Dvostruki standardi

Marko Jevtic RSS / 07.03.2008. u 12:37

 Dragan_Jocic.jpgBEOGRAD - Ministar policije Dragan Jočić juče je prebačen u Centar za povrede kičmene moždine „Balgrist“ u Cirihu, gde će biti podvrgnut lečenju „u uslovima probne kliničke studije uz primenu najnovijih metoda“, nezvanično je potvrđeno „Blicu“ u ovoj ustanovi.

Kako „Blic“ saznaje, Jočić je želeo da se njegovo lečenje nastavi u Rusiji, ali mu je sugerisano da najbolje uspehe u oblasti koja je neophodna za njegov oporavak pruža ova klinika.

Šta god politički mislio o ministru policije koji je u mladosti obio trafiku, koji je potpredsednik jedne za našu zemlju veoma nazadne partije, ipak mi je drago što mu je omogućeno da dobije najbolju moguću medicinsku negu, kao što bi, ustalom, svaki čovek trebao da dobije, jer je ljudski život ipak nešto najvrednije. Drago mi je što niko, pa ni radikali, nisu našli ništa sporno u tome da je Jocič završio u zemlji koja je priznala nezavinost Kosova i što nisu prekinuli svake odnose sa tom zemljom. Veoma je lepo što su svi krenuli da pomognu.

I sigurno da Jocić nije trebao da, radi svog patriotizma, žrtvuje svoje zdravlje i da ode u Rusiju na neki nesigurniji ili neprovereniji metod lečenja. To bi bilo glupo i na kraju krajeva možda i pogubno.

Upravo to me podseća na Srbiju koja je daleko od nekog normalnog stanja i koja, kao Jocić, ima izbor.. Jedan koji je glup i poguban, i drugi koji vodi u EU. Stranka čiji je Jocić potpredsednik nas upravo vodi pogubnim putem, želeći na taj način da onemogući ostale građane da se sutrra školuju ili leče u zemljama zapadne Evrope. Da leto provedu na Santoriniju, vikend u Parizu, a da pivo piju na Oktobarfestu.

Znači jedno će da važi za Jocića, jedno za ostale građane... Zahvaljujući razmišljanju DSS-a neki mladi već danas neće dobiti vizu da se leče, dok to Jocić može. Jel se to u našem narodu zove licemerstvo?!

ps. autor dela teksta je i Jelena J.

 

 



Komentari (142)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lepljiva Lepljiva 12:47 07.03.2008

Prva :)

Znači jedno će da važi za Jocića, jedno za ostale građane... Zahvaljujući razmišljanju DSS-a neki mladi već danas neće dobiti vizu da se leče, dok to Jocić može. Jel se to u našem narodu zove licemerstvo?!


To se zove davanje šanse samo pojedincima, odabranima, a ovi ostali.....pa kao i do sada, ili će se snaći ili neće!
Fergal Sarki Fergal Sarki 17:47 07.03.2008

Re: Prva :)

Lepljiva
Znači jedno će da važi za Jocića, jedno za ostale građane... Zahvaljujući razmišljanju DSS-a neki mladi već danas neće dobiti vizu da se leče, dok to Jocić može. Jel se to u našem narodu zove licemerstvo?!


To se zove davanje šanse samo pojedincima, odabranima, a ovi ostali.....pa kao i do sada, ili će se snaći ili neće!


Pa naravno, jer kada bi mi svi mogli da putujemo, da se krecemo, slobodno trgujemo i budemo deo tog evropskog sistema, onda ni likovi poput Jocica,Aligrudica, Ristivojevica, Mihajlova i dr. nebi mogli biti nista vise od kelnera u nekoj kafani.
Dakle, uslov za slobodno kretanje nasih diktatora jeste izolacija nas ostalih. Mi svi treba da radimo i glumatamo neku drzavu sa svojim institucijama, kako bi oni proziveli svoj zivot, pa onda njihovi naslednici i tako dalje.
I naravno, ako im se nesto ne daj boze desi da mogu da imaju najsavremenije lecenje.
Ako i pored toga posrnu, boze moj ucinili su sta su mogli.
umberto umberto 13:23 07.03.2008

pametno

Jelena.
silver bullet silver bullet 13:25 07.03.2008

protiv

Marko, moram priznati da se sa ovim vasim vidjenjem uopste ne slazem.

Neke stvari ne podlezu principima.
Neke stvari su princip same za sebe.
Jedna od takvih stvari je tudja bolest ili invalidnost.

Jednostavno, princip se moze dokazivati na sijaset drugih stvari, ne na ovome.



Marko Jevtic Marko Jevtic 13:27 07.03.2008

Re: protiv

Pa ok je, ne mislim da svako treba da se slozi... Mislim da se princip pokazuje uvek, i da isti arsini treba da vaze za sve gradjane. Zasto bi iskljucili mogucnost da se sutra neko leci u Svajcarskoj?

Samo to..
silver bullet silver bullet 13:30 07.03.2008

Re: protiv

Pa ok je, ne mislim da svako treba da se slozi... Mislim da se princip pokazuje uvek, i da isti arsini treba da vaze za sve gradjane. Zasto bi iskljucili mogucnost da se sutra neko leci u Svajcarskoj?

Samo to..


Zato sto se ne koristi tudja nesreca da bi se dokazao princip.
Suvise je lesinarski.
eneja eneja 13:30 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Marko, moram priznati da se sa ovim vasim vidjenjem uopste ne slazem.Neke stvari ne podlezu principima.Neke stvari su princip same za sebe.Jedna od takvih stvari je tudja bolest ili invalidnost.Jednostavno, princip se moze dokazivati na sijaset drugih stvari, ne na ovome.


Slazem se da se na boleti ne moze dokazivati princip. Ali zasluzujuli svi grdjani najbolje moguce lecenje?

Ja mislim da - da. Ako se dovde slazemo onda jedno pitanje -- sta bi se desilo da neka Osoba X treba da ide u Sloveniju, Ameriku ili u Nemacku, koja isto do pre neki dan nije izdavala vize, na lecenje. Kome ta Osoba X da se obrati. Ili da slegne ramenima zaputi se put Hrvatske onako bolsena da trazi vizu. I zasto -- jer su neki mladi ljudi "branili medjunarodno pravo"!

Treba brinuti o celom narodu a ne o pojeinim clanovima istog
Marko Jevtic Marko Jevtic 13:37 07.03.2008

Re: protiv

Ok, možda je tebi lešinarski, meni nije jer ja ne dovodim u pitanje to što je on otišao tamo na lečenje, već zašto to neće sutra moći ostali građani Srbije zahvaljujući politici njegove stranke.

Uostalom, principi se isteruju i u sreći i u nesreći, zato su principi.. Važe za sve i primenjuju se stalno, a ne kad nam nešto odgovara onda važi, kada ne onda ne važi.

ps. ja i dalje želim da ministru što bolje bude
umberto umberto 13:48 07.03.2008

Re: protiv

Mene zanima da li ce nesrecnog Jocica u slucaju da Svajcarska prizna Kosovo vratiti natrag, prebaciti u neku trecu zemlju ili ce iz rukava izvaditi Crnogorski pasos.
Marko Jevtic Marko Jevtic 13:50 07.03.2008

Re: protiv

Svajcarska je, koliko ja znam, vec priznala nezavisnost Kosova..
umberto umberto 13:51 07.03.2008

Re: protiv

naivan sam. Kako se onda objasnjava oportunizam?
cecas cecas 13:53 07.03.2008

Re: protiv

Silver ja mislim da se i na ovakvim stvarima dokazuju principi.Imam pravo da govorim o tome jer spadam u tu kategoriju ljudi , tj . osoba sam sa invaliditetom i nemam iste mogucnosti lecenja kao ministar. Pitala sam se dali ce ovo iko postaviti kao pitanje. Drago mi je sto Jevtic jeste to postavio. I ja bih napredno da se lecim tamo gde postoje najbolji uslovi za to. I jos imam jedno vrlo bitno pitanje : Dali je ministar na lecenju o trosku Fonda ? I ovo mi je vrlo bitno pitanje , jer gde su mogucnosti drugih koji se lece po principu " koliko para -toliko muzike " , tj. ako imaju sopstvenih sredstava mogu da se lece , a ako ne - ne mogu. Pa neka vam ovo zvuci neprimereno i maliciozno , ali je prosto tako . Ne radujem se Jocicevoj nesreci , ali se samo pitam dali smo drustvo jednakih mogucnosti ?!
antioksidant antioksidant 13:58 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Marko, moram priznati da se sa ovim vasim vidjenjem uopste ne slazem.Neke stvari ne podlezu principima.Neke stvari su princip same za sebe.Jedna od takvih stvari je tudja bolest ili invalidnost.Jednostavno, princip se moze dokazivati na sijaset drugih stvari, ne na ovome.

Ovde se postavlja pitanje drzanja principa u slucaju sopstvene bolesti ili invalidnosti. Ukoliko bih verovao da bi DSS i Jocic isto reagovali na bilo cije povrede, to bi bilo OK.

Situacija 1: Jocic je bolestan. Najbolja nega je u Svajcarskoj (nadam se da nije Kazablanka u pitanju). Jocic ide u Svajcarsku.

Situacija 2: X je bolestan. Najbolja nega je u Svajcarskoj. Pitanje je da li X moze da ode u Svajcarsku? KO ce to platiti? I da li je u toj situaciji bitno sto je Svajcarska priznala Kosovo?
shure shure 14:01 07.03.2008

Re: protiv

suvise je lesinarski.

a kako nazvati situaciju u kojoj se nasao moj otac,sa blizu osamdeset godina i cetrdeset godina odradjenog radnog staza,kome je potrebno svakodnevno previjanje(koje inace ja obavljam,uglavnom)i kad mi se kaze da sve sto se toga tice moram da kupujem?Da li sam i ja LESINAR ako pitam,ZASTO? ...ja moram sve da kupujem,a neko ne mora?
banefly banefly 14:02 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Marko, moram priznati da se sa ovim vasim vidjenjem uopste ne slazem.Neke stvari ne podlezu principima.Neke stvari su princip same za sebe.Jedna od takvih stvari je tudja bolest ili invalidnost.Jednostavno, princip se moze dokazivati na sijaset drugih stvari, ne na ovome.


Još samo da mi autor objasni ko je taj ko odredjuje koji principi su univerzalni a koji nisu posto je očigledno (bar meni) njegov pojam principa, najblaze receno vrlo rastegljiv.
mvelja mvelja 14:07 07.03.2008

Re: protiv

a ko placa ovo lecenje
eneja eneja 14:11 07.03.2008

Re: protiv

mvelja
a ko placa ovo lecenje


U tekst pise da je na racun DSS.
silver bullet silver bullet 14:17 07.03.2008

Re: protiv

I jos imam jedno vrlo bitno pitanje : Dali je ministar na lecenju o trosku Fonda



Koliko ja znam, rekli su da DSS snosi troskove lecenja. Da li je tako - ne znam.

Situacija 2: X je bolestan. Najbolja nega je u Svajcarskoj. Pitanje je da li X moze da ode u Svajcarsku? KO ce to platiti? I da li je u toj situaciji bitno sto je Svajcarska priznala Kosovo?


Ne, upravo je poenta sto Marko ovim slucajem pokusava da dokaze neciju politicku hipokriziju, a ne to da u ovoj zemlji vlada opsta beda i da nam je i zdravstvo u istom stanju.

a kako nazvati situaciju u kojoj se nasao moj otac,sa blizu osamdeset godina i cetrdeset godina odradjenog radnog staza,kome je potrebno svakodnevno previjanje(koje inace ja obavljam,uglavnom)i kad mi se kaze da sve sto se toga tice moram da kupujem?Da li sam i ja LESINAR ako pitam,ZASTO? ...ja moram sve da kupujem,a neko ne mora?


Svi smo mnogo puta bili u toj situaciji, ali ja necu sada napasti Jocica zbog toga i preko njegove nesrece prolamati ova problem. Postoji toliko drugih krivaca, neka bar budu zdravi i pravi.

Princip da se koristi najslabija karika da bi se oborio sistem vazi do granice humanosti.
Preko toga ne bi trebalo ici.
eneja eneja 14:23 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
I jos imam jedno vrlo bitno pitanje : Dali je ministar na lecenju o trosku Fonda Koliko ja znam, rekli su da DSS snosi troskove lecenja. Da li je tako - ne znam.
Situacija 2: X je bolestan. Najbolja nega je u Svajcarskoj. Pitanje je da li X moze da ode u Svajcarsku? KO ce to platiti? I da li je u toj situaciji bitno sto je Svajcarska priznala Kosovo?Ne, upravo je poenta sto Marko ovim slucajem pokusava da dokaze neciju politicku hipokriziju, a ne to da u ovoj zemlji vlada opsta beda i da nam je i zdravstvo u istom stanju.
a kako nazvati situaciju u kojoj se nasao moj otac,sa blizu osamdeset godina i cetrdeset godina odradjenog radnog staza,kome je potrebno svakodnevno previjanje(koje inace ja obavljam,uglavnom)i kad mi se kaze da sve sto se toga tice moram da kupujem?Da li sam i ja LESINAR ako pitam,ZASTO? ...ja moram sve da kupujem,a neko ne mora?Svi smo mnogo puta bili u toj situaciji, ali ja necu sada napasti Jocica zbog toga i preko njegove nesrece prolamati ova problem. Postoji toliko drugih krivaca, neka bar budu zdravi i pravi.Princip da se koristi najslabija karika da bi se oborio sistem vazi do granice humanosti.Preko toga ne bi trebalo ici.


Ne radi se o politickoj hipokriziji nego moralnoj i to ne ministra Jocica nego upravo njegove stranke koja je vrlo odgovorna za trenutno stanje u zemlji.

Znaci ministar treba da ode tamo gde je najbolje, ali i svako drugi treba da ode tamo gde je najbolje.
Zanemarimo momenat para. Recimo da imam pare i hocu da se lecim u Americi. Ali sta meni moja vlada porucuje -- ne mozes tamo jer nas oni mrze, i ako hoces sa tim zapadom ti si izdajica.

Volim zemlju i ne smatram da sam izdajica ali hocu da mogu da imam iste mogucnosti kao i ministar. Hocu regularno da odem po vizu i da idem u inostranstvo. Sta vise razlog mog odlaska u inostranstvo je nebitan.

Ali ne moze jedno moralno nacelo da vazi za mene a drugo za ministra
tigrks tigrks 14:25 07.03.2008

Re: protiv

Silver ja mislim da se i na ovakvim stvarima dokazuju principi.Imam pravo da govorim o tome jer spadam u tu kategoriju ljudi , tj . osoba sam sa invaliditetom i nemam iste mogucnosti lecenja kao ministar. Pitala sam se dali ce ovo iko postaviti kao pitanje. Drago mi je sto Jevtic jeste to postavio. I ja bih napredno da se lecim tamo gde postoje najbolji uslovi za to. I jos imam jedno vrlo bitno pitanje : Dali je ministar na lecenju o trosku Fonda ? I ovo mi je vrlo bitno pitanje , jer gde su mogucnosti drugih koji se lece po principu " koliko para -toliko muzike " , tj. ako imaju sopstvenih sredstava mogu da se lece , a ako ne - ne mogu. Pa neka vam ovo zvuci neprimereno i maliciozno , ali je prosto tako . Ne radujem se Jocicevoj nesreci , ali se samo pitam dali smo drustvo jednakih mogucnosti ?!


Slažem se! I na ovakvim dešavanjima dokazuje se nešto. Kao urednik onog nacionalističkog sajta; Ja sam bio i video a vi idite u afriku, i tamo ima šta da se vidi.
JJ Beba JJ Beba 14:37 07.03.2008

Re: protiv

Marko Jevtic
Svajcarska je, koliko ja znam, vec priznala nezavisnost Kosova..



Švajcarska priznala Kosovo
Sreda, 27. februar 2008. 17:02

Švajcarska vlada priznala je u sredu nezavisnost Kosova, čime je postala 20. zemlja koja je to učinila.

Federalna vlada saopštila je da će uspostaviti diplomatske odnose s Kosovom, koje je 17. februara proglasila nezavisnost.

Agencija Asošiejted pres podseća da je kosovsko pitanje podelilo Evropsku uniju, a da je Srbija najavila da nikada neće priznati nezavisnost Kosova.


Jočić na oporavku u Švajcarskoj 6. mart 2008. | 12:34 | Izvor: Beta, Tanjug Beograd --
Lečenje ministra unutrašnjih poslova Dragana Jočića nastaviće se u centru za rehabilitaciju u Švajcarskoj.
Kako je saopštilo danas Ministarstvo zdravlja, lečenje u Švajcarskoj nastavlja se na preporuku stručnog konzilijuma lekara koji je obrazovala Vlada Srbije. Jočić se, nakon teške povrede u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila 26. januara, oporavljao u Specijalnoj ortopedsko-hirurškoj bolnici Banjica.

Rehabilitacioni centar u Švajcarskoj omogućava najbolje uslove za nastavak lečenja ministra Jočića, navedeno je u saopštenju koje je potpisao ministar zdravlja Tomica Milosavljević.

"Lekari stručnog konzilijuma koji je obrazovala Vlada Srbije biće u stalnom kontaktu sa kolegama u švajcarskom centru i zajednički će pratiti dalji oporavak ministra Jočića", stoji u saopštenju


i dalje ne znamo šta se u stvari dogodilo ministru joćiću, niko ništa ne govori, niko ništa ne sme da pita

a kažu daće DSS da plati lečenje.
zar se parlamentarne političke stranke ne finansiraju delom i iz budžeta, što će reći od nših para?
mvelja mvelja 14:40 07.03.2008

Re: protiv

ne, to placamo mi, VI i JA
silver bullet silver bullet 14:41 07.03.2008

Re: protiv

Ne radi se o politickoj hipokriziji nego moralnoj i to ne ministra Jocica nego upravo njegove stranke koja je vrlo odgovorna za trenutno stanje u zemlji.


Ma ja se slazem, ali nemojte sutirati onoga ko vec lezi na zemlji. Jurite njegove pajtose, ima ih mnogo.

Još samo da mi autor objasni ko je taj ko odredjuje koji principi su univerzalni a koji nisu posto je očigledno (bar meni) njegov pojam principa, najblaze receno vrlo rastegljiv.


Princip covecnosti.
Vama ocito dalek.
antioksidant antioksidant 14:46 07.03.2008

Re: protiv

Ne, upravo je poenta sto Marko ovim slucajem pokusava da dokaze neciju politicku hipokriziju, a ne to da u ovoj zemlji vlada opsta beda i da nam je i zdravstvo u istom stanju.

NIje tu potreban Marko. Jocic i njegovi prijatelji koji su ga poslali u Svajcarsku su sve sami dokazali. Ovo ne bi bilo licemerno ukoliko bi ti ljudi potpuno isto reagovali i za druge pacijente (a to je njihova obaveza - Tomica Milosavljevic je 6 godina ministar zdravlja celoj Srbiji a ne samo Jocicu).

A DSS ukoliko zeli da bude principijelna stranka moze da pocne da se ponasa tako a ne samo da pricaju. Njihova prica unistava zivot obicnim gradjanima. Njihova dela olaksavaju zivot njima.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:50 07.03.2008

Re: protiv

Ne, princip covecnosti se zasniva na solidarnosti.. To je ono sto DSS nema, nema jer zeli da nas izoluje i da onemoguci ostalima bilo kakav kontakt sa inostranstvom. E to je ono sto je problem svega ovoga, to ko finansira, ko moze sebi da priusti kliniku, ko ovo.. - to isto moze biti tema, ali meni je mnogo bitnije bilo to da se ide u zemlju koja priznaje nezavinost kosova, u trenutku kada neke zemlje ne izdaju vize jer smo mi povukli ambasadore, zapalili ambasade i zelimo da prekinemo diplomatske odnose.

Gde je solidarnost DSS-a sa gradjanima Srbije? Koga ce da pogodi ako se povuce ambasador iz neke jake zemlje? Njih ili nas? I sl....

A ovo sve moze i da ide uz pricu da bojkotujemo stranu robu i usluge.
eneja eneja 14:50 07.03.2008

Re: protiv

eneja
Ne radi se o politickoj hipokriziji nego moralnoj i to ne ministra Jocica nego upravo njegove stranke koja je vrlo odgovorna za trenutno stanje u zemlji.


silver bullet
Ma ja se slazem, ali nemojte sutirati onoga ko vec lezi na zemlji. Jurite njegove pajtose, ima ih mnogo.


Pa niko ne kritikuje Jocica i njemu se nista u ovom slucaju ne zamera. Jasno se kazes da mu se zeli dobro i brz oporavak i da je i trebao da izabere ono sto je najbolje za njega. I kaze se da jeste problem sto je njegova stranka to omogucila njemu a istovremeno to sprecava nekome drugome -
"Stranka čiji je Jocić potpredsednik nas upravo vodi pogubnim putem, želeći na taj način da onemogući ostale građane da se sutrra školuju ili leče u zemljama zapadne Evrope. Da leto provedu na Santoriniju, vikend u Parizu, a da pivo piju na Oktobarfestu."

Znaci kada gradjanin X zeli iz nekog razloga, bilo kog, u Evropu onda je on izdajica -- a ministar nije. Pri cemu se to ne odnosi na mistrovovu pogresnu odluku -- ona je ispravna -- odnosi se na stav njegove partije koji je tesko licememran
Umetnica Umetnica 15:09 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Jednostavno, princip se moze dokazivati na sijaset drugih stvari, ne na ovome.

Zbog politike partije kojoj pripada gorepomenuti unesrećenik, običnim smrtnicima, a građanima Srbije, je onemogućeno da iskoriste prednosti raznih tretmana koji se nude u državama koje su priznale Kosovo.

Zbog čega se na svima, osim na onim jednakijima mogu vežbati kojekakvi principi? Ukoliko već smatrate da postoje granice dokazivanja principa...
zoricag zoricag 15:09 07.03.2008

Re: protiv

Ukoliko bih verovao da bi DSS i Jocic isto reagovali na bilo cije povrede, to bi bilo OK.

Upravo se radi o tome da DSS upravo suprotno reaguje kad su gradjani Srbije u pitanju. Sta je izolacija i sukob sa razvijenim zapadnim zemljama, ako ne to?

I lecenje i obrazovanje, a i mnoge druge stvari onemogucavaju se gradjanima Srbije politikom koju vodi DSS drzeci najvaznije poluge vlasti u zemlji.

Potreba za kvalitetnim lecenjem ministra upravo govori o tome da je za Srbiju pogubno rusenje mostova prema razvijenim drzavama. Pogubno je i sporo napredovanje prema integracijama, a kamoli okretanje ledja.
jedi jedi 15:15 07.03.2008

Re: protiv

Zato sto se ne koristi tudja nesreca da bi se dokazao princip.
Suvise je lesinarski.


A tebi nije lešinarski ovo što Koštunica radi i što je spreman sve da nas žrtvuje zarad sopstvene sitne koristi. Što se mene tiče poređenje ima smisla jer su i Jocić a i Srbija mnogo bolesni i zašto za našu kolektivnu bolest ne sme da se isto traži kao i za njegovu ličnu. Hoću i ja da mi dete živi u zdravoj državi sutra, a ne da moram da razmišljam kako da joj obezbedim normalan život tamo negde, jer ga ovde kako trenutno stvari stoje neće naći.
mariopan mariopan 15:20 07.03.2008

Re: protiv

cecas
Silver ja mislim da se i na ovakvim stvarima dokazuju principi.Imam pravo da govorim o tome jer spadam u tu kategoriju ljudi , tj . osoba sam sa invaliditetom i nemam iste mogucnosti lecenja kao ministar. Pitala sam se dali ce ovo iko postaviti kao pitanje. Drago mi je sto Jevtic jeste to postavio. I ja bih napredno da se lecim tamo gde postoje najbolji uslovi za to. I jos imam jedno vrlo bitno pitanje : Dali je ministar na lecenju o trosku Fonda ? I ovo mi je vrlo bitno pitanje , jer gde su mogucnosti drugih koji se lece po principu " koliko para -toliko muzike " , tj. ako imaju sopstvenih sredstava mogu da se lece , a ako ne - ne mogu. Pa neka vam ovo zvuci neprimereno i maliciozno , ali je prosto tako . Ne radujem se Jocicevoj nesreci , ali se samo pitam dali smo drustvo jednakih mogucnosti ?!

I ja to pitam, pogotovo bih se slozila da se na zdravlju ne moze dokazivati neki princip pa se tu slazem sa Silver Bullet....ali kada smo vec poceli.......zasto prikupljamo i moljakamo da se neko dete posalje na operaciju negde u svet i oslanjamo se na dobru volju nekih ljudi ( i na njihove materijalne mogucnosti ) a ne saljemo SVE GRADJANE kojima je takva vrsta lecenja potrebna u NAJBOLJE bolnice? Da li necije zdravlje manje vredi nego NECIJE , to sam morala da pitam.

Pretpostavljam da se na takvo lecenje upucuju tek posle pregleda nasih vrhunskih strucnjaka, pa kada oni utvrde da ne mogu da pomognu ...onda BI TREBALO DA SE SVI, kojima je takvo lecenje potrebno posalju o trosku fonda, a ne da se novac skuplja...pa se cesto skupi tek kada je kasno. Apelujem da se ta mogucnost omoguci bar deci a onda i svima drugima kojima je potrebna.
shure shure 15:45 07.03.2008

Re: protiv

Svi smo mnogo puta bili u toj situaciji,

A ja zelim da niko ne bude vise u toj situaciji....i da ne bude vise nedodirljivih,niti prvih medju jednakima,a ako Vas nije sramota da to podrzavate,sta Vam vise reci?
vosak gepek vosak gepek 16:02 07.03.2008

Re: protiv

nije lesinarski, recimo zbog ovoga:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=03&dd=07&nav_category=640&nav_id=288128

jer je upravo takvu logiku kritikovao post.



Jelica Greganović Jelica Greganović 17:25 07.03.2008

Svaki ministar

deli i sprovodi politiku svoje partije. Za tu politiku je odgovoran, a deli sa njom i epitete, koje ta politika dobija.
manitu manitu 17:47 07.03.2008

Re: protiv?

ma da svajcarska , sto ne?

MENE ZANIMA KO TO PLACA?

Hoce li se to rasporediti , difizno, kroz doprinose za zdravsteno i socijalno osiguranje koji se decenijama bezobrazno taxiraju svakom ko ista radi , ili ce vec ... Vlada to platiti , ili Ministarstvo Zdravlja .
Ili neke speciajlne donacije postoje .

Ko placa?
mariopan mariopan 17:50 07.03.2008

Re: Svaki ministar

Jelica Greganović
deli i sprovodi politiku svoje partije. Za tu politiku je odgovoran, a deli sa njom i epitete, koje ta politika dobija.

Pa onda im sa pravom udelismo epitete? Jaaaoooo da pocnem ili ce da me brisu zbog psovanja?
BakerStreetIrregular BakerStreetIrregular 17:52 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Marko, moram priznati da se sa ovim vasim vidjenjem uopste ne slazem.

Neke stvari ne podlezu principima.
Neke stvari su princip same za sebe.
Jedna od takvih stvari je tudja bolest ili invalidnost.

Jednostavno, princip se moze dokazivati na sijaset drugih stvari, ne na ovome.





Na kojim to drugim stvarima?
Sto se mene tice ovo je preblago.
Pa on upravo pripada grupici koja svoje principe dokazuje na bolesti celog naroda.

To sto on hoce da se leci kvalitetno je jedna stvar. A narod hoce da zivi kvalitetno a on mu ne da.

Svoje principe uspotavljaju na patnji miliona ljudi a sami ne podlezu tim principima.



Fergal Sarki Fergal Sarki 17:53 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Pa ok je, ne mislim da svako treba da se slozi... Mislim da se princip pokazuje uvek, i da isti arsini treba da vaze za sve gradjane. Zasto bi iskljucili mogucnost da se sutra neko leci u Svajcarskoj?

Samo to..


Zato sto se ne koristi tudja nesreca da bi se dokazao princip.
Suvise je lesinarski.


Tacno.
I zato ljudi poput Jocica koji koriste tudju nesrecu da bi dokazivali svoje principe moraju da budu svesni da je princip sira kategorija nego sto oni misle.
manitu manitu 17:53 07.03.2008

Re: protiv

apsolutno za!

setimo se devojcice Anje Grahovac , i devojke koja je umrla zbog operacije cukljeva u onoj Decedra i druga u Perfecta "klinici" .
Mislim da obe klinike i dalje rade kao da nishta bilo nije .

Kako to neciji zivot , detinji zivot , izgubljen lekarskom greskom biva stavljan pod tepih , a ovamo za Ministra Jocica se biraju najbolje , najskuplje metode .

Naravno da je strasno to sto mu se dogodilo . Naravno da je covek mlad , u piku zivota i da je sve to velika nesreca .

Mi govorimo o principima vrednovanja zivota .
manitu manitu 18:00 07.03.2008

Re: protiv

eto pricipa .

i jednom i drugom je zivot u pitanju .
Jocicu i tati od 80.

Ispada da je Ministarski zivot vrednovan na polaznoj osnovi enormno vishe .

a , dokazuje se da je zivot u pitanju i onda nema principa .

Ona mala Anja Grahovac ode , a da se i nije bash nesto mnogo pomerilo u ovoj zemlji .

emisija na TV'u kod Timofejeva , prihapshen hirurg , sto je bio potpuni promashaj , jer je kriv anesteziolog .
objasnjavali su mi da je dete operisano kao vec mrtvo {radi obdukcije} .
Fergal Sarki Fergal Sarki 18:02 07.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Ne radi se o politickoj hipokriziji nego moralnoj i to ne ministra Jocica nego upravo njegove stranke koja je vrlo odgovorna za trenutno stanje u zemlji.


Ma ja se slazem, ali nemojte sutirati onoga ko vec lezi na zemlji. Jurite njegove pajtose, ima ih mnogo.

Još samo da mi autor objasni ko je taj ko odredjuje koji principi su univerzalni a koji nisu posto je očigledno (bar meni) njegov pojam principa, najblaze receno vrlo rastegljiv.


Princip covecnosti.
Vama ocito dalek.


Tako smo imali princip covecnosti prema:
Aci Tomicu, Ivici Dacicu, Tomislavu Nikolicu, Vojislavu Seselju, Aleksandru Vucicu i mnogima drugima pa su ustali sa zemlje i sad nas udaraju po nosu.
Slobodanka Cuca Perovic Slobodanka Cuca Perovic 21:04 07.03.2008

Re: protiv

Sta je vama lesinarski?
Princip je znaci, za vas, da neki mogu a neki drugi ne mogu da se bore za svoj ili tudji zivot.
Strasno je to sto se desilo Jocicu ali zar nije jos strasnije nemocno gledati vapaje roditelja tesko obolelih beba, male dece ili odraslih? Da li ste nekada dali neki prilog? Da li ste nekom pomogli? Da li znate kako izgleda kada ne mozete da dobijete vizu da lecite dete u inostranstvu?
JA ZNAM. NA ZALOST.
Sudeci po vasem komentaru niste nikada ni primetili koliko puta smo, mi, gradjani, zamoljeni da damo neki prilog da se posalje neko nesretno dete na lecenje u neku od zapadnih zemalja.
E pa, LESINARSKI je ne ta priimedba o dvostrukim standardima, najblaze receno, vec cinjenica da vi zastupate podelu gradjana ove zemlje na gradjane prvog i gradjane ne drugog, vec nas gradjane koji smo valjda, za njih, bubasvabe. A da ne govorim o mracnoj, nazadnoj, desnicarskoj stranci ministra jocica koja nas stavlja u zatvor (ponovo smo odvojeni od normalnog sveta), koja ubija decu davajuci im adrese ambasada koje treba da spale, koja drzi nesretne ljude sa KiM za taoce svoje politike, koja se u nase ime unapred, ne pitajuci nas za misljenje, odrice mogucnosti da putujemo bez viza i ponizenja koja se dozivljavaju tamo u onim redovima za vize, koja nas mozda vodi u novi rat, koja...
A sta ono rece na molebanskom mitingu njegov sef: oni nas ponizavaju! Stvarno?
Mene ponizavate samo vi takvi. A odakle vam to pravo? Ja vam ga nisam dala.
Nisu nesposobni nasi lekari. Nesposobna je ova vlada da im omoguci da rade u normalnim uslovima a nama da se noramlno lecimo.
Ocigledno, vi imate neke obrnute vrednosti.
silver bullet silver bullet 23:32 07.03.2008

Re: protiv

Sta je vama lesinarski?
Princip je znaci, za vas, da neki mogu a neki drugi ne mogu da se bore za svoj ili tudji zivot.
Strasno je to sto se desilo Jocicu ali zar nije jos strasnije nemocno gledati vapaje roditelja tesko obolelih beba, male dece ili odraslih? Da li ste nekada dali neki prilog? Da li ste nekom pomogli? Da li znate kako izgleda kada ne mozete da dobijete vizu da lecite dete u inostranstvu?
JA ZNAM. NA ZALOST.


Otkud vam pravo i drskost da pretpostavljate da znate bilo sta o meni?

Mene ponizavate samo vi takvi. A odakle vam to pravo? Ja vam ga nisam dala.


Saberite se i prestanite da vredjate i zamenjujete teze.

Ne slazem se ni sa molebanom, ni sa donetim ustavom, ni sa trenutnom politikom prema Kosovu, smatram da je Kostunica veca stetocina od Milosevica... i?

Ali to ne znaci da smatram da je u redu raspravljati gde je ministar resio da pokusa da nadje lek za svoju kvadriplegiju.


silver bullet silver bullet 23:34 07.03.2008

Re: protiv

Ne, princip covecnosti se zasniva na solidarnosti.. To je ono sto DSS nema, nema jer zeli da nas izoluje i da onemoguci ostalima bilo kakav kontakt sa inostranstvom.


Tacno tako.

Ali nemate je ni vi kad koristite ovakav povod da dokazujete da oni nisu solidarni.

Pocnite uvek prvo od sebe.
Treger Treger 23:38 07.03.2008

Re: protiv?

manitu
ma da svajcarska , sto ne?MENE ZANIMA KO TO PLACA? Hoce li se to rasporediti , difizno, kroz doprinose za zdravsteno i socijalno osiguranje koji se decenijama bezobrazno taxiraju svakom ko ista radi , ili ce vec ... Vlada to platiti , ili Ministarstvo Zdravlja . Ili neke speciajlne donacije postoje . Ko placa?

Putin, najverovatnije.
Slobodanka Cuca Perovic Slobodanka Cuca Perovic 00:18 08.03.2008

Re: protiv

A sada se nervirate! Naravno da vam je neprijatno. Kome ne bi bilo posle ovoliko "kukanja" nada ministrovom povredom.
Cime sam vas uvredila? TIME STO SAM VAM REKLA DA NI POMENULI A VEROVATNO NI PRIMETILI NISTE SVU ONU NESRETNU, PRE SVEGA MISLIM NA NJIH, TESKO BOLESNU DECU KOJA SEDE OVDE I CIJI RODITELJI NEMAJU PARA DA IM SPASAVAJU ZIVOT NEGDE GDE ZA TO IMA USLOVA.
Pa ko zamenjuje teze!
Pa sto se vredjate?! Pa zar nije strasno to kako vi vidite stvari?!
O vama sam/smo saznali dovoljno iz ovoga sto ste ovde napisali. I mozete da se odricete i kostunice i njegovog molebanskog mitinga, i nastradalog mladica za ciju smrt ZNA SE KO TREBA DA ODGOVARA.
Vama i dalje nista nije jasno.
Pa gde vi to zivite?
Jeste li vi mozda onaj mladic koji je studirao u Engleskoj a nasim studentima preporucuje da odu u Afriku ili Aziju?
Stvarno mi je muka.
A nisam drska onoliko koliko bi trebalo kada ste vi u pitanju.
Macak Macak 01:42 08.03.2008

Re: protiv

jedi
Zato sto se ne koristi tudja nesreca da bi se dokazao princip.
Suvise je lesinarski.


A tebi nije lešinarski ovo što Koštunica radi i što je spreman sve da nas žrtvuje zarad sopstvene sitne koristi.



Tacno. Zar nije jedan mladi zivot pao za to da Kosovo ostane deo Srbije i to u sred americke ambasade. Zar to nije "lesinarenje" nad tudjim ziovtima i sudbinama? I manipulisanje i obmanjivanje i zlouportebljavanje i .... bolje da ne nastavljam.
movas movas 02:07 08.03.2008

Re: protiv

eneja
mvelja
a ko placa ovo lecenje

U tekst pise da je na racun DSS.

Malo morgen!
Plaća se (i plaćalo se!) uvek iz NAŠIH izandjalih džepova!
A odmah da pitam: da li na "imovinu" DSS-a, od koje će se platiti sitniš od nekih 100 hiljada švajcaraca nedeljno, je plaćen "porez na dodatnu vrednost"?
Da, imam(o) pravo pitati: zašto Jočić, a za neke trogodišnjake se bedači po malim oglasima, moljaka po medijima..?
Zašto Jočić u Švajcarskoj (politička pozadina me ne opterećuje) a ne OVDE, gde je zdravstvo ojadjeno, pa i zbog mešetarenja njegove stranke?
Hoću da ga hitno vrate i da deli sudbinu ovih mučenika po smrdljivim "klinikama" u Beogradu: do poslednjeg dinara su sve pare i DSS-a, i ostalih *SS-a, MOJE - a nisu me pitali.
Jer, da su neke privatne pare, kog vraga bi drugi ministar (uzgred: nedodirljivi, sic) pravio procesiju kao u dodolama?
PS.
možda bi priličnije bilo da u naslovu teme bude umesto "t" slovo "l"...
Pustite mudrijašenje: bolest, humanizam i slično, čovek je na najpošteniji način postavio pitanje PRINCIPA. I ako je temu skučio - dovoljno da svi pocrvenimo od muke. Kakav snobizam: ne pričajmo...
Ima li budale da mi tvrdi kako mi treba život "ministra Jočića" biti vredniji od nekog člana porodice?
movas movas 02:20 08.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Ne, princip covecnosti se zasniva na solidarnosti.. To je ono sto DSS nema, nema jer zeli da nas izoluje i da onemoguci ostalima bilo kakav kontakt sa inostranstvom.

Tacno tako.

Ali nemate je ni vi kad koristite ovakav povod da dokazujete da oni nisu solidarni.

Pocnite uvek prvo od sebe.

Primeni PRINCIP i sam na sebi: koji Ti je broj članske karte DSS-a?
Da znamo rang u hijerarhiji...
Ma nemoj, ovakav Tvoj socio-rasizam je neprimeren.

[Uzgred, kada si informisan(a), što NIKO ne odgovori: kog vraga je tražio ministar U TO vreme i na TOM mestu? I šta bi sa onim stručnjakom od "istražnog sudije" koji onako idiotski izjavi da je uzrok udesu *ogromni* pas, a ostade nedorečeno da je pas Jočićev, bio u džipu... Pa kako je ministar obavljao "državnički posao" službenim džipom i uz službenog vozača pored sebe - a sa svojim kerom iza ledja?
I odgovori: kako ne dobije novac neka beba oslepela grubim nehatom u inkubatorima, za koju niko ne traži pansionski boravak, već običnu ali stručnu operaciju na nekoj "mrskoj zapadnoj klinici"?]
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:29 08.03.2008

Re: protiv

umberto
Mene zanima da li ce nesrecnog Jocica u slucaju da Svajcarska prizna Kosovo vratiti natrag, prebaciti u neku trecu zemlju ili ce iz rukava izvaditi Crnogorski pasos.

priznala deset dana pre jočićevog prebacivanja tamo.
još kad vuk jeremić povuče maršićanina, ko će da ga obilazi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:35 08.03.2008

Re: protiv

Situacija 2: X je bolestan. Najbolja nega je u Svajcarskoj. Pitanje je da li X moze da ode u Svajcarsku? KO ce to platiti? I da li je u toj situaciji bitno sto je Svajcarska priznala Kosovo?

evo ja sam slučaj 2. ne tražim da idem u švajcarsku, samo da mi ovde ne zakazuju jedan meni vrlo važan pregled za 5 mesci kada mi možda neće biti više potreban.
zato ja moram sama da platim privatnoj klinici taj pregled.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:53 08.03.2008

Re: protiv

Pretpostavljam da se na takvo lecenje upucuju tek posle pregleda nasih vrhunskih strucnjaka, pa kada oni utvrde da ne mogu da pomognu ...onda BI TREBALO DA SE SVI, kojima je takvo lecenje potrebno posalju o trosku fonda, a ne da se novac skuplja...pa se cesto skupi tek kada je kasno. Apelujem da se ta mogucnost omoguci bar deci a onda i svima drugima kojima je potrebna.

e, ovo nije baš tako mariopan. ukoliko se operacija/zahvat/lečenje vodi pod: eksperimentalno, ne šalje se, tj. ne plaća se. (ima još jedna caka - u zakonu mora biti navedeno šta je prihvatljivo, tako da ukoliko dete ima neko retko oboljenje mora de se čeeeekaaa na neko sastančenje, koje se zakazuje i zakazuje i zakazuje ( a nekad se i ne čeka, tj. nije ni moguće. što se dece tiče - postoji i starosna granica ).
takodje se dešava da roditelji budu šikanirani, da im se ne odgovara na poziv, jer je kontakt osoba stalno na nekom sastanku, pa da im se kaže, citiram: 'nismo mi crveni krst', i tako redom, dok se nekako ne iznadje način da se zainteresuju neki tamo važni ljudi, pa onda ti ljudi pozovu, pa je kontakt osoba, najednom - i dostupna i jako ljubazno-predusretljiva.
razmišljajući o tom problemu, palo mi je na pamet da bi smo svi mi rado odvajali novac za neki specijalni fond, koji bi tretirao ovakve slučajeve, čime bi se period čekanja smanjio na minimum, te bi mnogo više ljudi dobilo pomoć, tamo gde je to moguće.
Jelena Milić Jelena Milić 08:21 08.03.2008

Re: protiv

potpisujem zorice
silver bullet silver bullet 10:28 08.03.2008

Re: protiv

A sada se nervirate! Naravno da vam je neprijatno. Kome ne bi bilo posle ovoliko "kukanja" nada ministrovom povredom.
Cime sam vas uvredila? TIME STO SAM VAM REKLA DA NI POMENULI A VEROVATNO NI PRIMETILI NISTE SVU ONU NESRETNU, PRE SVEGA MISLIM NA NJIH, TESKO BOLESNU DECU KOJA SEDE OVDE I CIJI RODITELJI NEMAJU PARA DA IM SPASAVAJU ZIVOT NEGDE GDE ZA TO IMA USLOVA.
Pa ko zamenjuje teze!
Pa sto se vredjate?! Pa zar nije strasno to kako vi vidite stvari?!
O vama sam/smo saznali dovoljno iz ovoga sto ste ovde napisali. I mozete da se odricete i kostunice i njegovog molebanskog mitinga, i nastradalog mladica za ciju smrt ZNA SE KO TREBA DA ODGOVARA.
Vama i dalje nista nije jasno.
Pa gde vi to zivite?
Jeste li vi mozda onaj mladic koji je studirao u Engleskoj a nasim studentima preporucuje da odu u Afriku ili Aziju?
Stvarno mi je muka.
A nisam drska onoliko koliko bi trebalo kada ste vi u pitanju.
*novo



Vama treba strucna pomoc.
silver bullet silver bullet 10:43 08.03.2008

Re: protiv

Tacno. Zar nije jedan mladi zivot pao za to da Kosovo ostane deo Srbije i to u sred americke ambasade. Zar to nije "lesinarenje" nad tudjim ziovtima i sudbinama? I manipulisanje i obmanjivanje i zlouportebljavanje i .... bolje da ne nastavljam.



Zar vas to ne podseca upravo na DSS manir? Ili na Velju Ilica?
"Ne slazem se sa paljenjem ambasada, ali nisu ti mladi ljudi krivi, nego Amerika.
Sta je nekoliko polupanih prozora kad su oni nama polupali drzavu.
Nasa deca placu na Kosovu u enklavama, neka gori ambasada Amerike.
Taj mladic je stradao kao heroj"

Zaista, to jeste lesinarenje na tudjoj nesreci.

Ali je i ovo. I ovde se nalaze razlozi zasto bi nekome trebalo da bude uskraceno lecenje.I ovde je nesreca u pitanju. Kvadriplegija, ej!
Ako zelis da budes drugaciji, moras pravdu da primenis i na svom najgorem neprijatelju.

Nije fraza, to je sustina.
glog glog 11:17 08.03.2008

Re: protiv

silver bullet
Nije fraza, to je sustina.


Silver sve je tako kako ti kažeš. Ali nije suština ove teme protivljenje lečenju Jočića u Švajcarskoj. Suština je da se razobliči isprazna demagogija dSS o tome da su svi koji priznaju "lažnu državu Kosovo" neprijatelji Srbije i da mi treba da ih mrzimo. A onda Jočić pravac Švajcarska. Druga nit koja se provlači kroz ovu temu je jednakost gradjana i njihovo pravo na jednak tretman makar kada je zdravlje u pitanju. Daleko bilo, da se ovo tebi (meni) dogodilo, da li bi danas bili u Švajcarskoj?
Gothsa Gothsa 13:15 08.03.2008

Re: protiv

Marko Jevtic
Pa ok je, ne mislim da svako treba da se slozi... Mislim da se princip pokazuje uvek, i da isti arsini treba da vaze za sve gradjane. Zasto bi iskljucili mogucnost da se sutra neko leci u Svajcarskoj?

Samo to..


A neeee, Jočić je izdajnik jer je otišao u Švajcarsku a imao je izbor u Rusiji. Definitivno izdajnik i zato ako nije smenjen odmah da se smeni
rade.mil rade.mil 15:04 08.03.2008

Re: protiv

Ulazimo u krug da li je starije jaje ili kokoška. Nikad nisam voleo licemerstvo a ovde mi po malo miriše na to. Ne, uopšte mi nije žao Jočića. Zašto bih ga žalio. Išao je noću u krivolov sa državnim kolima i dražavnim parama ( našim parama ) . Prekršio je zakone ove zemlje jer je vozio nedozvoljenom brzinom. Uostalom njegova stranka stalno krši zakone. Neki ministri se ne odazivaju na sudske pozive. Kao da bih rekao da mi je žao što se Hitler , jadnik ubio. Kako seješ dako ćeš požnjeti. Njegov odlazak u Švajcarsu na lečenje je u redu samo ako sam plati. Alo narode , pa nije Srbija carevina. Neverovatni smo. Sažaljevamo kriminalce. Koliko samo javnih poziva za lečenje nevinih mladih ljudi: leukemija i druge bolesti pa ih država ne šalje u Švajcarsku niti ih materijalno pomaže. Nisu ovo dvostruki aršini ovo je kriminal.
silver bullet silver bullet 15:56 08.03.2008

Re: protiv

Ali nije suština ove teme protivljenje lečenju Jočića u Švajcarskoj. Suština je da se razobliči isprazna demagogija dSS o tome da su svi koji priznaju "lažnu državu Kosovo" neprijatelji Srbije i da mi treba da ih mrzimo. A onda Jočić pravac Švajcarska


Eto, sad se vec slazemo.

Ali treba biti dzek i Jocica u njegovoj nesreci nikad ne pomenuti, ili ga pomenuti u kontekstu nekoga ko ne moze da ode na lecenje u inostranstvo - ali tako da taj neko kao negativan primer bude tema bloga, a da im se Jocic baci u lice kao pozitivan primer nase sirine. Jer tako je jedino posteno.

Razmislite.
mvelja mvelja 13:39 07.03.2008

ministar

Posle kazu da smo svi jednaki. Znate li koliko ljudi ceka na operacije, transplatacije, i slicno, a nema tu mogucnost
da se leci na najboljim klinikama.

Zato postanite ministar i bice Vam reseni svi problemi...
glog glog 14:22 07.03.2008

Re: ministar

mvelja
Posle kazu da smo svi jednaki. Znate li koliko ljudi ceka na operacije, transplatacije, i slicno, a nema tu mogucnostda se leci na najboljim klinikama.Zato postanite ministar i bice Vam reseni svi problemi...

Sin moga prijatelja me je juče molio da odem da dam krv, jer VMA nemože njegovom ocu da uradi operaciju na srcu (posle drugog infarkta) dok ne obezbedi tri doze krvi. To je stanje zdravstva u vreme vlade premijera koji je predsednik stranke dotičnog ministra. Jeli to društvo jednakih šansi za sve za koje se zalaže njegova stranka? Ne bih imao ništa protiv da se ministar leči gde god hoće, da je njegov premijer obezbedio običnim smrtnicima da se leče ovde. Ovako? Ministar je van životne opasnosti, mnogi će danas u Srbiji umreti zbog stanja u zdravstvu za koje je u mnogome odgovorna i partija kojoj ministar pripada.
Dolybell Dolybell 15:57 07.03.2008

Re: ministar

Zato postanite ministar i bice Vam reseni svi problemi...


Pre toga treba da se oprobaš na nekoj (trafici) samoposluzi
i sličnom, pa tek onda da dobiješ šansu za ministra policije.
Za druge ministre su (ne)potrebne bilo kakve kvalifikacije.
Diplome se mogu "steći" uz rad, naknadno (npr)
manitu manitu 18:09 07.03.2008

Re: ministar

o da.

svi ti/te koji su se "nadogradili", magistrirali, doktorirali ili diplomirali , a na radu u Vladi - su smesni .
izlazili su na ispit sa 4-6 telohranitelja , kao clanovi Vlade .


I ne samo "Uz rad" sticanje diploma , vec advokature, sinekure .

Pa i Djidjicev "mali od palube" {da se ne lazemo} brzopotezno polozi dipl.

Put your self in their slippers... , mislim profesora ,
turite se u koze profana .

koja je vrednost te i/ili tih diploma .

Po sistemu : evo ti diploma , samo da se sto pre zavrsi .

Sve to je rezultovalo centralizaciji i beogradizaciji , a da nigde gradjanina nema.

Najzad imacemo samo 2 klase :
Politicari , Prosjaci i Policajci {koji cuvaju politicare} .
sve vidjeno pre 2 soma godina - stari Rim , pretorijanci , senat, roblje ...

Dolybell Dolybell 20:12 07.03.2008

Re: ministar

Politicari , Prosjaci i Policajci {koji cuvaju politicare} .


Od čega će da žive ti poli(tičari).... i poli(cija)....?
Zaboravili ste ROBLJE
Macak Macak 01:44 08.03.2008

Re: ministar

manitu

Sve to je rezultovalo centralizaciji i beogradizaciji , a da nigde gradjanina nema.

Najzad imacemo samo 2 klase :
Politicari , Prosjaci i Policajci {koji cuvaju politicare} .
sve vidjeno pre 2 soma godina - stari Rim , pretorijanci , senat, roblje ...




I ostace nam urbani Beograd i ruralni ostatak Srbije.
Dolybell Dolybell 02:11 08.03.2008

Re: ministar

I ostace nam urbani Beograd i ruralni ostatak Srbije.

Urbani Beograd ?
Uostalom ko garantuje da će nam bilo šta ostati ?
Damjana Damjana 13:50 07.03.2008

Petar je stena......

Humanost je lakmus nasih pozitivnih, ali i negativnih osobina. Svakodnevno smo u prilici da promovisemo i jedne i druge. Sta znaci biti human? Po meni biti prema drugima kakvim ocekujes da oni budu prema tebi, pa jos i malo vise, malo bolje. Prvo budimo humani prema svojim najblizima, jer to je dobar osnov da budemo covecni i prema drugima pa i nepoznatima

Prošle nedelje nije mogla proći nezapaženo vest i akcija…..

Petar je stena

PETAR će ozdraviti! Ponovo će trčati, igrati se i radovati životu! Uopšte nemam dilemu. Sigurna sam da će tako biti.
Ovako govori majka dvoipogodišnjeg Petra Jevtića tri meseca posle dečakovog pada kroz prozor sa četvrtog sprata zgrade u Ulici braće Dronjak u novosadskom Novom naselju. Ni trunke dileme nema mama Marijana (23), kao ni otac Branislav (42), o ishodu nesrećnog događaja. Hrabrost i optimizam ulili su im lekari iz Instituta za rehabilitaciju u Ljubljani, gde je mali Petar, u pratnji majke i medicinskog osoblja novosadske Dečje bolnice, otputovao.

Petrova sestrica Branislava, koja je baš tog 24. avgusta rođena, ostala je kod bake Jovanke.
Petar je posle pada sa visine od 15 metara na trotoar, bio potpuno nepokretan. Sada već koristi ruke, a u nogama ima inicijalne pokrete. Veseo i radoznao, dečjom upornošću, tepajućim glasom, od tate Branislava traži "cipeice dalice" da ide da šeta.

- Petar je stena - govori Branislav, duboko verujući u rečeno. - Neverovatnom brzinom se oporavlja, što je iznenadilo i lekare. Nepune četiri nedelje posle pada počeo je da pokreće kolena. Tada smo bili najsrećniji. Svaki njegov i najmanji pokret, za nas znači mnogo. Ubeđeni smo da će se oporaviti i da će se iz Slovenije vratiti na svojim nogama.

U Institutu za rehabilitaciju u Ljubljani Petar će ostati 26 dana. Za toliko su imali novca. Dan lečenja košta 300 evra. Da li će uspeti da sakupe još i produže boravak, neizvesno je. Mama Marijana i otac Branislav spremni su da prodaju sve što imaju, samo da Petar sasvim ozdravi. Veruju i u humanost dobrih ljudi, spremnih da pomognu.

Prethodna tri meseca porodica Jevtić je preživljavala najteže trenutke u životu. Na radost zbog prinove u porodici i rođenja Branislave, pala je senka. Strah za Petrov život nadjačao je sve. Svakodnevno su bili pored bolesničke postelje i bdeli na mališanom. Mada teško povređen, sve vreme je bio svestan. U početku, prognoze nisu bile nimalo optimistične. Predočena im je i mogućnost da Petar ostane delimično nepokretan. O tako nečem, međutim, nisu hteli ni da razmišljaju. Veruju u totalni dečakov oporavak.
.
Mama Marijana je mnogo vremena provodila sa Petrom u bolnici. Uporno je radila i vežbala sa njim, i o svakom, pa i najmanjem dečakovom pokretu, odmah obaveštavala supruga. Sada je sa Petrom u Ljubljani.

Prvi koji je rešio da pomogne malom Petru, bio je Andrija Nikitović. On je, naime, odlučio da u svom frizerskom salonu šiša ljude za dinar, a mušterijama je prepustio da za Petra ostave onoliko novca koliko žele.

"Šišao sam dečakovog anesteziologa, koji mi je stalno pričao o njegovom stanju, kako nije baš dobro. Odlučio sam da pomognem, ali kao individua nisam mogao ništa. Tako sam došao na ovu ideju", rekao je on.

Posle toga, akciji su se priključili i pojedini mediji, pa je Radio 021, uz podršku lista Dnevnik, pokrenuo širu akciju kako bi se građani animirali da daju prilog za Petrovo ozdravljanje.
Akcija se nakon toga proširila na brojne kafiće, rođendaonice, knjižare i supermarkete, a još jedan frizerski salon je ovog vikenda Novosađanima omogućio šišanje za dinar. Kao i kod drugih učesnika akcije, i ovde je moguće u kutiju ubaciti novac za Petra.


I jedna druga vesta koja ne može da prođe nezapaženo

….. Ministar policije Dragan Jočić juče je prebačen u Centar za povrede kičmene moždine „Balgrist“ u Cirihu, gde će biti podvrgnut lečenju „u uslovima probne kliničke studije uz primenu najnovijih metoda“, nezvanično je potvrđeno „Blicu“ u ovoj ustanovi…..

….Prevoz i smeštaj ministra Dragana Jočića u medicinski centar u Cirihu obavljeni su po planu, izjavio Tomica Milosavljević….


Ovo je mnogo više od bilo koje igre.. i mnogo više od bilo kojih dvostrukih standarda….


Dolybell Dolybell 15:47 07.03.2008

Re: Petar je stena......

Ovo je mnogo više od bilo koje igre.. i mnogo više od bilo kojih dvostrukih standarda….


Malom Petru želim apsolutno ozdravljenje i
opravak bez ikakvih posledica. Volela bih da zaboravi
šta mu se dogodilo i da to ne ostavi nikakve posledice u njegovom životu.

Priča me je dobro uzdrmala i pogodila jer je nažalost istinita.

Ministar Joćić je odnesen u Švajcarsku (!) ne bi li ga popravili
i doveli u kol'ko - tol'ko normalno stanje.
Kakve to zasluge i posebnosti poseduje navedni ministar,
da ne može da se leči u svojoj zemlji ili bar u Rusiji ?
Mora baš u Švajcarsku ! Ako mora, onda nek otvori svoje džepče
pa nek se leči gde hoće. Ako nema para, nek proda nešto svoje,
nije valjda bez igde ičega, ako mu je i to malo, onda ćemo
skupljati priloge kao što se radi i za druge pa i za malog Petra.
( One trafike su bile samoposluge, rekao je neko ko to sigurno zna)

Koliko mi je poznato ministar nije povređen u ratu već
u prebrzoj vožnji iz čiste obesti i pri čistoj svesti.
Srećom da nije, tom prilikom, još pobio i neke druge ljude
ni krive ni dužne, u toj suludoj vožnji. ( O kojoj baš i nema
nekih informacija, valjda nisu za javnost ?)
Uopšte mi ga nije žao. Sam je sebe doveo u to stanje.
Krivo mi je što se leči za džabe (za njega je džabalesku).

Roditelji kojima dete strada, mora da prodaju sve što imaju
ne bi li spasili svoje i NAŠE DETE, da mole javno za pomoć,
ne bi li se dobri ljudi sažalili i dali prilog za spas mladog života.

Strašno da strašnije ne može biti.
Niko neće ni pocrveneti od stida a nekmoli to smatrati za nepravdu.







Damjana Damjana 16:22 07.03.2008

Re: Petar je stena......

Novosađani su pokazali humanost i koliko traje akcija skupili su preko milion dinara kao pomoć za rehabilitaciju Petra. Napominjem da je to pomoć pojedinaca.To je informacija koju sam čula pre neki dan od svojih novosadskih prijatelja.
mariopan mariopan 16:37 07.03.2008

Re: Petar je stena......

Damjana
Humanost je lakmus nasih pozitivnih, ali i negativnih osobina. Svakodnevno smo u prilici da promovisemo i jedne i druge. Sta znaci biti human? Po meni biti prema drugima kakvim ocekujes da oni budu prema tebi, pa jos i malo vise, malo bolje. Prvo budimo humani prema svojim najblizima, jer to je dobar osnov da budemo covecni i prema drugima pa i nepoznatima

Prošle nedelje nije mogla proći nezapaženo vest i akcija…..

Petar je stena

PETAR će ozdraviti! Ponovo će trčati, igrati se i radovati životu! Uopšte nemam dilemu. Sigurna sam da će tako biti.
Ovako govori majka dvoipogodišnjeg Petra Jevtića tri meseca posle dečakovog pada kroz prozor sa četvrtog sprata zgrade u Ulici braće Dronjak u novosadskom Novom naselju. Ni trunke dileme nema mama Marijana (23), kao ni otac Branislav (42), o ishodu nesrećnog događaja. Hrabrost i optimizam ulili su im lekari iz Instituta za rehabilitaciju u Ljubljani, gde je mali Petar, u pratnji majke i medicinskog osoblja novosadske Dečje bolnice, otputovao.

Petrova sestrica Branislava, koja je baš tog 24. avgusta rođena, ostala je kod bake Jovanke.
Petar je posle pada sa visine od 15 metara na trotoar, bio potpuno nepokretan. Sada već koristi ruke, a u nogama ima inicijalne pokrete. Veseo i radoznao, dečjom upornošću, tepajućim glasom, od tate Branislava traži "cipeice dalice" da ide da šeta.

- Petar je stena - govori Branislav, duboko verujući u rečeno. - Neverovatnom brzinom se oporavlja, što je iznenadilo i lekare. Nepune četiri nedelje posle pada počeo je da pokreće kolena. Tada smo bili najsrećniji. Svaki njegov i najmanji pokret, za nas znači mnogo. Ubeđeni smo da će se oporaviti i da će se iz Slovenije vratiti na svojim nogama.

U Institutu za rehabilitaciju u Ljubljani Petar će ostati 26 dana. Za toliko su imali novca. Dan lečenja košta 300 evra. Da li će uspeti da sakupe još i produže boravak, neizvesno je. Mama Marijana i otac Branislav spremni su da prodaju sve što imaju, samo da Petar sasvim ozdravi. Veruju i u humanost dobrih ljudi, spremnih da pomognu.

Prethodna tri meseca porodica Jevtić je preživljavala najteže trenutke u životu. Na radost zbog prinove u porodici i rođenja Branislave, pala je senka. Strah za Petrov život nadjačao je sve. Svakodnevno su bili pored bolesničke postelje i bdeli na mališanom. Mada teško povređen, sve vreme je bio svestan. U početku, prognoze nisu bile nimalo optimistične. Predočena im je i mogućnost da Petar ostane delimično nepokretan. O tako nečem, međutim, nisu hteli ni da razmišljaju. Veruju u totalni dečakov oporavak.
.
Mama Marijana je mnogo vremena provodila sa Petrom u bolnici. Uporno je radila i vežbala sa njim, i o svakom, pa i najmanjem dečakovom pokretu, odmah obaveštavala supruga. Sada je sa Petrom u Ljubljani.

Prvi koji je rešio da pomogne malom Petru, bio je Andrija Nikitović. On je, naime, odlučio da u svom frizerskom salonu šiša ljude za dinar, a mušterijama je prepustio da za Petra ostave onoliko novca koliko žele.

"Šišao sam dečakovog anesteziologa, koji mi je stalno pričao o njegovom stanju, kako nije baš dobro. Odlučio sam da pomognem, ali kao individua nisam mogao ništa. Tako sam došao na ovu ideju", rekao je on.

Posle toga, akciji su se priključili i pojedini mediji, pa je Radio 021, uz podršku lista Dnevnik, pokrenuo širu akciju kako bi se građani animirali da daju prilog za Petrovo ozdravljanje.
Akcija se nakon toga proširila na brojne kafiće, rođendaonice, knjižare i supermarkete, a još jedan frizerski salon je ovog vikenda Novosađanima omogućio šišanje za dinar. Kao i kod drugih učesnika akcije, i ovde je moguće u kutiju ubaciti novac za Petra.


I jedna druga vesta koja ne može da prođe nezapaženo

….. Ministar policije Dragan Jočić juče je prebačen u Centar za povrede kičmene moždine „Balgrist“ u Cirihu, gde će biti podvrgnut lečenju „u uslovima probne kliničke studije uz primenu najnovijih metoda“, nezvanično je potvrđeno „Blicu“ u ovoj ustanovi…..

….Prevoz i smeštaj ministra Dragana Jočića u medicinski centar u Cirihu obavljeni su po planu, izjavio Tomica Milosavljević….

Ovo je mnogo više od bilo koje igre.. i mnogo više od bilo kojih dvostrukih standarda….



Upravo o ovome sam gore napisala, ZASTO da se deca ne salju gde je najbolje za njih? Placamo svi pa zasto se ne koristimo tim novcem SVI kada nam zatreba?
Dolybell Dolybell 17:19 07.03.2008

Re: Petar je stena......

ZASTO da se deca ne salju gde je najbolje za njih?

Zato što INFANTIlni vode državu.
mariopan mariopan 17:30 07.03.2008

Re: Petar je stena......

Dolybell
ZASTO da se deca ne salju gde je najbolje za njih?

Zato što INFANTIlni vode državu.

Tako je! Pa nadam se da nece dugo!
cecas cecas 18:50 07.03.2008

Re: Petar je stena......

Dolybell
[

Koliko mi je poznato ministar nije povređen u ratu već
u prebrzoj vožnji iz čiste obesti i pri čistoj svesti.

Uopšte mi ga nije žao. Sam je sebe doveo u to stanje.
Krivo mi je što se leči za džabe (za njega je džabalesku).
Uopšte mi ga nije žao. Sam je sebe doveo u to stanje.
Krivo mi je što se leči za džabe .

Roditelji kojima dete strada, mora da prodaju sve što imaju
ne bi li spasili svoje i NAŠE DETE, da mole javno za pomoć,
ne bi li se dobri ljudi sažalili i dali prilog za spas mladog života.

Strašno da strašnije ne može biti.
Niko neće ni pocrveneti od stida a nekmoli to smatrati za nepravdu.




E to je razlika u jednakosti i principima !
Dolybell Dolybell 20:42 07.03.2008

Re: Petar je stena......

….Prevoz i smeštaj ministra Dragana Jočića u medicinski centar u Cirihu obavljeni su po planu, izjavio Tomica Milosavljević….


Hvala Tomici Milosavljeviću na informaciji, baš smo bili jako zabrinuti za
ministra Jočića. Nastavak prepuštam Petru Lukoviću i vašoj mašti.
Damjana Damjana 21:33 07.03.2008

Re: Petar je stena......

Dolybell
ZASTO da se deca ne salju gde je najbolje za njih? Zato što INFANTIlni vode državu.


Pa postoji jednostavan razlog zašto se deca poput Petra ne šalju gde je najbolje. Petar je obično dete, još običnijih roditelja... na nažalost.

D je Petar kojim slučajem nečije dete, roditelja zvučnog imena i prezimena, verovatno bi imao tretman kao nas trafikant.

I za njega bi verovatno bio formiran konzilijum lekara na čelu sa ministrom zdravlja.

Dolybell Dolybell 02:15 08.03.2008

Re: Petar je stena......

I za njega bi verovatno bio formiran konzilijum lekara na čelu sa ministrom zdravlja


Sasvim tačno, samo o tome nemamo pojma ili nećemo imati pojma.
To nije za novine i javnost.
Giant Giant 13:50 07.03.2008

А шта фали клиници Качулице

за опоравак овог високог државног функционера? Ионако то све плаћа "неки" чика Мишко....једино да нас актуелно усвајање Законо о организованом криминалу нешто не поремети или ти узбуди??
Lektorka Lektorka 15:54 07.03.2008

Re: А шта фали клиници Качулице

pa s obzirom da je klinika kaculice kardiovaskularna klinika (a i elitna klinika sa septickom jamom - ili je problem kanalizacije u medjuvremenu resen?), fali joj ono sto nema nigde drugo nego samo u cirihu :)

a i soba s pogledom obecava, cak i kad je oblacno...



a ni parkic nije los...



mada sve to nista nije u poredjenju sa sledecom napravom, jednom od onih koje ce ministar jocic verovatno biti u prilici da isproba u neprijateljskoj drzavi svajcarskoj. naravno da naprava izaziva veoma jake dusevne bolove, te se ne preporucuje za obicne srbe...

Exitus Letalis Exitus Letalis 02:41 08.03.2008

Re: А шта фали клиници Качулице

Lektorka


mada sve to nista nije u poredjenju sa sledecom napravom, jednom od onih koje ce ministar jocic verovatno biti u prilici da isproba u neprijateljskoj drzavi svajcarskoj. naravno da naprava izaziva veoma jake dusevne bolove, te se ne preporucuje za obicne srbe...



blago tebi lex, možeš da ga obilaziš:)))
grofisneki grofisneki 15:10 07.03.2008

Uzas

sinc cim sam cula tu vest pomislila sam "koja dvolicnost"... a goruce pitanje Kosovo?!
jelenatt jelenatt 16:25 07.03.2008

PREPORUKA!!!

Potpuno se slazem! Pravo u centar, MArko, nemam nista da dodam. Kratko, jasno i razlozno.
Govorim ovo kao neko ko u porodici vec vise od deset godina ima tezak slucaj sa Banjice, i pogodite, niko nista nije mogao da uradi jer nismo imali PARA...a slucaj je i dalje tezak. Vise od jedne decenije!!! A para i dalje nema. A ministar ide direktnom linijom u Svicu. Ma, divota!!! HAjde, stacu ovde jer ako nastavim necu moci nista lepo da kazem.
Pozdrav autorima!
alea alea 16:35 07.03.2008

Nije ovo licemerstvo

toga nema u ovoj zemlji. Ovo samo znaci da nasi dr, mr, sc nisu kvalifikovani za lecenje svakoga vec samo obicnih malih ljudi.
Od kako je nastradao pa od formiranja onog specijalnog konzilijuma i dolaska ruskih strucnjaka za ministre, razmisljam kako moja prijateljica ne moze da odvede svoje dete u Italiju na transplataciju jetre, dete inace ima 11 godina, jer nema novca i jer ova zemlja nije htela da stane iza toga. Obrazlozenje je da fond (koji od svih) vec toliko duguje toj bolnici pa je onog koji je trebao da potpise papire bilo sramota da stavi svoj potpis!!!
Ona sad obija raznorazne pragove, vrata a vreme istice.
mariopan mariopan 16:51 07.03.2008

Re: Nije ovo licemerstvo

alea
toga nema u ovoj zemlji. Ovo samo znaci da nasi dr, mr, sc nisu kvalifikovani za lecenje svakoga vec samo obicnih malih ljudi.
Od kako je nastradao pa od formiranja onog specijalnog konzilijuma i dolaska ruskih strucnjaka za ministre, razmisljam kako moja prijateljica ne moze da odvede svoje dete u Italiju na transplataciju jetre, dete inace ima 11 godina, jer nema novca i jer ova zemlja nije htela da stane iza toga. Obrazlozenje je da fond (koji od svih) vec toliko duguje toj bolnici pa je onog koji je trebao da potpise papire bilo sramota da stavi svoj potpis!!!
Ona sad obija raznorazne pragove, vrata a vreme istice.

Bilo ga sramota da potpise?????? Kako ga nije bilo sramota DA NE POTPISE??????? Ja bih potpisala, sramota meni a detetu zdravlje, kakvim se to rezonima rukovode odgovorni? Mozda bi ta klinika i cekala da naplati te pare a deciji zivot ne moze da ceka? Zato postoje kamate pa platili bi jednom a dete treba da zivi.. Bas su mi se smucili.

Ne govorim napamet, imam i ja teskog bolesnika , invalida i za sedam godina nege ne mogu ni da izracunam koliko je potroseno, niti zelim, ali skoro sve placamo samo se deo lekova participira. Radili oboje do penzije a sada sve placamo? Taj dodatak na "tudju pomoc i negu" koji najtezi bolesnici dobijaju jedva pokriva osnovne troskove njihove nege, sve drugo sto mu treba moramo sami da kupimo. Mi smo to mogli...a kako je onima koji ne mogu? Na cemu oni leze, imaju li kolica, dekubitus dusek, pelene..? Ako zive samo od penzije, to ne mogu da kupe a od cega se hrane, da li se i koliko greju, da li jedu hranu koju mogu itd? To niko ne zna.
alea alea 18:03 07.03.2008

Re: Nije ovo licemerstvo

Pa sad, da li ovoj zemlji trebaju deca ili ne je diskutabilno. Valjda joj trebaju, citiram predsednickog kandidata koji je rekao da onaj ko izgubi na izborima trea da se povuce iz politike pa nije - ''U Srbiji treba da se radjaju deca, kome cemo mi da ostavimo nasu borbu za slobodu!''. Eto! Za to ovoj zemlji trebaju deca. Ako su zdrava. Ona druga se ne racunaju.
A sramota!!! Oni znaju da to postoji i da se treba stideti ali im niko nije rekao zbog cega i kada. Zbune se ponekad.
Dolybell Dolybell 20:31 07.03.2008

Re: Nije ovo licemerstvo

toga nema u ovoj zemlji. Ovo samo znaci da nasi dr, mr, sc nisu kvalifikovani za lecenje svakoga vec samo obicnih malih ljudi.

To jednostavno nije tačno.
Imamo izuzetne stručnjake za skoro sve oblasti.
Nemamo adekvatnu opremu za sve što bi trebalo da imamo.
I treće, koji bi mu to bio REJTING da se leči ovde?
Niko od Dr, Mr i spec. med. ne sme to da javno kaže, da je mogao
i ovde da se leči. Odveli su ga zbog EKSPERIMENTA što ne znači
da će i uspeti.
Ali, nebitan je razlog, bitno je da je MINISTAR POLICIJE dobio
i tu mogućnost, koja užasno košta a rezultat je neizvestan.
Drugi nemaju ni osnovnu šansu da prežive.
Za matorce mi je nekako i podnošljivo, oni su svoj život proživeli,
ali za NAŠU DEČURLIJU nema para.
Katastrofa zbog neljudi. Toliko se "brinu" i za decu i za natalitet.
Očigledno samo SVOJ.
Svako ima pravo, kao što je i Jočić, da se leči i traži sebi spas.
Ali neko koji može za tuđe pare još i da da bira - definitivno je čak i kriminal.
Mogao je bar za EKSPERIMENT da da svoju kintu, sramota do bola.
alea alea 22:35 07.03.2008

Re: Nije ovo licemerstvo


To jednostavno nije tačno.



Naravno da nije tacno, ovo je bilo ironicno.
Dolybell Dolybell 02:18 08.03.2008

Re: Nije ovo licemerstvo

Naravno da nije tacno, ovo je bilo ironicno.

To sam i ja primetila, kad sam ponovo pročitala sve, ali je bilo kasno.
Ali nema veze, bio mi je šlagvort.
Pozdrav
Domazet Domazet 19:14 07.03.2008

Marko, ja se sada nesto pitam...

...da li, sve zarad principa, recimo clanovi LDPa odbijaju da idu na lecenje u Rusiju cak i kada su uslovi za lecenje tamo najbolji? Ili ih ima kolebljivih poput pominjanog Jocketa pa onda LDP mora da intervenise i da im zabranjuje. Ako ima takvih slucajeva, mislim ako je LDP vec svojim clanovima zabranjivala da idu na lecenje u Rusiju daj nam kazi, to bi bio sjajan PR. Zamisli samo koliko bi se pokazali principijelniji od DSSa
cecas cecas 19:32 07.03.2008

Re: Marko, ja se sada nesto pitam...

Nije LDP pozivao na bojkot , pa da principijelno nastupa. LDP ne bojkotuje ni jednu zemlju , zato vam je ovaj post stvarno smesan i upucen na krivu adresu. Znaci nije tema LDP i bojkot , vec DSS i bojkot zemalja koje su priznale Kosovo-cisto da Vas uputim u stivo o kom komentarisemo. Pa izvolite se lepo informisati i napisati pravi komentar na pravog adresanta umesto sto u isti kos pokusavate uvaliti LDP.
Domazet Domazet 20:13 07.03.2008

Ama CecoS...

...ti kao da nisi bas upoznata sa upotrebnom vrednoscu PRa. Cak i ako LDP nije oficijelno pozvao na bojkot Rusije, zapravo bas zbog toga sto nije, takvi neki primeri zabrane svom clanstvu da ide da se leci u Rusiji bi imali sjajnu PR vrednost. Zamislite samo plakate sa sledecim tekstom:

LDP principijelno smatra da Srbiji nije mesto uz Rusiju vec u Evropi. LDP principijelno ne deli vrednosti sa Rusijom, LDP je principijelno deo EU mentalnog sklopa. LDP shvata da jedan deo stanovnistva Srbije ne deli stavove LDPa i zbog toga i ne zhteva bojkot svih odnosa na drzavnom nivou ali, u skladu sa principima, ne dozvoljava svom clanstvu da odlazi u Rusiju bilo kojim povodom. Najbolji dokaz principijelnosti LDPa je slucaj 11to godisnje Maje G. ciji su roditelji (clanovi LDPa) spreceni u pokusaju da prosvercuju Maju na operaciju katarakta u St. Petersburg!

Plus ako se na plakat doda LDP slogan

MI ZNAMO STA NECEMO!

I plus mala fotka (u stvari i ne mora da bude bas tako mala) Biljane The kako sugestivno viri iz ugla plakata sa kecetom na glavi...

Pa da se vidi koliko su neki principijelni. A neki drugi nisu...
cecas cecas 22:08 07.03.2008

Re: Ama CecoS...

Ovo je cist bezobrazluk sa vase strane! Neinformisanost i netacnost recenog ! Zbog takvih i jesam LDP! To sto vi implicirate nije ni u ideji ni u nastupu LDP ! A kada NAS toliko mrzite , nemojte da nam ubacujete ono sto biste vi izvoleli da MI budemo! A kada vec nabacujete i ja bih pre stavila kece nego onaj nesretni bedz / znacku, tj. bedz ne bih nikada ni stavila . Za razliku od vas , sebe smatram gradjaninom sveta , a to je mnogo siiri pojam od jedne ogranicene teritorije i ogranicenog mozga !
glog glog 22:19 07.03.2008

Re: Ama CecoS...

Pa da se vidi koliko su neki principijelni. A neki drugi nisu...


OPROBANI dSS-ovski udbaški recept. Kad nešto zaseremo tu je LDP. Kakve bre veze LDP ima sa ovom temom.
Skrenuti tok diskusije dok nekako ne zatrpamo naša govna. No toliko ste zasrali da se septička jama nadula, a bogami i preliva. Kad pukne zasmrdeće nadaleko.
glog glog 22:22 07.03.2008

Re: Ama CecoS...

cecas
...

CecoS iskuliraj dSS provokatora. Hoće da diskusiju odvuče od teme. A tema je prava. Još dok se otvori tema o okolnostima pod kojim je ministar nastradao. Tek će onda biti veselo.
G r o f G r o f 22:38 07.03.2008

Re: Marko, ja se sada nesto pitam...

Sad si ga pogodio kao prstom u sos paradajz, gospodine Domazetu.
Odavno ništa bednije nisam pročitao. Tako neutemeljen pokušaj diskreditovanja LDPa, čini vas naprosto smešnim.
Kad je to LDP postavljao principe koji u svojoj osnovi imaju nepoštovanje neke države ili , još bolje, nepoštovanje zdravog razuma.
Ništa se vi ne pitate, vi samo želite da ujedate.
silver bullet silver bullet 23:43 07.03.2008

Re: Marko, ja se sada nesto pitam...

Marko, ja se sada nesto pitam... #Link Replika: 6...da li, sve zarad principa, recimo clanovi LDPa odbijaju da idu na lecenje u Rusiju cak i kada su uslovi za lecenje tamo najbolji? Ili ih ima kolebljivih poput pominjanog Jocketa pa onda LDP mora da intervenise i da im



Sedi, jedan!

Evo ja glasam za LDP, ali se sa vecinskim misljenjem na ovom blogu ne slazem.
I svi me ispljuvase zbog toga.
Ali ja sve nesto mislim da je to bas i razlog zasto je LDP drugaciji.
Domazet Domazet 00:34 08.03.2008

Meni ovde nesto nije jasno SB...

silver bullet
Sedi, jedan!

Evo ja glasam za LDP, ali se sa vecinskim misljenjem na ovom blogu ne slazem.
I svi me ispljuvase zbog toga.
Ali ja sve nesto mislim da je to bas i razlog zasto je LDP drugaciji.
...Je l' ti to tvrdis da je LDP drugaciji od ostalih zato sto njegovi ispljuju one sa drugacijim misljenjem? Sumnjam da si tu u pravu, ja bih pre rekao da je po tome je isti kao i drugi...
Domazet Domazet 00:40 08.03.2008

Nego ovo oko plakata...

...vidim da se moj hipoteticni plakat nije nikom dopao. Nadam se da odbojnost prema plakatu nije izazvalo ono kece na glavi Biljane The. Inace bi bilo bas nezgodno.

A i rekao bih da je opsti blogerski konsenzus da LDP ne bi imao nista protiv da mu clanstvo ide u Rusiju na lecenje. Nego se blogeri samo ljute kada DSS rukovodstvo ide u Svajcarsku na lecenje. Je l' sam ovo dobro shvatio?
glog glog 01:22 08.03.2008

Re: Nego ovo oko plakata...

Domazet
...vidim da se moj hipoteticni plakat nije nikom dopao. Nadam se da odbojnost prema plakatu nije izazvalo ono kece na glavi Biljane The. Inace bi bilo bas nezgodno.A i rekao bih da je opsti blogerski konsenzus da LDP ne bi imao nista protiv da mu clanstvo ide u Rusiju na lecenje. Nego se blogeri samo ljute kada DSS rukovodstvo ide u Svajcarsku na lecenje. Je l' sam ovo dobro shvatio?

Baš ti ne ide. U glavu mislim. Čudi me kad je prazna. Kompletno dSS rukovodstvo treba o državnom trošku poslati u Švicu na lečenje. Tamo su najbolji sanatorijumi.
Dolybell Dolybell 02:23 08.03.2008

Re: Ama CecoS...

Još dok se otvori tema o okolnostima pod kojim je ministar nastradao. Tek će onda biti veselo.

Ministar je lično vozio, iako je imao vozača, koji je isto dobrano
povređen, i za koga ne znamo ni gde se leči ni kako mu je.

Ništa posebno, skrljao je, srećom, samo sebe i svog vozača.
Može biti da je vozio "neprilagođenom" brzinom?!
Da li je pri tom to vožnja koja može da ugrozi i druge na putu -
pojma nemam, to se ne kaže.
movas movas 02:34 08.03.2008

Re: Marko, ja se sada nesto pitam...

Domazet
...da li, sve zarad principa, recimo clanovi LDPa...

U najobičnijem šešeljijanskom maniru, tačnije SRS/DSS, zamenjuješ teze!
Ovde je priča o zloupotrebi Tvojih - tudje ostavi na miru. Bar dok nisu vini nečemu ovakvom!
movas movas 02:36 08.03.2008

Re: Nego ovo oko plakata...

glog
Kompletno dSS rukovodstvo treba o državnom trošku poslati u Švicu na lečenje. Tamo su najbolji sanatorijumi.

Ljubim Te u - tastaturu!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana