Astrologija

О законима и њиховим изменама

niccolo RSS / 25.10.2014. u 18:12

Протест адвоката траје нешто више од месец дана, а чини ми се, иако нисам у том периоду био баш редован на блогу, да до сада нисмо имали ниједан текст на ту тему. У ствари, чак ни овај текст није о самом протесту, већ о нечему другом, са тим повезаним – питање које мене у овом моменту највише занима јесте којим критеријумима се министарства воде када предлажу измене појединих закона.

 

Наиме, предлог који је Министарство правде дало, предлаже да се измени тачка 5, става 1 члана 82 Закона о јавном бележништву. И то тако да та тачка гласи:

”5) уговори о располагању непокретностима лица која су пословно неспособна;”

 

 

Цео члан 82. тренутно звучи овако: 

”Правни послови који имају облик јавнобележничког записа

Члан 82.

У облику јавнобележничког записа сачињавају се нарочито:

1) уговори о имовинским односима између супружника;

2) уговори о имовинским односима између ванбрачних партнера;

3) споразуми о деоби заједничке имовине супружника или ванбрачних партнера;

4) споразуми о законском издржавању, у складу са законом;

5) уговори о располагању непокретностима*;

6) уговори о уступању и расподели имовине за живота;

7) уговори о доживотном издржавању;

8) обећање поклона и уговори о поклону за случај смрти;

9) други правни послови и изјаве за које закон одређује да морају бити закључени у облику јавнобележничког записа, по законима и другим прописима који уређују њихово сачињавање.

 

Правни послови и изјаве из става 1. овог члана који су сачињени у облику јавнобележничког записа имају исту доказну снагу као да су сачињени у суду или пред другим државним органом.

 

Уговори, односно изјаве којима се мењају правни односи настали закључењем уговора или давањем изјава из става 1. овог члана закључују се, односно дају у облику јавнобележничког записа.

 

Правни послови и изјаве из става 1. овог члана који нису сачињени у облику јавнобележничког записа не производе правно дејство.

 

*Службени гласник РС, број 19/2013”

 

 

Оно што је мени лично најинтересантније код овог предлога је следеће – тачка 5 је приликом доношења овог Закона (2011. године) гласила управо овако како министарство сада предлаже да поново гласи. А онда је измењена 2013. године да гласи како сада гласи.

 

Шта се то догодило од 2011. до 2013. године да би министарство закључило да је потребно променити тачку 5? Шта је било лоше у првобитној верзији те тачке тј. на основу којих критеријума је измена уопште предложена 2013. године? И, најзад, шта се догодило од 2013. до 2014. године да би министарство закључило да у ствари та тачка може да гласи онако како је гласила од почетка?

 



Komentari (154)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

satinelle satinelle 22:29 25.10.2014

Re: Pitanje

niccolo


Nakon ovakvog osmeha, dođe mi da te angažujem, al' da ne plaćam 100 eur na sat!

EDIT: Ako možeš da se boriš protiv Azotare Subotica, Interkomerca i Farmakoma.
niccolo niccolo 22:51 25.10.2014

Re: Pitanje

al' da ne plaćam 100 eur na sat!

Ah, moja satnica je veća
satinelle satinelle 23:05 25.10.2014

Re: Pitanje

Ah, moja satnica je veća


Onda je ozbiljan profesionalac u pitanju. Svaka čast!

niccolo niccolo 08:09 26.10.2014

Re: Pitanje

hvala
ecce-florian ecce-florian 11:15 26.10.2014

Re: Pitanje

niccolo
al' da ne plaćam 100 eur na sat!

Ah, moja satnica je veća



Ua štrajkbreher.

Prijaviću te
niccolo niccolo 11:56 26.10.2014

Re: Pitanje

ecce-florian
niccolo
al' da ne plaćam 100 eur na sat!

Ah, moja satnica je veća


Ua štrajkbreher.

Prijaviću te

Kako sam štrajkbreher kad nisam prihvatio zastupanje

Inače sam negde po netu video da nas je neko pohvalio u smislu "od 8000 advokata na protest dođe 4000, od 120000 prosvetnih radnika* na protest dođe 2000"...


* Ja ne mogu da verujem da ljudi i dalje koriste te rogobatne socijalističke formulacije tipa prosvetni radnik, naučni radnik i sl.
G.Cross G.Cross 21:55 25.10.2014

Joj razlike

Ja mislim da bi bilo korisno da ovde neko objasni razliku izmedju Adovakata i Notara.

Joj razlike...


A sad ako advokati hoce da budu notari, mogu ako ispune uslove.

Tako makar izgleda za mene iz zemlje gde je jasna razlika izmedju Notara i Advokata.

EDIT: Koliko ja znam uspesni (ne neizostavno i dobri) advokati nikada ne bi bili Notari.

Usput, notari imaju mnogo, mnogo vecu licnu odgovornost nego advokati.
niccolo niccolo 22:02 25.10.2014

Re: Joj razlike

A sad ako advokati hoce da budu notari, mogu ako ispune uslove.

Neće advokati da budu notari. Nego da nastave da budu advokati - uključujući i to da svojim klijentima pripremaju ugovore koje oni posle overe kod koga god (suda, notara, Svetog Petra, whatever).
G.Cross G.Cross 22:06 25.10.2014

Re: Joj razlike

niccolo
A sad ako advokati hoce da budu notari, mogu ako ispune uslove.

Neće advokati da budu notari. Nego da nastave da budu advokati - uključujući i to da svojim klijentima pripremaju ugovore koje oni posle overe kod koga god (suda, notara, Svetog Petra, whatever).


Ako se ovde govori o kupovini/prodaji nepokretnosti, ja stvarno ne vidim ulogu za advokate (osim pripemanja dokumenata ako stranka od nih trazi i ovo je u redu).

Uloga Notara u kupoprodajnim ugovorima je mnogo slozenija i odgovornija nego uloga advokata.

EDIT: 95% Kupoprodajnih ugovora su tipski ugovori. NIje problem upripremanju pripremanju ugovora, nego u proveravanju da li su stavke u ugovoru TACNE i da GARANTUJU za njih.
niccolo niccolo 22:09 25.10.2014

Re: Joj razlike

G.Cross G.Cross 22:11 25.10.2014

Re: Joj razlike

niccolo
Već je Zili pitala o tome iznad.


Izvinjavam se.
ecce-florian ecce-florian 11:34 26.10.2014

Re: Joj razlike

G.Cross
Ja mislim da bi bilo korisno da ovde neko objasni razliku izmedju Adovakata i Notara.

Joj razlike...


A sad ako advokati hoce da budu notari, mogu ako ispune uslove.

Tako makar izgleda za mene iz zemlje gde je jasna razlika izmedju Notara i Advokata.

EDIT: Koliko ja znam uspesni (ne neizostavno i dobri) advokati nikada ne bi bili

Ali ovo je Srbija

U prvom sazivu komisija za polaganje javnobeležničkog ispita poobarala gomilu kandidata među kojima je bio i znatan broj advokata i sudija

Posle ova nova komisija predložila ljude na mestu ( bila ocen i opšteg utiska ono ko u klizanju - umetnički dojam)

Na spisku onih koji su ove godine položili ispit za notare nalazi se petoro ljudi iz Ministarstva pravde na čijem je čelu Nikola Selaković. Među njima su bivša pomoćnica ministra pravde Ljiljana Blagojević, direktor Uprave za izvršenje krivičnih sankcija Milan Stevović, bivši šef kabineta ministra pravde i sadašnji direktor Direkcije za upravljanje oduzetom imovinom Dejan Carević, zatim ”osoba zadužena za kontakt povodom konkursa za imenovanje javnih beležnika” Gordana Ćelić-Ljubibratić i Vladimir Vinš.


Između ostalih, pravo na konkurs za notare stekli su još i Branislav Čubrilović, pomoćnik direktora Uprave carina, Dragana Stojkov, član komisije za sprovođenje reforme pravosuđa, Dragana Smiljević, bivši zamenik direktora za licenciranje stečajnih upravnika, Srbislav Cvejić, pomoćnik bivšeg ministra odbrane, Dejan Radulović, pomoćnik regionalnog razvoja i lokalne samouprave...


izvor link

I direktor JKP "Infostana" Vladimir Baćović ( samo kratko od februara 2014. )
zilikaka zilikaka 11:52 26.10.2014

Re: Joj razlike

Posle ova nova komisija predložila ljude na mestu ( bila ocen i opšteg utiska ono ko u klizanju - umetnički dojam)


Čekaj, hoćeš da kažeš da je u jednom roku komisija poobarala silne advokate i sudije, odnosno ljude iz struke, a posle sazvana mova komisija koja je dodelila zvanje notara onima koje si imenovao?

Ako je to tako, koji k... Ministar pravde polaže za notara?

I svi oni drugi za koje je očigledno da neće biti notari?

El postoji mogućnost da oni fiktivno postanu notari (dobiju prevo da i taj posao rade), pa tako uzimaju pare, a zapravo angažuju nekog za fizičke poslove?

Ili im je to prilika koju nisu hteli da propuste, zlu ne trebalo?
Msm, znam taj manir, i ne bi me čudilo.

Tako sam ja svojevremeno u Brodarskoj jurila da mi izdaju dozvolu za čamac, al odustala.

arcins arcins 14:22 26.10.2014

Re: Joj razlike

zilikaka
Posle ova nova komisija predložila ljude na mestu ( bila ocen i opšteg utiska ono ko u klizanju - umetnički dojam)


Čekaj, hoćeš da kažeš da je u jednom roku komisija poobarala silne advokate i sudije, odnosno ljude iz struke, a posle sazvana mova komisija koja je dodelila zvanje notara onima koje si imenovao?

Ako je to tako, koji k... Ministar pravde polaže za notara?

I svi oni drugi za koje je očigledno da neće biti notari?

El postoji mogućnost da oni fiktivno postanu notari (dobiju prevo da i taj posao rade), pa tako uzimaju pare, a zapravo angažuju nekog za fizičke poslove?

Ili im je to prilika koju nisu hteli da propuste, zlu ne trebalo?
Msm, znam taj manir, i ne bi me čudilo.

Tako sam ja svojevremeno u Brodarskoj jurila da mi izdaju dozvolu za čamac, al odustala.




Kako sam ja razum'o, a verujem da jesam ministar imenuje notare (gde ima diskrecije ima i kermesa), pa je tako neko na skupstini izjavio, pre neki dan, da je cca. 94% notara imenovanih iz redova SNS. Jos zanimljiviji mi je bio komentar na ovom sajtu, a na datu temu, osobe potpisane kao advokat i jos nesto, da je cena bila 50.000 eur za dobitak funkcije notara, da se lova od uplata slupala i da je sada neko u problemu da odrzi rec/posao sa notarima, jer advokati zare po tabanima ministra a i sama koncepcija sa notarima je u pitanju.
princi princi 14:56 26.10.2014

Cemu tolika frka kad te poslove

i inace treba da rade masine, :).
milisav68 milisav68 15:27 26.10.2014

100

petronijevic001 petronijevic001 18:19 26.10.2014

Re: 100

Наш систем јавног бележништва је катастрофално постављен.Читава ујдурма је замишљена да се део јавних прихода приватизује.Држава ће изгубити судску таксу у износу од 20 000 динара а добиће порез од нотара од 5 000 динара.

Стално се прича о уговорима, али нотар има много шире надлежности.У ванпарничном поступку, судија може решењем(на које није дозвољена жалба) да повери вођење даљег поступка нотару у сваком предмету(сем пар законских изузетака).Трошкови нотара у ванпарничном поступку ће се плаћати из буџетских средстава суда.Како ће се то плаћати то нико не зна јер судови већ имају огромна дуговања према вештацима и адвокатима, још им требају дугови према нотарима.

Занимљиво је да је из Закона о промету непокретности избачена одредба по којој се писмени уговор који није оверен може накнадно конвалидирати, под одређеним условима.То је врло лоше и може значајно угрозити правну сигурност.
niccolo niccolo 19:52 26.10.2014

Re: 100

Стално се прича о уговорима, али нотар има много шире надлежности.

To jeste. Primera radi, akcionarska društva koja imaju preko 100 akcionara moraju na svaku skupštinu da zovu notara da im sačinjava zapisnik sa skupštine. Osim što je to rešenje idiotsko i potpuno nepotrebno, stvoriće i probleme kod redovnih (godišnjih) skupština na kojima se usvajaju finansijski izveštaji, iz razloga što akcionarska društva po pravilu te skupštine održavaju u isto vreme, krajem juna (rok za usvajanje fin. izv. je 30. jun i onda svi oni to rade u poslednjem momentu). Pa će onda biti frka da se kod svih pojave notari...
antioksidant antioksidant 09:36 27.10.2014

.

Члан 1. даје решење за све уочене недостатке важећег Закона о јавном бележништву („Службени гласник РС”, бр. 31/2011, 85/2012, 19/2013 и 5572014) тако што се укида монопол јавних бележника на сачињавање уговора о промету непокретности, а задржавају се садашња решења у погледу обезбеђења правне сигурности и посебне заштите код располагања некретнинама лица која су пословно неспосoбна.

ok, nesto su pogresili pa sad ispravljaju. mislis da je u pitanju namerni propust?
niccolo niccolo 15:06 28.10.2014

Re: .

mislis da je u pitanju namerni propust?

Iskreno, ja bih više voleo da živim u državi koja je 2011. donela propis, pa su onda nadležni izvršili kakve analize i shvatili da ono što je 2013. promenjeno treba promeniti. Ali, nažalost, ne deluje tako. Nego kao da su ga odjednom i bez ikakve analize promenili, pa sad nije problem da se vrati na staro...
antioksidant antioksidant 09:49 29.10.2014

Re: .

Nego kao da su ga odjednom i bez ikakve analize promenili, pa sad nije problem da se vrati na staro...

pa to meni ne bi bio problem (da su se zatrcali pravnici iz sns-a) ali me interesuje motivacija?
vidim da gordana pominje gore da je bilo po amandmanu dakle obrazlozenje je moguce naci samo ako je neko od predlagaca nesto komentarisao (pa onda kopati po otvorenom parlamentu jer on objavljuje transkripte a ne sajt parlamenta ali ok, neka je to druga tema).
istovremeno, pretpostavljam da u strucnim sluzbama parlamenta postoji i pisani trag o svemu (podnet amandman, misljenja odbora, vlade... itd).
sad, koga to bas interesuje nek ulozi malo radnih sati u celu pricu.
niccolo niccolo 10:15 29.10.2014

Re: .

vidim da gordana pominje gore da je bilo po amandmanu dakle obrazlozenje je moguce naci samo ako je neko od predlagaca nesto komentarisao

Ne mogu sad da se setim 100%, ali mi se čini da bi predlagač trebalo da obrazloži amandman. Doduše, to je formalan zahtev tj. ne mora u obrazloženju da piše išta posebno...
antioksidant antioksidant 10:38 29.10.2014

Re: .

niccolo
vidim da gordana pominje gore da je bilo po amandmanu dakle obrazlozenje je moguce naci samo ako je neko od predlagaca nesto komentarisao

Ne mogu sad da se setim 100%, ali mi se čini da bi predlagač trebalo da obrazloži amandman. Doduše, to je formalan zahtev tj. ne mora u obrazloženju da piše išta posebno...

cisto trag razmisljanja moze biti interesantan.
mkazem ti, moze se ovde doci do nekih informacija ako se posveti vreme
ecce-florian ecce-florian 18:19 27.10.2014

obustava rada se nastavlja

zilikaka zilikaka 20:22 27.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

Advokati u Srbiji nastavljaju štrajk


E, ako smem da pitam, šta su zahtevi advokata?

Nije mi jasan ovaj deo:

DJordjević je rekao da ponuda Ministarstva pravde znači da javni beležnici zadržavaju ovlašćenje za sačinjavanje ugovora o prometu nepokretnosti i drugih isprava, dok se gradjanima i advokaturi to pravo daje samo deklarativno.


Da li tražite da se beležnicima ukine pravo da sačinjavaju ugovore o prometu nepokretnosti, ili da oni to mogu samo u slučaju kad se radi o osobi koja nema poslovnu sposobnost, ili..?

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 27.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

Koliko sam ja razumeo traže da građanin može da bira hoće li ugovor praviti kod beležnika ili advokata.

Međutim, ima stvarno nešto što nije u redu kod advokata.
Oni, recimo, traže da se beležncima oduzme pravo da prave ugovore o doživotnom izdržavanju a ni do sad to nisu radili advokati nego sud.
Sad se sa suda to prebacuje na beležnike a advokati su i protiv toga.
Stiče se utisak da žele da obesmisle samo postojanje beležnika.
ecce-florian ecce-florian 21:29 27.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

zilikaka
Advokati u Srbiji nastavljaju štrajk


E, ako smem da pitam, šta su zahtevi advokata?

Nije mi jasan ovaj deo:


Da li tražite da se beležnicima ukine pravo da sačinjavaju ugovore o prometu nepokretnosti, ili da oni to mogu samo u slučaju kad se radi o osobi koja nema poslovnu sposobnost, ili..?



ovo

zbog ovog



АДВОКАТСКА КОМОРА ВОЈВОДИНЕ
Змај Јовина 20/I, 21000 Нови Сад
Тел/Факс:+381 (0) 21 529 459;+381 (0) 21 521 235
E-mail:ak.vojvodine@sbb.rs


ИЗВОД ИЗ ЗАПИСНИКА
СА СЕДНИЦЕ УПРАВНОГ ОДБОРА
АДВОКАТСКЕ КОМОРЕ ВОЈВОДИНЕ
ОДРЖАНЕ 24. октобра 2014. године

.........непотребно изостављено
Након тога Управни одбор једногласно доноси

О Д Л У К У
Управни одбор АК Војводине на својој седници одржаној дана 24.10.2014. године донео је једногласну одлуку да не прихвата понуду Министарства правде садржану у наведеном тексту.

Неприхватљивост понуде проистиче из чињенице да је и даље задржан јавнобележнички запис као једина форма јавнобележничког акта, који искључиво сачињава јавни бележник, чиме се и даље производи противуставно стање.
Јавнобележнички запис, као једини акт који се признаје у правном промету, је тај који проузрокује :
-монополски положај јавног бележника,
-дискриминисање адвокатуре у смислу самосталне и независне службе која пружа правну помоћ и
-даље укидање права грађана на закључивање правних послова у сфери приватног права у форми приватне исправе.
Надаље, указује се и на чињеницу да је прописивањем јавнобележничког записа као јединог акта у правном промету нарушен правни систем. Овим се у области приватног права за коју је иманентна слобода уговарања уводи обавезност форме јавне исправе а чиме је укинута слобода уговарања и слобода промета у сфери приватног права, пре свих, грађанима Републике Србије а након тога и адвокатури.
Напросто, јавнобележнички запис је укинуо приватну исправу.
Понуђено решење Министарства правде о измени чл 4 ст. 1 Закона о промету непокретности којим се предлаже да уговор о промету непокретности "оверава јавни бележник у складу са законом којим се уређује оверавање нејавне исправе (солемнизација)“ или се закључује у облику јавнобележничког записа не представља никакву измену јер се овом изменом и даље задржава јавнобележнички запис као једина исправа.
Наиме, одредбама члана 93. а у вези са чланом 84. Закона о јавном бележништву јавнобележнички запис који једино сачињава јавни бележник је једина исправа која производи правно дејство у правном промету.
Право адвокатуре и грађана да састављају уговоре о промету непокретности је само деклараторно.
Како је јавнобележничка делатност регулисана кроз више важећих закона, отклањање неуставности и урушавање правног система нужно претпоставља и измене у Закону о изменама и допунама закона о ванпарничном поступку и Закона о оверавању потписа,рукописа и преписа.
Како понуда Министарства правде не обухвата и ове законе извор неуставности и урушеног правног система није отклоњен.
Наведено се односи се и на предлоге за измену и осталих закона које је доставила Адвокатска комора Србије (Закон о правобранилаштву, Закон о јавним набавкама и Закон о извршењу и обезбеђењу). Истовремено, указујемо да су измене ових прописа, са техничке стране, веома једноставне јер је реч о изменама једне до две одредбе које су, и поред квантитативно једноставних измена, суштинске у контексту уставности и законитости.

Нови Сад, 27. 10. 2014. године



Председник
Адвокатске коморе Војводине
Срђан Сикимић

zilikaka zilikaka 21:56 27.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

A, čekaj, kako ste mislili da se tehnički reguliše overavanje ugovora o prometu nepokretnosti koju napravi advokat ako to više ne radi sud?

..pitam onako, iz majmunske radoznalosti i od duga vremena.

Nemoj da pomisliš da vas preslišavam.
bozanabg bozanabg 09:41 28.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

Ne, advokati su sacinjavali ugovore o dozivotnom izdrzavanju, pred sudijom su se potpisivali...
bozanabg bozanabg 09:48 28.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

zilikaka
A, čekaj, kako ste mislili da se tehnički reguliše overavanje ugovora o prometu nepokretnosti koju napravi advokat ako to više ne radi sud?

..pitam onako, iz majmunske radoznalosti i od duga vremena.

Nemoj da pomisliš da vas preslišavam.


Nije problem da notari overavaju ugovore o prometu nepokretnostima, problem je sto po sadasnjem zakonskom resenju imaju iskljucivu nadleznost za sastavljanje istih...
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:06 28.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

Ne, advokati su sacinjavali ugovore o dozivotnom izdrzavanju, pred sudijom su se potpisivali...


To, sačinjavanje, je bilo čisto fizikalisanje, bez pravne težine.

To što je stranka izjavila advokatu nije imalo nikakvog značaja dok sudija to ne proveri u direktnim kontaktu sa strankom.
Dok mu lično ne postavi pitanja, lično se uveri u sposobnost stranke da shvati i odluči.
Nije stranka mogla da opunomoći advokata da taj posao uradi za nju.
Sad to što je sudija radio treba da rade beležnici, a advokatima to smeta.

Navodno štite ustavnost a zapravo, hajd da se ne pravimo nevešti, po sredi su pare.
bozanabg bozanabg 11:18 28.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

Ma naravno, al to fizikalisanje su radili advokati i za to uzimali lovu, bune se ljudi sto im sad uzimaju 'lebac... Uostalom, to fizikalisanje je mogao da radi bilo ko, sve dok se placala sudska taksa...

Uglavnom, ovaj model notarijata koji guraju kod nas, u okruzenju postoji samo u Rumuniji i BIH, model po kojem se notarima, pored overe zbog koje notari i treba da postoje, daje ekskluzivno pravo na sacinjavanje ugovora kojima se raspolaze nepokretnostima, sto i jeste problem i osnovna zamerka advokata...

antioksidant antioksidant 12:59 28.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

Ne, advokati su sacinjavali ugovore o dozivotnom izdrzavanju, pred sudijom su se potpisivali...

a sudije ih nisu citale :)
bozanabg bozanabg 15:08 28.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

antioksidant
Ne, advokati su sacinjavali ugovore o dozivotnom izdrzavanju, pred sudijom su se potpisivali...

a sudije ih nisu citale :)



Cuj citale, parkirale! :)
ecce-florian ecce-florian 15:50 28.10.2014

Re: obustava rada se nastavlja

zilikaka
A, čekaj, kako ste mislili da se tehnički reguliše overavanje ugovora o prometu nepokretnosti koju napravi advokat ako to više ne radi sud?

..pitam onako, iz majmunskeu radoznalosti i od duga vremena.

Nemoj da pomisliš da vas preslišavam.


Evo ovde su svi predlozi izmena dostavljeni Ministru pravde

pogledaj pod

Predlozi izmena i dopuna Zakona dostavljenih Ministarstvu pravde
» Zakon o javnom beležništvu - radni predlog sept.2014.
» Predlog Zakona o prometu nepokretnosti
» Predlog Zakona o vanparničnom postupku
» Predlog izmene Zakona o overavanju potpisa
» Predlog izmena Zakona o izvršenju i obezbeđenju
» Zakon o pravobranilaštvu - izmene bez obrazloženja
» Zakon o javnim nabavkama - izmene bez obrazloženja

na ovoj adresi

Ovo može da bude od koristi i ko hoće da proveri da li su tačne tvrdnje u izjavi koju je juče Ministar pravde Nikola Selaković dao tanjugu




"(Predsednik Advokatske komore Srbije) Advokat (Dragoljub) Đorđević je tražio vraćanje zakonskih odredbi iz 2011. Mi smo bili spremni da to učinimo, međutim ono što oni u stvari žele jeste ukidanje javnobeležničkog sistema", poručio je Selaković.

Način oslovljavanja člana pregovaračkog tima AKS, Predsednika AKS Dragoljuba Đorđevića sa advokat Đorđević, je na liniji kontinuiteta sa onom pismenom ponudom Ministra pravde Nikole Selakovića odgore
ecce-florian ecce-florian 19:32 29.10.2014

opet sam sila haosa


cit
Селаковић је у Јутарњем програму ТВ Пинк нагласио да неће бити дозвољено увођење хаоса и да држава може да се избори са овим проблемом, али да се никоме неће дозволити да уцењује.



reagovanje advokature



Saopštenje AKS 29.10.2014.
niccolo niccolo 20:01 29.10.2014

Re: opet sam sila haosa

Malopre je RTSu penio o krunskim dokazima da je u pitanju tajkunsko-advokatsko zločinačko udruženje. Krunski dokaz je što je sudija vratio ovima pasoše...
zilikaka zilikaka 20:01 29.10.2014

Re: opet sam sila haosa

ecce-florian
cit
Селаковић је у Јутарњем програму ТВ Пинк нагласио да неће бити дозвољено увођење хаоса и да држава може да се избори са овим проблемом, али да се никоме неће дозволити да уцењује.
reagovanje advokature
Saopštenje AKS 29.10.2014.


Posle ovakve insajderske informacije, svako ko ima iole smisla za biznis bi pohrlio da nabavi dobar aparat za kokice.
ecce-florian ecce-florian 22:50 29.10.2014

Re: opet sam sila haosa

Posle ovakve insajderske informacije, svako ko ima iole smisla za biznis bi pohrlio da nabavi dobar aparat za kokice.




tajkunsko-advokatsko zločinačko udruženje

Ček da vidimo šta Goldman Sachs misle o navedenom.
zilikaka zilikaka 23:21 29.10.2014

Re: opet sam sila haosa

tajkunsko-advokatsko zločinačko udruženje




Paa, ako dođe do toga, u ime dugogodišnjeg blogodruženja, vas dvojica od mene računajte na po ćebe i boks cigara.
Svoji smo.
niccolo niccolo 23:24 29.10.2014

Re: opet sam sila haosa

zilikaka
tajkunsko-advokatsko zločinačko udruženje




Paa, ako dođe do toga, u ime dugogodišnjeg blogodruženja, vas dvojica od mene računajte na po ćebe i boks cigara.
Svoji smo.

Ja pušim samo Montecristo
ecce-florian ecce-florian 08:43 30.10.2014

Re: opet sam sila haosa

niccolo
Malopre je RTSu penio o krunskim dokazima da je u pitanju tajkunsko-advokatsko zločinačko udruženje. Krunski dokaz je što je sudija vratio ovima pasoše...

Nisam gledao ali sam video ovaj komentar




@zili
vas dvojica od mene računajte na po ćebe i boks cigara.
Svoji smo.


Prvo , ne pušim tako da moj deo dodaj za Montecristo

A pod 2.
Nema bre hapšenja



ps
da nije greška.Ovo bi valjda umeso u ALO!LIVE trebalo da bude u odeljku BIZZARE

zilikaka zilikaka 17:50 30.10.2014

Re: opet sam sila haosa

niccolo

Ja pušim samo Montecristo

ecce-florian

Prvo , ne pušim tako da moj deo dodaj za Montecristo

A pod 2. Nema bre hapšenja



Pod 1.
Kolege drage, vi biste, s obzirom na prirodu svog zanimanja, morali znati da u izvesnim uslovima cigare, alkohol i predstavljaju vrlo tražen artikal, i da je u tim uslovima mnogo značajniji kvantitet nego kvalitet istog.

Posebno ako treba uspostaviti dobre odnose sa novim cimerima.




Pod 2.
Preciznije rečeno, nema još.
ecce-florian ecce-florian 22:14 30.10.2014

Re: opet sam sila haosa

pazi Zili

nemoš vlada da istovremeno hapsi i menja zakone. To je onaj čuveni problem podele vlasti. Sudsku je već peuzela predlaganjem sudija i izveštavanjem u medijima, ovo je finale da usvaja zakone umesto skupštine. Ostaje još jedino da Vučić imenuje patrijarha iz redova SNS da imamo cezaro-papistički oblik vladavine.

Paz naslov b92
Vlada je usvojila predlog zakona.....

ima još i bolje u video klipu

Vlada večeras usvojila predlog izmena zakona o javnom beležništvu





doduše dole ipak piše da je samo predložila, ali čini mi se nešto da je naslov ipak bliži stvarnosti.


Nema Zili ( pazi učim se večeras u hodu od ministra pravde Selakovića koji voditeljku RTS1 večeras oslovljava sa "Olja" ) , a šta nosi novi dan već ćemo videti.

Uglavnom kokandak imamo još neke tajne izmene ( neke su ekskluzivno iznete večeras a ostale će dobiti poslanici Skupštine u ponedeljak da usvoje) pa ajd da sačekamo.

Ajd sad malo zabave

ti beše neki mašinac

Pazi kako su se reklamirali izvršitelji ( još jedan od projekata izmena pravnog sistema i " usaglašavanja"

ZA SISTEM KOJI RADI



ovaj sistem sa plakata nikako nemoš da radi, a smeta mu onaj zupčanik sa porodicom sa desne strane definitivno

čeklamo plakat sa javnim beležnicima koji isto ne radi

ps

ako je ministar Selaković rekao da je Skupštini predloženo da javni beležnici po izmenama uplaćuju 30 % ostvarene zarade u budžet imam dva pitanja:

a) zašto to nije uneto u inicijalni zakon
b) zašto samo 30% ili 70% (ranije je cela taksa kod overe kod suda išla u budžet)











hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 30.10.2014

Re: opet sam sila haosa

Vlada večeras usvojila predlog izmena zakona o javnom beležništvu


Ali šta je tu problem?
Vlada predlaže zakon skupštini, taj predlog npr ministar donese na vladu, ona o njemu razgovara i usvoji ga, složi se sa tim da takav predlog ide na skupštinu.

Tako usvojen predlog šalje skupšitini pa ako ova to usvoji onda to postaje zakon.
zilikaka zilikaka 00:10 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

Retko gluMpav plakat, mora se priznati.

To tako spregnuto veze s mozgom nema, al ajd to, nego, autoru plakata treba postaviti nekoliko pitanja.

Pre svega, šta je zamislio kao pogonski zupčanik?
Najlogičnije bi bilo da je to upravo taj mali crveni.
To viđenje se nameće i sa aspekta demokratskog društva.

Onda, ko je onaj čovečuljak obučen kao da je uteko sa sednice radničkog saveta?
Ako je kojim slučajem tako predstavljen sudski izvršitelj, to pokazuje vrlo zanimljivo viđenje stvari da će narod preko sudskih izvršitelja pokretati institucije.

Osim ako čovečuljak kojim slučajem ne predstavlja nekog drugog, ko je takođe poznat po maštovitom izboru boja za odela.

A baška što je prikaz porordice zanimljiv sam po sebi.
Centralna figura je muškarac, što hoće da kaže da žena i dete tu služe da ga zaštite i sačuvaju.

Ono, prenosim iskustva sa aanalize crteža porodice pri upisu dece u školu.
Da kojim slučajem dete predstavi oca u sredini, bilo bi tu silnih zabeleški o "čudnim" porodičnim odnosima.

Iskreno, živo me zanima kako je autor plakata objasnio simboliku komisiji koja je njegovo rešenje prihvatila.



Nego, da ja tebi nešto iskreno priznam.

Kod mene u kući imate jednog vrlo vatrenog navijača. Moj muž je od početka viče "gde ćeš bre na advokate, nije to sindikalna podružnica" i sad prati i uživa.

...a ja kao svaka racionalna žena gledam kako da obezbedim dovoljno već pomenutih kokica.



P.S. Moram priznati da mi je ovo nadlajavanje pirjalo, al ako mislite da nas i dalje obaveštavate o tekućim događanjima, predlažem mladom kolegi da otvori novi blog. Ovde je već jaaako zatureno.

A kako stoje stvari, već vidim i čitav serijal.
ecce-florian ecce-florian 09:04 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

hoochie coochie man 22:44 30.10.2014
Re: opet sam sila haosa

Vlada večeras usvojila predlog izmena zakona o javnom beležništvu



Ali šta je tu problem?


Pa dobro, nemoj odmah da se ljutiš, nećemo biti formalisti, to više nije in .


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:02 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

Pa dobro, nemoj odmah da se ljutiš, nećemo biti formalisti, to više nije in .


Ma ne ljutim se nego sam mislio da stvarno nešto nije u redu sa formom, pošto si ti tako formilisao komentar, pazi ovo...kao da to nešto samo po sebi dokazuje, a meni se učinilo da je to na šta treba obratiti pažnu u redu.

Ko stvarno predlaže, razmatra i usvaja, je već druga priča i tu bismo se najverovatnije složili.
ecce-florian ecce-florian 19:31 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

Ma ne ljutim se nego sam mislio da stvarno nešto nije u redu sa formom


Ma dobro da ne teramo mak na konac.

Nije u redu ako se vrši jezičko i pravno tumačenje

Naime

Predlog izmena zakona može da usvoji zakonodavno telo koje je zakon i donelo.

O predlozima za izmenu zakona vodi se rasprava u zakonodavnom telu

Inicijativa se pokreće i predlozi za izmenu podnose od ovlašćenih predlagača u skladu sa pozitivnim propisima


Vlada je jedan od njih

Vlada dakle, može doneti odluku da dostavi predlog za izmenu zakona

Vlada ne može da usvoji predlog za izmenu zakona ( kada se predlog usvoji zakon je izmenjen a izmene stupaju na snagu odmah ili u određenom roku)

prema tome

ovo u najmanju ruku nije jezički ispravan iskaz:

Vlada večeras usvojila predlog izmena zakona o javnom beležništvu


Da stvar bude još gora, pretpostavka je da su novinari samo pročitali saopštenje koje im je dostavljeno od strane vlade.

VLADA NE BI TREBALO DA VRŠI ZAKONODAVNU VLAST

zilikaka zilikaka 20:14 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

E, vi se još niste razišli?!

Ajd ako te ne mrzi, objasni ti nama suštinu te vaše advokatske solmizacije, i šta se sad dešava po tom pitanju.
niccolo niccolo 21:09 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

objasni ti nama suštinu te vaše advokatske solmizacije

Nemoj ništa da joj objašnjavaš, vidiš da samo na foru izvlači informacije...
zilikaka zilikaka 22:14 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

Nemoj ništa da joj objašnjavaš, vidiš da samo na foru izvlači informacije...


Bezveeeze.
Ja u ovo diskusiju učestvujem da bih podržala vašu stvar....a to,... ako si čuo da ponekad popijam kafu sa Nidžom, to je zato što sam radila sa njegovom mamom, i nema nikakve veze sa ovim blogom.

On je dobar dečko, i kao i mama, jako voli kaktuse. I mi pričamo o tome.
ecce-florian ecce-florian 22:16 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

niccolo
objasni ti nama suštinu te vaše advokatske solmizacije

Nemoj ništa da joj objašnjavaš, vidiš da samo na foru izvlači informacije...


A ako mi javno obeća nagradu nakon okončanja štrajka?

Mis'im da ne kršim.
niccolo niccolo 22:23 31.10.2014

Re: opet sam sila haosa

ecce-florian
niccolo
objasni ti nama suštinu te vaše advokatske solmizacije

Nemoj ništa da joj objašnjavaš, vidiš da samo na foru izvlači informacije...


A ako mi javno obeća nagradu nakon okončanja štrajka?

Mis'im da ne kršim.

I ja bih rek'o.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana