Zabava

7+1

antioksidant RSS / 03.11.2014. u 13:21

(1) Оно што је изгледа постало сасвим очигледно широј јавности је да је Вучић пролазан. Тренутно има потпуну власт, што је можда добро уколико посматрамо само потребу да се у доба кризе повлаче одлучни потези али с друге стране је јако лоше јер не постоји апсолутно никакав систем контроле сем савести једног човека. Па су потези одлучни али неконтролисани. Тј хирург нам је мало неписмен а уместо скалпела има секиру.
(2) Да би претходна слика била још црња у питању је особа која је сео живот провела у тами Српске радикалне странке. У интелектуалној тами јер Српска радикална странка није била стециште интелектуалаца. У ксенофобичној тами јер Српска радикална странка није била стециште мундијалиста. Али није то тема. Вучић одлази.

(3) Вучић одлази. Једна варијанта је да се ова концентрација моћи и неспособности уруши знатно пре истека 3 године, колико је остало до редовних избора и то је у принципу лоша опција. Такво урушавање тешко да би прошло без значајних друштвених потреса и немира а то сем што мења и јако кошта (не само у новцу) и дешава се јако хаотично. Друга, смиренија и по мени пожељнија варијанта је је одлазак Александра Вучића на изборима.

(4) Избори су веома једноставна форма смене власти: довољно је гласати за неког другог. Кога другог и шта тај други нуди већ је мало другачије питање. Па хајде и да се запитамо: шта би се очекивало као позитивна контрапонуда на Вучићеву неконтролисану самовољу?

(5) Оно што је битно за разумети код "случаја Вучић" да сем "политике" постоји и њена форма тј начин спровођења и да је управо та њена форма - суштина. Да пробам да објасним: Вучић је радикал био он за ЕУ или за Русију, било за порозне границе људских слобода било за КарловацКарлобагОгулинВировитица. Да би ово друштво изашло из затвореног круга замена аутократа неоходно је да се на политичкој понуди појави и послужавник на коме се налазе платформе истинских дијалога и дебата. И то о идејама не о људима. Ако се бира по лепоти онда маните се, ако се бира по способности манипулације медијима онда сте на истој таласној дужини.

(6) Оно што  је у понуди тренутно у принципу је замена. Има много флоскула типа "Морамо да радимо, да будемо вредни, да будемо поштени и ... бла, бла, бла...". Оно што је проблематично са таквом понудом је (сем што је шупља да звечи) и то што је првенствено надмена. Нико ко то изговара, ко каже да треба "креирати концентричне кругове доброг" не мисли за себе да је лош, да је прљав, да је нерадан, да је неспособан... А ако смо сви већ тако добри одакле ово што се дешава око нас?

(7) Друга истински велика мана у опозиционој понуди је да је у највећем делу потпуно иста Вучићу: "Ми смо у праву и свако ко мисли другачије тај клевеће и лаже". За детаље послушајте Азру. Постоје овде концентрични кругови али они не шире "доброту" већ нешто сасвим друго.

 

 


(8) Скраћена верзија: Овај систем је у свом оптимуму. Сваки чинилац је пронашао своје место и тренутно се шрафови само врте у круг чекајући да и они мало буду једини са ножем и погачом.



Komentari (258)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:21 03.11.2014

негативни тастер

qqriq qqriq 13:40 03.11.2014

igra

baš sam tvitnula da nije fer samo on da merka ministre na 6 meseci, a narod ima da ga voli.
dugo dugo dugo. oko dve godine strpljivo al mnogo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:57 03.11.2014

Re: igra

qqriq
baš sam tvitnula da nije fer samo on da merka ministre na 6 meseci, a narod ima da ga voli.
dugo dugo dugo. oko dve godine strpljivo al mnogo.


Nisi razumela dobro. Potrebno je da svi žitelji Srbije žrtvuju koji dinar na oltaru trilaterijanskog maga Aleksandra i biće im bolje za koju godinu.

qqriq qqriq 23:53 03.11.2014

Re: igra

Nisi razumela dobro.


ma da!
evo me srećne jer vuČko počinje da mi otima kintu upravo ovog meseca.

niccolo niccolo 13:41 03.11.2014

Ууу, правимо нову странку,

екстра. Ја бих рецимо неку екипу која је свесна да је тим. Оно, ти знаш нешто, ја знам нешто друго, онај тамо зна нешто треће и онда се договоримо шта бисмо радили и сваки у свом сегменту ради договорено. Друго је питање како би тако нешто дошло на власт, ја нисам оптимиста у том смислу...
antioksidant antioksidant 13:49 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

Оно, ти знаш нешто, ја знам нешто друго, онај тамо зна нешто треће и онда се договоримо шта бисмо радили и сваки у свом сегменту

два питања за такав приступ - (1) која је то област коју ти знаш боље од мене и (2) како то мислиш "договоримо"? ваљда - схватиш да си грешио?
qqriq qqriq 13:53 03.11.2014

say no more

Оно што је изгледа постало сасвим очигледно широј јавности је да је Вучић пролазан. Тренутно има потпуну власт, што је можда добро уколико посматрамо само потребу да се у доба кризе повлаче одлучни потези...

Šta ti ovo znači? Grupni sex?
Nemoj se ljutiš al nikada ne bih tako počela blog, ni mail, mada naravno kapiram šta hoćeš da kažeš.
reanimator reanimator 13:54 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

Ууу, правимо нову странку,
екстра.

Tol'ko smo toga prošli zajedno na blogu...nemoj da bi me zaboravili
antioksidant antioksidant 13:56 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

Tol'ko smo toga prošli zajedno na blogu...nemoj da bi me zaboravili

због тебе легализујемо бигамију
antioksidant antioksidant 13:58 03.11.2014

Re: say no more

Šta ti ovo znači? Grupni sex?


какав секс?
Nemoj se ljutiš al nikada ne bih tako počela blog, ni mail, mada naravno kapiram šta hoćeš da kažeš.

не љутим се наравно али не разумем приомедбу (и велика слова су ту :))
иначе, текст је кренуо од

"nije vucic problem. on neminovno odlazi. da li za godinu (nekim raspadom) ili za tri (izborima) ali je pitanje kako izbeci ponovo istu zamlatu?"

Па је варијацијама стигао до... теби неприхватљивог мада разумљивог почетка
niccolo niccolo 14:00 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

antioksidant
Tol'ko smo toga prošli zajedno na blogu...nemoj da bi me zaboravili

због тебе легализујемо бигамију

Не слажем се. Може човек имати више жена, али не видим зашто би имао више супруга.
antioksidant antioksidant 14:00 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

али не видим зашто би имао више супруга

због катастра
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:02 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

Бигамија је једна жена вишка. Моногамија такође.
nowhereman nowhereman 14:09 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,


Може човек имати више жена, али не видим зашто би имао више супруга.


Zato što i BI-populacija želi da bude "prepoznata i priznata"! (To sam pročitao, negde).



qqriq qqriq 14:10 03.11.2014

Re: say no more

какав секс?


zbrdazdola, babe i žabe, nelogično.
a o tome da je - изгледа постало сасвим очигледно широј јавности - no comment.

текст је кренуо од

kod mene je vala krenuo od tačke 1.

стигао до... теби неприхватљивог мада разумљивог почетка


razumljivog zato što sam glupa pa čitam šta piše umesto da se zamislim.
antioksidant antioksidant 14:12 03.11.2014

Re: say no more

zbrdazdola, babe i žabe, nelogično.

па како написати било шта о вучићу а да буде логично?
qqriq qqriq 14:16 03.11.2014

Re: say no more

па како написати било шта о вучићу а да буде логично?


muke muke, sam saglasna.
ni dosadnijeg lika ni burnijih vremena.
petargli petargli 15:18 03.11.2014

Re: say no more

Vi se zajebavate dok Hilandar gori!

'Ocu reci, kakvi izbori, kakvi bakraci, 'ajduci su jednom spasili Srbiju, spasice je opet!
angie01 angie01 18:28 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

niccolo
antioksidant
Tol'ko smo toga prošli zajedno na blogu...nemoj da bi me zaboravili

због тебе легализујемо бигамију

Не слажем се. Може човек имати више жена, али не видим зашто би имао више супруга.


gospodo, lako je ovako, po tastaturi,...treba to i izdrzati na razne nacine,...moralno, materijalno, psi'cki i khm, khm,...
reanimator reanimator 18:58 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

treba to i izdrzati na razne nacine,...moralno, materijalno, psi'cki i khm, khm,...

Ne preterujmo..kad su pare bile problem
Dr M Dr M 21:47 03.11.2014

Re: Ууу, правимо нову странку,

Ууу, правимо нову странку,


Super, samo da znaš, pazi kako ćeš ime da joj daš

jer

NOVA stranka je već osnovana!
reanimator reanimator 09:23 04.11.2014

Re: say no more

па како написати било шта о вучићу а да буде логично?

Pa npr jasno i glasno reći da je u svetu prepoznatljiviji od Novaka Djokovića.
Npr, udješ u gvožđaru u Londonu, porazgovaraš sa dva Indijca and then the magic starts.
Hajlajts, za one koji ne otvaraju linkove :

Na iznenađenje reportera “Blica“, pokazalo se da zaposleni u radnji imaju saznanja o dešavanjima u Srbiji. Pošto im je podrobnije objašnjeno ko je Aleksandar Vučić danas i šta je radio nekada u Londonu, jedan od zaposlenih prokomentarisao je: „Zar on nije u partiji koja je podržavala Miloševića?“. Na to je uskočio drugi i rekao “Ma jok, bio je, ali je potom promenio stranu“.
Kad su se ugasile kamere verovatno su pitali šta je sa Perčevićem, kako je Čotrić, je l' se javlja Maršićanin..
niccolo niccolo 09:29 04.11.2014

Re: say no more

Hajlajts

Па ти мене зајебаваш...

reanimator reanimator 09:33 04.11.2014

Re: say no more

Па ти мене зајебаваш

Jok brate, Srbija do Bombaja
Nego, kad si već tu...aktuelni premijer iz razloga poslovne tajne nije u mogućnosti da pogleda šta piše u Ugovoru koji je prethodna Vlada potpisala sa FIATom...je l' to normalno ili..?
niccolo niccolo 09:36 04.11.2014

Re: say no more

aktuelni premijer iz razloga poslovne tajne nije u mogućnosti da pogleda šta piše u Ugovoru koji je prethodna Vlada potpisala sa FIATom...je l' to normalno ili..?

Баш. То би било као кад нови директор не би могао да погледа шта пише у уговору фирме коју води јер има одредба о пословној тајни...
antioksidant antioksidant 09:39 04.11.2014

Re: say no more

niccolo
aktuelni premijer iz razloga poslovne tajne nije u mogućnosti da pogleda šta piše u Ugovoru koji je prethodna Vlada potpisala sa FIATom...je l' to normalno ili..?

Баш. То би било као кад нови директор не би могао да погледа шта пише у уговору фирме коју води јер има одредба о пословној тајни...

питање: он је рекао да не сме да објави и коментарише делове уговора или да не сме да их види?
reanimator reanimator 09:40 04.11.2014

Re: say no more

питање: он је рекао да не сме да објави и коментарише делове уговора или да не сме да их види?

Da nije bio u prilici da ih vidi, jer je u pitanju poslovna tajna.
reanimator reanimator 09:41 04.11.2014

Re: say no more

Da nije bio u prilici da ih vidi, jer je u pitanju poslovna tajna.

A možda i nije. Prso sam od Vučića uvek i svuda, ne znam više ni šta sam čuo :)
antioksidant antioksidant 09:47 04.11.2014

Re: say no more

reanimator
питање: он је рекао да не сме да објави и коментарише делове уговора или да не сме да их види?

Da nije bio u prilici da ih vidi, jer je u pitanju poslovna tajna.



edit:
A možda i nije. Prso sam od Vučića uvek i svuda, ne znam više ni šta sam čuo :)

da proverimo mi to kod vucicevica? :) on je novinar,trebalo bi da zna
reanimator reanimator 09:50 04.11.2014

Re: say no more

antioksidant

reanimator
питање: он је рекао да не сме да објави и коментарише делове уговора или да не сме да их види?Da nije bio u prilici da ih vidi, jer je u pitanju poslovna tajna.

Obrati pažnju kako sam, sekund pre nego što sam se pokolebao, bio siguran u meri da sam boldovao.
Piši tamo, spreman da se brzo menja.
Ako vam takvi ne trebaju u novoj partiji, onda stvarno..
Btw...deo mene još uvek veruje da sam čuo "nisam video". Živ nisam dok ne nadjem snimak.
antioksidant antioksidant 09:51 04.11.2014

Re: say no more

Piši tamo, spreman da se brzo menja.

prilagodljiv, ne nepostojan
qqriq qqriq 12:10 04.11.2014

Re: say no more

Npr, udješ u gvožđaru u Londonu



Ekser za sva vremena ili koji poen za Bljuc!
Pazi kad ne mogu da verujem u taj fotkani magic zvani Na Licu Mesta.
To su novine, to su novinari, a ne šalabajzeri koji, gledanjem kroz prozor, pišu kolumne.
qqriq qqriq 12:13 04.11.2014

Re: say no more

Piši tamo, spreman da se brzo menja.




reanimator reanimator 14:46 04.11.2014

Re: say no more

Pazi kad ne mogu da verujem u taj fotkani magic zvani Na Licu Mesta

Pazi akd postoje ozbiljni razlozi za neverovanje
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:37 04.11.2014

Re: say no more

Pazi akd postoje ozbiljni razlozi za neverovanje

za mene je mnogo jača vest ovde da je mrkonjić pao i polomio nos.
qqriq qqriq 21:38 04.11.2014

Re: say no more

Pazi akd postoje ozbiljni razlozi za neverovanje


pazi kad meni baš i ne liče na ozbiljne. obaška što je autor teksta Anonimni Englez.
godina 1988. je ona koju genije navodi, a iz priloženog se vidi da je početak 1.Januar 1989.
too close.
ne vidim ni zašto bi se neko hvalio da je bio prodavac gvoždja pa posle odmah naj student.
po pravilima američke biografije, samo niz takvih bednih poslića može biti prethodnica moći/bogatstva/slave.
i nemoj da bi se neko sad usudio da izvuče zaključak kako evo je, navija za vučka.

reanimator reanimator 21:44 04.11.2014

Re: say no more

za mene je mnogo jača vest ovde da je mrkonjić pao i polomio nos.

Jadna Ana
reanimator reanimator 21:48 04.11.2014

Re: say no more

i nemoj da bi se neko sad usudio da izvuče zaključak kako evo je, navija za vučka.

Jbt, ja sam bio ubedjen da ti nisi za Vučića
qqriq qqriq 22:15 04.11.2014

Re: say no more

Jbt, ja sam bio ubedjen da ti nisi za Vučića







qqriq qqriq 22:16 04.11.2014

Re: say no more

Jadna Ana



qqriq qqriq 22:17 04.11.2014

Re: say no more

..
nowhereman nowhereman 13:54 03.11.2014

Crno, crnje...

Па хајде и да се запитамо: шта би се очекивало као позитивна контрапонуда на Вучићеву неконтролисану самовољу?


Samo da konstatujem ovo: postavljeno pitanje je veoma intrigantno.

Čini mi se da je - u situaciji kada su DS i njeni derivati izgubili svaki kredibilitet - veoma zanimljivo pratiti da li će politički mainstream koji je DS (neubedljivo i traljavo) predstavljala od svog osnivanja - biti u stanju da preuzme neka nova, druga stranka.

Nevolja je, izgleda, što postojeće stranke to ne mogu, jer nisu u stanju da izađu iz senke DS-a. Dok, s druge strane, za nekog novog aktera - na sceni nema mesta.
Izgleda su - očajni, drugim rečima. Šta očekivati, sem apatije?


niccolo niccolo 14:01 03.11.2014

Re: Crno, crnje...

za nekog novog aktera - na sceni nema mesta

Нисам сигуран да нема места на сцени. Можда не би било места у медијима (осим ако постоји добра финансијска подршка), али ми се чини да би на сцени било места...
antioksidant antioksidant 14:03 03.11.2014

Re: Crno, crnje...

Нисам сигуран да нема места на сцени.

ма сцена је празна. сви у понуди имају исто - спас, одмах ту, колико од сутра :)
nowhereman nowhereman 14:14 03.11.2014

Re: Crno, crnje...


Нисам сигуран да нема места на сцени. Можда не би било места у медијима (осим ако постоји добра финансијска подршка), али ми се чини да би на сцени било места...


U redu, pretpostavljam da taj neko - novi - na sceni ne bi bio samo puki statista, koji nemo prati dijalog koji vode glavni glumci, a menja samo mimiku i gestove.

Dovoljno bi bilo da bude, recimo, sporedan lik, koji ima da izgovori jednu vrlo značajnu repliku, u vrlo značajnom momentu.

Mi smo došli, eto, do toga da nečemu boljem i ne možemo da se nadamo.

Ali, eto, imam utisak da ni za takvog epizodistu danas više nema mesta. Jer, vlada apatija, pod znakom "ne verujem više ni u šta i ne verujem nikome".


psl_srbija psl_srbija 14:09 03.11.2014

Posle Vučka

Vote for me! :)
reanimator reanimator 14:22 03.11.2014

Re: Posle Vučka

Posle Vučka
Vote for me! :)

Jok brate, mnogo bloguješ. Nama treba neko ko radi
psl_srbija psl_srbija 14:23 03.11.2014

Re: Posle Vučka

Pa kad nemam para da platim botove :)
psl_srbija psl_srbija 14:26 03.11.2014

Re: Posle Vučka

Nama treba neko ko radi


A i ja sam samo inicijator ideje, ne bih ja mnogo u političke vode! Samo pokušavam da probijem i neke stavove koji danas nisu baš podržani, a mislim da bi bili dobri za Srbiju. Bolje bilo kakva debata, nego jednoumlje.
reanimator reanimator 14:50 03.11.2014

Re: Posle Vučka

Pa kad nemam para da platim botove :)

Reci brate, da se organizujemo, naši smo. Da ti navatmo 20 - 30 sns botova, bog da te vidi. To radi šta mu se kaže, leba ne traži
psl_srbija psl_srbija 14:58 03.11.2014

Re: Posle Vučka

To radi šta mu se kaže, leba ne traži



Ma, ne vredi, meni bi trebali ljudi koji misle svojom glavom, a taj kriterijum botovi teško prolaze. Uostalom to je i velika prepreka širenju ovakvih ideja, teraš ljude da misle, a to je naporno za njih same. Lakše je biti poslušan.
blogovatelj blogovatelj 11:42 04.11.2014

Re: Posle Vučka

Pa kad nemam para da platim botove


Nemaš kad ne radiš, nego bloguješ.
Nama treba neko ko radi.
A ti se uvalio u državnu firmu, pa već od 8 i 23 na blog, uz jutarnju kafu.
psl_srbija psl_srbija 13:49 04.11.2014

Re: Posle Vučka

A ti se uvalio u državnu firmu, pa već od 8 i 23 na blog, uz jutarnju kafu.


Šta da ti kažem kad su pomerili radno vreme na 7:30. Dok zakasni čovek jedno pola sata (mislim, navikli smo od 8 šta reći), dok se raskomoti čovek i adaptira na ovu toplotu i milinu kancelarije, dok se adaptiram na mekoću kožne fotelje, pa uključim računar i ostalo, prođe vreme, inače bih bio tu i ranije. A radim u sektoru za savetovanje odbora konsultanata trećeg zamenika direktora javnog preduzeća za prodaju magle. A nije da nemam para za botove što ja nemam para, jer imam skoro 3 prosečne plate u Srbiji, ali botovi skupi brate, nestašica, sve Vučko pokupio, pa kad je oskudica robe raste joj cena, šta ćeš.

Nego moram sad da idem da se potpišem na neku izjavu što su mi spremili. Moram to da završim pre 15:30 inače mi propade radni dan. Valjda ću stići na vreme do kraja radnog dana. Ako potpišem to brzo, vraćam se na blog. Valjda neću zaglaviti s poslom, dugo mi prezime, čoveče, da sam neki Ilić ili tako nešto, al ono muka, brate.
emsiemsi emsiemsi 20:53 04.11.2014

Re: Posle Vučka

reanimator
Pa kad nemam para da platim botove :)

Reci brate, da se organizujemo, naši smo. Da ti navatmo 20 - 30 sns botova, bog da te vidi. To radi šta mu se kaže, leba ne traži

Не бих ја баш рекао да не траже леба !
Ја баш мислим да ти ботови то и раде за леба --- јер, ипак, поред свега, верујем да неко може да буде толико глуп, само ако се намерно прави да је (толико) глуп.
zilikaka zilikaka 21:14 04.11.2014

Re: Posle Vučka

Ја баш мислим да ти ботови то и раде за леба --- јер, ипак, поред свега, верујем да неко може да буде толико глуп, само ако се намерно прави да је (толико) глуп.

Ja ovako vidim razvojni put jednog bota:



reanimator reanimator 21:44 04.11.2014

Re: Posle Vučka

Ja ovako vidim razvojni put jednog bota:

Ja sam romantik, botove posmatram kao :
psl_srbija psl_srbija 14:12 03.11.2014

Prolaznost

"Вучић пролазан"

Ali dok prođu svi Miloševići, Koštunice, Tadići i Vučići prođe i nama život kao ništa!
antioksidant antioksidant 14:15 03.11.2014

Re: Prolaznost

Ali dok prođu svi Miloševići, Koštunice, Tadići i Vučići prođe i nama život kao ništa!

"Да би ово друштво изашло из затвореног круга замена аутократа неоходно је да се на политичкој понуди појави и послужавник на коме се налазе платформе истинских дијалога и дебата."
nowhereman nowhereman 14:16 03.11.2014

Re: Prolaznost


Pekić?
psl_srbija psl_srbija 14:22 03.11.2014

Re: Prolaznost

Ne razumem baš dobro ovo "platforme istinskih dijaloga i debata", jer kako ja shvatam trebalo bi imati ideje i platforme (kao što se ja, na primer, zalažem za socijal-liberalizam), a onda te platforme, odnosno ideje sučeljavati u otvorenim dijalozima i debatama, ali šta baš ovo "platforme dijaloga i debata" znači nisam siguran. Uglavnom, mislim da se razumemo.

Ali, ovde bih istakao još jednu stvar, a to je da je današnja politička scena previše lična. Tu više nema partija koje predstavljaju ideju oko koje se okupljaju ljudi koji to podržavaju. Eto, recimo DS više nema veze sa socijaldemokratijom, SPS sa socijalizmom i slično. Pre svega nam trebaju partije koje se zalažu za nešto trajno, a ne kako vetar duva i u zavisnosti od trenutno popularnih svhvatanja i stavova glasačkog tela.
antioksidant antioksidant 14:34 03.11.2014

Re: Prolaznost

ali šta baš ovo "platforme dijaloga i debata" znači nisam siguran.



полазим од овога
"Оно што је битно за разумети код "случаја Вучић" да сем "политике" постоји и њена форма тј начин спровођења и да је управо та њена форма - суштина."
теоретски постоје разне политике и дебате о њима али у свим странкама у понуди то је само теорија. постави питање, било коме било које и видећеш да је на крају све исто - нико није спреман за разговор (изговори су разноразни, од "блата" до "ботова" од "није време јер хиландар гори" до "анонимни сте". ја верујем да је једина истинска алтернатива појава групације (било какве идеологије) спремне да своје ставове стави на пробу, да је понуди критици како би је тестирала и једино тако ојачала. не затварањем и проглашавањем апсолуте истине ("они су нас бомбардовали", "европа нема алтернативу", "православље је наша судбина"...)
G.Cross G.Cross 14:39 03.11.2014

Re: Prolaznost

Избори су веома једноставна форма смене власти: довољно је гласати за неког другог. Кога другог и шта тај други нуди већ је мало другачије питање. Па хајде и да се запитамо: шта би се очекивало као позитивна контрапонуда на Вучићеву неконтролисану самовољу?


Ceo problem je visepartijska demokratija.

Resenje je Jednopartijski pluralizam, citajte Mihaila Markovica.

A kad bolje razmislim i taj pluralizam samo komplikuje stvari.

Treba nam premijer svih Srba koga ce svi Srbi da razumeju i vole i to punim imenom i prezimenom, ne anonimno.
psl_srbija psl_srbija 14:40 03.11.2014

Re: Prolaznost

"нико није спреман за разговор"

Tačno primećeno, ali mislim da je problem mnogo kompleksniji. Eto, recimo LDP, kažu da je sve bilo u rukama samog Čede, a važili su za liberalnu i modernu partiju. Čak i kada je totalno uništio partiju nije preuzeo krivicu i dao ostavku niti je (bar koliko ja znam) ozbiljno javno kritikovan iz krugova svoje partije. Šta se tu u stvari dešava? Mislim da je u pitanju kombinacija kulta ličnosti i preterane želje (normalna je sasvim OK) za pripadnošću nekoj grupi i identifikacijom sa tom grupom. U kombinaciji dobijamo lako manipulisanje ljudima iz grupe od strane idola-vladara. I to nam se dešava opet i opet i opet...
psl_srbija psl_srbija 14:43 03.11.2014

Re: Prolaznost

Ceo problem je visepartijska demokratija.

Resenje je Jednopartijski pluralizam


Jesi ozbiljan?
G.Cross G.Cross 14:44 03.11.2014

Re: Prolaznost

psl_srbija
Ceo problem je visepartijska demokratija.

Resenje je Jednopartijski pluralizam


Jesi ozbiljan?



Pa pise gore iznad naslova "Zabava",

Mada ima ovde na blogu ljudi koji se ozbiljno za to zalazu.
antioksidant antioksidant 14:44 03.11.2014

Re: Prolaznost

Treba nam premijer svih Srba koga ce svi Srbi da razumeju i vole i to punim imenom i prezimenom, ne anonimno.

idemo ka tome, idemo ka tome...
psl_srbija psl_srbija 14:45 03.11.2014

Re: Prolaznost

G.Cross
psl_srbija
Ceo problem je visepartijska demokratija.

Resenje je Jednopartijski pluralizam


Jesi ozbiljan?



Pa pise gore iznad naslova "Zabava", pa ja rekoh...


Istina, imaš pravo
psl_srbija psl_srbija 14:47 03.11.2014

Re: Prolaznost

Treba nam premijer svih Srba koga ce svi Srbi da razumeju i vole i to punim imenom i prezimenom, ne anonimno.

idemo ka tome, idemo ka tome...


Evo, kad smo već kod ZABAVA...
mogu ja da budem taj premijer... možete recimo ovo PSL, protumačiti i kao Premijer Srbije Lično
mirelarado mirelarado 15:31 03.11.2014

Re: Prolaznost

antioksidant
Treba nam premijer svih Srba koga ce svi Srbi da razumeju i vole i to punim imenom i prezimenom, ne anonimno.

idemo ka tome, idemo ka tome...


Никако да кренемо ка ономе што би, по мом мишљењу, једино било почетак изласка из зачараног круга. Никако да се појави нека групација која би се заложила за промену изборног система, па да у Парламенту имамо збиља људе који ће бити лично одговорни за свој рад, а не безличне страначке роботе за спровођење воље својих газда.
antioksidant antioksidant 15:35 03.11.2014

Re: Prolaznost

mirelarado
antioksidant
Treba nam premijer svih Srba koga ce svi Srbi da razumeju i vole i to punim imenom i prezimenom, ne anonimno.

idemo ka tome, idemo ka tome...


Никако да кренемо ка ономе што би, по мом мишљењу, једино било почетак изласка из зачараног круга. Никако да се појави нека групација која би се заложила за промену изборног система, па да у Парламенту имамо збиља људе који ће бити лично одговорни за свој рад, а не безличне страначке роботе за спровођење воље својих газда.

мирела, ми смо у деведесете ушли са већинским системом и парламентом пуног безличних страначких робота изабраних именом и презименом. и сви су служили своје газде (једина предност таквог система је за газду већинске партије јер добија јаснију слику у парламенту - на пример вучић би сад вероватно имао 250 посланика а не 100иколикоих имасад
mirelarado mirelarado 15:42 03.11.2014

Re: Prolaznost

мирела, ми смо у деведесете ушли са већинским системом и парламентом пуног безличних страначких робота изабраних именом и презименом. и сви су служили своје газде (једина предност таквог система је за газду већинске партије јер добија јаснију слику у парламенту - на пример вучић би сад вероватно имао 250 посланика а не 100иколикоих имасад


Јбг, онда стварно не знам шта би овдашње политичаре могло натерати да власт не доживљавају као грабеж, већ као мучан процес изградње институција у малој и сиромашној земљи. Бар кад би, за почетак, смањили ту пренадувану цифру од 250, па да се отимају за мање места...
antioksidant antioksidant 15:47 03.11.2014

Re: Prolaznost

Бар кад би, за почетак, смањили ту пренадувану цифру од 250, па да се отимају за мање места...

на неки начин посматрајући, у пропорционалном систему је довољно и да број посланика буде једнак броју листа које пређу цензус а онда при гласању сваки представник листе има "гласова" једнако проценту учешћа у парламенту (није баш једнако проценту освојеном на изборима због оних испод цензуса).

а што се овог тиче
Јбг, онда стварно не знам шта би овдашње политичаре могло натерати да власт не доживљавају као грабеж

судство. независно и способно судство.
mirelarado mirelarado 15:48 03.11.2014

Re: Prolaznost

судство. независно и способно судство.


Тренутно сајенс фикшн.
antioksidant antioksidant 15:49 03.11.2014

Re: Prolaznost

mirelarado
судство. независно и способно судство.


Тренутно сајенс фикшн.

да
niccolo niccolo 16:03 03.11.2014

Re: Prolaznost

antioksidant
mirelarado
судство. независно и способно судство.


Тренутно сајенс фикшн.

да

Пусти ти смајлије, него јел записујеш? До сада имамо смањење броја посланика и независно и способно судство...Ово независно је више питање менталитета, а ово способно образовног система.
antioksidant antioksidant 16:09 03.11.2014

Re: Prolaznost

Ово независно је више питање менталитета

менталитета или примене прописа?
niccolo niccolo 16:18 03.11.2014

Re: Prolaznost

Рекао бих менталитета. Пример - одређене судије су прошле недеље донеле неколико решења о томе како се тужбе сматрају повученим у јер се адвокати тужилаца нису појавили на рочиштима, иако је штрајк. После се испостави да се ради о млађим судијама изабраним приликом последњих избора. Који изгледа дугују нешто онима који су их изабрали, ако ме разумеш. Ту имамо менталитет у два вида. Прво, да бираш људе за судију према неким другим критеријумима, а не оним по којим би требало. Друго, да се изабрани за судију осећају обавезним да се одуже.
antioksidant antioksidant 16:22 03.11.2014

Re: Prolaznost

Пример - одређене судије су прошле недеље донеле неколико решења о томе како се тужбе сматрају повученим у јер се адвокати тужилаца нису појавили на рочиштима, иако је штрајк.

невезано за менталитет - какав је опис ове ситуације са штрајком? (везано за преклузивне рокове).

допуна: а што се тиче самог примера - ако постоји "услуга" и њена "наплата" то би баш требало да реши " независно и способно судство".
niccolo niccolo 16:26 03.11.2014

Re: Prolaznost

Шаљу се нормално тужбе, жалбе и остали поднесци код којих би странка изгубила неко право ако не би били предати. У ствари, мислим да је последње упутство да могу све врсте поднесака. Практично се једино не иде на рочишта. Онда суд једноставно констатује да се стране нису појавиле због штрајка и закаже следеће за неки датум у будућности...
niccolo niccolo 16:29 03.11.2014

Re: Prolaznost

допуна: а што се тиче самог примера - ако постоји "услуга" и њена "наплата" то би баш требало да реши " независно и способно судство".

То да. С тим што, да не будемо нефер, пре него што дође до суда треба да прође полицију и тужилаштво.
antioksidant antioksidant 16:29 03.11.2014

Re: Prolaznost

Практично се једино не иде на рочишта. Онда суд једноставно констатује да се стране нису појавиле због штрајка и закаже следеће за неки датум у будућности...

практично се штрајк изједначава са објективним околностима типа болести, мобилизације и хапшења? :)
ок, јасно ми је. хвала на одговору.
(интересује ме још и однос према странкама које би инсистирале на експедитивности поступка али то можемо и на пп да не замерамо шири аудиторијум а можемо ту причу и рачунати као договор виших страначких органа :))
niccolo niccolo 16:43 03.11.2014

Re: Prolaznost

интересује ме још и однос према странкама које би инсистирале на експедитивности поступка

Мени лично занимљиво (а делује као да може да буде занимљиво и аудиторијуму) да нисам чуо да је неко имао случај да се странка буни због штрајка, чак су врло про за нашу ствар. Реално нас нису толико подржавали око фискалних каса

А искрено не знам шта би било када би неко инсистирао. Вероватно не би имало користи јер нико не може да ради, па не може странка ни да оде код другог јер први штрајкује...

а можемо ту причу и рачунати као договор виших страначких органа :))

nim_opet nim_opet 16:52 03.11.2014

Re: Prolaznost

a to je da je današnja politička scena previše lična


Ja bih rekao da politicka scena u Srbiji nikada nije bila nista drugo nego licna. Milosevic je bio institucija po sebi, ideologija je najmanje imala veze sa socijalizmom I levicom, Kostunica je bio licnost koja je trebalo da ga zameni, bez osvrtaja na politicku platform, Djindjic je vodio Vladu svojom licnoscu, pa kad su ga ubili naravno nasaje vacuum I haos, Tadic, Dacic, Vucic...nemaju nikakve veze sa proklamovanom ideologijom stranke, niti ta ideologija ima ikakvog smisla - raspravlja se o pojedinostima, ne o opstostima, pa se sada pitamo jel valja Beograd na Vodi, a niko ne uzima u obzir zakonske I regulatorne okvire, pa se raspravlja o privatizaciji Fijata, a niko se ne osvrce na opsti pristup subvencioniranju, raspravlja se o seci plata I penzija, ali ne o budzetu u celini itd. Jednostavno se koriste ad hoc pristupi dnevnoj politici da se animira glasacko telo, a za ad hoc pristup moras imati licnost koja ce da iznese sve to I na koju se fokusira paznja. Pa zavrsimo sa predsednikom vlade koji iskopava decu iz snega I docekuje jubilarnog putnika na aerodromu.
Kazezoze Kazezoze 17:01 03.11.2014

Re: Prolaznost

psl_srbija
Ceo problem je visepartijska demokratija.

Resenje je Jednopartijski pluralizam


Jesi ozbiljan?



mene interesuje, da li je ikada iko, od vas koji se bavite politikom na dnevnoj bazi, pomislio da bi bezpartijski pluralizam bio dobro i (možda) orginalno rešenje?
Dr M Dr M 21:52 03.11.2014

Re: Prolaznost

Никако да се појави нека групација која би се заложила за промену изборног система


NOVA stranka se zalaže za promenu izbornog sistema, smanjenje broja poslanika itd.

Uostalom, pokrenula je akciju zvanu NOVA mobilizacija a pošto nisam sebičan, ko hoće da vidi šta je to, evo linka

http://www.novastranka.rs/nova-mobilizacija



niccolo niccolo 22:02 03.11.2014

Re: Prolaznost

http://www.novastranka.rs/nova-mobilizacija

Чекај, ако добро разумем, ово је акција за повећање броја чланова?
ivana23 ivana23 22:10 03.11.2014

Re: Prolaznost

Dr M
ko hoće da vidi šta je to, evo linka
http://www.novastranka.rs/nova-mobilizacija


LINK
Dr M Dr M 22:30 03.11.2014

Re: Prolaznost

niccolo
http://www.novastranka.rs/nova-mobilizacija

Чекај, ако добро разумем, ово је акција за повећање броја чланова?


Ne, samo principi za koje se stranka zalaže.
Dr M Dr M 22:31 03.11.2014

Re: Prolaznost

ivana23
Dr M
ko hoće da vidi šta je to, evo linka
http://www.novastranka.rs/nova-mobilizacija


LINK

Hvala Ivana
anfieldroad anfieldroad 00:07 04.11.2014

Re: Prolaznost


Koliko sam razumeo, Komora iskljucuje iz clanstva, osim u slucaju da stranka nepojavljivanjem branioca snosi NEPOPRAVLJIVU-trajnu stetu. U tom slucaju advokat moze i mora da se pojavi na rocistu.
psl_srbija psl_srbija 08:27 04.11.2014

Re: Prolaznost

mene interesuje, da li je ikada iko, od vas koji se bavite politikom na dnevnoj bazi, pomislio da bi bezpartijski pluralizam bio dobro i (možda) orginalno rešenje?


Ja mislim da ne bi, jer (bar bi tako trebalo da bude) partije predstavljaju jednu političku opciju, (ideju, pravac) oko koje se okupljaju pristalice i koje se zalažu za isti cilj. Na primer, ako sam ja lično opredeljen kao socijal-liberal meni će biti interesantne samo partije koje su bliske toj ideji kao i ideji socijaldemokratije. Neću nikada glasati za neoliberalnu ili neku nacionalističku partiju. Kada bi partije bile ozbiljne (kao što treba da budu, a nisu) one bi ozbiljno i stajale iza svojih ideja i ciljeva, tako da ne bi mogao SPS da zastupa ništa drugo osim socijalizma, DS socijaldemokratiju, LDP liberalizam i slično. U takvim partijama su manje važni ljudi koji dođu na vlast u samoj partiji, jer svi oni slede iste osnovne ciljeve. Razlikuju se finese u metodima dolaženja do tih ciljeva i naravno lične osobine. U jednopartijskom pluralizmu ne bi imali tako definisane partije, koje predstavljaju definisane pravce u politici, tako da smatram da bi se još više osnaživali kultovi ličnosti što smatram lošim. Danas su naše partije na sceni takođe previše lične i menjaju svoje politike u skladu sa uskim interesima kao i raspoloženjem birača u anketama, a to nije dobro. Ali sve to ja vidim kao dečje bolesti savremene demokratije u kojoj smo tek par decenija, i to decenija punih previranja. Vremenom će se i na našoj višestranačkoj sceni iskristalisati partije koje će predstavljati određene opcije i neće biti vezane za ličnosti nego za ciljeve i metode dolaska do tih ciljeva.
AlexDunja AlexDunja 18:24 04.11.2014

Re: Prolaznost


Мени лично занимљиво (а делује као да може да буде занимљиво и аудиторијуму) да нисам чуо да је неко имао случај да се странка буни због штрајка, чак су врло про за нашу ствар. Реално нас нису толико подржавали око фискалних каса


pa to je prosto, usluge notara su višestruko skuplje
i za građane i za firme, a ugovori o kojima je reč,
promet nekretnina, hipoteke i tsl trebaju svima
a nisu naročito komplikovani za napraviti,
na kraju krajeva radi se o odraslim ljudima koji
hoće da posao završe što pre i što jeftinije.

ovako je skuplje i duže traje.
princi princi 21:18 05.11.2014

Re: Prolaznost

antioksidant
ali šta baš ovo "platforme dijaloga i debata" znači nisam siguran.



полазим од овога
"Оно што је битно за разумети код "случаја Вучић" да сем "политике" постоји и њена форма тј начин спровођења и да је управо та њена форма - суштина."
теоретски постоје разне политике и дебате о њима али у свим странкама у понуди то је само теорија. постави питање, било коме било које и видећеш да је на крају све исто - нико није спреман за разговор (изговори су разноразни, од "блата" до "ботова" од "није време јер хиландар гори" до "анонимни сте". ја верујем да је једина истинска алтернатива појава групације (било какве идеологије) спремне да своје ставове стави на пробу, да је понуди критици како би је тестирала и једино тако ојачала. не затварањем и проглашавањем апсолуте истине ("они су нас бомбардовали", "европа нема алтернативу", "православље је наша судбина"...)

Pa to je opste mesto kod svih srpskih 'public intellectuals'. Sve mozemo da se zajebavamo, kacimo pesmice, drzimo se za rucice, ispisujemo diferencijalne jednacine, secanja iz gimnazije, osnovne skole, zabavista, kacimo pametne i manje pametne citate, idemo po kafanicama, gledamo zagrljeni u zvezde, ali postavis li neko pitanje odmah si zlonamerni supljoglavi (i anonimni! iz nekog razloga ih strasno kopka da vide ko je sve iza nikova) glupander, pojmaros, vadis stvari iz konteksta, 'ko je to rekao?', sta sve ne. Ili to, ili ti vracaju onim idiotskim smajlijima. Onda pocnu da se javljaju i kace raznorazni causi, zivi i nezivi botovi, koji se osecaju vaznim samim tim sto su uz Velikog ili Veliku. Srpska politicka scena je jedan veliki smaracki vanity fair.
emsiemsi emsiemsi 23:31 05.11.2014

Re: Prolaznost

princi
antioksidant
ali šta baš ovo "platforme dijaloga i debata" znači nisam siguran.



полазим од овога
"Оно што је битно за разумети код "случаја Вучић" да сем "политике" постоји и њена форма тј начин спровођења и да је управо та њена форма - суштина."
теоретски постоје разне политике и дебате о њима али у свим странкама у понуди то је само теорија. постави питање, било коме било које и видећеш да је на крају све исто - нико није спреман за разговор (изговори су разноразни, од "блата" до "ботова" од "није време јер хиландар гори" до "анонимни сте". ја верујем да је једина истинска алтернатива појава групације (било какве идеологије) спремне да своје ставове стави на пробу, да је понуди критици како би је тестирала и једино тако ојачала. не затварањем и проглашавањем апсолуте истине ("они су нас бомбардовали", "европа нема алтернативу", "православље је наша судбина"...)

Pa to je opste mesto kod svih srpskih 'public intellectuals'. Sve mozemo da se zajebavamo, kacimo pesmice, drzimo se za rucice, ispisujemo diferencijalne jednacine, secanja iz gimnazije, osnovne skole, zabavista, kacimo pametne i manje pametne citate, idemo po kafanicama, gledamo zagrljeni u zvezde, ali postavis li neko pitanje odmah si zlonamerni supljoglavi (i anonimni! iz nekog razloga ih strasno kopka da vide ko je sve iza nikova) glupander, pojmaros, vadis stvari iz konteksta, 'ko je to rekao?', sta sve ne. Ili to, ili ti vracaju onim idiotskim smajlijima. Onda pocnu da se javljaju i kace raznorazni causi, zivi i nezivi botovi, koji se osecaju vaznim samim tim sto su uz Velikog ili Veliku. Srpska politicka scena je jedan veliki smaracki vanity fair.

Боли те љуљи за будале !
Пиши (питај) шта год ти падне на памет.
looping looping 14:28 03.11.2014

1

Вучић одлази.

Па хајде и да се запитамо: шта би се очекивало као позитивна контрапонуда на Вучићеву неконтролисану самовољу?

Оно што је у понуди тренутно у принципу је замена. Има много флоскула типа "Морамо да радимо, да будемо вредни, да будемо поштени и ... бла, бла, бла...". Оно што је проблематично са таквом понудом је (сем што је шупља да звечи) и то што је првенствено надмена. Нико ко то изговара, ко каже да треба "креирати концентричне кругове доброг" не мисли за себе да је лош, да је прљав, да је нерадан, да је неспособан... А ако смо сви већ тако добри одакле ово што се дешава око нас?

(7) Друга истински велика мана у опозиционој понуди је да је у највећем делу потпуно иста Вучићу: "Ми смо у праву и свако ко мисли другачије тај клевеће и лаже".

Vučić stvarno odlazi ili...?
libkonz libkonz 16:28 03.11.2014

Re: 1

Vučić stvarno odlazi ili...?

iz ove gungule se ni Hudini ne bi izvukao. Nema šanse da sastave još godinu dana. I stvarno, šta posle?
arcins arcins 21:13 03.11.2014

Re: 1

libkonz
Vučić stvarno odlazi ili...?

iz ove gungule se ni Hudini ne bi izvukao. Nema šanse da sastave još godinu dana. I stvarno, šta posle?



Kako sta posle?, pa i istok i zapad, cetiri stuba, strane investicije, zaposljavanje, departizacija, borba protiv korupcije, juzni tok, lider regiona, ledeni metak, treci covek, caj u pet, zvizduk u osam, laku noc deco.....
qqriq qqriq 23:48 03.11.2014

Re: 1


Kako sta posle?, pa i istok i zapad, cetiri stuba, strane investicije, zaposljavanje, departizacija, borba protiv korupcije, juzni tok, lider regiona, ledeni metak, treci covek, caj u pet, zvizduk u osam, laku noc deco.....


blue rider blue rider 14:34 03.11.2014

Zasto sa 4 banke pokusavam da begam

Nije me oterao Sloba, Kostunjavi, Tadic a ne bi uspeo ni Vucic. Uspeli su ovi pod 6 i 7. Stvarno se ne zezam. Posebno 7. Jednog od takvih spremaju za velika dela.
qqriq qqriq 15:11 03.11.2014

ccc

šta oćemo više kad je 'vako u zemlji, u vladi, na sajtu.......

Država: Stojimo iza limuna

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana