Astrologija| Jubileji| Politika

Oslobađanje Beograda, drugi deo

freehand RSS / 07.10.2014. u 08:32

Ili svakom parada: jednima pederi, drugima tenkovi

Elem, seća li se neko šta to beše „Haški tribunal? Da, to je bila ona grdna stena što je Srbiju delila od Evropske unije i svetle budućnosti.  To, samo to i ništa drugo do to. Nema drugih uslova, nema dodatnih uslova, nema skrivenih uslova. Ponavljali komesari, ambasadori, predstavnici, a za njima horovi naših političara. Samo da se pošalje i osudi cela zločinačka Vlada, Generalštab, rukovodstvo policije. Još Milošević, još Karadžić, još Mladić, još Hadžić.

3, 2, 1 -  i... Trt! Ne stigosmo ni da odahnemo kad - Kosovo. 

Naravno, ružno bi bilo pomisliti da je to neka ucena i da naši prijatelji na taj način pokušavaju da pocepaju ili ponize našu zemlju. Ne, naravno. No se za svaku zemlju u toj harmoničnoj zajednici naroda i država mora znati gde su joj granice i dokle joj suverenitet seže. A Srbija, eto, ne seže dokle njen ustav kaže, niti rezolucija UN. nego dokle kaže Vašington, direktno ili preko čauša.

No čemu ovaj i ovakav uvod kad je tema sasvim drugo nešto?

parada.jpg

Pokušavajući od dvehiljdadite -  a neki veruju da je i Milošević pre toga u više navrata petljao da nešto uradi u tom smislu uključujući i priključenje  NATO – da se priključi evropskoj zajednici naroda birajući na taj način stranu i svoju budućnost Srbija je dala sve što je od nje traženo. Nekad sporije kad brže nije moglo, nekad nevoljno kad su zahtevi bili grubi i ponižavajući. Ali čak ni za Koštuničina vakta smer kretanja nije menjan. I vazda su tu šargo repe i šargo laže titrale pred očima.  A kad vlasti u Srbiji nisu bile dovoljno kooperativne i brze radilo se na njihovoj zameni i ubrzavanju.

U međuvremenu se pojavio Vladimir Putin, a Rusija prestala da bude pijani blatnjavi gorostas koji se tetura služeći za podsmeh i čerupanje. Ponovo je postala globalna sila a u Srbiji investitor i pomagač.  Nekima nada i uzdanica, nekima dobrodošla alternativa. Pa se Srbija držala četiri stuba a sedela na dve stolice.

I onda se desila Ukrajina. Na stranu različita viđenja uzroka i događaja, ali su posledice, globalne i po Srbiju i njenu poziciju evidentne:  politički fokus sada je na Kijevu i Donjecku. Ali su i tokovi finansija i pomoći usmreni na istu stranu, I niko više u Evropi nema vremena da se posvećeno bavi Srbijom sem da naredi i to naređenje potkrepi ćuškom.

Srbiji sa druge strane, potpuno zaglibljenoj u blatište strašnog diletantizma njene vlasti i demagogije kao njenog jedinog oružja, očajnički trebaju investicije i pomoć da makar nos iznad gliba ekonomskog i političkog bankrota održi. Energetska zavisnost od Rusije i projekat Južni tok tik pred zimu koja dolazi čine da joj izbor ovih dana nikako ne može biti jednostavan.

Po svoj prilici dan za presecanje tog čvora je tu, pred nama. Sutra, prekosutra. Za mesec dana. Ali izgleda da više nema mesta jeftinom šarmiranju  u stilu vašarskog đilkoša, klimoglavljenju i jajcotitranju na sve strane. Neće moći sa dva guza na dve strane. Velika srpska raselina, stara već vekovima ponovo je aktuelna. I još jednom će – iako istorija uči da to nikad nije konačno i zauvek – Srbija morati da odluči između Istoka i Zapada. I ovoga puta odluka je u rukama onih koji nikad zaista nikakvu odluku doneli nisu. Političkih lajavih krelaca.

Eto nas, tako, na paradi u čast 16. oktobra, dana kad Vladimir Putin dolazi u Srbiju da sa nama proslavi 20. oktobar, dan oslobođenja Beograda. Dan kada će iznad Beograda leteti ruski akumulatori i ruski avioni. I dan kada će sa svečane tribine pobedi komunista nazdravljati pravi general KGB i fejk četnički vojvoda.

Znači li to da su se lajavi krelci opredelili i prelomili između štapa bez šargarepe ali sa puno šarenih laža sa jedne i nepoznate ponude ali surovo realne  slavine koja očas može biti zavrnuta sa druge strane? Ili će pokušati šibicarski da ruskog predsednika iskoriste kao pretnju i čip u partiji sa Zapadom? Teško, toliki teletabisi ni oni ne mogu biti. A i da jesu – Putin to sigurno nije.

Dačićeva izjava kojom i Obami sasvim dobrodušno i blagonaklono dozvoljava da i on dođe, samo ako hoće - teško da će ublažiti američki stav o Putinovom dolasku. I za pretpostaviti da je to i Vučić imao prilike da čuje u telefonskom razgovoru sa Džoom Bajdenom.

I ako je sve to tako – a nedavna poseta gospodina Lukašenka i njegova razmena mišljenja sa našim Predsednikom sigurno je u tom pogledu više nego dragocena – ostaje jedno pitanje: kako čitavu, konačno skupljenu zadnjicu, smestiti na stolicu par hiljada kilometara daleku i još preko komšija koji su odreda sa druge strane?



Komentari (461)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane cane 13:52 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Ja kažem 'krene li NATO na Rusiju', dakle ne krenuće, ne krenuo je. Nadalje se moja'analiza' odnosi na tu hipotetičku situaciju.


Ja kazem krene li Rusija na NATO, dakle ne krenuce, ne krenula je. Nadalje se moja analiza ne odnosi ni na sta, jer bi bila bespredmetna.

cane cane 14:11 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Ne bi li pozicije Srbije oko povratka i prava Srba u Hrvatskoj bile jače da je Srbija u EU i NATO?


kakve uopste veze srbija ima sa povratkom srba u hrvatsku? kakve 'pozicije' treba da ojacaju?

kakve prepreke srbi imaju da se vrate, naravno, ako to uopste zele?

ili si ti odlucio u njihovo ime da oni treba da se vrate?

takodje, vidim da je pozicija nemacke prilicno ojacala u poslednjih pedesetak godina. nesto ne vidim da je to uticalo na povratak folksdojcera.

a sto se 'prava srba u hrvatskoj' tice, ne znam sto bi me ta tema doticala iole vise nego sto me se ticu prava japanaca u rusiji.

na primer, mnogo me vise zanimaju prava albanaca (kako u beogradu tako i na kosovu), muslimana, madjara ili hrvata u srbiji.

cane cane 14:15 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

A nama je minut do dvanaest da naučimo da brinemo samo o nama.


a koga sve ukljucujes u 'nas'?

jel smo mi i srbi iz hrvatske, ili smo mi i albanci na kosovu (a i albanci u beogradu, na primer)?


cane cane 14:17 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Што су најбоље осетиле српкиње које су се задесиле под руским ослободиоцима.


uh a tek francuskinje i nemice pod americkim.

da nisi ti to malo ljubomoran?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:34 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

vrabac_u_steni
predatortz


Imaš dve vrste banovanja.
Prva, opravdana, kada je neko vulgaran i nasrtljiv do te mere da druge nema. Als nije takav čovek. Naprotiv, jedan je od onih koj ovom mestu dižu cenu.

Druga vrsta banovanja je čist kukavičluk autora da se iznova suočava sa jačim od sebe.


Dakle, ti misliš da je ovo drugo u pitanju?


i da ne pišem edit, nov komentar

Što se mene tiče, mislim da je u pitanju meni potpuno neshvatljiva netrpeljivost između njih dvojice, koja je krenula od sitnog naizgled bezazlenog bockanja a na kraju završila ovako.
Nije tu bilo nikakvih ozbiljnih sučeljavanja argumenata, nego stalno međusobno podjebavanje u ne više od par rečenica.
Ovog nerviraju "beli listići" pa svako malo podjebava okolo, a ovog drugog nervira što ovog prvog to nervira pa krena da ga keca. Posle se taj odnos proširio i na druge teme.

Zašto je to tako ispalo, nije mi jasno. Kažem, u početku je izgledalo kao sitno međusobno peckanje, posle se videlo da postaje ozbiljnije i sve više liči na režanje.

Ako je bilo nekog ozbiljnijeg sukoba, i neke ozbiljnije argumentacije, izvinjavam se, ja mora da sam to propustio.

Inače i meni je Als skroz gotivan lik, to sam Friju svojevremeno i rekao, pitavši ga "što se bre toliko kačite", može da posvedoči. Al njegov blog, njegovo pravo i da banuje koga hoće, koliko god se ja ne slagao sa tim - a ne slažem se.
cane cane 14:35 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Иначе, то протеривање је последица претходне бахатости


ah ta bahatost, ko im kriv...



cane cane 14:36 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Добро.
Него: што си бановао Алселонеа?


i treba da ga banuje. ja bih u stvari banovao sve anonimne.

kakav je to uospte nik pazi molim te... 'alselone'.

cane cane 14:40 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Gledaj da ovo malo jada što nas je ostalo ovde prođe što bolje.


malo nas je al' smo govna.



jos da mi objasnis, aj jos jednom da ponovim pitanje, koji smo to 'mi'.

jel i ja spadam u 'nas'?

cane cane 14:50 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Free, ovo je jako ružno. Ja samo primećujem da je hrvatsko kameleonstvo ispalo mudrije od naše doslednosti, ako je ono bila neka doslednost.

No, ako misliš da mi nije mesto u Srbiji - dođi i isteraj me. Adresu ćeš dobiti na pp.


niko iz srbije tebe nece terati, jer nije u tradiciji srb(nb: ijanac, da ne bude nesporazuma)a da bilo koga isteruju.

naprotiv, u tradiciji im je da im uteruju.

e a kad uterani nadju za shodno da trube kako su oni koji su vas proterali mnogo pametniji od srbijanaca koji su vas primili, onda samo mogu da se slozim i kazem da si 200% u pravu.

omega68 omega68 14:51 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

ovaj predlog za oduzimanje autorske. Smisao je, pretpostavljam, da se platforma očisti od bezvrednih sadržaja i da prostor pravim autorima, poput tebe da se razmahnu?
Možda bi dobra ideja bila i jedan pp urednici, ako već nisi

Ajde sad, bilo šta je bilo, da lepo prizna onaj koji(a) je mene prijavio(la) pa mi oduzelo autorsku.
Samo, kako se događaji razvijaju na B92, sve mi je izglednije da će neki novi urednik(ca) na kolenima i sa neskriveniom skušenošću u glasu da me zamoli da se vratim.
Da im oprostim se podrazumeva
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:51 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

...
cane cane 14:53 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Рецимо, Бановао, је Алселонеа.
Теби би да протера, њега је већ.


bahat. a uz to i anoniman.

jel ce jos nekom da ga protera?

cane cane 14:58 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Братесестророђаче, сад тек иде цепање:


pa vidi se odlicno ko moze da se cepa na bulevarski humor

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:00 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Цане, издоминирао си, не мораш више!

cane cane 15:03 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Ako ćemo iskreno, ovaj zahtev je sasvim legitiman. Vi hoćete u EU, ne teramo vas da uvodite sankcije Rusiji, ali smatramo da nije u redu da iskoristite trenutno situaciju i istisnete one zemlje koje su uvele sankcije.


docim je sasvim u redu da fiat investira u zastavu kako bi se kad tad dokopao ruskog trzista...


cane cane 15:08 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Да ли свестан да твоју цитирану реченицу највише воле и цене Freehand, Будимац и тетке са блога? Замисли какво је то друштво за кафану :)


e a sto si mene zaboravio?



mariopan mariopan 15:13 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Inače i meni je Als skroz gotivan lik, to sam Friju svojevremeno i rekao, pitavši ga "što se bre toliko kačite", može da posvedoči. Al njegov blog, njegovo pravo i da banuje koga hoće, koliko god se ja ne slagao sa tim - a ne slažem se.



Meni su oba blogera baš super likovi i treba da spuste loptu, onako drugarski se ižljube i zaborave, štajebilobiloje.
cane cane 15:13 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Он није анониман.


pa nisam ni ja.



bio.
cane cane 15:18 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Цане, издоминирао си, не мораш више!


parketar, odjebi.


blogovatelj blogovatelj 16:38 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Druga vrsta banovanja je čist kukavičluk autora da se iznova suočava sa jačim od sebe.

Dakle, ti misliš da je ovo drugo u pitanju?


Kad je Tiago banovao Frija rekao sam mu da to rade samo intelektualno inferiorni, pa je onda trajno banovao i mene.
Kad Fri banuje Alsa, mislim da je intelektualno inferioran.

blogovatelj blogovatelj 16:44 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

malo nas je al' smo govna.


Jel znaš bar otprilike kolko vas je to govana?
cane cane 17:48 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Jel znaš bar otprilike kolko vas je to govana?


sto pitas mene? pitaj predatora.
predatortz predatortz 17:52 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

cane
Free, ovo je jako ružno. Ja samo primećujem da je hrvatsko kameleonstvo ispalo mudrije od naše doslednosti, ako je ono bila neka doslednost.

No, ako misliš da mi nije mesto u Srbiji - dođi i isteraj me. Adresu ćeš dobiti na pp.


niko iz srbije tebe nece terati, jer nije u tradiciji srb(nb: ijanac, da ne bude nesporazuma)a da bilo koga isteruju.

naprotiv, u tradiciji im je da im uteruju.

e a kad uterani nadju za shodno da trube kako su oni koji su vas proterali mnogo pametniji od srbijanaca koji su vas primili, onda samo mogu da se slozim i kazem da si 200% u pravu.



Brat Cane, mene nije niko proterao. Ja sam ovde došao '96., dakle nakon svih ratova u BiH i Hrvatskoj. Drugo, niko me ovde nije primio, pa ni ti tvoji srbijanci. Šta znači to primio? Ja sam iskoristio svoje pravo da tražim i dobijem državljenstvo Republike Srbije. Dalje, nikakvi vi mene niti ste primali, niti vas je ko pitao hoćete li da me primite. Stvar je prosta:
Republika Srbija ima svoje zakone, ja sam služeći se njima postao njen državljanin.
Šta o tome misli neki Cane, ko kome uteruje, da ti pravo kažem - boli me qrac!
Dobijanjem državljanstva postao sam glasač sa pravom da komentarišem politički život Srbije. To, izgleda, tebe žulja.


predatortz predatortz 17:55 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

cane
Jel znaš bar otprilike kolko vas je to govana?


sto pitas mene? pitaj predatora.


A gde sam to ja pominjao govna?
Ti imaš podvojenu ličnost:
Prvo pitaš ko smo to mi, pa onda kažeš mi smo govna?
Ako ne znaš ko smo, odakle znaš da smo govna?
A ja sam, u komentaru koji si pokušao da banalizuješ, mislio , na stidim se da to kažem, na Srbe. Sve u regionu, koliko nas god ima. I želja mi je da što bezbolnije prođemo u ovom sukobu velikih igrača.
Neki problem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:32 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Mi iz četničkih porodica smo, tradicionalno, prozapadno nastrojeni.


Prodemokatski je tačniji termin.
Tada, u vreme četničkog poraza, se moglo to zvati i prozapadnim jer su tad prozapadno i prodemokratsko bili sinonimi, sada to više nisu, pa je tačniji termin prodemokratski.
Sada je termin prodemokratski sve bliže terminu proruski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Правда за Алселонеа!


П.Н.
Не, неће га одбановати.



Nemoj da se naljutiš Brajoviću, ali sve mi se nekako čini da ti to ni ne želiš.
Tebi je više stalo da pokažeš kako je Fri ovakav ili onakav nego da se Alsu skine ban, čak ti više paše da ga ne odbanuje.

Bez veze je što je banovan, Als to sigurno ne zaslužuje, siguran sam, iako ne znam konkretan razlog, da kod ovog banovanja ima onih elemenata nemoći da se parira pa se poteže za egzekucijom jačeg.
To Friju ne služi na čast, ali ima pravo na to.
Ubeđivati ga, nagovarati, odbanuj ga, odbanuj ga, je besmisleno.
Njegova odluka je da ga banuje, ostali na osnovu tog čina neka donose svoje zaključke i to je to.
cane cane 19:25 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Drugo, niko me ovde nije primio, pa ni ti tvoji srbijanci. Šta znači to primio? Ja sam iskoristio svoje pravo da tražim i dobijem državljenstvo Republike Srbije.


primila te je drzava srbija, koju cine njeni drzavljani. posto su srbijanci sirokogrudi, usvojili su zakon koji je omogucio predatorima i njemu slicnima da podnesu zahtev za prijem u drzavljanstvo srbije


Šta znači to primio?


evo sad sam ti objasnio.

Ja sam iskoristio svoje pravo da tražim i dobijem državljenstvo Republike Srbije.


pa da znas i da jesi. samo to pravo ti nije dao derikonja savo, nego drzavljani srbije.

Stvar je prosta:
Republika Srbija ima svoje zakone, ja sam služeći se njima postao njen državljanin.


naravno. a otkud joj ti zakoni? pali sa neba? od boga? od nekog treceg?


Šta o tome misli neki Cane, ko kome uteruje, da ti pravo kažem - boli me qrac!


i mene zabole sto neki predator misli da je srbija saka jada. zabole me, sve dok taj predator ne pocne da napada.

Dobijanjem državljanstva postao sam glasač sa pravom da komentarišem politički život Srbije. To, izgleda, tebe žulja.


ni najmanje. imas sva prava kao i ja. samo mi kazi da li si prijavljen za lokalne izbore i u srpskoj, ili samo u srbiji?

jel si kola registrovao u srpskoj, ili srbiji?

vidis, ja nemam pravo da glasam u srpskoj. niti da vozim kola sa njihovim tablicama.

jednaki smo, kazes?

ali sve je ovo imputirano, i uopste ne ide u dobrom smeru. ni najmanje mi nije namera da nekom spocitavam poreklo i pravo na drzavljanstvo. medjutim, ako taj neko pocne da prica kako su 'srbijanci' saka jada (ne znam gde sebe svrstava doduse, -- toliko o podvojenoj licnosti) a hrvati mnogo pametniji u odnosu na njih, onda je postavljeno pitanje sasvim na mestu.
cane cane 19:28 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

A ja sam, u komentaru koji si pokušao da banalizuješ, mislio , na stidim se da to kažem, na Srbe. Sve u regionu, koliko nas god ima. I želja mi je da što bezbolnije prođemo u ovom sukobu velikih igrača.
Neki problem?


ne, ali me zanima otkud tolika dusebriznost za srbe odjednom, pogotove one u bosni i hrvatskoj.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:31 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

hoochie coochie man
Nemoj da se naljutiš Brajoviću, ali sve mi se nekako čini da ti to ni ne želiš.
Tebi je više stalo da pokažeš kako je Fri ovakav ili onakav nego da se Alsu skine ban, čak ti više paše da ga ne odbanuje.

Наравно да си у праву.
Алселонеова слобода мени је споредан циљ.
Главни -- да покажем ко је ко.
А неће се Фри променити, све и да одбанује Алсеа.
Остаће онакав какав је одувек био. Само што се сада то јасније види.

Иначе, дијагноза ти је у потпуности тачна.

П.Н.
А што бих се љутио: ниси био непристојан, ниси ме вређао, ниси лагао. Само си, можда, рекао нешто што не иде баш мени у прилог? С тим можемо до вечности и назад, немам проблема.
predatortz predatortz 19:32 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

ali sve je ovo imputirano, i uopste ne ide u dobrom smeru. ni najmanje mi nije namera da nekom spocitavam poreklo i pravo na drzavljanstvo. medjutim, ako taj neko pocne da prica kako su 'srbijanci' saka jada (ne znam gde sebe svrstava doduse, -- toliko o podvojenoj licnosti) a hrvati mnogo pametniji u odnosu na njih, onda je postavljeno pitanje sasvim na mestu.


Ti si samo izvukao pogrešan zaključak. Niti rekoh da su Srbijanci šaka jada ( termin Srbijanac ne koristim, jer sam skužio da vas ovde iz nekog razloga vređa), niti rekoh da su Hrvati pametniji. Rekoh da smo mi Srbi šaka jada u odnosu na ove koji se sad nadjebavaju. I da tu šaku jada treba sačuvati, koliko je to moguće. Pa i davanjem dupeta, a ulazak u NATO bi to bio, ne sporim
Rekoh samo da su Hrvati u povoljnijem položaju, da im se kameleonstvo isplatilo ( a nije im prvi put da im se isplati ), da je u današnje vreme izgleda bolje biti kameleon nego biti dosledan.
Gde sebe svrstavam? Sam si odgovorio. I ovde i u Rep. Srpskoj. Za mene tu ne postoji granica.
freehand freehand 19:35 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

da je u današnje vreme izgleda bolje biti kameleon nego biti dosledan.

Možeš li ti da budeš kameleon?
predatortz predatortz 19:40 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

freehand
da je u današnje vreme izgleda bolje biti kameleon nego biti dosledan.

Možeš li ti da budeš kameleon?


Otac sam. Sitna su mi deca. Da nije njih, ne bih morao. Imam li pravo da njih ugrožavam jer bih da se malo kurčim?
freehand freehand 19:43 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

predatortz
freehand
da je u današnje vreme izgleda bolje biti kameleon nego biti dosledan.

Možeš li ti da budeš kameleon?


Otac sam. Sitna su mi deca. Da nije njih, ne bih morao. Imam li pravo da njih ugrožavam jer bih da se malo kurčim?

Ne znam šta je za tebe "malo kurčenje". Jel 27. mart malo kurčenje?
Al dobro pazi: to baštine i komunisti i prozapadni četnici, i druga Srbija vazda spremna da se preda i oni što misle na sitnu decu.
cane cane 19:43 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Otac sam. Sitna su mi deca. Da nije njih, ne bih morao. Imam li pravo da njih ugrožavam jer bih da se malo kurčim?



zasto onda nisi uzeo drzavljanstvo hrvatske? ne bi li onda bili zasticeniji?
milojep milojep 19:44 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

I da tu šaku jada treba sačuvati, koliko je to moguće. Pa i davanjem dupeta, a ulazak u NATO bi to bio, ne sporim


Prvo bi ipak trebalo definisati za šta se dupe daje? Jer osim dupeta slabo nam je šta ostalo!
predatortz predatortz 19:47 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

cane
Otac sam. Sitna su mi deca. Da nije njih, ne bih morao. Imam li pravo da njih ugrožavam jer bih da se malo kurčim?



zasto onda nisi uzeo drzavljanstvo hrvatske? ne bi li onda bili zasticeniji?


Ti mene stvarno zajebavaš... Šta je loše u tome što ja pozivam na to da se uvaži trenutna realnost. Treba li dati Hrvatima, Šiptarima, Muslimanima priliku koju priželjkuju? A to je Srbija i Srpska na 'izvolite'.
cane cane 19:56 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Ti mene stvarno zajebavaš... Šta je loše u tome što ja pozivam na to da se uvaži trenutna realnost. Treba li dati Hrvatima, Šiptarima, Muslimanima priliku koju priželjkuju? A to je Srbija i Srpska na 'izvolite'.


sto istu takvu realnost nisi uvazavao 1992?
gedza.73 gedza.73 20:02 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Cane, mani se Predatora.
Nije on Karagaća ili Dragec pa da brani Hrvatsku.
Čovek je samo pragmatičan.

Ovo je tako tanka linija na kojoj možemo da zglajznemo i da najebemo samo ako se kuropecamo previše.

Ili da nam neko zapamti pa da nam vrati u budućnosti.
A i onako smo poligon za pokazivanje kako prolaze drčni, čak i kad su u pravu ali nisu na 'pravoj' strani.
predatortz predatortz 20:04 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

cane
Ti mene stvarno zajebavaš... Šta je loše u tome što ja pozivam na to da se uvaži trenutna realnost. Treba li dati Hrvatima, Šiptarima, Muslimanima priliku koju priželjkuju? A to je Srbija i Srpska na 'izvolite'.


sto istu takvu realnost nisi uvazavao 1992?


Zato što nije bila takva. Ne zaboravi da je svet boleo qrac za Bosnu sve do američkih izbora. A onda su napravili, obrni-okreni, fer podelu. Nas 31% sa popisa iz '91. je dobilo 49% teritorije sa atributima državnosti na toj teritoriji.
Suludo je bilo očekivati da će Ameri, Nemci, pa i Rusi ( nikako ne zaboravi da su i oni priznali BiH ) povući svoja priznanja. Ali, nisu nas puno ni dirali, niti su nas pomeli sa scene '95. - a mogli su. Umesto toga smo dobili nešto manje od nezavisnosti, ali nas niko ne sprečava da radimo u tom pravcu. Sad imamo šta da tražimo, postoje neki ugovori koji kažu da postoji neka RS.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije



А што бих се љутио: ниси био непристојан, ниси ме вређао, ниси лагао. Само си, можда, рекао нешто што не иде баш мени у прилог? С тим можемо до вечности и назад, немам проблема.


svaka čast.


Otac sam. Sitna su mi deca. Da nije njih, ne bih morao.


A nije li upravo to razlog da se ne bude?
Zamili tatu kameleona u očima njegove dece.
predatortz predatortz 20:13 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije


A nije li upravo to razlog da se ne bude?
Zamili tatu kameleona u očima njegove dece.


A šta ti predlažeš? Da budemo pešaci u prvom ešalonu koje će KGB palkovnik žrtvovati na samom otvaranju partije šaha?
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:18 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

zezate vi Predatora i kameleonstva, a još jednom da podsetim, da je kompletan srpski patriotski pokret decenijama živeo pod kišobranom NATO pakta. Ne bratske Rusije, nego mrskog NATO pakta. Pa vi kako `oćete. Ništa Kuba. Severna Koreja, ništa ni Arapi, ništa majka pravoslavna Rusija - NATO pakt bato.
freehand freehand 20:19 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

predatortz

A nije li upravo to razlog da se ne bude?
Zamili tatu kameleona u očima njegove dece.


A šta ti predlažeš? Da budemo pešaci u prvom ešalonu koje će KGB palkovnik žrtvovati na samom otvaranju partije šaha?

Jesi li čitao "Seobe", Predatore?
freehand freehand 20:21 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

uros_vozdovac
zezate vi Predatora i kameleonstva, a još jednom da podsetim, da je kompletan srpski patriotski pokret decenijama živeo pod kišobranom NATO pakta. Ne bratske Rusije, nego mrskog NATO pakta. Pa vi kako `oćete. Ništa Kuba. Severna Koreja, ništa ni Arapi, ništa majka pravoslavna Rusija - NATO pakt bato.

Ja nisam čuo za tako nešto. Znam za period saradnje od '47 do sredine pedesetih dok Tito nije otoplio odnose sa Hruščovom, pa onda još u nekoliko kratkih perioda.
Ti znaš nešto drugo? Kad je to Jugoslavija bila pod NATO kišobranom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

A šta ti predlažeš? Da budemo pešaci u prvom ešalonu koje će KGB palkovnik žrtvovati na samom otvaranju partije šaha?


Aha, i pride da se makar jedan vod vojnika samospali kao dokaz odanosti majci Rusiji.

Daj pred ne zajebavaj, kakva pešadija.

Šta bi konkretno značilo to što ti zagovaraš, priključenje NATO?
Značilo bi ostajanje bez najdirektnijih saveznika u Savetu bezbednosti npr. Jedini ko je na našoj strani su Kina i Rusija, priključenjem NATOu bi ostali bez tih saveznika.
Da li postoji država u svetu koja bi sebi tako šta dopustila?
To bismo izgubili, a šta bi dobili tim priključenjem, koji bi se to srpski državni interes zaštitio time, od koga bi to nas NATO zaštitio?

Tvoja logika da je bolje biti na strani NATO u slučaju neke velike svetske žurke još manje drži vodu.
Ako ikad do te žurke i dođe nema te pametne glave koja unapred zna kako će se voditi a još manje kako će se završiti.
Dakle ne znamo šta će se desiti u tom slučaju, nemamo razloga da u ovim okolnostima budemo na toj starni, a ti ipak predlažeš kameleonstvo.
Čemu? (što bi rekao Vladimir:)
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:29 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

freehand
uros_vozdovac
zezate vi Predatora i kameleonstva, a još jednom da podsetim, da je kompletan srpski patriotski pokret decenijama živeo pod kišobranom NATO pakta. Ne bratske Rusije, nego mrskog NATO pakta. Pa vi kako `oćete. Ništa Kuba. Severna Koreja, ništa ni Arapi, ništa majka pravoslavna Rusija - NATO pakt bato.

Ja nisam čuo za tako nešto. Znam za period saradnje od '47 do sredine pedesetih dok Tito nije otoplio odnose sa Hruščovom, pa onda još u nekoliko kratkih perioda.
Ti znaš nešto drugo? Kad je to Jugoslavija bila pod NATO kišobranom?


Da, to je onda pitanje šta podrazumevaš pod patriotskim pokretom, koja tačno organizacija. Ali činjenica da je ogromna većina organizacija delovala u državama koje su članice NATO, dočim ni jedna u Rusiji. Nakon II rata mislim.
predatortz predatortz 20:29 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Značilo bi ostajanje bez najdirektnijih saveznika u Savetu bezbednosti npr. Jedini ko je na našoj strani su Kina i Rusija, priključenjem NATOu bi ostali bez tih saveznika.


Saveznika za šta? Za Kosovo?

Tvoja logika da je bolje biti na strani NATO u slučaju neke velike svetske žuke još manje drži vodu.
Ako ikad do te žurke i dođe nema te pametne glave koja unapred zna kako će se voditi a još manje kako će se završiti.


Ali se može naslutiti kako bi, na samom početku, prošla neutralna ili proruska Srbija.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:37 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

predatortz
Značilo bi ostajanje bez najdirektnijih saveznika u Savetu bezbednosti npr. Jedini ko je na našoj strani su Kina i Rusija, priključenjem NATOu bi ostali bez tih saveznika.


Saveznika za šta? Za Kosovo?

Tvoja logika da je bolje biti na strani NATO u slučaju neke velike svetske žuke još manje drži vodu.
Ako ikad do te žurke i dođe nema te pametne glave koja unapred zna kako će se voditi a još manje kako će se završiti.


Ali se može naslutiti kako bi, na samom početku, prošla neutralna ili proruska Srbija.

Danke dojčland je demonstracija ulizičkog mentaliteta jedne nacije, a Happy Birthday mr Putin (na službenom jeziku NATO pakta) je patriotski čin koji podvlači bratstvo dva velika naroda.

Pa hajd ti razumi...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Saveznika za šta? Za Kosovo?


Pa i za Kosovo.
Zašto misliš da je ta priča zauvek završena u bilo kom smeru, i u smeru proširivanja Kosova na Bujanovac i dalje, ali i u smeru skraćivanja Kosova za sever.
Kolike su šanse da Srbija ikad postane toliko važna i omiljena u NATO paktu i na "zapadu" da njeni interesi budu štićeni na uštrb interesa drugih?
Ja mislim mali.

Kažeš da bi Ameri hteli samo srpsku zastavu na svojoj strani, a Rusi srpsku pešadiju.
Na osnovu čega si siguran da bi Ameri i Englez mobilisali po Americi i Engleskoj i slali svoje da ginu, a Rusi slali tuđe?
Ameri i Englezi radije žrtvuju svoje građane nego Rusi svoje?
Nije to do sad tako bilo, upravo suprotno.
A ti na osnovu nečega misliš da se to promenilo.


freehand freehand 20:42 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

uros_vozdovac
predatortz
Značilo bi ostajanje bez najdirektnijih saveznika u Savetu bezbednosti npr. Jedini ko je na našoj strani su Kina i Rusija, priključenjem NATOu bi ostali bez tih saveznika.


Saveznika za šta? Za Kosovo?

Tvoja logika da je bolje biti na strani NATO u slučaju neke velike svetske žuke još manje drži vodu.
Ako ikad do te žurke i dođe nema te pametne glave koja unapred zna kako će se voditi a još manje kako će se završiti.


Ali se može naslutiti kako bi, na samom početku, prošla neutralna ili proruska Srbija.

Danke dojčland je demonstracija ulizičkog mentaliteta jedne nacije, a Happy Birthday mr Putin (na službenom jeziku NATO pakta) je patriotski čin koji podvlači bratstvo dva velika naroda.

Pa hajd ti razumi...

Danke dojčland je bio službeni stav jedne države. Rođendanska pesma Putinu je budalaština ocvale dame željne još malo medijske pažnje.
Nego - jes ti to opet drugosrbijanac?
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:45 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

freehand

Danke dojčkland je bio službeni stav jedne države. Rođendanska pesma Putinu je budalaština ocvale dame željne još malo medijske pažnje.
nego - jes ti to opet drugosrbijanac?


Dobro veče.
Ja ti moj Free na svaku tvoju fioku pristajem, stavi me di poželiš, ali te molim jednu stvar. Odvoj me od vlasničkog softvera, ostalo burazueru može. Kad je jedan Bane Kuzmanović moga da demonstrira protiv azilanata mogu i ja u bilo koju fioku.

EDIT: pomeranja praznika sa 20. oktobra na 16. ili koji već samo zato jer je Putinu 20. zauzet je službeni stav jedne države.
predatortz predatortz 20:45 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Kažeš da bi Ameri hteli samo srpsku zastavu na svojoj strani, a Rusi srpsku pešadiju.
Na osnovu čega si siguran da bi Ameri i Englez mobilisali po Americi i Engleskoj i slali svoje da ginu, a Rusi slali tuđe?
Ameri i Englezi radije žrtvuju svoje građane nego Rusi svoje?
Nije to do sad tako bilo, upravo suprotno.
A ti na osnovu nečega misliš da se to promenilo.



Ne razumemo se najbolje. Prosto, Rusi ne bi stigli da nam pomognu. Prvi udar, ukoliko bi mi bili kontra NATO-u, bi po nas bio poguban. Rusi tu ne bi mogli ništa da učine, odnosno da taj udar zaustave i amortizuju.

Potom, naša vojna neutralnost, koju smo samo mi proklamovali je smešna stvar. Zašto misliš da bi je Šiptari poštovali? Zašto misliš da Sandžak ne bi odmah pohrlio Bosni? Sever Vojvodine...

A ako Ruje izbiju na Dunav? Ćurak naopako! Skidaj kokardu i meći petokraku!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:47 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

predo mnogo me nerviras :)
cek da dodjeem kuci kuxkam na telefonu
predatortz predatortz 20:49 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

vrabac_u_steni
predo mnogo me nerviras :)
cek da dodjeem kuci kuxkam na telefonu


Dobro, braćo...
Gde god vi, ja ću sa vama.
Neće nam biti prvi put da najebemo.
Protiv vas ne mogu.
freehand freehand 20:51 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Ja ti moj Free na svaku tvoju fioku pristajem, stavi me di poželiš, ali te molim jednu stvar. Odvoj me od vlasničkog softvera, ostalo burazueru može. Kad je jedan Bane Kuzmanović moga da demonstrira protiv azilanata mogu i ja u bilo koju fioku.

Ne znam za Baneta Kuzmanovića, on nije bloger - mada je čitavo to sranje žsstoka bruka, prvo za te ljude pa ond aza stranke pa za čitav grad.
Ali za tebe znam ponešto, na osnovu javno iznetih stavova.
No da se manemo sad tog peckanja, rekoh ti kakva je razlika između Danke Dojčland i pesmice velikom Vljadimiru. To, naravno, nije teško skapirati ni bez objašnjavanja jer je očigledno ko krmelj u oku, sem ako ti je namera da stvar predstaviš drugačije. A tek je to onda interesantno.
cane cane 20:52 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije


a Happy Birthday mr Putin (na službenom jeziku NATO pakta) je patriotski čin koji podvlači bratstvo dva velika naroda.


jel sam ja nesto pomesao, ili ste svi jeli bunike pa ne kapirate da je neuspeli pokusaj da se bude duhovit i ismeje putin koji su smislili ovi mentoli iz bulevara?



cane cane 20:53 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Cane, mani se Predatora.
Nije on Karagaća ili Dragec pa da brani Hrvatsku.
Čovek je samo pragmatičan.




ok, ali ipak previse za moj ukus.
freehand freehand 20:54 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

cane
Cane, mani se Predatora.
Nije on Karagaća ili Dragec pa da brani Hrvatsku.
Čovek je samo pragmatičan.




ok, ali ipak previse za moj ukus.

Jeste, i vrati Brajoviću blog!
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:55 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

cane

a Happy Birthday mr Putin (na službenom jeziku NATO pakta) je patriotski čin koji podvlači bratstvo dva velika naroda.


jel sam ja nesto pomesao, ili ste svi jeli bunike pa ne kapirate da je neuspeli pokusaj da se bude duhovit i ismeje putin koji su smislili ovi mentoli iz bulevara?




Nemam pojma ja čuo na radiju u kolima, jutros na B92
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Ne razumemo se najbolje. Prosto, Rusi ne bi stigli da nam pomognu. Prvi udar, ukoliko bi mi bili kontra NATO-u, bi po nas bio poguban.


Ako se radi o početku velike fešte teško je, rekoh već, i pretpostaviti kako bi taj početak izgledao. Da li baš udarom na Srbiju da bi se tako krenulo na Rusiju.

A ako se radi o Srbiji kao glavnoj meti, to onda znači da zapad ili neki njihovi saveznici (Hrvati, Albanci, muslimani) imaju nekih interesa da naudi Srbiji. A ako ih ima, hoće li učlanjenjem Srbije u NATO oni od tih interesa odustati, tj, ono pitanje iz prošlog komentara, hoće li Srbija postati omiljena članica čiji će interesi biti stavljeni ispred hrvatskih, albanskih, muslimanskih, ili ispred interesa same alijanse?
Teško.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:58 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

freehand
Ja ti moj Free na svaku tvoju fioku pristajem, stavi me di poželiš, ali te molim jednu stvar. Odvoj me od vlasničkog softvera, ostalo burazueru može. Kad je jedan Bane Kuzmanović moga da demonstrira protiv azilanata mogu i ja u bilo koju fioku.

Ne znam za Baneta Kuzmanovića, on nije bloger - mada je čitavo to sranje žsstoka bruka, prvo za te ljude pa ond aza stranke pa za čitav grad.
Ali za tebe znam ponešto, na osnovu javno iznetih stavova.
No da se manemo sad tog peckanja, rekoh ti kakva je razlika između Danke Dojčland i pesmice velikom Vljadimiru. To, naravno, nije teško skapirati ni bez objašnjavanja jer je očigledno ko krmelj u oku, sem ako ti je namera da stvar predstaviš drugačije. A tek je to onda interesantno.


Pa vidi, ako se neki moj javni stav da poistovetiti sa vlastima, pa jbg, dešava se i pametnijima di neće i meni, de mi ili javno ili na pp šibni da ideme klečim na kukuruzu jer sam bio budala
cane cane 21:00 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Zato što nije bila takva. Ne zaboravi da je svet boleo qrac za Bosnu sve do američkih izbora. A onda su napravili, obrni-okreni, fer podelu. Nas 31% sa popisa iz '91. je dobilo 49% teritorije sa atributima državnosti na toj teritoriji.
Suludo je bilo očekivati da će Ameri, Nemci, pa i Rusi ( nikako ne zaboravi da su i oni priznali BiH ) povući svoja priznanja. Ali, nisu nas puno ni dirali, niti su nas pomeli sa scene '95. - a mogli su. Umesto toga smo dobili nešto manje od nezavisnosti, ali nas niko ne sprečava da radimo u tom pravcu. Sad imamo šta da tražimo, postoje neki ugovori koji kažu da postoji neka RS.


lepo ne znam sta da ti odgovorim na ovo.

priznajem.



totalno brajovicevski. kad su albanci proterani oni su zrtve, kad su srbi iz krajine proterani to je zato sto su bahati.

naravno da nije ista realnost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Nemam pojma ja čuo na radiju u kolima, jutros na B92


Šta si bre čuo? :)
dajte neki link, vidim pričate o nečem, a ja pojma nemam ko mu je čestitao rođendan.
Možda oni niški bajkeri :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:00 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

freehand
rekoh ti kakva je razlika između Danke Dojčland i pesmice velikom Vljadimiru. To, naravno, nije teško skapirati ni bez objašnjavanja jer je očigledno ko krmelj u oku, sem ako ti je namera da stvar predstaviš drugačije. A tek je to onda interesantno.


meni te dve pesmice obe smrde na ulizice, e sad što je ova na engleskom daje tu divnu ironiju, istu kao onom vođi zilota ruskih koji na autu ponosno nosi nalepnicu street racer
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:02 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

hoochie coochie man
Nemam pojma ja čuo na radiju u kolima, jutros na B92


Šta si bre čuo? :)
dajte neki link, vidim pričate o nečem, a ja pojma nemam ko mu je čestitao rođendan.
Možda oni niški bajkeri :)


Suzana Mančić peva Putinu "Happy Birthday Mister President" na engleskom, pa nastavi da parla na ruskom. Čuo sam svojim ušima

Evo ga i link Klik
predatortz predatortz 21:03 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

totalno brajovicevski. kad su albanci proterani oni su zrtve, kad su srbi iz krajine proterani to je zato sto su bahati.


Ja to nikad i nigde nisam rekao. Albancima je trebalo dati po pičci davno pre '98. i '99. , a u davanju po pičci Hrvatima sam lično učestvovao, kao i Alijinim džihadlijama.
Prema tome, molim te, da mi takve stavove ne mećeš u usta.
cane cane 21:04 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Jeste, i vrati Brajoviću blog!



freehand freehand 21:04 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

uros_vozdovac
freehand
rekoh ti kakva je razlika između Danke Dojčland i pesmice velikom Vljadimiru. To, naravno, nije teško skapirati ni bez objašnjavanja jer je očigledno ko krmelj u oku, sem ako ti je namera da stvar predstaviš drugačije. A tek je to onda interesantno.


meni te dve pesmice obe smrde na ulizice, e sad što je ova na engleskom daje tu divnu ironiju, istu kao onom vođi zilota ruskih koji na autu ponosno nosi nalepnicu street racer

Šta je tebi Srđan Pajić? Isti rezon, isti vokabular, isti metod... Zadivljujuće.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:07 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

freehand
uros_vozdovac
freehand
rekoh ti kakva je razlika između Danke Dojčland i pesmice velikom Vljadimiru. To, naravno, nije teško skapirati ni bez objašnjavanja jer je očigledno ko krmelj u oku, sem ako ti je namera da stvar predstaviš drugačije. A tek je to onda interesantno.


meni te dve pesmice obe smrde na ulizice, e sad što je ova na engleskom daje tu divnu ironiju, istu kao onom vođi zilota ruskih koji na autu ponosno nosi nalepnicu street racer

Šta je tebi Srđan Pajić? Isti rezon, isti vokabular, isti metod... Zadivljujuće.

Ništa brate Srđan je divan pametan bloger, za puno poštovanje, elokventan, ma ne mogu da ga nahvalim...
freehand freehand 21:08 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

uros_vozdovac
freehand
uros_vozdovac
freehand
rekoh ti kakva je razlika između Danke Dojčland i pesmice velikom Vljadimiru. To, naravno, nije teško skapirati ni bez objašnjavanja jer je očigledno ko krmelj u oku, sem ako ti je namera da stvar predstaviš drugačije. A tek je to onda interesantno.


meni te dve pesmice obe smrde na ulizice, e sad što je ova na engleskom daje tu divnu ironiju, istu kao onom vođi zilota ruskih koji na autu ponosno nosi nalepnicu street racer

Šta je tebi Srđan Pajić? Isti rezon, isti vokabular, isti metod... Zadivljujuće.

Ništa brate Srđan je divan pametan bloger, za puno poštovanje, elokventan, ma ne mogu da ga nahvalim...

Eto, znao sam da ima toliko neverovatnih istosti!
P.S. Odličan si; nisi pao u fras, duhovit si. Cenim to.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Evo ga i link Klik


Fala

Jbt ni meni ovo ne liči na zajebavanje, ona je izgleda ozbiljna budala.
hajkula1 hajkula1 21:22 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

mariopan
Inače i meni je Als skroz gotivan lik, to sam Friju svojevremeno i rekao, pitavši ga "što se bre toliko kačite", može da posvedoči. Al njegov blog, njegovo pravo i da banuje koga hoće, koliko god se ja ne slagao sa tim - a ne slažem se.



Meni su oba blogera baš super likovi i treba da spuste loptu, onako drugarski se ižljube i zaborave, štajebilobiloje.



Pravda za Alsa

Free, šta vam bi?
emsiemsi emsiemsi 21:52 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

uros_vozdovac
zezate vi Predatora i kameleonstva, a još jednom da podsetim, da je kompletan srpski patriotski pokret decenijama živeo pod kišobranom NATO pakta. Ne bratske Rusije, nego mrskog NATO pakta. Pa vi kako `oćete. Ništa Kuba. Severna Koreja, ništa ni Arapi, ništa majka pravoslavna Rusija - NATO pakt bato.

Да простиш на изразу --- глупости !
emsiemsi emsiemsi 21:54 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

uros_vozdovac
predatortz
Značilo bi ostajanje bez najdirektnijih saveznika u Savetu bezbednosti npr. Jedini ko je na našoj strani su Kina i Rusija, priključenjem NATOu bi ostali bez tih saveznika.


Saveznika za šta? Za Kosovo?

Tvoja logika da je bolje biti na strani NATO u slučaju neke velike svetske žuke još manje drži vodu.
Ako ikad do te žurke i dođe nema te pametne glave koja unapred zna kako će se voditi a još manje kako će se završiti.


Ali se može naslutiti kako bi, na samom početku, prošla neutralna ili proruska Srbija.

Danke dojčland je demonstracija ulizičkog mentaliteta jedne nacije, a Happy Birthday mr Putin (na službenom jeziku NATO pakta) je patriotski čin koji podvlači bratstvo dva velika naroda.

Pa hajd ti razumi...

Мислиш да је ова песма (трошне) Сузане исто што и Данке Дојчланд !?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:56 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

emsiemsi
uros_vozdovac
predatortz
Značilo bi ostajanje bez najdirektnijih saveznika u Savetu bezbednosti npr. Jedini ko je na našoj strani su Kina i Rusija, priključenjem NATOu bi ostali bez tih saveznika.


Saveznika za šta? Za Kosovo?

Tvoja logika da je bolje biti na strani NATO u slučaju neke velike svetske žuke još manje drži vodu.
Ako ikad do te žurke i dođe nema te pametne glave koja unapred zna kako će se voditi a još manje kako će se završiti.


Ali se može naslutiti kako bi, na samom početku, prošla neutralna ili proruska Srbija.

Danke dojčland je demonstracija ulizičkog mentaliteta jedne nacije, a Happy Birthday mr Putin (na službenom jeziku NATO pakta) je patriotski čin koji podvlači bratstvo dva velika naroda.

Pa hajd ti razumi...

Мислиш да је ова песма (трошне) Сузане исто што и Данке Дојчланд !?


A tebi je bolja?! Samo zato što je na engleskom?!
bubamarac bubamarac 22:07 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

@Predatortz
Mislim na hrvatski recept:
Pobediti i na početku i na kraju rata.

Sto ti je ovo trebalo, zemljace?
predatortz predatortz 22:11 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

bubamarac
@Predatortz
Mislim na hrvatski recept:
Pobediti i na početku i na kraju rata.

Sto ti je ovo trebalo, zemljace?


Pokušao sam da budem racionalan.
A onda su svi počeli da me karaju!

Mislim da ste svi shvatili suštinu, samo nećete da to priznate. Ja vas razumem. Ni meni se ne dopada to šta zastupam. Ali je manje zlo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:15 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Suzana Mančić peva Putinu "Happy Birthday Mister President" na engleskom, pa nastavi da parla na ruskom. Čuo sam svojim ušima

Evo ga i link Klik

,da nisam kliknuo,ne bih verovao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:15 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

predatortz
bubamarac
@Predatortz
Mislim na hrvatski recept:
Pobediti i na početku i na kraju rata.

Sto ti je ovo trebalo, zemljace?


Pokušao sam da budem racionalan.
A onda su svi počeli da me karaju!

Mislim da ste svi shvatili suštinu, samo nećete da to priznate. Ja vas razumem. Ni meni se ne dopada to šta zastupam. Ali je manje zlo.


ček evo me, samo par minuta :)
milojep milojep 22:18 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Pokušao sam da budem racionalan.





vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:37 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

vrabac_u_steni
predatortz
bubamarac
@Predatortz
Mislim na hrvatski recept:
Pobediti i na početku i na kraju rata.

Sto ti je ovo trebalo, zemljace?


Pokušao sam da budem racionalan.
A onda su svi počeli da me karaju!

Mislim da ste svi shvatili suštinu, samo nećete da to priznate. Ja vas razumem. Ni meni se ne dopada to šta zastupam. Ali je manje zlo.


ček evo me, samo par minuta :)


elem, razmišljao sam šta di ti kažem, ali ispričaću ti sledeću priču.

sećaš se kad je bilo ono lomljenje ok rezolucije u UN 2010?
vidiš, svestan te situacije, i koliko su nam muda u procepu, a opet sada već otac i razmišljajući na drugačiji način nego ranije, sa mnogo više odgovornosti, bio sam prilično kolebljiv šta treba uraditi. dakle, nije bio problem u tome šta ja intimno mislim i osećam, već jebiga aj pogledaj oko sebe, šta i kako.

elem, šta ćeš u takvoj situaciji, ja pričam sa ženom. i izložim ja njoj sve to, i to kako treba da mislimo na egzistenciju, i kako ovi imaju milion načina da nas pritisnu, dotaknemo se i RS kako će ona prva biti na udaru (udar ne mora biti samo vojni, jelte) i tako dalje.
sećam, pošto je bilo leto, sedeli smo na terasi i dosta dugo smo pričali. i kaže na kraju ona, ne, ne treba na ovo pristati. ja kažem, da, ok i ja to mislim, ali ono jedno dete, daće bog još koje, egzistencija, dalje urušavanje zemlje itd.

ona kaže, preživećemo, nekako ćemo preživeti, jebiga, snaćićemo se, ali ovo se ne potpisuje.
a ona dobro zna šta je rat, otac joj baš kao i ti bio 4 godine vojnik VRS, izbegli sve im popalili, popljačkali. a porodično ima ima i iskustvo ww2.

pri tome, nije inače sklona nekim beskompromisnim stavovima (iako je iz ljute kraj'ne ) nit je sad neki ultranacionalista. ali je eto u tom momentu smatrala da se na nek stvari jednostavno ne pristaje, a nije da nije svojim leđima osetila težinu takvih izbora.
eto.
omega68 omega68 22:40 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Mislim da ste svi shvatili suštinu, samo nećete da to priznate. Ja vas razumem. Ni meni se ne dopada to šta zastupam. Ali je manje zlo

Вид', ба, геополитике!
Можда смо то могли да схватимо крајем деведесетих.Данас није све тако црно иако делује да је црње од циганске п$чке.
А на којој страни ће бити Манџури ( Маџари )?
Чак и ја као неко ко у свему види дугу руку ватикана не верујем да ће северни суседи бити против Руса и Кинеза.
А кажеш да ће Рвати и Шиптари да ударе одмах.Талијани једва чекају такав пичвајз да, са Србима ( како је то некад и планирано ) активирају поделу Далмације и ослобађање Истре.
Грците, Чокалије и србска Спарта такође цупкају да се некоме миле мајке...
И опет ће и опет ће, рекао би неки неук, ако буде среће.Али неће.
Циљ целе ове зајебанције је да се свет држи у неизвесности, да се уже затегне до пуцања, да сви људи почну да моле како Бога тако Путина и Бурек Обама да се смире, ''ево на све пристајемо само немојте да нам правите нуклеарну зиму''.
И да се ослаби Немачка која је обавила свој посао добијен од Амера да се све до Русије уситни на што више делова.
Дакле, карте су већ подељене, ревизија Јалте се одиграла прошле године у Британији на састанку Г8 када су под покровитељством Краљице Путин и Барака потписали нову поделу Европе.Видећете да ће бити фрка у Турској око тога да ли ће ове главосече да им отцепе део територије.
Цела источна Европа поново припада Русији ( уместо СССР ).Неће они излазити из НАТО ни из ЕУ ( док буде постојала ), само ће бити под ЕКОНОМСКИМ утицајем Русије.
Цела трансверзала - Грчка, Македонија, Србија, Маџарска, Словачка са Бугарском, Румунијом и Републиком Србском под утицај Русије.Ови други НЕМАЈУ пара да их и даље издржавају.Неће ни Руси.Они и Кинези ће мало да уложе и да оживе привреде тих земаља - чисто да не изумремо, много.
Албанија остаје Америма,Црна Гора нама.БИХ остаје као резерват муџахединима који ће одатле да прете Немачкој.
И то је то даме и господо.
А сад сви на своје радне задатке.
Следећи пут да спремите неке паре.
Нема више за џабе ни код
freehand freehand 22:59 08.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

ona kaže, preživećemo, nekako ćemo preživeti, jebiga, snaćićemo se, ali ovo se ne potpisuje.

Moral, načela i principi - to je kičma jednog naroda. Ako hoćeš ovo što Predator kaže - možeš da ih menjaš, a li ne smeš da ih lomiš ili baciš pod noge. I zato je izrugivanje mitu o nebeskoj Srbiji i kosovskom mitu isto ili gore od izvrtanja i zloupotrebe tih mitova.
Jasno je da se krupne istorijske odluke sudbinske za naord i državu ne donose preko kolena, ali se sigurno ne razmišlja o promeni značaka sa promenom duvanja vetra.
shkval shkval 09:55 09.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Mislim da ste svi shvatili suštinu, samo nećete da to priznate. Ja vas razumem. Ni meni se ne dopada to šta zastupam. Ali je manje zlo.


jbm li ga, ja jos uvek ne znam da li je manje zlo, napisah da kako god okrenes, dupe ti je pozadi...
ja licno ne mogu da izvagam sta je manje zlo...

kao ono kad hoces da uradis sve (pa i jako lose) da prezivis i pomognes svojoj deci, a mozda si im odmogao jer ce posle tvoje odluke da se stide...

nekada je i bolje biti da te nema, pa da se deca ponose tobom, nego da te ima, pa da te se stide...
gospodjica gospodjica 12:44 09.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

http://smilys.net/essende_smilies/smiley6833.gif
zilikaka zilikaka 20:03 12.10.2014

Re: Uz uvažavanje Rusije

Momci, vreme za TIME OUT!

Evo, od koleginice


od sveg srca.
highshalfbooze highshalfbooze 09:23 07.10.2014

Ko je prvi

Možda su ove bombe još godinu pre oslobodile Beograd.
freehand freehand 09:25 07.10.2014

Re: Ko je prvi

Možda su ove bombe još godinu pre oslobodile Beograd.

Kako misliš "godinu pre"?
Uzgred, ne znam za primer u istoriji da su bombe ikad ikoga i išta oslobodile.
highshalfbooze highshalfbooze 09:43 07.10.2014

Re: Ko je prvi

freehand
Možda su ove bombe još godinu pre oslobodile Beograd.

Kako misliš "godinu pre"?

Moja greška, mislio sam nekoliko meseci pre a napisao...

freehand
Možda su ove bombe još godinu pre oslobodile Beograd.

Kako misliš "godinu pre"?
Uzgred, ne znam za primer u istoriji da su bombe ikad ikoga i išta oslobodile.

Ni ja, tako da ne vidim ništa sporno u tome što su na proslavu pozvani oni koji su dali živote, a ne oni koji su dali bombe.
Naravno, vojna parada je apsolutno neprimerena, ali od vojvode ne treba očekivati nešto... možda ako bi navatali nekoga sa pijace da nam bude predsednik...
freehand freehand 10:08 07.10.2014

Re: Ko je prvi

Ni ja, tako da ne vidim ništa sporno u tome što su na proslavu pozvani oni koji su dali živote, a ne oni koji su dali bombe.

Parada je povod, ne suština.
U tekstu sam pokušao da dam okvir u kome se sve dešava, a dnevno stižu informacije o nezadovoljstvu EU i nekih zemalja-članica zbog neusklađenosti spoljnih politika. Sa naglaskom na sankcijama Rusiji, makar to bilo u podtekstu. I taj pritisak raste.
Uzgred, sad čuh na vestima izjavu ministra (p tempora!) Gašića kako su na proslavu pozvani i Obama i Kameron...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:19 07.10.2014

Re: Ko je prvi

Uzgred, sad čuh na vestima izjavu ministra (p tempora!) Gašića kako su na proslavu pozvani i Obama i Kameron...


sad videh

što neko reče, mogli su o istom troškom da naprave obe parade, kriza je.

zamisli, gardisti đuskaju u tangama na tenkovima a Putin i Obama u ljubavnom zagrljaju na tribinama...

pa ako u tom slučaju naše mudro rukovodstvo ne bi dobilo nobela za mir&ljubav&sex&toleranciju, onda nek sve ide dođavola.
skyspoter skyspoter 09:46 07.10.2014

Čitam

da je Bajden zvao AV da mu izrazi podršku za reforme koje Srbija sprovodi.

Yes right!



milojep milojep 11:51 07.10.2014

Re: Čitam

skyspoter
da je Bajden zvao AV da mu izrazi podršku za reforme koje Srbija sprovodi.

Yes right!





Priča se da je Bajden zvao da bi pripretio zbog priče da će se na paradi proneti oboren F117A!
011-495 011-495 10:50 07.10.2014

Svaka je od zlata

Samo je mala greska ono sa sibicarima. Mi jesmo nacija sibicara zato i jesmo tu gde smo, jer nikad nismo imali onu stvar da se odlucimo i snosimo konsekvence (dobre ili lose) te odluke. Sve je kao ono sa muzicarima u Balkan Ekspresu ili u Audiciji sa pesmicom i recitacijom. Zadivljujuci je optimizam naseg coveka koji misli da moze svakog ili bar nekog da prevesla, bar na sekundu a posle lako cemo.
Tuzno je sto na obe strane (anglofili i rusofili) misle da ako se priklonimo "svojima" da ce za nagradu biti to da ce nas ostaviti na miru da sibicarimo. Nije tako, doslo je vreme da kome god se priklonili dobijacemo naredjenja i manje/vece batine. Mozda ce Rusi to bolje sakrivati nebi li se jos neko opredelio za njih (posto svrstavanje u 2 tabora ide punom parom - znamo sta sledi kada se svi svrstaju) a ameri i vazali ce to otvoreno raditi bas da drugima pripadne muka i budu jos servilniji. Nasa zemlja ce dugo zapadu sluziti kao dobar primer ostalima. Silovanje tek pocinje. Nikom nije potrebna supruga ili bar ljubavnica, svi hoce prostitutke, po mogucstvu narkomanke jer je jeftinije i rade sve sto se trazi od njih za jos jednu dozu - a nama treba mnogo doza.
G.Cross G.Cross 10:55 07.10.2014

Bliza je kosulja od kaputa

Ljudi pa jeste li ikada pogledali mapu?




Free: Interesuje me kako definises "Veliku Silu" je li u tome i ekonomija ima neko mesto?

Podsetnik: GDP Kina 13.39 triliona $, Rusija 2.55 triliona $ .
rade.radumilo rade.radumilo 11:09 07.10.2014

Re: Bliza je kosulja od kaputa

Bliza je kosulja od kaputa
Ljudi pa jeste li ikada pogledali mapu?


Lepo Miloš Obrenović pitao (parafraziram):
- A gde vam je ta Rusija? Ja ovde vidim samo Tusrku i Austriju i sa njima razgovaram!
freehand freehand 11:34 07.10.2014

Re: Bliza je kosulja od kaputa

Free: Interesuje me kako definises "Veliku Silu" je li u tome i ekonomija ima neko mesto?

Ti misliš da Rusija nije velika (i ekonomski) sila?
G.Cross G.Cross 11:39 07.10.2014

Re: Bliza je kosulja od kaputa

freehand
Free: Interesuje me kako definises "Veliku Silu" je li u tome i ekonomija ima neko mesto?

Ti misliš da Rusija nije velika (i ekonomski) sila?


Je li ti na svako pitanje odgovaras pitanjem ?
freehand freehand 11:45 07.10.2014

Re: Bliza je kosulja od kaputa

G.Cross
freehand
Free: Interesuje me kako definises "Veliku Silu" je li u tome i ekonomija ima neko mesto?

Ti misliš da Rusija nije velika (i ekonomski) sila?


Je li ti na svako pitanje odgovaras pitanjem ?

Ne. Mislim da vrlo jasno iznosim stavove. Ali sam hteo da pročitam šta je suština tvog pitanja, jer je njime sugerisano da je mesto u G7+ dobijeno na lepe oči. A opet, mislim da je Rusija sebi obezbedila mesto u klubu najjačih, ako ničim a ono gigantskim energetskim i rudnim američkim resursima pod svojim tlom.
011-495 011-495 11:56 07.10.2014

Re: Bliza je kosulja od kaputa

rade.radumilo
Bliza je kosulja od kaputa
Ljudi pa jeste li ikada pogledali mapu?


Lepo Miloš Obrenović pitao (parafraziram):
- A gde vam je ta Rusija? Ja ovde vidim samo Tusrku i Austriju i sa njima razgovaram!

Kako ide onaj filozof sto kaze da ono sto ne vidi to i ne postoji. Amerika se iz Srbije takodje ne vidi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana