Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Moj grad| Roditeljstvo

crtica vezana za hapšenje napadača na pekare

Srđan Fuchs RSS / 20.10.2014. u 22:02

ivo josipović se prepucavaše neki dan sa šimunićem, oko javljanja ovoga desničara, nekada uspešnog nogometaša, a sada desničarskog političkog aktiviste fašističkog profila. elem, kaza ivo, "šta se šimunić javlja nakon što je napravio onoliku štetu ugledu države?".

i ovi naci-klinci prave neviđenu štetu državi. svega ovoga ne bi bilo da je (detlić) pera ošo ranije na policiju...

ali detlić pera davno bejaše na policiji, i kaza im, "momci, ako ne sasečete ovaj problem u nastajanju, on će izrasti i napraviti ogromnu štetu celokupnom društvu". reče policija tada, "znate gospodine, vi ste povratnik iz inostranstva, ne znate kako je ovde, naviknuti ste na inostrane standarde. kompleksan je taj problem, i mi smo upoznati s njime." ima tome više od četiri godine.
 
u srbiji postoji problem nacizma u omladini čiji uzrast varira od 7. ili 8. osnovne do 2. ili 3. bezrazreda, bescilja, beznađa... nakon završetka srednje škole. tom problemu se mora pristupiti metodično. to što su klinci pohapšeni i sklonjeni s ulica nakratko, ne znači mnogo, jer će se sutra vratiti na ulice, još divljiji i heroji svome getu.
 
država, ukoliko je ozbiljna odnosno ukoliko ima ozbiljne planove za budućnost, mora se otvoriti sa sredstvima, organizovati prihvatilišta, dnevne boravke, edukatore iz naših redova, redova Left Wing Globalne Ulice, plaćati profesionalce da počnu da rade s tom izgubljenom i beznadnom decom na reintegraciji natrag u društvo, da rade domaće, matiš, jezike, čitaju, plešu, muziciraju i uče šta se dogodilo tom srpskom narodu pod nacizmom, ali i druge veštine opstanka u postmodernom, postglobalnom svetu... ovakva hapšenja privida radi i tapšanja ministara međusobno po ramenima su najobičnija smejurija koja dugoročno neće doneti ništa osim još goreg beznađa te sledstveno - još goreg nasilja koje će se nekada, u bliskoj i mračnoj budućnosti odustajanja od demokratskih normi uređenja društva, još crnje i gore okrenuti protiv vlastitih sugrađana, nebitno koje nacionalnosti. ima ko ume da se bavi tim stvarima, a nije birokrata.
 
 

 



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 22:29 20.10.2014

А како знаш

да су ''наци - клинци''?
Како нигде по Србији нема ''наци-клинаца?
Или је то све требало да се деси да би Костреш поново и поново тражио ''војвођанску полицију''?
Најлакше је наћи некога ко ће да буде жртвено јаре, да мало глуми ''наци-клинца''.
А та полиција...да можда не треба да буде нова војска нове државе?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:49 20.10.2014

Re: А како знаш

desničarski izgovor. di su klinci? evo tu oko pekare, samo otvori oči.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:54 20.10.2014

Re: А како знаш

omega68
Најлакше је наћи некога ко ће да буде жртвено јаре, да мало глуми "наци-клинца".

У праву си, потпуно. Треба наћи праве кривце.


hajkula1 hajkula1 23:15 20.10.2014

Re: А како знаш

Srđan Fuchs
desničarski izgovor. di su klinci? evo tu oko pekare, samo otvori oči.




Vidim da opravdani gnev opet neko zloupotrebljava, kanališe u pogrešnom pravcu.
Lako je da se manipuliše s decom, tinejdžerima, adolescentima... i to nije prvi put i ne rade samo kod nas.

Taman da mediji ne prikazuju proteste nezadovoljnih građana. Svi pišu o razlupanim izlozima lokala. Da se to ne dešava, bavili bi smo se nezaposlenima, socijalno ugroženima, ljudima koji su ostali bez kuća, lokala... u poplavama, nadolazećoj zimi, skupom ogrevu, gorivu... valjda?

Pisali bi o tome što je Vučić kritikovao i šta je obećao a šta radi.

Pitali bi da li je moguće da se dovoljno uštedi smanjenjem penzija i plata zaposlenih u javnom/ državnom sektoru. Ili je potrebno i moguće nešto drugo?

I nemoj da mi neko kaže, da u Novom Sadu i drugim još manjim mestima, ljudi ne znaju za Gorance??? Za pekare koji tu nisu od juče, koji normalno žive i rade u tim sredinama. Posebno što se sve dešava sinhronizovano a lokalizovano.
Providno. Pazi kad se ni ne trude da budu uverljivi. Alo, da li u policiji, u službama zaduženim za bezbednost, ima neki insajder? Treba budilnik za savest!?
Mnogo sam besna!
hajkula1 hajkula1 23:19 20.10.2014

Re: А како знаш

Predrag Brajovic
omega68
Најлакше је наћи некога ко ће да буде жртвено јаре, да мало глуми "наци-клинца".

У праву си, потпуно. Треба наћи праве кривце.





Ajde bre Brajoviću, to je razjašnjeno odmah tamo. Ta izjava je shvaćena kao revolt, kao neka vrsta sarkazma (što jeste).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:28 20.10.2014

Re: А како знаш

hajkula1
Ajde bre Brajoviću, to je razjašnjeno odmah tamo. Ta izjava je shvaćena kao revolt, kao neka vrsta sarkazma (što jeste).

Не бих ти одговарао, некако ми је то бесмислено, но -- да не буде забуне: нико то тамо није разјаснио, нити је Омега повукао или ублажио ту своју изјаву, то су покушали други уместо њега да ураде. Он сам -- не. Поздрав
natasavb natasavb 01:08 21.10.2014

Re: А како знаш

Како нигде по Србији нема ''наци-клинаца?

да мало глуми ''наци-клинца''.


Da, ovi baš glume, a i Beograd valjda nije u Srbiji.

„COMBAT 18“ NAJNASILNIJA NEONACISTIČKA GRUPACIJA U SRBIJI
Neonacisti formiraju borbene odrede


www.blic.rs/Vesti/Hronika/417302/Neonacisti-formiraju-borbene-odrede
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:53 21.10.2014

Re: А како знаш

natasavb
„COMBAT 18“ NAJNASILNIJA NEONACISTIČKA GRUPACIJA U SRBIJI
Neonacisti formiraju borbene odrede


www.blic.rs/Vesti/Hronika/417302/Neonacisti-formiraju-borbene-odrede

-->>ЛИНКЛИНКЛИНКЛИНКЛИНКЛИНКЛИНКЛИНКЛИНК<<--
nim_opet nim_opet 02:30 21.10.2014

Re: А како знаш

Како нигде по Србији нема ''наци-клинаца?

Ja ne znam u kojoj si ti Srbiji odrastao i ziveo, ili zivis, ali eno ti naci-klinaca, koji redom velicaju sto Firera licno, sto ideje zdusno promovisane od istog, po celom Beogradu, a bogami sam se istih nagledao i u Nisu, Valjevu, Loznici, Aleksincu, Sapcu, Gornjem Milanovcu a i Novom Sadu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:22 21.10.2014

Re: А како знаш

ovo što je Omegamen preneo kao stav, to sam čuo negde usput, da li u prolazu pročitao na naslovnoj kurira, alo, ćao, trećeg oka, sedmog uha, svedoka, informera, 24 sata, 28 dana kasnije, ili tako nekog smeća za ljude sa IQ-om ispod stotke a u cilju još goreg zatupljivanja. dobar pokušaj naivetne neupućenosti, ali na nivou 5. osnovne. ja sam ozbiljan, i ovaj apel je upućen dobronamernim ljudima koji su u stanju da donose pozitivne po društvo odluke - a nije pod obavezom da se ulaguje ovom generalu ili onom političaru. pride, ni najblaže mi nije jasno kako neko ko je iz Kragujevca rodom, ili iz Novog Sada, može uopšte da ima bilo kakvu primisao, makar izdaleka, makar kao nekakvu očajničku jeres, da podržava nacizam, nakon sudbine što je ljude iz ovih gradova pogodila pod simbolom nacizma? ili je možda nešto sasvim drugo po sredi, orvelovski psi koje podižu svinje da spreče kontra-revoluciju? i to je vredno promišljanja.
hajkula1 hajkula1 08:20 21.10.2014

Re: А како знаш

natasavb
Како нигде по Србији нема ''наци-клинаца?

да мало глуми ''наци-клинца''.


Da, ovi baš glume, a i Beograd valjda nije u Srbiji.

„COMBAT 18“ NAJNASILNIJA NEONACISTIČKA GRUPACIJA U SRBIJI
Neonacisti formiraju borbene odrede


www.blic.rs/Vesti/Hronika/417302/Neonacisti-formiraju-borbene-odrede



Jesi gledala film Šišanje?



Otvorila sam taj link, vidi šta piše

Najnasilnija neonacistička grupacija u Srbiji je „Combat 18”, borbena grupa organizacije „Krv i čast divizija Srbije“ (Blood & Honour Serbia), koja je i formirana isključivo za nasilne akcije. „Krv i čast” je oformljena u Srbiji 1995. godine, a baza ove organizacije je u Velikoj Britaniji.



Osnivačima je baš ovo cilj, da se ne bavimo ekonomijom, ekologijom, zdravom hranom, zdravljem, školstvom i obrazovanjem, naukom i kulturom nego ovakvim stvarima. Kad detetu damo igračku, možemo na miru da se bavimo svojim poslovima...


libkonz libkonz 10:43 21.10.2014

Re: А како знаш

Или је то све требало да се деси да би Костреш поново и поново тражио ''војвођанску полицију''?

Znači, Kostreš je organizovao paljenje pekara?
Sve je bilo tako očigledno:
KOST - ogoljeno, spaljeno do zidova, armature...
REŠ - Dobro pečeno.
I posle neko zajebava Omegu za njegovu metodologiju.
predatortz predatortz 11:54 21.10.2014

Re: А како знаш

ni najblaže mi nije jasno kako neko ko je iz Kragujevca rodom, ili iz Novog Sada, može uopšte da ima bilo kakvu primisao, makar izdaleka, makar kao nekakvu očajničku jeres, da podržava nacizam, nakon sudbine što je ljude iz ovih gradova pogodila pod simbolom nacizma?


Odgovor je jednostavan:

Nacizam je, kao i komunizam, postao nadnacionalan. Klinci, koje je to smeće od 'ideologije' privuklo, iskreno veruju da oni koji su ubijani u Šumaricama, Raciji i raznim drugim stratištima, zaslužuju to što ih je snašlo. Ti klinci veruju da Jevreje, komuniste, homoseksualce i druge , njima neprihvatljive, grupe treba odstraniti iz društva. To što se radi o njihovim sugrađanima, komšijama, sunarodnicima, možda i rodbini - tim poremećenim umovima ne predstavlja nikakav problem.

Slažem se, Srki, da je vreme za akciju. Država mora da deluje u više pravaca:
Represivno, edukativno, obaveštajno, kontraobaveštajno...
samo, gde ti ovde vidiš državu? Odnosno, političku snagu koja je na visini tog zadatka?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:46 21.10.2014

Re: А како знаш

hajkula1




Osnivačima je baš ovo cilj, da se ne bavimo ekonomijom, ekologijom, zdravom hranom, zdravljem, školstvom i obrazovanjem, naukom i kulturom nego ovakvim stvarima. Kad detetu damo igračku, možemo na miru da se bavimo svojim poslovima...




nema izgovora za nečinjenje - u mom kvartu gde su paljene pekare nema ni b od britanije. samo mi građani, i partitokratska anemičnost države da reaguje dubokosežno i odgovorno spram naše izgubljene dece.


libkonz
Или је то све требало да се деси да би Костреш поново и поново тражио ''војвођанску полицију''?

Znači, Kostreš je organizovao paljenje pekara?
Sve je bilo tako očigledno:
KOST - ogoljeno, spaljeno do zidova, armature...
REŠ - Dobro pečeno.
I posle neko zajebava Omegu za njegovu metodologiju.


jao, Kost Reš i vojvođanska armija - on bi se upucao kalašem u nogu da mu ne daj bože dopadne ruku.

Slažem se, Srki, da je vreme za akciju. Država mora da deluje u više pravaca:
Represivno, edukativno, obaveštajno, kontraobaveštajno...
samo, gde ti ovde vidiš državu? Odnosno, političku snagu koja je na visini tog zadatka?


hm. ovo je ozbiljno zabrinjavajuće, posebno zato što Ti to veliš. Srbi se moraju pribrati i uzeti svoju sudbinu u ruke.
Hansel Hansel 18:39 21.10.2014

Re: А како знаш

Ја бих додао да није проблем само што нема оних који би били на висини задатка, него и што то не желе. Код нас је све, не само када је ово у питању, тек гашење појединачних жаришта, и то само кад се мора. Превенција је непознат појам (а камоли нешто дубље).
niccolo niccolo 22:56 20.10.2014

Za razliku od

vi ste povratnik iz inostranstva, ne znate kako je ovde, naviknuti ste na inostrane standarde

domaćeg standarda koji podrazumeva da kad god ne želiš nešto da uradiš, opravdanje nalaziš u tome kako "to ovde nije moguće", iz ovih ili onih razloga...
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:38 21.10.2014

Twitter u punom sjaju

neko napisao:
poruka za ove što razbijaju pekare: Na Terazijama se nalazi palata "Albanija"
libkonz libkonz 10:24 21.10.2014

Istina

u srbiji postoji problem nacizma u omladini čiji uzrast varira od 7. ili 8. osnovne do 2. ili 3. bezrazreda, bescilja, beznađa... nakon završetka srednje škole. tom problemu se mora pristupiti metodično. to što su klinci pohapšeni i sklonjeni s ulica nakratko, ne znači mnogo, jer će se sutra vratiti na ulice, još divljiji i heroji svome getu.

Dok se svi prave ludi da toga kod nas nema, ili ima malo i to će nestati samo od sebe, ovaj problem će rasti.
hajkula1 hajkula1 11:48 21.10.2014

Re: Istina

libkonz
u srbiji postoji problem nacizma u omladini čiji uzrast varira od 7. ili 8. osnovne do 2. ili 3. bezrazreda, bescilja, beznađa... nakon završetka srednje škole. tom problemu se mora pristupiti metodično. to što su klinci pohapšeni i sklonjeni s ulica nakratko, ne znači mnogo, jer će se sutra vratiti na ulice, još divljiji i heroji svome getu.

Dok se svi prave ludi da toga kod nas nema, ili ima malo i to će nestati samo od sebe, ovaj problem će rasti.



Dokle god postoji problem s viškom slobodnog vremena, da deca ne znaju šta će sa sobom, da ne vide perspektivu... biće materijal, ne samo za nacigrupe.

Dokle god postoji baza TE organizacije, (vidi moj post 08:20 21.10.2014) organizovaće se borbene grupe. Ko organizuje borbene grupe? Ko to suzbija?


omega68 omega68 12:18 21.10.2014

Само за мајмуне

којима нешто није јасно...
Који имају храбрости да МЕНИ нешто причају о фашизму или геџи73 о нацизму.
Ево ЈОШ ЈЕДНОМ
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:35 21.10.2014

Re: Само за мајмуне

omega68
којима нешто није јасно...
Који имају храбрости да МЕНИ нешто причају о фашизму или геџи73 о нацизму.
Ево ЈОШ ЈЕДНОМ

Твоја идеологија је таква да јесте реална опасност по друштво.

Тренутно, ти си само пајац и кловн, док сам ја мајмун из наслова коментара, није тешко погодити.

Како год било, и И ОВАЈ ЈЕ ЛИЧИО НА ПАЈАЦА, и веровао у правилан одгој деце са мушком фигуром са ауторитетом и веровао да је његова нација аријевска. Кловнови и пајаци умеју да постану злочинци.

Када повучеш своје изјаве о геј популацији, којој си јавно претио (ја бих те за ово кривично гонио, ако икако може), можда ћу те оставити на миру... Твоје српске супрематистичке теорије су гној једног ума и читавог једног доба, сам врхунац сумасишавешег уверења да су све околне нације настале од српског ребра. То, испочетка, делује као кловн-пајац представа и као мала глупост, док после се претвори у тебе, а завршава се тиме што се пале пекаре и протерују људи...

Ти си путоказ, и то погрешан. На крају тог пута је кутија са шибицама.
libkonz libkonz 12:44 21.10.2014

Re: Само за мајмуне

Твоја идеологија је таква да јесте реална опасност по друштво.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:51 21.10.2014

Re: Само за мајмуне

dobro, ali kako razmeti tvoju simpathy for the devil onda, Omegamene?
JJ Beba JJ Beba 19:06 22.10.2014

Re: Само за мајмуне

Твоја идеологија је таква да јесте реална опасност по друштво.

da
janeznam janeznam 12:55 21.10.2014

.

drzavi , na zalost , trebaju takvi klinci. tacnije , politickim partijama.

secam se jednog prijema na kojem je pocasni gost bio ambasador zemlje clanice evropske unije.

kasnije , na konferencij za stampu , postavljana su bljutavo mlaka, uobicajena pitanja. kad ustade jedan klinac mali novinar nekih decijih skolskih novina i upita ono sto niko nije smeo da pita a bilo je pitanje koje je mucilo vecinu politicara. naravno nije dobio odgovor, ambasador pocrveneo i otisao bez pozdrava. neki politicari su se zgledali u cudili, cak sta vise saosecali su sa ambasadorom zbog neprijatne situacije... pomislila sam kako ste dobri glumci a jos vece kukavice.

ta deca , bez obzira da li u necije ime razbijaju izloge ili kulturno pitaju ono sto odrasli nemaju hrabrosti pitati, rade po necijem nalogu. mislim ja ...

ili janeznam...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:27 22.10.2014

Re: .

iskreno dete, da. tako će se i promeniti jedino, kada oni preuzmu stvari, kada dođe do prirodne selekcije, te kada vrh deep state-a odluči da služi opštem dobru a ne interesima pojedinaca.
princi princi 13:57 21.10.2014

Ovo je nesto najustaskije sto sam procitao

elem, kaza ivo, "šta se šimunić javlja nakon što je napravio onoliku štetu ugledu države?"

Znaci, nije problem u tome sta je ta besprizorna i zlocinacka drzava radila, sto je jednom preklala 15% ili 20% svog stanovnistva ili sto je 50 godina kasnije isto toliko iselila, nego je problem st je naneo ugledu jebene drzave (jebala ga drzava).

Kad je Kenedi 1960. krenuo u razbijanje segregacije Crnaca, imao je za to podrsku manje od polovine stanovnistva (za manje od 1% je pobedio Niksona). To ga, medjutim, nije pokolebalo da uradi ono sto je mislio da je u tom trenutku dobro za naciju. Covek je imao viziju, bio je lider. Uporedi to sa ovim balkanskim pilicarima koji samo razmisljaju o trenutnom rejtingu i lete od jednog do drugog pitanja kao muve bez glave. Oni jednostavno nemaju ni taj neki eticki kod, ni osecaj sta je dobro, a sta lose. Pustos pre svega u glavama,a potom u dusi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:00 21.10.2014

Re: Ovo je nesto najustaskije sto sam procitao

pa nije Ivo valjda takav, častan ljevičar čovjek?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:36 21.10.2014

Гомила не уме да баци један камен

Нема ништа важније од показане решености држава да у њој влада ред и поштовање закона.

Ево како уме да изгледа та ненасилна подршка, како се штите угрожени суграђани:


Не сећам ко ми је објашњавао како он не би претукао билмеза или пуцао на њега (била је тада реч о Албанцима-провокаторима, то јест играчима албанске репрезентације :), али би му пробушио гуме, том билмезу. Овде доле, на снимку о борби за права црнаца, има један који не пали "црначки" аутобус, али му буши гуме. После бушења гума аутобус је запаљен.


Гомила не уме да баци један камен.
gedza.73 gedza.73 22:59 21.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Не сећам ко ми је објашњавао како он не би претукао билмеза или пуцао на њега (била је тада реч о Албанцима-провокаторима, то јест играчима албанске репрезентације :), али би му пробушио гуме, том билмезу.

Bilmezu koji se parkirao džipom na mestu za invalide.
Bilmezu koji se parkirao na pešačkom.

Овде доле, на снимку о борби за права црнаца, има један који не пали "црначки" аутобус, али му буши гуме. После бушења гума аутобус је запаљен.

'de ti ode.

Brajoviću, da te pitam nešto (to ono svako od nas ima prijatelja iz neke grupe)
jesi li ti pričao sa nekim Albancem povodom ovog događaja?

Dečko iz Drača (malo posle ratova na Kosovu) mi kaže kako je to prokleta zemlja i loš narod (priča o Albancima sa Kosova).
'Došli su kod nas sa parama, pokupovali radio stanice, otvorili pekare, ne može da se živi od njih'

Porodica iz Gostivara ima kćerku, vrlo pristojno i fino dete. Tinejdžer.
'Budale. Nisu nirmalni. To sve treba pohapsiti'
(povodom zastave)

Momak koji radi u kol centru u Albaniji (pre utakmice)
'Valjda će da prođe sve u redu'

A onda imaš Bogdanove sa njihove i naše strane koji, bez iakakve potrebe, unesu zlu krv među sve ove ljude.

Da li se ti slažeš da je Bogdanov trebao da popije debele batine zbog incidenta u Đenovi (priča se da ga je neko potplatio iz FSS ili neke slične udržene orgnizacije) da napravi sav onaj haos?

Da li smatraš da je smeo onako da se ponaša da nije imao neku podršku iz sistema Srbije?

gedza.73
07:16 13.10.2010

Re: Čemu zgražavanje?
darko54
Zašto su italijanske vlasti organizovale utakmicu visokog rizika na tako malom i slabo obezbeđenom stadionu?



Na stadionu je, sa italijanske strane, bilo dece, žena, starijih ljudi.
Ko je očekivao onakvu posetu 'finih mladića', gostiju iz srbije?

Šta je razlog prekidanja utakmice? Jedna ili dve baklje u terenu? To se dešava i na mnogim drugim utakmicama, pa se ne prekidaju.
Dva navijača na ogradi? I toga ima na mnogim utakmicama, pa se ne prekidaju.


Ti,izgleda, pratiš fudbal. Da li je uobičajneo, u zadnjih par godina, da se nečija navijačka grupa onako ponaša?

Golman Stojković je prebijen od strane nasilnika. ...
Dok je trajao prenos utakmice na RTS-u, a ja sam i kasnije gledao prenos sa stadiona na RAI.u, nije bilo nikakve tuče navijača iz Srbije sa bilo kim


Nasilnici su bili 'dva navijača' srpske nacionalnosti. Italijani su gledali i čudili se.

To je onda problem italijanskog obezbeđenja, a ne problem srpskog fudbala i države.

Pa, ono jes, njihov je problem. Zamisli da imamo ovakve navijače one dece matematičara. Gde bi nam tek matematika bila.
...
Na ovom sajtu ima par snimaka
www.youreporter.it

http://www.youreporter.it/video_Tremendi_scontri_in_via_XX_settembre_a_Genova_1

(ja nisam uspeo da postavim ovaj snimak pa molim ljdude dobre volje a velikih mogučnosti ako mogu to da urade mesto mene)
Čuje se neki mučeni italijan kjoji kaže
-'tovare' policiju, pa psovka, pa psovka. Na drugom snimku masa divljaka ide ulicom sa fašističkim pozdravima. Ma koliko neko bio pristrasan ovakvo ponašanje je neobjašnjivo i nemoguće ga je opravdati.

I slažem se da bi bilo najčasnije da se reprezentacija povuče iz takmičenja. Sve ostalo je stajanje na stranu onakvog divljaštva.


K'o što i ja rekoh nekoliko puta briga me koje je nacionalnosti kreten.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:37 21.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Геџо, сасвим је узалудно да ти понављам нешто што ти не желиш да разумеш или, можда, не можеш, из ко зна каквог разлога.

Не слажем се да је Богданов требало да попије батине.
Да га спроведу у затвор -- то да.
То, да је требало да шиптарски играчи попију батине, мислио је сваки од оних навијача који је утрчао у терен, Сва срећа, Шипци стигоше да побегну.

И то је оно што ти не разумеш: тај круг се мора прекинути, и развући у праву линију, у дуж, у шта год... Једна хладнокрвна и достојанствена реакција приказала би бесмислоност и бедастоћу целог дрон-подухвата. Један велики гест. Не, ми то нисмо умели. Тамо, на стадиону, запалили смо шибицу, која је каснија пренела ватру на пекаре држављана Србије с мање прихватљивим именом и презименом.

То, рецимо, тај велики гест, јесте оно што је урадио Тадић, ризикујући свој рејтинг, идући од Сребрнице до Вуковара и даље. И доследно ја за свог мандата спроводио такву политику. Насупрот тадашњим пилићарима српске политике (пронађи Вучићеве изјаве из тог доба), Тадић је имао пред собом слику Србије која живи у миру са својим суседима и иде ка Европској унији. То је било понашање правог државника и одговорног политичара.

Тај део његове политике доцније су преузели и остали. А испрва је био сасвим сам.
gedza.73 gedza.73 07:22 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Геџо, сасвим је узалудно да ти понављам нешто што ти не желиш да разумеш или, можда, не можеш, из ко зна каквог разлога.

Ja razumem kako svet funkcioniše. Ne onnko kako bih ja voleo, ali Balkan živi ovako kako živi.

Тамо, на стадиону, запалили смо шибицу, која је каснија пренела ватру на пекаре држављана Србије с мање прихватљивим именом и презименом.

Mnogo je to duga i zamršena storija da bi se samo svela na fudbalsku tuču i jednu zastavu (sa naci granicama).

Једна хладнокрвна и достојанствена реакција приказала би бесмислоност и бедастоћу целог дрон-подухвата. Један велики гест. Не, ми то нисмо умели. Тамо, на стадиону, запалили смо шибицу, која је каснија пренела ватру на пекаре држављана Србије с мање прихватљивим именом и презименом.

Da je tada policija blokirala navijače, paljevine, možda, ne bi bilo.

То, рецимо, тај велики гест, јесте оно што је урадио Тадић, ризикујући свој рејтинг, идући од Сребрнице до Вуковара и даље.

Jedna strana priče je da streljaš par hiljada ljudi jer su 'Turci' a onda se izvineš.
Tako do kad?
Sa druge strane imaš ljude koji, prvo, ne žele čak ni da prihvate da su njihovi sunarodnici ubijali Srbe, niti žele da činjenično utvrde istinu oko stradanja muslimana već na spisak dodaju izbeglice, ljude koji su ginuli u borbama...

Možeš reći da je to n jihovo dvorište a ja da je to iskra za novi sukob.
I tako unedogled.
Nema ravne linije.

Насупрот тадашњим пилићарима српске политике (пронађи Вучићеве изјаве из тог доба),

Pre neki dan smo ga (ja i još jedan bloger) pominjali (iako sam dnevnu srpsku štampu i politiku sveo na vremensku prognozu).
Čovek koji do juče govori jedno a sutra dijametralno suprotno...
Mora da te zabrine.

Тадић је имао пред собом слику Србије која живи у миру са својим суседима и иде ка Европској унији. То је било понашање правог државника и одговорног политичара.

Tadić je jedne izbore (možda ne presudno, ali je uticalo na rezultat) dobio priznanjem o aferi 'Bodrum', druge sa babarogom Nikolićem, a na ovim poslednjim je puk'o jer se ispostavilo da je sve fora.
Kad si ispucao sve trikove i kad je na red došla ekonomija i 'fukara' u sopstvenim redovima tu si zakazao.

Posle pada i osnivanja nove stranke on sam daje neke ocene o izdaji partijskih drugova, njihovom štetnom ponašanju...

Okrećemo se u krug.

JA sam osoba koja vrlo lako plane i lako se smiri.
Na jednom od blogova, posle Genova katastrofe, bloger je napisao kako bi ga rado propustio kroz šake.
Par njih su imali suprotno mišljenje (što je i normalno)

I, eto... Malo sam se zamorio.



milisav68 milisav68 08:03 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

gedza.73

Тамо, на стадиону, запалили смо шибицу, која је каснија пренела ватру на пекаре држављана Србије с мање прихватљивим именом и презименом.

Mnogo je to duga i zamršena storija da bi se samo svela na fudbalsku tuču i jednu zastavu (sa naci granicama).

Ma to je klasična zamena teza kako smo mi konstantno krivi.

Nije zastava šibica, nego upad navijača i "navijačaa" posle...tzvrtz.

A na Kosovu se i posle 15 godina od sukoba, proteruju i maltretiraju Srbi, ruše se groblja, pale crkve i manastiri, kamenuju se autobusi koji idu da postee groblje za zadušnice, puca se iz automatskog oružja na žandarmeriju prilikom krađe drva....i onda treba da se veruje u bajku o čišćenju svog dvorišta ili se čudimo odakle se pojavio Milošević....
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:34 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

milisav68
gedza.73

Тамо, на стадиону, запалили смо шибицу, која је каснија пренела ватру на пекаре држављана Србије с мање прихватљивим именом и презименом.

Mnogo je to duga i zamršena storija da bi se samo svela na fudbalsku tuču i jednu zastavu (sa naci granicama).

Ma to je klasična zamena teza kako smo mi konstantno krivi.

Nije zastava šibica, nego upad navijača i "navijačaa" posle...tzvrtz.

A na Kosovu se i posle 15 godina od sukoba, proteruju i maltretiraju Srbi, ruše se groblja, pale crkve i manastiri, kamenuju se autobusi koji idu da postee groblje za zadušnice, puca se iz automatskog oružja na žandarmeriju prilikom krađe drva....i onda treba da se veruje u bajku o čišćenju svog dvorišta ili se čudimo odakle se pojavio Milošević....

Еј, бре, људи, ваши сународници постају злочинци и пале другима куће јер је једна дечја играчка са албанском заставом летела по стадиону, то је оправдање и објашњење?!
Идите, умијте се, па опет поразмислите... Кад вас већ није срамота.
milisav68 milisav68 09:06 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Predrag Brajovic

Еј, бре, људи, ваши сународници постају злочинци и пале другима куће јер је једна дечја играчка са албанском заставом летела по стадиону, то ја оправдање и објашњење?!

Opravdanje i objašnjenje nisu sinonimi.

Kao što su povod i razlog sasvim različite stvari.

Država Srbija treba da obezbedi sigurnost svim svojim građanima - i to nije sporno.

Sporna je tvrdnja da "dečja igračka" nije uopšte bitna (kao i tuča koju su izazvali gostujući igrači), a da su veoma bitni "navijači" koji su ušli na teren.

Ako se već insistira na izvinjenju i pružanju ruke, onda to treba da bude obostrano, inače se posle obija o glavu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:18 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

milisav68
Sporna je tvrdnja da "dečja igračka" nije uopšte bitna (kao i tuča koju su izazvali gostujući igrači)...

Шта је, дечја играчка пуцала на твоју децу и бацила наплам бомбе на твоје имање?! А ти и остали сте потрчали доле на терен да спасите наше играче од линча и да заштитите нејач?!

Тако како се овде размишља размишљају злочинци несвесвни свог злочина, они који не разумеју да својим чињењем угрожавају друге људе. Замисли судију који пита оптуженог: Шта, испоровоцирао те дрон да запалиш пекару кућу? А је ли, какве везе пекар има са дроном? А-ха, пекар припада истој нацији као и дрон? Да те обавестим, момче, дрон је направљен у Кини, а теби следује седам година затвора, а као олакшавајућу околност узећемо ти да те кинески дрон изнервирао (што онда Кинезима ниси палио куће?) па је коначана пресуда 6 година и 364 дана затвора. И да направиш човеку нову кућу.

Престаните да будалашите и браните неодбрањиво.
Да сте ви тај пекар коме је радња запаљена, лакше бисте разумели.
gedza.73 gedza.73 10:09 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Predrag Brajovic

majstor si da čoveka upleteš da ne zna sa koje strane da ti odgovori.

Pre neko vreme je jedan poslanik (ili nešto slično) u Hrvatskoj na nekoj proslavi razvio srpsku zastavu.
Morao je da se izvinjava svima redom jer se 'udruga domovinskog rata' našla uvređena 'zločinačkom' zastavom.

Predrag Brajovic
Замисли

Sećaš se one grupe klinaca koja se slikala na trgu Bana Jelačića sa razvijenom srpskom zastavom?
Čini mi se da su pohapšeni pa ekspresno poslati u Srbiju.

Zamisli sad ti da su razvili zastavu sa likom Vojislava Šešelja i kartom Srbije sve do Čakovca i Varaždina.

Prvo bi dobili batine, onda bi se zgražavali nad srpskim divljacima, mi bi na blogu im sve po spisku ludačku i kretensku, a usput bi bilo razbijeno par automobila sa srb tablicama i poneka kuća kamenovana.

Ovde, bre, nemaš mesta gde se nisu ubijali i klali u ime nečega.
I dovoljno je samo iskrica, poput ove, da pokrene lančqanu reakciju.

Да сте ви тај пекар коме је радња запаљена, лакше бисте разумели.


Da si ti neko kome su

ili

ili

mislim da bi drugačiju pesmu pisao.

Samo ti pokazujem da svaka priča ima više dimenzija.
Najlakše bi bilo rezonovati na keca i na nulu. Ali je svet malo komplikovaniji.

Prvo šta mi je palo na pamet posle celog incidenta je slika par likova koji su osmislili celu stvar i koji u nekom hotelu uz šampanjac proslavljaju uspešno odrađenu akciju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:25 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

gedza.73
Sećaš se one grupe klinaca koja se slikala na trgu Bana Jelačića sa razvijenom srpskom zastavom?
Čini mi se da su pohapšeni pa ekspresno poslati u Srbiju.

:)
И гле -- нико их није тукао??? А провоцирали.

Поздрав.
gedza.73 gedza.73 12:27 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Srpska zastava

Velika Srbija


na tribinama u komšiluku. Epilog?

Da li misliš da je normalno na sportski meč nositi zastavu velike Srbije u Crnu Goru, Hrvatsku, Kosovo, Bosnu...





milisav68 milisav68 12:58 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Predrag Brajovic

Шта је, дечја играчка пуцала на твоју децу и бацила наплам бомбе на твоје имање?! А ти и остали сте потрчали доле на терен да спасите наше играче од линча и да заштитите нејач?!


Saberi se malo, ne priliči ti ovakva reakcija.

Nisam ja kriv što tvrdim ono što su svi videli.

Dakle - tuču su izazvali gostujući igrači - tačka.

Ono što se posle dogodilo nije u redu, ali ostaje činjenica da zastava jeste bila šibica.
Тако како се овде размишља размишљају злочинци несвесвни свог злочина

Još kad bi našao i citirao gde sam to rekao/napisao - bilo super.
Престаните да будалашите и браните неодбрањиво.
Да сте ви тај пекар коме је радња запаљена, лакше бисте разумели.

A ti se upristoji, i počni da čitaš sa razumevanjem, jer nigde nisam rekao da treba da se razbijaju radnje, i da ne treba da se uhapse i osude počinioci.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:18 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

milisav68
Predrag Brajovic

Шта је, дечја играчка пуцала на твоју децу и бацила наплам бомбе на твоје имање?! А ти и остали сте потрчали доле на терен да спасите наше играче од линча и да заштитите нејач?!


Saberi se malo, ne priliči ti ovakva reakcija.

Nisam ja kriv što tvrdim ono što su svi videli.

Dakle - tuču su izazvali gostujući igrači - tačka.

Ono što se posle dogodilo nije u redu, ali ostaje činjenica da zastava jeste bila šibica.
Тако како се овде размишља размишљају злочинци несвесвни свог злочина

Još kad bi našao i citirao gde sam to rekao/napisao - bilo super.
Престаните да будалашите и браните неодбрањиво.
Да сте ви тај пекар коме је радња запаљена, лакше бисте разумели.

A ti se upristoji, i počni da čitaš sa razumevanjem, jer nigde nisam rekao da treba da se razbijaju radnje, i da ne treba da se uhapse i osude počinioci.

Оправдаваш разбијање радњи, јер, као, нервно лабилни Срби полуде пред неправдом, па онда крену у разбијање радњи, а оправдање је да тo чине јер су нервно лабилни, а Албанци их изнервирају и утерају у злочин?! :)))))

Па, дајте да делимо бромазепам, да не буде паљења кућа, онда?

Нема моје реакцијe, ја само мало карикирам твоје ставове. Не мислиш ваљда да има ишта у твом или нечијем туђем писању што би требало да ме изнервира или узнемири. Мени најпре нечији поступци могу да изнервирају или узнемире или згаде. Као, рецимо, паљење туђих кућа.

Поздрав.
milisav68 milisav68 15:37 22.10.2014

Re: Гомила не уме да баци један камен

Predrag Brajovic
Оправдаваш разбијање радње

Ne, nego ti to izmišljaš.
Нема моје реакцијe, ја само мало карикирам твоје ставове.

To, "samo malo", zna i decu da napravi.
bene_geserit bene_geserit 06:10 22.10.2014

Left Wing Globalna Ulica

država, ukoliko je ozbiljna odnosno ukoliko ima ozbiljne planove za budućnost, mora se otvoriti sa sredstvima, organizovati prihvatilišta, dnevne boravke, edukatore iz naših redova, redova Left Wing Globalne Ulice, plaćati profesionalce da počnu da rade s tom izgubljenom i beznadnom decom na reintegraciji natrag u društvo, da rade domaće, matiš, jezike, čitaju, plešu, muziciraju ...

Kakva te "Left Wing Globalna Ulica" spopala, i šta je to uopšte?
Zbog čega bi "država, da je ozbiljna" finansirala bilo levu ili desnu propagandu, obrazovanje treba da bude oslobodjeno političkog smeća.
Ne moraš da brineš, ionako je ogroman procenat nastavnika, ljudi koji produciraju i režiraju filmove, pišu knjige, novinara levo orijentisan tako da nove generacije neće da budu uskraćene što se toga tiče. Levičarsko smeće je već svuda oko nas, samo nam još fali da država finansira još toga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:32 22.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

potreslo? govorim o ljudima koji su uvezani s Ulicom. Left wing, u odnosu na one koji bi tukli, ubijali, silovali bilo koga. to ste vi, Right Wing, mi bismo tretirali problem s ljubavlju i beskompromisnom snagom duha. samo ti brani, daleko ćeš doć.
princi princi 01:21 23.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

Dace bog, pa ce se Elizabeth Warren kandidovati za demokratske primaries. Bilo bi fenomenalno kad bi ona, a ne Hilari postala prva predsednica USA.
bene_geserit bene_geserit 17:25 23.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

Srđan Fuchs
Left wing, u odnosu na one koji bi tukli, ubijali, silovali bilo koga. to ste vi, Right Wing, mi bismo tretirali problem s ljubavlju i beskompromisnom snagom duha. samo ti brani, daleko ćeš doć.

Na cemu si ti brate, daj i meni malo, vidim da ti je lepo.
Razumem ja da je tvoja slika sveta levo=dobro, desno=lose, ali je to na nivou deteta.
Ne znam kako bilo ko ozbiljan moze da razmislja o sebi u tim pojednostavljenim kategorijama tipa ja = Left wing, ti = Right wing.
A ovo sto si gore rekao Right Wing = "oni koji bi tukli, ubijali, silovali bilo koga", Left Wing = "oni koji bi tretirali problem s ljubavljju i beskompromisnom snagom duha", je zalosno i govori o tvom stanju duha.
Generalizacija koju ti radis je smesna.

Ako te bas zanima gde sam ja politicki, sto se tice socijalnog dela tu sam negde u sredini ili malo levo (na nekim temama sam prilicno levo, na nekim prilicno desno, tipa: ekologija skroz levo, ilegalni emigranti desno, i sl.), a sto se tice ekonomije tu sam skroz desno (citaj liberal).
I ne mogu da se identifikujem ni sa levom ni sa desnom partijom u SAD, obe su fiskalno neodgovorne, a socijalno se i jedna i druga glupiraju po raznim aspektima.
I kao sto ima levicarskog smeca okolo, isto tako ima i desnicarskog.
I ja ne branim nikog, nego ti generalizujes stvari.
princi princi 18:29 23.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

citaj liberal

Mislis libetarijanac? Liberal je nesto drugo, politicka, ne ekonomska kategorija.
bene_geserit bene_geserit 07:38 24.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

Pa i liberal i libertarianac su politicke kategorije u koje je strpano mnogo sta.
U mom slucaju, slazem se da je libertarianac bolji opis, ono tipa Regan najbolji predsednik i Milton Friedman najbolji ekonomista.
princi princi 12:12 24.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

U mom slucaju, slazem se da je libertarianac bolji opis, ono tipa Regan najbolji predsednik i Milton Friedman najbolji ekonomista.

Uh! Ta imena se u pristojnom drustvu cak ni ne izgovaraju.

Jedino ukoliko nisi deo 70M najbogatijih Zemljana, stvarno mi se cini da je obozavanje Fridmana i Regana potpuno iracionalno. Ono, doduse, koliko god da imas, mnogo ili malo, mozes reci da si uz njih. Sve je ionako u glavi.
bene_geserit bene_geserit 04:10 25.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

princi
U mom slucaju, slazem se da je libertarianac bolji opis, ono tipa Regan najbolji predsednik i Milton Friedman najbolji ekonomista.

Uh! Ta imena se u pristojnom drustvu cak ni ne izgovaraju.

Zbog cega se u pristojnom drustvu ne izgovara ime jednog od najvoljenijih USA predsednika koji je izbore za drugi mandat dobio u 49 od 50 americkih drzava (dobio je najveci broj elektorskih glasova u istoriji)?
Da li da verujemo gradjanima USA koji su pod njegovom vlascu ziveli sta o njemu misle ili Princiju koji je sasvim sigurno objektivan i nije ostrascen ideologijom.
Btw, ja nigde nisam rekao da ga obozavam nego da mislim da je on bio najbolji USA predsednik (preciznije posle WW2, posto je sve pre toga davna proslost) a u konkurenciji takvih kao sto su Klinton, Bus, Obama, to i nije toliko tesko.

Ili ime jednog od najvecih ekonomista u istoriji, koji je na bilo kojoj listi medju deset najboljih ekonomista svih vremena?
Takodje da budem precizan nisam ga poredio sa ekonomistima 18 i 19-tog veka vec sa onim koji su bili aktivni u 20-tom veku ili su jos uvek aktivni.
Recimo meni Keynes-ova ekonomska teorija nije nimalo bliska, ali mi ne pada na pamet da ga omalovazavam - covek je jedan od najboljih ekonomista u istoriji.

A sto se tice uporne price o inequality od strane vas levicara:
Imate predsednike iz demokratske stranke na vlasti u USA preko 10 godina, "siguran" sam da su ekonomskom teorijom koju su sprovodili nejednakost strasno smanjili i da je mnogo manja danas nego kada je Regan bio predsednik, pa bi Princi to mogao da ilustruje podacima.

I usput, inequality je dobra za ekonomiju i za ljudsku vrstu.
Vi levicari kukate na to samo zato sto ste zavidni i nesposobni.
princi princi 15:17 26.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

bene_geserit
...

Tebi, decko, bas nista nije jasno, bar si jedno 30 godina behind the curve (cca 1985.) Podsecas me na one napaljene klince sa Trzisnog resenja koji vunovlacare o slobodnom trzistu po fakultetskim kabinetima i studentskim sobicama po Beogradu, a koji bi bi na zapadu crkli od gladi u roku od odmah kad bi probali da zive te principe koje proklamuju.
bene_geserit bene_geserit 20:23 26.10.2014

Re: Left Wing Globalna Ulica

Zavidni i nesposobni.
levicari
Zavidni i nesposobni.
pa kukaju sto neki imaju vise od njih
imaju vise zato sto su pametniji i vredniji
nisu lenji i ne tupe o ekonomskoj nejednakosti nego se trude da nesto urade za sebe i svoje porodice
ne bave se budalastinama kao onaj Brajovicev "inequality specialist" sto je smislio da bi trebalo uvesti porez na emigrante koji bi se placao zemlji njihovog porekla
Druga je stvar sto bi raznorazni tupani koji su toliko vredno radili na sebi da je maksimum koji mogu da ostvare da rade na pumpi ili u restoranima brze hrane, smatraju da zasluzuju da imaju kucu, dobra kola, najnoviju elektroniku, putovanja gde pozele.

Problem danasnjeg sveta nije mali procenat ultra bogatih vec ugojena birokratija koja raste iz generacije u generaciju. To vodi direktno u stagnaciju.

Imali smo tolike godine socijalizma u Srbiji sa ekonomskoj jednakoscu (manje vise) pa dokle je to dovelo?
Sada i dalje imamo drzavi u kojoj je drzava glavni poslodavac (sto je suprotnost onome sto zagovaraju libertarijanci) i gde je politika jedini biznis (zahvaljujuci socijal-demokratiji a ne libertarijanstvu) i kako nam ide?

Nego i dalje cekam neke podatke koji dokazuju da je ekonomska nejednakost bila gora u vreme Regana nego danas kada demokrate vladaju preko 10 godina, kada si vec potegao tu temu.
djovica djovica 09:27 22.10.2014

Neka čudna omladina...

u srbiji postoji problem nacizma u omladini čiji uzrast varira od 7. ili 8. osnovne do 2. ili 3. bezrazreda, bescilja, beznađa...


Neki stari klinci:


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:38 22.10.2014

Re: Neka čudna omladina...

ja zaista ne znam kako stati na crtu fašistima a ne iznervirati se? trifkoviću srđo, znaš li ti kako se bori protiv postmodernog nacifašizma?

djovica djovica 11:15 23.10.2014

Re: Neka čudna omladina...

Srđan Fuchs
kako se bori protiv postmodernog nacifašizma?



Svakako ne tako da se strukturni nacifašizam koji u državi traje već decenijama označi "ekscesom pijane omladine".
omega68 omega68 13:28 22.10.2014

Дајте им Београд

Beograd -- Albanski premijer Edi Rama poslao je plan svoje posete Srbiji prema kojoj predviđa da mu tom prilikom budu uručeni ključevi grada Beograda, piše Politika.
Па да нам сване.
А и неки нек' им дају кључ од свог стана, са све женом и децом
princi princi 13:34 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

omega68
Beograd -- Albanski premijer Edi Rama poslao je plan svoje posete Srbiji prema kojoj predviđa da mu tom prilikom budu uručeni ključevi grada Beograda, piše Politika.
Па да нам сване.
А и неки нек' им дају кључ од свог стана, са све женом и децом

Omega, dzaba prica. Zemlja se ne osvaja tucom i prebijanjem nego kurcem. Idi, bre, na Kosovo, u Albaniju, muvaj Siptarke i sej srpske gene. Tuca i prebijanje su za nemocne.
omega68 omega68 14:17 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

ко је помињао тучу?Сасвим сам озбињан.Треба да им дамо Београд. Београд је проклетство.Свака држава која га је поседовала - распадала се у парампарчад.
Жао ми је што су се многи понадали да ће постати Београџани.Нема ту радости када се нека земља ослони на изузетан положај Београда.То је као са лепом женом и виноградом крај пута - свако жели да штрпне.
Значи, нећу да браним Београд, нећу тучу.Хоћу да га поклоним и да покажем промену на боље, да сам радио на себи и својој култивизацији.Желим да се неки други прегањају око њега.Имали смо ми државу и кад нисмо држали Београд.Јебеш две реке - треба то штитити од поплава.Повуцимо се на брда и планине као наши стари.У шуму нико не залази, нека иду даље, нека нас прођу као Барбароса...
Нисам ироничан.Ово је мој став, довека.
alselone alselone 14:37 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

Повуцимо се на брда и планине као наши стари.У шуму нико не залази, нека иду даље, нека нас прођу као Барбароса...


Pukao mi je kapilar u oku.
princi princi 14:44 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

omega68
ко је помињао тучу?Сасвим сам озбињан.Треба да им дамо Београд. Београд је проклетство.Свака држава која га је поседовала - распадала се у парампарчад.
Жао ми је што су се многи понадали да ће постати Београџани.Нема ту радости када се нека земља ослони на изузетан положај Београда.То је као са лепом женом и виноградом крај пута - свако жели да штрпне.
Значи, нећу да браним Београд, нећу тучу.Хоћу да га поклоним и да покажем промену на боље, да сам радио на себи и својој култивизацији.Желим да се неки други прегањају око њега.Имали смо ми државу и кад нисмо држали Београд.Јебеш две реке - треба то штитити од поплава.Повуцимо се на брда и планине као наши стари.У шуму нико не залази, нека иду даље, нека нас прођу као Барбароса...
Нисам ироничан.Ово је мој став, довека.

Omega, u Americi postoji pokret koji zagovara ali potpuno identicne stvari: porodicne, iskonske vrednosti, povratak prirodi, planinama, veri predaka... Ima dosta sledbenika, a ljudi koji ga slede zive u strahu od svega urbanog, gradove vide kao legla razvrata, moralnog posrnuca, najradije bi unistili Njujork, San Francisko, Vasington, za njih Obama predstavlja sve najgore na ovoj planeti, crnac, musliman-balija, komunista.... Pokret se zove Tea party.
libkonz libkonz 16:16 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

Повуцимо се на брда и планине као наши стари.

Лако је теби. Где ја да нађем брдо? Код нас све равно.

princi princi 16:20 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

libkonz
Повуцимо се на брда и планине као наши стари.

Лако је теби. Где ја да нађем брдо? Код нас све равно.


B'ate pusti tog Balasevica, za Omegino Srbovanje mora nesto adekvatnije.

natasavb natasavb 16:33 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

princi
omega68
Beograd -- Albanski premijer Edi Rama poslao je plan svoje posete Srbiji prema kojoj predviđa da mu tom prilikom budu uručeni ključevi grada Beograda, piše Politika.
Па да нам сване.
А и неки нек' им дају кључ од свог стана, са све женом и децом

Omega, dzaba prica. Zemlja se ne osvaja tucom i prebijanjem nego kurcem. Idi, bre, na Kosovo, u Albaniju, muvaj Siptarke i sej tsrpske gene. Tuca i prebijanje su za nemocne.



Ma kakvi, treba mu obavezno vratiti autorsko zbog, je li ono beše, originalnog načina razmišljanja?
E, dečaci, dečaci.(sad ide onaj video iz "mi nismo andjeli", ali ne mogu sa telefona)
omega68 omega68 16:39 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

obavezno vratiti autorsko

цврц, сад се гаси...не иде се у четнике '45.
princi princi 16:42 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

natasavb
princi
omega68
Beograd -- Albanski premijer Edi Rama poslao je plan svoje posete Srbiji prema kojoj predviđa da mu tom prilikom budu uručeni ključevi grada Beograda, piše Politika.
Па да нам сване.
А и неки нек' им дају кључ од свог стана, са све женом и децом

Omega, dzaba prica. Zemlja se ne osvaja tucom i prebijanjem nego kurcem. Idi, bre, na Kosovo, u Albaniju, muvaj Siptarke i sej tsrpske gene. Tuca i prebijanje su za nemocne.



Ma kakvi, treba mu obavezno vratiti autorsko zbog, je li ono beše, originalnog načina razmišljanja?
E, dečaci, dečaci.(sad ide onaj video iz "mi nismo andjeli", ali ne mogu sa telefona)

Sto? Mislis, ovo mesto toliko buja od kvalitetnog materijala, da tu nema mesta za oglasavanje jednog Omege?

Ironija ti je na drugim mestima bila jaca strana. Gledaj da te radno mesto ne pokvari previse, :). Ili je stvar u telefonu?
libkonz libkonz 16:47 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

B'ate pusti tog Balasevica, za Omegino Srbovanje mora nesto adekvatnije.

a pederi ne mogu?
princi princi 16:48 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

libkonz
B'ate pusti tog Balasevica, za Omegino Srbovanje mora nesto adekvatnije.

a pederi ne mogu?

To tek kad se autuje.
natasavb natasavb 17:32 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

princi
Ironija ti je na drugim mestima bila jaca strana. Gledaj da te radno mesto ne pokvari previse, :). Ili je stvar u telefonu?

Kod mene ni u telefonu, ni u radnom mestu pogotovo, što bi bar ti trebao da znas.
A kod tebe?

O netraženim savetima ćemo, ako treba, na drugom mestu.:)
omega68 omega68 17:48 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

Где ја да нађем брдо? Код нас све равно.

Хех, како се све уклопи...баш причам жени ( чистокрвна поморавка ) о једној епизоди из мог детињства кад сам са четири године био код бабе и деде у Бачком Брестовцу и како сам, навикнут на брда и шуме Шумадије, кренуо да истражим сва та јутра под кукурузом од 2.5 метра.Случајно ме нека жена срела и вратила баби јер је чула да је стигло ''неко немирно дете србијанско''.
Да сам ушао у тај кукуруз нашли би ме после бербе међу шашом и међ'сном
princi princi 18:33 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

баш причам жени ( чистокрвна поморавка )

To se ne racuna, jebes srpski ekspanzionizam koji se zavrsava na Moravi! Sine, pa ti si gori Siptar od Siptara, nama od tvog sviranja u frulu ne bi ostao ni BG pasaluk.
omega68 omega68 18:46 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

Ja ti uporno pričam da sam protiv BG i njegovog pašaluka ( na stranu što se to, zapravo, zvalo ''Smederevski sandžak'' )
Bolji smo bili dok smo samo sanjali o slobodi.
Moja vizija Srbije je bez BG i sa prestonicom u Vranju, na primer ( ako bismo se vratili u granice Dušanovog carstva prestonica bi, naravno, bila u Prizrenu.
Ko god misli da je ovo nemoguće - ne zna o povesti i o prirodnim zakonima ništa.
Ja znam bar jednog koji misli da smo pali pod Turke posle Kosovske bitke
libkonz libkonz 22:08 22.10.2014

Re: Дајте им Београд

Ja znam bar jednog koji misli da smo pali pod Turke posle Kosovske bitke

Znam ja jednog koji misli da smo pali s Marsa pravo u Atlantidu, odatle došli u Indiju i onda se nastanili na Balkanu, a u Indiji smo ostavili konje na čuvanje, a po te konje se nikad nismo vratili.
Ako misliš da je to dovoljno ludo, šta bi tek rekao na ovo: taj isti veruje da je Jovan Deretić ozbiljan istoričar.
libkonz libkonz 11:21 23.10.2014

Re: Дајте им Београд

кренуо да истражим сва та јутра под кукурузом од 2.5 метра

krenuo sam i ja jednom, da dokažem babi i dedi da to nije za mene problem. jedva me pokojnna baba nagovorila da se vratim nazad.
docsumann docsumann 16:49 23.10.2014

Re: Дајте им Београд

B'ate pusti tog Balasevica, za Omegino Srbovanje mora nesto adekvatnije.




Черевићан Черевићан 21:56 24.10.2014

ис фецит куи продест

понавља се минуло нам доба
потежу се бетон и камење
сулудих ли идеја контраша
гле наново то црно знамење

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana