Astrologija| Filozofija| Jubileji| Politika

Tomo, Aco - muštuluk!

freehand RSS / 06.11.2014. u 21:39

Evo kuma na kapiji! 

Kako mislite - nema nikog kod kuće?!

Kad je ono Vojislav Šešelj kretao na ispunjavanje svoje životne misije Slobodan Milošević je bio živ. I čekao ga.

I Zoran Đinđić je bio živ, i sa pravom, ispostavilo se, očekivao da ga vise neće sresti.

Sa Trga republike ispraćali su ga četnici svih srpskih zemalja, a govorom ga obodrio I kum I zamenik u SRS, vojvoda Tomislav Nikolić. Kao ratnik ratnika kako sam reče, kao našeg Voju, Vojislava, Šekija, Šešu. A Šešelj je njima sutradan na aerodromu poručio da će se boriti za sve četnike a da njima u amanet ostavlja da sruše dosmanlijsku vlast.

 

I ode Šeki...

Tako je to bilo. I za ovaj kratki tekst njegovo tamnovanje i odbrana nisu od bitne važnosti. Već poslednji dani koje je pušten da provede u domovini i eventualne reperkusije koje će njegovo pojavljivanje doneti Srbiji, inače i do sada više puta najavljivano poslednjih godina.

Jer u međuvremenu smo spoznali da koga nema na bedžu nema ni u srcu, a naročito u majndsetu. Ponovo otkrili tradicionalno srpsko kumstvo kao smrtonosnu bolest. A dočekali, bogami, i pad dosmanlija i dolazak Mastera&Dizastera.. 

Verujem da se Šešelj kao lud cerio prateći čuda I otkrovenja poput onog o tako brižljivo čuvanoj pada Berlinskog zida, spoznaje vrednosti protestantizma i razvoj čerčilizma i degolijanstva  nekadašnjih dosovskih La Pasionaria..  I nije da nije smešno, samo da čovek ne mora da živi pod njima i među njima.

Eto nam, dakle, vojvode Šešelja ponovo u Srbiji. Da vidimo sada ko će ga i kako dočekati, ko će i kako sprečiti njegovo političko delovanje i kontakte sa javnošću. Jasno je za koga je on junak i martir, no je pitanje - šta je za one druge?  

I da li će sa tim u vezi, sem sudskog veća Haškog Tribunala i ovde neko morati da pojede sve što je izasebe izasrao.

Edit: u čitavom kontekstu više je nego interesantna, u svojoj morbidnosti i licemerju još jedna dimenzija: Šešelj je teško bolestan a natezanje između Tribunala i Vlade Srbije izgleda kao idiotska farsa u kojoj Hag hoće po svaku cenu da ga se reši a Srbija ne bi da ga primi, ali to čine tako da izgleda da Hag ne bi da ga pusti a Srbija ga jedva čeka. I onda prvi postavljaju idiotske uslove, drugi te uslove ne mogu da ispune, prvi kažu - ma nema veze, al dajte to malo zbog javnosti, a drugi kažu - a ne, ne, mi smo pošteni!

I onda eto dobijemo smešnu stranu istorije, u kojoj se vojvoda od zarđale kašike iz varvarskog ropstva vraća među svoje liliputance.

Jednom kao tragedija, drugi put kao farsa.

 

 

 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:44 06.11.2014

Bonus



Preporučujem pažljivo gledanje na oko 8.25.
Atomski mrav Atomski mrav 21:58 06.11.2014

Re: Bonus

fijumau fijumau 22:00 06.11.2014

Re: Bonus

Na stranu nasladjivanje, ali mogao si da barem da se zapitas, ako ne i da pokusas da das odgovor na pitanje: zasto sada? :) Cisto sumnjam da je bilo kome od hagovaca zaista stalo do njegovog zdravlja i boljitka.

Inace, fenomenalan naslov
freehand freehand 22:13 06.11.2014

Re: Bonus

Na stranu nasladjivanje, ali mogao si da barem da se zapitas, ako ne i da pokusas da das odgovor na pitanje: zasto sada? :)

A zašto ne sada? Šta se to sada dešava što bi ukazivalo na nekakve mračne planove i namere? Baš ništa, niti on, realno, išta može da učini da bi se išta promenilo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 06.11.2014

Re: Bonus

fijumau
Na stranu nasladjivanje, ali mogao si da barem da se zapitas, ako ne i da pokusas da das odgovor na pitanje: zasto sada? :)


Pa sad, ili nikad.

Evo moja teorija (zavere): HAARP je isključen, morala je neka zamena da se nadje da zrači na Srbiju.

Zezam se, ovaj pajac je totalno nevažan i bezopasan, jer ako zucne, ima da ga odma spakuju nazad u Hag.
nsarski nsarski 22:26 06.11.2014

Re: Bonus

Baš ništa, niti on, realno, išta može da učini da bi se išta promenilo.

Pa, to je tacno. Nece on/oni nista promeniti. Sve je cementirano. Hauever medjutim, mogu da iskoriste halabuku i tokom cirkusa podele smanjene penzije i plate - manje ce se primetiti, mozda.

I a propos
Eto nam, dakle, vojvode Šešelja ponovo u Srbiji. Da vidimo sada ko će ga i kako dočekati, ko će i kako sprečiti njegovo političko delovanje i kontakte sa javnošću. Jasno je za koga je on junak i martir...

Jedina stvar koja se o ovome moze reci je da oni jedni druge zasluzuju, bas takve kakvi su. I Seki njih, i oni Sekija, i svi zajedno jedni druge. To je, valjda, neka pogana verzija Bozje pravde.
zilikaka zilikaka 22:31 06.11.2014

Re: Bonus

Hauever medjutim, mogu da iskoriste halabuku i tokom cirkusa podele smanjene penzije i plate - manje ce se primetiti, mozda.


Ja baš na to tipujem.
Treba nam neki poveći cirkus, jer je od poslednje parade prošlo više od dve nedelje. I od utakmice.

A stvarno valja zaliti nekom halabukom da se lakše proguta to smanjenje.
freehand freehand 22:32 06.11.2014

Re: Bonus

Jedina stvar koja se o ovome moze reci je da oni jedni druge zasluzuju, bas takve kavi su. I Seki njih, i oni Sekija, i svi zajedno jedni druge. To je, valjda, neka pogana verzija Bozje pravde.

Ovde te molim samo da obratiš pažnju na rečenicu iznad ovoga što si citirao, koja od burleske pravi tragediju.
Naime,
I nije da nije smešno, samo da čovek ne mora da živi pod njima i među njima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:34 06.11.2014

Re: Bonus

Treba nam neki poveći cirkus


Teško da će mu taj cirkus dopustiti, pre tipujem na surovo cenzurisanje svega i svačega, marginalizovanje do koske.

A i ta bolest, nije valjda to u opasnoj fazi?
nsarski nsarski 22:38 06.11.2014

Re: Bonus

Heh, primetio sam je ali sam je izgubio iz vida kad sam pisao komentar jer ne zivim medju njima. Uostalom, ta vrsta nepravde je univerzalna: neko zivi pod njima, neko pod Kim Dzong Un-om, neko pod Porosenkom....Tuga i tragedija globalnih razmera.
zilikaka zilikaka 22:39 06.11.2014

Re: Bonus

Teško da će mu taj cirkus dopustiti, pre tipujem na surovo cenzurisanje svega i svačega, marginalizovanje do koske.


Ja pak tipujem na nadlajavanje.
Cenzurisano, naravno, ali kao šansa za još jedan uknjižen bod daleko nadmoćnijih, na svom terenu.
fijumau fijumau 22:43 06.11.2014

Re: Bonus

Ne znam zašto, ali vađenje Šekija iz Haga mi se čini kao teška artiljerija. Neće moći tek tako lako da ga ignorišu i cenzurišu. A da će im biti u najmanju ruku neprijatno - biće.

Mislim, smanjenje penzija i plata medijski mogu da zamaskiraju na mnogo jednostavnije načine od ovoga. A rekao bih da ćemo se složiti da ga ne puštaju zdravlja radi.

Dakle - nečeg verovatno ima, i baš mi je krivo što nemam pojma šta je
nsarski nsarski 22:43 06.11.2014

Re: Bonus

Ja pak tipujem na nadlajavanje.


Ja tipujem da ce tirazi mnogih novina da znacajno porastu. Seki na naslovnici medju pevaljkama - priceless. Mozda ce i dalje zadrzati status "omiljenog opozicionara".
arianna arianna 22:47 06.11.2014

Re: Bonus

pre tipujem na surovo cenzurisanje svega i svačega, marginalizovanje do koske.



Mislim da će ovaj put to odraditi bez cenzure, malo rolovano i "zavijeno u oblande". Biće zanimljivo videti, ko će od urednika biti kreativniji u prezentaciji Sage Serbice, za Mitrovdan, leta Gospodnjeg 2014.

Tri majstora


ili



ili

???
freehand freehand 22:47 06.11.2014

Re: Bonus

zilikaka
Teško da će mu taj cirkus dopustiti, pre tipujem na surovo cenzurisanje svega i svačega, marginalizovanje do koske.


Ja pak tipujem na nadlajavanje.
Cenzurisano, naravno, ali kao šansa za još jedan uknjižen bod daleko nadmoćnijih, na svom terenu.

Prvo, Hagu je bitno da se Šešelja ratosilja po svaku cenu, jer im posle Miloševića i Babića i goleme praven sramote koju im on predstavlja nikako ne treba još i kao treći mrtvi srpski mučenik.
Drugo, krupan je Šešelj igrač da bi dozvolio da bude moneta za tako jeftina potkusurivanja kao što je smanjivanje nekakvih penzija i plata u Srbiji. Dapače, ako im nešto ne treba kad se takve stvari dešavaju - ne treba im on. I tu dođe i treće: niti će moći da ga ućutkaju, niti će moći sa njim da se nadgovaraju. jer oni su za njega, ipak, sitne ribe pljuckavice, koliko god da su se uzoholili u međuvremenu svesni su svi oni toga, Nikolić i vučić prvenstveno. I zato im je taktika dostojanstvenog ćutanja - kao pustite bolesnog čoveka - najbolja taktika.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:47 06.11.2014

Re: Bonus

zilikaka
Hauever medjutim, mogu da iskoriste halabuku i tokom cirkusa podele smanjene penzije i plate - manje ce se primetiti, mozda.


Ja baš na to tipujem.
Treba nam neki poveći cirkus, jer je od poslednje parade prošlo više od dve nedelje. I od utakmice.

A stvarno valja zaliti nekom halabukom da se lakše proguta to smanjenje.


Tačdaun!


Septembar - parada ponosa, oktobar - parada- četiri dana pred oslobođenje Beograda, pitala sam se šta će biti u novembru, kad ono, kum bre dolazi.

Suza, suzu stiže...

BLJAK.
Jbte, decembra se bojim
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 06.11.2014

Re: Bonus

Cenzurisano, naravno, ali kao šansa za još jedan uknjižen bod daleko nadmoćnijih, na svom terenu.


Videćemo, mada teško s njim mogu da se nadlajavaju.
Ne samo zbog njegovog govorništva, već je previše toga što on o njima zna a o čemu ovi baš i nisu radi da se govori.
freehand freehand 22:52 06.11.2014

Re: Bonus

nsarski
Ja pak tipujem na nadlajavanje.


Ja tipujem da ce tirazi mnogih novina da znacajno porastu. Seki na naslovnici medju pevaljkama - priceless. Mozda ce i dalje zadrzati status "omiljenog opozicionara".

Profo, čitajući ovo tvoje a i druge komentare pitam se - znate li vi da mu je pored raka debelog creva dijagnostikovan i rak jetre? I to, po tonu i koliko se između redova može pročitati - gadan, i u poodmakloj fazi?
qqriq qqriq 22:52 06.11.2014

Re: Bonus

nečeg verovatno ima, i baš mi je krivo što nemam pojma šta je


pa ima.

hag dugo dugo vec pojma nema šta bi da radi s vojvodom, a da im umre tamo, eee!
nije posao.
nsarski nsarski 22:56 06.11.2014

Re: Bonus

Profo, čitajući ovo tvoje a i druge komentare pitam se - znate li vi da mu je pored raka debelog creva dijagnostikovan i rak jetre? I to, po tonu i koliko se između redova može pročitati - gadan, i u poodmakloj fazi?


To znam. Medjutim, posto je covek nepredvidljivi fanatik, svasta se moze ocekivati. Uostalom, i Toma je sa "samrtne postelje" izgladnelog mucenika bio politicki aktivan. Politika je njima zivot, i vise od zivota, koliko god to normalnom svetu izgledalo bizarno.

EDIT: Nego, kud se dede kum Vuk sa liste kumova?
freehand freehand 23:44 06.11.2014

Re: Bonus

EDIT: Nego, kud se dede kum Vuk sa liste kumova?

Pa on ti nekako dođe sad kao Vučićev telesni podstanar, ja mislim. Jedan od.
Hansel Hansel 23:51 06.11.2014

Re: Bonus

dusanovaiivanovamama
Jbte, decembra se bojim


jkt2010 jkt2010 02:04 07.11.2014

Re: Bonus

freehand
I zato im je taktika dostojanstvenog ćutanja - kao pustite bolesnog čoveka - najbolja taktika.

Sa ovim mogu samo da se slozim mada ne verujem da polazimo iz istog ugla. Coveka su drzali nevinog 11 godina na robiji a sad ga pustaju samo da im ne umre na rukama.

Mene zanima nasto sasvim drugo: kako bilo ko sa srpskim pasosem moze da se zajebava na ovu temu. Covek je srpski drzavljanin, kao ti i ja i vecina ovde prisutnih. Ima ista prava, kao ti i ja. Pa jel samo ja vidim na sta su nam svedena ta prava? Kako su njega 11 godina drzali bez presude, tako isto mogu i bilo koga od nas: nit bi "drzava" qrcem mrdnula da nas zastiti, niti bi "gradjani" iskazali ikakvu gradjansku solidarnost.

Sram nas bilo.
deset_slukom deset_slukom 02:39 07.11.2014

Re: Bonus

jkt2010
Kako su njega 11 godina drzali bez presude, tako isto mogu i bilo koga od nas


Budući da je to "Međunarodni tribunal za kažnjavanje osoba odgovornih za teška kršenja međunarodnog humanitarnog prava počinjena na području bivše Jugoslavije", teško da će baš bilo koga.
emsiemsi emsiemsi 06:32 07.11.2014

Re: Bonus

hoochie coochie man
Cenzurisano, naravno, ali kao šansa za još jedan uknjižen bod daleko nadmoćnijih, na svom terenu.


Videćemo, mada teško s njim mogu da se nadlajavaju.
Ne samo zbog njegovog govorništva, već je previše toga što on o njima zna a o čemu ovi baš i nisu radi da se govori.

Апсолутно је небитно ко шта зна о коме !
Све што се пожели се лако исфабрикује.
Истина је оно што је у медијима.
emsiemsi emsiemsi 06:37 07.11.2014

Re: Bonus

jkt2010
freehand
I zato im je taktika dostojanstvenog ćutanja - kao pustite bolesnog čoveka - najbolja taktika.

Sa ovim mogu samo da se slozim mada ne verujem da polazimo iz istog ugla. Coveka su drzali nevinog 11 godina na robiji a sad ga pustaju samo da im ne umre na rukama.

Mene zanima nasto sasvim drugo: kako bilo ko sa srpskim pasosem moze da se zajebava na ovu temu. Covek je srpski drzavljanin, kao ti i ja i vecina ovde prisutnih. Ima ista prava, kao ti i ja. Pa jel samo ja vidim na sta su nam svedena ta prava? Kako su njega 11 godina drzali bez presude, tako isto mogu i bilo koga od nas: nit bi "drzava" qrcem mrdnula da nas zastiti, niti bi "gradjani" iskazali ikakvu gradjansku solidarnost.

Sram nas bilo.

Тако је !
Пре тридесетак година сарађивао сам са неким Французом !
У нашу земљу је дошао имајући и једну књижурину од цца 700 страница у којој је могао да пронађе све информације (коме да се обрати и слично) уколико буде имао проблема на путовањима на било којој тачци земљине кугле.
sugar59 sugar59 09:13 07.11.2014

Re: Bonus

freehand
I zato im je taktika dostojanstvenog ćutanja - kao pustite bolesnog čoveka - najbolja taktika.


+ još jedan mračni oblak koji se nadvio nad njima i želi da ih eliminiše - biće patetike na izvoz (ako već nema ničeg drugog).
freehand freehand 09:17 07.11.2014

Re: Bonus

deset_slukom
jkt2010
Kako su njega 11 godina drzali bez presude, tako isto mogu i bilo koga od nas


Budući da je to "Međunarodni tribunal za kažnjavanje osoba odgovornih za teška kršenja međunarodnog humanitarnog prava počinjena na području bivše Jugoslavije", teško da će baš bilo koga.

Šta te iz njegovog dosadašnjeg postupanja navodi na to? Kad su mogli da maltretiraju i drže u pritvoru besprekorne porodične ljude i ugledne građane poput Nasera Orića ili Ramuša Haradinja, zašto ne bi i bilo koga od nas?
hajkula1 hajkula1 09:21 07.11.2014

Re: Bonus

hoochie coochie man
Treba nam neki poveći cirkus


Teško da će mu taj cirkus dopustiti, pre tipujem na surovo cenzurisanje svega i svačega, marginalizovanje do koske.

A i ta bolest, nije valjda to u opasnoj fazi?


I Hag kaže (čim ga puštaju) i iz drugih izvora, jeste u opasnoj fazi. Dugo je bio bez lekarske pomoći.

Što se cenzure tiče, naravno da će i dalje biti surova i sve surovija i naravno da će pokrivati i Šešelja. On odustati neće ali je pitanje koliko će imati snage. Normalno, kao i svakom čoveku, želim mu da ozdravi.

Inače, citiraću samo deo Edita. Očigledno, što kažu, bode oči.

Edit: u čitavom kontekstu više je nego interesantna, u svojoj morbidnosti i licemerju još jedna dimenzija: Šešelj je teško bolestan a natezanje između Tribunala i Vlade Srbije izgleda kao idiotska farsa...



deset_slukom deset_slukom 09:36 07.11.2014

Re: Bonus

freehand
deset_slukom
jkt2010
Kako su njega 11 godina drzali bez presude, tako isto mogu i bilo koga od nas


Budući da je to "Međunarodni tribunal za kažnjavanje osoba odgovornih za teška kršenja međunarodnog humanitarnog prava počinjena na području bivše Jugoslavije", teško da će baš bilo koga.

Šta te iz njegovog dosadašnjeg postupanja navodi na to? Kad su mogli da maltretiraju i drže u pritvoru besprekorne porodične ljude i ugledne građane poput Nasera Orića ili Ramuša Haradinja, zašto ne bi i bilo koga od nas?


Vidiš, vidiš... smetnuo sam s uma te incidente. U svakom slučaju, tribunal je stavio tačku na stvar, pa građani Srbije više ne treba da se boje za sebe.
tadejus tadejus 09:37 07.11.2014

Re: Bonus

srdjan.pajic

Evo moja teorija (zavere): HAARP je isključen, morala je neka zamena da se nadje da zrači na Srbiju.


ma ja ne vjerujem da je isključen, sigurno oni dejstvuju sa nekog rezervnog položaja..
nego su uvidjeli da su Srbi tvrd orah, voćka čudnovata, pa odlučili da udare svim sredstvima..
al neka
izdržaćemo
tadejus tadejus 09:50 07.11.2014

Re: Bonus

freehand

Drugo, krupan je Šešelj igrač da bi dozvolio da bude moneta za tako jeftina potkusurivanja kao što je smanjivanje nekakvih penzija i plata u Srbiji.


osim toga te penzije su ozbiljno i smanjene samo onima koji primaju preko 40 hiljada, a to baš i nisu prirodni vojvodini obožavaoci..
nisu oni po svom glasačkom tijelu udarili, ne treba im nikakv cirkus.. stvar je pod kontrolom
hajkula1 hajkula1 10:30 07.11.2014

Re: Bonus

nsarski
Profo, čitajući ovo tvoje a i druge komentare pitam se - znate li vi da mu je pored raka debelog creva dijagnostikovan i rak jetre? I to, po tonu i koliko se između redova može pročitati - gadan, i u poodmakloj fazi?


To znam. Medjutim, posto je covek nepredvidljivi fanatik, svasta se moze ocekivati. Uostalom, i Toma je sa "samrtne postelje" izgladnelog mucenika bio politicki aktivan. Politika je njima zivot, i vise od zivota, koliko god to normalnom svetu izgledalo bizarno.

EDIT: Nego, kud se dede kum Vuk sa liste kumova?



Ne priliči ti da porediš Tomino foliranje i cirkus sa Šešeljevom situacijom. Baš si me iznenadio.
Šešelj je ispao iz šinjela kao oličenje onoga što je opasno i štetno po nas a ovi sada su iz njegovog šešira. Šešelj ne odustaje od ličnih principa, ovi se izmetnuli, (jer su ambiciozno zlo gladnih očiju).
mariopan mariopan 11:15 07.11.2014

Re: Bonus

srdjan.pajic
fijumau
Na stranu nasladjivanje, ali mogao si da barem da se zapitas, ako ne i da pokusas da das odgovor na pitanje: zasto sada? :)


Pa sad, ili nikad.

Evo moja teorija (zavere): HAARP je isključen, morala je neka zamena da se nadje da zrači na Srbiju.

Zezam se, ovaj pajac je totalno nevažan i bezopasan, jer ako zucne, ima da ga odma spakuju nazad u Hag.

Ко каже да је ХААРП искључен?
hajkula1 hajkula1 13:47 07.11.2014

Re: Bonus

jkt2010
freehand
I zato im je taktika dostojanstvenog ćutanja - kao pustite bolesnog čoveka - najbolja taktika.

Sa ovim mogu samo da se slozim mada ne verujem da polazimo iz istog ugla. Coveka su drzali nevinog 11 godina na robiji a sad ga pustaju samo da im ne umre na rukama.

Mene zanima nasto sasvim drugo: kako bilo ko sa srpskim pasosem moze da se zajebava na ovu temu. Covek je srpski drzavljanin, kao ti i ja i vecina ovde prisutnih. Ima ista prava, kao ti i ja. Pa jel samo ja vidim na sta su nam svedena ta prava? Kako su njega 11 godina drzali bez presude, tako isto mogu i bilo koga od nas: nit bi "drzava" qrcem mrdnula da nas zastiti, niti bi "gradjani" iskazali ikakvu gradjansku solidarnost.

Sram nas bilo.



Nije dosta samo da ti preporučim post, moram i ovako da istaknem.
Jesilitoti?
hajkula1 hajkula1 13:55 07.11.2014

Re: Bonus

dusanovaiivanovamama
zilikaka
Hauever medjutim, mogu da iskoriste halabuku i tokom cirkusa podele smanjene penzije i plate - manje ce se primetiti, mozda.


Ja baš na to tipujem.
Treba nam neki poveći cirkus, jer je od poslednje parade prošlo više od dve nedelje. I od utakmice.

A stvarno valja zaliti nekom halabukom da se lakše proguta to smanjenje.


Tačdaun!


Septembar - parada ponosa, oktobar - parada- četiri dana pred oslobođenje Beograda, pitala sam se šta će biti u novembru, kad ono, kum bre dolazi.

Suza, suzu stiže...

BLJAK.
Jbte, decembra se bojim



Eeeee, kum nie dugme!
nsarski nsarski 18:15 07.11.2014

Re: Bonus

Ne priliči ti da porediš Tomino foliranje i cirkus sa Šešeljevom situacijom. Baš si me iznenadio.
Šešelj je ispao iz šinjela kao oličenje onoga što je opasno i štetno po nas a ovi sada su iz njegovog šešira. Šešelj ne odustaje od ličnih principa, ovi se izmetnuli, (jer su ambiciozno zlo gladnih očiju).


Verujem da si u pravu, medjutim ja ne uvidjam te nijanse kada su bitange u pitanju. Jedan je manijak iz principa, a drugi iz koristi. OK, u pravu si, ima razlike.

Tako mi i treba kad se petljam u stvari u koje se ne razumem.

isidora.k isidora.k 19:46 07.11.2014

Bonus:Šta sve Zemunac piše tužiocu


Posle najave decenije, nekoliko fatalnih žena, višemesečnih traljavih pokušaja nagodbe ...

Spasao glavu Tomi Nikoliću: Zemunac odrukao Šešelja!


29.06 2010.
Potrešen predsednik Srpske napredne stranke Tomislav Nikolić izjavio je danas da je informaciju o pripremi atentata na njega specijalnom tužiocu dao "Zemunac", koji je rekao i ko je naručio atentat i ime atentatora.


Otkud medijma takva informacija ? Prema iskazu u koji je "Blic" imao uvid ...


5.07 2010.
Tužilaštvo za organizovani kriminal pokušava da rasvetli nepoznate okolnosti ubistva premijera Zorana Đinđića, ubistvo Slavka Ćuruvije, kao i pobunu Jedinice za specijalne operacije i sve aktivnosti zemunskog klana. S tim u vezi, zadovoljan sam informacijama koje smo dobili iz Hrvatske iz razgovora sa "Zemuncem",kao i onima koje smo dobili od "Zemunca" u Srbiji.
Ovaj krivični postupak vodim ja i radimo u skladu sa zakonom i profesionalnim principima, kao i u svim ostalim slučajevima .(tužilac Radisavljević)

Ovde nije problem u monstrumu, već u režimu koji misli da može da koristi monstruma u borbi protiv SNS.


7.07 2010.
Vučić i branioci "Zemunca" , Želimir Čabrilo i Miloš Rasić dogovorili su se da instruišu "Zemunca" da me lažno optuži radi što većeg javnog efekta.( sudnica Haškog tribunala)


9.07 2010.
Zamenik predsednika SNS Aleksandar Vučić zatražio je juče od nadležnih da do ponedeljka utvrde da li je na bilo koji način povezan sa informacijama o atentatu na Tomislava Nikolića. Vučić je rekao da će, ako ne bude ustanovljeno da je povezan s tim, obelodaniti koji je "ministar savetovao" Vojislava Šešelja da kaže da se Vučić sa advokatima "Zemunca" dogovorio da plasira informaciju kako je ubistvo Nikolića naložio lider SRS.


Ovo je politički progon koji lično protiv mene vrši Demokratska stranka i Boris Tadić.


22.04 2014.
Suđenje Tomislavu Nikoliću po privatnoj tužbi Vojislava Šešelja juče je odloženo, jer je predsednik Srbije zatražio izuzeće sudije zbog pristrasnosti. Nikolića je tužen jer je početkom jula 2010. tvrdio da je Šešelj iz Haga naručio njegovo ubistvo i da to nije prvi put da lider radikala iz haškog zatvora naručuje nečije ubistvo.


Nemojte plašiti Vučića na bilo koji način, neće vam uspeti.


7.11 2014.
Premijer Aleksandar Vučić omogućio da Vojislav Šešelj dođe u Srbiju, ali da neće biti dozvoljeno da se destabilizuje Srbija.Ovim je premijer Aleksandar Vučić pokazao svoju veličinu, i da štiti svakog građanina Republike Srbije. Kao državljanin Srbije, svako ima pravo na lečenje i da bude čuvan. Sve pohvale za našeg premijera, tako rade pravi državnici, koji vole svoju zemlju i svoj narod.(ministar Vulin)

Kazna za podstrekivanje ista kao i za izvršenje krivičnog dela.





12.03 2015.
Politička pozadina ubistva predsednika Vlade dr Zorana Đinđića na čekanju ...

prvo tradicionalno godišnje okupljanje "Ćoravih" i miševa .
meehan meehan 03:37 08.11.2014

Re: Bonus

Budući da je to "Međunarodni tribunal za kažnjavanje osoba odgovornih za teška kršenja međunarodnog humanitarnog prava počinjena na području bivše Jugoslavije", teško da će baš bilo koga.


ne bi se ja kladio "protiv" tribunala....lako oni promene naziv, i nadleznost kako teritorijalnu tako i vremensku....
pa valjda je svima jasno da je tribunal sve samo ne ono sto bi trebao da bude.
emsiemsi emsiemsi 07:05 08.11.2014

Re: Bonus

nsarski

...

Tako mi i treba kad se petljam u stvari u koje se ne razumem.


Најлакше се правити луд !
dr.wagner dr.wagner 23:39 06.11.2014

Doček

.... večer

-Mi smo naše iz Haga dočekali sa velikom feštom i par stotina tisuća hiljada ljudi ...
... valjda će i kod vas biti "ludnica" ...


Wagner


reanimator reanimator 07:57 07.11.2014

Re: Doček

Mi smo naše iz Haga dočekali sa velikom feštom i par stotina tisuća hiljada ljudi ...
... valjda će i kod vas biti "ludnica" .

Jok i neće.
Kod nas sve kako običaji nalažu...so, pogača, pokupimo boje koje padaju sa neba..
Ako Vjericu ponese atmosfera, pa odradi stage diving sa balkona, ima da bude ko da je udario asteroid. Roditelji da ostave decu kod kuće, da spasimo šta se spasti može.
predatortz predatortz 11:22 07.11.2014

Re: Doček

Ako Vjericu ponese atmosfera, pa odradi stage diving sa balkona, ima da bude ko da je udario asteroid. Roditelji da ostave decu kod kuće, da spasimo šta se spasti može.





Samo da ne počne striptiz da izvodi.

hajkula1 hajkula1 13:54 07.11.2014

Re: Doček

reanimator
Mi smo naše iz Haga dočekali sa velikom feštom i par stotina tisuća hiljada ljudi ...
... valjda će i kod vas biti "ludnica" .

Jok i neće.
Kod nas sve kako običaji nalažu...so, pogača, pokupimo boje koje padaju sa neba..
Ako Vjericu ponese atmosfera, pa odradi stage diving sa balkona, ima da bude ko da je udario asteroid. Roditelji da ostave decu kod kuće, da spasimo šta se spasti može.



Ali bez par stotina hiljada ljudi. Lako je komšijama, oni očas sakupe za razliku od nas, još nas ima više.
dr.wagner dr.wagner 14:33 07.11.2014

Re: Doček

Pozdrav drugarice i drugovi

-H-1

hajkula1
Ali bez par stotina hiljada ljudi. Lako je komšijama, oni očas sakupe za razliku od nas, još nas ima više.


-Pa kad su naši nevini , ljudi se raznježili ...
... mi smo sad čisti ko suza ...


predatortz

Samo da ne počne striptiz da izvodi.



-Da dođem i ja svojim skromnim prisustvom uveličati skup ... mislim pogotovo
ako če biti striptiza ...

... a tko je ta Vjerica , rodbina ??? ... je li neka mačka ???


W

freehand freehand 14:37 07.11.2014

Re: Doček

... a tko je ta Vjerica , rodbina ??? ... je li neka mačka ???

DA!
Već godinama krasi unutrašnju stranu Renimatorovog garderobnog ormara sa opremom za badminton.
reanimator reanimator 14:38 07.11.2014

Re: Doček

DA!
Već godinama krasi unutrašnju stranu Renimatorovog garderobnog ormara sa opremom za badminton.

Wallpaper Free, wallpaper :) Da je uvek i svuda sa mnom :)
dr.wagner dr.wagner 14:53 07.11.2014

Re: Doček

reanimator

freehand


-Sad sam upisao u Google ...."vjerica šešelj" ...
... nije to valjda ovo ??? ... gđa VR ...

-Mislim da će broj ljudi na dočeku i količina striptiza biti obrnuto proporcionalni

W
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:30 07.11.2014

Re: Doček

-Sad sam upisao u Google ...."vjerica šešelj" ...... nije to valjda ovo ??? ... gđa VR .


Zena mu se zove Jadranka.
meehan meehan 03:40 08.11.2014

Re: Doček

-Mi smo naše iz Haga dočekali sa velikom feštom i par stotina tisuća hiljada ljudi ...
... valjda će i kod vas biti "ludnica" ...

a neeee!!! kod nas je na snazi stednja,nema rasipanja. bice skromno u krugu uze porodice, cak ni kumovi ne dolaze.....
hajkula1 hajkula1 13:23 08.11.2014

Re: Doček

dr.wagner
Pozdrav drugarice i drugovi

-H-1

hajkula1
Ali bez par stotina hiljada ljudi. Lako je komšijama, oni očas sakupe za razliku od nas, još nas ima više.


-Pa kad su naši nevini , ljudi se raznježili ...
... mi smo sad čisti ko suza ...







Yup!

Samo još sitnica, ćirilica.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:44 06.11.2014

Povraćaj

Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.
Ništa se neće desiti i za desetak dana to će biti stara vest koje se nećemo ni sećati.

PS. Kuriozitet je da u danu kad se objavljuje Šešeljev povratak, Vučić u Beogradu prima francuslog premijera i delegaciju od 35 najvećih francuskih kompanija...Dakle, delegaciju iz druge po važnosti zemlje EU na nivou koji sebi nije mogao da priušti niko iz poslednje 4 srpske demokratske vlade.
freehand freehand 23:53 06.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.
Ništa se neće desiti i za desetak dana to će biti stara vest koje se nećemo ni sećati.

PS. Kuriozitet je da u danu kad se objavljuje Šešeljev povratak, Vučić u Beogradu prima francuslog premijera i delegaciju od 35 najvećih francuskih kompanija...Dakle, delegaciju iz druge po važnosti zemlje EU na nivou koji sebi nije mogao da priušti niko iz poslednje 4 srpske demokratske vlade.

Ne znamo Šešeljevo zdravstveno stanje; ali ukoliko mu snaga bude dozvolila čisto sumnjam da će Vučić uspeti da ga baš tako dobro amortizuje da bude nečujan i nevidljiv. Ništa bitno postići neće, ali da će remetiti duševni mir i kućni red - za to se ja ne sekiram.
Što se pak francuske delegacije tiče imali smo i Putina onomad, pa smo morali juče telefonom da ga zovemo.
"Što gore to bolje" mi nije blizak način razmišljanja, dapače, ali jednostavno i najkraće - ne verujem ni u kakve Vučićeve opsene.
qqriq qqriq 23:54 06.11.2014

Re: Povraćaj


Nebojsa Krstic
Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.
Ništa se neće desiti i za desetak dana to će biti stara vest koje se nećemo ni sećati.

PS. Kuriozitet je da u danu kad se objavljuje Šešeljev povratak, Vučić u Beogradu prima francuslog premijera i delegaciju od 35 najvećih francuskih kompanija...Dakle, delegaciju iz druge po važnosti zemlje EU na nivou koji sebi nije mogao da priušti niko iz poslednje 4 srpske demokratske vlade.


odakle sad da počnem?
Hansel Hansel 23:55 06.11.2014

Re: Povraćaj

Зна ли неко када је посета уговорена, још пре назнака да ће Путин доћи, или после? Чини ми се потенцијално занимљивим тај податак.
qqriq qqriq 23:58 06.11.2014

Re: Povraćaj

Ne znamo Šešeljevo zdravstveno stanje; ali ukoliko mu snaga bude dozvolila


ceo mali blog si pisao da zajebavaš vučica i tomu, samo si čekao, tako da nemoj da se zarozavaš nad šešeljevim zdravljem.
qqriq qqriq 23:58 06.11.2014

Re: Povraćaj

..
freehand freehand 00:01 07.11.2014

Re: Povraćaj

qqriq
Ne znamo Šešeljevo zdravstveno stanje; ali ukoliko mu snaga bude dozvolila


ceo mali blog si pisao da zajebavaš vučica i tomu, samo si čekao, tako da nemoj da se zarozavaš nad šešeljevim zdravljem.

Izvini ako sam vređao tvoja osećanja. Nije mi bila namera.
Atomski mrav Atomski mrav 00:02 07.11.2014

Re: Povraćaj

Vučić u Beogradu prima francuslog premijera i delegaciju od 35 najvećih francuskih kompanija...Dakle, delegaciju iz druge po važnosti zemlje EU na nivou koji sebi nije mogao da priušti niko iz poslednje 4 srpske demokratske vlade.


Svaka čast Vučiću, za kratko vreme je uspeo da organizuje posete ruskog predsednika i francuskog premijera, da telefonski razgovara sa američkim potpredsednikom dok se sa nemačkom kancelarkom sastaje na redovnoj bazi. Fino što francuski premijer dovodi sa sobom predstavnike 35 najvećih francuskih kompanija, možda bude i neke koristi od ove posete - što se ovih ostalih spoljnopolitičkih "uspeha" tiče, biće da su na nivou škole jezika - danas ćemo imati diktat iz ruskog, nemačkog, engleskog...
G.Cross G.Cross 00:07 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.
Ništa se neće desiti i za desetak dana to će biti stara vest koje se nećemo ni sećati.

PS. Kuriozitet je da u danu kad se objavljuje Šešeljev povratak, Vučić u Beogradu prima francuslog premijera i delegaciju od 35 najvećih francuskih kompanija...Dakle, delegaciju iz druge po važnosti zemlje EU na nivou koji sebi nije mogao da priušti niko iz poslednje 4 srpske demokratske vlade.


Pa zar ti je tolika frka?
princi princi 00:13 07.11.2014

Re: Povraćaj

Kuriozitet je da u danu kad se objavljuje Šešeljev povratak, Vučić u Beogradu prima francuslog premijera i delegaciju od 35 najvećih francuskih kompanija...Dakle, delegaciju iz druge po važnosti zemlje EU na nivou koji sebi nije mogao da priušti niko iz poslednje 4 srpske demokratske vlade.

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.
qqriq qqriq 00:29 07.11.2014

Re: Povraćaj

Izvini ako sam vređao tvoja osećanja


ma da.

a gospodin si čovek, tek mi sad jasno.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:29 07.11.2014

Re: Povraćaj

princi

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.


Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.



freehand freehand 00:32 07.11.2014

Re: Povraćaj

srdjan.pajic
princi

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.


Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.




Osećaš se ugroženim, neko ti dira u lebensraum ili šta?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:33 07.11.2014

Re: Povraćaj

Ne znamo Šešeljevo zdravstveno stanje; ali ukoliko mu snaga bude dozvolila čisto sumnjam da će Vučić uspeti da ga baš tako dobro amortizuje da bude nečujan i nevidljiv. Ništa bitno postići neće, ali da će remetiti duševni mir i kućni red - za to se ja ne sekiram.
Što se pak francuske delegacije tiče imali smo i Putina onomad, pa smo morali juče telefonom da ga zovemo.

Sad će svi retardirani blogeri da potcenjuju posetu...nego nije ni bitno, nek ništa ne valja što je došao Francuz...sociološki i istorijski je zanimljiv momenat:

Dva čoveka iz iste antievropske stranke...jedan se samoubio boreći se sa globalističkim vetrenačama, drugi nazdravlja premijeru Francuske pošto su pre toga zajedno slušali Marseljezu.

To je ipak loodilo vredno pažnje.
qqriq qqriq 00:33 07.11.2014

Re: Povraćaj

Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.



srdjan.pajic srdjan.pajic 00:37 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
srdjan.pajic
princi

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.


Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.




Osećaš se ugroženim, neko ti dira u lebensraum ili šta?


A, evo i Krletova sardinica se javila.
freehand freehand 00:39 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Ne znamo Šešeljevo zdravstveno stanje; ali ukoliko mu snaga bude dozvolila čisto sumnjam da će Vučić uspeti da ga baš tako dobro amortizuje da bude nečujan i nevidljiv. Ništa bitno postići neće, ali da će remetiti duševni mir i kućni red - za to se ja ne sekiram.
Što se pak francuske delegacije tiče imali smo i Putina onomad, pa smo morali juče telefonom da ga zovemo.

Sad će svi retardirani blogeri da potcenjuju posetu...nego nije ni bitno, nek ništa ne valja što je došao Francuz...sociološki i istorijski je zanimljiv momenat:

Dva čoveka iz iste antievropske stranke...jedan se samoubio boreći se sa globalističkim vetrenačama, drugi nazdravlja premijeru Francuske pošto su pre toga zajedno slišali Marseljezu.

To je ipak loodilo vredno pažnje.

Jeste, samo što smo se nagledali raznih Arapa, nemaca, Britanaca i naslušali i himni i Miljacki i Kale (znači brdo) i prodaje šrafova po londonskim mesarama, pa smo tu gde smo.
A u krasnom smo, onom što se piše malim slovom.
Pa je meni onda nekako baš slatko da im ćaća dođe sa služćbenog puta da ih podseti ko su i šta su, kad ja već ne mogu.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:39 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.
Ništa se neće desiti i za desetak dana to će biti stara vest koje se nećemo ni sećati.

Данашњи Шешељ је карикатура оног некадашњег, као што је то, рецимо, био и Драган Дабић спрам своје праве личности. Не што се он нешто променио -- не, није -- него јер се све друго око њега променило, а он остао исти. Управо због тога.

Тужна фарса од његовог суђења добија овим још тужнији и беднији свршетак, као у најгорем водвиљу: Шешеља су пустили да на слободи умре. Једна бритка и опасна политичка каријера одмотала се од своје дисидентске славе преко кашика и хашке фарсе до болешћу и смрћу стечене слободе.

Јад.
И нека врста сажетог биографског приказа данашње Србије.
sweet64 sweet64 00:40 07.11.2014

Re: Povraćaj

Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.

Mada, štono reče Krle, nemam kristalnu kuglu, mislim da će se ponašanje ove dvojice svesti na ćutanje – nereagovanje. Sakriće se ispod plašta kvaziempatije jer nije pristojno svađati se sa bolesnim čovekom, pa će i iz ovoga izvući za sebe jedno pozitivno brojanje.
freehand freehand 00:41 07.11.2014

Re: Povraćaj

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
princi

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.


Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.




Osećaš se ugroženim, neko ti dira u lebensraum ili šta?


A, evo i Krletova sardinica se javila.

Ček, bre, Pajiću - sad ja tebi kažem da si (jedna od) Vučićeva pantljičara i to onda vodi u verbalni sukob - zašto? Stvarno nema razloga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:42 07.11.2014

Re: Povraćaj

Француска је дошла најпре да овде заради паре.
Метро и аеродром су у игри.

Ипак, занимљива ствар: проказани Вучић јесте премијер са најбољим посетама од свих досадашњих.
freehand freehand 00:44 07.11.2014

Re: Povraćaj

као што је то, рецимо, био и Радован Дабић спрам своје праве личности

Radovan je Karadžić, Dabić je Dragan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 07.11.2014

Re: Povraćaj

Jeste, samo što smo se nagledali raznih Arapa, nemaca, Britanaca i naslušali i himni i Miljacki i Kale (znači brdo) i prodaje šrafova po londonskim mesarama, pa smo tu gde smo.
A u krasnom smo, onom što se piše malim slovom.

Putin je ovde bio svojim poslom. Došao na 6 sati...Francuz došao na dva dana, sa impresivno velikom delegacijom.

To je imbecilima kojima blog b92 obiluje izuzetno dobar povod da se klibere, ali poseta je vrlo značajna i nesvakidašnja. Trebalo bi da čovek bude ozbiljan baksuz i/ili glupak pa da to negira.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:47 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
као што је то, рецимо, био и Радован Дабић спрам своје праве личности

Radovan je Karadžić, Dabić je Dragan.

Хвала, исправићу.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:47 07.11.2014

Re: Povraćaj

Mada, štono reče Krle, nemam kristalnu kuglu, mislim da će se ponašanje ove dvojice svesti na ćutanje – nereagovanje. Sakriće se ispod plašta kvaziempatije jer nije pristojno svađati se sa bolesnim čovekom, pa će i iz ovoga izvući za sebe jedno pozitivno brojanje.

Apsolutno tačno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:50 07.11.2014

Re: Povraćaj

Француска је дошла најпре да овде заради паре.

Ali je zato Putin došao zato što nas voli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:52 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Француска је дошла најпре да овде заради паре.

Ali je zato Putin došao zato što nas voli.

Наравно.
Све империје су исте: оне друге воле само као своју служинчад и поданике.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:57 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Француска је дошла најпре да овде заради паре.

Ali je zato Putin došao zato što nas voli.

Наравно.
Све империје су исте: оне друге воле као своју служинчад и поданике.

Celokupna svetska diplomatija služi da bi države zaradile pare.

Dobra stvar u poseti Francuza koji žele da zarade pare, jeste to što da bi oni zaradili pare, mi moramo da budemo u stanju da im platimo (recimo taj metro)...Ako mi budemo u stanju da im platimo metro, i ako metro bude izgrađen...to je jako dobra vest za Srbiju...n'est pas?
freehand freehand 01:03 07.11.2014

Re: Povraćaj

Putin je ovde bio svojim poslom. Došao na 6 sati...Francuz došao na dva dana, sa impresivno velikom delegacijom.

Pa i Francuz je ovde svojim poslom. Posle najave da na doboš idu Telekom i EPS verovatno će ih biti još, sa raznih strana.
Niti znam niti mogu da procenim sastav i težinu francuske delegacije, ali ono što znam jeste da su ovde bile i američke delegacije, i kineske delegacije, i ruske delegacije i nemačke delegacije.
A da nam je budžetski deficit ogroman, da imamo pad BDP, da je pad industrijske proizvodnje 15 procenata, da caruje strašan diletantizam uvezan sa epskom demagogijom i da se bolji život očekuje 2016. iako je najavljivan za 2014. a sve to uz blasfemičnu gomilu laži koja na nas sipa sa svih strana, pošto se medijska scena pretvorila u jedan veliki Pink i jedan veliki Informer.
Meni je drago što si ti optimista i što si u stanju da pojmiš tu sjajnu metamorfozu našeg Juraje Hipa, ali kad god sam i ja to pokušao narečeni bi izveo neki Feketić ili Mercedes, ili neki od svojih šou programa sa lagarijama za decu i šabane.
Te - nije teško zaključiti - meni ta njegova krptometamorfoza baš ne imponuje.
Pa sam sa priličnom dozom letargije sad spreman i da nešto simpatija poklonim ćaći, a ne lažljivom i prevrtljivom beskrupuloznom čedu.

mirelarado mirelarado 01:11 07.11.2014

Re: Povraćaj

Cenim da Šešeljev povraćaj u maticu nema nikakvog značaja, bio bolestan, bio zdrav.
Ništa se neće desiti i za desetak dana to će biti stara vest koje se nećemo ni sećati.


И ја мислим да је тако. Не треба сметнути с ума да у Србији народ има памћење винске мушице, те је и Шешељева, бљак, харизма дааавно ишчезла из памћења, чак ни његове евентуалне бомбастичне изјаве о нечему од пре десет година тешко да могу да изазову било какву реакцију. Овај двојац на власти,некадашњи сателити који нису смели ни да зуцну без његовог одобрења, сада су моћници. Баш их брига. Шешељев највећи домет ионако је одувек био фарсичног карактера.
princi princi 01:13 07.11.2014

Re: Povraćaj

sardinica

Sarmica.
oskar-z-wild oskar-z-wild 01:16 07.11.2014

Re: Povraćaj

Шешељев највећи домет ионако је одувек био фарсичног карактера.


Najveći domet, Republika Srpska?

у Србији народ има памћење винске мушице,
još jedan povraćaj?
mirelarado mirelarado 01:21 07.11.2014

Re: Povraćaj

Najveći domet, Republika Srpska?


Мислила сам на његову политичку улогу у Србији.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:23 07.11.2014

Re: Povraćaj

Pa sam sa priličnom dozom letargije sad spreman i da nešto simpatija poklonim ćaći,

Čime je on tu simpatiju zaslužio? Daj jednu stvar barem.
freehand freehand 01:33 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
Pa sam sa priličnom dozom letargije sad spreman i da nešto simpatija poklonim ćaći,

Čime je on tu simpatiju zaslužio? Daj jednu stvar barem.

Recimo da bi empatija bila ispravan izraz, a zaslužio je i hrabrošću i istrajnošću u sudskom a kvazipravnom procesu u kome pokušavaju da ga samelju 11 godina, i sadašnjim zdravstvenim stanjem, i najviše time što je bezopasan i po mene i po društvo, dočim su mu kumovi i otpali anđeli na putu da ovu zemlju potpuno razvale, pošto su to sa društvom već uspeli. Sa naglaskom na Modernizatoru i novom Đinđiću.
P.S.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:40 07.11.2014

Re: Povraćaj

Recimo da bi empatija bila ispravan izraz, a zaslužio je i hrabrošću i istrajnošću u sudskom a kvazipravnom procesu u kome pokušavaju da ga samelju 11 godina, i sadašnjim zdravstvenim stanjem, i najviše time što je bezopasan i po mene i po društvo, dočim su mu kumovi i otpali anđeli na putu da ovu zemlju potpuno razvale,

On je, Šešelj, do odlaska u Hag Srbiju razvaljivao na svaki zamisliv način, i bukvalno, i mentalno.

Potom je izveo 12-ogodišnji performans u nekom svom stuporu samodestrukcije i besmisla.

Marina Abramović je za njega malo dete.
jkt2010 jkt2010 02:13 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
čisto sumnjam da će Vučić uspeti da ga baš tako dobro amortizuje
U ovom slucaju Vucic sasvim komotno moze da kaze da su sve prethodne vlade usrale motku jer nisu nista uradile da zastite prava ovog srpskog gradjanina. I da ne slaze.

A nama ostalima bi prioritet trebalo da bude da se ovakvo maltretiranje nasih gradjana vise nikad ne ponovi. Jer u suprotnom nemam pojma za koji qrac nam treba drzava?
freehand freehand 02:18 07.11.2014

Re: Povraćaj

On je, Šešelj, do odlaska u Hag Srbiju razvaljivao na svaki zamisliv način, i bukvalno, i mentalno.

Jeste, i u tome su mu i Nikolić i Vučić zdušno pomagali, a to što su njih dvojica izveli za ove dve i po godine on nikada nije izveo. I to prvenstveno Vučić jer se master Nikolić fokusirao na fikusiranje i uživanje u poačstima, govorancijama pred UN, vođenju prve dame u šopinge i deljenju kolajni.
Ako ćemo o razvaljivanju. Svih struktura i svih segmenata.

Potom je izveo 12-ogodišnji performans u nekom svom stuporu samodestrukcije i besmisla.

Njegov je performans njegova stvar, ali je taj performans izvođen pred jednim nakaznim pravnim provizorijumom, koji ni takav kakav je nije bio u stanju ni da ga valjano optuži, ni da mu pošteno namesti bar lažne dokaze, kamoli da ga osudi.
Da se ponovim i ovde:
svaka čast Aleksandru Vučiću što je za samo dve i po godine uspeo i od Šešelja da napravi čiču prema kome je moguće iskazati emociju.
Tu svakako ne treba zaboraviti ni svesrdnu pomoć Tribunala, naravno. Ne može ni Vučić sve sam.
princi princi 02:49 07.11.2014

Re: Povraćaj

Dobra stvar u poseti Francuza koji žele da zarade pare, jeste to što da bi oni zaradili pare, mi moramo da budemo u stanju da im platimo (recimo taj metro)...Ako mi budemo u stanju da im platimo metro, i ako metro bude izgrađen...to je jako dobra vest za Srbiju...n'est pas?

Biljo! Dragec! Vratite se, sve vam je oprosteno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:54 07.11.2014

Re: Povraćaj

U ovom slucaju Vucic sasvim komotno moze da kaze da su sve prethodne vlade usrale motku jer nisu nista uradile da zastite prava ovog srpskog gradjanina. I da ne slaze.

Ja se lično mnogo više sekiram za prava građana koje je uništio taj srpski građanin pre nego što je dospeo u Hag.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:56 07.11.2014

Re: Povraćaj

Njegov je performans njegova stvar, ali je taj performans izvođen pred jednim nakaznim pravnim provizorijumom, koji ni takav kakav je nije bio u stanju ni da ga valjano optuži, ni da mu pošteno namesti bar lažne dokaze, kamoli da ga osudi.

Baš bi mene bilo briga i za njega i za Tribunal, da svojim ponašanjem nije potvrdio stereotip o Srbima kao poludelim šovinistima i zločincima.
jkt2010 jkt2010 03:11 07.11.2014

Re: Povraćaj

Nebojsa Krstic
U ovom slucaju Vucic sasvim komotno moze da kaze da su sve prethodne vlade usrale motku jer nisu nista uradile da zastite prava ovog srpskog gradjanina. I da ne slaze.

Ja se lično mnogo više sekiram za prava građana koje je uništio taj srpski građanin pre nego što je dospeo u Hag.

Super. Taman da je najgori opet ima gradjanska prava kao i ti i ja. Drzava je duzna da stiti svoje gradjane. Ako ti pristajes da te drzava stiti kao sto je njega onda imamo razlicita ocekivanja sta drzava treba da radi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:28 07.11.2014

Re: Povraćaj

Super. Taman da je najgori opet ima gradjanska prava kao i ti i ja. Drzava je duzna da stiti svoje gradjane. Ako ti pristajes da te drzava stiti kao sto je njega onda imamo razlicita ocekivanja sta drzava treba da radi.

Iskreno, zabole me dupe za prava bilo kog štićenika Trubunala u Hagu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 04:29 07.11.2014

Re: Povraćaj

A ja mislim da je u komentarima, bar u ovom thread-u na koji se javljam, da izvinite sve go ludak, da ne kažem budala (čast izuzecima).
Mislim, pristojnost nalaže to ludak, pošto to ipak može da uključi i nešto pameti i kreativnosti, ali ako ćemo iskreno, reč budala daje mnogo bolji opis.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:01 07.11.2014

Re: Povraćaj

princi
Dobra stvar u poseti Francuza koji žele da zarade pare, jeste to što da bi oni zaradili pare, mi moramo da budemo u stanju da im platimo (recimo taj metro)...Ako mi budemo u stanju da im platimo metro, i ako metro bude izgrađen...to je jako dobra vest za Srbiju...n'est pas?




Biljo! Dragec! Vratite se, sve vam je oprosteno.


Ma i dete Pocesta da nam se smiluje, bilo bi dovoljno.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 06:36 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
Recimo...


emsiemsi emsiemsi 06:42 07.11.2014

Re: Povraćaj

freehand
srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
princi

:))))))))))))))), sine, ovaj Krle do balcaka. Svaka cast.


Ja sve pokušavam da pročitam izmedju redova neko fino podjebavanje, ali mi ne polazi za rukom. Ne mogu da verujem da je ovako ušao, brate, ko Alien.




Osećaš se ugroženim, neko ti dira u lebensraum ili šta?


A, evo i Krletova sardinica se javila.

Ček, bre, Pajiću - sad ja tebi kažem da si (jedna od) Vučićeva pantljičara i to onda vodi u verbalni sukob - zašto? Stvarno nema razloga.

Кажи му !
Шта се устручаваш !?
emsiemsi emsiemsi 06:48 07.11.2014

Re: Povraćaj

princi
Dobra stvar u poseti Francuza koji žele da zarade pare, jeste to što da bi oni zaradili pare, mi moramo da budemo u stanju da im platimo (recimo taj metro)...Ako mi budemo u stanju da im platimo metro, i ako metro bude izgrađen...to je jako dobra vest za Srbiju...n'est pas?

Biljo! Dragec! Vratite se, sve vam je oprosteno.

Хихихихихи !
emsiemsi emsiemsi 06:49 07.11.2014

Re: Povraćaj

jkt2010
Nebojsa Krstic
U ovom slucaju Vucic sasvim komotno moze da kaze da su sve prethodne vlade usrale motku jer nisu nista uradile da zastite prava ovog srpskog gradjanina. I da ne slaze.

Ja se lično mnogo više sekiram za prava građana koje je uništio taj srpski građanin pre nego što je dospeo u Hag.

Super. Taman da je najgori opet ima gradjanska prava kao i ti i ja. Drzava je duzna da stiti svoje gradjane. Ako ti pristajes da te drzava stiti kao sto je njega onda imamo razlicita ocekivanja sta drzava treba da radi.

Не разуме то саветник !
То није била његова агенда. Он се бавио маркетингом.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana