Hronika| Region| Sport

Nemoći naša...

jedi-knight RSS / 14.10.2014. u 22:06
Ali nemoći da budemo pametniji.
Imali smo priliku da odreagujemo smireno i mudro, da ih drastično kazne zbog provokacije, da se pitanje prijema Kosova u FIFA i UEFA stavi ad acta, da olakšamo sebi kvalifikacije... Ali nismo.
Desilo se nešto čeka se gnuša čitav svet. Navijači su ipali u teren i, vrlo verovarno, udarali igrače Albanije.
Niko neće pričati o dronu koji je nosio zastavu nepostojeće države. Vrlo verovatno, ni činjenica da su albanski igrači odbili da izađu na teren, neće biti vredna pažnje. 
Naša reputacija iz sličnih situacija će presuditi pre UEFE.
 
 


Komentari (273)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 09:28 15.10.2014

Re: .

jedino da ih prodajemo kao šećerane


Vise od toga za koliko smo "prodali" secerane ni ne vrede.
omega68 omega68 09:33 15.10.2014

Re: .

Sve pokušavam da me ne uhvati ono mrze nas, ali jbg, nešto je stvarno teško objasniti.

Pa posle - omega lud
omega68 omega68 09:38 15.10.2014

Re: .

Kod onog Spire neću ni da beknem, svašta bih mu rekao
alselone alselone 09:39 15.10.2014

Re: .


Pa posle - omega lud


Pazi, jedno drugo ne iskljucuju.
hajkula1 hajkula1 09:44 15.10.2014

Re: albanska provokacija je uvek dobro org

Srđan Fuchs

Bećiri je počeo da nam svima jebe majku srpsku, i preti kako će nam jebati majku na Kosovu njegovi... sada, tu je bila neka ekipa dizela, Srba i Crnogoraca, koji su kinjili neke druge bezazlene momke


najiskrenije bio zapanjen i povučen pred tolikom količinom šabanizma oko sebe. uglavnom, niko od dizela nije smeo pisne Bećiriju, tako da sam na kraju ja ustao, i mirnim tonom


danas ovo, i prethodnih dana najava ID u Dečanima i Pećkoj Patrijaršiji... mi s Rusima uparadirani, ovaj sa SAD soškom i prilično visoko rangiran u tamošnjoj hijerarhiji, ambasadori koji ga uvode na tekmu?! vrlo nenaivna situacija.



Brate, to ti pričam, ko kod nas.

A, kao što sam već pisala, situacija me zabrinjava. Pazi kad je sve prazno prema KiM... Kakav je moral kod Nišlija? Bolje da ne pišem dalje.

omega68 omega68 09:47 15.10.2014

Re: .

Pazi, jedno drugo ne iskljucuju.

Još da priznaš da si zbunjen pa da lepo pokapiramo šta ko kome čini
alselone alselone 10:05 15.10.2014

Re: .

Još da priznaš da si zbunjen pa da lepo pokapiramo šta ko kome čini


Ova fora je toliko matora da zaista verujem da je dosla iz Indije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:26 15.10.2014

Re: .

Како не видите да је завера?!
Ено, Беба има податке, питајте њу...

ti si ipak mnogo gluplji nego što sam mislila.
omega68 omega68 11:29 15.10.2014

Re: .

Indije.

Kakve veze ima Indija?
To sam čuo još pre rata, moj ti qrac bio tata
omega68 omega68 11:34 15.10.2014

Re: .

ti si ipak mnogo gluplji nego što sam mislila.

ma ne, on bi samo da se ogrebe kod najbolje ribe na blogu samo ne zna kako da pita
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:34 15.10.2014

Re: .

Mislim, nije nemoguće da se neko malo pravio da ne prepoznaje Bogdanova i ekipu na stadionu i da se neko malo pravio da ne vidi da se neko penje na crkvu i da se neko malo pravio da ne zna da ako je utakmica visokog rizika onda panduri prave prsten ispod ograde još pre utakmice...

upravo.
alselone alselone 11:35 15.10.2014

Re: .

To sam čuo još pre rata, moj ti qrac bio tata



Ti si zapravo jedno veliko dete. Doduse glupo.
omega68 omega68 11:38 15.10.2014

Re: .

To si čuo od žene, dobiješ onu stvar od mene
krkar krkar 11:40 15.10.2014

Re: .

онда се поставља и оправдано питање да ли уопште и треба учествовати у такмичењима чији је покровитељ једна таква организација...


Čuvena srpska: naljuti se čobanin na selo pa odseče sebi kurac!

Taso, ti li to nas sve pozivaš da se kolektivno... dekurujemo?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:42 15.10.2014

Re: .

omega68
To si čuo od žene, dobiješ onu stvar od mene

opet ti neko hakovao nalog? pošto ne verujem da ti ovo pišeš.
alselone alselone 11:43 15.10.2014

Re: .

omegito
To si čuo od žene, dobiješ onu stvar od mene


Cisto da citiram da ostane.

Nastavi, nastavi.
omega68 omega68 12:04 15.10.2014

Re: .

Ovo sa pominjanjem Indije je u rangu terorističkog čina sa dronom.
nastavi, nastavi...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:07 15.10.2014

Re: .

BebaOdLonchara
Како не видите да је завера?!
Ено, Беба има податке, питајте њу...

ti si ipak mnogo gluplji nego što sam mislila.

Занимљиво.
Глуп сам што не мислим као ти?
Други би можда рекли да сам управо због тога паметан?
cane cane 13:49 15.10.2014

Re: .

Čuvena srpska: naljuti se čobanin na selo pa odseče sebi kurac!

Taso, ti li to nas sve pozivaš da se kolektivno... dekurujemo?


ne kapiram, kako bi ti uopste mogao da se dekurujes?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:30 15.10.2014

Re: .

Глуп сам што не мислим као ти?

ne, ali rekoh već jednom na nekom mestu da mi ponestale bojice...
jkt2010 jkt2010 14:39 15.10.2014

Re: .

alselone
jedino da ih prodajemo kao šećerane


Vise od toga za koliko smo "prodali" secerane ni ne vrede.

ali majke mi.

Kad bi brat Arapin uleteo...
jkt2010 jkt2010 14:42 15.10.2014

Re: albanska provokacija je uvek dobro org

hajkula1
Bolje da ne pišem dalje.
Nemoj hebote.. bolje sacekaj sta ce radulazzov da kaze...
tadejus tadejus 15:08 15.10.2014

Re: .

Predrag Brajovic

Како не видите да је завера?!Ено, Беба има податке, питајте њу...

ti si ipak mnogo gluplji nego što sam mislila.

Занимљиво.Глуп сам што не мислим као ти?Други би можда рекли да сам управо због тога паметан?


eh sad brajoviću nemoj pretjerivati.. čuj pametan..
tadejus tadejus 15:09 15.10.2014

Re: .

alselone

To si čuo od žene, dobiješ onu stvar od mene
Cisto da citiram da ostane. Nastavi, nastavi.



kvariigro
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:35 15.10.2014

Re: .

tadejus
eh, sad, brajoviću, nemoj pretjerivati... čuj, pametan...

Ах, не, наравно, не верујем да могу да добацим -- како стоје ствари -- ни изнад просека. Него ми је упечатљива та аргументација и Weltanschauung (их, како владам овим немачким, мада сам ово случајно уб'о): као, ово, оно, завера, све је договорено, њихови завереници наступају дроновима, а наши завереници убацују своје људе да се деру испред камере, да шутирају лалалабанске играче, да гађају чврстим предметима Шипи-ипи-ипи... Албанце! да вичи правилним заповедним начиним: УбиЈ, Убиј, УбиЈ Шиптара... Ишли људи на курс викања на утакмицама, научили творбу императива, па дошли мало да провежбају и прошле вечери?

Колико је то јадно, одбранашки, пичкасто, заслепљено, гузато мишљење -- ја немам речи. Није, брате, него ударила говна наша навијачка на говна Шипи-ипи-ипи... Албанце, и избио је тзв. канализациони сукоб. Постоји сукоб цивилизација, али има и сукоб канализација. Ми с ове стране, они с друге. Они савременом технологијом, ми каменицама и удовима.

Пази, као, вређа им осећања, онај Митровић (него, је л' он неки род Жељку?), дира им летећу заставу, у срце их је повредио. Који је то IQ, који је то светоназор (владам, гле, и хрватским?!), који лелемуди, бемтисве, то ти је исти онај наш Иван Богданов (неко се, као, овде још и пита је ли га било на терену? алооо, он је она шарена мрља са екрана, види се и из орбиталне станице Мир 12!), дакле исти Иван Богданов ком су дали да вози дрона, и који је узео презиме Богданићи.

И на сву ову параду: глупости, комплекса, примитивизма, фрустрација, хулиганства, неорганизације, пропуста, јавашлука, глупандерства, бедне државе -- сад ти нађеш да контемплираш како је реч о завери?! Ммм, дааааа, сигурно је тако, секо: хоће нашем премијеру да оборе рејтинг! Ено, и министар ти се полиције на то жали...
tadejus tadejus 15:43 15.10.2014

Re: .

Predrag Brajovic

Ах, не, наравно, не верујем да могу да добацим -- како стоје ствари -- ни изнад просека. Него ми је упечатљива та аргументација и Weltanschauung (их, како владам овим немачким, мада сам ово случајно уб'о): као, ово, оно, завера, све је договорено, њихови завереници наступају дроновима, а наши завереници убацују своје људе да се деру испред камере, да шутирају лалалабанске играче, да гађају чврстим предметима Шипипипи... Албанце! да вичи правилним заповедним начиним: УбиЈ, Убиј, УбиЈ Шиптара... Ишли људи на курс викања на утакмицама, научили творбу императива, па дошли мало да провежбају и прошле вечери?Колико је то јадно, одбранашки, пичкасто, заслепљено, гузато мишљење -- ја немам речи. Није, брате, него ударила говна наша навијачка на говна Шипипипи... Албанце, и избио је тзв. канализациони сукоб. Ми с ове стране, они с друге. Они савременом технологијом, ми каменицама и удовима.Пази, као, вређа им осећања, онај Митровић (него, је л' он неки род Жељку?), дира им летећу заставу, у срце их је повредио. Који је то IQ, који је то светоназор (владам, гле, и хрватским?!), који лелемуди, бемтисве, то ти је исти онај наш Иван Богданов (неко се, као, овде још и пита је ли га било на терену? алоо, он је она шарена мрља са екрана, види се и из орбиталне станице Мир 12!), дакле исти Иван Богданов ком су дали да вози дрона, и који узео презими Богданићи.И на сву ову параду: глупости, комплекса, примитивизма, фрустрација, хулиганства, неорганизације, пропуста, јавашлука, глупандерства, бедне државе -- сад ти нађеш да контемплираш како је реч о завери?! Ммм, дааааа, сигурно је тако, секо.


ama bolan šal'la sam se..

ako se ne bi šal'la morala bi priznat da meni ovde ništa nije jasno, osim da smo mi izgleda stvarno neki čudan narod
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:47 15.10.2014

Re: .

tadejus
ama, bolan, šal'la sam se...

И ја сам, бона...
tasadebeli tasadebeli 22:03 15.10.2014

Re: .

krkar
онда се поставља и оправдано питање да ли уопште и треба учествовати у такмичењима чији је покровитељ једна таква организација...


Čuvena srpska: naljuti se čobanin na selo pa odseče sebi kurac!

Taso, ti li to nas sve pozivaš da se kolektivno... dekurujemo?




Оооо, тунгатјета шоку Кркар!

Ветем дуке мендуар пер ју!

Паша зотин, пошто смо ми Срби ионако постали сексуална мањина у сопственој држави, можда је дошло време и за неке инвазивне методе...

Псе јо?

Вљаи им! Тим поступком ћемо барем укинути потребу за трансвестијом због које један одређени број грађана ове мучене Србије очигледно много пече савест...


sevarlica sevarlica 22:50 14.10.2014

re..

Niko neće pričati o dronu koji je nosio zastavu nepostojeće države. Vrlo verovatno, ni činjenica da su albanski igrači odbili da izađu na teren, neće biti vredna pažnje.


Stvarno glupost, trebalo je skinuti onu zastavu i predati je sudiji a onda mirne glave da ih razbijemo igrom. Ovako, nekoliko kretena sa bakljama, opet je napravilo mrlju po svima nama.
jedi-knight jedi-knight 22:53 14.10.2014

Re: re..

mirne glave


Tu smo najtanji
babmilos babmilos 22:53 14.10.2014

Re: re..

Nema razuma kad 30 hiljada ljudi urla. UEFA to razume ali je boli ona stvar za balkansku stoku.
sevarlica sevarlica 23:00 14.10.2014

Re: re..

babmilos
Nema razuma kad 30 hiljada ljudi urla. UEFA to razume ali je boli ona stvar za balkansku stoku.


Ma druže, baš bih voleo da vidim kako bi reagovali Engleski navijači na zastavu Naci Nemačke, posebno ako bi je neki Nemac "branio". ne vreujem da bi se mnogo bolje proveli.
expolicajac expolicajac 23:47 14.10.2014

Re: re..

sevarlica
Niko neće pričati o dronu koji je nosio zastavu nepostojeće države. Vrlo verovatno, ni činjenica da su albanski igrači odbili da izađu na teren, neće biti vredna pažnje.


Stvarno glupost, trebalo je skinuti onu zastavu i predati je sudiji a onda mirne glave da ih razbijemo igrom. Ovako, nekoliko kretena sa bakljama, opet je napravilo mrlju po svima nama.

Jedini do sada pametan i smislen komentar. Kad se vidimo plaćam ručak i "tanak špricer".
p.s.Naravno,Blog je pravovremen i razuman.
grmfrm grmfrm 07:08 15.10.2014

Re: re..

Tu smo najtanji


jebat ga previse
hajkula1 hajkula1 09:47 15.10.2014

Re: re..

sevarlica
Niko neće pričati o dronu koji je nosio zastavu nepostojeće države. Vrlo verovatno, ni činjenica da su albanski igrači odbili da izađu na teren, neće biti vredna pažnje.


Stvarno glupost, trebalo je skinuti onu zastavu i predati je sudiji a onda mirne glave da ih razbijemo igrom. Ovako, nekoliko kretena sa bakljama, opet je napravilo mrlju po svima nama.



Prvo, nije zastava. Zbog zastave bi definitivno mi nagrabusili.
Momak je upravo to i hteo da uradi ali su utrčali albanski fudbaleri da mu otmu.
Jukie Jukie 10:21 15.10.2014

Re: re..

Šta ima fudbaler da skače i hvata leteću zastavu nad stadionom, to nije njegov posao; posao mu je da igra fudbal. Nije mu posao da kosi travu na stadionu, ni da riba tribine, ni da se bori sa velociraptorima koji iskoče na teren. Šta da je u zastavi bila zamotana bomba i fudbaler je uhvati i eksplodira. Valjda je prvo i osnovno voditi računa o bezbednosti civila. Obezbeđenje lovi leteću zastavu, a civili (npr. sekretarica u firmi, učiteljica u školi) čuvaju svoje živote.
cane cane 13:52 15.10.2014

Re: re..

Šta ima fudbaler da skače i hvata leteću zastavu nad stadionom, to nije njegov posao; posao mu je da igra fudbal. Nije mu posao da kosi travu na stadionu, ni da riba tribine, ni da se bori sa velociraptorima koji iskoče na teren. Šta da je u zastavi bila zamotana bomba i fudbaler je uhvati i eksplodira. Valjda je prvo i osnovno voditi računa o bezbednosti civila. Obezbeđenje lovi leteću zastavu, a civili (npr. sekretarica u firmi, učiteljica u školi) čuvaju svoje živote.


sta ti imas da komentarises na blogu? jel to tvoj posao ili da drzis casove u skoli?


thebee269 thebee269 16:53 15.10.2014

Re: re..

Jukie
Šta ima fudbaler da skače i hvata leteću zastavu nad stadionom, to nije njegov posao; posao mu je da igra fudbal. Nije mu posao da kosi travu na stadionu, ni da riba tribine, ni da se bori sa velociraptorima koji iskoče na teren. Šta da je u zastavi bila zamotana bomba i fudbaler je uhvati i eksplodira. Valjda je prvo i osnovno voditi računa o bezbednosti civila. Obezbeđenje lovi leteću zastavu, a civili (npr. sekretarica u firmi, učiteljica u školi) čuvaju svoje živote.

kako si ti pametan ,ljubi ga tata...
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:45 15.10.2014

Re: re..

expolicajac
sevarlica
Niko neće pričati o dronu koji je nosio zastavu nepostojeće države. Vrlo verovatno, ni činjenica da su albanski igrači odbili da izađu na teren, neće biti vredna pažnje.


Stvarno glupost, trebalo je skinuti onu zastavu i predati je sudiji a onda mirne glave da ih razbijemo igrom. Ovako, nekoliko kretena sa bakljama, opet je napravilo mrlju po svima nama.

Jedini do sada pametan i smislen komentar. Kad se vidimo plaćam ručak i "tanak špricer".
p.s.Naravno,Blog je pravovremen i razuman.

U pravu si.
cane cane 22:19 15.10.2014

Re: re..

U pravu si.


eh samo kad vojska stane uz policiju.

ni andrej vucic im ne moze nista, a kamoli neki rama.


draft.dodger draft.dodger 23:02 14.10.2014

U dvoranskim uslovima...

draft.dodger draft.dodger 23:12 14.10.2014

NOĆ DRONOVA

oskar-z-wild oskar-z-wild 00:03 15.10.2014

HALO B92 ENGLISH SECTION!

Mogli bi da se probudite i da napišete nešto. Sad je ponoć GMT i još ništa niste objavili.
Kraja Kraja 00:03 15.10.2014

...ovo me dotuklo...

Daljinski upravljač je pronađen kod Orfi Rame.


...da li je moguce da je toliki imbecil...???

...dopuna za oskara...
...cekaju da im ambasador evropske unije posalje text...
hajkula1 hajkula1 00:27 15.10.2014

Re: ...ovo me dotuklo...

Kraja
Daljinski upravljač je pronađen kod Orfi Rame.


...da li je moguce da je toliki imbecil...???





Može mu se, ima američki pasoš.
grmfrm grmfrm 07:17 15.10.2014

Re: ...ovo me dotuklo...

Može mu se, ima američki pasoš.


""Ambasador Albanije je rekao da su tri osobe zadržane i da su im proveravani pasoši Sjedinjenih Američkih Država. Pojavile su se i informacije da je zadržavanje bilo povezano sa sumnjom da je jedno od zadržanih lica krilo kod sebe daljinski upravljač za upravljanje letelicom", navodi News24. "

A sto mu ne pokaza Albanski?
jkt2010 jkt2010 14:45 15.10.2014

Re: ...ovo me dotuklo...

hajkula1
Kraja
Daljinski upravljač je pronađen kod Orfi Rame.

...da li je moguce da je toliki imbecil...???

Može mu se, ima američki pasoš.

Pa to ti pricam, i tvoj Radule ima Kanadski. A ti im nadji razliku ako si dokon/a...
angie01 angie01 14:48 15.10.2014

Re: ...ovo me dotuklo...

. A ti im nadji razliku


pa radulovic ne izaziva medjunarodne incidente na sportskim dogadjajima....s pasosem, ili bez njega.
jkt2010 jkt2010 15:18 15.10.2014

Re: ...ovo me dotuklo...

angie01
. A ti im nadji razliku

pa radulovic ne izaziva medjunarodne incidente na sportskim dogadjajima....s pasosem, ili bez njega.

Pa kad nije inventivan, nego naprotiv. b-o-r-i-n-g
Tip je knjigovodja amater, jel treba jos nesto da ti kazem... ?
angie01 angie01 15:49 15.10.2014

Re: ...ovo me dotuklo...

jel treba jos nesto da ti kazem... ?


ne treba- i ovo ti nije bas bilo nesto, a ja poznajem coveka-ne znam, nikada na moj utisak nije uticalo tudje misljenje, price, tracevi,...ja sama procenim i na to se oslanjam,....narocito kada nekog mnogo pljuju i ogovaraju, obicno bude upravo suprotno.
pape92 pape92 00:08 15.10.2014

Çka po dron

(Albanski pozdrav)
karabasbarabas karabasbarabas 19:46 15.10.2014

Re: Çka po dron

Чкапи дрон ?
Kraja Kraja 00:09 15.10.2014

...nije li vreme...

...da se kanacno objave ta imena...????

Naši organi bezbednosti nisu hteli da ih puste da uđu u zemlju, nakon čega su intervenisali diplomate iz pojedinih visokih evropskih krugova.(blic)


...a formulacija "pojedini visoki evropski krugovi"....sta reci, a ne zaplakati...
grmfrm grmfrm 07:18 15.10.2014

Re: ...nije li vreme...

...nije li vreme...
...da se kanacno objave ta imena...????


Svi za to da se objave i jedna i druga
s.dj s.dj 00:25 15.10.2014

a sponzori...

...celog događaja isti kao i za "Beograd na vodi"?
jedi-knight jedi-knight 00:30 15.10.2014

...

Imam osećaj da se ponovo nalazimo u centru nekog teškog međunarodnog sranja gde ćemo igrati sporednu ulogu, a platiti najveću cenu
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:00 15.10.2014

Re: ...

ćutiš, i šalješ tim advokata da radi. u svakom slučaju, mi plus rusi a oni plus eu plus cijasnajkacija, ne obećava previše mnogo. jedina nada mi je ovaj Advokat, em je video čovek sve, em ima lepo prezime, em je košer po nacionalnosti.


btw, a dopada mi se što su najbrižniji komentatori sa stavom, kaznite Srbiju, ako i treba, likovi koji su u zbiru bili na pola tekme u životu, a na stadionu FK Partizan samo đuskanja Maršalu na sletu radi.
babmilos babmilos 07:46 15.10.2014

Re: ...

na stadionu FK Partizan

Na JNA nikad nisam bio. Bila moja gospoja jednom, 1988. I zaklela se da više nikad neće otići. Evo banke cigane moj, you know...
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:31 15.10.2014

Re: ...

Srđan Fuchs
ćutiš, i šalješ tim advokata da radi. u svakom slučaju, mi plus rusi a oni plus eu plus cijasnajkacija, ne obećava previše mnogo. jedina nada mi je ovaj Advokat, em je video čovek sve, em ima lepo prezime, em je košer po nacionalnosti.


btw, a dopada mi se što su najbrižniji komentatori sa stavom, kaznite Srbiju, ako i treba, likovi koji su u zbiru bili na pola tekme u životu, a na stadionu FK Partizan samo đuskanja Maršalu na sletu radi.


Osim žurke za Maršala ne pamtim da je na JNA išta bilo vredno posete
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:45 15.10.2014

Re: ...

Na JNA nikad nisam bio. Bila moja gospoja jednom, 1988. I zaklela se da više nikad neće otići.

Ja sam bio na Fljamurtariju. A juče samalo da odem. Srećom nisam...
inco inco 09:35 15.10.2014

Re: ...

uros_vozdovac
Osim žurke za Maršala ne pamtim da je na JNA išta bilo vredno posete


Nemoj tako... Jedno vreme je leti uveče tu išao bioskop na otvorenom i baš je bio kulijana :)
jedi-knight jedi-knight 10:02 15.10.2014

Re: ...

Re: ...
uros_vozdovac
Osim žurke za Maršala ne pamtim da je na JNA išta bilo vredno posete


Nemoj tako... Jedno vreme je leti uveče tu išao bioskop na otvorenom i baš je bio kulijana :)


Bila je i Metalika, ali nije to tema. Nepotrebna je ova navijacka shizofrenija. Ona je, uostalom, i stvorila Bogdanova i njemu slicne
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:04 15.10.2014

Re: ...

jedi-knight


Bila je i Metalika, ali nije to tema. Nepotrebna je ova navijacka shizofrenija. Ona je, uostalom, i stvorila Bogdanova i njemu slicne

Ne nije, nije to stvorilo bogdanova. Otkad znam za sebe peckamo se i šalimo sa partizanovcima (to je onaj manje popularni klub iz Beograda) pratimo utakmice i nikad, ali nikad nismo to računali da je na život i smrt. Ne postoji šala ma bilo šta što bi mi moj Dušan partizanovac rekao da ja ne mogu da podnesem i obratno, jer poštujem i volim Dušana kao prijatelja iako mi je njegov izbor kluba krajnje sumnjiv.
To ne stvara bogdanove, niti će, bogdanove stvara politika.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:32 15.10.2014

A toliki policajci, redari, službe!?

Niko da pomene ključnu stvar: A šta su radile naše službe?
Da neko tek tako postavi dron na crkvu tik do stadiona? Pa taj dron je mogao poneti nešto mnogo opasnije od one šarene krpe na koju se lože nacoši i njima slični. Mogao je tamo na crkvi biti i snajperista!

I da podsetim: pre drona letele su rakete prema terenu. Opet pitanje: pa šta su radile te službe!? Tri prstena kontrole!? A stadion pun navijača sa raketama?

Ovo je totalni poraz ovdašnje organizacije jedne utakmice tzv. visokog rizika.
Da su službe uradile svoj, bezbednjački deo posla, niti bi bilo ispaljenih raketa, niti drona. Ili to službe nešto ili nekoga namerno miniraju!?
Mućnite glavom!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:44 15.10.2014

Re: A toliki policajci, redari, službe!?

A šta su radile naše službe?

pa šta su radile te službe!? Tri prstena kontrole!? A stadion pun navijača sa raketama?

pa pustile su, to pokušavam reći i na drugom blogu. nije ispalo veće sranje jer su službe ipak nešto radile. da su sasvim (po)pustile, ono iz italije od pre par godina bi se ponovilo, ako bi se na tome i zaustavilo.
ps. meni je sasvim neprihvatljivo da službe dva dana pre dolaska putina nisu primetile da neko nešto petlja oko stadiona partizana, i da to niko nije prijavio, ako već ovi nisu videli.
ps2. jebeš fudbal, ništa mi se ne sviđaju ovi protesti albanaca u k.mitrovici i tirani oko naše ambasade...
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:51 15.10.2014

Re: A toliki policajci, redari, službe!?

Pričali su o antidiverzionoj kontroli, o trostrukom prstenu bezbednosti. Pa to je rutinska stvar bezbednjaka da se svi viši objekti u blizini stadiona “pokrivaju”.

Zašto to ovog puta nije učinjeno? Zbog štrajka policije, koji se na ovakav način nastavlja? Ili je igranka mnogo veća i opasnija?
I najzad: Zašto su opet ovdašnji huligani sa raketama pušteni na stadion!?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:34 15.10.2014

Re: A toliki policajci, redari, službe!?

BebaOdLonchara
A šta su radile naše službe?

pa šta su radile te službe!? Tri prstena kontrole!? A stadion pun navijača sa raketama?

pa pustile su, to pokušavam reći i na drugom blogu.

И шта кажеш, Бебо, завера?!
А ја мислио примитивци, комплексаши, будале, куропаћеници, и то на свим странама, кад оно није, него -- завера!
Сад ми је лакше.

П.Н.
Ево, ОВАЈ зна шта се десило!
Западни центри моћи, дестабилизација Србије, завера против премијера, јасно!
Како то одмах нисам видео???
А ја, наиван као француска собарица, све мислим: будале, криминалци, бедници су за ово криви...
grmfrm grmfrm 08:31 15.10.2014

Re: A toliki policajci, redari, službe!?

А ја, наиван као француска собарица, све мислим: будале, криминалци, бедници су за ово криви


WTF dude pa nisu hteli da ih puste!
jedi-knight jedi-knight 08:40 15.10.2014

Re: A toliki policajci, redari, službe!?

А ја, наиван као француска собарица, све мислим: будале, криминалци, бедници су за ово криви...



Postoje dve strane priče, jedna je naša nemerljiva glupost da, pre svega, budu prisutni ti likovi na stadionu na takvoj utakmici. Takvih ima svuda, ali samo kod nas su nekako u prvom planu. Siguran sam da se imenom i prezimenom znaju svi koji učestvuju u ovakvim i sličnim incidentima, koji upadaju u teren i prekidaju utakmice. Uz njih ide još možda 100-200 ludih klinaca i to je sve
Druga strana priče je organizovan incident, upravo smišljen da se desi to što se desilo: da dođe do prekida utakmice, da navijači utrče na teren itd …Lako je bilo predvideti da će tako nešto pokušati, ne baš sa dronom, ali igrači su, siguran sam, tačno znali kako treba da se ponašaju.
Dakle dobro organizovana provokacija i naša nemoć da budemo pametni iako smo znali, ili bar naslućivali da će se nešto desiti.
jkt2010 jkt2010 14:47 15.10.2014

Re: A toliki policajci, redari, službe!?

Filip Mladenović
Niko da pomene ključnu stvar:
mene
edit: nego brate Filipe, dal si svestan da je to sa tim dronovima ko sa selfijima?
Milutin Milošević Milutin Milošević 02:03 15.10.2014

Krivica

Kako god i šta god se desilo, mi smo krivi = Fudbalski savez naše zemlje je organizator. Dakle, mi smo odgovori za sranje.

Ono što me, između ostalog (vidi komentar kod Srđana) brine je da je dron "pušten sa obližnje crkve". U situaciji kada je utakmica s pravom proglašena onom visokog rizika, kada se za doček Putina ne dozvoljava izlazak na sopstvenu terasu i vare slivnici, neko je mogao da se popne na CRKVU i odande nešto pusti u vazduh. Pa to ne bi dozvolila policija Lesota a kamo li ijedne ozbiljne države.

Doduše, možda bi se desilo u Dalasu tokom posete Kenedija, ali to bi samo potvrdilo svrhu celog performansa
a_jovicic a_jovicic 02:25 15.10.2014

Re: Krivica

Milutin Milošević
Ono što me, između ostalog (vidi komentar kod Srđana) brine je da je dron "pušten sa obližnje crkve". U situaciji kada je utakmica s pravom proglašena onom visokog rizika, kada se za doček Putina ne dozvoljava izlazak na sopstvenu terasu i vare slivnici, neko je mogao da se popne na CRKVU i odande nešto pusti u vazduh. Pa to ne bi dozvolila policija Lesota a kamo li ijedne ozbiljne države.

Doduše, možda bi se desilo u Dalasu tokom posete Kenedija, ali to bi samo potvrdilo svrhu celog performansa

Ja bih rek'o da je onaj Somborac prorok!

marco_de.manccini marco_de.manccini 02:29 15.10.2014

Re: Krivica

Najnovija vest:

Somborac odveden na informativni razgovor u BIA.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:31 15.10.2014

Re: Krivica

Milutin Milošević
Kako god i šta god se desilo, mi smo krivi = Fudbalski savez naše zemlje je organizator. Dakle, mi smo odgovori za sranje.

Ono što me, između ostalog (vidi komentar kod Srđana) brine je da je dron "pušten sa obližnje crkve". U situaciji kada je utakmica s pravom proglašena onom visokog rizika, kada se za doček Putina ne dozvoljava izlazak na sopstvenu terasu i vare slivnici, neko je mogao da se popne na CRKVU i odande nešto pusti u vazduh. Pa to ne bi dozvolila policija Lesota a kamo li ijedne ozbiljne države.

Doduše, možda bi se desilo u Dalasu tokom posete Kenedija, ali to bi samo potvrdilo svrhu celog performansa


Šileta za direktora MUP-a čim oslobodimo Srbiju!


a_jovicic a_jovicic 02:46 15.10.2014

Re: Krivica

marco_de.manccini
Najnovija vest:
Somborac odveden na informativni razgovor u BIA.


Nego kad smo kod rimovanja ... nešto mi se "javlja" da je logistiku cele operacije uradila ona fina "Kompanija" koja se rimuje sa BIA. A verovatno ni "mozak" operacije nije sedeo na stadionu. Brat i igrači su (kao i ranije) samo obični izvršioci. Ovo je bila samo "drugarska kritika" velikom "Vodji" da mu se stavi do znanja šta ga čeka ako se mnogo približi "konkurenciji". Je*ote, još će da mi ga bude žao u šta se upetljao.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:42 15.10.2014

Re: Krivica

Šileta za direktora MUP-a

Ovih dana sam bio evidentiran za nešto drugo, ali verujem da su me sada precrtali
jkt2010 jkt2010 14:52 15.10.2014

Re: Krivica

marco_de.manccini
Najnovija vest:
Somborac odveden na informativni razgovor u BIA.

A tebe zvalo da mu ga dunes?
Ocu da kazem, ne seri.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:29 15.10.2014

Re: Krivica

jkt2010:
Ocu da kazem, ne seri.

Важи, реци тако оцу. И мами ако хоћеш.


eli.lacrosse eli.lacrosse 07:02 15.10.2014

...

Jedan od najpoznatijih sportskih novinara u Europi, Talijan Tancredi Palmeri, tvrdi da će od večerašnjeg prekida susreta između Srbije i Albanije najviše profitirati upravo Albanci.

Naime, kako navodi, Albanci će najvjerojatnije za "zelenim" stolom dobiti tri boda s tim da su moguće i druge sankcije za Nogometni savez Srbije u vidu uskraćivanja prisustva navijača u narednim mečevima kao i novčane kazne.

"Moguće je da Srbiji budu oduzeti i bodovi. Koliko vidim, srpski navijači su uletjeli u teren i to je odgovornost Nogometnog saveza Srbije", bio je komentar talijanskog novinara koji radi kao dopisnik za nekoliko svjetskih televizijskih kuća, među kojima su beIN i CNN, za talijanski list Gazzetta dello Sport i Radio Sportiva.

Izvor: www.index.hr (LINK)
mirelarado mirelarado 15:53 15.10.2014

Re: ...

eli.lacrosse
Jedan od najpoznatijih sportskih novinara u Europi, Talijan Tancredi Palmeri, tvrdi da će od večerašnjeg prekida susreta između Srbije i Albanije najviše profitirati upravo Albanci.

Naime, kako navodi, Albanci će najvjerojatnije za "zelenim" stolom dobiti tri boda s tim da su moguće i druge sankcije za Nogometni savez Srbije u vidu uskraćivanja prisustva navijača u narednim mečevima kao i novčane kazne.

"Moguće je da Srbiji budu oduzeti i bodovi. Koliko vidim, srpski navijači su uletjeli u teren i to je odgovornost Nogometnog saveza Srbije", bio je komentar talijanskog novinara koji radi kao dopisnik za nekoliko svjetskih televizijskih kuća, među kojima su beIN i CNN, za talijanski list Gazzetta dello Sport i Radio Sportiva.

Izvor: www.index.hr (LINK)


Кад смо већ код Италијана, ова изјава је индикативна и указује на то како ће се ствар даље развијати. Синоћ, у Дневнику на РАИ 1, била је вест о инциденту, албански пуштачи дрона остали су неименовани, ни помена о премијеровом брату, прећутана је и реакција албанских фудбалера, али је упад оних навијачких мамлаза у терен кључни део вести, уз именовање те неке и код њих већ по злу познате барабе И. Богданова.
janeznam janeznam 08:27 15.10.2014

.

zastava je direktna poruka amerikanaca rusima da ameri mogu da rade sta hoce i gde hoce ( americki pasos u rukama brata albanskog politicara ). ovaj put , kao mnogo puta pre toga, porucena preko nasih ledja i to pred sam dolazak ruskog predsednika.
mogu misliti sta ce blablači danas izjavljivati sto po novinama sto po tv-ima.

grmfrm grmfrm 08:34 15.10.2014

Re: .

janeznam
zastava je direktna poruka amerikanaca rusima da ameri mogu da rade sta hoce i gde hoce ( americki pasos u rukama brata albanskog politicara ). ovaj put , kao mnogo puta pre toga, porucena preko nasih ledja i to pred sam dolazak ruskog predsednika.
mogu misliti sta ce blablači danas izjavljivati sto po novinama sto po tv-ima.



Izjavice da u nekoj bajci sutra bi avioni produzili do Pristine i Tirane... da nije njih
grmfrm grmfrm 08:29 15.10.2014

Umesto

E jebes ti ovo. Umesto da budemo saveznik Evropi i svima kome treba, kada necemo, mi sada moramo da dilujemo sa ovim bubasvabama ali bukvalno su to.

A pri tom ne znamo kako.
reanimator reanimator 08:41 15.10.2014

...

Btw, ako zanemarimo kontekst i posledice, provokativni dron je opasno dobra fora.
blogovatelj blogovatelj 08:49 15.10.2014

Re: ...

Btw, ako zanemarimo kontekst i posledice, provokativni dron je opasno dobra fora.


Daj da skupimo kintu pa da Pajic napravi neki sa letecom kokardom za revans
reanimator reanimator 08:55 15.10.2014

Re: ...

Daj da skupimo kintu pa da Pajic napravi neki sa letecom kokardom za revans

Ali odmah. Čisto da ga ispromovišemo na paradi
reanimator reanimator 08:46 15.10.2014

...

Btw2
Je l' se neko namerno trudi da pod obavezno imamo najružnije dresove na svetu ili se prosto desi?
Zorannah u stručni štab!
NNN NNN 12:18 15.10.2014

Re: ...

To je u cilju zbunjivanja protivnika,
zamisli albanca uključuje tv i prvih nekoliko minuta navija za crvene...
tasadebeli tasadebeli 08:47 15.10.2014

Nemoći naša... (други део)

У државама којима је стало до себе и до сопственог постојања, после свега овога уследило би отказивање посете албанског премијера и свођење дипломатских односа на најнижи ниво, а ако је потребно и до потпуног прекида односа. И тако све док албанска страна не преузме у потпуности одговорност за ово што се догодило или барем док не престане са даљим провокацијама кроз изјаве својих званичника и политичара.

Али ако узмемо у обзир сурутку у српским главама, очекујем да ускоро у Београду опет буде организована уметничка изложба са сликама шиптарских нарко дилера, хероја велике Албаније...

А шта ће одлучити УЕФА, ко ће бити кажњен, ко је крив, да ли ће се фудбал уопште и играти, то више није битно. Кога уопште више и занима да ли ћемо играти на неком првенству, који ће бити резултат, ко је постигао гол,... Небитно...
inco inco 09:32 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

Ovaj, ne bih da išta insinuiram, al' jesi ti apsolutno siguran da je odgovornost na albanskoj strani? I na osnovu čega baziraš to svoje ubeđenje? Šture RTS-ove vesti da je neimenovani izvor u MUP-u rekao da su kod američkog brata albanskog premijera našli daljinac za kvadrikopter (dron je nešto skroz drugo, no da ne zalazimo u semantiku)? Ti kvadrikopteri imaju kameru na sebi pa ne moraš uopšte da budeš na stadionu da bi šetao zastavu okolo.

Pa ako imaju korpus delikti, što ga brže-bolje pustiše i još mu se izviniše? Meni podjednako verovatno deluje situacija da čovek ništa nije imao s tim koliko i da jeste al' da su naši beskičmenjaci ipak rešili da ga puste. Ne dozvoljavam da mi RTS formira mišljenje, a vi kako hoćete... Dok ne dobijemo zvaničnu potvrdu bacanje drvlja i kamenja na bilo koga može biti samo kontraproduktivno jer ako ti je početna premisa loša ni zaključak ne može da valja.

S druge strane, ono što definitivno znamo je da se sve vreme ceo stadion orio sa 'ubi ubi ubi šiptara...', 'ubi, zakolji...' da se zviždalo i urlalo tokom albanske himne i da je to sve bilo pre bilo kakve naznake provokacije s druge strane. Znamo i to da su na stadionu bile osobe koje nijedna država (ne mora ni da bude normalna) ne bi pustila na stadion za vreme visokorizične utakmice. Znamo i to da su naši mandrili (uključujući i prethodno navedene osobe od ranije poznate policiji) uleteli na teren, lomili stolice o albanske igrače, gađali ih svime i svačime...

Dakle, s jedne strane (za sad) nemamo nikakvog dokaza o albanskoj provokaciji, s druge strane mi smo skroz zakazali i majmuni iz našeg društva su nas opet predstavili u medijima omiljenom svetlu... Da pogađamo na kome će se kola slomiti?
ivana23 ivana23 09:47 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

Pa ako imaju korpus delikti, što ga brže-bolje pustiše i još mu se izviniše? Meni podjednako verovatno deluje situacija da čovek ništa nije imao s tim koliko i da jeste al' da su naši beskičmenjaci ipak rešili da ga puste.


Pusti su ga jer je americki drzavljanin. Ne budimo deca...

Nije nista imao s' tim? Vec je ovo (manja, ali ipak izazivanje) provokacija:



inco inco 09:57 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

ivana23
Pusti su ga jer je americki drzavljanin. Ne budimo deca...


Ako je pušten samo i isključivo samo zbog toga, uprkos dokazima za provokaciju (a 'vala može tu još mnogo šta da se nakalemi jerbo je i Predsednik bio na tribinama a kvadrikopteri mogu da nose i ozbiljnije stvari od nekakve krpe) - onda treba da raspustimo 'državu'. Period.


ivana23
Nije nista imao s' tim? Vec je ovo (manja, ali ipak izazivanje) provokacija:


Nisam ja rekao da on nije ništa imao s tim, već da za sada ne možemo tvrditi da li jeste ili nije - jedino imamo šturu vest plasiranu iz RTS-a a baziranu na neimenovanom izvoru u MUP-u. Možda je to tebi dovoljno al' meni treba nešto konkretnije pre nego što se 'odredim'. Prvenstveno to što ne verujem da je lik baš toliko glup, odakle god da je i čiji god da je brat.

A slikati se sa zastavom države reprezentacije koju si došao da bodriš je sve samo ne provokacija. Ne mešajmo babe i žabe.


P.S. Evo i 'druge strane':

"Nemam ništa sa letelicom... ne razumem odakle je došla ta priča", izjavio je Olsi Rama po dolasku u Tiranu.

Rama je kao "spekulacije" odbacio navode srpskih medija da je on organizovao incident i da je upravljao letelicom.

"Nisam ni hapšen niti privodjen. Kada se incident dogodio, situacija je postala haotična, policajci su pregledali sve. Pokazao sam im američki pasoš i kameru. To je trajalo nekoliko minuta", ispričao je Rama koji je jutros stigao u Tiranu s delegacijom albanske reprezentacije.


More @ LINK.
blogovatelj blogovatelj 09:58 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

Vec je ovo (manja, ali ipak izazivanje) provokacija:


Izvini, kakva je ovo provokacija, ne razumem?
Slikao se sa zastavom Albanije na meču na kome igra Albanija?!
Šta da smo igrali protiv Rusije, pa se brat Medvedeva slikao sa zastavom Rusije? Jel bi i to bila provokacija?
freehand freehand 10:03 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

Pa ako imaju korpus delikti, što ga brže-bolje pustiše i još mu se izviniše? Meni podjednako verovatno deluje situacija da čovek ništa nije imao s tim koliko i da jeste al' da su naši beskičmenjaci ipak rešili da ga puste.

Dakle, s jedne strane (za sad) nemamo nikakvog dokaza o albanskoj provokaciji, s druge strane mi smo skroz zakazali

A šta će ti dokazi kad je jasno da smo Mi krivi, da smo Mi majmuni i da smo sve loše - Mi?
Nek te ne remeti to što nije samo "štura vest RTS" nego i izjava ministra inostranih poslova Dačića.
omega68 omega68 10:04 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

S druge strane, ono što definitivno znamo je da se sve vreme ceo stadion orio sa 'ubi ubi ubi šiptara...', 'ubi, zakolji...'

Neka ti domaćin ovog bloga kaže šta se skandiralo u Maksimiru našima, pa šta se desilo, da li je Krvatima falila dlaka sa glave?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:06 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

blogovatelj
Vec je ovo (manja, ali ipak izazivanje) provokacija:


Izvini, kakva je ovo provokacija, ne razumem?
Slikao se sa zastavom Albanije na meču na kome igra Albanija?!
Šta da smo igrali protiv Rusije, pa se brat Medvedeva slikao sa zastavom Rusije? Jel bi i to bila provokacija?


tako je.
ali samo u slučaju da je normalno ušao na stadion, a nije.
ovo je bilo: "jel vidite da mogu?".
freehand freehand 10:09 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

vrabac_u_steni
blogovatelj
Vec je ovo (manja, ali ipak izazivanje) provokacija:


Izvini, kakva je ovo provokacija, ne razumem?
Slikao se sa zastavom Albanije na meču na kome igra Albanija?!
Šta da smo igrali protiv Rusije, pa se brat Medvedeva slikao sa zastavom Rusije? Jel bi i to bila provokacija?


tako je.
ali samo u slučaju da je normalno ušao na stadion, a nije.
ovo je bilo: "jel vidite da mogu?".

To je najmanje bitno. I za njihove unutrašnje potrebe.
Ali nećeš saznati ko je insistirao da se on i drugovi puste u zemlju i na utakmicu niti ko je to dozvolio.
Sem ako Dačić opet ne lane.
blogovatelj blogovatelj 10:11 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

ali samo u slučaju da je normalno ušao na stadion, a nije.


A kako je ušao?! Dronom?
alselone alselone 10:12 15.10.2014

Re: Nemoći naša... (други део)

A kako je ušao?! Dronom?

Blogi, ti zaista ne razumes o cemu se radi i sta znaci "utakmica visokog rizika"?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana