Gost autor| Život

one road, one love

docsumann RSS / 17.10.2014. u 14:03

 gost autor:  anfieldroad

 Nije lagan zivot napolju. Narocito ako vas tamo posalju nezeljene okolnosti i ako cela stvar nije bas ono sto ste zamisljali od svog zivota. Ja sam otisao kao i vecina naseg sveta pocetkom 90-ih. Sa sobom sam poveo zenu i sina od godinu i par meseci. Ma,cuj "ja poveo" ! Nije bilo bas tako. Nije mi se islo. Nisam hteo da idem ! Pre sam ja bio poveden. No, dobro. Kad je vec bilo tako, dilema moje obozavane i mene licno je bila da li da se opusteno i za relativno male pare smestimo u indijskoj hipi Meki, Goi ili da idemo kao na sigurno, u Prag. Roditeljska lova, njihova i odluka. Odosmo tako u glavni grad doskorasnje komunisticke Cehoslovacke. Sa nama, osim sina i moj burazer koji je tad imao nekih 13-14 godina. Love u dzepu za gajbu za par meseci i vrlo knap za zivot. Ovo medjutim nije prica o tome. Ovo nije prica o "pecalbarskom hlebu" i socijali. Prica se vozi oko muzike i tamosnje muzicke i zivotne scene. Sto se nas tice, oboje smo odrasli na Dylanu i Stonesima, ali osamdesetih nas hvata punk i postpunk. Iskren da budem, cale moje zene je bio jazz bubnjar, pa je ona imala neuporedivo jace muzicko obrazovanje. Znala je sve o svakom. Od Elle do Bowiea. Ja sam znao onako, okvirno- ovo mi se svidja, ono ne...tako nekako.
U trenutku dolaska u Prag, bili smo na ranim Peppersima, Dee Lite, Urban Dance Squad, Nirvani...a od domacica na Idijotima, Miladojki, jasno, znaci pank i nju vejv scena stare YU. Tako na primer, dobro se secam da sam "zabranio" pustanje In Utero Nirvane na gajbi dok je dete budno. Mnogo mracno. Burazer vec tada bio u zacetku hard korovac, sto ce ostati i kasnije.
Prvi dani su tekli mirno, vrlo brzo sam nasao sljaku i poceo da popunjavam budzet. Poceli smo da izlazimo, radio sam na ulici kao prodavac dzidzabidza. Svi na gomili, na Karlovom mostu nas cetvoro brzo postajemo zanimljivi "starosedeocima" iz svih krajeva bivse domovine. Upoznajemo svestenika koji valja gandzu, razne zanimljive strendzere, pa i Cehe i krecemo polako da izlazimo i po klubovima. Nekad je burazer bejbisitovao, nekad smo izlazili djuture, nekad zena solo,a nekad ja. Sve u svemu, vrlo brzo smo upoznali sve klubove Praga u prste. Nama je u to doba KLF ili SNAP bilo nesto kao skroz novo, ali prihvatljivo. Medjutim, sve se vise govorilo o necem potpuno novom, nikad vidjenom, ni preslusanom. Naravno, radjao se tehno. Tehno-rejv. Svi klubovi su odjednom poceli da pustaju iskljucivo hipnoticki ritam sa tehno drombuljama, dizanjem i spustanjem do beskraja. Ne, naravno, nismo kapirali o cemu se radi i to dosta dugo. Jos uvek smo radije isli na koncerte klasicnog punk-rocka.
Jednom prilikom smo tako sa drustvom Engleza koje smo zgotivili, izbegavajuci druzenje sa Jugovicima, otisli na koncert bradfordskog benda iz doba Pistolsa i Clasha. Sa nasim Englezima smo se provukli do bekstejdza, jer je bebac bio sa nama i vreme je bilo za spavanje. Matori panker, Rottenov drugar pevac, sed i procelav, sa celim bendom u kozi i nitnama je iskoristio vreme dok je neka domaca predgupa gnjavila da se baci na uspavljivanje bebe u bekstejdzu. Mali je vec bio uveliko navikao na zivot pored zvucnika i pojacala. Tik pred nastup je zaspao, a pevac zamalo da zbog otpevane uspavanke zaboravi da stavi periku i sminku. Istrcali su na binu i odvalili. Mi, kao dobri mama i tata koncert smo gledali iza zavese. Naravno, ozvucenje je bilo preglasno i dete se probudilo. Kako je mali poceo da se dere ko manijak, morali smo da ga izvedemo u kolicima napolje, preko cele scene ! Publika je prvo skapirala da je to deo programa. Kako su stari pankeri videli da izlazimo, smekerski su poterali rulju da napravi prolaz za mladu porodicu. Slicne scene su pocele da se ponavljaju i na drugim svirkama, pa je praska rock publika brzo prihvatila situaciju. Dospeli smo jednom prilikom i do MTV-ja kad je nasa ortakinja, pevacica LOU snimala emisiju za Tomija Kinga, tada slavnog DJ-a i voditelja. Glumatali smo njen inace nepostojeci bend.
Ipak, koliko god to bilo zabavno, nova muzika nije mogla da nas tek tako zaobidje. Velike rejv zurke su u to doba pravljene na tajnim lokacijama, po sumama van grada i trajale vise dana i noci. Mocan ritam, potpomognut semplovima, ludackom strob rasvetom, mirisljavim dimom raznih boja i naravno sveprisutnim ekserima kupio je prakticno sve "matore" pankere. Svi smo isli na rejvove. Nismo ih propustali, ako smo ikako mogli da nadjemo bejbisiterke. Isli smo zena i ja i na smenu, a nekad i sa malim. Na jednom partiju u sumi nalik Lipovickoj sumi, pod par satora i nekoliko slobodnih "bina" su se prelepe devojke setale kroz gomilu i nosile ogromne posluzavnike. Na njima su bile izvucene linije spida i koke, ekstazi poredjani kao u poslasticarnici, a uz njih i raznobojni esidi svih oblika i velicina. Sve je bilo besplatno, sve je spadalo u velicanstveni show. Policije nije bilo, a ako bi vam negde u gradu i pronasli kesice trave rekli bi vam da ne smete preterivati, da se ne preduvate. Gomile ljudi iz Amsterdama su vikendom dolazile na zezanje kod nas, u Prag. UDS izmedju ostalih... Citav grad je potpuno poludeo. Englezi, Ameri, Arapi, crnci, nasi ljudi...svi su zapocinjali biznise ili radili kod drugih, zaradjujuci dovoljno za zivot na vecnoj zurci. Cinilo se da nema kraja zabavi. Izgledalo je da zivimo u snu.
Zaljubili smo se u novu muziku. Osetili slobodu bez granica. Razumeli idiotizam rasizma i nacionalizma. Posebno ljudi odavde. Iako sam ziveo prakticno na ulici, nisam video ni cuo ni za jednu jedinu tucu ili bilo kakvo nasilje.
Eh. Svaka prica ima preokret, ako hoce da bude prica. Uvek postoji ono prokleto ALI...! I u nasem slucaju postojalo je jedno veliko "ali". Necu da se pravim pametan. Stvar je prosta i nema mesta mistifikaciji. Jednostavno, preterali smo. O, debelo smo preterali. Preterali u svakom smislu koji vam pada na pamet. Ostali smo bez para, pukli zauvek kao par, nismo nikad vise bili ljudi kakvi smo bili pre. Vratili se kucama i do dana danasnjeg zalimo sto smo ispali tako strasno glupi. Mozda nije sloboda za svakoga. Mora covek da postavi granicu sam sebi. Ne mora da ceka da mu granicu odredjuje visa sila ili sila u uniformi. Mora da kontrolise i cuva zaradjenu , osvojenu slobodu. Ona tako lako pobegne, izgubi se, nestane. Kao i sve ostalo sto se ne gaji, zaliva i cuva.
Kazu da svaki scenario ima dve prelomne tacke. Druga prelomna tacka u ovom mom scenariju je ta da, pored svega, ne bih promenio te godine tamo ni za sta na svetu. Kada bi znali sta sam sve video, doziveo i naucio, ehej, nema sanse da bi mi poverovali. Ne zaboravite da su u ovom scenariju svi junaci preziveli, da je kraj ispao srecan. I ne zaboravite da je Prag prestonica cuda, magije i alhemije.

 A sin, dete koje je odraslo u bekstejdzu danas je odrastao covek. Radi kao tonski snimatelj i pusta s'vremena na vreme drum'n bass po klubovima oko Beograda.
Mozda nekad nekom, tiho, na uvo, ispricam sta sam tamo video. Tiho, iz noci u noc. Polako...

 



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 14:24 17.10.2014

Само препорука

Ни ја нећу да се правим паметан. Ипак, жао ми је због оног "АЛИ". Ма како то (сада) Брајовић тумачио.
anfieldroad anfieldroad 15:12 17.10.2014

Re: Само препорука

Ипак, жао ми је због оног "АЛИ



Ko zna... Mozda je bolje kad dodje ALI, nego kad je ILI- ILI...

Tnx!
antioksidant antioksidant 15:21 17.10.2014

Re: Само препорука

da, osetiti na vreme granicu... jer nismoipak rodjeni za beskraj. nismo jer ljudi smo, ne ptice. po moru plovimo, ne ronimo... ima granice, prepoznaj je.
angie01 angie01 15:59 17.10.2014

Re: Само препорука

. ima granice, prepoznaj je.


to sa granicama mi vuce na ono- samo umereno
,...mozda pre prepoznati koji je zalogaj tvoj- da ti ne bi zastao u grlu.


ao- ovo nije replika na tvoj komentar- samo sam ga zloupotrebila.




preporuka za blog- zanimljivo, iskreno, bez previse price.
anfieldroad anfieldroad 17:11 17.10.2014

Re: Само препорука

da, osetiti na vreme granicu..



Of course...Racunaj ipak da su to davno prosla vremena. Vesele devedesete...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:33 17.10.2014

.

uh,taj zavodljiv
praški noćni život!
zeznuto je to,kad si povodljiv. meni ostao ožiljak na desnoj butini,don't ask:)


Gospodja Klara Gospodja Klara 16:54 17.10.2014

Re: .

meni ostao ožiljak na desnoj butini,don't ask:)


Meni plomba u zubu.

(Noć, 30. decembar '91, novogodišnje putovanje u Prag, lečenje iznenadne zubobolje u vozu komovicom i opasno pijanstvo kao posledica, dežurna zubarska ambulanta i prijem kod ćerke dr Mengelea, pokušaj da na ruskom objasnim da ne mogu bez anestezije, pretrpljen strah i povređena sujeta jer sam ambulantu napustila u šarenim higijenskim natikačama na nogama i u njima prešla pola grada pošto mojim saputnicima (šta drugo da očekuješ od 3 uduvana vesela geja?) nije bilo ni na kraj pameti da mi skrenu pažnju na taj modni detalj... Ta noć je bila uvod u još deset dana potpunog ludila, da, don't ask.)
blogovatelj blogovatelj 17:46 17.10.2014

Ja se perioda

1993-1995 ne sećam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:07 17.10.2014

:)

Upoznajemo svestenika koji valja gandzu

to je pravi sveštenik. on bar zna da se do boga može samo prečicom. :)))
G.Cross G.Cross 18:17 17.10.2014

CrossRoads

8. April 1992. posle voza od Bgd do Budimpeste, cekanje na Ferihegy avion za London.

Pijem kafu na terasi, gledam avione i mislim se, sta sam bre ovo uradio od svog zivota jebo me ti, mozda nece biti toliko lose.

Sledeca slika, kada sam se probudio ujutro, nekoliko meseci kasnije, u parku na Hanover skveru , i ostetio da me gledaju oni orlovi sa Americke ambasade.
I onako posle duvke "izostrenog mozga" upitao se "Jesu li ljudi u osnovi dobri ili losi"?

Taj odgovor, tog jutra, u tom parku je promenio moj zivot.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:27 17.10.2014

Re: CrossRoads

Taj odgovor, tog jutra, u tom parku je promenio moj zivot.

a odgovor je..?
G.Cross G.Cross 18:36 17.10.2014

Re: CrossRoads

a odgovor je..?


He, he, znao sam.

Sve su to nasi licni stavovi, kao sto juce , rightly, Jedi rece meni.
Ne znam, da li su primenjivi na druge.

NB. Proveri PP
bocvena bocvena 18:48 17.10.2014

Re: CrossRoads

Mozda nije sloboda za svakoga. Mora covek da postavi granicu sam sebi. Ne mora da ceka da mu granicu odredjuje visa sila ili sila u uniformi. Mora da kontrolise i cuva zaradjenu , osvojenu slobodu. Ona tako lako pobegne, izgubi se, nestane. Kao i sve ostalo sto se ne gaji, zaliva i cuva.

ludilo.razumem što se nikada ne bi odrekao tog iskustva.

(zavidim ti, ali mi i drago i što sam ga ja izbegla. malo šizofreno:)

pre neki dan pričam s ortakom iz osnovne koji već 10 godina živi između holandije i belgije. kliza brzo klizanje, roni po egiptu, pušta velike zmajeve i jedri po grčkoj. ne puši, ne pije, živi sam...ni sa njim se ne bih menjala.

sloboda je stvarno zahtevna stvar. i kad je ima i kad ti beži.
G.Cross G.Cross 18:57 17.10.2014

Re: CrossRoads

Mozda nije sloboda za svakoga. Mora covek da postavi granicu sam sebi. Ne mora da ceka da mu granicu odredjuje visa sila ili sila u uniformi. Mora da kontrolise i cuva zaradjenu , osvojenu slobodu. Ona tako lako pobegne, izgubi se, nestane. Kao i sve ostalo sto se ne gaji, zaliva i cuva.


Hvala Bocvena za izdvajanje ovoga.

Ovo je verovatno jedan od najboljih stavova o Slobodi koje sam ikada procitao.

Hansel Hansel 19:46 17.10.2014

Re: CrossRoads

He, he, znao sam.
Sve su to nasi licni stavovi

Ми само хоћемо да чујемо твој одговор, који ти је променио живот. Свој имамо.
AlexDunja AlexDunja 20:15 17.10.2014

Re: CrossRoads

sloboda je stvarno zahtevna stvar. i kad je ima i kad ti beži.

ali je neprocenjiva.
kao i ljubav, kao i sreća... itajrad
treba da je osetiš da bi je cenio,
a retko se dešava i kratko traje
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:51 18.10.2014

Re: CrossRoads

I onako posle duvke "izostrenog mozga" upitao se "Jesu li ljudi u osnovi dobri ili losi"?


ovo sam ja pokrenuo čiste svesti, mada, sam Jerusalim je thc, sam po sebi, s nekim gostima freemasons. ja sam ispoljio prethodno gledište, a oni potonje, rekavši da je "moja točka zrenja neosporno inspirirana religioznošću". koja religioznost, mišljah se, pa vi ste tike luftike, a ja agnostik.
mirelarado mirelarado 11:47 18.10.2014

Re: CrossRoads

Ovo je verovatno jedan od najboljih stavova o Slobodi koje sam ikada procitao.


Заиста јесте. Мени је најважнија било да схватим да имам слободу избора у животу и да она подразумева и да изаберем да неке ствари не урадим.
docsumann docsumann 12:15 18.10.2014

Re: CrossRoads

a retko se dešava i kratko traje


jbt, ovo ki seks
mirelarado mirelarado 13:39 18.10.2014

Re: CrossRoads

docsumann
a retko se dešava i kratko traje


jbt, ovo ki seks


Мислиш, као лош секс?
docsumann docsumann 14:39 18.10.2014

Re: CrossRoads

mirelarado
docsumann
a retko se dešava i kratko traje


jbt, ovo ki seks


Мислиш, као лош секс?


ne, već eksplozivan
mirelarado mirelarado 15:37 18.10.2014

Re: CrossRoads

docsumann
mirelarado
docsumann
a retko se dešava i kratko traje


jbt, ovo ki seks


Мислиш, као лош секс?


ne, već eksplozivan


У кајкавској верзији:
А: Буш пукла?
Б: Буууум!
anfieldroad anfieldroad 01:09 19.10.2014

Re: CrossRoads

Hvala Bocvena za izdvajanje ovoga.

Ovo je verovatno jedan od najboljih stavova o Slobodi koje sam ikada procitao.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:46 18.10.2014

lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

Kao i sve ostalo sto se ne gaji, zaliva i cuva.


jes', ko moja gandža pokojna, pre mnogo leta, bila je to jedna od najlepših biljaka u Jerusalimu. posle je neki krele pao pa nas otpevao sve. samo mi jednog jutra banuli, kao u Leonu, njih desetak s utokama, u fazonu hothothot, drž'ga. a gandža bila lepa, podsećala me je na veliku mladalačku Ljubav, Umetnost, zajedno smo je zasadili, i divno je rasla, posebno u noćima punog meseca, kada si mogao videti da je biljka živo biće i ima dušu... onda, dok su me privodili, panduri mi rekli da će baš uživati u njenom satiranju. dobio sam 120 sati društveno-korisnog rada. posle sam čitao da je taj isti pandur otpušten sa službe, jer je maltretirao masu ljudi oko gandže, a onda nagazio na neku aristokratsku devojku iz fine kuće, što mu je uništilo karijeru.



Kada bi znali sta sam sve video, doziveo i naucio, ehej, nema sanse da bi mi poverovali.


mi kažemo u Jeri - samo lud čovek ne veruje u čuda

Ipak, koliko god to bilo zabavno, nova muzika nije mogla da nas tek tako zaobidje. Velike rejv zurke su u to doba pravljene na tajnim lokacijama, po sumama van grada i trajale vise dana i noci. Mocan ritam, potpomognut semplovima, ludackom strob rasvetom, mirisljavim dimom raznih boja i naravno sveprisutnim ekserima kupio je prakticno sve "matore" pankere. Svi smo isli na rejvove. Nismo ih propustali, ako smo ikako mogli da nadjemo bejbisiterke. Isli smo zena i ja i na smenu, a nekad i sa malim. Na jednom partiju u sumi nalik Lipovickoj sumi, pod par satora i nekoliko slobodnih "bina" su se prelepe devojke setale kroz gomilu i nosile ogromne posluzavnike. Na njima su bile izvucene linije spida i koke, ekstazi poredjani kao u poslasticarnici, a uz njih i raznobojni esidi svih oblika i velicina. Sve je bilo besplatno, sve je spadalo u velicanstveni show.


negde u to doba je umirala Akademija u Begeu, a rodila se Industrija. pošto sam ja uvek poštovao samo Prirudu a Kemiju zaobilazio u širokom luku, jer nisam voleo da mi bilo kakva strana supstanca prčka po mozgu, tako sam iskulirao rejvove u životu... po Izraelu, koji je skroz rejving društvo, sam uglavnom voleo da spavam po poprištima, u odabranom ženskom društvu jel'te.
docsumann docsumann 05:46 18.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

pošto sam ja uvek poštovao samo Prirudu a Kemiju zaobilazio u širokom luku, jer nisam voleo da mi bilo kakva strana supstanca prčka po mozgu, tako sam iskulirao rejvove u životu.


tebra, samo da ti prijavim - ti već imaš izvjesne male količine dmt-ja u svome brejnu. dakle nije to nikakva strana ti supstanca. sadrže je skoro sve biljke i bživotinje ovoga svijeta. tvoji snovi najvjerovatnije rade na njihov pogon. sa malo većim količinama otićeš najdalje dokle čovjek može da stigne, a da ne poludi i vrati se kući zdrav, čitav i nasmijan, nakon samo desetak minuta vanvaseljenskog leta....
myredneckself myredneckself 10:44 18.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

Gomile ljudi iz Amsterdama su vikendom dolazile na zezanje kod nas, u Prag. UDS izmedju ostalih...

UDS i sličnu muziku ne slušam predano kao ostale žanrove, ali ostala je upamćena 1996.g. kao godina njihovog dolaska u BG za vreme (ili na samom početku) onih maratonskih demonstracija, posle skidanja sankcija, ehh, kad smo mi, žedni, svakog čekali kao ozebli sunce...

anfieldroad, lep post o interesantnom životu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:47 18.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

docsumann
pošto sam ja uvek poštovao samo Prirudu a Kemiju zaobilazio u širokom luku, jer nisam voleo da mi bilo kakva strana supstanca prčka po mozgu, tako sam iskulirao rejvove u životu.


tebra, samo da ti prijavim - ti već imaš izvjesne male količine dmt-ja u svome brejnu. dakle nije to nikakva strana ti supstanca. sadrže je skoro sve biljke i bživotinje ovoga svijeta. tvoji snovi najvjerovatnije rade na njihov pogon. sa malo većim količinama otićeš najdalje dokle čovjek može da stigne, a da ne poludi i vrati se kući zdrav, čitav i nasmijan, nakon samo desetak minuta vanvaseljenskog leta....


ma znam, žedru, i dosta mi to malo šo ima u vugli, mojih sto trijes, sto trijes pet IQ-a, dovoljna mi moja vaseljena... bila je neka riba, vikinškinja iz Osla, u Tel Aviv Metropolitanu, prve godine egzila, i neka njena ekipa, i oni su se cepali tim nekim radovima... bila je tužno kako bi svi postajali promiskuitetni a bezosećajni, kako ti dodiri nisu imali nikakvog značaja, nikakve težine, samo prazan dodir, moja ruka, moji prsti, usta, mogli su biti i nebrojene stotine drugih, krajnje svejedno, bezlično... pa sam iskulirao taj sever i zapad, i vratio se na sigurno područje istočnjačkih ljubavi...

... nego, Anfilde druže, dobra atmosfera u tom Pragu bilu... vidiš kako je društvo neopterećno rusofilskim sentimentima, dapače neprijateljsko prema okupatorima, pregazilo šmekerski tu Tranziciju i ostalo kao jedna od retkih uspešno transformisanih ekskomunističkih država. a kod nas komunjare tovare li tovare, samo se presvlače iz jednih kostima u druge...


docsumann docsumann 12:04 18.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

bila je neka riba, vikinškinja iz Osla, u Tel Aviv Metropolitanu, prve godine egzila, i neka njena ekipa, i oni su se cepali tim nekim radovima... bila je tužno kako bi svi postajali promiskuitetni a bezosećajni, kako ti dodiri nisu imali nikakvog značaja, nikakve težine, samo prazan dodir, moja ruka, moji prsti, usta, mogli su biti i nebrojene stotine drugih, krajnje svejedno, bezlično... pa sam iskulirao taj sever i zapad, i vratio se na sigurno područje istočnjačkih ljubavi...


spoznaja može biti (zlo)upotrebljena već prema karakteru same ličnosti
docsumann docsumann 12:06 18.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

UDS i sličnu muziku ne slušam predano kao ostale žanrove, ali ostala je upamćena 1996.g


me sam se oma navuk'o ...

Hansel Hansel 12:26 18.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

docsumann
tebra, samo da ti prijavim - ti već imaš izvjesne male količine dmt-ja u svome brejnu.

Srđan Fuchs
ma znam, žedru, i dosta mi to malo šo ima u vugli



И вама да кажем -- баш сте блесави!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:17 18.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

anfieldroad anfieldroad 00:14 19.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

negde u to doba je umirala Akademija u Begeu,


Sretnem u Pragu dva lika iz Tel Aviva, bili DJ-evi i po malo valjali brzine. Kad sam im rekao da sam iz Begea, oni u glas " BEOGRAD ??? Mislis, Beograd gde je AKADEMIJA ? Najbolji klub u Evropi, kazu, a prosli smo ih hiljadu !"
E, da takva je bila Akademija...



myredneckself


anfieldroad, lep post o interesantnom životu.


Tnx, a bilo stvarno interesantno, tada. Vec sam negde pominjao, npr. Nik Kejv je imao koncert, pa mu se toliko dopalo, da je ostao da visi u gradu jedno dve tri nedelje. Svako vece u "nasem" andergraund do daske klubu, legendarnoj Formanki ili Thirsty Dog (spelovanje upitno, ali Zedni pas u prevodu). Posle je
jednu stvar nazvao po tom lokalu. Sto rece Blogi gore, memorija me izdaje, ne mogu da pohvatam vise te godine...
anfieldroad anfieldroad 00:53 19.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

Srđan Fuchs




... nego, Anfilde druže, dobra atmosfera u tom Pragu bilu... vidiš kako je društvo neopterećno rusofilskim sentimentima, dapače neprijateljsko prema okupatorima, pregazilo šmekerski tu Tranziciju i ostalo kao jedna od retkih uspešno transformisanih ekskomunističkih država. a kod nas komunjare tovare li tovare, samo se presvlače iz jednih kostima u druge...




Tu nema sta da se doda. Apsolutno je tako. Ali, sigurno vaznu ulogu igra stara srednjeevropska kultura, vaspitanje i odnos prema okolini, opstem dobru i sl. Ne treba zaboraviti ni Jana Husa koji je prethodio Luteru. I danas su Cesi narod sa najvise ateista po glavi stanovnika u Evropi. Oni su "komunizam" pobedili i prebrodili lakim humorom i ironijom. Kozni mantili nisu znali kako da se bore protiv toga. Uvek bi ispadali smesni...A Kohout, Havel, pa i Kundera i mnogi drugi su teske robije preziveli bez gorcine i mrznje. Bez zelje za osvetom i revansom.
Hansel Hansel 15:44 19.10.2014

Re: lepa al' tužna sloboda, kafkijanska

Препоручујем филм "Чешки сан", ако нисте гледали.
docsumann docsumann 12:12 18.10.2014

lično


nisam oma prigrlio kulturu rejva, tek za par godina 91-92, polako ali neumitno bio sam usisan. memorije uglavnom slatke. posebno sa ENTRANCE festivala koji se održavao, prekoputa, na Luštici. mislenija sam da boljeg mjesta ni prirode za to nije bilo puno po svijetu. naročito kad zora sviće a pred tebom se Boka otvara kao nadlanu ...

docsumann docsumann 17:27 18.10.2014

D n B forever!

Radi kao tonski snimatelj i pusta s'vremena na vreme drum'n bass po klubovima oko Beograda.




samo da prijavim da sam se od svih electro-partjianja najbolje provodio na dnb dešavanjima. na mene je ta muzika imala antigravitaciono dejstvo, tlo sam dovatao tu i tamo, i znojio se u biblijskim razmjerama...

između xy dobrih provoda, posebano mi je ostao u pamćenu nastup LTJ Bukema i MC Conrada upravo na pomenutom Entransu. bila kiša i neko ružno vrijeme, pa smo bili pošteđeni prekomjerne gužve ... međutim s prvim taktovima isporučenih od ovog majstorskog dua praznine u publici su bile kinematski izanhilirane.

4krofnica 4krofnica 19:50 18.10.2014

Re: D n B forever!


najbolje provodio na dnb dešavanjima.



o, da. jedan period života je otišao na tom lelujanju.
rejv me nije ni okrznuo. bila na jednom, da l' u kpgt-u (koji je odličan prostor za bilo šta), da osetim taj vajb. ništa to mene ne radi. elektronika koja me dodiruje je break beat, drum and bass i slični formati.

mjuz: jedan odličan roni




docsumann docsumann 20:50 18.10.2014

klasiKi







anfieldroad anfieldroad 00:34 19.10.2014

Re: D n B forever!



Da, srecom, D n B je pustio fine korene ovde. Od Dollara u 29.Novembra pre petnaestak godina, do zurki po raznim prostorima kasnije. Rahmani bio tada mozda i vodeci u B.G. cini mi se. MC mu tad bio Djole Sky Vikler(uh)... Za vreme bombardovanja, tamo bilo bas ozbiljno dobro !
docsumann docsumann 03:52 19.10.2014

Re: D n B forever!

Od Dollara u 29.Novembra pre petnaestak godina


jbt, pa mi smo se izgleda sretali i prije ovog blogoživota. u dolaru sam često navrć'o vikendom. uglavnom izlazio sa roniocima (pravim , a ne roncima) Vuk, Srđan, Ilija ... you know.
za šankom je često radila Maša, danas spikerka na vijestima b92 ... atmosfera stvarno bila domaća - opuštena
bocvena bocvena 06:59 19.10.2014

Re: D n B forever!

moja drugarica u dolaru pravila svadbenu žurku:)

(tih devedesetih pamtim da mi je tadašnji dečko, a današnji muž, u nekom kilometarskom telefonskom razgovoru - hihihi, preko fiksnog - uzviknuo - ali ljudi nikada neće biti spremni da budu toliko slobodni koliko ti želiš! mirijevski mudrac:)
anfieldroad anfieldroad 10:09 19.10.2014

Re: D n B forever!

jbt, pa mi smo se izgleda sretali i prije ovog blogoživota. u dolaru sam često navrć'o vikendom. uglavnom izlazio sa roniocima (pravim , a ne roncima) Vuk, Srđan, Ilija ... you know.
za šankom je često radila Maša, danas spikerka na vijestima b92 ... atmosfera stvarno bila domaća - opuštena



Ludilo. A klub zabacen, ja ga cesto cirke trazio po 20 mina pre nego sto udjem...Jeste, da radila Masa, to sam i zaboravio! Atmosfera je bila neocekivano dobra za takvo mesto. Malo, nikakvo...sa nekim rasta-ofarbanim buricima umesto stolova. Realno, muzika je bila fenomenalna. I kad nije bio D n B, pustali Hendrixa, Stonse, Marlija i tako to. I dolazili OK ljudi. Od ronilaca ( koje ne znam, jbg) preko Radovaca i Skinsa do one intelektualne ekipe BeGea, studenata, matoraca. I ribe iz fazona malo dark, malo "insomnija"-gotik. Bas kakve sam oduvek najvise voleo- "arti" ribe
docsumann docsumann 19:19 20.10.2014

Re: D n B forever!

kad nije bio D n B, pustali Hendrixa, Stonse, Marlija i tako to. I


dobro se sjećam kad je ova stvar tamo bila hit


Filip2412 Filip2412 22:56 19.10.2014

troll kao i uvek

drugari pogledacu text a posebno muzicke priloge kasnije sad samo da pustim jednu stvar, tek sam ih otkrio

mexicans doing japanese disco

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:50 20.10.2014

Re: troll kao i uvek

mexicans doing japanese disco

ovo je sama srž globalizacije.
vera.nolan2 vera.nolan2 13:56 20.10.2014

Uvek postoji ono prokleto ALI...!

Mora covek da postavi granicu sam sebi


e, anfieldroad ,je li ono Dostojevski reče "čovek je suviše širok,treba ga suziti"

u ovom scenariju svi junaci preziveli, da je kraj ispao srecan.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:59 20.10.2014

.

kako skroz kul blog...

stefan.hauzer stefan.hauzer 01:00 22.10.2014

.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana