Život

Samo ne talasaj

verauskokovic RSS / 06.11.2014. u 09:36

        Kažu da iskusni prodavci automobila već na prvi pogled znaju koji model će privući kog kupca. Tako, „brze mašine" kupuju muškarci mlađi od trideset godina. Oni prednost daju atraktivnom dizajnu, koji će privlačiti poglede svih, naročito pripadnica lepšeg pola. Ulaskom u mirniji perod života, dakle posle tridesete, odlučuju se prvenstveno za udobna i sigurna kola koja ih neće izneveriti na putu, i u koja će moći da spakuju sve što im je potrebno - dečja sedišta i kolica, sportske rekvizite i prtljag svih članova porodice.

       Međutim, ljubav prema brzim kolima najčešće ne umire. Ponovo se javlja negde oko četrdesetog rođendana. Prema nekim statistikama u SAD i zemljama zapadne Evrope, male sportske automobile najčešće kupuju pripadnici snažnijeg pola između 40 i 50 godina. Psiholozi koji su vršili ovo istraživanje smatraju da je razlog to što sredovečni muškarci, za razliku od većine mladića, mogu finansijski sebi da priušte „besna kola", a odlučuju se za njih pre nego za porodične limuzine pod uticajem „druge mladosti".

       Brza kola su samo jedan od simptoma takozvane krize četrdesetih. Mene brzi automobili ne fasciniraju, radije rangiram po boji i dizajnu. Kada su žene u pitanju, i dalje mislim da s godinama ide kraća kosa i duža suknja. Nije baš ni da sam iznenada počela da otkrivam čari solarijuma i ekstremnih sportova, doduše njih i ne mogu da praktikujem. Ne pustošim butike sa „fensi" garderobom, niti za svaku novu boru sebe častim novim parom cipela. Dobro, možda ponekad. Priznajem još, da u kulturi koja na pijedestal stavlja mladost i lepotu, vodim neravnopravnu borbu sa gravitacijom i kazaljkom na vagi. No, nije to ono što mi izaziva nemir i zbog čega mislim da me drma kriza četrdesetih.

       I najveći broj mojih prijatelja je u kasnim tridesetim i ranim četrdesetim godinama. Gledam sve te ljude koji rade od jutra do mraka i pitam se: ko su vlasnici njihovih života? Da li su oni sami?

      

 

 

 

 

 

 

       Čini mi se da je za celu generaciju karakteristično: „Ne talasaj! Ćutanje  je zlato!" I pitam se: Živimo li u snovima? A opet, sanjamo li dovoljno često?

       S druge strane odrastali smo uz izreke: „U nadi je spas", „Ne lipši magarče do zelene trave". Radi i ne talasaj, jer može da bude i gore. Pitam se ko je posejao seme straha i zašto se toliko plašimo da život uzmemo u svoje ruke? Zašto se toliko plašimo promene?  Zbog neuspeha ili zbog uspeha?

       Znam da su četrdesete starost mladosti, ali i mladost starosti.  I pored  toga se pitam: šta ja to hoću od života? Tražim li preko hleba pogaču?

Atačmenti



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 09:56 06.11.2014

Mocvara

Zašto se toliko plašimo promene?


Mene je zivot naucio da je jedini nacin da se ostane isti (dosledan sebi) stalno menjanje sebe.

Do pre nekoliko godina kad dodjem u Beograd bih otisao u staru firmu i sretao ljude u istim kancelarijama u kojim sam ih ostavio pre 15 godina.

Interesantno , oni misle da sam se ja promenio.


Pravo je pitanje "Zasto". ne znam odgovor, ovo svako treba da odgovori za sebe.
verauskokovic verauskokovic 10:49 06.11.2014

Re: Mocvara

Da, močvara je baš adekvatna reč, za okruženje.

Interesantno mi je to što se toliko priča o promenama, i baš često čujem: "Samo je promena izvesna.", medjutim premene nas plaše. U stvari nisam baš na najbolji način postavila pitanje, nije pitanje zašto, već šta možemo da uradimo da pobedimo seme straha?
sweet64 sweet64 11:47 06.11.2014

Zato

Pitam se ko je posejao seme straha i zašto se toliko plašimo da život uzmemo u svoje ruke? Zašto se toliko plašimo promene?


Ako se pitaš u okviru zemlje Srbije, onda je odgovor jasan. Razni direktori, političari, nosioci vlasti, svi oni koji imaju mogućnosti ovlašćenja i povlastica ali bez naročite odgovornosti, korisnici raznih beneficija koje bi grčevito branili ako bi im se ugrozile sve te privilegije.
Kao kada bi isto to pitanje postavili zatvorenicima ili ljudima u getu , sa ograničenom mogućnošću kretanja. Kako uzeti život u svoje ruke. Nažalost se sva ta normalna pitanja svode na politiku.
Odličan kontraprimer je neko ko se usudio – odlučio i otišao napolje. Ličnosti koje imaju vrlo mali prostor manipulacije u okviru svog karaktera prosto procvetaju. Sve u njima i na njima odiše promenama, svežinom a sve to im je omogućio bolji ili bolje rečeno normalan ambijent za život i rad.
G.Cross


Ovo je ujedno odgovor i G.Crossu kome nije jasno kako su se njegove kolege uparložile. Probaj da zamisliš sebe da si ostao. S obzirom na to kada si otišao... Ne, ne, ipak ne možeš ni da zamisliš.
verauskokovic verauskokovic 13:53 06.11.2014

Re: Zato

Odličan kontraprimer je neko ko se usudio – odlučio i otišao napolje

Odlazak iz zemlje jeste primer uzimanja stvari u sopstvene ruke. Znam i primere ljudi koji si i u ovoj zemlji uzeli stvari u svoje ruke. Kako samo da ih bude više?
G.Cross G.Cross 14:04 06.11.2014

Re: Zato

Ne, ne, ipak ne možeš ni da zamisliš.


Istina, ne mogu.

Secam se da sam imao grozan osecaj u stomaku , ako sada ne odem protracicu ceo zivot.

Negde sam citao da postoje dve vrste ljudi, jedni koji misle kratkorocno a drugi dugorocno.

Oni koji misle samo o sutra su ostali (naravno ovo je netacna generalizacija) .

Nisam siguran da se ovo moze nauciti, pre je karakterna osobina.

Long-term orientation exists when you are focused on the future. You are willing to delay short-term material or social success or even shot-term emotional gratification in order to prepare for the future. If you have this cultural perspective, you value persistence, perseverance, saving and being able to adapt.

Short-term orientation exists when you are focused on the present or past and consider them more important than the future. If you have a short-term orientation, you value tradition, the current social hierarchy, and fulfilling your social obligations. You care more about immediate gratification than long-term fulfillment.

You should note that long-term orientation and short-term orientation addresses the differences in cultures regarding how they view time and the importance of the past, present and the future. Cultures demonstrating a short-term orientation will be more concerned with the past and present and will focus their efforts and beliefs on matters related to the short-term, while cultures demonstrating a long-term time orientation will be more concerned with the future and focus their efforts on future orientated goals.

http://education-portal.com/
Jaril Jaril 14:22 06.11.2014

Re: Zato

Nisam siguran da se ovo moze nauciti, pre je karakterna osobina.

Mоже се увежбати. Детаљније о времену има на овом линку:

http://www.thetimeparadox.com/
G.Cross G.Cross 14:40 06.11.2014

Re: Zato

Mоже се увежбати


Ovo je i tacno i nije, zahteva detalje u koje ne verujem da mozemo da idemo na Blogu.

Kriticni "trigger" je Stres, pod kojim se obicno vracamo prvobitim obrascima ponasanja.

A Stresa, hvala Bogu koliko hoces.

Disclaimer: Nisam Psiholog, samo sam treniran kako misliti i ponasati se pod stresom, tako da mozda i nisam u pravu.



sweet64 sweet64 16:42 06.11.2014

Re: Zato

Znam i primere ljudi koji si i u ovoj zemlji uzeli stvari u svoje ruke.

Što se ovog tiče, preko je to apsolutni a kod nas ipak relativan pojam. Ne možeš imati apsolutne poluge upravljanja ni svog sopstvenog života. Sve su uspeli da zaprljaju, na sve da stave svoju šapu. Čak i kod zanimanja koja se potpuno baziraju na ličnom znanju, sposobnosti, i veštinama, npr slikar. Tu su odmah prateće stvari poput plasmana, reklame, izložbenog prostora, menadžera... Ne možeš nigde uspeti ako se ne pajtaš, ako se i sam bar malo ne uprljaš.
verauskokovic verauskokovic 08:31 07.11.2014

Re: Zato

Nisam siguran da se ovo moze nauciti, pre je karakterna osobina.

Možda nije lako naučiti, mislim da je moguće ako neko želi.
verauskokovic verauskokovic 08:33 07.11.2014

Re: Zato

Ne možeš nigde uspeti ako se ne pajtaš, ako se i sam bar malo ne uprljaš.


Pusti me bar da sanjam.
dr.wagner dr.wagner 12:44 06.11.2014

Slalom

.... jutro

-Ne znam jesam li pozitivni ili negativni primjer , ali ja sam cijeli (dobro , gotovo
cijeli) život "mijenjao" ....
... i zanimanja i škole ... i žene i aute ... čak i političko opredjeljenje ...

-Većina ljudi , većinu vremena i u većini situacija misli za sebe da su (više nego)
dovoljno pametni , dorasli problemu i sposobni više nego drugi (bar većina drugih) ...
... ali , u dubini duše su svjesni svojih ograničenja i iz toga proizlazi strah od
nečeg novoga , od ponovnog izlaska na "čistinu" ...
-Naravno , ja nisam takav ... ja baš uvijek mislim da sam bolji i zato sam
radio koliko je bilo moguće (a i pristojno) sve po svom ...

-Jedino što sam se uvijek sklanjao budalama sa puta ...

... ne zbog straha , već zbog komfora ...


Wagner
verauskokovic verauskokovic 14:01 06.11.2014

Re: Slalom

... dan

-Ne znam jesam li pozitivni ili negativni primjer , ali ja sam cijeli (dobro , gotovo
cijeli) život "mijenjao" ....


Pozitivan

... i zanimanja i škole ... i žene i aute ... čak i političko opredjeljenje ...


Skoro je drugarica moje sestre napustila "dobar posao" i kaže:"Bilo je krajnje vreme da napustim posao i vidim šta ću da budem kad ostarim, kad već nisam imala dobru viziju toga sta želim da budem kad porastem."
hajkula1 hajkula1 22:37 07.11.2014

Re: Slalom

dr.wagner
.... jutro

Wagner



Dr.W


-Jedino što sam se uvijek sklanjao budalama sa puta ...

... ne zbog straha , već zbog komfora ...



I to je strah, samo maskiran.
dr.wagner dr.wagner 14:21 08.11.2014

Re: Slalom

Pozdrav moje dame


verauskokovic


hajkula1

I to je strah, samo maskiran.


-Ma nije strah ... čak je to i problem što nema straha ...

-Bilo je dosta slučaja kada sam ušao u "klinč" .... nije se moglo izbjeći ...
.... ali znate mene ...


W
verauskokovic verauskokovic 14:26 08.11.2014

Re: Slalom

dr.wagner
Pozdrav moje dame

verauskokovic

hajkula1I to je strah, samo maskiran.-Ma nije strah ... čak je to i problem što nema straha ...-Bilo je dosta slučaja kada sam ušao u "klinč" .... nije se moglo izbjeći ....... ali znate mene ... W


a jel smem da pitam, čega se plašiš?
dr.wagner dr.wagner 18:04 08.11.2014

Re: Slalom

verauskokovic
a jel smem da pitam, čega se plašiš?


-Možda nekih stvari koje bi se mogle dogoditi , a na koje ne mogu utjecati ...
... i osim tih crnih scenarija mislim da ne postoji više ništa što je vrijedno spomena

-Kako je farmaceutska industrija napredovala , više nemam straha ni od
budućnosti ( tj. starenja ) ....


W
verauskokovic verauskokovic 18:55 08.11.2014

Re: Slalom

dr.wagner

verauskokovica jel smem da pitam, čega se plašiš?-Možda nekih stvari koje bi se mogle dogoditi , a na koje ne mogu utjecati ...... i osim tih crnih scenarija mislim da ne postoji više ništa što je vrijedno spomena-Kako je farmaceutska industrija napredovala , više nemam straha ni od budućnosti ( tj. starenja ) .... W


OK ....V
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:58 06.11.2014

Iskreno rečeno

Znam da su četrdesete starost mladosti, ali i mladost starosti. I pored toga se pitam: šta ja to hoću od života? Tražim li preko hleba pogaču?


Mislim da je bolje pitati se šta život hoće od mene? Da bi se na to pravilno odgovorilo treba biti prvo svestan sebe kao slučajne biološke jedinke ovog kosmosa.

Onda lepo shvatiš da je za održanje sebe kao biološke jedinke potrebna hrana i smeštaj. Da bi se održala što duže u životu statistika pokazuje da su potrebne dve stvari dobra hrana i dobar smeštaj. Da bi zadovoljila ta dva uslova na OVOJ planeti potrebne su ti PARE. Što više para, to si zdravija.

Svo ostalo mudrovanje je čist luksuz ili gubljenje vremena.

Što se tiče starosti i mladosti - nisam upoznao još ikoga (osim sebe) ko realno doživljava svoje godine pre osamdesetdruge godine.
verauskokovic verauskokovic 13:01 07.11.2014

Re: Iskreno rečeno

Što se tiče starosti i mladosti - nisam upoznao još ikoga (osim sebe) ko realno doživljava svoje godine pre osamdesetdruge godine.


Kakva je to starost sa 82. godine?
Ribozom Ribozom 22:33 06.11.2014

kako god

...se kriza srednjih godina manifestovala kod mene, u jedno sam siguran, mojoj lepsoj polovini se nece svideti.
verauskokovic verauskokovic 08:35 07.11.2014

Re: kako god

Ribozom
...se kriza srednjih godina manifestovala kod mene, u jedno sam siguran, mojoj lepsoj polovini se nece svideti.


Baš me zanima kakva je veza iumedju krize srednjih godina i lepše polovine? :
Ribozom Ribozom 21:22 07.11.2014

Re: kako god

Zar nije ocigledna
grimiteska grimiteska 11:40 07.11.2014

"Pitam se ko je posejao seme straha... "

Pa sjeme straha su posijali isti oni koji su posijali i nas same. Roditelji. "Ćuti dok stariji govori", "Nemaš ti pojma o životu", "Ne protivurječi nastavniku - on je uvijek u pravu", "Ćuti i uči, ne raspravljaj se" (čitaj: ne razmišljaj, ne analiziraj ,ne "izvodi", samo slušaj). Od malih nogu smo naučeni da su uvijek neki drugi ljudi negdje "gore" i da se u njih "ne dira".
A onda smo naučenu zatvorenu logiku ponijeli sa sobom iz djetinjstva u mladost i kanimo ostariti s njom s vječitom prijetnjom iznad glave da "može i gore".
Može li?
Mada, nove generacije su malo drugačije. Oni "nikako NE ćute dok stariji govore", "Protivurječe svima, raspravljaju se" i misle da itekako znaju sve o životu...
Sad, da li je lakše plašiti se pa ćutati ili srljati pa pasti?
Najbolje bi bilo u svemu pronaći pravu mjeru! A upravo to je po meni ono najteže.
verauskokovic verauskokovic 12:04 07.11.2014

Re: "Pitam se ko je posejao seme straha... "

"Ćuti dok stariji govori", "Nemaš ti pojma o životu", "Ne protivurječi nastavniku - on je uvijek u pravu", "Ćuti i uči, ne raspravljaj se" (čitaj: ne razmišljaj, ne analiziraj ,ne "izvodi", samo slušaj). Od malih nogu smo naučeni da su uvijek neki drugi ljudi negdje "gore" i da se u njih "ne dira".


hijerarhija od malih nogu.
grimiteska grimiteska 12:28 07.11.2014

Re: "Pitam se ko je posejao seme straha... "



hijerarhija od malih nogu.

Da, da.
Pamtan, pametniji, tata moj. A i ovaj superlativ otvara izvjesnu dilemu: da li je tata „naj“, zato što me je naučio da slijepo slijedim kojekakve hijararhije u društvu ili je „naj“ zato što je „moj“ pa to ja superiorno namećem sopstveni ego ostalima...
verauskokovic verauskokovic 12:57 07.11.2014

Re: "Pitam se ko je posejao seme straha... "

Pamtan, pametniji, tata moj.


Da može da ostane na tati bilo bi super, nego se pretvara u:
- Pamtan, pametniji, ....


grimiteska grimiteska 13:43 07.11.2014

Re: "Pitam se ko je posejao seme straha... "

Da može da ostane na tati bilo bi super, nego se pretvara u:
- Pamtan, pametniji, ....


Upravo to. U metafori je i problem :)

Doduše, nama u CG je jedan drugi pridjev posebno "mio". Samo što kad je o tom pridjevu riječ, nema nikakve svrhe za komparacijama. Ne odmičemo dalje od pozitiva. Ništa miliji, ništa najmiliji...
verauskokovic verauskokovic 13:19 08.11.2014

Re: "Pitam se ko je posejao seme straha... "

grimiteska
Da može da ostane na tati bilo bi super, nego se pretvara u:- Pamtan, pametniji, .... Upravo to. U metafori je i problem :)Doduše, nama u CG je jedan drugi pridjev posebno "mio". Samo što kad je o tom pridjevu riječ, nema nikakve svrhe za komparacijama. Ne odmičemo dalje od pozitiva. Ništa miliji, ništa najmiliji...


Misliala sam da se u CG najčešće koristi superlativ?
grimiteska grimiteska 12:04 11.11.2014

Re: "Pitam se ko je posejao seme straha... "

Misliala sam da se u CG najčešće koristi superlativ?


Pa, kada je riječ o pridjevu "milo" nema potrebe za ikakvim superlativima.
G.Cross G.Cross 12:28 07.11.2014

PP

Vera, poslao sam ti PP
verauskokovic verauskokovic 12:59 07.11.2014

Re: PP

G.Cross
Vera, poslao sam ti PP


Nema šta, imaš mudru ženu.

8c_competizione 8c_competizione 20:19 07.11.2014

kao prvo ...

... Vera evo jedan



za izbor slike auta!
verauskokovic verauskokovic 13:20 08.11.2014

Re: kao prvo ...

8c_competizione
... Vera evo jedanza izbor slike auta!


Dizajn je presudio. Boja mi baš i nije omiljena.
8c_competizione 8c_competizione 15:32 08.11.2014

Re: kao prvo ...

nadam se da ova boja vise odgovara?

verauskokovic verauskokovic 16:08 08.11.2014

Re: kao prvo ...

8c_competizione
nadam se da ova boja vise odgovara?


Da, ova boja mi mnogo više odgovara.
8c_competizione 8c_competizione 23:18 08.11.2014

Re: kao prvo ...

Da, ova boja mi mnogo više odgovara.



jos samo da naberemo negde po 200k keka, pa da si priustimo po jedan

ti uzmi crni, a ja cu ovaj crveni, deal?
zilikaka zilikaka 14:52 09.11.2014

Re: kao prvo ...

verauskokovic

8c_competizionenadam se da ova boja vise odgovara?

Da, ova boja mi mnogo više odgovara.



Da se ja nešto pitam, zabranila bih pre svega sve nijanse sive, a odmah zatim i crne i sve jako tamne boje auta.

Prve što se teško uočavaju na drumu, a druge što su primer za rasipanje energije zbog hira.
To dok oladiš leti....
verauskokovic verauskokovic 18:10 09.11.2014

Re: kao prvo ...

To dok oladiš leti....


onda boja "slonove kosti".
hajkula1 hajkula1 22:32 07.11.2014

Eh, promene


Najteže su one na koje ne mogu da utičem, nego moram da ih prihvatim.

Nisam odrastala u autoritarnoj porodici. Baka je savetovala, oćuti, prećuti, pusti... dok je tata na razne načine podsticao buntvnika, otporaša u meni. Trebalo je da se pridržavam samo par pravila koje sam (izabrala) prihvatila kao podrazumevajuće, normalno. Zato sam imala probleme u školama, na poslu... Veoma rano, brzo i lako sam skapirala da ko laže, postaje zatvorenik, ukida sam sebi slobodu. S godinama kapiram, da ne moram baš uvek sve da kažem, bakin savet, prećuti.

verauskokovic verauskokovic 13:36 08.11.2014

Re: Eh, promene

hajkula1
Najteže su one na koje ne mogu da utičem, nego moram da ih prihvatim.


Ako na ništa drugi nekako mislim da mogu da utičimo na to na koji način stvari vidim i kako ću da ih prihvatam.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:00 07.11.2014

Stvari imaju onakav izgled

kakav im dadne naša duša (J. Dučić).


Dobar tekst.

Pokrenute su mnoge stvari, za koje se obično kaže da "teraju na razmišljanje".
Sa dosta njih ja se uglavnom slažem, ali sebi dozvoljavam da se ponegde udaljim.

... i zašto se toliko plašimo da život uzmemo u svoje ruke?

Ja koji sam se malo bavio Dalekim istokom, ovo doživljavam kao suviše evrocentrično. Istočnjaci bi rekli: uzeti život u svoje ruke, čemu?

Ovde prvenstveno mislim na japanski zen, koji nikako ne bi preporučio tako nešto, već insistira na spontanosti življenja.
Naglasak je na postizanju unutrašnjeg mira, na spokoju. (Preterana ambicioznost, naglašeno nastojanje da se sve drži u rukama vodi - stresu!)

Dobro, nismo mi Japanci, ali od svakoga i svih se nešto može uzeti, odnosno shvatiti koliko-toliko.

... Znam da su četrdesete starost mladosti, ali i mladost starosti.

Neću biti mnogo pametan ako kažem da ima ljudi koji su stari već u tridesetim, a ima onih koji se u pedesetim osećaju i ponašaju mladoliko, bez foliranja. Dakle, relativno je, ali konkretno mislim da su četrdesete još uvek - mladost (neki moji drugari se tek u tim godinama žene!), he, he, he...


Na Peščaniku sam naleteo na jedan zanimljiv esej Dubravke Ugrešić (Muški rukopis).

Dobro, okosnica eseja jeste feministička, još jedan (nikada toga nije dosta) vapaj da se više radi na ravnopravnosti između polova, ali usput ima puno drugih dobrih stvari.

Ovo pominjem zato što mi je palo u oči da, recimo, Dubravka govori i o strahu žene od starenja, pa me je nasmejala kada je zapisala, parafraziram, da je muškarcu (kada zađe u određene godine, valjda) potrebna vijagra a ženi - plastični hirurg!

Ta naizgled jednostavna konstatacija dosta govori, s velikom dozom realnosti i tačnosti, o tome kako (različito) shvataju život muškarci i žene, a opet su njihova shvatanja isprepletena jer su upućeni jedno na drugo (muškarcu je stalo do seksa, a od žene traži i očekuje da bude lepa; ženi je takođe stalo do seksa ali joj se čini da ako je ostarela i poružnela onda je muškarac neće želeti, i tako u krug).

Sad ću dati njene reči. Najpre kaže ovo: ...Mizogini vandalizam ima za cilj ponižavanje i zastrašivanje žena, odnosno podvrgavanje žena standardizaciji, muškom estetskom, moralnom, socijalnom i seksualnom ukusu, dakle, muškoj dominaciji... A onda govori o strahu žene da će, kako godine prolaze, poružneti, pa piše: životna praksa poručuje Renee Zellweger da ne smije ostarjeti, da ne smije poružnjeti, jer će u suprotnom izgubiti sve što ima: poštovanje, posao, ljubav svoje okoline, partnera, djecu, novac, siguran i respektabilan život. Pametna žena učinit će sve da odgodi silazak s osvijetljene pozornice života u svijet iza pozornice, niz stepenice, nadolje, u podzemlje, u mrak, u lijes, u starost, u ništavilo. Muškarci imaju viagru, žene – plastičnog kirurga.

Preporučujem ovaj Dubravkin esej.

Izvini, Vera, ako sam bio previše slobodan da razne stvari pomenem, stvari koje možda na prvi pogled i nisu konsistentne, ali tvoj blog me je na to naterao.

Oprosti ako se nisam osvrnuo na druge, važnije stvari iz tvog pisanja.
verauskokovic verauskokovic 13:13 08.11.2014

Re: Stvari imaju onakav izgled

vladimir petrovic
Ja koji sam se malo bavio Dalekim istokom, ovo doživljavam kao suviše evrocentrično. Istočnjaci bi rekli: uzeti život u svoje ruke, čemu?Ovde prvenstveno mislim na japanski zen, koji nikako ne bi preporučio tako nešto, već insistira na spontanosti življenja. Naglasak je na postizanju unutrašnjeg mira, na spokoju. (Preterana ambicioznost, naglašeno nastojanje da se sve drži u rukama vodi - stresu!)


Jedna od ideja vodilja kod pisanja teksta mi je bila baš stres. Mislim kada je čovek u s skladu sa sobom bez obzira šta radi, zapravo nije u stresu. Onaj kome je važna ambicioznost bez obzira koliko drugima izgleda "stresno" ono što radi njemu je OK. Uzimanje stvari u svoje ruke za mene je promeniti ono šti izaziva "stres" bez obzira koliko je to neobično za sredinu.

vladimir petrovic
Dakle, relativno je, ali konkretno mislim da su četrdesete još uvek - mladost (neki moji drugari se tek u tim godinama žene!),


Mladost, nego šta. Potpuno se slažem.

vladimir petrovic
Muškarci imaju viagru, žene – plastičnog kirurga.Preporučujem ovaj Dubravkin esej.


Dubravkin tekst je odličan. I opet to seme straha. Malo toga znam o istočnjačkoj kulturi a baš se pitam kako na ovo geldaju Japanci?


Hvala za komentar.
hanzaplast hanzaplast 06:51 09.11.2014

only pussies drive sports cars;

real men drive trucks!
ako "pripadnici snaznijeg pola izmedju 40 I 50 godina" kupuju sportska kola verovatno se radi o gay late bloomerima - nothing wrong w that
verauskokovic verauskokovic 09:29 09.11.2014

Re: only pussies drive sports cars;

hanzaplast
real men drive trucks!ako "pripadnici snaznijeg pola izmedju 40 I 50 godina" kupuju sportska kola verovatno se radi o gay late bloomerima - nothing wrong w that


Ovo mi liči na generalizaciju.
krkar krkar 15:20 09.11.2014

Re: only pussies drive sports cars;

real men drive trucks!


Samo oni koji ne mogu da podnesu da budu dalje od 2 metra od svoje omiljene krmače!
verauskokovic verauskokovic 18:22 09.11.2014

Re: only pussies drive sports cars;

krkar
real men drive trucks!Samo oni koji ne mogu da podnesu da budu dalje od 2 metra od svoje omiljene krmače!


Sportka kola ili kamioni? pravi muškarac se poznaje po brkovima.
G.Cross G.Cross 20:48 09.11.2014

Re: only pussies drive sports cars;

verauskokovic
krkar
real men drive trucks!Samo oni koji ne mogu da podnesu da budu dalje od 2 metra od svoje omiljene krmače!


Sportka kola ili kamioni? pravi muškarac se poznaje po brkovima.



Eto vidis, tolike godine Krle i ostali Anti-Anonimusi pokusavaju da otkriju moj identitet a ti to uradis sa par lepih reci:

verauskokovic verauskokovic 08:21 10.11.2014

Re: only pussies drive sports cars;


O tome pričam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana