Društvo| Satira

To nije naš brat pa da ga bije ko stigne

Predrag Azdejković RSS / 28.09.2014. u 18:53

 17684.jpg

Komandir: Šta si uradio, crni sine, govori šta si uradio?
Žandarm: Ništa!
Komandir: Ama, kako ništa kad si razbio nos bratu srpskog premijera! I 'ajde što si mu razbio nos, naposletku omakne se pendrek pa, desi se, ali što mu opsova brata?
Žandarm: I on je meni svašta rekao!
Komandir: Nije istina, ne ume on to, on je vaspitan čovek iz ugledne srpske porodice.
Žandar: Vređao me je. Ja mu lepo kažem: "Skloni se ili ću da te haknem", a on meni "Brate, nemoj da si peder"!
Komandir: Nije istina.
Žandarm: Jeste, lepo su nas na kursu učili da je to govor mržnje!
Komandir: Pa kad je on tebi kazao "Brate, nemoj da si peder", što nisi i ti njemu kazao "Brate, nemoj da si peder"?
Žandarm: Ne bih ja to mogao, to nije političko korektno, nego ja njemu sasvim učtivo kažem: "Kuš, svinjo jedna"! a on meni opet "Brate, nemoj da si peder"! E, nisam onda mogao više da se uzdržim, nego ga haknem po nosu i opsujem ja njemu brata.
Komandir: Nesrećniče jedan, znaš li ti da je to premijerski brat? To nije naš brat pa da ga psuje ko stigne, nego je to premijerski! Ju, ju, ju, gospode bože, šta ću s njim! Vodite mi ga, ispred očiju, jer ću ga rasčerupati kao pile. Skloni mi ga ispred očiju!

Hvala Branislavu Nušiću

 

Atačmenti



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 19:00 28.09.2014

Nikaragva



Bratova policija prebila obezbedjenje bratovog brata kao I bratovog brata licno.
[Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (deki, 28. septembar 2014 14:40)

# Link komentara
Preporučujem (+31)
Ne preporučujem (-56)
Šta je ovo
mariopan mariopan 19:07 28.09.2014

Re: Nikaragva

apacherosepeacock


Bratova policija prebila obezbedjenje bratovog brata kao I bratovog brata licno.
[Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (deki, 28. septembar 2014 14:40)

# Link komentara
Preporučujem (+31)
Ne preporučujem (-56)
Šta je ovo

Plava riba kljukana dinastija?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:10 28.09.2014

Re: Nikaragva

mariopan
apacherosepeacock


Bratova policija prebila obezbedjenje bratovog brata kao I bratovog brata licno.
[Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (deki, 28. septembar 2014 14:40)

# Link komentara
Preporučujem (+31)
Ne preporučujem (-56)
Šta je ovo

Plava riba kljukana dinastija?


Svastikina butka.
mariopan mariopan 19:05 28.09.2014

..

hajkula1 hajkula1 20:13 28.09.2014

Nije zabavno...







Pripadnici Žandarmerije pretukli su danas Andreja Vučića, brata premijera, i dvojicu muškaraca iz njegovog obezbeđenja. Incident se dogodio oko podneva na raskrsnici ulica Svetozara Markovića i Birčaninove u blizini Slavije.


Prema nezvaničnim saznanjima "Blica", njih je pokušala da legitimiše Žandarmerija koja je blokirala taj deo grada zbog Parade ponosa. Na početku snimka, koji je napravila Televizija N1, vidi se kako se grupa žandarma zaleće ka ka Vučiću i njegovom obezbeđenju, sabija ih u zgradu i udara pendrecima po glavi i leđima.


Jedan od pripadnika obezbeđenja pokušava da zaštiti Andreja Vučića, gurajući ga niz ulicu Svetozara Markovića. Nekoliko sekundi kasnije, grupa žandarma se ponovo zaleće ka njima, uz povike: "Lezi dole“.


Pripadnici Žandarmerije potom Andreja Vučića udaraju pendrekom po leđima, koji uz vrisak pada na zemlju.


U nastavku snimka, pripadnik Vučićevog obezbeđenja okrvavljene glave telefonira, dok drugi pokušava da mlađeg Vučića presavijenog od bolova skloni sa ulice. U poslednjim sekundama snimka vidi se i četvrti muškarac koji leži na ulici.


Premijer je danas izjavio da su njegovog brata napalil pripadnici Žandarmerije, ali da su se izvinili.


- Došlo je do nekog prekoračenja ovlašćenja, ti ljudi koji su to učinili su se izvinili. Nećemo privatno goniti bilo koga. Ovo je težak dan za moju porodicu - rekao je Vučić.


Premijer je dodao da je njegov brat "hrabar" i da je dobro podneo to. On je pomenuo i da razume zašto su "momci iz Žandarmerije bili nervozni, pošto su taj dan radili nešto što im se nije radilo". Vučić je rekao da se njemu lično izvinio i komandant Žandarmerije Milenko Božović.


Blic online



Mis`im,
... momci iz Žandarmerije bili nervozni, pošto su taj dan radili nešto što im se nije radilo...
pa su nekog prebili.

To što Vučić razume, ne znači da će proći tek tako.


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:24 28.09.2014

Re: Nije zabavno...

Istina, ali to sigurno neće otvoriti prostor da pričamo o policijskoj brutalnosti i prekoračenja ovlašćenja za sve!
gedza.73 gedza.73 20:29 28.09.2014

Re: Nije zabavno...

Jok nije.
Policija pretukla političara i gorile iz obezbeđenja?


Udri, milicijo moja!!!


hajkula1 hajkula1 20:38 28.09.2014

Re: Nije zabavno...

Predrag Azdejković
Istina, ali to sigurno neće otvoriti prostor da pričamo o policijskoj brutalnosti i prekoračenja ovlašćenja za sve!



To ti kažem.
hajkula1 hajkula1 20:40 28.09.2014

Re: Nije zabavno...

gedza.73
Jok nije.
Policija pretukla političara i gorile iz obezbeđenja?


Udri, milicijo moja!!!






Da su znali ko su, ne bi.

Policija se pravim krimosima obraća s, gospodine, mlati običnu raju.
Jukie Jukie 23:31 28.09.2014

Re: Nije zabavno...

Pripadnici Žandarmerije potom Andreja Vučića udaraju pendrekom po leđima, koji uz vrisak pada na zemlju.

Tipično nepismeno pisanje Blica. Po ovome su leđa jednina muškog roda, i leđa pada na zemlju. Ili možda pendrek pada na zemlju uz vrisak
escherichije_colic escherichije_colic 07:49 29.09.2014

Re: Nije zabavno...

Jukie
Pripadnici Žandarmerije potom Andreja Vučića udaraju pendrekom po leđima, koji uz vrisak pada na zemlju.

Tipično nepismeno pisanje Blica. Po ovome su leđa jednina muškog roda, i leđa pada na zemlju. Ili možda pendrek pada na zemlju uz vrisak


Ja mislim da je ipak ovo u pitanju: udarili su pendrekom nekoga ko se zove "Po Leđim". U tom slučaju jedina greška je u nekorištenju velikog slova za lično ime ... ako zanemarimo sve napisano pre toga tj.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:32 29.09.2014

Re: Nije zabavno...

Po Leđim


Po Le Đim (由吉姆樂; eng. Music by Jim; u slobodnom prevodu ''onaj koji pada na zemlju uz vrisak'')?
Malo googletranslatea i možemo da zaključimo da je batine dobio neki zabludeli kineski roker.
zilikaka zilikaka 18:18 29.09.2014

Re: Nije zabavno...

Ili možda pendrek pada na zemlju uz vrisak


Pa apsolutno je jasno da je pendrek pao na zemlju, i šta sad vi tu...

Pravda za pendrek!
zoja444 zoja444 21:03 28.09.2014

gluvi telefoni na srpski nacin

Vucic poslao Vucica da policiji u strajku preko zandamerije poruci da nece biti ispunjeni njihovi zahtevi. kako svima tako i njima. mogu da strajkuju dokle hoce.

policajci u strajku porucili preko zandarmerije Vucicu da prenese Vucicu njihov odgovor na to. iskazuju svoje zaljenje i pitaju da li tu postoji sustinsko razumevanje njihovog polozaja.

dijalog se nastavlja.

kamere se slucajno zadesile, sad svi snimaju, a niko ne zna ko.

jednostavan je zivot gradjana u Srbiji.





Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:25 28.09.2014

Blamaza

A ovako e-novine izvestavaju o istom dogadjaju (pre nego sto obrisu) :

Vojno paradiranje bez dozvole
Sukob policije i vojske


Odluka premijera Vučića da bude u Tekiji i rešava akutne probleme, dok se u Beogradu razvija hronična bolest nepoštovanja ljudskih prava, pokazalo se, bila je pogrešna. Ako ni zbog čega drugog, a ono zbog pravovremene informacije da su se povodom održavanja jedne obične šetnje, na ulicama grada sukobile naoružane snage policije i isto tako opremljene, neobeležene grupe vojne policije u civilu, ili neke slične službe, takođe u civilu

Incident se dogodio na uglu ulica Svetozara Markovića i Birčaninove, oko 11:15, kada je grupa od tri momka, u farmerkama, sa kapuljačama, patikama i taj rad, i pored upozorenja policije htela da prođe kroz kordon, pa dalje, valjda “na posao” prebijanja ljudi oko “Manježa”, a što da ne i likvidacije, pošto se pokazalo da je najmanje jedan od te trojice bio naoružanim službenim pištoljem, sa službenim mecima koje plaćamo mi koje terorišu po ulicama neslobodnog grada.

U metežu koji je nastao, i uz čuvene policijske povike “lezi dole!”, kao da može da se legne i gore, nekako je savladan jedan od provokatora, što se dalo zaklučiti po krvi koja je lila sa njegove razbijene glave. Druga dvojica su, međutim, uspela da umaknu policiji i sakriju se u prolaz, potom i u hodnik zgrade u Svetozara Markovića 54, pedesetak metara od mesta gde je došlo do okršaja.

I taman kada se policija spremala da očisti taj džep, došlo je do preokreta koji je pred tridesetak okupljenih građana pokazao da država Srbija ima mnogo veći problem unutar sopstvenih redova sile, nego što je primitivno i fašističko divljanje na ulicama. Tada je, naime, “civil” po imenu “Gvozden”, izvadio vojnu legitimaciju i upozorio policiju da bi bilo bolje, pametnije i svakako manje krvavo, ako pozovu njihovog šefa, jer se ona dvojica, navodno, neće predati bez nekog velikog zla.


Razume se, policija je imala razumevanja prema bratu po oružju , i zaista, posle nekih 20 minuta, oko 11:35, stigao je crni Audi, radi potreba nekog budućeg anketnog odbora navodimo i registarski broj BG-027-TK, koji se zaustavio u tesnom prolazu, tačno pred vrata od zgrade u kojoj su se nalazili begunci, koji su iskoristili skučen prostor i uspeli da se dokopaju blindiranog automobila u kome su se odmah potom zaključali.

Dok je trajala blokada i neprijatna pat pozicija u kojoj policija ne zna šta sme da preduzme, počele su da rade motorole, mobilni telefoni, satelitski telefoni, sve dok nije nastalo novo uzbuđenje, kada je jedan od policajaca primetio da “lice u vozilu repetira automatsku pušku”. Srećom, u tom trenutku, negde oko 11:50 su stigla još dva sivomaslinasta džipa i pojavio se imenom neobeleženi čovek bokserskog nosa, kolega od ove trojice, sa “činom” istetovirane ruže na vratu, valjda da kao doktor protiv terorizma reši stvar, dakako u korist onih udruženja koja su putem ovakvih naoružanih trojki, planirala nekakva krvoprolića i skandal “koji će govoriti o nesposobnosti države”.

I gle parapolicijskog čuda, sva trojica i šofer Audija, u pratnji onih džipova, i pored nasrtaja na policiju, opiranja privođenju, potezanja duge cevi na službenike MUP, dovođenja u opasnost drugih lica, slobodno odlaze u nepoznatom pravcu, belodano demonstrirajući uticaj kojim u Srbiji i dalje raspolažu “ljudi sa tetoviranim ružama na vratu”.

U tom smislu, bekstvo u Tekiju bila je krupna greška i predstavlja nespremnost da se dovrše poslovi koji su pred svima nama, a naročito pred premijerom Vučićem. Jer, u zemlji gde su “Tetovirane ruže” već likvidirale jednog premijera, odmetnute, a nedodriljive trojke i njihovi nalogodavci upravo su ona “najkrupnija žaba” koju valja “progutati” u unutrašnjoj monističkoj politici koju, krvavo uspešno, već 40 godina vodi Služba državne bezbednosti, stranka od koje su nastale i sve ostale patriotsko-lopovske partije.

Premijeru putem motorole, liruliruliru, poručujemo da se fokusira na staru istočnjačku mudrost koja govori o tome da prijatelje valja držati blizu, ali neprijatelje još bliže. A Tekije je milionima kilometara udaljena od oslobođene i napredne Srbije.javascript:;

Opsadno stanje zbog fašista: Teror homofoba ili sukob Službi


Pa umirem.

freehand freehand 21:34 28.09.2014

Re: Blamaza

Anonimni Pojedinac
A ovako e-novine izvestavaju o istom dogadjaju (pre nego sto obrisu) :

Vojno paradiranje bez dozvole
Sukob policije i vojske


Odluka premijera Vučića da bude u Tekiji i rešava akutne probleme, dok se u Beogradu razvija hronična bolest nepoštovanja ljudskih prava, pokazalo se, bila je pogrešna. Ako ni zbog čega drugog, a ono zbog pravovremene informacije da su se povodom održavanja jedne obične šetnje, na ulicama grada sukobile naoružane snage policije i isto tako opremljene, neobeležene grupe vojne policije u civilu, ili neke slične službe, takođe u civilu

Incident se dogodio na uglu ulica Svetozara Markovića i Birčaninove, oko 11:15, kada je grupa od tri momka, u farmerkama, sa kapuljačama, patikama i taj rad, i pored upozorenja policije htela da prođe kroz kordon, pa dalje, valjda “na posao” prebijanja ljudi oko “Manježa”, a što da ne i likvidacije, pošto se pokazalo da je najmanje jedan od te trojice bio naoružanim službenim pištoljem, sa službenim mecima koje plaćamo mi koje terorišu po ulicama neslobodnog grada.

U metežu koji je nastao, i uz čuvene policijske povike “lezi dole!”, kao da može da se legne i gore, nekako je savladan jedan od provokatora, što se dalo zaklučiti po krvi koja je lila sa njegove razbijene glave. Druga dvojica su, međutim, uspela da umaknu policiji i sakriju se u prolaz, potom i u hodnik zgrade u Svetozara Markovića 54, pedesetak metara od mesta gde je došlo do okršaja.

I taman kada se policija spremala da očisti taj džep, došlo je do preokreta koji je pred tridesetak okupljenih građana pokazao da država Srbija ima mnogo veći problem unutar sopstvenih redova sile, nego što je primitivno i fašističko divljanje na ulicama. Tada je, naime, “civil” po imenu “Gvozden”, izvadio vojnu legitimaciju i upozorio policiju da bi bilo bolje, pametnije i svakako manje krvavo, ako pozovu njihovog šefa, jer se ona dvojica, navodno, neće predati bez nekog velikog zla.


Razume se, policija je imala razumevanja prema bratu po oružju , i zaista, posle nekih 20 minuta, oko 11:35, stigao je crni Audi, radi potreba nekog budućeg anketnog odbora navodimo i registarski broj BG-027-TK, koji se zaustavio u tesnom prolazu, tačno pred vrata od zgrade u kojoj su se nalazili begunci, koji su iskoristili skučen prostor i uspeli da se dokopaju blindiranog automobila u kome su se odmah potom zaključali.

Dok je trajala blokada i neprijatna pat pozicija u kojoj policija ne zna šta sme da preduzme, počele su da rade motorole, mobilni telefoni, satelitski telefoni, sve dok nije nastalo novo uzbuđenje, kada je jedan od policajaca primetio da “lice u vozilu repetira automatsku pušku”. Srećom, u tom trenutku, negde oko 11:50 su stigla još dva sivomaslinasta džipa i pojavio se imenom neobeleženi čovek bokserskog nosa, kolega od ove trojice, sa “činom” istetovirane ruže na vratu, valjda da kao doktor protiv terorizma reši stvar, dakako u korist onih udruženja koja su putem ovakvih naoružanih trojki, planirala nekakva krvoprolića i skandal “koji će govoriti o nesposobnosti države”.

I gle parapolicijskog čuda, sva trojica i šofer Audija, u pratnji onih džipova, i pored nasrtaja na policiju, opiranja privođenju, potezanja duge cevi na službenike MUP, dovođenja u opasnost drugih lica, slobodno odlaze u nepoznatom pravcu, belodano demonstrirajući uticaj kojim u Srbiji i dalje raspolažu “ljudi sa tetoviranim ružama na vratu”.

U tom smislu, bekstvo u Tekiju bila je krupna greška i predstavlja nespremnost da se dovrše poslovi koji su pred svima nama, a naročito pred premijerom Vučićem. Jer, u zemlji gde su “Tetovirane ruže” već likvidirale jednog premijera, odmetnute, a nedodriljive trojke i njihovi nalogodavci upravo su ona “najkrupnija žaba” koju valja “progutati” u unutrašnjoj monističkoj politici koju, krvavo uspešno, već 40 godina vodi Služba državne bezbednosti, stranka od koje su nastale i sve ostale patriotsko-lopovske partije.

Premijeru putem motorole, liruliruliru, poručujemo da se fokusira na staru istočnjačku mudrost koja govori o tome da prijatelje valja držati blizu, ali neprijatelje još bliže. A Tekije je milionima kilometara udaljena od oslobođene i napredne Srbije.

Opsadno stanje zbog fašista: Teror homofoba ili sukob Službi


Pa umirem.


Ovo ko da je Angie pisala...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:56 28.09.2014

Re: Blamaza

Ma mene brine nesto drugo...

Ok, lazem ne, ne brine me



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:25 28.09.2014

Re: Blamaza

Ljudi, pročitajte i komentare (pojavljuje se i Šjenti!)
not2old2rock not2old2rock 00:02 29.09.2014

Re: Blamaza

freehand
Anonimni Pojedinac
A ovako e-novine izvestavaju o istom dogadjaju (pre nego sto obrisu) :

Vojno paradiranje bez dozvole
Sukob policije i vojske


Odluka premijera Vučića da bude u Tekiji i rešava akutne probleme, dok se u Beogradu razvija hronična bolest nepoštovanja ljudskih prava, pokazalo se, bila je pogrešna. Ako ni zbog čega drugog, a ono zbog pravovremene informacije da su se povodom održavanja jedne obične šetnje, na ulicama grada sukobile naoružane snage policije i isto tako opremljene, neobeležene grupe vojne policije u civilu, ili neke slične službe, takođe u civilu

Incident se dogodio na uglu ulica Svetozara Markovića i Birčaninove, oko 11:15, kada je grupa od tri momka, u farmerkama, sa kapuljačama, patikama i taj rad, i pored upozorenja policije htela da prođe kroz kordon, pa dalje, valjda “na posao” prebijanja ljudi oko “Manježa”, a što da ne i likvidacije, pošto se pokazalo da je najmanje jedan od te trojice bio naoružanim službenim pištoljem, sa službenim mecima koje plaćamo mi koje terorišu po ulicama neslobodnog grada.

U metežu koji je nastao, i uz čuvene policijske povike “lezi dole!”, kao da može da se legne i gore, nekako je savladan jedan od provokatora, što se dalo zaklučiti po krvi koja je lila sa njegove razbijene glave. Druga dvojica su, međutim, uspela da umaknu policiji i sakriju se u prolaz, potom i u hodnik zgrade u Svetozara Markovića 54, pedesetak metara od mesta gde je došlo do okršaja.

I taman kada se policija spremala da očisti taj džep, došlo je do preokreta koji je pred tridesetak okupljenih građana pokazao da država Srbija ima mnogo veći problem unutar sopstvenih redova sile, nego što je primitivno i fašističko divljanje na ulicama. Tada je, naime, “civil” po imenu “Gvozden”, izvadio vojnu legitimaciju i upozorio policiju da bi bilo bolje, pametnije i svakako manje krvavo, ako pozovu njihovog šefa, jer se ona dvojica, navodno, neće predati bez nekog velikog zla.


Razume se, policija je imala razumevanja prema bratu po oružju , i zaista, posle nekih 20 minuta, oko 11:35, stigao je crni Audi, radi potreba nekog budućeg anketnog odbora navodimo i registarski broj BG-027-TK, koji se zaustavio u tesnom prolazu, tačno pred vrata od zgrade u kojoj su se nalazili begunci, koji su iskoristili skučen prostor i uspeli da se dokopaju blindiranog automobila u kome su se odmah potom zaključali.

Dok je trajala blokada i neprijatna pat pozicija u kojoj policija ne zna šta sme da preduzme, počele su da rade motorole, mobilni telefoni, satelitski telefoni, sve dok nije nastalo novo uzbuđenje, kada je jedan od policajaca primetio da “lice u vozilu repetira automatsku pušku”. Srećom, u tom trenutku, negde oko 11:50 su stigla još dva sivomaslinasta džipa i pojavio se imenom neobeleženi čovek bokserskog nosa, kolega od ove trojice, sa “činom” istetovirane ruže na vratu, valjda da kao doktor protiv terorizma reši stvar, dakako u korist onih udruženja koja su putem ovakvih naoružanih trojki, planirala nekakva krvoprolića i skandal “koji će govoriti o nesposobnosti države”.

I gle parapolicijskog čuda, sva trojica i šofer Audija, u pratnji onih džipova, i pored nasrtaja na policiju, opiranja privođenju, potezanja duge cevi na službenike MUP, dovođenja u opasnost drugih lica, slobodno odlaze u nepoznatom pravcu, belodano demonstrirajući uticaj kojim u Srbiji i dalje raspolažu “ljudi sa tetoviranim ružama na vratu”.

U tom smislu, bekstvo u Tekiju bila je krupna greška i predstavlja nespremnost da se dovrše poslovi koji su pred svima nama, a naročito pred premijerom Vučićem. Jer, u zemlji gde su “Tetovirane ruže” već likvidirale jednog premijera, odmetnute, a nedodriljive trojke i njihovi nalogodavci upravo su ona “najkrupnija žaba” koju valja “progutati” u unutrašnjoj monističkoj politici koju, krvavo uspešno, već 40 godina vodi Služba državne bezbednosti, stranka od koje su nastale i sve ostale patriotsko-lopovske partije.

Premijeru putem motorole, liruliruliru, poručujemo da se fokusira na staru istočnjačku mudrost koja govori o tome da prijatelje valja držati blizu, ali neprijatelje još bliže. A Tekije je milionima kilometara udaljena od oslobođene i napredne Srbije.

Opsadno stanje zbog fašista: Teror homofoba ili sukob Službi


Pa umirem.


Ovo ko da je Angie pisala...


Kakva Angie, ovo ko da je lično Mira Marković pisala, Pera Luković i ona su isti kalibar!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:34 29.09.2014

Re: Blamaza

vrabac_u_steni
Ljudi, pročitajte i komentare (pojavljuje se i Šjenti!)


Pa u tome i jeste stvar. E-novine izvestavaju o dogadjaju dok se jos nije znalo da je u pitanju bio Brat.

A slusajuci Premijera, covek stice utisak da je policija prekoracila silu i da su srecni sto nece biti tuzeni.

Dakle, kakve ironije da nam bas novine PL saopste:

I gle parapolicijskog čuda, sva trojica i šofer Audija, u pratnji onih džipova, i pored nasrtaja na policiju, opiranja privođenju, potezanja duge cevi na službenike MUP, dovođenja u opasnost drugih lica, slobodno odlaze u nepoznatom pravcu, belodano demonstrirajući uticaj kojim u Srbiji i dalje raspolažu “ljudi sa tetoviranim ružama na vratu”.


freehand freehand 10:39 29.09.2014

Re: Blamaza

Dakle, kakve ironije da nam bas novine PL saopste:

Šta su PL novine?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:52 29.09.2014

Re: Blamaza

freehand
Dakle, kakve ironije da nam bas novine PL saopste:

Šta su PL novine?


Petar Lukovic
angie01 angie01 12:02 29.09.2014

Re: Blamaza

Ovo ko da je Angie pisala...


pozovi me vise na to pice,...ne moras ovako da se zacikujes,...vidis me i gde me ima i gde me nema, ono, stalno u mislima.
freehand freehand 12:06 29.09.2014

Re: Blamaza

angie01
Ovo ko da je Angie pisala...


pozovi me vise na to pice,...nemoras ovako da se zacikujes,...vidis me i gde me ima i gde me nema, ono, stalno u mislima.

Pa kad sve vrvi od slutnji i smutnji, velikih otkrića, predrasuda i nedorečenih zaključaka sa zagonetnim osmehom mene su našli na kraju.
A tek signali, frekvencije, majstori i podzemlje...
Šta da radim kad su mi tvoji stručni komentari bili prva asocijacija?
angie01 angie01 12:22 29.09.2014

Re: Blamaza

Pa kad sve vrvi


ne znam,... meni kada je stalno neko na pameti, to je siguran znak, da nisam ravnodusna.

A tek signali, frekvencije, majstori i podzemlje.


sigurno da neke termine nisam bas spretno i najbolje upotrebila, nisam inzenjer,...al meni je objasnjeno da taj izraz znaci emitovanje kroz kabl koji je u zemlji i tako sam prenela,...


kao sto je jasno, da ces ti, koji mi dihas za ovratnik u svakoj situaciji i izvrces i podsmevas se svemu sto kazem, sa idejom da me po svaku cenu diskreditujes, sada ovaj slucaj nemilice koristiti, kao krunski dokaz za tvoju, malo pre notiranu nameru, kao da svi ostali bas uvek izgovarate super giga mega tacne info, ne gresite i uvek ste u pravu 100%,...da ne pomenem namerne spinove, lazne argumente, posebno tvoje, smarajuce sibicarenje, gde jednu istu stvar, po potrebi vrtis kroz razne kontekste, sa uvredama i sl.

ovaj tvoj, slutnjasumnjapredrasudenedorecenostzagonetniosmeh, je samo jos jedna, losim lepkom nalepljena lazna etiketa, koja valjda toliko godi tvojoj sujeti.
freehand freehand 12:40 29.09.2014

Re: Blamaza

sigurno da neke termine nisam bas spretno i najbolje upotrebila, nisam inzenjer,...al meni je objasnjeno da taj izraz znaci emitovanje kroz kabl koji je u zemlji i tako sam prenela,...

Nije problem kad ne znaš, nego kad to što ne znaš stručno i sa autoritetom drugima objašnjavaš. Sve bazirano na "reko majstor Pera" i "kao što svi dobro znaju" argumentima. E takav je i citirani tekst i, izvini, zato si mi ti bila prva asocijacija. I još - nije da ni stilom ne podseća.
E sad, da takve stvari (koje, eto, svi znaju) čovek ne bi shvatio mora biti ili glup, ili zlonameran, ili oboje. Kao ja.
Opet, što se uvreda tiče - ako se sećaš jednom sam prilikom odvojio malo vremena pa malkice pregledao i citirao kako si sve častila i oslovljavala i mene i druge, uključujući čuveno akdemsko "bolesniče".
Iskreno se ne sećam da sam ti uputio ružnu reč.
No sve to nije bitno, pokušao sam da objasnim zašto sam te pomenuo.
A piće rado, kad bude prilika.
angie01 angie01 12:49 29.09.2014

Re: Blamaza

Nije problem kad ne



freehand freehand 12:54 29.09.2014

Re: Blamaza

angie01
Nije problem kad ne




Negde sam pomenuo "brašno"?
angie01 angie01 13:26 29.09.2014

Re: Blamaza

Negde sam pomenuo "brašno"?


njao, kakve istrosene fore iz detinjstva,...ovo su zevajuci smajliji,...sta jos moze biti odgovor na tvoje dosadno, uporno ucitavanje i "objasnjavanje", kao kada neko nekotrolisano ide za tobom i kvoca, a nece ni da razgovara, a ni da ode, ni bilo sta drugo normalno,...samo bi da kvoca, kako bi valjda tom stalnom galamom ubedio, nadjacao,...onda od dosade pocnes da zevas, to je priordno ukljucivanje na off.
blogovatelj blogovatelj 02:00 30.09.2014

Re: Blamaza

Pa umirem.


Bome, jes' smiješno.
NNN NNN 22:58 28.09.2014

"el znaš ti ko sam ja?!"

srdjan.pajic srdjan.pajic 06:54 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

NNN


Jebi ga, nije znao, i sad ima da cepa požarstvo kod soške do kraja pandurske karijere.
predatortz predatortz 11:00 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

srdjan.pajic
NNN


Jebi ga, nije znao, i sad ima da cepa požarstvo kod soške do kraja pandurske karijere.


Možda je i znao, al' mu pun qrac takvih...
mariopan mariopan 11:02 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

predatortz
srdjan.pajic
NNN


Jebi ga, nije znao, i sad ima da cepa požarstvo kod soške do kraja pandurske karijere.


Možda je i znao, al' mu pun qrac takvih...

Navijam za tu opciju!
a_jovicic a_jovicic 11:13 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

predatortz
srdjan.pajic
NNN


Jebi ga, nije znao, i sad ima da cepa požarstvo kod soške do kraja pandurske karijere.

Možda je i znao, al' mu pun qrac takvih...

Predatorz i ex će najbolje da shvate situaciju tamo ... Na početku lete štitovi i žandarmi naglo kreću da reaguju (verovatno su videli lično naoružanje nekog od telohranitelja pošto ovi nisu na vreme pokazali legitimacije). Dok cela frka traje sa likom koji je verovatno bio naoružan (kasnije mu se nazire nešto što može da liči na futrolu) ... drugi tip iz obezbedjenja izvlači "štićeno lice" ... i sve bi to prošlo OK da štićeni nije bacio neki predmet na grupu žandarma posle čega ga onaj sa strane opauči po ledjima. Tek onda se pojavljije lik sa značkom.

Hebiga "Friendly fire" ... Nisu se koordinisali mada mi nikako nije jasno što likovi iz obezbedjenja nisu prilazili žandarmima sa vidno istaknutim legitimacijama?!? Moguće da ovde čak nije bilo ni prekoračenja ovlašćenja ... a i sat-dva pre toga se desio incident sa nekom dvojicom od kojih je jedan imao automatsku pušku.
predatortz predatortz 11:15 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

mariopan
predatortz
srdjan.pajic
NNN


Jebi ga, nije znao, i sad ima da cepa požarstvo kod soške do kraja pandurske karijere.


Možda je i znao, al' mu pun qrac takvih...

Navijam za tu opciju!


Jedan moj, onomad, insistirao da legitimiše pokojnog Nikolu Koljevića, tadašnjeg potpredsednika RS. Još ga uredno oslovljavao sa đede.
Naime, na jednom punktu kod Zvornika se saobraćaj ka Palama zatvarao od 19-07 , a samo se po potrebi formirala kolona praćena vojskom i policijom. Razlog tome je bio da je ta deonica često presecana muslimanskim grupama koje su se noću pokušavale da dokopaju teritorije pod kontrolom protivničke strane.
Da ne dužim, taj moj veseljak zaustavi vozilo u kojem je bio pokojni Koljević sa pratiocem, oficirom policije. Navalio da legitimiše Koljevića, zalud je pratilac objašnjavao o kome se radi. Uporno je ponavljao:

Đede, daj ličnu kartu!

Naravno, digne se prašina, dreka i kuknjava. Kada sam ga pitao koji mu je qrac bio, rekao mi doslovno:

Načelnik je rekao da smijem pustiti samo Karadžića i Mladića. Znam ja ko je Koljević, ali ko ga jebe ( načelnika ) neka razmisli šta naređuje...
predatortz predatortz 11:24 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"


Predatorz i ex će najbolje da shvate situaciju tamo ..


Paz' ovako...
Vuku te preko pola Srbije, drže te na sendviču i flajki vode, dreždiš na ulici kao džukac i čekaš kad ćeš da dobiješ topovski udar u facu...

A onda se pojavljuje burazer onoga koji te je tu dovukao i počne da se kurči.

Ko bi propustio takvu priliku da sebi ulepša dan?
mlekac mlekac 16:26 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

predatortz

Predatorz i ex će najbolje da shvate situaciju tamo ..


Paz' ovako...
Vuku te preko pola Srbije, drže te na sendviču i flajki vode, dreždiš na ulici kao džukac i čekaš kad ćeš da dobiješ topovski udar u facu...

A onda se pojavljuje burazer onoga koji te je tu dovukao i počne da se kurči.

Ko bi propustio takvu priliku da sebi ulepša dan?





Tako nešto je i meni palo na pamet.
karabasbarabas karabasbarabas 19:17 29.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

predatortz

Predatorz i ex će najbolje da shvate situaciju tamo ..



A onda se pojavljuje burazer onoga koji te je tu dovukao i počne da se kurči.

A par dana pre toga ti smanjio platu deset posto.
blogovatelj blogovatelj 02:09 30.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Paz' ovako...
Vuku te preko pola Srbije, drže te na sendviču i flajki vode, dreždiš na ulici kao džukac i čekaš kad ćeš da dobiješ topovski udar u facu...


I sve to da bi branio one koji ti opasno idu na živac...
b92fmember b92fmember 07:58 30.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"


Načelnik je rekao da smijem pustiti samo Karadžića i Mladića. Znam ja ko je Koljević, ali ko ga jebe ( načelnika ) neka razmisli šta naređuje...



I jel umlatio Đeda?
predatortz predatortz 08:22 30.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

b92fmember

Načelnik je rekao da smijem pustiti samo Karadžića i Mladića. Znam ja ko je Koljević, ali ko ga jebe ( načelnika ) neka razmisli šta naređuje...



I jel umlatio Đeda?


Đed je bio veliki laf. Veoma obrazovan i duhovit čovek. Njega je ta situacija nasmejala. Jedino on nije pravio neki problem zbog 'incidenta'.
a_jovicic a_jovicic 12:57 30.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

a_jovicic
Hebiga "Friendly fire" ... Nisu se koordinisali mada mi nikako nije jasno što likovi iz obezbedjenja nisu prilazili žandarmima sa vidno istaknutim legitimacijama?!?

Ups ... pa to izgleda nije ni bilo obezbedjenje ... nego "pratnja" ... dooobro ... sad sve postaje jasnije ... znači verovatni uzrok je čisto i nepatvoreno bahaćenje "dečkovog" bate.

Vučić: Moj brat držao ličnu kartu

"Imamo snimak na kome se vidi da su dali legitimacije, ali o tome više neću da govorim. Naravno da sam objektivan, a žao mi je što se mnogi raduju nečijoj nesreći, a da to neko ničim nije zaslužio", rekao je Vučić na konferenciji za novinare.

Imamo i mi ... lepo se vidi značka u ruci "pratioca" krvave glave ... i ni jedan od žandarma ga nije takao u trenutku dok ide prema ostaloj dvojici. E sad ... da se bata setio da u ruci drži člansku umesto lične karte možda bi i uspeo da probije kordon ... samo sa ličnom se kordon ne probija. A još ako je "pratnja" pokazivala lične karte dok je za pojasom imala lično naoružanje ... eto savršenog recepta za katastrofu.
sevarlica sevarlica 22:02 30.09.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

predatortz

Predatorz i ex će najbolje da shvate situaciju tamo ..


Paz' ovako...
Vuku te preko pola Srbije, drže te na sendviču i flajki vode, dreždiš na ulici kao džukac i čekaš kad ćeš da dobiješ topovski udar u facu...

A onda se pojavljuje burazer onoga koji te je tu dovukao i počne da se kurči.

Ko bi propustio takvu priliku da sebi ulepša dan?


A za sve ostalo tu je Master Card !
Filip2412 Filip2412 08:38 01.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Vučić: Moj brat držao ličnu kartu
Licna karta... koja glupost. Zasto uopste ljudi moraju da nose licnu kartu? Kao u okupaciji.
predatortz predatortz 08:42 01.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Filip2412
Vučić: Moj brat držao ličnu kartu
Licna karta... koja glupost. Zasto uopste ljudi moraju da nose licnu kartu? Kao u okupaciji.


Zbog tehnikalija. Da ti identitet ne utvrđuju forenzičari, kao u US of A, kad si malo preplanuo a zaustavi te policija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:07 01.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

predatortz
Filip2412
Vučić: Moj brat držao ličnu kartu
Licna karta... koja glupost. Zasto uopste ljudi moraju da nose licnu kartu? Kao u okupaciji.


Zbog tehnikalija. Da ti identitet ne utvrđuju forenzičari, kao u US of A, kad si malo preplanuo a zaustavi te policija.


I u Holandiji je obavezno nosenje id karte/pasosa/vozacke. Ako nemas kod sebe ili neces da pokazes ides u aps pa tamo drezdis dok ti ne utvrde identitet.

Sine, okupacija. <_<
predatortz predatortz 10:10 01.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"


I u Holandiji je obavezno nosenje id karte/pasosa/vozacke. Ako nemas kod sebe ili neces da pokazes ides u aps pa tamo drezdis dok ti ne utvrde identitet.


Naravno. Verujem da u većini zemalja sveta stoji obaveza da građanin nosi neki ID.
Samo, u Srbiji je to čin okupacije.
Filip2412 Filip2412 21:59 01.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Naravno. Verujem da u većini zemalja sveta stoji obaveza da građanin nosi neki ID.
Samo, u Srbiji je to čin okupacije.
Zalim slucaj drugari

U Torontu nikad, ali nikad nisam cuo da policija ikada zaustavi nekoga i trazi ID. Osim ako nisi vec u nekoj kriminalnoj akciji a tada ces biti priveden sa ID ili bez.

Niti znam da neko nosi ID zbog policije, nikad cuo.
blogovatelj blogovatelj 05:00 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Niti znam da neko nosi ID zbog policije, nikad cuo.


Voziš auto bez vozačke?
Filip2412 Filip2412 05:40 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

blogovatelj
Niti znam da neko nosi ID zbog policije, nikad cuo.


Voziš auto bez vozačke?
Za voznju auta treba dozvola, to je tacno ali za setnju ne treba ni ID ni dozvola
milisav68 milisav68 08:45 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Filip2412
Za voznju auta treba dozvola, to je tacno ali za setnju ne treba ni ID ni dozvola

I ti onda kad parkiraš auto - baciš vozačku, i šetaš se bez nje.

Pa ni u Srbiji panduri ne zaustavljaju ljude iz čista mira običnim danima da traže ličnu kartu, a ovo je ipak bila vanredna situacija gde se održavao skup visokog rizika....

Da se desi ubistvo u kraju gde živiš (ili radiš), i da policija zbog uviđaja blokira taj deo, sigurno bi ti tražili neki ID ako bi hteo da prođeš....


freehand freehand 08:51 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

milisav68
Filip2412
Za voznju auta treba dozvola, to je tacno ali za setnju ne treba ni ID ni dozvola

I ti onda kad parkiraš auto - baciš vozačku, i šetaš se bez nje.

Pa ni u Srbiji panduri ne zaustavljaju ljude iz čista mira običnim danima da traže ličnu kartu, a ovo je ipak bila vanredna situacija gde se održavao skup visokog rizika....

Da se desi ubistvo u kraju gde živiš (ili radiš), i da policija zbog uviđaja blokira taj deo, sigurno bi ti tražili neki ID ako bi hteo da prođeš....



Ma u celoj Evropi moraš da imaš neki ID kod sebe. Čini mi se da u Austirji zakon propisuje da u prečniku od 20km od mesta stanovanja ne moraš imati ID, ali u slučaju potrebe plaćaš odlazak do stana sa policijom radi identifikacije.
milisav68 milisav68 09:10 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

freehand

Ma u celoj Evropi moraš da imaš neki ID kod sebe. Čini mi se da u Austirji zakon propisuje da u prečniku od 20km od mesta stanovanja ne moraš imati ID, ali u slučaju potrebe plaćaš odlazak do stana sa policijom radi identifikacije.

A ekstra što je tehnologija napredovala, pa može da te slika, i da ti kaže gde si doručkovao, a gde si sipao gorivo.....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:50 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Ma u celoj Evropi moraš da imaš neki ID kod sebe.

mislim da u UK ne moraš, mada je moguće da grešim.
Filip2412 Filip2412 14:03 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

milisav68
I ti onda kad parkiraš auto - baciš vozačku, i šetaš se bez nje
Naravski, a ako slucajno ne posedujes auto onda ti je zabranjen izlazak iz kuce

Nikada ali nikada nisam cuo da je ikome policija trazila ID na ulici. Inace, interesantna stvar, zamisli postoje i ljudi koji nemaju vozacku dozvolu pa idu ili peske ili javnim prevozom.

U Kanadi NE POSTOJI takav dokument kao sto je licna karta. Zdravstvena knjizica postoji i do skora nije imala sliku ali u zivotu nisam cuo da je to dokument koji treba nositi sa sobom.

freehand
Pa ni u Srbiji panduri ne zaustavljaju ljude iz čista mira običnim danima da traže ličnu kartu
Ma kako ne zaustavljaju..... upadaju u baste kafica i legitimisu ljude, kao fora vataju kriminalce.... cisto zastrasivanje.

Ali ajd, u slucaju ovog Vucica sigurno su pomislili da je Somalijski ilegalni imigrant ili sta vec... a on nije teo pokaze licnu kartu za sta po zakonu slede batine tako da je to u redu.
milisav68 milisav68 20:34 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Filip2412
U Kanadi NE POSTOJI takav dokument kao sto je licna karta. Zdravstvena knjizica postoji i do skora nije imala sliku ali u zivotu nisam cuo da je to dokument koji treba nositi sa sobom.

Ok, imaš 20 godina, uđeš u prodavnicu i hoćeš da kupiš neki alkohol - šta se dešava - prodavac ti bez problema to prodaje ili ti traži neki dokaz da si punoletan*?

*Pretpostavka da je u Kanadi granica na 21. godini.
Ma kako ne zaustavljaju..... upadaju u baste kafica i legitimisu ljude, kao fora vataju kriminalce.... cisto zastrasivanje.

Uh, a u Kanadi policija ne upada u sumnjive noćne klubove (kad imaju neku dojavu i nalog)?
Filip2412 Filip2412 21:13 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Ok, imaš 20 godina, uđeš u prodavnicu i hoćeš da kupiš neki alkohol - šta se dešava - prodavac ti bez problema to prodaje ili ti traži neki dokaz da si punoletan*?


Naravno. Ako vozis auto, kupujes alkohol, cigarete ili bilo sta sto zahteva punoletstvo onda ti treba dokaz da imas dozvolu za voznju/ preko osamnaest godina ali to obicno samo u slucaju da izgledas dovoljno mlado da bi prodavac posumnjao u to da imas dovoljno godina. Meni ne traze dokument nikada

Uh, a u Kanadi policija ne upada u sumnjive noćne klubove (kad imaju neku dojavu i nalog)?
Nikad u zivotu nisam cuo da je nekome u Kanadi trazen dokument tek tako na ulici ili u kaficu ili bilo gde. Nikad. Osim ako nije uemsan u neki incident ali nemam puno iskustva sa takvima. U Srbiji mi je trazena licna karta jer policija upada u baste kafica i trazi licnu kartu kome stigne. Nikada mi se to u Kanadi nije desilo niti sam cuo da se ikome desilo.

Naravno, neki kafici imaju sekjuriti koji legitimise na ulazu, neki, ali to je njihova polisa, recimo ima nekih koji ne pustaju ljude ispod 25 godina jer zele da imaju stariju klijentelu i tako dalje. Ne mozes uci bez dokumenta ali te niko ne legitimise samo da bi proverio da li imas dokument.

Ko sto rekoh, ne postoji "licna karta" tako da ne postoji ni obaveza nosenja iste Zdravstvena kartica do skora nije imala sliku a mnogi i sada verovatno imaju stare kartice bez slika. Vozacku ima samo onaj ko vozi auto i obavze je nositi je dok vozis. Pasos ima samo onaj ko zeli da putuje van zemlje. "Licna karta" ne postoji.
predatortz predatortz 21:27 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

U Srbiji mi je trazena licna karta jer policija upada u baste kafica i trazi licnu kartu kome stigne.


Ja sam u Srbiji od '96. godine. Sem saobraćajnih kontrola, ne sećam se da sam ikad legitimisan. I da jesam, ne bi mi pala kruna sa glave. Ljudi ti traže LK, imaju zakonsko pravo na to, ti im pokažeš - i to je to...
Filip2412 Filip2412 21:32 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Ljudi ti traže LK, imaju zakonsko pravo na to, ti im pokažeš - i to je to...

OK, znam da je po zakonu, samo kazem da je besmisleno i da je cisto maltretiranje.

Skoro svaki kriminalac je vrlo dobro "od ranije poznat policiji" a licne karte traze postenom svetu samo radi maltretiranja.

Trazena mi je licna karta kasno u noc kada izlazim, upadi policije su bili ne cesti ali regularni, normalna stvar, redovna kontrola...
milisav68 milisav68 21:44 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Filip2412
Ko sto rekoh, ne postoji "licna karta" tako da ne postoji ni obaveza nosenja iste Zdravstvena kartica do skora nije imala sliku a mnogi i sada verovatno imaju stare kartice bez slika. Vozacku ima samo onaj ko vozi auto i obavze je nositi je dok vozis. Pasos ima samo onaj ko zeli da putuje van zemlje. "Licna karta" ne postoji.

Sve je to super, ali mi nisi odgovorio čime se legitimiše maloletno lice kad hoće da kupi alkohol.

A inače, mene/niti sam video da je policija legitimiše nekoga na ulici iz čista mira, a imam prilično godina.....

To što rade po kafićima, šta da ti kažem, seo si u pogrešan/sumnjiv.

Jbga, Srbija je bila u ratnom okruženju, i puna je nelegalnog oružja, pa se i tako može "nagaziti" neko problematičan.
predatortz predatortz 21:50 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Jbga, Srbija je bila u ratnom okruženju, i puna je nelegalnog oružja, pa se i tako može "nagaziti" neko problematičan.


I to, a očas posla radio vezom možeš proveriti da li se neko nalazi na nekoj od poternica. Činjenica, poštenom čoveku legitimisanje nije prijatan čin. Ali, uvek postoji mogućnost, naročito u određenim lokalima da ćeš tu naći i na osobe za kojima postoji potraga. Na oko nelogičan i represivan čin. U praksi - donosi dobre rezultate.
milisav68 milisav68 21:58 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

predatortz
Činjenica, poštenom čoveku legitimisanje nije prijatan čin.

Meni to nije nikakav problem, nemam šta da krijem, a kad se dešavalo (uglavnom sitni sati/noćni klub/kafić), nisam imao problema - pokažem i to je to - idu dalje....znači nema kurčenja, radiš šta ti kažu i nema problema...
freehand freehand 22:14 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Naravno, neki kafici imaju sekjuriti koji legitimise na ulazu

Kako legitimišu kad kažeš da ne postoji nikakav ID dokument? Traže zdravstvenu knjižicu?
I kako se legitimišeš u banci, kako u državnim institucijama?
A bajdvej - znam da nećeš verovati, ali i ovde ljudi pasoše vade zbog putovanja.
Filip2412 Filip2412 22:37 02.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Sve je to super, ali mi nisi odgovorio čime se legitimiše maloletno lice kad hoće da kupi alkohol.
vozackom dozvolom a ako nema vozacku ili pasos a prodavac trazi ID onda nista, - ne moze da kupi alkohol

interesantno moram priznati - da bi pio alkohol moras da imas dozvolu za voznju

Kako legitimišu kad kažeš da ne postoji nikakav ID dokument? Traže zdravstvenu knjižicu?
zdravstvena se ne priznaje, barem do skora nije jer nije imala sliku, samo vozacka, ako ne vozis onda nista, nemas prolaz, ne mozes da kupis alkohol itd. naravno, to samo pod uslovom da ti traze ID sto nije uvek slucaj, najcesce samo ako izgledas balavo pa posumljaju da nisi punoletan.

A bajdvej - znam da nećeš verovati, ali i ovde ljudi pasoše vade zbog putovanja.
interesantno

Uglavnom da zavrsimo pricu, kad izadjes na ulicu NISI DUZAN da nosis nikakav dokument sa sobomi i ne vidim kakve to rizike nosi po bezbednost.
blogovatelj blogovatelj 03:33 03.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Da se desi ubistvo u kraju gde živiš (ili radiš), i da policija zbog uviđaja blokira taj deo, sigurno bi ti tražili neki ID ako bi hteo da prođeš....


Ne bi.
Kad kanadska policija traži ID prvo ti kaže da si prekršio zakon i šta si uradio. Onda traže ID. Jer u slobodnoj državi je nezamislivo da čoveka legitimišeš tek onako.
Nikad ne zaustavljaju saobraćaj radi "rutinske kontrole" jer je to budalaština.
Jedino kada to rade je kada kontrolišu pijane vozače, a to rade obično subotom uveče i to tako što se naređa jedno deset pandurskih auta, suze ulicu koja ima po tri trake u jednu traku i kad dođeš kod njih samo otvoriš prozor i oni te pitaju par rutinskih rečenica, čisto da njuše alkohol. ID ne traže. E, ako nanjuše alkohol, onda sledi izvođenje iz auta itd...
Ako bi se desilo ubistvo blokirali bi deo koji misle da treba da blokiraju i ne bi nikoga pustili unutra. Okolo možeš da šetaš koliko hoćeš. Jedino ako bi smatrali da si im potreban kao svedok, ali u tom slučaju im ne znam proceduru, jer nisam nikad svedočio.
Pre jedno sedam godina sam imao udes autom. Dok sam se uparkiravao u rikverc neka me klinka malo zakačila svojim autom. Razmenili smo brojeve osiguranja, a ja sam otišao sutradan u stanicu da mi fotografišu auto radi naplate osiguranja. Taj što je fotogafisao je verovatno zaboravio da ubaci to u kompjuter, pa je mala kasnije došla sa svojom pričom, a oni su pomislili kako se ja nisam pojavio u muriji, iako je trebalo. Onda mi se na vratima pojavi policajac predveče, sve razjasnimo, tj ja mu rekao šta je bilo, on pozvao svoje, pitao šta i kako, kad je video da se zajebo ubio se od izvinjavanja.
Sve vreme je u hodniku zgrade stajao, nije tražio nikakav ID, samo me pitao jesam li ja ja.
I nije 'teo duđe na kafu i rakiju
milisav68 milisav68 09:40 03.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

blogovatelj

Nikad ne zaustavljaju saobraćaj radi "rutinske kontrole" jer je to budalaština.
Jedino kada to rade je kada kontrolišu pijane vozače, a to rade obično subotom uveče

Ti bre ko da nikad Srbiju video nisi, pa valjda znaš da se ovde loče od jutra i to svaki dan....i da možeš da pročitaš u novinama da su navatali nekog usred radnog dana sa 1, 2 i više promila alkohola u krvi....

A drugo, da se što zbog standarda, što zbog bliske istorije voze stara ili ukradena vozila....pa samo ona istraga o ubistvu na Brankovom mostu je pokazala da su 4-5 Kantrimana ukradena.....a gde su ostala vozila.....plus bahati vozači sa džipovima....

Šta hoću da kažem, glupo je natrljavati na nos nešto kao sopstveni uspeh, a što nema baš mnogo veze sa svojim učinkom (jer znam ljude koji su otišli u Kanadu/Australiju rekavši da su iz Bosne i da nemaju nikakava dokumenta), već sa spletom okolnosti, geografskim položajem, različitom istorijom i različitim mentalitetom.....(ovo se ne odnosi lično na tebe, nego uopšte na taj stav gastarbajtera sa visine kao da su ispred prodavnice sa mečkom iz vremena 70-ih.....i kao da mi ovde baš ništa ne znamo kako je "tamo".....)

Naravno da bih ja (a i većina stanovništva) voleo da je Srbija uređenija zemlja i da se više poštuje zakon i građanske slobode, ali za to je potrebno vreme.....a i da ne izbije opet neki svetski rat i neka revolucija.....
milisav68 milisav68 09:42 03.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Filip2412
interesantno moram priznati - da bi pio alkohol moras da imas dozvolu za voznju

Jebeš takvu zemlju i takvu slobodu....
Filip2412 Filip2412 15:22 03.10.2014

Re: "el znaš ti ko sam ja?!"

Jebeš takvu zemlju i takvu slobodu....
Oko alkohola jesu veoma restriktivni, do te mere da klinci ne mogu da probaju pre 18 osim na neku prevaru, maznu od roditelja pa pobegnu u parkic i tako to. To donosi rizike od preteranog napijanje posle 18 jer ako su neiskusni a prvi put piju moze da bude opasno.

Svako pijenje alkohola na ulici je zabranjeno. Moze samo u kafic ili kod kuce. To me je mnogo nerviralo al moram da priznem naviko sam se. Sada solim pamet kad odem u Srbiju tamo pa nema nikakve kontrole decurlija kupi plasticne flase i loce po mracnim coskovima.

Sa druge strane, zakoni oko maridzuane ne znam tacno kakvi su ali je kontrola u praksi veoma relaksirana. To jest, skoro sasvim opusteno se pusi na ulici.
babmilos babmilos 23:29 28.09.2014

.

Premijer reče da je žandarmerija bila nervozna jer je radila posao koji joj se nije radio. Na stranu tu birkanje, volim/ne volim posao. Nego, kako onda ne ugaziše onaj par što se venčao u crkvi svetog Marka, pa se slikao ispred kordona?
not2old2rock not2old2rock 00:03 29.09.2014

Re: .

babmilos
Premijer reče da je žandarmerija bila nervozna jer je radila posao koji joj se nije radio. Na stranu tu birkanje, volim/ne volim posao. Nego, kako onda ne ugaziše onaj par što se venčao u crkvi svetog Marka, pa se slikao ispred kordona?


Šteta, a ?
hajkula1 hajkula1 08:27 29.09.2014

Re: .

babmilos
Premijer reče da je žandarmerija bila nervozna jer je radila posao koji joj se nije radio. Na stranu tu birkanje, volim/ne volim posao. Nego, kako onda ne ugaziše onaj par što se venčao u crkvi svetog Marka, pa se slikao ispred kordona?



To bi bila vest
tasadebeli tasadebeli 07:48 29.09.2014

Прави тренутак

Дошао је прави тренутак да синдикати просветних радника затраже статус службеног лица за своју струку!





Што ми да будемо једини у овој држави, поред премијеровог брата, које овај кивни народ сме да млати, пљује и вређа?






mariopan mariopan 09:52 29.09.2014

Re: Прави тренутак

tasadebeli
Што ми да будемо једини у овој држави, поред премијеровог брата, које овај кивни народ сме да млати, пљује и вређа?

Ček, ček... vas mlate i deca?
tasadebeli tasadebeli 12:24 29.09.2014

Re: Прави тренутак

mariopan
tasadebeli
Што ми да будемо једини у овој држави, поред премијеровог брата, које овај кивни народ сме да млати, пљује и вређа?

Ček, ček... vas mlate i deca?



Али деца то раде зато што нас воле! Љубав се најбоље тако показује...


Сад си ме подсетила на онај филм Вуди Алена "Зелиг", када он под хипнозом прича психотерапеуту о свом детињству:"Мој брат ме је тукао... Моја сестра је тукла мог брата и мене... Мој отац је тукао моју сестру, мог брата и мене... Моја мајка је тукла мог оца, моју сестру, мене и мог брата. Комшије су тукле нашу породицу... Људи из четврти су тукли наше комшије и нас..."








mariopan mariopan 12:30 29.09.2014

Re: Прави тренутак

Али деца то раде зато што нас воле! Љубав се најбоље тако показује...


Iz ljubavi se i oprašta.
violina violina 18:36 29.09.2014

Dodatna oprema

Policija dobija dodatnu opremu, fotoalbum porodice, uputstvo, kad ove vidiš, spusti pogled i pređi na drugu stranu, ulice.
karabasbarabas karabasbarabas 19:26 29.09.2014

Veliki Brat

[url=http://youtu.be/msI4cSsFnU0
]http://youtu.be/msI4cSsFnU0
[/url]

Na 0.1 NIndja Kofernjaca lezi na zemlji, ocigledno iz ne zbog umora od jurnjave sa bandom po glavnom gradu.
Na 0.18 Veliki Brat gadja Nindza Revizora flasom vode u vudzugla.

Osim malo gumice po bubrezima uglavnom je svo bivenje dobio Vucicev (Aleksandrov) bodigard, i svaka mu cast koliko je pozrtvovan. Ispod slema mozga nema.

NJKV, PPV isti dan kaze da Njegov brat ULAZI sa razbijenom glavom, a ja se pitam gde ulazi i gde ga je to video da ulazi sa razbijenom glavom kad
a) Nije imao razbijenu glavu
b) Sa tom nerazbijenom glavom je navodno otisao na VMA (opet ne znam po kom poslu kad je Urgentni mnogo blizi) a ne kod bracike.
branislav branislav 19:28 29.09.2014

Da komšiji crkne krava

Brutalnost žandarmerije nad Andrejom Vučićem ima dvije strane. Brutalnost nije nikakva novost, no retki su trenuci kada to snime kamere. Upravo je takva brutalnost snimljena u Beogradu. Snimak potvrđuje da je žandarmerija tokom incidenta na krajnje neprimjeren i bahat način prekoračila svoja ovlaštenja.Zakon predvidja da se Palica (pendrek) može se upotrebiti ako upotreba samo fizičke snage ne daje rezultat ili je jasno da ne bi bila delotvorna. Udarci službenom palicom ne nanose se po glavi, vratu, kičmi, grudnom košu, stomaku, genitalijama i zglobovima, osim kao krajnja mera. Palica ne sme da se upotrebi na osobi koja pruža samo pasivni otpor, izuzev ako se takav otpor ne može savladati na drugi način.
Protivnici Vlade raduju se dogadjaju ali nemaju zašto.Ako je to doživeo brat Premijera, šta treba da očekuje običan gradjanin. Za krivično delo moraju svi da odgovaraju i policija mara da privede pripadnike žandarmerije, a tužilac da reaguje po službenoj dužnosti i tu nema razgovora.
Nama ne trebaju cirkuzantska hapšenja ,nama treba poštovanje zakona, nama treba dokaz da smo pred zakonom svi isti…
freehand freehand 08:00 30.09.2014

Ajmo malo:

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:53 30.09.2014

Meni samo nije jasno

Kako bre sve proslo u najboljem redu, niko nije nigde prebijen osim dva brata - premijerovog i gradonacelnikovog? Ja nista ne razumem.
Pa da li je moguce da ni huligani nisu imali problema sa policijom, nego samo njih dvojica?
Filip2412 Filip2412 13:24 30.09.2014

...

ma zajebanciji nikad kraja, ali meni ovo samo govori o tome sta obican covek moze da ocekuje od te stoke, dakle isti ovakav tretman samo jos 5 puta gore

meze biti da je Vucic ekipa arogantno pokusala da ih zaobidje ali udaranje s ledja, grupno udaranje zrtve dok lezi...

Takodje, sumnjam da se desava slucajno, nasilje u politickom obracunavanju je nasa tradicija, moguce je da Vucic nekome pocinje opasno da smeta. A Srbija lako zaboravi starog i zavoli novoga idola, promene su moguce i treba samo malo prave akcije da se odrade. Licnosti se smenjuju, problemi ostaju.

Jorgovanka pre neki dan a sada ovo. Politicka elita ne postoji, Vuciceva moc je fiktivna a i kao takva kratkog daha. Tako bar meni izgleda...
freehand freehand 13:28 30.09.2014

Re: ...

ma zajebanciji nikad kraja, ali meni ovo samo govori o tome sta obican covek moze da ocekuje od te stoke, dakle isti ovakav tretman samo jos 5 puta gore

Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
E sad, samo malo dalje, u Fergusonu na primer, nekima fali i glava.
Filip2412 Filip2412 13:40 30.09.2014

Re: ...


Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
ne znam, ne gleda mi se opet isti film: specijalci udaraju na vlast... u Srbiji nista novo...

A i to daje losu sliku o zemlji. Jednostavno, zemlja gde policajci prebijaju familiju premijera automacki dobija predznak loseg mesta za odmor. Osim ako niste avanturista, naravno.
predatortz predatortz 13:45 30.09.2014

Re: ...

Filip2412

Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
ne znam, ne gleda mi se opet isti film: specijalci udaraju na vlast... u Srbiji nista novo...


Ma jok bre...To žandarmi iz Niš imaju neke račune sa 'porodicom'. Nema to veze sa bilo kakvom dubljom pozadinom.
freehand freehand 13:53 30.09.2014

Re: ...

predatortz
Filip2412

Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
ne znam, ne gleda mi se opet isti film: specijalci udaraju na vlast... u Srbiji nista novo...


Ma jok bre...To žandarmi iz Niš imaju neke račune sa 'porodicom'. Nema to veze sa bilo kakvom dubljom pozadinom.

Jes, pa su baš brata dočekali u po bela dana u centru Beograda, sa pratnjom, na dan Prajda da to rešavaju.
predatortz predatortz 13:55 30.09.2014

Re: ...

freehand
predatortz
Filip2412

Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
ne znam, ne gleda mi se opet isti film: specijalci udaraju na vlast... u Srbiji nista novo...


Ma jok bre...To žandarmi iz Niš imaju neke račune sa 'porodicom'. Nema to veze sa bilo kakvom dubljom pozadinom.

Jes, pa su baš brata dočekali u po bela dana u centru Beograda, sa pratnjom, na dan Prajda da to rešavaju.


Samo im se zgodno namestio... Bahatio se, verovatno. Dobio što je tražio.
freehand freehand 13:56 30.09.2014

Re: ...

predatortz
freehand
predatortz
Filip2412

Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
ne znam, ne gleda mi se opet isti film: specijalci udaraju na vlast... u Srbiji nista novo...


Ma jok bre...To žandarmi iz Niš imaju neke račune sa 'porodicom'. Nema to veze sa bilo kakvom dubljom pozadinom.

Jes, pa su baš brata dočekali u po bela dana u centru Beograda, sa pratnjom, na dan Prajda da to rešavaju.


Samo im se zgodno namestio... Bahatio se, verovatno. Dobio što je tražio.

E to je već nešto drugo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:06 30.09.2014

Re: ...

predatortz
freehand
predatortz
Filip2412

Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
ne znam, ne gleda mi se opet isti film: specijalci udaraju na vlast... u Srbiji nista novo...


Ma jok bre...To žandarmi iz Niš imaju neke račune sa 'porodicom'. Nema to veze sa bilo kakvom dubljom pozadinom.

Jes, pa su baš brata dočekali u po bela dana u centru Beograda, sa pratnjom, na dan Prajda da to rešavaju.


Samo im se zgodno namestio... Bahatio se, verovatno. Dobio što je tražio.


Ali cekaj bre, isao je kod majke i oca. Pa kako bre majku mu niko drugi tog dana nije pokusao da prodje kroz kordon, nego su svi isli okolo? Ili drugi nisu fina deca da posecuju roditelje?
I gde i kada se desio taj drugi incident sa Malijevim bratom (ako se tako kaze), zna li se to uopste?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:08 30.09.2014

Re: ...

freehand
ma zajebanciji nikad kraja, ali meni ovo samo govori o tome sta obican covek moze da ocekuje od te stoke, dakle isti ovakav tretman samo jos 5 puta gore

Pa kako onda čitavog tog dana, sa tolikom gomilom policije nijednom običnom čoveku nije falila dlaka sa glave?
E sad, samo malo dalje, u Fergusonu na primer, nekima fali i glava.


Ni obicnom, a ni onolikoj sili protivnika?
b92fmember b92fmember 17:00 30.09.2014

Re: ...

predatortz

Samo im se zgodno namestio... Bahatio se, verovatno. Dobio što je tražio.


Kladim se i da će žandari dobiti šta su tražili... konačno.




predatortz predatortz 18:35 30.09.2014

Re: ...

b92fmember
predatortz

Samo im se zgodno namestio... Bahatio se, verovatno. Dobio što je tražio.


Kladim se i da će žandari dobiti šta su tražili... konačno.






Vala, nadam se da će i ove neo-komunjare uskoro da dobiju šta zaslužuju...
b92fmember b92fmember 18:52 30.09.2014

Re: ...

Vala, nadam se da će i ove neo-komunjare uskoro da dobiju šta zaslužuju...


Misliš revoluciju?
predatortz predatortz 18:54 30.09.2014

Re: ...

b92fmember
Vala, nadam se da će i ove neo-komunjare uskoro da dobiju šta zaslužuju...


Misliš revoluciju?


Mislim na sve ono što treba da dobiju zakukuljene bitange. Da l' neofašističke, da l' neokomunističke...
b92fmember b92fmember 19:10 30.09.2014

Re: ...

predatortz
b92fmember
Vala, nadam se da će i ove neo-komunjare uskoro da dobiju šta zaslužuju...


Misliš revoluciju?


Mislim na sve ono što treba da dobiju zakukuljene bitange. Da l' neofašističke, da l' neokomunističke...



a pa ništa za sada od toga... trenutno je u toku šibanje samo u trouglu vojska - policija - BPV
predatortz predatortz 19:18 30.09.2014

Re: ...

a pa ništa za sada od toga... trenutno je u toku šibanje u trouglu vojska - policija - BPV


Što reče Vasić, veoma je neinteligentno svađati se sa kordonom policije. Uzgred, siguran sam da brat premijera nema pravo na vojno obezbeđenje. A gotovo da sam siguran da premijera treba da obezbeđuje MUP, a ne vojska.
mariopan mariopan 19:29 30.09.2014

Re: ...

predatortz
a pa ništa za sada od toga... trenutno je u toku šibanje u trouglu vojska - policija - BPV


Što reče Vasić, veoma je neinteligentno svađati se sa kordonom policije. Uzgred, siguran sam da brat premijera nema pravo na vojno obezbeđenje. A gotovo da sam siguran da premijera treba da obezbeđuje MUP, a ne vojska.

Pa nisu mu ni bili obezbeđenje, kažu da su mu samo pravili društvo.
b92fmember b92fmember 19:36 30.09.2014

Re: ...

predatortz

Što reče Vasić, veoma je neinteligentno svađati se sa kordonom policije.

kao i umlatiti vojne specijalce.


Uzgred, siguran sam da brat premijera nema pravo na vojno obezbeđenje.


verovatno da nema pravo, pojma nemam, al to nije razlog da ga umlate.



A gotovo da sam siguran da premijera treba da obezbeđuje MUP, a ne vojska.


dal sad treba i njega da ispendreče zbog toga

pitam se samo zašto vučić nema poverenje u policijsko obezbeđenje?
predatortz predatortz 19:45 30.09.2014

Re: ...

verovatno da nema pravo, pojma nemam, al to nije razlog da ga umlate.


Hipotetišem...

Kučenje tipa ko ste vi da mene legitimišete, pa se baje iz vojske malo kurče jer misle da će ih pokriti zvučno ime štićenika, pa se ogluše o naredbu ( a zamisli, policija ima pravo da naredi građaninu neku radnju tipa 'lezi', ili 'ruke na potiljak i raširi noge', pa kreće koškanje... Uvek pobedi brojniji. Žao mi je momaka koji će popiti suspenziju, a neće biti odgovoreno na pitanja:

1. Šta je brat premijera radio u zoni policijske akcije?
2. Gde je i sa kojom namerom krenuo ( jer, šuška se da je i on vođa nekakvih navijača)?
3. U kom svojstvu su bila lica koja su ga pratila? Jer, na obezbeđenje nema pravo.
4. Da li su ispoštovali zahtev policije da se legitimišu?
5. Da li su na pokušaj legitimisanja odgovorili silom, ili uvredama?

Zar ti nije drago što se policija nije prepala nečijeg prezimena i postupila kako se inače postupa u vanrednim situacijama? Brzo, efikasno i bez puno okolišanja...
predatortz predatortz 19:46 30.09.2014

Re: ...

kao i umlatiti vojne specijalce.


Specijalci do mojega...
Onaj ko štiti lice, izbegava konflikte. Ne izaziva ih. Onaj koji misli da lice može fizički odbraniti od voda žandarmerije nije specijalac. On je, prosto, priglup...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana