskim zelenim crvom koji izranja iz kocke leda, povrh svega onaj znak gore koji lici na nekakv saobracajni signal. Kakav zajeban san
nim_opet nim_opet 23:34 12.11.2014

Re: Ha

docsumann
ha (i ja kažem ) - super, čovjek na licu mjesta.

da, baš me interesuje kao izgledaju uživo. mada, mislim i da je imao boljih faza. one manjih formata mi se ovaj put i nisu nešto dojmile. mada je baš na njima znao da bude poetski inspirisan.)


Uzivo izgledaju vrlo cudno. Ogromnog su formata tako da te odmah uvuku u pricu, figure su malo manje nego prirodne velicine pa imas utisak da si u platnu i ne mozes da se ne zapitas a) sta li to oni rade, b)otkud ti tu. Mislim da nisu slikane sa namerom da vise jedna do druge (u galeriji skoro svaka ima svoj zid), kad su blizu, postoji nekakva disonanca izmedju dve price.
docsumann docsumann 07:58 13.11.2014

Re: Ha

Nesto mi Salvador Dali nikad nije bio simpatican.


meni bio gotivan kao srednjoškolcu. poslije mi se doimao vulgaran i izvještačen. mada ima par njegovih slika koje su mi i danas ok.

Rauch mi je drugačija priča. u njegovim slikama prepoznajem uspomene iz djetinstva (ne samo plastičnu socrealističku estetiku i boje) već i arhitekturu, likove ...

ima mi nešto domaće, blisko, u tim slikama


riply riply 09:58 13.11.2014

Re: Ha

Nostalgicna je,baš
vera.nolan2 vera.nolan2 10:17 13.11.2014

Re: Ha

Rauch mi je drugačija priča. u njegovim slikama prepoznajem uspomene iz djetinstva (ne samo plastičnu socrealističku estetiku i boje) već i arhitekturu, likove ...

ima mi nešto domaće, blisko, u tim slikama


Izgleda da mi se baš zbog toga ne sviđa ,ama ič!!! Hladno i ružno !, to mi i jeste doživljaj našeg društva i primerene mu estetike...
...inače blog odličan,tvoj prikaz lika i dela -da!Prihvatam sve moguće pravce umetnosti,ali saznajno i informativno,posebno kada pomera granice...Svako delo je(ne)dokučiv pristup stvarnosti,ponekad zaprepašćujuć i zadivljujuć i kad je ružan,valja ga videti i spoznati,al se ne može sve i voleti.I to je individualna priča...
docsumann docsumann 10:36 13.11.2014

Re: Ha

Hladno i ružno !


uh, pa, sad ... on jeste koristio tu sr. paletu i meterijalizaciju, ali ne u smislu da je oponaša ili je ponovo uspostavlja već kao dijalog sa svojim vizuelnim uspomenama.
i te slike, zaista, imaju taj pomalo iritirajući efekat. recimo:



ili:



ali mučni ili nelijepi momenti su tako karakteristični za savremeno slikarstvo. nekad u vidu grotesknih izobličenja, kao kod Dada ili Bejokna, a nekad u vidu kolorističke palete (Rauch). međutim, kao što rekoh one ovdje nisu same sebi cilj.
prije je to možda poigravanje sa smislom same estetike, uvriježenih normi, standarda lijepog, kojeg usvajamo kao opšte pravilo ... plus dodatno obesmišljavanje nečega što nam je možda još i dok je bilo aktuelno ujedno bilo i čudno i strano i hladno i odbojno.

no, Rauch često potpuno mjenja paletu. od slike do slike. nekad su to tople, jarke boje, nekad tonovi zemljanih nijansi presječenih sa užarenom žutom, ponekad preovlađuju plavičasti tonovi. npr. za sledeću sliku se teško može reći da je hladna:



docsumann docsumann 10:58 13.11.2014

Re: Ha

Nostalgicna je,baš



Filip2412 Filip2412 15:14 13.11.2014

Re: Ha

Salvador Dali ... vulgaran i izvještačen

Rauch...ima mi nešto domaće, blisko, u tim slikama


Upravo to!
Filip2412 Filip2412 15:20 13.11.2014

Re: Ha

Izgleda da mi se baš zbog toga ne sviđa ,ama ič!!! Hladno i ružno !, to mi i jeste doživljaj našeg društva i primerene mu estetike...
ali ispod te ruzne jednostavnosti Rauch sakriva sulude nadrealne vizije, koje nprosto divljaju na nekim radovima a opet, uspevaju da emotivno uzdrmaju i to ne cistim egzibicionizmom
docsumann docsumann 15:55 13.11.2014

Re: Ha

ali ispod te ruzne jednostavnosti Rauch sakriva sulude nadrealne vizije,


e, to mi je jedna od jačih fora, kad u ambijentu sterilno-plastičnog soc popa napravi nadrealni zaplet. i to kakav.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:13 13.11.2014

Re: Ha

poslije mi se doimao vulgaran i izvještačen.

ja bih njemu (da je ziv i da hoce i da mogu.. :) dala da mi redizajnira kupatilo, npr.
Filip2412 Filip2412 16:27 13.11.2014

Re: Ha

BebaOdLonchara
poslije mi se doimao vulgaran i izvještačen.

ja bih njemu (da je ziv i da hoce i da mogu.. :) dala da mi redizajnira kupatilo, npr.

Slazem se :) dok recimo ovog Raucha nikako ne bih drzao u stanu, previse je tezak. Za dekoraciju je uvek potrebno malo estetike kao takve, bez komplikovanih poruka.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:34 13.11.2014

Re: Ha

dok recimo ovog Raucha nikako ne bih drzao u stanu, previse je tezak.

hm, ja bih drzala i velickovica u stanu. nista mi to ne smeta, naprotiv. doduse, da li bih skocila sa sprata u nekom momentu zbog padanja u duboku depru i nocnih mora u kojima me jedu one vrane...nisam probala.
znam samo da vorhola ne bih drzala ni u spajizu.
Filip2412 Filip2412 18:45 13.11.2014

Re: Ha

znam samo da vorhola ne bih drzala ni u spajizu.
Vorhol je i meni nevidjeni trash, neverovatno kako to ljudi gutaju


docsumann docsumann 20:33 13.11.2014

Re: Ha

Vorhol je i meni nevidjeni trash, neverovatno kako to ljudi gutaju


art of hype

jedino možda zasluge za primjenu sito štampe kao legitimnog likovnog oruđa.
vera.nolan2 vera.nolan2 10:08 14.11.2014

Re: Ha

Hladno i ružno !

"uh, pa, sad ..."...samo da ti mene pogrešno ne razumeš,Jansen je prva knjiga koju sam kupila kad mi je dat izbor kupovine.. i kao Biblija mi je bila;obožavam Umetnost ,njom se hrani moja duša
ali mučni ili nelijepi momenti su tako karakteristični za savremeno slikarstvo.

-kao i za samu planetarnu,mučnu svakodnevicu,zato mi treba spasonosno (meni,naravno)"lepo",te neka dela i umetnike volim,a ta druga...
nekad u vidu grotesknih izobličenja,... a nekad u vidu kolorističke palete (Rauch)...nekad tonovi zemljanih nijansi presječenih sa užarenom žutom,

doživljavam samo misaono i saznajno(što mi je isto bitno) i ponekad me i skoro "bole"...ova žuta je kao sečivo,a zemljane nijanse su mi ovde, klaustrofobične! a tonovi tople boje su kao isprani,isprazni te i slike- beznadne...ulazeći u sliku,osećam se loše,...a sam blog informativno i edukativno-par ekselans,kao i većina o kojima si pisao a neke sam ili zaboravila ili nisam ni znala
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:41 13.11.2014

kako sam postao folker

docsumann docsumann 10:53 13.11.2014

Re: kako sam postao folker


stefan.hauzer stefan.hauzer 11:21 13.11.2014

Re: kako sam postao folker




docsumann docsumann 12:44 13.11.2014

Re: kako sam postao folker

docsumann docsumann 10:45 13.11.2014

drugačiji Rauch


majstor panoramske atmosfere








docsumann docsumann 15:12 13.11.2014

još malo drugojačijosti






stefan.hauzer stefan.hauzer 16:13 13.11.2014

Re: još malo drugojačijosti

na prvoj,nebo je opijajući mrak
bocvena bocvena 09:48 14.11.2014

Re: još malo drugojačijosti

odličan blog, dok! nemam vremena da iščitavam komentare, ali tačno znam zbog čega voliš njegove slike.
anfieldroad anfieldroad 13:22 14.11.2014

Re: još malo drugojačijosti

ali tačno znam zbog čega voliš njegove slike.



I meni se cini da znam. Kao i Doks, slikar je svestran, sledi mnoge stilove i nacine rada. Oslonjen je na socijalisticku proslost, koja nam je svima zajednicka, bavi se apsurdom, snovima, nadrealnim. Pa kakav bi trebalo da bude slikar ako ne bas takav, a da se dopadne Doksu Tu bih pre svih osobina i slikara i naseg blogodruga izdvojio odnos prema apsurdnom i nadrealnom.
Meni se ne dopada. Slozio bih se sa Verom.nolan2. Hladan, a pretenciozan. Barem ovako preko neta, ostavlja takav utisak na mene. Pravu ocenu je Doks vec pomenuo gore POP - SOC pravac. Soc-realizam mora da odise hladnocom, kao i svaka umetnost stvorena u apsolutistickom sistemu. POP sa druge strane mora da bude primamljiv na prvi pogled, jer to mu je poenta- da se sto pre dopadne i proda...Spoj toga je Rausch
Naravno, ako o necemu mozemo svi bezbolno da iznosimo utiske, to je svakako umetnost. Kao i sport. Zato ih i volimo
docsumann docsumann 14:56 14.11.2014

Re: još malo drugojačijosti

Naravno, ako o necemu mozemo svi bezbolno da iznosimo utiske, to je svakako umetnost.


de bezbolno, matori, ona beba oće da se bije za svoje favorite


P.S. kao što rekoh u odgovoru čitaču, jasno mi je da ove slike mogu i da se nekome ne dopadaju.
anfieldroad anfieldroad 15:03 14.11.2014

Re: još malo drugojačijosti



Grupa huligana sa izlozbe u galeriji HAOS napala je juce u centru Beograda ljubitelje slikarstva izvesnog Raucha. Povredjena su tri istoricara umetnosti i jedan vajar. Policija traga za pociniocima, od ranije poznatim Srpskoj Akademiji Nauka i Umetnosti...
Tako nekako...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:35 15.11.2014

Re: još malo drugojačijosti

ona beba oće da se bije za svoje favorite

kojerekobeba?

nego, kad već nema novog muzičkog bloga ( ) da podelim: bila sinoć na Mouse on Mars, totalno ogluvela ali se dobro provodilaaaa...jedno pola sata. i onda se smorila što od < 120db, što od prediktiblosti. kad neko radi već 20 godina, krene od analognih sintisajzera i završi na templejtima iz Ableton-a, baš se onako nepristojno razočaram.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:13 14.11.2014

nfl

Ivana Knežević Ivana Knežević 18:17 15.11.2014

Zakasnila

Ulaz besplatan
Plati da izadjes

Mislim da se savrseno uklapa uz Rauch-a. Bar kako ga dozivljavam.
Kako sve dozivljavam.
Placamo, zar ne?

docsumann docsumann 19:15 15.11.2014

Re: Zakasnila

Placamo, zar ne?


plaćanje je besplatno



tako ga ja doživljavam, Raucha, mislim
Ivana Knežević Ivana Knežević 22:19 15.11.2014

Re: Zakasnila

docsumann
plaćanje je besplatno


to je maestralan stav, doc
(i bez Rauch-a)
vera.nolan2 vera.nolan2 16:15 16.11.2014

spada u 50 najboljih

savremenih slikara sveta,vredelo je malo iščitati...
malo mi je jasniji u kompoziciji ,formi pa i paleti boja,posle ovog intervjua književnika iz Lajpciga gde živi i Neo...
"Estetika života,... Bilo je tu mnogo sivog. Sivo, sivo – i sve te bezbojne fasade..."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana