Društvo| Moj grad| Na današnji dan| Roditeljstvo| Sport

Albanska provokacija i neredi na SRB ALB tekmi

Srđan Fuchs RSS / 14.10.2014. u 21:49

Dakle, meč između Srbije i Albanije, u kvalifikacijama za Euro 2016., u Beogradu prekinut je pre oko sat vremena nakon što se nad terenom FK Partizan pojavila bespilotna letelica (delovala je više kao cheap Chinese drone), na koju je bila okačena zastava "velike" Albanije. Zastave se dokopao naš igrač, Stefan Mitrović, i kada je krenuo da je sklanja, na njegu su nasrnuli fudbaleri Albanije, i od njega i drugog našeg igrača, Gudelja, su uzeli zastavu. U tom trenu su uleteli navijači sa tribina i krenuli da se tuku s reprezentativcima Albanije. Engleski sudija je prekinuo meč, dok su holandski i nemački bezbednjaci odlučili prvo da se meč posle prekida nastavi, međutim, prema nezvaničnim informacijama selekcija Albanije je odbila da izađe na teren zbog straha za vlastitu bezbednost...

U međuvremenu, u sred prenosa na državnom javnom servisu, u novinarskim ložama i nedaleko od lože u kojoj se nalazio Predsednik Republike Srbije i ljudi iz državnog vrha, uleteo je veseli navijač koji je pred zbunjenim novinarom i gostima prenosa počeo da skandira, " Vu-či-ću pe-de-ru", nakon čega je taj segment prenosa brže-bolje prekinut.

 

Nekoliko mogućih aspekata je u ovoj gunguli.

Pre svega, ogroman bezbednosni propust, u situaciji gde se Srbija priprema za "najveću vojnu paradu u istoriji", na par metara od Predsednika prolaze neprijateljski dronovi i huligani tek tako?

Drugo, nakon ovoga će očito nastati veliki pritisak od strane Albanaca da se meč reši u njihovu korist, uprkos tome što je provokacija očito došla sa njihove strane. Biće neophodno da se uposli čitava srpska diplomatija, i svi lobisti u UEFA-inim telima, ne bi li sprečili da Srbija bude krajnje neopravdano kažnjena.

Pitanje bezbednosti svih ljudi na stadionu ostavljam Premijeru - ja sam razimšljao da vodim svog 7-ogodišnjeg dečaka da vidi uživo velike zvezde ove generacije - Matića, Ivanovića, Kolarova, Nastasića, Tadića.

Igrači selekcije Srbije su se ponašali krajnje uljudno i kulturno, kao i navijači, u najvećoj meri, ali će se postaviti, zasigurno, pitanje kako je došlo do toga da huligani dele pravdu na terenu, i uživo pred milionima gledalaca, umesto organa javnog reda i mira? Tu će Srbija pred UEFA-om imati veoma slab izgovor.

U svakom slučaju, mislim da je najbolje što možemo da uradimo, iz nastale situacije, da se meč u Srbiji ponovi, najverovatnije bez prisustva navijača i moguće sa žestokim novčanim kaznama za oba fubalska saveza. 

Pitanje huligana ostaje na državnom vrhu da rešava, pre nego što nam, kao Engleskoj, bude zabranjeno učešće na svim takmičenjima više godina. Izlišno je reći kakav će to udarac biti za sve mlade sportiste i svu decu i mlade koji sa inspiracijom i nadom gledaju u ove velike sportiste i počinju da vole sport zbog herojstva svojih starijih drugova. 



Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 21:54 14.10.2014

Blic

malopre stavio kao prvu vest da je uhapšen brat albanskog premijera zbog zastave...
lidiaz lidiaz 21:57 14.10.2014

Re: Blic

I Novosti i Kurir
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:58 14.10.2014

Re: Blic

malopre stavio kao prvu vest da je uhapšen brat albanskog premijera zbog zastave...

š'o, da nisu pustili nišlije na njega?

prema nezvaničnim informacijama selekcija Albanije je odbila da izađe na teren zbog straha za vlastitu bezbednost...

pa kad čačkaju mečku, sise.
not2old2rock not2old2rock 22:46 14.10.2014

Re: Blic

niccolo
malopre stavio kao prvu vest da je uhapšen brat albanskog premijera zbog zastave...

Potvrđeno je da su Orfija Ramu priveli inspektori Bezbednosno-informativne agencije (BIA). Kod njega su pronašli daljinski upravljač za dron na kojem je visila zastava Velike Albanije", javio je Al Jazeerin reporter Đorđe Kostić.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:00 14.10.2014

Не разумем, нисам пратио...

Јесмо ли победили?

П.Н.
Ми смо Монти Пајтон држава: дронови, Раша Дабић, премијер са манијом гоњења...
G.Cross G.Cross 22:01 14.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

Predrag Brajovic
Јесмо ли победили?


Jeste.
orlando orlando 22:02 14.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

jesmo, kao i svaki put do sada
gedza.73 gedza.73 22:47 14.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

Predrag Brajovic
Ми смо Монти Пајтон држава: дронови, Раша Дабић, премијер са манијом гоњења...

Šta kažeš, Raša Dabić?
I meni bilo odma' sumnjivo.
Raša Dabić upravlja dronom koji nosi zastavu velike Albanije i to iz vip lože gostujućeg tima.

Ima logike, nije da nema.
Jes' da mi on nije bio prva asocijacija...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:05 14.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

gedza.73
Predrag Brajovic
Ми смо Монти Пајтон држава: дронови, Раша Дабић, премијер са манијом гоњења...

Šta kažeš, Raša Dabić?
I meni bilo odma' sumnjivo.
Raša Dabić upravlja dronom koji nosi zastavu velike Albanije i to iz vip lože gostujućeg tima.

Ima logike, nije da nema.
Jes' da mi on nije bio prva asocijacija...

Па, мени све ово има неки логичан ток.
Прво, да утврдимо: нисмо ми ништа криви, осим што сме се примили на глупости, па упали на терен, бацали петарде, мало тукли албанске играче, гађали их са трибина... Кажу да је чак и она будалетина Иван Богданов био на терену. За мене, ово је довољно.

Албанци смрадови, као што смо и ми. (Јбг, буразеру, ово ти је реалност.) Дрон зајебанција је право из Монти Пајтон представе. Као и Раша Дабић. Као и премијер с манијом гоњења...

Шта од овога није тачно?
Шта те нарочито боли?
Шта, ово све не личи на Монти Пајтоне?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:06 14.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

pobedili su klinci ranije tokom dana, omladinska je pobedila Špance u direktnoj eliminaciji za EP. Španci nisu, u tom uzrastu, izgubili 5 godina važeći su šampioni Evrope, a naši klinci su igrali oslabljeni, ali su se borili Orlići, i dobili tekmu!
gedza.73 gedza.73 23:09 14.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

Predrag Brajovic
Шта те нарочито боли?

Moj odgovor na ovo pitanje nije u skladu sa pravilima ponašanja na blogu.

Шта, ово све не личи на Монти Пајтоне?

Jok. Liči mi baš na njih i baš na nas.

Udare te otpozadi na semaforu, ti izletiš da ih izudaraš, oni ti ukradu auto.
Stara prevarantska fora na koju nasedaju budale.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:14 14.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

Moj odgovor na ovo pitanje nije u skladu sa pravilima ponašanja na blogu.

cane cane 16:41 15.10.2014

Re: Не разумем, нисам пратио...

Прво, да утврдимо: нисмо ми ништа криви, осим што сме се примили на глупости, па упали на терен, бацали петарде, мало тукли албанске играче, гађали их са трибина...


... a obili smo i kiosk...

emsiemsi emsiemsi 22:02 14.10.2014

Албанци --- озбиљни играчи !

Албанци (Шифтари, Арбанаси итеде) су се поновно показали као веома озбиљни играчи (и играчи).
Док год о њима будемо говорили са презрењем (мусави сладоледари и бурегџије), до тада ће нам са њима ићи тако како нам иде (мислим да су резултати веома видљиви).
Онога тренутка када схватимо да имамо посла са веома озбиљном екипом, и према томе подесимо нашу игру (и игру), кренуће нам на боље.
Када ће се то догодити - видећемо.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:06 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

emsiemsi
Албанци (Шифтари, Арбанаси итеде) су се поновно показали као веома озбиљни играчи (и играчи).
Док год о њима будемо говорили са презрењем (мусави сладоледари и бурегџије), до тада ће нам са њима ићи тако како нам иде (мислим да су резултати веома видљиви).
Онога тренутка када схватимо да имамо посла са веома озбиљном екипом, и према томе подесимо нашу игру (и игру), кренуће нам на боље.
Када ће се то догодити - видећемо.

vrlo ozbiljan lobi, i neupredivo moćniji od našeg.
satinelle satinelle 22:15 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

Hakovali pola srpskih sajtova. Lobi ozbiljan, a kakav je naš odgovor? Ovo veze s fudbalom nema!
lidiaz lidiaz 22:16 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

satinelle
Hakovali pola srpskih sajtova. Lobi ozbiljan, a kakav je naš odgovor? Ovo veze s fudbalom nema!

Nama su na sajt Instituta upali skoro...
adriana adriana 22:19 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

Fermioni protiv bozona. Koji smo mi?
satinelle satinelle 22:21 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

Nama su na sajt Instituta upali skoro...


Nisam htela da verujem da smo prokleti Balkan, ali definitivno jesmo mina koja samo čeka da eksplodira.
lidiaz lidiaz 22:29 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

adriana
Fermioni protiv bozona. Koji smo mi?

Волела бих да кажем бозони, али нисмо, фермиони смо.

Иначе, брат...
hajkula1 hajkula1 23:07 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

Srđan Fuchs
emsiemsi
Албанци (Шифтари, Арбанаси итеде) су се поновно показали као веома озбиљни играчи (и играчи).
Док год о њима будемо говорили са презрењем (мусави сладоледари и бурегџије), до тада ће нам са њима ићи тако како нам иде (мислим да су резултати веома видљиви).
Онога тренутка када схватимо да имамо посла са веома озбиљном екипом, и према томе подесимо нашу игру (и игру), кренуће нам на боље.
Када ће се то догодити - видећемо.

vrlo ozbiljan lobi, i neupredivo moćniji od našeg.




Narkomafija, trgovina oružjem, trafiking, vrte ozbiljne pare a gde su pare, tu je moć.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:11 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

mi smo Nemanja Matić!

satinelle satinelle 23:11 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

Иначе, брат...


Inače, sve je razumela! Kao i AlexDinja!
AlexDunja AlexDunja 23:55 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

Dinja!

sweet mistake:))
nebitno je zaista, ali mi se baš svidelo,
nikad mi nije palo na pamet da mogu da
budem druga voćka, iako su slova jedno do drugog:))

častim kafu:)
hajkula1 hajkula1 23:55 14.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

lidiaz
adriana
Fermioni protiv bozona. Koji smo mi?

Волела бих да кажем бозони, али нисмо, фермиони смо.

Иначе, брат...



Ne sumnjam da si zapazila u CV-ju...

satinelle satinelle 10:28 15.10.2014

Re: Албанци --- озбиљни играчи !

častim kafu:)


Važi, a od kume televizor!
adriana adriana 22:17 14.10.2014

traffic

Ne znam za tekmu, ali saobraćaj je bio super. Nikad toliko murije nije bilo na autoputu i Gazeli. Niko nije smeo da se gura, pa je sve teklo glatko. Mogli bi ovako češće
emsiemsi emsiemsi 22:21 14.10.2014

Re: traffic

adriana
Ne znam za tekmu, ali saobraćaj je bio super. Nikad toliko murije nije bilo na autoputu i Gazeli. Niko nije smeo da se gure, pa je sve teklo glatko. Mogli bi ovako češće

Када не знаш за текму, што се јављаш --- ово је што неко рече више од игре !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:43 15.10.2014

Re: traffic

emsiemsi

Када не знаш за текму, што се јављаш --- ово је што неко рече више од игре !


alo bre, šefe, nemoj mi terati gošće s bloga. u mom sistemu vrednosti, Žena je Zakon, čak i kada mane zeve s fucom.
Milutin Milošević Milutin Milošević 01:45 15.10.2014

Re: traffic

Nikad toliko murije nije bilo na autoputu i Gazeli.

Pa kad nisu bili na terenu da spreče drona i idiote "navijače"
adriana adriana 08:50 15.10.2014

Re: traffic

Milutin Milošević
Nikad toliko murije nije bilo na autoputu i Gazeli.

Pa kad nisu bili na terenu da spreče drona i idiote "navijače"


A čime bi skinuli drona? Kamenjem?
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:28 15.10.2014

Re: traffic

A čime bi skinuli drona? Kamenjem?

U normalnoj zemlji policija ne bi dozvolila da dron uopšte poleti
AlexDunja AlexDunja 22:33 14.10.2014

:)

isidora.k isidora.k 22:52 14.10.2014

Re: :)

Pre svega, ogroman bezbednosni propust, u situaciji gde se Srbija priprema za "najveću vojnu paradu u istoriji", na par metara od Predsednika prolaze neprijateljski dronovi i huligani tek tako?




Neozbiljan bezbedonosni propust.
michiganac michiganac 00:05 15.10.2014

Re: :)

Uz onaj AleVu-teatar sa sjecom 'polic. knezova' neposredno nakon poplava i sa ovom posljednjom 'niskom epizodom', ovo me na neki bizarno-karikaturalan i izopacen nacin podsjeca na reprizu s paranoicnim i nedoraslim wannabe-brkom '30-ih na '40-te polovinom proslog vijeka kad je doticni pocistio skoro vascijeli armijsko-bezbjedonosni vrh SSSR-a, pa ih je Wermacht neposredno u nastavku umalo razbucao do kraja.. Stoga, cemu da se pitamo otkud ovoliki "propust" pocevsi prethodno sa ubacenim bakljama, pa dronom i zastavom, letecim stolicama, tutumrakom ispred ekrana i komentatora Strajnica, sve sa konacnim uletanjem ovog drugog s podignutom rukom iznad, na teren veceras..??

Nakon ovoga, rekao bih, jedina je izvjesna Vuciceva do nesagledivosti narasla paranoja.., a sve bese vec odavno otislo u banana-drzavu..

hajkula1 hajkula1 08:50 15.10.2014

Re: :)

isidora.k
Pre svega, ogroman bezbednosni propust, u situaciji gde se Srbija priprema za "najveću vojnu paradu u istoriji", na par metara od Predsednika prolaze neprijateljski dronovi i huligani tek tako?




Neozbiljan bezbedonosni propust.




Ova fotka koja se vidi na blogu, je stara fotka a kada se klikne na link, tamo nema tetoviranih ruku?? A piše, Bogdanov??
isidora.k isidora.k 14:43 15.10.2014

Re: :)

Ova fotka koja se vidi na blogu, je stara fotka a kada se klikne na link, tamo nema tetoviranih ruku?? A piše, Bogdanov??





Policija treba da utvrdi da li je jedan od navijača koji su "lagano ušetali" u teren Bogdanov, a posle ako nije, Bogdanov treba da tuži novine .


Incident na utakmici Srbija - Albanija je bila organizovana akcija sa ciljem da uruši stabilnost u Srbiji i celom regionu, izjavio je predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić i dodao da je predstavnike EU tri sata pre meča upozorio da se sprema provokacija.


Da li si upozorio ministra policije ?

Ne pamtim da se ikada u istoriji RTS-a dogodio ovakav skandal, da jedan bahati primitivac u direktnom prenosu, i to u dva navrata, najbrutalnije vređa predsednika Vlade. (ministar policije Stefanović)
princi princi 23:22 14.10.2014

Ako bog da,

zabranice fudbal u Srbiji.
natasavb natasavb 23:27 14.10.2014

Re: Ako bog da,

Ne uzdaj se u boga. Taj i ako postoji davno je okrenuo leđa Srbiji.
not2old2rock not2old2rock 23:32 14.10.2014

Re: Ako bog da,

princi
Ako bog da zabranice fudbal u Srbiji.


Nisi olizao dovoljno markica za takvu želju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:38 15.10.2014

Ako bog da,

naći će naši naučnici lek za cinizam kod high IQ osoba. meni je nejasan taj tvoj autosarkazam ponekada. klinci su igrali sasvim korektno, navijači su većinski bili korektni. pritom, ja sam odrastao na tribini i zakačio sam vreme kada se na stadione išlo da bi se N A V I J A L O a ne radi poremećenog attention-seekinga. što se sporta tiče, odrali bi Albanjerose do kraja, i oni to očito znaju, pa su ni manje ni više preko visokorangiranih državnih činovnika napravili pičvajz koji nema veze sa sportom. kako ti vidiš da će mojoj deci biti bolje tako što će im biti uskraćene stvari koje vole, samo ti znaš, na svoj postmoderno-kool način.

princi
zabranice fudbal u Srbiji.

princi princi 01:08 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Nikakav autosarkazam, stvarno mislim da Srbima fudbal nije doneo nista osim decenija ponizavanja i sistematske ugradnje luzerskog mindseta. Jednom kad smo posle 100 godina postali prvaci Evrope, toliko smo se nalozili da smo se istorijski zajebali kao nacija. Fudbal danas i tako sluzi samo krimosima za pranje love i trgovinu belim robljem. Decu, ako im je do sporta, bolje vodi na basket, vaterpolo, odbojku, tenis pa i rukomet, tu jos i imamo neke sanse.
natasavb natasavb 01:09 15.10.2014

Re: Ako bog da,

i oni to očito znaju, pa su ni manje ni više preko visokorangiranih državnih činovnika napravili pičvajz koji nema veze sa sportom.


Hajde, Srđane i ti ne zezaj. Koliko je to naših navijača večeras otišlo na utakmicu samo zbog sporta, a koliko zbog onog "idemo da im mamicu za sve što su nam uradili" (to su komentari koje sam danas čula po gradu)?
Kad se na utakmicu ide zbog sporta onda se ne zviždi na protivničku himnu, a zviždalo se, kažu. Nisam gledala, ali nisam bila ni iznenađena kad sam za to čula.
Kako god me nerviraju oni što su potrčali da objasne i zgroze se na gužvanje albanske zastave, a bilo je jasno koja je u pitanju, tako mi je malo zlo i od ovog načeg glumljenja nevinašcadi i večite žrtve.
Oni jesu napravili nešto što je nedopustivo i za kaznu, ali naša rekacija na to je bila pogrešna, od propusta policije do uletanja navijača na teren.
Što bi pesnik rekao a moglo je i bolje.
princi princi 01:37 15.10.2014

Re: Ako bog da,

ali naša rekacija na to je bila pogrešna, od propusta policije do uletanja navijača na teren.

Reakcija je totalno tupsonska. Stvarno pocinjem da mislim da su one ustase, u stvari, Srbi sa viskom inteligencije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:03 15.10.2014

Re: Ako bog da,

natasavb
komentari i zviždanje



meni je to daleko bezazlenije od drona kojim upravlja čovek iz državnog vrha neprijateljske vlade. mogao je tako i da upravlja unmanned snajperom pa da gađa Predsednika, samo da nije čestiti Toma, već moćniji Vučić. što se netretiranja problema nasilja na stadionima tiče, Srbija će verovatno doživeti sudbinu Engleske, a to je ono što nas, Finu Fudbalsku Ekipu i odvaja od stadiona već duže od dve decenije, pošto se policija ne bavi grassroot problemom huliganizma, već ispendreči po potrebi, dok problem ne postane neosetljiv na pendrečenje, ako si gledala naš film, Vir?
docsumann docsumann 05:04 15.10.2014

Re: Ako bog da,

princi


babmilos babmilos 07:57 15.10.2014

Re: Ako bog da,

što se sporta tiče, odrali bi Albanjerose do kraja

Nikako nisam ubeđen. Igra nam se svodila na centaršuteve ka Lazoviću. Ej bre, centaršut na Lazovića.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:06 15.10.2014

Re: Ako bog da,

duplo

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:08 15.10.2014

Re: Ako bog da,

princi
zabranice fudbal u Srbiji.


Kad zene budu vladale, mozda. Pa nit' fudbala nit' parade nit' kurcenja.
Ako bog da, jednog dana.

Atomski mrav Atomski mrav 08:11 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Ej bre, centaršut na Lazovića.

Imam utisak da ne bi vredelo da za selektora dovedemo i Joakima Leva ili Žoze Murinja, sastav reprezentacije bi opet određivao neko drugi...
hajkula1 hajkula1 08:58 15.10.2014

Re: Ako bog da,

natasavb

Kako god me nerviraju oni što su potrčali da objasne i zgroze se na gužvanje albanske zastave, a bilo je jasno koja je u pitanju,



Hvala bogu što nije bila albanska zastava nego crvena karta Velike Albanije na crnoj podlozi s 2 lika.

Time je napravljen širi skandal od provociranja Srbije, jer karta obuhvata sem dela teritorije Srbije i teritorije Makedonije, Crne Gore i Grčke.

stefan.hauzer stefan.hauzer 08:58 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Igra nam se svodila na centaršuteve ka Lazoviću. Ej bre, centaršut na Lazovića.

i to loše centaršuteve
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:14 15.10.2014

Re: Ako bog da,

зашто никада нећу престати да волим Србију - мој комшија, након заједничке жалбе на неке клинке шабанке које данима цепају некакве тешке иранско-саудијске народњачине са квазишумадијским напјевом,

матори, хоћеш да им пустимо дрона с Моторхедовом заставом!



princi princi 12:23 15.10.2014

Re: Ajde da se droniramo...

Mislim, ako vec mora.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:16 15.10.2014

Re: Ajde da se droniramo...

very cool in deed, old man, that's why my respect for you will never vanish.
docsumann docsumann 14:26 15.10.2014

Re: Ajde da se droniramo...

Mislim, ako vec mora

angie01 angie01 14:42 15.10.2014

Re: Ajde da se droniramo...

sto se ovi qrce danima preko nasih glava, kada na kraju ispadne, da nebo nije sigurno.


...samo su sjebali lepo vreme, koliko su orali.
tyson tyson 14:44 15.10.2014

Re: Ako bog da,

iz državnog vrha neprijateljske vlade

Od kad je albanska vlada neprijateljska vlada?!

Tip je pri tom iz državnog vrha koliko je i Andrej Vučić isto to

A premijer te "neprijateljske vlade" nam uskoro dolazi u zvaničnu prijateljsku posetu, vidi tek taj paradoks.


princi princi 14:58 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Vučić: Mene psujte i vređajte, ali narod niko ne sme da ponižava

Uzas. Covek je totalni mentol.
angie01 angie01 15:06 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Vučić: Mene psujte i vređajte, ali narod niko ne sme da ponižava


niko ne sme da vas ponizava!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:21 15.10.2014

Re: Ako bog da,

tyson

Od kad je albanska vlada neprijateljska vlada?!

Tip je pri tom iz državnog vrha koliko je i Andrej Vučić isto to

A premijer te "neprijateljske vlade" nam uskoro dolazi u zvaničnu prijateljsku posetu, vidi tek taj paradoks.




ma ne i nije. jeste jer smo шабани, i nismo izgradili mrežu na Zapadu, uprkos svim našim ljudima koji su tamo i kapiraju da ne pripadaju zemlji. da nije čka, Vučić bi otkazao ovu posetu.
tyson tyson 15:42 15.10.2014

Re: Ako bog da,

ma ne i nije.

Ja sam vro ozbiljan.

Zašto nam je Albanija neprijatelj?

Imamo li još neprijatelja i neprijateljskih vlada, sledeći isti princip, i koje bi to bile?



djovica djovica 15:46 15.10.2014

Re: Ako bog da,

tyson
ma ne i nije.

Ja sam vro ozbiljan.

Zašto nam je Albanija neprijatelj?

Imamo li još neprijatelja i neprijateljskih vlada, sledeći isti princip, i koje bi to bile?





Jer ne priznaju da su Srbi. Zato su neprijatelji i Crnogorci, i Hrvati, i Bošnjaci, i Albanci, i Makedonci...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:39 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Uzas. Covek je totalni mentol.


Ja ne mogu da provalim, jel mu takve idiotske istupe savetuju marketing stručnjaci, model Krle/Šaper, ili on to skroz prirodno i spontano prezupči, u trenucima krize? Ustvari, nisam siguran ni koja od ove dve opcije mi je strašnija.
princi princi 19:47 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Ja mislim da srpski politicari vise ni u WC ne idu bez spin doktora i PR gurua. Jedino po cemu se razlikuju je nivo robotizma koji iskazuju (odnosno uspeju da sakriju). Secas se one Tadiceve usiljene srdacnosti, sabornosti, grljenja sa svim i svakim ko mu se nasao na putu (par puta je bas bilo embarrassing), ili Cedinog usiljenog dizanja glasa gde god se pojavi. Sine, strava.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:07 15.10.2014

Re: Ako bog da,

prijatelju Tajsone, ako ti šalju čoveka koji je za svoju zemlju ono što je, u znatno manjoj meri, srđan šaper za našu, i taj čovek pušta dronove s očitim nipodaštavalačkim konotacijama, nedelju dana pre posete njegovog brata premijera, to ima ponižavajuću i neprijateljsku konotaciju. tu posetu treba otkazati te tražiti izinjenje zvanične Tirane. do toga neći doći jer je naša vlada očito nemoćna, a siguran sam da će, sovjetsko-petrogradskim kanalima, do posete ipak doći uprkos ovoj otvorenoj diplomatskoj šamarčini u lice cele srbije.

za ostalo, za zadovoljstvom, ako se upristoje tvoje kolege i moj elektorat, pa ako vam bude nedostajalo ljudi za repku u spoljno-analitičkoj, sa zadovoljstvom ću se odazvati pozivu države da budem mornar na našoj maloj lađi. mada, u principu, kao ni ramini drugari analitičari, ne verujem da je srbija sposobna, kao koreja, japan ili zap. nemačka da potpuno promeni svest te se, nakon, okupacije priključi zapadnom savezu (skoro sve navedene države su danas, gotovo, potpuno nezavisne). tako da ću razmotriti poziv, ako ikada bude usledio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:10 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Jovice,
vi mi delujete kao nov ovde. krivicu i odgovornost Srbije smo odavno razmotrili na ovim stranicama, tako da tome nema šta više da se pridoda. ako vi lično imate potrebe da se kajete zbog bilo čega što je Srbija u prošlosti počinila, pozdravljam i pozivam vas da tu emociju ispoljite između četiri zida. tako će biti svrsishodnije za sve nas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:37 15.10.2014

Re: Ako bog da,

princi
Ja mislim da srpski politicari vise ni u WC ne idu bez spin doktora i PR gurua. Jedino po cemu se razlikuju je nivo robotizma koji iskazuju (odnosno uspeju da sakriju). Secas se one Tadiceve usiljene srdacnosti, sabornosti, grljenja sa svim i svakim ko mu se nasao na putu (par puta je bas bilo embarrassing), ili Cedinog usiljenog dizanja glasa gde god se pojavi. Sine, strava.

srdjan.pajic
Uzas. Covek je totalni mentol.


Ja ne mogu da provalim, jel mu takve idiotske istupe savetuju marketing stručnjaci, model Krle/Šaper, ili on to skroz prirodno i spontano prezupči, u trenucima krize? Ustvari, nisam siguran ni koja od ove dve opcije mi je strašnija.


meni je od imbecilniji stav od Vučićevog - koji, btw, izgleda kao da ga je, što bi moj sin rekao, bizon iz palićkog zoološkog vrta popišao; stav Tole Toljage i FSS-a, koji umesto da drže nizak profil pred UEFA-om te puste advokate da urade posao, određuje UEFA-i kako će reagovati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 15.10.2014

Re: Ako bog da,

Zašto nam je Albanija neprijatelj?


Da li se prijateljskom može smatrati ona zemlja koja ima otvorene pretenzije na tvoju teritoriju?
hajkula1 hajkula1 23:41 14.10.2014

...

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/502597/SKANDAL-Clan-SRS-upao-u-direktan-prenos-i-vredjao-Vucica


SKANDAL Član SRS upao u direktan prenos i vređao Vučića


Igor Mikić iz Žarkova, član Srpske radikalne stranke, za vreme prekida utakmice Srbija - Albanija upao je u direktan prenos RTS-a i u kameru vikao: "Vučiću, pederu!"


Dok je Predrag Strajnić, reporter RTS-a, na tribinama stadiona Partizana razgovarao sa gostima o prekidu utakmice, Mikić se probio do kamere, sve vreme uzvikujući uvrede na račun Aleksandra Vučića, premijera Srbije.



Kako "Blic" saznaje, u vrhu SNS veruju da su na ovaj incident na tribinama Mikića podstrekivali pojedinci iz Fudbalskog saveza Srbije i uprave FK Partizan.



Mikić, koji je na stadion došao sa 10-godišnjim sinom, poreklom je sa Kosova, gde je u toku rata bio otet zajedno sa celom porodicom i ubijeni su mu brat i stric.



hajkula1 hajkula1 00:04 15.10.2014

Hm


Albanci tvrde da su Viski Dečani, njihovo kulturno dobro.

Zato me ne čudi da su pre dva dana

http://www.tanjug.rs/novosti/148804/grafiti-isis-a-i-uck-u-manastiru-visoki-decani.htm

Pa sve ovo danas (juče, već). Albanski navijači pušteni na zahtev evropskih diplomata. Upravo su ti navijači vinovnici nereda.


A u Mitrovici


http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/502614/U-Kosovskoj-Mitrovici-okupilo-se-vise-stotina-gradjana-nakon-utakmice-SrbijaAlbanija


Putin stiže sutra. Sve ovo nema veze, samo splet okolnosti?






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:31 15.10.2014

Re: Hm

moguće je da žele da uvuku SRB u sukob širih razmera, ali takav sukob, s trenutnom snagom Srbije, značio bi i njeno totalno razbucavanje. no, kada se društveno nasilje ne tretira u korenu nastajanja i čak se - direktno ili ne - i podržava, onda se vraća na subejkta tj. društvo samo, i nevine i krive.

ako je ovaj braćela cijin kao što tabloidi tvrde, tim pre će advokati pred UEFA-om imati ozbiljno težak zadatak. zato je vrlo bitno početi sistematski raditi, pored vraški dobre lobističke kampanje - a pokazala se celishodna u Slučaju Šimunić; na negovanju kulture mirnog odgovora na nasilje u zemlji, uzev u obzir da Srbija ne može da priušti sebi bilo kakve konfilkte u narednih sigurno stotinjak godina. to sada što se stare komunjare lože na imaginarnu rusku pomoć, druga je priča.
palilula92 palilula92 00:58 15.10.2014

Re: Hm

njeno totalno razubacavanje

Nema seme, naucno dokazan fenomen perpentum mobile: ekonomija i drzava; odrzava se od "nista" vec decenijama. Nista razbucati je tesko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:02 15.10.2014

Re: Hm

ima i gore - vi u guberniju, sandžak u tursku, jug na ovu zastavu od danas, a voša merkelki i viktatoru, lapolapo.
hajkula1 hajkula1 01:10 15.10.2014

Re: Hm

Srđan Fuchs
ima i gore - vi u guberniju, sandžak u tursku, jug na ovu zastavu od danas, a voša merkelki i viktatoru, lapolapo.



Koji si ti teoretičar zavere


Taman sam htela da ti skrenem pažnju na zastavu s drona, na teritorije koju obuhvataju iscrtane granice na njoj.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:07 15.10.2014

Re: Hm

hajkula1
Srđan Fuchs
ima i gore - vi u guberniju, sandžak u tursku, jug na ovu zastavu od danas, a voša merkelki i viktatoru, lapolapo.



Koji si ti teoretičar zavere



situacija srbije nije uopšte toliko loša da se ne da popraviti, od umišljenog nihilizma sigurno mogu doći realno lošije stvari.
nim_opet nim_opet 12:58 15.10.2014

Re: Hm

Nego jedno pitanje - dakle, sasvim je logicno verovati da je bespilotnom letelicom (jezim se na preuzimanje reci "dron" - ako vec hoce da koriste izraz, evo ga u srpskom, "trut", upravljao neko od albanskih posetilaca. I dobro. Sta koji moj,nas i njegov ima igrac reprezentacije da skida zastavu? Jel mu to u opisu posla? Jel dosao da se brine o redu i miru na terenu ili da igra fudbal? A "provokacija", bacena baklja, boca, djubre na teren - jel te placaju majstore da sakupljas sve to sa terena ili da igras fudbal, a ostavis ovo sve ljudima kojima je u opisu posla da se istime bave? Najbolje sto mozes da uradis je da prestanes da igras dok se ne uklone smetnje. I vuk sit i koze na broju. Ovako on skida zastavu, napadaju ga igraci iz albanske reprezentacije itd. Aman....kao da pustis 5-ogodisnjake pred Xbox i das im samo jedan kontroler.
hajkula1 hajkula1 01:33 15.10.2014

Svašta


Ovde kažu, PUŠTEN, valjda - proteran, ispraćen na aerodrom... do neke granice... uz pratnju nadležnih organa i zabranu na ulazak u našu državu?!

Jasno, ima američki pasoš, može mu se.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=10&dd=15&nav_category=16&nav_id=911706



Milutin Milošević Milutin Milošević 01:52 15.10.2014

Užas

Najpre, NIKADA u svom dugom veku se nisam osećao ovako posrano. U sred moje države, u sred glavnog grada, nečiji previd je dozvolio da proleti leteći objekat ispred predsednika moje države (kakav god on bio) i među preko 30.000 ljudi. To je NEVIDEN bezbednosni skandal.

Manje je važno ko je "vozio" drona. Taj čovek je svojima heroj. Pitanje za nas je kako se to moglo desiti? Kakav god odgovor dat (tipa vozio ga brat premijera druge države), tome mogu poverovati samo potpuni idioti. Tako nešto je u normalnoj državi NEMOGUĆE. I zato se, pre svega, osećam posrano.

Slede druga zapažanja. Prvo je da se to desilo samo par sati nakon generalne probe "moćne" parade, na kojoj je prikazana "snaga" naše zemlje. Posle svih tih moćnih mašina, jedna naprava koju koriste iole ozbiljni fotografi za panoramska snimanja posrala nas je kao jato golubova! I to dva dana pred dolazak drugog moćnog čoveka na celoj planeti. Da sam na mestu Putina, ja bih ZINAT održao paradu ali bih doveo mojih 5.000 vojnika a ove naše lelemude ostavio u publici da tapšu i mašu zastavicama! Ruskim, prirodno.

Nadalje, očigledno je bilo da su igrači Albanije samo čekali taj trenutak. Očigledno je bilo da su znali za scenario. Mi smo najveći MAJMUNI na svetu kada smo im dozvolili da izvedu ovaj performans. Od ovoga nas neće oprati ni Sava ni Dunav narednih hiljadu godina. Šta god rekli od sada pa nadalje, bićemo nesposobni kreteni.

Onda, šta god se desilo, nije se NIKAKO moglo desiti da ijedan navijač uđe na teren (a pogotovo ne viđeni Bogdanov). To je ili neposobnost policije (za šta treba da odgovara ministar a ne ponovo neki načelnici) ili bojkot koji je rezultat nameštaljke od skrivanja istine na Fristajleru koja se opravdana Kosmajcem ili prebijanja burazera što je bio povod za rasčišćavanje sa niškim žandarmima (što se moglo i elegantnije uraditi).

Ostaje mi utisak da je Veliki Vođa na fin način ostavljen na livadi, kao govno na kiši, od strane svojih i stranih sponzora. Da sam na njegovom mestu, stisnuo bih petlju, bio bih pošten i ispisao bi se. Imao bih muda, ne bih bio obična pička.

Ne verujem da će to uraditi. Tako mu i treba.

I, svakako, jedino rešenje ove fudbalske situacije je da se na barem 10 godina zabrani fudbal u našoj zemlji (uz izvinjenje našim mladima koji su osakaćeni i ostavljeni da izginu ipak izborili plasman na evropsko prvenstvo). Naš fudbal je LEGLO ZLA, nefudbalskog, nacionalističkog, kriminalnog, i treba ga zaista uništiti!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:11 15.10.2014

Re: Užas

to je onda apsolutna pobeda te zastavice. za bezbednost se slažem.

Naš fudbal je LEGLO ZLA, nefudbalskog, nacionalističkog, kriminalnog, i treba ga zaista uništiti!


hm. ne slažem se definitivno oko ovoga, u revoltu je rečeno. mada, s Engleskom je dalo rezultata. videćemo da li će UEFA imati milosti zbog dece, ili će presuditi strogi i surovi formalizam.
Milutin Milošević Milutin Milošević 02:21 15.10.2014

Re: Užas

apsolutna pobeda te zastavice


Prijatelj s kojim sam gledao utakmicu rekao je u trenucima kada se lomilo da li će meč biti nastavljen da možemo pobediti sa 3:0 (pa i sada kad razmislim i da nam dodele pobedu za "zelenim stolom", ali da smo već izgubili
a_jovicic a_jovicic 02:36 15.10.2014

Re: Užas

Milutin Milošević
Ostaje mi utisak da je Veliki Vođa na fin način ostavljen na livadi, kao govno na kiši, od strane svojih i stranih sponzora. Da sam na njegovom mestu, stisnuo bih petlju, bio bih pošten i ispisao bi se. Imao bih muda, ne bih bio obična pička.

A pa ne ... nije ovo ostavljanje na livadi ... Ovo je samo "drugarska kritika" kad kreneš da se družiš sa "konkurencijom". Nekako mi se javlja da je u celoj ovoj priči logistiku odradila ona fina "Kompanija" što se rimuje sa BIA. Brat i igrači su samo izvršioci ... "mozak" operacije nije sedeo na tribinama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:42 15.10.2014

Re: Užas

izgubili su Vučić i Nikolić, sa svojim paradiranjem i bavljenjem velikim i blagoupitnim projektima, a deca su sasvim lepo igrala, i mala i velika danas, mala posebno! zato, jedina pravda je:

ponovljeni meč, bez prisustva publike.
stotine hiljada franaka kazne fubalskim savezima.
oduzimanje domaćinstva reprezentativnog fubala BG-u i premeštanje u druge gradove u zemlji.
procesuiranje i drakonske kazne za sve koji su sa tribina uleteli da dele pravdu.

igrajmo glavom, pobedimo srcem!
(ovo sam sada lupio slogan, al' nije loš )
blogovatelj blogovatelj 02:49 15.10.2014

Re: Užas

Nekako mi se javlja da je u celoj ovoj priči logistiku odradila ona fina "Kompanija" što se rimuje sa BIA


E, a kaze dron poleteo sa crkve. Kakva je to crkva sa ravnim krovom?
I zamisli Putina kako ce u Nikolica da gleda kao u nesposobno govno. Ako uopste i dodje, mozda se ukenja za sopstvenu bezbednost.
Jesam ovo dobro odradio, ovu kritiku Nikolica? A?
a_jovicic a_jovicic 03:56 15.10.2014

Re: Užas

blogovatelj
Nekako mi se javlja da je u celoj ovoj priči logistiku odradila ona fina "Kompanija" što se rimuje sa BIA


E, a kaze dron poleteo sa crkve. Kakva je to crkva sa ravnim krovom?
I zamisli Putina kako ce u Nikolica da gleda kao u nesposobno govno. Ako uopste i dodje, mozda se ukenja za sopstvenu bezbednost.
Jesam ovo dobro odradio, ovu kritiku Nikolica? A?

Pa nije ova poruka bila namenjena PreCedniku ... nego Premijeru ... a doći će Vladimir Vladimirovič. Ne šibaju se svetski lideri medjusobom tek tako. Nije ovo bila poruka Putinu nego ovim našim "kokošarima" ... "budite poslušni inače vas puštamo medj' svetinu da vas rastrgne".

A to za crkvu ... ma novinari napisali u afektu ... nije mog'o sa crkve ... al' iz crkvenog dvorišta jeste (evo link na StreetView poziciju pa ko baš 'oće da se bavi "forenzikom" nek' se vrti po ulici)

EDIT: Biće još i veća bruka ako nisu "uhapsili" gospodina drona. Po hardveraju se može lepo videti "potpis" autora (da li je jeftinija, navodjena varijanta ... ili skuplja, samo-navodjena ... pa kakav je kvalitet izrade elektronike ... kakav plastike ... da li je snimao scenu ... da li prenosio video ... gde je prenosio)

EDIT na EDIT: Stavih već kod blogo-kolege Džedaja al' da ponovim i ovde Somborčevu proročku karikaturu od juče ...

blogovatelj blogovatelj 04:42 15.10.2014

Re: Užas

Pa nije ova poruka bila namenjena PreCedniku ... nego Premijeru


Zar nije neko pomenuo da je precednik bio na utakmici?
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:39 15.10.2014

Re: Užas

Po hardveraju se može lepo videti "potpis" autora (da li je jeftinija, navodjena varijanta ... ili skuplja, samo-navodjena ... pa kakav je kvalitet izrade elektronike ... kakav plastike ... da li je snimao scenu ... da li prenosio video ... gde je prenosio)

Ne može - albanski igrači ga odneli! Čak se i to desilo
Atomski mrav Atomski mrav 08:56 15.10.2014

Re: Užas

Ne može - albanski igrači ga odneli! Čak se i to desilo

Jbt, izradili su nas najstrašnije...
hajkula1 hajkula1 09:23 15.10.2014

Re: Užas



- albanski igrači ga odneli! Čak se i to desilo


Negde sam pročitala da je uništen?

Onda sam negde pročitala da je daljinac pronađen kod (brata) Rame.

Sasvim slučajno, skandal sa bratom našeg premijera v.s. skandal s bratom albanskog premijera.


Da sam na mestu Putina, ja bih ZINAT održao paradu ali bih doveo mojih 5.000 vojnika a ove naše lelemude ostavio u publici da tapšu i mašu zastavicama! Ruskim, prirodno.



U besu sam napisala slično (kod Spire): dođe mi da vičem, Putine okupiraj nas.
Šta mi možemo protiv vlasnika američkog pasoša?



Uopšte mi nije sve jedno. Ovde kod nas je zgodno mesto za skandale i povode...

Šta nam je činiti?



Pazi spekulacije...
Da li je stvarno Vučićev brat dobio batine (ili smo samo tako obavešteni), da bi se predupredilo prebijanje Raminog brata (odnosno Raminog brata).


Atomski mrav Atomski mrav 09:31 15.10.2014

Re: Užas

Šta mi možemo protiv vlasnika američkog pasoša?

Ništa. Ako je verovati Blicu, to je i on sam rekao - ja sam američki državljanin, ne možete mi ništa. I sve koje su uhapsili su morali da puste jer im nisu mogli obezbediti branioca po službenoj dužnosti zbog štrajka advokata.

A i policija kao da je štrajkovala sinoć, nisu se baš pretrgli da zavedu red, o tome da se Bogdanov ponovo našao na terenu da ne pričam. Upravno onako kako je Homer Simpson objasnio da treba da se štrajkuje:

alselone alselone 09:37 15.10.2014

Re: Užas

Homer Simpson objasnio da treba da se štrajkuje:


Meni je bolja prica kako se povredio na straju sa "Where's my burrito, where's my burrito".
a_jovicic a_jovicic 11:44 15.10.2014

Re: Užas

blogovatelj
Pa nije ova poruka bila namenjena PreCedniku ... nego Premijeru

Zar nije neko pomenuo da je precednik bio na utakmici?

Ma Premijer je "Koordinator svih službi bezbednosti" (tj. upravo "predaje dužnost" ... pred Prajd je svečano obećao da mu je to poslednji "zadatak" na toj funkciji)

PreCednik je samo "kolateralna šteta"
emsiemsi emsiemsi 17:32 15.10.2014

Re: Užas

blogovatelj
Nekako mi se javlja da je u celoj ovoj priči logistiku odradila ona fina "Kompanija" što se rimuje sa BIA


E, a kaze dron poleteo sa crkve. Kakva je to crkva sa ravnim krovom?
I zamisli Putina kako ce u Nikolica da gleda kao u nesposobno govno. Ako uopste i dodje, mozda se ukenja za sopstvenu bezbednost.
Jesam ovo dobro odradio, ovu kritiku Nikolica? A?

У праву си за ово са црквом !
То што је неко нашао конопац који виси са врха цркве, није никаква гаранција да је одатле пуштен дрон --- чак је врло велика вероватноћа да је то усмеравање на погрешне трагове.
bladerunner92 bladerunner92 18:17 15.10.2014

Re: Užas

Milutin Milošević
Užas
Najpre, NIKADA u svom dugom veku se nisam osećao ovako posrano. U sred moje države, u sred glavnog grada, nečiji previd je dozvolio da proleti leteći objekat ispred predsednika moje države (kakav god on bio) i među preko 30.000 ljudi. To je NEVIDEN bezbednosni skandal.

Manje je važno ko je "vozio" drona. Taj čovek je svojima heroj. Pitanje za nas je kako se to moglo desiti? Kakav god odgovor dat (tipa vozio ga brat premijera druge države), tome mogu poverovati samo potpuni idioti. Tako nešto je u normalnoj državi NEMOGUĆE. I zato se, pre svega, osećam posrano.

Slede druga zapažanja. Prvo je da se to desilo samo par sati nakon generalne probe "moćne" parade, na kojoj je prikazana "snaga" naše zemlje. Posle svih tih moćnih mašina, jedna naprava koju koriste iole ozbiljni fotografi za panoramska snimanja posrala nas je kao jato golubova! I to dva dana pred dolazak drugog moćnog čoveka na celoj planeti. Da sam na mestu Putina, ja bih ZINAT održao paradu ali bih doveo mojih 5.000 vojnika a ove naše lelemude ostavio u publici da tapšu i mašu zastavicama! Ruskim, prirodno.

Nadalje, očigledno je bilo da su igrači Albanije samo čekali taj trenutak. Očigledno je bilo da su znali za scenario. Mi smo najveći MAJMUNI na svetu kada smo im dozvolili da izvedu ovaj performans. Od ovoga nas neće oprati ni Sava ni Dunav narednih hiljadu godina. Šta god rekli od sada pa nadalje, bićemo nesposobni kreteni.

Onda, šta god se desilo, nije se NIKAKO moglo desiti da ijedan navijač uđe na teren (a pogotovo ne viđeni Bogdanov). To je ili neposobnost policije (za šta treba da odgovara ministar a ne ponovo neki načelnici) ili bojkot koji je rezultat nameštaljke od skrivanja istine na Fristajleru koja se opravdana Kosmajcem ili prebijanja burazera što je bio povod za rasčišćavanje sa niškim žandarmima (što se moglo i elegantnije uraditi).

Ostaje mi utisak da je Veliki Vođa na fin način ostavljen na livadi, kao govno na kiši, od strane svojih i stranih sponzora. Da sam na njegovom mestu, stisnuo bih petlju, bio bih pošten i ispisao bi se. Imao bih muda, ne bih bio obična pička.

Ne verujem da će to uraditi. Tako mu i treba.

I, svakako, jedino rešenje ove fudbalske situacije je da se na barem 10 godina zabrani fudbal u našoj zemlji (uz izvinjenje našim mladima koji su osakaćeni i ostavljeni da izginu ipak izborili plasman na evropsko prvenstvo). Naš fudbal je LEGLO ZLA, nefudbalskog, nacionalističkog, kriminalnog, i treba ga zaista uništiti!


kakav bezvzan paljevina komentar (osim poslednjeg pasusa i dela o ulasku navijaca na teren)
cak i glup...
emsiemsi emsiemsi 21:27 15.10.2014

Re: Užas

bladerunner92
Milutin Milošević
Užas
Najpre, NIKADA u svom dugom veku se nisam osećao ovako posrano. U sred moje države, u sred glavnog grada, nečiji previd je dozvolio da proleti leteći objekat ispred predsednika moje države (kakav god on bio) i među preko 30.000 ljudi. To je NEVIDEN bezbednosni skandal.

Manje je važno ko je "vozio" drona. Taj čovek je svojima heroj. Pitanje za nas je kako se to moglo desiti? Kakav god odgovor dat (tipa vozio ga brat premijera druge države), tome mogu poverovati samo potpuni idioti. Tako nešto je u normalnoj državi NEMOGUĆE. I zato se, pre svega, osećam posrano.

Slede druga zapažanja. Prvo je da se to desilo samo par sati nakon generalne probe "moćne" parade, na kojoj je prikazana "snaga" naše zemlje. Posle svih tih moćnih mašina, jedna naprava koju koriste iole ozbiljni fotografi za panoramska snimanja posrala nas je kao jato golubova! I to dva dana pred dolazak drugog moćnog čoveka na celoj planeti. Da sam na mestu Putina, ja bih ZINAT održao paradu ali bih doveo mojih 5.000 vojnika a ove naše lelemude ostavio u publici da tapšu i mašu zastavicama! Ruskim, prirodno.

Nadalje, očigledno je bilo da su igrači Albanije samo čekali taj trenutak. Očigledno je bilo da su znali za scenario. Mi smo najveći MAJMUNI na svetu kada smo im dozvolili da izvedu ovaj performans. Od ovoga nas neće oprati ni Sava ni Dunav narednih hiljadu godina. Šta god rekli od sada pa nadalje, bićemo nesposobni kreteni.

Onda, šta god se desilo, nije se NIKAKO moglo desiti da ijedan navijač uđe na teren (a pogotovo ne viđeni Bogdanov). To je ili neposobnost policije (za šta treba da odgovara ministar a ne ponovo neki načelnici) ili bojkot koji je rezultat nameštaljke od skrivanja istine na Fristajleru koja se opravdana Kosmajcem ili prebijanja burazera što je bio povod za rasčišćavanje sa niškim žandarmima (što se moglo i elegantnije uraditi).

Ostaje mi utisak da je Veliki Vođa na fin način ostavljen na livadi, kao govno na kiši, od strane svojih i stranih sponzora. Da sam na njegovom mestu, stisnuo bih petlju, bio bih pošten i ispisao bi se. Imao bih muda, ne bih bio obična pička.

Ne verujem da će to uraditi. Tako mu i treba.

I, svakako, jedino rešenje ove fudbalske situacije je da se na barem 10 godina zabrani fudbal u našoj zemlji (uz izvinjenje našim mladima koji su osakaćeni i ostavljeni da izginu ipak izborili plasman na evropsko prvenstvo). Naš fudbal je LEGLO ZLA, nefudbalskog, nacionalističkog, kriminalnog, i treba ga zaista uništiti!


kakav bezvzan paljevina komentar (osim poslednjeg pasusa i dela o ulasku navijaca na teren)
cak i glup...

Ниси у праву, коментар је коректан - додуше, незнатно емотивнији !
Твој коментар је глуп.
shkval shkval 08:43 15.10.2014

...

zar nije krkar upravljao dronom?
mislim, on je veca siptarcina od svih
dr.wagner dr.wagner 09:45 15.10.2014

Iznenađen

.... jutro

-Gledam , a ne vjerujem ...

-Prvo ... u 40-oj minuti još je bilo 0:0 , a da vas podsjetim igrali ste sa Albanijom

-Drugo ... kada je SM uhvatio krpu koja je lepršala nad terenom na njega su skočila
dva Š koja su kasnije izašla sa terena na nogama , a ne na nosilima ....

-Duboko ste me razočarali


Wagner

blogovatelj blogovatelj 10:17 15.10.2014

Re: Iznenađen

-Duboko ste me razočarali


Susjed, sedativ za vas.






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:23 15.10.2014

Re: Iznenađen

dr.wagner
.... jutro

-Gledam , a ne vjerujem ...

-Prvo ... u 40-oj minuti još je bilo 0:0 , a da vas podsjetim igrali ste sa Albanijom

-Drugo ... kada je SM uhvatio krpu koja je lepršala nad terenom na njega su skočila
dva Š koja su kasnije izašla sa terena na nogama , a ne na nosilima ....

-Duboko ste me razočarali


Wagner



публика је била одлична и мирна, осим ових пар дијабола, с лаконским објашњењем мурије да "њихова дела су позната органима гоњења од раније".
dr.wagner dr.wagner 10:42 15.10.2014

Re: Iznenađen

Pozdrav drugovi

blogovatelj
Susjed, sedativ za vas.


-Pa što se dogodilo sa vašim junaštvom ...???

... sad svi napadaju ove što su tukli ŠšššAlbance ...

-E sad ... je li to zato što su ih tukli ... ili što ih nisu jače ...


W

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana