Kultura| Literatura| Moj grad| Umetnost| Život

Beskrajan, Plavi krug - i u njemu Novi!

Nebojša Milenković RSS / 05.11.2014. u 15:48

 

Emisija Plavi krug, RT Vojvodine, 24.maj 2014.

Autorka emisije: Staša Jamušakov 

Gost: Stari i Novi Nebojša Milenković 



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 17:00 05.11.2014

lepa emisija

nije vam loša ta televizija.

videla sam još par emisija iz kulture,
idu posle onih razglednica. baš onako fino,
sa merom.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:51 05.11.2014

Re: lepa emisija

nije vam loša ta televizija.
videla sam još par emisija iz kulture


Pa, mislim da bi moglo i bolje - ali u principu nije loša:
uz Plavi krug, imaju još i Folder kulturu, Dokument, Gruvanje...
docsumann docsumann 17:05 05.11.2014

mojne


objavljuješ u Pobijedi if you know what i mean ...

inače si kul lik.



P.S. preporučujem ti da kontaktiraš redakciju kulturnog dodatka dnevnih novina Vijesti, koji izlazi subotom. glavni i odgovorni urednik - Balša Brković. to bi ti obezbjedilo finu čitanost šireg artofilnog auditorijuma u CG.

pozdrav
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:56 05.11.2014

Re: mojne

objavljuješ u Pobijedi if you know what i mean ...
inače si kul lik.


Što se Pobjede tiče, ne objavljujem već skoro godinu dana
- i to samo zato što ne plaćaju redovno. Inače, mislim da
je Kulturni dodatak, za koji sam inače pisao, koji sam redovno
i čitao bio sasvim, sasvim ok - ili makar ja nisam u njemu
uspeo da uočim apsolutno ništa sporno
princi princi 20:35 05.11.2014

Re: mojne

Sta fali poBijedi? :)))))))))))))
docsumann docsumann 23:28 05.11.2014

Re: mojne

Inače, mislim da
je Kulturni dodatak, za koji sam inače pisao, koji sam redovno
i čitao bio sasvim, sasvim ok - ili makar ja nisam u njemu
uspeo da uočim apsolutno ništa sporno


vidi, tamo sigurno radove ne može da objavljuje širi krug umjetničkih pregalaca prosrbske, ili pak opozicione preovenijencije.
drugo, Pobijeda je za Mila isto ono što su za Sloba bile Večernje novosti. bilten vanrednih uspjeha vlade na nezaustavljivom proevropskom stremljenju, kao i medijski poligon za obračun sa državnopodrivačkom opozicijom.
+ što joj je jedno vrijeme (do podizanja optužnice) vlasnik bio Duško Šarić.

ne znam uopšte ni ko je kupuje u CG, sem možda ministri i vladini dužnosnici po službenoj dužnosti

princi princi 23:48 05.11.2014

Re: mojne

drugo, Pobijeda je za Mila isto ono što su za Sloba bile Večernje novosti. bilten vanrednih uspjeha vlade na nezaustavljivom proevropskom stremljenju, kao i medijski poligon za obračun sa državnopodrivačkom opozicijom.

Nije valjda Kjusovac jos uvek glodur iste?
docsumann docsumann 23:50 05.11.2014

Re: mojne

princi
drugo, Pobijeda je za Mila isto ono što su za Sloba bile Večernje novosti. bilten vanrednih uspjeha vlade na nezaustavljivom proevropskom stremljenju, kao i medijski poligon za obračun sa državnopodrivačkom opozicijom.

Nije valjda Kjusovac jos uvek glodur iste?


pojma nemam
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:01 06.11.2014

Re: mojne

Nije valjda Kjusovac jos uvek glodur iste?

Nije odavno - s tim da makar moje iskustvo govori da je Kusovac
bio korektan - što za njegove naslednike, recimo, ne mogu da tvrdim.
mr.fogg mr.fogg 17:36 05.11.2014

Beskrajan, Plavi krug - i u njemu Novi!

Beskrajan, Plavi krug - i u njemu Novi!
Ko?
JA?

Zašto o meni ne piše niko?
Nem' pojma.
Ko će?
JA.

wtf is this?
Novi JA.

P.S. Izvini malo sam sarkastičan, a ti si mi simpatičan.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:58 05.11.2014

Re: Beskrajan, Plavi krug - i u njemu Novi!

P.S. Izvini malo sam sarkastičan, a ti si mi simpatičan.


Ako ćemo realno - baš i nisi malo ali ok. je. Ili, što bi Smederevci rekli:

Na Dunav mogu se vide razni pecaroši...
reanimator reanimator 17:43 05.11.2014

...

Ja sa upisom u prvi razred zakasnio dve nedelje. Bio bolestan. Zvali me Novi do osmog.
Tako da, gde si novi, ša ima
docsumann docsumann 17:53 05.11.2014

Re: ...

Tako da, gde si novi, ša ima



što bi se u boki reklo - kenova, novi?
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:10 05.11.2014

Re: ...

lako je biti novi,kada se živi u novom sadu




Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:00 05.11.2014

Re: ...

Tako da, gde si novi, ša ima


Htjeli bih ste, zapravo, reći: Novi se Novima uv(j)ek raduju
appendix appendix 20:47 05.11.2014

Re: ...

reanimator
Ja sa upisom u prvi razred zakasnio dve nedelje. Bio bolestan. Zvali me Novi do osmog.
Tako da, gde si novi, ša ima


Zato si na blogu uvek prvi.
reanimator reanimator 22:48 05.11.2014

Re: ...

Zato si na blogu uvek prvi

Nema više kašnjenja..nikada i nigde :)
docsumann docsumann 23:29 05.11.2014

Re: ...

reanimator
Zato si na blogu uvek prvi

Nema više kašnjenja..nikada i nigde :)


baš si moćan kompleks pokupio
reanimator reanimator 23:34 05.11.2014

Re: ...

baš si moćan kompleks pokupio

Malo je reći. Kad sam kretao u srednju, preventivno kampovao dva dana u dvorištu :)
escherichije_colic escherichije_colic 22:26 05.11.2014

off

Izvinjavam se na trolovanju koje ni u kom slučaju nije usmereno protiv autora ili topica, ovde je postavljeno samo zato što je topic na vrhu:

da li je zaista pokojni Milan Mladenović toliko beznačajna ličnost da niko na ovom blogu progresivnih mislećih i urbanih ljudi nije našao shodno napisati tekst posvećen 20. godišnjici njegove smrti?! Zaista?!
predatortz predatortz 22:36 05.11.2014

Re: off


da li je zaista pokojni Milan Mladenović toliko beznačajna ličnost da niko na ovom blogu progresivnih mislećih i urbanih ljudi nije našao shodno napisati tekst posvećen 20. godišnjici njegove smrti?! Zaista?!


Da je neko sa autorskom opcijom smatrao da je tema vredna pomena, verovatno bi napisao neku reč o tome.
Ja sam, davno, naučio da razdvajam autora od njegovog dela. EKV je imala nekoliko dobrih pesama. Ostale stvari vezane za taj bend, nisu baš nešto što bi trebalo servirati pred pučanstvo kao nekakav pozitivan primer.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:51 05.11.2014

Re: off

da li je zaista pokojni Milan Mladenović toliko beznačajna ličnost da niko na ovom blogu progresivnih mislećih i urbanih ljudi nije našao shodno napisati tekst posvećen 20. godišnjici njegove smrti?!


Slažem se sa pitanjem - evo, recimo, ono što ja mogu je da podelim jedan svoj stari tekst
Kao da je bilo nekad

G.Cross G.Cross 23:39 05.11.2014

Re: off

Slažem se sa pitanjem - evo, recimo, ono što ja mogu je da podelim jedan svoj stari tekst
Kao da je bilo nekad


Nebojsa, kao kulturoloski eksperiment, verujem da bi bilo vrlo interesantno da objavis ponovo ovaj blog i da poredimo ondasnje kometare sa sadasnjim.

Ne sacam se da sam procitao original kad si objavio ali je mocan.




Slučaj nestanka beogradske rok scene, tačnije njene potpune marginalizacije, tako postaje paradigmatsko mesto socio-političkog stanja (umetnosti) današnje Srbije u kojoj je, uz neokrnjenu vitalnost populističkog šunda devedesetih, kao dominantan društveni i politički obrazac nametnuta tendencija potpune tabloidizacije šireg polja i konteksta kulture. Nekritičkim odnosom prema populističkoj histeriji koja je zahvatala sve oblasti života i kulture srpska elita praktično se samoukinula – umesto nje na scenu je ponovo stupio tip poluintelektualca i provincijalizovani duh predgrađa. Isuviše se i predugo ovde poigravalo sa idejama, idealima i smislom, tako da je to teško nasleđe na kraju za rezultat imalo gubitak smisla

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:53 05.11.2014

Re: off

Nebojsa, kao kulturoloski eksperiment, verujem da bi bilo vrlo interesantno da objavis ponovo ovaj blog i da poredimo ondasnje kometare sa sadasnjim.


Ništa (više) ne može da se poredi. A opet, sve je tako neodoljivo isto
escherichije_colic escherichije_colic 08:42 06.11.2014

Re: off

predatortz

Ja sam, davno, naučio da razdvajam autora od njegovog dela. EKV je imala nekoliko dobrih pesama. Ostale stvari vezane za taj bend, nisu baš nešto što bi trebalo servirati pred pučanstvo kao nekakav pozitivan primer.


Pa ovo naprotiv nije razdvajanje autora od dela, nego diskvalifikacija dela na osnovu podataka (ne čak ni nesumnjivih činjenica) iz autorovog privatnog života?!

Ako je Milan Mladenović napravio tek "nekoliko dobrih pesama", onda je Bajagu trebalo zakonom zabraniti a Bregovića oterati na doživotni teški rad u gulag. Muzika donekle jeste pitanje ukusa i ličnog afiniteta, ali ako pričamo o kvalitetu, svako ozbiljan će lako odvojiti umetničku vrednost o šalala šunda i masprodukta za veselje narodnih masa. Moram naglasiti, kad kažem "umetničku vrednost", zadržavam se isključivo na komentarisanju muzike, da mi ne bi bilo spočitano kako veličam "poeziju o heroinu". Zarad diskusije prihvatiću da su sve do jedne Milanove pesme bile posvećene heroinu, što je naravno notorna budalaština, ali čisto zarad neubeđivanja prihvatiću da je tako. Mocart je, između ostalih, bio težak narkoman. Nemojmo ići toliko daleko, uzmimo za primer jednu moderniju pop-ikonu, pokojnog basistu Pistolsa- Sid ne samo da je bio narkoman i tek parodija na muzičara, već vrlo verovatno i (neuračunljivi) ubica, koji je svoj kratak život okončao overavanjem. Prilično sam siguran da su ga manje "gurali pod tepih" na 20. godišnjicu smrti, nego mi čoveka koji je ostavio nestvaran muzički opus, ogromnu većinu pesama posvetio ljubavi i na kraju tragično umro od raka sa tek napunjenih 36. godina- e sve zato što se, bože moj, drogirao. Šejn Mekgauen ima vrlo malo javnih nastupa u kojima se može videti trezan, uglavnom izgleda kao zapišana pijandura koja se češlja i pere zube petardom, pa to ne smeta ozbiljnim kritičarima da ga proglase za nejvećeg živog irskog pesnika.

Najzad, kad smo kod "drogiranja", siguran sam da Aca Lukac, Ceca Ražnatović i svi oni rumeni i zdravi ko jabuka pevači izvornog narodnog melosa, na čije koncerte bez trunke razmišljanja puštamo maloletnu decu, od droga koriste samo čist vazduh i domaće mlečne i suhomesnate prerađevine. "Belo oko mene sve je belo" je nastala prilikom Acine posete rodnoj farmi ovaca, a "prođi sa mnom kroz crveno" je o dramatičnom dovoženju bolesnika u urgentni centar.

Izvinjavam se još jednom Nebojši na off-u. Neću više.
predatortz predatortz 08:55 06.11.2014

Re: off


Ako je Milan Mladenović napravio tek "nekoliko dobrih pesama", onda je Bajagu trebalo zakonom zabraniti a Bregovića oterati na doživotni teški rad u gulag.




Ma, mi smo u Bosni imali podelu na Azrine i EKV fanove. Pogodi gde sam se ja svrstavao?

Šta sam hteo da kažem?
EKV je, odnosno njeni članovi, vodila bunt tipa:

Naljutio se pop na selo, pa odsekao sebi qrac!

Deca iz 'boljih kuća', koja odlično komponuju i barataju instrumentima, bune se protiv nečega i u tom buntu se porokaju ne očešavši one protiv kojih su se bunili.

To je obrazac koji ne bih isticao kao pozitivan.

A o njihovoj muzici... Pa rekoh, nekoliko pesama me je zaintrigiralo. Ostale sam smatrao narkomanskim nebulozama. Kako onda, tako i danas!
escherichije_colic escherichije_colic 09:29 06.11.2014

Re: off

predatortz

Ako je Milan Mladenović napravio tek "nekoliko dobrih pesama", onda je Bajagu trebalo zakonom zabraniti a Bregovića oterati na doživotni teški rad u gulag.




Ma, mi smo u Bosni imali podelu na Azrine i EKV fanove. Pogodi gde sam se ja svrstavao?


To je "mimo poente" što kažu- ja sam kao tinejdžer isključivo slušao Džonija a "žensku grupu" Ekv takoreći nikako, čak i tih par pesama što smo svirali (neizbežni jelte "Krug" nekako sam nazor skidao i nisam shvatao čemu toliko loženje? Btw i ja sam odras'o uBosni i uverenju da je Ekv "hašišarska grupa" ... kao što su mi za "peace symbol" objasnili da je "to hašišarski zaštitni znak" ... Elem, danas imam malo (mnogo) više godina, pa sam u stanju da pogledam i poslušam kroz lične i imputirane tripove.

predatortz
Šta sam hteo da kažem?
EKV je, odnosno njeni članovi, vodila bunt tipa:

Naljutio se pop na selo, pa odsekao sebi qrac!

Deca iz 'boljih kuća', koja odlično komponuju i barataju instrumentima, bune se protiv nečega i u tom buntu se porokaju ne očešavši one protiv kojih su se bunili.

To je obrazac koji ne bih isticao kao pozitivan.


Hajde da ipak razgraničimo ovde stvari i ne trpamo u isti koš Milana Mladenovića i celu tu priču koja se naziva "beogradski novi talas", a u koju se (i danas vidim) gura i trpa svaka šuša koja je sticajem okolnosti i datuma rođenja svedočila dešavanjima, bez ikakvog umetničkog ili bilo kakvog drugog kreativnog doprinosa svemu. Pretpostavljam da takve face najviše i insistiraju na priči "o drogiranju", jer dalje od toga nisu bili u stanju da dobace u celom tom kreativnom uraganu ranih 80ih, sem da se dive tuđem umeću u zabodu iglu u venu.

Dalje, ja ne vidim kako je to Milan bio "dete iz bolje kuće", ako pričamo u tim kategorijama, onda ti je svaki novobeogradski blok pun "titoističke elite", a ja sam u tim blokovima ipak odrastao i znam da nije tako. Nadalje, bezveze je i neukusno ponavljati od čega je čovek zapravo umro, da bi se na taj način mrtav branio, pa ću se ovaj put uzdržati od iznošenja poznatih činjenica i u svetlu toga reći kako ti je i argument o "odsecanju kurca sebi" totalno bezveze. Ako je neko bio angažovan do samog kraja, to je bio pokojni Mladenović, u vreme kad to nije bilo nimalo popularno i da je bilo do njega, siguran sam da bi i danas živeo i borio se.

predatortz
A o njihovoj muzici... Pa rekoh, nekoliko pesama me je zaintrigiralo. Ostale sam smatrao narkomanskim nebulozama. Kako onda, tako i danas!


Pa ne možeš tako prozaično gledati na autorsku muziku jeboga ti. Nije poenta pesme da ima lako uhvatljiv ritam, pevljiv refren i lep tekst o mladiću koji se zaljubio u devojku. Vrednost tih pesama je upravo u univerzalnoj poruci- neko je shvatio kao odu heroinu a nekoga asocirala na nešto totalno deseto i lično. Pokušaj jednom da slušaš sve to bez da ti u glavi stalno stoji predubeđenje "ovu muziku su pravili narkomani za narkomane", mislim da ćeš se prijatno iznenaditi
predatortz predatortz 09:44 06.11.2014

Re: off

Nije poenta pesme da ima lako uhvatljiv ritam, pevljiv refren i lep tekst o mladiću koji se zaljubio u devojku. Vrednost tih pesama je upravo u univerzalnoj poruci


3N, Kurvini sinovi, Između krajnosti... To nisu pesme o momku i trebi, to su pesme od kojih se i danas naježim. Kamo dalje rođače nikad nije bila aktuelnija.
Da ne nabrajam, sve sam sem tip koji se loži na lake note. Panker još nije umro u meni!

EKV, prosto, u meni nije budila 'ono' zbog čega čovek sedne pa se zamisli. Čak, ni da posegne za još jenom pivom.

Bili su mi 'nako... Mogli su se slušati, i to je to...
escherichije_colic escherichije_colic 09:55 06.11.2014

Re: off

predatortz

Bili su mi 'nako... Mogli su se slušati, i to je to...


Nebitno bre, nije meni Ekv ni danas omiljena exYu grupa, ko što ni danas nikada ne bih priznao da je Milan veći od Džonija. Pišem ovo ne kao veliki fan Ekv i MM, već što je stvarno sramota ovako izignorisati 20. godišnjica smrti istinskog velikana tog doba, koje pamtimo po dobroj muzici i nad kojim danas ceo tzv urbani BG patetiše. Ne mislim da bi svake godine trebalo lamentirati i sliniti, ali 20 godina majku mu, očekivao sam barem ovde barem jedan tekst. No dobro.
predatortz predatortz 10:00 06.11.2014

Re: off

koje pamtimo po dobroj muzici i nad kojim danas ceo tzv urbani BG patetiše.


E, to je to!
Patetisanje i prenemaganje...
Taj stav, zapravo, mene i nervira.
Zbog toga i ne volim te 'in memorian' blogove.
A da se mogla upriličiti neka svirka tim povodom - mogla je.
escherichije_colic escherichije_colic 10:04 06.11.2014

Re: off

predatortz
koje pamtimo po dobroj muzici i nad kojim danas ceo tzv urbani BG patetiše.


E, to je to!
Patetisanje i prenemaganje...
Taj stav, zapravo, mene i nervira.
Zbog toga i ne volim te 'in memorian' blogove.
A da se mogla upriličiti neka svirka tim povodom - mogla je.


Ima nešto valjda u Bluemoon-u al to je tek, pretpostaviću, sranje, pičkasti cover bendovi
koji sviraju sve jedne te iste isprane "krugove" i "ti si sav moj bolove" ... Izvinjavam se ako grešim povodom predviđanja karaktera manifestacije, možda će baš biti super.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 11:35 06.11.2014

Re: off

Deca iz 'boljih kuća', koja odlično komponuju i barataju instrumentima, bune se protiv nečega i u tom buntu se porokaju ne očešavši one protiv kojih su se bunili.

To je obrazac koji ne bih isticao kao pozitivan.


hm, bez namere da ulazim u raspravu o tome da li je bilo tek nekoliko pevljivo-slušljivih pesmica koje je ekipa uspela da sklepa,
rekla bih da su ovi današnji iz boljih kuća, što se ni protiv čega ne bune i barataju nekim drugim instrumentima, pritom se očešavši o sve i svašta, pravi primer, ugledni obrazac.
pa da.

u to ime, izvinjavam se na patetici:

Milanu su, u jedanaestoj godini, dok je živeo u Sarajevu, štampali pesmu u nekim novinama. Voleo je da čita. Sećam se, na primer, 1980, ja sam imao šesnaest godina, Žika petnaest, Radnička kontrola je svirala na poslednjem koncertu Šarla Akrobate... Posle svirke - haos! U sobi Vd, Koja, svi mi, totalno ludilo... A Milan sedi pored stočića i čita. On je bio potpuno svoj i mogao je od svega da se odvoji... .Najviše ga je nervirao nedostatak dobrog ukusa, primitivizam. Bio je oličenje pravednika. U vreme novog talasa bilo je mnogo neodgovornih Ijudi, koji su davali razne izjave. Njega je to ubijalo, a bio je takav čovek s kojim sam mogao u studiju da četiri sata ponavljam istu pesmu, dok se sve ne izgura do kraja. Sa Antonom to ne bih mogao - ako ne možemo za pola čuke sve da završimo, kreteni smo i gotovo! Milan je imao pozitivnih vibracija dovoljno za citav svet. A došlo je vreme kad smo jednostavno bili izgnani.Kad smo odbili da idemo u Banjaluku sa Rimtutitukijem početkom rata, jer su tamo neki srušili džamiju iz 1400. godine, tu Milanovu izjavu su vrteli šezdeset puta na radiju. Slali su mu takve vajbove da je čovek morao da prsne,a njemu je jako teško pala cela ta frka oko nacionalista. Međutim, mi smo imali stav. Nisam ni ja otišao. Četiri svirke za 6000 maraka - zabole me. Imao sam sto maraka u džepu i -neću!... Milana sam inaugurisao za predsednika Rimtutitukija. On je bio pravi lik za to mesto, jer smo mi bili čopor pomalo neodgovornih Ijudi.;

Pravili smo zajedno pesmu Daleko od očiju, daleko od srca... Milan je bio oštar, i čak do okrutnosti. Voleo je da sve bude jasno, određeno: to, to, to i -to! A ipak je u suštini bio nežan, s onim svojim osmehom... Kad smo svirali Rimtutituki u kamionu i nestalo benzina na Trgu Republike, tu se videlo kolika je on zvezda. Kad su stotine klinki pored svih nas samo od njega tražile autogram, a on je bio u fazonu 'Ne!' ja mu kažem: 'Ma daj, Mićko...' On je jedini od svih rokera bio dobar đak...Voleo je silinu, snagu, bio je profi... Milanova smrt meni lično je prekinula život. A Ijudi sve zaboravljaju... sve se brzo zaboravlja. Važna je jedna stvar - mi polako odlazimo, a mi smo jedna epoha. Ne mogu ja da gutam ekstazi, ja sam mnogo gori fanatik, ja sam pank-roker, a Milan, on je morao sve sam da radi, da vuče i tegli. Mislim da se na kraju njemu sve smučilo i zgadilo. On i ja smo bili u permanentnim sukobima, svako je branio svoju stranu, a obojica smo bili na strani pravednih... Na kraju se sve pretvorilo u ništa... umro je negde na trinaestom spratu nekog novobeogradskog armiranog čudovišta...

Imam utisak da se Milan samo okrenuo da se odmori... i znam... istog trenutka se negde ponovo rodio...

~Cane~
predatortz predatortz 11:57 06.11.2014

Re: off

A došlo je vreme kad smo jednostavno bili izgnani.Kad smo odbili da idemo u Banjaluku sa Rimtutitukijem početkom rata, jer su tamo neki srušili džamiju iz 1400. godine, tu Milanovu izjavu su vrteli šezdeset puta na radiju.


Bulšit!

Ti koji su srušili džamiju ionako ne bi došli na njegov koncert. To su profesionalci, inženjerci koji znaju kako se ruši objekat u centru grada a da se ne nanese šteta okolnim objektima. Oni su za taj posao došli u BL, odradili ga i vratili se, zna se već gde...

On je tim odbijanjem poslao poruku onom delu građana Banjaluke koji bi došli na koncert da nisu vredni.

Po čemu su vredniji oni koji su ga u centru Bg slušali i protestvovali protiv rata, od onih koji bi to činili u BL? Mislim da je za antiratni protest u BL trebalo imati veća muda, jer rat je tamo trajao. On nije ponizio minere, ponizio je one koji bi došli da čuju njegovu poruku. U Beogradu, uz dužno poštovanje, vi niste imali pojma šte je to rat sve do '99., kada je i ovde počelo da praši.

Rekoh:

Naljutio se pop na selo, pa odsekao sebi qrac!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:12 06.11.2014

Re: off

U Beogradu, uz dužno poštovanje, vi niste imali pojma šte je to rat sve do '99., kada je i ovde počelo da praši.


ne mogu, a da ne primetim omnifrekventni odijum prema beogradu, pa čak i onda kada neko nije iz njega - ima da bude 'vi' i tačka.
daklem, predator(z)e, srce, ja sam, početkom rata bila dete, živela u provinciji, u kojoj je neko stavio katanac na vrata školskog dvorišta, pa nismo više mogli da igramo basket - valjda je bolje da se deca drogiraju, nego da trče. posle, neki nisu više dolazili na basket, jer su bili u nekim vozovima, ali to je druga priča, na ovom mestu nepotrebna - čak ni i kao izvinjenje u ime onih, koji, eto - igrom slučaja nisu bili u vrtlogu ratnih zbivanja.

a da iskoristim ovo javljanje da ti kažem i ovo - glup ti je ovaj multidisciplinarni rant. mnogo.

ps
ovo 'srce' je znak da sam primetila qurčenje, muda i sve one druge reči kojima pokušavamo da pojačamo ono što govorimo. a to je tek bulšit.
predatortz predatortz 12:22 06.11.2014

Re: off


ne mogu, a da ne primetim omnifrekventni odijum prema beogradu, pa čak i onda kada neko nije iz njega - ima da bude 'vi' i tačka.


Aktivnosti Rimtutituki grupe su se odvijale, uglavnom, u Beogradu. U tom kontekstu sam ga i pomenuo. Želeo sam da primetim da se surova realnost odvijala negde drugde. Banjaluci, recimo. Tamo je antiratni protest bio daleko potrebniji, ali je za njega trebalo daleko više lične hrabrosti. Ljudi su bili spremni da dođu na koncert i čuju Milana. On nije bio spreman da dođe i kaže im šta ima da kaže. Zbog čega? Jer je grupa profesionalnih oficira došla i srušila džamiju, sela u džipove i otišla? Smešno!


a da iskoristim ovo javljanje da ti kažem i ovo - glup ti je ovaj multidisciplinarni rant. mnogo.


Dosta ljudi smatra da ima monopol na pamet, vrednovanje tuđih misli... Drago mi je što im ne pripadam.

ps
ovo 'srce' je znak da sam primetila qurčenje, muda i sve one druge reči kojima pokušavamo da pojačamo ono što govorimo. a to je tek bulšit.


Ja nisam naslednik britanskog trona. Ovo je blog. Takve reči, ukoliko ne vređaju nekog direktno, su dozvoljene i koriste ih i drugi blogeri. Ti si se na to 'nakačila' da bi pojačala svoju tezu. Ja s tim nemam problema.
predatortz predatortz 12:37 06.11.2014

Re: off

daklem, predator(z)e, srce, ja sam, početkom rata bila dete, živela u provinciji, u kojoj je neko stavio katanac na vrata školskog dvorišta, pa nismo više mogli da igramo basket - valjda je bolje da se deca drogiraju, nego da trče. posle, neki nisu više dolazili na basket, jer su bili u nekim vozovima, ali to je druga priča, na ovom mestu nepotrebna - čak ni i kao izvinjenje u ime onih, koji, eto - igrom slučaja nisu bili u vrtlogu ratnih zbivanja.


Patetika! Čista patetika...
Ko ti je tražio da se izvinjavaš? I, gde sam ja opravdavao te katance na igralištima? Uzgred, kad već spominjemo drogu, ko je bio promoter tog načina života?

Mislim, srce, ovo ti je bilo nepotrebno.
docsumann docsumann 12:46 06.11.2014

Re: off

jbg, ja samo da kažem da i kad se ne slažem sa predatorom, poštujem njegov rezon

predatortz predatortz 12:47 06.11.2014

Re: off


jbg, ja samo da kažem da i kad se ne slažem sa predatorom, poštujem njgov rezon


Hvala, buraz...
princi princi 14:43 06.11.2014

Re: off

~Cane~

:))))))))), sine, kakvi su to mentoli.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:46 06.11.2014

Re: off

Dosta ljudi smatra da ima monopol na pamet, vrednovanje tuđih misli... Drago mi je što im ne pripadam.


ma jok.

EKV je imala nekoliko dobrih pesama

Naljutio se pop na selo, pa odsekao sebi qrac!

Ostale sam smatrao narkomanskim nebulozama.


:)

basket i katanci pomenuti u sasvim drugom kontekstu - što i naglasih (izvinjavam se ukoliko sam bila konfuzna), a možda i nesvesno da je moguće voleti ekv i, tonija kukoča, npr.
ali je fenomenalan taj, pa gotovo prozaičan prezir prema ljudima - i u tom buntu se porokaju ne očešavši one protiv kojih su se bunili, koji su, u principu (koliki god mentoli bili), bili sve - sem prosečni. (tu mogu i da pitam - a koga je to džoni očešao i kako, al neću - jer nije ni važno. ni on nije prosečan - o očešavanju sam rekla šta sam imala u prvom komentaru, vezanom za decu iz boljih porodica).

Ovo je blog. Takve reči, ukoliko ne vređaju nekog direktno, su dozvoljene i koriste ih i drugi blogeri.

nisam ni rekla da me vređa bilo šta, već da je zanimljivo to uporište u mudima da bi se objasnila veoma jednostavna stvar. :)


Mislim, srce, ovo ti je bilo nepotrebno.

naravno da je bilo.
čisto trošenje energije na ništa.
al' nisam odolela, priznajem.

je na kraju
U Beogradu, uz dužno poštovanje, vi niste imali pojma šte je to rat sve do '99.,

sasvim je jasno šta kažeš ovim i šta kroz izvinjenje ja pokušah da kažem.

edit:
zaboravih
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:47 06.11.2014

Re: off

moguće voleti ekv

mene je oduvek nerviralo kod ekatarine velike to; što su oni,koji su je i slušali,tripovali da su posebniji i pametniji od okoline u kojoj se nalaze. tako da sam se okrenuo disciplini kičme:)



snezana mihajlovic snezana mihajlovic 17:01 06.11.2014

pa,

kad zeleni zub prezire slavu. :)

elem, ovo dopisivanje je malo nezgodno, jer, u želji da ne davim, kažem ono što ne govorim, a htela sam da kažem da je ekv, samo jedna od stvari koja je mogla da se voli - što će reći da se i kitschma voli i djoni i trilok gurtu ili ella, na primer, ali ne i bora čorba. (ovo je bilo jače od mene)

sad to za tripovanje, moj drajv je bio da se sklanjam od bilo kakvih -ijih, akomerazumeš.

inače, a maločas sam predatoru htela da kažem, može i ljubavno a svetski.


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:09 06.11.2014

Re: pa,

može i ljubavno a svetski.

uuu ,da ! letu štuke su opasan bend. mislim,kad smo kod tripova - čini mi se da oni danas zvuče, baš onako ,kako sam očekivao da će da zvuči zabranjeno pušenje (i jedno i drugo)



a ovo za ekv,nije bilo upućeno tebi ;nego sam izbacio iz sebe,razlog zbog čega ih nikad nisam zavoleo,kako su drugi smatrali da treba katarina da se voli:)

angie01 angie01 17:14 06.11.2014

Cane o Milanu

- Iako je prošlo 20 godina, sjećanje je i dalje jako na tog dobrog čoveka. On je prije svega bio dobar čovjek, bio je čovjek od principa, a takvih više nema. Mogao je da okupi ljude, jer je bio autoritet. Pritom je bio veliki gitarista, pjevač i tekstopisac. On je ljude okupljao na svoju osobenost. Njegove stvari još uvijek puštaju kao nezvanične himne izgubljenih generacija jedne izgubljene zemlje – kaže Kostić, prenosi „Nin“.
angie01 angie01 17:29 06.11.2014

Nebojsa,

odlican ti je intervju,...ako si vec Novi, onda si valjda dr Novi:)


je l na tvv, jos uvek gl urednik Mrdja?
escherichije_colic escherichije_colic 21:21 06.11.2014

Re: off

predatortz
On je tim odbijanjem poslao poruku onom delu građana Banjaluke koji bi došli na koncert da nisu vredni.


Jebiga, meni evo nije teško da razumem kako je čovek rezonovao da bi njegovo sviranje u BL u tom trenutku značilo i (makar prećutnu) podršku šizofrenoj politici miniranja džamija. Njega je svo to sranje (rat) jako teško pogađalo i čovek je jednostavno hteo da skrene pažnju. I skrenuo je. Nemoj mi bre reći da danas, nakon 20 i kusur godina, ne misliš da je to miniranje džamija bilo varvarska budalaština i direktno pucanje u nogu "srpskoj stvari", ako ćemo da pričamo i u tim terminima i ako je tako nešto ikada postojalo? Uostalom, ako je i hteo da pošalje antiratnu poruku Banjalučanima, ja ne vidim bolji način u tom trenutku nego da se kaže "u gradu u kojem se ćuti na kulturocid, ne može se đuskati na rok koncertu". Nisu krivi, naravno, ni Banjalučani niti bih ja očekivao da bilo ko priseban tada protestuje protiv miniranja džamije, ali ne vidim zašto onda kriviti i Mladenovića, samo zbog toga što je napravio izbor na koji je imao pravo. Pogotovo ako se danas pokazuje da je bio i potpuno u pravu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:59 06.11.2014

Re: Nebojsa,

odlican ti je intervju,...ako si vec Novi, onda si valjda dr Novi:)

Ma jok - samo sam Novi. Doktor je Stefanović.

je l na tvv, jos uvek gl urednik Mrdja?

Ne znam.
predatortz predatortz 10:11 07.11.2014

Re: off

naravno da je bilo.
čisto trošenje energije na ništa.
al' nisam odolela, priznajem.


Pasivna agresija, pasivna agresija...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana